יום שלישי, 01.04.2025 שעה 15:25
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מאור דייטש

גוטמן, קח טיפ מאלישע

דעה: בזמן שבהפועל מתקרבים לגבול החנופה כדי לגרום לשחקנים להישאר, בחיפה היד חופשית. כנראה ש"עוף גוזל" של איינשטיין לא ממש חילחל במתחם חודורוב

לכל אותם אוהדי מכבי חיפה המודאגים שראו את מכבי ת"א מביאה את כל מה שזז, ואת הפועל ת"א שומרת על הכוכבים מהעונה שעברה, אני חייב לומר: תרגעו. הכל יהיה בסדר. כולם כבר יודעים - יענקל'ה שחר רחוק מלהיות פראייר ולמרות ההצהרות על כך שהוא לא ייגרר לדרך בה נקט בעבר ארקדי גאידמק וכיום בה נוקט מיץ' גולדהאר, תסמכו על נשיא הירוקים, שהוא יעמיד קבוצה שתרוץ כמו בכל שנה לאליפות, בלי רגשי נחיתות מאף קבוצה.

אני מביט מהצד על ההתנהלות של הפועל ת"א בכל הקשור להשארתם של שחקנים מסויימים או הבאתם של אחרים ומשווה אותה לזו של הקבוצה מהכרמל. אלי גוטמן יודע בדיוק את מי הוא רוצה לעונה הבאה, ומבחינתנו הוא יעשה הכל כדי לראות את השחקנים האלו לובשים אדום. השאלה, עד כמה רחוק הוא מוכן ללכת.

אני לא יודע מה איתכם, אני לא ראיתי או שמעתי שאלישע לוי הלך לבית של שחקן כזה או אחר וביקש ממנו להגיע לקבוצה. אנשים יאמרו שהעובדה שגוטמן הלך לביתו של בן סהר, רק מראה על האיכפתיות של המאמן לגבי הקבוצה ועל רצונו הגדול להביא את השחקן. לדעתי, זה לא מתפקידו לעשות את זה. בשביל הפגישות האלה קיימים משרדי הנהלה.

בן סהר. (עמית מצפה)
בן סהר. גוטמן הגיע אליו הביתה (עמית מצפה)

בתוך כך, בהפועל, מה לעשות, מקשים מאוד על שחקנים מסויימים לצאת החוצה. אני מבין את הרצון העז את הכוכבים הגדולים שהביאו להם את הדאבל. אחרי השארתם של שכטר ו-ורמוט, הפנו האדומים את המאמצים להשארתם של דה סילבה ואניימה. הבלם הברזילאי, כבר היה עם רגל וחצי בליל הצרפתית והצהיר בריש גלי שהוא רוצה לעבור לצרפת.

דה סילבה גם לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהסחבת במו"מ מול ליל. הוא לא רצה להישאר בהפועל ועל כך אי אפשר להתווכח. אבל שדרוג שכרו וכנראה, הבטחה לפיה לא יעמדו בדרכו אם תגיע הצעה אטרקטיבית, עשו את שלהם ודה סילבה שוכנע להישאר עונה נוספת. דה סילבה כבר בן 26 ואם הוא רוצה קריירה מוצלחת בליגה גדולה, הוא חייב להתחיל להתקדם.

גוטמן ודה סילבה. הבלם היה חייב לצאת החוצה (רועי גלדסטון)
גוטמן ודה סילבה. הבלם היה חייב לצאת החוצה (רועי גלדסטון)

במקביל, אני מביט על דקל קינן שרוצה להגשים את החלום האירופי. יענקל'ה שחר ואלישע לוי יודעים היטב שאם קינן יעזוב זו תהיה מכה גדולה מאוד לחיפה. קינן היה אחד השחקנים החשובים ביותר בקבוצה בעונה שעברה ולמרות זאת, אפשרו לבלם לצאת ולהיבחן בקאזאן. דקל מאוד רוצה אירופה ואם תגיע הצעה ראויה בחיפה לא יעמדו בדרכו.

גם שלומי ארבייטמן שרצה מאוד לצאת לחו"ל, קיבל את מבוקשו. אין צורך לפרגן ולספר על תרומתו הגדולה של החלוץ בעונה שעברה. למרות זאת, אלישע ושחר יודעים היטב ששחקן שרוצה לצאת, צריך להראות לו את הדלת. וכך היה. כנ"ל לגבי ג'ורג' טשיירה שביקש לצאת לציריך ולמרות סאגה לא קטנה, בשורה התחתונה קיבל את מה שרצה. אלישע יודע טוב מאוד שהוא חייב להביא שחקנים חדשים שייכנסו לנעליהם של אלו שעזבו והוא והצוות המקצועי עובדים קשה מאוד כדי למצוא פיתרונות. אלישע לא הלך לבית של שלומי או ג'ורג' ולא שלח להם מכתבים כדי שיישארו.

אלישע לוי עם שלומי ארבייטמן. יחי ההבדל הקטן (עמית מצפה)
אלישע לוי עם שלומי ארבייטמן. יחי ההבדל הקטן (עמית מצפה)

ואי אפשר בלי מילה על וינסנט אניימה. אין יותר מדי מה לומר מלבד משפט אחד: אם נראה את שוער נבחרת ניגריה מתאמן במתחם חודורוב גם בעונה הבאה - זו תעודת עניות עבור האדומים ולא תעודת כבוד. תשחררו את מי שמגיע לו. בהפועל מתגאים כל הזמן שמדובר "במשפחה אחת גדולה". גוטמן התבטא בעונה שעברה כאומר על השחקנים: "הם כמו הבנים שלי, אנחנו משפחה". ואני קורא לגוטמן, טביב והראל - את אריק איינשטיין אתם בטוח מכירים. בדרך לאימון או למשרד שימו את הדיסק שלו באוטו ותעשו פליי. על "עוף גוזל".

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 217 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 217 תגובות ב-156 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
156
הענק הירוק20/07/2010 22:48
חיפה זכתה באליפות (גם אחרי הקיזוז)
השב   •  00
155
שאול16/07/2010 13:50
על משא ומתן שמעתה  מה השטויות האלה חנופה ע
השב   •  00
154
מכביסט ירוק13/07/2010 19:29
בואנה זה היה הדעה הכי נכונה ששמעתי הפועל רק מתחפניםכמו כלבים לבן סהר לדה סילבה ולוינסט אניימה ומכבי חיפה רוצה שארביטמן וקינן יצאו לאירופה ויחוו חויה של התפחתחות . הפועל שאני שונא אותה עשו טעות לדעתי כי רק על קיזוז הפועל הסתמכו כדי לקחת אליפות וביש מזל של דקה 90
השב   •  10
153
ירוק בנשמה12/07/2010 20:09
קודם כל שאפו להפועל ת"א על עונה מדהימה בסופה זכתה בדאבל (אמנם האליפות זה היה שוד לאור יום,אבל גם לבעלים שלנו יש חלק בזה).אבל אני מבקש מכל אוהדי חיפה לא להתעסק בתל אביביות,להיות עם הלב והנשמה גם בעונה הבאה ובעזרת השם נצעד לאליפות 12 במספר.נ.ב- אנחנו המועדון הכי ארופאי בליגת העל.
השב   •  20
152
ירוק09/07/2010 20:56
מה יהיה אם לא תעלו לליגת האלופות אפשרות מעל לסבירה כל הקבוצה תעזוב בינואר?
השב   •  00
151
לא נשכח חרפת בני יהודה09/07/2010 08:31
ואלישע האפס מלך הלוזרים והפראיירים. 
השב   •  12
150
מתעניין09/07/2010 03:54
מעניין מי הפך את העולם לפוצץ לגולסה את החוזה בלאציו
השב   •  20
149
דרור09/07/2010 03:42
שם המשחק - ליגת אלופות.
אם הצלחת להגיע - תקבל פרס כספי ענק וחווית משחק שלא קיימת בליגה בלגית נידחת או בקוצת תחתית צרפתית.
האסטרטגיה ברורה - אם יש לך שחקן טוב, למה להמר על הבאת שחקן אחר?
אם הפועל לא היו זוכים באליפות - חצי קבוצ היתה הולכת, גם בלי טור הדעה הזה.
השחקנים רוצים להישאר ונסות לחוות את חווית ליגת האלופות. לכן נשארו ושודרגו.
השב   •  20
ברנש16/07/2010 16:01
דה סילבה שרצה לעבור לליל היה עובר לקבוצת צמרת שסיימה מקום שני שלישי אם אני לא טועה. אולי תשחק בליגת האלופות בדיוק כמו הפועל ת"א.  ארבייטמן הולך לשחק בליגה הבלגית שכמה שמכפישים אותה היא יותר טובה מהליגה הישראלית ברמה.. מעבר לזה קבוצתו גנט הולכת לשחק גם במוקדמות ליגתהאלופות ככה שיש לו סיכוי להגיע עם גנט לליגת האלופות וגם להגשים חלום ולשחק בקבוצה מאירופה. גם אניימה בהפועל יכל למצוא קבוצה באחת הליגות הטובות באירופה, פשוט הפועל לא נתנו לו
השב   •  12
הג''ונגל הירוק20/07/2010 05:13
השב   •  00
148
בני. ב09/07/2010 00:33
בליל של שטויות. רמה נמוכה ותו לא. אתה בהגדרה בזבוז זמן!
השב   •  10
147
אלון08/07/2010 23:29

מזמן לא קראתי כתבה כזאת הזויה. הפועל לא הכריחה אף שחקן להישאר. כולם נשארו מרצונם בסופו של דבר. נכון שנעשו מאמצים להשאיר אותם, ואפשר להבין, אבל מאיפה הבאת את הקשקושים של עוף גוזל וכו''. לא יודע מי אתה אוהד, אבל אתה מתוסכל שחבל"ז.

השב   •  01
146
ירוק08/07/2010 21:16
אתה אוהד הפועל
השב   •  10
שאול16/07/2010 13:54
אלישע מוותר תביא לו את רוני הוא יוותר ? זה שחר שלא מוכן לשלם וזאת זכותו
השב   •  00
145
סבא אדום08/07/2010 16:26
השב   •  00
144
גיא08/07/2010 13:46
איזו רמה ירודה של כתבה.
השב   •  21
143
נוביצקי08/07/2010 12:10
כדורגל זה ביזנס מצד אחד גוטמן הולך כמו גבר ועושה ת''עבודה שבאמת צריך לעשות עם הלב ביחס לשחקנים מצד שני אסור לפרק קבוצה שזכתה בדאבל זה לא כמו פעם שהשחקנים היו נשארים ולוקחים עוד זה לעזוב אז להשאיר אותם גם קצת בכח זה ביזנס.
השב   •  00
142
אהוד08/07/2010 11:43
אוסף של שטויות!

ככה צריך לעשות . ואל תשלה את עצמך חיפה תיחלש העונה . והתל אביביות ישאירו אותנו מאחור.
אתה לא ממש חכם.
השב   •  11
הג''ונגל הירוק20/07/2010 05:14
יא חסר חיים
השב   •  00
141
הפועל08/07/2010 11:41
השב   •  01
דנה08/07/2010 12:49
השב   •  00
140
יקי08/07/2010 11:00
השב   •  00
139
דודו08/07/2010 10:50
השב   •  00
138
אייל08/07/2010 10:29
השב   •  01
137
צהוב08/07/2010 02:41
אולי ככה תבינו איך אוהדי מכבי מרגישים כאשר עמנואל רוזן הגאון כותב תמיד נגד מכבי , אז בטח אתם כותבים שהוא צודק.. ולמה ?כי זה נגד מכבי ובעד הפועל ..אבל שזה מגיע להפועל , לא מה פתאום..הוא טועה ובגדול !צביעות זה שם המשחק
השב   •  31
136
אריק האדום08/07/2010 01:40
תאכל ת''לב אתה וכל החיפאים שעינם צרה בהפועל. ותודה לחיפאים המפרגנים. 
השב   •  00
135
אדום08/07/2010 01:02
השב   •  20
א-י-מ-פ-ר-י-ה08/07/2010 03:06
לליגה אירופית אתם לא תעלו השנה ילוזרים, וואלה בלי לוזון מי היה שומע אותך היום בכלל.
השב   •  31
134
אריק האדום08/07/2010 00:07
השב   •  01
133
רק ירוק !08/07/2010 00:06
השב   •  00
132
רק ירוק !08/07/2010 00:06
השב   •  01
131
ב.מ.08/07/2010 00:00
 וכמה מסכנים האוהדים (של מכבי חיפה) הם ממש זקוקים לכתבה העלובה הזאת.
 כתבה שמזכירה את הימים החשוכים של הפרוודה(מימי ברה"מ הקומוניסטית) ושל אל אהרם המצרי (בימי ששת הימים)
    התכנים שונים , אבל הרוח ,אותה רוח,
  נראה לי שלכתב הנתעב יש מקורות מוסמכים בהנהלת הפועל שאינם מוכרים לאף עיתונאי אחר בישראל,
  בנוסף ההבנה הגדולה שהפגין בדרך התנהלות קבוצות בארץ וביחוד בהפועל ממש הורסת.
  אפילו אחרון האוהדים השונאים את הפועל אינו מסוגל להעלות בדימיונו הקודח רעיונות מלאי טיפשות וארס.
     לסיום, מאור דייטש, קח טיפ ממני תפסיק לפרסם את הגיגך ההזויים באתר , בסך הכל אתה מכפיש את עצמך.
השב   •  50
130
אדום דם07/07/2010 23:59
דבר ראשון קינן שחקן חופשי והוא לא תחת חוזה 2 גולסה הגיע לאיטליה ושחר לא שחרר אותו השאיר אותו בכח כולל איומים נכון שגולסה לא התנהג כמו שצריך אבל הוא נשאר בכח3 כל השחקנים שההנ הלה השאירה קיבלו חזה כפול ובמה ענקית בליגת האלופות עם הופעה מכובדת יקבלו חוזים גדולים יותר ממה שהם מקבלים בפורטו או בליל עם כל הכבוד למועדונים המפוארים האלה4 איך אתה משווה את אלישע לאלי את מה שאלי שכח לאלישע לוי יקח שנים והוא אפילו לא יגיע לקרסוליים של אלי גוטמן
השב   •  30
129
נדב07/07/2010 23:54
השב   •  03
128
חצב07/07/2010 23:52
הם לא רוצים לעזוב בכל מחיר והתנאים שהוצעו להם לא איפשרו ההעברה. הם נמשכו לתהילה והם יגיעו אליה כשזאתי תציע להם את הטוב ביותר ולא משהו פושר כמו גנק של ארביטמן. אז תרגע.
השב   •  10
127
אבי07/07/2010 22:40
1. דקל קינן שחקן חופשי ולמכבי חיפה אין מילה בעניין
2. ארביטמן שנה לפני סיום חוזה ושחר מעדיף להרוויח עליו מליון יורו, וזה לגיטימי
3 כל שחקני הפועל שציינת תחת חוזה ארוך טווח למעט אניימה שיש לו עוד שנה, ושידרוג החוזים לא היה מחוייב המציאות והפועל באו לקראת הכוכבים שלהם
4. דה סילבה - הפועל חתמה על העברתו הצרפתים לא העבירו כסף, מה שחר היה עושה? מעביר אותו ללא כסף? היצחקת אותי.
5. לאניימה אין ביקוש לצערו, וגם לצער האוהדים שחושבים שמגיע לו. אין הצעה ממשית עבורו. הוא יכול להישאר עוד שנה ולעזוב ללא תמורה, הוא יכול לחתום לעוד 3 שנים בחוזה משודרג, הוא יעשה מה שטוב לו, אף אחד לא כופה עליו

בסה"כ הנהלת הפועל עשתה דבר ענק והשאירה את התלכיד שכה הצליח שנה שעברה, אני בטוח ששחר וגם אתה כאוהד חיפה הייתם שמחים אם זה היה קורה גם אצלכם

אגב. למה שכחת את נאתכו.. כמו ארביטמן היתה היזדמנות למכור אותו לפני שיעזוב בחינם אז הפועל מכרה אותו
אבל למה להיצמד לעובדות אם הם מפריעות לך.
השב   •  120
126
אריק07/07/2010 22:26
השארנו שחקנים כדי להשאיר את הקבוצה לצ''מפיונס~
מה הוא מבין?
השב   •  30
125
Demon Tools07/07/2010 21:25
באמת?!אתה רציני חושב את זה?! אם כן..אז המצב בקנטים..=\ תתעסק בקבוצה שלך..שלא הצליחה להשאיר שחקן אחד ושכולם מנסים לעוף ממנה..אנחנו מתחזקים ונשארים חזקים. אל תקנא
השב   •  60
HapoelTLV07/07/2010 22:28
ממורמר..
השב   •  10
רק ירוק !07/07/2010 23:52
כולם יוצאים משם כי אצלנו שחקנים פורחים , שחקקנים משחקים טוב , מגיע להם לצאת לחו"ל ואצלנו אף אחד לא עומד בדרך שלהם .. ההנהלה שלנו רוצה שהם יצליחו ובדיוק בגלל זה השחקנים שלנו עוזבים לאירופה .. לכם יש שחקן כלשהו שהצליח באירופה כמו בניון ? ל=א !
השב   •  11
HapoelTLV08/07/2010 01:23
ורמוט,שכטר,דה סילבה,ידין.. כולם אמרו שהם שמחים להישאר וחולמים בלילות על להיות עם הפועל בצ''מפיונס.. נאתכו ויבואה שוחררו הלי ויכוחים בכלל כשהגיעו הצעות מקבוצות טובות..
השב   •  10
124
שי07/07/2010 21:20
השב   •  60
ירוק בדם07/07/2010 21:28
יא דפוק
השב   •  25
יא אהבל07/07/2010 22:29
השב   •  60
123
כרמליסט07/07/2010 21:05
בעוד 3 חודשים כאשר הפועל ת"א יצליחו בליגת האלופות וחיפה תדשדש במקום השלישי תאכל את הכובע.הם משקיעים כי הם אוהבים ורוצים את הצלחת הקבוצה באירופה לעומת שחר החושב רק על עסקיו לא מענינים אותו האוהדים.
השב   •  77
בני08/07/2010 16:54
הא אתה הוצאת מליונים מהכיס כל השנים האלה לחיפה הא?.אני לא בטוח אפילו שיש לך מנוי.מה אתה מדבר שטויות שחר עשה מה שאף אחד לא עשה והוא לא צריך לדאוג לרצון של האוהדים כי עם הוא ידאג אנחנו נגמור כמו ביתר וכמו מכבי תל אביב עוד שנתיים קדימה.
ההתנהלות שלו טובה ועובדה כל שנה אנחנו בצמרת.
השב   •  00
122
מכבי יש רק בתל אביב ובתל-אביב יש רק מכבי07/07/2010 21:04
כותב טור צודק, ההנהלה העלובה שלכם מחזיקה כמה שחקנים בכח בהם דה סילבה, שכטר, ורמוט, ומהראן לאלה כל אלה יעשו דווקא לאלי גוטמן ולשני הבעלים סתומים שלכם וזה יהיה בליגה ולא בארופה כי הם ירצו שיקחו אותם בפגרת החורף ובליגה תהיו מקום רביעי-חמישי ותזדנבו הרחק מאחורינו(אנחנו נזכה באליפות) ואפילו מאחורי חיפה ובני-יהודה
השב   •  15
o.m08/07/2010 01:43
למה אתה מגלה? עכשיו אין מה לחכות שתתחיל העונה
השב   •  00
121
אדום07/07/2010 20:58
לא ראוי להתייחסות בכלל..
השב   •  20
120
anti makaki07/07/2010 20:55
השב   •  02
119
רמי07/07/2010 20:46
השב   •  10
118
האליפות תחזור לכרמל07/07/2010 20:42
אני מבין את שחר ואלישע.. טור ענק שאפו.
השב   •  73
117
גוטמן בהפועל לנצח07/07/2010 20:36
וביטלו את העיסקה בדיעבד
השב   •  41
116
הפועל לעולם ועד07/07/2010 20:25
לכל החיים אדום.
השב   •  22
הפועל07/07/2010 20:34
הפועל אותך נמשיך רק לאהוד
השב   •  11
שחר07/07/2010 21:24
השב   •  11
רק ירוק !07/07/2010 23:53
השב   •  00
115
צפוני אדום07/07/2010 20:18
הבנו מאיזה זוית אתה רואה וזה בסדר ! הפועל בהרכבה הנוכחי מאימת יותר מתמיד על כל התארים בליגה ! אבל בכל זאת נתיחס לעובדות - אף שחקן לא נאנס להשאר בקבוצה הבחירה היתה חופשית הטעם הפשוט שנקרא אלטרנטיבה  לשחק  בגנט (כמו ארביטמן ) לא עושה חשק  לורמוט,שכטר,אנימה ודה סילבה היום כבר מבינים שמשם לא מגיעים לצמרת הכדורגל ,דה סילבה הבין (אני מאמין שכדי להיות שחקן מוכשר צריך גם אינטליגנציה ) שאים הפועל מתקשה לקבל את דמי העברה שסוכמו כנראה שגם השכר הפנטסטי שהובטח לדה סילבה לא יגיעה אליו וזה כל הסיפור ! עדיף ציפור ביד משתים על העץ ! ולכן הופעה טובה בליגת האלופות יכולה להביא אותו לטופ והוא אכן ראוי לזה ! כמו גם שאר השחקנים לצערי (באמת ) חיפה לא הירשימה בליגת האלופות ולכן הבררה של ארביטמן וקינן זה שדרוג כסף ולא רמת כדורגל אז שיהי בהצלחה לכולם .
השב   •  61
ירוק אהבת חיי07/07/2010 20:50

" לשחק בגנט (כמו ארביטמן ) לא עושה חשק לורמוט,שכטר,אנימה ודה סילבה"

תן לי שמות של שתי קבוצות לפחות שהתעניינו בקיץ גם בשכטר וגם בורמוט..!
צא מהסרט הורוד שאתה נמצא בו..אין לי כלום נגדך אבל לפחות תדבר הגיון..
כל השחקנים הישראלים כיום מוכנים לעזוב הכל ובתוך דקה לעבור לאירופה ..
וזה לא משנה איזה ליגה לשחק..העיקר לא פה.!
למה? כי הרמה פה בין הגרועות באירופה ! קיצוץ? אבי לוזון? אחי נצרת ובני סכנין יום שבת?
רוצה עוד סיבות למה השחקן הישראלי רוצה לעזוב ..!
למה אניימה לא עוזב ? למה שכטר לא עוזב? וגילי?
כי הם חיים בסרט שהם מינימום אינטר והם לקחו את אליפות אירופה..
הם מקבלים הצעות מליגות מיוון קפריסין בלגיה..ושוללים ישר למה? כי הם חושבים את עצמם ליגה ספרדית אנגלית איטלקית..
שיהיה בהצלחה !

השב   •  111
114
דאבליסט אדום עד07/07/2010 20:09
השב   •  40
113
דאבליסט אדום עד07/07/2010 20:08
אף קבוצה לא רוצה כרגע את אניימה/ דה סילבה בסכומים המגיעים עליהם. חוץ מזה אם הפועל תשחק באלופות והם ישחקו טוב(אל תשכח את הפשלות האיומות של השוער בגביע העולם), הם יתקדמו יותר ממה שהיו מתקדמים אם לא. בקיצור אל תבלבל
השב   •  51
רק ירוק !07/07/2010 23:55
בסכומים המגיעים עליהם ?שקל תשעים לא הייתי שמה עליהם !
השב   •  03
112
משה07/07/2010 19:58
ורמוט בועט . הרוש הודף. זהבי. פנימה.פנימה.לא יאמן.
השב   •  50
111
גיסנו07/07/2010 19:52
ואני אומר את זה בתור אוהד מכבי, אבל למרות שהיה נראה שהסגל של הפועל הולך לאבדון, לצערי הם שמרו כמעט על כולם (אני מקווה בשביל אניימה שהוא יעזוב, מגיע לו הרבה יותר מליגת העלק) מסיבות כאלה ואחרות. לורמוט ושכטר לא היו הצעות מספיק מעניינות (מוכיח שוב כמה הליגה שלנו לא באמת נחשבת, אם שני שחקני ההתקפה המובילים של מחזיקת הדאבל לא מקבלים שום הצעה מהליגות הגדולות) ועסקת דה סילבה נפלה ככל הנראה בגלל ליל, מה שיוצר הגנה מפחידה עם דה סילבה ופרנסמן.
אני לא חושב שההנהלה החזיקה שחקנים בכוח, פשוט נראה לי שמעבר לדה סילבה לא הגיעו הצעות רציניות בשביל אף שחקן אחר. גם המו"מ עם כל אחד שנשאר היה קשה והפועל הצליחו להשאיר שחקנים רק לאחרונה.

כל הטור הזה בעצם הוא תסכול על זה שבחיפה הביאו קשר אחד בהשאלה ואיבדו חצי אחר מההרכב, ונראה כרגע שחיפה תראה את הגב של התל אביביות.
השב   •  281
יפה גיסנו07/07/2010 20:14
לא יכולתי לנסח טוב יותר ממה שכתבת פשוט תשובה אובייקטיבית ומושלמת ונכונה.להתראות בדרבי
השב   •  82
110
רפי07/07/2010 19:51
מאור היקר, אני אתעלם לרגע מהעובדה שאתה אוהד מכבי חיפה, כל הדברים אותם ניסית להציג בצורה מעוררת רחמים ומתרפסת הינם צעדים רלוונטים של קבוצה שרוצה לשמר את סגל השחקנים האיכותי שלה ואין בכך שום פסול עבור קבוצה שרוצה להתקדם בליגת האלופות ולמשוך את האוהדים שלה לקנות מנויים.
השב   •  30
109
אדום07/07/2010 19:49
אז  מי צריך ללמוד ממי?יא עלוב!
השב   •  00
108
אל אל הפועל!07/07/2010 19:47
אז אין לחיפה שום דרך לעצור בעדו
השב   •  10
107
רוני07/07/2010 19:29
השב   •  20
106
אדום לנצח!07/07/2010 19:06
השב   •  30
105
קיקו07/07/2010 19:02
השב   •  91
104
הג07/07/2010 18:58
אלוהים,מה יש לכם שם בצפון,כמה רגשי נחיתות,למה?מהאויר שאתם שואפים?מה אכפת לכם מה קורה בקבוצות אחרות.

השב   •  50
103
יצחק זייאמר07/07/2010 18:54
השב   •  40
102
ירוק זועם07/07/2010 18:45
מכבי חיפה מועדון הרבה יותר גדול זה כמו נגיד בכדורסל מכבי ת"א וגלבוע גליל נכון שגלבוע גנבה אליפות למכבי וכמו בכדורגל הפועל {בגלל הקיזוז} גנבה אליפות לקבוצה היותר טובה שלקחה יותר נקודות..
השב   •  1818
אדום08/07/2010 19:22
השב   •  00
שמעון בעל הנס13/07/2010 15:12
השב   •  00
101
בארסה07/07/2010 18:36
לא נותנים לשחקנים שלהם להתקדם פשוט בושה
השב   •  13
100
הפועל לב אדום07/07/2010 18:29
הפועל שמרו על מלך הבישולים של הליגה (כמובן, שחקן העונה, ורמוט), סגן מלך השערים בליגה, הבלם הכי טוב בארץ בעונה החולפת (אגב, בסופו של דבר ליל היו אלה שהפילו את העסקה).
זה לא שהפועל אמרו לשחקנים שהם לא יוצאים לאירופה, וזהו. הרבה מאוד חוזים שודרגו. בסוף יצא שהפועל עם סגל רחב ומצוין, וחיפה לא כלכך (כרגע).
השב   •  62
ניר07/07/2010 18:54
ועדיין חיפה סיימה עם 3 נקודות יותר :)
השב   •  25
אדום07/07/2010 20:54
השב   •  31
99
ליאור07/07/2010 18:28
באופן קבע. בלעדיהם הוא יאמן את א.א.לימסול
השב   •  52
98
המום07/07/2010 18:23
יבואה ונאתכו שתי שחקני מפתח שוררו מהפועל בשיאה של העונה כדי לא לעצור נבעד התקדומתם המקצועית והכלכלית למרות הנזק שעלול היה להגרם לקבוצה במאבקי האליפות והגביע{את הסוף,כולם יודעים}
גולסה,כוכב צעיר שדוכא בחיפה קיבל הצעה מפתה מקבוצה בליגה האיטלקית,מהטובות בעולם,כולם זוכרים את ההתנהגות הברוטלית של ראשי חיפה שלמעשה חיסלו לכישרון הצעיר את הקריירה.
התיסכול העמוק שנובע מעצם העובדה שהפועל ת"א הצליחה לשמור על רובו ככולו של הסגל הנפלא שהוביל אותה לדאבל,היאוש שנובע מהעובדה שמול עניי הכותב מתגבשת שוב הקבוצה הטובה ביותר ששיחקה אי פעם בליגה הישראלית,היאוש והתיסכול מבצבל מכל מילה בטור המיותר הזה.
לכתוב שגוטמן צריך ללמוד מאלישע לוי זה במקרה הטוב לעג לרש,אינני מעז לכתוב את דעתי מה זה מביע במקרה הרע מחשש שתגובתי תיפסל,אומר רק זאת,מה שגוטמן שכח אינני בטוח שלוי אי פעם ידע.
לסיום,כמות תחינות שהופנתה מאנשי חיפה לדקל קינן,כמות דמעות התחנונים שנשפכו לרגליו של קינן היתה יכולה לתרום לכינרת כמויות אדירות של מים
בנוסף לעודה שגם טשיירה ומסיללה בורחים מחיפה כמו עכברים מספינה טובעת ורצונם של עוד שחקנים לעזוב מעידה על עובדה אחת מוצקת ובלתי ניתנת לעירעור:
לא רק כדורגל יכולים ללמוד מהפועל בחיפה,גם ניהול נבון ושפוי.
השב   •  202
יהונתן07/07/2010 19:11
סוף סוף תגובה עיניינית שמנוסחת בצורה רהוטה ( למעט תיקון לשוני קטן - בשורה הראשונה, שני שחקנים* ולא שתי שחקנים ).
מקווה לטורי דעות מאנשים יותר אובייקטיבים, או לפחות מדברים לעניין.
השב   •  10
קטר חיפאי07/07/2010 19:59
גולסה יצא לאיטליה כמו גנב מתחת לאף של שחר, אז הגיע לו. ויבואה ממש כבר לא היה שחקן מפתח כשהוא שוחרר, גוטמן כבר היה מת להיפטר ממנו. אף אחד לא בורח ממכבי חיפה, פשוט צריך לתת לשחקנים הטובים להתקדם. ולא מתגבשת אצלכם שום קבוצה "הטובה אי פעם בכדורגל הישראלי", עונה שעברה סיימתם עם פחות נקודות מאיתנו, ולא משנה את מי תביאו לא תתקרבו למכבי חיפה של 94 (ברקוביץ'', עטר, קנדאורוב, חזן, רוני לוי, מזרחי) או של 2003 (יעקובו, ז''וטא, רוסו, קטן) או של בית"ר של לפני שלוש שנים. אתם כרגע משתוללים עם הכסף, עד שיקרה לכם כמו לנתניה ותחזרו לאמצע הטבלה. הפועל ת"א היא לא חברה קבועה במועדון הצמרת. כרגע אתם בתקופה של כמה עונות טובות, אבל אתם יודעים טוב מאוד שזה זמני. מכבי חיפה לדוגמא, מאז 94 לא סיימה מתחת למקום חמישי, לקחה 7 אליפויות ושני גביעים, הגיעה פעמיים לליגת האלופות, פעם אחת לרבע גמר מחזיקות, שמינית גמר מחזיקות ושמינית גמר אופא. ביום שהקבוצה שלך תדגדג את ההישגים האלה תוכל לדבר.
השב   •  27
המום{2}07/07/2010 21:17
טשיירה "התקדם" לקבוצה בשוויץ,אכן התקדמות.
דקל קינן מחפש קבוצה בנרות,הוא שחקן חופשי ושחר מתווסף לרשימת הבוכים כי הולך להפסיד עליו כסף.
מסיללה ועוד שחקנים רק מחכים לרגע לברוח מחיפה,אפילו ורד לא שש להפרד מגן החיות הירושלמי ולהצטרף לחיפה.
הפועל ת"א קבוצה שמופיעה רצוף משנת 2002 באירופה ומופיעה בכבוד,לראיה הפרש של עשרות מקומות בדירוג האירופי לזכות הפועל.
מכבי חיפה שלטה בכדורגל הישראלי בזכות העובדה שתקציבה היה תמיד כפול ויותר משאר קבוצות הצמרת,בשנות גיידאמק לא הייתם פקטור בליגה "ופיסגת"הישגיכם היתה השתתפות בגביע האינטרטוטו שגם ממפעל "עפתם" בסיבוב הראשון.
כיום יש עוד קבוצות היכולות להעמיד תקציב כמו שמעמיד האיש עם הקסקט,קבוצה אחת אפילו שברה את הכלים ותפסה פרייאר קנדי שהקציב 100 מליון שח כדי לנסות לשחזר את ההישג הנפלא של הפועל בעונה שעברה.
הפועל ת"א של השנה היא הקבוצה הטובה ביותר שהיתה אי פעם בכדורגל הישראלי אין שחקן אחד בארץ שלא רוצה לשחק בהפועל{כן גם יצחקי רצה,רצה מאוד}ואין שחקן אחד במכבי חיפה שיש לו מקום בהרכב של הפועל ת"א ,באחריות.
הימים ששחר השתמש בקבוצות בליגה כמחסן חלקי חילוף עברו מהעולם,ניום מול תקציבים שווים אין לכם סכוי להתמודד מול הפועל שתקציבה אינו גבוה{אם בכלל} מזה של מכבי חיפה.
והבטחה לסיום,אם,רק אם יתמזל מזלה של הפועל ת"א לעלות לשלב הבתים באלופות אז תבין את ההבדל הגדול בין הקבוצות.
הדפס ושמור.
השב   •  20
קטר חיפאי08/07/2010 02:51
בקשר לקבוצה הכי טובה בתולדות הכדורגל הישראלי- אם אתה מתכוון לעונה שעברה, אז איך זה שלקחתם פחות נקודות מאיתנו? ואם זה בקשר לעונה הבאה אז אתה לא יכול לדעת עד שאתה לא רואה אותם משחקים. בכל העונות שלקחנו אליפות הרבה פעמים לכם ולמכבי ת"א היה תקציב גדול משלנו. פשוט שחר יודע להתנהל עם הכסף, ולהביא מציאות כמו יעקובו, ז''וטא, חיים רביבו, יוסי בניון ושאר שחקנים שלא עולים לו הרבה כסף עד שהוא מוכר אותם ביוקר, והמחלקת נוער שלנו מספיק טובה כדי לייצר שחקנים כמו ברקוביץ'', עטר, רוזנטל, יניב קטן, דקל קינן, אריק בנאדו, ניר דוידוביץ'', בירם כיאל, ניר קלינגר, טל בנין ועוד רבים וטובים. זאת הסיבה שאנחנו תמיד לוקחים תארים ואתם לא. אין שחקן בחיפה שיש לו מקום בהרכב של הפועל? פחח אם הייתי צריך להרכיב הרכב משתי הקבוצות השחקנים היחידים שלכם שהייתי לוקח זה דה סילבה, ורמוט ואניימה. כל השאר ירוקים. ואם כבר תקציבים- תמיד היה לכם תקציב לפחות מה-4 הגדולים בליגה, אז איך הייתם מסיימים בתחתית? וכל ההישגים שלכם באירופה מסתכמים בעונה אחת טובה בגביע אופא ובעונה הזאת, שגם בה הגעתם ל-32 האחרונות בליגה האירופאית כשאנחנו הגענו ל-32 האחרונות בליגת האלופות. הדירוג הזה לא שווה כלום, גם אנחנו וגם אתם מדורגים בו לפני קבוצות מאיטליה, ספרד ופריימר ליג. אם הפועל תגיע או לא לליגת האלופות זה לא עניין של מזל- זה עניין של יכולת. ואם אתם רוצים להוכיח את ההבדל בינינו- אני רוצה לראות את הפועל מסיימים מקום שלישי בבית ונותנים שלישיות לאולימפיאקוס וליונייטד.
השב   •  03
97
אורן07/07/2010 18:15
ישר כוח כול מילה בסלע
השב   •  46
96
להב אטיאס07/07/2010 18:12
בנאדם עלוב. חח משפיל את עצמו בשביל שחקן גם אם הוא תותח לא צריך לעשות את זה . ושמעתי שמועה שהיה משהו בין שכטר לורמוט באוסטריה אתמול בלילה
השב   •  65
95
יאללה חיפה07/07/2010 18:11
השב   •  31
גיבור07/07/2010 20:54
כל מה שההנהלה רוצה זה להשאיר את הסגל הקיים כי הוא היה חזק מאוד. בנוסף לזה היא גם רוצה לחזק אותו עוד יותר לליגת האלופות, ובשביל המטרה הזאת, גם לדבר יפה עם שחקנים ולבקש מהם בא בחשבון.
השב   •  10
94
צהוב07/07/2010 18:11
השב   •  51
93
רון האדום07/07/2010 18:08
השב   •  51
92
יפת בן רצון צדקה07/07/2010 18:04
מאוד הפליאו אותי הדברים שכתבת, כשהיה קשה לך מאוד להסתיר את אהדתך לקבוצה מסויימת. בכל אופן קרא את הדברים בעיון , כדי שתבין שיש גם אחרים היודעים לכתוב ולהתבטא.
כולם ללטא יוצא מן הכלל גמרו את ההלל על כל מה שעשה גוטמן בעונה שעברה ובמהלך הפגרה בין שתי העונות. שנית! איך בכלל אתה מעז לעשות השוואה בין דקל קינן (שאיני מזלזל בו) לבין דה סילבה? שלישית: האם יש בכלל מקום להשוואה בין איתי שכטר לשלומי ארבייטמן? האם היה מעלה בדעתו כל מאמן באירופה שיש לו ביד אחד כמו אניימה לוותר עליו? הרי היתה זו עזות מצח מצד הנהלת הפועל תל אביב אם לא היו נלחמים עליו ויפה עשו שפעלו כפי שפעלו כדי להשאיר אותו. אם אינך יודע יש כלל פשוט בכדורגל האומר ששוער הוא בדרך כלל 40% מקבוצה !  אניימה הוא קצת מעל לזה!  ומה בדיוק קרה אם גוטמן החליט ללכת אל בן סהר? האם הוא הוריד מכבודו ולו שערה אחת? או שמא זה לא מתאים לכיוון האהדה שלך בכתבה?
אני משוכנע שגם שחר הגדול אם היה לו נכס כמו אניימה, היה נלחם בכל דרך אפשרית כדי להשאיר אותו.
ידיד מר מאור! ישנו פתגם בערבית (ואני מתרגם אותו לעברית) "מי שדופק על הדלת צריך להיות מוכן לכל תשובה". שלא תצפה שאתה תכתוב כל מה שעולה בדעתך ואחרים ישתקו לכל מילה שלך.
בידידות יפת בן רצון צדקה
השב   •  82
91
lירוק בדם07/07/2010 18:03
ברגע שהפועל לא יעלו לאלופות תתחיל הנפילה והיא תהיה כואבת,
ואנחנו והצהבת נקטוף את הפירות.
השב   •  84
90
ישראל07/07/2010 18:00
זה הקטע אם בן סהר אף מועדון במיוחד ברמת הפועל תל אביב שמתגאה ברמת המועדון שלה לא צריכה להתחנן לשום שחקן הרי יש להם מקום של זר שיביאו לשם זר.
השב   •  01
89
קובי האדום07/07/2010 18:00
תפסיק לכתוב כמו אוהד ילדותי ותתחיל להתנהג כמו כתב רציני, וזה אומר להתייחס לעובדות.
אני יכול לכתוב כאן טור תגובה שלם אבל בשורה התחתונה הפועל מכרה רק לפני חצי שנה את יבואה ונאתכו וגם את דאגלאס היא הייתה מוכנה למכור הפועל הוציאה לא פחות שחקנים מחיפה לאירופה אך כל דבר נעשה בהתאם לרצונות של השחקן ולמטרות של הקבוצה.
נ.ב בחיפה כבר שנה מתחננים לקינן שיחתום על חוזה חדש ןלא מצליחים - חבל
השב   •  50
88
אדום עולה07/07/2010 17:59
לא התייחסתה כאן בהדיקות לדברים מה ציפתה שהפועל לא תנסה להשאיר את דה סילבה? ברור שהוא רצה לעזוב לליל זה התקדמות ענקית לכל שחקן מהליגה הגרוע שלנו לליגת הצרפתית ששם עוקבים סקאוטים רבים מהליגות הטובות בעולם אבל לדה סילבה לא התחננו הוא ראה שליל בסוף היא זאת שסוחבת את המו"מ והסכים להצעה המשודרגת של הפועל הוא גם היה יכול למצוא הצעה אחרת בצרפת גם בקשר לאניימה מה אתה רוצה בדיוק? אף אחד לא משאיר אותו בכוח זה פשוט שהסוכן שלו כל כך גרוע זה אשמת הפועל?
השב   •  31
87
אחד שיודע07/07/2010 17:55
כששחקן צעיר יש עליו המון לחץ כאשר יש לך מאמן שתומך  כמו במקרה של נאתכו ורואים לאן הוא הגיעיש תוצאות ונכון לא לכל שחקן גוטמן ירוץ אבל יחידי סגולה כמו נאתכן או סהר יש מצב להשקיע .        הטעות הגדולה של סהר זה שהוא לא מבין שבלי לשחק הוא יגמור את הקריירה שלו .וחבל
השב   •  30
86
אלי07/07/2010 17:52
השב   •  40
85
אלי07/07/2010 17:50
מה מפריע לך ? שכחת שגוטמן מאמן העונה.
השב   •  30
84
יאללה מכבי שלי07/07/2010 17:48
הם רק ניהלו מו"מ עם קבוצות מחו"ל ולא קיבלו הצעות גדולות,כנראה שבסוף הם ישארו בחיפה
השב   •  13
83
zed07/07/2010 17:45
מה אתה מבלבל את המח! תשאר עם חיפה תפרגן למי שאתה רוצה! הדאבל אדום! ומי ייתן ונגיע  לבתים בליגת האלופות אז כל הכסף חוזר! תשאל את שחר שגזר על האוהדים קופון בין 3 משחקים עם קהל של 40000 צופים והחזיר לעצמו את כל ההוצאות מהעוד שקבוצתו הגיעה למעמד ממש מכובד 0 0 0 ! בקיצור חפש נושא אחר ואל תתן נקודות זכות או חובה לאף מאמן!
השב   •  30
82
אחד שיודע07/07/2010 17:45
עוד לא החלטתי..
השב   •  30
81
חולוני אדום07/07/2010 17:43

אני לא קראתי את כל הכתבה אבל אתה מדבר ברצינות? אני לא מצליח להבין מה עובר לך בראש. תגיד מה עדיף שכל השחקנים שלנו יעזבו כמו שבחיפה?? ומי לקח דאבל עם החנפנות הזאת מי!!??!?! ומי נשאר רק עם במה ריקה ?

השב   •  80
80
ירוק בדם07/07/2010 17:43
מילים כדורבנות כל מילה בסלעה.אין הרב מה להגיד אל הכתבה אבל מה שיש זה שהוא צודק בהחלט. הפועל לעולם לא תיהיה מכבי חיפה.
השב   •  48
אחי13/07/2010 11:51
השב   •  00
79
חילבה07/07/2010 17:43
וזרים לא תמיד מוכנים להגיע..תוסיף לזה את הסיחרור שגולדהר גורם לשוק ותבין שלקבוצות שזקוקות לחיזוק אין פשוט את מי להביא.
השב   •  30
78
אבי מהדרום07/07/2010 17:41
השב   •  60
77
אוסישקין07/07/2010 17:40
היית מת שחיפה תוכל לשמור על השחקנים. אבל מי רוצה לשחק עבור מאמן השרוכים שנותן יותר דקות למשומר מלארבייטמן (תקן אותי אם אני טועה.) אוי הנסיונות הפתטים של כתבים צהובים וירוקים לתת עיצות אחיתופל להפועל. אגיד דבר אחד - אנחנו אוהדי הפועל מברכים על כל יום שאלישע, נימני ושטראובר הם התחרות שלנו.
השב   •  31
76
א.ד07/07/2010 17:40
עם כל הכבוד לשחקנים שלנו, הם יוצאים לאירופה רק כי הם שיחקו בהפועל תל אביב. אם איתי שכטר היה יוצא השנה לאירופה, זה פשוט לירוק למועדון בפנים. מנתניה הוא בחיים לא היה יוצא לאירופה, וגם לא ממכבי שהוא היה קרוב לעבור לשם. המועדון נתן לו את הבמה להצליח באירופה, ואז אחרי שנה בסך הכל שהוא משחק כאן, להשאיר את הקבוצה בלי חלוץ? תשמע, אני מסכים איתך שדה סילבה מגיע לו לצאת לאירופה, וגם לאניימה. אבל עם כל הכבוד, הפועל תל אביב זה לא רק מועדון כדורגל, זה גם עסק כלכלי, ולא משתלם לקבוצה למכור את וינסנט אניימה במיליון יורו. לפני המונדיאל הוא היה שווה 2 מיליון יורו, ואחרי המונדיאל 3.5. כך היה כתוב באתרים בחו"ל. הפועל כבר הסכימה למכור את דה סילבה, אבל ליל לא עמדו באולטימטום. אין מה לעשות, עם כל האהבה והרצון שדאגלאס יצליח, הפועל היא מעל הכל בשבילי, ובשביל האוהדים. ולסיום, אדוני הכתב, אתה יכול להגיד לי איך לעזאזל אתה אומר שהפועל לא נותנת לשחקנים להצליח, אם אנחנו הקבוצה הבכירה בשחרור שחקנים לאירופה. המועדון למד לקח שאסור לשחרר את כל השחקנים כמו שקרה בעונת 2006\2007, שכל השחקנים עזבו, בנו סגל חדש והמועדון כמעט ירד ליגה. ואם הפועל רוצים לשחרר את כל מי שמגיע לו, נשארנו עם ארבעה שחקנים, מהראן לאלא, דדי בן דיין, וואליד באדיר ועומרי קנדה. לכל שאר ה11 הפותחים מגיע לעזוב לאירופה. דאגלאס דה סילבה, אניימה, ידין, נאתכו, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר.
השב   •  51
75
אלון07/07/2010 17:40
כולם עוזבים את המועדון הנידח הזה כי יודעים שאין שם עתיד עלק תלמדו מחיפה ח
השב   •  41
74
דורון07/07/2010 17:39
ילדותיות מדהימה של כותב שאהדתו לקבוצה נותנת לעובדות להתבלבל בראשו.
האם יש פסול במאמן שהוא גם "אבא" של השחקנים? האין זו דעה מעוותת, שיש להתנהג כמו שחר ולא זה "לא שפוי"? אלישע לוי הוא הדוגמא למאמן האולטימטיבי.והשאר פשוט לא יודעים להתנהג?
נו.באמת.היכן הגילוי הנאות על אהדתך לקבוצה הירוקה מהכרמל?
טור די טפשי. ילדותי כבר אמרתי?
השב   •  51
73
אוהד07/07/2010 17:38
אלישע לוי צריך לקחת שיעורי ערב אצל גוטמן
השב   •  81
72
יהודה עמר07/07/2010 17:38
מבלי להשמיץ או לדבר על כוונות זדוניות שלך, אנסה להתייחס עניינית. לא ברור לי למה ערכים של השארת הבנים בקבוצה ופגישות ביתיות עם בני המשפחה, נתפסים אצלך כחולשה? אם היה ניצול שחקן, או כפייה על שחקן להישאר, הייתי יכול להבין עדיין חלק מהטיעון התמוה שלך. אבל כשכולם מוכנים להישאר מתוך רצון?  איפה הבעייה?  מה הגאווה בלתת לשחקנים לעזוב כמו שנעשה בחיפה? הייתי שמח לראות גם בחיפה שחקנים ברמה של אניימה ודה סילבה, וכנ"ל בכלל בליגה שלנו. אתה צריך לעודד ,לתמוך ולשבח קבוצה שמשאירה כוכבים כאלו בישראל.  למה לא? מה אנחנו סוג ז"?  אם כולם יחשבו כמוך באמת נישאר עם ליגה משעממת ובלי ברק. אבל הכי מפריע לי, שאתה מעיר לגוטמן על זה שהוא אנושי, חם אוהב ומחבק את השחקנים. ללכת לקידוש אצל משפחת בן סהר, זה הדבר הכי יפה שמאן יכול לעשות בזמן הפגרה. זה נקרא משפחה חמה. מה אתה מצפה? שרק עורכי דין ןסוכנים מתווכים יעשו את העבודה?  בכל אופן לחיפה מותר לנהל בסגנון קר את הקבוצה, ולהפועל בסגנון חם ומשפחתי. כל אחד זכותו לעשות כהשקפת עולמו.קאפיש?
השב   •  348
ליאור07/07/2010 18:04
כמה שיש לנו אוהד כמוך אתה ענק!
השב   •  81
אדום לנצח!07/07/2010 19:04
השב   •  31
קטר חיפאי07/07/2010 20:04
דה סילבה בכה וצרח והתחנן לעזוב, אבל גוטמן סינדל אותו. כרגע אניימה מת לעבור לפורטו ושלח מכתבים אישיים לכל הנהלת הפועל, אבל לא נותנים לו לעבור. אתם אונסים שחקנים להישאר, ואל תצפו ששחקן כמו דה סילבה, ששנה שעברה היה הבלם השני הכי טוב בליגה אחרי טשיירה, יהיה באותה רמה אחרי מה שעשיתם לו. אניימה הוא אחד השוערים הכי טובים בעולם, ותבינו שאתם רק ליגה ישראלית ואתם לא יכולים להשאיר אותו בכוח, יש גבול. כמו שאנחנו נתנו לברקוביץ'', רביבו ובניון ללכת, כי אין מה לעשות, לשחקנים כאלה חייבים לתת להתפתח. בהפועל הוא לא ירוויח מיליון יורו בעונה כמו שהציעו לו בפורטו. תבינו שנהניתם ממנו מספיק, אבל כל אוהד ליגה ישראלית יודע שהשחקנים הטובים באמת בסוף עוזבים לקבוצות הגדולות ולכסף הגדול באירופה. אניימה יכול להגיע לקבוצות הכי גדולות באירופה, ועם כל הכבוד לזה שהוא אוהב את הפועל והיה לו טוב, אף שחקן שפוי ברמה הזאת לא ירצה להישאר בליגה הישראלית.
השב   •  67
יקי07/07/2010 20:32
שהדבר הכי טוב שעשיתם השנה זה השארת דה סילבה ואניימה.
שני שחקנים שמעל הליגה שלנו ביחד עם עוד כמה שחקנים שלכם הובילו את הפועל להיות הקבוצה שבסופו של דבר נתנה את המשחקים הכי יפים בליגה.
(למרות שהאליפות הגיעה לחיפה).
אני מסכים איתך שללכת לסהר הביתה לא מראה על חולשה אלא על מחויבות לקבוצה.
אבל אתה אומר שאתם מתפקדים כמשפחה, וכמשפחה אתם צריכים לתת לשחקנים שלכם להתקדם כי אם לא השחקנים שלכם ייאבדו עניין, וזה דבר טבעי מאוד.
תראה דה סילבה אמר כבר שבעונה הבאה הוא לא יהיה בהפועל וקרה מה שקרה והוא נשאר כמה זמן אתה חושב שהוא יתפקד כמו שהוא תפקד העונה. שנה? שנתיים? הרי בסופו של דבר הקבוצות בליגה ילמדו איך להתמודד איתו והוא לא יהיה שווה ערך לכם או לעצמו כמו שהוא שווה היום. חלק ממעלות של קבוצה טובה הוא היכולת להשתנות ועדיין להשאר קבוצה טובה.
חיפה אמנם קבוצה קרה ולא משפחתית אבל היא הקבוצה היחידה בארץ שמביאה קבלות כבר 20 שנה כל שנה מתמודדים על אליפות מייצגים את ישראל באירופה בכבוד, והכל בצורה קרה.
הפועל עם כל הכבוד משחקים ככה רק שנתיים.
ואני בכלל לא מדבר עלינו שפעם אחרונה ששיחקנו כמו שצריך היה בשנות ה 90 מתישהו.
אני מנסה להגיד שהקבוצה שלכם טובה אבל אם באמת תסתכלו על הקבוצה שלכם לא באמת התחזקתם, אולי טיפה ואת האליפות שלכם לקחתם על הקשקש וגם רק בגלל הקיזוז.
אני לפחות, ציפיתי מהפועל להשתדרג אחרי עונה מוצלחת כל כך, אני אשכרה אמרתי לעצמי שאם הפועל שיחקו ככה השנה אז בשנה הבאה בכלל הם יתעלו.
מקווה שתהיה עונה טובה ונקרע אתכם בדרבי
השב   •  41
גל07/07/2010 23:40
וגם דוידוביץ'' יותר טוב מאניימה.
השב   •  31
חס07/07/2010 23:51
משפחה חמה ואוהבת? לא כופים על אף אחד? הצחקת אותי. דה סילבה התחנן לעבור לליל.. התחנן לעבור ואחרי שהוא הודיע שהוא לא מסכים לחזור לארץ הסכמתם לשחרר אותו. ואניימה, הבנאדם שלח לכם מכתב ובו הוא מתחנן שתשחררו אותו לפורטו. אבל לא הפועל מסרבים ורואים בו כשחקן שלהם. זה בסדר לרצות להשאיר שחקנים בארץ. אבל לא במחיר ההתקדמות שלהם. ליגת העל שלנו היא ליגה בינונית שמשמשת כתחנה בדרך לקבוצות הגדולות. אבל בדרך פלא כל מי שמגיע להפועל נתקע שם. בחיפה מבינים ששחקנים צריכים להתקדם ולכן הם משחררים אותם ולא מבקשים סכומים מוגזמים על שחקנים בינוניים. תנו לשחקן להתקדם, זה לא רק ישפר אותו אלא גם את שחקני הבית הצעירים שיתפסו את מקומו וכך תשתפר הנבחרת והליגה
השב   •  02
71
דרור07/07/2010 17:38
מתחת לאף רק כדי לקלקל להפועל ולבסוף קיבל את עונשו.אז על אזה התנהלות נכונה אתה מדבר?
השב   •  40
70
איציק07/07/2010 17:37
מה אתה מקשקש יותר מדי.
השב   •  10
69
דור מור07/07/2010 17:34
השב   •  13
68
דור מור07/07/2010 17:33

השב   •  12
67
אלי07/07/2010 17:33
הם הצליחו להשאיר את הסגל שלהם בשלמותו שזה דבר יפה מאוד . בנוסף מכבי התחזקה והשקיעה והולכת יפה לשחק העונה בליגה ולהתחרות עם הפועל על התארים . אתם חיפה נחלשתם לקראת הליגה עד עכשיו ובמקום לפרגן אתם פשוט נוקטים בצעדים דיי שקופים ולא מחמיאים לקבוצתכם עם כותב הטור הזה שדי עשה צחוק מעצמו.
השב   •  110
66
אדום עתיק(המקורי)07/07/2010 17:32

לכתוב בלי שגיאות אתה יודע אבל.בשעורים לכלכלה כניראה הלכת לים .
כתוב על מה שאתה מבין.תתעסק במכבי חיפה ועזוב את תל אביב למבינים .
תודה
השב   •  41
65
אדום בנשמה07/07/2010 17:31
כל דברי ההבל נובעים מקנאה
השב   •  30
64
דן07/07/2010 17:26
דגלאס נשאר בגלל שלליל לא הצליחו למכור איזה שחקן שלהם שהמכירה הייתה אמורה לממן ת''מעבר..
ושחר לא משאיר כי השנה אין לו צ''מפיונס.למה שנה שעברה לא כולם נישארו אצלו? אתה סתם נטפל לקטנות..אולי זה התיסכול?
השב   •  30
63
יונתן07/07/2010 17:24
הכוכבית היא הגביע
השב   •  20
62
שחר07/07/2010 17:23
הדברים שאתה רושם פשוט לא נכונים. אל תשכח שבעונות קודמות הרבה מאוד שחקנים של הפועל ת"א יצאו לחו"ל, להזכירך היתה עונה אחת שהקבוצה כמעט התפרקה בגלל זה. כל אחד יודע ששחקן שרוצה לעזוב לא ניתן להשאיר אותו בכח ולכן יעקב שחר שחרר את השחקנים. מי שטרפד את עיסקת דה סילבה זה ליל ולא הפועל ת"א, להזכירך יש לו חוזה בקבוצה לעוד 3 עונות. לגבי אניימה אין שום הצעה, ויש לו חוזה עד סוף העונה, מה אתה מצפה שישחררו אותו בחינם. גם לגבי שאר השחקנים לא היו הצעות קונקרטיות, הציעו להם שיפור בחוזה והם רצו להישאר. לסיכום אף אחד לא מחזיק אף שחקן בכח בסופו של דבר מי שתהיה לו הצעה טובה ישוחרר. המטרה של הקבוצה היתה להשאיר את רוב הסגל הקיים ובזה הם הצליחו.
השב   •  151
אוהד07/07/2010 17:29
השב   •  50
61
סוארז07/07/2010 17:23
אולי זה היה יותר "מקצועני" בעיניך אם הפועל תל אביב היו משחררים את דה סילבה לליל תמורת 50 אלף שקל, או אולי היו מציעים את אניימה בחינם, כי הוא "לא מתאים להתאמן בחודרוב". לא הבנתי כ"כ מה אתה רוצה חוץ מלהוציא את הקנאה האדירה שלך על זה שהפועל תל אביב מצליחה לשמור על הסגל שלקח דאבל מרשים. זה לא משנה את העובדה שמכבי חיפה הכי מקצוענית בארץ וכל הכבוד להם שהם מוכרים שחקנים לפני סוף חוזה ולא נזכרים ברגע האחרון- אבל עדיין לא ראיתי שום מהלך אחד של הפועל תל אביב בקיץ שהיה לא מקצועני- בקיצור, קח טיפ- קודם חושבים, אח"כ כותבים.
השב   •  60
60
אוהד07/07/2010 17:23
השב   •  30
59
הפוועלל!07/07/2010 17:22
1-הפעול זכו בדאבל.
2-כל הסגל של הפועל נשאר חוץ אולי מאניימה,לבעלים שלנו אין אגו מנופח כמו לזקן מהכרמל
3-חיפה בכינים אז הם יגידו שהאליפות היא בזכות רעיון הקיזוז שהבעלים שלהם יזם
4.כבר הזכרתי לך שהפועל זכו בדאבל?

אז למה הטור המפגר הזה
השב   •  41
58
תיקון07/07/2010 17:21
כל השאר הם הגיגים של אוהד ירוק ממורמר.
השב   •  40
57
איש אחד07/07/2010 17:18
הדרך להגיע להישגים היא לא לשמור שחקנים בכוח .. הרי רגע אחרי ליגת האלופות דה סילבה יהיה מתוסכל על הכסף שיכל לקבל , שכטר לא יבין למה הוא נשאר בליגה הזאת, וורמוט ישאר בלי מוטיבציה תהיה לה ירידת מתח, ולא יהיה לה רעב . בדיוק כמו שהיתה ליניב קטן עונה אחרי שהוא חזר מאנגליה , שנה שלמה הוא שיחק כמו הצל של עצמו , אנחנו עברנו את זה במכבי , אתם עוד תגיעו לזה בהפועל, אלי טביב הוא לא יעקב שחר ואתם עוד תגלו את זה בדרך הקשה . כל אחד שמצייץ בהפועל מקבל שק דולרים שיסתום לו את הפה . אתם עוד תזדקקו לכסף הזה בסוף השנה. בשנה שעברה היתה להפועל חבורת שחקנים מצויינת, מגובשת ומאוחדת , אבל גם רעבה , הם הצליחו לקחת אליפות כי חיפה פישלה , לדקל קינן יש כמה אליפויות ברזומה כמו גם לדוידוביץ'' ולקטן , אני רוצה לראות את שחקני הפועל משחקים שוב עם אותו רעב ואותה ההתלהבות בשנה הבאה .זה רק יביא יותר עניין לליגה ..
השב   •  77
אוהד07/07/2010 17:26
השב   •  30
56
ירוק לעד07/07/2010 17:14
לקחתם אליפות עם כוכבית ואתם חושבים שאתם מינימום מנצ''סטר יונייטד
השב   •  1112
יצחק זייאמר07/07/2010 17:27
השב   •  32
אוהד07/07/2010 17:28
טור של אוהד חיפה עוסק ברובו בהפועל,פשוט בדיחה. זה מראה כמה אתם ממורמרים, עדיף שתתעסקו בקבוצה המתפקת שלכם ולא בקבוצות אחרות.
השב   •  83
אריק האדום08/07/2010 00:02
העיקר בניתם במות החתמתם אומנים. חגגתם לפני הדקה ה 90 הכי מתאים לקבוצה ואוהדים שחצנים. שקבלו 3 נקודות מתנה ממקקי בית שאן.
השב   •  00
.08/07/2010 16:35
*לקחה גם גביע!
השב   •  00
55
אדום עולה07/07/2010 17:14
השב   •  30
54
יאן07/07/2010 17:14
זה הכדורגל משאירים את השחקנים שרוצים שישארו. זה לא חפלה. אוהד מתוסכל!
השב   •  50
רק ירוק !08/07/2010 00:00
מי שמדבר על אוהדים מתוסכלים !
השב   •  10
53
דן07/07/2010 17:13
חח חח חח כמה אוהדי חיפה ממורמרים . מגיע לכם ששיחקתם כמו נקבות והפסדתם לגועל אליפות . שנה הבאה המירוץ הוא בן התלאביביות וכול אוהד יודע את זה כן גם אתם וגם אתה דוייטש.
השב   •  195
52
Verde07/07/2010 17:09
יעקב שחר משחרר שחקנים מסוימים כי הוא יודע ששנה הבאה נגמר להם החוזה והם לא ירצו לחדש כי יהיה להם הצעות אז הוא מוכר אותם עכשיו כל עוד הוא יכול לעשות עליהם כסף. יעקב שחר היה ויהיה הכי לא פראיר בכדורגל הישראלי ואולי גם היחיד שיוצא לו רווחים מהקבוצה. הפועל ת"א הולכים להתפרק סוף עונה כולם יעזבו וגם אם גוטמן ילמד לעשות סלטה כפולה לאחור הוא לא יצליח להשאיר שחקנים. מכבי ת"א - עגלהקטיקוס 2 ואז המיץ תפוזים הזה שלהם יראה שלא משתלם לבזבז כל כך הרבה כסף על קבוצה שלא תגיע לשום מקום. ומכבי חיפה תמיד יהיה בצמרת הכדורגל הישראלי ועם עובדות אי אפשר להתווכח - תסתכלו בעשור האחרון מי הקבוצה הכי חזקה בישראל.
השב   •  38
אדום עולה07/07/2010 17:21
השנה מכבי תדרוס אתכם ואתה יודע מה , כבר לא אכפת לי .
השב   •  291
אדום07/07/2010 17:22
אתה יודע שחר הוא לא אלוהים. הוא גם בן אדם שמתישו או שיימאס לו או שהוא לא יהיה במצב לתמוך בקבוצה יותר. ומה אז?
השב   •  50
51
H T A הפועל האדום07/07/2010 17:09
השב   •  40
50
אייל07/07/2010 17:09

וכך להשיג הצעות מקבוצות יותר גדולות בעקבות החשיפה.
 לעומת זאת חיפה לא תשחק בליגת האלופות אז השחקנים עוזבים להצעות הכי טובות שהם יכולים לקבל.

השב   •  50
49
shbaron07/07/2010 17:09
אני לא רואה פה שום יתרון בזה שחיפה נחלשת הרי לא בכל יום שחקנים כלכך טובים משחקים בקבוצה וברגע שהם יעזבו יהיה מאוד קשה למצוא להם מחליפים איפה היתרון אני לא לא רואה.. אני רואה בהפועל ת"א מועדון מכובד שמשאיר את שחקניו ובונה סגל טוב אבל לגבי זה שהוא לא משחרר זה שטות הם משכנעים את השחקנים להישאר זה לא שהם אומרים לשחקן שרוצה לעזוב ויש סביבו התעניינות "אתה לא הולך לשום מקום יש לך חוזה לעוד שנה"
השב   •  90
אדום עולה07/07/2010 17:22
השב   •  30
48
יניב07/07/2010 17:06
אדון דויטש, עוד לא קראתי "טור" אחד שלך נורמלי.
הקינאה אוכלת אותך.
אני דווקא מעריך מאוד את מכבי חיפה
אבל אתה כזה אפס שמתאים לך דווקא להיות מכביסט- אבל מתל אביב .
יש אליפות להפועל ! ! !
השב   •  40
47
גוטמן בהפועל לנצח07/07/2010 17:06
אצלנו כולם נישארו- איתי, גילי, דאגלאס וכניראה גם אניימה, שלא נדבר על ידין וזהבי . אצל חיפה מסיללה, ארביטמן, דקל קינן טישיירה עזבו. ניראה עדיף שגוטמן לא יקח טיפ מאלישע
השב   •  20
46
אדום סקסי07/07/2010 17:05
מה יש לכולם מאיתנו? תפרגנו! אנחנו צריכים תמיכה מכולם כדי שנצליח בליגת האלופות! ואם לא תתמכו אז לא נצליח וזה יהיה הרבה מאוד בגללכם! אז תפרגנו כי רק אנחנו בליגת האלופות! תילמדו מאיתנו כולם, לקחנו דאבל ונגיע לרבע גמר ליגת האלופות! תחזיקו אצבעות :( בבקשה אנחנו צריכים פירגון!
השב   •  15
אדום עולה07/07/2010 17:24
אוהד הפועל אעלק. שתוק טוב?!
השב   •  30
אדום עולה07/07/2010 22:01
מה ראיתה דאבל ונהייתה אוהד הפועל יילד בן 12? תלמד מה זה ליהיות אוהד הפועל בנתיים אתה יכול ללכת לצד הצהוב כאן לא מחפשים אוהדי הצלחות.
השב   •  70
45
אדום בורדו07/07/2010 16:59
לכתב של הטור: כנראה ששמעת יותר מדי את השיר "עוף גוזל" אם הייתה לך מעט הבנה בכדורגל, ומעט ראיה ומחשבה לעתיד - היית מבין למה גוטמן נקט בצעדים שנקט (למשל כשהוא הלך לביתו של בן סהר) אף אחד לא מצמיד לשחקנים האלה אקדח לרקה - מי שבאמת ירצה לעזוב: יעשה את זה. העניין הוא שאתה, וכל האוהדים האחרים (אוהדי חיפה במיוחד) לא מבינים שיש בקבוצה הזו משהו מיוחד, זה נראה לכם מוזר ותמוהה ששחקנים ששיחקו עונה כ"כ מוצלחת וכ"כ מדהימה - נשארים בארץ. זה נראה לכם מוזר, כי לכם אין שחקנים ש**באמת** משחקים בשביל הקבוצה. אין לכם שחקני נשמה. יש לכם שחקנים שרוצים כסף מיידי, שחקנים שרואים בכם רק עוד "מכשול" בדרך לאירופה. ואתם יודעים מה מצחיק? (ועצוב בשבילכם) שאצלנו השחקנים הם ההפך המוחלט. כי אם גוטמן מגיע אישית לבתים ולמשפחות של השחקנים, זה כי הם חשובים לו ולקבוצה ועצם זה שהם הסכימו להישאר (ולשחקנים האלה יש עמוד שידרה, אם למישהו לא טוב הוא פשוט יוצא), מראה עד כמה באמת חשוב להם לשחק למען הקבוצה והאוהדים האלה. אני בטוח שאני אקבל כאן תגובות רדודות, אבל זה לא באמת מזיז לי. יותר חשוב לי שאוהדי הפועל יקראו את זה ויבינו כמה כוח יש בקבוצה שלנו. וכל השאר? תמשיכו לשנוא אותנו, תמשיכו ללכלך עלינו. ואנחנו נמשיך להיות הקבוצה הכי מלוכדת בארץ. כמה עצוב בשבילכם, ככה נכון.
השב   •  82
ROEY07/07/2010 17:25
השב   •  30
44
אירוניה07/07/2010 16:51

השב   •  41
43
יצחק זייאמר07/07/2010 16:49
אוהדי הפועל לא לגיב אין למה זה לא יעזור
השב   •  36
42
יקיר07/07/2010 16:48
חבר יקר זה שחיפה משחררת שחקנים ובסוף העונה עגומה בוכים שזה קשה שזה סגל חדש ששחקני מפתח עזבו אותם זה בעיה שלהם אני יכול להתערב איתך שאם חיפה הייתה זוכה באליפות שחר לא היה משחרר שחקן אחד .אז חלאס לדבר שטוית. דרך אגב אף לא שים להם אקדח בראש ומי שלא רוצה להשאר לא יעשה הכל בשביל לא להישאר .
השב   •  53
41
פה ושם07/07/2010 16:48
עלק .. גוטמן צריך לתת לאלישע שיעורים פרטיים באימון מאמן שלוקח שחקנים מכפר סבא והופך אותם להיות שווים 3 מליון יורו ואפילו לא על כל הכרטיס לעומת מאמן שהתגלה הפלופ שלו בסביבות אמצע השנה.. מכבי חיפה הפכה לבית"ר היא מתפרקת וכולם עוזבים אותה ואף אחד לא רוצה להשאר וגם לא מנסים להשאיר או לקנות שחקנים חדשים זה נקרא אי אכפתיות
השב   •  74
40
ליאור07/07/2010 16:47
קראתי הרבה טורים ואני חייב לציין שזה הטור שמקבל מקום ראשון בטור של האוהד בכיין ביותר. ברכות מאור אתה האוהד הכי בכיין מכל האוהדים בארץ. נראה לי שמעצבים בזמן שהוא כתב את הטר הזה הוא ניפץ את המקלדת חהחהחהחה יא קנאיי!
השב   •  74
39
.07/07/2010 16:45
השב   •  22
38
כתב בלירה07/07/2010 16:44
השב   •  34
37
אחד שמבין עניין..07/07/2010 16:44
פשוט אין לי מילים פשוט אפשר לסכם את
הטור הזה  ב:חרטה ברטה!
ההפך הוא הנכון ההתנהלות של הפועל
מדהימה אייך שהם הצליחו להשאיר
את הסגל ועוד לחזק וזה לא שהם עיכבו
איזה שהי עיסקה בענין דה-סילבה:הפועל שיחררה אותו כבר ופשוט לליל לא היה את
הכסף לשלם עליו והוא חזר להפועל
בענין אניימה :לא הגיעה שום הצעה מקבוצה באירופה או אחרת בכלל
חוץ מהצעת מחיר אחת מפורטו אבל זה הכול
שום מו''מ שום דבר ולכן מתפקדם של אנשי הפועל להגיש לאניימה את הכפלת השכר שלו ואם ירצה "יקח לא ירצה לא יקח"
זה הכול וההתנהלות של חיפה היא פשוט בושה בוא נגיד שהם חסרי הכרה בעקבות
"אובדן האליפות" ומשחררים כול שחקן לא מציעים לו לשדרג את חוזהו לא נלחמים
עליו ולכן שנה
הבאה חיפה תיהיה קבוצת אמצע טבלה אם
קישור של קטן הזקן של ורד
והתקפה של גרוזיני אחד ושל תמוז
והצמרת תיהיה
בנויה משתי התל-אביביות..

אז קיצר לך תישן על האף ותפסיק לבלבל תמוח
אתה היחידי שחושב ככה ואם לצטט משהו:הכתוב אינו טור דעה!


ב-ל-ב-ד !
השב   •  32
36
דודי07/07/2010 16:43
השב   •  33
35
אוהדומה07/07/2010 16:43
קבוצה זו לא תחנת מעבר- ואם הפועל הצליחה לגבש סגל טוב, הוא עושה נהדר שהיא שומרת עליו , בכל מחיר.
דווקא העונה, הלוואי ותהיה המשכיות ,והרבה משחקים כך שתוכל בחלק מהמשחקים לשתף שחקני בית צעירים כמו ארתור וגורדנה,כדי להכשירם לעונה הבאה.
מי שצריל ללמוד זה דווקא אלישע מגוטמן.
השב   •  33
34
הקוף הנתנייתי07/07/2010 16:42
הם עשו את זה בגלל שזה היה מהלך לא חוקי!! פעם הבאה תחשוב לפני שאתה רושם משהו אוהד הגועל מטומטם
השב   •  31
33
תמיר07/07/2010 16:39
אצלכם עוזבים אצלנו נשארים, אני יודע שזה לא נעים, אבל תפסיקו להיות צבועים ולהראות כאילו טוב לכם עם המצב, בתוככי לבכם אתם לא מרוצים שהקבוצה שלכם לא מתחזקת. חוץ מזה, הפועל חייבים לעשות הכל, אבל הכל כדי לשמור על הסגל, כי להפועל יש משימה לעלות לליגת האלופות. לדעתי זו גם הסיבה שמכבי חיפה החליטה דווקא השנה לחסוך קצת כסף, כי דווקא השנה אין להם ליגת אלופות, ואם היתה להם הם היו נוהגים בדיוק כמו הפועל. ועוד משהו, ההעברה של דה סילבה כבר היתה סגורה, רק הכסף לא הגיע. יאללה ביי.
השב   •  74
רק ירוק !08/07/2010 00:01
כי יש להם לאן להתפתח , כי יש קבוצות שרוצות אותם .. לא כמוכם שאין הצעות , ע=צ=ו=ב !
השב   •  16
32
שלומי אילת07/07/2010 16:38
ילקק את התחת של בן סהר ואניימה!
השב   •  2919
ליאור07/07/2010 16:51
הרי שנינו יודעים שהיית מת שהיה לחיפה מאמן כמו גוטמן..
השב   •  117
גל07/07/2010 17:52
השב   •  41
מאור07/07/2010 23:33
השב   •  32
31
ניר07/07/2010 16:38
השב   •  43
30
יוסי07/07/2010 16:33
זה הכל מקנאה, אתה בסך הכל אוהד חיפה בכיין. תעשה לכולם טובה ושב בשקט.
השב   •  53
29
אדום עולה07/07/2010 16:33
השב   •  51
28
אדום07/07/2010 16:32
אם במכבי חיפה הם פותחים את הדלתות לשחקנים שלהם , למה החזירו את גולאסה מלאציו? כמעט ועירבו את בית המשפט בגלל זה , זאת דלת פתוחה?
השב   •  92
שלומי בן אלי07/07/2010 17:19
אם הם היו מביאים לנו מיליון יורו ,שחר היה משחרר
אתם לא משחררים גם בשני מיליון
כי אתם לא נותנים להם להתפתח.

בכל מקרה
נראה שנה הבאה מה יהיה
ברגע שתעופו מליגת אלופות
נראה את כל השחקנים מדברים. .
לא חוכמה עכשו, שיש לכם תקווה להיות בליגת אלופות.
תמשיכו להנות מהרבע שעה תהילה.
עוד מעט זה יגמר מהר מאוד
תראו את ביתר
באותה מהירות שיש הצלחה יש גם ירידה,
אנחנו יחסית לכל המועדונים בארץ,
יש דבר שנקרא יציבות,
אולי לא תמיד זוכים באליפות
אפילו מכבי ל אביב בכדורסל לא לוקחת כל שנה,
אבל הבסיס שלנו, עם הנוער, עם המגרש החדש, עם המתקנים, עם הסקאוטינג שהתחלנו לעשות, עם שחקני הבית, תמיד נהיה למעלה.
השב   •  14
גל07/07/2010 17:52
ועוד גנט הפסידו למכבי, לא מתביישים אלה.
השב   •  60
27
תרנגול כתום07/07/2010 16:32
ברור שהוא רוצה להשאיר את שחקנים של גועל כי הוא לא רוצה שיעשו 000 כמוכם בליגת אלופה עונה שעברה ח הוא רוצה שגועל היהיו טובים יותר
השב   •  123
26
עידו07/07/2010 16:31
השב   •  32
25
היידה הפועל ת"א07/07/2010 16:29
השב   •  62
24
אובייקטיבי07/07/2010 16:28
הוא שחקן חופשי יא טמבל .
השב   •  121
23
אביעד07/07/2010 16:27
קפריסין או בלגיה זה חלום אירופאי? איזו בדיחה ענקית! למה נותנים למאור הפלצן הזה לכתוב טורים בכלל ח ח ח
השב   •  83
22
100%antimaccabi07/07/2010 16:26
איזו קבוצה שיחררה שחקני מפתח באמצע העונה החשובה כלכך ?! (בביראס, יבואה) חיפה והפועל תל אביב הם שתי הקבוצות שמשחררות הכי הרבה שחקנים לחו''ל בעשור האחרון אז נמאס מהשטויות האלה! כנראה שזה עוד בכיינות על הקיזוז.
השב   •  61
21
אדום עולה עולה עולה07/07/2010 16:25
אתה עושה בושות לאוהדי חיפה עוד יותר ממה שהם מרגישים עכשיו . איך נתנו לו לכתוב בכלל? אתה אוכל את עצמך שדה סילבה נשאר :)) במקום לעשות טור על חיפה הוא התעסק בלהכפיש את הנהלת הפועל שהשאירה שחקנים טובים מה שאלישע נכשל בגללו ובגלל זה כל האוהדים זועמים עליו ובצדק , אז הדבר הזה שכתב פה מנסה להרגיע את האוהדים בזה שהוא מלכלך על הנהלת הפועל. הרי הוא יודע שאוהדי חיפה היו מאושרים עם שחר הקמצן והשחצן היה מצליח להשאיר אותם.
השב   •  83
20
מסי07/07/2010 16:22
מה כואב לך בדיוק?
השב   •  85
19
אחד הירוקים07/07/2010 16:22
לכל אוהדי מכבי חיפה, אנחנו יכולים לישון בשקט לפני כל עונה בזכות יעקב שחר, לא צריכים להיות מודאגים מרכש, קחו בחשבון שהילדים גדלו בעוד שנה והשתפרו (למרות שחלק הזדקנו).
השב   •  4344
בנון07/07/2010 16:54
אתם, גם עם עוד 7 אליפויות בעשור, לא תהיו הפועל ת"א. מועדון פריפרייה מסוג פרווה שלאפ''חד לא אכפת ממנו, זה מה שאתם
השב   •  1810
ירין07/07/2010 22:20
לא עדיף להיות קבוצה שניה בעיר שלך אחרי מכבי תל אביב
השב   •  23
18
רביע.באקה07/07/2010 16:21
השב   •  128
17
צהוב כחול מלידה07/07/2010 16:21
וראינו מה קרה בסוף , כל אחד שבקושי גמר י"ב בא לפרשן , התחנפנת לשחר מספיק בעבר , וראינו מה קרה : 0000 מביש באירופה , ואובדן אליפות שמביש קבוצה בליגה ג , תפסיק למכור לוקשים לאנשים , כי צביעות תחזיק מעמד לפרק זמן מסוים , אך הבלוף תמיד מתגלה , וזה מה שקרה לשחר בעונה האחרונה , אז די להתחנף
השב   •  364
16
דרוזי ליברפול07/07/2010 16:21
שאפו לך
השב   •  149
15
ROEY07/07/2010 16:21
גם לגבי אוהדי מבכי הוא לא צודק . מה אכפת לו שגוטמן הלך לבית של סהר, מה אנחנו אשמים שליל לא רצתה לשלם על דה סילבה , שנשחרר אותו בחינם? אתה בעל דעה ואני בד"כ מכבד דעה שונה משלי אבל פה אני חייב להודות שיש המון קנאה וצרות עין בנוגע אלינו ובנוגע למכבי יצאת חומוס אחד גדול.
השב   •  194
14
.07/07/2010 16:20
השב   •  3025
13
אהרון07/07/2010 16:19
אתה חנפן גדול שלא רואה את המציאות אלא דרך עיני אוהד קנאי של מכבי חיפה
השב   •  63
12
מחובר למציאות07/07/2010 16:17
ראיתם איזה קשיים חיפה עשו לארבייטמן ולטקשיירה. דגלאס דה סילבה חתם ל 4 עונות בהפועל תל אביב, יש לקבוצה את הזכות למקסם את הרווחים עליו, שני הצדדים לקחו סיכון כשחתמו לטווח ארוך, לכן יש חוזה מלכתחילה
השב   •  113
11
ירוק07/07/2010 16:17
אני מסמן את העונה הזו כעונת הנפילה של הפועל ת"א, הבלון התנפח למימדים עצומים בעקבות הדאבל (והקיזולוזון) וכבר העונה הוא יתפוצץ וזה יתחיל עם ההדחה מליגת האלופות.
השב   •  2529
10
דאבל07/07/2010 16:17
שהפועל השאירו את כל השחקנים הם מועמדים לזכייה ולא כמ חיפה שאם הסגל של העונה הקודמת לא זכתה בכלום עכשיו היא תהיה רחוקה מזכייה עם בלמים כמו בנאדו ומגנים כמו טוואטחה אתם רחוקים מאליפות וחוץ מזה שכחת שאנחנו נותנים לשחקנים שבאמת רוצים לעזוב לעזוב כגון נאתכו ויבואה
השב   •  105
9
ראשוןן07/07/2010 16:17
כל מילהה בסלעע !
השב   •  86
8
ערן הערני07/07/2010 16:16
צודק גבר נראה מה יהיה שלא ילך להפועל תא" כמה כסף הם יפסידו בנתיים רק עולה להם התקציב נחכה ונראה תצלילה שלהם במיוחד אחרי ליגת האלופות !
השב   •  48
7
רק הפועל!3>07/07/2010 16:15
סתם מדבר שטויות אתה
השב   •  196
אביעד נמר האש!07/07/2010 23:36
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
6
טל07/07/2010 16:14
בידיוק ההפך ממה שכתבת זאת תעודת כבוד להפועל שיש לה שוער ברמתו של אניימה וזאת תעודת עניות עבור הסוכן של אניימה שלא מצליח למצוא לו קבוצה גדולה באירופה. הפועל עשו הכל כדי שהסגל ישאר והם הצליחו.
השב   •  437
5
יאללה הפועל!07/07/2010 16:14
1. לדקל קינן אין חוזה בחיפה 2.חיפה רצתה להרוויח על ארביטמן כי יש חוזה לעוד שנה אחת 3.דה סילבה לא הלך כי לליל אין מספיק כסף כדי לשלם עליו 4.זה שגוטמן הלך לבן סהר זה אומר שאכפת לו מהפועל והוא מאוד רוצה את בן נ.ב 1 זה בכלל הפועל
השב   •  4611
4
המנבא07/07/2010 16:13
קודם כל שקוף לעין שאתה אוהד מכבי חיפה ומקנא שהקבוצה שלך מתפרקת.בגלל אובדן האליפות ושחקנים לא רוצים לשחק בליגה האירופית,שאנלא מבין מה הקטע זאת ליגה חזקה מאוד.
טשיירה עזב, ארבייטמן עזב, מסיללה בדרך, קינן בדרך, ואילו בהפועל מנסים להשאיר את השחקנים שלקחו דאבל על מנת לשחזר אותו ולהעלות את הפועל בפעם הראשונה לליגת האלופות. אם כל זה יקרה בהפועל בהדרגה ישחררו את השחקנים שרוצים להתקדם ולא במכירה אחת.מכיוון שאחרת הקבוצה תתפרק ותתדרדר ובגלל צריך השנה להשקיע הרבה בנוער שיחליףאת הכוכבים שיחסרו כנראה בשנה הבאה.
יום אדום לכולם!
ולא לשכוח את השיר יענקלה נוסע בכביש החוף.
השב   •  5520
3
אני רואה ירוק בעיניים07/07/2010 16:12
סופסוף אדם שמבין
השב   •  3240
אדום07/07/2010 16:59
מה הפועל אמורה לשחרר שחקנים בחינם? כי זה נחמד? כי היא משפחה? צאו מהסרט שלכם. איזה מתוסכלים. בניתם על זה ששכטר וורמוט ודה סילבה לא יהיו ועכשיו אתם מבואסים ומנסים למצוא בכוח את הרע בכל העניין. אני בטוח ששחר היה משחרר את אניימה בחינם אולי אפילו משלם לקבוצה שתקנה אותו. דרך אגב. ביבראס נאתכו עם 11 בישולים בחצי עונה שוחרר ונתנו לו להתקדם והוא עוד שחקן בית אז דיי לנסות להמציא פה דברים. דבר אחרון דה סילבה היה בדרך לליל אבל לא היה לליל מספיק כסף. אדון כתב לך הביתה לבכות לכרית
השב   •  114
2
ק.י07/07/2010 16:11
השב   •  3642
הפוועלל!07/07/2010 17:23
אז למה דאגלס נשאר וטישירה עזב?
למה שכטר נשאר וארביטמן עזב?
ויותר חשוב
למה יש להפועל דאבל?

רמז-זה לא בגלל הקיזוז
השב   •  169
מאור07/07/2010 23:37
השב   •  14
רק ירוק !08/07/2010 00:05
כ על טשיירה יש הצעות , רוצים אותו בחו"ל .. כנ"ל לגבי ארבייטמן..(מלך השערים) וכן , זה ר-ק בגלל הקיזוז . הפועל-לוזון-ת"א = תתביישו !
השב   •  10
1
המגיב07/07/2010 16:11
השב   •  4631
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP