יום רביעי, 02.04.2025 שעה 01:02
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
לירון בורט

צריך לדעת מתי לחגוג תיקו

דעה: לחגוג אחרי תיקו מאופס מותר אבל הכל במקרה הזה זה שאלה של טיימינג. גם מכבי ת"א נהנתה לקלקל ליריב אבל לה לא היה מה להרוויח

הפועל חיפה התארחה אצל יריבתה העירונית מכבי חיפה למשחק משמים שניפק לנו עוד תיקו מאופס. שלא תבינו לא נכון, תיקו נטול שערים זה חלק מהכדורגל ולא על זה אני מלין.

השמחה של שחקני הפועל עם שריקת הסיום על כך שהם באו והצליחו להרוס לכולם היתה מוגזמת לגמרי. ושוב שלא תבינו לא נכון, זה בסדר גם לחגוג תוצאת תיקו במיוחד אם היא במשחק, שמוגדר לפחות, משחק חוץ.

קחו למשל את המחזור 30 בעונה הקודמת, המחזור האחרון לפני הקיזוז והמעבר לפלייאוף נותן דוגמה מצויינת מתי מותר לחגוג תיקו. הפועל תל אביב, שהתמודדה עם מכבי חיפה על האליפות בעונה עונה, צימצמה את הפער ממנה לכדי חמש נקודות (לפני הקיזוז, כלומר שלוש נקודות בלבד במקרה הזה).

אוהדי הפועל חיפה. צריך לדעת מתי לחגוג תיקו מאופס (עמית מצפה)
אוהדי הפועל חיפה. צריך לדעת מתי לחגוג תיקו מאופס (עמית מצפה)
 

הדרבי ההוא שהתנהל בשליטה כמעט מוחלטת של הירוקים הסתיים גם הוא בתיקו מאופס ושחקני הפועל חיפה פתחו גם כן בחגיגות שמחה. אין ספק שזה סיבה טובה לחגיגה אם אתה מצליח לתקוע מקלות בגלגל היריבה העירונית ופוגע לה בסיכוי לזכות בתואר עם סיום העונה.

והרי לכם עוד דוגמא: הדרבי התל אביבי הנודע לשמצה מהמחזור ה-34 של אותה העונה. הצהובים כבר היו מחוץ למירוץ על האליפות והמקום שלהם באירופה כבר היה כמעט מובטח. מכבי הסתגרה במהלך המשחק כולו ובאה במטרה אחת - להרוס להפועל את האליפות.

ברמת המיקרו זה עבד יופי. האדומים לא הצליחו לפצח את הגנת מכבי והדרבי הזה נגמר גם כן בתיקו מאופס, לקול מצהלות הקהל הצהוב. מה שקרה בדיעבד ברמת המקרו כולנו יודעים.

שורה אובארוב בטירוף תיקו בדרבי. הטיימינג היה נכון (קובי אליהו)
שורה אובארוב בטירוף אחרי תיקו בדרבי. הטיימינג היה נכון (קובי אליהו)
 

אז מה ההבדל בין המקרים מהעונה שעברה למחזה שראינו בדרבי האחרון שנערך בחיפה? ההבדל הוא שאז היה מדובר בשלבים האחרונים של הליגה וליריבה כמעט ולה היה עניין ספורטיבי בליגה. ניצחון יותר ניצחון פחות זה הרבה פחות חשוב מלהרוס ליריבה השנואה.

המשחק הנלוז המדובר נערך במזגרת המחזור ה-11 והכל למעשה פתוח בינתיים. אתה לא אמור להנות מלקלקל ליריבה בשלב שלך יש עדיין מה להרוויח אם תנצח.

אבל אולי זהו למעשה ההבדל הגדול בין שני המועדונים. מכבי חיפה לא היתה שמחה לקלקל לקבוצה כשהיא בשלב כל כך מוקדם של הליגה ולכן היא מהקבוצות המובילות של ליגת העל ואילו הפועל חיפה, שהייתה שמחה גם אם זה היה במחזור הראשון, תדשדש לעד בין מרתפי ליגת העל לליגה הלאומית.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 101 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 101 תגובות ב-69 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
69
יניב27/11/2010 17:06
אדון בורט
השב   •  10
68
אלמסי25/11/2010 20:19

לירון בורט, מה קורה גבר? שנזמין אותך למילואים בטייסת ? הפתעה נעימה לראות טור שלך באתר.
 

השב   •  00
67
גורדי 1124/11/2010 17:51
השב   •  30
66
חומי מחיפה24/11/2010 13:32
ראשית המאמר שלך מנוסח בנימוס ובאופן הגון בדרך שאתה רואה את התמונה.
חשבתה פעם לירן איך זה לאהוד קבוצה שלא רצה לאליפות ובדרך כלל תהיה במרכז הטבלה ומטה.
לירן לפני שנתיים זכיתם באליפיות רצופות והקהל שלכם לא היה מרוצה .
ככה זה בחיים שהכל טוב לא יודעים להינות מהמעט.
לנו אין צפיות לאליפות השמחות שלנו אחרות קטנות יותר לירן ככה אנחנו חוגגים ומבסוטים תיקו מול הקבוצה העשירה של שחר כן לירן אנחנו מאוד שמחים ורואים בזה היישג ספורטיבי.
השב   •  30
65
לב אדום שרוף24/11/2010 11:02
בנוגע לדברים שנאמרו כאן לגבי "החגיגות" בסיום אני רואה ת''דברים בצורה אחרת
אנחנו לא יכולים לראות את עצמנו כקבוצה גדולה בשום פרמטר,בניגוד למכבי חיפה
כמה שכואב להגיד את זה מכבי חיפה עדיפה עלינו.ממש כמו שאמרת אנחנו קבוצה קטנה-בינונית
צריכים להיות ריאלים ולהבין שכרגע תיקו זו תצואה מצויינת בשבילנו בדרבי
שתי תוצאות התיקו האחרונות בדרבי מסמלות את שובו של הצבע האדום לחיפה
ועל כך אנחנו שמחים.
השב   •  31
אלוהים לובש 2024/11/2010 21:04
אבל מה שצרגיז אותנו אוהדי מכבי זה שנגד הפוע ת"א במחזור הפתיחה באתם כמו גברים לשחק כדורגל ואפילו ניצחתם! אבל נגדנו קבוצה ברמה של הפועל באתם להתבנקר ולשחק מסריח ואני בטוח שתיקו נגד הפועל ת"א לא הייתם חוגגים
השב   •  00
יניב27/11/2010 17:29
את הפועל ת"א ניצחנו רק 1-0
מולכם , אם לא דוידוביץ, היינו שמים לפחות שלוש חתיכות.. לא סתם הוא נבחר להיות איש המשחק..
השב   •  00
64
איציק מ24/11/2010 10:31
השב   •  20
63
אדום24/11/2010 06:42
מה קרה - תקציב מנופח גדול ומשולש שיחק מול קבוצה צנועה ועוד בחוץ מול קופים משולהבים .  יצא תיקו עם הזדמנויות גדולות דוקא להפועל. אלופים לא נהיה ואירופה מחוץ לתקציב אז נשאר המאבק עם מכבי. אם היה הפסד למכבי מעניין איך היה מגיב כתב מתוסכל.להתראות בדרבי הבא ואגב מכבי יכולה לקחת אליפות לא התקלקל שום דבר ואין הפרש בין המתחרות כרגע
השב   •  00
62
רמבו24/11/2010 00:56
מעודדים את הפועל תל אביב גאילו זאת הקבוצה שלכם יטיפשים כל משחק כל השירים שלכם זה רק נגדנו אין לכם חיים וץ מזה ואף אחד לא סופר אותכם, הלוואי תחגגו בכל תיקו זה ישאיר אותכם קטנים ומסכנים עד סוף ימיכם
השב   •  00
61
צביעותת !24/11/2010 00:33
על מי אתה בא לעבוד ? ולמה בכלל אוהד מכבי מושבע כותב טור דיעה ב-one כשלא מדובר פה בכלל בדיעה אלא רק על תסכול ושנאה?? אז תקשיב טוב יא ילד. יש לך קבוצה עם תקציב של יותר מפי חמש מהפועל חיפה - קבוצה בלי אף זר משמעותי, ורוב ההרכב שחקני בית מהנוער.. אז כן, היום אלה ימים שתיקו משמח אותנו, במיוחד אם יכלנו להרוס לאוהדי החמאס ששמחים בגלוי ממותו של שפירא- של אדם מת - אז חברה אם היה לכם ספק - אפילו הקופים מתביישים בהשוואה שלכם אליהם. יש לכם יותר קווי דמיון עם חמאס מאשר עם קופים.. ואגב אני לא מדבר על כולם. רק על 80 אחוז בערך מהחיות שיושבים ביציע ג''. ולעניינינו - לקבוצה כמו הפועל חיפה, בלי תקציב בלי מים בלי דשא להתאמן עליו - זאת לא בושה לשמוח אחרי תיקו, גם הפועל תל אביב עשתה פה בונקר אפילו יותר מגעיל, עם פי חמש תקציב. מי שצריכה להתבייש זאת מכבי חיפה שגם קבוצה די בינונית, אם לומר ת''אמת, כמונו, גם אותה, לא הייתם מסוגלים לנצח, וכנראה שגם אם המשחק היה נמשך עוד שעתיים, מכבי חיפה לא היתה נותנת גול, כי היא פשוט לא קבוצה.. תכירו בזה. בימים ששפירא היה חי והשקיע בקבוצה, היינו בצמרת הכדורגל וגם הבאנו אליפות, היום נכון, אין לנו קבוצה. אז כן. לא בושה לחגוג תיקו.. הבושה כולה שלכם.
השב   •  60
60
inferno verde24/11/2010 00:07
ובלי קשר לכמה שאני אוהב לראות אוהדי הפועל סובלים, וכמה אדום עושה לי רע בעיניים ובנשמה, וככה להם כשהם רואים אותי.השלט עם תאריך ההתאבדות היה כל כך מגעיל..כנ"ל השיר על רובי.  מי ששם לב יכול לראות שבשער 5 שלנו של האינפרנו מתנגדים לשירה, ואני מקווה שהקופים ילכו איתנו כמו שהם כבר עשו עד המשחק הזה. ובנושא אחר, איזה יופי של קונטרה אה? איפה דרדסים? ? :)
השב   •  31
59
אביב23/11/2010 23:49
להזכירך, אנחנו אלה שאף פעם לא ירדנו ליגה, ואתם הם אלה שהולכים לאבד חצי קבוצה בקרוב
השב   •  00
רמבו24/11/2010 00:54

השב   •  00
קנדאורוב24/11/2010 15:17
אין אליפות כבר 7 שנים ובקצב הזה גם לא יהיה ב70 הקרובות.
מועדון עבר.
עוד שנתיים אתם בסדר גודל של הפועל ב"ש.
בליגה יש רק את מכבי חיפה
כמו שאומר השיר :מכבי יש רק בחיפה.
השב   •  10
58
שונא הפועל23/11/2010 23:38
זה בכלל לא מהתיקו בדרבי
זה מסיום המשחק נגד חיפה שנה שעברה והוא רץ לשירותים עם קקה לוחץ רצח
השב   •  00
אדום24/11/2010 00:11
השב   •  00
57
הפועל חיפה23/11/2010 23:22
טור מצחיק והזוי בהתחשב בעובדה ש"אין הפועל בחיפה" הוכחנו שעם נשמה ורצון אפשר להתסכל לקופים בלבן בעיניים ומשחק הבא ננצח. ולכבוד אוהדי מכבי חיפה אני רוצה לסיים בשיר:
"הנה היא עולה אלופת אלופת המדינה .ערן זהבי"  תהיו בשקט עד סוף השנה לפחות
השב   •  42
56
אדום23/11/2010 23:15
הכתיבה עצמה ברמה נמוכה ומגמתית אבל ברמת הרעיון צודק הכותב
אני באופן אישי יצאתי מאוכזב מהמשחק אתמול
אני מצפה מהקבוצה שלי לצפות ליותר מעצמה כי לא שיחקנו אתמול מול ריאל מדריד עם כל הכבוד
השב   •  31
55
יודע23/11/2010 23:13

הדרבי הידוע לשימצה בשלהי העונה שעברה בתוספת הקפיצה ההפוכה של שטראובר מיקם באופן סופי את הקבוצה מקרית שלום כיורשת הניצחית של בית שאן.
נקווה שגורלה של מקקי בית שאן ת"א יהיה כגורל אחותה הבכורה,זו המקורית מבית שאן.

השב   •  10
54
ירוק23/11/2010 22:54
כל הטיעונים של אוהדי הפועל נוטפים מצביעות, משתמשים בהבדלי התקציב בתור תירוץ להיות קבוצה מגעילה.
את עכו או קרית שמונה לא מעניינים הבדלי תקציב כשהם משחקות נגד הגדולות.
השב   •  11
53
אביב23/11/2010 22:51
השב   •  20
52
רפאל23/11/2010 22:50
מכבי חיפה אימפריה..למרות התיקו נקווה שבסוף השנה הזו נחגוג שוב בכרמל!!
השב   •  10
51
בן23/11/2010 22:48
ממתי אסור לחגוג תיקו ?
שקבוצה עם תקציב של 12 מיליון שקל מוציאה תיקו מהיריבה השנואה עם תקציב גדול פי 4 זה לגיטימי !
כל קבוצה עם עם תקציב בסדר גודל כזה הייתה שמחה לתיקו בקרית אליעזר מול איצטדיון מלא ועוין.
כנראה שכותב התור פשוט לא מבין בכדורגל. אם אתה שואל אותי ההבדל בין הקבוצות זה הנשמה (שלמכבי אין) והכסף (שלהפועל אין)
ערב טוב.
השב   •  01
50
גדשגשדג23/11/2010 21:26
זה דרבי, מכבי חיפה פי 5 ברמתה מעל הפועל חיפה, התקציב של מכבי חיפה גדול מהרבה מזה של הפועל. וזה דרבי שמכבי באו פייבוריטית גמורה, ויצאו בתיקו + הם שלטו כל המשחק. אז למה לא לשמוח?
השב   •  52
49
ירוק עולה23/11/2010 21:13
למה זה בולשיט ?
כי לא נעים לכם לשמוע את האמת
שאתם קבוצה קטנה ועלובה שכל המטרה שלה זה להרוס לאחרות ולא לבנות משהו בעצמה ?
סבבה שאתם קבוצה עם תקציב קטן  אבל זה לא אומר שבמחזור 9 בסיבוב ה 1 צריך לשחק בונקר מגעיל ולשמוח מתיקו 0 כאילו לקחתם אליפות.
לא זכור לי ששיחקתם כזה בונקר נגד הפועל ת"א במחזור הפתיחה ואפילו הצלחתם לנצח אותם. אז הערכתי אותכם יותר
אחרי אתמול החזרתם את עצמכם למימדים הטבעיים שלכם
השב   •  55
אדום24/11/2010 06:43
השב   •  11
48
אלי23/11/2010 21:00
זאת השערוריה האמיתית ועליה יש לדבר
השב   •  01
47
אני23/11/2010 20:17
אולי די לאכול?
השב   •  10
46
הנסיך23/11/2010 20:16
ח מצדיק את השמחה של מכבי ת''א על תיקו אבל לא את זו של הפועל חיפה על אותו דבר\
איזה עילג
השב   •  11
45
ערן23/11/2010 20:14
לצערי, הפערים גדולים בכל פרמטר, וזה הישג נאה להפועל להראות כי לב נשמה ומלחמה יכולים לפצות. מכבי צריכה לשמוח על שמחתינו כי זה מוכיח שהיא קבוצה גדולה.
השב   •  00
44
אלעד23/11/2010 20:10
השב   •  21
43
יענקלה - גרגמל23/11/2010 19:59
אתה בן אדם כל כך צודק . מה רובי שפירא עשה למכבי חיפה ומה אמירנד עשה להפועל חיפה צודק באלף אחוז
השב   •  00
42
יוסי23/11/2010 19:58
לי כאוהד הפועל אין כל טענה נגד הלחימה של מכבי בית שאן נגדנו . השמחה שלהם זו בעיה שלהם ! לי יש רק טענה נגד משחק השרוכים מס 2 וגם נגד הבעלים ה"גדול" של הצהבת שלא זרק את נימני וחצי הרכב של מכבי במשחק השרוכים מס 2 !!
השב   •  31
41
איטבון23/11/2010 19:43
ולא מסכים שזה רק לשמוח לאיד- זה חלק קטן וחשוב, אבל לא הכול. מה שמשמח אותנו מעבר לכך ומעבר ללחימה של החברה שלנו, זה שראינו שיש לנו פוטנציאל לבוא בדרבי הבאים וגם להעיז והלתקיף. מתי שעשינו זה קצת היה בסדר. יש כישרון בצעירים שלנו. זה יקבלו עוד קצת  ביטחון ויעיזו יותר.
השב   •  10
40
ירוק נצחי23/11/2010 19:42
גם  הקופים  וגם  האדומים  חייבים  להפסיק  את  שירי  הגנאי  על  רובי  שפירא  ז''ל  ולהבדיל  אמיר  רנד ..כולם  צריכים  להתבייש  בלקלל  יהודי  שמת דיי  זה  עצוב  חלאס..תשירו  על  סרדינים  תשירו  על  קופים  כמה  שבא  לכם ואת  היריבות  בנינו  תשאירו  עם  טעם  טוב.
השב   •  151
ערן23/11/2010 20:12
הלו, זה רק ספורט, וחשוב לא לחלל את כבוד המת. אוהדי מכבי צריכים להתבייש על השלט שהניפו אתמול ובו מצויין תאריך הפטירה של שפירא ז"ל.
השב   •  00
39
טום23/11/2010 19:36
שלקחנו דאבל :) איזה כיף
השב   •  20
38
איליה23/11/2010 19:13
אחד המכביסטים האחרונים שיש לנו חולים עלייך שוררה
השב   •  30
כל היתר הבייתה!23/11/2010 19:31

השב   •  00
37
רק בחיפה יש מכבי23/11/2010 18:50
זה סוטר את השלט שהם שמו "חוקי עולם יכולים להשתנות" כי עם הם באמת רוצים להראות שהם שווים לנו אז הם צריכים לעלות למשחק במטרה לנצח ולא להוציא "תוצאה מכובדת" עד שהפועל יפסיקו לחגוג בתיקו במשחק שלא משפיע בצורה דראסטית על מאבק האליפות אז יש שליטה ברורה בעיר והיא לצד הירוק
השב   •  22
יניב23/11/2010 19:20
אפילו שהכתב מכביסט הנתון הזה אמור לסתום לך את הפה..
השב   •  11
36
gfsdg23/11/2010 18:46
א. לשים שלט על רובי ברמת העיקרון יותר חמור ,,להתקונן להשקיעה בשלט והכול כדי לרדת על בנאדם שמת.
ב. לא שרתי ולא שמעתי אף אחד ששר לידי על אבי רן ..
השב   •  13
ירוק נצחי23/11/2010 19:35
זה  בושה  וחרפה  ששרים  על  רובי  שפירא  ז''ל  ואמיר  רנד  שיהיה  בריא .אוהדי  הפועל  ומכבי  חייבים  לגלות  בגרות  ותרבות  עם  כל  היריבות  בנינו  שצריך  להשאיר  אותה  על  הדשא  ואחת  ולתמיד  להפסיק  את  הגועל  הכואב הזה..
השב   •  20
35
הקוף הירוק יאהד=2023/11/2010 18:41
הפועל חיפה לעולם לא תהיה קבוצה!
השב   •  01
34
האדום בדם23/11/2010 18:39
מתי שרק נרצה וכמה שנרצה
השב   •  00
33
JohnnyB23/11/2010 18:36
מכבי ת"א זה מועדון פאר בליגת העל. מועדון כזה אם הוא מכבד את עצמו לא יכול להרשות לעמצו לחגוג מול היריבה העירונית אחרי תוצאת תיקו שהושגה בבנוקר 90 דק'' וביזבוזי זמן. כל זה במיוחד אחרי שהם לא ניצחו דרבי שנתיים וחצי. הפועל חיפה בניגוד למכבי היא קבוצת תחתית וכל מפגש שלה מול מכבי חיפה נחשב בהצלחה אם הם לא הובסו. אפילו את החגיגות של בית"ר אני יכול להבין כי וואלה הם באו לבלומפילד שהם ציפו לקבל בראש.
השב   •  40
32
ראונדאפ23/11/2010 18:02
השמחה הזאת רק מלמדת על המשבר העמוק בו נמצאת הפועל חיפה. קבוצת פאר בכדורגל הישראלי שהפכה לאוכלת הפגרים של הליגה. קבוצה שלא נלחמת על נצחון בדרבי היא קבוצה סמרטוטית. קבוצה שאוהדיה שמחים מתוצאת תיקו במחזור ה-11 אחרי בונקר נוראי ותצוגת כדורגל מבזה, ראויה להקרא "הפועל אנטי מכבי חיפה" ולא הפועל חיפה. עצוב להיות אוהד הפועל היום.
השב   •  53
יניב23/11/2010 19:19
ראית את המשחק אתמול?! דוידוביץ'' איש המשחק!! זה אומר לך משהו?? לא נפלנו מהם!
השב   •  10
31
אריקהפועלחיפהלעד23/11/2010 17:56
השמחה המוגזמת וכל מה שהתחולל סביבה בסיום המשחק (ולא אעזור לביה"ד של ההתאחדות בהעברת מידע מכשיל),השמחה הזו פתאטית יקיריי.
היא מנציחה לעד את דלותנו ואת תדמיתנו כקבוצה קטנה וכו'', לא אכביר מלים מעבר לפרשן אוהד הירוקים.
מי שהתחיל בכך ולא בחוכמה היה כץ אשר בד"כ אני די אוהב לקרוא את דבריו.
הוא נטע בראשי כולם ש"הפועל חיפה קבוצה קטנה", וזה היה רק בשנה שעברה כזכור.
ואם הוא, מדוע לא הפרשן הצעיר שמעולם לא הכיר את הפועל חיפה בגדולתה?
כן, הגיע הזמן שנרים את הראש ונזכיר לכולם שאנו קבוצת הפועל הראשונה והבכירה במדינת ישראל!
השב   •  61
30
ק''23/11/2010 17:54
החגיגות של מכבי בית שאן בסוף הדרבי בשנה שעברה היו המחזה העלוב ביותר שראיתי בחיים.

השב   •  40
29
ירוק זה צבע של חמאס23/11/2010 17:44
אוהדי הצלחות כמו אוהדי מכבי חיפה ידשדשו לעד בין קבוצות מצליחות אחת לשנייה. בשנים האחרונות לצערי ולצערה של העיר חיפה בנהן הייתה מקקי חיפה אבל כרגע זאת הפועל ת"א . אז יאללה אוהדי הצלחות הגיע הזמן לעבור קבוצה.
ולכתב המורמר אל תעזוב את העבודה שלך כי שום מקום אחר לא ישלם לכתב מדשדש שרושם שטויות כסף.
השב   •  12
28
ג''וק שער 5 דאבל אדום23/11/2010 17:40
את השיר על אשתו ובנו- בכל זאת שוער נבחרת רוסיה בעבר ומאמן שוערי הנבחרת. אבל מאז התיקו ( איך הם שמחו ) אני מצטרף בשער 5 לשירה:איזה בן יש לאוברוב בן .
גם ככה קרה לי עם דן מרגלית שילך לעז.
השב   •  24
דודי23/11/2010 18:37
הרי אם זה היה הפוך היינו שמחים עוד יותר. סוקו היה כותב שירים ומוציא עוד דיסק, עמנואל היה כותב טור מבושם עונג וגם אני הייתי כותב טוקבק או שניים בכדי להתגרות בהם. אין לי בעיה עם התיקו מולנו- יש לי בעיה עם שטראובר מצלם את הכדור מול חיפה. יש לי בעיה עם הקהל שעודד את חיפה נגד הקבוצה שלהם עצמם. ואובארוב, חברי היקר, לא ביקש משטראובר לשחק פסל. את זה אני מבטיח לך.
השב   •  10
יניב23/11/2010 19:15
גורמת לי לשנוא אותך כבן אדם. אתה אפס ואני מקווה שלא כל אוהדי הפועל ת"א כמוך!
השב   •  32
27
בכיינים23/11/2010 17:32
מה אתם בוכים כולה תיקו העיקר באר שבע ניצחה
השב   •  21
26
עמית23/11/2010 17:31
לידיעתך, הקהל של הפועל חיפה היה נשאר ומעודד את הקבוצה גם אם היינו מפסידים בדיוק כמו שקרה בדרבי הראשון בשנה שעברה ובגביע הטוטו השנה.
מכיוון שאתם הירוקים אוהדי הצלחות ואינכם מסוגלים להבין אהבה לקבוצה מהי , אתם בטוחים שאנחנו נשארים ומוחאים כפיים לשחקנים על התוצאה שעשו. ממש לא - אנחנו מעודדים אותם על משחק הלחימה ההירואי שלהם .
השב   •  102
25
Igal (NY)23/11/2010 17:31
לירון בורט, אני דווקא מסכים עם הקביעה שלך לגבי עתיד הפועל חיפה בניהולו ההזוי של כץ. מצד שני, כשקבוצה נחותה מצליחה לא להפסיד משחק שהייתה אמורה להפסיד, זו בהחלט סיבה שביעות רצון. למשל, מר בורט, ברור כבר שלא יהיה לך את הגוף של רונאלדו, אך אם תצליח להוריד איזה 100 גרם ממשקלך, תהא זו סיבה למסיבה. רק לא לזלול פלאפלים במסיבה, לירון.

השב   •  00
24
איתי23/11/2010 17:19
בושה שנותנים כך לאדם להתבטא באתר מכובד כמו one, זה מתאים לכתבה באתר האוהדים של הקופים, כמו שבושה שנותנים לעמנואל רוזן להתבטא כנגד מכבי ת"א כל הזמן.
צריך לעצור את זה. זה לא ראוי וזה לא מכובד.
הפועל חיפה קבוצה קטנה שבונה את עצמה בתקווה לעתיד טוב יותר!. לכן כאשר הקבוצה הזאת שעמדה מול מיליוני הדולרים של היריבה עירונית והצליחה להוציא ממנה תיקו, יכולה לחגוג מכיוון שאנחנו ריאלים ויודעים שזה לא מובן מאליו. אז אולי כדאי אדון לירון בורט שתנסה להיות גם ראלי אתה ומקום להכריז על הפועל כקבוצה שתדשדש בלאומית, תן קצת קרדיט על העבודה היפה שנעשית שם עם כלום אמצעים ורק עם יכולת וכח רצון בלבד.
השב   •  31
אדום23/11/2010 18:59
שהדפקט הזה בכלל אוהד מכבי ת"א.
השב   •  10
23
אאוטסיידר23/11/2010 17:13
לקראת סוף השנה שעברה בדרבי בחיפה הפועל חגגו כי הצליחו להרוס למכבי ובת"א זה היה הפוך אז למה רק בת"א זה היה דרבי "הידוע לשימצה" ? ואל תספרו שהפועל חיפה לא פתחו רגלים להפועל ת"א
השב   •  51
22
דודי23/11/2010 17:08
הפועל חיפה היתה מרוצה מתיקו. גם בית"ר היתה מבסוטה מתיקו מול הפועל ת"א, לא כי רצו להרוס אלא כי באמת חשבו שנקודה מול קבוצה טובה יותר זה אחלה. אין מקום לתמונה של אובארוב.
השב   •  62
21
דודו23/11/2010 17:00

השב   •  00
20
ירוק אהבת חיי23/11/2010 16:56
אהבתי!
ממליץ בחום לשלט שהקהל יכין
השב   •  41
19
אדום עולה23/11/2010 16:52
עשה מסיבה אחרי התיקו, רק חבל שאחרי שבוע הכל התפוצץ לו בפנים.
השב   •  54
JohnnyB23/11/2010 18:40
מזל שהתפוצץ לו!!
השב   •  40
18
אורן23/11/2010 16:46
שכל יעודו הוא רק להרוס לנו.
הרי אין להם שום סיכוי לקחת תואר כלשהו
קשה להבין מה גורם לילד חיפאי לבחור דווקא לאהוד את הפועל,כאשר בבית ספר כולם בעד מכבי.או שאולי זה בגלל הכפות שהם מקבלים על הבוקר
השב   •  71
17
מושיק23/11/2010 16:46
לירון בורט היקר,
אני מזהה צורת כתיבה מתבכיינת שמזכירה לי את קול הבכי באובדן האליפות שהחל באותו דרבי מאופס.
אין ספק שאתה ירוק ממורמר.
כל הכבוד לחקני הפועל חיפה שלמרות התקציב הדל וכמעט ללא מגרש אימונים ומקלחות הצליחה להתעלות ולהיות מסוכנת יותר בדרבי.
השב   •  73
16
DOV23/11/2010 16:44
באמת שהכתבה הזאת חסרת כל הגיון.. אנחנו קבוצה עם תקציב של 10 מליון, ועשינו תיקו בחוץ (וכן, כשיש 13 אלף אוהדים של היריבה ו-1500 שלך זה חוץ), עם קבוצה שיש לה תקציב פי 3 מאיתנו, נשמח. אגב, בדיוק כמו ששמחנו בתיקו נגד מכבי ת"א. קיצר לא היה לך על מה לכתוב אז חירבשת משהו.
השב   •  32
15
הפועל23/11/2010 16:42
בטח לא קבוצה שהשם שלה מתחיל בהפועל
השב   •  21
14
שי23/11/2010 16:42
לשים שלט על רובי שפירא לא פחות גרוע מלקרוא לירוקים חמאס או שירים על אבי רן. כתבה במקום. בדיוק מה שחשבתי. שנה שעברה סתמתי את הפה כי הם אכן קילקלו. והשנה על מה הם שמחים בדיוק?
השב   •  51
13
הג''וקר23/11/2010 16:38
הפועל חיפה לא יכולה לנצח את מכבי חיפה כל עוד זה לא קורה מאיזה פוקס. בגלל זה תיקו הוא בעצם כמו ניצחון. לקיחת נק'' עדיפה על 0 נק''.
השב   •  21
12
כריש23/11/2010 16:36
רואים שאתה לא יודע מה זה להיות אוהד של הקבוצה הפחות טובה בעיר, בגלל זה אנחנו נשמח מניצחון יותר ואתה באיזשהו שלב פשוט תחייך בגולים, אז תדע שאיבדת את החשק מהקבוצה שלך.
השב   •  32
11
יופי23/11/2010 16:35
תמונה מדהימה. איזה עלובי נפש מכבי ת"א. גם השנה יהיו לכם שמחות מהסוג הזה בלבד.
ומסר אחרון:
אבי נמני - אנחנו אוהבים אותך. תהיה חזק!
השב   •  64
10
השדים האדומים23/11/2010 16:33
מה לעשות שכאשר במשחק חוץ מול קבוצה עם תקציב של 40 מיליון ש"ח אנחנו שמחים , יש לנו חבורה הצעירה ביותר בליגה ממוצע גיל 21 , לכן תלמד קודם כול לפני שאתה כותב שטויות
השב   •  101
9
אבי23/11/2010 16:18
מאחר ואנו בארץ דמוקרטית, לכל אחד מותר להביע את דעתו. רציתי להזכיר לך שכרגע הפועל חיפה נמצאת בליגת העל ולא מדשדשת בלאומית. הפועל חיפה קבוצה צנועה. מכבי חיפה ואוהדיה הם אנשים של הצלחות. לפני הדרבי הם שאלו בשחצנות כמה ינצחו אותנו, 3:0, 4:0, 5:0? לא ספרו את הפועל חיפה. לא רק זה, אוהדי מכבי חיפה הניפו שלט על מותו של רובי שפירא. פשוט גועל נפש. על זה אף אחד לא מדבר. אז כן, מותר לנו לחגוג תיקו 0. התיקו 0 הזה הוא לסתום לשחצנים האלה את הפיות.
השב   •  132
8
ירוק בחו"ל23/11/2010 16:17
אפיזודות חולפות (לפחות הפועל פ"ת תקעה יתד בעשור אחד).
השב   •  2320
JohnnyB23/11/2010 18:40
מי הכיר את מכבי חיפה לפני שנות ה90?! הפועל ת"א, מכבי ת"א, בית"א ירושלים והפועל פ"ת אילו מועדונים עם היסטוריה עשירה
השב   •  83
דגכגדכ23/11/2010 20:58
כמו שעליתם מהר לפסגה, ככה אתם תפלו בחזרה לתחתית
השב   •  22
אני23/11/2010 21:50
אנחנו הקבוצה הכי טובה ב20 השנים האחרונות.. זה לא אפיזודה חולפת.
השב   •  30
יגאל23/11/2010 23:49
אני יתקן את כולם מכבי חיפה משנות השמונים שולטת ללא עוררין בכדורגל הישראלי אמפרייה אמתית ולא אפיזודה חולפת כמו התל אביביות דוגמת הפועל עשרים שנה בלי אליפות מועדון קטן סכנין בלי תארים בעשור האחרון יש לציין שמכבי חיפה לקחו אליפות והתמודדו בליגת אלופות הפועל תל אביב היו בארצית דרך אגב מכבי חיפה לקחה 6 אליפויות בעשור מה שאף קבוצה בארץ לא עשתה ולא תעשה אמפרייה ירוקה זה לעורך זמן ולא משהו חולף נראה אחרי ינואר איך תראה הליגה
השב   •  20
7
אליאור23/11/2010 16:10
צודקק
הפועל סתם קבוצה קטנה
השב   •  21
6
אדום בנשמה!!23/11/2010 16:09
כל קבוצה צריכה לעשות הכל בשביל לנצח ולא משנה מול מי ומתי. עצם זה שעשיתם בבונקר ומכרתם משחק מול חיפה בכוונה בכדי להרוס להפועל רק מראה כמה שאתם עלובים! מזל שבסופו של דבר זה התפוצץ לכם בפנים :)
השב   •  95
אאוטסיידר23/11/2010 17:02
השב   •  62
ק''23/11/2010 17:58
מתי זה כבר יכנס למוח הקטן שלכם ?
הפועל תל אביב זכתה באליפות לפי החוק
היא לא גנבה את האליפות מאף אחד ולא קיבלה אותה במתנה מאף אחד.
האליפות היתה על הריצפה ולחיפה לא היו השכל והיכולת לאסוף אותה.
והעונש ? בכיינות עד סוף הדורות.
אכלו לי שתו לי אוי אוי אוי
השב   •  51
הקוף הירוק יאהד=2023/11/2010 18:44
נראה אז מה תגיד על הקיזוז.
השב   •  10
5
אורן עדן23/11/2010 16:08
ב ו   ל ש  י ט :)

דרבי  הוא משחק שעומד בפני עצמו, בלי קשר לנסיבות בליגה , במיוחד בעיר של כדורגל כמו חיפה. .אפילו בדרבי גביע הטוטו בפתיחת העונה הגיעו כ 10000 צופים.
להפועל יש את כל הסיבות בעולם לחגוג. אין לה את העוצמה הכלכלית של מכבי, היא שיחקה מול 90 אחוז קהל של מכבי שלה יומרות לאליפות. רוב שחקניה של הפועל הם צעירים שגדלו באגודה והם נתנו אתמול לב גדול במגרש  ולא הפסידו -זה מספיק בשביל לשמוח .
גם מקצועית יש כאן טעות. הפועל עמדה נכון על המגרש, בחצי הראשון היו לה מצבים מעולים להבקעה ובפירוש היא לא באה לחהפריע, בחצי השני הקבוצה אכן הסתפקה בלהגן כי חסרים לה כילים בהתקפה ומה שמותר להפועל תא מותר גם לאדומה מחיפה.
השב   •  73
4
יוני23/11/2010 16:07
ואני חשבתי שהנבואה ניתנה לשוטים. מסתבר שהיא ניתנה לעילגים.
השב   •  42
3
טוני23/11/2010 16:07
אבל הם שמחו כי הם השיגו נקודה כנגד כל הסיכויים מי היה מאמין שהם ישחקו טוב ולא יפסידו ??
למשל אני הייתי יותר שמח אם הייתי פוגע בראש של יוסי דורה המטרייה אבל לא קרה מה לעשות ?? כלום
לא כלום דברבי הבא אזרוק 10 מטרוית עד שאפגע בו !
השב   •  124
תובע מטעם ההתאחדות23/11/2010 16:52
היינו צריכים את ההוכחה הזאת על מנת להעמיד אתכם לדין אם תוכל רק לרשום את שמך שנשלח לך חשבונית בדואר
השב   •  43
ביתירסט23/11/2010 17:30
השב   •  51
JohnnyB23/11/2010 18:38
שונא אוהדים כמוך. כמה טיפש צריך להיות בישביל לזרוק חפצים למגרש?!
השב   •  50
טוני23/11/2010 19:30
השב   •  31
2
אלי23/11/2010 16:02
כל הזמן עושה את אותם מהלכים ידועים מראש!!.מסירות הכי צפויות + ללכת אחורה שיש מגן ממול. חבל
השב   •  611
ירוק בחו"ל23/11/2010 16:16
מה אתה מקשקש? לליגה שלנו לא צריך יותר..
השב   •  73
שדג23/11/2010 17:07
השב   •  52
עד מתי24/11/2010 14:39
מתי תבינו שגם כשיניב קטן "משחק טוב" הוא פוגם במשחק של הקבוצה. הבלוף הכי גדול במכבי חיפה אי פעם.
השב   •  01
אלוהים לובש 2024/11/2010 20:59
השב   •  00
1
אולטראס - סנטה קולומה23/11/2010 16:00
אוהדי מקקי, מגיע לכם את נמני לעוד הרבה שנים!
השב   •  305
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP