יום שני, 14.04.2025 שעה 16:10
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מאור דייטש

הטקטיקה כבשה את אירופה

דעה: עם כל הכבוד למסי, רונאלדו ורוני שהמשיכו להצית העונה את הדימיון, הכדורגל הטקטי והמגעיל (מוריניו) כבש מחדש את אירופה. ואף מילה על זלאטן

אוהדי הכדורגל השפויים שבינינו ידעו שכדורגל גדול לא נראה בסנטיאגו ברנבאו, בכל זאת, לא מדובר בקבוצות הכי טובות באירופה ולא משנה מה תגידו אבל קיווינו שאולי, המעמד המחייב, האווירה המטורפת, עשרות אלפי האוהדים ביציעים והגביע ההוא שמחכה בצד, יעשו את שלהם ונראה משחק טוב. ואכן כך היה. עד לדקה ה-35.

אני ממש לא אוהד את באיירן מינכן ובטח שלא את אינטר. הקבוצה שלי יכולה היתה להיות הערב על כר הדשא של הברנבאו אבל זלזול של מנג'ר סקוטי וותיק וטיפשות של שחקן צעיר וחסר ניסיון, השאירו אותי מול גמר ליגת אלופות בלי שום רצון לעודד אף קבוצה.

אוהדי ברצלונה, לפחות אלו שאני מכיר, קיוו לראות את באיירן חוגגת גביע, רק כדי לנקום במוריניו וחניכיו, אבל, מה לעשות, בפעם המי יודע כמה, נותר רק לומר על המאמן הפורטוגלי: ג-א-ו-ן.

רובן עם הכדור ליד מוריניו (רויטרס)
רובן עם הכדור ליד מוריניו. הטקטיקה ניצחה (רויטרס)

להבדיל מהפעם האחרונה בה זכה מוריניו בליגת האלופות עם פורטו ב-2004, הזכיה השניה שלו בקריירה כעת עם אינטר לא מפתיעה אף אחד. הוא לא הדהים את אירופה ולא משהו בלתי ייאמן. הוא לקח קבוצה איטלקית קשוחה, הכניס לה מנה יפה של טקטיקה ו"הרג" את צ'לסי וברצלונה הגדולות בדרך לגמר.

מי שראה את חצי הגמר הראשון בסן-סירו מול בארסה, קיבל כמעט את השחזור בגמר מול באיירן. גם אז, הקטלונים היו הרבה יותר טובים, החזיקו הרבה יותר בכדור, ניסו לסכן את שערו של סזאר מרחוק אבל חטפו בראש פעם אחר פעם בהתקפות מתפרצות קטלניות. זה אמנם נגמר ב-1:3 אבל יכול היה להסתיים בהפרש גבוה יותר.

עד לדקה ה-35 בברנבאו, באיירן היתה הרבה יותר טובה, הניעה את הכדור וסיכנה את שערו של סזאר. אי אפשר לשכוח גם את הפנדל הברור שהגיע לבווארים אחרי נגיעת יד ברורה ברחבה של מייקון. ואז הגיעה בעיטה של השוער, מיליטו הוריד בראש לסניידר, רץ לרחבה, ההולנדי החזיר לו כדור גאוני והחלוץ הארגנטיני המדהים הזה, עם אחוז ניצול מצבים פשוט מטורף, שם את זה ברשת.

דייגו מיליטו חוגג (רויטרס)
דייגו מיליטו חוגג. 2 מצבים=שני שערים (רויטרס)

המחצית השניה, מצחיק לומר זאת, היתה לפרוטוקול בלבד. נכון, אם מולר היה כובש מול סזאר בדקה ה-46, הסיפור היה שונה לחלוטין, אבל זה היה די ברור שהגרמנים יתקפו ויתקפו ויהיו חשופים מאחור כדי לספוג את השני, מה שבדיוק קרה. לעומת מולר, אוליץ' (שבלעדיו באיירן לא היתה מגיעה לגמר) וקלוזה האנמים וחסרי התכלית,  מיליטו העניש בפעם השניה לאחר שעשה "פורפרה" מוואן בויטן וגמר את המשחק.

לא יעזור לכם כלום. עם כל הכבוד למסי, רונאלדו או רוני שהמשיכו העונה להצית את הדימיון, כמה שעצוב להודות בזה, הכדורגל הטקטי והמגעיל כבש מחדש את אירופה. ואת מוריניו זה ממש לא מעניין. את החוזה שלו בריאל מדריד הוא הרוויח ביושרה. המטרה מקדשת את האמצעים.

ומילה לסיום על שני שחקנים. סמואל אטו שעזב את הקאמפ נואו עם הרגשה מאוד לא נעימה בעונה שעברה לא האמין שהוא יחגוג טרבל שני ברציפות. ואי שם בקטלוניה, ישב לו זלאטן איברהימוביץ' ולא האמין למראה עיניו. "למה עזבתי לעזאזל???".

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 102 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 102 תגובות ב-75 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
75
יעילות זה שם המשחק24/05/2010 00:14
הרבה מאוד תגובות לפניי מתייחסות לכדורגל יפה וכדורגל מכוער, אבל שכחתם דבר מאוד חשוב שהיופי הוא בעיני המתבונן. קחו סתם דוגמה: אתם הולכים עם חבר שלכם ברחוב ורואים בחורה חטובה. אתם בטוחים שהיא כוסית אש ודווקא החבר שלכם חושב שהחברה השמנה שלה יותר יפה. ככה זה גם בכדורגל יש אנשים שאוהבים כדורגל פתוח ויעיל וישנם אנשים שאוהבים משחק טקטי, מחושב ועקיצה במתפרצות וכמו שכבר אמרתי הכול הוא בעיני המתבונן. אבל על דבר אחד כולם יסכימו, בסופו של דבר בכדורגל סופרים את הכדורים ברשת ולכן אינטר של השנה היא אלופה ראויה שהשאירה את החותמת שלה בכך שהעיפה גם את צלסי גם את ברצלונה ובגמר ניצחה את באיירן.
השב   •  20
74
עתריס23/05/2010 19:32
מי שחושב שהקבוצה שלו משחקת כדורגל יפה והיא הטובה בעולם אז הקבוצה שלו צריכה לנצח בכל המצבים ואם כבר בונקיר למה הקבוצה השניה ממשיכה עם הטעות שלה ותוקפת ? למה לא משנים טקטיקה ומסתגרים לאחור ונותנים לקבוצה השניה לתקוף ואז הם עוקצים? זה מראה שהמאמן ממול לא חכם כמו ואן חאל ו גוארדיולה ואנצילוטי שלא יבינו מה קורה פה ואיך לסדר את העניינים אז שהמאמנים שלכם ילמדו קצת ממוריניו לא שאני אוהב אותו אבל הוא הוכיח שהוא מעולה ועם כל קבוצה הוא יכול לנצח את מי שהוא רוצה
השב   •  21
73
מיליטו123432123/05/2010 14:36
אטו מבקיע פחות שערים אבל
הוא בכלל לא סופר את איברהימוביץ''
אטו מקפיץ מעל שחקנים,שולח שחקנים
לגולים,מבשל וכמובן מבקיע שערים
השב   •  30
72
מוריניו23/05/2010 14:28
עם כל הכבוד אינטר משחקת
את ההגנה הטובה בעולם והיחידים
שיכולים להודות בזה פה
הם אוהדי ריאל,מילאן ומנצ''סטר
ומגיע לאינטר להחזיק את הגביע
השב   •  21
71
Meired23/05/2010 12:26
השב   •  11
70
רון23/05/2010 12:04
וובחים לא תגיעו לרמה שלהם , וואני מקוה שהפועל בבתים של הצ''מפיונס תיהיה עם היונייטד , בבלומפילד לא יראו שום הבדלי כוחות . תזכור את מה שאמרתי לך
השב   •  22
גיגס23/05/2010 12:37
אני מציע שתמהר
השב   •  00
69
אוהד מילאן23/05/2010 12:01
לכל המגיבים פה ש90 אחוז מהם הם אוהדי בארסה רק בגלל ששמעו את השם של המועשון הזה פעם ראשונה בחדשות.תפסיקו לבכות ולהתבכיין נמאסתם מוריניו מאמן ענק שעשה דבר עצום.אם אתם לא מבינים בכדורגל עדיף שלא תסתכלו בכלל בכדורגל יש סגנונות שונים וזה אחד מהם אולי לא יפה לעין אבל מביא טרבל כבר שכחתם כנראה איך בארסה שלכם הגיעה שנה שעברה בפוקס לגמר.ואני אישית מאוד מקווה שמוריניו יעשה מריאל קבוצה כזאתי שתעשה בית ספר לטקטיקה לגווארדיולה שלכם אז יאללה ילדים הביתה פיפי ולישון!
השב   •  32
68
אליאור23/05/2010 11:43
קראתי רק את הכותרת, וזה הספיק לי - אין לך מושג בכדורגל, ואין לך מושג גם בטקטיקה כנראה. באיירן פשוט לא מספיק טובה, בוודאי בלי ריברי, ולכן לא הצליחה לנצח. בארסה, להזכירך, ניצחה את אינטר, פשוט לא בתוצאה הנחוצה מבחינתה, וזה במשחק שאינטר אפילו לא היתה צריכה לנצח, אלא רק רצתה להתגונן.
אתמול - אם השופט היה נותן את הפנדל הברור לבאיירן, ואם מולר לא היה כזה נקניק - היה משחק אחר לגמרי.
ההגנה של באיירן, וזה ראינו כבר ברמת-גן, היא איטית כבדה ומסורבלת, הקישור לא מספיק חזק, וההתקפה לא מספיק יצירתית וחדה - בגלל זה הם לא הצליחו לנצח בסופו של דבר.
עוד דבר חשוב - באיירן עברה 2 שלבים בעזרת שערי חוץ - ככה שקשה להגיד שבכלל הגיע לה לעלות לגמר - היא בוודאי לא הקבוצה השנייה הכי טובה באירופה השנה, ולצערי, שוב, גם אלופת אירופה היא בהחלט לא הקבוצה הטובה ביותר ביבשת.
השב   •  31
67
גולם23/05/2010 11:23
מכבי החזירו את הבונקרים לאופנה.

כמו בימים של הפועל יהוד.
השב   •  00
גיגס23/05/2010 11:37
במשך שנים הייתם הכי בונקר באירופה, נתתם שם חדש למושג בונקר. הייתם מבקיעים גול וחצי בעונה, ובשנים האחרונות כמעט ירדת ליגה, אז אני מציע להנמיך פרופיל. לוזון נתן לכם אליפות השנה, בקרוב תחזרו למאבקי התחתית.
השב   •  11
66
ד"ר גונזו23/05/2010 10:58
מוריניו לא חייב לך ולא לאף אחד כלום. הוא הוכיח אתמול בפעם המי יודע כמה שלקחת תארים זה מקצוע - והוא אחד הטובים. מוריניו נותן דין וחשבון לאנשים שמעסיקים אותו ולקהל של אינטר וזהו
השב   •  30
65
יוהאן23/05/2010 10:24
השב   •  11
64
יוהאן23/05/2010 10:18

אם אני אוהד אינטר,ואני אייל לחמן,אני מסיר את הכובע בפני מוריניו אבל,עם איזה טעם יוצאים רוב חובבי הכדורגל בעולם?תסלחו לי,עם טעם של חרא.
אומרים שמוריניו יהיה המאמן הבא של ריאל.אז מישהו חייב לומר לו שריאל לא מסתפקים בנצחונות סטייל אינטר.בונקרים לא יתקבלו שם בברכה,בלשון המעטה.
אגב,אם מחמיאים לכדורגל הדוחה של מוריניו,חייבים לבקש סליחה מנבחרת יוון האלופה מ-2004 .

השב   •  11
63
דרור23/05/2010 10:15
הכדורגל שלה רחוק מלהיות אטרקטיבי, אבל קבוצה שמדיחה את צ''לסי, ברצלונה ובאיירן מינכן מגיע לה לקחת את גביע אירופה.

חוץ מזה, מה אתם רוצים ממוריניו? אפשר לחשוב שעם כל המאמנים שלפניו אינטר שיחקה כדורגל מלהיב ומרגש לפחות כמו של ברצלונה. תבינו: זה הכדורגל האיטלקי. בונקר, בונקר ועוד בונקר. מוריניו לא המציא את זה.

ובלי שום קשר - הייתי שמח לראות את מוריניו חוטף בעיטה בראש. למישהו יש את הטלפון של ג''ון הארטסון?
השב   •  20
62
בר23/05/2010 10:15
כדורגל "נכון" הוא לא תמיד כדורגל "יפה". טקטיקה נכונה מנצחת את המשחק ואת הסטטיסטיקה
השב   •  20
61
מוריניו המלך23/05/2010 10:11
בן אדם לוקח 3 תארים,עובר בליגת האלופות גם את צלסי,גם את ברצלונה עכשיו גם את ביירן מינכן והרבה פרשנים קשקשנים מעבירים ביקורת על מוריניו ושיטותיו.
השב   •  10
60
שטרן והחלווה23/05/2010 10:01
לך תכתוב טורים על מסעדות וכאלה נראה לי אתה יותר בעניין למה בכדורגל אתה לא ממש מבין
שבוע טוב
השב   •  00
59
max23/05/2010 09:49
השב   •  00
58
נועם ברוכים23/05/2010 09:35
באמת שאתה צודק
השב   •  00
57
חזי23/05/2010 09:28
אינטר בהחלט הקבוצה הכי טובה באירופה. יש להם את הסקורר הכי טוב(מיליטו), את סמואל אטו הנהדר שגם שנה שעברה היה אלוף אירופה, את המגן הימני הכי טוב בעולם(מייקון), את אחד משלושת הבלמים הטובים בעולם(לוסיו), את שוער נבחרת ברזיל(סזאר), את הפליימייקר של נבחרת הולנד(סניידר), את שני השחקנים הכי מנוסים בנבחרת ארגנטינה(קמביאסו וסאנטי). קבוצה שיודעת בדיוק מה היא רוצה ומשיגה את זה ביעילות מדהימה, שהמון שנים לא נראתה כמותה בכדורגל. אינטר, שלא כמו ברצלונה בשנה שעברה, לא נזקקה לשער בדקה ה-92 נגד צ''לסי אלא העיפה אותה בצורה משכנעת. היא לא נזקקה לעזרה מהשופטים שלא נתנו לצ''לסי ארבעה פנדלים שונים בשנה שעברה מול בארסה.
את בארסה ה"גדולה" אינטר הכניעה בקלות מפתיעה עם שלושה שערים בסאן סירו. וכן, אינטר קבוצה מספיק יעילה כדי שאם חטפת ממנה בחוץ, אתה תהיה אבוד.
מספיק כבר עם הלוקשים על "קבוצת הרשע של מוריניו". הם משחקים כדורגל יפה, אפילו מרשים. איזו עמידה בהגנה, איזו תכליתיות. כל שחקן יודע בדיוק מה התפקיד שלו. פשוט יפהיפה לראות.
הקבוצה הכי טובה באירופה השנה זכתה בליגת האלופות.
היא גם עברה בדרך את הקבוצות הכי טובות באירופה. לכל אחת היו 180 דקות לנסות להכניע אותה.
ספגו שלושה שערים בשבעת משחקי שלב הנוק אאוט. פשוט מדהים. שאפו למוריניו ולקבוצה שלו.
השב   •  111
אלירן23/05/2010 10:00
אינטר זאת קבוצה בונקריסטית מגעילה וכל הפרשנים אומרים את זה , ראינו איך הם התגוננו מול ברצלונה ב-0:0 וגם מול באיירן הם רק כבשו בהתקפות מתפרצות וחוץ מזה לא עברו בכלל את קו החצי, אינטר זה כמו הגועל של פעם, קבוצה בונקוריסטית שעוקצת בהתקפות מתפרצות ואין לה כדורגל יפה לעין כמו ברצלונה וחוץ מזה שזאנטי וקאמביאסו מזמן לא בנבחרת ארגנטינה ובצדק , שחקנים אפורים ומשעממים
השב   •  00
מני23/05/2010 10:33
קודם כל, הניתוח החד צדדי שלך מעורר השראה.השיפוט במשחק של צ''לסי ברסה היה רע לשני הצדדים ואנשים נוטים לשכוח את זה. דבר שני, אטו עד כמה שאני זוכר, ובתור אוהד בארסה אני זוכר, הוא חלוץ - לא מגן ימני כמו שהוא משחק באינטר. אדוני - אני בטוח שאם תבדוק את זה אז תראה שאחוזי הצפייה בגמר השנה מול הגמר בשנה שעברה נמוכים משמעותית, וזה משום שאנשים לא רוצים לראות בונקר ומתפרצות בפסגת הכדורגל.שהבונקר ישאר באיטליה. בוא ניראה איך מוריניו מסתדר בריאל עונה הבאה - בעזרת השם עוד עונה ללא תארים למנדרילים.
השב   •  00
ד"ר גונזו23/05/2010 11:13
מוריניו הגיע לאינטר כדי להביא תארים ולא אחוזי צפייה. אז אתה וכל האוהדי בארסה שנהיו פתאום יכולים לקחת את האחוזי צפייה ולהפוך אותם לעכוזי צפייה. ולגבי בארסה-צ''לסי שנה שעברה, שיפוט דו צדדי? אני מציע שפעם הבאה תיקח את הכדורים שלך לפני שאתה כותב תגובה, כי בכל ההיסטוריה של הכדורגל לא נראה משחק כל כך חד תדדי ועל גבול המכור כמו המשחק ההוא, שהשופט החליט לא לתת 4 פנדלים ברורים כשמש לצ''לסי. ולעניין אינטר, כן, כיום היא הקבוצה הטובה באירופה, כי אם בארסה היתה כזאת היא היתה מצליחה להכניע את הבונקר של מוריניו, שאגב, במשחק הראשון פירק את בארסה לחתיכות, ועם קצת יותר ריכוז, המשחק בקמפ נואו היה יכול להיות לפרוטוקול בלבד. אז קח את האחוזי צפייה שלך ולך תעשה חמוצים
השב   •  21
56
מני23/05/2010 08:19
לא צריך להיות גאון כדי להעמיד 3 קווי הגנה. רק מאמן קפדן. וזה הצליח לו כי מיליטו נתן עונה מטורפת ולא מפסיק להבקיע.
השב   •  11
55
פינטו23/05/2010 08:07
המשחק יכל להיגמר יותר מ3-1 תגיד אתה אמיתי אינטר הבקיעה כמעט בכל הזדמנות שלה 2 שערים בכלל היו גבוליים מאד ואז בקמפ נואו זה היה פשוט מביש ומגעיל ועם כל זה השופט העלה את אינטר דקה 92 שפסל את הגול שעשה צדק(של בוז''אן) אל תשכח ששנה שעברה בארסה לקחה הכל עם כדורגל מדהים אז מה אתה מבלבל?נקווה שבמונדיאל לא נראה תצוגות כמו של אינטר המגעילה
השב   •  11
54
ל49 הליצן! תכנס דחוף!23/05/2010 08:02
שכחת איך ברסה לקחה אליפות אירופה יא ליצן:עונה שעברה נגד צ''לסי בחצי גמר ליגת האלופות השערוריית שיפוט הכי גדולה שהיתה באירופה בכל הזמנים,לא 1 לא 2 לא 3 אלה 4 פנדלים ברורים !! הגיעו לצ''לסי והשופט המכור לא שרק אל מול עיניו,זה היה שיא עולם,לא היתה שערוריה כזאת אפילו במונדיאל 2002 ,אז במקום לכתוב פה מגילה תסתכל על הקבוצה הקטנה שאתה אוהד,שרק בזכות יחסי ציבור בישראל מקבלת חשיפה כמו שבאף מקום היא לא מקבלת,ברסה היא עדיין לא מילאן ועדיין לא באיירן מבחינת הישגים ופאר,אז תמשיך לחיות בסרט שהקבוצה שלך הכי טובה,כי היא ממש לא!
השב   •  31
53
אינטר הקבוצה הכי טובה בעולם!23/05/2010 07:57

השב   •  31
דרור23/05/2010 10:08
הליגה האיטלקית מספר 1? אז איך הורידו להם נציגה באלופות והוסיפו אחת לגרמנית?
מול מי בדיוק אינטר משחקת שם?
זאת ליגה של קבוצה אחת בדיוק.
השב   •  10
52
אין לכם מושג ילדים,אינטר שיחקה מושלם!23/05/2010 07:56
השב   •  20
51
אא23/05/2010 07:53

למרות שאני שונא את אינתר אבל בכל
זות מגיע להם לקחת הם ניצחו לא רק את צ''לסי!

השב   •  30
50
דוד23/05/2010 05:17
בכדורגל,ברצלונה היא ההגנה הטובה בעולם !
ואחת מ3 הקבוצות ההתקפיות ביותר באירופה !
למה אתה לא מזכיר את השיפוט השערורייתי שהיה בסן סירו נגד אינטר ?
אף קבוצה לא הבקיעה 3 שערים לברצלונה העונה ,השער ה3 היה בנבדל ברור של חצי מטר, והיה פנדל ברור על אלבס ברחבה , תריץ אחורה בקלטת המשחק ותראה שגם בגול השני של אינטר הייתה עבירה על מסי קודם לפני הגול.
רוצה עוד הוכחה שאין לך מושג בכדורגל ?
היו 4 משחקים העונה בין אינטר ובארסה ובזכות אותו משחק שהשיפוט בו היה סופר ביתי ומכור אינטר עלו .
1. 0-0 בתצוגת כדורגל בינונית בסן סירו.
2. 0-2 לברצלונה בקאמפ נואו אחרי 2 התקפות בודדות של אינטר בכל המשחק ובמזל לא חטפו רביעייה.
3. 3-1 לאינטר במשחק מכור.
4. 0-1 לברצלונה אחרי פוקס מארץ הפוקסים של שער חוקי של בוז''אן בדקה 90 שנפסל בטענת יד של טורה שלא הייתה ולא נבראה כי היד הייתה צמודה לגוף ולפי החוקה המשחק צריך להתנהל כרגיל ולכן נפסל שער חוקי .
בסיכום 4 המשחקים יחס השערים הוא לברצלונה גם אחרי המשחק המכור שהיה בסן סירו  . 4-3 לברצלונה .
סיכום משחקים : 2 נצחונות תיקו והפסד אחד לברצלונה
ולא לשכוח שבקאמפ נואו ראינו קבוצה פחדנית שפוחדת לעבור את החצי ובתצוגת משחק שלא הייתה מביישת גם את הפועל יהוד בהרחקת הכדורים שהלך שם.
ברצלונה לפי דעת כל המומחים פרשנים שדרנים ומאמנים היא הטובה בעולם במשחקה היוצא דופן שהוא ה-,JOGA BONITO, ואינטר אמנם קבוצה טובה של שכירי חרב סטייל ריאל מחריד אבל לא מעבר לזה עברה אותה במשחק מכור 1 ושום פישר אחד בעולם ישכנע אותי שאינטר יותר טובה מברצלונה כי זה הבדלים שמיים וארץ של כדורגל.
השב   •  46
49
איתמר23/05/2010 04:39
חברה, מאמנים כמו מוריניו הורסים את הכיף בכדורגל ומרחיקים אנשים מהמסך. אני חולה על כדורגל ורואה כל משחק שיוצא לי, אבל בתכלס הסיבה היחידה לראות כדורגל היום זאת ברצלונה. כמו קונצרט. כל שאר הקבוצות זה בשביל לעודד ולהינות מהאווירה ושמחת הניצחון. התקשורת מן הסתם מעודדת כדורגל יפה כי זה מה שכולם רוצים לראות ומה שגורם לנו לאכול תציפורניים חודש לפני המונדיאל. אם אתם אומרים לי עכשיו שבמונדיאל כל הקבוצות משחקות כמו אינטר - אני לא אצפה בו. בשביל מה? רק עם ווינר אני אוכל להנות ואז אני אפסיד כסף סתם.
יאללה בארסה
השב   •  22
48
דניאל23/05/2010 04:27
כול פעם שמוריניו מנצח אז הכדורגל מפסיד זה דבר מאוד מענין לדעתי מורניו המאמן הכי גרוע בתולדות הכדורגל אי פעם מאמן ששם את אטו כמגן ימני ואת מליטו קשר 50/50 ואת סניידר כבלם 4 זה לא מאמן זה פחדן! מוח יש לו אבל כבוד אין לו בכלל לפחות לא ממני כמה חבל שביירן לא ניצחה עם ריברי זה היה ניראה אחרת חבל שלביירן יש הגנה כזאת גרוע שני בלמים ברמה של ליגה לאומית אני לא צוחק זה צחוק פשוט מה שמליטו עשה בשני הגולים כזה פשוט היה להבקיע את זה אני בטוח שחצי מהגולשים פה מבינים לבד שהם יכולים להבקיע כאלו שערים גם.
לא שיש לי משו נגד מליטו לדעתי השחקן הכי טוב באינטר ומגיע לו פרס של השחקן הטוב ביותר בליגת האלופות לשנה הזאת אבל פשוט נימאס ליראות את הכדורגל מפסיד פעם ברצלונה פעם ביירן מינכן פעם רומא לא סליחה פעמיים רומא גם גביע וגם בליגה אינטר זאת קבוצה בושה פשוט בושה כול הליגה האיטלקית הליגה הגרועה בעולם מקווה ששנה הבאה מריניו יעזוב מהר את ריאל לא באלי ליראות אותו הורס לה את הכדורגל היפה שלה רק בשביל תואר מסריח(ד"א אני אוהד ברצלונה פשוט אי אפשר ליראות איך בנאדם אחד הורס משחק שלם דביל ולא מאמן שונא אותו!)
השב   •  22
47
צהוב23/05/2010 02:35
וזה מדהים.
השב   •  10
46
ג''וני23/05/2010 02:33
מוריניו לוקח קבוצה והופך אותה לבונקר מושלם - וכל קבוצה הוא יהפוך לבונקר מושלם שרק מאמן יוון יודע איך עושים(נראה לי ריגהאל או משהו כזה השם שלו) אם יהיו שתי קבוצות על המגרש נניח מוריניו נגד מוריניו- זה יהיה משחק שאם יהיו רבים כאלה כדורגל לא יהיה הספורט היפה בעולם אם פיפא חכמים הם יוסיפו לטורנירים עוד הישגים , כגון הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים לדוגמא תקבל הישג של הקבוצה ההתקפית הטובה בטורניר . לעשות פורמט מסויים שהבונקריסטים ידעו שבונקר לא יתן להם את הזכייה המלאה בגביע , אלא רק זכייה חלקית. מוריניו יכול להפוך כל קבוצה בעולם לקטלנית ביותר עם הבונקר שלו, קטלנית זה גול בדקות קריטיות וניצול מצבים מקסימלי גם אם הוא מינימלי , רוב המאמנים אוהבים לתת חופש במשחק מה שאנו אוהדי הכדורגל גם אוהבים . אני רק מקווה שנראה בעתיד כדורגל התקפי ואני מת שמוריניו יגיע לריאל , אולי יגרום לו קצת לשנות פאזה .
השב   •  10
45
צהוב23/05/2010 02:29
השב   •  22
44
raul the king23/05/2010 02:09
בכלל לא. אפילו יש פה אותה תוצאה ורק בגלל שאשתקד היו "מנצסטר וברסה הגדולות" היו שם כולם משוכנעים בלי לחשוב על זה שהגמר אשתקד היה יותר טוב
השב   •  63
ירוק23/05/2010 08:06
בגמר הזה היה בונקר ומתפרצות של אינטר. בגמר הקודם שליטה של בארסה.
השב   •  02
43
ירוק אורגינל23/05/2010 02:08
לזנות. ריאל חושבת שרק בבונקר היא תצליח מול בארסה. . . פתטי.
השב   •  11
42
נסראללה23/05/2010 01:59
גדול (:
השב   •  00
41
ציקו23/05/2010 01:22

זה שאטו זכה זה הרבה מזל.
גם סיידורף זכה ב 3 גביעי אירופה ב 3 קבוצות שונות. דברים כאלו קורים.
הקטע עם אטו הוא שהוא בדרך כלל יותר שמח מתארים אישיים מאשר קבוצתיים אז תאמין לי שהוא היה מעדיף להיות חלוץ בקבוצה שמשחקת התקפי ולהבקיע איזה גול מאשר להיות מגן ושיידברו אחרי המשחק על איזה חילוץ בן 30 ששיחק בסרגוסה ואטו בכלל לא ספר אותו עד לפני שנה.
 

השב   •  02
40
הכריסטיאנו23/05/2010 01:20
בגלל שהם משחקים יותר הגנה?
מה מצפים מקבוצה שהכדור לא אצלה, שתתקוף? נו באמת, אז שיחקה חכם ובטוח, ולא רצתה לצאת להתקפות מיותרות שיגדילו סיכוי לספוג , זה מגעיל? מלוכלך?
צריך לדעת לתת כבוד..
באיירן עשו כל מה שהם יכולים ומגיע להם מילה טובה (למרות שבמפגש איתנו היה יותר הפסד שלנו מאשר ניצחון שלהם ופעמיים עברו שלב בזכות שערי חוץ) .
בניגוד לכל האנשים אני מפרגן לאינטר, וכמה שאני מחבב את מוריניו מאד מקווה שהוא לא יחליף את פרגי
השב   •  50
39
אלאדין23/05/2010 01:19
בעצמך. עזוב את כל מה שאני חושב על הכתבה .
על זלאטן יש הרבה מה להגיד בוגד מסריח גם ביובה כשהיא ירדה לליגה השנייה וגם בנו אינטר הגדולה .
 ועוד בשביל מה הוא עבר ל"באסה של החיים" בשביל ליגת האלופות (ותראה אותנו) עכשיו פפ רוצה להיפטר ממנו והמועדון הוא זה שבוגד בו.
אז אל תגידו לי שקניתם את זה שלאפורטה אמר שעטלן נשאר.
השב   •  00
38
ian brown23/05/2010 01:18
מה לעשות השיטה הזאת יכולה לעבוד עם חלוצי מטרה שנותנים גוף ומנצלים את המצבים שמביאים להם ולא חלוצים טכניים כמו זלאטן. יש כיום בעולם שני חלוצים כאלה בלבד שהם ברמה הגבוה, דייגו מיליטו ולוקה טוני. הכדורגל שאינטר שיחקה הוא כמעט קשה כמו הכדורגל שברצלונה משחקת כי היא חייבת בסגנון שלה להגן כמעט מושלם אם היא לא רוצה לחטוף. אם כל קבוצה שהייתה משתמשת בטקטיקה הזאת הייתה לוקחת את ליגת האלופות כל קבוצה הייתה משתמשת בה אבל מה לעשות זאת שיטה שמצריכה הרבה אימונים והרבה מאוד תיאום כדי שתצליח מה שמוריניו הביא לאינטר ועל כן הוא גאון. אומנם כדורגל מצד אינטר לא היה אבל תסתכלו על השחקנים שלהם ותבינו למה זה אין להם שחקן אחד שיכול לשנות משחקים (אולי למעט סניידר) כל השחקנים שלהם אפורים וכנראה שלא היו פותחים באף אחת מהקבוצות הגדולות. בבאיירן הרגישו מאוד את החיסרון של ריברי. ראו שבכל תנועה של רובן שני שחקנים באים אליו ואם ריברי שהוא גם מהיר כמו רובן היה משחק אז לאינטר היה יותר קשה להתמודד עם באיירן שלא לדבר על העובדה שאלטינטופ היה על הפנים ועשה דברים שלא עושים במעמדים כאלה (כמו בעיטות חסרות סיכוי מרחוק או שחרור מהיר של הכדור אחרי שמייקון איבד אותו לטובתו שדרך אגב גם זאת לא הייתה פעולה שלו אלא לחץ של שחקן אחר שגרם לכדור להגיע אליו) מי שאיכזבו אותי היו שחקני הבית של באיירן מינכן שפשוט כשלו בגמר הזה אחד אחד. בשער השני של אינטר לוסיו בטח כל כך שמח כי אני לא חושב שמיליטו או אף חלוץ אחר היו עושים לו את מה שמיליטו עשה לואן בויטן וזה העונש על העעפת אחד המגנים היותר מנוסים שלך מהקבוצה.סך הכל באיירן עשתה את אותה הטעות כמו ברצלונה. מאמן חכם היה מפתח משחק שונה לגמרי ממה שואן חאל הציג אבל גם הוא וגם גווארדיולה הם לא מאמנים חכמים והם תקועים על שיטה אחת שברגע שהיא לא עובדת הם עובדי עצות. מוריניו לוקח אותם בגדול בתחום הזה כי הוא עושה קבוצה עם מה שנותנים לו למרות כל המגבלות ולכל אלו שיגיבו כאן צ''לסי אז גם בצ''לסי הוא עשה דברים הרבה יותר טוב מקודמיו ובכל הפעמים שהוא עף בהן הוא עף על מהלכי על של שחקני הקבוצה היריבה (בעיקר ברצלונה) או על שטויות של השופט (בכל המשחקים שבהם הוא עף הייתה לפחות טעות שיפוט אחת) ואם אתם שואלים אותי אם דקו היה עובר מפורטו לצ''לסי במקום לברצלונה מוריניו בכלל לא היה במעמד הזה היום כי הוא
השב   •  30
37
שלומי23/05/2010 01:04
מותר להיגעל מהכדורגל הטקטי והדוחה של חמוריניו??!! הגמר הזה היה כל כך לא אטרקטיבי, שאפילו לא היה אולפן פתיחה לפני! איזו עונת אלופות נוראית. אני מקווה שבשנה הבאה יהיה יותר מעניין בגמר עם ברצלונה ומנצ''סטר יונייטד.
השב   •  03
36
מוריניו23/05/2010 00:57
השב   •  42
35
מוריניו23/05/2010 00:54
בין היתר, הוא זה שמסר למיליתו בשער השני.
השב   •  40
זנאטי23/05/2010 03:08
השב   •  10
זנאטי23/05/2010 05:11
מאז - אי אפשר היה לעצור אותם.
השב   •  10
34
רוני23/05/2010 00:47
החזקה בכדור ללא תכלית לא מביאה לשום מקום. אינטר שיחקה פשוט, יעיל וחכם וניצחה בצדק. לאף קבוצה לא מגיע כמו שלאינטר מגיע להיום אלופי אירופה.
השב   •  142
33
לא חשוב שמות23/05/2010 00:44
אז אל תראו. כל הדיבור הזה סביב כדורגל שמח ויפה לטובת הקהל, הוא נכון רק אם הקהל היה מאמין בזה בעצמו. דוגמה מצויינת לזה, אפשר לראות אצל מגיב 11, שטוען שהוא לא אוהב את הכדורגל של מוריניו, אבל רוצה שהוא יבוא לאמן את הקבוצה שהוא אוהד, כי "אין מה לעשות - הוא מאמן תותח". איזו סיבה יש למוריניו לבדר אותך, אם אתה בכל מקרה תהיה בעדו? לא טוב לך - אל תראה. אם אתה רואה, אז אל תתבכיין על הכדורגל הירוד. בתור אוהד ארסנל, אני אומנם רעב לתארים ולהצלחות אבל בחיים לא תשמעו אותי אומר שאני מקווה שיגיע מוריניו או מישהו בסגנון שלו לארסנל. אני מעדיף להנות מהכדורגל של הקבוצה שלי ולא לזכות בתארים מאשר ההיפך. ואין מה לעשות - קבוצה שהדיחה את צ''לסי ואת בארסה, היא קבוצה ראויה ולא משנה באיזה אופן היא עשתה את זה
השב   •  121
שלום תקוה יהלום23/05/2010 01:41

קודם כל כדורגל סקסי!

מי אמר שזה או תארים או כדורגל יפה? אפשר גם וגם!
יונייטד, ארסנל ונתניה הוכיחו זאת בשנים עברו,מי בעבר הרחוק יותר ומי בקרוב יותר.
השב   •  21
שי23/05/2010 03:35
נהנית מה 4-0 ?
השב   •  11
ירוק23/05/2010 08:05
כי כדורגל זה מוצר, זה בידור אחרי הכל. ולזה הוא נועד. בלי קהל לא היה כדורגל מקצועי.
השב   •  00
32
אבי23/05/2010 00:43
השב   •  25
צהוב23/05/2010 02:30
השב   •  00
31
טוני23/05/2010 00:43
מצאנו לך בונקר חדש
אינטר של מורניו
השב   •  93
30
ערבי23/05/2010 00:38
איך בכל כתבת כדורגל אתם חייבים לכתוב את השם "ליונל מסי" מה אתם סוגדים לבנאדם הזה??
אני לא אוהד ברצלונה אבל לדעתי השחקן המרכזי אצלם נקרא צ''אבי.
תבינו שמסי לא יכול לעשות דבר בלי צ''אבי כדורגלנים גדולים(מאראדונה,פלה) יודעים לעשות הכל גם אם לא היו מאחוריהם שחקנים גדולים.
אתם עדיין סוגדים למסי אני יודע ואני בטוח שאחרי המונדיאל אתם תפסיקו ותדעו שהוא עוד שחקן טוב.
השב   •  93
ניר23/05/2010 01:08
בשביל להפריך את השטויות שאתה כותב.רק לפני שבוע מסי כבש שניים במשחק שצ''אבי היה ביציע.ועם כל ההערכה שלי לצ''אבי (ויש המון) אל תשכח שליד צ''אבי משחק גם שחקן לא רע שגורם לו להיראות יותר טוב. , קוראים לו ליאו מסי. 
השב   •  11
יוני23/05/2010 02:16
חלק גדול מהשערים של מסי באו מפעולות אישיות ולא רק בזכות צ''אבי.
לגבי המונדיאל, גם מראדונה כשחקן לא נראה לי שיצליח כאשר הוא משחק תחת מראדונה כמאמן, לבן אדם אין מושג, מספיק לראות שהוא לא זימן את קמביאסו, גבי מיליטו וסאנטי לסגל של ארגנטינה.
השב   •  10
29
דור23/05/2010 00:38
מוריניו מביא קבלות מביא תארים עוד שנתיים לא יזכרו איך אינטר שיחקה יזכרו שהיא לקחה טרבל
ובונקר לא היה היום זה שמינכן לחצה במחצית השנייה בגלל שהיא היתה בפיגור זה לא אומר שאינטר הייתה בבונקר
השב   •  40
28
חולוניה23/05/2010 00:34
אל תשכח שבאיירן לא הייתה צריכה להיות בכלל ברבע גמר הנבדל הענק של קלוזה נגד פיורנטינה את זה כולם שכחו ,באיירן הייתה צריכה לעוף בשמינית.
השב   •  43
אריאל24/05/2010 00:08
ןמה לגבי אינטר עצמה ? הגיעה לה להיות בגמר ? האם שכחת 2 טעויות לטובתה נגד ברסה: שער השלישי בנבדל ופנדל לטובת ברסה שלא נשרק !
השב   •  00
27
שלומי23/05/2010 00:33
ואני חולה עלייו על זה שהוא שחצן,זה מה שעושה אותו ענק יותר מכל האחרים!

השב   •  40
26
אמיר23/05/2010 00:27
לאינטר מגיע להיות אלופת אירופה כי לא סתם קוראים לה אינטרנציונל.

קבוצה שזוכה בדאבל בליגה הטובה בעולם ומנצחת בקלות את אלופת רוסיה אנגליה ספרד וגרמניה חייבת חהיות אלופת אירופה .

ואיזה יופי שאטו הוכיח שוב שבלעדיו בארסה לא יכולה לזכות באליפות אירופה .אני לא יודע מי הטמבל בבארסה שהחליט לשחרר את השחקן הכי טוב שלה ב5 שנים אחרונות והעדיף לקנות בעשרות מליוני יורו שהלכו לפח על זלאטן אבל הוא צריך להודות בטעות להחזיר את המפתחות ופשוט ללכת הבייתה מפני שבשביל רגעים כאלה נמדד תדמית והסטוריה של מועדון.  בארסה לפחות יכולה להתנחם בכך שהיא זכתה רק בתואר אחד העונה באליפות ליגה שיש בה רק את ריאל.
השב   •  61
25
ניר23/05/2010 00:25
אבל שנה אחת לא מייצגת מגמה.לא מאמין שזה יכול לחזור על עצמו שנה אחרי שנה.הקבוצות שבזכותן אנחנו אוהבים כדורגל לא יתנו לאינטר להניף גביע שני ברציפות.
השב   •  20
24
אור23/05/2010 00:20
אין מילה להגיד מוריניו הוא מאמן ענק שהגדולה שלא זה שהשחקנים נותנים בשבילו 150 אחוז! היכולת הזאת לדרבן שחקנים ראוי להערכה
השב   •  82
23
המבין23/05/2010 00:16
אני אוהד ריאל, ואני שמח מאוד שברצלונה עפו, אבל שאני יושב לראות גמר ליגת האלופות, אני מצפה לראות משחק כדורגל, ואת זה לא ראיתי, סתם בזבזתי את זמני, וכן אני מקווה שמוריניו יגיע לריאל כי אין מה לעשות, הוא מאמן תותח.
השב   •  71
יוני23/05/2010 02:13
אולי תוציאו נקודות מבארסה אבל לדעתי נגד הקטנות יהיה לריאל הרבה יותר קשה עם מאמן כמו מוריניו, כשריאל תשחק נגד בונקרים של קבוצות כמו אספניול, אלמריה ובילבאו יהיה לה הרבה יותר קשה לכבוש עם מאמן בעל אופי הגנתי. אני לא רואה מצב שהוא מוציא עם ריאל 96 נקודות בליגה, אולי 90 בקושי.
השב   •  12
22
יקיר23/05/2010 00:15
בטח אוהד בארסה
השב   •  92
ריאל23/05/2010 00:36
הוא אמר שהוא אוהד מנצ''סטר
השב   •  20
צהוב23/05/2010 02:30
השב   •  00
21
שד כחול צהוב23/05/2010 00:13
ולא אני לא אוהד אינטר,אני כמוך אוהד מנצ''סטר אבל אינטר הדיחה השנה את 2 הקבוצות הטובות באירופה.את צ''לסי כשינצחה פעמיים ואת ברצלונה הגדולה.והדרך לא משנה.גם אני וגם אתה וגם כל אחד שפוי אחר היה עושה בונקר בקאמפ נואו כשהוא בעשרה שחקנים..מה ציפיתם שבעשרה שחקנים נגד הטרבליסטית של שנה שעברה אינטר תשחק פתוח? והיום בגמר אינטר הוכיחה שהיא הקבוצה הטובה באירופה ומוריניו אחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה
השב   •  185
20
אד23/05/2010 00:13
השב   •  32
19
טל23/05/2010 00:12
הוא שלט במשחק כאילו הם שחקני פיפא והוא עם שלט מזיז את כולם לפי הרצון שלו. פוט מדהים מאמן מגעיל שחצן מעצבן מה שלא באלכם ואני ממש לא מעריך אותו כבן אדם אבל מאמן פשוט ע-נ-ק
השב   •  51
צהוב23/05/2010 02:33
השב   •  00
18
מכבי23/05/2010 00:12
הגועל "זוכה" באליפות, אינטר ''מבנקרת'' את אירופה ואת המשחק המושלם של בארסה, פרטיזן מדיחה את מכבי.

עונה הפוכה
השב   •  78
צהוב בדם!23/05/2010 07:26
שתי הקבוצות בנויות על עקיצות ובעיקר מתפרצות. ההבדל היחידי הוא שאינטר נותנת ליריבה להחזיק בכדור וברצלונה מחזיקה בכדור בעצמה. בסופו של דבר זה לא כזה שונה, אל תתנו למניפולציות להשפיע עליכם!
השב   •  20
17
אמג''ד בדראן - צ''לסי בדם23/05/2010 00:11
אתה צודק בכל מילה ! אבל למה לעזאזל אמרת בסוף שהכדורגל המגעיל ניצח בסוף ! איך אתה קורה לכדורגל שאינטר מציגה מגעיל !! אולם נגד ברסה היה בונקר אבל היום אינטר שיחקה בצורה נהדרת , והייתה מסוכנת יותר מביירן פאנדב ושניידר החמיצו שערים בטוחים היה יכול להיגמר 4-0 .. לא חוכמה לשלוט במשחק בלי לסכן את השער
השב   •  96
אביאלל23/05/2010 00:29
השב   •  70
16
ויקטור23/05/2010 00:10
לצערנו הטקטיקה לרוב מנצחת את הכדורגל היפה. שנה שעברה היה מחזה נדיר בו הכדורגל היפה ניצח וזה קורה פעם בהרבה שנים
השב   •  65
שי23/05/2010 03:36
שנה שעברה עליתם בעזרת שיפוט מגמתי מול צ''לסי.
ובגמר הייתם חצי משחק בבונקר.
השב   •  40
ירוק23/05/2010 08:03
השב   •  00
15
גיא23/05/2010 00:10

ויותר מזה - הוא עשה את זה בשתי קבוצות שונות, פעמיים ברצף.  השחקן עם הכי הרבה מזל בעולם. השחקן היחיד בהיסטוריה עד כה שזכה לזה.

השב   •  191
14
רועי23/05/2010 00:08
חאלס לבכות,יש לה הגנה טובה, זה לא בונקר. אם אתם אומרים שהיא שיחקה בונקר,זה חוקי ומותר, לא כל אחת כמו בארסה 2009, או יונייטד 2008 שלוקחת תארים+משחקת יפה. מוריניו גם לא אכפת לו איך לשחק,הוא בא לקחת את הגביע הזה ולא שם על מה שהתקשורת אומרת
השב   •  71
13
שבוז23/05/2010 00:08
סתם יש דרך לנצח את אינטר.לשחק כמוהם.אבל אין אף מאמן חוץ ממוריניו שמוכן לקחת קבוצה גדולה ולשחק איתה בונקר כל משחק.לנצח אותם זה לא הבעיה פשוט לשחק מולם גם בונקר.הבעיה לנצח אותם ולשמור על משחק הכדורגל עדיין חי
השב   •  14
12
עמית23/05/2010 00:06
זה שטויות כל הכבוד למורניו וברצלונה בכיינים ןאפסים יכולים לבוא בטענות רק לעצמם!
אינטר קבוצה אדירה ההגנה הכי טובה באירופה וסיינדר שחקן העונה ביחד עם מילטו!
השב   •  84
11
דילן23/05/2010 00:06

מ ג ע י ל י ם

השב   •  19
10
לירן23/05/2010 00:05
כדורגל מנצחים כשכובשים יותר . אינטר לא שיחקה ככה בליגה וכשהיא מתמודדת עם קבוצות שעל הנייר טובות ממנה היא משחקת הגנתי וטקטי . זה היופי בכדורגל . פורצה אינט , קמפיונה דל מודנו!
השב   •  62
9
אלי23/05/2010 00:04

על מה בדיוק הוא אוי להיקרא גאון?! הוא משחק כדורגל מגעיל ובונקריטי גועל נפש שכדורגל כזה זוכה בליגת האלופות!

השב   •  71
8
שחור23/05/2010 00:02
ויש לך גם עוד טעות או שתיים.
זה היה גביע עצוב ועלוב לסמואל אטו. הפנתר הזה אשכרה שיחק בתור מגן. מי בכלל הרגיש אותו.
זלטן לא היה זוכה בכלום עם אינטר. הוא לא מיליטו. זה כל ההבדל.
הלוואי שמוריניו יגיע למדריד. האוהדים של ריאל, שמבינים בכדורגל, לא ייתנו לו לשחק דקה ככה. הוא יפתח את המשחק, ואנחנו יודעים מה קורה כשריאל פותחת נגד ברצלונה.
השב   •  82
7
שמואל23/05/2010 00:01
מאמן בעל אופי מכוער שמאמן כדורגל מכוער !
השב   •  1415
6
מתי23/05/2010 00:00
אבל נתנחם בכך שהגלגל מסתובב. ונקווה ששנה הבאה כשמוריניו יהיה במדריד הוא יחטוף בראש וייענש על מה שהוא עולל לכדורגל.
השב   •  37
5
אמיר23/05/2010 00:00

אני אישית מעדיף כדורסל מאשר כדורגל אבל אני רוצה לומר שקבוצה שזוכה בדאבל בליגה הטובה בעולם ועוברת בדרך בליגת האלופות את אלופת רוסה אנגליה ספרד וגרמניה חייבת להיות אלופת אירופה.
חוץ מזה אין עוד קבוצה באירופה שמתאימה להיות אלופת אירופה מאשר קבוצה ששמה F.C. Internazionale

לסיום אפשר לומר שהיום באופן רשמי מוריניו הוא המאמן הטוב בעולם לאחר שעד היום פרגסון החזיק בתואר.

 ועוד משהו קטן באמת לסיום, הייתי אומר גם שכל ראשי ברצלונה צריכים ללכת הבייתה אחרי שהעדיפו לחסוך כמה גרושים על אטו השחקן הכי טוב שלה בשנים האחרונות שהביא לבדו לבארסה אליפות וגביע אלופות ובסוף זרקו אותו כמו כלב אפילו בלי לעשות בשבילו משחק פרידה וביזבזו עשרות מליוני יורו  על חלוץ בשק כמו זלאטן .
ועכשיו שבארסה רואים את אטו שוב זוכה בגביע האלופות בטוח שצובט להם הלב שהם מבינים איזה טעות הם עשו.

השב   •  91
תומר23/05/2010 00:58
אטו הוא לא זה שהביא השנה לאינטר את גביע האלופות, אטו וזלאטן שניהם השנה היו בינונים בשתי הקבוצות. שניהם כמעט ולא עשו כלום.. מס'' השערים שלהם לא מזכיר בכלל את מס'' השערים שהיה להם בקבוצה הקודמת שהם היו בה! הם גם לא אותם שחקנים כמו שהם היו בקבוצות הקודמות אין להם את אותה חדות.
השב   •  14
4
אמיר22/05/2010 23:59
השב   •  23
3
avi22/05/2010 23:58
השב   •  61
2
דרוזי ליברפול22/05/2010 23:57
ורק היציעים מאחורי השער השמאלי היו של ביירן ? האם זה אכן היה ככה או לא?
השב   •  130
שלומי23/05/2010 00:32
אבל אני חושב שזה בגלל שמוריניו ,שכאמור מועמד לריאל,אמר לאוהדים של מדריד שיבואו לעודד אותו..
השב   •  50
ירוק23/05/2010 08:02
השב   •  00
1
אורי22/05/2010 23:56
אין דרך טובה יותר להוכיח שאינטר היא אלופת אירופה בזמן שהיא רומסת את את האלופות הטריות ששחקו נגדם עד לא מזמן (צ''לסי עם הדאבל, ברצלונה שכיסחה לגמרי את הליגה הספרדית וריאל, ובאיירן שרשמה לעצמה דאבל נוסף).
השב   •  200
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP