יום שלישי, 29.04.2025 שעה 01:30
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בעז גורן

חברי הדייויס, חבל שניצחתם

דעה: אנדיוני, דודי ואמיר ממשיכים לתת לחדלי האישים מסביב לספורט כלים להמשיך בדרך שלהם, צריך לאבד רגליים כדי לקבל כבוד של ספורטאי במדינה הזאת

נבחרת ישראל בטניס ממוקמת נכון ליום זה במקום ה-11 בדירוג ונמצאת בבית העליון בין 16 הנבחרות הטובות ביותר בעולם.

שוויץ יכולה להתגאות בשני טניסאי טופ 20 אבל היא במקום ה-20 וגם הנבחרות של רוסיה, קנדה שבדיה ועוד רבות נמצאות מתחת לדודי סלע, אנדיוני ואמיר וינטרוב.

רוח הדייויס הקנתה גאווה ותחושת הזדהות בכולנו לסוף שבוע נוסף אחרי ההתמודדות ביפן אבל בתקופה שהכישלונות הספורטיביים שלנו באים אחד אחרי השני אי אפשר שלא לחשוב לרגע, גם בניצחונות, איך אנחנו משלים ופוגעים.

האשליה שנוצרת כל פעם שהישג אישי הופך ללאומי גורמת לי להגיד חד משמעית – חבל שאנחנו מנצחים. בלי מתודה, רעיון, פילוסופיה ותפיסה כל הצלחה של ספורטאי ספציפי נותנת אליבי לחדלי האישים להמשיך כפי שעשו קודם לכן, בראשם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת.

לימור לבנת. שרת ספורט שלא מבינה בספורט (חגי ניזרי)
לימור לבנת. שרת ספורט שלא מבינה בספורט (חגי ניזרי)
 
נמאס לי ולאחרים לדבר על מימון, מענקים, ספונסרים וכו'. להוציא כסף מהלקוחות של רני רהב למטרות שלא משרתות אותם במאה אחוז זה כנראה דבר קשה. מתן בסתר הפך מנר לרגלינו לפראייריות נטו.

לא אתחיל לחטט בכיסים של אף אחד. אם מותגים כמו בית"ר ירושלים והפועל ת"א בקושי מצליחים לגייס שני מיליון שקל בארץ הזו אז טניסאי בודד, שזקוק לכ-100,000 דולר בעונה יתקשה. כדי לייצר קריירה אמיתית וראויה של טופ-100 וינטרוב צריך מישהו שייקח אותו לא רק כשנוח, לא רק בשבועות דייויס שהשם שלו טס לכותרות גם כשהוא אוכל מנה חמה בהוסטל באוזביקיסטן (בתקווה שהוא כבר לא יזדקק לזה).

אבל אני מבקש ממכם האוהדים רק להבין דבר אחד. כל אלו שאנחנו מבקרים ביום יום על חוסר ההצלחה שלהם, כל אלו שראינו מהם משהו בסיטואציה מסוימת והדבר הזה נעלם פתאום ברגע אמת מסוים – כולם ספורטאים שלעולם לא יקבלו במדינת ישראל (שספורט הוא לא ערך אצלה בכלל) את כל מה שהם צריכים כדי להצליח.

וינטרוב עם מנה חמה. ספונסרים ראו את התמונה הזאת?
וינטרוב עם מנה חמה. ספונסרים ראו את התמונה הזאת?
 

כי גם אם את הקריירה הספורטיבית שלהם הם עוד יעברו בשלום עם ספונסרים, מזל, הצלחות וחיוכים אנחנו נטאטא אותם מתחת לשטיח ההיסטוריה שלנו וחוסר הכבוד שרק לעם שלנו יש, אלא אם כן איבדת את הרגליים בתאונת צבא. אז (וגם זה אחרי מאמצים) יש לך אולי לקבל סיכוי ליחס מתלהב עם אופוריה שראויה לספורטאי - בלי קשר בכלל למה שעשית.    

הכתוב הנו טור דעה        

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 49 תגובות ב-31 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
31
באק רוג''רס18/09/2012 18:29
השב   •  08
איזדרכת18/09/2012 20:26
במיוחד הכדורגל הישראלי,

ראובן עובד וברק יצחקי,

שיחקו שתי דקות, כבשו גול ועשו את עצמם כוכבים, אלק כוכבים . בושה , ביזיון, גועל נפש, עם הכסף שהם לקחו אפשר לבנות חצי עולם.
השב   •  00
אדום עתיק18/09/2012 21:15
מעפאן אביך, אידיוט!
השב   •  10
30
ליאור - 8 זה בדם18/09/2012 18:20
יש לנו מספיק כשלונות שמעידים על הראש המסריח, אל תהרוס לנו גם את ההצלחות הנדירות. שחרר
השב   •  30
29
איזדרכת18/09/2012 17:07
ה"ספורט" היחידי שנספר במקומותינו , זהו הכדורגל, ואם שחקני הכדורגל היו מתאמצים כמו שהם מתאמצים לסדר לעצמם חוזים באמצעות עורכי דין ומתווכים למיניהם , אולי, רק אולי , כל הספורט היה נראה אחרת, מצידי שקבוצה תפסיד 5:0 אבל שהשחקנים על המגרש ירוצו ויתאמצו וישתדלו כמו על שולחן המו"מ . אחרת נמשיך להיראות כך, ויתר הספורטאים הנפלאים שבאמת מתאמצים וגם מביאים הישגים ימשיכו לאכול מנחמה באוזבקיסטן.
השב   •  01
28
גדי18/09/2012 16:23
השב   •  00
27
חיים18/09/2012 13:12
בידיוק את אותם הדברים שאנחנו מחפשים בענפים אחרים , שרוח לחימה , אחדות , פטריוטיות וחתירה למטרה יכולה לבוא על חשבון יכולת ו"דירוג עולמי" .
נבחרת שבה השלם גדול מסך חלקיה.
נבחרת שיש לה טניסאי אחד בטופ 100 , זוג שכבר מעבר לשיא שלו עם כל הצער , אבל יורק דם בכל משחק דיוויס. נמצאת כמעט קבוע בבית העליון , בטופ 16 ורשומה על ההישג מס'' 2 של הספורט הישראלי אי פעם , חצי גמר גביע דיוויס.
ההישג מס'' 1 הוא כמובן של מקבילתה בכדורסל , סגנית אלופת אירופה ב79
השב   •  10
26
מיה18/09/2012 12:41
אולי די עם כל הברברת הזאת,למי יש כח לקרוא אותכם?! "צריך ש.עזב מזמן" ועד שמישהו יגיד אני לוקח את הילד הזה ועושה משהו למענו ולמען הטניס שלנו שום שר-ספורט לא יעזור.כי טניס זה ספורט אישי שצורך הרבה כסף עד שמגיעים למשהו.ככה זה.אז-מי לוקח על עצמו להיות ספונסר של אמיר,יוליה,דודי ושאר הילדים?
השב   •  30
25
שאול18/09/2012 09:53
כל מילה בסלע
השב   •  10
24
אריק הפועלחיפהלעד18/09/2012 08:01
השב   •  00
23
שימי18/09/2012 04:49
אם כולם היו נותנים את הנשמה שלהם לסמל של המדינה המצב היה טוב יותר.תראו את רם כולו כואב עלה למגרש ונתן תנשמה שלו וניצח משו שלא כולם גם שהם בריאים עושים את זה
השב   •  10
22
עומר18/09/2012 04:11
יכול להיות שהם לא מצליחים כלכך ביחידים אבל ברגע שהם באים לשחק בשביל הדגל הם לא מאכזבים.. במקום להוריד ולהשמיץ תתמוך ותתגאה! בינתיים נבחרת הטניס זאת הנבחרת הכי מצליחה מבין כל ענפי הספורט בארץ..
השב   •  40
21
דני18/09/2012 03:03
פה בישראל נהוג על כל ניצחון או הישג להפוך עולמות כאילנו זכינו בגביע העלום לפחות.

אם קבוצת כדורגל מנצחת משחק באירופה אז אנחנו קפצנו 20 שנה קדימה ושבוע אחרי היא תפסיד בבית לנגרים אז הלכנו אחורה 20 שנה.

אמיר וינטרוב עם כל הכבוד הוא בן 26 יש לו גג עוד 2-3 שנים לשחק לפני שהוא פורש ולמה שספונסר כלשהו ישלם על מישהו שלא יהיה במאה הראשונים מישהו שעוד כמה שנים פורש ? עם כל הכבוד לאמיר וינטרוב אף אחד לא אשם שהוא הפסיק לשחק תקופה מסויימת ואף אחד לא אשם שלמרות הכישרון הגדול שלו הוא נמצא בדירוג שלא מצדיק את כל ההייפ סביבו.

לפי הדיבורים בימים האחרונים על נבחרת הדייויס זה נראה כאילו אמיר וינטרוב זה מארי או פדרר. אנשים קצת פרופוציות.

ההישג של הנבחרת כנבחרת הוא גדול ! אבל כל שחקן כשחקן אינדיבידואלי מצטער אבל הם לא ברמה שספונסר צריך או ישקיע בהם וגם פה בארץ למה להשקיע בשחקנים שעומדים לסיים את הקריירה ?

צריך להשקיע כסף והרבה בצעירים ! כמו בכדורגל גם בטניס לא לומדים כלום. הנבחרת עשתה הישג מדהים כנבחרת אז כולם מתלהבים.

הרי אם היינו מפסידים ליפן כולם היו דורשים מאמיר וינטרוב לפרוש לעוף לא ללצאת מהבית וכל התגובות הרגילות שיש פה כששחר פאר מפסידה ל 300 בעולם.

תעשו לי טובה. במקום לדרוש או להשקיע בילדים נוער בצעירים אז רוצים לממן על חשבוני חשבון משלם המיסים את אמיר וינטרוב רק כי אף ספונסר לא מוכן לקחת תחת חסותו שחקן שעומד לסים את הקריירה שלו.

מצטער אמיר וינטרוב כישרון גדול אולי אבל אי אפשר להתווכח עם המיקום שלו בעולם. ולא פעם שחקן שמדורג 200 או 300 מפתיע שחקנים גם במיקום של העשרים בעולם זה קורה אבל לא צריך לצאת מפרופוציות.

אני חושב שכולם ראו איך היפני שיחק וזו בערך הרמה שלנו. זה שהגענו לבית העליון לא משקף כלום על הרמה של הטניס. זה מראה לאיזו רמה אנחנו שייכים ולמה בעוד כמה זמן נחזור לדרג השני.

אני מבין את גודל ההישג וההתלהבות של הנבחרת כנבחרת. אני לא מבין למה מישהו צריך לממן לשחקן בן 26 מקום 200 בעולם את הטניס שלו. אם מישהו יסביר לי למה לממן את אמיר וינטרוב ולא מישהו בן 10 או 12 אשמח לדעת.
השב   •  210
דני קצת מבולבל18/09/2012 15:19
קשיים בהבנת הנקרא זה כואב.
הכתבה היא על הצורך להשקיע נכון ולאורך כל הדרך ודני מתעקש לא להבין את ברעיון ומדבר על כך שאין להשקיע בספורטאי בן 26.
דניל''ה - שאל רת עצמך האם האם בגיל 18 היה מי שישקיע בו ואז תבין.
השב   •  30
אוהד18/09/2012 15:38
הייתי מוסיף רק שבניגוד לענפי ספורט אינדיבידואלים אחרים הטניסאים מייצגים בעיקר את עצמם מרוויחים סכומי כסף לא מבוטלים בטורנירים,המדינה לא צריכה חעזור להם להתעשר.
השב   •  00
אדום עתיק18/09/2012 21:19
וו וו וו, איזו התלהמות!
מישהו אמר שלא צריך לממן את הכשרון בן ה-10?
אבל ראוי בהחלט לתמוך במעטים שמובילים את הענף כרגע.
השב   •  00
20
הפועל אנד יונייטד18/09/2012 00:06
אמרתי את זה ואני אמשיך להגיד: גם אתם והתקשורת אשמים במצב של הספורט במדינה! הגיע הזמן שתבינו כבר את זה!

כל פעם שהספורטאים עומדים להתמודד, הם פותחים תאינטרנט/הטלוויזיה וישר קופצים להם הדברי בכיינות והמרמור שלכם מול העיניים שלהם.
זה מוריד להם את הבטחון לאפס! ובהתאם באים ה״הישגים״! אם אתה רוצה דוגמא, תשאל את עצמך למה נבחרת אנגליה, למרות הכשרונות ענק שיש בה, לא מצליחה לקחת תואר כבר 70 שנה.
השב   •  82
ביתריסט בנשמה18/09/2012 01:41
ספרד, צרפת, ברזיל, ארגנטינה, הולנד, איטליה, למה נראה לך שעם נבחרות כאלה אנגליה יכולה לקחת משהו??
השב   •  00
הרוני18/09/2012 12:42
הבעיה היא שכשנועם גרשוני זכה בזהב אולימפי הכתבות הראשיות בכל אתרי הספורט היו על כדורגל. כדורגל, למרות שהוא ענף כושל במדינה, מקבל הרבה יותר מדי יחס, לעומת ענפים שאשכרה מביאים הישגים.
השב   •  00
19
איציק17/09/2012 23:38
מי שראה את היכולת של ויינטרוב, ראה טניסאי מבוגר יחסית שמדורג 200 אבל מציג יכולת של טופ 30 ואני לא מדבר מתוך אופוריה. זה פספוס בלתי נסבל, שאחראים לו עסקני הספורט חד משמעית. אחראים לו גם קברניטי המדינה שעסוקים באינטרסים פוליטיים אישיים ובמשחקי מלחמה עם כל העולם ואז התקציבים מופנים לבטחון ולאוכלוסיות שונות ומוזרות במקום לחינוך ולספורט. בושה גם שאין ספונסרים. יש אנשים עם מאות מיליונים בבנק והם אגב חובבי טניס. איך יכול להיות שהם באים לראות ברמת השרון משחקים של בחור צעיר ועני שמבדר אותם ולא עולה בהם המחשבה לארגן לו 100 אלף דולר למאמן ונסיעות וליהנות מהטיפוח שלו. צעד קטן בשבילם צעד ענק לאמיר ולספורט.
השב   •  30
18
מוטי17/09/2012 23:36
אבל זה לא אומר שהם לא מייצגים אותה. אל תשכח שהאיגוד לטניס מרוויח מכל אחד ואחד שתומך בנבחרת, בין אם זה בקניית כרטיס למשחק ובין אם זה בהעלאת אחוזי הרייטינג בצפייה בשידורים. בדרכים הללו כל אחד מחובבי הטניס תומך בטניסאים ועוזר במימונם.

אולי אתה מרגיש שאם המסים שאתה משלם לא מגיעים לספורטאים הם לא מייצגים את מדינתנו, אבל לא כולם מרגישים כמוך. אזרחי המדינה יכולים לתמוך בהם כספית, גם בדרכים עקיפות.
השב   •  30
17
לירן17/09/2012 22:55
עוכר ישראל מפגר
השב   •  41
16
משה .ח17/09/2012 22:44
בהמשך לכתבת כותב זה ובהסכמה מוחלטת לדבריו,סקרן אני מה עלות הנסיעות של "שרת הספורט" ושותפיה(עסקנים ואוהבי פרסום למינהם).ול"תרגם" כסף זה לטובת הספורטאים(משקולות גודו טניס ובכלל)?
השב   •  01
15
אלכס17/09/2012 22:17
עד כמה שהיא מבורכת, עוזרת לעסקנים האפסים בראשות לבנת(אם כי היא לא האשמה העיקרית כי זה היה הרבה לפניה) לטאטא את כישלונותיהם מתחת לשטיח. בלי רפורמה קיצונית/מהפכה בניהול הספורט לא תיהיה לספורט הישראלי לעולם הצלחה אמיתית. יאללה לוזון האפס הביתה אם כל הפמלייה, יאללה האפס לוסטיג הביתה אם כל המאפיה ואותו דבר גם בטניס, שחייה וכו''. כל האפסים הביתה!
השב   •  21
14
משה17/09/2012 22:11
התגובה שלך יותר מעניינת ונכונה מהטור הדבילי הזה
השב   •  31
13
דור17/09/2012 22:08
זה שהכנת טוב מבעוד מועד למקרה שהם יפסידו ורביעיית הגברים האלה הרסו לך בניצחון והחלטת: "נו שיהיה, פשוט נשנה את הכותרת ל''חבל שניצחתם''.". עצלן :).

שתהיה שנה טובה לכולם!
השב   •  91
12
פטריוטית מאוכזבת17/09/2012 21:53
מסכימה עם כל מילה בכתבה! להצלחה הרבה אבות, אך את הכישלון אף אחד לא מוכן לנכס לעצמו.. אין תרבות ספורט פה בכלל, שלא נדבר על כל תרבות בסיסית בפרט.. כל העסקנים הנלוזים לוקחים את הכסף ומשאירים פירורים אם בכלל לעושים במלאכה. אמיר ויינטראוב הוא דוגמא מעולה למערכת הדפוקה וכפוית הטובה שלנו. אמיר היקר, הניצחון שייך רק לך ולא למדינה המחורבנת שאותה אתה מייצג ולא תומכת בך בשיט.. הסיבה היחידה שאולי אתה צריך לשחק היא בשביל המענק, שיעזור לך במקצת להמשך הדרך וזה מה שעצוב, כי הסמל, לצערי כבר לא שווה..כל הכבוד, שיש עוד ספורטאים כמו נבחרת הטניס שנתנו מעצמם ואף נפצעו בשביל הדגל. האנשים שאוחזים בו (הון ושלטון) לא יעריכו לעולם את זה.. תודה על חג שמח.. מאנשים שכן עוד מעריכים פטריוטיות!
השב   •  73
11
יובל17/09/2012 21:53
קודם כל אין ספק שאנחנו בושה של מדינה, אין לנו מושג ושמינית מושג בספורט בכלל וספורט הישגי וקידום ספורטאים בפרט, ושכל אגודות הספורט עד למשרד התרבות והספורט שבראש עומדת לימור לבנת לא יודעים לתת את הכבוד לספורטאים המעטים שיש לנו שמייצגים אותנו בכבוד.

אפשר להגיד עוד מלא דברים, אבל השורה התחתונה והכואבת היא שאנחנו מדינה ענייה והיום שם המשחק בכל ענפי הספורט בעולם זה כסף. פעם שחקן היה צריך לשרוף את כל הנשמה שלו בשביל להרוויח הון בקבוצה בחו"ל בגיל 25 והיום שחקן בן 21 שחושב שהוא שווה מליונים מרוויח בארץ סכומים דומים בלי מאמץ. הלוואי ויבוא מישהו וידאג לתקרת שכר במדינה הזאת ושגם הספורטאים העניים שמייצגים אותנו בכבוד יזכו לתמיכה המינימלית ולחשיפה הראויה!

דודי סלע אנדיוני ואמיר ויינטרוב נתנו את הנשמה ומגיע להם כל הכבוד! נכון שהיו להם אכזבות בעבר והם לא יצליחו לקחת אותנו רחוק מאוד אבל הם מה שיש לנו, ואנחנו מכירים ויודעים שלא משנה נגד מי הם ישחקו הם יהיו מוכנים למות בשביל הניצחון ורק בשביל זה אני מעדיף להשקיע כסף בלראות אותם משחקים בחו"ל מאשר לראות משחק של נבחרת ישראל בכדורגל שרוב השחקנים הם קפיטליסים נטולי לב ונשמה!

בכל מקרה שיהיה עלינו שנה טובה, שכל הספורטאים שלנו מכל הענפים ימשיכו לתת לנו כבוד וגאווה ומי ייתן נדע להיות אנשים סבלניים ולכבד את מי שבאמת משקיע ונותן את כל מה שהוא יכול!
השב   •  100
10
אלון17/09/2012 21:37
אם היה באמת בארץ תקשורת ספורט מקצוענית אז כדורגל כמו שלנו היה מקבל סיקור בעמוד הלפני האחרון במדורי הספורט לצד הכדורמים טניס שולחן וכו'' ובטח לא מקבל כותרות ראשיות אבל שהתקשורת אינטרסנטית וחובבנית אז הטניס מקבל יחס רק שהוא מצליח במקום שבאופן טבעי יקבל כותרות ראשיות באופן קבוע כענף ספורט פופולרי..צבועים!



לבנת לא צריכה ממש להבין בספורט כי היא לא באה מתחום הספורט.בשביל זה יש לה עוזרים

חוץ מזה מה רע במנה חמה? אני בדיוק אוכל אוכל עכשיו בטעם קוסקוס עם ירקות שזה טעים מאוד.
חבל רק שזה נורא יקר
7.05 ש"ח למנה חמה זה ממש לא נתפס.
השב   •  11
9
אופיר17/09/2012 21:33
אתם רק מדברים שאין תרבות ספורט ואתם בעצמכם לא עושים ספורט חוץ מאשר לראות טלווזייה,לפצח גרעינים ולהתלונן ש*הם* הפדאלדי כבר!אנחנו מדינה קטנה ועם צרות מכאן ועד הודעה חדשה
השב   •  54
8
עם זהבה גלאון הייתה שרת ספורט היית בשמיים17/09/2012 21:17
השב   •  1224
אלכס17/09/2012 22:11
השב   •  92
גק המרחם17/09/2012 23:09
הוא בסה"כ ילד ימני אומלל הזקוק לרחמים.
טחנו לו במח הדליל , קצת יותר מידי
השב   •  44
איתן17/09/2012 23:28
ב 35 השנים האחרונות השמאל שלט במשך 5 שנים. גם בשנים האלו ההשקעה בספורט ותודעת הספורט היו על הפנים. כך שלא הכל קשור לנתניהו. אולי תסכים שלימור לא בדיוק מביאה כבוד ותועלת לענין
השב   •  50
עידו17/09/2012 23:43
השב   •  22
7
גיא17/09/2012 21:13
ההישג שעשו נבחרת הדיוויס הוא מדהים, כל אחד משחקני הנבחרת נתן 3000% מעצמו והצלחנו בקושי רב לנצח
לגבי דירוג הדיוויס, הדירוג משקף הישגים מ3 השנים האחרונות (חצי גמר ב2009, ירידה לבית האירופאי ב2010 , ועלייה לפלייאוף והפסד בו ב2011) השוויצרים למרות נוכחותו הדלילה של פדרר מדשדשים במפעל בין סיבוב ראשון לפלייאוף ולא הגיעו לרבע הגמר מ2004..
אני מאוד מקווה שהספונסרים ראו את התנאים איתם מתמודדים ווינטרוב (בצורה הבולטת ביותר) סלע ואנדיוני ויתמכו בהם כי הם ספורטאי על
השב   •  110
6
אלון17/09/2012 21:12
אם היה באמת בארץ תקשורת ספורט מקצוענית אז כדורגל כמו שלנו היה מקבל סיקור בעמוד הלפני האחרון במדורי הספורט לצד הכדורמים טניס שולחן וכו'' ובטח לא מקבל כותרות ראשיות אבל שהתקשורת אינטרסנטית וחובבנית אז הטניס מקבל יחס רק שהוא מצליח במקום שבאופן טבעי יקבל כותרות ראשיות באופן קבוע כענף ספורט פופולרי..צבועים!



לבנת לא צריכה ממש להבין בספורט כי היא לא באה מתחום הספורט.בשביל זה יש לה עוזרים

חוץ מזה מה רע במנה חמה? אני בדיוק אוכל אוכל עכשיו בטעם קוסקוס עם ירקות שזה טעים מאוד.
חבל רק שזה נורא יקר
7.05 ש"ח למנה חמה זה ממש לא נתפס.
השב   •  71
בכר18/09/2012 09:07
השב   •  00
5
אדום17/09/2012 21:06
צריך למנות מישהו שספורט זה אצלו בנשמה ויודע גם מה עובר על הספורטאים ומה בידיוק הם צריכים כדי להצליח, לא אחד כזה שמקים ועדות ריקות מתוכן. היחיד שאולי עונה על ההגדרה הזאת זה סילבן שלום שיכול מאוד להתאים לדעתי. המקרה של וינטראוב מאוד מרגיז. אם הוא היה נולד בכל מדינה אחרת היו נותנים לו פי 10 או 20 תקציב וכלים אחרים להצליח, והוא היה מזמן ממצה את הפוטנציאל שלו ומדורג 30-40 בעולם ולא 220
השב   •  121
אלעד18/09/2012 18:22
הוא יצליח להשיג עוד כמה מליונים כל שנה לספורט ולתת אותם למי שצריך
השב   •  01
4
יוסי לוי(גבר מושך)17/09/2012 20:55
שלא מנצחים אתם אומרים שזה בושה וחרפה ועכשיו עד שמנצחים סוף סוף פעם במאה שנה אתם אומרים חבל שניצחתם
השב   •  2410
גל17/09/2012 23:15
תרבות הספורט שלנו בארץ היא על הפנים, וכשתרבות הספורט ככה, אפילו האינדיוידואליסטים המחוננים לא יצליחו להתקדם, ועוד מצפים מהם לייצג את המדינה.

כוונת הכתב היתה שכשמגיע לנו ניצחון פעם ב- זה לא אומר שצריך להתרגש ולחוש גאווה כאילו אנחנו בטופ, המצב האמיתי הוא שהספורט שלנו עדיין עלוב ושאולי אם במקום הרבה כשלונות ופה ושם הצלחות יהיו רק כישלונות חרוצים, אז ורק אז אולי תהיה פה רעידת אדמה תרבותית בארץ בכל מה שנוגע לספורט ורק אחרי רעידת האדמה הזו דברים ישתנו ובאמת ילכו לכיוון הנכון ולא לכיוון שעכשיו אנחנו הולכים בו שהוא רק למטה למטה למטה ומדי פעם מסתכלים עם משקפת למעלה לרגע אחד ואז שוב למטה.
השב   •  51
3
פז17/09/2012 20:55
חבל מאוד על ספורטאים גדולים ומצטיינים כמו אמיר שלא מקבל את המימון שכל כך מגיע לו.
השב   •  291
אופיר17/09/2012 21:33
אני באמת לא מבין איך אמיר לא מוצא ספונסר למרות שהוא אולי שחקן הטניס הכי טוב כרגע במדינה אבל כניראה שבמדינה שלנו הוא צריך להוכיח את עצמו גם מחוץ לדיוויס ועם הנצחונות אולי יבוא הספונסר
השב   •  50
הרוני18/09/2012 12:45
אם המדינה נותנת תקציב שנתי של טניסאי לקבוצות כדורגל, למה קשה לה לעשות אותו דבר גם לטניסאי עצמו? איך מצפים מספורטאי להביא תוצאות לפני שהוא מקבל כלים?
השב   •  10
2
עומר17/09/2012 20:53
לך לעזאזל
השב   •  1017
אלכס17/09/2012 22:09
אני טמבל
השב   •  81
עומר18/09/2012 15:59
מי אתה בכלל
השב   •  00
1
אסף17/09/2012 20:49
השב   •  1013
אסור לפספס
נגןגוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
גוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
נגןכשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
כשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP