יום רביעי, 02.04.2025 שעה 01:52
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
לידור גולדברג

לבי עם האוהדים מר"ג

דעה: תארו לעצמכם איחוד בת"א, בחיפה או בי-ם. אוהדי הפועל ר"ג והכח עמידר צריכים להתרגל לקבוצה חדשה. מצד שני, בלי האיחוד לא היתה להם קבוצה בכלל

הפועל ר"ג, הכח ר"ג ורמת עמידר היו קבוצות נוסטלגיות וקלאסיות בישראל. עשרות אלפי אוהדים חגגו בכופר היישוב אליפות היסטורית להפועל ר"ג ב-1963/64, שנה לאחר מכן החגיגות היו ב"גלי-גיל" עם אליפות גדולה להכח ושכונה שלמה בעיר עמדה מאחורי רמת-עמידר כשזו שיחקה בליגה הבכירה.

מאז הקבוצות האלו נחלשו מעט וירדו לליגה השניה אבל האוהדים הנוסטלגים, ובחלק מהמשפחות גם ילדיהם, עדיין נשארו נאמנים לסמל. דרבי בין הפועל להכח היה חם, לא משנה באיזו ליגה התקיים המשחק, והמכתש נשאר אחד המגרשים הביתיים שיש.

האיחוד בין רמת עמידר להכח ר"ג היה עצוב, בגלל שאוהדים שהיו מזוהים עם המועדון שלהם, היו צריכים להתרגל למועדון משותף. אבל האיחוד הזה היה מתבקש, ואותם בעלים שעשו אותו למעשה הצילו את הקבוצות, מכיוון שהיה עצוב לראות את שני המועדונים הקסומים האלה נעלמים.

אוהדי הכח עמידר (אלעד ירקון)
אוהדי הכח עמידר. יעזבו סופית את הסגול? (אלעד ירקון)

הדרבי מול הפועל ר"ג, בעלת מספר האוהדים הרב ביותר, עדיין היה חם והקבוצה המאוחדת אף הצליחה לעלות לליגת-העל. השנה גם הפועל ר"ג עלתה לליגה הבכירה, ובעשור הזה גם לקחה גביע, ונראה היה שהקבוצות הרמת-גניות עושות קאמבק. אולם כעת, בשל הבעיות הכספיות, מגיע עוד איחוד. הוא כנראה מתבקש, כדי להציל את האדומים מפירוק, אבל עצוב לי על האוהדים.

האיחוד באשדוד הוא הוכחה לכך שייקח הרבה זמן עד שהקבוצה המאוחדת מר"ג (עירוני ר"ג?) תוכל להשיג לעצמה כמות מכובדת של קהל אוהדים. הפועל אשדוד, בעלת מספר האוהדים הרב, ועירוני אשדוד היו מפוצצות את האצטדיון העירוני בכל דרבי. יותר מ-7,000 אוהדים הגיעו למגרש ולא השאירו מקום פנוי.

אוהדי הפועל ר&qout;ג ביציע (אלעד ירקון)
אוהדי הפועל ר"ג. מה יחליף את הצבע האדום? (אלעד ירקון)

מאז האיחוד איבדו האוהדים את הסמל שלהם, את צבע החולצה ואת הקבוצה אתה הזדהו כ"כ, והיו צריכים להתרגל לקבוצה חדשה. כך נוצר מצב בו לקבוצה המאוחדת הגיע קהל קטן מאוד, כאשר לקבוצה החדשה מבית היוצר של הפועל אשדוד שהחלה דרכה בליגות הנמוכות, היו מגיעים בשבת יותר מ-2,000 אוהדים.

אם הייתם אוהדים של מכבי או הפועל ת"א, הייתם יכולים לראות את עצמכם הולכים למשחק של עירוני ת"א? ומה עם עירוני חיפה או עירוני ירושלים? בלי דרבי, בלי הצבעים המפורסמים. נראה הזוי, נראה דמיוני, אבל מי חשב לפני יותר מעשור שכל הקבוצות של ר"ג יתאחדו?

לכתבה זו התפרסמו 85 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 85 תגובות ב-58 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
58
דניאל26/04/2010 01:04
זה סרט מדע בדיוני. מי שיעשה את זה יהרגו אותו.
השב   •  10
57
Oscar23/04/2010 17:13
להפועל יש כמה אלפי אוהדים מפוזרים בכל הארץ. להכח ועמידר ביחד יש אולי חצי מהפועל. את אוהדי הפועל שיהפכו להיות אוהדי הקבוצה המאוחדת ניתן יהיה לספור על אצבעות יד אחת. במקום הפועל תוקם הפועל המכתש וכל אלפי האוהדים יגיעו אליה.
השב   •  00
56
אורדון21/04/2010 17:03
עדיף שלא תהיה קבוצה בכלל מאשר איחוד הזוי. עדיף שישארו הזכרונות מאשר לראות יצור כלאיים בלתי מזוהה ובוודאי ללא אוהדים.
השב   •  00
55
דידי21/04/2010 08:53
השב   •  21
54
שלום גולדברג21/04/2010 06:36
השב   •  03
Oscar23/04/2010 17:20
ותוריד את הסמל של הפועל רמת גן בלוגו שלך. אני מעדיף לנהל דיאלוג עם אוהד הכוח מאשר איתך. נמושה
השב   •  00
53
מת על הפועל ירושלים20/04/2010 19:55
כולנו בקטמון נבוא ונתרום בענק לאיחוד, אבל רק ואך ורק :
בלי סאסי
בלי יונה
בלי החובות שהם יצרו - באים ל"שולחן נקי"
הפועל ירושלים בבעלות אוהדיה לפחות 51%, בלי קשר לכסף.
עד אז, מתכוננים לליגה ב'' דרום ב''. יש לנו את כל הזמן שבעולם.
איחוד הרמת גניות - גועל נפש שמוכיח שוב - רק בעלות אוהדים כמו בגרמניה,  או קטמון וקביליו תציל את הכדורגל הישראלי. קבוצה שייכת לאוהדיה לפני הכל.
השב   •  40
52
לשחקנים20/04/2010 19:00
בין קטמון להפועל הרגילה
השב   •  40
51
סגול לנצח20/04/2010 10:50
חד משמעי-רדו מהעץ הגבוה שטיפסתם עליו!
השב   •  03
50
אורדון20/04/2010 04:33
השב   •  32
49
אורדון20/04/2010 04:30
השב   •  21
48
סגול לבן הכח רמת גן20/04/2010 03:14
האוהדים לא רוצים איחוד. אם להפועל לא יהיה רוכש רציני בסוף העונה היא תלך לפירוק.
השב   •  03
47
סגול ותיק20/04/2010 01:38
כל סיפור האיחוד הוא בלוף אחד גדול. המטרה "ליצור קבוצה חזקה בליגת על" - שטויות במיץ. אחרי האיחוד תקום קבוצה עלובה, שתרוץ עם תקציב מינימום ובמקרה הטוב תדלג בין ליגת העל ללאומית. ולגבי הקהל - בשבת האחרונה באו למשחק של הפועל ר"ג עם רעננה 500 צופים. למשחק של הכח עם הפועל ירושלים באו . 500 צופים. אז קודם-כל הבלוף אודות אלפי האוהדים של הפועל ר"ג התנפץ. שנית, את הקבוצה המאוחדת יבואו לראות מאות בודדות של צופים במקרה הטוב. הכתב כותב כאן: "האיחוד כנראה מתבקש כדי להציל את האדומים מפירוק". שיצילו את עצמם, או שהעיריה תציל אותם, או שיתפרקו. ייצור כלאיים של הכח והפועל לא יכול להתקיים. האם הפועל ירושלים המתמוטטת יכולה להתאחד עם בית"ר? תפסיקו עם השטויות, בבקשה.
השב   •  30
46
בני19/04/2010 22:13
השב   •  30
45
אוהד הפועל19/04/2010 21:59
קבוצה עם עבר מפואר,איצטדיון מפואר
אוהדים מצויינים ורוצה להאמין שגם העתיד יהיה מפואר
השב   •  13
אורדון20/04/2010 05:02

אנחנו אחותכם הקטנה , אתם אמורים להיות איתנו , עכשיו כל האוהדים של הפועל ר''ג עוברים לאהוד אתכם .

השב   •  31
גיסנו20/04/2010 21:03
לא כי אני מזלזל בהכוח חס וחלילה, קבוצה עם עבר יפה ותמיד יש לי פינה בלב בשבילה בתור רמת גני (לא יכול להתחבר לשום קבוצת הפועל.).
אבל אעלק אצטדיון מפואר.תשאלו כל ילד שסיים כתה ח'' ברמת גן ב 15 השנים האחרונות ויגידו לכם עד כמה "מפואר" הוא אצטדיון וינטר.
השב   •  20
סגול בדם21/04/2010 22:23
הוא לא מפואר כמו שטוען אוהד הפועל כי הוא לא היה שם אף פעם .
וינטר זקוק לשיפור כמו למשל השירותים , כר הדשא שכל עונה מתפורר וצריך לעשות לו קוסמטיקה רצינית , מחוץ לוינטר בחניה בחולות צריך להפוך את הכל ולסלול מתחם חניוני כמו באיצטדיונים אחרים בישראל .
השב   •  00
44
אוהד הכח19/04/2010 21:55
השב   •  11
43
מני19/04/2010 21:15
השב   •  50
42
דם סגול19/04/2010 20:49
מה כל האוהדים האחרים מתערבים לנו בקבוצה,
אוהדי הכח לא רוצים איחוד .נקודה
השב   •  21
אביעד19/04/2010 21:45
ויביאו 400 אוהדים למשחק בית, נדבר.
השב   •  11
41
סגול עולה19/04/2010 20:44
השב   •  10
40
red19/04/2010 20:07
השב   •  00
39
jkhsc19/04/2010 20:02
הכל זה כסף אם אין שום דבר לא שווה!
האיחוד הזה מתבקש יהיה עוד קבוצה בצמרת ליגת על. מהכסף של שני המועדונים יחד אפשר ליבנות יופי של קבוצה רכש מהטובים בארץ!
לגבי האיחוד בת"א,חיפה וירושלים זה לא רלוונטי אלא אם יקרה משהו חריג מין הכלל ח"ח שוד באחד בהמועדונים הללו.
חג עצמאות שמח לכל בית ישראל!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
כדורגל24/04/2010 09:22
תבואו ביום שני למשחק בין ירושלים לב"ש
כניסה חינם לנשים
השב   •  00
38
ערבי מיפו:)19/04/2010 19:38
מעי הישר שלי על האוהדים של ר"ג
השב   •  11
37
אורדון19/04/2010 19:20
איכס
השב   •  51
36
אסי19/04/2010 19:04
הגיע הזמן שכל כתבי החצר יפנימו את מה שקורה בשנים האחרונות בארץ (בעולם זה כבר קיים ומתחזק) -  האוהדים הם הבעלים של הקבוצות, הפועל ר"ג היתה קיימת לפני קוריס ותהייה קיימת אחריו כל עוד יש לה אוהדים. אוסישקין, קטמון וקביליו מוכיחות את זה, השלב הבא הינו השתלטות אוהדים על קבוצות קיימות, לדוגמא אוהדי בית"ר קונים את הקבוצה ואוהדי ר"ג קונים את הקבוצה.
גם בהפועל שלא יעשו מטביב אליל, אם הוא רוצה שיביא כסף אבל שלא יחשוב שהקבוצה קיימת בזכותו, הקבוצה קיימת כי היא מביאה למעלה מעשרת אלפים צופים לכל משחק בית.אם ברצלונה, ריאל, רוב הליגה הספרדית וקבוצות הליגה הגרמנית הן בבעלות האוהדים ויוניטד בדרך לשם גם פה זה אפשרי.
השב   •  30
אביעד19/04/2010 23:08
כי נכון להיום, רוב הקבוצות מפסידות כסף (כדי לשמור על רמתן המקצועית).

לקבוצות אין מספיק הכנסות כדי לחיות בלי השקעת בעלים.

בית"ר היא מקרה מבחן מצויין. יהיה מעניין לראות איך קורנפיין ינהל אותה על הכנסות טבעיות בלבד (שזה די שקול לבעלות אוהדים).
אבל רוב הסיכויים שימצא רוכש לקבוצה שכזו.
השב   •  20
גיסנו20/04/2010 01:58
אף קבוצה בארץ לא תביא ממוצע קהל כמו שיש בגרמניה. בסיס האוהדים שם הרבה יותר רחב ונאמן (גם כי איכות המוצר שהוא מקבל יותר טובה, וגם בגלל שכל המסביב הרבה יותר שפוי מאשר בארץ). לברצלונה, ריאל ומנצ''סטר יונייטד יש מליוני אוהדים ברחבי העולם. ברצלונה למשל מתחיל כל שנה עם כ 25 מליון יורו הכנסות רק מדמי חבר, לפני חסויות, פרסומות, מנויים, זכויות שידור, פרסי זכיה וכו'' וכו''.

פוטנציאל ההנכסות הזה בארץ מספיק אולי לאוסישקין בכדורסל, שנראית בדרך לליגת העל, אבל לקביליו וקטמון יש עוד דרך ארוכה כדי להפוך לכוח משמעותי ולגיטימי שהוא יותר מאנקדוטה מעניינת ויוזמה יפה, עם כל הכבוד. מה גם שדמי חבר שכאלה, כדי להחזיק מועדון באמת בחיים, צריכים להיות גבוהים כמעט פי 2 ממחירו של מנוי, שגם ככה רבים בארץ מתקשים לשלם (כי המחיר מופקע, המצב הכלכלי לא משהו, וחוצמזה לא הרמה ולא האווירה שווים את זה. וכן, הייתי בהרבה משחקים בחיים שלי).

יש כרגע 5 קבוצות לדעתי שיוזמה כזו תוכל להחזיק אותן בחיים ובצמרת - הפועל ומכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ב"ש. לשאר הקבוצות, עם כל הצער שבדבר, אין מספיק כוח בציבור כדי לחיות רק על תרומות אוהדים.

תגידו לי שאני פלצן ומתנשא כי אני אוהד מכבי ת"א, אבל תחשבו קצת על מספרים ונתונים יבשים ותבינו שאני לא כ"כ טועה.
השב   •  00
35
ירוקק19/04/2010 18:58
תכלס למי אכפת שתי קבוצות מגעילות ולא מעולות
השב   •  13
34
אופיר19/04/2010 18:53
לא שזה ברירה טבעית ואני מבין את הכעס של האוהדים אבל נמאס לראות קבוצות בליגת העל שלא מביאות יותר מ 200 איש למשחק. זה לא לעינין שקבוצה בליגת העל לא מסוגלת אפילו למלא את האיצטדיון הביתי שלה בקהל שלא נדבר על לשלוח קהל למשחק חוץ. לפני 3 שנים כ"ס הגיעו לבלומפילד משחק שחייבים לנצח במיוחד בשבילהם. מחזור אחרון לחיות או למות. וכמה קהל הגיע? 150 איש. האיחוד הזה יהיה טוב לספורט ירכז לקבוצה אחת יותר כסף ויהיה להם סגל יותר חזק ואז אולי האוהדים שלהם יבוא לראות את הקבוצה אין מה לעשות זה חייב לקרות. גם הרצליה וכ"ס הגיע הזמן לאחד כוחות. יאלה אם איכפת לכם מהקבוצה שלכם לכו לראות אותם משחקים מידי פעם.
השב   •  03
33
ד"ר לוי חביה19/04/2010 18:14
אם יהיה איחוד השם הזה עלה מספר פעמים (יודע לי עך דיבורים בן הקבוצות)
השב   •  11
אוהד בית"ר ת"א19/04/2010 20:19
בניגוד אלייך, יש אוהדים אחרים שלא רוצים את האיחודים המטומטמים האלה. אני כאוהד בית"ר ת"א לא רוצה את שמשון וככה גם אוהדים של הפועל לא רוצים את הכוח ולהיפך.  
השב   •  10
32
רועי19/04/2010 18:09
בשום פנים ואופן לא.

השתגעתם?

לא יקום ולא יהיה.

השב   •  70
31
אש במכתש19/04/2010 17:42
הפועל רמת גן כבר יצאה ממצבים יותר גרועים! והיא תוכל לעמוד בחובות הכספיות שיש לה בלי לאחד את הקבוצות!
השב   •  51
30
תמיר19/04/2010 17:36
עדיף להתפרק מאשר לחיות בעתיד שמבייש את העבר המפואר . זכרונות יפים טובים יותר ממציאות מכוערת
השב   •  101
29
אוהד19/04/2010 17:18
מה קורה עם המקום בליגה הלאומית?
השב   •  40
זיג האדום19/04/2010 17:49

השב   •  20
28
אביעד19/04/2010 17:04

גם אני מבין ללב האוהדים. אבל אין הצדקה לשתי קבוצות בעיר כזו שאינה אפילו עיר ראשה.
למען האמת, אני חושב שגם בחיפה וירושלים אין מקום לשתי קבוצות, ואפילו על ת"א אפשר לדבר.
הרי כל הערים שרשומות בכותרת שלי גדולות בהרבה מכל אחת מערי ישראל.

מצד שני, יש היסטוריה פוליטית ותרבותית להפרדה הזו שנוצרה בכל עיר בישראל וזו סיבה מספיק טובה להשאיר את המצב הקיים בעינו.

לגבי רמת גן, אני תומך באיחוד כי אם יתאחדו מחנות האוהדים ולקבוצה יהיה תקציב ראוי, יתכן ונקבל עוד קבוצה חזקה בישראל, וזה הרי מבורך.

המלצה שלי לאוהדי שתי הקבוצות:
ברוב הקבוצות בישראל הקבוצה מזמן היא כבר לא אוהדיה אלא בעליה, רוצים למנוע איחוד? קנו את הקבוצות שלכם!

השב   •  74
אביעד19/04/2010 17:28
אין זכות קיום.
כמות הקהל הממוצעת של מכבי חיפה בליגה שווה לקבוצה בתחתית הליגה השלישית באנגליה אז מה אתה עושה השוואות לאירופה.
השב   •  121
זיג האדום19/04/2010 17:32
בסיבליה שתי קבוצות- סיביליה ובטיס
בהמבורג יש את המבורג וסט. פאולי
השב   •  40
עמית19/04/2010 17:57
השב   •  21
מור19/04/2010 19:08
סביליה ובטיס.
השב   •  10
מני19/04/2010 21:17
ליון יש את סט אטיין. המבורג וסט פאולי
לסביליה יש את בטיס
השב   •  10
27
אופק אורגד19/04/2010 17:04
מה קורה עם מחלקת הנוער
השב   •  30
26
האדום מהמכתש19/04/2010 17:04
שיש לנו לא רק 5000 אוהדים אלה הרבה יותר פשוט אובדן הזהות[המכתש] והשנים הגרועות של הקבוצה הבריחו את כולם
השב   •  81
25
נסים19/04/2010 17:01

אתה חי בעבר. אנחנו בשנת 2010. אין מקום לקבוצה עם 100 אוהדים בליגת העל. העולם והכדורגל מתקדמים. היום רוצים לראות כדורגל יפה, איכותי, לא לשקוע בזכרונות העבר של הכוח והפועל. איחוד גם בפתח תקווה רק יועיל (שם ברור שזה לא יקרה כי לא הכדורגל הוא המניע את הקבוצות של פתח תקווה)

השב   •  13
24
נצרת גאה באח"י19/04/2010 16:57
השב   •  61
23
השרגאוניאן19/04/2010 16:55
מכירים בארסה?
השב   •  12
22
אביעד19/04/2010 16:47
היחס האמיתי בין אוהדי הפועל ר"ג לאוהדי הכוח ר"ג הוא 1:10, כלומר על כל אוהד הכוח יש 10 אוהדי הפועל. איחוד שכולל את השם הכוח או הצבע הסגול/צהוב ימנע ממני לדרוך במשחקי כדורגל. אני לא אגיע לראות את הקבוצה המאוחדת גם אם תגיע לגמר גביע ותשחק בליגת האלופות.
השב   •  60
רון19/04/2010 18:42
איפה אתה חי. למשחק העליה הבאנו 5000 אוהדים, אתם פעם התקרבתם למספר כזה של קהל.
השב   •  03
גכעדגכע19/04/2010 18:59
למשחק הכי חשוב בעונה הבאתם רק 500 אוהדים ח אנחנו כל משחק בלומפילד מלא 15000 אוהדים
השב   •  20
אדום19/04/2010 23:25
קודם כל עלק 5000 אוהדים ולגמר הגביע 10000 איש
השב   •  20
סגול בדם21/04/2010 22:31
השב   •  00
21
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים19/04/2010 16:38
כי לנו וגם להפועל יש קהלים גדולים שברגע ההנהלה תחליט לחשוב על איחוד אנחנו כבר נתקומם ונפגין והם יבינו שאיחוד לא יהיה מה גם ששתי הקבוצות האלה הם 2 מתוך 3 הכי עשירות ויציבות מבחינת תקציב בישראל ככה שאיחוד נשמע רחוק ממש כמו ליגה לאומית
השב   •  73
20
סגול בווריד19/04/2010 16:36
הבנתי שאתה עוסק בשיקום נזקים,מזה באה לך פרנסתך.אבל בנזק אחד רציני והרסני אתה לא מסוגל לטפל והוא הנזקים שגרמת לקבוצה המיוחדת הזאת שנקראת הכח מכבי רמת גן.כבר מזמן הפסקת לשלוח ידך לכיסך(אתה הרי הבעלים לא?)הכנסת את עמידר לעורקינו,לורידינו ובכך הפכת אותנו לעוד שכונה(אחות לעמידר בצורת ההתנהלות,החובבניות,השכונתיות)ועכשיו כאילו כדי להתעולל עוד ועוד בקבוצה החיה/מתה הזו הבאת לנו את הגועל גבעתיים שתזריק לנו את רעל המוות! לא יהיה כדבר הזה.מבחינתי אפשר לעשות הכנות להקמתה של קבוצת הכדורגל גם אם זה יהיה בליגה ג''-"הכח גלי גיל רמת גן".אם זה היה טוב לקטמון,לקביליו,לאוסישקין אז למה לנו לא?
השב   •  70
מאיר19/04/2010 17:39
כולם חכמים לדבר, אבל בלי כסף אין קבוצת כדורגל. מכבי חיפה היא קבוצת צמרת רק מאז שהגיע אליה יעקב שחר, הפועל ת"א כמעט התפרקה ורק משה תאומים הזכור לטוב אירגן קבוצה עם סמי סגול והציל אותה, תוך שהוא מאבד חלק מאד גדול מההון האישי שלו. בית"ר כמעט התפרקה כאשר עזב אותה ארקדי גאידמק ורק גומא הציל אותה העונה. ירון קוריס לקח את הפועל ר"ג מכונס נכסים בליגה השלישית והביא אותה לבדו לליגת העל תוך שהוא זוכה בגביע המדינה בדרך. עכשיו הוא עוזב והקבוצה עלולה להתפרק. בקיצור: אלו הזמנים המודרניים. בלי מישהו עשיר שמוכן לזרוק על קבוצת כדורגל כמה מיליוני שקלים בכל עונה, אין קיום לקבוצת כדורגל מקצוענית. זה אכזרי - אבל אלו החיים.
השב   •  11
19
סגול לבן הכח רמת גן19/04/2010 16:29
הבעיות הכלכליות של הפועל לא מעניינות. שהפועל ילכו לפירוק אבל ישמרו על הזהות שלהם כמו קטמון וקביליו ויתחילו מלמטה. אוהדי הכח לא רוצים איחוד.
השב   •  61
18
סגול19/04/2010 16:25
קוריס שנס על נפשו וגל יוסף שאין לו שום קשר להכח מנסים להרוס הסטוריה של 100 שנים. אוהדי הכח והפועל צריכים להתאחד נגד המהלך.דוגמא הכי טובה זה מ.ס אשדוד שלא מביאה קהל כמו שהפועל ועירוני אשדוד הביאו לפני האיחוד.
השב   •  60
17
אדיר19/04/2010 16:24
אדון כתב אתה טועה בגדול !
אין שום טעם כמו שאמרו פה שיהיו 2 קבוצות בר"ג או בבת ים או בחולון עם אין להם לפחות 5 אלף אוהדים אין לקבוצה זכות קיום חד וחלק ,
עם כול הצער שבדבר האיחוד בר"ג בלתי נמנע והוא היה חייב לקרות כבר לפני כמה שנים ,
לשתי הקבוצות ביחד אין 5 אלף אוהדים בלחץ ואין להם ספונסרים רציניים ואין בהם שום כלום ובגלל זה האיחוד בלתי נמנע ,
ואני הייתי מציע שיעשו גם איחוד בפ"ת לקבוצות באותו עיר שאין להם ביחד 5 אלף אוהדים אין להם זכות קיום וזה בושה וחרפה להחזיק באותו עיר 2 קבוצות בלי 5 אלף אוהדים לפחות לכול קבוצה ,
זה צעד מבורך של בקבוצות הרמתגניות והלוואי שעוד קבוצות קטנות יעשו איחוד !
השב   •  31
רון19/04/2010 18:41
לאוהדי שתי הקבוצות חשוב הסמל והיחודיות. רמת גן אינה עיר כמו אשדוד ולא יצמח דור אוהדים עבור הקבוצה המאוחדת שאין שום זיקה אליה. בגלל המיקום הגאוגרפי בסמיכות לת"א ההאהדה מדרך הטבע לקבוצות הגדולות באזור מכבי ת"א והפועל ת"א.
השב   •  30
16
רולי19/04/2010 16:11
קוריס, אם המהלך יצא לפועל יהיה לך הכבוד להיות ממשיך דרכם של ההנהלה המושחתת שמכרה את המכתש. אני כמו רוב האוהדים אפסיק לבוא למשחקים כדי לעודד את הכח עמידר. 
העלת את הקבוצה שלוש ליגות וכעת אתה מוריד אותה ביגון שאולה.
הבושה תעטוף אותך לעולמים.
השב   •  50
15
מאיר19/04/2010 16:09
הפועל צריכים את הכח אין להם כלום והם לא יפתחו את העונה הבאה בליגת העל .הכח  בליגה קטנה בלי הרבה תקציב אבל שורדים וכך עדיף! לא ניתן לאיחוד להיות
השב   •  41
14
אסי19/04/2010 15:54
חדלו מלנפח את השקר הכי גדול של הספורט האשדודי. עירוני אשדוד הייתה הקבוצה הגדולה בעיר עם 4000 אוהדים בממוצע למשחק, גם בליגה השנייה. הפועל אשדוד לא הייה מביאה יותר מ-1500 אוהדים למשחק.
השב   •  32
13
ר"ג סגולה..19/04/2010 15:53
מזה הפועל ר"ג?אין תארים,אין מגרש,אין אוהדים.
אתם צריכים אותנו הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים אתכם.חזרו למכתש והפסיקו לשגע אותנו!
השב   •  99
הפועל רמת-גן לעד19/04/2010 16:34
הפועל רמת-גן זכתה לפני כמה שנים בגביע המדינה מתי פעם אחרונה שהסגולים שלכם עשו את זה? סתם קבוצה מעפנה בחיים לא יהיה להם לב כמו שיש להפועל!
השב   •  102
ר"ג סגולה..19/04/2010 17:48
אין לכם אוהדים,יש לכם מחצית מכמות התארים שלנו.למה שנתאחד איתכם?
הרי זה ברור שתוך שנה אנחנו חוזרים למקומנו הטבעי בליגת העל ואתה לליגה ארצית.
מי הגיע שנה שעברה לחצי גבר הגביע,למי יש פי שניים תארים?
חזרו לחור שלכם ילדי הנוער העובד
השב   •  34
בני19/04/2010 18:04
אתה יודע סגולצי''ק שהבעיה של הכח היא חוסר היכולת להפסיק לחלום ולפנטז.
איזה זכות קיום יש לקבוצה שבאים לראות אותה כמה עשרות בודדות של אנשים אשר חלקם מקבלים הזמנות ?
מה נשאר מהכח ? כלום כלום וכלום!
השב   •  51
סגול בדם21/04/2010 22:42
השב   •  10
12
JohnnyB19/04/2010 15:50
זה פשוט ביזיון לאחד שתי קבוצות יריבות. איך האוהדים שלהם אמורים לשבת באותו יציע? איך הם אמורים להזדהות עם הקבוצה שחלק ממנה זאת היריבה השנואה לשהם? לא נראה לי כל עניין האיחוד הזה.
השב   •  51
11
אשדודי19/04/2010 15:47
מה קרה באשדוד ולאיפה נעלם כל הקהל שהיה להפועל ועירוני
השב   •  61
10
אבי19/04/2010 15:47
השב   •  14
9
MTA19/04/2010 15:47

אין שום סיבה לאחד את מכבי והפועל, אלו שני מועדונים שכל אחד יכול לעמוד בפני עצמו בניגוד לקבוצות ברמת-גן שלא יכולות לעמוד בפני עצמן.
 

השב   •  23
8
רואה ירוק בעיניים19/04/2010 15:47
אבל תכלס אני לא משווה את הקבוצות מר"ג לחיפה בלי להעליב או משהו ..לכל קבוצה יש 20 אוהדים אז מה זה משנה פירוק או לא במלא הם לא מביאים קהל למשחקים עדיף לעשות קבוצה חדשה שתיהיה חזקה בליגת העל(אק)
השב   •  320
7
אסף19/04/2010 15:46
זה מאד מוזר אבל נראה לי שאין יותר מידי ברירות להפועל והכח רמת גן. מה תיהיה התוצאה - ?
השב   •  46
6
המכתש19/04/2010 15:28
לא ניתן לזה לקרות!
השב   •  92
5
אוהד19/04/2010 15:17
בתור אוהד אני מעדיף שהקבוצה תתפרק ולא יהיה איחוד!
לא אשב באיצטדיון ליד אוהד הכוח
לקבוצה המאוחדת לא תיהיה שום קשר אלי ואני לא יגיע יותר לעודד

השב   •  134
4
אורן19/04/2010 15:14
אין שום צורך בשתי קבוצות בר"ג. גם לא בחולון וגם לא בבת ים. לא בראשון ולא בנצרת, לא בבאר שבע ולא ברחובות.

אם לאנשים היה שכל ולא היינו יהודים שאהבים להתווכח על כל דבר היו כאן כמה קבוצות טובות שיכלו להתמודד עם חיפה, י"ם ות"א.

הלוואי שהמחוקק יחייב איחוד
השב   •  106
3
זיג האדום19/04/2010 15:10
לא הייתי משווה אפילו איחוד בפתח תקווה או באר שבע, איחוד בחולון בין לזרוס לצפרירים כבר נשמע יותר הגיוני, וגם ככה, הכח היא קבוצה שמאוחדת בין הכח ועמידר, כך שזה איחוד של שלוש קבוצות
אל תשכח שבתל אביב כבר יש איחוד בין בית"ר לשמשון
מספר האוהדים של הפועל, הכח ורמת עמידר אינו משול (וסילחו לי האוהדים שלהם, אך יסכימו) למספר האוהדים של הקבוצות הביכורת בתל אביב, ירושליים וחיפה שלא לדבר על הכספים, הספונסרים וההכנסות מפרסום וכו''.
האיחוד של אשדוד הביא קבוצת קבע לחלק העליון-אמצעי של ליגת העל, אם זה יעשה את זה גם לרמת-גן (ואני די מסופק, בטח לא בצורה מיידית) אז האיחוד הזה שווה מבחינת אוהד כדורגל נטרלי, אבל, אם זה שווה לאוהדי שתי הקבוצות, אני מניח שהם יגיבו מייד.
השב   •  209
ואקי19/04/2010 16:21
עם איזה קבוצה יאחדו אותנו ?? מכבי באר שבע אין להם אוהדים ולא כסף אבל אין בנינו יריבות
השב   •  715
2
צהוב19/04/2010 15:06
השב   •  142
1
תאודור הרצל19/04/2010 15:05
לא טוב לנו וגם לא לסגולים.
עדיף שני מועדונים קטנים,על מועדון אחד שיעלם תוך זמן קצר ביותר.
השב   •  162
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP