יום חמישי, 17.04.2025 שעה 09:50
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אסף אבולעפיה

10 גיבורים ואיש טיפש אחד

דעה: מכבי הייתה טובה מאוד אבל ההרחקה של מאיוקה גמרה לנמני את המשחק. חיפה בינונית שוב מנצחת וככה לוקחים אליפות. האליפות חזרה שוב אל הכרמל

"10 גיבורים וילד טיפש אחד" - זו הייתה הכותרת הבולטת באותו יום קיצי באנגליה אי שם ב-1998. הממלכה האנגלית כולה הצביעה על דייויד בקהאם כאשם הגדול בהפסד הדרמטי בפנדלים ליריבה השנואה ארגנטינה אחרי 2:2 דרמטי בגביע העולמי בצרפת.

אז אולי הרוח הבקהאמית נפלה עלינו היום, אבל זאת התחושה גם בתום ה-0:1 של מכבי חיפה מול מכבי ת"א. הקבוצה מהכרמל תיקח העונה את האליפות אבל לצהובים מת"א יש את כל הסיבות להרגיש מאוכזבים.

מכבי ת"א מימשה את תוכנית המשחק שלה בצורה מושלמת כמעט. עד שעמנואל מאיוקה לא חשב, שלח קטנה לדקל קינן ונשלח למקלחת מוקדמת. הרחקה מטופשת שכבוד השופט מגרמניה יכול היה להסתפק בצהוב. אנשים באים לראות כדורגל, לא מורחקים.

מכבי ב-11 שחקנים שלטה והייתה טובה מחיפה. גם אחרי ההרחקה משחק ההגנה של מכבי היה מצוין והיא הייתה ראויה לנקודה. אבי נמני עשה היטב את שיעורי הבית.

לא צריך לתלות את מאיוקה כי הוא ייתן הרבה למכבי, אבל כדאי לאבי נמני לחשוב היטב לקראת העונה הבאה, כי העונה הזאת גמורה. מאיוקה מוכשר אך פזיז, יבוריאן כבר מזמן לא מתאים. שימו שני חלוצים טובים ומכבי יכולה לחלום על תואר.

מאיוקה רואה את הכרטיס האדום (דרור עינב)
מאיוקה רואה את הכרטיס האדום (דרור עינב)

אפשר להעביר ביקורת על החבורה של נמני על משחק התקפי שלא היה קיים ב-10 שחקנים, אבל אף קבוצה לא הצליחה לנטרל בקלות כזאת את מכבי חיפה. אם מאיוקה לא היה טועה, מכבי לא מפסידה. חבל שמכבי הלכה כ"כ אחורה. היא לא הקבוצה הראשונה שמורחק לה שחקן אבל זה מובן.

מבחינת חיפה, אפשר לברך. יש לנו אלופה ישנה-חדשה, זאת למרות שחיפה לא שיחקה כמו אלופה. משחק לא חכם של הירוקים, בעיטות סתמיות מרחוק, הקשתות מיותרות של עותמאן, דבאלשווילי שממש לא אוהב למסור ושום ברק. אבל מה זה משנה? אין ראוי מארבייטמן לכבוש את שער הניצחון. בלי השריקה לפנדל, חיפה לא כובשת עוד 90 דקות.

לגבי האירוע שגמר את המשחק: דקל קינן הנכבד, אתה הבלם הישראלי הכי טוב בארץ. הנפילה אחרי המכה של מאיוקה הייתה מיותרת. אתם ראויים לנצח בצורה יפה יותר.

אין ראוי מארבייטמן לחגוג את שער הניצחון (דרור עינב)
אין ראוי מארבייטמן לחגוג את שער הניצחון (דרור עינב)

אבל מה זה משנה, מכבי חיפה הוכיחה שגם כשהיא רעה היא מנצחת. הפועל ת"א יכולה להבריק כמה שהיא רוצה והיא קבוצה מבריקה יותר ממכבי חיפה, אבל לא יותר טובה. יציבות היא שם המשחק ויציבות יש הרבה מאוד בכרמל.           

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 179 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 179 תגובות ב-119 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
119
אוהד סכנין -בדם17/03/2010 17:29
השב   •  00
118
בר16/03/2010 18:47
ב-11 שחקנים הם היו מפסידים 5-0..ב-10 שחקנים הם התבצרו 25 מטר מהשער .. אפשר להגיד שההרחקה הצילה להם את המשחק..
השב   •  10
117
ירוק16/03/2010 17:42
על מה הוא מדבר- הייתה בעיטה מרחוק רק אחת, ואם תשאל את רובן, בעיטות מרחוק זה לא סתם. אחת הסיבות למשחק הגרוע היה פירגון יותר- רפאלוב שהיה צריך לבעוט ומסר למסיללה.
השב   •  10
עע25/03/2010 20:32
אנחנו שואלים את כיאל כשהוא יגיע לזרת של רובן ברגל ימין נדבר
השב   •  00
116
ירוק16/03/2010 17:40
עבירה בלי כדור זה אדום! זה החוק!
השב   •  00
115
סנדלאוי16/03/2010 16:44
השב   •  00
114
שטראובר 016/03/2010 13:18
שטראובר אחד השוערים המגעילים שיש לנו בארץ חוץ מהצגות וביזבוזי זמן הוא לא שווה כלום, ראינו את זה אתמול תפרוש בשיא אתה מגעיל אותי
השב   •  00
113
רז16/03/2010 12:47
מה אנחנו מכבי פ"ת? מה אנחנו הפועל חיפה? מה זה הבונקר המכוער הזה? התביישתי אתמול להיות מכבי בפעם המי יודע כמה השנה.
נימני לך הביתה עכבר
השב   •  20
112
אורן16/03/2010 12:42
הרגשתי כאילו שיחקנו מול קבוצה מהלאומית
השב   •  11
111
גיסנו16/03/2010 12:41
כשמכבי שיחקה פתוח עד כדי הפקרת ההגנה בדרבי וחטפנו רביעיה כולם בכו שאין מלחמה.
כשמכבי ב10 שחקנים מול קבוצה יותר טובה ומסתגרים, כולם בוכים על בונקר וש"עדיף לתקוף ולקבל 4-0".

ההרחקה של מאיוקה הייתה כנראה נכונה, אבל לפי זה גם קינן היה יכול וצריך למצוא את עצמו בחוץ. הפנדל פשוט לא היה, רואים בבירור שקטן זרק את עצמו בשניה שהיה מגע מינימלי.

מכבי עמדה טובה על המגרש והעובדה שחיפה לא הגיעו כמעט למצבים ב 30 דקות הראשונות וגם אחרי ההרחקה כן צריכים להתסגר זה מה יש. הטעות הייתה לא להכניס בשלב מוקדם יותר שחקנים כמו בוזגלו ואבידור במקום כחלון ושבחון למשל, שחקנים שיכולים להוביל מתפרצת מהירה. אני מבין את המחשבה של נמני בלהכניס את יבוריאן - הוא טנק שלא זז אבל יודע לשמור על כדור וכשמשחקים הגנתי לפעמים טוב שיש שחקן כזה על המגרש.

גם אם היה נגמר תיקו חיפה הייתה זוכה באליפות, כי מגיע לה, ולא המשחק הזה הכריע את המאבק אלא עונה שלמה שחיפה בקושי מאבדת נקודות.

מכבי של השנה עוד לא מספיק טובה ואני בטוח שכולם במערכת יודעים איזה שינויים צריך לעשות. כרגע מוציאים את המיטב עם מה שיש. עד עכשיו עשו במכבי הכל כדי להחליף חצי קבוצה כל שנה ולהפטר משחקנים צעירים מוכשרים, חלקם הצליחו יותר וחלקם פחות (תמיר כהן, אבי סטרול, לירן כהן, אלי ביטון, משה מישאלוף), אבל אם כולם יחד היו נשארים היה שלד טוב למכבי לכמה שנים.
אני משוכנע שההנהלה וצוות האימון יעשו את ההחלטות הנכונות ושנה הבאה נוכל לעמוד שווים מול חיפה (אני בספק שהפועל ישחזרו את העונה נוכחית אם דה סילבה, אניימה, ושכטר או ורמוט יעזבו) ולחזור להתמודד על האליפות.
השב   •  21
110
עמיחי16/03/2010 12:37
אין ספק שקשה למערכת one  לפרגן למכבי חיפה הקבוצה הטובה במדינה מכל הבחינות: ניהול, מאמן וכקבוצה שמבינה את המטרה שלפניה .
כמו כן "חיפה לא משחקת בונקר"!
השב   •  30
109
@!$#@!$#16/03/2010 12:21
אני כנראה ראיתי משחק אחר.
אני לא מבין מה שרואים בליגה שלנו זה לא אותו משחק שרואים כל יום א'' ושבת בליגות מאירופה. נמאס כבר שפרשנים מנקים את המאמנים והשחקנים מהאשמה, היה משחק מבחיל ומגעיל עוד לפני ההרחקה ואחריה בכלל, למה זה משחק הירואי של שחקני מכבי ת"א עם כל מה שהם עשו זה להרחיק כדורים, ולמה הקבוצה הכי טובה שלנו בליגה מכבי חיפה בועטת פעמיים לשער ב90 דקות מול קבוצה עם 10 שחקנים. יאללה מספיק עם הטורים היה משחק מגעיל ומשעמם מזל שיש ליגת האלופות היום כדי להשכיח את זה.

השב   •  10
108
יוסי כרמיאל16/03/2010 12:05
אנו אוהדי הכדורגל אחוזי קינאה כשרואים ליגה גרמנית או ספרדית, ואפילו ליגה מצרית.אבל אל לנו להלין אם כותב טור בגרוש זה משבח ומהלל את סיגנון המשחק של מכבי ת"א אמש.כך נראית רמת הליגה שלנו והיא לא תישתנה עד ש כותב פאטתי זה ושכמותו לא יצאו נגד השיטה המבישה שהישתמשה בה מכבי ת"א אמש.להעמיד בצורה מסודרת וצפופה 11 שחקנים זה עלבון לאינטיליגנציה והונאה של הצופים שמשלמים כדי להנות מהמשחק.זו הייתה דרכה של הפועל ת"א שנים.לכן אל תנסו להיתפס בבעיות שיפוט אתם נדושים ובנאלים ואכולי קינאה ובחדרי חדרים גם אדומים מבושה.
השב   •  11
107
כתום עולה16/03/2010 12:05
על מה היה מגיע למכבי ת"א נקודה ?
על הבונקר שעשתה ? אנשים באים לראות כדורגל לא בונקר נוסח הפועל יהוד.
השב   •  10
106
אביעד16/03/2010 12:05
אני לא מבין אותך איך אתה יכול לטעון שהייתם יותר טובים אתה ממש אין לך מושג בכדורגל.איך אתם הייתם יותר טובים לשחק 60 דקות בלי חלוץ ולהגיד שהייתם טובים להגן 60דקות עם 9 שחקני שדה אז אז איך נוכל להבריק שאתם מצופפים כמו חולים ואם הייתם משחקים ככה נגד הפועל תאמינו לי שלא הייתם מקבלים 4 שערים,ההרחקה כמה שזה נשמע אסורד שיחק לרעתנו ממישתם ככה את הרצון שלכם להוציא נקודה בכל מחיר ובוא אני גם יגיד לך משהו שאפילו חוד של טורס ודויד וייה לא יעזור לכם אתם צריכים להחליף את כל הסגל וגם את הצעירים האפורים האלה שלכם שכבר מגיל קטן אתם כבר מחנכים אותם לבוא להסתגר בחיפה ולהוציא נקודה.
השב   •  00
105
עופר16/03/2010 12:02
מכבי תא מוכנה למלחמה הבאה בונקר מגעיל ואנטי כדורגל משיכות זמן
השיפוט מצד הכוונים היה גרוע
השב   •  00
104
נמני 816/03/2010 11:59
מס'' עובדות מעניינות:

1. עונת 00/01 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - רפי כהן בנבדל לא שורקים שטראובר לוקח לו את הכדור בצורה חוקית נותנים פנדל לחיפה

2. עונת 01-02 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - השופט מוסיף 5 דק'' תוספת זמן על כלום אלון חרזי דקה 94 נוגח שער ניצחון

3. עונת 03-04 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - לירן כהן מוכשל ברחבה לא נשרק פנדל

4. עונת 05-06 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - בוקולי מביא גול מנבדל של 3 מטר

4. עונת 06-07 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - קטן ספק מוכשל ברחבה ופעם ראשונה בהיסטוריה של הכדורגל שמשתמשים בטלוויזיה ונותנים לחיפה פנדל שמשווה את התוצאה

5. עונת 08-09 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - פאנטני משווה מעמדת נבדל

6. עונת 09-10 מכבי ת"א נגד מכבי חיפה - דקל קינן מכשיל בגסות את שבחון לא מקבל אפילו צהוב , קינן מתחיל עם מאיוקה ששם לו רגל קטנה ומורחק , 5 דק'' אחרי זה דקל קינן פוגע בשטראובר בלי כדור ומקבל רק צהוב , דקה 81 קטן עם נפילה תיאטרלית מקבל פנדל שלא היה ולא נברא ומנצח את המשחק

ב י ז י ו ן ! ! !
השב   •  43
103
חיים16/03/2010 11:54
השב   •  10
102
אריק האדום הפועל תא16/03/2010 11:36
השב   •  24
עופר16/03/2010 12:03
השב   •  00
ירוק עד16/03/2010 12:18
תפסיקו להתבכיין. זה נראה רע.
השב   •  10
101
שי16/03/2010 11:01
כי אז מכבי לא היו עושים בונקר מ-ט-ו-ר-ף והיינו מצליחים לכבוש עוד!
השב   •  01
100
עמית16/03/2010 10:41
4-0 לחיפה ואתה לא יוצא מהבית מרוב בושה
השב   •  00
99
מכביסט16/03/2010 10:40
שפונגין גפני קומאץ יבוריאן עד שהם לא יעופו יהיה קשה להתמודד לאליפות

מלול במקום שפונגין מגרלשוולי במקום גפני אלברמן או זר אחר במקום קומאץ וקולאוטי במקום יבוריאן
השב   •  00
98
אהרון16/03/2010 10:34
לפי הקיזוז מדובר בסך הכל ב- 11 נקודות פער ממכבי חיפה. חיפה יפסידו לא מעט נקודות בפלייאוף העליון והם בסכנה גדולה כי רק להם יש מה להפסיד. בקיצור, עם יכולת טובה אפשר להגיע רחוק.
השב   •  00
מיקו16/03/2010 11:13
השיר של אבי ביטר " אני חי בסרט" מכיר? , מוקדש לך גבר אל תששכח שמכי וחיפה יתמודדו מול אותן קבוצות בפליי אוף אז אל תחגוג
השב   •  00
97
מרקר16/03/2010 10:32
איך הרגשת ב 4-1 בדרבי?
בהחלט עדיף לא ללספוג חמישיה מחיפה.
נמני עשה בשכל - אתם האוהדים באים אח"כ עם טיטולים למשחקים בטענה שסופגים.

אז תחליטו. מאוד קל לפזז בין שתי העמדותץ

אני חושב שהוא עשה נכון, אולי Over באיך שזה נראה אבל עיבוי הקישור וההגנה היו נכונים.

השב   •  00
96
שוקו16/03/2010 10:28

השב   •  60
95
קובי16/03/2010 09:37
אפס שערים
אפס נקודות
השב   •  22
ה"חסיד"16/03/2010 11:42

השב   •  20
94
מקקי-טישו-תל אביב16/03/2010 09:35
הוא התכוון לכתוב "מקקי" (קיצור מ"מקקי תל אביב")
השב   •  01
93
שמשון השומר16/03/2010 09:29
דבאשווילי לא מתאים
משומר לא מתאים
רפאלוב לא מתאים
לקבוצה שיש לה יומרות לשחק באירופה
אז הפועלתלאביב משחקת יותר יפה בגלל שיש לה שחקנים יותר טכניים זה הכל.
השב   •  01
92
נועם16/03/2010 09:10
אתה יכול להגיד שמכבי חיפה לא היתה טובה.
אתה יכול להגיד שמכבי תל אביב שחקו בונקר לתפארת מדינת הטאליבן.
אבל להגדי שב 11 שחקנים מכבי ת"א היתה עדיפה על מכבי חיפה?

בשום שלב במשחק מכבי תל אביב לא היתה עדיפה על מכבי חיפה.

הם באו להוציא תיקו וכלום מעבר לכך.

השב   •  40
91
אליעזר16/03/2010 09:10
אבולעפייה כמה פעמים אמרתי לך שאת הכדור האדום לוקחים בערב .
ואת הכדור הירוק בשעת הצורך .
תמיד את טועה בכדורים .
חבל .
השב   •  00
90
שי16/03/2010 09:06

זה לא נקרא לנטרל אדון כתב זה נקרא לשחק בונקר עלוב..מערך של שנות השיבעים..הבעיה היא שמכבי בדרבי התל אביבי חוטאים בחט הגאווה ומשחקים פתוח ואז הם מתגלים כקבוצה חלשה.נגדנו הם ממש מפחדים ולא באים לשחק כדורגל..נקודה הגיע להם אדון כתב? להוריד להם שתיים !

השב   •  00
89
חיפה16/03/2010 09:00
אתה אוהב של או מכבי תל אביב או הפעול תל אביב די לקנא למה לא כתבת על שער של חיפה שנפסל אפילו ברצולנה לא יכולה לשחק יפה שכל המשחק מולה משחקים בונקר עם 10 שחקנים גםשתל אביב שיצאו למתפרצות 8 נשארו מאחור אז תפסיקו לבכות אבי נמני היה שחקן ענק אבל אני מאמן יותר טוב ממנו שילך לעשות חמוצים ומאיוקה צריך לדעת את החוקים ובעיטה בשחקן בלי כדור הכי קטנה שיש זה אדום אתם מדברים על צהוב ולא מבינים למה מביאים שופטים מחול אחרי זה
השב   •  10
88
לא צריך להביא שופט מחו"ל16/03/2010 08:49
השב   •  00
87
x16/03/2010 08:47
לא יאומן, איך אתה מחזיק מעצמך כתב ספורט, הכותרת היא חיקוי זול של המשחק בין ארגנטינה לאנגליה במונדיאל בו בקהאם הורחק.
איך אפשר להשוות בין בקהאם למאיוקה? ובטח לא בין אנגליה למכבי של היום.
חבל! ציפינו ממך ליותר
השב   •  00
86
האליפות ירוקה16/03/2010 08:44
הבונקר של מכבי ת"א זה הכדורגל היפה שאנשים באים לראות?
השב   •  00
85
פנאט16/03/2010 08:44
מספיק עם הקשקוש תקנה כבר חומר איכותי אתה אוהד אדום מתוסכל האדום הוא אדום והפנדל ברור אבל כשהפועל נותנים גול בנבדל מול סכנין לא כותבים מילה על זה התקשורת מכורה אבל ינקלה יקנה גם אותכם ויפטר אותך
השב   •  00
84
שחר16/03/2010 08:02
וב2 מילים
סנטה קולמה
השב   •  00
83
סער16/03/2010 07:35
ככה זה אוהדי מקבי. לוזרים.
השב   •  12
82
יוסי16/03/2010 07:26
השב   •  00
81
נהג משאית16/03/2010 07:16
השב   •  00
80
שמוליק הקוקסינ716/03/2010 06:55
מעניין מה זה היה כי שום דבר לא יכול להסביר את זה שהוא טוען שמכבי היו טובים יותר מחיפה, אם כל השנאה לירקת, צהבת לא עברה את החצי שיחקו 8-1-1 כאשר 8 בהגנה חח ח
השב   •  31
79
fm16/03/2010 06:46
אפשר לחשוב כמה פעמים הגעתם לשער ? מה רציתם שעם 10 שחקנים מדקה 30 נתפרע וניתן לכם להבקיע 3 ?
השב   •  20
78
אחד שמבין..16/03/2010 06:23
השב   •  11
77
מקור בכיר בקבוצה16/03/2010 05:36
מאיוקה משחק במכבי ת"א.
השב   •  12
76
מעוצבן16/03/2010 01:42
אני לא מבין אותכם. כל מי שאומר שמכבי הייתה ראויה לנקודה צריך להתבייש. מה זה הבונקר המגעיל הזה ששיחקנו מה כבר תעזור לנו נקודה מסריחה! זהו יום אפור למכבי. אני גם רוצה להבין מה כבר יש לנו להפסיד.הרי לא ניקח אליפות , אין פה איזה עניין של כבוד ותכלס מבחינת כבוד אני מעדיף להפסיד 4-0 ולתת משחק התקפי וגם מלחמה מאשר להוציא תיקו 0 כשאנחנו עוברים את החצי אולי פעמיים כל המשחק
השב   •  42
75
אחד מהעם16/03/2010 01:07
נשמח לראותכם בגביע האלופות שנה הבאה עם ההישגים שלכם מהשנה הנוכחית,וזאת במידה ולא תקבלו איזו קבוצה בינונית שתעיף אותכם הרבה לפני ליגת האלופות.
השב   •  02
74
פיני הירוק16/03/2010 00:33
לא עברתם חצי מגרש מהדקה ה-10 ,אדום צודק באלף אחוז, לך תלמד כדורגל, שער חוקי שנפסל, פנדל ראשון שנפסל כי שחקני ת"א בלבד נכנסו ל-16 ואתם הייתם טובים יותר ? אתה הוזה והזוי
השב   •  83
השד הצהוב16/03/2010 01:19
השב   •  00
73
שוקי הקדוש16/03/2010 00:20
השב   •  18
אבי נימני המלך16/03/2010 01:02
אל תדבר ככה על המלך!!
השב   •  00
השד הצהוב16/03/2010 01:20
השב   •  00
72
כרמליסט16/03/2010 00:00
30 שנה אני אוהד את חיפה ומעולם לא שיחקנו בונקר כזה גם לא נגד מנצ''סטר באירן ועוד בושה לאגודת מכבי ת"א ולאבולעפיה הכתב
השב   •  41
71
ירוק15/03/2010 23:57
השב   •  30
70
אייל גולש15/03/2010 23:55
מכבי תא את אהבת חיי כל הכבוד על הלחימה ,הפועל תיפוצצו!!(:שונא לעד הגועל אוהב את נימני..
השב   •  30
69
רוני15/03/2010 23:45
השב   •  11
68
איתי15/03/2010 23:37
המשחק של מכבי מחצית ראשונה היה טוב לחצו עשו הגנה היו טובים מחיפה שלא הצליחו להגיע לכלום כמעט.
מאיוקה עשה טעות של טיפש למה לעשות עבירה מטומטמת כזו על שחקן למה זה טוב?אין טעם לעבירה כזו חבל.
מחצית שנייה מכבי הלכו אחורה ולא שיחקו בכלל זאת טעות ענקית אומנם עם 10 שחקנים אבל למה להפסיק לשחק הרי ברור שאם הולכים אחורה חיפה תשב על מכבי עד שיכבשו ובנוסף טעות של נמני מכניס את יבוריאן שישחק חלוץ בחוד נו באמת,יבוריאן זה מה שהיה חסר למכבי יבוריאן הוא לא חלוץ סתם שחקן שלא רץ ולא עושה כלום מתי נמני יבין את זה אתה צריך לשים שחקן שירוץ לך על המגרש ויבוריאן הוא לא האיש.
עוד טעות של נמני ששחכתי לציין פתח עם קומאץ'' גם הוא לא שחקן בועט קרנות ובעיטות חופשיות עוד לא ראיתי שיוצא מזה משהו מסוכן כשהוא בועט קרנות הכדורים גבוהים ולא מדוייקים בכלל ולדוידוביץ'' אין שום בעייה עם הכדורים האלה.
שפונגין עשה טעות בפנדל למה לגעת בקטן שיש עוד שחקן הגנה לידו וליד הכדור.
אחרי שחיפה הבקיעו נזכר נמני להכניס את בוזגלו ואבידור נו באמת 5 דק'' לסיום אתה רוצה ככה להבקיע היית צריך להיזכר מוקדם יותר ואולי אפילו לפתוח איתם.
נמני שנה ראשונה בתור מאמן סבבה,לעונה הבאה צריך להעיף כמה שחקנים ממכבי ולעשות סדר פסח בזרים חבל שהם סתם יתפסו מקומות שאפשר יהיה להביא שחקנים איכותיים באמת.
שנה הבאה צריך לכוון גבוה יותר ולא לבוא למשחקים מהסוג הזה כאנדרדוג
להחזיר את האימפריה שנקראת מכבי ת"א
השב   •  20
67
רפאל15/03/2010 23:36
השב   •  00
66
קופיף15/03/2010 23:32
הוא כל הזמן דיבר על מכבי שהפסידה. אבל ראיתי את המשחק. מכבי ניצחה!
השב   •  67
אוו16/03/2010 00:38
בעברית יש אותיות
א'' היא הראשונה
ת'' היא האחרונה
עכשיו בין לבין יש עוד אותיות.
לא נפרט על כולם , אותן נלמד אחרי שנלמד לקשור שרוכים.
עכשיו , לשאלתך
מכבי ת"א = הכינוי העולמי שלה הוא מכבי .
מכבי חיפה - הכינוי שלה הוא " חיפה "
ולא " מכבי "
אנחנו בסדר? אתה רוצה ראטלין ? או שהפנמת? קופיף מטומטם חסר השכלה שכמותך.
השב   •  70
יקוטיאל בן יהוייכין16/03/2010 03:24
דיי אני לא נושם מרוב צחוק! . . .
השב   •  00
65
הצהוב הראשון15/03/2010 23:27
מכבי שיחקה הגנתי עם 10 שחקנים ובצדק אבל לא בונקר. סכ"ה שתי הקבוצות הגיעו לאותם מספר מצבים וראו את הסטטיסטיקה במהלך המשחק בטלויזיה תוצאת תיקו הייתה משקפת את משחק. חיפה גנבו גול מפנדל שלא היה.
השב   •  43
יוסיניו15/03/2010 23:36
המציא מדמיונו.
אוהב צבע ירוק על צהוב,
ואילו ידע שהאדומים מתחרים בירוקים לא היה נותן פנדל היות ואוהב צבע אדום הכי הרבה,
מזלנו שלא ידע על הפועל האדומה. זה סכום המשחק.
השב   •  01
yarokLadd15/03/2010 23:54
רק קבוצה גמורה עלק..סופרים מצבים פחח.
השב   •  11
64
yarokLadd15/03/2010 23:19

צהוב זה זרג ירוק זה דרג!לא??

השב   •  20
63
חילו15/03/2010 23:13
ללא שיקול דעת, זה החוק,
אין שיקול דעת, ברור,
אצלנו על כל דבר מתווכחים ,
לכן אנו נראים ככה,
השב   •  51
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )16/03/2010 01:31
השב   •  00
62
ארז15/03/2010 23:09
דבר אחד טוב אפשר לקחת מההפסד הזה: הפועל נדפקה!!
השב   •  81
61
אריאל15/03/2010 22:59
פעם מכבי ת"א היתה באה לשחק כדורגל, היום מלכתחילה היא באה במערך של בונקר וכשהרחיקו להם שחקן בכלל זה הפך להיות בושה וחרפה
זה רק מכבי שמכבי ת"א הפכה להיות עוד קבוצה. ולכל המתלוננים על השופט לחיפה פסלו שער חוקי של ארבייטמן מנבדל שלא היה של משומר
השב   •  31
60
צהוב יורד15/03/2010 22:57

מכבי תל-אביב, לעומת זאת, גם אם בדוחק - הפסידה לשמחת כל שוחרי הצדק בספורט הישראלי.

ימוגר המכביזם המחליא ויוכתר תחתיו המכביזם הנכון והטהור - זה שבא מההר הירוק כל ימות השנה.

השב   •  52
59
רונן15/03/2010 22:51
השב   •  20
58
ירוק עולה15/03/2010 22:48
הערה קטנה , כאשר שחקן בועט בשחקן היריבה ללא כדור לשופט אין שום שיכול דעת בנושא , אדום חייב להישלף וזה בדיוק היה ההבדל היום בשיפוט. השופט הגרמני הראה לנו היום כיצד יש לשפוט בצורה פשוטה מאוד והחלטית. מי שמעיז לבוא אליו בטענות - צהוב. מי שעושה תנועה מבטלת לשופט או לקוון - צהוב. מי שמעיז לבעוט בכדור לאחר שריקה על מנת לבזבז זמן - צהוב
בלי שיקול דעת ובלי חוכמות
שימו לב שכל השחקנים בלי יוצא מן הכלל אחרי כל החלטה של השופט באו אליו וטפחו לו על הכתף , הם פחדו ממנו וכיבדו אותו.
הלוואי וכל השופטים שלנו ייראו כמו השופט הגרמני היום
השב   •  81
57
הבונקר של ג''רי במיטבו15/03/2010 22:48
השב   •  21
56
הנסיך15/03/2010 22:46
נפל כאילו ירו בו בגב נמאס מהשוער האפס הזה לא יכול לראות אותו
השב   •  70
55
עומר15/03/2010 22:45
עמדה בצורה יפה מאוד בהגנה במיוחד , ראלדס היה מצויין סגר מצויין את ארביטמן או דבאלשווילי ששניהם היו חלשים אבל למה אתה מצפים שמכבי תתקוף כמו משוגעת את חיפה ותנצח אותה 4-0 ?
בסיבוב הקודם הניצחון היה צירוף מקרים .
השב   •  103
54
ירוקה בדם♥15/03/2010 22:45
אלופה צריכה לנצח משחקים גם שהיא משחקת  משחק בנוני, אלופה צריכה לנצח גם את הקבוצות הקטונות שמשחקות בונקר, אלופה צריכה ללכת את הדרך שלה ולא להיות מושפעת ממה שאומרים.
מכבי חיפה עונה על כל מה שרשמתי.
לא צריך להכריז כבר מעכשיו אל האליפות עדיף לחכות עד שיהיה בטוח.
יאללה חיפה ב"ה יהיה טוב ♥
ד"א היה אדום מוצדק..!
השב   •  71
53
מתן15/03/2010 22:38
מכבי הגיעה להרבה יותר מצבים מחיפה! חבל שרגע אחד של טמטום הרס לכל הקבוצה.
השב   •  1730
חילו15/03/2010 23:27
בטפשוטו את כל התוכנית.
השב   •  50
ירוק בעיניים15/03/2010 23:36
מתן, דחוף להפסיק עם גז המזגנים זה גורם להזיות! שוב ראית את המשחק בפליי סטיישן במקום בקרית אליעזר. לא יודע באיזה ערוץ צפית, חזרתי הרגע מהמשחק ולמקקי לא היתה אף הזדמנות. הם הציגו את הבונקר הכי מסריח השנה. טעות נוספת, כשאומרים מכבי הכוונה לחיפה!
השב   •  81
דורון16/03/2010 12:31
מכבי ת"א שיחקה את הבונקר של החיים כל ה11 היו בחצי שלהם העלובים האלה ולמי שמשחק בונקר מגיע לו לספוג וזה מה שקרה
השב   •  00
52
ירוק בדם15/03/2010 22:36
ועוד מעבירה זמן, אפילו אשדוד לפני שבועיים היו באותו מצב ולא ביזבזו זמן , להפך המאמן שלהם הוציא קשר והכניס חלוץ
השב   •  60
51
אביעד15/03/2010 22:35
סגר את החוב שהיה לנו איתו
השב   •  40
50
יוס15/03/2010 22:34
שטראובר מי שמבזבז זמן מדקה 46 בסוף אוכל גול בדקה 83 אפס היית ואפס תישאר!
השב   •  61
49
יוסי15/03/2010 22:32
אם יש משהו שהמשחק הזה הוכיח - הוא שחיפה לא מסוגלת לקחת אליפות. אמנם יהיה פער של 4-5 נקודות אחרי הקיזוז, וזאת הודות לניצחונות של חיפה על הקטנות(לעומת הפועל). אבל מול הגדולות חיפה משחקת כאילו היא שכחה כדורגל מזמן. ובפלייאוף, מספק מעידה אחת מול אחת התל אביביות והאליפות מתה.
השב   •  14
48
אלישע לוי15/03/2010 22:31

ימותו הקנאים!1

השב   •  10
47
ירוק15/03/2010 22:30
אם אני לא טועה שבוע שעבר שיחקתם נגד אימפריית הכדורגל הפועל פתח תקוה- ולא הבאתם תצוגת ענק, אז לפני שאתה מדבר על חיפה- תדבר על הקבוצה שלך.
השב   •  10
46
ירוק בנשמה15/03/2010 22:29
איך בדיוק בונקר מגעיל הוא משחק חכם ונכון? לולא הבונקר תל אביב אוכלים שלישיה מינימום. אז ממה בדיוק התלהבת "פרשננו" הנאור?
השב   •  10
45
ירוק מפרגן15/03/2010 22:28
מאמן תותח ווינר וקבוצה חזקה, ביזיון של בונקר כאילו מה יש לכם להפסיד, תבואו לנצח גם ב-10 שחקנים, ובמיוחד היום כשמכבי שלי היו כ"כ חלשים
השב   •  31
44
גדי15/03/2010 22:28
מכבי ת"א קבוצה בנונית  ומטה זה היה משחק בונקר לקבוצה
השב   •  2415
רק מכבי15/03/2010 22:47
השב   •  44
אבי15/03/2010 23:48
חכה עוד קצת נראה לך מה אתם מתלהבים מ3 נצחונות רצופים על קבוצות חלשות
השב   •  31
43
ירון בר15/03/2010 22:27
השב   •  1814
ירוק בעיניים15/03/2010 23:39
השב   •  21
יקוטיאל בן יהוייכין16/03/2010 03:28
זה לא משנה מה שתנסו לא תצליחו לשנות את זה, כולם יחודעים שמכבי זה ת"א!
אתם פשוט נקראים רק חיפה.
השב   •  00
יקוטיאל בן יהוייכין16/03/2010 03:28
השב   •  10
צהוב16/03/2010 12:48
השב   •  00
42
מה זה?15/03/2010 22:27
אנחנו לוזרים נכון
ואתם בפליאוף התחתון לא?
מוחמד גדיר לא?
בטדי?
3-0?
זוכר יא בם?
השב   •  41
41
אלישע לוי15/03/2010 22:26
איך אפשר לשחק ככה כשאתה בא לכל משחק והקבוצה היריבה משחקת בונקר עם 7 שחקני הגנה.
ולמרות זאת אנחנו מנצחים ובגלל זה מגיע לנו לקחת אליפות!
השב   •  20
40
מכבי חיפה15/03/2010 22:26
שימו לב, בעונה רגילה שבוע הבא היה אמור להיות משחק אליפות. כרגע הפער הוא 11 הפרש ונשארו כביכול עד הפליאוף 12 נקודות בקופה ועדיין גם הפליאוף+הקיזוז לא משנה הרבה אלא רק דוחה את הקץ, כי את האליפות שום דבר לא ייקח השנה מחיפה, גם לא השיטה המגוחכת של לוזון. מכבי חיפה היום עשתה עוד צעד לאליפות מספר 12 של המועדון. מכבי ת"א, הביתה נחותים, ממורמרים, תמשיכו להיות מלאי רגשי נחיתות לאלופה הגאה בירוק. משיכות זמן של שטראובר, פרובוקציות של נימני, שום דבר לא עזר לכם, פתטיים.. תפנימו, מכבי ת"א זה משהו שלא קיים בכדורגל, דווקא בכדורסל הולך לכם, תתמקדו בו, תשאירו לטובים הרבה יותר מכם לשחק כדורגל..מה לעשות המציאות היא שמכבי חיפה והפועל ת"א לא סופרות אתכם!!
השב   •  10
39
הפועל15/03/2010 22:26
השב   •  46
.15/03/2010 22:48
אבל כשאנחנו מנצחים אתם בוכים על השופטים
השב   •  10
אריק האדום הפועל תא16/03/2010 11:30
השב   •  01
דורון16/03/2010 12:25

שאתם משחקים חלש ולא הולך לכם אתם מפסידים או תיקו מקסימום שלחיפה היה משחק חלש מול הבונקר המגעיל של מכבי ת"א וחיפה מנצחת גם שלא הולך לה להביא לך טישו?

השב   •  00
38
יאיר15/03/2010 22:25
איפה בדיוק בכל המשחק מכבי ת"א הייתה עדיפה וטובה על מכבי חיפה? חיפה הייתה ב 3 רמות מעל ת"א אבל ומכבי ת"א לא באה לשחק כדורגל. גועל נפש.
השב   •  10
37
שמור במערכת15/03/2010 22:25
ואללה מסכים בכל מילה. באמת הכל.

לא רוצה לשחק מול בונקר של 10 שחקנים, כשהחיד שנמצא בחצי שלנו הוא דוידויץ''. זה מגעיל, אנחנו לא יודעים להתמודד עם בונקר. מה לעשות.

אבל להשאיר על המגרש שחקן שבועט בקטנה באחרים בשמן שכאילו אף אחד לא קולט? טוב עשה עם האדום.

תל אביב מימשו הגנה נפלא. לא ראיתי את קטן בכלל. או כל קשר אחר לצורך העניין.
וכן, זה מה שעושים עם 10 שחקנים. לגיטימי לגמרי.

שלא תבינו אותי לא נכון, יצא לי הגרון כשארביטמן הרשית, אבל למען ההגינות - לא הגיע לנו 3 נקודות. לא עם משחק כזה. מה זה ההעפות המטומטמות ליציע? מה אתם בפאניקה? זה הקהל? השיחות עם יענקלה? למה אתם לא יכולים לחבר 2 מסירות? לא היה שלב שבו שחקן שלנו מסר בזמן. כולם הסתבכו ואיבדו תוך שניות.

אלישע! שים את עותמן באגף, הוא לא בבית במרכז. במילא חצי משחק הוא זולג לתפקיד הזה.

מה טקשיירה עושה קרוב יותר לשטראובר מעלי, וקולמה?

יש סיבה שבגללה לא מסרו היום לאגף ימין כמעט?

קיצר. אני שמח על הניצחון, המוצדק לדעתי, אבל בוכה על הדרך. אהובתי, הגעלת אותי היום.
השב   •  70
36
gg15/03/2010 22:24
בונקר שלא ראיתי גם מהפועל רמת גן. קבוצה גדולה שמחקת עם 9 שחקנים בהגנם  ומגוננת 20 מטר מהשער. מה החוכמה לשחק משחק הגנה "טוב" תוך כדי וויתור על התקפה? משחק הגנה טוב זה משחק הגנה עם 5-6 שחקנים ומתן מענה התקפי. היום אני מתבייש להיות אוהד מכבי. מעדיף לקבל 3 אבל לשחק.וכן, למרות ההרחקה.
השב   •  92
35
אלופת המדינה15/03/2010 22:23
כבר עדיף מאשר כתב שאמור להיות עיתונאי נייטרלי, אף מילה על הבונקר שמתאים לקבוצות קטנות ולא לאימפריה הצהובה דהויה ? הלוואי שתחליפו מאמן ותחזרו להיות קבוצת צמרת אמיתית .
השב   •  40
34
ירוק עולה15/03/2010 22:23
זה היה המשחק הכי מגעיל העונה! מכבי שיחקה יותר גרועה מקבוצה במקום האחרון לא לזה ציפינו. בכל זאת האליפות ירוקה
השב   •  40
33
סלומון הגדול!15/03/2010 22:23
מכבי יש רק בחיפה ובחיפה יש רק מכבי!
עכשיו זה סופי וסגור!!
צהבת לכו לים!!
השב   •  60
32
יוסי15/03/2010 22:22
שחקן של מכבי פוגע ללא כל סיבה  בשחקן חיפאי ומורחק , לפי תכנית המשחק של מכבי שיש לתת לחיפה את המשחק .
מכבי חיפה לא מקבלים את המתנה ומחכים למתנה מהשופט שבסוף מגיעה !
ראינו כבר את השופטים האירופים הדגולים בפורטו נגד ארסנל ובמינכן נגד פיורנטינה.
אני לא אחזור להרחקה נגד אשדוד ועוד ארועים מוזרים שקורים רק לטובת קבוצה אחת !
השב   •  525
חיים15/03/2010 22:30
הכדור, הדשא,הקהל.
די כבר נמאס ממכם בכיינים
השב   •  80
green ape,red devil15/03/2010 22:36
השב   •  60
הנסיך15/03/2010 22:47
השב   •  60
חבר של אביגדור העז15/03/2010 22:53
מה לגבי הצהוב השני הלא מוצדק מול בני יהודה?? כבר נמאס לשמוע אתכם בוכים חבורה של תינוקות!!
השב   •  50
יוסיניו15/03/2010 23:31
השב   •  20
אדום16/03/2010 00:24
מכבי לא באו להפסיד וראו את זה בלחימה שלהם. גם אני נהנה ללכת נגד מכבי בכל הזדמנות אבל היה ברור שמכבי באו או לנצח או מינימום לצאת בתיקו. את העבודה לא מכבי עשו נגדנו אלא השופטים שרוצים אליפות ירוקה, אבל אליפות שמושגת בצורה כזאת תיעלם בסוף.
השב   •  11
אדום16/03/2010 13:36
השב   •  10
31
אייל15/03/2010 22:22
השב   •  12
30
ערן15/03/2010 22:21
אדון אבולעפיה
על איזה תוכנית משחק אתה מדבר?
בונקר זה תכנית משחק?
להעביר זמן מהדקה ה 60 זה תכנית משחק?
חיפה באמת לא הייתה במיטבה היום אבל את צורת המשחק הפחדנית של נמני קשה היה שלא לראות,גם עם 11.
תלמד את כל העובדות לפני שאתה מפרסם טור דעה.
השב   •  60
29
האזרח15/03/2010 22:21
השב   •  30
28
יגאל15/03/2010 22:20
אז אני אגיד לך..קודם כל תנצחו ת''פעול ולא תקבלו תבוסות מקבוצות קטנות אחרי זה תבוא בטענות למכבי האמתית והיא המכבי של חיפה..ודבר שני כשאתה בא לנטרל ומשחק הגנתי זה לא מפתיע שאתה בכלל לא שולט עד הדקה ה 25 מכבי חיפה היתה שולטת במרכז השדה ולא הגיעה למצב אחד כמו שת"א גם לא הגיעה אז שב בשקט ותלמד כדור רגל
השב   •  20
27
שלום15/03/2010 22:20

תל אביב היתה ראויה לניצחון.
הטיפש קנה את הפרובוקציה של קינן ואחר כך את ההצגה היפה של קטן.
חיפה קבוצה עלובה.

השב   •  1117
פסח15/03/2010 23:44
רופא עיניים לא יפתור לך הבעיה אלא פסיכולוג.
כי אתה לא רואה מה שלא נעים לך לראות, וזה המציאות.
השב   •  21
ה"חסיד"16/03/2010 11:43
השב   •  00
26
מכביסט15/03/2010 22:19
אוי לבושה! ככה משחקת מכבי תל אביב?? הרי היה ברור שנפסיד , אז לפחות תתן לקבוצה שלך לשחק!
גם לפני ההרחקה מכבי שחקה בונקר שאני מת! לאן הגענו!
אין מה לעשות היינו אימפריה והיום אין לנו מקום בצמרת הכדורגל הישראלי!
ותזכרו מה אמרתי , אפילו מקום שלישי לא נסיים!
נמני תלך! בחיית תלך!
השב   •  1510
ירוק עולה15/03/2010 23:50
תסתכל על עובדה שמדברים על נמנ ומה קורה כל פעם, אי אפר להעיף אותו יש לו צבא!
השב   •  00
25
יעקב15/03/2010 22:19
אתם עושים בונקר ואומרים שההגנה של מכבי תל אביב הייתה טובה? איפה כל פס לקטן רפאלוב ומסיללה סגרו כל אחד 2 שחקנים תל אביב לא עברו תחצי בכללמה אתה מדבר עם זה היה משחק פתוח והתקפי חיפה הייתה מנצחת 5-0 מכבי לא הצליחו לעבור תחצי אפילו שרק טשיירה ודקל היו בהגנה קבוצה עלובה
השב   •  60
24
yobo15/03/2010 22:19
מה שלא עושים בכדורגל עושים בחשבון בנק של השופטים
השב   •  27
חיים אליקו15/03/2010 22:41
תגידו לא נמאס לכם לבכות? די כמה אפשר?
נכון, שחר קנה שופט מוביל מגרמניה ברור, למה לא?
שחר יותר שנים במועדון ממה שאתה חי, אתה לא חושב שאם הוא היה קונה שופטים היו שמים לב?
לכו כבר הביתה, ולמען השם תפסיקו לבכות!
השב   •  40
23
יונייטדד בדם15/03/2010 22:18
השב   •  02
22
רוני15/03/2010 22:18
השב   •  40
21
סיוון 3> ברוכיאן15/03/2010 22:18
השב   •  2422
גינאפרנקו זולה15/03/2010 22:29
הייתם קבוצה של 150 מיליון דולר מול קבוצה של מיליון דולר קבוצה פולנית עלובה באתם עם יתרון וקיבלתם חמישיה אז שבי בשקט כבר מה את מבינה ?
השב   •  101
GA200215/03/2010 22:34
להכניס גול דקה 83 אחרי לחץ כל המשחק זה ווינרים , לא לוזרים.. לך תתקוף מנקים ערביים , זה מה שאתם עושים הכי טוב - אוהדים טיפשים חסרי השכלה.
השב   •  72
רמי15/03/2010 22:45
תשטפי ותעשה אוכל למחר
השב   •  51
סיוון 3> ברוכיאן16/03/2010 00:07
השב   •  22
יקוטיאל בן יהוייכין16/03/2010 03:35
השב   •  11
מוחמד16/03/2010 07:06
תחזרי למטבח
השב   •  00
20
אובייקטיבי15/03/2010 22:18
מכבי ת"א של היום סבלה מאותה תסמונת של מרבית קבוצות ליגת הכדורסל בימים הטובים של שמעון מזרחי. לא משנה מה קורה במגרש.בסוף מכבי מנצחת. כך היום..הרחקה לא מחוייבת , פנדל מפוקפק  משחק גרוע של חיפה ומשחק הרואי של מכבי ת"א ובסוף שמעון (סליחה,שחר) גורף את כל הקופה. אי שם במרחבי בלומפילד נמשיך להתגאות במה שנבנה אצלנו וברוח של הפועל.לעולם לא שחצנים .
השב   •  1215
רמי15/03/2010 22:28
ולאכול ח
השב   •  30
גדי15/03/2010 23:53
כשכתבת הרחקה לא מחוייבת הראת שאינך יודע את החוקה,
פגיעה ללא כדור אחת דינה הרחקה, ללא שיקול דעת,כן ,ללא שיקול דעת,
היות ורצית שת"א תגזול לחיפה נקודות מה שאתם לא מסוגלים לעשות,
מצאת את האשם השופט, ורצית שהוא יפעיל שיקול דעת,
מה שנקרא " לא מחייב"
הבנת ידידי המתוסכל,
השב   •  40
יקוטיאל בן יהוייכין16/03/2010 03:39
אם דקל קינן עשה הגה על מכה עלובה שכן מגיע כאן כרטיס (צהוב כמובן), ואל מה שעשה דקל קינן על שטראובר זה מגיע רק צהוב?!
רואים כמה שאתה אוביקטיבי.
ולדעתך זה בטח היה גם פנדל לא?!
כי אם זה פנדל, אז כל משחק בארץ צריך להסתיים עם שש פנדלים, לפחות! . . .
השב   •  03
19
מוני15/03/2010 22:17
ויוצרים את אחד הבונקרים המפוארים שנראו בתולדות האנושות תוך כדי עבירות מכוערות על שחקני היריב אכן ראויים לתואר גיבורים. הטיפש היחיד מהמשחק הזה הוא דני נוימן- ללא ספק הפרשן הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי.
השב   •  5213
צהוב בדם16/03/2010 00:52
די לבכיינות כל פעם שאתם מאבדים נק'' זה בגלל בונקר..גם נגד הפועל משחקים בונקר,גם נגדנו,גם שמכבי לקחה אליפיות שיקו נגדנו בונקר. בונקר צריך לפצח ולשחק טוב מהצצדים,נימני ידע שחיפה משחקים רק מנאמצע וסגר את חיפה טוב,זה לא בונקר יא נקבות..לפי הסטטיסטקה מכבי ת''א היו יותר טובים.
השב   •  23
18
רועי15/03/2010 22:17
השב   •  1320
ירוק15/03/2010 22:30
את האליפות וזהו"
השב   •  40
דוד15/03/2010 22:39
כולם אומרים שהיה אדום וכולם אומרים שהיה פנדל אז למה להמציא דברים תפסידו בכבוד
השב   •  40
רועי15/03/2010 22:46
השב   •  08
גדי15/03/2010 23:59
השב   •  30
17
אדום אדום15/03/2010 22:17
אבל בינינו שיחקתם גועל נפש היום. אם אתם לא מסוגלים לנצח את הנגרים האלו בצורה משכנעת כשהם בעשרה שחקנים משחק שלם אז אתם באמת קקות. למעשה בלי קשר לתוצאת המשחק היום האליפות כבר הייתה שלכם ובכל זאת, בלי עזרה מהשופטים הייתם יוצאם היום ללא ניצחון.
השב   •  310
ירוק15/03/2010 22:29
גם במשחקים לא טובים,אנחנו יודעים לנצח ולא משנה מול מי אנחנו עומדים
השב   •  40
ירוק ירוק15/03/2010 23:38
שיחקנו בסדר, לא טוב, אבל גם לא מגעיל. קשה פרוץ את הבונקר של הגרמנים ואתה יודע טוב מאוד שמולכם הם באו לשחק מה שהקנה לכם משחק פתוח ואצלנו הם באו לעשות בונקר ולסחוט נקודה. ומה זה עזרה משופטים? אדום? היה!, פנדל? לא בטוח. גול שלנו שנפסל? גם היה! למעשה גם אם לא יהה הפנדל שעדיין לא כל כך ברור היינו מנצחים 1-0
השב   •  20
16
דוקטור חרמני15/03/2010 22:17

אין מילה אחרת.

אני בטוח שמכבי הייתה יכולה לנצח, כי הייתה טובה מחיפה שהייתה מאוד חלשה.

בנוסף לאדום, צריך שהמועודון ישעה את השחקן, למחזור נוסף, יקבל קנס, והכי חשוב : איש מיקצוע שיחנך את הטיפש הזה, שהרס למכבי את המשחק

השב   •  29
15
יעקב שחר15/03/2010 22:16
נו אז מי הבוס?
השב   •  50
14
איציק15/03/2010 22:16
מאיוקה יצא דפוק חבל מאוד.
השב   •  43
13
ירוק לעד15/03/2010 22:16

ת"א שיחקו יותר טוב ממכבי?
היה בונקר רציני לאורך כל המשחק!
מה אתה רוצה שנעשה??
ד"א, עשינו בית ספר לעידוד לצהבת

השב   •  83
אדום16/03/2010 00:21
ורק עיוור לא היה רואה את זה. ההכרעה פשוט ניתנה ביד השופטים לטובת חיפה ואז כבר לא שינה כמה טוב מכבי שיחקו. גם לא הייתי מתפלא אם הייתם חוטפים ממכבי עוד 1-0

אבל שטויות, תהנו מאליפות ששלא באמת מגיעה לכם. קבוצה עלובה שכולם מפלסים לה את הדרך ומחלקים לה נקודות. ההישג האדיר שהשגתם (אפס ועוד אחד ועוד אחד..) אומר בדיוק מי המועדון שלכם.

השב   •  70
אוו16/03/2010 00:33
יא טמבל מה אתה מנסה להוכיח?
לא משנה כמה תרשמו
מכבי = ת"א !
השב   •  21
12
יונתן נמרודי15/03/2010 22:16
רק בארץ הוא מקבל כבוד. פשוט עלוב. כשהשטח פתוח הוא טוב, קצת שומרים עליו הוא נעלם. פשוט אפס. רק בליגה זבל כמו פה הוא מוביל קבוצה, שחקן קדמי עם שני (!) שערים כל העונה. מביש.
השב   •  4627
רמי15/03/2010 22:27
ולישון
השב   •  81
ירוק אורגינל15/03/2010 22:33
מה לעשות שהרמה פה מתחת לכל ביקורת והיא יורדת משנה לשנה! בתור מנוי מתחילת שנות ה-90 אני יכול להגיד בביטחה שהכדורגל הישראלי לא התקדם בכלל! הפערים גדלים ולא שווה לבזבז את הזמן על כדורגל עסקני כשרק אתמול ראיתי את מסי ורוני משחקים כדורגל אמיתי. . . ענף אחר!
השב   •  81
צהוב15/03/2010 22:53
עם כל הכבוד לחיפה, הקבוצה הגדולה שלהם היתה אי שם בשנות התשעים, כך גם של מכבי ואפילו של הפועל בעונת הדאבל.
כדורגל? הלוואי ויביאו את זה גם לישראל
השב   •  31
ירוק בדם16/03/2010 07:21
לקטן יש 7 בישולים, אז שתוק הוא הפליימייקר וארבייטמן הואמ החלוץ מטרה (סקורר) אז שב בשקט התפקיד של קטן הוא לבשל לארבייטמן, ולבשל לו 7 פעמים זה יפה מאוד, אז לך תישן על האף אוהד מכבי מתוסכל!
לכל האוהדים: לא שמתם לב שיש משפט שאומרים אותו במכבי כבר כמעט עשור שלם: "לא נורא בשנה הבאה ניקח אליפות".
ח!
השב   •  51
11
אורן15/03/2010 22:16
בטח לאוהדי הגועל יצא האוויר ח
השב   •  10
10
יהודה15/03/2010 22:15
ראית את המשחק בכלל??
השב   •  50
9
ירוק15/03/2010 22:15
יודעת לנצח גם כשהיא לא הכי טובה. מכבי ת"א שיחקה טוב היום וראויה למילה טובה אבל ממנה הייתי מצפה לשאיפות לנצח ולא לבונקר.
חיפה עדיין לא אלופה אבל היא מאוד קרובה
השב   •  60
8
אוהד שרוף !!15/03/2010 22:15
הרגת אותי: "מכבי שהייתה עם 11 שחקנים הייתה בכל זאת יותר טובה ממכבי חיפה"
בדיחת השבוע.
שמים לב שאתה אוהד מכבי לפחות בטור ידיעה שלך תראה את זה פחות.
השב   •  50
7
מכבי או מוות15/03/2010 22:15
הם נלחמו במשך 90 דקות והציגו משחק הגנה כמעט מושלם , והעיקר - לא חטפו פיק ברכיים.
הם עמדו כשווים מול חיפה וכל עוד מאיוקה היה הם שיחקו מצוין.
אני עצוב על ההפסד אבל גאה על הלחימה ומקווה שנצא לתקופה חדשה ולרץף נצחונות חדש.
העיקר העונה לסיים מקום 3 ולהגיע לשלב מכובד באירופה ולהתחזק מספיק לקראת העונה הבאה כדי להתמודד על האליפות
השב   •  105
6
ג''יאנפרנקו זולה15/03/2010 22:15
הסקאוט של ליל ראה שקינן הוא לא יותר מפרובוקטור שטוב בליגה מול קבוצות בינוניות. לא יותר מזה.
השב   •  1116
גדי16/03/2010 00:04
השב   •  40
5
דרוזי גאון15/03/2010 22:14
זה מה שאתה מרגיש וגורם לך לכתוב כך זה פשוט אוכל אותך
השב   •  80
4
ירוק בדם15/03/2010 22:14
שאפו!
השב   •  43
3
משה15/03/2010 22:14
השב   •  90
2
דור15/03/2010 22:13
לול
השב   •  305
שמול15/03/2010 22:24
צבר
השב   •  14
1
רן15/03/2010 22:11

אתה מתכוון לקוון?

השב   •  92
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP