יום שישי, 25.04.2025 שעה 12:12
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יואל רזבוזוב

די לרסק את הספורטאים

יואל רזבוזוב בטור אישי ל-ONE: צמרמורת עברה בגופי בטקס הפתיחה. הג'ודו מלא בכישרון ורק דבר אחד פוגע: הביקורות. הלו, הספורטאים לא רוצים להצליח?

כמי שחווה את את החוויה האולימפית מזווית של ספורטאי, לפני הכל אני רוצה לחלוק עמכם את ההרגשה הזו. הרגשה שקשה מאוד לתאר במילים, אך אנסה בכל זאת. בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, כשהמשלחת שלנו נכנסה לאצטדיון ושחר צוברי נופף בדגל ישראל צמרמורת עברה בגופי. כספורטאי ישראלי ואזרח של המדינה התמלאתי בגאווה. כמה הייתי רוצה להיות שם...

ארבע שנים חיכינו לרגע המיוחד הזה. והנה, פתאום אנו מוצאים את עצמנו כבר כמה ימים אחרי הפתיחה. למרות שעברו כמה ימים בלבד, כבר בשלב הזה ניתן לעשות סוג של סיכום. נתחיל כמובן מהג׳ודו, הענף הכי קרוב אליי.

הראשון שעלה על המזרן היה טומי ארשנסקי. מדובר בבחור בן 20 בתחילת דרכו בזירה הבינלאומית. טומי סבל מפציעה כשנה לפני המשחקים, אך בכל זאת השיג את הקריטריון הבינלאומי וזכה בכרטיס הנחשק לאולימפיאדת לונדון.

היראוקה זורק את ארשנסקי (רויטרס)
היראוקה זורק את ארשנסקי (רויטרס)
 

למי שלא יודע, רגע לפני פתיחת האולימפיאדה, הג'ודוקא ומאמניו לא ידעו אם טומי הצעיר יהיה במשחקים האולימפיים או לא. כל זאת בגלל מכשול נוסף ולא צודק - הקריטריון הישראלי.

הקריטריון המדובר הוא עוד משוכה בדרך של הספורטאי הישראלי שעובד קשה במשך ארבע שנים וזוכה ביושר בכרטיס הבינלאומי. אבל אצלנו במעצמת הספורט? הוא עדיין לא ראוי. לפי דרישות הוועד האולימפי הישראלי הוא אמור לעשות תוצאה גבוהה יותר מהדרישה הבינלאומית. קולטים?

אחרי מחאה מול משרדי הוועד האולימפי ועתירות שונות הוחלט לשלוח אותו בכל זאת למשחקים. מיותר לציין שמדובר בהחלטה מאוד נבונה, רק חבל שהיא התקבלה בכפייה ולא מרצון טוב. למה ההחלטה נכונה? כי לפי כל הגופים המקצועיים טומי יכול להיות מועמד למדליה באולימפיאדה הבאה שתיערך בברזיל, ריו 2016. וזה לפי כל הפרמטרים של גיל, אופי וכישרון. עבורו, להרגיש מהי אולימפיאדה, לחוש את הלחץ מסביב ואת המזרן האולימפי מאוד חשוב עבורו וזה בהחלט יעזור לו בריו.

דוגמה לכישרון הרב שלו קיבלנו בקרב הראשון. טומי פגש יריב הולנדי המדורג גבוה ממנו. מדובר בג'ודוקא שבשנתיים האחרונות זכה במדליות ועל הנייר הוא טוב יותר. אז מה? טומי ניצח בקרב בעקבות החלטת שופטים והוכיח לכולם שהוא קורץ מהחומר הנכון והפגין את התכונות הכי חשובות ב'גודו  - רוח לחימה, ניהול קרב נכון וחוסן מנטלי. בקרב שאחרי הוא הפסיד ליפני המדורג שני בעולם שסיים עם זכייה במדליית הכסף. זה עדיין לא הליגה של טומי. בינתיים.

גולן פולק, גם כן בן 20, ללא ספק אחד מהכישרונות הגדולים שצמחו כאן. גולן נוצח בקרב הראשון על ידי ג'ודוקא צרפתי שגם הוא על הנייר יותר טוב אך בזכות הכישרון של גולן ציפינו ממנו לנצח בקרב הזה. נפילה קטנה ביוקו מנעה ממנו את ההמשך. לעניות דעתי אם הוא יתמיד וינצל את הכישרון שלו, ויילך למקומות נכונים, הוא בהחלט יהיה הדבר הבא בספורט הישראלי. תזכרו את השמות של הצעירים הללו, אני בטוח שתשמעו אותם הרבה בהמשך.

גולן פולק (בכחול) בקרב מול לרוז (GettyImages)
גולן פולק (בכחול) בקרב מול לרוז (GettyImages)
 

ועכשיו סוסו פלאלשווילי. כמה סיפורים שמענו על סוסו, על בעיות כאלו ואחרות. אני יכול להגיד שהבחור הקריב הרבה בשביל להיות היכן שהוא היום. עיקר הבעיות שלו נובעות משוני במנטליות אך לאט לאט הוא הופך לישראלי אמיתי. ציפו ממנו לעבור את הטורקי החזק בקרב הראשון, וזאת למרות שזה ניצח את סוסו בשני המפגשים הקודמים ביניהם. וסוסו? הוא עשה זאת. בשלב הבא חיכה אלוף העולם היפני ופה מדובר בליגה אחרת, לא היה שום סיכוי. סוסו בא נחוש ורצה מאוד לנצח אבל בהגרלה הנתונה אפשר להגיד שהוא עשה את הכל.

כעת נשארו לנו הדובדבנים שבקצפת - אליס שלזינגר ואריק זאבי "שזכו" בהגרלות מאוד לא פשוטות. אבל השניים האלה הם מהטובים ביותר, וכשאתה מהטובים ביותר אז צריך לנצח את כולם. שיהיה להם בהצלחה!

ולסיום, אני רוצה להתייחס בקצרה למשהו שלי באופן אישי מאוד מפריע - ״חיפושים אחרי הפאשלות של ישראלים״. הספורטאים הללו התאמנו ושברו הרבה שיאים ועצמות עד שזכו בכרטיס לאולימפיאדה. הם עשו זאת באנונימיות מוחלטת.

אני בטוח שאחרי כל הפסד של ספורטאי ישראלי כזה או אחר, הוא בעצמו מאוד מאוכזב שלא הגיע לשיא שלו למרות הציפיות האישיות, וזאת הרגשה קשה מאוד של החמצה ותסכול. הם לא צריכים עוד ביקורות מסביב.

אליס שלזינגר ואריק זאבי (יניב גונן)
אליס שלזינגר ואריק זאבי. הם מהטובים ביותר (יניב גונן)
 

אחרי אותה התרסקות מנטלית חוזר הספורטאי לחדר שלו בכפר האולימפי, צופה בכלי התקשורת השונים ורואה איך קוטלים אותו ועושים ממנו צחוק. זה שובר אותו לחתיכות. זה רק מקשה עליו להתרומם ולהמשיך הלאה בדרכו הספורטיבית. הוא הרי רצה להצליח יותר מכולם!

אני פונה לאותם הגופים שממהרים לקטול ולבקר את הספורטאים - באותו מאמץ סקרו אותם בכל הדרך האולימפית. ספורטאי ירוויח מזה הכרה, מוטיבציה ואולי גם איזה ספונסר שיקל עליו וייתן לו ראש שקט להכנות האולימפיות.

ושוב, בהצלחה רבה לכל ספורטאינו!

לכתבה זו התפרסמו 112 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 112 תגובות ב-93 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
93
ורד09/08/2012 13:12
שים לב שאלו כלי התקשורת שקטלו, חיפשו את ה"פאשלה", ומיהרו לקבוע "כישלון".
דווקא הטוקבקים (כלומר- הקהל הישראלי) מאוד תומך בספורטאים.
קראתי שוב ושוב תגובות של אנשים שכועסים על הכותרות הכל כך מעצבנות של אתרי האינטרנט השונים ("מצעד הפאשלות הישראלי", "כישלון ל.") ומאוד מפרגנים וגאים בספורטאים שהגיעו להישגים מדהימים באולימפיאדה (וזה עוד בלי תשתית מתאימה בארץ שתכין אותם לתחרות בסדר גודל כזה..)
השב   •  00
92
ניר04/08/2012 10:23
מי זה יואל הזה
השב   •  00
91
סהר02/08/2012 05:48
שאוהבת להמליך מלכים ולרקוד על הדם שלהם אחר כך, רק אתמול קראתי שק"ש כבר רגל וחצי בליגת האלופות, ואחרי זה יגידו אחת ההופעות המבזות במפעל וכדומה.
השב   •  10
90
מישהו01/08/2012 00:24
רק בכדורסל הישראלי כל טמבל שרוצה שיחשבו שהוא חכם יודע שעליו לעשות 2 דברים:
1.להשמיץ בלי סוף את השחקנים הישראלים.
2.להתחנף בלי סוף לזרים (האמריקאים).
פשוט סטיה פסיכיאטרית שלא קיימת באף מקום אחר בעולם.
השב   •  30
89
מילאד31/07/2012 19:36
קוסטה מתגעגעים לימי הפנימייה בוינגייט
השב   •  00
88
סעיד31/07/2012 17:23
מה זה זבזוב? השם הזה מצחיק !!
השב   •  01
87
רועי31/07/2012 12:42
השב   •  00
86
אסי31/07/2012 10:27
בנתניה ?? 7 שנים לבנות מגרש , תזרז תעניינים יואל .
השב   •  00
85
יציע מזרחי31/07/2012 10:15
השב   •  00
84
נדיה קומנצ''י31/07/2012 09:12
אף אחד לא מחייב שכל ספורטאי ישראלי יחזור עם מדליה.
ברוב המקרים ההופעות די מכובדות גם אם מפסידים.
אבל יש דרך להפסיד. ספורטאי שהופעתו ממש מבזה, כמו של מקסיוטין, מראה שנסיעתו היתה מיותרת או בגלל שאינו מוכשר מספיק או שלא הוכן הכנה מתאימה להתמודדות באירוע שכזה.
לי מותר למתוח ביקורת למרות שאני לא יודע לעשות מה שמקסיוטין יודעת-בגלל זה לא שלחו אותי. אבל אם שלחו אותה-שתופיעה בצורה מכובדת
השב   •  20
83
כפיריניו31/07/2012 09:01
השב   •  00
82
אלי31/07/2012 08:10
השב   •  01
ישראלי31/07/2012 12:01
אנשים כמוך מגעילים אותי.. כמה שרוזבוזוב נתן בשביל המדינה וכמה שהוא השקיע מעצמו הוא עדיין צריך לשמוע אנשים טינופת כמוך. גועל נפש!
השב   •  10
81
הג31/07/2012 08:08
לך תייצג את רוסיה.
השב   •  10
80
יובל31/07/2012 07:58
נכון מאד קצת פירגון משדרני הכורסא לא יזיק, כל ספורטאי רוצה להצליח ומי שהצליח גם לעבור סיבוב אחד זה יפה.ארה"ב עם 500 ספורטאים מתוכם 450 לא מקבלים כלום אז מה זה כישלון?? תמתנו את העליהום שלכם זה מגעיל
השב   •  02
79
יוני31/07/2012 07:54
יש הרבה ספורטאים שהם פשוט לא מקצועיים ולא מייצגים בכבוד. זה כשלון.מי שלא טוב במקצוע שלו שיהיה חשוף לבקורת.
השב   •  20
78
אורנג''דה31/07/2012 07:16
עובד קשה, נטו אהבה לתחרות וספורט.
אני מעריץ שלך ואני בכלל שחקן כדורסל.
חבל שנאלצת לפרוש בגלל פציעות
השב   •  11
77
כריש פטיש31/07/2012 04:24
במדינה הזו ,קשה לו להגיע להשגים!עם תמיכה מינימאלית גם ההשגים נראים כך , מצדיע לכל מי שהשיג את המינימיום האולימפי,זה עם ישראל רוצה לא להשקיע ולקבל !אין קיצורי דרך!
השב   •  12
76
בלה31/07/2012 02:22
הוא מתלונן שהקרטריונים מחמירים?? ואומר שצריך להוריד אותם?? חיחי אם תוצאות כאלה הייתי מכפיל את הקרטריונים אפילו משלש!! וואלק כמו זבובים הם נופלים שם!!
השב   •  12
75
אחד שיודע.31/07/2012 02:04
מבקרים יקרים,
מתי הייתם - אי פעם, הכי טובים בדבר אותו אתם עושים?
מתי נחשבתם, אתם האזרחים הפשוטים - לטובים ביותר בעבודתכם?
איך אתם תרגישו, אם עשרות אלפי ביקורות חריפות יופנו כלפיכם?
"סייג לחוכמה שתיקה".

ישר כוח למשלחת הישראלית שמייצגת אותנו בכבוד רב ברמות הגבוהות ביותר!
השב   •  22
אני31/07/2012 12:01
אתה שואל מתי? התשובה היא : כל יום! ,כי אם לא אז יפטרו אותנו מהעבודה ולא נוכל לפרנס את הבית. זה ההבדל ביננו לבין הספורטאים. גם אני השקעתי שנים במקצוע ,ועדיין אני חייב לספק תוצאות טובות,בזמן שהספורטאים,העסקנים ושאר הטרמפיסטים חוגגים בחו"ל על חשבוני!. להתראות בוועדות החקירה.
השב   •  01
74
אוהד ספורט31/07/2012 01:13
ישנם שיקולים נכונים בלשלוח ספוראטים שאין להם סיכוי למדליה - למשל מספיק שכמה ילדים או אוהדי ספורט יאהבו בדמינגטון, ספורט דינמי כיפי ותחרותי מאוד, וירימו את המודעות לספורט זה - שווה כל השקעה !
כל זה לא אומר שנאכל בושות אפילו על כסא בבית כשישראלי נראה כמו אפס מול יריביו.
לא יכולתי לראות ששחר פאר, שאמורה להיות לפחות פונקציה בתחום שלה גם בכושר ירוד, מושפלת ברמה של מקום 200 בעולם ומסיימת בנפנופים לבביים לקהל כאילו ניצחה - לא באולימפיאדה !
נמאס לעודד אותה, והיא מוותרת ונשארת עם אותם הפאקים שהיו לה מאז שהייתה בת 19 והתלהבתי ממנה מאוד.
גם ההשפלה שהמתעמלת עשתה יצרה תוצאה הפוכה מקידום הספורט : זילות התחום והרגשת ניכור ממנו ממש בושה ורצון לסגור עיניים ואוזנייםלמה נסעת , ליפול מכל מכשיר ? אסור היה לשלוח מישהי ברמתה !
מעבר לזה : נזכה ב 2 מדליות בלונדון
השב   •  21
סהר02/08/2012 05:27
השב   •  00
73
מלך ירוק30/07/2012 23:54
מה שקרה בבריכה מבחינת המשלחת הישראלית (למעט עמית עברי היום) זה פשוט בושה וחרפה. השחיינים מתלהבים ממדליות באליפות אירופה לדרג ג'', מאליפות העולם לדרג ה'', אבל ברגע האמת הם עושים במכנסיים. וזה לא רק השחיינים, זה רוב הספורט הישראלי, החל מהכדורגל (נבחרת ישראל), דרך השחייה והטניס (להפסיד לשרפובה זה בסדר אבל להיות מושפל ועוד ששרפובה לא ביום הכי טוב זה בדיחה) ועד ההתעמלות האומנותית (ה"פשלה" של ולריה מקויסטה, אלכס שטיולב לא בקבוצה הזו).
פה אני לא מבקר מישהו, אלה תופעה שחוזרת על עצמה: הג''ודו עד עכשיו היה בסדר (אולי חוץ מגולן פולק), אבל רק "כמעט" עלה לרבע. "כמעט" זה המחלה של הספורט הישראלי: כמעט עלינו ליורו ב-2000, כמעט עמית עברי עלתה לגמר, כמעט סרגיי ריכטר עלה לגמר. עם "כמעט" אי אפשר להצליח. כמה פעמים נשאר רק עם ה"כמעט"?
צריך לשנות משהו מנטלי לקראת האולימפיאדה בריו, כי הכנות לאולימפיאדה הזו היו גרועות, וזה מתבטא בתוצאות עד עכשיו (בעיקר בבריכה). שכל אחד שנכשל יעשה בדק בית עם עצמו, ואולי רק כך לא נעשה במכנסיים ברגע האמת (רק עוד 4 שנים).
השב   •  22
72
צופה מהצד30/07/2012 23:34
כתבה נחמדה,אבל מצטער,לא תקבל סימפטיה,לפחות לא ממני.
אם ספורטאי (אשר חי על חשבון כספי הציבור) יודע מראש שאין לו סיכוי להביא מדליית זהב (כן! זהב!) ,שייעשה טובה וישאר בבית. העבודה הקשה המתוארת כאן היא סוג של בלוף - משחקי כדור ואימוני כושר הם תחביב,וממש כמו שחקני תאטרון,תלמידי ישיבות ועוד מיני אנשים שבחרו להתעמק בתחביבם האישי,הם לא הבעיה שלי.אין לי כסף לממן אותם ו"הכבוד" שאתם טוענים שהם מביאים לי הוא ריק מתוכן! מעמדה של ישראל בעולם לא ישתפר בעקבות השמעת ההמנון הלאומי על פודיום המנצחים!. בבקורי בחו"ל,מעולם לא רכשו לי "כבוד" בעקבות זכייתו של זה או אחר במדליה. גם ירי הקסאמים ופעולות הטרור לא חדלו (כן! זה קשור!).אם ספורטאנו היקרים רוצים להביא לי (לאזרח הפשוט) כבוד-יועילו בטובם להחרים את המשחקים עד המצא דיור נאות לאנשים חלשים,או יחרימו עד אשר ימצא פתרון לבעיית הנכים,הקשישים וכו''..*הם ספורטאים! זה לא קשור אליהם? אז גם אני לא קשור אליהם! .נצחונותם או כשלונם הוא אישי בלבד! וראוי שייממנו זאת מכיסם הפרטי!. הוועד האולימפי יחדיו עם הערוץ הראשון,ראוי היה אם היו מפסיקים לגבות מכספי הציבור על חשבון ה"פנטזיות" האישיות שלהם. באופן אישי: מאחל לכל אחד מהם הצלחה.יחד עם זאת -לא שוכח לרגע שההצלחה היא שלהם,לא שלי! *הביקורת כלפם מוצדקת! קיבלתם כסף? ספקו את הסחורה!. מה השטות הזאת "הגרלה קשה"? אם מראש יודעים שלא מסוגלים לנצח ספורטאי כלשהו,אז בבקשה להשאר בבית. את התוצאה שעשתה שחר פאר,יכלה גם דודה שלי מכפר סבא לעשות (לא אישי נגד שחר המקסימה),אז למה לגשת בכלל? שייגשו רק אלו שזכו בשנתיים האחרונות בתחרויות באירופה או אליפויות עולם. מה זה הבולשיט הזה? טיול חינם ללונדון כי השקעתם 4 שנים? יופי! אני זמר!(אני לא) ממנו לי בבקשה הופעות,השקעתי 4 שנים! יש לי סיכוי! השקעתי!
השב   •  55
יוסי31/07/2012 08:24
באמת תנחומי אחי באמת
השב   •  01
71
תנו לעגלות לחיות30/07/2012 23:15
אז מה בארהב הפוטבול והבייסבול הכי נצפים ,אבל עדיין יש לה תקציב וזמן לספורטאים שלהם

אני תומך ברעיון הזה לקצץ מהכדורגל ולהשקיע בשאר הענפים
השב   •  31
70
ניקי30/07/2012 22:41
נכון לא כל אחד וכל אחת יכולים לזכות במדליה אני מסכים לחלוטין, והצטערתי בשביל המתעמלת שנפלה אך לא יתכן שישלחו כל כך הרבה ספורטאים שאין להם שום סיכוי לכלום! אפילו לא לעלות שלב או שניים, ולא אני לא מדבר רק על המתעמלת, יש שם לא מעט ספורטאים שעושים פשלות פעם אחר פעם, וכאשר זוכים בהישג קטן, ואני מתכוון לכך קטן, משתוללים כאילו זכו בזהב מינימום! לדוגמא השחיינים שלנו שרק מפשלים והשחיינית שבהרבה מזל עלתה לשלב השני משתחצנת כאילו זכתה במדליה מינימום! והרי מה היא כבר עשתה? סיימה במקום החמישי, חוזר ואומר חמישי מתוך שמונה בסיבוב הראשון והמוקדם ומכיוון שהיו רק שלוש מקצים היא עלתה שלב (חצי הגמר), מקום חמישי מתוך שמונה בשלב הראשון והמוקדם זה הישג? ממש לא! והיא מדברת כאילו זכתה במדליה מינימום ועשתה גאווה, איזה גאווה ואיזה נעליים? סך הכל לא יזיק לספורטאים להיות טיפה יותר צנועים וללא קשר חייבים לצמצם את המשלחות בעתיד.
השב   •  45
אייל30/07/2012 23:50
השב   •  30
69
התקשורת לדין30/07/2012 22:28
סוף סוף יש מישהו שחושב כך.
זה לא רק באולימפיאדה, אלא בכל דבר אחר. וראשיתן הם התקשורת הישראלית שנופלת על הנבחרת עוד לפני שהיא מתחילה קמפיינים!! והופך להיות ספין תקשורתי לכלל כל קבוצות הכדורגל והכדורסל בארץ!!
ח''ברה, יש לנו אחלה של משלחת בלונדון, אני גאה באחד אחד מהם!! ובמקום לבוא לעודד אותם, אתם משמיצים אותם! נראה איך כל הכתבים המסכנים שיעזבו את חיי הלילה של ת"א ואת הציצי של אמא שלהם ויבואו להתחרות מול כל הגדולים בעולם??.
כל מתחרה בלונדון עבד במשך ארבע שנים בכדי להגיע לרגע הזה, ולא בכדי לפשל..אלא לתת גאווה למדינה!!

אז חברים.. מקרה ציון נאנוס וארי שמאי, לא היו לחינם, וטוב שהיה!! ואני מבטיח לכם שזה לא יהיה גם המקרה האחרון!!
השב   •  11
68
מר סימפסון30/07/2012 22:25
אתה פשוט לא מבין בספורט. הספורטאים האלה מתאמנים קשה כל החיים שלהם כדי להגיע לרגע הזה ועוד רגעים כמו אליפות אירופה והעולם. באליפויות העולם ואירופה הם ייצגו אותנו בכבוד רב וכל התקשרות שמחה וגאה בספוראטים אבל שפעם אחת הם עושים תוצאה שלא נראית להם, התקשורת קוטלת אותם. אין זכות לאף עיתונאי או פרשן לדבר על הספורטאים הללו שבנינו רוב הפרשנים יושבים באולפן ומלכלכים על הספורטאים (כאילו שהם הגיעו למעמד של הספורטי הזה או אפילו חצי מזה). התקרית עם השייטת קוראת בעוד מקומות בעולם בענפים אחרים ושם לא קוטלים את הספורטאי. אז כדי מאוד שהתקשורת תדע גם לפרגן ברגעים בפחות טובים של הספורטאים במקום לקטול אותם ולהוריד להם מהביטחון.
השב   •  42
אוהד מכבי31/07/2012 18:38
שתבין חצי ממה שאני מבין בספורט ועם מה שאני מתעסק בחיי היומיום
השב   •  00
67
זאב רווח30/07/2012 22:22
השב   •  10
66
אורי30/07/2012 22:13
מעצבנים אותי כל האנשים האלה שמבקרים את הספורטאים הישראלים באולימפיאדה. רבאק, 4 שנים לא הייתם מודעים לקיומם בכלל. בעצם, איזה 4 שנים? מעולם לא, ואף גוף במדינה לא ממש תומך בהם כלכלית, הם קורעים ת''תחת במשך כל הזמן הזה, ולאנשים יש עוד את החוצפה לבוא ולבקר אותם אחרי כל זה, כאילו כל אחד ואחד מהם אמור להביא מינימום מדליית כסף.
השב   •  32
65
מוטי30/07/2012 21:46
כתבה יפה- סוף סוף ניתן למצוא צדיקה אחת בסדום.

טניסאית כמו שחר פאר מתחרה ברמות הגבוהות ביותר- במשחק אחד נגד שראפובה היא עשתה מאמץ פיזי גדול יותר מכמות המשחקים שמשחק כדורגלן ישראלי בליגת העל בחודש שלם. למרות ההידרדרות שלה בשנה האחרונה למקום ה- 50 בעולם היא עדיין נחשבת לשחקנית לגיטימית של טופ 20 כאשר היא מקדימה אלפי טניסאיות אחרות שמדורגות בסבב העולמי.

שחר הגיעה להישגים וסכומי זכיות מצטברים של קרוב ל 4 מליון דולר והיא רק בת 25 - ככה שסביר להניח שכל הטוקבקיסטים המשועממים שנוהגים ללכלך עליה חדשות לבקרים לא יגיעו כל החיים שלהם לעשירית מההישגים בתחום בו הם עוסקים או וגם לא לעשירית מסכומי הזכיות שהיא מרוויחה.
השב   •  80
קובי הדורס31/07/2012 08:56
היא לא לרמה של אולימפיאדה!!אני אישית חשבתי שהיא תחטוף 6-0 6-0 כי זה הרמה שלה היא תוך שנה פורשת אין לה מה לימכור.טניס עתיק חסר ברק וגיוון בקיצור הולכת כבר שנתיים אחורה
השב   •  00
64
רפי30/07/2012 21:45
מבוא ללוגיקה - אם בקריטריונים מחמירים הספורטאים שלנו עפים מהקורות ואוכלים איפונים אז בואו נוריד את הקריטריונים וכל החברים של יואל יסעו על חשבוננו לשופינג בלונדון
השב   •  04
63
אירופאי30/07/2012 21:32
זה האופי של המדינה להיכשל ולרדת על אנשים ,שפל ,נמוך ,הכל מתחיל בביבי ונגמר בספורט .
השב   •  00
62
יוסי30/07/2012 21:22
לספורטאנו באולימפיאדה מאחל הרבה הצלחה. אבל עלהם להבין שבקורת ותקשורת זה חלק. מהעיסוק וצריך לקחת אותה בפרופורציות. תודה לכם עך ההשקעה. ק
השב   •  02
61
גלעד30/07/2012 20:55
טרוף מערכות . שוחטים כל פרה קדושה אפילו אם לא נולדה עדיין
וכמובן הלהיט כל דבר קשור לביבי. משהו נפל מקומה 3 ביבי אשם מישהו נהרג בתאונה ביבי אשם
השב   •  11
60
yarom sada30/07/2012 20:55
כתבה מעולה ונכונה אל נשכח בני כמה הם.צעירים ומוכשרים.הם הטובים ביותר ומגיע להם את כל הכבוד.חבל שהתקשורת קטלה אותם במקום לפרגן.
השב   •  12
59
יוני30/07/2012 20:49
כל הכבוד יואל!!
מכיר אותך אישית, אתה בן אדם לפני הכל, אמיתי ואכפתי, המדינה לא משקיעה שקל בספורט ורוצה מדליות, צודק ב 100% , לצערך גם אתה היית בסרט הזה, מאוד מכבד אותך, תצליח בהכל - יבגני - קרית ים
השב   •  41
58
בנוקיה יש תארים- באוסישקין יש חניון30/07/2012 20:44
טור דעה מכל הלב!
השב   •  12
57
בנוקיה יש תארים- באוסישקין יש חניון30/07/2012 20:42
בזכות הייצוג המכובד שהם נותנים לנו. בהצלחה לכל אחד ואחת מכם ובין אם תצליחו או תצליחו קצת פחות, אני, ואני מקווה שכל עם ישראל נמשיך לעודד אתכם ולצפות בכם!
השב   •  11
56
אופק30/07/2012 20:40
חושבים שאנחנו ארה"ב או סין למרות שאנחנו לא,לא מעריכים את העובדה שלמרות שאנחנו רוצים מדליה יש עוד עשרות באותו מקום שלנו עם אותן שאיפות,אז חברה קצת כבוד לספורטאים שנבחרו בזכות עצמם
ובזכות היכולת המדהימה שלהם
השב   •  10
55
שאול30/07/2012 20:25
הרי זו שפה שמביאה רייטינג אך אתם תעברו ושהכלבים ינבחו
השב   •  10
54
חב30/07/2012 20:10
עוד פעם הערסיות הישראלית והלא מכובדת?
השב   •  01
53
פה30/07/2012 20:03
אתה ושני השחיינים.

הייתם עדינים איתו.

ציפיתי ממכם שתכנסו בו ותשפילו אותו בשידור ותבהירו כבר שהאיש הזה צריך לעוף מהטלויזיה.

מי נתן לשמן הזה להעביר ביקורת על ספורט?
לא הייתי נותן לו לבקר תחרות אכילה - יש שם אתגר, הריי פרט להתלונן עליו הוא לא ידע לעשות כלום.
השב   •  11
52
קוקולוקו30/07/2012 19:53
כל הכתבים בשקל שמלכלכים על הספורטאים שימשיכו לשתות אספרסו וירגעו חזק
השב   •  21
51
תומר30/07/2012 19:48
יואל אתה אחד המארגני המגרש החדש בנתניה תתחילו להזיז דברים !
השב   •  20
50
תומר30/07/2012 19:45
לישראל יש שתי מדליות . בג׳ודו ובשייט כי רק בזה אנחנו טובים .. ללכת לים ולריב מכות ח חייבים לקחת בשייט !
השב   •  20
מתן30/07/2012 21:19
השב   •  10
49
אלי30/07/2012 19:20
גם משלחת קטנה של עשרה היתה גדולה מדי. רובם רחוקים מרמה עולמית ואין להם סיכוי להגיע לא רק למדליה, אלא אפילו לחצי גמר. הם לא נכשלו בגלל חוסר פרגון, חוסר פרגון בא אחרי כשלון.
השב   •  02
48
בית"ר30/07/2012 19:15
רק הג''ודו כישרוני וגם שם לא נותנים 100 אחוז
השב   •  20
47
אביחי30/07/2012 19:15
השב   •  00
46
ערבי30/07/2012 19:13
השב   •  00
45
ערן30/07/2012 19:07
עצוב ומתסכל לראות ולשמוע את כל מומחי הספורט בארץ קוטלים ספורטאים בלי בכלל להבין מה הם אומרים העיקר שיקבלו כתבה כולם מעבירים ביקורת על המתעמלת כי זה הכי קל ונוח ביום הראשון בהתעמלות גברים אלוף העולם הסיני 3 פעמים ברצף נפל פעמיים משני מכשירים שונים ואם לו זה יכול לקרות אז זה יכול לקרות לכל ספורטאי עדיף לפרגן ולנסות להבין את התסכול של ספורטאי שנותן מעצמו הכל כדי להיותממ
השב   •  00
44
איתי30/07/2012 19:05
כתבה מצוינת. רק תרשה לי לחזק את הדברים שלך, רב הגדול פה במדינה הם אוהבי כדורגל וכדורסל שאין לי דבר וחצי דבר בכל הענפים האולימפים ומזלזלים בכל תחום בין אם זה התעלות, ירייה או ג''ודו. חלק גדול מהספורטאים מנים את עצמם בכל התחרויות בעוד הכדורגל שלנו לא מתקדם לשום מקום והם מתוקצבים במיליונים כל שנה. תנו כבוד לספורטאים שלנו שבלי אגורה אחת שנשארה בכיס מייצגים את המדינה ועושים הכל למען הדגל! אני מעדיף אותם בכל זמן ובכל שעה על פני הכדורגל והפוזה ואני מדבר בתור אוהד כדורגל ותיק. יישר כוח, אתם הגאווה שלנו! לא משנה אם יש מדליה אין מדליה , אתם הגאווה!
השב   •  60
43
שגיב אליהו30/07/2012 18:59
השב   •  10
42
אורן30/07/2012 18:53
התקשורת שלנו לא יודעת לפרגן! רק מחכה למעידה, הכותרות כבר מוכנות במגירה!
השב   •  20
41
ERAN30/07/2012 18:50
אז תעשה טובה שתוק!!
השב   •  24
40
דני30/07/2012 18:46
השב   •  03
זךמ30/07/2012 19:18
השב   •  10
39
דני30/07/2012 18:46
השב   •  03
38
ליאור30/07/2012 18:43
על חשבוני אז אני מצפה למשהו מהם ושלא יעשו לנו בושות מי שלא יבוא רציני שלא יסע בכלל
השב   •  13
37
אוהד מכבי30/07/2012 18:43
הביקורת מופנת לא בגלל שלא הבאתם מדליה אלא בגלל שאת עושים רעש יותר מדיי , מדברים בלי סוף על אנחנו נביא ואנחנו נעשה .
נדברים על היריבים בצורה מגעילה כמו השייטת ששכחתי את שמה " אני רוצה שכל היריבות שלי יתרסקו במים " ככה היא אמרה טוב תכלס אני מבין אותה קשה לה להתחרות עם הטובות ביותר אז היא מחפשת הקלות.
תסתכלו על הספורטאים הנכים יוצאים מהארץ בלי לדבר בלי כתבות בלי תקשורת ומביאים הרבה יותר כבוד מכם, חוזרים מדליות זהב אבל אף אחד לא יודע את שמם בניגוד אליכם שמופיעים בכל מקום אפשרי ובוכים על המצב הכספי שלכם וכמה הוא זה שגורם לכם להראות ככה אחרי בטורנירים .
בקיצור תתבישו לכם ותקבלו את הביקורת והשחיטה בלי לבכות כי נמאסתם
השב   •  38
36
דוד30/07/2012 18:42
השב   •  20
35
נירו30/07/2012 18:42
יש כאלה שלא מספיק טובים בשביל גמר או מדליה וזה בסדר.
מצד אחד הציבור בארץ לא באמת אוהב ספורט,הוא אוהב לנצח ורוצה רק לנצח,אי אפשר תמיד לנצח,אבל צריך להופיע ברמה מכובדת,לתת למדינה את מינימום הכבוד-ואת זה שחר פאר למשל לא עשתה אתמול,היא שחקנית גרועה יריבתה לא הייתה צריכה שום מאמץ נגדה ובתור צופה ישראלי זה מבאס לראות, אפילו ששיחקה נגד מקום 3 בעולם
השב   •  11
34
יוסי30/07/2012 18:32
השב   •  10
33
יוסי30/07/2012 18:32
השב   •  10
32
יואל תירגע30/07/2012 18:25
רק העיתונאים (כתבי חצר למינהם)אלה שמומחים לרכילות בכדורגל מנסים להראות שהם קיימים את הידע שלהם באולימפיאדה אז כדי להראות שהם מבינים אז מה שנשאר להם זה רק ללכלך ,לרסק ולהעביר ביקורת שלילית כי מבחינה מקצועית אין להם מושג על מה לכתוב אז הכי קל לקטול.


בג''ודו עד עכשיו ההופעות היו בסדר..הוגרלנו בשמינית בגמר מול היפנים שהם הכי טובים בעולם במשקל שלהם אז ההפסדים היו צפויים.

בטניס אף פעם לא היה ציפיות משחר פאר וחוץ מזה אין שום קשר בינה לבין אולימפיאדה ואסור היה לשלוח אותה לשם.
הצמד אנדיוני עברו סיבוב ככה שהם עדיין בתמונה.
עדיף כבר היה לשלוח את הספורטאי המצליח שלנו בחץ וקשת שהוא היה מועמד חזק למדליה.

בתעמלות ציפיות יש רק משטילוב ובנתיים הוא חזק בתמונה שעלה לגמר.

בשחייה יש לנו נבחרת מצויינת אבל צעירה שבכלל מתכוננת לריו 2016
גל נבו בסה"כ מספק את הסחורה אבל זה קשה מאוד כי באמת השחייה בעולמית ברמה גבוהה כמו הN.B.A .

לפני האולימפיאדה הציפיות היו בערך ל2 מדליות בעיקר מהשייט גודו ואולי גם משטילוב ככה שלא הכל אבוד.
בשייט עדיין מתכוננים ובגודו זאבי ושלזינגר עדיין לא התחרו.

ספורטאים גדולים מהישראלים עפו להם בסיבוב הראשון מכל מיני ענפי הספורט
עצם זה שהן עברו את הקריטריון והעפילו לשם זה כבר אומר עד כמה הם טובים.
השב   •  31
ערבי30/07/2012 19:16
ומצאת שכל המדינה מפרגנת?
השב   •  12
31
אלי30/07/2012 18:24
מי שלא עושה לא טועה. אפשר לחשוב איזה מעצמת ספורט אנחנו. זה אותם העיתונאים שמנפחים לנו את הראש עם ציפיות לפני האולימפיאדה, הם גם אלה ש אחר-כך יורדים על הספורטאים. תופעה מגעילה!
השב   •  31
30
הלו30/07/2012 18:23
הלו אתה מקבל משכורת חינם לך תחפש מקום עבודה אחר כי בספורט אין לך מושג, אתה לא קשור לענף!
השב   •  10
29
ashem tamid30/07/2012 18:06
גם לכל הטוקבקיסטים שבעזרת ה"עילום שם" מרשים לעצמם לרדת על ספורטאים שמתאמנים כל כך קשה, עם תקציב דל, ביומיום הם לא מוכרים ולא כוכבים כמו שחקני כדורגל /כדורסל.ועדיין באולימפידה הם אלה שמשתתפים וצריכים לקבל את כל הכבוד והערכה גם אם הם מפסידים
השב   •  40
28
שלומי30/07/2012 18:06
אדון אבי לוזון רוצה לבנות אצטדיון חדש לנבחרת ישראל ב700 מיליון שקל. תקחו רק 5 מיליון שקל ותחלקו אותם לענפי ספורט אולימפים , ותיהיה הצלחה. (בטוח יותר מאשר בכדורגל) למה סופרטאי ענק כמו אריק זאבי צריך להתחנן שיממנו לו נסיעות ?? ולמה הוא צריך לעבוד לאחר הפרישה התור מאמן רק בשביל לדאוג לפרנסה שלו ?? פה בארץ הכל זה כדורגל , שאנחנו לא מצליחים בו במיוחד !
השב   •  42
אדום בדם30/07/2012 19:03
שאולי הכדורגל פה לא מצילח אבל זה מה שמעניין אנשים יותר מכל ענף אחר
השב   •  13
שלומי30/07/2012 21:25
אבל להשיקע 700 מיליון שקל באיצטדיון , זה לא נראה לך קצת מוגזם ??
השב   •  20
27
Adi30/07/2012 18:02
יואל, ארץ אוכלת יושביה, והכי מגוחך שהביקורת מגיעה בעיקרה מאנשים שלא עשו כלום בחייהם. עצוב. בהצלחה לספורטאים - אני מאחורי כל אחד ואחד מכם!
השב   •  30
26
גיאדום30/07/2012 18:00
השב   •  01
25
טרנטולה30/07/2012 17:59
אז יאללה קח יוזמה ותעשה משהו או- שתפסיק לקטר.
כי לקטר זה הכי קל!
השב   •  00
24
ביתר30/07/2012 17:57
מצד ספורטאי הווה ועבר שמתמחים ויודעים על מה הם מדברים ולא מבני 12 שחושבים שהם יודעים הכל
השב   •  10
23
לוזון הביתה30/07/2012 17:54
מה מצפים מספורטאי שאין לו תנאים מינימלים על מנת להתאמן כמו שצריך האם הוא מסוגל לנצח ספורטאי ממדינה שנותנת בו הכל ומשקיע בו מהיום שהחליט לעסוק במקצוע שלו. אם הייתה יותר השקע בספורטאים היו יותר השגים כל עוד אין השקעה בספורטי האולימפי שלא יצפו ליותר מידי זה לא אשמת הספורטאים.
השב   •  40
22
יבגני30/07/2012 17:53
אתה הייתה פעם בקרב ג''ודו או היאבקות כלשהי? אתה מבין את החוקים או את הלחימה? מה אתה סתם מלכלך.
השב   •  02
21
יוסי30/07/2012 17:53
הספורטים שלנו זבל הולכים לשם כאילו הולכים להביא מדליות אבל בסוף יקנו מדליה משוקולד בדיוטפרי .
השב   •  27
עטר30/07/2012 18:37
קודם ספורטאים זה עם א'' ושנית אין לך מושג. ספורטאי אולימפי עושה ביום מה שכדורגלן בארץ עטשה בשבוע. חבורה של פרזיטים שמקבלים מאות אלפי שקלים לעומת ספורטאים מצטיינים שנותנים כבוד למדינה והישגים ב 4000 שקלים בחודש. תתבייש!
השב   •  10
20
DAVID30/07/2012 17:52
ממרום גילי אחרי שעברתי כתריסר אולימפידות לא נתקלתי בכתבה כזו מפרגנת תודה!
השב   •  11
19
אליק30/07/2012 17:51
השב   •  10
18
יהלום מהבורסה30/07/2012 17:51
בגללך ועוד שכמוך האצטדיון של אחד המועדונים הגדולים בישראל לא מוכן יאפס
השב   •  26
17
מי כמוך באלים ה''30/07/2012 17:48
למה הסייעה שלכם בנתה על חשבון משלמי המיסים מגרשי טניס בנתניה והעבירה אותם בחינם(!) למכבי נתניה שעכשיו גובה ממני 50 שקל על שעת משחק?! מה קרה? לא השקעתי מספיק כסף בבנייתם?
ואתם אומרים "נתניה עיר של ספורט" כן בטח ספורט- תבוא, תשלם, תשלם, תשחק ולך הביתה.

ב-י-ז-י-ו-ן
השב   •  22
16
DAVID30/07/2012 17:48
כמי שעבר וראה וצפה לפות תריסר
השב   •  11
15
לירון30/07/2012 17:45
אנחנו יודעים שאנחנו לא בטופ אז די לעבוד עלינו ומי שבסוף סובל זה הספורטאים
השב   •  20
14
אבי30/07/2012 17:44
בשביל ליפול ממקבילית? בשביל לעוף במוקדמות בשחייה? (ובמקומות הזויים). להגיע בשייט 2 לפני הסוף? לעוף בבדמינגטון אחרי סך נקודות שלא מספיקות למערכה. לקבל משארפובה על האפס? יש גבול!! בשביל הביזיון הזה ?? אני אומר את זה בכאב ועוקב כמו כל המדינה. אבל זה מחדל לא כבוד ולא רוח הספורט זה נטו חאלטורה .והפעם בניגוד לשנים קודמות יש ספונסרים ויש תיקצוב(לפחות על פי התקשורת) ודווקא הספורטאים שזכו לתיקצוב "עם ראש שקט" קיבלו בראש ובבושה לא סתם יום חלש פשוט מילה אחת ב ו ש ה
השב   •  89
חיים31/07/2012 10:53
אמנם שייך לענף הבידור - כדורגל, אלא מה, אין לך כל מושג מהי תרבות ספורט.
להיות מקום 20-21 בעולם בשחייה זה לא בזיון, אבל לא לדעת לעצור כדור בצורה מושלמת בשתי הרגליים זה כן, להפגין כישורי קופסא עליונה של IQ 40 במשחק כדורגל, זה בזיון, יש צורך להמשיך?
להפוך לאליל מספר 8 שרק הביא מגבות לשחקנים מוחלפים בספרד זה בזיון.
השב   •  00
13
בשם הבירוקרטיה30/07/2012 17:43
שנלחמים כל יום מחדש גם על מה שהם טובים בו ובאמונה שלהם בעצם וגם בבירוקרטיה הישראלית ובעסקנים שמאיימים לחרב כל חלקה טובה.
אנחנו איתכם גם אם כישראלים צינים אנחנו אוהבים לחפש את השלילי - זה לא רק אצלכם. אני למשל צהלתי לאידו של מתעמל כלשהו שפישל בתרגיל הקרקע כדי לפנות מקום לשטילוב שלנו.
השב   •  21
12
מיכאל בנישו30/07/2012 17:41
כל מילה בסלע חבל מאוד שמחפשים אך ורק את הכשלונות במקום לעודד לשבח לנחם כשצריך
לתת את המילה הטובה גם אחרי הפסד הרי סך הכל מדובר בספורטאים שהמטרה שלהם היא אך ורק לנצח וכמובן לא תמיד הולך לא תמיד הגוף עושה מה שהראש חושב תמיד אפשר למצוא תירוצים.
בקיצור כל העסקנים והפרשנים למינהם די נמאסתם עם הביקורות השליליות שלכם תנו קצת עידוד במיוחד לאלה שהדרך עוד ארוכה לפניהם
בתור ספורטאי אמנם לא ברמות האלו אני מכיר גם את הצד המנצח וגם את הצד המפסיד ותמיד במיוחד אחרי הפסד ולא משנה עם זאת אליפות המתנ"ס או אליפות העולם תמיד הספורטאי יחפש את החיבוק את המילה הטובה את הניחום אז תתנו לא את זה ואני בטוח שזה ירומם וההישגים יגיעו בשלב כזה או מאוחר
בהצלחה לכל הספורטאים מחזיק אצבעות לכולם ושרק תצליחו
נ.ב אם את הכסף שמקבלים הפרשנים היו מקבלים ספורטאים אני בטוח שהספורט בארץ היה נראה אחרת בהצלחה
השב   •  41
11
ת"א אדומה30/07/2012 17:41
כל בטטות הכורסא שיושבים בבית עם תפוציפס ומקלידים לא עשו צעד אחד על מזרון וקוטלים ספורטאים שמתאמנים כל השנה ונאבקים באריות וגדולי הספורטאים שמקבלים מענקים ותמיכה ופה רק בקושי חיים ועושים להם קריטריונים
נוספים.ומה לעשות לפעמים מתרגשים והמעמד והמתח ומפשלים.במקום לעודד אותם כי הם לפחות מעיזים ומנסים ומתמודדים קוטלים אותם העיתונאים והטוקבקיסטים העלובים.תתביישו
השב   •  81
10
GGGG30/07/2012 17:36
מי יותר פופולרי בארץ
כדורגל-כחול
כדורסל-אדום
השב   •  2011
גבינה30/07/2012 19:47
הכדורגל פופולרי יותר, אבל בכדורסל אפשר להתגאות.
השב   •  60
9
עוז הירוק30/07/2012 17:36
אבל הספורט שאנחנו באמת טובים בו זה ביקורת למרחקים קצרים (עשית משהו, תעבור שטף של שבוע, ותמשיך הלאה).

מי שלא חזק מספיק כדי לקרוא תגובות ארסיות, גם לא חזק מספיק לנצח את פלפס בבריכה או את היפנים על המזרון. מוזר שלאריק זאבי ושחר פאר יש רמה (אפילו ששחר בתקופה של נסיגה, לדבריה), אז כנראה שזה לא פיזיולוגי ולא קשור למרכזי האימונים, אלא מנטאלי.

והמנטאליות, ברוך השם, לא מפרידה בין ספורטאי לישראלי מהרחוב.
השב   •  30
8
צחי30/07/2012 17:31
מסכים עם הכותרת וההתייחסות לביקורת,יש אנשים שעושים ויש כאלה שמדברים.
השב   •  21
7
גידי30/07/2012 17:31
השב   •  12
6
ליאורי30/07/2012 17:30
מדינה עם המון חופים וים..
ספורט לא קשה.
למה עיריית נתניה ויתר עריות החוף לא מקימות ליגה איכותית של כדורעף חופים שתחל במרץ ותגמר באוקטובר?
יש המון ענפי ספורט שקשורים לים ולמים שאנחנו יכולים להיות מעצמת ספורט בהם.
השב   •  111
שימון30/07/2012 18:30
סאטלה
השב   •  00
צודק מאה אחוז30/07/2012 18:31
כי זה מה שהערסים והערבים בכל מדינת ישראל אוהבים לראות

ובתל אביב משקיעים בפוג''י וולי כדי להיראות מגניבים
השב   •  21
5
לרוזבורוב30/07/2012 17:29
דיי לזרות לנו חול בעיניים,תגידו שאתם נלחמים על התקציב והמימון ממשרד הספורט וכנראה עוד אחרים,אז
תהנו ,אבל אל תשתלטו לנו על הענפים שבמילא אתם לא מספקים את הסחורה!רוזבורוב אם תצליח אז אני אהיה מאושר ולא תהיה לי טענה כלפיך,אבל אל תעשו מעשה קוקיה,ט.ל.ח,בע"מ והכל לכאורה,שתקפצו לנו טוב
השב   •  24
4
י הרצליה30/07/2012 17:29
עם כל הכבוד, אם היינו מתייחסים תמיד ל"נייר" אז כל הזמן אותם אנשים היו לוקחים את המקומות הראשונים, אין מה לעשות תמיד יש הפתעות וצריך להאמין. קשה היה לראות את סוסו שוכב על הרצפה ולא זז ומוותר על הכל.
השב   •  16
3
אילן30/07/2012 17:27
זהו הטור השני של יואל רזבוזוב שאני קורא (השני היה באתר אחר), ופשוט תענוג לקרוא. רהוט, מעניין, שלא לדבר על זה שרוח חיובית ופטריוטית זה תמיד טוב. אולי כדאי באמת שאמצעי התקשורת בארץ יצטרפו לגישה החיובית, ולא ימהרו כל כך לקטול אחרי כישלונות. כולנו נרוויח מזה.
השב   •  142
2
רפאל30/07/2012 17:23
השב   •  191
לרוזבורוב30/07/2012 17:41
השב   •  06
1
ישראל כבוד30/07/2012 17:16
השב   •  973
שי30/07/2012 17:48
יש הרבה יותר קשיים. הוא מגיע ממדינה שהספורט הוא לא בעדיפות עליונה ועובר תלאות רבות בדרך שאינן תלויות בו. אין לו את התנאים שיש למתחרה אולימפי אמריקאי, אירופאי או יפני.
השב   •  110
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP