יום שני, 28.04.2025 שעה 23:09
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אסף אבולעפיה

שאלת בניון

דעה: גוטמן ספסל את בניון ואולי בצדק, רק שהוא פספס בדור את התזמון. יש מחליף ראוי ליוסי? אפשר לבנות על יוצאי הפועל? ומה הקשר לנבחרת של פעם?

יש משהו מרגיז על גבול המאוס בכל ההתעסקות סביב יוסי בניון ונבחרת ישראל. ישחק או לא? יפתח או לא? כשיר או לא? יעלה כמחליף או לא? משהו בלתי נסבל שהופך את הנבחרת למסטיק עבור כל אחד שעוקב אחריה ואת סאגת הקשר לבדיחה עצובה.

גוטמן רשם אירוע ראשון שלא נעשה עד כה: הושבת הקפטן שכשיר לחלוטין על הספסל. המאמן הלך על המוכר והאהוב וכנראה שגם בצדק: גילי ורמוט ואיתי שכטר ואם היה לו את ערן זהבי בסגל, כנראה שגם כובש שער האליפות מטדי היה מצטרף להרכב שמבוסס על הקבוצה שגוטמן הביא עימה אליפות ושזו הביאה לו את הג'וב הנחשק ביותר בכדורגל הישראלי.

הבעיה היא עניין של חלופות: בשביל הפריבילגיה להשאיר את בניון על הספסל, המאמן חייב חלופות ראויות ואת זה פשוט אין. יכול להיות שהגיע הזמן שנפסיק להיות תלויים בקשר ווסטהאם, אבל בשביל זה צריך תחליף. אין לנו ברקוביץ' או רביבו, אפילו לא נמני או אבוקסיס (בעצם יוסי כן שם). רוצים שינוי? לא רוצים את בניון? תשבצו מחליף ראוי ובכושר סביר. עד שלא קם יורש, צריך את יוסי שימשוך, גם עם חצי רגל.

גוטמן עם בניון ומליקסון ברקע. המאמן (חגי ניזרי)
גוטמן עם בניון ומליקסון ברקע. המאמן שבר את המוסכמות? (חגי ניזרי)
 

בוויכוח הקבוע ליד הברזיות בעבודה, הזיכרון המתוק מהעידן של ברקו ורביבו, מאפיל על מה שבניון עשה עד כה בנבחרת. חלק אולי יגידו שהוא רחוק מלהיות אחד הגדולים, אבל יש הצדקה לישיבה שלו על הספסל?

אומרים שכל מאמן צריך שחקן שהוא "מאמן על המגרש". חוסר האונים של שחקני הנבחרת ברוב המשחק בבאקו הוכיח שאין להם מנהיג שיוכל לכוון או שהכדור יילך אליו. וכשחן עזרא (כישרון על אבל עדיין לא מלוטש) נכנס במקום בניון, זה כבר נותן תחושה חמוצה. מי שמוצא שחקן מוביל בסגל, אשמח אם הוא יצביע עליו. כבר נמאס לראות שחקן שמוסר שני פסים ומוצא את עצמו עם חולצה כחולה לבנה. רוצה לספסל את בניון? זאת ההחלטה הנכונה? יש סיכוי שפספסת את ההחלטה בדור. הילד בן 32 ורק אצלנו זה כבר גובל בפנסיה.

נאתכו ובניון (משה חרמון)
נאתכו ובניון. יש לקפטן מחליף ראוי? (משה חרמון)
 

אבל הבעיה היא שורשית יותר: קריאות "ביזיון, ביזיון" על התיקו של הנבחרת מגעילות. "אנחנו פשוט לא טובים בכדורגל", יגידו אלו שינסו להפחית את הלחץ. אבל בשביל לשנות, הגיע הזמן לחשוב קדימה.

גוטמן ראוי לעמוד על הקווים בנבחרת אבל מי שעקב אחרי העונות שלו בהפועל יודע היטב שלוקח לו זמן להשריש את הכדורגל הגוטמני. הפועל שלו כמעט תמיד פתחה חלש עד שהחלה לאט, לאט להתפוצץ. נשאלת השאלה: למה לא להחתים את המאמן לארבע או שמונה שנים? למה לא לסמן את יורו 2016 כמטרה ולא לחרטט כותרות כמו "המסע לברזיל החל"? הרי הפסד נגד הרוסים ויאללה להחליף. כי ככה זה שמנהלים נבחרת כאילו אנחנו מדינת עולם שלישי.

יש לי הפתעה להוא שטוען ש"הגיע הזמן שנגיע למונדיאל וזה הזמן שלנו": אנחנו כבר לא קונים את זה. אחרי ה-1:2 הבלתי נשכח על בולגריה לפני כמעט 20 שנה עם התצוגה של אבי נמני והשערים של חרזי ובנין, חיכינו חודש למשחק נגד רוסיה שהיה כאילו יום חג. אי אפשר היה למצוא כרטיס לאצטדיון ר"ג שלושה שבועות לפני. לא סיפרו לנו על מונדיאלים ויורו, פשוט הראו לנו דרך ורצון להתקדם והנבחרת גרמה לנו להתרגש כמו ילדים. לו יכולנו להחליף את העייפות סביב הנבחרת בטירוף של פעם.

אבי לוזון ואלי גוטמן (עמית מצפה)
אבי לוזון ואלי גוטמן. אז מה? זה הזמן שלנו? (עמית מצפה)
 

היום אתם יכולים לבחור את היציע שבו תשבו והספסרים כבר מזמן הרימו ידיים. לאנשים נמאס שעובדים עליהם, נמאס שמוכרים להם לוקשים חסרי ביסוס. כי לשנות לוקח זמן ופה, מה לעשות, אין זמן. צריך לתפוס מטוס לריו. אז מה אם טסים לבד?

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 59 תגובות ב-37 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
37
רונאלדו10/09/2012 13:02
זה מאמן ! ראה שהוא מפסיד את המשחק,שם את כל הקבוצה שלו על טקטיקה התקפית
השב   •  00
36
דורון שדה10/09/2012 12:44
זה "דור הקיזוז של הפועל ת"א"
והנה ההוכחה..
אם הפועל ת"א היו לוקחים אליפות שנה או שנתיים אחרי הקיזוז, אז היינו אומרים שהם באמת דור הזהב..
אבל הם דור הבושה והקיזוז.. איכס
השב   •  00
35
אוהד10/09/2012 12:12
מי הוא יוסי בניון?
איתו הנבחרת טובה יותר?! תנו בכחול.
עכשיו אפשר להסתדר בלעדיו?! תנו באדום.
השב   •  10
34
אוהד10/09/2012 11:58
השב   •  00
33
משה10/09/2012 11:25
זאת "הנבחרת האגדית" או "עידן הזהב של ברקו רביבו" ושאר קלישאות לא רציונאליות.

מי שבאמת היה כן זוכר מה היה. והיה כלום ושום דבר. בדיוק כמו עכשיו. אז פשוט עוד הייתה תקווה. היינו חדשים באירופה, אולי, איכשהו נצליח להשתחל.
היום אנחנו כבר מבינים איפה אנחנו אז אנחנו מתבאסים .
ואגב אם אתם רוצים להשוות שחקנים וכו''
רביבו שיחק בסלטה ויגו (חמד ואוואט במאיורקה לחלוטין מקבילים לו)
ברקו באנגליה (כל קבוצה של בניון עולה על הקבוצות שברקו שיחק בהן, חוץ מווסטהאם כמובן)
נמני, חרזי, מזרחי, חזרו הביתה בבושת פנים.
לנו יש את נאתכו ואת מליקסון ואת בן בסט שעושים קריירה לא רעה באירופה.
השב   •  20
32
גיא10/09/2012 10:52
היום בדיעבד אני מודה שהיה לי את המזל לראות את הנבחרת וגם את הליגה הישראלית הכי טובה שהייתה, כבר 10 שנים לפחות אנחנו מדרדרים.
השב   •  00
31
מתן10/09/2012 10:08
אם בדור של ברקוביץ ורביבו לא עלינו למונדיאל או לאליפות אירופה, איך נעלה עם נבחרת שיש לה רק שחקן אחד מנוסה ברמות הגבוהות (בניון) ועוד שחקן אחד עם פוטנציאל לרמות הגבוהות (נאתכו)? עם כל הכבוד לשכטר, ורמוט ושאר הליצנים שבקושי מצליחים להשתלב בקבוצות מילואים של מועדוני תחתית באירופה, יש לנו סיכוי קלוש ביותר מול נבחרת כמו רוסיה (תלוי בהם יותר מאשר בנו), ובטח שלא נגד פורטוגל. הסיכוי שלנו לעלות שווה בערך לסיכוי של אזרביג''אן לעלות.
השב   •  00
30
זו הרמה10/09/2012 09:48
ומה זה נתן לנבחרת בדיוק? הוא סופר מוכשר אבל שוב.כמו הרבה שחקנים אחרים זה פשוט לא קידם את הנבחרת והוא גם כרגיל נתקף באיטיות התהומית הזו שאף אחד לא מבין למה משחקים כל כך לאט כל הזמן בנבחרת. והתקשורת זה גועל נפש אחד גדול. אני שומע אתמול את ההתלהמויות בתוכנית הרדיו ב- 103 וזה היה נורא. איך איינשטיין צועק שם גוטמן לא טוב לא טוב. ויוני הללי שפתאום מקבל במה בכל תוכנית בשביל להגיד את דבר עיתונאי הדור שאין לי מושג מאין הגיע פתאום. זה נורא. איזו תקשורת שפלה ולא מפרגנת. איך שחקן יכול להצליח כשאומרים לו אחרי משחק אחד שנגמר הקמפיין. גם בקמפיינים של קשטן היינו מובילים 1-0 על ליטא ומסיימים ב- 1-1. מה בדיוק קרה? למה הציפיות שוב היו בשמיים כשאפשר היה לראות במשחקי ההכנה שהנבחרת לא מספיק טובה. אז למה לצפות ולהתלהם אחר כך?האהבה הזו לכישלון פה עם אבסולוטית. התקשורת חיה מצעקות ומחפשת בכח להתלהם על כלום. זו הרמה! ואיך נדבקו לנושא כן בניון בהרכב לא בניון בהרכב? כאוהד מהצד זה כל כך משעמם הוויכוח הזה. אבל ממש. כאילו אם בניון פותח אז הנבחרת הזו ב- 100 דרגות טובה יותר. די לאשליות! הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנבחרת הזו זו עבודה עם ילדים בני 10 על קצב משחק. תעלו את הקצב! כל קבוצות הליגה צריכות להתחיל לשחק מהר. את זה לא מבינים פה ולא יבינו כנראה לעולם. זה ההבדל בין שיממון לתענוגון! בהצלחה מול הרוסים. ודי להיטפל לקטנות.
השב   •  30
ערן ברנשטוק10/09/2012 09:56
בתור אוהד מכבי חיפה, אני מסכים לכל מילה אפשר לחשוב שברקוביץ ורביבו היו כאן הגענו למונדיאל וזכינו בטורניר אנחנו תמיד לפני כל קמפיין כאלה גדולים תפסיקו אם האשליות האלה הנבחרת שלנו חלשה ואין מה לעשות אנחנו פשוט עגלות זה מה יש , נבחרת בלי אופי ובלי נשמה ואלה התוצאות אל תבנו אל ניצחון מול רוסיה לא מגיע לנו אנחנו נבחרת חלשה לא נעים להודות בזה אבל זאת האמת
השב   •  10
29
hyp10/09/2012 08:34
אין לנו תרבות של כדורגל.
השחקן הישראלי הממוצע הוא ערס דפ"ר שלא בא לעבוד, אלא בא לעשות שכונה.
השב   •  31
ערן ברנשטוק10/09/2012 09:58
אחי וואלה אתה צודק כולם רודפים אחרי הכסף רק זה מה שמעניין את הכדורגלן לא דבר אחר זה עצוב אבל נכון, רק בחיפה יש מכבי, שנדע ימים טובים יותר
השב   •  10
28
Meired10/09/2012 00:36
השב   •  11
27
אורבך09/09/2012 23:28
השב   •  00
26
אוהב ספורט09/09/2012 21:16
בהתחלה כשקראתי אותך התלהבתי ולא הבתני מי אתה, היום, זה כבר מובן מאליו שאני אקרא ביקורת לעניין כשאקרא אותך.

תמשיך כך! תודה.
השב   •  40
25
אוהב ספורט09/09/2012 21:15
הוא הבנאדם היחידי ברמה של המאמנים הישראלים שאני סומך עליו מקצועית שיקח אותנו הכי גבוה שרק אפשר. הוא מבין את המשחק וגם מול אזרבייג''אן, למרות מה שרבים אמרו השחקנים לפחות נראו כמו כאלה שמתחילים להראות חלקים של כדורגל.

שוב, כמו כולם התאכזבתי מאוד מהתוצאה, אבל לדעתי גוטמן בניגוד לקשטן פרננדס וגרנט הוא כן מאמן שיתאים ביותר לנבחרת שלנו וכל אדם שקצת מבין כדורגל ולא שופט אותו על פי זה שהוא אימן בהפועל או לא אימן בהפועל, יודע שגוטמן מתאים לשנים הקרובות בנבחרת. ושרק יהיה בהצלחה, אם נעפיל מה טוב ואם לא, לפחות נרוויח דרך סוף סוף!
השב   •  52
24
גדי ברהום09/09/2012 21:05
דבר ראשון, חשוב לציין, שאנחנו עלובים ולא נותנים את הנשמה, ואני מדבר על השחקנים והמשחק העלוב בבאקו !
הרכב :
דני עמוס\או אוואט (לא משנה)
זיו\בן חיים\קינן\שפונגין(או גבאי)
בניון\ורמוט\נאתכו!\אלברמן
חמד\שכטר
ורמוט היה מצוין, ובדקה 65 הנגמר לו הכוח, אבל צריך לנצל את השעה הראשונה.
אם הוא רוצה רק חלוץ אחד אז שאלמוג כהן יפתח במקום אחד החלוצים.
כל פעם שהמאמן משנה את ההרכב ב45 מעלות, זה רק אומר איזה מאמן מצ''וקמק זה!
יאללה תתעוררו ראבאק!
אל תשחקו טוב, אבל תתנו מעצמכם הכל למדינה!
(ראיתם איך לוקסמבורג רצו על המגרש 90 דקות כמו מכונות?!?
זה המינימום שבנאדם מבקש!!
השב   •  10
23
צהוב כחול09/09/2012 20:43
השב   •  10
22
ברקו09/09/2012 19:34
השב   •  21
21
הדר09/09/2012 19:07
אסף אבולפיה- אתה הוא הכותב הטוב ביותר של 0ne1 פשוט תגיש מועמדות ליו"ר ההתאחדות.
השב   •  30
20
צהוביניו09/09/2012 18:50
ניצחו את צרפת כשלא היה סיכוי, כך גם את כל הנבחרות "הגדולות". ברגע האמת פיקששו במכנסיים. הנבחרת היחידה שהייתה קרובה זו הנבחרת ששיחקה נגד קולומביה. וזהו! לא היתה כאן אף פעם נבחרת טובה, גם לא זו של מכסיקו!
השב   •  22
19
אחד שיודע09/09/2012 17:54
אולי אם היה קיזוז במוקדמות מונדיאל היינו יכולים לעלות. איך רק בארץ חשבו על רעיון כזה געוני?!

יאלה קיזוז!
השב   •  103
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 19:05
השב   •  20
בטראומת הקיזוז עד היום!10/09/2012 12:50
גאוני, לא געוני,
אני בטראומה גדולה! הקיזוז כבר דפק לי את הבריאות!
עזוב לא יעזור כלום.. אם זה היה הפוך התקשורת האדומה הייתה מדברת ומזכירה את זה עד היום..
הייתי מעדיף שהאליפות האבודה והמקוזזת הייתה הולכת לכל קבוצה אחרת, רק לא להפועל ת"א ימח שמם ושם זכרם לעולם ועד!
הכי מעצבן אותי שהאוהדים האדומים טוענים שהקיזוז בכלל לא השפיע, והם אפילו הביאו מומחה למתמטיקה.. פשוט הזויים..
אבי לוזון הכניס את ידיו המזוהמות, והומיא את הפועל ת"א מביביי מתחם אוסישקין..
עוד משהו, הם טוענים ששחר המציא את הקיזוז, פשוט בדיחה עלובה, מי שהביא את השיטה זה אבי לוזון ימח שמו, ורוב הקבוצות נמנעו בהצבעה הראשונית, כי לא הבינו את מהות השיטה..
בלי הקיזוז הפועל ת"א היו עד היום בגרעון של 40 מיליון ש"ח.. הגרעון עוד יחזור.. עם רמון הוא יחזור בגדול.. הפעם לא יהיה קיזוז שיציל..
השב   •  00
18
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 17:30
הרוש
-דניןטיביטב"חשפונגין
ביברסאלברמן
-עזראבניוןרפאלוב
שכטר
השב   •  30
17
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 17:15
ונעיף אחד ולתמיד את הטמבל מהכדורסל שכל כתבה יורד על הכדרוגל ועוד הוא אמר שהיורוליג יותר מעניין מליגת האלופות ח אז מי שבעד לכפכף אותו דחוף אבל דחוף שייתן כחול(אני מתכוון לזה מתגובה 13)
השב   •  30
16
אריק הפועלחיפהלעד09/09/2012 17:12
בחייאת כתב, אם באת לבקר את גוטמן (בצדק, אולי בצדק:)),תבקר, תוכיח בשער ואל תצדיק.
אישית אני ממשיך לטעון שהנבחרת לא שווה יריקה בריאה בלי בניון וגוטמן פשוט טועה. מותר לו לטעות ומותר לך ולי להודיע לו על כך.
השב   •  30
15
עספור09/09/2012 16:50
גוטמן מאמן גרוע שהיה במקום הנכון בזמן הנכון ונהנה מכל השחקנים שטביב הביא להגועל.
לאיזה הישג הוא כבר הגיע חוץ מהעונה ההיא?
חייבים מאמן זר ברמה גבוהה ל 4 שנים לפחות!
השב   •  44
עידן09/09/2012 17:06
ידין דה סילבה ויבואה.את שאר השחקנים {אניימה ורמוט שכטר בן דיין בדיר קנדה ולאלא}הביא מוני הראל לפני שטביב הצטרף כשותף בנוסף לנאתכו ולזהבי שהם שחקני בית{זהבי חזר מהשאלה}
השב   •  32
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 17:46
הופעה אדירה בליגת האלופות 5 נקודות תיקו במגרש שריאל מדריד הפסידה בו ניצחון ענק 3-0 על בנפיקה אה זה לא הישג בשביל?ביתר גם עוד 50 שנה לא תתקרב להשיגים האלה
השב   •  22
רועי09/09/2012 19:38
השב   •  11
חזי10/09/2012 09:26
השב   •  00
120 מיליון שקל=מקום 610/09/2012 09:32
אתם לא מייצגים את ישראל כי אתם לא באירופה זה ששתי ילדים משער 5 רשמו את השלט הזה זה לא אומר שכל הקהל מאמין בו אני בטוח שכמעט כל הקהל של הפועל לא מאמין בשלט הזה ואתם מה אתם קשורים תרדו ליגה בשקט עזבו אותנו
השב   •  30
14
הבצל האדום09/09/2012 16:46
מהארן ראדי הערבי
השב   •  31
13
ניר09/09/2012 16:41
מה זה ישראל? צפון אירלנד? לוכסמבורג? אזרביג''אן בכדורגל? זה כמו איסלנד וסלובקיה בכדורסל .

פורטוגל מתמודדת נגד נבחרות פח שאין להן סיכוי להגיע כלום ולכן היא מצליחה להעפיל לטורניר גדול.

רק נגד רוסיה יש לה תחרות על המקום הראשון למרות שרוסיה כבר מזמן לא מעצמה כמו שהייתה בעבר ברית המועצות.


הכדורגל באירופה ברמה נמוכה וקל מאוד להעפיל לטורניר גדול

הבעיה שהכדורגל בישראל לא פופולרי ולכן לנבחרת כמעט ואין סיכוי להעפיל בקביעות אלא פעם ב40 שנה בערך .
השב   •  32
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 17:14
עוד בכדורגל קל להפעיל לטורניר גדול איך אתה מסביר את זה שנבחרת פח כמו ישראל בכדרוסל מעפילה בלי להתאמץ כל שנה?
השב   •  11
מכביסט09/09/2012 18:55
השב   •  03
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 19:05
היא פח זבל חכמים על נבחרות כל כך חלשות באירופה שגם ככה הכדרוסל באירופה פח נבחרת פח זה שהיא מפרקת יריבות כל כך חלשות שהם כמו סאן מרינו בכדרוגל זה לא אומר שהם לא פח
השב   •  11
12
דן09/09/2012 16:41
מומחוי גדול.. גם מוריניו או גוואדיולה לא יעזרו
השב   •  31
11
חיים09/09/2012 16:39
השב   •  31
10
עידן09/09/2012 16:36
אלי גוטמן היה דבר ראשון צריך לדרוש חוזה ל-4-6 שנים.הדבר השני כבר לפני חצי שנה שקיבל את הנבחרת להודיע לאוואט בניון ובן חיים שהם מסיימים את דרכם בנבחרת.בניון במשך 14 שנה שהוא היה בשיאו לא הוביל אותנו לשום דבר עכשיו שהוא בשלהי הקריירה הגיע הזמן לפנות את הדרך.מכיוון שבעקבות הבית של ישראל הסיכויים לעלות לא גבוהים גוטמן היה צריך לתכנן ל-2016{אם הוא היה מקבל חוזה ל-4-6 שנים]וכל הזימונים שלו מרגע קבלת התפקיד צריכים להיות של שחקנים מתחת לגיל 30 כדי שבעוד 4 שנים הם לא יהיו מבוגרים מידי.ככה הוא במשך 4 שנים היה רץ עם סגל מורחב של 30-35 שחקנים כולם מתחת לגיל 30 ועולה לאליפות אירופה ב-2016 ששם יהיו 24 נבחרות אבל בגלל שהוא פחדן ולא היה לו אומץ להעיף את בניון כבר לפני חצי שנה עם קבלת התפקיד עכשיו הוא צריך להתעסק בשטויות של העיתונאים בקשר לבניון
השב   •  75
9
המבין09/09/2012 16:31
רביבו נמני ברקוביץ חזן עטר מי שאתה לא רוצה 40 שנה אתה לא מגיע לשום טורניר נקודה.למה אני אגיד לך נבחרת ספרד לקחה 3 טורנירים גדולים גם אם קסיס הוא הקפטן אתה יכול להגיד שהוא האחד והיחיד על המגרש התשובה לא כול שחקן הוא מנהיג בשטח שלו כדורגל הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב וקח לך הרכב אווט גבאי חסרמה טל בן חיים טואטחה נאתכו אלמוג דגאני חמד סבע ואבו חצירא
השב   •  21
8
דורון09/09/2012 16:06
5 שחקנים בהרכב עוד לא ראו דשא והם עוד משחקים בקבוצות גרועות אז בניון שרק התאמן לא חשוב שיחק עם שחקנים כמו טורס,מרקו מארין,אדן האזרד אתה שם לי בספסל (פרוטציות להפועל.)הוא שם את בניון בספסל רק כדי שיגידו הינה משהו שונה זה לו אומץ לשים את בניון בספסל הוא מאמן שונה אז בניון הוכיח לכולם שבלעדיו השיא זה לעשות תיקו עם אזרבזיין!
השב   •  43
7
הפועל אנד יונייטד09/09/2012 15:42
כתבים בכיינים. את זיו ושפונגין והעגלה בן חיים (המגן) ששיחקו כמו אפסים כבר שחכתם?
השב   •  11
6
ירוק09/09/2012 15:34
השב   •  30
5
לא המצאתי09/09/2012 15:23
השב   •  247
4
יהויקים09/09/2012 15:17
השב   •  10
3
יורשים את בניון.. חוכמה בדיעבד09/09/2012 15:11
גוטמן אשם שמליקסון איכזב? הרי מישהו העלה בדעתו לא לפתוח עם מליקסון שנראה נהדר בפולין? וורמוט היה סביר ובהרבה משחקים הוא תרם יותר מיוסי.. יוסי תרם מעט ביחס לרעש שעושים ממנו..
השב   •  1613
טל09/09/2012 16:34
נתן חצי עונה טובה בפולין, נו באמת
השב   •  81
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 17:27
משחק אחד פחות טוב של ורמוט כולם יורדים עליו כולם שכחו מה הוא עשה בארץ לפני שהוא עזב וגם במשחק שהוא יחסית פחות טוב הוא כמעט הבקיע גול שלא היה מבייש את מסי
השב   •  14
ירוק עד10/09/2012 09:47
נסע פעמיים לחו"ל וחזר עם הזנב בין הרגליים . מתי תבינו אוהדי הפועל שאלה העיתונאים התינוקיים דוגמת עמנואל רוזן שעשו מהשחקנים האלה מה שהם לא באמת ועכשיו זה מתפוצץ לכולם בפנים כל הקרנבל שכטר וורמוט מיהם בכלל ? וזה לא קשור אם ישראל עולה או לא , פשוט שהעיתןנאים יפסיקו להיות לא אובייקטיביים כדי שכולנו נדע מי טוב באמת ומי פחות אבל עיתונאים בשקל לא מסוגלים ליותר !
השב   •  01
2
יהודי09/09/2012 15:00
השב   •  112
1
מכביסט09/09/2012 14:58
יש לו חלוצים כמו ברדה, בן בסט ועטר שכל אחד מהם לטעמי יותר טוב מדמארי.. עם זאת את אלברמן אין לי מושג למה הוא שם בספסל.. שחקן כמו אלברמן שהוא בונקר חייב להיות בהרכב ומאלמוג כהן שלא פתח בהרכב כבר זמן מה בקבוצה שלו בגרמניה לא צריכה להיות עדיפות על אלברמן.. ההרכב צריך להיות כך: אוואט, שפונגין, טיבי, בן חיים, זיו, אלברמן, נאתכו, וורמוט, בניון, חמד וברדה/שכטר
השב   •  266
דגל אדום09/09/2012 15:50
טיבי?
בן חיים? זיו? אלברמן? שפונגין?
טוב שלא אמרת גם שיתייעץ עם קרוייף.
השב   •  117
לירון09/09/2012 16:27
בן חיים ושפונגין לא במכבי
באותה מידה הוא רשם את וורמוט שכטר ונאתכו . זיו לא הכי טוב אבל הוא הרע במיעוטו היום , יש לך מישהו יותר מנוסה וטוב מאלברמן באמצע ?(לפי מה שראינו במשחקים הראשונים של העונה). איזה אופציות יש לך בהפועל לנבחרת? הרבה זרים ומי שלא אז הוא מבוגר מידי (באדיר,אנבטי) הבודדים שמתאימים הם במשבצת שיש טובים מהם (בן חיים ודמארי) לצערנו אין שחקני הגנה כ"כ טובים בארץ אז אנחנו מסתפקים בבינוני
השב   •  31
שימי09/09/2012 17:28
בן חיים? שפונגין.. ברור.. הם הרי לובשים צהוב העונה.
השב   •  13
120 מיליון שקל=מקום 609/09/2012 17:28
לדמארי או לשודד זקנות?לדמארי אתה רוצה להגיד לי שאם דמארי היה שחקן מקקי היית אומר שהוא פחות טוב מעטר?חח אתה מאוד אובייקטיבי
השב   •  12
צהוביניו09/09/2012 18:47
השב   •  30
מכביסט09/09/2012 18:54
נח לך לחשוב שאם אני אוהד מכבי אז אני מאוד אובייקטיבי כלפי מספר שחקנים.. אז זהו שלא, אם הייתי רואה במשחקים של הפועל שדמארי מפציץ צמדים אז הייתי רוצה לראות אותו בהרכב.. אבל על פי מה שראינו עד עכשיו מדמארי הוא היה חלש בנבחרת אם זה במשחקי ההכנה ואם זה שהוא נכנס כמחליף נגד אזרבייגאן.. את טוטו לדוגמא היה אפשר לשים בסגל כי לדעתי הוא יותר טוב מדמארי, בקשר לשחקני ההגנה אין לנו יותר טובים מטיבי וזיו
השב   •  21
אילן האדום10/09/2012 09:48
צריך לחבר אותם לסוס שימשוך אותם, אולי יעברו את החצי ויתמכו גם בהתקפה.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןגוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
גוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
נגןכשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
כשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP