יום שבת, 05.04.2025 שעה 18:51
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
נדב צרפתי

היכנסו לפרופורציה

דעה: האקט של בן חיים אמנם היה לא ספורטיבי, אבל העליהום על מכבי ת"א מוגזם. בושה שאנשי סכנין איימו על שחקני מכבי. צפוי לנו גמר מרתק

דופק 200, קבוצה הרגע ספגה שער לא חוקי בעליל, חצי גמר גביע וחשוב לזכור שלא מעט קבוצות נחותות ממנה מושכות זמן ועושות הצגות מול מכבי תל אביב. אם מצרפים את כל הנסיבות האלו אין ספק שהעליהום על מכבי תל אביב בכלל ועל טל בן חיים בפרט יצא מפרופרציה.

נכון, מדובר במעשה לא ספורטיבי, אבל מפה עד להפוך את מכבי לאוייבת הספורט הדרך ארוכה.טל בן חיים אמנם לא פעל כשורה, ומעורב לא בפעם הראשונה במקרה לא ספורטיבי, אבל ההתנהגות הברוטלית של חלק מאנשי בני סכנין אחרי המקרה, עלולה להוביל לאסון. אגב, חשוב להזכיר אמנם מדובר במעשה לא יפה, לא הוגן, אבל לא מדבר במעשה לא חוקי. שופט המשחק גיא ברגר היה מחוייב לעצור את המשחק רק במקרה שמדובר בפגיעת ראש.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-
 
1x
פרסומת
צפו במהלך הלא ספורטיבי של מכבי ת"א

אם אנשי הנהלה, שנושאים תפקיד בקבוצה, מאיימים על שחקני מכבי: 'לא כדאי לכם להגיע לדוחא' אז קיבלנו עוד הוכחה שהמקרה חרג מכל פרופורציה. בן חיים עשה מעשה לא ספורטיבי, לא פצע שחקן כמו שרובן ראיוס לדוגמה עשה לפני כשנתיים לרפי דהאן. בואו נקווה שלא נראה שוב אבנים, מצתים ונעליים נזרקות בדוחא. אתם יודעים, כפי שראינו לא מזמן במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים.

ובמישור המקצועי, קיבלנו יופי של משחק. 2:3 מלא דרמות, תהפוכות, שערים ומה לא. אם להוציא את האירועים במחצית הראשונה (אגב, היה פה 'קיזוז' מסוים שכן שער היתרון הראשון של סכנין הובקע מעמדת נבדל ברורה) הלוואי עלינו כל משחק ברמה כזו. שני הערבים של חצאי הגמר הוסיפו הרבה כבוד לכדורגל הישראלי.

שלומי אזולאי מול אלי דסה. משחק אדיר (עמית מצפה)
שלומי אזולאי מול אלי דסה. משחק אדיר (עמית מצפה)
 

במבט לעתיד, הגמר שייערך ב-24 במאי באצטדיון טדי צפוי להיות מרתק. היריבות בין מכבי חיפה לצהובים, שהגיעה לשיאה אי שם בשנות ה-90 ותזכורת ממנה קיבלנו במפגש הליגה האחרון, בצירוף המעמד תספק לנו משחק מחשמל, הטרבליסטית אמנם תגיע כפייבורטית, אך החבורה של רוני לוי הוכיחה ב-1:3 מול הפועל באר שבע, ובכלל במשחקים האחרונים, שעדיין אין לזלזל בה. רק תעשו טובה, בלי קטטות לפני, במהלך או אחרי. יש לנו מספיק אלימות במחוזות אחרים בארצנו.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 75 תגובות ב-37 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
37
יואב25/04/2016 18:31
ראשית, לדעתי טל בן חיים נהג בסדר (בנסיבות של המשחק הזה הוא לא חייב להיות נחמד). יש שופט, והוא זה שאמור להורות על הפסקת המשחק. אבל אם כבר, אז מה עם מדוניאני שקיבל את הכדור והמשיך? ומה עם זהבי שמסר למיכה? ומה עם מיכה שהגביה? ו"הפושע" הכי גדול הוא כמובן יצחקי שכבש (מה גם שבעברו היה שחקן בית"ר ירושלים, שזה מבחינת סכנין כתם בל יימחה).
בקיצור, סכנין וכל הליגה תשחקו כדורגל, והצגות תשאירו לתיאטרון.
השב   •  10
36
גף רבקין25/04/2016 11:42
תסתכלו בסירטון ותראו איךש אבוקסיס אומר לו לשכב על הדשא.זה ספורטיבי
השב   •  20
35
אלי25/04/2016 09:53
מעניין מאד למה עלי עותמן לא נשכב כשהיה בהתקפה על שער מכבי
תפסיקו להתחסד לא קרה כלום סכנין הובילה כך שהיא יכלה לנצח באותה מידה
לחזור לכדורגל נטו מי שטוב שינצח זה הספורט
השב   •  10
34
אבשלום24/04/2016 20:52
מאוד אופייני למועדון הגדול .) מכבי ת"א, ראה מקרה פניני וראה מקרה טב"ח. קבוצה שהיא חושבת שהיא מורמת מהעם סופה ליפול בגדול
השב   •  01
33
Mr.Besser24/04/2016 15:14
כל מי שהיה לפחות במשחק אחד של מכבי ב3 שנים האחרונות יכול היה לשים לב שקבוצות מבזבזות נגד מכבי זמן במשך משחק שלם בכל הדרכים הלא ספורטיביות האפשריות כמו לבעוט בעיטת שוער במשך 2 דק'', להוציא חוץ במשחק עוד 3 דק'' ובכל התקפה מתפרצת של מכבי יהיה שחקן שישכב על הדשא. ככה זה עובד בשנים האחרונות וכל קבוצה חכמה שרוצה לפחות סיכוי להוציא נקודות ממכבי גם צריכה לשחק ככה, אחרת מכבי תפרק אותם. וכשמשחקים נגדך בצורה לא ספורטיבית כל משחק במשך 90 דקות אין לך ברירה אלה לשחק באותה הצורה. בוס נתן הוראה לשחקנים לא לעצור משחק בגלל "שחקן פצוע" כי זה קורה בכל מתפרצת! אני לא אומר שהגול היה ספורטיבי,ללא שום ספק מכבי כבשה שער לא ספורטיבי אך הליגה הלא ספורטיבית שלנו לא השאירה הרבה ברירות.
השב   •  61
שי24/04/2016 19:29
יש סיטואציות כמו להעיף כדורים, לעשות בונקר כדי לשרוף את השעון שהם בגדר הנורמה בכדורגל העולמי ויש סיטואציות אחרות כמו להחזיר כדור אחרי הוצאת חוץ שהיא חובה.
השב   •  01
גבריאל25/04/2016 21:16
תתבייש
השב   •  00
32
חיפאי24/04/2016 10:16
לבוא ולהפיל על השופט את האחריות לאקט הלא ספורטיבי של טל בן חיים זאת הטעיה עלובה ונחותה ברמה של מה שמאמן מכבי תל אביב מנסה לעשות. השופט באמת תפקידו לעצור משחק רק בפגיעת ראש מסוכנת. האחריות של להתנהג בספורטיביות ולהחזיר כדור ליריבה כשחקן של היריבה מרחיק כדור במקרה של פציעה הוא רק האחריות של השחקנים והקבוצות ולא קשור לשופטים.
ההשוואה למה שראיוס עשה לא רק שהיא לא קשורה אבל אני שמח שנתת את ההשוואה כי במקרה המזעזע ההוא כל אוהדי מכבי חיפה כולל ההנהלה לא רק שלא גיבו את ראיוס אלה הוקיעו אותו. מכבי תל אביב גיבו את האקט הלא סופורטיבי של טל בן חיים בצורה מוחלטת
בושה וחרפה !
השב   •  53
דני24/04/2016 12:18
אני רואה כדורגל 40 שנה וזו הפעם הראשונה שאני זוכר מקרה שקבוצה הוציאה כדור החוצה כדי לטפל בשחקן והקבוצה השניה לא החזירה לה אותו. על אחת כמה וכמה עוד חידשה את המשחק מהר בלי לחכות שיטפלו בשחקן. פשוט חוסר כבוד למשחק.
השב   •  02
מיכאל24/04/2016 13:16
:-)
השב   •  00
שי24/04/2016 19:12
השב   •  00
ראש כחול צהוב25/04/2016 01:50
אתה מדבר על זה שכל ההנהלה והאוהדים שלכם הוקיעו את רובן ראיוס ומשווה את ההתנהגות של חיפה להתנהגות של מכבי.
להזכיר לך שרובן ראיוס שבר בברוטאליות רגל של שחקן אחר וגמר לו את הקריירה לעומת זאת טל בן חיים בסך הכל שיחק לפי החוקים ומנע מעותמאן למשוך נגדנו זמן.
ההשוואה לא במקום אתה דמגוג ומסית.
וזה בדיוק מה שהכתב מנסה להגיד.
השב   •  10
איתמר25/04/2016 07:40
השב   •  10
חיפאי25/04/2016 13:56
אם היית טורח לקרוא את התגובה שלי ולא לרוץ להגיב ישר כמו ראש בקיר היית מבין שלא אני זה שהשוויתי והכנסתי את מקרה רובן ראיוס אלה כתב הטור. אני בתור התחלה ציינתי שההשוואה בין המקרה של טל בן חיים למה שראיוס עשה בכלל לא קשורה אבל אם כבר אותו כתב הכניס את ההשוואה אז ציינתי שלפחות במקרה המזעזע של רובן ראיוס כל הנהלת מכבי חיפה ואוהדיה לא רק שלא גיבו את ראיוס אלה הוקיעו אותו ודרשו את סילוקו מהמועדון . במכבי תל אביב לא רק שלא הוקיעו את התנהגותו של טל בן חיים אלה הצדיקו אותה עם תרוץ עלוב ונחות שתפקידו השופט לעצור את המשחק כשזה ידוע שההחלטה אם להחזיר כדור במקרה כזה היא של המועדון והשחקנים בשם הספורטיביות , מושג שלא קים כלל במכבי תל אביב .
מה לעשות זאת המציאות , תתמודד
אתה אוהד של מועדון עלוב ונחות בלי שום ערכים לספורטיביות
השב   •  00
שי25/04/2016 14:27
שאתה לא יכול להגיד על מישהו ששוכב על הרצפה - שהוא בריא, כי אתה לא באמת רופא ולא באמת יודע. אתה לא היית רוצה לשכב על הרצפה ושיקראו לך מתחזה כשאתה סובל וכואב לך.
השב   •  10
31
ירוק עולה24/04/2016 09:22
לא להחזיר כדור למכבי כששחקן שלה נפצע .. העולם עגול . בסוף נפגשים . כשזה יקרה הפוך, רק אז מכבי תרגיש ואז נראה איך יגיבו.
השב   •  12
30
האם ספורטיבי שכל שחקן יחליט שהוא מתמסר עם החוץ!24/04/2016 08:45
השב   •  00
29
דני24/04/2016 06:02
השב   •  00
28
דני24/04/2016 06:01
עד כמה אפשר לשנות את המציאות? מי שלא ראה את המשחק יכול להבין שסכנין שחקו נקי והוגן ולכן קופחה במשחק. שכחו שהגול של מכבי חוקי ודווקא שסכנין הבקיעו שער לא חוקי .למעשה היו שני שערים שלא היו צריכים לאשר במשחק ותוצאת משחק הגביע בין מכבי ת"א לבני סכנין הייתה צריכה להסתיים 2:1. אם סכנין קבוצה הוגנת וכל הקבוצות בישראל הוגנות מדוע הן לא מבקיעות לשער שלהן לאחר שמתברר להן שהם הבקיעו שער לא חוקי? יש קבוצה בישראל שלא נהנתה מטעויות שיפוט ? השדר והפרשנים במהלך השידור : קלינגר , גינזבורג ,שפיגלר וקבוצותיהם לא ניצלו טעויות שיפוט ומשחק לא הוגן של קבוצתם לצורך הבקעת שערים ואף נצחון של עשרות משחקים בקריירה? תפסיקו להיתמם ! האם אי החזרת כדור לאחר פציעה זהו המהלך השפל והחמור ביותר? פגיעות של שחקנים הגורמות לפציעות של כדורגלנים מהקבוצה היריבה עדיפות? עדיף הבקעת שערים מנבדל? עדיף הבקעת שערים ביד? עדיף הכשלת שחקן ברחבה מבלי שהשופט הבחין ושרק לפנדל? טעויות שיפוט וניצול מצבים באופן לא הוגן הן חלק מהמשחק, בכל משחק של כל הקבוצות בכל הענפים ,בכל העולם. קבוצות לא נשרו לליגה נמוכה בגלל טעויות שיפוט ו/או משחק לא הוגן. לא ידוע על קבוצה בעולם שהגישה ערעור לאחר שלקחה אליפות ובקשה שיפסלו את האליפות שזכתה בה משום שהם זכו בנקודות במהלך העונה באופן שאינו הוגן . דוגמאות לקבוצות כאילו: הפועל ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושליים ,הפועל באר שבע, מכבי נתניה וכל יתר האלופות בישראל. דוגמאות בעולם: ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ''סטר יונייטד, ליברפול וכל יתר האלופות בעולם . אז ידוע ששחקנים וקבוצות בעולם לא הוגנות אז מה מצפים מהאוהדים?
השב   •  10
27
ח ח ח23/04/2016 20:28
לא רואה אף קבוצה שמתנהלת אחרת ממכבי! מכבי לא יותר טוב או פחות היא שווה!
השב   •  10
26
לאון23/04/2016 15:55
כאשר משחק חם ועל כל הקופה אין תמיד אפשרות להיות שחקן ''הוגן''. ואין אפשרות לדעת האם השחקן ''פצוע'' או מנסה לשבור את הקצב של היריב בעצירות כאלה ואחרות. לא תמיד כדאי להיות ג''נטלמן במקום שחקן תחרותי שרוצה לנצח את המשחק עבור קבוצתו. מי שמחליט במקרים לא אבסולוטיים כאלה הוא השופט בלבד ואם הוא לא עצר אז משחק ממשיך. אני לא מגן על בן חיים שהוא לא מההגונים אבל כן בעד משחק כדורגל ולא בלרינות שנופלים כל הזמן ומנסים כך לא לתת ליריב לשחק ומנצלים את חוק ההגינות לכיוונים הלא נכונים.
השב   •  121
צוחק על הקופים והגועל עם אליפות 424/04/2016 12:29
כל הכתבים שקטלו את מכבי רואים את הדברים האלה כל הזמן במשחקים של הגדולות ולא אומרים כלום, עכשיו שנכנס גול כולם חוגגים על המקרה, אז לכל הצדקנים למינהם תרגיעו את העליהום שמתנהל נגד מכבי כי עלול להתרחש איזה אסון שאף אחד לא מעוניין
השב   •  00
שי24/04/2016 19:33
תשחקו ספורטיבי ותחשבו חיובי לא יהיו אסונות
השב   •  01
25
שוקי23/04/2016 15:05
היו צריכים להגיד יכול להיות שטעינו ואם טעינו אנחנו מנצלים על כך אבל במקום זה הם מצדיקים את המעשה ומתעלמים מחוסר ההגינות , דעתי הצנועה
השב   •  00
אור24/04/2016 11:05
אין לנו שום טעות. אם לא הבנת. זה נוהל ונמשיך לעשות את זה. עד שייגמרו הבזבוזי זמן בשכונה הישראלית שלנו.
השב   •  10
24
נדב23/04/2016 14:19
תשמע חבר, לחפש הצדקות לכל מעשה בעולם, בין אם הוא לא ספורטיבי, לא מוסרי, לא אנושי, תמיד אפשר.יש מי שמעדיף לטמון את הראש בחול כמו יען, ולחשוב שלא רואים אותך.זו פשוט הטפשות בהתגלמותה! אם סכנין הייתה עושה את אותו המעשה, הייתה משחיז את הסכינים ויצא להתקפה! כל מי שראה את המשחק ראה שסכנין הגיעה למצבים והייתה דומיננטית עד התקרית המכוערת. יש הבדל בין שחקן ששוכב ללא פגיעת ראש, ויש הבדל בין שחקן שהוציא במו רגליו את הכדור על מנת לאפשר טיפול בו! מוסר השכל: אל תחשוב שלא רואים אותך, כי גם בורא עולם רואה, וגם העולם רואה, ואל תנסה לחפש הצדקות כי תמיד אפשר למצוא
השב   •  41
23
א.ג23/04/2016 11:45
ראשית, שטל בן חיים הוציא את הוצאת החוץ,עלי עותמן עדין עמד על הרגליים.
שנית, יוסי אבוקסיס מסמן לעלי עותמן בתנועת יד "תשכב תשכב".
כמו כן את הכדור להוצאת החוץ מסרו אנשי הספסל של סכנין לטל בן חיים, וזאת כל עוד עותמן עדיין הרגליים.
השב   •  40
22
משה23/04/2016 11:44
מישהו ראה אותו מוציא כדור מהחוץ?
יאללה נתפס במעשה לא ספורטיבי תתנצל ותמשיך הלאה
להט המשחק עצבים כל מה שתגידו יהייה נכון
כולה תתנצל
אבל לא מהשחצנות והאגו לא יודו בטעות
והשחקן הטיפש הזה הולך לסבול הרבה שנים באיצטדיונים בארץ
השב   •  20
21
זורבה23/04/2016 11:15
בן חיים לא הוציא את החוץ כי הוא חשב שמישהו מבזבז זמן. זה שקר נבזי לא פחות ממה שעשה טל. הוא הוציא את החוץ כי לימדו אותו שכל דרך לנצח, גם המלוכלכת ביותר, היא כשרה במועדון הזה. לא כל שקר אפשר להלבין, והעליהום כמו שאתה קורא לזה ממש לא מוגזם. מה שמוגזם זה התגובות הבזויות של מכבי ושל אוהדיהם בתשקורת.
השב   •  35
20
שחר22/04/2016 23:13
אם קבוצה מסויימת, מושכת זמן באופן כרוני, מבזבזת זמן בצורה הכי בזויה שיש, מוציאה כדורים בגלל "פציעות" בתקווה שהכדור יחזור אליהם והם יוכלו לבזבז עוד דקה או אפילו להרגיע/להרדים את המשחק, אם הדבר הזה היה קורה? הייתם מחזירים להם את הכדור? אני בטוח שלא! ואם הייתם מחזירים להם את הכדור. אתם מפסידים לעצמכם את המשחק!
אני לא אומר שמכבי עשתה את הדבר האתי, אבל לנצל בצורה בזויה את האתיקה, זה אפילו יותר גרוע מאשר לא לעשות את הדבר האתי!
אני יודע שאני מקצין את הדברים, אבל בין אם זה פעם אחת או עשרים פעם, אין לזה מקום בכדורגל, אם הקבוצות לא היו באות במטרה למרוח את הזמן מול מכבי, יכול להיות שמכבי באמת היו מקבלים את העצירות האלו, אבל כולנו יודעים שברוב המקרים, זו מריחת זמן ואם יצא נוהל במכבי(שנאמר כבר מזמן לגביו) זה אומר שקבוצות שעושות את הדבר, צריכות לדעת שמכבי לא תרשה לזה להימשך!
שיהיה פסח כשר ושמח לכולם!
השב   •  31
19
סכניני22/04/2016 23:07
ת"א לא תקח שלוש נקודות בדוחה, וגם סכנין תשחק בנוער מול ב"ש, תשכחו מאליפות, אנחנו נלמד אותכם לקח לא תשכחו הרבה שנים.
השב   •  14
אליהו ענבים23/04/2016 09:01
השב   •  51
תומר23/04/2016 19:31
זה ברור לנו שתמכרו את המשחק לב"ש, אפילו אלונה לא תצטרך לשלם. רק אל תתרצו את זה במה שקרה בחצי גמר גביע.
השב   •  40
אני24/04/2016 08:39
המהלך הזה יותר מסריח מהבגידה של בן חיים+ הגרביים שלו אחרי המשחק. סכנין, תמכרו חופשי! בושה. הפועל בלב
השב   •  02
18
יואב צהוב22/04/2016 18:55
אני יודע שכל עוד אני הטוב ביותר, אז קשה מאוד לזכות בפרגון מכל המתחרים. הקנאה מעבירה אנשים על דעתם.
אז יש לי מסר קטן מאוד לכולם, זה הולך להמשיך עוד לא מעט זמן.
אז באמת, ומכל הלב, חג שמח לכולם ליהודים, לערבים, למפרגנים, וגם לקנאים.
כן כן כאשר יש קנאים אז אני יודע שאני עוד בטופ, וכאשר זה יפסק אז אני אבין שאין לי מה למכור.
נ.ב.
כשמדברים עליך משמעו אתה קיים!
השב   •  51
17
ישראל22/04/2016 18:41
באר שבע דרך קבע ממשיכה את המשחק גם כאשר שחקנים נפצעים אבל ממש ואף אחד לא פותח פה ומצפצץ למה. כי לא יצא מקרה שהיה ממצב כזה גול. ופתאום שיש גול כל יפי הנפש נזעקים.
השב   •  81
16
מרינה22/04/2016 17:55
שער לא חוקי לסכנין. שער חוקי בוטל למכבי. פנדל ואדום לשוער סכנין שלא ישחק בליגה מול מכבי. לזה אתה קורא קיזוז מסויים.
השב   •  40
15
אוהב ספורט22/04/2016 15:04
לא משנה כמה טעויות היו לשופט. ברגע ששחקן הוציא מבחירה את הכדור החוצה, חייבים לעצור את המשחק חייבים! מכבי עשתה מעשה בזוי מאוד. אני בהלם שאנשים עוד מצדיקים אותה
השב   •  53
מכביסט23/04/2016 00:39
מה שטל בן חיים עשה לא היה לעניין, לי באופן אישי אין שום בעיה עם הביקורת עליו. מה שמפריע לי זה שמושכים את העניין הזה יותר מדי, ואם היה מדובר בקבוצה אחרת היו מדברים הרבה יותר על המשחק עצמו ולא על מה ששחקן הקבוצה עשה. מספיק, היה גם משחק חצי גמר מרתק ועליו אף אחד לא טורח כמעט לדבר, בין היתר בגלל שהתקשורת האדומה(כן, היא אדומה, לפחות ברובה המכריע) לא מפסיקה לכתוב על אותה טעות ועל מה שקרה בעקבותיה(התגובות של סכנין,אבוקסיס ואסי בוזגלו), וגם בגלל השנאה הרבה למכבי בקרב אוהדי הכדורגל בארץ.
השב   •  20
14
barber22/04/2016 14:06
השב   •  00
13
רוני א.22/04/2016 13:51
לא יתכן שחבר הנהלה יאיים על שחקן בשבירת רגליים.זו אלימות.זה פלילי.חייבת לבוא תלונה וחקירת משטרה.ומייד משחק רדיוס לסכנין.כי הם מזמן עברו את גבול הספורטיביות.גם בעניין הלאומני.בושה לכל יהודי שמשחק שם.בעיקר לקצב יוסף אבוקסיס שידע את הימים הכי פרעניים בכדורגל בשילוב של בכיינות לשמה.בע לעזה אבוקסיס יא טמבל מאוס.בוגד.בשביל כסף תאמן במקום שמניפים שם דגלי חיזבאללה פלסטין ודעאש.בושה.
השב   •  51
12
ערן ברנשטוק22/04/2016 13:11
אתה כתבת כתבה ממש לא לענין מכבי תל אביב קבוצה שנעזרת אם השופטים על תשחק אותה תמים גם אתה יודע אתזה, זה לא ספורטיבי ככה לשחק, שחקן על הדשא מרחיקים כדור, כנראה שבסתר לבך אתה אוהד מכבי, אם זה יהפוך מייד היו עוצרים את המשחק, התקשורת עוזרת למכבי תל אביב בגלל הכסף של גולדאהר מי יתן ואנחנו נקי את הגביע על הראש של מכבי תל אביב ובאר שבע תהיה אלופה, מכבי לא יודעת להתנצל אני מסכים אם כל מילה של יוסי אבוקסיס, אתם עושים ממכבי תל אביב הרבה יותר ממה שהיא וזו בושה, רק בגלל זה לא בוסלים את הקבוצה השנואה הזו, אתם קבוצה חלשה על תעופו על עצמכם חג שמח לכולם
השב   •  01
11
אבי22/04/2016 13:07
שסכנין הכי מצטיינת בלמרוח זמן מול הגדולות בצורה השקופה והדוחה ביותר
השב   •  30
10
תומר22/04/2016 08:53
בתור אוהד הקבוצה אני יכול להגיד לך שמכבי כבר כמה שנים לא מחזירה כדורים, וככה צריך להיות, לא יכול להיות שקבצות יבזבזו כל כך הרבה זמן נגדנו, וזאת הדרך היחידה להלחם בתופעה.
מי שרוצה לבכות שיבכה, קנאים.. תאכלו תלב.
השב   •  223
9
קוזי22/04/2016 02:56
למה לא החזירו את הכדור לסכנין? כולם עושים את זה. גם כשהפצוע מתחזה ומבזבז זמן. אז למה מכבי לא?? האם מעתה ועד עולם כל פעם שקבוצה תוציא כדור מכבי לא תחזיר?? שיודיעו מראש! זו זכותם החוקית אבל אם עותמאן היה יודע שמכבי לא מחזירים כדורים הוא לא היה מוציא את הכדור שם, ופה טמונה הרמאות הגדולה של מכבי. הם ידעו שמצפים מהם להחזיר את הכדור ולא עשו את זה בכוונה. אז מעכשיו והלאה, בכל המשחקים של מכבי, שתי הקבוצות אמורות לא להחזיר את הכדור ליריבה? פטר בוס תן תשובה!
השב   •  611
עוז22/04/2016 12:48
אם תשים לב, מכבי כבר נדרשו לסוגייה בעבר, ואמרו כי זו מדיניות שלהם (ואז פאקו טען שזה מה שמקובל בחו"ל), והם גם לא מצפים מאחרים להתנהג אחרת.
השב   •  41
גילי22/04/2016 19:02
החוק הג''נטלמני שהוא חוק לא כתוב, חוק שכונה בעצם מייצג את ה"פייר פליי". אבל, ופה שימולב בבקשה- כאשר מנצלים אותו לבזבוז זמן טקטי דוחה, אין כל חובה ליישם אותו.כי כאן הוא כבר מנוצל לרעה. כולכם רציתם שסכנין תנצח, וזה מובן. היא האנדרדוג,אבל לשמחתינו(אוהדי מכבי) אנחנו ניצחנו.
השב   •  31
8
שי22/04/2016 02:39
שטבח יקבל הרחקה עד סוף העונה. כמו ראיוס, לא?
השב   •  41
עודד22/04/2016 14:05
ראיוס קיבל הנחיה להרביץ לגמור קריירה למשחק ראיוס הכריז מלחמה על דהן טל בן חיים לא כיסח לא בא במטרה להוריד רגל
השב   •  10
עוז23/04/2016 02:50
ראשית, כותב הטור לא אמר שמדובר באותה דרגת חומרה, אלא ששם היה מדובר במשהו הרבה יותר חמור.
לכן לא ברור לי מדוע על פי מה שהוא כתב, הוא אמור להגיע למסקנה שצריך אותו עונש.
במקרה של רובן ראיוס, אני בדעת מיעוט אבל לדעתי הוא באמת לא התכוון לפגוע. זה אמנם נראה כך, אבל אם תסתכלו על הצילום, תוכלו לראות שהרגל שלו הונפה להיכן שהכדור היה שבריר שנייה קודם לכן. עדיין הוא שיחק מסוכן, לא היה זהיר וסיכן משמעותית בריאות של אדם. להבדיל מטל בן חיים שלא הפסיק את המשחק בכלל שחקן שהוציא את הכדור אולי כדי לקבל ספריי נגד כאבים, אולי בגלל שהוא ידע שהוא חסום.
השב   •  11
7
ירוק מבריק22/04/2016 02:38
נמאס כבר שאוהדי מכבי ת"א מנסים להצדיק את החוסר ספורטיביות שלה הקבוצה שלהם באלף ואחד תירוצים "סכנין קיבלו גול מאופסייד..היה אדום..גול חוקי לזהבי..אבוקסיס גם היה שחקן מלוכלך..ראיוס.."
מגעילים.
השב   •  48
6
קוף בלונדיני22/04/2016 01:13
צריך להודות , המהלך לא היה ספורטיבי .
סכנין העיפו את הכדור החוצה ולכן גם אם נרצה לחדש את המשחק ושהמגן יקבל טיפול בצד יש לפחות להחזיר להם את הכדור.
ועדיין , יש להכנס לפרופורציות ,זה שסכנין נעצרו ומכבי שמו גול והיתרון שהמהלך הלא חוקי נתן להתקפה הוא לא ענק.
מה גם שאבוקסיס שמתלונן היה השחקן הכי נוראי שידע הענף מבחינת ספורטיביות ואפילו במהלך הזה הוא סימן לשחקן שלו לשכב על הרצפה.
מהלך לא ספורטיבי , אך הוא ממש לא קבע את תוצאת המשחק.
השב   •  200
מאור כהן22/04/2016 10:10
כל מילה במילה נכונה
השב   •  30
דוד ירוק25/04/2016 00:40
אם תצפה בכל המהלך,תבחין בקלות שמ.ת"א הניעה את הכדור בטווח המסוכן,זאת מאחר ושחקני סכנין הופתעו מכך שהכדור לא הוחזר אליהם,מה עוד שהוא היה בחזקתם בתחילת כל האירוע.
לסיכום,מהלך לא ספורטיבי!שער כשר,אבל מסריח!
השב   •  00
5
מכביסט22/04/2016 00:56
ניצחון מוצדק
מכבי היו הרבה יותר טובים
ואם לא השופט זה היה נגמר גם 3 או 4
השב   •  150
4
עמית22/04/2016 00:55
כדורגל זה ענף הרכילות והאלימות של התקשורת..מי בכלל זוכר מי ניצח ומי כבש? העיקר שהרכילות חוגגת .כן ספורטיבי או לא ספורטיבי.
התקשורת מאוד אלימה במקום להרגיע את הרחות היא מעודדת אלימות ומלבה את האש.
השב   •  132
3
עופר22/04/2016 00:54
ברגע ששחקן של היריבה מוציא כדור החוצה מחזירים לשוער של היריבה את הכדור (או אפילו מעיפים לחוץ).

לנצל את הרגע של הבלבול מכך שמכבי ת"א לא החזירו את הכדור כצפוי ולכבוש שער שוויון זה פשוט בזיון ברמה חולנית שאני אישית עוד לא ניתקלתי בה, כנראה שכחו שם אצל מכבי ת"א שהמילה ספורטיביות מגיעה מהמילה ספורט.

שלא יצפו מעכשיו שכשחקן שלהם יפצע (או יבזבז זמן כמו שלמכבי ת"א יצא לעשות לא פעם ולא פעמיים בעבר) שמישהו יטרח להחזיר להם את הכדור או לצאת איתם הוגן.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, נפל דבר בישראל, מועדון הכדורגל מכבי ת"א לא בוחל באמצעים על מנת לנצח, וינהגו איתו בהתאם.
השב   •  1543
מכביסט22/04/2016 01:03
הוא זה שהמציא את הטריקים האלה
לא מכבי
השב   •  211
מכביסט22/04/2016 02:03
במידה ולא היה מדובר במכבי ת"א-אתה באמת מאמין שהיו עושים מזה כזה סיפור?
זה נראה לך מה שגרם למכבי לנצח? למה את שערוריות השיפוט אתה וכל המתייפיפים לא מזכירים?
השב   •  91
שי22/04/2016 02:46
אתם האוהדים חייבים להפסיק להצדיק את המעשים הלא ספורטיביים של הקבוצה שלכם בכל מיני תרוצים הזויים. זה שאבוקסיס היה שחקן מלוכלך לא נותן לקבוצה שלך זכות 20 שנה אחרי שפרש להתנהג ככה. בכלל מה ההיתממות? זה לא מקרה ראשון של טבח השנה וגם לזהבי ואוהדי הפועל היו התלהמויות וחוסר ספורטיביות עם התנועת פיו פיו.אתם עושים יותר שכונה מקבוצת תחתית בליגה ג, קחו את עצמכם בידיים.
השב   •  16
עוז22/04/2016 03:59
ייתן לשחקנים מתכון בדוק (ולא ספורטיבי) כיצד להחלץ ממצבים פחות נוחים להם. בליגות הספרדית, ההולנדית, והאיטלקית, נהוג שהמשחק אינו מופסק מסיבות ג''נטלמניות אלא כאשר השופט מחליט.
במקרה של חשש לפגיעת ראש, השופט חייב להפסיק את המשחק, וזה לא יהיה אחראי מצד שום שחקן להמשיך את המשחק כיוון שיש סכנת חיים. בכל שאר המקרים יש לשופט שיקול דעת.
השב   •  51
עופר22/04/2016 10:02
למכביסט 1: אין קשר בין השניים. אבוקסיס כידוע היה שחקן מלוכלך כמעט ברמה של טב"ח, אבל זה לא מצדיק שום דבר.

למכביסט מספר 2: שוב, אין קשר. גם אם זה ריאל מדריד או ברצלונה זה בלתי ספורטיבי בצורה מוגזמת והזויה. מכבי ת"א יכלה לנצח בלי זה את סכנין היא מן הסתם קבוצה טובה יותר. בנוגע לשיפוט יש הבדל בין טעויות שיפוט שלצערנו הם חלק מהמשחק לבין מעשים בלתי ספורטיבים של שחקני כדורגל ביודעין שמה שהם עושים נוגד את הקוד האתי הכי חשוב של המשחק. אז השופטים דפקו את מכבי ת"א, אז זה מצדיק לא להחזיר כדור לקבוצה שמוציאה אותו?

ואחרון חביב, עוז:
אין דבר כזה בספרד, אנגליה, גרמניה או כל מקום אחר. לא שמעתי בחיים שלי על מקרה בו קבוצה הוציאה כדור כדי לטפל בשחקן או למשוך זמן או כל דבר אחר והיריבה לא החזירה לה את הכדור והבקיעה שער מפתיע במקום. איפה שמעת על דבר כזה? אתה מדבר על מצב בו הקבוצה שלא מחזיקה בכדור נופלת ונשכבת על הרצפה בזמן התקפה של הקבוצה שכן מחזיקה בכדור, זה ממש לא המקרה פה וחבל שאתה עושה השוואות לא קשורות שכאלה כדי להצדיק מקרה שדי ברור לכל כי אין לו הצדקה.
השב   •  22
שי22/04/2016 11:33
כשהשופט מתעלל ככה בקבוצה שלך הוא גורם לך לעשת דברים אולי גם לא ספורטיביים, בגלל הרגשת הקיפוח.
רק נציין שהם חוקיים.
למה אתם משאירים בצד את ההתעללות של השופט במכבי ?! שער חוקי שנפסל, שער לא חוקי שאושר לסכנין, פנדל שלא נשרק לטובת מכבי, למה אתם לא עושים רעש על זה?!
תראה את השער של סכנין, הקוון עוןמד בקו אחד ו8רואה שלושה שחקנים בנבדל של 2 מטר, רואה ולא שורק.
נחמד להיכנס במכבי, אבל אל תשכח מצה מכבי עברה במהלך המשחק, אל תשכח שסכנין עוד הובילו אחריי השער הלא ספורטיבי הזה, לא זה השער שהכריע את המשחק.
השב   •  30
עוז22/04/2016 12:27
עופר, הסיבה אולי שאינך שומע על זה בליגות האחרות שהזכרתי, היא כי שם יודעים שלא מוציאים כדור החוצה אלא במקרים חריגים של ממש. כלומר, לא מוציאים החוצה כדור כי הרגליים כואבות ורוצים ספריי להפחתת הכאב, אלא רק כאשר יש פגיעה ממשית וחשש לנזק, ואז השופט חייב להפסיק את המשחק.
השב   •  30
עופר22/04/2016 12:30
כי טעויות שיפוט זה חלק מהכדורגל וזה מתקזז וכמו שמכבי ת"א נהנתה מטעויות שיפוט היא גם סובלת והיא עוד תסבול והיא עוד תהנה מטעויות שיפוט ואי אפשר להשתמש בטעויות של שופטים כתירוץ לעשות את מה שמכבי ת"א עשו אתמול.

אין הצדקה ללקיחת כדור חוץ שקבוצה יריבה הוציאה בכוונה בשביל כל סיבה שהיא וניצול שלו להבקעת שער זה פשוט לא יעלה על הדעת ואני בטוח שרוב האוהדים השפויים של מכבי ת"א מבינים שזה מעשה מביש שיש להתנער ממנו.
השב   •  11
עוז22/04/2016 12:36
עכשיו שמתי לב שאתה מייחס לי טענה שלא טענתי, דיברתי על שיטה להחלצות ממצבים פחות טובים שהופכת בהמלצות שלך להיות משתלמת.
אתה מייחס לי כאילו התייחסתי לשיטות בזבוז זמן, של שכיבה ממושכת ועיכוב יציאה, ואומר שזה לא אותו דבר. אני מסכים שזה לא אותו דבר, אבל שים לב שממש לא דיברתי על זה למרות שאתה מייחס לי כאילו כן דיברתי על זה.
השב   •  00
אבי22/04/2016 13:04
קרה פעם מקרה כזה באנגליה לארסנל הם שחקו בגביע שחקן היריבה נפצע הם לא החזירו את הכדור והנרי הבקיע וניצחו אבל שאז ונגר הציע משחק חוזר בגלל חוסר הספורטיביות[שאותו ארסנל ניצחו]
השב   •  00
עופר22/04/2016 13:14
בטח שזה קורה בכל הליגות הגדולות. זה קורה באנגליה בגרמניה בצרפת באיטליה ובספרד. שחקנים שמבזבזים זמן מוציאים את הכדור החוצה ונשכבים, השופט מורה להם לצאת מהמגרש, הקבוצה היריבה מחזירה להם את הכדור חוץ או לשוער או החוצה ואז ממשיכים.
השופט מחליט מתי השחקן שכאילו נפצע נכנס חזרה למשחק וממשיכים. ככה זה בכל הליגות הגדולות וככה גם בארץ.

אני לא ייחסתי לך שום עמדה, מן הסתם אתה חושב שהמעשה של הוצאת כדור החוץ שהיריבה בעצמה הוציאה בכוונה החוצה לשחקן שלך שימשיך את זה לשער לזכותך זה דבר מוצדק - אני ממש לא מסכים עם זה.
השב   •  00
גילי22/04/2016 19:04
השב   •  00
עוז23/04/2016 02:43
לפחות בשנייה קצת תיקנת את עצמך.

שנית, לגבי ספרד, איטליה והולנד, מה שכתבת לא נכון, לפחות לא בשנים האחרונות.
השב   •  00
קובי23/04/2016 10:39
אפילו לקבוצת צמרת
אתה יש קבוצה אחת באנגליה בשם ארסנל
הם לא החזירו את הכדור ליריבה והבקיעו גול מהמהלך הזה
השב   •  00
2
מכביסט22/04/2016 00:46
הטענות של קבוצות אחרות פשוט בדיחה
ניצחון מוצדק לקבוצה היותר טובה על המגרש
וזאת למרות טעויות קשות מצד השופט דווקא לטובתה של סכנין(שער מנבדל ואי שריקה לפנדל חטובת מכבי)
התוצאה הייתה אמורה להיות לפחות 3:1 למכבי
השב   •  241
1
למה היה צריך לעצור את המשחק?22/04/2016 00:24
לשחקן כאבה הרגל לא נפגע בעבירה גסה.וגם המשיך לשחק אחרי.
השב   •  414
קובי22/04/2016 07:29
לעצור ?לא ולא להחזיר להם את הכדור כן
נא לא להיתמם.
השב   •  68
האם אתה רוצה שכל שחקן יחליט בזמנו שהוא מתמסר עם הח24/04/2016 00:34
לפי כל הפירסומים מקרה דומה קרה במרץ במשחק ב"ש - סכנין.בש לא החזירה כדור לאחר שעותמן הוציא בגלל פציעה (לא שלו)
השב   •  50
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP