יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:54

אין לכם זמן לספורט? שלבו זאת בחיי היומיום

לצד אלו שתמיד יש להם זמן לספורט, רבים מאיתנו לא מוצאים לכך את המשבצת הנכונה. הפיתרון: לשלב פעילות גופנית במהלך השגרה. זה בהחלט אפשרי

|
מדרגות. פעילות אירובית נהדרת
מדרגות. פעילות אירובית נהדרת

  בחיים המהירים והדיגיטליים של ימינו, לא תמיד יש זמן לפעילות גופנית. אלו אשר מתאמנים באופן קבוע יגידו לכם ש"תמיד יש זמן לספורט", אבל דרך החיים הזו לא תמיד מתאימה לכלל האוכלוסייה. אז איך עוסקים בפעילות גופנית כאשר לא מוצאים לכך זמן? משנים את חיי היומיום שלנו כך שיהיו יותר ספורטיביים.

נתחיל מפעולה בסיסית ביותר בחיי היומיום של כולנו. חזרה הביתה. במקום להשתמש במעלית, השתמשו במדרגות. יש לכם עוד כמה דקות מיותרות? נצלו זאת לעליה ולירידה של מספר פעמים נוספות במדרגות. זו פעילות גופנית מצוינת.

משתמשים בתחבורה ציבורית? יכול להיות שהמרחק אינו גדול מדיי ואתם יכולים ללכת ברגל. אם בכל זאת מדובר בנסיעה ארוכה פשוט רדו שתיים או שלוש תחנות לפני הזמן והרווחתם פעילות אירובית "על הדרך" בלי לבזבז על כך משבצת זמן שאין לכם.

הורים לילדים? עסקו איתם בפעילויות אשר מצריכות תזוזה כמו תופסת, מחבואים או משחקי כדור במקום צפייה בטלוויזיה, או פעילויות אשר אינן מצריכות תזוזה. מעבר לעובדה שזה יגרום לכם לנוע, זה כמובן גיוון מבורך עבור ילדכם.

קמתם לפני הזמן? נצלו זאת כדי לצבור מספר כפיפות בטן – הרי אתם כבר על מזרון. זכרו כי בשרירי הבטן ניתן לעבוד גם על האלכסונים והרחב בטני כך שיש לכם מספר תרגילים (היעזרו במדריך לתרגילי בטן אם אינכם בקיאים בכך).

יש לכם הפסקה בעבודה? נצלו זאת מתי שתוכלו להליכה וצרפו אפילו חבר או חברה לדרך לצורך שיחה. הליכה מהירה נחשבת לפעילות אירובית לכל דבר ועניין ועל הדרך תגלו שתחזרו עם יותר אנרגיה לעבודה.

גם לכם יש רעיונות לפעילויות גופניות במהלך חיי היומיום? ספרו לנו בטוקבקים ואולי גם שאר הגולשים ייהנו מהפתרונות שלכם 
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */