יום חמישי, 24.04.2025 שעה 17:59
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עומרי זינגר

גם זכייה לא תספיק

דעה: מסי גדול אבל לא הגדול מכולם ועדיין רחוק שנות אור ממראדונה. תומאס מולר עוד ילמד את הפרעוש שיעור: איך שחקן גדול מופיע גם במונדיאלים

רגע השיא שכל עולם הכדורגל חיכה לו במשך ארבע שנים יצא לדרך באצטדיון  המרקאנה וייפגיש את נבחרת גרמניה וארגנטינה לאירוע הגדול מכולם: גמר המונדיאל 2014.

מצד אחד נקבל את נבחרת גרמניה שאחרי ה-1:7 המוחץ על ברזיל בחצי הגמר לא נותרו עוד מילים כדי לתאר אותה. המאנשאפט התעלו על עצמם בערב אחד של כדורגל מופתי שכבר הספיק לנפץ שיאים היסטוריים בגביע העולם והוכיחו לכל אלו שעוד לא ידעו, כי הם ללא ספק ה-נבחרת של הטורניר הנוכחי.

מן העבר השני יעמדו שחקני נבחרת ארגנטינה ובראשם כמובן ליאו מסי. הנבחרת של אלחנדרו סאבלה התבססה לפני הטורניר בעיקר על משחק ההתקפה שלה, אך במהלך הגביע העולמי הוכיחה כי היא יודעת גם להציב הגנה יציבה וקשוחה. 

שחקני גרמניה חוגגים (רויטרס)
שחקני גרמניה חוגגים. ה-נבחרת של המונדיאל (רויטרס)
 

על מיקומה של גרמניה בגמר הגדול קשה להאמין שתוכלו למצוא אדם שפוי אחד שלא יסכים, אך בניגוד לנבחרת הגרמנית, האלביסלסטה רחוקים מלהרשים. למרות שהצליחו לפלס את דרכם עד לגמר המונדיאל, מסי ויתר חבריו נראים רע ולפרקים במשחק גם רע מאוד. ללא סרחיו אגוארו שמתאושש מעונה רווית פציעות וללא אנחל די מריה שלא שיחק מול ההולנדים, אפילו הפרעוש מברצלונה לא הצליח לעזור לנבחרתו ולמעט חצי בעיטה חופשית לא השפיע בכלל על המשחק.

במשך שנים משווים את ליאו מסי לדייגו ארמנדו מראדונה וקיימת הנחה כי אם הפרעוש אכן יזכה להביא למודלתו את גביע העולם, הוא יוכתר רשמית לשחקן הגדול ביותר בכל הזמנים. נכון, ארגנטינה אומנם הגיעה לגמר המונדיאל ונכון שקיים סיכוי שמסי עוד יזכה להניף את הגביע העולמי בשמי ריו דה ז'ניירו אבל ביכולת הזו, מסי רחוק שנות אור ממראדונה ובעיקר מזכייה בתואר השחקן הגדול ביותר בתולדות המשחק.

מסי ומראדונה. גם זכייה לא תעזור לפרעוש (רויטרס)
מסי ומראדונה. בארגנטינה, תמיד ישאר רק מקום לאחד(רויטרס)
 

בניגוד למונדיאלים הקודמים, כשכבש שער אחד בלחץ, מספר 10 השכיל לכבוש במדי הנבחרת אך גם זה קרה רק בשלב הבתים. בניגוד לפרעוש ולתקווה הארגנטינאית, לגרמנים יש מספר תחליפים לכובש הבכיר, תומאס מולר. ברחובות בואנוס איירס מחכים מאז 1986, ואותה יד האלוהים של  מראדונה, למושיע החדש. אך מול הכישרון, הטקטיקה, המשמעת והעוצמה האדירה של הגרמנים, מסי יחתום אחת ולתמיד את סוגיית היורש ויאפשר לצערו למראדונה להמשיך לשלוט בקרב העם.

הפעם האחרונה שגרמניה וארגנטינה נפגשו הייתה ברבע הגמר של מונדיאל 2010 ובאותו המפגש המאנשאפט לא ריחמו על מסי וחבריו בדרך ל-0:4 מוחץ וחד משמעי. במידה ועד יום ראשון הקרוב לא יקרה שינוי משמעותי בשתי הנבחרות, סביר להניח ששוב יהיה זה מולר שייחגוג על חשבונו של מסי, בדרכו להוכיח לפרעוש, איך שחקן גדול מופיע גם במונדיאלים.  

מולר (רויטרס)
מולר חוגג. מספר 1 במונדיאל (רויטרס)
 

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 67 תגובות ב-46 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
46
עיתונאי14/07/2014 02:22
השחקן הכי מושלם שנראה משחק,ללא ספק השחקן הכי טוב שהיה, יותר גדול ממסי וממראדונה
השב   •  01
45
מבין משהו במשהו.13/07/2014 08:02
מר זינגר היקר שלום, יצא לי לקרוא את הטור האחרון שלך לפני זה, באמת כתיבה מעולה מנוסח היטב כיאה לעיתונאי או מה שלא תהיה.
האמת היא שיש לך משהו אישי נגד מסי, ונגד נבחרות בכללי שהן קונצנזוס (ארגנטינה, ברזיל)
ללא ספק אתה מהחבר''ה שאוהבים להגיד את ההפך שזה סבבה אבל שזה בא יחד עם חוסר הבנה בכדורגל סה מכעיס אבל תמשיך לכתוב בזכותך מסי יניף גביע.
השב   •  10
44
..12/07/2014 16:45
אני לא אוהד גדול של ארגנטינה ולא של מסי . אבל אם יש משהו שאי אפשר לקחת ממסי , זה את מה שהגיע אליו בקריירה , תכלס עם כמה שאומרים שברצלונה זה צאבי ואינייסטה וקבוצה גדולה ובזכות זה מסי כזה גדול . כולנו ראינו איך הם נראו בלעדיו , באמת.. חבורה של שחקנים טובים, אבל לא מספיק . מסי משלים את הכל, מסי מכניס שערים בקצב של קבוצה שלמה . מסי מבשל ומושך תשומת לב יותר מכל שחקן אחר, מסי כבש יותר שערים ממראדונה , מסי בישל יותר שערים ממרדומה, ומסי הופיע עד כה פחות משחקים ממרדונה. שחקן שמגיע לגדולות כאלה בגיל כ"כ מוקדם.. ותגידו מה שתגידו , מסי סחב כאן את ארגנטינה לבדו, לגמרי . נכון שתמיד חסר אולי הגול בשלב הנוקאווט .. אבל הוא גונב תצומת לב שמאפשרת ל 3 שחקנים אחרים להיות חופשיים. באופן טבעי ישר התומת לב אליו. תעריכו חברים.. לא כל יום תראו שחקן כזה ואתם עוד תתגעגעו . מרדונה, עם כל הגדולה שלו. היה מסומם, לא בדיוק מודל לחיקוי, לכו תדעו מתי הוא עלה למשחק עם איזה הקפצה לאנדרנלין. שעזרה לו להיות רגוע קר רוח ובעל אנרגיות יותר. מסי הגדול מכולם. תהנו ממנו במקום לשפוט
השב   •  11
43
שוהם12/07/2014 16:40
מסי עולה על מראדונה תסכל איזה שחקנים יש ליד מסי בנבחרת עכשיו ומי היה עם דייגו בימיו במונדיאל הסיוע של דייגו היה הרבה יותר טוב מהסיוע של מסי
אם מסי יניף הוא יהיה הגדול בכל הזמנים
השב   •  01
42
חיפאי12/07/2014 14:24
גם מסי כבש שער עם היד אבל לא בכזאת כוונה כמו מראדונה ולא רץ לחגוג כמו מטורף שקרן אחריה
איך אפשר להגיד על מישהו שהשתמש בסמים כל חייו שהוא ספורטאי בכלל ? איכס
גם מבחינת ביצועים מסי ממזמן עבר את מראדונה וזה בכלל לא משנה אם הוא יקח את הגמר או לא
ואני מעל גיל 35 אז אל תבלבלו לי את המוח
השב   •  11
41
אובייקטיבי12/07/2014 12:33
עומרי זינגר היקר אתה מתבלבל.
השב   •  11
40
זיקית12/07/2014 11:34
השב   •  00
אוהד12/07/2014 14:35
אחרי זה הנצחונות בזכות מסי ודי מריה נגד שווייץ ואז נגד בלגיה והולנד ההגנה בעיקר בזכות מסצ''רנו עשתה את העבודה.בשלב הבתים ללא השערים של מסי מה ארגנטינה היו משיגים?
השב   •  10
39
בארסה בראבק12/07/2014 11:00
את כל מה שהוא רוצה אונס את כל אירופה קוטף אין סוף תארים ולפחות ביכולת הוא הגדול בכל הזמנים עכשיו כשהוא כבר בגמר המונדיאל עם נבחרת קשה מאוד פתאום כולם אומרים "אבל הוא לא נתן מונדיאל כמו של דייגו" אז תנו לי להסביר לכם משהו המונדיאל זה רק כוכבית הוא עשה כאלו דברים בכדורגל שאף אחד לא עשה ושאף אחד לא יעשה!
השב   •  20
38
איציק12/07/2014 10:05
מה שמסי עשה בקריירה שעוד לא נגמרה - אף שחקן לא עשה מעולם וגם כנראה לא יעשה
תעשה שיעורי בית
השב   •  01
37
דוד12/07/2014 10:04
מסי משחק לבד . אין שחקנים סביבו . הוא משתמש בשחקנים כמו קיר בסטנגה ועדיין מעמיד אותם במצבים של 100% גול .

למראדונה היה עם מי לשחק . היו לו חלוצים . למסי יש חוטבי עצים .

ולכן . אם מסי ייקח גביע ההישג יהיה פי 10 מזה של מראדונה !
השב   •  11
הנסיך12/07/2014 22:42
הנבחרת של דייגו הייתה הרבה יותר חלשה מזו של מסי.
השב   •  10
36
אדום12/07/2014 09:40
איך הוא יכול להיות השחקן הטוב בכל הזמנים?
השב   •  21
אוהד12/07/2014 14:32
רק בגלל טורניר אחד זה מה שקובע מי הכי טוב?מסי לא משחק כחלוץ!כמה שערים היו לצ''אבי במונדיאל?כי מסי משחק בעמדה שלו.
דבר נוסף מסי בישל לדי מריה וזה תפקידו הראשון של עושה משחק.זה שאני מצפה ממנו ליותר זה נכון אבל כיום לעומת העבר משחקים מאוד מסוגר בטורנירים ואולי בגלל שסקולארי חיפש לשחק התקפי ועוד עם נבחרת אפורה ללא ניימאר שעוד הביא איתו קצת כדורגל ברזיל ספגו תבוסה כי גרמניה לא השיגה נצחונות קלים מאז המשחק נגד פורטוגל אפילו נגד ארה"ב.כמה שערים היו לזידאן עד לגמר המונדיאל של 98?כולם זוכרים רק את הגמר אבל עד אז הוא היה חלש בטורניר.
השב   •  10
אדום12/07/2014 17:32
לא זידאן ולא צ''אבי נחשבים לשחקנים הכי טובים אי פעם בתולדות המשחק. זידאן וצ''אבי נחשבים לבין הגדולים כמו: פושקאש, קרויף, רונאלדו ועוד רבים, בניהם גם מסי. בוודאי לא לגדול מכולם.
השב   •  00
35
שמואל11/07/2014 22:54
תשאל את עצמך איזה שחקנים מקיפים את מולר ואיזה את מסי, אני בספק אם אתה מכיר יותר מחמישה שחקנים מנבחרת ארגנטינה. על רוחו, פרננדז, פרז, ביגליה, שמעת לפני המונדיאל
השב   •  20
34
אוהד11/07/2014 21:51
מישהו יכול להגיד שהוא היה נקי בזמן מונדיאל 86?הוא גם הגיע לגמר במירמה להזכירכם.
השב   •  20
33
אייל11/07/2014 19:25
שנים על גבי שנים מסי מנפץ שיאים היסטוריים ולא אנושיים, מציג יכולת על אנושית (כן, גם בנבחרת עד היום, תראו את השורה הסטטיסטית שלו) ולכולם היה רק תירוץ אחד למה זה לא מספיק- "כי אין לו גביע עולמי". אז עכשיו, שהוא סוחב נבחרת שלמה על הגב (מצטער מאוד, בלי מסי ארגנטינה לא עוברת את הבתים, לא עוברת את שווייץ, לא עוברת את בלגיה ולא עוברת את הולנד שויתרה על שני שחקני הגנה לטובת שמירה עליו) פתאום זה לא מספיק! חבורה של קשקשנים! תעמדו דום ותצדיעו לשחקן עצום! אני שונא את הויכוח של הגדול בהיסטוריה. כי זה מה שיפה, לכל אחד יש את הגדול בדורו. אנשים בני 60 יגידו שפלה הכי גדול, 40 יגידו מראדונה, ולנו יש את לאו מסי. אז תפסיקו לזלזל, תפסיקו לחפש מה לא טוב, תנו לנו להנות מהפלא העל אנושי הזה כמה שאפשר, בין אם יזכה בגמר או לא (ואני מהמר שכן, גרמניה תצטרך לשחק כמו הולנד כדי לעצור אותו מה שיהווה יתרון לארגנטינה, ואם ירווחו הוא יעשה להם בית ספר) הוא כבר הגדול ביותר בשבילי. לאו מסי, תודה לך על שנים מדהימות, ועוד שנים שיבואו! להזכירכם, הוא רק בן 26.
השב   •  100
32
משה11/07/2014 19:02
מול פלה ומראדונה לא שיחקו בונקר וגם לא שחקני כדורגל מקצוענים כמו היום(סנדלרים,נגרים,תפרנים ועוד מקצועות שוק..)
הכדורגל לא היה מפותח כמו היום, לא היו טקטיקות הגנה כמו של היום ובתקופה של פלה אפילו לא היה נבדל.
השב   •  83
הנסיך12/07/2014 22:46
מונדיאל 1990 היה מונדיאל שמה שזוכרים ממנו הוא הבונקר.
אם אני לא טועה זה היה המונדיאל עם הכי פחות שערים בהסטוריה.
גם השחקנים בתקופה זו היו מקצוענים.
אל תכתוב דברים שאתה לא מבין בהם.
השב   •  00
31
שוואו המקורי11/07/2014 17:14
פלה מהדור שצמח אחרי ההפסד בגמר ב1950. אז ככה.
נבחרת ברזיל היתה נבחרת די טובה, למשל הכוכב שלה היה גארינצ''ה הצולע. אי אפשר היה להוציא ממנו כדור, אבל לרוץ הוא לא היה יכול (נכות מלידה) בא פלה בגיל 17 מונדיאל 1958 וסחף אחריו את כל הנבחרת וכל העם לזכיה במונדיאל. 4 שנים אח"כ זה היה מובן מאליו (הצטרף ז''אירזיניו, שלהבדיל מגארינצ''ה כן יכל לרוץ). ב1966, פלה היה פצוע וברזיל לא הגיעו לגמר. אבל ב1970 (כן כן, 12 שנים אחרי) הוא עוד פעם לקח אותם עד הסוף. פלה היה המצטיין ב3 מונדיאלים ע"פ 12 שנים ורק פציעה מנעה ממנו עוד אחד. וזה היה תור הזהב של הכדורגל, מול גרמניה עם גרד מילר המפציץ ובקנבאואר והולנד עם קרויף וארגנטינה של מריו קמפס. כך שמראדונה ומסי יכולים להתהדר בתואר הארגנטינאי הטוב אי פעם. מראדונה קיבל תואר "שני רק לפלה". לדעתי רונאלדו הברזילאי היה טוב לפחות כמו מראדונה, ואת גארינצ''ה לא ראיתי במו עיני. למראדונה היו הברקות, אבל היה נעלם למשחקים שלמים בין לבין. איזה שטויות לומר לא שמרו עליו שמירות כפולות. בגמר 86 אם אינני טועה הוא עבר 4 שחקנים ובישל לקאניג''ה מ30 מטר, כמעט ממרכז המגרש. ובשער השני (אחרי "יד האלוהים") הוא עבר בערך את כל ההגנה של אנגליה לפני הגול, שנחשב אחד היפים אי פעם. מראדונה גם עשה הגנה והיה מלוכלך. הורחק באדום מוצדק ב82 אחרי שהמשחק כבר הוכרע. אבל להבדיל ממסי, הוא לא ידע מה זה ליפול ברחבה.
למסי השנה יש קבוצה, חבל על הזמן. הבעיה שכולם רק מוסרים לו את הכדור ועומדים ומסתכלים מה הוא יעשה. למה ללכלך על קון אגוארו ואנחל די מריה? ומה עשה מסי השנה בקבוצה עם ניימאר? כלום? הייתכן? מילא שריאל לקחו את הצ''מפיונס, אבל אתלטיקו לקחו אליפות בספרד, על הפרצוף שלו. מסי מצוין, אבל יש לו נטיה מעצבנת להיעלם במשחקים גדולים. צריך לעשות הנחה למראדונה, אם בכלל משווים אותו לפלה. צריך לעשות הנחה ענקית למסי בשביל להשוות אותו עם מראדונה. את מסי ופלה לא שמעתי שמשווים בכלל. זה כמו להשוות פורשה 911 עם 959, ועוד לטעון שה911 הרבה יותר מרווחת (וחסכונית בדלק). והמבין יבין.
השב   •  33
כדורגל מיושן11/07/2014 18:44
אז שיחקו עם מגנים איטיים.אז לא שמרו איזורית ולחץ על כל המיגרש שזה יותר יעיל מאשר שמירות אישיות על כל שחקן כמו בשכונה.בשמירה אישית שחקנים כמו פלה מראדונה ומסי חוגגים.כי כאשר הם עוברים את השומר הם פנויים למצב אבל בשמירה של לחץ ובונקר הם ניתקלים בעוד שומר ואולי אפילו 3 שסוגרים.
הכדורגל מאז גם הישתנה בקצב וגם שיטות משחק שעזרו לנבחרות פחות טכניות להצליח ועובדה שנבחרות כמו שווייץ,יוון וקוסטה ריקה הצליחו להקשות(שווייץ ניצחו את ספרד בעבר לידיעתכם).
פלה שיחק עם כוכבים לעומת מראדונה ואפילו מסי כשאגוארו ודי מריה נעדרים.עובדה שהם זכו בלעדיו במונדיאל.אבל זה לא אומר שהוא לא היה גדול בתקופתו.אבל מראדונה ומסי או רונלדו מברזיל ואפילו רונלדיניו עולים עליו בכמה דרגות כי הוא שיחק בתקופה פרימיטיבית.
השב   •  22
30
מאניטו11/07/2014 16:46
בהתחלה אמרתם שהוא לא יכול בלי צ''אבינייסטה.
אחר כך אמרתם שהוא לא מבשל מספיק.
אח"כ אמרתם שהוא לא מופיע למשחקים גדולים.
אח"כ אמרתם שהוא דיקטטור.
אח"כ אמרתם שהוא לא בועט מספיק טוב בעיטות חופשיות.
אח"כ אמרתם שהוא בחיים לא יקח מונדיאל.
עכשיו הוא בגמר אחרי שסחב את הנבחרת שלו מהמוקדמות ועד לגמר.
וביום ראשון כשהוא יניף את הגביע, תגידו שהוא במקרה בנבחרת הזו, ושבכלל הם לא צריכים אותו.
השב   •  91
כמה שאתה צודק11/07/2014 17:25
לא משנה מה יקרה תמיד יהיו עליו ביקורות
השב   •  11
אלי11/07/2014 19:04
הם אלו שאחראיים להעפלה של ארגנטינה לשלב הגמר, משלב הבתים מסי עם הברקות יוצאות מן הכלל ובגלל משחק אחד שהיה קצת כבוי בגלל מות חברו הטוב(13 שנה חברים טובים) אז קוטלים אותו - לא יאמן
השב   •  30
29
don andreas11/07/2014 15:57
מה ההגדרה של השחקן הגדול בכל הזמנים?
השחקן שזכה בהכי הרבה תארים?
השחקן ששבר הכי הרבה שיאים?
השחקן שהכי השפיע על המשחק?
השחקן שהוביל קבוצות חלשות לטופ?
השחקן ששינה את המשחק והוביל מהפכה?
לכל אחד ההגדרה שונה, מה גם שהשחקנים שמשחקים בתקופות שונות.
השב   •  100
28
דוד11/07/2014 15:48
מהשחקן הכי אנדרייטד בעולם להכי אוברייטד.
השב   •  42
שי11/07/2014 18:12
10 שערים ב 11 משחקי מונדיאל בתוספת 6 בישולים? 3 אליפויות גרמניה אליפות אירופה ו 3 צמפיונס 3 גביעים אליפות עולם לקבוצות ועוד. והוא בן 24!
השב   •  11
27
אריק11/07/2014 15:26
השב   •  01
26
גל11/07/2014 15:14
השב   •  00
25
נור11/07/2014 14:42
1- רק כשייעלמו אנשים כמוך מעולם הכדורגל אולי נוכל להגיע למונדיאל או ליורו.
2-איזה זכות יש לנו(לך) לבקר קבוצות ושחקנים שהגיעו למונדיאל.
3- מסי הגדול מכולם וזה לא נמדד בארגנטינה ולא בברצלונה ואתה יודע מה על מה מבקרים את מסי נתן 4 שערים וכולם חשובים והקבוצות ששחקו נגדן בבית יותר קשות מבלגיה כי כל הזמן הסתגרו וכל הזמן 2 סגרו את מסי ואיך שהוא היה משתחרר היה נותן גול.
3 את מה שכתבת לא קראתי כי למסי אף אחד לא ייתן שיעורים אם היית קצת צנוע אולי הייתי קורא .תלמד לכבד נבחרת שאולי ביום ראשון תוכתר לאלופת העולם .
4- אחרון אחרון חביב נראה אותך אם היינו מגיעים לגמר המונדיאל(אולי בעוד 100 שנים) בצורה לא משכנעת וכקבוצה אפורה אם היית מבקר או מהלל. עצה אחרונה תכבד את הבן אדם שהוכתר 4 פעמים ברציפות "השחקן הטוב בעולם".
השב   •  22
24
מייק11/07/2014 13:49
מסי מצליח בקבוצת מילירדי יורו. מרדונה לקחת את קבוצת הכלום - נפולי לאליפות של פעם בחיים. לבד. מרדונה לקח אליפות עולם לבד. מי היה איתו שם ? וגם סגנות אלופת המונדיאל שאחרי.
השב   •  73
מאניטו11/07/2014 14:41
בתקופתו של דייגו היה מותר לצרף עד 3 זרים בקבוצה.
שני השחקנים הטובים בעולם היו דייגו וקראקה ושניהם שיחקו בנאפולי וזכו בשלוש אליפויות וגביע אופ"א אחד.
קראקה הבקיע יותר מדייגו.
לפני ואחרי נאפולי מראדונה נכשל בכל קבוצה.
השב   •  22
ערבי11/07/2014 14:56
לא היה שחקנים מסביבו בלבד
תגיד בכנות , בן כמה אתה?
השב   •  00
אבי11/07/2014 15:34
השב   •  10
דוד11/07/2014 15:47
2 האליפויות היחידות שלהם הגיעו בתקופת דייגו וגם קארקה הגיע אחרי שהם כבר זכו באליפות.
גם נבחרת ארגנטינה של דייגו הייתה נבחרת די חלשה חוץ מקאניגה וולדאנו אף שחקן לא היה מוכר.
ועדיין דייגו הביא אותם לטופ.
לדייגו היתה מנהיגות ורוח לחימה מה שלמסי אין, מסי אולי כשרוני כמוהו אולי אפילו יותר אבל הוא נעלם ברוב שלבי המשחק.
השב   •  11
מאניטו11/07/2014 16:40
נאפולי לקחו דאבל ב 86, קארקה הגיע ב 87 ובשנת 90 לקחו ביחד עוד אליפות.
בנבחרת שיחק עם דייגו חורחה בורוצ''גה האגדי שבישל והבקיע בגמר ב 86 מול גרמניה.
בסה"כ מראדונה נתן 5 עונות טובות בקריירה, לקח שתי אליפויות, גביע אופ"א אחד ומונדיאל אחד.
השב   •  00
בעבר יכלו רק 3 זרים11/07/2014 21:49
איך ריאל היו היום ללא הזרים שצרפו?אם יכלו להיות רק רונלדו,פפה ובנזמה?ללא די מריה,בייל,מודריץ'' או שאר הזרים?
למה הם לא מעלים שחקני בית?כי לא כולם ברמה שהם יכולים לבנות ע"י צירוף זרים.
בעבר יכלו לשחק רק עם 3 זרים ככה שעם שחקן כמו דייגו שהיה ללא ספק ענק זה די התאזן כי ההשפעה שלו כמו מסי בבארסה היא גדולה.ספרד בקושי כובשים עם צוות של בארסה.ארגנטינה לא כובשים הרבה כי מסי משחק כעושה משחק והם עסוקים קודם בניטרול של היריבות אבל במוקדמות הוא כבש ברוב המשחקים.
השב   •  00
זיקית12/07/2014 11:41
השב   •  00
23
גןלן11/07/2014 13:04
אז אם אתה לא מבין בכדורגל חבל על המילים שאתה כותב!!
מולר והאחרים חופשיים במגרש. אין להם צל רודף..
השב   •  32
22
קטלוני11/07/2014 10:53
נראה את דיאגו מראדונה האגדי משחק שיש עליו כל המשחק שני שחקנים והגנה חזקה לא כמו פעם שהיו משחקים כמו שכונה ונראה מה יהיה דיאגו
השב   •  35
אבי11/07/2014 15:35
והיו נכנסים כדי לפצוע.
השב   •  40
21
rhtk11/07/2014 10:24
ברבע נגד בלגיה שזאת נבחרת מצויינת אבל לא בטופ ובחצי פגשו את הולנד היריבה מהטופ וניצחו מפנדלים .גרמניה 4:0 על פורטוגל 2:2 נגד גאנה ו 1:0 על ארה"ב קצת יותר טוב מאגנטינה בבתים אבל בשמינית היא קיבלה את אלגירה (הארכה2:1) וברבע את צרפת ניצחה בחצי את ברזיל ניצחה 7:1 מה גורם לך לחשוב שהיא לא תנצח את החבורה של מסי
השב   •  20
20
אין לכם מושג11/07/2014 10:16
בשמינית הם בקושי עברו את שוויץ, ברבע הם לא יעברו את בלגיה הסופר מוכשרת.., בחצי אין להם סיכוי נגד רובן והולנד..וכן הלאה..
השב   •  80
19
לא הגזמנו בכלל11/07/2014 09:56
מדובר בכדורגל לא בפיסיקאים.ברור שמראדונה היה תופעה אבל שחקן כמו מסי שהשיג כל תואר בבארסה.הופיע למשחקים גדולים.כבש שערים גדולים,מראה יכולות דריבל ומסירה שלמעטים יש ונשאר לו רק גביע עולם אז כל זה ומסי לא קרוב אפילו למראדונה?מילא תגידו מסי ענק אבל מראדונה יותר.אבל להגזים ולהגיד מסי אפילו רחוק שנות אור ממראדונה?נזכיר שאז לא שיחקו בליגות כל כך הרבה כוכבים בקבוצה וכיום קבוצות הפכו למיפלצתיות.ועוד משהו-מראדונה ניתפס עם חומרים אסורים.מי יודע מה הוא לקח לפני המונדיאל?
השב   •  42
18
מצחיק אז צוחוקים11/07/2014 07:54
זיקו שהיה שחקן בנבחרת ברזיל טען לא מזמן שמסי שחקן ענק ולא צריך מונדיאל כדי להיות בין הטובים אי פעם.(אומנם בשבילו פלה הכי גדול אי פעם וזה מובן כי הוא ברזילאי וגדל על המשחקים מהתקופה של פלה).
השב   •  50
17
אוהד11/07/2014 07:51
במונדיאל 86 עוד שיחקו כדורגל ולא היו עסוקים קודם באיך לנטרל את היריבה.
ממונדיאל 90 נבחרות בחרו בעיקר לחפש איך לא ליספוג וככה גם נבחרות חלשות ברמה הטכנית למדו לנצל את שיטת הבונקר וליזכות בתארים אם זו יוון ביורו או גם פורטו עם מוריניו.
מי שצפה במונדיאל 90 זוכר משהו ממראדונה?גם הוא בקושי השפיע על המשחק כי זה היה מונדיאל שהוא קודם הגנתי ומעט מאוד כדורגל.
השב   •  40
16
אילן11/07/2014 05:56
לך? תרגיע זינגר, ממש לא חשוב אם תספיק לך או לא. קצת צניעות בכתיבה.
השב   •  32
15
דובל11/07/2014 05:50
תומאס מולר בדומה למסי נכנס בתחילת הקריירה לסגל מאוד חזק בקבוצתו, ההבדל ביניהם שלדעתי מסי אחרי השיא שלו ומולר מתחיל יותר ויותר לקבל תודעה בעולם הכדורגל.
מולר הולך לפרוח בשנים האלה בבאיירן, הוא הולך להפוך לאחד השחקנים הדומיננטיים בעולם ובהיסטוריה המפוארת של הכדורגל הגרמני.
זינגר, מסכים איתך לגבי ההשוואה בין מולר-מסי, זה פשוט מקדים את זמנו..
השב   •  02
14
jose mourinho11/07/2014 03:26
המספרים מדברים בעד עצמם.
השב   •  34
13
שיגיע כבר הגמר!11/07/2014 02:30
לא מסכים איתך בכלל. גרמניה הייתה לא יציבה במשך המונדיאל.
פתחה עם 4:0 על רונאלדו ופורטגל, ואז עשתה 2:2 עם גאנה שהפסידה מאוחר יותר לפורטוגל.
עם 1:0 לא משכנע מול אר"הב, וכמעט הפסד לאלג''יריה, היא הגיעה לחצי הגמר. ברזיל ללא ניימאר וטיאגו סילבה הגיעה באופוריה ענקית למשחק וחטפה 7 מתצוגה מושלמת של הגרמנים.
גרמניה לא תצליח לשחזר את היכולת הזאת עוד פעם, ובטח שלא ברצף. גמר זה משחק אחד והכל יכול לקרות בכדורגל. אל תשכח שיש לאלביסטה את מסי.
הוא יכול להיות גרוע כל המשחק אבל הוא צריך רק דקה טובה אחת בשביל לעשות קסם להכריע את המשחק ולהניף גביע. עם אגוארו ודי מריה יחזרו להרכב והתאוששו באופן מלא, ועם ההגנה הארגנטינאית תמשיך לשחק מדהים (אגב, רק קוסטה ריקה ספגה פחות ממנה מכל נבחרות המונדיאל, וקוסטה ריקה כבר בבית), זה בהחלט אפשרי שמסי יביא גביע.
ואל תשכח גם שמעולם אירופאית לא ניצחה במונדיאל שנערך ביבשת דרום אמריקה. למסי וארגנטינה יש את הרעב הכי גדול בטורניר להביא גביע.
ולפי דעתי, מסי הגדול ביותר.
סקורר גדול יותר
פנומן בכל דבר שקשור לכדור
עם הרבה יותר תארים ומחזיק שיאים הרבה יותר ממארדונה, וגם מוכיח שהוא יכול להנהיג ולסחוב על גבו. גם בלי גביע הוא הטוב ביותר. גביע ייתן חותמת רשמית.
השב   •  80
12
kuk11/07/2014 02:05
השב   •  66
דוד11/07/2014 15:41
השב   •  23
דוד11/07/2014 15:51
השב   •  20
11
תמיר11/07/2014 01:57
כשמראדונה היה משחק לא היה מקום לטעויות. הוא היה הכי בולט איפה שלא היה. לא היה ספק לגבי מי השחקן הטוב בעולם כמו שהיום מתלבטים, לא היה ספק לגבי מי הכוכב של המונדיאל ולא היה ספק לגבי מי השחקן שהביא לקבוצה תארים על גבו. מסי לא עושה את זה וכמעט אף פעם שהוא לא הכי בולט. דברים מיוחדים באמת רואים אצל מסי פעם בהרבה זמן, אצל מראדונה זה היה כל משחק מחדש. הוא לא מתקרב אליו בינתיים
השב   •  54
10
guy11/07/2014 00:15
כל מילה בסלע אנשים חיים בסרט שהם מבינים כדורגל.
מראדונה !
השב   •  27
9
משה11/07/2014 00:07
ואני גם אומר למה. מעבר לתגובה 3 הדי מדויקת, אמר פעם פרשן ארגנטינאי בכיר על מראדונה: "הוא הכדורגלן הטוב בכל הזמנים, מדבר אל העם כמו שהאספסוף הארגנטיני אוהב, אבל הוא לא לעולם לא היה ולא יהיה ספורטאי". מסי משחק באינטנסיביות הרבה יותר גבוהה ממראדונה, נבחרות וקבוצות לומדות את מסי והמהלכים שלו. יש שתי סיבות עיקריות לכך, הקדמה במחשבה של המאמנים ושחקני ההגנה היותר טובים שיש היום ומעבר לכך בעידן התקשורתי של היום, כל מאמן יכול לראות את מסי משחק. בתקופת מראדונה זה כמעט ולא היה. וזה היה היתרון הגדול של דייגו. לא ידעו איך להתכונן אליו ולסגור אותו כי לא ראו אותו כמעט משחק. לא בטוח שדייגו היה גדול כמו שהוא היה אז אם הוא היה משחק היום. מסי משחק בצורה נהדרת ופותח שטחים לשחקנים האחרים וסחב כמעט לבד את הנבחרת עד לחצי הגמר (שם באמת לא היה לו משחק טוב). אז באמת, הנה נתתי לך כמה נקודות למחשבה, בשקט ובצנעה ובלי להתלהם.
השב   •  81
8
דוד11/07/2014 00:00
אתה מצד אחד מהלל את גרמניה שאני מסכים שהיא פייבוריטית. ומצד שני אומר שגם אם ארגנטינה תצליח לעבור אותה מסי לא יהיה מרדונה.עכשיו לגבי זה שמסי הבקיע רק בשלב הבתים. אז קודם לא משנה שלב הבתים או לא ארגנטינה לא ניצחה אף משחק בהפרש של יותר משער בודד. [המשחק הכי קשה שהיה לגרמניה זה מול אלג''יריה שגם להם לא היה ניימאר ושלא כברזיל הם שיבשו את הגרמנים, כך שאי אפשר לזלזל בשום קבוצה.] דבר שני מסי מתפקד יותר אחורנית ממרדונה, מול הולנד מסי לא נגע בכדור ברחבה, הוא כל הזמן מסר לעבר החברים שלו מסי עם הכי הרבה מסירות לרחבה במונדיאל הזה יותר מכל שחקני הנבחרות, ובדקה ה115 וה117 הוא סידר שני מצבים לשערי ניצחון שהוחמצו, משחק קודם הוא גם עשה עבודה שחורה בדמות שלוש עברות בוסקטסיות לעצור את בלגיה, משחק קודם שישה תיקולים מוצלחים על שווייץ ובישול קריטי, מרדונה לא רק שלא עשה את זה הוא לא ידע מה זה, מסי בשונה ממנו שחקן מושלם. תראה קצת את הריפליי מהמשחקים מסי נסגר בידי ארבעה שחקנים בו זמנית [בעוד למרדונה היה את הפריבילגיה לעבור אותם אחד אחד], זו הסיבה שהולנד לא בעטו למסגרת, זו גם הסיבה שארגנטינה היחידה שלא ספגה בשלב הנוק אאוט זה לא שיש לארגנטינה כישרונות בהגנה. אלא כשאתה מקדיש את מיטב שחקניך לשמור על היריב קשה לך להתקיף, זה ששאר שחקני ארגנטינה לא ניצלו את ההזדמנויות זה בעיה שלהם. בזמן מרדונה קבוצה שלמה שיחקה בשביל איש אחד, עכשיו איש אחד משחק בשביל קבוצה שלמה.
השב   •  111
7
יובל10/07/2014 23:58
לא משנה מה האיש יעשה תמיד יש את האלה שיגידו שזה לא מספיק, כל דבר שהציבו בפניו הוא השיג בשביל גם בלי מונדיאל האיש אגדה.
השב   •  60
6
יניב קטן בלב10/07/2014 23:52
מסי לא רואה את מולר ממטר אל תגיד אותם באותו נשימה יגמור מסי הכי גדול גם בלי לזכות
השב   •  70
5
נריה10/07/2014 23:50
תגובה 3 צודקת בכל מילה.

איך אץה מסוגל לעשות השוואה בין הנבחרת האפורה להחריד שמסי משחק בה לבין הנבחרת העצומה של מולר? באמת שאם מולר היה משחק בארגנטינה הם היו עפים בשמינית נגד שווייץ. ובאמת שאם מסי היה משחק בגרמניה היא הייתה לוקחת את המונדיאל בהליכה איטית, כשמסי מלך השערים עם עשרה לפחות.
השב   •  122
4
אביחי10/07/2014 23:50
למולר יש מסביבו שחקנים ענקיים נבחרת ברמה מה אתה משווה בכלל חסר ידע שכמותך מסי סוחב אותם לבד
השב   •  100
3
בשיאו..בן3? העיקר לכתוב שטויות10/07/2014 22:47
שימו למסי שני שחקנים מהקישור של ברסה והוא עף.. אם לא מסי ארגנטינה לא עוברים את החצי!! אפורים להחריד! מסי חייב להתחיל התקפות מקו האמצע!שים את מולר במקום מסי והוא יראה כמו אבוחצרה בערך
השב   •  283
לא משנה בכלל השמות10/07/2014 23:15
השב   •  60
באר שבעי11/07/2014 21:02
וואלה כתבים של שקל..?

מסי שחקן מעולם אחר. ובגמר הוא הולך לתת משחק מעולם אחר. הוא נולד לרגע הזה.
השב   •  11
2
אני10/07/2014 22:38
נוייר השחקן המצטיין בגרמניה ובטורניר ובפער גדול. העלה את גרמניה במו רגליו מול אלג''יריה והפך משחקים קשים בפוטנציה לקלים. הכל יקום וייפול על היכולת שלו בגמר
השב   •  41
1
מתורף על הפואל10/07/2014 22:31
השב   •  91
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP