יום שלישי, 01.04.2025 שעה 08:30
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
שלום לוי

הדרבי? מחסום פסיכולוגי

דעה: עם כל הכבוד לסכנין ואשדוד, הדרבי זו אופרה אחרת. הפועל ת"א היא הפייבוריטית, בלומפילד יהיה צהוב ושחקני מכבי צריכים להתמודד עם הפחד שלהם

היה כיף להיות אתמול (שבת) בבלומפילד ולראות את מכבי ת"א נותנת הצגה במחצית השניה מול מ.ס אשדוד. 11,000 אוהדים צהובים עם חיוך על הפנים, חגגו, שרו והריעו לקבוצה שלהם, שכבשה ארבעה שערים (שלושה מהם תוך 26 דקות במחצית השניה).

בדקה ה-90 הקהל לא שכח להזכיר לשחקנים מה הדבר שחשוב להם באמת. “רק תביאו ת'דרבי", קראו האוהדים שמחכים לדבר האמיתי מבחינתם. מותר לשמוח, בעיקר לאחר שלושה ניצחונות רצופים שבהם הקבוצה כובשת 8 שערים, אך אסור לשכוח שעם כל הכבוד לבני-סכנין, מ.ס אשדוד והפועל פ"ת (היריבה הבאה של הצהובים), הפועל ת"א היא אופורה אחרת לגמרי, בטח אחרי שמכבי לא טעמה ניצחון בדרבי כבר כמעט 3 שנים!

רק בשביל שתבינו כמה זה היה מזמן: דור מלול הוא השחקן היחיד במכבי שהיה שותף לדרבי הזה ואצל האדומים היו אלה: עומרי קנדה, וואליד באדיר ו-וינסנט אניימה.

מלול מול רפי דהן (שי לוי)
דור מלול. היחיד שזוכר איך נראה ניצחון צהוב בדרבי (שי לוי)
 

הדרבי הזה חשוב בעיקר תדמיתית למכבי ת"א כמועדון ובטח לכבוד של האוהדים, אבל עם כל הכבוד לדרבי ויש כבוד. הנהלת מכבי ת"א, שחקני הקבוצה ובעיקר האוהדים, לא צריכים להסתנוור מהניצחונות האחרונים ולחשוב שגם מול היריבה העירונית זה יהיה דומה.

כשמכבי מגיעה אחרי ניצחונות ודיבורים, זה לא נגמר עם חיוך בתקופה האחרונה. למי שזוכר ולמי שלא, אני אזכיר: גם בעונה שעברה מכבי ת"א הגיעה לדרבי של הסיבוב השני אחרי שישה ניצחונות רצופים, עם ביטחון וקהל שרק מחכה לדרבי וזה התפוצץ בפנים עם 0:3 להפועל כבר אחרי חצי שעה של כדורגל ו-2:4 כואב ומאכזב בסיום.

הדרבי התל-אביבי הפך להיות משהו מנטלי מבחינתם הצהובים. הזמן שעבר אחרי הניצחון האחרון והדחף להשיג כבר את הניצחון על האדומים, הוא נושא פסיכולוגי לא פשוט בכלל.

שכטר כובש (רועי גלדסטון)
שכטר כובש מול מכבי בעונה שעברה (רועי גלדסטון)
 

אפילו בדרבי שנערך בסיבוב השני של הגביע הטוטו העונה, הפועל עלתה עם הרכב טלאים שעל הנייר מכבי הייתה צריכה להביס אותו, אך בסיום זה נגמר ב-3:3 שהושג רק בדקה ה-90 של המשחק. זה לא ששחקני הפועל ששיחקו טובים יותר, פשוט שחקני מכבי פחדו מ"מה יקרה אם לא ננצח את המשחק הזה".

בדרבי הקרוב אין ספק שהפועל פייבוריטית. זה לא משנה שבלומפילד יהיה ברובו צהוב וזה ממש לא משנה שמכבי מגיעה בפורמה חדשה ומרעננת. הכל בסופו של דבר נמצא בראש ובראש ובראשונה הפועל היא זו שמגיעה אחרי רצף ניצחונות על הצהובים. ומכבי? השחקנים והאוהדים צריכים להיות בשקט עד למשחק ולדבר רק על הדשא. 

הכתוב הינו טור דעה

השחקנים מודים לקהל (יניב גונן)
שחקני מכבי ת"א. הבעיה שלהם היא בראש (יניב גונן)
 
לכתבה זו התפרסמו 74 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 74 תגובות ב-52 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
52
יפת בן רצון צדקה30/01/2011 15:36
תמונת שלוש השנים האחרונות תחזור גם בדרבי הזה.
מי שמסכים יצביע אדום מי שלא מסכים יצביע כחול
השב   •  00
51
יפת בן רצון צדקה30/01/2011 15:31
העיתונאים אוהבים לגרום למתח מדומה. אך שוב הפועל מגיעים ללא שום חששות כי הצהובים קורה להם משהו כשהם רואים אדום.
השב   •  00
50
הבטחנו עד המוות.26/01/2011 03:05
כל מה שנאמר פה לא חשוב,הפועל כרגע ובשנים האחרונות קבוצה פשוט יותר טובה לצערי זאת גם עובדה. אפשר להאשים את הראש אבל למען הכנות זה לא רק זה,כקבוצה הם פשוט יותר טובים גם אם נגיד אנחנו לא נופלים מהם בהשוואות של שחקן מול שחקן,ולצערי גם פה אנחנו נופלים בחלק מהעמדות. לדרבי מאז ומתמיד היה ערך מוסף ולא סתם נאמר המשפט : "לדרבי חוקים משלו" גם אם נלך אחורה בזמן נראה שמיקום או מצב כלשהו של אחת הקבוצות לא באמת שינה ..ששחקני מכבי והפועל היו עולים לכר הדשא בדרבי הגדול הכל נשכח! הכל! מאז ומתמיד ואתם יכולים לבדוק את זה בעצמכם! שחקנים אצלנו לא באמת מבינים את המשמעות..לא מביאים את הנשמה לדרבי אלה רק חלק מהיכולת והכישרון שחקני הפועל לפחות בשלוש שנים האחרונות באים יותר מחוברים וחדורי מוטיביציה ומבינים את היוקרה של הדרבי..באופן אישי אני לא בא עם ציפיות בשמיים..אני יודע שבמשחק נתון באמת שהכל יכול להיות וכן גם ניצחון צהוב. קהל צהוב זוהי קריאה אליכם,בואו ותתנו אתם 90 דקות של עידוד ואהבה ללא גבולות..אין תנאים לאהבה? בואו נמשיך להוכיח! הבטחנו עד המוות ולכן נקיים!
השב   •  40
49
ארמנדו24/01/2011 14:57
להפסיק ברברת ולהתרכז לגופו של כל משחק.

מציע לשחקנים וגם לאוהדים, לבוא קטנים ולצאת גדולים.

אין להתכחש לעובדה שהפועל קבוצה טובה מאד אשר באה לכל משחק על מנת לעשות את העבודה, ועל כן אנא הניחו לדיבורים ולהשערות עד לאחר המשחק.

כדי לנצח את הדרבי דרושים לנו לוחמים עם רצח בעיניים .
השב   •  10
48
דודו23/01/2011 22:13
ליד הנמל
אמרו שה היה שם קבוצה כדורסל
אבל כל אחד שעובר שם היום
יודע אוסישקין היום הוא חניון
הוא חניון הוא חניון הוא חניון
השב   •  41
47
אדום בדם23/01/2011 21:31
השב   •  11
46
מכביסט אמיתי23/01/2011 21:30
השב   •  92
45
UM 9623/01/2011 21:03
אומרים שאוסישקין.

השב   •  31
44
צהוב זה לאהוב23/01/2011 20:01
הלב של הפועל
אמרו זה הבית
ישנו שם באוהל
אבל כל אחד ש.
עובר ברחוב.
יודע אוסישקין .
צבוע צהוב!
והא צהוב הוא צהוב הוא צהוב הוא צהוב!
השב   •  101
43
צהוב זה לאהוב23/01/2011 19:58
עדיף להיות אוהד של הפועל קלקיליה מאשר לוזר אדום ופחדן שיוצא מהחור שלו רק שהקבוצה שלו מצליחה פח הצחקת אותי
השב   •  41
42
צהוב זה לאהוב23/01/2011 19:56
צריך לחפש בארכיונים כדי למצוא כתבה על חיפה בעצם לא צריך פשוט אפשר להכנס לספר השיאים ולהיות גאה בזה שאתה ישראלי  בהסתכלות על השיא המדהים -0-0-0
השב   •  30
קוף23/01/2011 22:56
כמה גולים הבקעתם מולנו בארבעת משחקי הליגה האחרונים?? אני זוכר שחטפתם שבע אבל משום מה אני לא מצליח לזכור כמה הבקעתם
השב   •  01
41
ק''23/01/2011 19:48
כל מה שבראש של השחקנים זה עבודה פסיכולוגית של מאמן. ובזה הפועל טובים בזכות גוטמן הגאון. ובזכות זה מנצ''סטר שולטים באנגליה יותר מ2 עשורים אחרי שהיתה שום דבר - בזכות פרגוסון. נקווה שאיווניר יעשה עבודה טובה בנושא הזה.
השב   •  30
40
אבי23/01/2011 19:43
גגכ
השב   •  10
39
מכביסט23/01/2011 19:29
והכי טוב להנמיך ציפיות
השב   •  10
38
גיסנו23/01/2011 19:17
זה פשוט בלוק פסיכולוגי. לא סתם אומרים שלדרבי חוקים משלו, כבר היו לא מעט מקרים שהקבוצה היותר חלשה על הנייר ניצחה בדרבי בתצוגת על חד פעמית לקבוצה באותה עונה. זה קרה להפועל, זה קרה למכבי, וזה קורה בכל עיר שיש בה דרבי חוץ ממדריד בערך. ההרכב השני של הפועל הוציא 3-3 מול חצי מההרכב הראשון של מכבי נטו בגלל עודף מחשבה של שחקני מכבי על "מה יהיה אם". בואו נקווה שבדרבי הקרוב נראה משהו שונה. מה שאני כמעט בטוח זה שלפחות ההרכב יהיה עקבי ולא יהיו שינויים פתאומיים ברגע האחרון כמו בדרבי הקודם. יאללה מכבי!
השב   •  30
37
דינוזאור א ד ו ם23/01/2011 19:15
בניגוד לחברי המעט - שחצנים, אנ י מעדיף (כמו שנהוג היה תמיד בקרב האוהדים האדומים)לבוא קטן, לפחד (כן -כן חברים - לא בושה לפחד ממכבי, יש להם שחקנים טובים ועכשיו גם מאמן רציני וחדור מוטיבציה), אבל בסוף לצאת עם 1:0 קטן. לי זה מספיק. יאללה הפועל -מלחמה!
השב   •  104
תודה לך הפועל23/01/2011 19:53
אני בחיים לא מדבר יותר מדי בגלל הנאחס אבל עם עובדות אין להתווכח לא משנה כמה צנוע תהיה-הפועל ת"א כרגע קבוצה יותר טובה ממכבי ת"א מה שאומר שבדרבי הזה מכבי לא יכולה לנצח.הפועל יכולה להפסיד. אתם תישרפו את הדשא ניתן ת''גרון שלנו.
השב   •  01
36
רק מכבי!23/01/2011 18:46
אין לי בכלל ספק שאין הבדלים בין מכבי להפועל ברמת הכשרון ואפילו יש יתרון מסוים למכבי מבחינת כשרון כשלהפועל יש יתרון קטן של דבק קבוצתי. אני חושב שהקבוצות שקולות ומכבי בהחלט יכולה לנצח את הדרבי. מכבי באמת צריכה להשתחרר בראש ולעלות לשחק חזק וטוב בלי חשבון לאף שחקן של הפועל. על איוניר מוטלת המשימה להפוך לשחקנים את הראש ולגרום להם לעלות בטירוף ולקחת את המשחק. אסור שהשחקנים יכנסו להלם בשום תסריט גם אם הפועל תעלה ליתרון (כמו שקרה בדרבי האחרון כשהשחקנים נראו המומים ונמני אפילו המום יותר מהם). אבל קודם כל יש לנו שני משחקים בליגה ובגביע עם הפועל פ"ת וזה קודם להכל. כן, גם לדרבי.
השב   •  50
35
מיקו23/01/2011 18:37
השב   •  02
34
ליאור23/01/2011 18:22

השב   •  00
33
רק מכבי23/01/2011 18:20
אתה והקבוצה הלא מעניינת שלך אפילו שידור לא שמו לכם יא לא מעניינים אף אחד מועדון פריפריה עם תארים
השב   •  10
32
צפוני כחול23/01/2011 18:14
כשהדלק זה השחצנות, והמנוע זה ה"מכביזם" שכבר אינו קיים, איך רוצים שהאוטו יסע? לא יסע. בטח לא יסע כשחושבים שהפועל זה כמו סכנין ואשדוד. קבוצת כלום שרק מחכה שהעונה תיגמר כדי שיתחיל עוד קיץ של חלומות אליפות. כל פעם על חשבון פראייר אחר.
השב   •  02
31
פרנץ וארוש23/01/2011 18:09

השב   •  30
30
מכביסט בנשמה23/01/2011 18:05
ישלך טעות אחי כי נגד אשדוד וסכנין המאזן הוא 7-2 כי קיבלנו גם נגד סכנין וגם מול אשדוד
השב   •  00
29
caa23/01/2011 17:40
השב   •  12
28
אבי23/01/2011 17:36
מכבי זה לא בראש של השקנים,, זה דרך התנהלות במשחקים נגד הפועל וחיפה
מכבי יותר נכון המאמן צריך להכין את הקבוצה למערך של היריב ,וכן להציב את השחקנים טוב על מנת להרוס את היכולת של מובלי כדור וחלוצים של היריב על מנת להציא את היריב מתבנית המשחק שלו,
אני לא מחדש כלום אבל בזמנו שמכבי היתה בטופ ,זה מה שאני היתי רואה במשחקים שלה,
השב   •  80
27
ניוטון23/01/2011 17:31
עכשיו יש את איווניר ,שידע להביא להם את ההיסטוריה , להכניס להם מוטיבציה להסביר להם שפעם הפועל היו באים לדרבי ברעד ופחד , והם עומדים להחזיר את הימים האלה !
השב   •  110
26
עומרי23/01/2011 17:13
מכבי ינצחו כבר בדרבי הקרוב וכולכם יכולים לצחוק וגם אוהדי מכבי שמפחדים עכשיו להסכים איתי יראו שאני צודק..
התוצאה תהיה לטובת מכבי בודאות אם יהיה צמוד או לא זה תלוי כבר ברגל המסיימת של השחקנים באותו יום.
השב   •  61
25
michael23/01/2011 16:56

למה לא מקצים יציע אחד למשפחות הדרבי הוא מעל הכל אבל את המשפחה אי אפשר להביא לכזה משחק חבל

השב   •  22
מקואלי23/01/2011 18:13

תגיד תודה אם תשיג כרטיס למשחק
ותגיד תודה אם תיצא מימנו חיי ..
אתה מדבר איתי על להביא תמשפחה
פח 13 אלף צהובים הולכים לשרוף את שער 5 בדרבי

השב   •  42
ג''וני23/01/2011 18:57
כן זה אחלה חוויה והכל אבל היום הכל נעשה יותר אלים ומגעיל לא בילוי למשפחה בכל מקרה
השב   •  40
שי23/01/2011 20:11
ואתה צודק, רוב הסיכויים שהוא לא יצא מהמשחק בחיים. כי אוהדי מכבי ת"א הם לא צפונים מפונקים שלא יודעים באמת מה זה לאהוד קבוצה. מפחיד!
השב   •  12
24
ריקו23/01/2011 16:52
כבתור אוהד מכבי תל אביב אני מסכים עם הדעה של שלום לוי כי הכל נמצא בראש אם מכבי תוציא את הג''וקים מהראש שהם לא יכולים לנצח את הדרבי אז יהיה אפשר לנצח את הדרבי כי יש צוות חדש שמחזק את נקודות התורפה במכבי ועובד אישית עם חלק מהשחקנים וגם השחקנים נלחמים להשיג כל כדור הדרך לנימחון פתוחה
השב   •  20
23
מוטי איווניר 823/01/2011 16:20
גם הפועל אחרי 10 שנים שחונות לקחו אליפות, גם אנחנו נחזור למקומנו הטבעי ואם לא השנה אז שנה הבאה, יש דרך ויש כסף אז הכל יסתדר. אנחנו סבלניים יותר מתמיד למעט כמה קופים מ13/2
השב   •  31
22
מכבי חיפה23/01/2011 16:17
אם תתאמצו תוכלו להוציא תיקו!
השב   •  1216
21
בן23/01/2011 16:10
הבקענ סה"כ של 6 שערים וספגנו אחד.
הפעם זה יחס של 7-1 לא צריך להתלהב יותר מדי.
השב   •  00
20
רונן23/01/2011 16:04
מכבי ת''א היוא המועדון המעוטר ביותר בישראל ובעל קהל האוהדים הכי רחב שקיים בכדורגל הישראלי ממטולה ועד אילת. איך לכך ובהתאם לזאת עד שהפועל/חיפה לא יגיעו להישגים שלנו וכמובן לכמות האוהדים שלנו מכבי ישאר המועדון הגדול בישראל גם אם הוא יפסיד את הדרבי. הרי בסופו של דבר כולנו יודעים שהפועל יתפרקו מתישהו-לא לעולם חוסן, זכרו זאת אוהדי הפועל.
יאללה מכבי!
השב   •  162
19
אני צהוב לנצח23/01/2011 16:02
רוב המצבים היו נייחים,קולאוטי עדיין לא שווה הרכב.הוא טוב רק מהספסל כשכולם עייפים.רק שכשקולאוטי יצא מההרכב התחלנו קצת לרוץ מהר יותר בסגנון של קבוצת כדורגל כמו חיפה או הפועל.כל הגולים אתמול היו מוצדקים.אבל עדיין יש מקום לעבודה נגד הפועל.
השב   •  60
18
הרניב23/01/2011 16:02
בעניין היכולת - ההבדל העקרי בין הפועל לצהבת הוא החיבור.  אבל זה לא קשור לדרבי.
בדרבי - לקהלים יש משמעות אדירה.  דווקא במשחק "בית" של הצהובים יש להם יותר קהל משלהם שאמור להביא להם את הדחיפה המוראלית (והסכמנו שהבעיה, שאמן ותשאר לנצח, של הצהובים היא בראש).
פשוט ההבדל בין הפועל למקקי הוא שהקהל האדום עומד ומוחה כפיים גם בהפסדים, והצהבת מניפה חיתולים ושולחת הביתה את הסמלים שלה בבושת פנים.

ההבדל הוא בקהל, בגישה.  
השב   •  77
מכבי ליברפול23/01/2011 17:14
כשהפסדתם 4-2 לק"ש בתחילת העונה ראינו איך "הקהל האדום עומד ומוחה כפיים", אתה שרקתם בוז לקבוצה.
אז נכון, חיתולים זה באמת מוגזם, אבל אל תתייפיף כי גם הקהל "האדום שלך" ממש לא מושלם, אז שתוק.
השב   •  51
הרניב23/01/2011 18:00
בעטתם את נימני כשהוא עדיין מנג''ר שלכם.  איפה הערכה לסמל.  איפה סבלנות.  הקבוצה שלכם חדשה לגמרי, יש זמן לחיבור.  אבל הקהל שלכם לא נותן.
אנחנו לא שורקים בוז לקבוצה בהפסדים. אז יש משחק פה או שם.  אבל כשיטה, כדרך, הקהל שלנו תומך גם ברגעים קשים.

אצלכם הכל טוטאלי.  קיצוני.  אם מנצחים אתם מדברים על אליפות, אם אתם מפסידים - מעלים על המוקד את המאמן (בדם ואש גירשתם גם גירשתם)
השב   •  21
ק''23/01/2011 19:45
הכל יחסית לציפיות. עד לשנתיים האחרונות לא הייתם בטופ של הכדורגל הישראלי, למרות דאבל לפני עשור. עכשיו כשמצליחים אין מה לבוא בטענות כמו שאוהדי קריית שמונה לא מקללים כשהם מקום 4. אם ברצלונה יהיו מקום 4, אז גם שם יקללו. אלה החיים. וכשיגיע היום שתחזרו להיות קבוצת אמצע טבלה גם אתה תקלל.
השב   •  20
לב אדום24/01/2011 17:18
שנתיים אחרונות ?
איפה האליפות שלכם ?
הפועל תמיד הייתה בליגה המקומית או בליגה האירופית אטרקציה עבור אוהדיה גביעים / ליגה אירופית / אליפויות וגם לא מעט סגנויות ללא תקציבי ענק שהיו פה לכם בין היתר ( לחיפה ולביתרדמק )

אז לפני שאתה מצטט ילדים עם חלב ע השפתיים תתחיל לדפדף בהיסטוריה הלא רחוקה . עשור אחרון ולפניו לא היו מהמשעממים לאוהדי הפועל כמו ה 15 שלכם !
השב   •  00
17
מומחה לא מומחה23/01/2011 16:02
הפועל לא כזו טובה בהגנה שלהם.
כמה וכמה פעמים ראו את הפועל מובכת ע"י קבוצות ואניימה מונע בקור רוח שער.(זוכר את החמצת אלירן עטר בגביע או החמצות של שחקני ליון שאומנם זה כבר באירופה רק שחקני ההגנה קיבלו גם שבחים כאילו הם לא השאירו פעם אחר פעם את אניימה לבד מול שחקנים).
השב   •  40
גל23/01/2011 19:41
ראינו בדרבי האחרון כמה אניימה הציל אותנו אני חושב שלירן שטראובר היה המצטיין תסתכל בתקציר ותבין לבד ילד.
השב   •  00
16
המכסחת דשא23/01/2011 16:02
לאן אבי נמני נעלם?
השב   •  78
15
צהוב עולה זה מכבי23/01/2011 16:02
המשחק הזה יקבע האם מכבי ראויה להתמודד על תואר האליפות , או לא ..מפני שהפסד דרבי נוסף היא מכה קשה למערכת הצהובה ולאוהדים , הפועל ירוויחו נקודות על חשבון מכבי ולדעתי זה יהיה גם סוף הדרך לעונה זו..מכבי מסוגלת לנצח את הפועל , זה עניין של ביטחון נחישות וכוח רצון , עם 14000 צופים צהובים , ועם כוח רצון אפשר לעשות המון [אולימפיאקוס , אומר משהו ?] אני מאחל למכביסטים שבוע טוב וצהוב ושבע"ה מכבי תמשיך במומנטום החיובי ונזכה לניצחון גדול בדרבי ! תזכרו דבר אחד..המשחק הזה זה באמת משחק על 6 נקודות לדעתי , הוא יסמן את מטרותיה של מכבי ת"א העונה ..ובמשפט אחד: אליפות , או לא.. מכבי ת"א לעולם לא תצעדי לבד !מלחמה !
השב   •  80
יובב24/01/2011 14:35
הנה עוד אחד שכבר מספיד "אוי ואבוי אם נפסיד!!" דיי כבר, מזה נותן מה?
תישארו רגועים תנו לשחקנים ביטחון! וגם אם נפסיד, כמה שזה כואב אז לא קרה כלום.. ותפסיקו לדבר על המילה אליפות כרגע לא מגיע לנו.. יאללה מכבי!
השב   •  00
14
אולטראס - סנטה קולומה23/01/2011 16:01
אבי נמני = חניון.
השב   •  523
שרופה על מכבי23/01/2011 16:10
אומרים שהיה שם אולם כדורסל אבל כל אחד שעובר בירקון יודע אוסישקין היום הוא חניון!! הלכתי לחנות ברוורס :)
השב   •  220
מכביסט23/01/2011 19:18
קבוצה של מלשבי שופרים
השב   •  30
13
שרופה על מכבי23/01/2011 15:57
משחק ענק מרגש שביום שלו מחפשים איך להעביר את הזמן וכל דקה מסתכים בשעון ולא משנה איך תהפכו את זה ניצחון בדרבי זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למכבי עכשיו זה יכניס מוטיבציה מטורפת לכולם אבל אם נפסיד צריך להרים את הראש ולא לתת לזה להשפיע יאללה מכבי!
השב   •  221
12
אודי23/01/2011 15:54
כדורגל זה המשחק הכי מקרי שיש.
חלאס עם הפרשנויות בשקל האלה.
השב   •  130
צהוב25/01/2011 04:29
זה לא מקרי שכל שנה אנחנו אוכלים את הלב. אני יגיד לך מה מקרי,הפסים שאנחנו מצליחים לחבר בדרבי
השב   •  00
11
שרוף על הפועל!23/01/2011 15:53
ורמוט . הרוש הודףף .. וזה ברשת !
השב   •  99
10
נמרוד23/01/2011 15:46
כדור רגל 11 נגד 11 הפועל קבוצה טובה אבל לא ברצלונה אז זה דרבי ויש לחץ אז מה לבוא לשחק תרתי משמע 
כדוררגל ולנצח .  
השב   •  101
9
צהוב23/01/2011 15:46
השב   •  62
8
אריק23/01/2011 15:44
בלי שחצנות, עם עובדות אי אפשר להתווכח- הפועל טובה יותר. כל אוהד מכבי שמשלה את עצמו שהקבוצה שלו טובה יותר כנראה שלא מבין ממש בכדורגל.
השב   •  104
לא נשכח אותך לעולם23/01/2011 15:58
השב   •  70
סרג''יו ראמוס23/01/2011 16:18
השב   •  30
7
לירון23/01/2011 15:42
לבוא לדרבי רגועים ומוכנים ולתת כמה עקיצות לשער האדום.
חשוב שלא יעלה לשחקנים השתן לראש, שלושה ניצחונות זה יפה אבל זה לא אליפות ועם כל הכבוד הניצחונות היו על קבוצות קצת מעפנות. חשוב לבוא ולתת את העבודה בשקט בשקט.
השב   •  282
6
אוהד בית"ר דקור - סורוקה23/01/2011 15:42
.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  61
אדום23/01/2011 15:59
השב   •  114
5
מכבי חיפה23/01/2011 15:40
מכבי חיפה-כחול. הפועל ת"א-אדום. מכבי ת"א-תגובה.
השב   •  2256
הקומפרסור23/01/2011 15:56
לאף-אחד לא אכפת מחיפה.
השב   •  567
4
צהוב מאז ולתמיד23/01/2011 15:40

השב   •  1427
מנחם23/01/2011 18:18
או אולי אתה כמוני :)
השב   •  40
יוסי25/01/2011 15:18
אוהד מכבי אמיתי מאמין עד השריקה בסוף יגמרו להם הפרות השמנות ויתחילו השיבולים השדופות ואז נראה אותם
השב   •  00
3
תל-אביב אדומה23/01/2011 15:39
מכבי לא ניצחה דרבי שנתיים ו-10 חודשים! יאללה ביי
השב   •  2328
מכביסט23/01/2011 19:17
לדוגמא, מול קבוצה שבחיים לא שיחקנו נגדה (אולימפיאקוס) והיא ברמה עולמית נצחנו. אבל מול קבוצות שאנחנו מכירים ומפחדים אנחנו נכשלים. זה הכל בראש.
השב   •  41
2
אדום23/01/2011 15:32
קודם כל זה יותר משלוש שנים.
דבר שני, כל מה שאמרת נכון, רק אל תשכח שאוהדי מכבי לא בנוים מלדבר על הדשא..
לצערם, הם לא הפועל.
השב   •  1216
michael =]23/01/2011 16:08
זה היה ב- 8.3.2008
השב   •  73
1
שום מחסום23/01/2011 15:32
השב   •  611
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP