יום שישי, 21.02.2025 שעה 23:09
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל ברקן

מי ראויה לרדת?

דעה: איך הפכנו את רמה"ש ורעננה לקבוצות שצריכות לנשור לליגת המשנה, בזמן שהן מספקות לב, נשמה והרבה צבע? האם הקהל הוא המדד היחיד? תשפטו בעצמכם

בשנים האחרונות אנו עדים להעפלתן של קבוצות "קטנות" לליגת העל. הפועל רמת השרון, הפועל רעננה, הפועל עכו ועוד, הפכו לשם מוכר בליגה הבכירה בישראל, בעוד קבוצות בעלות מספר רב של אוהדים כמו הפועל פתח תקווה, הפועל כפר סבא ומכבי נתניה, מוצאות עצמן בליגות נמוכות יותר.

נכון, היציעים במשחק ליגה חסר משמעות בין רמה"ש לרעננה יהיו ריקים ויציגו תמונה די מזלזלת בכדורגל שלנו, אך נשאלת השאלה האם זה צריך להיות המדד לכנות קבוצה כ-'ראויה' או לא בליגת העל.

כבר שנים אומרים שרמה"ש לא ראויה לליגה הבכירה, וזה נכון בעיקר כי הקבוצה לא מעניינת אף אחד ומתוקצבת על-ידי העירייה. אך אם לשפוט על סמך היכולת שלה בתקופה האחרונה, היא ראויה. הניצחון הגדול על מכבי פתח תקווה הוכיח הרבה; שחקנים צעירים פורחים במועדון ומקבלים קרש קפיצה לקבוצות גדולות יותר, חיים שאבו לקח את ההזדמנות שלו בשתי ידיים והעמיד קבוצה נהדרת, ונשאלת השאלה - מה לא ראוי כאן?

שחקני רמה&qout;ש חוגגים (שי לוי)
שחקני רמה"ש חוגגים (שי לוי)
 

רמה"ש לא לבד. כבר שנים שהפועל רעננה ידועה בתור קבוצה ספורטיבית והוגנת. בשנים בהן שיחקה בליגה הלאומית, היא הוכיחה שהיא מלאת לב ונשמה ולא הפסיקה להילחם על כר הדשא גם כשהמצב בטבלה כבר לא היה רלוונטי עבורה. אפשר לפנות לאנשי הפועל ירושלים, עירוני קריית שמונה והפועל כפר סבא כדי שיספרו על האדומה מהשרון שגדעה להם את חלום ליגת העל, סתם בשביל הספורטיביות.

העונה מנחם קורצקי וחניכיו סובלים מחוסר יציבות משווע, אך בכל זאת מצליחים להתעלות על עצמם ולספק מדי פעם תצוגות לפנתאון. ניצחונות מרשימים על מכבי חיפה בליגה ובגביע, שחקנים מוכשרים דוגמת אנתוני נוואקמה וממאדו צ'אם, מעלים גם כן את קרנה של הקבוצה מהשרון.

מרוב דיבורים על כך שמקומם לא בליגת העל, הפכו המועדונים הקטנים לכאלו שאין להם מה להפסיד. התוצאה - הצגה. תמימות הדעים על חוסר מקומן של קבוצות אלו בליגת העל, תפס תאוצה והפך לנושא נעול לדיון. האמנם?

נוואקמה (רדאד ג´בארה)
נוואקמה (רדאד ג´בארה)
 

רגע לפני שזהות היורדות נקבעת, מוטב לשאול עצמינו שוב מי ראויה ומי לא ראויה לשחק בליגה הזו, ולמה. האם קבוצות בעלות קהל רב מצד אחד, אך נטולות כדורגל מן הצד השני, ראויות לליגה? למה, רק בגלל האוהדים?

אסור לשכוח כי קהל זה עניין של מסורת, זמן והרבה מעבר. עונות בודדות בליגה הבכירה לא יזרימו קהל בן רגע ואפשר לקחת לדוגמא את עירוני קריית שמונה, שלטעמי מצויה בכושר הטוב בליגה, כדי לראות איך אותן קבוצות "קטנות" עוד צפויות לעשות בית ספר לגדולות. לא ראויות לליגה? שלא יגנבו את דעתכם, תשפטו בעצמכם.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 91 תגובות ב-72 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
72
משחקים עם הגדולות יחייבו מגרש מתאים24/04/14, 15:30
קבוצות שהמגרש שלהם מאושר למשחק בלאומית יאושרו למשחקים בליגת העל פרט למשחק עם פוטינצל של קהל מעל 2500 אשר ישוחק במגרש אחר!
השב   •  00
71
לעולם לא תצעדי לבדך רעננה היקרה23/04/14, 17:46
השב   •  00
70
בני יהודה ומכבי פ"ת שתי היורדות22/04/14, 20:45
השב   •  10
69
ארז המשוגע22/04/14, 16:28
היו נמדדים לפי כמות הקהל אז רק ביתר היתה צריכה ליהיות בליגת העל כל הקבוצות בליגה אחרי שני הפסדים ברציפות מביאים 50 אוהדים (חוץ מביתר)
השב   •  00
Raul24/04/14, 01:11
יכולת קוגניטיבית של האוהדים- כמה אוהדי ביתר, לדעתך, היו מבינים בכלל על מה מדובר?
(אין צורך להתעצבן. קוגניטיב איננו שחקן צ''צ''ני)
השב   •  10
68
יוסי21/04/14, 21:43
אמן תרדו ליגה יפחים קבוצה לקקנית
השב   •  12
67
אלי21/04/14, 21:20
ק"ש משחקת כדורגל מעולה והיא לאט לאט תיצבור קהל גדול מכל הארץ כראוי לקבוצה שמשחקת כדורגל טוב
השב   •  00
66
בבי21/04/14, 21:11
אין קהל אין תשתיות פשוט לא ברמה
השב   •  01
65
איתן21/04/14, 20:07
ממש שטויות, לפי טענתך מיליארדר יכול לבוא ולהקים קבוצה חדשה שהקהל היחיד שלה זה משפחות השחקנים ולהשקיע בה הרבה כסף שתהיה קבוצה מצליחה, אז כן, זה אפשרי (ראה ערך מונאקו בצרפת) אבל זה ממש לא עושה את הקבוצה ראויה. קבוצה ראויה זאת קבוצה שהיא חלק מהקהילה, שהולכים אחריה הרבה אוהדים, שיש לה מסורת ותארים. ה"ראויה" הזה, זה לטובת הליגה, העיניין, הצבע, והכסף של הקבוצות, גם מהקהל וגם מפרסום שבא עם קהל גדול
השב   •  22
64
בלאוגרנה ותיק21/04/14, 14:48
זה כל כך נכון
השב   •  00
63
לאוהדי מכבי לא נשכח את העידוד שקיבלנו!21/04/14, 12:38
השב   •  10
62
רוני21/04/14, 12:09
בעונה של הקיזוז מכבי זכו ביותר נקודות מכם, במשחקים מול קבוצות הפלייאוף העליון השיגו יותר נקודות מכם - אז יש דבר כזה "לקחו לנו את האליפות".
השב   •  30
61
בספורט מה שקובע זה ההשגיות ולא קהל!21/04/14, 11:57
השב   •  10
60
דייגו21/04/14, 10:45
4 סיבובים שניים בית שניים חוץ 36 מחזורים כל משחק מרתק ולא יהיו משחקים פחות מ 3000 צופים זה החלום שלי
השב   •  32
59
רונן ס21/04/14, 10:18
כל הכבוד לרעננה וקרית שמונה על הניהול.מגדלים צעירים.גם בכפר סבא האוהדים שותפים לדרך ויש להם אחוזים.הקהל חוזר וככה צריך להיות
השב   •  00
58
יעקב21/04/14, 10:15
אני דווקא חושב שלא צריך להיות קשר בין הקהל להשתייכות הליגה לראייה קרית שמונה שמייצגת אזור בפריפריה נותנת במה לצעירים ומחלקת הנוער ומגיעה להישגים.יחד עם זאת הייתי רוצה לראות את בני יהודה נשארת היא חשובה לליגה יותר מרעננה פת או רמת השרון
השב   •  00
57
יהלום נוצץ21/04/14, 10:12
ומה? 400 צופים סה"כ! ב"ש מה קרה? נגמרו ההזמנות?
השב   •  00
56
פרימו/אינשטין יש ממי ללמוד21/04/14, 08:44
השב   •  20
55
הנצחון על באר שבע21/04/14, 08:40
השב   •  10
54
הרצלייני מהקריות21/04/14, 08:38
השב   •  10
53
אבי21/04/14, 08:00
לא מבין את הצ''רלטון האלה.התחתית בוערת והם מעדיפים להראות משחקי גארבז'' טיים
השב   •  20
52
רעננה רק שנה ראשונה בליגת העל בלי מגרש20/04/14, 23:40
על ראש עיריית רעננה לעמוד בהנטחת קודמו חופרי ולהקים איצטדיון ברעננה,עם ההצלחות תיבנה מסורת ואלפי האוהדים יחזרו למגרש
השב   •  11
51
אם אצטדיון ברעננה אלפי האוהדים יחזרו20/04/14, 23:35
השב   •  10
50
הפועל אנד יונייטד20/04/14, 19:44
אין שום טעם קבוצה שניצחון שלה לא משמח אף אחד והפסד שלה לא שובר לבבות לאף אחד. זה סתם בזבוז משאבים וכסף ודוחק הצידה קבוצות שיש להם אוהדים אמיתיים עם לב ונשמה.

כשק"ש שיחקה שנה שעברה בפלייאוף ליגת האלופות בר"ג עם יציעים ריקים זה רק הציג בצורה עגומה את הכדורגל הישראלי ופגע בשחקנים שזכו לחוסר עידוד משווע.
השב   •  31
49
רעננה בונה מסורת ואם אצטדיון ביתי הקהל יבוא!20/04/14, 19:24
השב   •  10
48
סוף סוף מישהו משולל אינרסים זרים!20/04/14, 19:08
השב   •  30
47
אוהד20/04/14, 18:49
לדעתי המנהלת החדשה צריכה לחוקק ש3000 מנויים לעונה זה מינימום לליגת העל

ומועדונים קטנים שימכרו בזיל וזול למשוך אוהדים .
השב   •  84
זגורי20/04/14, 19:08
אתם לא מביאים יותר 1000 מינויים. 500 מקסימום
השב   •  71
איתי21/04/14, 00:18
השב   •  20
46
לעולם לא תצעדי לבדך רעננה היקרה20/04/14, 18:35
השב   •  10
45
אבי20/04/14, 18:11
יהיה חבל קבוצה עם קהל גדול וצבעוני השאר לא מעניין בני יהודה חייבת להשאר נקודה.
השב   •  32
44
השופטים גזלו מרעננה לפחות 12 נקודות!20/04/14, 18:03
השב   •  10
43
אשר אלון מרגיע האוהדים השם רעננה יופיע20/04/14, 18:01
השב   •  10
42
אלמוג20/04/14, 17:57
שרמת שרון,רעננה והרצליה יעשו איחוד ויקראו לקבוצה "איחוד השרון". האיצטדיון הביתי יהיה בהרצליה כי היא בין רעננה לרמת שרון וגם שם יש איצטדיון גדול.
השב   •  21
41
זהבי20/04/14, 17:02
השב   •  20
40
יואב20/04/14, 16:45
וזה מה שחשוב.
לא אוהדי הצלחות מזוייפים. תנו לרעננה כמה שנים וגם לה יהיה קהל. מה שיהרוס זה איחוד. שיהיה לנו בהצלחה!
השב   •  10
39
נדב20/04/14, 16:39
מכבי פתח תקווה נוסדה הרבה מעבר למאה שנה אנחנו נוסדנו אחרי מכבי תל אביב כשיחקו כאן הבריטים המצרים הלבנונים הקבוצה שלי נוסדה עוד לפני שהיה משפחת לוזון ולפני שנולדו הסבא של כל האוהדים שקוראים ומגיבים כאן אבי לוזון נבחר ליושב ראש ההתאחדות ואפילו השרה לבנת לא יכולה להעיף אותו וכל מנהלי הקבוצות שלכם לא מעוניינים שיעזוב אז למה אתם חושבים שמעט אוהדי מכבי פ"ת יכולים לעשות מה שביבי או לבנת או מנהלי הקבוצות שלכם לא מסוגלים לעשות למה לערבב את לוזון עם מכבי פ"ת אני יודע שירדנו ליגה אז למה אתם צריכים לחגוג ניראה לכם שאני חובב לוזון אני אוהב את מכבי פ"ת אם אתם רוצים לקלל את לוזון תקללו אבל אף פעם אל תקשרו בין האוהדים של מכבי פ"ת ללוזון לדעתי בלי לוזון לא היינו יורדים ליגה כי לא היה לנו את ייטב לוזון יש דברים שכופים עלינו האוהדים אז כשם שאתם לא יכולים להעים אותו מיושב ראש ההתאחדות אז ככה אנחנו שבויים בידיו במכבי פ"ת אל תשכחו שאתם פוגעים בשחקני מכבי פ"ת וכולל את האודים שלה בכל אופן שנה הבאה בליגת העל
השב   •  62
צפוני21/04/14, 10:16
אבל מה עם זה שהוא הרחיב את הליגה כדי שתוכלו לשרוד בה? מה עם זה שהשופטים כולם שיקשקו ממנו ושרקו לטובתכם?
השב   •  02
עמרי21/04/14, 15:08
לא שונאים אתכם, פשוט לא סובלים את הלוזונים. אתם אחת הקבוצות הסימפטיות בארץ, ותחזרו להיות כזאת כשהם ילכו הביתה. אבל כולם.
השב   •  1 0
עופר23/04/14, 11:18
השב   •  00
38
האמת גם היא כואבת חייבת להיאמר!!20/04/14, 16:33
השב   •  20
37
צחי20/04/14, 16:32
השב   •  30
מור20/04/14, 19:07
נתניה - 12000 תאכל תלב בחיים לא יהיה לכם קהל כמו ב"ש
השב   •  00
36
?20/04/14, 16:31
עכו ופתח תקווה
השב   •  30
35
כל הכבוד לבעל הטור על האומץ שגילה20/04/14, 16:20
השב   •  42
34
כשיהיה מגרש ביתי יחזור הקהל של שנות ה7020/04/14, 16:14
השב   •  20
33
רעננה ספורטיבית ולא משביתת שמחות20/04/14, 15:58
השב   •  10
32
קהל זה בונוס אך אסור ש ה ג ו ד ל יקבע!20/04/14, 15:53
לפיכך על בני יהודה ומכבי פ"ת לרדת ללאומית בשל היכולת הדלה
השב   •  20
31
ככה זה כשמפסידים בגדול ל ר ע נ נ ה!20/04/14, 15:49
השב   •  10
30
המדד זה כדורגל מלא צירופים שובה עין!20/04/14, 15:47
השב   •  10
29
דן520/04/14, 15:41
תעשו אתם איחוד עם הפועל תא!
כפר סבא קבוצה עם מסורת ,אוהדים.
לליגה א מביאים מעל 2000 איש.
בחיים לא יהיה איחוד של כפר סבא!
לא הכול קונים בכסף יא מכביסט.
השב   •  11
28
רעננית20/04/14, 15:41
השב   •  10
27
יוסי20/04/14, 15:31
תגיד לי צפית במשחקים של הקבוצות האלה בכלל? קבוצות שמשחקות על תיקו מהשניה הראשונה ומבזבזות זמן. על מה אתה מדבר?
השב   •  12
26
צפוני כחול20/04/14, 15:30
תראו מיהן הקבוצות שמכונות "גדולות" בליגה שלנו. הרבה מסורת, המון שנים, ערים גדולות. למה שלא נקים ליגה של שש קבוצות וזהו? הירוקים, שתי התל-אביביות, ביתר, ב"ש ונתניה. באותה מידה אפשר גם לסגור שכל אחת תהיה אלופה אחת לשש שנים - וזהו. ואותו סידור גם לגביע. כל הבעיות יפתרו. המון כסף ייחסך, יריבויות ייפחתו. גן עדן, לא? זה לא כל כך ספורטיבי? אז מה? הספורטיביות ממילא נגמרת ברגע שקבוצה נמדדת בכמות הקהל ולא בהישגים.
השב   •  70
25
.20/04/14, 13:13
השב   •  01
24
אוהד שרוף20/04/14, 12:49
שאין אוהדים במשחקים אז זה בושה כי קהל זה חלק גדול מהכדורגל
שרמת השרון יש לה 10 אוהדים במשחק אז זה בושה לכדורגל הישראלי ורעננה שאן לה בכלל אצטדין זה עוד יותר בושה אז אני מקווה ששתהם ירדו ליגה
השב   •  31
23
צרנוחה20/04/14, 12:25
הכי כיף בכדורגל זה אוירה ביציעים לכן קבוצות בלי קהל רק הורסות את הליגה!
השב   •  132
אוהד שרוף20/04/14, 12:51
השב   •  21
רעננה ורמת השרון מציגות יכולת וזה שקובע20/04/14, 16:00
השב   •  32
22
אני20/04/14, 10:16
השב   •  21
21
צהוב20/04/14, 09:50
שיחליטו שנגיד אם רעננה ורמת השרון רוצות להישאר בליגה שיעשו איחוד הם וכפרסבא ועוד איזה קבוצה מהאיזור ואז יהיה כדורגל יותר טוב ומעל5000 אוהדים
השב   •  22
אלטעזאכן21/04/14, 16:18
הפועל כפר סבא על אלפי אוהדיה לעולם לא תתאחד עם אף אחת ולעולם לא תאבד את הזהות שלה.
הפועל כפר סבא לכפר סבאים, השאר לא מעניינים!
השב   •  11
20
יועד20/04/14, 09:45
זה לא רלוונטי אם יש אוהדים או לא, אלה לא 2 הקבוצות החלשות בליגה ולכן מקומם בליגת העל
השב   •  20
נדב20/04/14, 16:13
השב   •  22
כלכלני20/04/14, 16:49
השב   •  00
19
תומר20/04/14, 08:24
השב   •  62
18
לוטו20/04/14, 07:35
השב   •  10
17
מוטי20/04/14, 04:57
אף פעם לא ראיתי אוהדים שכובשים גול. מי שיותר רוצה ישאר בליגה. אחרי שבני יהודה ניצחה את בית"ר הם דיברו כאילו הם לקחו צ''פמיונס ליג. "גאטוסו, אינזאגי.." פ''חח.
השב   •  50
16
משוגע20/04/14, 04:52
כל המהות של הקבוצה זה האוהדים שלה,ולא כל קבוצה ראויה לייצוג בליגת העל ,אפשר לשחק בליגת הנמוכות ,הסיבה לדעיכה בקבוצות גדולות זאת התנהלות לקויה של בעלים
השב   •  73
15
צחי גובר אוויס20/04/14, 03:59
להוריד את עכו, רעננה, רמה"ש ומכבי פ"ת ליגה.
במקומן להעלות את נתניה, הפועל פ"ת, הפועל ירושלים והפועל כפר סבא.
לפחות יהיה קהל ביציעים שימשוך עניין ומשקיעים לכדורגל ואז גם תהיה רמה. כל עוד קבוצות שמביאות למגרש רק את משפחות השחקנים ימשיכו "לפאר" את הליגה לא נתקדם לשום מקום.
השב   •  104
14
Webb20/04/14, 03:48
השב   •  00
13
לעולם לא תצעדי לבדך רעננה היקרה20/04/14, 03:36
רעננה בשנות ה-60 ה-70 הביאה מעל 3000 צופים בליגה השנייה של אז ליגה א
השב   •  50
12
אילן20/04/14, 03:29
מי שלוקח מספיק נקודות נשאר. זה כל הסיפור. כל השאר בילבולי ביצים.
מה שכן, צריך להקטין את מספר הקבוצות בליגת העל ל10, ארבעה סיבובים (סה"כ 36 משחקים). קבוצה אחת יורדת.
השב   •  42
11
מאיר.כ20/04/14, 01:50
לא אכפת לי שתשנא אותנו זה אפילו דיי כיף לי, באותו משחק שלקחנו לכם את האליפות השחקנים שלנו באו לבצע את העבודה שלהם שעליה משלמים להם משכורת והיא לשחק במטרה לנצח, מה שבאותו יום לא עשיתם.אז תשנא זה לא מזיז לי רק אתה קצת לא מבין בכדורגל אבל בסדר עם הזמן אני בטוח שזה יבוא לך.
חג שמח וכשר לך ולעם הנבחר!
השב   •  111
10
יו20/04/14, 01:41
השב   •  42
אבי20/04/14, 18:13
השב   •  00
9
שוקי20/04/14, 00:10
כך אומר רובן ראיוס
השב   •  63
8
חיפאי עצבני20/04/14, 00:01
זה לא הוגן שלת"א יש 3 קבוצות בליגת העל, בעוד שיש ערים אחרות בלי אף קבוצה. צריך לשנות את התקנות כך שלכל עיר אפשר שיהיו עד 2 קבוצות בליגה.
בני יהודה היא הסדין האדום של מכבי חיפה, וזו הקבוצה שהחיפאים הכי הכי שונאים, אחרי שהרסו לנו את האליפות.
זה לא בסדר שלפ"ת, נתניה או רמת השרון לא תהיה אף קבוצה בליגת העל בעוד שלת"א יהיו 3. יש לשנות את התקנון כך שלכל עיר אפשר שיהיו עד 2 קבוצות בליגה מסויימת.
השב   •  944
אוהד בני יהודה20/04/14, 02:47
מי צריך עוד קבוצה צפונית שיש את עכו וקירית שמונה
השב   •  45
אילן20/04/14, 03:24
השב   •  13
ירקרק20/04/14, 16:28
באליפות השנייה של גאידמק מכבי חיפה מכרה את המשחק לאשדוד, ובני יהודה כמעט ירדה, המזל שגם מכבי ת"א מכרה לבני יהודה את המשחק וכל המשחקים נמכרו וכפ"ס שהייתה במקום לפני אחרון ירדה. אבל זה אומר שבגדנו באחים הירוקים כדי לתת משחק לאשדוד. ובני יהודה יכלו לרדת בגללינו, כך שהם לא היו צריכים לעזור לנו אחרי שהורדנו את כפס סבא על חשבון אשדוד.
השב   •  21
צפוני21/04/14, 10:18
זה הנימוק הכי מטומטם ששמעתי לאחרונה. קבוצה צריכה לשחק בליגת העל כי זה מגיע לה! לא לפי איפה שהיא ממוקמת בארץ.
תגיד שאתם שונאים אותם כי הם ספורטיבים ולקחו מכם אליפות. אל תתרץ עם השטויות האלו.
המועדון שלך מגעיל והאוהדים עוד יותר
השב   •  51
עידן21/04/14, 10:48
אין דבר כזה "לקחו לנו את האליפות", יש "לא שיחקנו מספיק טוב במשחק הגורלי של העונה"
השב   •  51
7
לא בטוח שזה מה שיעזור לרמה לעלות19/04/14, 23:57
נתחיל מזה שיש לי את כל הכבוד ללוד ואם יעלו סחתיין מגיע להם. הם גם ככה כל שנה בצמרת הלאומית. אני רק תוהה, מה תהיה הרמה בליגה כזו שכוללת המון קבוצות ללא קהל? זו תהיה ליגה לאומית בהתהוות. לא רואה לאן זה מתפתח כל עוד ההתאחדות לא משווקת את המוצר הזה שנקרא כדורגל שנים על גבי שנים. אני לא חושב שזה יעזור לרמה לעלות. כי כדורגל בלי קהל לא שווה כלום ולא משנה כמה נשמה יש שם. עובדה שהפלייאוף התחתון לא משודר בכלל. זה לא מעניין אף אחד. אם מכבי חיפה או כל גדולה אחרת הייתה משחקת שם אז ברור שהיו משדרים. גם אני אוהב את הקבוצות הקטנות שמשחקות עם הנשמה.אבל ליגה ראשונה זקוקה לקהל ובדחיפות. זה שנתניה חוזרת זו בשורה מצויינת לליגה. הבעיה שהקבוצות בלי הקהל רק מתרבות וזה ממש לא בשורה טובה לעתיד הכדורגל. בעיקר כשהרמה כל הזמן יורדת ולא רואים שום אופק למוצר הזה.
השב   •  21
6
פ"ת ללאומית19/04/14, 23:45
מהן תהיה מכבי פתח תקוה !
ואני "אוהד" אותם רק בגלל אבי לוזון
השב   •  361
אורבך20/04/14, 00:33
השב   •  100
5
אור19/04/14, 23:34
אם כל שנה נגיד שמגיע לקבוצות בלי הקהל לרדת איך הן ימשכו קהל?
קהל מגיע עם הצלחות ולאט לאט נשאר גם ברגעים הקשים. קחו מצב שרעננה, או רמת השרון ישארו בליגה עוד שנים, יבנו קבוצה אטרקטיבית אז יהיה קהל פתאום ולאט לאט תיבנה מסורת.
דוגמא טובה זה מכבי חיפה שעד לפני יותר מ20 שנה היתה בארצית וכנראה שגם בלי קהל והיום קבוצת צמרת שמתמודדת על כל התארים ועם קהל רב
השב   •  92
4
אדום19/04/14, 23:33
לא הבנתי מה אתה רוצה?
בסופו של דבר מי שמשחקת כדורגל יפה וראויה להיות בליגה תהיה בליגה ואם לא אז היא תרד.
אף אחד לא מוריד ליגה קבוצות בגלל שאין להם מספיק אוהדים.
השב   •  60
3
אדום19/04/14, 23:30
מילים כדרובנות
השב   •  32
2
שלום19/04/14, 23:27
נמאס שאומרים על קבוצות שהן לא ראויות למרות שהן משחקות טוב על כר הדשא!

מסכים עם כל מילה! אחלה טור!
השב   •  101
1
אבי סמדג''ה19/04/14, 23:26
אהבתי
השב   •  92
אסור לפספס
נגןמה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
מה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
נגןכמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
כמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP