יום שני, 08.07.2024 שעה 04:15
ארי שמאי

זו כבר לא גניבת דעת, זה שוד

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: הפ' צריכה לאחל לבן שמעון הצלחה, שגם לאומוניה תהיה דרך, לא רק לנו. ושרגב תציע להרוג את אנלקה, במזרחי ישמחו

1. "הקבוצה היותר טובה הפסידה" אמר רן בן שמעון ולא גנב הפעם דעת, "זה קורה בכדורגל". והוא צודק רן, זה "קורה" בכדורגל, ולהפועל השנה זה "קרה" רק פעם אחת, הערב. פעם או פעמיים "קרה" שניצחה למרות שהיתה פחות טובה, ובהרבה יותר משחקים "קרה" שהפסידה בגלל שהיתה יותר רעה. עכשיו אני מבין על מי השיר זה "קורה" כשהדרך (לבן שמעון יש הרי כזו) מתמשכת.

2. "מבחינת היכולת זה לא המקום הריאלי שלנו", כן גנב הפעם דעת המאמן הרהוט, והצצה מהירה בטבלה גילתה שמלבד אולי הפועל חיפה (וגם זה בכלל לא בטוח) שתקציבה נמוך מזה של בן שמעון בעשרות מיליוני ₪, שאר הקבוצות שמקדימות אותנו עולות עלינו ביכולת ללא ספק. אז מבחינת היכולת מר בן שמעון, זה כן המקום הריאלי שלנו, אלא אם תזכיר לי מתי בדיוק ניצחנו אחת מהן. וזו כבר לא גניבת דעת, זה הרבה יותר קרוב לשוד.

3. והקבוצה המעניינת ביותר בכדורגל העולמי היום היא אומוניה ניקוסיה, שרבים מאוהדי הפועל נושאים תפילה לאל שבו הם לא מאמינים, שיגרום ליו"ר שלה להחתים את בן שמעון. הגיע הזמן שגם לאומוניה תהיה דרך, לא רק לנו.

רן בן שמעון (משה חרמון)
רן בן שמעון. אוהדי הפועל נושאים תפילה שיו"ר אומוניה יחתים אותו (משה חרמון)
 

4. בראיון השבוע אמר בן שמעון שהוא קיבל תנאים טובים, אבל יש כמה בעיות שהולכות עם הפועל כמה שנים וקשה לו לשנות אותן כרגע. נכון בן שמעון, שנים כבר הפועל נראית כל כך גרוע, וההגנה שלה מסננת, ולא אתה בחרת את הבלמים המשונים, הם הלכו עם הפועל כבר שנים. וזו לו גניבת דעת, זה כבר שוד מזויין.

5. ליאור לוי, למרות בעיטת העונשין לה גרם שלא באשמתו, היה המצטיין היום בהפועל, כנראה בגלל שתופקד לראשונה כמגן ימני ולא שמאלי. ולשבץ שחקן שאין לו רגל שמאל באגף השמאלי של המגרש, זו דווקא בעייה חדשה בהפועל, ולא בעייה של השנים האחרונות. בזה אפילו רן בן שמעון יודה.

6. וחייבים להגיד מילה טובה לרן בן שמעון שבאותו ראיון גם הודיע מפורשות כי לא ידרוש מהפועל לשלם לו את כל שכרו במידה שיפוטר. ובאמת שיש לאחל לבן שמעון, אחד שיודע כדורגל, אבל לא הצליח להוכיח את זה בהפועל, הצלחה בהמשך הדרך, אבל בלעדינו.

רמי כהן (יניב גונן)
רמי כהן. אי אפשר שלא להסכים עם ההצעה להעביר אותו לכדורגל (יניב גונן)
 

7. ואי אפשר היה שלא להסכים עם הסטטוס של סיימון כץ בפייסבוק לפיו היה רוצה "לייבא" מקבוצת הכדורסל של המועדון את היו"ר רמי כהן, כי כבר שנים אין בכדורגל יו"ר. אני במקום סיימון הייתי ממליץ להעביר את זכויות הניהול של קבוצת הכדורגל, לעמותת הכדורסל, שהיא ההפך הגמור ממה שקורה "בחצר" של רמון. כי בכדורסל באים מאהבה ואהדה, והכל שם שקוף, ואין קומבינות, והבעלים ידועים, והכל מחלחל אל המגרש, שם משקיעה החבורה המרגשת את כל מה שיש לה, ולמאמן באמת יש דרך, ולא לקפריסין.

8. אה, ולא בגלל השופט החלש גרינפלד ששורק לפנדלים גבוליים רק בצד אחד של המגרש הפסדנו. מעניין אבל אם גם הוא מקבל הרצאות מהמנטור הסקוטי היקר של דני קורן.

9. מעניין היה להיווכח שדווקא רבים מאוהדיהן של בית"ר ומכבי, שתי קבוצות שמובילות במדד שנאת הזרים ביציעים, נרעשו כל כך מהתנועה של אנלקה, ודווקא אוהדי הפועל "השמאלנים" התרגשו פחות מהתנועה שמושווית למועל יד. מעניין.

מירי רגב (ONE)
מירי רגב. כאילו מישהו בוועדת המשמעת באנגליה סופר אותה
 

10. ומשעשע ולא בלתי צפוי היה לשמוע שחברת הכנסת העממית מירי רגב קוראת להדחתו של אנלקה מהמגרשים, כאילו מישהו בוועדת המשמעת של הפרמייר ליג סופר את רגב, אפילו שהיא תת אלוף במילואים. מצד שני הסיכוי שלה לגמור לאנלקה את הקריירה שקול לסיכוי שלה להעיף את סכנין מהליגה ושקול אפילו לסיכוייה להעביר את הצעת החוק לספח את בקעת הירדן. אז אם כבר הצעות פופוליסטיות חסרות סיכוי, אולי שתציע להוציא את אנלקה להורג ולספח גם את הגדה השניה של הירדן. ביציע המזרחי בטוח יאהבו את זה. גם להם הרי יש דרך.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
יורו 2024 ראשי יורו
פנטזי יורו
משחק הניחושים
לוח משחקים להדפסהכדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים