יום שישי, 10.05.2024 שעה 17:22
איציק זוהר

הנבחרת עדיין לא מחוברת וללא היררכיה

איציק זוהר בטור ל-ONE: פתיחה בינונית לקמפיין ומשחק פרווה. סולומון הבין שזה הזמן שלו וגילה מנהיגות, הביטחון של פרץ חשוב והוא הגיבוי לצעירים

פתיחת קמפיין מאוד בינונית של הנבחרת, גם בתוצאה וגם ביכולת, לא נסכם אחרי משחק אחד, אבל בתור פתיחה היא מאוד בינונית. אם נסתכל על ההחמצה של קוסובו בדקה ה-92 עלינו לומר תודה שלא הפסדנו, היא אומנם שם לא גדול בכדורגל העולמי ולא התייחסו אליו ברצינות כמו לאריות הכדורגל, אבל ממה שראינו הערב (שבת) כל נבחרת תאבד מולה נקודות, בבית או בחוץ.

מדובר בנבחרת לא פראיירית כלל, שיחקה התקפי, ללא פחד, בחלקים לא קטנים של המשחק היא אף הייתה טובה יותר מהנבחרת שלנו. מבחינתנו היה משחק מאוד פרווה, אפשר לצאת מאוכזבים מהתוצאה ומעודדים מכך שקוסובו תיקח נקודות ליתר היריבות כולל שווייץ, יש עוד דרך ארוכה ודברים ישתנו, עלינו לוודא שבמשחקים בהם אנחנו אמורים לנצח ניקח את כל הנקודות.

בחזרה לנבחרת שלנו, עדיין לא רואים את החיבור שאנחנו מצפים לו בין הוותיקים והצעירים. יש מרחקים גדולים בין הציפייה שלנו למה שאנחנו רואים בשטח. יותר מדי שחקנים מנסים להציל את המולדת על ידי פעולות אישיות, אומנם יש הרבה כישרונות ששנים לא היו לנו, אבל צריך להיות משהו מחבר ביניהם וצריכה להיות יותר היררכיה, אצל מי הכדור ואיך משתמשים בו.

אני בטוח שאלון חזן ויוסי בניון ראו את מה שראיתי ומבינים למה אני מתכוון והם ימצאו את הזמן לטפל בדברים האלו. בסופו של דבר, הכישרון הכל כך עצום בחלק ההתקפי שלנו בעיקר, יחד עם דורון ליידנר בחלק האחורי, שהוא פשוט כוכב כדורגל, אפשר יהיה לעשות קמפיין מצוין לצד הנבחרות שאיתנו בבית, בתקווה שנצליח הפעם להעפיל ליורו.

מנור סולומון מתחיל להראות ניצוצות של מנהיגות. למרות שלא היה לו משחק גדול והוא גם רשם החמצה גדולה, אבל הבישול שלו והרצון לדחוף וללחוץ, מראים שהוא הבין שזה הזמן שלו לקחת מנהיגות בנבחרת וצריך לתת לו את הזמן, כמו גם אוסקר גלוך, מוחמד כנעאן, שון וייסמן וכל הצעירים, לתת להם את הזמן להתחבר ולהבין את המשמעות של להיות שחקן נבחרת מוביל.

מאוד שמחתי לראות את דור פרץ מבקיע. לנבחרת מאוד חשוב שיהיה לו את הביטחון מכיוון והוא, יחד עם נטע לביא ואלי דסה, הם הגיבוי הפיזי והמנטלי לאותם צעירים כישרוניים בחלק הקדמי. בסך הכול אפשר להיות מאוכזבים, אבל גם שמחים מהמשחק הזה ושוב, לקראת המשך הקמפיין עלינו להקפיד לנצח במשחקים שעלינו לנצח והקוסוברים ייקחו נקודות גם לאחרות.

לגבי ערן זהבי? מבחינתי סאגת זהבי הסתיימה בשריקת הפתיחה. כישרון ההבקעה שלו תמיד יהיה חסר לנבחרת, אבל ברגע שהצוות המקצועי החליט מה שהחליט השחקנים שכאן אמורים להוביל את הנבחרת לאן שאנחנו רוצים – העפלה לטורניר גדול. בשורה התחתונה, ראינו נבחרת שטרם מחוברת ויש לה עוד הרבה משחקים כדי לעשות זאת.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים