יום שבת, 05.04.2025 שעה 13:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עדי חנוך

חבר'ה, לא עבדו עלינו

דעה: ההפסד לסכנין הוא רק תמרור כי חיפה לא משחקת טוב כבר כמה שבועות. הפועל המוכשרת מסוגלת לעקוץ. תפנימו, הקלישאות על מירוץ הן אמיתיות

אני הולך לידכם ברחוב, גר בדירה בדיוק כמו שלכם, עומד מאחוריכם בסופר מרקט. גם אני, בדיוק כמוכם, עקבתי מחזור אחרי מחזור אחר ליגת העל. גם אני ממש כמוכם הייתי בטוח שזה גמור. כן, גם אני הסתכלתי מדי פעם בטבלה וראיתי בדיוק את מה שאתם ראיתם.

ניסו לשכנע אותי כמו שגם אתכם שיש פה מאבק אמיתי, שהכל עוד פתוח. שפער של 12 נק' זה לא הסוף. שמעתי את אלישע לוי אומר שוב ושוב שהמירוץ יימשך עד הסיום, חשבתי שזה מה שהוא צריך להגיד, שיערתי שהוא מפחד מנאחס. בטח גם אתם. 

ההפסד של מכבי חיפה לסכנין צריך לשנות משהו אצלי וגם אצלכם. נוצרה מציאות חדשה. כן, יש לנו מירוץ אמיתי. הציניקנים שבינכם, יגידו 'תראו איך הוא מתהפך אחרי הפסד אחד'.

אתם יכולים לקרוא לי בשמות אבל המירוץ הזה נפתח לא בגלל ההפסד לסכנין אלא בגלל היכולת. התוצאה בדוחא רק נתנה למחשבות יסודות מוצקים יותר.

ארבייטמן חוגג. רק הוא בכושר מצויין  (דרור עינב)
ארבייטמן חוגג. רק הוא בכושר מצויין (דרור עינב)

חיפה לא מרשימה כבר מספר שבועות ואל תסתכלו על ה-0:5 מול נצרת כדוגמא. נראה שהיא באיזשהי ירידת מתח או אולי אפילו משברון. עד עכשיו זה לא התבטא בנקודות אבל מישהו ממכם באמת זוכר איזה מהלך מרשים נגד מכבי ת"א או אשדוד. ולפני זה היה את ההפסד לנתניה. חבר'ה קוראים לזה במילה אחת - בעיה. תגידו, חוץ מארבייטמן ומסיללה, מישהו עושה לכם את זה בחיפה בזמן האחרון?

הפועל ת"א לעומתה הרבה יותר מוכשרת. כשהיא רצה, היא יכולה לפרק כמעט כל קבוצה אפילו כאלו שנמצאים בצד השני של הים התיכון. כן, אפילו אם הם גרמנים או אוסטרים. הבעיה בקבוצה של גוטמן נובעת בעיקר מאופיים של השחקנים שלא מצליחים לשמור על יציבות, מאבדים לדקות ארוכות את הריכוז ונעקצים מדי פעם. גם הם כנראה לא ישיגו 100 אחוזי הצלחה במשחקים שנותרו אבל אם הם יצליחו לנצל את הבעיה בכרמל, היא יוכלו להגיע לקיזוז בהפרש של 6 נקודות ואז זה רק 3 ובמילים אחרות, פתוח לחלוטין.

גוטמן ושחקניו. הזדמנות לעקוץ בזכות הקיזוז (רועי גלדסטון)
גוטמן ושחקניו. הזדמנות לעקוץ בזכות הקיזוז (רועי גלדסטון)

גם אתם בדיוק כמוני רואים את מה שקורה ביממה שאחרי ההפסד בסכנין. חיצי האשמה מכוונים לכל עבר. הלכלוך יוצא החוצה ומסריח. גם אני וגם אתם יודעים להריח ולדבר הזה יש ריח רע.  

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 112 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 112 תגובות ב-79 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
79
אוהד בדם-ושרוף גם24/03/2010 13:41
השב   •  00
78
אבי23/03/2010 16:54

אני אוהד חיפה 25 שנה וכדורגל בפרט ובחיים לא ראיתי כמות כזו של בכי וחוסר פירגון מצד כל הליגה ובמיוחד מהפועל אז בחייאת אנשים שבו בשקט ותפרגנו עם הראש למטה

השב   •  00
77
אלוף האלופים23/03/2010 06:59
מול הפועל חיפה במשחק האחרון הפועל שיחקה גרוע מחצית שנייה נעלמה לגמריי ובמזל לא קבלו 2  או 3 גולים אז מספיק עם הבלבוליי מח לכל קבוצה יש ימים טובים וימים פחות טובים אז נפלנו על עוד יום לא טוב לא שחיפה משחקת מבריק בזמן האחרון  אבל יציבות היא המפתח לכל נצחון ולנו יש את זה מה שלהפועל אין אז נתראה במחזור 32 בקריה ואז נדבר על אליפות לבינתיים הכל עוד מוקדם ואין עוד ריח של אליפות באויר לשום קבוצה בליגה למרות שלחיפה יש עדיפות מסוימת במספר הניקוד
השב   •  00
76
סעיד22/03/2010 23:23
מה אין לך על מה לכתוב רק לזרוק מלים ללא תוכן להזכירך חיפה הפסידה לקבוצה מליגת העל לא לקבוצה מהמאדים שנית לחיפה יש אחוזי הצלחה מדהימים שלא זכור לי מתי קבוצה אם בכלל עשו אותן אחוזים יש להם קבוצה צעירה הלואי עלינו חצי ממה שיש להם אז קורה לפעמים איזה תקלה בדרך קורה לגדולות ביותר(ריאל מדריד)אז תרגעו חיפה תהיה בסוף אלופה בזכות ולא בחסד
השב   •  20
75
yobo22/03/2010 22:53
הם לא רגילים לשחק נגד 11 שחקנים
השופט פישל
אהה, את הפנדל הקבוע לפחות נתן.
השב   •  51
74
משה22/03/2010 22:52
תפסיקו לרדת על הכותבים ותחפשו ביקורת עניינית אצל פרשני ספורט אבל זה ? זה טור ד-ע-ה זוהי דעתו דעתו בלבד כמו שלדעתי הפועל עדיין רחוקה מהאליפות ! זה  לא משנה מי יותר טוב כרגע אנחנו שלושה משחקים מסיום העונה הסדירה מה שמשנה זו השורה התחתונה 8 הפרש ועוד שלושה משחקים לקיזוז זה מרחק גדול מידי ואני מקוה שנצמצם
השב   •  30
73
תימני ירוק22/03/2010 22:44
הפועל לא יקחו אליפות
גם הם לא מציגים יכולת גבוהה. מתי בזמן האחרון הם נתנו משחק גדול ?
ביתר ? לא ! בני יהודה ? לא ! שלשום? גם כן לא? באירופה? לפני חודשיים ! בדרבי אולי ? ראיתי את המשחק ונשבע לכם השתעממתי (ועוד הם מגדירים את זה כמשחק גדול שלהם)
אז מה נשאר להם ? לסמוך על היריבה המושבעת שלהם, על היריבה העירונית שלהם, או היריבה העירונית שלנו, לסמוך על עצמם בטח הם לא יכולים ומידי פעם הם יודעים שנאבד נקודה פה או 3 שם (והם יאבדו יותר) 
אז בשורה התחתונה לא משנה כמה מתח התקשורת התל אביבית  תנסה לייצר אנחנו ניקח
השב   •  11
72
טובול22/03/2010 22:41
גם השיטה לא תעזור
ת''ירוקים לא תעצור!!
השב   •  03
71
אוסישקין22/03/2010 22:38
ולא ליפול נגדן. נגד הקבוצות הגדולות הפועל באה מרוכזת, הבעייה היא נגד הקבוצות הקטנות ומולן צריכים לבוא מרוכזים 100%.
השב   •  10
70
" דוחא "22/03/2010 22:07

בהצלחה להפועל ת"א אדום עולה .

השב   •  51
69
השד הירוק22/03/2010 22:03
חברה לא נמאס לכם לצאת מהחורים כל פעם שחיפה הפסידה וזה קרה רק 3 פעמים גם אתמול אני רציתי מאוד לנצח אבל לא התאבלתי אחרי ההפסד כמו שאני לא יוצא מגדרי אחרי נצחנות כי בשיטה "החכמה" של אדון (מי שהמציא את הכדורגל) לוזון הכל יכול לקרות ,חברה למרות ההפסד אני מה זה מבסוט כי זה יוריד את השחקנים קצת לקרקע ומעכשיו יתחילו לתת הצגות ותזכרו מה שאני אומר חיפה תשיג מהמשחקים שנותרו (8) 24 נקודות
יללא חיפה אלופות המדינה הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה
השב   •  11
68
האריה השואג22/03/2010 21:50
זה השליה אופטית,  בעונה כזאת בלתי רגילה של מכבי חיפה אין מצב בעולם שהיא תאבד את התואר.
בטח ובטח לא להפועל ת"א שברגע האמת היא משקשקת מהמעמד!
השב   •  44
מסי22/03/2010 22:29
למה אתה מדבר ככה? בגלל שהפועל נתנה לכם כמה פעמים 4 על הראש?!
השב   •  30
67
עומר22/03/2010 21:41
מר חנוך היקר, המירוץ לאליפות נפתח לא בגלל ההפסד לסכנין (יכולת רעה של חיפה ) , אלא בגלל שיטת לוזוניה, שבלעדיה להפועל לא היה שום סיכוי לסגור שמונה נקודות. שהפועל יקחו אליפות בשיטה רגילה, לאף אחד לא תהיה בעייה.
השב   •  32
yobo22/03/2010 22:50
יעקב שחר היה אחד התומכים הנלהבים של השיטה
כאשר היא בושלה בית"ר שלטה ושחר פחד שלא יוכל להתמודד עם הכסף של ארקדי
בכל מקרה כולם התחילו את העונה מאפס וידעו מה השיטה כך שזה היה יכול ליהות הפוך
הפועל אלופה !
השב   •  20
66
בלומשטיין מבלומפילד22/03/2010 20:41
עד היום היו אלישע לוי ויעקב שחר בטוחים שכל קבוצה המשחקת מולם עולה עם 11 שחקנים ואחרי זמן קצר מחליט השופט את מי להוציא כדי שחיפה תשחק רק מול 10 שחקנים.
אמש אחרי שאלון יפת לא שיתף פעולה השתבשה כל תוכנית המשחק של אלישע ואדון שחר נראה חסר אונים מול העובדה שקבוצתו נאלצת לשחק מול הרכב של קבוצת כדורגל.
אם לא יקבלו השופטים הוראות ברורות לגבי המשך המשחקים הרי האליפות של מכבי"חדר הלבשה"חיפה בסכנה ברורה ומוחשית.
לסיום,מניות חברת קלינקס המריאו שחקים לאחר המשחק,השמועות מספרות שמוצרי הטישו אזלו באיזור הצפון עקב ביקוש אדיר של קופים ירוקים למוצרי החברה שמייצרת גם נייר טואלט משובח.
ולמה צרחו בחדר ההלבשה?
השב   •  85
ירוק שרוף!22/03/2010 22:19
מאוד חבל שאתם מגיבים לכתבות כמו שאתם מגיבים כי הרי ברור לכם שבליגה רגילה אתם אפילו לא מתקרבים לחיפה וגם בשיטת לוזון אתם בסוף תישארו עם הקלינקס.
אל תרתמו את העגלה לפני הסוסים הפער עדיין גדול.
השב   •  13
65
דרוזי ליברפול22/03/2010 20:40
אבל אני לא אשתמש בזה כתירוץ .
כולם עכשיו לועגים וצוחקים עלינוו בגלל הפסד.אז אני אומר לכם תזכירו אותי בסוף העונה כשאני אקפוץ עד למעלה משמחה ואתם תקבלו איזה שהיא בומבה בתחת שלכם.
ח ח עעאלק הפועל משחקת יפה לעין.את מי זה מעניין בכלל ?אולי את סבתא ? ח ח
השב   •  24
נסלי22/03/2010 21:35
3 יספיקו?!
או שאם הייתם מקבלים עוד שער, כמו שכמעט קרה, אז היית רוצה 4?
השב   •  20
64
משה22/03/2010 20:23
כן אדון שחר, פחדת מרצף אליפויות של בית"ר - עכשיו את הדייסה שבישלת תאכל אתה ולא אף אחד אחר.   לבריאות
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  51
אלוף האלופים23/03/2010 07:03
הוא הכין אחלה אוכל בסופו של דבר ניקח אליפות וזה לא משנה מה בחר שחר פשוט נראה לכולם בליגה מי היא מכבי חיפה ולמה צריך לעשות במכנסיים שמשחקים נגדינו הבנת חמור?
השב   •  00
63
ירוקה לעד (:22/03/2010 20:13
הפועל ת"א יותר טובה,משחקת יותר טוב,יותר משכנע,מציגה כדורגל שלא מתאים לליגת העל..אבל עדיין מקום שני זה ההבדל בין ווינרים לבין קבוצה שתמיד תיהיה מקום 2!!
השב   •  73
62
שונא בייתר בדם22/03/2010 19:58
השב   •  22
61
ארקדי גאיידמק22/03/2010 19:55
לפני מספר שנים שחר תמכת בקיזוז הנקודות בכדי למנוע מביתר רצף אליפויות , כיום קיזוז הנקודות ימנע מקבוצתך אליפות וטוב שכך ועל זה נאמר סוף מעשה במחשבה תחילה .
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  92
60
ניר22/03/2010 19:45
השב   •  30
59
ירוק בעיניים22/03/2010 19:16
תגידו , לא נמאס לכם מאותן קלישאות שחוקות? אתם לא משעממים את עצמכם? כל אוהדי הפועל חוזרים על המנטרה שהשופטים נותנים לחיפה את כל הנקודות וששחר שותף לשיטת לוזון . רק חסר לי ה 0-0-0 המפגר שלכם כדי להוכיח שאתם צודקים. אוהדי חיפה לצערי חוזרים על השטות שהאליפות לא סגורה רק בגלל שיטת לוזון, כאילו שזה משנה משהו. אז הנה המציאות - ללא קשר להגינות של קיזוז לוזון זוהי עובדה קיימת ולכן המרוץ אכן פתוח. למכבי עדיין יתרון לא מבוטל אבל המומנטום עם הפועל. שום דבר לא סגור והקבוצה שתהיה תכליתית יותר ותדע לנצל מצבים תזכה באליפות. יאללה מכבי , ירוק עולה!
השב   •  32
58
יוני22/03/2010 19:06
כמו שצפיתי האליפות תיקבע במשחק מול הפועל .זאת ההערכה שלי כי אפילו אם היה נשאר ההפרש 11 או 12 זה היה רק 6 נקודות ולכן במידה וההפרש יישאר ככזה או אפילו יירד ל 3 נקודות אחרי קיזוז ניצחון של חיפה מול הפועל ויש אליפות
השב   •  02
57
דרוזי <>דנבר<><>מכבי חיפה<><><>בית גאן22/03/2010 18:42
גועל ת"א
השב   •  01
56
דרוזי <>דנבר<><>מכבי חיפה<><><>בית גאן22/03/2010 18:41
אפילו אם נגמור בנקודה הפרש וזה הטעם של האליפות המתוקה
השב   •  05
55
דרוזי <>דנבר<><>מכבי חיפה<><><>בית גאן22/03/2010 18:41
גועל
השב   •  02
54
דרוזי <>דנבר<><>מכבי חיפה<><><>בית גאן22/03/2010 18:40
לא מחקים לקיזוז
השב   •  02
53
עופר22/03/2010 18:31
הפועל ניצחה בפוקס בשבת אז אל תקשקש לנו כי חיפה היא האלופה וזה שאתה נשען על קיזוז זהו שוד לאור יום וסילוף המציאות
חייבים להרים עצומה נגד הקיזוז לאלתר כיז זהו לא דבר ספורטיבי
אם רוציפ פלייאוף אז שיעשו עם הנקודות שהקבוצות צברו
השב   •  21
52
מה המצב?22/03/2010 18:28
די לבכות.
השב   •  10
51
אורון סבן22/03/2010 18:26
ההפרש לשמונה נקודות זה מאד פשוט
זה נקרא יכולות המשחק המופלאות של השופט
השופט הוא כרגיל השחקן הכי טוב שלכם
הוא ייתן לכם נקודות חשובות כמו נגד מכבי, כמו נגד אשדוד, נגדנו כמובן ואלה רק המשחקים האחרונים אני פשוט לא זוכר
לעומת זאת ליריבה שלכם לצמרת הוא ישרוק אך ורק נגדה, כדי שבלי כוונה לא תהיה טעות של אליפות.
השב   •  82
אינני אני22/03/2010 19:22
השופט לקח לנו אתמול פנדל חוקי לחלוטין, ואתה לא רואה בשום מקום שמדברים על זה. אם לכם היה קורה דבר כזה כל הכותרות היו מלאות בבכי נגד השיפוט. את הטעויות לרעתינו אף אחד לא מזכיר, את הטעויות לזכותכם אף אחד לא מזכיר, אבל על טעויות שיפוט לטובתינו וכאלה לרעתכם, התקשורת לא מפסיקה לנפח. צאו מהסרט שלכם טישו, השופטים לא יודעים לשפוט לא אותנו ולא אתכם, רק שאתם לא מפסיקים לבכות על זה
השב   •  42
רונן22/03/2010 21:50
די נמאסתם, אני כבר לא יכול לקרוא יותר את הבכיינות שלכם. זה כולה כדורגל, אלוהים אדירים!
השב   •  12
50
ירוק22/03/2010 18:23
אם השיטה של לוזון, גם אם הפועל היו מובילים עכשיו ב8 נקודות זה היה יורד ל4. חיפה מנצחת את הפועל במשחק השלישי, עוד תיקו אחד של הפועל והיה סיכוי טוב שהאליפות ירוקה.

אבל עכשיו בכלל חיפה מובילה ב8 נקודות אז אני לא מבין מה השאלה פה בכלל
השב   •  02
49
אסי22/03/2010 18:20
השב   •  30
48
ציון22/03/2010 18:14
השב   •  40
47
ג''וני האדום22/03/2010 18:09
תגידו אתם רציניים?
אחרי הפסד אחד כבר לדבר על פתיחת המרוץ מחדש??
הרי זה ידוע לכולם שמתחילת העונה חיפה משחקים בינוני והפועל נותנת תצוגות אבל. וזה ה"אבל" הגדול - ההבדל הוא בתכליתיות!
איבוד הנקודות המטומטם של הפועל נגד קב'' קיקיוניות כמו שתי הפתח תקואיות ועכו למשל הוא זה שיגרום לנו, לצערי הרב ביותר, לסגור עוד שנה כסגנים.
לעומת חיפה שגם במשחקים חלשים מנצחת בסוף (ע"ע מכבי ואשדוד.)
וזה רבותיי כל ההבדל.
הפועל יישארו עם המחמאות וחיפה עם עוד תואר, כן קיזוז לא קיזוז, לא ממש ישנה.
והלוואי הלוואי הלוואי שבסופו של דבר אני אתבדה!!
"וכל החיים אדום, הפועל אותך נמשיך רק לאהוב ומי שלא קופץ צהוב."
השב   •  71
46
dt22/03/2010 18:04
לא יודע אם שמתם לב אבל כל פעם שחיפה מאבדת נקודות והמירוץ לאליפות "נפתח" הפועל גם מאבדים נקודות זה שעוד לא היה להפועל את ה"הזדמנות" לאבד נקודות אחרי ההפסד של חיפה לא אומר כלום. האופי של השחקנים בהפועל מחורבן למרות הכישרון הרב בקבוצה. אני לא חי באשליות כשהפועל תיקח אליפות אני יבוא לחגיגות ואני ימשיך לבוא לכל משחק שלהם כדי לתמוך בקבוצה האהובה אבל אני על האליפות כבר לא חושב ולא תצליחו להוציא אותי מדעתי 
השב   •  62
45
שיראל22/03/2010 18:03
נכון.. ואסור שזה ימשךך האליפות חייבת להיות ירוקהה !! אסור בשום פנים ואופן שהפועל יקחו לנו אותהה תתחילו להתעור !
השב   •  06
44
הירוק בדם22/03/2010 18:02
השב   •  02
43
דוד גז22/03/2010 18:00
אז גם עם יקזוזו 10 נקודות לחיפה.התאחדות בראשות אבי לוזון אה טעות שלי יעקב שחר.תתדאג שתשרק לזכותם פנדלים שלא היו ונבראו.והפועל ישרק לחובתם פנדלים וראו הפלא הקישון שוב אלופים .כמו עונה שעברה שאם לא היו מורידים לבית"ר 3 נקודות הם היו זוכים באליפות.
השב   •  91
42
zed22/03/2010 17:57
עוד לפני תחילת הליגה החליטו על קיזוז! אז מה אתה מתבכיין? הרי כולם ידעו ויודעים! תגיד היה לכם אתמול חלום בלהות בצבע אדום?
השב   •  22
41
פישנזון22/03/2010 17:51
כרגע הפער 8 נקודות ובליגה רגילה יש עוד 3 מחזורים ואין קיזוז.

בליגה שלוזון המציא והשנה הפועל הנהנים העיקריים מכך-הפער פתאום הופך ל4 והופ-הליגה "נפתחה מחדש" ויש סיכוי וכו וכו.

השאלה שלי היא לאוהדי הפועל הבוגרים הנפשם שנמצאים פה:
אתם באמת תהיו גאים באליפות כזאת?שנתנו לכם נקודות?
בכל ליגה אחרת פער של 8 נקודות היה סוגר כמעט סופית את הסיפור!
השב   •  43
דוד22/03/2010 18:15
במקום לכתוב את זה,תכתוב שוואלה גם אחרי הקיזוז חיפה תיקח את האליפות..כי באמת אתם יותר טובים מהפועל..אתה כבר מכין את התירוצים ואת האדמה לקראת מהפך של הפועל? עם אוהדים כמוך הקבוצה שלך לא תגיע רחוק
השב   •  60
..22/03/2010 23:32
השחקנים יקבלו נזיפה משחר
ואז יתעוררו וישחק כמו שהם רגילים
הצהוב של טשיירה בא בזמן
עכשיו הוא ישחק עד סוף ה"ליגה"
יש לך אופי של לוזר אל תכין תירוצים כי האליפות בעז''ה שלנו
השב   •  00
אוהד הפועל ימני24/03/2010 16:02
אני לא אהיה כל כך שמח כי בכל זאת מגיע לחיפה השנה לזכות אבל זה ל משנה מה אנחנו חושבים כי זה בכל מקרה לא הולך לקרות
השב   •  00
40
אביב22/03/2010 17:43
אם יש להפועל סיכוי זה רק בגלל השיטה של לוזון שהיא לא ספורטיבית.
הפועל יותר טובה? אז תסביר לי איך זה שהם 8 נקודות מאחורינו.
בלי השיטה של לוזון הסיפור כבר היה גמור
השב   •  34
39
אדומה22/03/2010 17:42
למרות שאתה מכביסט.
השב   •  21
אדום22/03/2010 18:42
הגיבור הטוב של האח הגדול 3
השב   •  01
38
חיפה אהבת חיי22/03/2010 17:26
השב   •  12
37
חיפה אהבת חיי22/03/2010 17:24
השב   •  02
36
מושונסקח22/03/2010 17:04
הכתבה הצחיקה אותי, נחמד לקרוא דעה יצירתית ומגניבה.
השב   •  32
35
ירוק עולה22/03/2010 16:56
הסיבה היחידה שהמאבק על האליפות נשאר פתוח נובעת רק בזכות או יותר נכון בגלל השיטה ההזויה של אדון לוזון שהחליט לגנוב ממכבי חיפה את האליפות , אחרת 3 מחזורים לסיום עונה נורמלית אין שום סיכוי שמכבי חיפה מאבדת 9 נקודות אפילו אם היא הייתה עולה עם הנוער.
השב   •  53
אבן שושן22/03/2010 17:49
8 נקודות לפני הפלייאוף שנשארו עוד 3 משחקים בעונה הרגילה ו-5 משחקי פלייאוף אחד מהם מאבק ראש בראש של שתי המובילות.
הבנת ברוך?
אגב ,תשאל את מר שחר מדוע הצביע בעד שיטת הקיזוז,האם הסיבה שהיה פה ארקדי גדיימאק?
השב   •  20
ברק22/03/2010 18:40
השב   •  02
34
אביב22/03/2010 16:55
הרי בכל עונה נורמלית כל אוהדי הפועל לא היו מדברים אבל רק בגלל שיטת הקיזוז הלא ספורטיבית נוצר לכם אפשרות קטנטנה אולי לעקוץ את חיפה. תגיד לי בתור אוהב ספורט אם הפועל היתה מפסידה את האליפות בגלל שיטת מטומטמת איך אז הייתה מגיב.
השב   •  52
33
תל אביב אדומה!22/03/2010 16:38
השב   •  46
עידן22/03/2010 17:00
פנדל אחד מול סכנין לא שרקו לנו ועוד שבוע שעבר מול מכבי ת"א פסלו פנדל ראשון.עזבו יא עילג מה אתה מבין קבוצה של עילגים
השב   •  22
32
אריק22/03/2010 16:36
אפשר להאמין שהאליפות תגיע!
השב   •  34
31
מעיין22/03/2010 16:34
השב   •  15
30
לה פאדיחה22/03/2010 16:31
אז הפועל לא יפסידו בשלושת המשחקים הבאים. עכו ור''ג בבית ורעננה בחוץ.  נראה לי שסף הלחץ אצלכם כבר רותח ! האליפות שלכם כבר לא כל כך בטוחה. אה ?  00
השב   •  52
29
זיג האדום22/03/2010 16:27
אם חס וחלילה הפועל תפסיד שבוע הבא המירוץ יהיה סגור ?
תבין, אני אשמח אם המירוץ יפתח, אבל הוא לא יפתח עד שיהיה הפרש של משחק אחד (אחרי קיזוז) וישאר משחק בין הקבוצות
ולכל אחלו שמדברים ברעת הקיזוז, יש הרבה טמטום בספורט הישראלי (משחק אחד על אליפות בכדורסל, כאשר האלופה לא רלוונטית כי לא היא זו שתלך לליגה הארופאית (תקדים חולון לפני שנתיים- נכון, אין לה תקציב, אבל זה לא משנה את הנקודה) וכאמור הקיזוז. אני מסכים, זה מטומטם, שנים היינו עם 16 קבוצות ורק 30 משחקים, בארופה משחקים מינימום 34, אז גם כאן רוצים, אבל אנחנו לא ארופה, שנה הבאה לוזון יחליט שקבוצה שכובשת רביעייה זוכה בנקודה אסטרא וכן הלאה.
אוהדי חיפה יקרים, אם הפועל היתה מקום ראשון הייתי (בדיעבד) נגד הקיזוז, אבל השורה התחתונה היא ששחר נתן הסכמה לחיפה לשחק אחרי שזה הוחלט ולכן צריך, לטוב ורע, ללכת עם זה.
השב   •  51
28
אוהד חיפה22/03/2010 16:19
שהפועל ת"א קיבלו את קאזאן, אז כל הפרשנים המגעילים אמרו שזו קבוצה הרבה יותר טובה. חיפה באלופות שיחקה מול קבוצות הרבה יותר טובות מקאזאן, ועובדה ששתיים מהם משחקות ברבע גמר ליגת האלופות.
השב   •  85
מכבי "תרוצים" חיפה22/03/2010 17:15
מישהו דיבר פה על האלופות?
דיברו פה על האליפות ועל הכישרון של הפועל לא נערכה שום השוואה ואם אתם הייתם לוקחים נקודה או שתיים באלופות אולי היה מקום להשוואה תיקו בבית עם קאזאן שווה יותר מכל הקמפיין העלוב שלכם
השב   •  41
סקסי באדום22/03/2010 17:26
יאפסים מה אתה מדבר בכלל?
השב   •  31
ירוק בנשמה23/03/2010 03:20
אז לא שמנו גול אז לא הוצאנו נקודה היום אנחנו הקבוצה הכי גרועה באלופות אבל אני יכול להבטיח לך שאיזה קבוצה תסיים יותר מגעיל מאיתנו והיא גם לא תכבוש ויתנו לה 9 גולים ואז חיפה לא תהיה הקבוצה הכי גרועה בתלודות האלופות אבל תבדוק יש עוד כמה קבוצות שלא הןציאו נקודה אבל שמו גול בדקה ה-90 של המשחק האחרון ובאמת איך אתם משווים הין האלופות לליגה האירופאית רואים את ההבדלים ושתי הקבוצות שהיו עם חיפה באותו בית יש להם סיכוי גם לעלות לחצי רק שתדע חיפ הגיעה לאלופות פעמיים אפילו מכבי הגיעה רק מי לא הגיע אוהדי מכבי תענו לי מי לא הגיע לליגת האלופות לא יש לי ריעיון יותר טוב נצעק ביחד מי לא הגיע לאלופות הגועל תל אביב
השב   •  00
27
אוהד ירוק22/03/2010 16:13
כל הפרשנים המגעילים האלה, רק לדבר, זה הדבר היחידי שהם יודעים לעשות. אתם לא מבינים כלום! רק להעביר ביקורת.
השב   •  13
26
ירוק בנשמה22/03/2010 16:07
אה אחי ושכחתי להגיד לך כולם יודעים שסלטיק כבר ממזמן לא קבוצה מפחידה וגם אם היא הייתה בליגה שלנו לא בטוח שהיא הייתה זוכה באליפות ואפילו אולי לא היה כרטיס לאירופה.
המבורג מפסידה בבית לבוכום ולמשגלבאך ורפיד היא לא האימפריה של אוסטריה ואל תשכח שהבאנו לאלופה שלה שלוש בבית בהליכה ניצחנו אותם בהילוך 7 אצלם אז הפועל לא עשו משהו מיחוד האירופה כי מול קבוצה אמתית (קאזאן) היא קיבלה פיק ברגליים ותבוסה כואבת
השב   •  34
מכבי "תרוצים" חיפה22/03/2010 17:18
איזה תירוצים עאלק פיק ברכיים הייתם מקבלים מהקור בקאזאן התקף לב ח.
השב   •  20
ירוק בנשמה23/03/2010 03:14
אחי ניצחנו את האלופה של אוסטריה אז מה קבוצה הובילה עלינו דקה 15 3-0 עשינו לה 4-3 נכון שהיא לא קבוצה יותר חזקה מאף אחת מהקבוצות שהייתה איתכם בבית או מקאזאן אבל בכל זאת הובילה 3-0 ואז חיפה עושה מהפך זה מסמן משהו אתם לא הייתם יוכלים לעשות את זה ויאלה תודו כמו שורמוט הודה חיפה יותר טובה
השב   •  00
25
אריק האדום הפועל תא22/03/2010 16:05
שמכבי טובה יותר ושהפועל רועדים בקריית אליעזר ככה הסכויים של הפועל לקחת אליפות גדולים יותר. תמשיכו להשתחצן, תכניסו לראש השחקנים והמאמן שלכם שהאליפות מובטחת ( אולי ע"י השופטים) ואנחנו נעשה את העבודה בשקט. את הכסף סופרים במדרגות.
השב   •  57
אוהד מכבי חיפה22/03/2010 19:09
שחר סופר אותו מההגעה לליגת האלופות..
טביב סופר אותו מפירוק הקבוצה שלכם למזומנים.

אם עדיין לא שמת לב אבל הפועל ת"א היא נטו עסק בשביל בעליה - זה למה הפועל מכרה שחקן כל כך חשוב שלה באמצע העונה..
לפחות לשחר יש גם לב ואהדה לקבוצה שלו בניגוד לבעלים שלכם.

וזה גם למה אתם סגנים - כי לזכות באליפות זה קודם כל בא מאהבה.
השב   •  02
אריק22/03/2010 20:56
הפועל מכרה את ביברס כי קודם כל מדובר בבני אדם ולא בעסק.
ביברס רצה להתקדם, ועם כל הכאב לא נעמוד בדרכו.
השב   •  20
24
דרוזי ליברפול22/03/2010 16:02
הם הפסידו אתמול הם ילמדו עווד הרבה הרבה מהמשחק של אתמול וכל אחד שאנן יתעורר מהחלום שלו ויתחיל לשחק כמו סוס ועד הפלייאוף השחקנים ישרפו את הדשא !עוד לא קלטתם את זה אה?
השב   •  22
23
רונן22/03/2010 15:57
מחיפה.. אין מה לעשות.. צריך להודות בעובדות.. סוף סוף המזל לא הולך עם מכבי חיפה ורואים את התוצאות ואת כל הרפש והזוהמה צפים - שחקנים מלכלכים אחד על השני
הפועל מסוגלת לקחת את האליפות
חיפה ויענקלה - אשנא אתכם לעלמי עולמים
השב   •  1311
lior22/03/2010 16:33
בחוץ אצלינו ,ואנחנו מובילים עליה ב 8 הפרש ,אליפות וגביע לחיפה השנה ,ואתם הולכים לחטוף בראש בטדי ,אז שלום וביי וביי לעונה הזאת צהבת
השב   •  33
רמי22/03/2010 16:34
איך הלב טעים?
השב   •  73
רונן22/03/2010 17:26
תשאל את דודה שלך, היא תענה לך
השב   •  22
מכביסט אורגינל+אהוב ולא תל אביבי שנוא22/03/2010 17:56
לעד מאז ולתמיד והכי שנואים הייתם         נשארתם ותהיו לעד
השב   •  20
מכביסט מספינת הדגל של מכבי העולמי22/03/2010 18:06
מכדורסל וכדורגל,דרך כדורעף וכדוריד ועד טניס,ג''ודו,אתלטיקה,שחייה,דמקה,שחמט   ושש בש,שמעון+דיויד לא מתקרבים          לסוליות הנעליים של ג''ף רוזן+יענקל''ה       שחר שמלמדים את כולם כולל אתכם         תנאים,ניהול,הישגים,תקשורת,עיתונות       יחסי ציבור,שיווק,קניות,מכירות ומותגים     אתם מותג כמו שריאל מדריד או ברצלונה  
על סף פירוק/ירידת ליגה, הייתם מתים      להיות מותג אפילו ניהול,תנאים,יחסי         ציבור,תקשורת,עיתונות,הישגים ועוד         אתם,הפועל חיפה,בית"ר ירושלים             הפועל ת"א באים ללמוד רק מאיתנו          ונעזרים בנו ולא במחלקת הכדורסל שלכם  שבאה מאגודת הספורט העלובה שלכם     בכל ענף אפשרי שבשיא עליבותכם           וחוצפתכם אתם קוראים לעצמיכם             בשמות מותג,"מכבי" "ומכביזם" כשכל
קשר ביניכם בכל ענף ספורט ובין השמות   האלה במציאות הינו מקרי בהחלט ולא      יותר ממדע בידיוני הזוי,עלוב וכושל           אפילו מקבוצת הכדורסל שלכם אתם         יודעים שאין מה,ממי וממה ללמוד ובגלל    זה אתם באים ללמוד מאיתנו ניהול,          תנאים,מתקנים,הישגים,תקשורת,יחסי       ציבור,עיתונות ואת המותג,את המכביזם    ואת המכבי באמת
השב   •  10
22
ירוק בנשמה22/03/2010 15:55
תפסיקו לקנאות אז מה אז הפסדנו כל קבוצה מתקשה לנצח בדוחא וכולם יודעים שחיפה השיגה רק שנה שעברה ניצחון ראשון בדוחא אז יאלה כולם כנסו לחורים כי האליפות חתומה ואפילו גילי ורמוט מודה שלחיפה יש סגל יותר טוב מהפועל ואם אתם לא מאמינים תפתחו עיתון ספורט של ידיעות אחרונות של יום ראשון ותראו.
יניב קטן אתה מספר 1
השב   •  52
21
אזרח22/03/2010 15:47
מול חיפה בפלייאוף בלומפילד, קבלו תסריט כזה: אתם עוברים את ביט"ר ברביעי, ומקבלים את חיפה ברבע. חיפה מנצחת אתכם בגביע, וזמן קצר אחרי זה אתם מארחים אותם בליגה עם הזדמנות לנקום. תהיה נקמה?
השב   •  41
20
יאללה חיפה22/03/2010 15:40
ביכולת כזאת היה עדיף שמכבי חיפה תפסיד השחקנים קיבלו רושם שלא משנה איך הם משחקים הם ינצחו את המשחק.
אני מקווה מאוד שבזמן הקרוב השחקנים יתנו יותר באימונים ויחזרו ליכולת הרגילה שלהם אחרת האליפות בסכנה גדולה.
השב   •  72
19
שמעון השכן22/03/2010 15:35
רק אתמול ורמוט אמר שבהפועל יש 7-8 שחקנים לגיטימיים ובמכבי יש 11 וזה אחרי נצחון שלהם, זה לא לכלוך? אחרי כל תיקו של הפועל, היו שחקנים שיצאו על שחקנים אחרים..מול נתניה מכבי חיפה הייתה צריכה לנצח למרות שלא הייתה בשיאה אבל עדיין הייתה יותר טובה מנתניה ונגד מכבי ת"א אותו דבר למרות הנצחון הצולע מכבי חיפה הייתה יותר טובה מת"א!!, ובקשר לזה שהפועל שוטפת את המגרש? גם נגד מכבי והפועל פ"ת היא שטפה את המגרש? נגד עכו(וכל תשעת המשחקים שלא ניצחה)? אפילו במשחק מול מכבי חיפה בתיקו, שמכבי חיפה הייתה גרועה הפועל לא הגיעה להזדמנות אחת(אחת!?)!, תגיד אתה רואה משחקים בכלל? אני ראיתי את הפועל ת"א מול הפועל חיפה במחצית השניה ולא הבנתי איך הפועל במקום השני.. אז גם אם מכבי חיפה הייתה מנצחת, ההפרש היה 6, שזה גם שני משחקים, כמו הפרש של 4!! במאני טיים הפועל "לוזרים" ת"א יעשו במכנסיים, ככה שאם הפלייאוף יתחיל בשוויון נקודות מכבי חיפה תהיה אלופה בכל מקרה.. אז שיהיה חג שמח.. והפועל? אולי שנה הבאה יהיה לכם קל יותר לקחת אליפות בלי אניימה, דה סילבה, שכטר, ורמוט.. סתם, אם לא תיקחו אליפות השנה כנראה לא תיקחו בחיים!
השב   •  83
18
אריק22/03/2010 15:28
כלום לא יעזור חיפה תיקח אליפות כי הפועל לא מסוגלת לנצח בקריית אליעזר ובגלל זה לא מכיע לה אליפות,השחקנים של  הפועל עושים במכנסים עוד בכניסה לחיפה!
השב   •  55
17
Dani22/03/2010 15:27
השב   •  87
16
צהוב כחול מלידה22/03/2010 15:26
כמה פעמים הגבתי ואמרתי שאם חיפה זוכה באליפות ,זה פשוט חוסר צדק וממאיס את הכדורגל על כל אוהד שפוי , כי רמה כזאת של מובילת הליגה לא נראתה מעולם , המזל עם חיפה בנוסף לטעויות שיפוט , לעומת הפועל ת"א ( כן אני אוהד מכבי ומפרגן להפועל ) שמשחקת פשוט נפלא עם כדורגל מהנה וסוחף , ורמוט שכטר ,דה סלבה , בונדר לאלה ,שערים מרהיבים עם עונה חלומית באירופה ובליגה
אם יש צדק רק הפועל תזכה באליפות
השב   •  87
..22/03/2010 23:25
לא בזכות משחקים מרשימים ונפילות פה ושם
השב   •  00
15
שי22/03/2010 15:22

גם אני קורא את השטויות שלך במחשב,בסופר ברחוב אבל אותי לא תצליח לשכנע במלל העלוב שלך..ולא יעזור לתקשורת התל אביבית נאדה..משברון בתחת שלי 23 נצחונות מ 27 משחקים..אין קבוצה אחת באירופה עם נתונים כאלו.וראיתי כמה הפועל תל אביב מצוינים נגד הסרדינים מחיפה.קנאה במינון זה נחמד אבל לפעמים היא הורגת.אדון כתב ירוק מקנאה שכמותך

השב   •  83
14
חיפה אלופה22/03/2010 15:22
מה קרה ? בכל קבוצה יש ירידות ועליות . לפני כמה שבועות ההפרש היה 9 ושוב צמח בגלל איבוד נקודות של הפועל . תאמינו לי זה יקרה שוב .. וטוב שזה קרה עכשיו לפני הפליאוף שיתעוררו
השב   •  42
13
אריאל22/03/2010 15:22
השב   •  53
12
ירוק בדם!!22/03/2010 15:22
השב   •  33
11
מנשה22/03/2010 15:20
השב   •  32
10
שמואל22/03/2010 15:20
העיקר ששלמה שרף ואיל ברקוביץ החכמולוגים אמרו שהאליפות גמורה
השב   •  51
9
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים22/03/2010 15:19
די כבר עם השטויות אם לא היה קיזוז אז מכבי חיפה כבר הייתה אלופה(במחזור הבא גם טאורטית) הפועל שניה כבר עכשיו ואנחנו מקום שלישי כבר עכשיו המאבק היחיד שהיה נותר הוא על הגביע ועל המקום הרביעי ועל היורדות
השב   •  84
8
עאמר22/03/2010 15:17
השב   •  83
7
אמן אמן22/03/2010 15:16
הגזמתם, חיפה אם מאזן ניצחונות לא מהעולם הזה העונה ואילא אם הם באמת יפסידו את אחד המשחקים עד הפליאוף קשה להאמין שיהיה מהפך.

אבל בכל זאת, בכדורגל קורה הכל.
ואני אומר את זה בתור אחד שהיה בגמר 99'' ובחצי הגמר האחרון של צ''לסי מול בארסה בלונדון.
השב   •  70
6
אוהד מכבי חיפה22/03/2010 15:15
אימפריה
וכלום לא יעזור, לא שיטה ולא כלום
השב   •  34
5
אדום22/03/2010 15:15
הפועל לא תאבד נקודה מה 9 שנשארו בקופה. שני משחקי בית ומשחק חוץ מול רעננה לא יהוו בעיה עבורינו. כדאי שחיפה יכניסו את זה לראש, ואם אפשר, יילחצו עוד קצת.
השב   •  910
נאחס22/03/2010 16:05
עשיתה נאחס ממש גדול אל תכתוב דברים כאלה יותר \=
השב   •  81
יובל22/03/2010 17:42
סיבוב קודם הוצאתם תיקו גם מול עכו וגם מול ר"ג. סתם להזכיר לך.
השב   •  43
o.m29/03/2010 14:06
תודה על התזכורת, אני דווקא זוכר שניצחנו את ר"ג 3-0 בחוץ אבל בסדר אוהדי מכבי חיפה בדר"כ לא מתייחסים לעובדות
השב   •  00
4
אמן אמן22/03/2010 15:14
השב   •  103
3
שלום22/03/2010 15:13
boobs
השב   •  312
סקס!!22/03/2010 22:40
likee!
השב   •  10
2
מהפה שלך לאלוהים22/03/2010 15:13
לא הייתי מתלהב אחרי הפסד אחד של חיפה, הם בכל זאת קבוצה מצויינת, אבל ההתמודדות שלהם עם ההפסד לא מדהימה, וזה בלשון המעטה.

אז קדימה הפועל, זה הזמן לתת 110% לאכול את הדשא ולקוות שחיפה יפלו עליו.

אם לא, תמיד יש גביע.
קביליו יפו, סינדרלה מתוקה, נקווה שהפעם לא תקבלי את נעל הזכוכית הנכבדה.
השב   •  54
1
יאללה הפועל22/03/2010 15:12
הכל אפשרי רק להיות יציבים וחיפה מתחילה לגלות סימנים של היחלשות ברגעים הכי לא נכונים מבחינתה והכי נכונים מבחינת הפועל שסוף סוף למדה לנצח גם משחקים שקשה.
השב   •  136
Mystical Complex22/03/2010 15:34
אז האליפות הזאת תקרא על שם אבי לוזון
השב   •  93
אילן האדום22/03/2010 16:16
שהוא היוזם של השיטה הזאת
השב   •  44
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP