יום שבת, 05.04.2025 שעה 15:13
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל ינובסקי

יורדים מהארץ, יורדים ברמה

דעה: ההתאחדות לכדורגל רוצה להביא שופטים מחו"ל לדרבי של ת"א ומאמן מחו"ל לנבחרת. אולי נביא גם קבוצות מחו"ל שיצטרפו לליגה ונסגור את הסיפור

הדרך לאירופה מעולם לא נראתה קצרה יותר. פעם היינו צריכים לקחת טיסה, לשלם כמה מאות יורו ולהזמין חדר במלון כדי לראות כדורגל אירופי, עכשיו אירופה נמצאת ממש כאן, אצלנו.

ההתאחדות לכדורגל בישראל מחפשת מאמן חדש לנבחרת ישראל בשדות זרים. איטלקי, טורקי ושני הולנדים הוזכרו כמועמדים לאימון הנבחרת, וכי למה? אין מאמנים ישראלים ראויים מספיק? - בטח שיש.

כעת החליטו בהתאחדות לכדורגל שמאמן זר לנבחרת לא מספיק וצריך להביא גם שופטים מחו"ל כדי שישפטו במשחקים הגדולים של ליגת העל. שופט גרמני, לא פחות ולא יותר.

האם אנחנו באמת צריכים את זה?  האם באמת "אין לנו על מי להישען" כאן בארצנו הקטנה? אני לא בטוח שאני מסכים עם זה.

שחקני ב&qout;ש מתווכחים עם שמואלביץ´. אולי הגיע הזמן לכבד את השופטים? (רועי גלדסטון)
שחקני ב"ש מתווכחים עם שמואלביץ´. הגיע הזמן לכבד את השופטים (רועי גלדסטון)

אם אנחנו רוצים לפתח את הכדורגל הישראלי אנחנו צריכים לסמוך על מה שיש לנו כאן. הרי אנחנו סומכים על השחקנים שלנו ולא בונים קבוצות של 11 זרים, כמו שעשו בארסנל או אינטר, אז למה שנביא מאמנים או שופטים מחו"ל?

בכל מקום יש טעויות שיפוט. בשנה שעברה באנגליה אישרו שער כשהכדור בכלל יצא החוצה ולא היה קרוב למסגרת. פורטסמות' של אברהם גרנט קיבלה השבוע כרטיס אדום ופנדל לחובתה בדקה שמינית, על עבירה שלא היתה ולא נבראה. מישהו שם הזמין שופטים מספרד כדי לשפוט במשחקים הבאים? כולם זוכרים את היד של הנרי במשחק מול אירלנד, וזה היה שופט אירופי, לא ישראלי.

יותר מכך - לפחות לאחרונה לא זכורות טעויות שיפוט קריטיות רבות. בשנים עברו המצב היה קשה בהרבה, השנה נראה שהשיפוט עלה רמה. כמובן שהיו טעויות פה ושם, תמיד יש, אבל אפשר לראות שהרמה עולה, גם לפי זה שיותר שופטים קיבלו תג בינלאומי.

השופטים מציגים את התג (עמית מצפה)
השופטים מציגים את התג הבינלאומי. לא ברמה מספיק גבוהה? (עמית מצפה)

אולי הרמה היא עדיין לא הגבוהה ביותר, אבל לפחות אין אין-ספור טעויות חמורות. אני לא חושב שמישהו יכול לומר בכנות שלדעתו רמת השיפוט בארץ יותר נמוכה מרמת הכדורגל בארץ.

ובכל זאת מחליטים להביא לנו שופטים מחו"ל. ומאמנים מחו"ל. וחבל. אולי הגיע הזמן שנתרכז בלשפר את מה שיש לנו ולבנות אותו מהיסוד, אם אנחנו רוצים להעלות את הרמה של הכדורגל הישראלי.

הכתוב הנו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 49 תגובות ב-33 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
33
רמי14/02/2010 17:39
הבעיה של כולכם זה שאתם רק מדברים כל היום פה דיבורים דיבורים
ראינו לאן זה מוביל בוא נעשה מעשה אף אחד פה לא רוצה מאמן זר אני בטוח בזה איזה מין סמל זה? איזה הזדהות יהיה לנו ? לא רוצים מאמן זר לנבחרת שלנו ולוזון זה לא הנבחרת שלו זאת נבחרת של עם ישראל צריך לעשות משהו . מחאה אולי? ללכת לשבת מתחת לבית שלו ימים שלו לשגע לו תאלוהים בהפגנה חוקית לעורר אותו שיבין שזאת לא נקראת נבחרת לוזון ישראל אלה נבחרת עם ישראל אז תתעוררו אנשים אחרת יהיה מאוחר מדי ולא תזכו לראות את הנבחרת בקמפיין כלשהו מציגה אותנו בגאווה צריך לעשות הצבעה לדברים האלה ולא לתת לאיזה בין 200 שלא מבין בכדורגל וכל היום מלקק ליענקלה שחר  ביציע להחליט בשבילנו
השב   •  00
32
עוזי14/02/2010 17:18
השב   •  20
31
יוסי14/02/2010 17:11
מה לא היה לכדורגל מאמן זר שופטים מחול שחקנים זרים
הגיע הזמן לשינוי יושב ראש ההתאחדות מחול
השב   •  20
30
דודירוזנבלום14/02/2010 16:58
הצעה ללוזון: תביא מחו"ל גם שחקנים, גם קהל, וגם בירות, תייבא כחול לבן מחו"ל, מה דעתך?
אל אל ישראל
השב   •  31
29
אביב14/02/2010 16:51
השב   •  00
28
טל14/02/2010 16:48

השב   •  00
27
גבריאל14/02/2010 16:40
השב   •  00
26
ירוק עד14/02/2010 16:22
השב   •  00
25
שמעון14/02/2010 16:09
שבית"ר רצה לאליפות..מאוהדים הגועל
השב   •  00
24
גיא מ.14/02/2010 16:07
אין ספק שככל שהדבר הזה שנקרא כדורגל בארץ יהפוך לנשלט על ידי גורמים מחו"ל כגון שחקנים שופטים מאמנים, ככה רמת ההזדהות שלנו תרד משמעותית ביותר. וזה הדבר הכי גרוע, שלא תהיה הזדהות, ראינו את הצניחה הזו בנבחרת, לוזון חשב בצורה של "איך לקדם את העסק הזה שנקרא הנבחרת" אבל חייבים להבין שבשביל לשמר את ההזדהות של עם ישראלים צריכים בסיס ישראלי, אם הפועל תל אביב היתה משחקת יפה כמו שהיא משחקת אבל עם מאמן זר הייתי מתלהב מהם הרבה פחות (אני אוהד ב"ש) אם מכבי חיפה היתה משחקת בליגת האלופות עם יותר מדי זרים הייתי ממש לא מתלהב מזה.

תראו מה קורה למכבי תל אביב בכדורסל, כבר 3 שנים שאני כמעט ולא רואים משחקים שלהם, רק בגלל שאני רוצה הזדהות! למה מה קרה שאני לא ירדם בלילה מרוב מחשבות על נבחררת או על ספורט שהוא בכלל לא ישראלי, למה שאני יהיה עם פרפרים בבטן שיגרמו לי לא לאכול כמה שעות לפני משחק שרובו מנוהל על ידי אנשים מחו"ל, מצטער, בשביל זה יש את צ''רלטון שיראו לנו משחקים מהליגה האנגלית. הכדורגל פה הרבה פחות יפה מבאנגליה אבל הוא שלנו, וזה מה שמיוחד. סתכלו על הפוטבול בארה"ב, גועל נפש של משחק, אבל הוא הכי נצפה בארה"ב. הזדהות. זה הכי חשוב.

שופטים מחו"ל? אין לי בעיה שיעבירו קורסים לשופטים שלנו, ושההתאחדות תגדיל את רמת הביקוש המבחנים והאייקיו. אם יש לנו כישרון לעשות כל כך הרבה דברים, אז אין שום סיבה שלא תהיה לנו יכולת לייצר שופטים. נקודה.
השב   •  20
23
אמג''ד בדראן - צ''לסי בדם14/02/2010 16:01
מה הבעיה בשופט זר !! הרי בהרבה מקומות בעולם זה נהוג במשחקים טעונים , קחו דוגמה סעודיה ואיחוד האימריות , שופטים מאירופה בכל משחק מרכזי בכל שבוע ואלו יש להם שופטים ברמה יותר גבוהה פי 1000 ממה שיש פה ואפשר לראות אותם שופטים במונדיאל, אבל כל הכישורים שלהם לא נותנות להם לשפוט משחק טעון בליגה המקומית מביאים שופט זר ברמה גבוהה שלא יודע כלום על הקבוצות על הקהל על הרגישות של המשחק ולא מתחשב באף עושה את העבודה מקבל את הכסף ועף הביתה ואף אחד לא שואל אותו ולא מתווכח איתו , שופט מחול אופציה טובה כי מה לעשות יש המנטליות שלו שונה מהישראלו , הישראלי רואה את שכטר מוכשל ברחבה ישר מתעלם כי שכטר נופל כל הזמן , הישראל יכול לשרוק ליבוריאן לנבדל כי מה לעשות הוא תמיד היה שם אז גם הפעם , הישראלי יכול להעיף את שחקן של סכנין כי הם משחקים חזק ואגרסיבי אפילו אם היתה טעות קטנה, הישראלי מרחיק שחקן של נצרת כי היא קבוצה ככל הנראה מיותרת בליגה ואף אחד שמה לא יעשה לו בלגן אבל עם חיפה הוא יחשוב אלף פעם לפני שיסתבך עם שחר, אז אי אפשר להתעלם מהשופטים בארץ ולהגיד שלא התקדמו השנה אבל זה נשאר בהם הפחד מלהסתבך עם הקבוצות הגדולות הדעות הקדומות על שחקנים מסוימים וזה יכול להכריע משחקים ובמיוחד משחק טעון כמו הדרבי , אז לך כותב הטור הבאת שופט מחו"ל צעד טוב וזה לא בהכרח כי הרמה פה לא מספיקה תסתכל על הדבר מזווית אחרת ותראה שזה מאוד מתאים ! בעניין המאמן הזר אין מה להתווכח אם אתם רוצים לשחק התקפה ולחטוף תבוסות ולשחק שכונתי והעיקר שהקהל יהיה מרוצה תמנו את ברקו , אם אתם רוצים העפלה או קבוצה טובה ונבחרת אירופאית חזקה תמנו או את גרנט (הישראלי היחיד שמתאים לרמות הגבוהות) או מאמן זר , ואפשר לראות למה מאמן זר תסתכלו על מתיאוס איך הפך את נתניה השחקנים שלה פתאום נראו אחרת חשבו אחרת, על פרננדס עם ביתר ואם לא התקשורת מעיפה כל מאמן זר וקוטלת אותו מזמן הענף כולו היה מתקדם !
השב   •  11
22
יובל.14/02/2010 15:44
השב   •  00
21
שובב עם לב זהב14/02/2010 15:44
אלון יפת ומאיר לוי (ועוד כמה) יוצאים מדי פעם לשפוט משחקים באירופה, אז איך זה יכול להיות שלא נותנים להם לנהל משחק מרכזי בליגה הישראלית החלשה?
השב   •  00
20
יאיר14/02/2010 14:24
אתם חברי המזכירות של ההתאחדות לא שמים לב שלוזון יורד מהפסים . תתעוררו ! הנ"ל הורס כל חלקה טובה .לא רק שהוא מבזבז כספי ציבור כאילו הוא חי באבו דאבי, גם עכשיו הוא מתלבש על השופטים ,איך הוא רוצה שהתייחסו אלינו בעולם כעם מפגר?תתחילו להתעורר ותוציאו אותו מהפנטזיות שלו,הוא צריך את הרופא של הגייאר תמליצו לו. או לחליפין תשלחו אותו מהר, ותצאו משתיקת הכבסים שלכם,האחריות היא גם שלכם.
השב   •  10
19
בן14/02/2010 14:19
הפחד הגדול ביותר של הכדורגל הישראלי כיום הוא ,שבסוף גם לאוהדים יימאס מהכדורגל .מביאים שחקנים זרים גרועים ומונעים משחקנים צעירים צאנס .מביאים מאמן זר לנבחרת ,מביאים שופטים מחו"ל .
לבסוף לאוהדים יימאס והם יצביעו ברגליים.ואז מה
יביאו אוהדים זרים מחו"ל ?
גל ינובסקי אני מסכים איתך ,לא צריך שופטים ומאמנים זרים.וצריך להגביל את השחקנים הזרים ל 2 שחקנים בלבד בתנאי שיהיו מעל הרמה של הליגה שלנו .
צריך לצמצם בחזרה את הליגה ל-12 .
צריך לשפר את המתקנים ,אסור לשחק במקומות כמו האוורוה או הקופסא .
ואז נוכל לתת יותר אמון בכדורגל הישראלי ,והתוצאות יגיעו.
השב   •  10
18
אוחנה מלמיליאן14/02/2010 14:18
אולי גם נחליף את הקהל של ביתר בקהל של בורוסיה דורטמונד ואת הקהל של חיפה עם הקהל של ברמן ואת הקהל של הפועל עם הקהל של ליברפול? אולי גם נחליף מגרשים?
השב   •  60
שובב עם לב זהב14/02/2010 16:12
את חצי גמר וגמר גביע המדינה ישחקו בוומבלי
השב   •  30
בית"רי צהוב לנצח14/02/2010 17:18
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
17
איציק.14/02/2010 14:09
לו ידענו לזכור מהיכן באנו אולי היינו למדים לכבד קצת יותר את השונים מאיתנו ואולי גם את המקום בו ממנו הם באים.
מדוע אנו בוחרים תמיד לחפש רק את השלילי ולא את החיובי שבדבר, מה שהם שכחו אצלנו עדיין לא מלמדים, ומי אלא המתלוננים כל שבת על שיפוט גרוע?
שלוש שנים של החלטות בזויות ומבזות אין מושיע וכל הליגה זועקת לשמיים.
לא מאמנים לא שחקנים לא שופטים.
לא ראש-ממשלה ולא ראש-עיר.
מדינה שלימה עם ראש-בקיר. 
השב   •  00
16
בן14/02/2010 13:56
מי צריך שופטים זרים ?
מי צריך מאמן נבחרת זר ??
מי צריך שחקנים זרים ??
תנו לשחקנים והשופטים והמאמנים להתבטא ,ואין במה טובה יותר מהדרבי של תל אביב .
תנו לקהל   הצגה ישראלית  טובה.
השב   •  00
15
אור14/02/2010 13:15
אתם מפחדים שהכדורגל הישראלי יהפוך למקצועני שיביאו לפה אנשים מקצועים  בחו"ל וזה כואב לכם כי אתם מפחדים שהם לא יתנו לכם לעשות שכונה מהענף.
השב   •  10
14
גולן14/02/2010 12:23
פעם היית צריך לצאת לחו"ל בשביל לראות כדורגל.כנראה שגם היום.כי לזבל הזה של 22 שחקנים שרצים 22 ק"מ ביחד כל המשחק.זה דרעק.לא כדורגל..בפינג פונג אני רץ יותר !
אז אולי צריך להביא מאירופה אנשים שיכניסו לחבר''ה שמקבלים המון כסף איך לעשות את זה נכון ! , להביא אנשי מקצוע זה נהוג בתעשייה, בכלכלה ועוד המון דברים ! (סטנלי פישר .) אז תעשה לי טובה ושמור ת''דעות שלך לעצמך.  המאמן הישראלי עם הכי הרבה קבלות היה מאמן הנבחרת.לאן הוא הביא אותנו בדיוק ? לאותו מקום שהכתבה שלך.
השב   •  20
13
גבר14/02/2010 12:18
הרי כשאתה קונה טלוויזיה אתה לא מסתפק במה שיש כאן בארץ (אה, אופס, אין כלום) - אלא קונה ממותג בחו"ל - כי הם יודעים לעשות את זה כמו שצריך

אותו דבר כשאתה קונה מכונית, או מחשב.

כשרצו להקים אקדמיה - נעזרו בידע מחו"ל

אנחנו פרובינציה של אוסף מהגרים בני בסך הכל 60 שנה - לא יזיק לנו ללמוד קצת מאנשי מקצוע בעלי ידע ומסורת, זאת הדרך היחידה להתקדם.


השב   •  30
12
מכביסט14/02/2010 12:17
כבר ראינו איך כל השופטים עוזרים ב"טעות" להפועל, נמאס מטעויות ומהתירוצים "כולנו בני אדם".. שופט זר וזהו פעם אחת היה שופט זר והגועל לא ניצחה ברמאות שלה ממש פלא
השב   •  71
נועם14/02/2010 13:31
השב   •  01
בן14/02/2010 14:14
 מכבי ת"א תנסו פעם אחת לנצח את הפועל בלי בכיינות .הפועל ת"א טובה יותר ומגיעה בכושר טוב יותר למשחק .אני מציע למכבי להתאמץ ולהלחם במגרש בכדי לנצח ,ולא לבלבל את המוח עם השיפוט והשופטים .
השב   •  42
11
תימני ירוק14/02/2010 12:17
הרי ברור לכולם שלא משנה מה יהיה תמיד יחפשו תירוצים מתחת לאדמה כמו לדוגמא לשופט מגרמניה יש שורשים שבדים וכמובן וולבו משבדיה וככה יש קשר בין השופט לשחר
אבל מה זה משנה לי מאיפה השופטים בכל מצב אנחנו נמשיך לנצח ולא משנה מאיפה השופטים. אני רק מצטער שלא היה בגביע שופטים מחו"ל ואז יבוריאן היה מקבל כרטיס צהוב או אפי'' אדום על העבירה במהלך השער הראשון והפועל היו מקבלים פנדל לחובתם בדקה ה 23 על נגיעת יד ברחבה
השב   •  00
10
חיפאי14/02/2010 11:16
סוף סוף שופט שלא יקנה את ההצגות של שכטר ויעיף אותו מהר כלכך כיף שאתם כאלה בייכנים
השב   •  52
אריק האדום14/02/2010 12:15
השב   •  22
9
קוקו14/02/2010 11:08
השב   •  20
8
M.H.M14/02/2010 10:54
השב   •  47
מכבי או מוות14/02/2010 11:55
לעומת תל אביב.
אין עוד משחק כמו הדרבי התל אביבי לא משנה מה תגידו , ירוקים מקנאה
השב   •  45
אריק האדום14/02/2010 12:24
השב   •  13
ירוק14/02/2010 13:06
לא נורא הפועל ומכבי ת"א אולי בשנה הבאה
השב   •  20
7
קרדוזו14/02/2010 10:42
זה כבר לא מקרי
השב   •  62
6
אריק14/02/2010 10:09
אתה טועה, אדון כתב.
כדי לשפר את מה שיש לנו, אנו צריכים מאמנים זרים.
אנחנו לא רוצים שיקרה ביורו 2012 מה שקרה במוקדמות המונדיאל שלא הגענו.
לכן, אנו צריכים וחייבים מאמן לנבחרת זר, הוא יביא את האידיאולוגיה שלו למשחק, ורק יחזק.
בקשר לשופטים- אנחנו רוצים להנות מתצוגת שיפוט טובה, ולא טעויות שיפוט של טירונים בישראל.
תכ''לס, זה הורס את הליגה? לא, אז שיהיו בשקט~
השב   •  82
בן14/02/2010 14:08
השופטים בישראל לא פחות טובים מהשופטים בחו"ל .בכל מקום בעולם השופטים טועים ,רק אצלנו עושים סביב הטעויות קרנבל .
בקשר למאמן זר .מי אמר שיצליח יותר ממאמן ישראלי .הרבה יותר תלוי בכדורגלנים ובליגה בה הם משחקים.להזכירך העונה להוציא את מכבי חיפה והפועל ת"א הרמה של כל הקבוצות מתחת לכל ביקורת.זה פשוט בושה שהליגת העל בישראל חלשה מאוד.כך שהבחירה של המאמן היא מאוד מצומצמת.כך לדוגמא את ביתר  על הנייר יש שם שחקנים עם פונציאל אדיר .ברק יצחקי ,ברוכיאן ,בן-שושן ,טוטו תמוז ,עידן ורד .אני שואל אותך האם מאמן נבחרת יכול לבנות על שחקנים כאלו ,שלא פוגעים כבר למעלה משנה.השחקנים הישראליים שמשחקים בחו"ל יושבים על הספספל ולא משחקים ,האם אפשר לבנות עליהם .אם ליגה לא תשתפר ב300% ,אף מאמן לא יעזור לנבחרת ישראל .
דונאדוני לא ישחק במקום השחקנים.
השב   •  31
5
חוזליטו14/02/2010 10:04
שופט זר בדרבי זה רעיון לא רע כלל, זה ירגיע את האוהדים ויחסוך את הקריאות הנוראות והאיומות של ''מהמר מהמר'' לעבר השופט, הרי בדרבי סוער וקשה מיסוג זה של מכבי והפועל שופט ישראלי לא משנה לאיזה צד הוא יתן פנדל מוצדק, הצד השני עלול ח''ו לחשוב שהוא ''מכור'' או בעל זיקה מיוחדת לאחד הצדדים (צהוב או אדום), רחמנא ליצלן.
השב   •  30
4
יוסי14/02/2010 09:58
הוא דוגמא אחת, מתוך שלל טעויות שיפוט שהיו העונה ולא חסרות עוד דוגמאות.
השב   •  50
נועם14/02/2010 13:42
אם  ניצן שירזי לא היה צועק בשידור שהכדור מהקרן של הפועל חיפה ,נגע בקורה ולא נגע באף שחקן במגרש.איש לא היה מבחין שהשער למעשה לא חוקי.ואז בוחבוט לא היה שומע במחצית שטעה כשאישר את השער להפועל חיפה.ולא היה מרגיש צורך לפצות על הטעות ולהחזיר לביתר בטעויות שיפוט.אבל זה המזל של בוחבוט ,שירזי עשה רעש מהגול של הפועל חיפה ,ובוחבוט המסכן נפל בפח.בוחבוט בס"ך הכל רצה לתקן .
אבל ראינו שופטים גרועים יותר ,אבל התקשורת לא הרעישה סביבם והם יצאו מהעיניין בזול.
השב   •  11
אהרון14/02/2010 13:47

השב   •  10
3
משה14/02/2010 09:57
מה קרה התחלתם לפחד על מונפול הניצחונות המזוייף שלכם שחר לא יוכל לשחד שופטים מגרמניה אולי מישהו חכם יביא אותו לקרית אליעזר במשחק העונה הבא שלא ישרוק לנו יד ירוי של קנדה דקה שנייה ויגמור את משחק העונה
השב   •  1115
אופיר14/02/2010 10:17
השב   •  31
הפטיש העברי14/02/2010 10:30
אהבתי! תגיד, אפשר להכניס את זה לדיסק "אוסף הבכיינות של הפועל"'' הכולל גם את הלהיטים הידועים "לשחקנים אין כח להתקלח" "השופט דפק אותנו" "אנחנו משחקים שני משחקים בשבוע" ? בדיוק חסר לי שיר לאוסף.
השב   •  64
הציוני14/02/2010 11:51
יש לי סימפטיה להפועל אבל אתה באמת סתם בכיין.. לא בגלל השופטים לחיפה יש כזה פער מכם
השב   •  21
אריק האדום14/02/2010 12:15
אז אני אקנה 100 דיסקים שלך. כשאתה בצד שתמיד מקבל הכל בקלות אז בטח אין מה לבכות. רק המקופחים בוכים.
השב   •  43
אסף16/02/2010 11:09
מדובר בהבאת שופט לדרבי ת"א
מה הקשר ליעקב שחר ולקבוצה המסחררת שלו ?
מכבי בזכות ולא בחסד יא בכיין קטן.
השב   •  00
2
ישראלי14/02/2010 09:54
שמעתי שברצלונה שנה הבאה בליגת העל לוזן רוצה שתהיה תחרות.
צודק בכול מילה מה השטויות האלה!
השב   •  51
1
צבר גאה!14/02/2010 09:47

צודק ב 100%!! איפה הכבוד העצמי וההערכה לחברים בשחור שרצים על הדשא? פשוט לא נותנים חשק לצעירים להתקדםם.גם בחו"ל חרא שיפוט ואין מה לעשות אף אחד לא עושה בכוונה.!

נראה מה יגיד לוזון אם נביא יו"ר התאחדות זר.?!?!?!?!?!

רעיון מעולה!

השב   •  133
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP