יום חמישי, 17.04.2025 שעה 20:48
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מירון ארונוביץ'

לבנת ולוזון תחילה

דעה: על אחריות מיניסטריאלית שמעתם? גם ביבי לא שמע. אבל הגיע הזמן ששרת הספורט ויו"ר ההתאחדות ישימו את המפתחות, על דרדור הספורט לשפל חסר תקדים

בפוליטיקה קוראים לזה אחריות מיניסטריאלית. מה זה אומר? כל שר אחראי על הנעשה בתחומי משרדו. לכן בכל פעם שהשר מוזמן לכנסת לברר עניין מסוים כדי להשיב על שאלות הנוגעות לענייני משרדו, הוא חייב להופיע בפני הכנסת בעצמו, ולא לשלוח את אחד מפקידיו.

האחראיות המיניסטריאלית כוללת שני תחומים: *אחריות אישית על כל פעולה מוצלחת או מחדל שהתרחש עקב פעולותיו של השר עצמו. *אחראיות כוללת על כל פעולה מוצלחת או מחדל שהתרחש עקב פעולות השר או אחד מפקידי משרדו, אפילו אם נעשו בניגוד מפורש להוראות השר או למדיניות שנקבעו על ידו. במדינת ישראל מודל 2012 למונח הזה (שהוטבע באנגליה של המאה ה-19) ויש לו תוקף במדינות דמוקרטיות מתוקנות, אין שום משמעות מבחינת השרים במדינתנו וגם מבחינת העומד בראש הממשלה המכהנת.

ביבי ונועם גרשוני. המצב במדינה לא משתפר (יניב גונן)
ביבי ונועם גרשוני. המצב במדינה לא משתפר (יניב גונן)
 

המצב הכלכלי מדרדר? הפערים בין המעמדות מקצינים וכרבע מהאזרחים נמצאים מתחת לקו העוני? נוצר גירעון גדול בתקציב המדינה שעכשיו כולנו צריכים לשלם עליו ביוקר בגלל המדיניות שאתה מכתיב? נבחרת לתפקיד ראש הממשלה ואתה לא מסוגל להוביל שום שינוי לטובת מרבית הציבור כאן? - שים את המפתחות, פנה את מקומך ואל תחזור. מכיוון שאנחנו עוסקים כאן בספורט, נתמקד בדמויות הרלוונטיות וניתן לציבור להחליט בעניין ראש הממשלה...

בדיוק באותו אופן כך גם לגבי מחזיקת תיק הספורט, הגברת לימור לבנת. בתקופתך הספורט לא מתקדם להישגים לאורך זמן? לא יזמת או קידמת ולו שינוי יסודי אחד שישפר את ערכי הספורט במדינה? (כמו למשל לקדם שיעורי ספורט בכל יום בבית הספר כפי שנהוג במדינות ספורט מתוקנות...) המשלחת האולימפית נכשלה? ליגת הכדורסל נמצאת בתהליך התפוררות? הענף הפופולרי ביותר בציבור מדרדר לשפל המדרגה? האלימות במגרשים לא ממוגרת? - שימי את המפתחות, תחזירי את התיק ואל תשובי להחזיק בו לעולם.

לימור לבנת. שימי את המפתחות (חגי ניזרי)
לימור לבנת. שימי את המפתחות (חגי ניזרי)
 

ומכאן ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, מר אבי לוזון. במרץ 2007 מונית לתפקיד החשוב והמשפיע ביותר על הענף. נבחרת ישראל דורגה אז במקום ה-33 בעולם. מאז חלפו 5 שנים וחצי. הנבחרת מדורגת כעת במקום ה-75 וצפויה לסגת למקום ה-81 בעקבות שתי התוצאות האחרונות - סה"כ ירידה של 48 מקומות שהם תוצאה של נבחרת שנמצאת בקו ירידה תלול.

ליגת העל? הצופים בורחים, מחיר זכויות השידור צנח כתוצאה מחוסר עניין ורייטינג נמוך, האלימות במגרשים שברה שיאים בעונה החולפת, הרמה מקצועית בשפל, עסקנים שעצם השתייכותם להתאחדות ולניהול קבוצות הליגה היא בושה לענף ו... יו"ר אחד שלא מפסיק לצאת בהצהרות, לחפש גימיקים כושלים (ראה ערך: לואיס פרננדז) להשתלח בתקשורת ובמבקריו בשפה בוטה - בקיצור לא לספור כאן אף אחד, כפי שהוא עצמו אמר.

אבי לוזון. יאללה לך הביתה אבי, שלום ותודה (חגי ניזרי)
אבי לוזון. הבבואה המכוערת של פני הכדורגל החולה שלנו (חגי ניזרי)
 

אדוני היו"ר, נכשלת כישלון חרוץ. שים את המפתחות, פנה את משרדך ואל תחזור לעולם. נכון, אבי לוזון הוא ממש לא האשם היחיד או העיקרי בדרך העלובה בה הפסידה אתמול הנבחרת. אפילו לתקשורת הספורט יש חלק בפאזל שבונה את הפרצוף הערסי, הקומבינטורי, המשתלח, הבוטה, חסר המקצועיות והרקוב של הכדורגל הישראלי.

יוסי בניון. הכדורגל בשפל חסר תקדים (משה חרמון)
יוסי בניון. הכדורגל בשפל חסר תקדים (משה חרמון)
 

אבל אבי לוזון הוא הדמות הייצוגית של הכדורגל העצוב כאן. לוזון לא אשם בכל התחלואים של הספורט הישראלי, אבל כשרוצים שינוי אמיתי אי אפשר להחליף את כל מאמני הכדורגל בארץ ומורי הספורט הלא ראויים בבתי הספר, השינוי חייב להתחיל מלמעלה, בדמות המשפיעה ביותר, זו שמכתיבה ומייצגת. לוזון הוא הבבואה המכוערת של פני הכדורגל החולה שלנו, הענף שמרבית הציבור עדיין הכי אוהב כאן.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 56 תגובות ב-40 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
40
דמיטרי15/09/2012 21:55
אבל אני אמרתי את הדברים האלה עוד 5 שנים לפני! ולכולם היה מצחיק. ועכשיו כבר לא מצחיק? לוזון כאשר נכנס לתפקידו מאז כבר היה ברור שהוא חייב ללכת הביתה. בן אדם בלי ידע ובלי אחראיות ובנוסף שקרן פטולוגי.
השב   •  00
39
בית"רי לעולמים13/09/2012 11:58
רק הלוואי שיקראו ויפנימו!!

אני חושב שהמחאה החברתית צריכה להשתנות למחאה על העפלה של האנשים האלה, כי אני לא חושב שהאנשים האלה יסכימו להתפטר מעצמם, כי האגו כאן חוגג והם יכולים להמציא אלף סיבות אחרות!

אבל השאלה היא: האם יש את האנשים שהם יותר מבינים, שהם מוכנים ללמוד מטעויות ולהיות קשוב לאנשים?
השב   •  00
38
אריק הפועלחיפהלעד13/09/2012 11:05
זה מה שטוענת משטרת ישראל נגד יו"ר ההתאחדות לכדורגל.
אין קול, אין עונה ואין מי שיעיף את מחזיק קרנות המקדש הזה לכל הרוחות.
השב   •  00
37
אריק הפועלחיפהלעד13/09/2012 11:03
בכל פעם שנבחרת או ספורטאי יפסידו אזי השר המכהן יצטרך להתפטר? הלכת רחוק ומיותר.
לעומת זאת לגבי לוזון יש קונצנזוס והוא היה צריך ללכת מזמן, לאו דווקא בעקבות ההפסד האחרון.
השב   •  00
36
סיימון.13/09/2012 10:56
נכון שצריך להחליף את ראש המערכת שיחליף את כל השאר. אבל במקרה זה: יש לפטר את גוטמן מיד היות והוא בחר את "השחקנים" החלשים ביותר בראשם בניון,טל בן חיים,שפונגין.גוטמן הוא מאמן שמושפע מהתקשורת. הפנים שלו משדרות: חולשה,עייפות,פחדנות ועוד. יש בארץ שחקנים מאוד מוכשרים רק צריך להעמיד אותם נכון, כלומר:לדאוג שיהיו בכושר גופני,בטחון עצמי,משמעת ולרוץ במשך כל המשחק. כיום אין שום דבר בנבחרת ממה שכתבתי. וכן יש צורך במאמן חזק עם דרישות גבהות שלא עושה חשבון לאף אחד ורק הנבחרת חשובה לו. אין צורך בשום אקדמיה זה רק ביזנס, עובדה מוכחת: יש אלפי אקדמיות בעולם ורק מעטים שהם מוכשרים מלידה מצליחים פחות או יותר ושוב הוכחה: מסי,רונלדו ואנייסטה לא היו בשום אקדמיה ורק הם בכמה דרגות מעל כולם מתוך מיליארד שחקנים והאחרים טובים או בינוניים. אז שלא יבלבלו לנו את המוח עם אקדמיה.ארונוביץ! לא בריא להיות שונא ספרדים,שמאלנים,ימניים וכל דבר אחר..אהבה ונתינה היא הדבר הטוב ביותר. חבל שאתה כותב כך ואתה דווקא נראה מאוד אינטליגנטי. חבל.מקווה שבפעם הבאה תכתוב
השב   •  00
35
איל13/09/2012 10:41
אבל כמו שציינת, בישראל אין דבר כזה.
כשחצי מיליון איש יוצאים לרחוב במחאה על יוקר המחייה, ראש הממשלה ויד ימינו צוחקים ואומרים שמדובר באוכלי סושי.

כשיש אלימות בכל המגרשים, קופץ הערס הראשי וצועק שהוא לא סופר אותנו.

וכשגל פרידמן או נועם גרשוני זוכים בזהב הם נדחפים לפודיום או בוכים יחד איתו.
מוזר שלא שמעתי את ראש הממשלה בוכה עם המשפחות שיבלו את החג הקרוב באוהל ברחוב.
השב   •  10
34
כתום ותיק13/09/2012 09:42
השב   •  01
לייזי13/09/2012 10:51
אתה חושב שכל מי שמבקר את ראש הממשלה המחורבן שלך הוא שמאלן? לך תצביע עוד פעם לביבי ותראה איך הוא משתין על אנשים כמוך בקשת.
השב   •  00
33
לימור13/09/2012 09:00
ארונוביץ! אני מתה לשים את המפתחות - אבל לא מוצאת אותם! איפה לעזאזל שמו לי את המפתחות? אולי אבי יודע? זה לא אני, זה מישהו איבד לי.
השב   •  00
32
צפוני כחול13/09/2012 08:55
לבנת "אחראית"? מתי היא, כמו רבים כמותה ולפניה, היתה אחראית באמת על התחום שנכלל בהגדרת תפקידה? לוזון? ממנו אתה דורש אחריות? רד מזה. מה גם שהפעם קשה שלא לראות את השחקנים כאחראים לדבר הזה שהם הצליחו לייצר.
השב   •  10
31
ישראלי13/09/2012 05:04
אף אחד לא אשם חוץ מהשחקנים..נקודה!
אנחנו יכולים להמשיך להתווכח פה עד סוף החיים שלנו וכנראה שזה גם מה שיהיה אבל שום דבר לא ישתנה פה עד שהשחקנים יתחילו לרוץ!
די עם החארטה של לבנות ולבנות ולבנות ולהשקיע בצעירים וכל השטויות האלו..
ניסינו כבר הכל
וצריך לומר את האמת-לא היה פה כדורגל ובחיים גם לא יהיה.
שחקנים לא קמים בבוקר כמו שצריך ולא אוכלים אוכל בריא כמו שספורטאים צריכים לאכול ולא מתאמנים בחדר כושר ולא רצים באימונים!!
כל פעם אותו סרט מחדש..עומדים בהמנון ומתרגשים וזה הדבר היחיד שהם יודעים לעשות.
איך שהשופט מכניס את המשרוקית לפה השחקנים שלנו שוכחים מה הם צריכים לעשות.
לא מצפה שישחקו כמו בארסה ולא מצפה שיהיה לנו שחקן שינהיג..מצפה מהם לדבר אחד..
90 דקות לשרוף את הדשא,זה הכל.
שהכדור נמצא אצל היריבה,השחקנים צריכים להסתער על הכדור כמו משוגעים וזה מספיק.
כל השבוע,כל החיים הם מתאמנים..לא יכול להיות שחלוץ לא עושה ספרינט אחד לאורך כל המשחק כשהכדור נמצא אצל היריבה.
הכל מתחיל מההתלהבות של השחקן והאדרנלין שהוא חווה כשהוא עולה על המגרש.
זוכרים איך היינו משחקים כשהיינו ילדים? לא מפסיקים לרוץ לשניה עד שהחושך שורק לסיום וכבר קובעים לשחק מחר.

לא משנה מה תמיד נאהב ונרצה בהצלחתה של הנבחרת שלנ,אבל מבקשים דבר אחד מהשחקנים..תרוצו!

תודה למי שקרא את החפירה שלי:)
השב   •  01
30
דייב13/09/2012 02:18
כתב סמולן עלוב נפש. מכניסים את ביבי גם לכאן. איזה לוזר הכתב.
השב   •  00
29
קונדסון12/09/2012 23:50
תגזור את השערות שנופלות לך לעיניים. אני מתחנן! תאריך שיער כמה שאתה רוצה אם אתה מתעקש להיות כוסית. אבל מספיק! כל גול אתה מסגיר של"פוני" היה חלק נכבד בגול. אני שוער לשעבר ואני יודע עד כמה שיער יכול להוציא מריכוז.
השב   •  00
28
נתנאל12/09/2012 22:50
העם קורא לסגור את הכדורגל בישראל!

חבל על הכסף שנשפך הגיע הזמן להשקיע במי שראוי לכך!
השב   •  10
27
שלומי12/09/2012 22:49
הרי היא שלחה את כל המשפחה להגיב פה כדי להגן עליה
השב   •  31
26
אוהד כדורגל12/09/2012 22:41
אבי נכשלת בגדול פנה דרך למשהו ישר מוכשר וגם ענו..דע לך דרך ארץ במקום אחר בשפה שלך..תודה ולא להתראות כי לא רוצים אותך בכדורגל..
השב   •  20
25
אלירן12/09/2012 21:58
טור גאוני!
השב   •  60
24
גדי12/09/2012 21:28
השב   •  10
23
שחר12/09/2012 19:10
שאיש לא יחשוד בי בסנגוריה על לוזון אבל רבאק.מה תעזור התפטרות שלו לתוצאות הנבחרת? צריך לשים את האצבע על האמת המרה. הכדורגלן הישראלי עצלן, הבריחה לספסלי הליגות באירופה ממש לא תורמת ושום מאמן לא יצליח לשנות את המנטליות העקומה של הכוכבים לרגע שלא מתאמנים רבע ממה שעושים כדורגלנים בנבחות המובילות
השב   •  30
אריק הפועלחיפהלעד13/09/2012 11:05
השב   •  00
22
אדום12/09/2012 18:32
שמאלן סהרורי טמבל
השב   •  33
21
רמזור כחול12/09/2012 18:01
-נבחרת ששני המגנים שלה משחקים בצורה פחדנית ומבזה שביישה אותי כאוהד כדורגל פטריוטי.

- נבחרת שהחלוץ היחידי בסגל שלה שמשחק קבוע בקבוצתו בליגה חזקה כמו ספרד, שכבש 3 שערי שדה בשלושה משחקים, שיושב על הספסל משחק שלם, בעוד שבן שהר שלא שיחק כבר מי יודע כמה זמן, ושכטר כנ"ל מועדפים על פניו.

- נבחרת שהקשר האחורי שלה אלמוג כהן משחק אחורה ולצדדים העיקר שחס ושלום לא נבקיע גול. שלא נדבר על יכולת הכדרור שמועדת לאיבוד כדור מראש.

-נבחרת רדומה שלא זזה, שלא איכפת לה, שמתראיינת אחרי משחק כזה עם ראש מורם כאילו שהם עשו משהו מכובד בהפסד המביש מול רוסיה.

-נבחרת שבה מספר שחקנים שלא משחקים בליגה העלובה שלהם בבלגיה מקבלים הרכב בנבחרת ישראל.

זו נבחרת שאין לה קיום, ולא מגיע לקהל העצום שלה לקבל יריקה כזו בפנים, פשוט לא מגיע.

מקווה שיעשו את החשבון שם, וזה לא מזיז לי מייתפטר, מזיז לי יותר איזה שינויים יעשו מעכשיו, כי דיבורים כבר אכלנו שנים וכלום לא השתנה.
השב   •  80
20
מלך ירוק12/09/2012 17:54
זה לא רק הכדורגל למרות שזה בעיקר הוא. זה גם המשלחת האפסית שלא הביאה לנו מדליה בלונדון (טומרקין היה בסדר), וגם נבחרת הכדורסל שהייתה בסדר בשנים האחרונות, ולמרות שעלתה ליורובאסקט, אם אנחנו מפסידים לאסטוניה, אז את ספרד וצרפת ננצח?
אין לנו ספורט בישראל וחבל שכך (אולי חוץ מהספורט הנכי). כל זה אשמת לימור לבנת, אבל אבי לוזון, מאז שהוא בא לכדורגל הוא טוען שהוא עשה הכי הרבה. הוא צודק, הוא עשה הכי הרבה רע לכדורגל הישראלי. פשוט בושה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, גם ב2030 נישאר במצב של היום.
השב   •  24
19
יוני12/09/2012 17:39
באוליפיאדה האחרונה הספורטאים לא הביאו מדליה ופתחו בועדת חקירה למקרי האוליפיאדה.
42 שנה לא הצלחנו להעפיל לאף טורניר. לא הגיע הזמן לבזבז עוד קצת כסף ולעשות גם על זה ועדת חקירה?
התאחדות בושה.
שרת ספורט בושה.
בקיצור, עדיף ש"השחקנים" או יותר נכון "הליגיונרים" שלנו (בכל זאת צריך לכבד אותם!) ישחקו בפרו אבולושיין במקום מה שהם מנסים לעשות על הדשא.
אבל זאת רק דעה אישית שלי.
השב   •  30
18
דון12/09/2012 17:06
במקום לתלות אנשים .

הגיונית בואו במקום הועדות

וקשקשנות תעשו דברים שאפשר ורצוי

לדעתי צריך תקנון ספורטיבי

שיכול להיות רלוונטי בעוד 100 שנה גם

חוק 1 אני מציע .לא יהיה

בנבחרת שחקן אשר לא השתתף לפחות ב60

אחוז בהרכב הפותח ממשחקי קבוצתו בכלל

כמו שכדי לקבל תואר אתה

צריך להיות נוכח באחוז שיעורים מסויים

בלי קשר לבקיאות וליכולות שלך .

לא מבין למה מטומטמים כאן למה ?
השב   •  40
17
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה12/09/2012 16:53
בתקופתו של גברי שחר עשה ככל שעולה על רוחו ,בא לוזון ואמר די עד כאן

חוץ מזה הכשלון של גוטמן הוא שבוחר שחקנים ולא לוזון

הלוואי שתשאר לעד מעריץ אותך
השב   •  17
16
יוני12/09/2012 16:51
אבי לוזון מצידו היה מעדיף לראות גיא לוזון מאמן את הנבחרת ואני גם הייתי מצטרף לכך בכיף! גוטמן זה השפן של התקשורת.
השב   •  09
15
ביתריסט בנשמה12/09/2012 16:38
אנשים מהמשרד של לבנת ומשפחתה מגיבים פה וזה מצחיק אותי, הרי היא גרועה, כל תתשתתית הספורט פה בשפל כל הזמנים אבל היא יודעת להקים ועדות לבדוק למה חזרנו בלי מדליה לאולימפיאדה, יש זליגה של שחקנים לחו"ל בכדורגל וכדורסל וזה באשמתה, הנבחרות שלנו בשני האנשים הפופולריים במדינה גם כן בשפל הכי גדול מאז שהתחלתי לעקוב אחרי ספורט, היא נכשלה ושתעוף מהכנסת
השב   •  111
14
בשידור שהיה12/09/2012 16:31
המצלמה הולכת לעבר גיא לוזון מאמן נבחרת הצעירה ושטרן חלובה שמריצים בדיחות בינהם וצוחקים בתא הכבוד אין גבול לחוצפה ולביזיון
השב   •  70
13
עמי12/09/2012 16:29
או שאת תפטרי אותו או שתלכו שתיכם ביחד
השב   •  40
שלומי12/09/2012 22:48
זה הפתרון האידיאלי
השב   •  00
12
רמזור כחול12/09/2012 16:28
ממה שאני רואה היא נראית רצינית וקיבלנו המון כספים בזמן שהיא הגיעה. מה שכן, אני לא מבין ברמה כזו של לדעת מי אשם באמת ומי לא.
חייבים לשנות את התדמית הגרועה שנוצרה לכדורגל שלנו בשנים האחרונות ויכול להיות שללוזון האחריות בנושא הזה. אם פרוספור אזגי אחרי הקלטת המבישה ששמעתי ממשיך להיות בכדורגל ואם יש אלימות למרות שרובם המכריע של האוהדים אותם כולנו מכירים רוצים פשוט להנות מכדורגל טוב, 99 אחוז מהאוהדים שונאים אלימות, וחייב להכחיד כל זכר לאחוז האלים שיש במגרשים.

חייב להכחיד גם אמירות אלימות כמו שיש בתקשורת, יש מספר "עיתונאים" שצריכים לעמוד מול כל האומה ולבקש סליחה על המילים החריפות והאלימות שהם משתמשים בהם, זה מעליב אותי כאוהד כדורגל.

השחקנים עצמם צריכים לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע שהם לוקחים אשמה ומתפטרים מהנבחרת. הביזיון שהיה אתמול ברוסיה לא יוצא לי מהראש והעובדה שהשחקנים נראו ככאלה ללא כבוד עצמי, מהרגע הראשון פתחו רגליים לרוסים בראשות המגינים וההגנה המפקירה, ופשוט הרימו ידיים מראש ללא כל מאבק אמיתי.
זו היתה תעודת ענייות עלובה לכדורגל הישראלי שהחלק הטוב ביותר בו הוא: האוהדים.
השב   •  21
11
עוד טרמפיסט פוליטי.12/09/2012 15:58
הקדנציה של לבנת היו הרבה יותר בצלחות בספורט מכל שנה אחרת והכי הרבה השקעה, גם בכספים.
כשרת ספורט- לפי מה שהיא עשתה דווקא מגיע לה עוד כמה קדנציות!
אבל אותך לא מעניין הדברים האלה.
אתה מחפש רק תירוץ להגיד לה ללכת(בלי הצדקה)
הבעיה של הכדורגל הישראלי זה החומר האנשוי בהתאחדות, השחקנים וגם התקשורת השטחית ,מרעילת הבארות!

אותה תקשורת שבטח תצנזר גם את התגובה שלי. כי "חופש הביטוי" שמור רק לה ולא לאזרחים מהשורה.בטח לא כאשר מבקרים אותה.
השב   •  88
שליימה12/09/2012 16:25
השב   •  11
ביתריסט בנשמה12/09/2012 16:40
השב   •  00
10
אבי12/09/2012 15:57
לבנת לא מתעניינת בכדורגל
מדובר במשחק זניח ולא מעניין אף אחד במדינה והתוצאות בהתאם

אולי אתה רוצה שלבנת תתפטר בגלל כישלון של כל ענף וענף?

ללבנת יש דברים יותר חשובים מאשר להעסק בכדורזבל הזה

זה שאתם דוחפים את קדימה את הכדורגל העלוב שלכם לא אומר שכולם צריכים לעמוד דום בגלל השטויות שאתם כותבים.
השב   •  76
ביתריסט בנשמה12/09/2012 16:39
לבנת צריכה להתפטר בגלל שכל ענפי הספורט נכשלו תחתיה, איזה דברים יותר חשובים יש לה לעשות?
השב   •  43
נתנאל12/09/2012 22:51
השב   •  00
9
ביתריסט בנשמה12/09/2012 15:41
הוא הבטיח לנו 6 נקודות אחרי 2 המשחקים, הוא הבטיח שהנבחרת לא תתחזור לארץ בלי ניצחון, הוא הבטיח שנשפיל את רוסיה הגדולה, הוא שיקר, זה הפרצוף של היו"ר שלנו שקרן נוכל וצבוע, הדבר היחיד שמעניין אותו זה שמכבי פתח תקווע תעלה לליגת העל בחזרה
השב   •  40
8
יצחק12/09/2012 15:38
מה הקשר ללבנת?
לא הכל זה ממשלה. יש אחריות על אנשים. אנחנו מדינה קטנה ויש 16 נבחרות כדורגל טובות מאיתנו. SO WHAT.
אז הפסדנו 4-0 בכדורגל למדינה עם פי 100 תושבים.
פ ר ו פ ו ר צ י ו ת
השב   •  46
7
yea12/09/2012 15:28
לימור לבנת , אבי לוזון, שטרן חלובה ועוד רבים אחרים. די כבר די.
נמאסתם! הניהול הכושל שמתחיל בשרת הספורט הוד רוממותה ותחתיה עסקנים ואנשים שמבזים את הספורט ורק מחפשים תועלת אישית.
אבי לוזון, האדם הכי שנוא בעולם הכדורגל וכיסאו מובטח. למה? למה אף אחד לא מעיף כבר את הבן אדם הזה מהתפקיד החזק בכדורגל הישראלי. לימור לבנת, כמו שהייתה שרת החינוך, כך גם כשרת ספורט , פשוט פוליטיקאית פופוליסטית מהרמות הנמוכות ביותר שמחפשת את התועלת האישית שלה וההתקדמות האישית שלה במעלה המפלגה. כמו ששמים איש מקצוע כשר הבטחון, כמו ששמים איש מקצוע כשר האוצר- כך צריך להיעשות עם שרי החינוך והספורט, כי לשפל יותר נמוך מזה כבר לא נגיע ( אני מקווה )
השב   •  71
שלומי12/09/2012 22:47
אומרת לבנת שאני לא יכולה להתערב אחרת פיפא יגרשו אותנו מההתאחדות שלהם , כאילו ביג דיל גם כך לא נהיה לעולם בגביע העולם או ביורו לא שאנחנו ספרד או ברזיל תתעוררו אנשים
השב   •  00
6
מעיין12/09/2012 15:24
השב   •  00
5
ערן עייט חקירות12/09/2012 15:24
לגבי התנהלות הדברים צריך לחזור אחורה כמה שנים לימור לבנת שרת התיקשורת , היתה חלשה בקביעת יעדים בנושה התיקשורת בישראל , כשרת החינוך היתה חלשה ורמת החינוך בבתי הספר היתה חלשה כך גם אבי לוזון כיו"ר האתחדות מה שמעניין אותו זה לשבת ליד בעלי עניין בחו"ל אך באתחדות הוא לא עשה דבר כך לא היו קודמך . לבסוף תמשיכו לתת קולות לליכוד המדינה בסוף תימחק כי העוני יגבר, והפשע יגדל צריך שהיה מפלגה שנותנת לספורט לא לחרדים ,ורק לאנשים בעלי יכולות נמוכות הממשלה צריכה לתת לקחת מיתנחלויות ולתת לספורט הצעיר קדי ליתקדם תרימו את הרואש תמחיקו את הליכוד מי המפה ואז היה חיים טובים יותר בארץ ישראל.
השב   •  83
H.T.A -RED12/09/2012 18:38
כל הכבוד כל מילה בסלע.
השב   •  10
שי12/09/2012 22:44
אהבתי באמת כל כך צודק
השב   •  00
4
דידי המדרידאי12/09/2012 15:23
שאתה מאוהב בדניאלה
השב   •  20
3
עוד טרמפיסט פוליטי.12/09/2012 15:13
הבנו. לא הצבעת ליכוד וכנראה דם לא הבית היהודי או ישראל ביתנו.
את הקשקושיאדה וההון הפוליטי נסה לעשות באיזה טור בעיתון במדור הדיעות.
לבנת היא השרה הכי טובה שהיתה לספורט בשני האחרונות.
מי שאחרי על איך נראה הכדורגל זה רק לוזון והצוותים המקצועיים שהוא ממנה!
כמה שנים לוזון בכדורגל השיראלי?! וכה שנים הוא היו"ר?!.
השרה לבנת, להזכירך אחראית גם על הספורטאים שהתחרו השנה בעולם ובאולימפיאדה - לפי זה מגיע לה להשאר עוד עשרות שנים לאור ההצלחות בספורט!
הכדורגל נראה כמו שנראה בגלל ערסים כמו לוזון וכל השאר.ובגלל התקשורת שמנפחת להם את האגו בלי שום פרופרציה להישגים של הכדורגלן הישראלי .
עובדה שכל מה שהתקשורת מתעסקת,כשזה קשור לכדורגל זה רכילות ופלילים!

יש לי הצעה יותר טובה:
במקום "לבנת תחילה"- התקשורת ו"אתה בראש!תחילה"

אתם עושים הרבה יותר נזק. כמעט כמו לוזון! אולי אפילו יותר!
השב   •  83
יוני12/09/2012 21:36
ליבנת היא שרת הספורט, ועד כמה שאני יודע כדורגל עונה על ההגדרה "ספורט". כאשר הכדורגל נכשל היא גם נכשלה בתפקידה, וזה ממש לא מעניין אותי אם היא לא מבינה בכדורגל, כי זה התפקיד שלה.
ובינינו זה לא רק הכדורגל, לספורטאים מתייחסים כמו אל זבל, דוגמת שטילוב, אחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה של המדינה נמצא בשפל כלכלי. וזה בלי לדבר על עוד ענפי ספורט, ובראש העניין נמצאת האולימפיאדה
השב   •  20
שי12/09/2012 22:43
תגיד לי כמה לבנת שילמה לך על תגובה זו , איזה שטויות לבנת ולוזון הביתה ונקודה לא צריך להסביר לדביל כמוך הרי גם כך אתה לא מבין עברית
השב   •  10
2
המשפחה האדומה12/09/2012 15:12
השב   •  40
1
אורן12/09/2012 15:03
טור מטופש ופופוליסט !
מה הקשר לשרת הספורט עם הפסד הנבחרת ?
אם אחרי כל קמפיין כושל השר הממונה היה צריך להתפטר לא היו כאן שרים .
אנחנו פשוט לא טובים בכדורגל. מה קשה להבין ?
אפילו פופוליסט כמוך יכול להבין ששר הספורט של לוכסמבורג לא מתפטר אחרי ההפסד של לוכסמבורג לפורטוגל נכון ?
ומה הקשר לשינאתך לנתניהו לכתבה ? זה נחמד שתמיד יש את מי להאשים. אבל אולי מספיק ? כבר נמאס לקרוא אותכם עיתונאים קטנים ושמאלנים ! דיי !
לך תעשה משהו מועיל ותפסיק להסיט !
השב   •  1917
yea12/09/2012 15:36
הוא צודק במאה אחוז.
כששרת הספורט נכשלת, והיא נכשלה, בכל פרמטר אפשרי בקידום הספורט ורק הלכנו אחורה ואחורה- סימן שהיא עשתה את עבודתה בצורה גרועה, והיא צריכה לשלם את המחיר.
לא הגיוני ששרים יעשו כאן מה שבראש שלהם ובסופו של דבר יתקדמו במעלי התפקידים, במעלי הדרגות במפלגות השונות.
דברים צריכים להשתנות. הנבחרת נכשלה- נכון שהשחקנים התבזו, אבל זה רק חלק מפרמידה גדולה שמתחילה בשחקנים- ממשיכה במאמנים השונים, ומסתיימת בעסקנים שיושבים למעלה ודואגים לת חת של עצמם.
השב   •  61
יונתן12/09/2012 16:04
לימור ליבנת היקרה,
אני בטוח שאת לא קוראת את התגובות כאן או בכלל.
אני עוד זוכר אותך בתור שרת החינוך, אז, למזלי, הייתי אז בכיתה י"ב, אז לא כל כך הושפעתי ממה שעשית (או אולי צריך להגיד, לא עשית).
נכשלת בכל משרד שהיית בו, כספי הציבור שמשלמים את משכורתך, נראים כהולכים לשווא, על כלום.
גם הספורט הישראלי בשפל כל הזמנים.
אני, לעומת אורן (אוהד בית"ר) כן חושב שהגיע הזמן שתתפטרי ותתני לספורטאי להיות שר הספורט ואיתך קחי גם אבי לוזון שיודע להתרועע עם פלאטיני, אבל שוכח שבראש ובראשונה הוא אמור לדאוג לכדורגל הישראלי לפני הוועד הפועל של אופ"א.
תודה על חוסר מעשייך במשרד שאין לו שום מתנגדים, תתלי את הכובע ותלכי לקבל את הפנסיה שאנו משלמים לך עליה (עדיף על זה שתשבי בחוסר מעש במשרד כל כך חשוב שאין לו שום מתנגדים).
השב   •  90
אסי12/09/2012 20:03
איך יכול להיות שהיא כשרה מפחדת מאבי לוזון ולא מסוגלת לבצע שום שינוי בהתאחדות לכדורגל? על מה היא מקבלת כסף?אין דבר אחד חיובי שעשתה בתחום הספורט הכל הגיע אם הגיע מעסקנים פרטיים.
השב   •  00
יוני12/09/2012 21:30
קודם כל ליונתן- אני מאוד מסכים עם מה שאמרת, אבל אתה חייב להבין שאין שום סיכוי ששר הספורט יהיה ספורטאי (והכוונה לא למישהו ששיחק בקבוצות נוער). המצב במדינה, ואני לא מרוצה מזה, הוא שכל המינויים הם מינויים פוליטיים, לעומת ארצות הברית למשל.

דבר שני- אני כן חושב שהשרה צריכה ללכת, כמו גם אבי לוזון. היא לא אשמה בזה שהכדורגל בשפל, אלא שכל הספורט שלנו בשפל. מישהו זוכר את האולימפיאדה? מישהו צריך לשלם את המחיר על הכשלונות, וכמובן שזה מי שעומד בראש הארגון, או במקרה הזה משרד ממשלתי (ברור שתמיד הם ימצאו את מי להאשים חוץ מאת עצמם).
אותו עניין עם אבי לוזון. אני אמנם לא יודע כמה זמן הוא יושב ראש ההתאחדות, אבל מאז שאני זוכר שהוא עומד בראשה, אני לא זוכר דבר טוב אחד שהוא עשה. אין מה להאשים את השחקנים. רק את מי שעומד בראש כל העניין. אנחנו הליגה השישית בטיבה בעולם? איך אפשר שלא להיכשל עם רף כזה גבוהה.
לוזון ממזמן היה צריך ללכת.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP