יום שבת, 15.02.2025 שעה 19:20
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
זוהיר בהלול

די לרוטציה האינפנטילית של דראפיץ' וברדה

זוהיר בהלול בטור אישי ל-ONE: אין בעולם שני נשיאים למדינה אחת. אמנם אנו אומת סטארט-אפ, אבל זה פשוט מגוחך. איך תיאטרון האבסורד בכיכובם נמשך?

סלובודן דראפיץ׳ ושי ברדה עושים צחוק מהעבודה. צר לי לומר זאת על שניים מהמכובדים בכדורגל הישראלי. סלובו הוא איש של דרך ארץ, נעים הליכות, עניו, מקצוען ובעל יושרה. את ברדה אני מכיר פחות, אך הוא אינטליגנט, רהוט ומשכיל. אבל איך לעזאזל תיאטרון האבסורד בכיכובם נמשך מבלי שהעניין יבוקר ומבלי שהבעלים יאמר את דברו? מה הרוטציה האינפנטילית הזו?

דראפיץ׳ מנהל את המחצית הראשונה וברדה את השנייה, שניהם אף הגדילו לעשות בשתי מחציות ההארכה בגמר הגביע, כאילו מדובר במתודולוגיה. תורת האימון נשענת בין השאר על אינטואיציה ולעיתים על אימפרוביזציה. תשאלו את שלמה שרף שבנה קריירת אימון מהמוצלחות בכדורגל הישראלי תוך הישענות על שני המרכיבים הללו.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אבוקסיס: היום אפשר להתפרק

נניח, שלזה היושב על הספסל הבליח רעיון, רעיון מכונן. מה, הוא ינצור זאת וימתין כמו ילד טוב לתורו? ראיתי את ברדה במהלך ההארכה לוחש לאוזנו של סלובו וזה כמעט הדף אותו לספסל (הקצנת הסצינה באחריות הכותב, ז. ב.).

סלובודאן דראפיץסלובודאן דראפיץ'. ומה אם מבליח רעיון? (רדאד ג'בארה)

אימון וניהול משחק כרוך, בין השאר, באסטרטגיה ובראיה מרחבית, שלא לדבר כמובן על טקטיקה. רק ראש אחד יכול לעשות זאת ולא שני ראשים! רק ראש אחד יכול לסנכרן במוחו את מכלול המוטיבים שהזכרתי. שניים עלולים רק לשבש, למרות שברור שהראש רשאי ואף חייב להתייעץ. אך המילה האחרונה שמורה אך ורק לו.

רוטציה בסוגיה הנדונה הזו היא רק לרועץ. יש בה תסמין של חוסר מנהיגות וחוסר אמונה, למרות שיש בצדה גם קולגיאליות והערכה הדדית. אלו בדיוק הסיבות שאין בעולם שני נשיאים או שני ראשי ממשלות למדינה אחת. אין שני רמטכ״לים המנהלים מלחמה ולכל היררכיה יש קודקוד. מספיק, איפוא, עם הפארסה, או אם תרצו, עם המסח׳רה הזו. שהרי גם משפט שלמה לא הצליח.

שי ברדה עם ברק אברמוב בסיום גמר הגביע (חגי מיכאלי)שי ברדה עם ברק אברמוב בסיום גמר הגביע (חגי מיכאלי)

זהו קייס שאין לו תקדים בכדורגל העולמי. אמנם אנחנו אומת הסטארטאפ ואמנם אקזיט זהו טרנד ואנחנו אלופים בכך. אך זהו! די! מספיק! זה פשוט מגוחך!

לכתבה זו התפרסמו 145 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 145 תגובות ב-125 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
125
רוני28/05/19, 04:49
בספורט יש מקום לכל הכישלונות כמוך ברוך הבא
השב   •  00
124
יעקב23/05/19, 18:07
מאמנים שעובדים בקבוצות כמו
נתניה, או בני יהודה, לא ניתן לראות או לגלות את רמתם.
אלה קבוצות שלא רצות לאליפות
וההישג שלהם זה לגנוב נצחון
אחד או שנים מקבוצות גדולות.
במצב זה למאמן אם לחץ וכל מה שהוא עושה זה מוצלח.
לעתים כמו בני יהודה אפילו לגנוב משחק ואצל אבוקסיס זו שיטת משחק שלא חשוב הנצחון
אלא לא להפסיד.
אבוקסיס חכם שמסרב לעבור לקבוצה גדולה וחתם חוזה ארוך טווח עם בני יהודה.
ברגע שיעבור נאמר לחיפה או
באר שבע ובית"ר הוא יצטרך לצאת מהבונקר ולנצח ולא רק במתפרצות ושם יהיה המבחן של כל מאמני קבוצות הפרווה.
כך היה עם עטר שהיה מאמן ענק
בנתניה והתקשורת הרעיפה עליו שבחים שטשטשו את שחר שמינה אותו למאמן. התוצאה ידועה.
השב   •  00
123
כרמליסט23/05/19, 18:06
השב   •  00
122
שוקי22/05/19, 23:16
השב   •  00
121
ליאור21/05/19, 11:32
צןדק ב100 אחוז. הרוטציה מבטלת את סמכותו של המאמן, את מנהיגותו ואיך שחקניו תופסים אותו
השב   •  00
120
אבוללה20/05/19, 09:29
אתה באמת חושב שאם אחד מהם רוצה להחליף שחקן הוא יחכה לתור שלו על הקווים ורק אז יחליף, אם אתה באמת חושב ככה אז אתה בן-אדם הזוי שיודע רק להתפלסף עם השפה העברית וזה מראה עד כמה אתה סובל מפיצול אישיות
השב   •  21
119
נקודה19/05/19, 18:35
השב   •  10
118
זורבה19/05/19, 14:52
זוהיר, נראה לי שאתה לא מבין חצי מהמילים ומהביטויים שאתה משתמש בהם. עם כל הכבוד לאפליה מתקנת, אולי הגיע הזמן שמישהו ילמד אותך עברית תקנית? אתה פשוט קורע.
השב   •  21
117
יצא חציל19/05/19, 13:51
וחוץ מזה מה אכפת לך אתה משלם
השב   •  11
116
דג זהב17/05/19, 15:47
זוהר צודק בכל מילה.זה כל כך מגוחך מזה שני מאמנים .אין לזה אח ורע בשום מקום את הגלגל המציאו כבר מספיק עם השטות הזאת.
השב   •  11
115
נביל מנסור17/05/19, 15:02
יש מאמן אחד. סלובו מעצים את ברדה ונותן לו חצי במהץ ברדה לא מחליט כלום שהוא על הקווים. יש מאמןמויש עוזרת מה זה משנה מי צועק על הרווים. ובכל מקרה עם הצלחות לא מתווכחים. תסתכל 3 שנים אחורה מה עשו. עם פנדל אחד היה נכנס היית מרים אותם על הכתפיים וכותב שזה רעיון גדול. לא חייב לכתוב משהוא שאין כלום.
השב   •  21
114
אלי17/05/19, 13:56
אם אתה כמובן מתכוון לשלמה המלך , ולעניין עצמו כמובן שאתה צודק , אותי זה מצחיק ! אני גם לא בדקתי מי מצליח יותר כשהוא על הקו , האם בדיחה הזאת תמשך בעונה הבאה באירופה אם וכאשר ? מעניין מה יגידו בעולם .
השב   •  10
113
אל ניניו17/05/19, 13:41
מה היית כותב ?
השב   •  01
112
R&Z17/05/19, 12:49
מי אתה שתקבע אם זה טוב שהם מאמנים חצי חצי. מאז שהם עלו מהלאומית הם בפליאוף העליון ואף הגיעו השנה לגמר הגביע. לך תמצא משהו אחר להתעסק בו
השב   •  00
ירוק17/05/19, 13:51
עם הצלחה לא מתווכחים.
השב   •  00
111
משה17/05/19, 12:47
צודק ב 100 אחוז, נניח שמאמן רוצה להחליף שחקן , אז הוא יחכה למחצית, לתור שלו, זה לא רציני.
השב   •  10
110
יוסי17/05/19, 12:43
השב   •  01
109
אלכס17/05/19, 12:20
כל הכבוד זוהיר
השב   •  21
108
ביתרי17/05/19, 11:00
זה כמו שאין מדינה לשני עמים
מדינת ישראל רק של היהודים
השב   •  10
מני17/05/19, 14:11
מה קשור עכשיו למדינות ,יש לו דעה,צודק טועה,מותר לו,.אתה משעמם לך,תזמין לבית שלך קצת זבל ותבלו
השב   •  00
א"ק19/05/19, 07:36
ו גם לרוסים, בלאד
השב   •  00
107
דויד17/05/19, 10:34
זה ניראה מגוחך ולא רציני .
השב   •  10
106
רועי17/05/19, 10:26
בהלול,גם לא צריך 120 חברי כנסת. אבל זה בטח פחות מפריע לך (פנסיה יפה על חשבוננו).
השב   •  20
105
כיל17/05/19, 10:23
בהלול ירד מהפסים גם בקטע פוליטי וגם בספורטיבי! עם הצלחות לא מתווכחים! כמו שלא מתווכחים שישראל היא מדינת היהודים!
השב   •  12
104
יהלום עפולאי17/05/19, 10:08
אין לך מושג בכלל לך חפש ביקורת במקום אחר
השב   •  01
103
שלום17/05/19, 09:30
זועיר בעלול הוא אדם ניפלא ויש לא ידע. בספורט יותר טוב מהרבה פרשנים. אים היה אדם אחר כותב את המאמר. אני בטוח שהתגובות היו הרבה יותר חיוביות.די לגזענות.
השב   •  00
102
מיקי17/05/19, 09:29
מי שחושב שהוא יכנס לכנסת ויצליח לעשות שינויי זה מראה שהוא אינפנטיל.לעשות רוטציה בין מאמנים וזה עובד כבר שנים זה אקזיט.
השב   •  00
101
ירון17/05/19, 09:21
אתה לא מבין כנראה דבר בניהול , דראפיץ הוא האוטריטה הגבוהה אבל בשיתוף והבנה עם ברדה , אין משחקי אגו אלא טובת הקבוצה, כנראה במנטליות שגדלת זה לא מקובל וזה בסדר ( לא אני לא גזען } אבל יש מיבחן תוצאה והוא פשוט נפלא , תקציב נמוך והגיוני והצלחה כבירה כם בחיבור לקהל
השב   •  10
100
רון17/05/19, 08:59
אתם אומת העבדים הגמלים והחמורים. אל תנסה לקחת קרדיט על העם היהודי והראש היהודי שלנו. אתם לא חלק מאיתנו ולא תהיו.. חוץ מטוריה לא המצאתם כלום
השב   •  00
זיאד זרעיני19/05/19, 15:13
עוד מטומטם אפס
השב   •  00
99
זאב17/05/19, 08:40
דראפיץ'' מנג''ר ברדה מאמן ואם זה מצליח אז מה מפריע לך בהלול ? יותר טוב תחזור לפוליטיקה שם לא שמו לב לבורות שלך .
השב   •  11
98
ציון17/05/19, 08:32
זוהר הקינאה אוכלת אותך
השב   •  01
97
רמי לוי17/05/19, 07:51
זוהיר ידידי ,באחת ההשתלמויות שלי בחו"ל שאלתי את היצפלד (מאמן נבחרת שוויץ,ביירן דורטמונד) מה עדיף לגבי ימי התאוששות לשחקנים,בתחילת השבוע או יומיים לפני המשחק?? (כפי שהוא נוהג).תשובתו היתה ככה זכיתי באליפויות , אין נוסחה קבועה ! כל פעולה טאקטית ,טכנית ,או פסיכולוגית שנעשית ומצליחה יש להמשיך איתה .ודוביד שוויצר ז"ל אמר:"האויב הכי גדול להצלחה היא ההצלחה "לא כל רעיון מתאים לכל קבוצה, זה תלוי באופי בהבנה וברצון של אנשי הצוות המקצועי לשתף פעולה בינהם וללא אגו .אומנם הם שני ראשים אבל חושבים"בראש אחד ומדברים בקול אחד " ועובדה שזה מצליח .מאחל המשך הצלחה לדראפיץ וברדה ושימשיכו להיות נאמנים ולדבוק בדרך ובאמונה שלהם ( רמי לוי מאמן בעבר בבני יהודה,מכבי נתניה ובעוד קבוצות)
השב   •  70
אבי17/05/19, 11:26
בשביל תגובות כאלה קוראים תגובות
השב   •  00
אוהד פצוע17/05/19, 13:20
איזה כייף לראות שאתה נשארת כתום איזה תגובה רואים שמדובר במקצועו אוהבים רמי עוד מהיותך שחקן צעיר
השב   •  00
96
חיים17/05/19, 07:47
כל החיים רק דיברת ולא עשית כלום מה הבעיה שלך בזה אתה לא מבין בכלום הגיע הזמן לבית זקנים שם תוכל להמשיך לדבר הם לא שומעים אז לא יפריע לאף אחד
השב   •  20
95
אני17/05/19, 07:44
השב   •  00
94
מסטולוביץ17/05/19, 07:42
כל הכבוד לך זוהיר.זו המצאה ישראלית.ככה ניראה הכדורגל שלנו.
השב   •  00
93
יהלום17/05/19, 07:27
השב   •  10
92
נתניה17/05/19, 07:14
תפסיק לדבר שטויות בערימות תתקדם
השב   •  00
91
ארז17/05/19, 06:50
למרות שגם אני חושב שהרוטציה הזאת מפגרת ולא נכונה, עדיין אי אפשר לומר שלא היו שותפויות הנהגה בהיסטוריה. לספארטה הקדומה מאז ומעולם היו שני מלכים לאורך דורות, לרפובליקה הרומית היו תמיד שני קונסולים. אי אפשר להגיד ששיטות הממשל האלה היו מושלמות אבל הן היו קיימות ולאורך מאות שנים
השב   •  20
90
יוסי17/05/19, 06:35
אחוזי ההצלחה בין המחצית הראשונה לשנייה ועל תוספת הזמן יתחלקו חצי חצי .
השב   •  10
89
חריסטו17/05/19, 05:06
כי פה אין כדורגל.
השב   •  00
88
עידן17/05/19, 03:39
מכיוון שמה שהשניים הללו עשו בנתניה אתה ועד מאה כמוך לא תצליחו לעשות לעולם. בין הקבוצות היותר אטרקטיביות שיש בליגה !
השב   •  00
87
כאן זוהר אלול מעכו17/05/19, 02:22
ונעבור לכתבנו אלול בעכו. או או או איזה שער בעכו שער שישנה את פני ההיסטוריה שער שעוד 200 שנה ידובר ויסופר עליו כל הקהל קם על רגליו ומניפים את כובעיהם ארטקיאם ושכניהם השמימה או איזה מחזה מרהיב שכמותו לא נראה בעכו מאז ימי בראשית
השב   •  00
גילי17/05/19, 13:53
שמיים כחולים.כחולים השמיים. ציפורים נודדות.עלי העצים מרקדים להם כמקהלה אחידה. ארטיקים מתעופפים מיד ליד. מימי נפוליאון לא נכבש שער כפי שנכבש בעכו.לך לישון.
השב   •  00
86
טל17/05/19, 00:48
השב   •  10
85
גל17/05/19, 00:17
דבר אם הפנדל של קניקובסקי היה נכנס ונתניה היתה זוכה בגביע
השב   •  00
84
יואב17/05/19, 00:10
אם בני יהודה לא הייתה משווה לקראת סוף המשחק אז דראפיץ'' וברדה היו, לפי בהלול, מתכון מנצח.
השב   •  10
83
ששון המחסל16/05/19, 23:54
שבפועל פת היו צריכים 2 מפרקים.
השב   •  00
82
אוהד א16/05/19, 23:53
תחשבו על זה שתהיה עבודה לכל המאמנים ולכל קבוצה יהיו שני מאמנים שמתחלקים ל 45 דקות לכל אחד והכל בהבנה שהצלחת הקבוצה היא מעל לכל
השב   •  00
81
חזקאל אבו קרעה16/05/19, 23:51
מספיק מנחה אחד
השב   •  10
80
joel2116/05/19, 23:49
איזה שער ! שער כזה לא היה מאז תקופת נפוליאון איזה בדיחות חמודי איזה בדיחות
השב   •  00
79
עטליהו בן חילק16/05/19, 23:48
הצליח, גלנט והמפרק.
השב   •  00
78
קובי משיח16/05/19, 23:47
מה אוכל אותך? מה מפריע לך? אחלה צמד של מאמנים שרק מקדמים צעירים וקבוצות להישגים יפים גם אם זה לא אליפות או גביע. עלו והצליחו.
השב   •  00
77
דניאל, רמת השרון16/05/19, 23:46
חשבתי כמוך תמיד! רק אין לי את הבמה שלך. זוהיר צודק לחלוטין!
השב   •  00
76
מיקי16/05/19, 23:30
הם פרשנים, עסקנים,מקורבים,כולם מבינים כולם תותחים וכשיש משהו קצת שונה הוא לא מספיק ספקטולרי. קשקשן.
השב   •  00
75
גלעד16/05/19, 23:18
זוהיר שלום
לפני כ-4 שנים ישבת במחנה הציוני
שגם שם הייתה רוטציה בין בוזי הרצוג וציפי ליבני
משום מה לא שמעתי אותך מתבטא נגד זה
לכן ההתנגדות שלך לרוטציה בין ברדה לדראפיץ לא במקום
בנוסף מבחינה מקצועית נתניה הצלחה משחררת למרות הרוטציה!
חומר למחשבה.
השב   •  00
74
אני16/05/19, 23:16
השב   •  00
73
אדם16/05/19, 23:04
מיסטר זוהיר
השב   •  00
72
קונאן הברברי16/05/19, 23:01
השב   •  10
71
רהדהד16/05/19, 22:59
לקח לי הרבה זמן לעכל את הרוטציה - אין תופעה כזו בשום מקום
השב   •  10
70
רמי16/05/19, 22:55
עובדתית הקבוצה מצליחה ומשחקת לא רע. אבל זוהיר לא נותן לעובדות לבלבל אותו. הוא בשלו.
השב   •  00
מיכאל17/05/19, 10:43
מעולם בשום נושא העובדות לא פאקטור בשבילו
השב   •  00
69
רז16/05/19, 22:53
מה קרה קשה לך לפרגן??
הם הקבוצה השניה הטובה בליגה. כדורגל יפה. אז לך חפש יא קנאי
השב   •  00
68
סמי16/05/19, 22:43
למה לקלקל משהו שעובד. אגב, אם למישהו יש רעיון, אני משוכנע שהוא חולק אותו עם השני.
השב   •  00
67
אלי16/05/19, 22:37
זוהיר לך לישון עד עכשיו זה הצליח להם וזה עובדה למה לחפש תשלילי בכל דבר ?!?! לא רק אתה ככה יש עוד כמוך שמחפשים את השלילי באמת שאני לא מבין
השב   •  00
66
ליאור השריף16/05/19, 22:36
על זה נאמר : "אם אין לך מה להגיד אל תגיד"??????????
השב   •  00
65
שב בלול16/05/19, 22:13
השב   •  00
64
גיא16/05/19, 22:08
השב   •  00
63
אדום16/05/19, 21:48
זוהיר אתה איש חכם צודק כל מילה בסלע,שי ברדה משחק אותה כאילו שהוא מאמן את ברצלונה ,דראפיץ יותר צנוע משי ברדה שחושב את עצמו מינימום מורינו ,רק מהעץ שי ברדה ,קצת צניעות לא תזיק ,
השב   •  02
קובי16/05/19, 23:51
אני מכיר אותו,והוא ממש לא על העץ למעלה כמו שאתה חושב ,הוא אדם מיושב מאוד ועל הקרקע. וחוץ מזה הבנאדם כמאמן בן 42 מגיע לגמר זה חוויה שכייף להיות על העץ שם למעלה ,לא תמיד אתה שם .
השב   •  00
עידן17/05/19, 00:37
אני הקשבתי במשך שעה וחצי להרצאה של שי ברדה , הבן אדם מרתק ! צנוע ולגמריי לא נמצא על עץ אתה או ממורמר או מדבר מקנאה כל ההרצאה מוריד מעצמו ורק מהלל את סלובו אתה קשקשן
השב   •  00
62
יהלומים16/05/19, 21:47
מי אתה בכלל?
השב   •  10
61
צהוב16/05/19, 21:44
השב   •  00
60
מיקי16/05/19, 21:33
כל מילה בסלע! פשוט שכונה. הילדים בשכונה יותר בוגרים מהצמד ליצנים האלה! ממש נראה שעשו אבן שוק ויצא תיקו.
השב   •  01
יהלום16/05/19, 21:47
היית מת ליצנים האילו במקום הגאונים שאימנו אתכם בעונה האחרונה.
השב   •  10
משה17/05/19, 10:26
אין יותר מידי שכל. בוא תסתכל רגע בטבלה איפה שני המאמנים האלה נמצאים ואיפה אתה וחוגג וקלינגר שלכם נמצאים. מקווה שתישארו שם עוד הרבה שנים
השב   •  00
מישל17/05/19, 13:39
השב   •  00
59
אורי16/05/19, 21:30
בציראי לא צודק
השב   •  00
58
נימני16/05/19, 21:28
ברוטציה כמו סלובו וברדה מאשר 10 מאמנים(ליצנים) שעוברים במכבי חיפה כל עונה..לפחות הם מביאים תוצאות ברבע תקציב ממכבי חיפה
השב   •  10
57
שרף16/05/19, 21:25
השב   •  00
56
אריאל16/05/19, 21:23
התוצאות מדברות בעד עצמן , משהו שעובד טוב יצריך להמשיך , עם התחלת עונה צולעת מאוד , השניים הגיעו לגמר גביע ולפליאוף העליון ואולי גם אירופה , אזה למה לשנות ? רק ל"מבין" הפתרונות
השב   •  00
55
מוטי16/05/19, 21:19
למה בבית"ר הם לא עשו מחצית מחצית הרי גם בבית"ר הם הצליחו אין לזה צורה אבל בכדורגל הישראלי למדנו שיש הפתעות והמצאות .חוץ.מכדורגל אמיתי
השב   •  00
54
מנש16/05/19, 21:17
אם הפנדל היה נכנס ונתניה היו זוכים הית כותב שהם גאונים ופורצי דרך מספיק לבלבל נתניה אחלה קבוצה מאז שהגיעו דרפיץ וברדה כנראה זוהר באלול מנסה לחזור לתודעת הספורט
השב   •  10
53
נחמוני16/05/19, 21:14
אם בחרו כך לנהל את המשחק של נתניה פרגן להם כי כד עכשיו הם מצלחים. והתוצאה של אמ כלל לא קשורה ולניהול המשחק.
השב   •  00
52
אורן16/05/19, 21:13
זה עובד להם טוב,יש תוצאות טובות,למה שיפסיקו? שיהיה בהצלחה נתניה עם הכרטיס לאירופה.
השב   •  10
51
יהלום16/05/19, 21:12
מר בהלול היקר כמה דברים לי אליך 1. היכן היית עד היום? לא שמענו אותך מדבר בנושא ב4 שנים האחרונות שלהם כצמד. להיפך שמעתע אותך מפרגן לקבוצה. 2. האם שימוש במונחים כמו ספטיקולרי או ממרכז את הכדור זה לא גניבת דעת והתחכמות שמקומה לא בכדורגל? 3. בעבר היו גם בנבחרת ישראל צמד מאמנים שהיה פסע מהעפלה למונדיאל 4. יכול להיות שאם במפלגה שלך היה דבר כזה מצבה לא היה כזה עגום
השב   •  10
50
ירוק מלידה16/05/19, 21:01
זו בדיחה. ידוע מי המאמן היותר טוב מבין השניים, זה נראה יפה מאוד באותה גמר. מכבי נתניה צריכה איש אחד שיוביל אותה, עניין הרוטציה יכול לעבוד בשביל פלייאוף עליון, לא בשביל תארים.
השב   •  00
49
יוני16/05/19, 20:58
תמיר ונאור לוזון עשו את שיטת דראפיץ'' וברדה ולקחו אליפות. ואם אתמול הפנדל של נתניה היה נכנס אז בשיטה הזאת לנתניה היה גם גביע ומקום 2 בליגה. השיטה עובדת!
השב   •  10
48
סלומון16/05/19, 20:57
אם יש ‏אינפנטיל בסיפור, זה אתה יא בהלול. אתה מבקש לחזור אל קדמת הבמה על ידי יצירת דה לגיטימציה לאחד משני המאמנים בדיוק כפי שחבריך עשו לך במפלגת העבודה. אל תעשה לחברך מה שאינך רוצה שיעשו לך. זה כלל ברזל.
השב   •  10
47
שמעון16/05/19, 20:56
אומנם אני גזען רציני בנוגע אל העם של זוהיר ובצדק.זוהיר צודק במיליון אחוז והייתי אומר כך גם אם נתניה היו זוכים ההצלחה עד עכשיו שלהם מפתיעה ביותר נוכח השיטה אך אני בטוח שזה היה עובד יותר טוב אם דראפיץ מאמן וברדה עוזרו בכל קבוצה אחרת שיטה כזאת הייתה מורידה אותם ליגה למרות ההצלחה הלך להם המזל וזה שיטה מגוחכת
השב   •  01
46
רבי16/05/19, 20:50
בשוויץ אין ראש ממשלה אחד אלא מועצה בת 7 חברים ונשיא אחד, אשר נבחר מתוך המועצה אחת לשנה! כך שייתך עי בתקופת עהונה אחת ישנם 7 ראשי ממשלה ו 4 נשאים שונים. אבל מה השוויצרים מבינים
השב   •  10
אהרון16/05/19, 23:15
כל הכבוד לדוגמא מעולה
השב   •  00
45
גדי16/05/19, 20:49
מה לך ולדבר הזה שנקרא כדורגל
השב   •  00
44
עודד16/05/19, 20:48
שזה מוזר אבל בינתיים עם הצלחה קשה להתווכח , זה עבד עונה בבית"ר ושתי עונות בנתניה תוך כדי הצגת כדורגל טובה מאוד של הקבוצה אותה הם אימנו.
השב   •  00
43
דודי16/05/19, 20:47
זוהר היקר , זה עושה לקבוצה רק טוב וכך גם לכל האוהדים אז מה רע בזה ?
השב   •  10
42
שייע16/05/19, 20:45
של נתניה זה לא מפריע, אז למה שזה יפריע לך או לנו זוהיר? הם גם מצליחים אז מה זה משנה לנו..מאוד מוזג הטור הזה
השב   •  00
41
אני16/05/19, 20:40
השב   •  30
40
יהודה16/05/19, 20:39
במדינה שבה באופן אבסורדי, שונא המדינה יכול להיבחר להיות חבר בבית המחוקקים שלה, שבה ראש ממשלה עושה שמיניות ע"מ להתחמק מאימת הדין - 2 מאמנים מפריעים לך?
השב   •  00
39
אבי רון16/05/19, 20:37
הכל מטעמי עין הרע ואמונה טפלה. אולי הם גם מחליפים גרביים בהפסקה.
השב   •  00
38
יוסי16/05/19, 20:29
נכון יש הרבה אמת בכתבה אבל צמד המאמנים הוכיחו שהם יודעים לעבוד יחד ועם הצלחה אי אפשר להתווכח ועוד דבר חשוב הרי ידוע שדראפיץ'' הוא הדמות הבכירה מבין השניים וככה זה גם מצטייר בתקשורת.
השב   •  00
37
אסף16/05/19, 20:27
חוכמת הבדיעבד. לקחו את נתניה ועושים עם הקבוצה הזו פלאים , כדורגל התקפי, מהנה.
השב   •  00
36
רוני16/05/19, 20:15
כן. למרות ההפסד זו עונה מהמוצלחות של נתניה ואת הועד שהחמיץ בחר דרפיץ
השב   •  00
35
אסי16/05/19, 20:15
הסגל נבנה ולא מחליפים שחקנים כמו גרביים..מי שטוב משחק נקודה הייתה התרגשות מיותרת של השחקנים.. בני יהודה שיחקו בקור רוח בלי לחץ ונתניה כן אז פה הפסדנו בפנדלים
השב   •  00
34
משה16/05/19, 20:10
אתה טיפש מטופש פרובוקטור חסר שכל. לא שווה תגובה בן דוד
השב   •  00
33
יוסי16/05/19, 20:06
עובדה שזה מצליח ובגדול. חייבים שתהיה מלחמה בינהם? יש הרמוניה ויש בהיררכיה ברורה. די לחפש בכח נושאים לכתוב עליהם. תמצא לנו משהו מעניין באמת
השב   •  00
32
אוהד נתניה16/05/19, 20:02
הרכב מנצח לא מחליפים. העובדה שהם מצליחים אומרת הכל. הבדל של פנדל בינם לבין זכיה בגביע המדינה עם תקציב מינמלסיטי
השב   •  00
31
געגועים לניסים קוויתי16/05/19, 20:02
אינפנטילי כאן זה אתה ,הכדורגל הכי יפה בארץ שניהם משלימים אחד את השני בצורה מושלמת ,מה אפשר לצפות מאיש עתיק יומין כמוך ,אני לא אוהד נתניה והכי רוצה ששניהם יגיעו אלינו ,טוב מאד שאנשים כמוך עזבו את התקשורת הישראלית
השב   •  10
30
אילתי16/05/19, 20:01
השב   •  00
29
ביני16/05/19, 19:59
מי אתה בחכלל ובאיזה קבוצה אימנת לאילו היישגים השגת
השב   •  00
28
יי16/05/19, 19:58
גביע זה משחק נקודתי נתניה נותנת שלוש שנים אדירות ורוטציית המאמנים היא חלק משלוש השנים האלה.
השב   •  10
27
אזי16/05/19, 19:57
זה רק מוכיח כמה זה גדול מה שהם עושים ששום מקום בעולם לא עושה את זה ולידיעתך דרפיץ עמד כל הארכה
השב   •  00
26
יהלום1116/05/19, 19:56
מעניין אם היינו מנצחים היית כותב את זה.
השב   •  00
25
Kyle broplovsky16/05/19, 19:53
עוד גאון
השב   •  00
24
אבי16/05/19, 19:49
כנראה שאתה והשכל ברבות הימים לא הולכים ביחד איפוא הבעיה הם זוג מנצח למה לכתוב שטיות אז למה צריך עוזר מאמן זוהיר שיקנה את לוח ההרכבים שמחלק את חולצות האימון הלואי שיהיו עוד זוגות מאמנים כאלה שעובדים בהרמוניה ושווה בשווה לא צריך מאמן ועוזר צוות מאמנים צוות מקצועי זוהיר
השב   •  00
23
יהודית16/05/19, 19:47
תתבייש. אין לך תגובה יותר יפה?
השב   •  00
22
זוהיר כנס בבקשה16/05/19, 19:46
לכל ראש ממשלה יש ממלא מקום, וכשראש הממשלה טס - ממלא המקום הוא ראש הממשלה. בכל יחידה יש קצין תורן, וכשהוא הולך לישון יש קצין תורן אחר שממשיך מאותו מקום בו קודמו הפסיק. כשקפטן יוצא הוא מוסר את הסרט לקפטן אחר, במטוס יש שני טייסים, ולעתים אחד נח והשני מטיס ואז מתחלפים.
השב   •  00
21
בלבול16/05/19, 19:43
השחקנים הם האשמים.הם לוזרים אחד אחד.
השב   •  00
20
גיל16/05/19, 19:42
תיאור מדויק ורהוט של מצב מגוחך.
השב   •  00
19
אבירם16/05/19, 19:41
ראש ג''נטלמני, ראש שאגו לא מניע אותו, ראש שהוא מלא פרגון, ראש עם כבוד.
השב   •  00
18
רפי16/05/19, 19:39
השב   •  00
17
יוגה16/05/19, 19:37
או שאתה כמהה בכל נימי נפשך לחקות את המצביא הדגול הסנה הבוער : אבי לבית רצון שליטא
השב   •  00
16
מיקי אמויאל16/05/19, 19:37
זוהר אני אוהב לשמוע אותך בדרך כלל ולא רק בהקשר כדורגל,אך הפעם לצערי אתה פשוט לא פוגע. ברדה וסלובו הם משלמים אחד את השני וכך זה הצליח להם וכך זה ימשיך להצליח להם. אין שום בעיה עם זה ומה שרשמת לא לעניין.
השב   •  00
15
אדורם16/05/19, 19:33
בוודאי שלא. כתיבת הטור הזה נקבעה על סמך פנדל אחד מוחמץ.
השב   •  30
14
יהודית16/05/19, 19:30
אני חולקת על מה שכתבת, מהסיבה ששניהם, גם דראפיץ וגם ברדה, הובילו את נתניה בשנים האחרונות להישגים,ואני חושבת ששניהם משלימים אחד את השני, גם אם למראית עין יש חילוקי דעות בניהם. יכול להיות שבקבוצה אחרת שני מאמנים, זה לא יעבוד, אבל עובדה, בנתניה זה מצליח.
השב   •  30
ראובן16/05/19, 19:42
זוהיר היקר כאוהד מכבי נתניה 45 שנה אתה מאוד צודק אין לי שום דבר נגד ברדה ההפך מאוד אוהב אותו אבל אני חושב בדיוק כמוך לדעתי סלובו צריך לעמוד על הקו כול המשחק .
השב   •  00
נתניה לעד17/05/19, 00:16
שני מאמנים מדהימים אישיות , מת על ברדה ומפחד מהיום שהוא יחליט ללכת לעבוד לבד ,אין כימייה כזו בעולם קנאי
השב   •  00
13
מישו16/05/19, 19:28
תותחים שמסתדרים מצוין אם זה לא מפריע להם אז מה כואב לך
השב   •  20
12
שמיל16/05/19, 19:26
השב   •  00
11
חזקאל אבו קרעה.16/05/19, 19:26
הכתיבה שלך פשוט מטריפה ,אני מסוגל לקרוא שעות ולא ימאס לי!
לשייקספיר יש הרבה מה ללמוד ממך.חיים נחמן ביאליק? חוטב עצים מולך!
השב   •  20
10
סול ג.16/05/19, 19:24
זו לבטח הפעם הראשונה (והאחרונה) שאני מסכים עם אדון זוהיר בהלול. זה פשוט מביך כל העניין הזה. האם הם היו מצליחים פחות אם סלובו היה עומד על הקווים לבדו? קשה לי להאמין. שמעתי את ברדה פעם מספר שזה קורה בגלל שאין ביניהם אגו, אז לא, בדיוק להיפך. האגו של ברדה זאת הסיבה לשטות הזאת מלכתחילה. מביך, מיותר וחוסר מקצועיות, ממש כך.
השב   •  11
9
דודי16/05/19, 19:19
ואתה בראשם
השב   •  31
8
גם הקהל מבין כדורגל16/05/19, 19:18
נמאס כבר מכל ה"מביני כדורגל"למיניהם סלובו וברדה מסתדרים מצוין מה כואב לך? נתניה בעונה טובה והם אחראים לכך
השב   •  10
7
אסף16/05/19, 19:17
אומרים שהרכב מנצח לא מחליפים,מה רע בקצת רעננות בליגה שלנו?אין נושאים יותר דחופים בכדורגל לדבר עליהם?VAR,הצמחת דור חדש של אוהדים וכו''.
הפעם לכלכת
השב   •  10
6
יוסי דגן16/05/19, 19:15
ימי אתה בכלל שתגיד להם מה לעשות ? יש בעלים במועדון.
השב   •  00
5
תומר16/05/19, 19:14
פשוט קירקס מה שהולך שם על הספסל.. מה גם שלרוב ברדה מפסיד חח
השב   •  11
אילן16/05/19, 20:19
אוח אחי שניהם בנו קבוצה עם תקציב ממש נמוך הגיעו לפלייאוף העליון ולגמר גביע
השב   •  00
רוד ואן ניסטלרוי16/05/19, 21:22
זה אחד החזקים. הגמל שלא רואה את הדבשת של עצמו
השב   •  00
4
דרור16/05/19, 19:13
תמיד חיית על ענן.ברדה וסלובו הם מהמאמנים הטובים בארץ.ועם הצלחה מסחררת אי אפשר להתווכח הרי בסופו של דבר אנחנו נבחנים במבחן התוצאה בטח ובטח שבכדורגל.
השב   •  00
3
מנדיגו16/05/19, 19:12
אפס מאופס מי אתה זה שהיה לך מיקרופון לא אומר שאתה מבין
השב   •  10
2
חן הירוק16/05/19, 19:11
והפסידו רק בגלל פנדל רשלני של קניקובסקי, מה בין החמצת פנדל אקראית שהובילה לאובדן גביע לבין כישלון השיטה שבה הם עובדים?
מה גם שהם מגיעים קבוצה לפלייאוף עליון ונראים טוב עם תקציב שקבוצות אחרות כמו הפועל ת"א, הפועל חיפה ומכבי נתניה לא עושות עם תקציב כפול ומכופל, אז על מה אתה מדבר?
השב   •  40
1
איתמר16/05/19, 19:05
הם הגיעו לגמר גביע כרגע מקום שלישי בליגה הולך להם ממש סבבה לא מבין מה הוא רוצה
השב   •  70
לירן16/05/19, 19:13
אתה סתום!
השב   •  02
כתום16/05/19, 22:14
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP