יום שבת, 05.04.2025 שעה 13:34
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אור קיסר

מצדיע לכם ספורטאים יקרים

דעה: ספורט הוא דבר אכזרי, קריירות קמות ונופלות על חודה של שניה ועל כולנו לזכור שמקום שישי או גמר בתחרות שחייה הם הישג אדיר. הפנים לריו 2016

המטרה הראשונית והמדד היחיד להצלחה בספורט תחרותי והישגי הוא התוצאות. למרות זאת, ולמרות שעד כה המשלחת הישראלית ללונדון טרם השיגה הצלחות יוצאות דופן, אני מצדיע לספורטאינו ומעריץ כל אחד ואחד מהם.

עוד יש סיכוי לא רע בכלל שמדינתינו הקטנה תסיים אולימפיאדה שישית ברציפות עם מדליה, אך עבורי זה כלל לא חשוב. ההופעות של אלכס שטילוב, יעקב טומרקין, לי קורזיץ, דונלד סנפורד, אריק זאבי ושאר ספורטאי המשלחת הישראלית, הוכיחו פעם נוספת את גדולתם והראו שכל אחד ואחד מהם, ולמרות ההפסדים המאכזבים ולפעמים הצורמים, נתן את כל כולו כדי להצליח.

לי קורזיץ בלונדון. ספורטאית אדירה ולא חשוב לאיזה מקום תגיע (GettyImages)
לי קורזיץ בלונדון. ספורטאית אדירה ולא חשוב לאיזה מקום תגיע (GettyImages)
 

כמובן שהביקורות וההכפשות לא איחרו להגיע אחרי גמר תרגיל הקרקע של שטילוב, או אחרי ההדחה המפתיעה של אריק זאבי או זו הפחות מפתיעה של שחר פאר. 

הזיכרון הקצר כנראה הפריע לאותם צרי עין להבין את גודל ההישג. אלכס שטילוב הוא המתעמל השישי בטיבו בעולם בתרגיל הקרקע, מתעמל ישראלי נמצא בין 12 המתעמלים הטובים ביותר בעולם כיום, זה הישג עצום בכל קנה מידה, שלא לדבר על הקריירה הנהדרת של זאבי או המקום ה-11 אליו הגיעה שחר פאר בשיאה.

אני לא פטריוט גדול וכנראה שאפילו להיפך, אך אני לא זוכר את עצמי עובד כל יום במשך ארבע שנים על שום דבר ואני ממש לא רואה את עצמי עושה את זה כדי לייצג את דגל המדינה, רק על זה מגיעה להם את כל ההערכה בעולם.

אריק זאבי ושחר פאר, שניהם נתנו את כולם, בזה אין שום ספק
אריק זאבי ושחר פאר, שניהם נתנו את הכל, בזה אין שום ספק
 

כל אחד ואחד מתושבי מדינת ישראל צריך להיות אסיר תודה לספורטאים שמייציגים את המדינה שלנו באירוע הספורט הגדול ביותר בעולם, ובעיקר לזכור שספורט הוא דבר מאוד אכזרי. כל כך אכזרי שהוא יכול לגמור לבן אדם קריירה מדהימה ב-43 שניות, אך כזה שגם יכול לבנות אלוף בעשר שניות.

אני מאמין גדול בספורט הישראלי ובטוח שיום אחד, ולמרות כל הבעיות והמכשולים, ואולי אפילו כבר בעוד ארבע שנים באולימפיאדת ריו 2016, נחגוג כולנו עם מתעמל או שחיין או אולי אפילו עם אתלט על הפודיום בבמה הכי מפוארת שיש.

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 53 תגובות ב-42 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
42
מיה18/08/2012 12:00
חשבתי שכבר נרגענו מהאולימפיאדה בלי מדליה אך כנראה שעדיין לא.אני די מסכימה עם הכותב טור זה ומניחה שגם האחרון בספורטאינו משכים קום ועובד קשה והרבה כדי לזכות בעוד שניה ועוד מילימטר של הישג. הבעיה היא כנראה גם במה שנוהגים לכנות תרבות ספורט וגם במבנה הפיזי של גזע האדם שמה לעשות אם הייתם מקשיבים למומחי ספורט הייתם מבינים שיש הבדל ביכולות נגיד של רץ גמיקני או מתעמל יפני או טניסאית רוסית.כך שזה מורכב מכמה פרמטרים שאת חלקם ניתן לשנות וחלקם פשוט לא! ולמרות הכל כבוד לספורטאינו,הם בטח לא אשמים בציפיות שפיתחנו 4 שנים בנוגע למדליות.ולבסוף תזכרו שעדיין רב הספורטאים שמשתתפים באולימפיאדה גם הם כמונו לא זוכים במדליות וכן אל תשכחו בעוד 10 ימים להריע לספורטאינו הפאראלימפיים,פה באמת כנראה שבעיקר רוח האדם קובעת.
השב   •  00
41
ספורטאי חובב10/08/2012 13:21
קודם כל כל הכבוד על ההכנות של הספורטאים לאולימפיאדה .בתור הורה לספורטאי ברמה לאומית ששומע ורואה מה קורה בתחרויות בינ:ל אני יכול להצטער שבהשקעה כספית כמו בארץ שמתאימה לרמה של חובבים מצפים לתוצאות של אלופים .שיהיה ברור לכולנו כדי לקצור את הפירות צריך להשקיע הרבה בתשתית את זה יודע כל חקלאי ובטוח כל אדם שראשו על כתפיו ועיניו בראשו .לכן כל שנותר לנו האזרחים להצדיע לעשיה .
השב   •  00
40
שור אדום06/08/2012 22:30
וסליחה מראש על הפסימיות מצב בו יתאפשר לנו לזכות באיזו מדליה. אולי פה ושם איזה ארד איזה הברקה של ספורטאי כזה או אחר אבל אין לספורטאים הישראלים את המסורת המנטליות והחוסן הנפשי כדי לגבור על יריבים אחרים.תשאל כמעט כל ספורטאי כמה קשה לו להתמודד מול ערמות הבירוקרטיה של היחידה להישגים מצטיינים כמה המתקנים בארץ עלובים אין כסף לממן אפילו הוצאות של שכר דירה רכב ציוד אלמנטרי ברמה הכי בסיסית.לא פעם או פעמיים שמענו איך מתעללים פה בספורטאים על "קטנות" אז מה אנחנו מצפים?כמה פתטי לשמוע שאגוד הספורט שלנו הבטיחו מליון שקל לזוכה במדלית זהב !לזה יש כסף אבל לממן שכר דירה והוצאות בגוד והנעלה לזה ירחם השם אין!אם זה לא עצוב זה היה מצחיק.לילה טוב.
השב   •  00
39
יותר בספורט,פחות בישיבות-יהיו מדליות.06/08/2012 20:55
השב   •  00
38
ארז06/08/2012 20:12
אנחנו מדינה בת 65 וכבר עברה התקופה שבה רק ההשתתפות שלנו היתה הישג, הספורטאים מקצוענים וכמו שבמקצועות אחרים לא תרצו שאחרים יביאו לכם רק השתתפות אלא גם הישגים (למשל במדע,ברפואה וכו'') כך גם בספורט אם אין הישגים והם לא טובים אל תשלחו מלכתחילה רק בושות הם עושים!
השב   •  02
37
דוד06/08/2012 19:39
די כבר כל אולימפיאדה להגיד "חכו לאטלנטה" "חכו לסידני" "חכו לאתונה" "חכו חכו לביג''יין" אני כבר מזדקן וכל 4 שנים אותו תקליט שמזדקן!
כל פעם בונים פה ציפיות שמתנפצות
ושלא לדבר על טורנירי הכדורגל.
אין ספורט בארץ
השב   •  30
36
מתי06/08/2012 19:39
ובישראל כמות המדליות בכול האולימפיאדות היא אפסית הסיבה במדינה האקלים החם לא מתאים לספורט
השב   •  10
35
ריי06/08/2012 19:37
השב   •  11
34
ח06/08/2012 19:26
השב   •  11
אדום בדם06/08/2012 19:40
זה מה שמעניין אנשים אז הכסף ילך לזה בתקווה שב"ה נעלה ליורו/מונדיאל זה יותר שווה מכל מדליה של כל ענף
השב   •  11
33
ישראל06/08/2012 18:02
ומתגאים שיש לנו משלחת, מדינה, נבחרת וכו'' זהו אנחנו ב2012 64 שנות קיום, הגיע הזמן לראות תוצאות.
השב   •  30
32
דן מנצ''סטר מיום היוולדי ועד יום מותי06/08/2012 16:56
"כל אחד ואחת"! זה הבדל של מילה! ואם אתה לא מבין את הכוח שיכולה להיות למילה אחת בודדה, אפנה אותך ל"צינורות" של "אתגר קרת".

מלבד זאת, שוב אני אומר, כל מילה בסלע! אני עומד ומצדיע איתך יחד!
השב   •  00
31
יונתן06/08/2012 16:27
בואו נשקיע במה שבאמת יש לנו עם הספר, רוח מוח אינטלגנציה ואינטלקטואל.
בפרסי נובל אנחנו שורפים את כולם אז למי אכפת מכל הגויים הגשמיים החומריים והגשמיים.
אינשאללה קורזיץ תביא זהב!
השב   •  12
30
לא משנה06/08/2012 16:21
אין דבר כזזה אפריקאים טובים בריצות כי הם אפריקאים ויהודים גרועים בספורט כי הם יהודים אין דבר כזה תבינו ! זה הכל עניין של אמונה, אימונים והתמדה.
אם אנחנו רק נשקיע ואם המורים העצלנים שלנו והשרים העצלנים שלנו יבינו שספורט זה חשוב יותר מללמוד ערבית או אומנות ובמקום לתת לנו 4 שעות לימוד ערבית בשבוע ושעה אחת של ספורט אז אנחנו נהיה מה שמדינות אחרות עכשיו אין תרבות ספורט כי אין שיעורי ספורט בבתי הספר !
באמריקה יש להם לפחות 3 שיעורי ספורט בשבוע שבהם הם אשכרה עושים ספורט ! - קפיצה לגובה, ללרוחק וכל זה
אבל אצלנו ?! שעה אחת בשבוע ! חצי מהילדים באים עם ג''ינס כי זה שכונה ומשחקים או כדורגל או כדורסל ואז השרים באים בטענות שאין תרבות ספורט בארץ אז מר שר החינוך והגברת לימור לבנת כדאי שתתחילו להפנים ששעה ספורט בשבוע תוביל אותנו לקשור את השרוכים של הספורטאים האחרים אולי לכם לא חשוב ספורט אבל לנו כן ! ואני מדבר בתור אחד הילדים שכן חשוב לו ! אין דבר כזה אנחנו לא יכולים ואין לנו את זה יש לא רוצים וכנראה שהשרים לא ממש רוצים שנצליח אז סבבה אם זה מה שהם רוצים ואם יותר חשוב לנו ללמוד 4 שעות ערבית שבכל מקרה כולם שוכחים את זה אחרי התיכון אז סבבה .
בשביל להצליח בספורט במדינה הזאת צריך להלחם על זה צריך להתאמן כל יום וזה בדיוק מה שצריך במדינות אחרת רק שאצלנו צריך עוד משהו, משהו שבלעדיו כנראה שאתה כלום במדינה הזאת - כסף.
אז אני מתכוון להשקיע ואני מתכוון לעשות הכל בשביל יום אחד אולי להגיע לשם ולייצג את המדינה שלי אני מקווה שאני לא היחיד ואם כבר מחאה חברתית אני חושב שגם מחאה על ההתנהלות של שר החינוך מאוד חשובה כי אני הייתי מעדיף ללמוד עוד 4 שעות בשבוע של ספורט וששיעורי ספורט יהיו כמו כל שיעור ! לא שכונה שתמיד חצי מהכיתה באים עם ג''ינסים כי זה למה אין לנו תרבות ספורט
השב   •  31
29
ברסה= פיפי קקה06/08/2012 15:44
מה אתה מעודד אותנו שאין ספורט במדינה העלובה הזאת?! מדליה אחת מסריחה אי אפשר להביא?? גמיאקה הרבה יותר קטנה מישראל ותראה איזה מעצמה!
השב   •  21
28
רועי06/08/2012 15:40
סך הכל היו מספר אכזבות, אבל לא היו כשלונות כמו שהיו פעם.
רוב הישראלים שהגיעו היו טובים, אבל לא מספיק למדליה.
סה"כ יש לנו מתעמל, ג''ודאים, שחיינים ושייטים מהטובים בעולם.
הפעם זה לא הספיק למדליות, בפעם הבאה אני בטוח שיהיו גם מדליות.
כולם ניסו ועשו את המקסימום וקורה שלא מצליח.
בהצלחה לכל מי שעוד מתחרה.
השב   •  21
27
מושון06/08/2012 15:01
משלחת צריכה להביא מדליות. ברגע שלא מצליחים ואנשים שמביאים אליפויות עולם נכשלים באולימפיאדה זה כשלון במיוחד אחרי זה שמ92 אתה מביא לפחות מדליה אחת כל אולימפיאדה
השב   •  11
26
מאור06/08/2012 14:44
זו תרבות ספורט.
השב   •  01
25
הצהוב06/08/2012 14:04
הכושל שלא עשה ב40 השנה האחרונות כלום ושום דבר.
להפסיד לפינלנד ולקופס קבוצת הדייגים זה שיא הבושה.
אולי הגיע הזמן לסגור את הבסטה להפסיק להזרים לשם כסף ולהזרים את זה לשאר סוגי הספורט.
השב   •  41
אדום בדם06/08/2012 14:34
למה הכדורסל כאן מצליח?זה שאתם חכמים על קבוצות פח באירופה(אירופה בכדורסל זה לא אירופה בכדורגל)וגם זה כמעט בלי ישראלים זה לא אומר שהכדורסל מצליח מה לעשות הכדורגל זה הענף הכי פופולי שיש אין אחד כמעט שלא אוהד קבוצה בארץ בכדורגל אם נשקיע בשייט נגיד מה זה ייתן לנו את מי זה מעניין באמת שייט אה?עדיף לנסות לעלות למנודיאל/יורו מאשר להשקיע בשייט או בגודו ולקחת מדליות אבל מה אז זה לא מעניין הרי רק כדורגל באמת מעניין
השב   •  21
24
רועי06/08/2012 14:01
השב   •  01
23
הפועל אנד יונייטד06/08/2012 13:52
זה לא עניין של השקעת כספים, זה עניין של תרבות! איך אתם חושבים שקנייה, אתיופיה וג׳מייקה שהן מאוד עניות מפתחות אצנים ורצים?! זה עניין של תרבות, ופה בישראל אין תרבות ספורטיבית בגרוש!
השב   •  21
22
שני06/08/2012 13:49
בדיוק בגלל הדברים שכתבת אנחנו בחיים לא נזכה בשום מדליה בשום אולימפיאדה ולעולם לא נעפיל לשום טורניר חשוב. כי אנחנו גאים ומסתפקים בבינוניות. הגענו עד לשם אז זה מספיק. למה?? להסתפק בזה? אני גאה בספורטאים אבל בזה לתרבות הספורט ולהתנהלות ששמות מקלות בגלגלים כי בטוח אפשר לעשות דברים יותר טוב ואז יבואו גם המדליות. לא צריך כל אולימפיאדה להגיד שבאולימפיאדה הבאה זה יגיע.
השב   •  10
21
ALLIGATOR06/08/2012 13:33
השב   •  01
20
מתי06/08/2012 13:31
בשביל כלום אין מה להצדיע
השב   •  10
19
hhfdxh06/08/2012 13:20
למרות שהם לא מדליסטים
השב   •  21
18
משה06/08/2012 12:48
הילדים לא אוהבים ספורט. ההורים והמורים לא מחנכים לספורט. אין מתקנים. לא משקיעים כסף.ובנוסף לכל, היהודים לא ניחנו ביכולות פיזיות משמעותיות. הספורטאים חוזרים מהאולימפיאדה ומחפשים פרנסה.הספורט היחידי זו הלחיצה על השלט, או שיטוט בפיסבוק.
כל הישג ישראלי הוא נגד חוקי הטבע.
ספורטאים טובים נוצרים או מכישורים נטו (אפריקאים), או מהשקעה (אירופה, המזרח וארה"ב). לנו אין כישורים, ואין השקעה
השב   •  32
לא משנה06/08/2012 16:28
אבל אתה אידיוט.
מה זה כישורים נטו (אפריקאים) ? תגיד מה אתה רציני? אין דבר כזה נגד חוקי הטבע ! חוקים לא קיימים ספורט חוץ מחוקי המשחק !
וחוקים נועדו כדי שנשבור אותם ! וכך גם עובדות ! עובדות נקבעו על ידי בני אדם ובני אדם גם ישנו אותם ! אין דבר כזה עובדה ! גם אם תגיד לי שהשמיים כחולים אין דבר כזה עובדה על משהו שעוד לא קרה ועוד לא הוכח ! ואולי אתה מתכוון לוותר ולהגיד טוב אנחנו לא טובים וזהו אז אני מקווה שאני לא היחיד שמתכוון להוכיח לך שאתה טועה ואם לדעתך כל הישג ישראלי הוא נגד הטבע אז זה אומר שוויתרת וזה בדיוק למה אנחנו לא טובים בספורט אנחנו מוותרים מהר ומאמינים בעובדות ! אין דבר כזה תפנימו !!
שיאים נועדו כדי לשבור אותם וזה מה בדיוק מה שכל הספורטאים בעולם עושים והגיע הזמן שגם אנחנו ! תתחילו להאמין בעצמכם! ואם אתה באמת אוהבים משהו תשקיעו בו ! אתם אוהבים כדורסל? לכו למגרש אפילו לבד ותתחילו לזרוק ולהתאמן ! אז מה אם חם ?! אוהבים טניס? לכו למגרש ותתאמנו ! גם לבד ! תכו כדורים עד שתצליחו ! ואתם תצליחו ! אם נמשיך לוותר ככה בחיים לא נהיה טובים ! אבל אנחנו צריכים להילחם בשביל להיות טובים ובשביל זה צריך להתאמן ולהאמין בעצמנו ולא להקשיב לאפחד שאומר שלא נצליח או שאנחנו " לא ניחנו ביכולת פיזית" כי אנשים כאלה לא יצליחו ! רק מי שמאמין שהוא יצליח ומאמין שאין דבר בלתי אפשרי רק הוא יצליח !
השב   •  10
17
דודי06/08/2012 12:20
בישראל יש רשמית כ 7 מליון תושבים .
אך לספורט זה הרבה פחות
כי כאן יש הרבה חרדים דתיים וכל מיני מיעוטים
אז בפועל אנחנו מדינה הרבה יותר קטנה
השב   •  10
Aדום Vתיק06/08/2012 13:51
מספיק עם התירוצים,צריך להודות בעובדות, אנחנו לא בנויים להשכים בספורט ואם לא העליה הרוסית היינו נשארים עם זכרונות נעימים רק מהג׳ודו והשייט.
השב   •  20
רועי06/08/2012 14:00
השב   •  00
16
בגבגבג06/08/2012 11:52
אחרי שנבחרת ישראל בכדורגל לא יגידו שהם נתנו הכל יגידו שהם גרועים אז אני אומר אותו דבר על המשלחת הישראלית הם גרועים
השב   •  11
15
אדום בדם06/08/2012 11:42
נו אז אם נזכה במדליה זה נחמד אבל מי יזכור לנו שזכינו במדליה מסכנה אחת וסין זכתה ב100 אני ואני בטוח שכל אחד בארץ מעדיף עלייה למונדיאל/יורו על אפילו 10 מדליות
השב   •  40
14
אוהד06/08/2012 10:35
השב   •  20
13
אריאל06/08/2012 10:29
כל ספורטאי עושה כמיטב יכולתו. פעם הוא מצליח ופעם לא. תפסיקו עם הדיון האם צריך להודות או לא להודות לספורטאים.צריך לשמוח אם הם מצליחים, לא לעשות טרגדיה אם הם לא מצליחים, אבל מה שהכי חשוב-להפסיק עם הגישה הגלותית "עצם זה שיש משלחת מישראל זה הישג".
השב   •  10
12
ירוק06/08/2012 10:03
כל הכבוד למשלחת על ההישגים, אבל להשתמש ב"אנחנו רק 5 מיליון אנשים" זה סתם תירוץ, יש כל מיני מדינות עם מספר אנשים נמוך משלנו ועדיין הביאו מדליות, ואפילו יותר מ1 (לדוגמא ניו זילנד או דנמרק).
השב   •  20
אדום בדם06/08/2012 11:38
מדינה של 3 מיליון איש ויש לה נבחרת כדורגל מהטובות בעולם
השב   •  30
11
משה06/08/2012 09:51
אתה פשוט טועה ומטעה ואל תהיה טיפש אין תרבות ספורט בארץ.
השב   •  20
10
מכבי ת"א סם החיים06/08/2012 09:26
זורק לילדים כדור ויאללה לשבור תראש.לא נתקדם לשום מקום.צריך תשתיות.איפשר להצליח באוויר
השב   •  30
9
תומר06/08/2012 08:44
מדיי פעם יש הבלחות בשייט גודו, גלישה ,טניס טקאוונדו, אבל הכדורסל הספורט הגדול המצליח והפעיל ביותר .
השב   •  16
אדום בדם06/08/2012 11:37
כדורגל אתה לא אוהב הבנו אבל זה לא אומר ש94 אחוז בערך מעולם לא אוהבים כמוך מי אוהב כדורסל בכלל חוץ ממך מה זה הסמל הזה שיש לך?
השב   •  41
8
אופק06/08/2012 08:33
צריך להעריך אותנו מסיבה 1 פשוטה מכל המועמדים למדליה בכל ,מקצה שהיינו בכל ענף אנחנו מתאמנים בתנאים הכי גרועים..אין פה השקעה בשיט לענפים האלה אז אין מה ליפול מהכיסא אנחנו 7 מיליון ארה"ב יותר מ-200 מיליון אז אל תשוו
השב   •  40
7
יאיר06/08/2012 05:11
כל הכבוד אור
כל מילה בסלע
צריך להצדיע לכל ספורטאיעל ההשג ועל ההשקעה העצומה בנשך הקריירה
זה לא רק 4 שנים לקח להם הרבה יותר להגיע לרמה של השתתפות במשחקים האולימפיים
עלו והצליחו מעריך ומעריץ כל אחד מכם.
ושוב כל הכבוד לאור בטח יהיה ללעג בעיני כל הציניקנים.
השב   •  00
6
ניוטון06/08/2012 02:40
אני חייב להגיד שכל פעם יוצאים באמרות פרגון ועידוד שה"ספורטאים נתנו הכל" זה מרגיז אותי-בשאר העולם זה דבר שבא כמובן מאליו-כמו שצריך להיות.באמת שאני לא מבין מה מתרגשים מזה שהספורטאים נתנו הכל?! מה רציתם?! שהם יגיעו לאולימפיאדה ויוותרו?! שלא תבינו לא נכון, אריק זאבי ספורטאי ענק וגם כל המשלחת.אבל הם פישלו ובגדול (לפחות אלו שהיה מהם ציפיות) ועקב זאת אני לא חושב שמגיעה להם הרעפת הפירגון והאהדה,ושוב,בשיא הרצינות, כולם ספורטאים ענקיים. כשראיתי את אחד המתעמלים הסינים עומד על הפודיום במעמד קבלת מדליית כסף ובוכה מכיוון שהפסיד-הבנתי שאני לא משוגע ויש משהו בדבריי.
השב   •  70
5
אביאל06/08/2012 01:54
לאנשים אין פה מה לאכול ומוציאים על הלוזרים האלו כספים תתבייש
השב   •  40
חזן06/08/2012 09:47
עדיף להוציא על הערסים בכדורגל בכל מקרה רב העם היום כזה אז הייצוג הולם
השב   •  40
4
ערבי06/08/2012 01:29
השב   •  31
3
ישראל06/08/2012 00:50
על מי אנחנו עובדים?
ציפינו למדליה.
בכל מקרה שאפו על זה שנתנו הכל..
השב   •  43
2
אבי06/08/2012 00:50
סין:61 מדליות ארצות הברית:58 מדליות בריטיניה:25 מדליות צרפת:20 מדליות ישראל:כול הכבוד לספורטאים גאווה ישראלית
השב   •  62
מישהן06/08/2012 02:03
ישראל (בלי ערבים) 5 מיליון.
תחיי ההבדל
השב   •  61
אופק06/08/2012 08:34
השב   •  00
אבי06/08/2012 11:39
רובם בסין עובדי ביניין
השב   •  01
1
דור06/08/2012 00:45
מצדיע לך איש יקר. הפסיק לי לראות את הכותרת של הטור ואת התיאורים לתמונות להבין כמה אתה איש טוב!
כן ירבו אנשים כמוך כל הכבוד על הפרגון
השב   •  52
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP