יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:30
ארי שמאי

שקשטן ימונה למנג'ר בהפועל

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: הבנו שחולדאי כבר מזמן מכביסט, אז שישאיר לנו את אולם אריק איינשטיין. וגם: אולי בן שמעון סובל מקוצר ראייה?

1. ונפתח בברכות. כל הכבוד למאמן היקר והרהוט, רן בן שמעון, שלמד מטעותו עליה הצבענו לא רק אנחנו כאן, והחליט לפתוח עם הישראלי ישראל זגורי במקום הברזילאי לוקאס סאשה. זגורי היה המצטין במגרש, בישל שער יפהפ'ה וכבש שער יפה עוד יותר, ובמשחק אחד נתן יותר ממה שנתן לוקאס בעשרה. וזה יתרון שמאמן יודע להכיר בטעויות שלו, ממש כפי שעשה במקרה דני עמוס. חבל רק שבבחירת שחקנים לסגל הוא הרבה פחות טוב.

2. ואולי יודה סוף סוף בן שמעון גם בהשארתו התמוהה של שי אבוטבול מחוץ להרכב.(שאגב היה היום חולה). כי גם בגילו המאוחר ראוי אבוטבול לדרוך על הדשא כבר מהדקה הראשונה, מה גם שניכר בקבוצה שחסר לה מן מאמן שחקן ממריץ על המגרש. לטיפולך רן.

3. ואולי הבעיה של רן היא בכלל קוצר ראייה, אחרת אי אפשר להבין את ההתעקשות התמוהה שלא היה צריך להשרק פנדל לחובת הקבוצה שלו, גם אחרי שצפה שוב ושוב, יחד עם שדרני הקוים, באיפון שעשה צ'וקול. לטיפולך מורדי דדון.

4. הבטחתו של מחריב אוסישקין לשווא, רון חולדאי, לדאוג להנציח את זכרו של אריק איינשטיין מבלי להתחייב שהמגרש שמוקם בדרייב אין יקרא על שמו, היא דבר מדאיג. וכשהיא מלווה ברוח גבית של חלק מאוהדי מכבי שכבר מתחילים לומר כי מדובר במגרש עירוני שאל לו להקרא על שם אוהד הפועל, מגבירה את הדאגה. כי ידוע שהקיבוצניק לשעבר ואיש תנועת העבודה חולדאי שמספר לכולם שהוא אוהד הפועל תל אביב, הפך בשנים האחרונות למכביסט שיושב עם דיוויד פדרמן בטורקיז בשישי בצהריים, ערב אחרי שישב עם "הרולקסים" בהיכל השנוא ביד אליהו. אז כבר עכשיו נאמר, האולם החדש חייב להקרא אולם אוסישקין על שם אריק איינשטיין, ומצידי שלאצטדיונים העירוניים בהם תשחק מכבי יקראו על שם אנשי הרוח והאומנים של מכבי, ואם אין כאלו, שיקראו להם על שם שמעון (עד 120) מזרחי או רון (גם עד 120) חולדאי.

אוהדי הפועל ת&qout;א זוכרים את אריק איינשטיין (רדאד ג´בארה)
אוהדי הפועל ת"א זוכרים את אריק איינשטיין (רדאד ג´בארה)
 

5. ואם כבר אריק איינשטיין, זכר אוהד דגול לברכה, זה המקום לציין שמלבד כשרונותיו ואישיותו המקסימה, עיצב איינשטיין (יחד עם עלי מוהר כמובן) את ה-DNA של אוהדי הפועל. כי בעשור בו השיר של מכבי דיבר על "היום כל אחד הוא מכבי תל אביב", בחר איינשטיין לשורר "הפועל שוב הפסידה ואיזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם ת'לב". כי כאלו אנחנו, לא רואים בניצחון חזות הכל, ולבטח לא רוצים שכל אחד יהיה הפועל תל אביב. רק זה חסר לנו.

6. וגם בגלל שאנחנו יודעים להפסיד ולא רואים בניצחון חזות הכל, הגיע הזמן להכין את העונה הבאה, כי על אליפות אסור לנו אפילו לחלום. זה הזמן להעלות צעירים מהנוער "ולבשל" אותם לעונה הבאה, ואל תספרו לי שאין לנו במחלקת הנוער כישרונות ראויים. הרי מי שעומד בראש המחלקה הזו כבר שנים, הוא מאיר אורנשטיין, שבנוסף על כך שהוא בעל תואר דוקטור לחינוך מאיזו אוניברסיטה רומנית, הוא גם משתכר כארבעים אלף שקלים בחודש, ומתותח כזה היינו מצפים שיינהל מחלקה שמצמיחה הרבה יותר מכישרון אחד.

דרור קשטן. תואם ג´ורדי בהפועל (חגי ניזרי)
דרור קשטן. תואם ג´ורדי בהפועל (חגי ניזרי)
 

7. בבני יהודה המצב קטסטרופה, ומבלי להיכנס לדיון בשאלה מה אחריותו של דרור קשטן למצב והאם הוא צריך להתפטר אם לאוו, ראוי יהיה אם חיים רמון והחברים יחשבו עליו כאופצייה ראוייה למשרת המנג'ר. אם במכבי זה עובד טוב עם קרויף, אין סיבה שזה לא יעבוד אם אחד משני המאמנים הכי טובים שהיו כאן מאז ומעולם. את השני, דוביד שווייצר הגדול, הרי אי אפשר להביא. הוא נמצא עכשיו במקום בו נמצא אריק איינשטיין.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר