יום שבת, 05.04.2025 שעה 20:00
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בעז גורן

כשבונים מכונה עפים גיצים

דעה: אסור למכבי להתרגש מההפסד לפ.ס.ז', גם לא מהיכולת, אבל כדי שתהליך ההדבקות יחל יותר מהר צריך להרכיב יותר שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה

עזבו אתכם מההפסד 0:2 לפאריס סן ז'רמן, עזבו אתכם גם מההפסד 3:2 בגביע הטוטו להפועל ת"א, מכבי ת"א עדיין לא התחילה את תהליך החיבור הארוך שאמור להפוך אותה לקבוצה ולא רק לשמות. ביום ראשון מול מכבי חיפה פאזל 1000 החלקים של נמני ומזרחי צריך להתחיל להתחבר, אין ברירה אחרת.

בניגוד למשחקים הקודמים של הצהובים בהתמודדות היום אפילו לא ראינו זיק של יכולת אישית מהאנשים בצהוב ובגלל זה ההרגשה שמכבי לא הופיעה לשחק בפארק דה פראנס עולה אצל מי שצפה במשחק הערב, למעט אולי הדקות האחרונות. דבר אחד בולט לדעתי עד עכשיו, בכל פעם שריכוז השחקנים ששיתפו פעולה בעונה שעברה עולה באחד-עשרה אז היכולת בהתאם. שרן ייני, דור מלול, מאור בוזגלו ויובל אבידור צריכים לשתף פעולה כמה שיותר כדי להתחיל את חלחול הדבק.

גיצים (רויטרס)
אסור לנמני ומזרחי להתרגש מהשרפות שיהיו בימים הקרובים (רויטרס)
 

ההשוואה בין מכבי ת"א והפועל ת"א לפי שעה מיותרת. לכאורה היא מתבקשת, שתי הקבוצות מתמודדות במסגרות אירופאיות, שתי הקבוצות נפגשו בגביע הטוטו ושתי הקבוצות אמורות לרוץ עד הסוף על כל התאריים המקומיים. בין אם זו רד בול זלצבורג מול פ.ס.ז' או דרבי הדמים שום דבר לא באמת יכין אותנו למחזור השישי או לעונה עצמה.

אז במכבי צריכים להרים את הראש, העונה האמיתית מתחילה ביום ראשון בלבד וכל מה שהיה עד עכשיו ממש לא משנה. אין מה לעשות, כשבונים מכונה עפים גיצים ובאופן טבעי יש קצת אש. אם ימשיכו להתעלם בקרית שלום מהשרפות שמנסות להפריע להם, דברים יסתדרו לבד בסופו של דבר.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 130 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 130 תגובות ב-91 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
91
דוד בן ישי26/08/2010 09:23
אני לא מבין מה אתה אומר. תגיד דברים קונקרטים. איפה תהיה הפועל ואיפה מכבי בסוף עונה? למה אתה לא מסוגל להגיד מה אתה חושב בלי נקודות יציאה ובריחה? אני רוצה לשפוט אותך בסוף עונה ולהראות את ערוותך ברבים. האמת אתה יכול להתעודד ברקו כותב קצת יותר דבילי ממך.
השב   •  11
90
מתי מקקי תתחבר23/08/2010 18:17
במאי 2011?
השב   •  01
89
אוהד הפועל באר שבע20/08/2010 18:31
מבזבזים כספים לא להם ומתנהגים כמו פרימדונות. לא מבדילים בין הפסד לניצחון, לא יודעים מה לומר בראיונות. פשוט חבל על כל אגורה של הבעלים. נימני, מיותר לחלוטין, הגיע הזמן שהאוהדים יעיפו את העילג הזה.
השב   •  10
88
אוהד הפועל באר שבע20/08/2010 17:08
תפסיקו כבר עם הבנייה. לבייב כבר נכנס ללחץ מרוב שבונים כאן. בגלל זה הוא הלך לבנות בלונדון וברוסיה. נימני בונה את עצמו על גב הבעלים הפראיירים והאוהדים המסכנים והמטומטמים.
השב   •  00
87
אוהד הפועל באר שבע20/08/2010 17:07
אליפות לא לוקחים באינטרנט. יאללה כבר להעיף את נימני וחבורת הליצים לידו.
השב   •  10
86
רון20/08/2010 16:40
שוער:איינוגבה/הרוש.שטראובר(אם ירצה להישאר מחליף)
בלם:ג''אן.קפילוטו
בלם:ניבלדו.רואש/אם הרוש בא אז זר
מגן ימני:מלול.שפונגינג
מגן שמאלי: זיו.גפני
קשר אחורי:סידבה..ייני
קשר מרכזי:אלברמן.ישראלביץ
קשר ימני:בוזגלו.כחלון
קשר שמאלי:מדוניאנין.שבחון
חלוץ שני:יצחקי.אבידור
חלוץ מרכזי:מיוקה.יבוריין(אם ירצה להשאר כמחיף)/עמרי רון
השחקן הראשון שכתוב זה בהרכב הראשון.מחליף
השב   •  12
85
ליאור ה"מבין" כהן.20/08/2010 16:31
השב   •  00
84
בן ג.20/08/2010 16:23

גם ריאל הביאה את קאקא ורונלדו.
לא לקחה שום תואר..ספרד אדומה כחולה
ככה גם ת"א אדומה!ותמיד תישאר כזאת

השב   •  10
83
אדום20/08/2010 15:48
עם כזה גיץ נראה שנגמרת העונה די זריז.
השב   •  10
82
צהוב20/08/2010 15:40
מסכים עם כל מילה שלך הפחדנות הזאת עברה כל גבול! יש תחושה שהם נותנים הוראות קודם לא לספוג אחר כך לתת גולים.. תבוסתנות כזאת לא ראיתי הרבה זמן , במקום לעלות התקפי בכל משחק גם באירופה( הם לא שיחקו נגד ריאל מדריד או ברצלונה) כמו הפועל לתת 2-3 גולים כל משחק ושהקבוצה היריבה תרדוף אחרינו הם קודם כל משחקים בשביל לא לספוג פשוט במילה אחת
איכס
השב   •  20
81
ורמוטיניו20/08/2010 15:29
הפועל ת"א שנה שעברה הייתה קבוצה חדשה כשהגיעו שכטר זנדברג מנטששווילי דדי בן דיין דאגלאס דה סילבה והזר עם הקרחת ששיחק כמה משחקים ונפצע(ברח לי השם מי שזוכר שירשום) ועדיין באותו שלב ובאותו זמן בעונה ניצחנו את אלופת שוודיה גטבורג בחוץ מול 50 אלף צופים.
השב   •  10
מני20/08/2010 15:41
השב   •  00
80
ק''20/08/2010 14:56
פרשנות של בן אדם שלא מבין בכדורגל. אתה גם סותר את עצמך. לא צריך להתרגש מההפסדים כי זה תהליך ארוך, אבל יום ראשון זה חייב להתחבר ואין ברירה?
צריך לאמר את האמת, גוטמן הוא גאון כדורגל, שכטר, ורמוט, דה סילבה ואניימה הם עילוי. אנחנו צריכים לקוות למזל. כרגע, ולא לפי התוצאות אלא רק לפי היכולת, הפועל טובה יותר.
השב   •  10
79
אדום20/08/2010 14:49
הרי אמרו שתקופת בן שמעון שמכבי בתהליך וזה יקח קצת זמן והינה אנחנו מגיעים ל 4 שנים אחרי זה ומכבי ממשיכה את התהליך ממש בדיחה מה שהולך שם
ואל תגידו לי שכל שנה היה סיפור אחר
אתם לא מבינים שעובדים על אוהדי מכבי רק בשביל למכור כל שנה 9 אלף מנויים
ח הבדיחה של הליגה
השב   •  10
78
אדום20/08/2010 14:47
השב   •  00
77
מדוניאנימני20/08/2010 14:32
יש חומר שחקנים מעולה על הספסל שלא משומש,למה להכניס את מאור בוזגלו דקות אחרונות הוא כבר לא ילד תנו לו לשחק ולקחת את המושכות ולמה לא להשתמש בשחקן מהיר כמו יובל אבידור??חסרה לנו מהירות בהתקפה
השב   •  00
76
גילי20/08/2010 14:17
השב   •  00
75
yobo20/08/2010 13:57
קבוצה של עגלות
בקיצור: עגלקטיקוס
השב   •  11
74
לא זוכר20/08/2010 13:53
יש להם את - מארסיי, בורדו, סן ג''רמן, סנט אטיין, מונאקו, ליל, ליון, נאנסי . איפה אתה חיי?!
השב   •  10
73
משה הצהוב20/08/2010 13:40
לא יודע אם זה נימני או מזרחי וזה לא ממש משנה, למכבי יש מרצדס ביד, והמאמנים מתייחסים אליה כמו אל סובארו שנת 88.
פאריס עלתה למשחק עם הרכב שני, ובכלל לא ממש היה בא לה על המשחק.
אז מה המאמנים עשו? ירדו לבונקר!
במקום להוציא את גפני (סופית!-הבנאדם נגר!) מההרכב ולהכניס את מאור, ובעצם לפתוח עם 4-4-2 קלאסי (שטראובר,סבן,סאבו,סטרול,זיו,סידיבה,בובו,האריס,מאור,יצחקי ועטר), עם שלושה שחקנים מהירים בהתקפה כמו ברק,מאור ועטר, אני חותם שהיינו כובשים שם מינימום שער אחד.
אבל לא, משום מה גפני ממשיך להיות בהרכב וזה לא משנה איפה הוא מתופקד, הוא פשוט לא ברמה של עכו אפילו.
מכבי צריכה לשחק כמו שמכבי רוצה, ולא להתאים את עצמה כל משחק ליריבה שלה.
למכבי השנה יש כלים התקפיים שלא נראו בארץ מעולם, ולכן עדיף שמכבי תשחק התקפי ותכבוש הרבה, אפילו על חשבון של לספוג גול במשחק.
רק ככה הקבוצה תתחבר, רק עם רצף של נצחונות, כי כשאתה מוציא תיקו בסכנין,מפסיד דרבי,ומפסיד בפאריס, הקבוצה שלך לא תתחבר לעולם.
השב   •  50
לב אדום20/08/2010 15:09
חשבתי שיש לכם סבלנות . "ייקח זמן להתחבר."
אז זהו . כנראה שאין לכם כי אתם אוהדי הצלחות .
הרגת אותי עם "כלים התקפיים כמו שלא נראו בארץ" וואלה אתה מנותק כמו המאמן שלכם , ובזה אתה צודק 200% .
ציטוט מטיפשטנימני "עם כל הכבוד להפועל אולימפיאקוס קבוצה יותר טובה"

וואלה בדיחה אחת גרועה ומנותקת מהמציאות , הפועל ניצחה ללא וורמוט את מכבי בדרבי! איך אולימפיאקוס יותר טובה ?

בטח גם יגידו שבמשחק הרדיוס מרצון שהיה אתמול לפ.ס.ז ששיחקו בהרכב שני ! יותר טוב מהפועל .

לילה טוב מכבי . זה מתחיל להתחמם שם מתחת לסיר . ח
השב   •  01
72
ת"א צהובה20/08/2010 13:34
יש לי משהו להגיד לכם, הוא לא!! ואגב מספרים לא מסמלים כלום, גם בוזגלו וגם מדוניאנין הם קשרים בוני משחק התקפיים וראינו אתמול איך המשחק השתנה גשבוזגלו עלה, אז אל תבלבלו ת''מוח, לנו יש 11 ו6
השב   •  01
ורמוטיניו20/08/2010 15:33
השב   •  10
71
עדי כהן20/08/2010 12:55
מה אתה ממציא מספרים זה שוורמוט לובש את המספר 14 לא עושה את המספר למספר של קשרים .. הנרי לבש 14 ועוד המון חלוצים באירופה.. במקום לדבר שטויות פה לך תכין לעצמך תיק לבית ספר ילד!
השב   •  00
לב אדום20/08/2010 15:00
יש לכם קשר בונה כמו וורמוט , תקווה , ברקוביץ , מלמיליאן , סיני . ?!?!?!?

האם מי שרכש אין סוף חלוצים חשב על רכישות מאוזנות וטובות ?!?!?

מסע הרכש ששיאו היה ביצקקי הולך להתפוצץ לכם ולטיפשונמני ב פ נ י ם!
 
חיפה והפועל ירוצו חזק למעלה - כי להם יש דרך ודבק וסמל - משהו שמזמן איבדתם וייקח לכם הרבה זמן למצוא !

אני עדיין ממתין לתשובה .

אם אין לכם וזרים אתם לא יכולים לרכוש ( עברתם את המכסה . עם ויצ''ויץ'' משהו. ) ובארץ אין קשרים כאלה פנויים אז.
השב   •  00
70
אורי20/08/2010 12:37
אתמול באתר הזה כתבו שהפועל נמצאת בשנה האחרונה בטופ ועכשיו כותבים שמכבי לא צריכה להתייאש מהפסד.בשנה שעברה כתבו על אילייב שהוא שחקן גדול אחרי שהבקיע בגביע הטוטו והשנה מדברים על מדוניאנין שהוא תותח אחרי שכבש נגד קבוצה ליגה ז'' שגם לה מכבי הצליחה להפסיד בחוץ.גם סטרול שהוא לטעמי הכי אוברייטד בהיסטוריה מוכיח שכשהוא לא משחק לצד בלם דומיננטי הוא לא שווה גרוש(בארץ הוא שיחק לצד בן-חיים ומארין והשנה לצד ניבאלדו, וכשבן חיים עזב את מכבי הם רצו להיפטר גם ממנו)וגם סידיבה ובאנינג הגנתיים מדי ולא עולים למעלה.האמת היא שהסגל נבנה לא טוב כי יצחקי, עטר וקולאוטי יכולים לשחק רק באמצע ובגלל מדוניאנין אין אפשרות לשחק אחרת חוץ מ-4-3-3 או 4-5-1.אני לא יודע באיזה מקום הם יהיו בסוף העונה,כי לארץ שלנו זה כנראה מספיק,אבל את הפועל הם לא ישיגו
השב   •  51
69
MTA20/08/2010 12:20
אנחנו כקהל צרכים להבין שהקבוצה לא תתחבר בקסם, לבנות קבוצה חדשה זה תהליך שלוקח זמן, תראו למשל את פתיחת העונה שנה שעברה של הפועל, לקבוצות חדשות לוקח זמן להתחבר במיוחד שמחליפים את כל הסגל.
השב   •  10
68
הפועל לב אדום20/08/2010 12:08
נקודה למחשבה.
השב   •  20
67
ארגמן20/08/2010 12:07
השב   •  00
66
נץ20/08/2010 11:47
לפי איך שהם שיחקו עם 2 חלוצים היו חוטפים 6.
השב   •  10
65
ניוטון20/08/2010 11:46
חוסר הביטחון בולט אצל קבוצה שלא לקחה תארים זמן רב ! המאמנים צריכים לשנות גישה ולהחדיר בשחקנים אמונה בדרך התקפית בכל זמן ובכל מקום , אי אפשר לעלות בהרכב הגנתי ולהזמין התקפות היריב , לראייה אתמול כשנכנסו שחקני התקפה השליטה עברה למכבי וראו  ברבע שעה 3 הזדמנויות טובות .
השב   •  20
64
גבריאל20/08/2010 11:40
להתחבר וזה לוקח זמן, וברור שיש מלא כישרון בקבוצה. מה שהיה בולט במישחק אתמול היה חוסר הביטחון של גפבי וסטרול בהגנה, וחוסר הדיוק הלא אופייני של יצחקי בהרבה מהלכים במחצית השנייה. לדעתי עטר הוא פוטנציאל עצום וצריך לשלב אותו בחוכמה כדי לקבל ממנו תוצרת. רמז - קרוב יותר לשער.
השב   •  00
63
בני מגוז20/08/2010 10:56
השב   •  20
62
לב אדום20/08/2010 10:22
חיבור יהיה כאשר יש פלטפורמה ראויה בכל אחד מהחלקים במגרש
נעבור בקצרה :
הגנה - סטרול מסננת מלא בטעויות ( מזל שלא חתם בהפועל ) זיו כבר מתחיל להתעייף - ככלל הייתה הרגשה שכל התקפה היא תחטוף בגלל אי תיאומים בהגנה ( צופפו מרכז והשאירו האגפים לצרפתים )
קישור - אין ! אם כל הבעיות בבנייה בהבנה של מה רוצים להשיג שירן ייני היה לפני בעונה שעברה ובתחילת העונה אמרו במכבי שבונים קבוצה והוא אכן נראה כשחקן שהתקדם אבל ראבאק בתחילת העונה הזו נמני נתן כרטיס אדום לכל הקבוצה מהעונה שעברה !! אז עכשיו לאמר כי הוא בונה עליו. ועכשיו שאלה - האם יש למכבי 14 קלאסי ? לא ממש
התקפה - לא יכולה לעבוד ללא קישור - החוליה היחידה שיכולה לקיים את מה שהבטיחה. יצחקי יהיה טוב בוזגלו יותר טוב מקולאטי , עטר ייכשל בגדול - גול אחד גדול לא עושה אותו חלוץ גדול סה"כ מאוד מוגבל ( משחק ברגל אחת ! ימין )

אז אחרי כל זה מדברים על חיבור ?
אין חשיבה אחרי הרכישות , אין מקצועיות בניהול המשחק , אין שיטה או דרך שניתן לחבור עליה .

מכבי לא תדגדג את חיפה והפועל גם השנה .
השב   •  82
חגי20/08/2010 11:21
מה זה לעזאזל 14 קלאסי אם יש רק 11 שחקהים בקבוצה . אך כמה אתם שיכורים וזכוכים בדיוק כמו מכבי חיפה בעונה הראשונה של ליגת האלופות
אתם לא מבינים שליגת האלופות זה השיא ומשם רק נפילה  . אין לכם אפילו מחליפים בספסל למשחק אחד בשבוע אז לשתיים כמה פתטים אתם אוהדי הגועל חסרי הבנה בגרוש
השב   •  01
לב אדום20/08/2010 11:56
אבל בכל זאת :
14 - זהו מספרו של קשר בונה התקפי ( לדוג'' וורמוט בהפועל תקווה וכו''. )

לא ענית - ותענה בכנות - יש לכם כזה קשר ?

חשבו אצלכם על כזה קשר ?!

לך לישון על האף ותכיר בעובדות - מכבי בית שאן בדרך להתרסקות !!
השב   •  20
ק''20/08/2010 15:03
פרשנות רדודה כמעט כמו של כותב הטור. אמנם בקצת יותר טובה.
רואים שלא יצא לך לראות את עטר משחק. עטר הוא וירטואוז עם טכניקה מעולה, בלי קשר לשער. יש לו מסירות חכמות ומדויקות ובעיטה טובה.
ומה זה 14 קלאסי? זה אתה המצאת? ח בגלל שורמוט הוא עושה משחק וגם שלום תקווה? ח
אם כבר אז 8.
השב   •  00
חגי21/08/2010 17:42
10 זה קשר בונה התקפי אם כבר .בתפקיד של ורמוט יש את בוזגלו אל הוא עדיין צעיר ,, אתה שיכור  וזחוח שיטה ,דרך, סגנון זה דבר שנבה לאורך זמן לפעמים עונה שלמה אך כמה אתה לא מבין תראה עובדות עם 2-3 זרים בהרכב וללא שחקנים מחליפים משמעותיים ושני משחקים בשבוע. התוצאה נפילה חביבי בדוק קרה כבר לגדולים ממכם
השב   •  00
61
דוד סירוצקי20/08/2010 09:42
השב   •  00
60
אדום לנצח20/08/2010 09:24
לא כואב לכם הלב על אלירן עטר? שחקן נהדר כזה מתבזבז על הספסל הצהוב כאשר לכם אין עוד חלוץ ברמה שלו. תלכו להורים שלכם ותלמדו איך להשאיר שחקן נשמה - כמו שעשו עם בן-טובים
השב   •  00
59
אדום לנצח20/08/2010 09:19
כמו בכל הליגות באירופה יש 2-3 קבוצות שהן מעל היתר. אז אולי פעם בכמה שנים תסיימו מעל הפועל אבל כל עד אז הפועל לא תסיים מתחת למקום 3 ותמשיך להדליק את אירופה
השב   •  00
58
אדום לנצח20/08/2010 09:15
במכבי משחקים סבן, זיו, קולאוטי, שטראובר, יצחקי, סטרול - כולם בסגל הנבחרת. הם שיחקו והתאמנו לא מעט ביחד. את כל היתר היה אמור הצוות המקצועי לחבר תוך 2-3 שבועות כיאה לשחקנים מקצוענים. למכבי בשלב הזה היה אמור להיות כבר סגנון משחק מוגדר. במשחק באירופה בשלב הזה כבר לא עושים נסיונות. צריך להמשיך בשיטה ובדרך שהמאמן החליט עליה בהכנות לעונה. אבל למכבי אין שיטה. היא משדרת רק פניקה.
השב   •  01
57
עזרי20/08/2010 08:53
אני לא מבין את האנשים שאומרים מכבי לא טובה ומתחיל כל הקטגוריה בעקבות המשחק אנשים זה כולה משחק אחד וכמו שהכתב אומר זה רק ההתחלה ונעל חדשה לוחצת ולוקח זמן להתרגל אחד לשני שמכבי ניצחה את אולימפאקוס שזה בוודאות הישג הרבה יותר טוב מלנצח את זלצבורג ואני חושב שהרבה יסכימו איתי מי שחושב שההישג מול אולימפאקוס יותר גדול מזלצבורג שיסמן כחול מי שחושב שדווקא הפועל הביאה יותר הישג שיסמן אדום ובהצלחה למכבי בהמשך
השב   •  34
56
zed20/08/2010 07:58
הרבה מחברי הם אוהדי מכבי בית-שאן ! הם עם הראש למטה כבר תקופה ארוכה!והמעניין הוא שהם סוגדים לנמני בצורה עוורת!!אולי נמני בחור נחמד וטוב אבל הוא חייב לשנות פזה אם הוא רוצה להצליח!בכל מקרה נמני תמיד יהיה טוב להפועל!!
השב   •  00
55
אהרון20/08/2010 07:46
בעצם 2 ברק יצחקי 2 מיליון דולר אבי נימני מאמן חח
השב   •  60
54
אוהד20/08/2010 06:48
עד מתי יתעללו מכבי בבוזגלו שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שיש בליגה?
השב   •  21
53
תתעוררו הנהלה20/08/2010 03:41
השב   •  21
52
צחי20/08/2010 02:53
סה"כ קבוצה מעפנה, ששיאה כבר הרבה מאחוריה
השב   •  00
51
צחי20/08/2010 02:51
הקבוצה שנבנתה בנויה משחקנים סופר התקפיים, שמחפשים ומריחים רק שערים ורשתות. אם באמת רוצים להצעיד את מכבי להישגים בישראל ומחוצה לה, מוכרחים לשחק התקפי ולנצל הפוטנציאל ההתקפי העצום. אני מוכרח להוסיף שאני רואה בעיות הגנה שאי אפשר להתעלם מהם: - שטראובר המשמיט התורן - גפני המסננת הקבועה - סטרול, שעליו נלחמו כל כך במכבי ושילמו עליו כל כך הרבה כסף. (אפשר לחשוב שהביאו את קנבארו בימיו היפים) - ואחרון אחרון חביב קפילוטו שלמד משכטר אך עושה סביבון בדרבי בגביע הטוטו. בקיצור החלק האחורי האחרון קטסטרופלי. אני מאוד מקווה שיהיה בסדר.
השב   •  20
יהיה טוב20/08/2010 13:13
זה החלק ההגנתי של מכבי. וסטרול גם יכול לשחק בשקט בכל הרכב של מכבי. טעויות זה חלק מהמשחק. קפילוטו וגפני מתוכננים להיות מחליפים.
בקשר להתקפה חייבים לשחק התקפי כל הזמן ולצאת מהר מהמערכים ההגנתיים שלא מתאימים לנו.
השב   •  00
50
א.ב20/08/2010 02:23
אני לא מתבייש להגיד שיש להפועל קבוצה היסטרית, אבל חטא היוהרה. אתם מכירים אותו לא ? תזכרו תמיד את הימים האלו כי כולנו יודעים שזה יבוא בוא יבוא אדומים יקרים.
השב   •  12
טדי האדום20/08/2010 08:53
חטא היוהרה זה מכבי,הכל בא משמעון ומשם זה נמשך לאורך שנים,רק שנימני איננו שימון וככה אתם ניראים שנים.
ושיא חטא היוהרה המכבי הוא פיצול הקהל למחנות יריבים.
עלו והצליחו.הפועל.
השב   •  40
49
כשמסתכלים אל העבר רואים את העתיד20/08/2010 02:01

מנטליות של קבוצה אי אפשר לקנות בכסף.

השב   •  00
48
גיסנו20/08/2010 01:52

מישהו סטייל אלון מזרחי או משהו כזה, שיעבוד עם החלוצים. מכבי עמדה היום יפה, לדעתי התוצאה לא משקפת ומכבי הייתה שווה גול אבל צריך מישהו שיפקס את החלוצים. חוץ מזה, החסרון של קולאוטי הורגש מאוד, לא עטר ולא יצחקי שחקני "מספר 9" קלאסיים.

וחוצמזה, צריך לצאת מהפחדנות ולהגיב לשינויים יותר מהר. כבר במחצית הראשונה היה צריך להבין שהשד לא נורא כ"כ, להוציא את גפני שהיה חושך ולהכניס שחקן התקפי במקומו. אז יואב זיו היה חוזר לעמדת המגן (שבה הוא הכי יעיל) ולמכבי היו אופציות התקפיות.

בגומלין חובה לעלות עם הרכב התקפי במיוחד - בוזגלו, יצחקי, קולאוטי, מדוניאנין, ואולי אפילו ייני (שהתקפית תורם הרבה יותר מאשר באנינג או סידיבה). חובה להעיז, כי סן ז''רמן תקפה אפילו פחות מאולימפיאקוס במשחק הראשון.

זה עדיין לא אבוד. פשוט צריך קצת ביצים.

השב   •  00
47
יוסי20/08/2010 01:30
חבל שאנחנו צריכים לקרוא שטויות כאלה, בחייאת. איזה גיצים ואיזה נעליים. אין שמכבי נראתה היום המכונה מושבתת ידידי, אוהד מכבי שמדבר מהלב ולא מהראש וכנראה שגם בראש אין יותר מידי אם הוא רשם את השטויות, בכל זאת בהצלחה, מקווה שהם יעברו, וגם הפועל!
השב   •  10
46
אורי חיזקיה20/08/2010 01:06
ואז יקח פטיש ויתחיל להתעקש על דברים שהם מתאימים, בכוח!,
בסוף יצא לו תמונה של כפר עם אגם ועין של סוס על ענן, ופרה עם ארובה וכל מיני-
השב   •  00
45
ח20/08/2010 00:46
השב   •  40
44
ת"א אדומה20/08/2010 00:43
הרי נמני דיבר על קידום צעירים. אז במקום לקחת ייני,בוזגלו כחלון ,מלול ולחזק את השלד במקומות מסוימים החליפו קבוצה שלימה עם זרים לא ברמה. בנייה אדון נמני זה נקרא ולא החלפה. הצעירים כבר קיבלו נסיון ויכלו השנה לפרוץ וגם שחקני בית נלחמים.
הבאתם מלא חלוצים ובסוף עולים בהרכב הגנתי ואיך בוזגלו לא עולה הרכב?
השב   •  60
43
אריק האדום20/08/2010 00:09
הנה כתבה של אחד מהם. מיום חמישי לראשון פתאום מקקי תתחבר. ההרכב של שנה שעברה היה על הפנים השקיעו 100 מליון למה? כדי לשחק בהרכב של שנה שעברה.
השב   •  41
42
אריק האדום20/08/2010 00:05
השב   •  42
חלש20/08/2010 00:58
עפות שטויות, לא עפים שטויות אחלה כתבה דווקא
השב   •  00
41
ירוק בחו"ל19/08/2010 23:40
השב   •  20
40
אוסישקין19/08/2010 23:38
כן אותם "אפסים" שקיבלו מהפועל 8 במפגש הכפול
השב   •  12
שאול או שאולי20/08/2010 00:12
השב   •  00
39
תגיד שהעונה מתחילה בשבוע הבא19/08/2010 23:33
לא רק המאמנים, השחקנים והאוהדים הם בדיחה. גם הפרשנים הצהובים הם בדיחה (אמנם עצובה) אבל בדיחה. דרך אגב, המשפט הנכון זה כשחוטבים עצים עפים שבבים. אף פעם לא שמעתי על המכונה שבונים ועפים ממנה גיצים.
השב   •  43
שאול או שאולי20/08/2010 00:11
מה זה נותן לך עכשיו הקטנוניות הזאת , די עם השמחה לאיד.
השב   •  11
השמחה לאידה של מקקי היא כיף גדול20/08/2010 01:05
מי שלא שמח לאידה של היריבה המושבעת שלנו לא אוהד אמיתי של הפועל.
השב   •  00
אבל עדיין לקחו את כל הקופה23/08/2010 18:19
השב   •  00
38
אבשלום19/08/2010 23:08
מבחינתו הוא רק רואה הפסד. הוא לא באמת מבין שבגלל נימני הפחדן לא עולים עם האריס ובוזגלו בקישור ועם עטר ויצחקי בחוד. הוא לא מבין שיצחקי לא יודע לשחק איפה שהוא משחק עכשיו. יצחקי יודע לעבור שחקן בנגיעה ולשים גול. מה שקורה עכשיו זה שהוא עובר שחקן אבל בגלל שהוא רחוק מהשער הוא צריך לעבור עוד 7. נכון הוא יכול למסור, אבל זה עדיין לא המקום שלו או התפקיד שלו. שיעלו לשחק כבר בארבע ארבע שתיים רגיל ויפסיקו עם הניסיונות הרכב האלה כל משחק. איך הקבוצה תתחבר?? שקבוצה מחוברת זה אומר שכל שחקן יודע בלי להסתכל איפה השחקנים מסביבו, איך ילמדו אם כל משחק כל אחד בתפקיד אחר?! זה נורמה שממשיכה עוד מעונה שעברה וזה דפוק לגמרי!! מאתיים מיליון חלוצים והוא משחק עם חלוץ אחד.. תבוסתן.
השב   •  240
אוהד הפועל באר שבע20/08/2010 17:10
השב   •  00
37
אדום לוהט19/08/2010 22:45
שרק מכונות עובדות כמו שצריך? אז לך תחפש לך אתר אחר לבלבל ת''מוח.לשחקן כדורגל צריך להיות מחויבות כבוד השקעה אהבה כל זה לא עולה בקנה אחד אצלך?פה לא באים לשים שמן מכונות וללחוץ PLAY !מדובר על רגשות על בני-אדם.אין דבר כזה "עוד לא התחברו" אין.מה שלא "מחובר" עכשיו לא יוחבר גם בעתיד.לפי דעתי במכבי חסר נשמה או אם תרצה לב מין קלינגר כזה.פועל שחור שלא פוחד לירוק דם ולא מוותר לאף אחד.משהו שנותן מרפקים איזה נגיחה לפנים אבל עכשיו כלום כל אחד מסתתר מאחורי השני בורחים לכל הכוונים מאבדים ת''צפון.
השב   •  21
36
RED BULL19/08/2010 22:35
השב   •  04
35
שער 719/08/2010 22:34
נכון הייתם באלופות ואנחנו בדרך,ונכון שניצחתם קבוצה יותר גדולה,
אבל איך היה לחטוף עוד פעם בדרבי?
כמו שהתרגלתם לא? :)
השב   •  40
צהוב19/08/2010 23:55
השב   •  01
34
~~גם אני אוהב את ה''~~19/08/2010 22:30
ה'' ירחם
השב   •  30
33
בועז19/08/2010 22:29

• סידיבה הוא קשר אחורי גרזן נהדר.
• ייני נותן כדורים בון-בון.
• בוזגלו אשכרה התחייב לסמל.
• הבלם החדש קורא משחק בצורה נהדרת.
• אבידור חייב להתחיל לעבוד ביחד עם מאמן חלוצים פרטי (האווירון, למשל) כי הוא מגיע למצבים אבל לא כובש.
• מזרחי פוחד להפסיד יותר משהו רוצה לנצח. אם זה יימשך, הביתה.

השב   •  121
אהרון20/08/2010 07:47
אתה על הכדורים ימסכן 100 מיליון שח איפה אתה חי
השב   •  21
32
בועז19/08/2010 22:23

יוסי מזרחי פשוט לא ניהל את המשחק היום. עד שהוא התעורר השעון הצביע דקה 70 ופסיק, והיה כבר מאוחר מידי. הבעיות היו חד משמעיות: באנינג הלך מכות וזהו, גפני עשה חור בהגנה שלא היה קורה עם עוד קשר שהיה גם מקל על ההגנה, הדחיקה לצדדים של יצחקי ועטר פשוט הרגה את הסיכוי ליזום (מה שראינו בהתחלה בהתחלה עם העקב של עטר למדוניאנין ברחבה).
פשוט בושה של מאמן היה היום יוסי מזרחי.

השב   •  40
ליאור ה"מבין" כהן.20/08/2010 16:36
השב   •  10
31
עמי19/08/2010 22:13
את הטעות שהוא עשה ?

כי אם לא, אז שמישהו יסביר לו
השב   •  1717
שאול או שאולי20/08/2010 00:07
השב   •  50
yobo20/08/2010 14:01
ועל זה לא משלמים 2 מיליון דולר
השב   •  10
30
גיל19/08/2010 22:08
ורצוי גם את מזרחי. נמאס מהפחדנות ומשטחיות המחשבה שלהם. קנינו שחקני התקפה בעשרות מליונים ובסוף משחקים 7 שחקני הגנה בהרכב. מהר לפני שיילכו 100 מליון.
השב   •  136
yobo20/08/2010 14:02
אסור להעיף את נמני!
שישאר במכבי 100 שנה!
השב   •  20
29
אוהד ותיק19/08/2010 22:08
איך זה שהשקענו כלכך הרבה כסף על להביא את כל החלוצים הכי טובים בארץ ועד עכשיו בכל המשחקים פתחנו עם חלוץ אחד? ועוד דבר למה קבוצה עם תקציב של 100 מיליון שקל מפחדת לשחק מול ההרכב השני של פריז ופותחת עם 3 בלמים הבעיה היא לא החיבור של הקבוצה הבעיה היא המאמנים
השב   •  151
28
מכביסט19/08/2010 22:04
השב   •  50
ליאור ה"מבין" כהן.20/08/2010 16:37
השב   •  00
27
חולה בצהבת19/08/2010 22:02
כתבה חרטה ברתה עד היום אני ראיתי מכבי שונה לחלוטין ואני לא מדבר אפילו על הרכב עוד יותר התקפי נימני ומזרחי היום התגלתם כפחדנים קחו את זה לצומת ליבכם תפנימו ויעלה קדימה אני מאמין שביום חמישי עם הרכב מאוד התקפי אפשר לפרק אותם הם קבוצה לא חזקה בכלל לפי מה שראיתי היום
השב   •  33
26
מני19/08/2010 22:00
המכונה (מכונית) שלכם לא סוחבת בעליה חמוד,והמכונית שלכם או איך שאתה קורא לה מכונה קיבלה ריקול(קריאה דחופה) להגיע למוסך אתם מכונה מקולקלת,אתם מכונה שפותחת רגליים (חיפה),לעומת זאת האדומים מכונה משומנת היטב יקח לכם שנות אור להגיע ל10 אחוז מהיכולת של המכונה האמיתית בעיר.
השב   •  68
דני19/08/2010 22:30
השב   •  01
25
מכביסט19/08/2010 22:00
נמני שים תמפתחות בבקשה , נמאסת אתה לא משדר שום מכביזם, מזה התבוסתנות הזו לעלות במשחק כל כך קל עם 3 בלמים ובלי התקפה, למה הבאת שני עגלות כמו באנינג וסידיבה שיש לך ילדים כ"כ מוכשרים על הספסל תן לבוזגלו מלול ייני ואבידור את השליטה
השב   •  91
אבשלום19/08/2010 23:14
כי הוא יכל לגזור עליהם קופון.. ככה נימני עובד.
השב   •  10
yobo20/08/2010 14:05
נמני תישאר במכבי לעולם!
השב   •  10
24
רק חיפה19/08/2010 21:59
מי הם בכלל מ2003 עם אפילו פעם אחת לא סיימו בשני המקומות הראשונים
ועוד מדרים עלינ והם בקושי מייזגים את ישראל סנטה קולומבה מוגרן ועוד מדברים עלינו
השב   •  71
שער 1120/08/2010 00:51
השב   •  03
yobo20/08/2010 14:06
השב   •  01
23
איכס19/08/2010 21:57
השב   •  21
22
צח19/08/2010 21:57
השנה זה די היה בירור שבונים מכבי חדשה מיסודות חדשים לגמרי. צריך לפחות את השנה הזו בליגה בשביל שמשהו יתחבר. אני אומר גם שחלק מהשחקנים הזרים פשוט משחקים זוועה ולא מצדיקים את המשכורות שלהם. במקומם ניתן להעלות את הישראלים שבאמת מכבי חשובה להם. כמו ייני,בוזגלו וכמובן להפסיק את שלטון האימים של נימני.
השב   •  80
21
אדום עולה19/08/2010 21:56
באמת סחטיין על ההשקעה של כל הכסף לקניית השחקנים. אבל למה לא מביאים הזדמנות לשחקני בית להוכיח את עצמם?? היום ראו איך בוזגלו נלחם בדקות שהוא שיחק, באמת עם כל השנאה שלי אליכם, זה היה תענוג לראות אותו!
נראה לי שמעבר לזה שהחיבור בין השחקנים עוד לא הושלם, כך גם חיבור בין המאמנים שלכם וחבל!
בכל מקרה שיהיה לכם בהצלחה בגומלין..
השב   •  91
20
נמרודי19/08/2010 21:55
השב   •  00
19
נמרודי19/08/2010 21:55
לקחת שחקנים כל כך טובים ובסוף לשים את גפני בלם שלישי זה בושה למקצוע! עם קאדר השחקנים הנוכחי, מכבי צריכה תמיד אבל תמיד לעלות עם כולם יחד - ברק, אלירן, רוברטו, מאור והאריס. תן לקבוצות לפחד ממך ואל תפחד! רק המעז מנצח. המאמן הזה פשוט הורג אותנו ויש לי בחילה מההרס שלו. צריך להיות לא רק מאמן רע, אלא גם אדם רע כדי להעלות הרכב כל כך מביש למשחק כזה. למה אדם רע? כי רק אדם רע יכול ללכת על הפסד ולתת לאוהדיו לאכול את הלב לחינם. הקאדר שלנו מדהים - תפסיק להפריע ותן לו לשחק! בוז!
השב   •  201
18
מכבי יש רק בתל אביב ובתל-אביב יש רק מכבי19/08/2010 21:54
צריך להתרכל בעצמנו ובליגה ולא לראות אף אחד ממטר כי גם אם לא נהיה בגביע ארופי הרי זה יתרון כי: 1) חיבור ובטחון יבואו רק בליגה, 2) הפועל גם אם תעפיל לבתים לא תעפיל משלב הבתים אפילו לא יהיו במקום השלישי שמוביל לגביע ארופה 3) בגלל שהפועל תתרכז באלופות בליגה היא תהיה גרוע כי אלופות זה לא גביע ארופי ולבסוף 4) לכל המלעיגים ומלעיזים פאריס סן-ז''רמן היום היא הרבה יותר טובה מהפועל וחיפה כיום ששיחקו נגדה בשנים קודמות
השב   •  11
17
רועי19/08/2010 21:51
מדקה 20 ניתן היה לראות שהמערך לא מתאים ולא נגיע כך להתקפות אז מאמן חכם היה במחצית כבר עושה את החילוף הכפוול של בוזגלו ואבידור ולא פותח עוד פעם אותו מערך מחכה רבע שעה שיקבלו גול ואז לעשות חילוף, כולם יכולים לראות גם לא גאוני הכדורגל שהיכולת של באנינג וסידיבה יחדיו גרועה אז למה לא להכניס את ייני דקות 40-50 ולחכות לדקה 70+ אני לא מבין את זה שני השחקנים לא בונים משחק ולא יכולים לבנות משחק איטיים ומגושמים למה לא להכניס את ייני וכמובן פתיחת משחק עם 3 בלמים שלא שיחקו בחיים יחדיו פשוט בושה. עם לחבורת שחקנים כזו שיכלו לקחת 3 נק'' במשחק הזה צריך מאמן שקצת מבין יותר עניין מאשר נימני ומזרחי שאני לא מבין איזה קב'' באירופה משחקת עם שלוש בלמים שיש יכולת התקפית מצויינת גם נגד אירופאיות כמו בוזגלו ואבידור שהיו מצויינים וגם מלול וכחלון שיושבים על הספסל שאני בטוח שהיו נלחמים יותר
השב   •  100
16
שחקו שמח!19/08/2010 21:50
ייני בונה התקפות ובאנינג וסידבה שניהם גרזנים. אי אפשר לשחק עם שני גרזנים וכרגע סידבה יותר טוב מבאנינג. אני בעד ייני בקישור וכשיראלביץ יחזור לתת לו לשחק. ייני וישראלביץ על אותה משבצת ובאנינג וסידבה על אותה משבצת.
השב   •  120
הרקולס19/08/2010 22:58
ממנינג. אם כבר מלול, צמח, כחלון
השב   •  12
דוד סירוצקי20/08/2010 09:38
תראה איזה תותח הוא אתמול נכנס שינה ת''משחק (הוא בוזגלו ואבידור)
השב   •  10
15
רק כדורגל התקפי!19/08/2010 21:48
תפסיקו להתאים עצמכם ליריב. יש לנו קבוצה סופר התקפית וזה עוול לשחק איתה עם שלושה בלמים וכל מיני מערכים מוזרים.

חובה לשחק עם בוזגלו והאריס קשרים קדמיים בכל משחק בתוספת שני חלוצים!
השב   •  100
14
אודי19/08/2010 21:47
אם צוות המאמנים המדופלם מחליט לעלות למשחק במערך בונקריסטי מגעיל שמוציא את כל החשק מהמשחק. פשוט ניהול משחק שערורייתי של הצוות המקצועי.
ממה כבר יש לפחד? תעלו בהרכב התקפי יותר ותנסו לנצח את המשחק. הפועל אתמול עלו במערך הרגיל שלהם ומהדקה הראשונה השתלטו על המגרש. אז נכון שמכבי עדין לא מחוברת כמו הפועל, אבל גם אם בהרכב התקפי יותר היינו מפסידים, אז לפחות היינו רואים קצת כדורגל והיה לנו סיכוי גבוה יותר להבקיע שער חוץ יקר.
סידיבה ובאנינג זה שני גרזנים שאין להם מושג בהתקפה, פשוט שיחקו אחד על חשבון השני. רק מהרגע שבוצעו החילופים מכבי נראתה הרבה יותר טוב, אז למה לא לעלות ככה מלכתחילה? פשוט ניהול משחק מבזה של מזרחי את נימני וחבל.

לפחות בגומלין לא תהיה ברירה ונראה הרכב יותר התקפי שגם רוצה להבקיע ולא רק להעביר ת''זמן על המגרש. דרך אגב, ההחתמה של הבלם החדש מצויינת כי ברגע שניבאלדו יחזור, סטרול יעוף לספסל וככה נחסוך מעצמנו את הגולים המפגרים שהוא מביא לנו בכל משחק.
השב   •  81
13
רון19/08/2010 21:47
לדעתי תקחו את שרף להיות המאמן שלכם , כנראה הוא יותר טוב מיוסי מזרחי
השב   •  63
שאול או שאולי20/08/2010 00:02
אתה יודע טוב במי הבעיה.
השב   •  30
שער 1120/08/2010 00:53
מזרחי תכופף לנימני מה שנימני אומר הוא עושה וחוטף את הצעקות שלמה שרף ינהל את מכבי כמו שצריך
השב   •  10
12
גדי19/08/2010 21:47
עזוב אותך, כל מה שכתבת שטויות.
צריך להחליף את הדבק. אי אפשר להדביק כל כך הרבה חומרים שונים ואח"כ עוד להדביק אותם לקהל. לא למדתם שום דבר ממה שקרה לכדורסל אצלכם. שמתם כסף, הבאתם ים של שחקנים שלא היה ולא יהיה להם קשר עם הקהל ורציתם שיהיו "הקבוצה של המדינה". כסף לא מסדר כלום. הוא עוזר להרגיש יותר טוב (בכיס, לנימני, בושינסקי ושאר החולירות) אבל את התוצאה ראיתם בפריז. גולדהר חכם מגידמק. הוא יעזוב הרבה לפני ההתרסקות כשיבין שטפילי מכבי פוגעים בעסקיו.  השבת חיפה ואח"כ עוד מכה הדרבי ומאבקי התחתית קרובים. 
השב   •  73
11
רז19/08/2010 21:45
איזה הרכב פחדני, איזו בושה! זה מרגיש כמו תבוסה זה פשוט לא יאמן כמה גרוע שיחקנו היום
השב   •  166
10
רוני19/08/2010 21:45
מכבי חיפה - כחול
מכבי ת"א - אדום
השב   •  7165
מכבי יש רק בתל אביב ובתל-אביב יש רק מכבי19/08/2010 21:55
השב   •  77
9
רון19/08/2010 21:44
טעויות של שטראובר לא קשורות לתיאום
זה שבאנינג לא מוסר כדורים לעומק ומוסר כדורים קצרים אחורה (אני אוהב משחק מסודר עם מסירות קצרות אבל הוא חייב לפתוח את המגרש דרך המגנים !)
סטרול נראלי מגיע למשחקים שיכור וניבאלדו הציל את מכבי הרבה פעמים !

השב   •  51
8
ערן19/08/2010 21:42
השב   •  1226
7
איכס19/08/2010 21:41

השב   •  61
6
כיכו19/08/2010 21:38
חבל על הזמן נכון, נמאס שכל הזמן עושים פה בלאגנים
השב   •  40
5
אבשלום19/08/2010 21:37
אבל אי אפשר להתעלם מההרכבים הפחדניים של נימני. נמאס מזה.
השב   •  271
שמונה זה בדם אבי נימני לעולם !19/08/2010 21:48

תבוא בתלונות למזרחי מה אתה רוצה מנימני ? הוא לא המאמן !

השב   •  55
פיותה19/08/2010 21:51
בגלל זה בדיוק נמני הביא את מזרחי
כדי שילדים כמוך יגידו את השטויות הללו
ואם הקבוצה תצליח אז בכל מקרה ילדים כמוך ישבחו את נמני ולא את מזרחי
השב   •  141
4
ירוק19/08/2010 21:35
משחק תיקו משעמם, וכמובן שאני מגיע למשחק ומקווה לניצחון אבל זו התחזית שלי ואפילו קניתי כרטיס לשער 7 כי נגמרו הכרטיסים לצערי הרב.
השב   •  72
3
אמיר19/08/2010 21:34
כמו תמיד ח
השב   •  1224
דני19/08/2010 21:43
דבר ראשון אם לא שמת לב מכבי היא זאת שכבר רשמה הופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות ולא הפועל
דבר שני אם היריבות היו הפוכות גם התוצאות היון הפוכות סתכלו מי היו היריבות שלכם ומי היריבות שלנו אתם בחיים לא הייתם עוברים את אולימפיאקוס
השב   •  87
גדי19/08/2010 21:51
אתה    ט מ ב ל
השב   •  54
רון19/08/2010 21:51
אתה משווה קבוצה כמו פאריס שהייתי קבוצת תחתית בליגה צרפתית לקבוצה כמו רד בול זלצבורג ? השתגעת תגיד לי ? זלצבורג בלי עין הרע היו שמים לכם שישייה אתה התחרפנת בכלל ראית איזה ניצחון הבאנו ? אבל עזוב את זה. .. הקבוצה שלכם פשוט אנמית . תאחלס . אתם לא יודעים לשחק , אתם משחקים בלי סיגנון , סתם מוסרים כדורים ליריב ולא עושים כלום , כל אחד משחק אותה מראדונה ומאבד , עזוב אותך אם תעשו תקום שלישי בליגה אני ילחץ יכרע ברך . איך אני איתך ?
השב   •  56
שאול או שאולי20/08/2010 00:00
שבו בשקט כבר חבורת שחצנים.
השב   •  80
2
ראשון19/08/2010 21:32
ניהול משחק מביש של המאמנים שפחדו יותר מדי
היה צריך לעלטת התקפי יותר ולנסות להבקיע גול מהתחלה
בערת השם חמישי הבא תיאטרון החלומות בבלומפילד אבל כל השחקנים צריכים להיות חץ אדום חזק
אי דאלה הו
השב   •  102
1
צח19/08/2010 21:32
אני ממש מקווה שמכבי לא תאכזב! צריך להיות סבלניים והשנה ההתחברות בליגה חשובה מזו שבאירופה.
השב   •  120
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP