יום רביעי, 02.04.2025 שעה 00:09
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ניר יהודאי

נסיך הגאות והשפל

דעה: החלטה אחת ב-2006 הגדירה מחדש את הקריירה של גרשון ואת דימויו. לכן יום פרישתו מכדורגל הוא יום עצוב, שלא ישכיח לרבים את המעבר לבית"ר

היום שבו מודיע שמעון גרשון על פרישתו מכדורגל מסיבות רפואיות הוא יום עצוב, שיכול היה להיות עצוב הרבה יותר. האירוע הזה, שמעורר בקרב לא מעט אוהדים שילוב של אמפתיה ואדישות ואפילו איזו שמחה דוחה לאיד, ותגובות הנעות בין: "הממ, באסה" ל-"Aaaa, that's a shame", היה יכול להוות עבור הרבה מאוד אוהדים אירוע מכונן של ממש.

בעידן שבו מקושש מאמן נבחרת ישראל בלמים מכל מיני עמדות וארצות, אפשר רק להיזכר בערגה בשפע היחסי שממנו נהנה הכדורגל הישראלי בעמדה זו בין אמצע שנות ה-90 לאמצע העשור הראשון של שנות ה-2000, כששמעון גרשון היה בין המייצגים הבולטים של שפע זה.

למעט איטיותו החזיק גרשון בלא מעט תכונות שהפכו אותו, לטעמי, לבלם ברמה אירופית לכל דבר. הוא היה אלגנטי, חזק וקר רוח, אצילי, מדויק ופיקח, בעל ראיית משחק יוצאת דופן ויכולת לתמוך בהתקפה כשצריך. יתרה מכך, בנבחרת כמו בקבוצתו הוא היה מנהיג, דמות חיובית על המגרש, בחדר ההלבשה ומחוץ לאיצטדיון כאחד. הוא היה אחד הכדורגלנים הנעימים ביותר לשיחה ולראיון, אחד הרהוטים ביותר והאינטליגנטים ביותר, שהעלה את מנת המשכל הממוצעת בליגה בלא מעט נקודות.

בניגוד לאלו שהאשימו אותו בחוסר מחויבות לכדורגל בשל מעמד הסלב שבו זכה ובגין התנסויותיו הביזאריות בעולם המוזיקה בהרכב עם אשתו ואחיו, לי הוא תמיד נראה כמקצוען אמיתי, מזן יחסית נדיר לכדורגל הישראלי. איש לא קבע שעל כדורגלן לצמצם עצמו אך ורק לכדורגל, ומה שאדם עושה מעבר לשעות העבודה - כל עוד אינו פוגע בעבודה - הוא עניינו הפרטי. לא סתם הוא היה אחד השותפים המרכזיים של כמה מנקודות השיא של הכדורגל הישראלי ב-15 השנים האחרונות.

שמעון גרשון מניף את הגביע במדי הפועל ת&qout;א (ONE)
שמעון גרשון מניף את הגביע במדי הפועל ת"א . גאות
 

הקריירה שלו נחלקת באופן מובהק לשני חלקים נפרדים כמו שמיים וארץ - חלק א' בהפועל ת"א וחלק ב' בבית"ר ירושלים. בחלק הראשון הוא היה כוכב הבית, שחקן נשמה וסמל, בחלק השני שכיר חרב ועריק. השנאה של אוהדי הפועל כלפיו מוגזמת לטעמי. עוצמת הרגשות הזאת מובנת בהחלט כשמדובר בנטישה של אב או אם, בבגידה של בן/בת זוג, אך כשמדובר בשחקן כדורגל היא קצת פתטית.

אך מבחינה עקרונית הם צודקים. הבחירה שלו בכסף ובהזדהות עם קבוצת הכוכבים הדורסנית אך נטולת הנשמה של ארקדי גיידמאק הייתה לרגע המכריע של הקריירה שלו ויותר מכך של הדימוי הציבורי שלו. זה בנאלי, זה שחוק, אבל נכון. הבחירה הזו תוסיף לרדוף את גרשון גם לאחר פרישתו. הוא לעולם לא יהיה יקיר האוהדים בשום מקום ולא יזוהה באופן עמוק עם אף קבוצה. יתרה מכך, על מעמדו שלאחר הפרישה ככדורגלן מיתולוגי של ממש בסדר הגודל של אבי נמני, למשל, הוא ויתר וייזכר לכל היותר כאחד הבלמים הטובים שהיו פה וכמובן כבחור נחמד.

בנאדו (קובי אליהו)
שמעון גרשון יורד מובס על-ידי הפועל ת"א. שפל (קובי אליהו)
 

אם עד עונת 2006 היה שמעון גרשון בדרכו לחקוק עצמו כסמל לנאמנות, מסירות ומחויבות, הרי שמעונת 2006 פורר זאת ונהייה לסמל לנטישה ולאובדן עידן התמימות של הסמלים הגדולים. במקום להיות גיגס - להבדיל אלף אלפי הבדלות -הוא היה כריסטיאנו רונאלדו; במקום להיות קובי בראיינט - להבדיל טריליון - בחר להיות לברון ג'יימס. חוץ מזה, שתי האליפויות שבהן זכה בבית"ר - שהיו תוצאה של פערי תקציב עצומים ותו לא - אינן משתוות מבחינת רמת ההישגיות והיוקרה לדאבל שיכול היה לזכות בו בקבוצת האם שלו בעונה שעברה ולהופעה ההיסטורית בליגת האלופות השנה.

כך זכה וואליד באדיר מן ההפקר והפך לזקן השבט, לשחקן הנשמה ולסמל האדום של העידן הנוכחי. לו היה גרשון נשאר, זה היה הוא שנהנה מהתהילה והכבוד בשלהי הקריירה. הרי זה לא עניין של יכולת. כל כמה שהוא איטי, באדיר איטי לא פחות. כמה שנהיה מסורבל בשנים האחרונות, באדיר מסורבל הרבה יותר. ואולם, בעוד שבבית"ר החלשה של השנתיים האחרונות מתקבלות הטעויות על רקע העליבות הכללית של הקבוצה וכהתבזות, בהפועל היה יכול להיות להן איזה חן.

וחן זו כנראה המילה המגדירה הכי טוב את מהלך הקריירה של שמעון גרשון. זו מילה בעלת קונוטציה חיובית לא מעורערת, אך ללא תוכן רב. תכונה שכל אחד היה שמח להתברך בה, מבלי להבין ממש מה פירושה. זו נקודת האיזון והפשרה שבין העשור הראשון של הקריירה של גרשון, עשור של גאות, לבין ארבע העונות האחרונות, שהסתיימו, למרבה הצער, בשפל.

ועוד דבר אחד - שמעון גרשון אחראי לאחד הרגעים היותר משעשעים שיצא לי לראות, לאחת מבעיטות הפנדל המופרכות ביותר שנראו פה, נגד מכבי חיפה בגביע לפני שלוש עונות. שווה מבט נוסף. 

 הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 46 תגובות ב-35 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
35
שונה אדום16/09/2010 11:40
למה אתה מודה למועדון נבזה ומגעיל כמו הגועל עכשיו אני מבין את ארכדי כי הוא ידע שבתוך תןכך רצית רק כסף ולכן עברת
השב   •  10
34
אדום עולה16/09/2010 11:04
השב   •  00
33
אדום עולה16/09/2010 10:32
דברים.
1- השער העצמי בסן סירו .
2- הבגידה הגדולה (אתה לא סמל בכלל)
3- בלם בינוני ומטה שספגנו בגללו ים של שערים.
ואתם יודעים מה ככה לכבוד פרישתו אני יאמר שלמרות הכל הוא אדם נחמד אבל בהפועל לא ניתן לו לדרוך לעולם!!
השב   •  01
32
auau16/09/2010 09:49
עצוב לקרוא עד כמה כתבים סוג ז'' כותבים בליל של שטויות. שמעון גרשון אולץ לעזוב את הגועל כי לא רצו אותו יותר. תתעדכן מדי פעם כתב נכבד. בביתר הוא היה מרכיב מרכזי בזכיה באליפויות והגביעים שהקבוצה זכתה וכנראה קשה לכתב להכיר בזה. מי שלא מבין שמדובר בעידן בו הכסף הוא שם המשחק וכל שחקן, או כל בנאדם לצורך העניין היה פועל בדיוק כפי שפעל שמעון, הוא סתם דביל.הקריירה של שחקן מוגבלת בזמן ולטובתו עדיף לו למקסם את רווחיו. בגידה וכו'' אין להם מקום בז''רגון של הכדורגל בעידן הנוכחי.
השב   •  00
31
f_totti16/09/2010 07:12
היה בלם איטי ברמות שלא יאמנו. לא אכפת לי ממש איך הוא היה בקבוצות שלו, אבל בנבחרת הוא עשה לנו פדיחות, הקבוצות היריבות -פרפרו אותו כאילו הוא לא היה קיים, עברו אותו במהירות, וכשהוא לא היה מצליח לעצור אותם היה עושה את הפאול הרגיל שלו (של לתפוס את החלוץ היריב בחולצה/ביד מאחורה), וזה תמיד היה ליד אזור הרחבה! עצוב לי שהוא פורש בגלל דבר כזה, אבל מה שחשוב זה שהוא פורש!
השב   •  11
30
גרשון לתשומת ליבך16/09/2010 07:01
השב   •  01
29
roi15/09/2010 23:48
שמעון רק בריאות.
השב   •  10
28
ליעד15/09/2010 21:48
שחקן שבשיאו היה רמה שתיים מעל הליגה שלנו. כמו שצויין כבר, שחקן אלגנטי ואיכותי ברמות מטורפות. אדם משכמו ומעלה. אני מאחל לו רק טוב.

לגבי כל אוהדי הפועל, צריכים להפנים שאסור להישאר בבינוניות, במיוחד כאשר יש הצעה להתקדם למקום טוב. ושלא יספרו סיפורים, כי הפועל באותה תקופה הייתה לא יותר מקבוצת אמצע טבלה ובית"ר אכן שאפה למצויינות. תוסיפו לזה את העובדה שהכסף שהפועל הציעה לסמל הגדול שלה לא מדגדג את הסכום שביתר הציעה.. והנה לכם, אדם שכמו כל אדם רגיל רצה להתקדם בחיו, ועשה זאת בצורה הטובה ביותר שהייתה לו.
אני בהחלט מאמין שאם הפועל באותה תקופה היו רק מנסים להתקרב ככל יכולתם למחצית ממה שביתר הציעו אז גרשון היה נשאר.. אבל גם זה לא היו מוכנים.
מאחל לו המון ביראות ואושר. ותודה לך על שנים נפלאות של כדורגל פשוט איכותי.
השב   •  60
27
בוא לגדול איתנו,בנק הפועלים !15/09/2010 21:43
תודה על השנים היפות שלך בהפועל.
היית שותף בכיר ברגעים היפים שלנו אליפות,גביעים ומסע הקסם באירופה.ערב יום כיפור סולחים לך שעברת לבית"ר השנואה.לא מכיר הרבה חוכמולוגים שהיו מוותרים על כ"כ כסף ומוותרים על פרנסה שמוגבלת לקריירה קצרה של 8-12 שנים.
השב   •  40
26
צחי15/09/2010 21:27
אני מביא רק עובדות:
1)נתחיל קודם, בזה שאוהדי הפועל זה האנשים הכי עלובים בעולם,כנראה שהם שכחו שגם אבוקסיס היקר שלהם עזב אותם בגלל כסף ועוד למי ,לאשדוד קבוצה בלי יומרות לכלום ועוד בעבור הפרשים עלובים.והנה כאשר הוא ראה שם שהעסק מתפורר אז הוא חזר להפועל(פח איזה ביזיון),אבל זה לא בגידה ,זה בסדר.
לעומת זאת בית"ר הציעה לגרשון חוזה יותר מכפול לעומת מה שהציעו הפועל ועם פערים גדולים מאוד. דבר שגם אוהד הפועל הגדול ביותר לא היה מסרב לו , אז אל תהיו לי פתטיים.
2) כנ"ל לגבי באדיר הוא הגיע להפועל מחיפה כי גם שם הציעו לו יותר. ועוד הארה: אם זה הקפטן והסמל שלכם , אז מצבכם באמת קשה.
3) שמעון גרשון ב-4 שנים  בבית"ר זכה ביותר תארים והישגים מכל שנותיו בהפועל. וזה כולל השנים שכביכול היו אמורים להיות לו במידה ולא היה עוזב וזה כולל ה"אליפות" שזכיתם בה.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  71
אסף16/09/2010 07:35
לא בדיר ולא אף אחד סמל שלנו ,אנחנו הקהל ,אנחנו הסמל.
יש לנו שחקנים מזוהים שאנו אוהבים ותרמו מהעבר ,כמו לנדאו ,אקוהיז פיגנבוים ועוד עשרות במהלך ההיסטוריה .
אנחנו לא כמוכם ואוהדי מכבי בית שאן אוהדים סמלים לפני שאוהדים את הקבוצה שלנו ,עלובים פאטתים.
השב   •  01
25
איתי15/09/2010 20:05
אתה צודק.
הדאבל של בית"ר באמת שונה לגמריי מזה של הפועל.
בית"ר לקחה אותו ביושר,בזכות עצמה ובזכות היכולת של השחקנים שלה ול"הבדיל אלף אלפי הבדלות",כמו שאתה אוהב להגיד,הפועל ת"א לקחה אותו עם 3 נקודות פחות מהקבוצה שנמצאת במקום השני.
עובדות חביבי,עובדות,מי שרוצה מוזמן להלחם איתן ,אבל הן פשוט תמיד שם.
השב   •  211
לב אדום15/09/2010 20:47
תגיד לי אתה עוד מדבר אחרי משחק השרוכים ?!
גם לקליבלנד היו יותר נצחונות בעונה שעברה מהלייקרס ובכל זאת הלייקרס אלופה .
אלה היו חוקי המשחק לפני . ואגב, אחרי שלא הצלחתם ל"הרוס" והיה לכם את כל הצ''אנס בעולם ממשחק בית ועד מניעת כרטיסים מאוהדי הפועל לא הצלחתם ! אח כמה שזה כואב ! 
ירוקים וצהובים - אין יותר אליפות לגיטמית כמו שהפועל לקחה בעונה שעברה . עובדות מצולמות ומוכחות באינטרנט , עיינו ערך משחק השרוכים 2 של בית שאן , עיינו ערך אצטדיון טדי החצי ריק .. עיינו ערך 14,000 צופים ירוקים במשחק חוץ קובע מול שוער מחליף . 
אוי כמה שזה כואב 
שנה טובה ואדומה לכולם  
השב   •  35
24
לב אדום15/09/2010 17:16
שמעון היקר ,
כולם מדברים על הכדורגלן שפרש ואני רוצה לציין את הבעיה שלנו אוהדי הפועל עם הפרישה .
אני מניח שרוב רובו של קהל הפועל לא שמח לאידו של אף אחד כי אתה מכיר אותנו אנחנו בעיקר מתרכזים בשחקנים ובקבוצה שלנו אבל ישנו חריג בנושא זה והחריג הוא אתה . למה ?
כי אתה לא היית עוד כדורגלן עבורנו אתה היית הדוגמא , הביטחון ,העתיד המנהיג - אתה היית הפועל בזמנים הטובים בדאבל ב 2001 , אתה היית הפועל מול צ''לסי , את היית הפועל הרבה לפני שהיית שמעון !
כגודל האהבה ההערצה הפנאטיות הפטתיות גודל ההתרסקות, ביום שיצאה ההודעה שנטשת אותנו לטובת הכסף של איזה קבוצת "שחקנים" הרגשתי שהפועל איבדה את צלמה , אתה העצמת את רמת הסקפתיות הגם כך גבוהה של אוהדי הפועל לרמות בלתי אנושיות ( "אומרים שהחולצה האדומה היא לא מציאה " ), הכאב היה עצום !!
על דברים כאלה קשה עד בלתי אפשרי לסלוח אבל כאן אני רוצה לאמר לך שכאוהד הפועל ומתוך הרגש היהודי שבי ומתוך הרצון להוכיח שאנחנו אוהדי הפועל קודם כל יהודים מאמינים ולא כל השטויות שמדביקים לנו אני מוכן לסלוח , כן סליחה היא זכות הניתנת לגדול מכולם לאלוהים , ולנו אוהדי הפועל ניתנת כאן ההזדמנות לקבל עלינו את הזכות הזו .

אז כן , אני סולח לך שמעון אבל אני לא שוכח , סולח לך כיהודי אבל לא שוכח כאוהד הפועל שהקבוצה בשבילו יקרה מכל שחקן , מנהל  או מאמן . 

הנטישה שלך לימדה אותנו האוהדים שסמלים / מנהיגים אינה כבר נחלת הכדורגל בכלל ומועדון הפועל בפרט האוהדים הם המנהיגים האמיתיים של הקבוצה הזו , ואם יש משהו חיובי בנטישה שלך , ממש כמו אב/אם שנוטשים את ילדיהם , חיברת אותנו האוהדים והפכת אותנו כל כך חזק עד שממש נתת לנו כוח להניע את הקבוצה , להבדיל אפשר לראות מה עזיבת נימני עשתה לאוהדי מכבי - היא פיצלה ומאז רק רע יש להם , אז אם יש משהו שתרמת לנו בעזיבתך היא בהתלכדות של האוהדים סביב הקבוצה .

רק לאוהדי הפועל - מי שמסכים עם המשפט "נסלח אבל לא נשכח" תנו בכחול , מי שלא תנו באדום ותסבירו .

אדום עולה ושנה אדומה לכולם .
השב   •  3814
אדום עולה באש15/09/2010 17:50
להתבטא בצורה ערמומית כלפי אדם חולה באשר הוא היא עצובה ומעוררת תהיות . מדוע מילים אלה לא נכתבו על מנשק הסמלים הטוב ביותר בארץ יוסי אבוקסיס כי אצל אוהדי הגועל עין אחת עצומה והשנייה פקוחה ,עלובים הייתם ועלובים תשארו מי שלא מכבד את ההיסטוריה שלו ואת עברו אין לו עתיד .
השב   •  107
לב אדום15/09/2010 18:44
התגובה מיועדת לאוהדי הפועל בלבד .

ובכל מקרה אם כבר טרחת , אין פה צביעות או ערמומיות , יש פה כנות .

מנשקי סמלים תמיד יהיו ולא ניתן לעשות עם זה כלום , אבל שחקנים שהם סמלים אין ולא יהיו יותר בהפועל ואת האמת הזו שמעון לימד אותנו .

ודרך אגב , לא הבנתי את הטמטום של הבריאות .. אין שום קשר לבריאותו .

שנה טובה גם לך יהודי יקר .
השב   •  54
אייל15/09/2010 19:31
שהוא ה"סמל שלכם".
מה לעשות חבר,אף אחד לא באמת שם עלינו האוהדים כשזה מגיע לכסף.
האמת?אי אפשר לשפוט אף אחד.
שים את עצמך במקומו או במקום אבוקסיס,הרי שניהם עזבו בשביל יותר כסף.
השאלה אם אתה ואני או אחרים היינו עומדים בפיתוי בשביל להישאר ולהיחשב סמל.
האמת?לא נראה לי שמישהו יכול.
השב   •  13
רזי15/09/2010 20:45
אבוקסיס נאלץ לעזוב את הפועל עם עוד כמה שחקנים, הוא עבר בלית ברירה לבני יהודה ורק אחר כך לביתר.
השב   •  21
אייל15/09/2010 21:37
התכוונתי כשאבוקסיס עזב את ביתר להפועל.
השב   •  11
23
שמעון גרשון הרבה בריאות והצלחה15/09/2010 16:52
חלאס מה יש לכם י''בכיינים עזב עזב.. שמעון תהיה בריא ותשמור על עצמך!
השב   •  91
22
זייאמר הזמר.15/09/2010 16:34
השב   •  13
איתן טייב בוא לפה15/09/2010 17:01
השב   •  31
לנינגרד16/09/2010 10:37
דינמו מינסק בואי לפה!
השב   •  00
21
ניר15/09/2010 16:34
רק פה נותנים לאדם שכנראה בחיים שלו לא בעט בכדור, אולי שיחק בגולות, לכתוב טור מחפיר על שחקן גדול שסיים היום את הקריירה בעל כורחו, שחקן שנתן הכול גם בשביל הפועל וגם בשביל ביתר, אבל מילא במילא אף אחד לא יודע מי אתה בכלל ולכן  להבדיל מגרשון אתה כנראה תמיד תיזכר כמישהו פאטתי כתב איזה טור פעם
השב   •  181
20
שלומי15/09/2010 16:24

היית יכול להגיד-
במקום להיות כמו אבי נמני הוא בחר להיות כמו יוסי אבוקסיס
ולא שכאן לא צריך להגיד ל"הבדיל"(על נמני כמובן)

השב   •  22
19
מישהו15/09/2010 16:24
השב   •  04
18
טדי,ירושלים15/09/2010 16:24
תשמע אדון כתב אתה אהבל רציני.
2אליפויות ושני גביעים פלוס מיליונים בבנק.
"אחלה" שפל.
דרך אגב לומר על ביתר של ארקדי שהיא הייתה בלי נשמה זה מוזר.
למה?בגלל הרכש הגדול?
למה כמה מהשחקנים שמשחקים היום בהפועל גדלו שם?
תחזור לכתבות של תחילת השנה ותקרא את הבכי של דה סילבה ואניימה על זה שהם לא רוצים לחזור בשום אופן להפועל ודבר.
מזל שאף קבוצה באירופה לא רצתה אותם בסוף
השב   •  161
17
בלם גדול15/09/2010 16:13
אם באתר המתחרה יציעו לך פי 2 כסף, לא תלך? אתה עובד איפה שאתה עובד בשביל הפרנסה או בשביל האידיאולוגיה? למה לך מותר ואותו זה הופך לעריק ושכיר חרב? הוא כדרוגל מקצועי, ועשה החלטה שכל אדם שראשו יושב במקום הנכון היה עושה.
השב   •  130
16
אבי15/09/2010 16:00
אוהדי מקקי היו סולחים לו? הם לעולם לא היו סולחים לו. במיוחד אם היה עובר נניח להפועל כי שם היו מציעים לו יותר. אז מספיק עם הצביעות הזאת.
השב   •  12
15
אביחי15/09/2010 15:55
גרשון שחקן טוב וחבל שפרש אבל תראו ביתר יכולה להסתדר גם בילעדו אבל זה מקדים את כל הקבוצות לנצח את ביתר
השב   •  21
14
גיא15/09/2010 15:48
תנו בכחול שהוא לא יפספס
השב   •  644
13
דרור15/09/2010 15:44
השב   •  102
12
אדום בנשמה15/09/2010 15:42
שיתמודד עם זה עכשיו
השב   •  67
uu15/09/2010 16:18
עם מה בדיוק?
פורש בתור איש עשיר מאוד.
הןא לא שם עליך ועל אף אוהד אחר שלכם
השב   •  111
11
אורי מלמיליאן15/09/2010 15:41
עזבו את הבן אדם
השב   •  90
10
איל15/09/2010 15:41
הפרישה שלו היא דבר עצוב, מדובר בשחקן שמסמל משהו. הכתב צודק- שמעון גרשון שיכול היה להיזכר כמי שהחזיק את הפועל במשך 15 שנה, ייזכר כמי שרדף אחרי הכסף, וסיים בצורה מדשדשת מאוד את הקריירה. חבל. אין לי ספק שאוהדים אדומים רבים ייסלחו לשמעון גרשון. אבל בין מחילה לבין רצון לראות אותו שוב אצלנו- יש עוד מרחק גדול.
השב   •  41
9
קובי15/09/2010 15:36
שמעון גרשון לא צריך להיות סמל. הוא אדם מדהים איש חכם וטוב לב וכמו כל אדם שפוי אחר ידע שכדורגל זו פרנסה קצרת טווח וצריך למקסם את הרווחים ולכן עשה בשכל כשעזב.
שונאים אותו? אז מה? יש לו יותר אוהבים משונאים!
רק בריאות שמעון היקר
השב   •  171
8
אילן15/09/2010 15:35
בהמשך לפיסקה האחרונה שלך- זהו אחד הטורים הכי משעשעים עם טענות מופרכות שנכתבו באתר. לא שאני חשוד באהבת בית"ר, אבל גרשון לקח שם 2 אליפויות ושני גביעים בתקופה קצרה של 4 שנים, תוך הפגנת יכולת אישית טובה מאוד לליגה שלנו. זה הרבה מעבר למה שהוא השיג בהפועל בתקופה פי שתיים יותר ארוכה. כך שלטעון שגרשון "הגיע לשפל" מעיד על תסכול רב שהצטבר אצל הכותב לאחר הנטישה. מדובר בהצלחה מקצועית וכולנו נאחל לגרשון הרבה בריאות!
השב   •  220
7
קובי15/09/2010 15:34
אז הוא עבר כי הציעו לו כפול וגם כי ההנהלה עזרה לו לקבל את ההחלטה(תשאלו את אלימלך ואבוקסיס),ושאתם רואים אותו ככה עומד לפרוש בגלל בעיות בלב ואתם לא יכולים לסלוח לו ושופכים עליו שנאה.
אתם לא ראוים לשחקן כזה ובטח לאדם כזה.
השב   •  230
6
אבי15/09/2010 15:32
כתב מתוסכל וממורמר!
השב   •  131
5
נהרייני15/09/2010 15:27
אילצו את הבן אדם להיפרד מהדבר הכי חשוב לו ואתה מחפש אותו בקטנות
השב   •  110
4
גל15/09/2010 15:27
קבוצה נטולת נשמה? ביתר הביאה את מיטב השחקנים ונכון שזה פחות טוב מאשר לגדל אותם, אבל מכאן לעד להגיד חסרת נשמה? יש הבדל גדול שמעון גרשון היה אחד האהובים עלי מאז שהגיע לביתר, שחקן שנתן את כולו בכל משחק בשנותיו האחרונות בחרתי שלא ללהנפיל עליו את האשמה הברורה כשההגנה של ביתר היא זאת שהביאה את ההפסדים. שמעון גרשון יזכר תמיד כאחד הבלמים הגדולים אם לא הגדול ביותר שהיה בארץ. וזה לא משנה עד כמה אוהדי הגועל המסכנים אוהבים את זה או לא, הוא הלך עם הבחירה הטבעית, קבוצה שעד לשנים האחרונות החזיקה במספר הרב ביותר של אוהדים ואופיינה בהכי הרבה נשמה, אז בגלל שאתה בטח אוהד הגועל בחרת להגיד שזאת לא קבוצה עם נשמה, אני להבדיל ממך בוחר אחרת, ארקדי ידע לאיזו קבוצה הוא בא, וככה גם כל השחקנים, הם באו לקבוצה ענקית עם נשמה, והפכו אותה למעצמת כדורגל בישראל
השב   •  193
3
הסוכן15/09/2010 15:24
השב   •  56
2
רון15/09/2010 15:21
"לא סתם הוא היה אחד השותפים המרכזיים של כמה מנקודות השיא של הכדורסל הישראלי ב-15 השנים האחרונות"? לכתוב טור שלם ולא לדעת שגרשון פורש מכדורגל? עצוב? ביזיון שהעלו את הטור הזה. בתור אוהד הפועל אני מצטער לשמוע על הפרישה של גרשון. הגיע הזמן לסלוח.
השב   •  193
ירוק עולה16/09/2010 10:03
אדון מגיב 2 או שנקרא לך בשמך רון.
אתה רוצה דיוק תדייק בעצמך כי אני לא יודע מה רצית מכותב הטור אבל הציטוט שלך מעוות את המציאות.
תקרא את הקטע הזה עוד פעם  , המילה כדורסל לא כתובה שם אלה כדורגל  , זה שזה ביזיון לכתוב טור כזה אני מסכים ולא בגלל הדיוק אלה בגלל העדר כבוד לשחקן שבתור אוהד מכבי חיפה אני יכול להגיד שחלומם של לא מעט אוהדי מכבי חיפה לא מעט שנים היה לראות את גרשון מגיע לשתף פעולה עם בנאדו במכבי חיפה.
שחקן ענק   , טכניקה נדירה לבלם בכדורגל העלוב שלנו . בעיני עשה החלטה נכונה שעבר לבית"ר כי בואו לא נהיה יפה נפש. כל אחד במקומו היה עושה את אותו הדבר
השב   •  00
1
אוראל15/09/2010 15:18
ללא ספק שהוא לא אבי נמני ולא אחד מהגדולים אבל מגיע לו פירגון עצום הוא שחקן גדול ואתה בתור כתב תשפוט אותו לפי מה שעשה על המגרש לא מחוצה לו אני נראה לי אתה אוהד הפועל ממורמר כתב בשקל
השב   •  281
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP