יום רביעי, 03.07.2024 שעה 16:45
ארי שמאי

מקווה שאנחנו נשמח בתיקו

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: אם יש משהו שחשוב לערן זהבי זה הוא עצמו. 'טועמה אתה מחבל אנחנו אותך נחסל' מותר לצעוק. טוב, הוא ערבי, לא מזרחי

1. לבד משלוש הנקודות שהושגו באצטדיונה המרגש של אחותנו מסכנין, יש בונוס נוסף לניצחון. כי אם יש משהו שחשוב לערן זהבי מקבוצת נעוריו מכבי תל אביב, זה הוא עצמו. והוא עצמו חברים, יצטרך לכבוש בשני המשחקים הבאים לפחות שלושה שערים על מנת לעקוף את האיש הצנוע ואציל הנפש עומר דמארי במירוץ למלכות השערים. וזהבי הרי נורא רוצה את זה, אז הוא בטוח יילחם מול מכבי חיפה.

ואני בטוח שגם כל שאר שחקני מכבי יילחמו גם הם נגד היריבה למירוץ המביך קצת לאירופה, כי מכבי הרי ידועה ברוח הספורטיבית שלה, וההפסד לפני ארבע שנים לחיפה לא היה מכוון והיכולת המחפירה שגילתה אז מכבי לא הייתה קשורה בחוסר מוטיבציה. ולמי מאוהדי מכבי ששכח כבר מהמשחק הזה, אזכיר שזה היה שבוע לפני הדרבי ההוא. נו, זה ששמחתם בתיקו. נקווה שאנחנו נשמח בתיקו, בכל זאת זהבי רוצה להיות מלך שערים.

2. על מנת שלא לצנן את ההתלהבות של רן בן שמעון מהניצחון, לא נעסוק יותר מדי במשחק הלא מתלהב של סכנין במחצית הראשונה. מצד שני יש לשבחו על סיום ההשעייה של שי אבוטבול, דבר המקרב אותנו לאירופה, ולמיליונים שבצד "ההשג". גם הצבתו של בסארט עבדורחימי בהרכב הייתה צעד נבון, ורק במוחותיהם של חברי הנהלה פרנואידים עלולה לצוץ המחשבה שרן בן שמעון עשה להם ולחשבון הבנק שלהם דווקא, כשהחליט שלא להרכיב אותו בשבת, כשביציעי בלומפילד נכחו "סקאוטים" של איזו קבוצה הולנדית שהתעניינה בכשרון. היתה זו לבטח החלטה מקצועית, כל אחד יגיד לכם שבסארט ראוי לפתוח נגד סכנין אבל נגד ב"ש לא. ואם עידו חג'ג' חושב אחרת אז הוא לא מבין כדורגל. לבטח כמו לא רן.

דמארי חוגג (משה חרמון)
דמארי חוגג (משה חרמון)
 

3. שני מגנים שמאליים מצויינים שיחקו טוב בדוחא, ביחד הם כמעט בני שמונים, מטובי המגנים השמאליים ששיחקו כאן. גם דדי וגם יגאל גדלו במחלקות נוער, לא "באקדמיות", לא "בבית האדום" ולא בעוד כל מיני מקומות שזוכים לשמות מפוצצים שמסתירים מאחוריהם בעיקר יחסי ציבור. מרגש לראות את דדי בן דיין ויגאל אנטבי סוגרים קריירה בקבוצות מרגשות, ולו הייתי אני חיים רמון דל תקציב, הייתי מתעקש על כך שיגאל ישאר בסגל עונה נוספת. אפילו אם הוא לא "אקדמאי".

4. בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, כמה מפתיע, החליט גם הוא לאסור לקרוא לשמעון מזרחי (חס וחלילה) להתאבד. וברור שההחלטה היא לגופו של עניין ולא לכבודו של אדם, ואם אוהדי מכבי היו מציעים לרמי כהן (חס וחלילה) להתאבד, או לידידיה רפפורט לעשות כן, גם אז היה נפסק שמדובר בדבר עבירה. אבל טועמה אתה מחבל אנחנו אותך נחסל מותר לצעוק. טוב, הוא ערבי, לא מזרחי.

אוהדי מכבי ת&qout;א ביציע (רדאד ג´בארה)
אוהדי מכבי ת"א ביציע (רדאד ג´בארה)
 

5. אז מה יהיה חברים. כשרוכשים נראים רק באופק ולא על קרקע מוצקה, וכשאין שום מגבלת תקציב בכדורגל שלנו, בדרך היחידה להשתוות למכבי היא לקוות שלגולדהאר יימאס. ואולי יימאס לו כשכל מיני אוהדי הפועל משועממים ויודעי אנגלית על בורייה ישלחו לחברים הליברלים שלו ולתקשורת הקנדית, סרטונים של אוהדי מכבי שרים לטועמה ומקללים את ראדי, מלווים כמובן בדברי הסבר מאלפים שיועלו על הכתב. ואל תדאגו חברים, אני לא אעשה את זה, זמן אולי יש לי, אבל האנגלית שלי לבטח לא מספיק טובה.

6. והייתי מאחל בהצלחה לקבוצה הישראלית המשחקת השבוע בפיינל פור במילאנו, לו רק הייתה כזו. אז כל שנותר לי לאחל הוא שיהיה פיינל פור הגון ומשובח, ושהקבוצה הטובה תנצח.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
יורו 2024 ראשי יורו
פנטזי יורו
משחק הניחושים
לוח משחקים להדפסהכדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים