יום שלישי, 22.04.2025 שעה 22:16
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אלון חזן

מהניצחונות הגדולים

אלון חזן בטור אישי ל-ONE: איזו הצגת כדורגל קיבלנו בבלומפילד. יצחקי מרשים, זהבי הטוב בארץ ומכבי חזקה. חיפה - כמו להשוות מנת שף למנת פלאפל

וואו, וואו, וואו. איזו הצגת כדורגל קיבלנו בבלומפילד. מכבי תל אביב הגיעה למשחק מול פרנקפורט עם שתי מטרות: הראשונה - להגדיל את הסיכויים להעפיל לשלב הנוק אאוט הליגה האירופית, והשנייה - להשכיח את התקלה שאירעה בשני מול הפועל באר שבע.

כבר מההתחלה ראינו את פאולו סוזה מפיק לקחים מההפסד בווסרמיל. הוא הכין את מכבי בצורה יותר אחראית, כשבחר לשחק עם שלושה בלמים במרכז ההגנה. לכאורה, כשמדברים על שלושה בלמים עולה מחשבה שמדובר במערך הגנתי. אך לא כך היה. במחצית הראשונה ראינו את מכבי באחת מתצוגות הכדורגל הגדולות בהיסטוריה של קבוצה ישראלית באירופה.

בשבועות האחרונים עלה וירד שמו של ברק יצחקי. מה הסיבה שהחלוץ לא זוכה לדקות משחק? אני חושב שיצחקי ומונס דאבור גרמו לצהובים להיות מסוכנת. יצחקי ענה לכולם על כר הדשא עם צמד מרשים. בנוסף, הוא עבד ללא הרף וסייע בחלק האחורי. מרשים מאוד. כל הדברים האלו הפכו אותו משחקן שנעלם על הספסל לסוג של באנקר בהרכב. קשה לי לראות את סוזה מוריד אותו מכר הדשא בשבועות הקרובים.

שחקני מכבי חוגגים (יניב גונן)
שחקני מכבי חוגגים (יניב גונן)
 

ב-0:3 של הצהובים במחצית, אף אחד לא חשב לרגע שפרנקפורט תחזור למשחק. מכבי כקבוצה הציגה משחק קבוצתי מדהים ב-55 הדקות הראשונות, אך מה שבלט לרעה - היכולת המזעזעת של חואן פאבלו קולינאס בשער. השוער הספרדי גרם לשחקני ואוהדי הקבוצה להתגעגע לווינסנט אניימה ונגד הגרמנים הוא היה רע מאוד ואיבד את הביטחון לחלוטין. אני מאוד מקווה שהוא ביזבז את כל הטעויות שלו במשחק אחד.

את הדובדבן שבקצפת שמרתי לסוף והוא כמובן ערן זהבי. אני לא אוהב להכתיר שחקנים ולהכריז עליהם כטובים בליגה. אבל אין שום שספק שלאף קבוצה אין שחקן שיכול להשפיע על המשחק כמו זהבי. היכולת שלו לנוע מהחלק האחורי לחלק הקדמי ולהפוך לשחקן לא מסוכן לשחקן מאוד מסוכן ברחבת היריב, והיכולת שלו להעביר את ההתקפות מהחלק האחורי לחלק הקדמי, הן דברים שאין לאף שחקן בכדורגל הישראלי. בנוסף יש לו יכולת סיום מדהימה.

ממצב של ניצחון בטוח, הצהובים הצליחו להחזיר את הגרמנים לעניינים. כל מי שהיה בבלומפילד נזכר במשחק מול באזל, בו מכבי חזרה מ-3:0 ל-3:3. השריקה של הפנדל לטובת הקבוצה המקומית בתוספת הזמן, גרמה לשמחה גדולה יותר מכל אחד מהשערים. אי אפשר היה לסיים את המשחק הזה בצורה יותר מדהימה - הפאננקה של זהבי פשוט גאונית והוא היה ראוי לכך.

אחרי התצוגה המדהימה של מכבי תל אביב, קיווינו לראות את מכבי חיפה עולה על דרך המלך מול פאוק סלוניקי. אבל ההבדל בין המשחק של הצהובים מול הירוקים הוא כמו להיכנס למסעדת יוקרה, לקבל למנה ראשונה צלחת משף מפורסם ולמנה עיקרית לקבל חצי מנה פלאפל. פשוט מדהים לראות את חוסר הביטחון של חיפה. בעונה הקודמת היא זהרה על כר הדשא. שחקנים היו עמוסים בביטחון והקבוצה הפגינה תצוגת כדורגל מרשימה. פתאום, אותם שחקנים הפכו לחבורה של ילדים מבוהלים. אין שחקן אחד שמתנפל על המשחק. אי אפשר לראות אכפתיות אצל השחקנים. כולם מחכים שיקרה משהו.

אנדלובו עולה לכדור גובה (משה חרמון)
אנדלובו עולה לכדור גובה (משה חרמון)
 

אני בטוח שאריק בנאדו חושב יום ולילה על המצב. הוא צריך למצוא לעצמו 13-14 שחקנים שאיתם ירוץ, גם במחיר של הפסדים. קשה לקחת שחקן כמו סארי פלאח, שלא היה בסגל בכלל בתחילת העונה, ולשים אותו בהרכב. כך גם עידן ורד ורן אבוקרט. הם אמורים להיות אלו שימשכו את הקבוצה מהבוץ? אני עדיין מאמין שאם בנאדו ימשיך בדרך שלו, ישחרר את הרסן מרובן ראיוס וייתן ביטחון לשחקני הרכב. אם יעשה את כל זאת, אולי חיפה תחזור לקדמת הבמה. עצוב לראות איך היא משחקת כרגע.

לכתבה זו התפרסמו 302 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 302 תגובות ב-148 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
148
איציק ניניו10/11/2013 13:11
ל-147 גם חיפה במקום 15
השב   •  10
147
אוהד ותיק09/11/2013 10:23
זה לא תחתית ?
השב   •  00
146
מאיר08/11/2013 20:43
אולי קציצות עם ירוקת
השב   •  20
145
אודי08/11/2013 19:14
השב   •  03
144
דמיטרי08/11/2013 18:06
אז מה באמת אתם חושבים מה זה כדורגל בכלל?
במחצית השנייה מכבי לא היתה בכלל קיימת על המדרש וזה מזל גדול שלא הפסידו. אם תשאלו אותי ותגידו שאי אשפר לחשק בקצב כזה 90 דקות. אני אענה שיש דבר כזה בכדורגל כמו טקטיקה וטכניקה ומצב פיזי של שחקנים. במכבי חסר שלושהם.
אני למשל ראיתי את המשחק ובמחצית השנייה התביישתי. איך אפשר לחשק כל כך גרוע?
פשוט בושה!
השב   •  45
143
אבירם08/11/2013 17:19
אל תשכחו שזה ההרכב השני של פרנקפורט
הניצחון לא כזה גדול
השב   •  12
יובל08/11/2013 17:50
בלי להתחשב בשחקן הרכב פצוע. תתרכז קודם בלהוציא כמה נקודות בבית פח שלך ובליגה יקבוצה תחתית לא מפרגנת
השב   •  00
142
מכבי08/11/2013 16:00
מה הרכב חסר כולה שתי שחקני הרכב היו חסרים גם לנו מיכה היה חסר תפסיקו לבלבל תמח ניצחון גדול בורדו בחוץ זה גם ניצחון גדול . אוהדי הגועל מביאים לי ניצחונות מאלף תשכח אותי.
השב   •  10
רועי09/11/2013 21:00
פריצה נכנס רק בסוף עם בוהן שבורה. מכבי חיפה לא מצליחה להשיג חצי מהנקודות שלנו בבית עם קבוצות ברמה של הליגה הארצית.
השב   •  00
141
ירושלמי08/11/2013 14:02
אתם לא מפתיעים הכל טקטי ומגעיל ביתר של גאיידמק הייתה מפרקת אתכם כבר בהתחלה פשוט היינו עם מאמנים גרועים
השב   •  03
איציק מ08/11/2013 14:21
השב   •  20
רק ביתר08/11/2013 14:37
אין להם זרים ברמה של בואטנג מירוסביץ לרואה ואלבארז
השב   •  11
ארמונד08/11/2013 14:53
רציתם בארסה קיבלתם חמסה
השב   •  11
רום08/11/2013 16:16
השב   •  00
140
שמואל זלמנוביץ08/11/2013 13:45
את מי זה מעניין מה אחרים אומרים. ברקו לשלטון.
השב   •  02
יאיא08/11/2013 17:48
אתה אידיוט בהמת אדם ורוב העם מתעב אותך. די להתחזות!
השב   •  10
139
מצפן08/11/2013 13:34
עוד 100 שנה לא תגיעו למה שעשינו ביבשת אירופה,בחצי תקציב.אני רק מזכיר את מילאן,ופריס,ועוד הרשימה ארוכה.
השב   •  15
איציק מ08/11/2013 14:19
שירבו כאלה לכל מי שמשתתפת בליגות האירופיות.
השב   •  11
יוד זין08/11/2013 19:00
אל תשכח שבליגה האירופית משחקות כל אלה שבאותה תקופה היו פחות טובות, ולא הגיעו לליגת האלופות. אתה מדבר על צלסי ומילאן שהיו אז חלשות מאד
השב   •  01
138
HTA\08/11/2013 13:14
הפועל תל אביב 2 - צ''לסי 1
השב   •  21
137
צהוב שמח08/11/2013 13:12
כשמכבי תיתן כמה נצחונות יפים בצ׳מפיונס או בליגה האירופית, ה״הישגים״ שלכם באירופה ממילא לא יהיו רלוונטיים, השושלת רק התחילה, אתם לא מסוגלים להבין מה מתרחש סביבכם, את הכאפה האמיתית תקבלו עוד שנה שנתיים, ואז תבינו את המשמעות האמיתית של הערב הזה.
השב   •  41
136
מוכי הדרוזי08/11/2013 12:48
מסכנים אוהדי הפועל תל אביב בחודש רואים אולי כתבה אחת על הקבוצה שלהם והם רואים בכל שבוע 8 או יותר כתבות על הקבוצה הצהובה מתל אביב אז הם מתפרקים בתגובות בכתבות שלנו אז חברים להבין אותם ולהתיחס אליהם טוב.וכנ״ל אוהדי חיפה שרואים רק כתבות מצטערות על הקבוצה שלהם..(התיחסותי כמובן לכל האוהדים הלא מפרגנים בכלל)..ובהצלחה לכולם..
השב   •  01
135
אדום08/11/2013 12:36
מפרגן למכבי על נצחון יפה מאוד,בלי טיפת זלזול,אבל לומר אחד הנצחונות הגדולים על קבוצה מתחתית הבונדסליג עם הרכב מחליפים זו כבר הסחפות.להזכירך את עונת האליפות שלנו שסיימנו מקום 1 בבית עם נצחונות על המבורג שהייתה בצמרת הגבוהה! וסלטיק ותבוסות קשות שהנחלנו לראפיד וינה באותה עונה.לא מדבר בכלל על שאר הנצחונות המפוארים שלנו באירופה כל השנים.. אין ספק מכבי קבוצה מעולה ובתקופה זו לא רואה אותנו ממטר,אך בוא לא נתבלבל באירופה הם עדיין ומקווה שיישאר כך נר לרגלינו.
השב   •  86
איציק הצהוב08/11/2013 13:42
לרגע לא מטילים ספק בניצחונות ענקיים שלכם באירופה.
הוא בסך הכל אמר: אחד הניצחונות והדגש על אחד !
פרנקפורט בתחתית ?
בדוק עצמך.
השב   •  13
רועי09/11/2013 21:01
השב   •  01
134
צהוב בלב08/11/2013 12:13
אלון חזן לא אמר שזה הניצחון הכי גדול הוא אמר שזה אחד מהניצחונות הגדולים !! גם הניצחונות שלכם היו גדולים
אבל היום כולם כבר יודעים שבלומפילד הוא אחד האיצטדיונים הכי ביתיים באירופה תשאלו את פרנקפורט באזל פ.ס.ז אולימפיאקוס פאנאטניקוס
השב   •  10
133
נועם לוי08/11/2013 12:03
הכול נכון. צודק האדום שמדבר על צביעות, צודק הצהוב שמתגאה בקבוצה הנוכחית. הכול נכון כי בכדורגל שלנו לכל קבוצה יש את כמה דקות התהילה שלה. חיפה בשנות ה2000, מכבי מזמן והיום והפועל נזכרת לסירוגין. ככה גם ביתר וזהו בהנחה שהפועל פ"ת של מזמן מזמן פג תוקף. חאלס עם ההשוואות זה נמאס. אם היה קצת יותר פירגון בין הרביעיה הזאת הייתי נהנה יותר.
השב   •  73
יובל08/11/2013 17:53
איזה תגובה יפה
השב   •  00
132
אדון חזן08/11/2013 12:03
מה אתא מתלהב נצחו קבוצה עלובה מתחתית הליגה . בקשי מכירים את שמה היא לא מילאן ולא צלסי ולא פרמה ולא מנצסטר ולא ספורטינג ולא פריס
השב   •  32
131
שלמה08/11/2013 12:01
30 דקות אחרונות היה קרוב ל5:3 לפרנקפורט. הכדורים שרקו ליד הדיר ורק במזל הם יצאו חיים משם. המשחק הזה כמו הבאר שבע והקודם בפרנקפורט הוכיחו שהשוער וההגנה דל מקרבי בינוניים
השב   •  24
רום08/11/2013 16:15
שנגמר כמו שנגמר, בדוק שיהיו שיחות עם השוער ועבודה איתו ועם ההגנה אבל המשחק ללא ספק היה בין הטובים של קבוצה ישראלית באירופה
השב   •  00
130
אוזמן הנביא08/11/2013 11:46
לך סאלח
השב   •  02
אורי08/11/2013 17:49
השב   •  10
129
חסוי08/11/2013 11:35
שפרנקפורט שיחקו בהרכב שלישי הם שיחקו עם 7 שחקנים שפתחו במשחק הקודם ה-4 שלא פתחו הם רודה,ברנטה,קדבאץ ואושפיקה שהשניים האחרונים שיחקו במחצית השנייה מה שגם שאושפיקה שחקן הרבה פחות טוב מדג''אקפה אז ככה יצא שזה 8 שחקני הרכב כשאחד נכנס מחליף ורק שני שחקני הרכב לא שיחקו אז ממתי שני שחקני הרכב שלא שיחקו זה הרכב שלישי של קבוצה תעשו לי טובה.
השב   •  60
גיל08/11/2013 12:15
שמכבי משחקת על רוטציה מה שאומר שגם היא עלתה עם הרכב שונה ממשחק שעבר ושונה ממשחק קודם וכן הלאה.
השב   •  20
128
רוברטו08/11/2013 11:21
אחד הניצחונות הגדולים ?! נספחת קצת מר חזן - סה"כ ניצחון על קבוצת תחתית מגרמניה (מקום 15 עם שני ניצחונות בלבד בכל העונה). איפה הניצחונות הגדולים של הפועל ת"א: ניצחונות על צ''לסי, מילאן, פ.ס.ז'', בנפיקה, סלטיק, ריינג''רס, המבורג, פארמה, לוקומוטיב מוסקבה . שלא לדבר על הניצחון של מכבי חיפה על היונייטד
השב   •  62
127
חסוי08/11/2013 11:16
תבדוק את העובדות ואחרי זה תדבר חיפה סיימו עם 7 נק'' ניצחון על יונייטד ניצחון על אולימפיאקוס ועוד תיקו עם אולימפיאקוס אבל ללברקוזן הם הפסידו פעמיים אז תדייק בעובדות לישראל עד היום היה ניצחון אחד מול קבוצה גרמנית הפועל מול המבורג והיום התווסף עוד אחד מכבי נגד פרנקפורט.
השב   •  20
126
עידו08/11/2013 11:14
מכבי חיפה לא יכולה להסתפק בשחקנים בינוניים בחוד ולקוות שיהיה טוב.

אנחנו קבוצה שמשחקת כל משחק מול בונקר, אם בחוד יש שחקנים בינוניים אז אין גולים.
השב   •  11
125
מושיק המאמן08/11/2013 11:11
צודק בהחלט רק קומץ עלוב של פנאטים כבר יורה בכולם,בשחר בבנאדו ובשחקנים.יתכן והכעס מוצדק אבל יש דרך למחות וצריך סבלנות ארוכה מהרגיל.במקום בנאדו הייתי בונה הרכב צעיר וחדש ואיתו "מתחיל" את העונה,מספיק עם המאכזבים. כמה זמן יקח למישהו להבין שטוואטחה לא מגן,צריך לשים מגן מאחוריו ושהוא ישחק קשר בשמאל,עם המהירות יגרום לעוד מצבים ברחבת היריב.
השב   •  10
124
אולטראס08/11/2013 11:09
בסדר ניצחתם מגיע לכם כול הכבוד.
בסדר אתם הקבוצה הכי טובה בליגה.
בסדר אתם ברמה אחת מעל הליגה.
אבל להגיד שזה הניצחון הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי ?
תעשו לי טובה נו באמת למה מי הם פרנקפורט ? עוד קבוצה בליגה הגרמנית שלא עשתה כלום.
אלון חזן אני לא יודע עם היית בארץ בין שנת 2000-2010
תעשה גוגל .
השב   •  31
123
מושיק המאמן08/11/2013 11:06
בהרבה מקומות עושים רוטציה גם אם זה לא נראה לכמה פרשנים (ברקוביץ'' למשל.)אז לחיפה זה מצליח פחות כי המצבים קיימים רק הגולים לא נכנסים.לא ברור מה מיהר בנאדו להוציא את גוזלן ולהכניס את אבוחצירע.אהבתי שהכניס את ריאן שהייתי מעלה יחד עם גוזלן בהרכב.
השב   •  10
122
דרור08/11/2013 10:57
שקבוצה מהבונגסליגה הראשונה היא קבוצת פח ?
תחשוב על תצוגת הקהל הכי מדהימה שראית אי פעם מקבוצה ישראלית.
כל זה מתגמד אני חייב להודות ממה שראיתי בטלויזיה לפני שבועיים מהקהל הגרמני.
אתה קולט מול איזה פאר של כדורגל אירופאי אנחנו משחקים
וגורם לאיזה טמבל שגר בפתח תקווה ואוהד את מכבי חיפה או הפועל לחשוב שמדובר בשכונה ??

מה נראה לך מכבי תל אביב, חיפה והפועל זה ברצלונה ריאל מדריד ובאיירן מינכן ?
זה בהחלט עוד אחד מהרגעים בגדולים של הכדורגל הישראלי, מהמשחקים שגם עוד 20 שנה יגידו ה4:2 על פרנקפורט כמו שאומרים ה3:2 על צרפת וה2:0 על יגולסלביה 50 שנה אחרי (הנצחון הישראלי הגדול ביותר בכל קנה מידה בכל הזמנים משווה את זה ללהדיח את ברצלונה מליגת האלופות לפני שנתיים)
השב   •  12
121
אדום מאוכזב ועצוב08/11/2013 10:32
השב   •  00
120
קוקן08/11/2013 10:07
תמשיכו להשמיץ לזלזל חהגיד שזאת קבוצת תחתית להמעיט בערך הניצחון. הכל מקינאה ! אתם תדברו ומכבי תגיע להשגים . קונה את הסידור הזה
השב   •  11
119
רוני08/11/2013 09:51
השב   •  02
118
יוסי08/11/2013 09:32
לפני כמה שנים שהפועל נתנה תצוגות כדורגל בליגה האירופית עם בבית עם סלטיק המבורג וראפיד וינה אמרתם: מה זה ליגה אירופית בכלל?! . מעניין עכשיו שאתם שם זה הנצחון הגדול של קבוצה ישראלית. אין יותר צבועים ממכם, מתי תבינו את זה?
השב   •  68
לבבי08/11/2013 09:50
מעולם לא הייתם כמונו ולעולם גם לא תהיו.
השב   •  21
הצהוב08/11/2013 09:56
מצידי תקראו לנו צבועים, יהירים ומה שאתם אוהבים לשיר שם בשער 5, ואנחנו נמשיך בשלנו. נתראה בדרבי.
השב   •  00
מכביסט08/11/2013 10:38
להפועל של אז

אתם ניצחתם ברוב המשחקים 1-0 קטן יקבוצה מגעילה
פה ראינו תצוגה שלא ראו מאף קבוצה ישראלית

הכושר של השחקנים במכבי הוא פשוט ברמה אירופאית לכל דבר
אין מה להשוות בין שני הקבוצות בגלל הצוות הזר במכבי שמביא איכויות מאירופה
כל עוד אף קבוצה ישראלית לא תאמץ את השיטה של מכבי אנחנו נמשיך להגדיל את הפערים מהאחרות
השב   •  00
יוסי08/11/2013 10:55
לא ציפיתי לתשובות אחרות ממכם, כהרגלכם לא עונים לעניין ושוכחים מה האכלנו אתכם בעשור האחרון. ולמכביסט כנראה שכחת את החמישייה לראפיד וינה ואת השלישייה בחוץ מול 50000 אוסטרים. לכו כולכם לישון בבקשה
השב   •  51
117
לא מאמין08/11/2013 09:30
ההתלהבות? הם ניצחו קבוצה שכנראה תרד ליגה בבונדיסליגה וגם הגרמנים עלו עם חצי הרכב למשחק. זה לא הישג גדול זה בושה לכדורגל בארץ שיש מי שמתלהב מהישג זעיר ומטופש שאין להשוותו בשום צורה להישגים הגדולים באמת של הפועל ת"א ומכבי חיפה. תרדו מהעץ
השב   •  35
116
מכביסט08/11/2013 09:28
חיפה הפועל קבוצות של אז זה לא ברמה של היום קבוצות רק עולות בקושק כשהשנים עולות יותר כישרונות יותר אימון שים לב שלאט לאט השחקנים הטובים בזמנים הם כבר לא פעם בכמה שנים מגיע אחד ותשווה את באיירן של 2010 להיום או כל קבוצה חוטץ ממנצסטר שפשוט היה לה פשלה למרות שזה היה ניצחון גדול שבתור אוהד מנצסטר לעולם לא הבנתי
השב   •  03
115
עומרי08/11/2013 09:26
מול ויסלה קראקוב רצינו בארסה קיבלנו חמסה!
השב   •  10
יאללה ביתר08/11/2013 18:26
ניצחנו את ויסלה שניצחה אחרי זה את ברצלונה הגדולה שלקחה טראבל באותה עונה..
השב   •  00
114
צ''יצ''ו08/11/2013 09:14
הפועל
השב   •  00
113
Iחיד08/11/2013 09:08
אני חיב לחלוק עלך אדון חזן. אחד הנצחונות הגדולים זה מכבי חיפה נגד מנצטר יוניטד בשלוש אפס בקפרסן.
השב   •  73
שי08/11/2013 09:22
מנצ׳סטר שיחקה בלי 7 שחקני הרכב ! ורוב השחקנים היו מתחת לגיל 22 ! חוכמה גדולה !
השב   •  12
עידו08/11/2013 11:08
וזה באמת אחד הנצחונות הגדולים, ביחד עם הנצחון על מצ''סטר, פארמה ופסז'' שלנו ,ביחד עם הנצחונות על צ''לסי ושאלקה של האדומים והנצחון של הצהבת על איקס בליגת האלופות.
השב   •  00
דניאל08/11/2013 11:37
הנוער של מנצ''סטר יונייטד טוב יותר מכול קבוצה בישראל אז לך לישון
השב   •  10
מושיק המאמן08/11/2013 12:05
שם כבר היתה רוטציה מזמן.זה ששתפו צעירים זה בסדר כי הם שותפו גם בליגה שלהם,אל תגמד את הנצחון.שחקן שהוא בסגל הוא שחקן נחשב לכל דבר.
השב   •  10
112
אני08/11/2013 09:02
בפרנקפורט, אני מדמיין את התבוסות שהקבוצות העלובות שלהם היו חוטפות ממנה וצוחק וצוחק וצוחק.
השב   •  20
111
A.J08/11/2013 08:54
מעבר לתצוגה המדהימה, בסיום המשחק עמדו שני הקהלים ( הצהוב בתגובה לגרמני ) ויחד מחאו כפיים האחד לשני , הגרמנים תחילה לשחקני מכבי שירדו לחדר ההלבשה שמתחתם, ואז אוהדי הצהובים השיבו להם בהתאם, ומחזה סוריאליסטי שלא נראה על מגרשנו , אין שחקנים והקהלים מוחאים כפיים - זו אירופה !
השב   •  80
110
קג08/11/2013 08:45
פרנקפורט היא רבוצה בתחתית הליגה הגרמנית! למי אכפת שהיא מהבונדסליגה? היא קבוצה פשוט לא טובה, די להתלהב מכל ניצחון קטן!
השב   •  35
109
צהוב עולה בפרנקפורט08/11/2013 08:40
היו תקופות שנהנינו לראות ירוקים ואדומים מייצגים אותנו בארופה. עכשיו זו מכבי, ויש מה לראות ממנה.
השב   •  21
108
ערן זהבי המלך פנדורי נסיכה08/11/2013 08:13
נגד מי שחקתם אתמול אני מחפש הכול אתרי התוצאות לא מוצא אה נזכרתי דלתות פנדור פירקה אותכם
השב   •  20
107
אדום עולה08/11/2013 08:07
זוהי רשימת הנצחונות הגדולים של ישראליות באירופה:
1. הפועל - מילאן בקפריסין
2. חיפה - מנצ׳סטר בקפריסין
3. הפועל - צ׳לסי
4. הפועל - פסז׳ בחוץ
5. הפועל - בנפיקה
6. חיפה - פארמה
7. מכבי - פרנקפורט
השב   •  54
יוסי08/11/2013 08:35
מכבי פתח תקווה נגד פרטיזן בלגרד 6-2 . כשפתח תקווה הייתה ניצחון של שלוש אפס בשביל לעבור שלב
השב   •  00
אני08/11/2013 08:42
צודק לגמרי. דירוג נכון.שכחת את חיפה נגד פ.ס.ז
השב   •  00
4-208/11/2013 08:50
השב   •  10
כמה שכחת08/11/2013 08:53
חבר אתה לא מבין כמה שכחת הניצחון במוסקבה הניצחון על ריינגרס הגדולה הניצחון שלנו בפארמה !
השב   •  00
ליאור08/11/2013 08:56
האלוהמסריחים אלו שלא יכולים להודות שהקבוצה שלהם שווה סמרטוטים! איך שמכבי נתיב אתמול גם נגד מילאן לא נתתם כזאת הצגה.
השב   •  11
אהרון08/11/2013 09:48
על אייאקס ,
פתח תקוה נגד בלגרד 6 - 2 ,
חיפה על טורפדו מוסקבה 3 - 1
השב   •  10
צהוב08/11/2013 09:57
השב   •  10
מי כמוך באלים י-י08/11/2013 11:09
שזה יותר גדוח מהניצחון על פארמה ובערך כמו הניצחון על בנפיקה
השב   •  10
עידו08/11/2013 11:10
השב   •  00
דניאל08/11/2013 12:32
נצחון על איאקס 2:1 ליגת אלופות 2003 נצחון על אולימפיאקוס 3:0 נצחון על פסו הצרפתית בבלומפילד וגם את אותה פאוק שעשתה תיקו עם חיפה 3:1
השב   •  10
אבי08/11/2013 17:39
השב   •  00
106
אלופים08/11/2013 07:46
השב   •  20
105
מטומטם08/11/2013 07:40
פיצחת את הסוד של מכבי. עכשיו כל קבוצות הליגה יחקו אתכם וינצחו אותם.
השב   •  10
104
מטומטם08/11/2013 07:37
אם ב"ש ניצחו את מכבי ומכבי ניצחו את פרנקפורט, אז, ב"ש היו מפרקים את פרנקפורט 5:2
השב   •  00
103
צהוב בדם08/11/2013 07:27
השב   •  00
102
צהוב עולה08/11/2013 07:25
השב   •  00
101
מכביסט08/11/2013 07:24
לגביי יצחקי - מי אמר שהוא לא טוב? (בהקשר למילותיך "ענה לכולם על הדשא..")
תדע לעשות את ההבדל - יש ליגת העל ויש אירופה, וסוזה שם את *אירופה*(!) בראש סדר העדיפויות. זו הסיבה שכמה שחקני הרכב קבועים לא פתחו ו/או שיחקו ביום שני בווסרמיל מול ב"ש.



לגבי חיפה - הסיבה היחידה שהם הצליחו בעונה שעברה הייתה כי לא היה להם מה להפסיד, הם שיחקו בלי לחץ והכי חשוב, זה כבר היה גארבג'' טיים בשבילהם אחריי שברחה להם העונה כל כך מהר, וככה, לא כזה קשה לשחק טוב.



ודבר אחרון, לגבי הפיסקה האחרונה שלך, (בה כתבת על פאלח,ורד ורן אבוקרט)
מדהים כמה התקשורת תמיד תדבר סרה לא משנה מה יעשו השחקנים/מאמנים/בעלים..כשלא שותפו ה"שחקנים הצעירים" דיברתם על זה שהוא צריך לשתף אותם (מכיוון שהעונה כבר גמורה אז לפחות להרוויח את הצעירים לעונות הבאות) וכשהוא כן משתף, אז גם יורדים עליו על ההחלטה הזאת ואומרים "הם לא מי שיוציאו את חיפה מהבוץ" ו"לא שיחקו הרבה זמן אז למה בנאדו הכניס אותם" וכו''.אז חלאס תתאפסו על עצמיכם ותיסגרו על הדעות שלכם שמוחלפות כל יומיים בהתאם לתוצאות
השב   •  00
100
צהוב08/11/2013 07:11
השב   •  00
99
16 מי יודע?08/11/2013 07:11
חרשתי על כל האתרים ואפילו בגוגל לא יודעים.
השב   •  70
עמיאל08/11/2013 08:09
ח זאת ניקוסיה טעיתי.
השב   •  20
חיים08/11/2013 11:50
השב   •  10
אדומה08/11/2013 14:27
מה זה זה עוזר נשמה? כל אוהד שפוי בארץ שמח בשבילכם ובשביל המדינה שנתתם להם בראש ועשיתם כבוד,פרגון פרגון אבל זה לא אותה היכולת שלנו בעונה 2009/2010 אין מה לעשות,אבל כל הכבוד מכבי! שבת שלום.
השב   •  00
98
צהוב!08/11/2013 07:09
אני מעדיף מנת פלאפל על מנת שף..
השב   •  11
97
מכביסט08/11/2013 07:04
באירופה כולנו אחים
השב   •  20
96
וסילי08/11/2013 06:22
אחרי שראיתי את שני המשחקים אני מגיע למסקנה אחת ההבדל היחיד בין מכבי תא למכבי חיפה הוא הניהול . לקבוצות יש פחות או יותר אותו איכות שחקנים אבל איך שדברים מנוהלים שם פשוט תענוג. מה שהתגאנו בו שנים הפך לעוכרינו.. בכל אופן הלוואי שמכבי תא יתקדמו כמה שיותר במפעל .. הם מביאים לנו המון גאווה פרגנו!!
השב   •  50
עידו08/11/2013 11:13
כמו יצחקי, זהבי ומהראן ראדי. שחקנים מהטופ של הכדורגל הישראלי. לחיפה יש רק את טוואטחה וידין שכל יומיים פצוע.

חיפה הסתפקה בקיץ בהחתמות בינוניות, כשהפועל ומקקי חטפו את כל השמות הגדולים.
השב   •  00
הצהוב08/11/2013 11:38
השב   •  10
95
חזן שוכח08/11/2013 05:53
5-2 מול ראפיד וינה 2-1 מול סלטיק 2-1 מול ריינגרס 3-0 מול ראפיד וינה בחוץ 1-0 על המבורג 3-0 על בראגה ! והרשימה עוד ארוכה. וכמובן גם למכבי חיפה היו נצחונות על יונייטד לברקוזן ועוד אז אל תגיד שמכבי עשתה את הנצחון הגדול של קבוצה ישראלית באירופה,ואני כן מפרגן על הנצחון פשוט הטור שלך לא מתבסס על עובדות
השב   •  40
רפי08/11/2013 12:07
השב   •  00
94
המשועג08/11/2013 05:24
חזן תעבור בעפולה " המעצמה הגרעינית " תאכל פלאפל ואח"כ תדבר על שפים שופים ומסעדות , למכבי שלי שאפו ענק שופופו
השב   •  30
עמיאל08/11/2013 08:10
השב   •  20
93
אלי08/11/2013 03:42
מנת פאלפל חקהח
השב   •  00
92
צהוב08/11/2013 03:14
הלו, ביתר, קיבלתם חמישייה מקרקוב, חיפה, סחטתם תיקו מקראגנדי(מי?) והפועל, נו באמת, יש לכם עוד מה להגיד אחרי פנדורי? ? תעשו לעצמכם טובה ושבו בשקט
השב   •  60
קג08/11/2013 08:48
השב   •  00
91
צהוב עולה08/11/2013 02:38
לגביי יצחקי - מי אמר שהוא לא טוב? (בהקשר למילותיך "ענה לכולם על הדשא..")
תדע לעשות את ההבדל - יש ליגת העל ויש אירופה, וסוזה שם את *אירופה*(!) בראש סדר העדיפויות. זו הסיבה שכמה שחקני הרכב קבועים לא פתחו ו/או שיחקו ביום שני בווסרמיל מול ב"ש.



לגבי חיפה - הסיבה היחידה שהם הצליחו בעונה שעברה הייתה כי לא היה להם מה להפסיד, הם שיחקו בלי לחץ והכי חשוב, זה כבר היה גארבג'' טיים בשבילהם אחריי שברחה להם העונה כל כך מהר, וככה, לא כזה קשה לשחק טוב.



ודבר אחרון, לגבי הפיסקה האחרונה שלך, (בה כתבת על פאלח,ורד ורן אבוקרט)
מדהים כמה התקשורת תמיד תדבר סרה לא משנה מה יעשו השחקנים/מאמנים/בעלים..כשלא שותפו ה"שחקנים הצעירים" דיברתם על זה שהוא צריך לשתף אותם (מכיוון שהעונה כבר גמורה אז לפחות להרוויח את הצעירים לעונות הבאות) וכשהוא כן משתף, אז גם יורדים עליו על ההחלטה הזאת ואומרים "הם לא מי שיוציאו את חיפה מהבוץ" ו"לא שיחקו הרבה זמן אז למה בנאדו הכניס אותם" וכו''.אז חלאס תתאפסו על עצמיכם ותיסגרו על הדעות שלכם שמוחלפות כל יומיים בהתאם לתוצאות
השב   •  10
90
ירוק עולה!08/11/2013 01:54
באמת שאפו העונה אין לי ספק שלצערי ולצער כל אוהד כדורגל יש מכבי תל אביב ועוד 13 בעזרת השם שנה הבאה יהיה קרב מעניין ולכל אלה שכתבו שפרנקפורט קבוצה תחתית הם טועים זה קבוצה עם אוהדים תותחים והם השנה משהו כמו מכבי חיפה גרמנית קבוצה טובה שמשום מה נמצאת במקומות האחרוניפ בליגה
השב   •  00
89
יניר08/11/2013 01:51
הוא מעולה,נראה טוב,ופרימו אומר כבר קבוצות רוצים אותו תתכוננו
השב   •  41
עמיאל08/11/2013 08:16
לא חסרים לנו בדיחות בתקשורת הספורט.
השב   •  20
אני08/11/2013 08:59
עונה כמו באיטליה.
הוא מעולה לליגה שלנו. בליגות באמת טובות הוא יהיה עוד שחקן.
השב   •  00
88
עפר08/11/2013 01:45
השב   •  20
87
לב צהוב08/11/2013 01:30
אין ספק אחד הניצחונות הגדולים, אבל יש למכבי עוד דרך לפניה כדי שהיא תעבור את הפועל, חיפה אתם בחיים לא הרשמתם באירופה אז לכו חפשו. ולאוהדי הפועל כן כן תשפשפו את העיניים חזק כי זה לא חלום זאת מציאות צהובה..!!
השב   •  20
86
שרלי08/11/2013 01:27
הניצחון הזה בקושי נכנס לרשימת 20 הגדולים של הכדורגל הישראלי באירופה. רשימה, בבקשה: הפועל על צ''לסי, מילאן, המבורג, לקומוטיב מוסקבה, פארמה, סלטיק, בנפיקה, סן ז''רמן, מכבי חיפה על סן'' ז''רמן, סט פטרסבורג,הניצחונות של הפועל וחיפה על קבוצות אוסטריות ואפילו הניצחון של הפועל חיפה בהולנד על איאקס. כל הניצחונות הללו, ויכולתי לכלול עוד כמה כולל תוצאות תיקו משמעותיות, הביאו את הכדורגל הישראלי באירופה למעמד חדש. הניצחון על פרנקפורט, שחשיבותו המדויקת תיקבע רק בהמשך, לא משנה במילימטר את מעמד הכדורגל הישראלי באירופה, אם כי מבחינת מכבי הוא הכי רחוק שהגיעה באירופה. גם אם מכבי תגיע להצלבה, יהיה עליה להתקדם עוד שני שלבים כדי להשוות את הישגי הפועל וחיפה ועוד שלב אחד כדי לעשות היסטוריה לכדורגל הישראלי.
השב   •  31
85
צהוב גאה08/11/2013 01:16
לפני הכל היה היום מטורף בבלומפילד. חוויה של פעם בחיים. הקהל של מכבי יוצא דופן במה שהוא עושה השנה. הקהל של פרנקפורט גם הוא לא יאמן היתה אירופה היום תרתי משמע
השב   •  10
84
מני08/11/2013 01:13
בדיחיפה פחיפה איך שבא לכם
השב   •  00
83
צהוב בנשמה08/11/2013 01:09
שהפועל אמרו כשהפסדנו בבית של פרנקפורט "הנה סוף סוף אתם רואים מה זה לשחק מול קבוצה אירופאית טובה". והנה היום הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד עם קבוצות כאלו, אז עם כל הכבוד תלמדו לפרגן שצריך ולא צריך לקנא כי בסך הכל ייצגנו את ישראל בכבוד! אללא מכבי אימפרייה!!
השב   •  10
82
יריב08/11/2013 01:04
אין ספק שמדובר בהישג נאה ומכובד אך לפי דעתי לא אחד הגדולים בהיסטוריה. היו משחקים גדולים בהרבה כמו הניצחון הבלתי נשכח של הפועל ת"א על צ''לסי, הניצחון על מילאן וגם הניצחון של חיפה על פריס סן ז''רמן בגביע המחזיקות.
השב   •  30
81
בדואי08/11/2013 00:56
פלאפל עם חומוס בלי חריף וקצת טחינה .
השב   •  01
80
אלי08/11/2013 00:37
נצחון גדול קבוצה גדולה נקווה שגם אנחנו יום יבוא
השב   •  91
79
עזרא08/11/2013 00:36
בטדי תקבלו בראש רק מהרעש של האוהדים..למה מי אתם עושים רעש וצילצולים ..
השב   •  527
עומר08/11/2013 05:57
אלופת המדינה חבר
השב   •  60
אלי08/11/2013 09:25
השב   •  11
78
קשקשן חזן08/11/2013 00:36
עדיף שתהייה בשקט ותחזור לאשדוד
השב   •  50
צחי08/11/2013 01:55
מתנדנד עם דעותיו כמו לולב!
השב   •  00
77
איתן08/11/2013 00:29
השב   •  01
76
ירוק08/11/2013 00:23
הנצחון של חיפה על פארמה באיטליה ושל הפועל על צלסי הרבה יותרמגדולים מהמשחק של מכבי
השב   •  29
75
ארז חיפה08/11/2013 00:22
אין לך שום פרופרציות, אה?
אם מכבי ת"א היתה מביסה 3:0, זה היה קרוב לכך, אבל עדיין לא מהנצחנות הגדולים.
עם כל הכבוד לניצחון (ויש כבוד), לנצח את פרנקפורט שהיא במקום ה-15 בליגה הגרמנית (מתוך 18) אחרי 11 משחקים, זה לא אחד מהנצחונות הגדולים שהיו לקבוצות ישראליות, מה גם שלא ראיתי כדורגל מי יודע מה מהמנצחת שלא היה חסר הרבה שהיתה מסיימת בתיקו.
לגבי מכבי חיפה, קצת עצוב.
נמאס מהאוהדים הטפשים ששורקים בוז ובמקום לעודד מגדפים את השחקנים ואת הצוות.
מאחל למכבי חיפה ולנו אוהדיה המון בהצלחה, ואני מאמין שנצא מזה.
השב   •  85
74
ירוק08/11/2013 00:19
פאוק סלוניקי קבוצה הרבה יותר טובה מפרנקפרוט קבוצת תחתית מגרמניה לעומת קבוצה מקום 2 מיוון
השב   •  210
ח08/11/2013 01:01
(הצחוק הזה זה צחוק מזלזל). ח
השב   •  00
מכביסט08/11/2013 01:13
חח אני במקומך שותק! גם מקום אחרון בליגה גרמנית יותר טוב ממקום ראשון בליגה יוונית. מגבי הייתה נותנת 5 בראש לפאוק. תלמד לפרגן!
השב   •  20
כמה טיפשוט08/11/2013 07:01
רואים שאתה ילד קטן שלא מבין פרנקפורט יותר טובה אפילו מבאזל אז תפסיק לבלבל תמוח פאוק קבוצה חלשה מאוד
השב   •  20
73
טל08/11/2013 00:15
הפועל ניצחו את צלסי פארמה והמבורג
וחיפה ניצחו את יונייטד, צסקא מוסקבה אוקזר ואולימיאקוס
השב   •  108
שמעון :-)08/11/2013 06:15
השב   •  01
72
מכבי יש רק ב08/11/2013 00:01
השב   •  48
קוף ירוק08/11/2013 08:04
חה. וואלה איזה אידיוט! הרגת אותי מצחוק!
השב   •  22
איציק הירוק08/11/2013 09:47
השב   •  11
71
ישראל הירוק08/11/2013 00:01
השב   •  13
70
פטריוט07/11/2013 23:55
הטובות שמכבי כמעט עברה שלב ויצרה קבוצה שניה למועמדות לליגת האלופות

החדשות הרעות, אחרי המשחק הגדול של זהבי הוא לא יישאר בשנה הבאה במכבי ואני רק מקווה שלא יחטפו לנו אותו כבר בינואר כי אז ההפסד לבאר שבע יהיה משמעותי
השב   •  70
איציק הצהוב08/11/2013 13:57
הוא לא חוזר לאירופה תמורת שום מחיר.
אישתו מסרבת. רוצים לגדל את הילדים בארץ.
הוא הפסיד ים כסף במעבר שלו מאיטליה למכבי בהסכמה מכיוון שרצו לחזור לארץ. במכבי הוא נהנה הוא מנהיג הוא כוכב ומתפרנס יפה. באירופה יקפא וישב על הספסל.
השב   •  00
69
כתום עולה07/11/2013 23:54
מכבי לא קבוצה גדולה במונחים של ליגה אירופית, כשאתה מוביל 3-0 על קבוצה כל כך חלשה בבית אסור לך להגיע למצב שאתה כמעט ומאבד את הניצחון.
השב   •  311
אחד08/11/2013 00:17
תסתכל על חצי הכוס המלאה.בדרך כלל קבוצה ישראלית או נבחרת חוטפות בדקות הסיום.אבל לא מכבי.
השב   •  60
פאולו08/11/2013 00:38
הלא רחוק שלך זה כמעט כמו הלא רחוק של בני יהודה העונה להשתייך לצמרת.
לא היה רחוק.
השב   •  60
אני08/11/2013 08:59
השב   •  00
68
מר צהוב07/11/2013 23:50
לא היינו מדברים על היסטוריה אם הפועל של 2010 הייתה מנצחת בליון
השב   •  02
67
שרלי07/11/2013 23:49
ניצחון נאה, אבל אני יכול למנות עשרה ניצחונות משמעותיים יותר של קבוצות ישראליות באירופה, ואף אחד מהם אינו של מכבי ת"א. לדוגמה, הניצחון של הפועל על המבורג 0-1 היה גדול יותר וגם העלה את הפועל להצלבה מהמקום הראשון בבית. המבורג הייתה קבוצה גרמנית אמתית במלוא כוחה, עם חיות כמו הונטלאר ופרפאן, בעוד שאיינטרכט פרנקפורט בהרכב זה וביכולת הערב לא הייתה טובה מהפועל ב"ש. מגיע למכבי ת"א פרגון, אבל סוג ניצחון שכזה, עם אחוזי ניצול מצבים גבוהים, שלא אופייניים למכבי, ובעיקר התלהבות, שמור בדרך כלל למשחקים קובעים יותר. מכבי עדיין צריכה לא להפסיד בקפריסין ולקוות שבורדו לא תנצח את פרנקפורט, כדי לא להגיע למחזור אחרון קובע. הייתי מציע לא לקרר את השמפניות מכיוון שהדרך לעלות מהבתים עדיין ארוכה, ועוברת גם דרך הליגה, וחוץ מזה המבחן הרציני יהיה בשלב ההצלבה, אם מכבי תגיע אליו,ושם - אם מכבי לא תהנה מצירופי מקרים והגרלה נוחה - תמתין לה כבר יריבה הרבה יותר חזקה ומכבי תצטרך להוכיח שהגיעה למעמד זה בזכות. לסיכום, אין ספק שמכבי ת"א עשתה התקדמות הערב, אבל לא הייתי מגזים בחשיבותה לפי שעה. כבר המשחק הבא נגד מכבי פ"ת בשני יהיה קשה יותר.
השב   •  76
אדון סטלה08/11/2013 00:04
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
אודי08/11/2013 01:18
תדע לפרגן כשצריך. תמיד אפשר למצוא תירוצים.
אל תשכח שבשנה ומשהו האחרונות הליגה הגרמנית החזקה בעולם(מה שלא היה ב-2009).
פרנקפורט עלתה עם הרכב ראשון מלבד 3 שחקנים ובמחצית הכניסה גם את קדלאץ.
היא קבוצה חזקה ממכבי, שבאה מהליגה הטובה באירופה כרגע ואפשר לפרגן.
אל תשכח שאותה קבוצה הפסידה רק 1:0 לבאיירן מינכן הגדולה.
בכל מקרה לנצח קבוצה גרמנית 4:2 כשעוד הגיע לנו פנדל זה הישג מדהים.
השב   •  00
66
דוד07/11/2013 23:48
עם כל הכבוד קצת נסחפו והגזימו עם הניצחון בכל זאת הקבוצה הגרמנית עלתה והיו עם הרכב שני
השב   •  21
צחי08/11/2013 00:21
גם אני מקנא אבל ללא ספק, הניצחון הגדול ביותר של קבוצה ישראלית באירופה ! אני רק מקווה שהפועל ילמדו מהם ע"מ שלא יהיה פה מה שקרה בכדורסל.
השב   •  02
פאולו08/11/2013 00:41
שאתה לא מכיר שחקן אחד מהקבוצה הזו, שם אפילו כסף.
אתה כמעט צודק לעומת זאת, שלא היה להם 4 שחקני הרכב.
לעומת זאת, אצלנו - בן חיים, פריצה, דור מיכה, מהראן ראדי וגל אלברמן - גם הם לא היו בהרכב של מכבי (טוב נו שיקרתי, ראדי שיחק איזה 20 דקות)
אז גם מכבי היו בהרכב שני ומשני והביסו 4-2 קבוצה מהליגה הגרמנית.
יופי לי וגם להם. פחות יופי לך.
השב   •  30
אסף08/11/2013 00:43
רחמים עליך אוהד הפועל מסכן שישבת כמו גדול לראות את המכונה הצהובה נותנת הצגה, וכל גול קיבלת עוד דקירה בלב. נתראה בדרבי,..
השב   •  12
65
עופר מאשדוד07/11/2013 23:40
היום הוא אמר בגלי צהל שמכבי לא מלהיבה ואין לה שחקן מלהיב כמו. ורמוט נו או שהוא לא מבין כלום או שהוא קנאי
השב   •  60
חיים08/11/2013 11:47
שלמה שרף הוא האיש הכי מגעיל שאי פעם שמעתי.
הוא כל כך בוטא וטיפש שזה בלתי אפשרי.
השב   •  00
64
אלי07/11/2013 23:39
איזה קבוצה חבל על הזמן אני מפרגן מכל הלב. קבוצה גדולה.
השב   •  82
אדום07/11/2013 23:55
תפסיקו לפרגן לעצמכם עם הסמל שלנו, וזה שאתם קוראים לעצמכם מקקי זה לא הופך את התגובה לאמינה.. כאלה עלובים!
השב   •  22
63
רוני07/11/2013 23:37
איזה קבוצה פשוט מקנא
השב   •  52
62
איציק07/11/2013 23:31
עלו בלי הרכב,ואין לי כוח לעשות תרשימה של הקבוצות שקיבלו בראש מהפועל,תודה שלום
השב   •  1623
אלי07/11/2013 23:40
השב   •  12
יקי07/11/2013 23:42
נהנית לראות את זהבי?
השב   •  72
לירן מכבי08/11/2013 00:22
מי אתם בכלל יא אפסון ח
השב   •  50
יוני08/11/2013 00:23
גם אני מקנא אחי, אבל חובה לציין ללא ספק הניצחון הגדול ביותר של קבוצה ישראלית באירופה. אני מקנא בדיוק כמוך אבל אחן מה לעשות רק שהפועל ילמדו איך מתנהלים .
השב   •  05
מכביסט ריאלי08/11/2013 00:30
נכון שפרנקפורט קצת זלזלה אבל היא עדיין קבוצת בונדסליגה גם אם היא קבוצת תחתית.
אפשר לעשות גם רשימה של קבוצות חלשות שנתנו בראש להפועל כמו פנדורי וואדוז.
השב   •  40
61
רק ביתר07/11/2013 23:30
לא צריך להפריז בסופרלטיבים, מכבי ניצחה קבוצה שנמצאת במשבר גדול ועובדה שהם מקום 15 בבונדסליגה 2 נקודות מעל הקו האדום מה גם שהם לא פתחו בהרכב החזק שלהם.
השב   •  51
יוסי08/11/2013 01:16
אתם לא יודעים מה זה דיוטי פרי בכלל
השב   •  01
60
רונן07/11/2013 23:25
להפועל היו נצחונות הרבה יותר גדולים ולא מול קבטצה מהמקום ה15. פרשן ילד.
השב   •  21
59
פנחס07/11/2013 23:20
השב   •  40
58
יגאל07/11/2013 23:19
הכובע גם עם הרוטציה
השב   •  121
57
עודד07/11/2013 23:17
השב   •  21
56
אלא07/11/2013 23:16
משהו כמו רמת השרון גרמנית מועמדת לירידה
השב   •  13
אני08/11/2013 00:02
יותר כמו מכבי חיפה גרמנית.
מועדון גדול שסיים שנה שעברה במקום 4 ואת השנה הזאת פתח רע מאוד מסיבות שונות ומשונות.
השב   •  51
קובי08/11/2013 01:25
מקום רביעי היתה שאלקה
השב   •  00
ליאור08/11/2013 07:57
שנה שעברה.השנה התחילו פחות טוב אבל מדובר בקבוצה גרמנית איכותית שהייתה דורסת את הליגה שלנו.מי אנחנו שנזלזל בהם?
השב   •  00
55
רפי07/11/2013 23:15
השב   •  21
54
צהוב כחול ד07/11/2013 23:14
זו דעתי (למרות שאני מאמין שהרבה יחשבו כמוני).
היו הרבה נצחונות גדולים בכדורגל הישראלי נצחון של חיפה על יונייטד ניצחון הפועל על מילאן,פארמה לוקומוטיב מוסקבה ועוד ועוד רבים שלהם וגם שלנו על אולימפיאקוס פנתנאיקוס אייקס פ.ס.ז'' אבל זה לא הנצחון אלא הכדורגל שהיה ואם נבחן זאת לפי "הדרך" ולא רקק לפי "התוצאה" אנחנו נוריד את רוב ההישגים וישארו נצחונות בודדים של חיפה מתקופת יעקובו ואז תקופת רוני לוי כמאמן ואת ההצגות של הפועל מול ליון באלופות וההצגות באירופית בתקופת גוטמן.
ללא ספק בקיצור המשחק של היום נכנס לפנתיאון!
הצגה של כדורגל שימשיך כך .
השב   •  50
53
איציק ר07/11/2013 23:13
השב   •  00
אבי08/11/2013 03:25
לא.למכבי אין שוער ישראלי טוב כבר 35 שנה ולא רואה שיהיה.
השב   •  00
52
יו יו07/11/2013 23:12
הבונקר במחצית השניה היה מביש. חוסר יכולת לחבר שני פסים במשך 30 דקות, זה משחק השיא של הכדורגל הישראלי? אולי חזן צודק, אבל רק אם הוא בא לצחוק עלינו.
השב   •  35
שי07/11/2013 23:19
השב   •  21
מכבי צהוב08/11/2013 00:23
השב   •  00
לירן מכבי08/11/2013 00:24
השב   •  00
מכביסט ריאלי08/11/2013 00:25
למרות הניהול האירופאי מכבי עדיין לא קבוצה אירופאית והדרך ארוכה אבל היא מתחילה להבנות כקבוצה אירופאית.
השב   •  30
51
יעקב07/11/2013 23:04
השב   •  50
50
מושיקו07/11/2013 23:04
תודה לך על רגעים של קסם.
השב   •  100
49
ארמון07/11/2013 23:03
כול הכבוד נהנתי מאוד מהמחצית הריאשונה
השב   •  90
48
ירוק בנשמה07/11/2013 23:03
לחיות בעבר פרגנו למכבי. כל הכבוד בהצלחה בהמשך. ומה שעשינו בעבר בליגת האלופות ואירופה שייך לעבר תסתכלו על ההווה.
השב   •  160
אדום מאוכזב ועצוב08/11/2013 10:32
השב   •  10
47
אלון07/11/2013 23:01
על הניצחון נגד מכבי תל אביב נערים א אך אל תשכח שפתחתה עם 4 שחקני הרכב של נערים א
השב   •  20
46
אלון07/11/2013 23:01
זה הניצחון האירופי הגדול ביותר מאז המספרת של זהבי נגד ליון כך למיטב זיכרוני לא היה משחקים אירופיים טובים יותר. פרנקפורט היא קבוצה גרמנית חזקה שכמעט הגיעה לליגת האלופות שנה שעברה בעונתה הראשונה בליגה הגרמנית לאחר העלייה לליגה. השנה היא במקום ה- 15 בליגה בגלל עייפות (היא מקבלת הרבה גולים בדקה 80+). אל תפחית מניצחונה של מכבי.
השב   •  40
45
סופש שחור לאדומים!07/11/2013 23:01
מקנאה, איזה כיף, רק לקרוא את התגובות שלהם ולחייך, זה מה שנשאר לכם בחיים, תתרגלו!
השב   •  61
44
לילה טוב!!07/11/2013 23:01
1) כי לא ישנתי חודש
2) כי אני על כדורי הרגעה.
3) כי אתה האדם הכי משעמם בעולם.
השב   •  90
43
זאת מכבי07/11/2013 22:58
אמר אף בנאדם, בקיצור הפועל ת''א שבו בשקט ולכו תשחקו בחצי מגרש, חצי שדה תפוחי אדמה כמו תמיד.
השב   •  21
42
דוד07/11/2013 22:57
למרות השקעה של עשרות מליוני דולרים עדיין לא הגיעו להישג של הפועל בשנת 2010
השב   •  77
יוסי07/11/2013 23:09
אבל אין מה לעשות מכבי הם הקוצה הטובה ועשו את הניצחון הגדול ביותר אני מקווה שילמדו בהפועל איך עושים את זה נכון כי זה הולך ליהיות כמו הכדורסל לצערי
השב   •  112
אסף07/11/2013 23:20
אתה מבייש אותנו.
השב   •  70
Valderama07/11/2013 23:31
הפועל עשו מה ששום קבוצה בארץ לא עשתה !
הפועל עלו ממקום ראשון בליגה אירופאית עם קבוצות לא פחות חזקות

בנוסף הפועל
ניצחו בחוץ את פריס סאן גרמן 4-2
תיקו עם ליון בליון שהגיעו עד חצי גמר באותה שנה
נצחון על צ''לסי 2-0
3-0 על בנפיקה בבית
נצחון על מילאן הגדולה 1-0
ועוד הרבה מאוד נצחונות מרשימים על קבוצות גדולות

אבל כל הכבוד למכבי על הנצחון
השב   •  30
אני07/11/2013 23:48
בעיקר כי כדורגל זה לא כדורסל. כדורגל זה משחק הרבה פחות טכני והרבה יותר מפתיע. אפילו ברצלונה הגדולה של ה 5-6 שנים האחרונות, שהרבה טוענים שהיא כנראה הטובה בכל הזמנים, פספסה אליפות מול ריאל ופורקה לחתיכות במינכן.
מה שכן, כל עוד גולדהאר וקרויף בתל אביב מכבי תל אביב תהיה בקדמת הבמה.
העשור האבוד בע"ה מאחרונו ובמצב הנוכחי כנראה מכבי תזכה בשנים הקרובות בתארים רבים. אבל אתה יכול להיות רגוע, גם לקבוצות האחרות יישאר, במיוחד אם להפועל יגיע משקיע וטביב וברקת יחליטו לבזבז יותר כסף (ולא חסר להם כסף).
השב   •  00
אלי08/11/2013 00:27
מכבי קבוצה דורסנית, נכון שהיה לנו הישג אבל אנחנו גנבנו נצחונות היה לנו שוער אדיר עשינו משחק הגנה חזק וגנבנו גול מכבי רואים לאירופאים את הלבן בעיניים לצערי. אין מה לעשות הם המקקי האלה באמת הקבוצה האירופאית הראשונה.
השב   •  31
צהוב עולה08/11/2013 01:15
מכבי ראשונה להכל.
השב   •  00
ג''וני08/11/2013 02:43
ואי אפשר הכל במכה - אבל כרגע כל המשחקים להוציא נפילה מול אפועל בארץ שלא היו מחוברים מכבי קבוצה חזקה .

חוץ מזה הפועל לא שיחקה בשיטה אחרת ?
השב   •  00
יריבות ספורטיבית08/11/2013 11:39
איזה כייף לקרוא דו שיח תרבותי בין אוהדי התל אביביות.
השב   •  10
41
שי07/11/2013 22:52
השב   •  00
עמי07/11/2013 23:04
השב   •  00
שי07/11/2013 23:10
נפלתי בקבוצה של גיא לוזון נתתי תיקו
השב   •  00
40
ליאו07/11/2013 22:50
השב   •  20
39
יעל07/11/2013 22:50
כל האוהדים של הקבוצות האחרות תתחילו בלפרגן אולי אז תגיעו להצלחות כמונו בע"ה שימשיך כך!
השב   •  21
38
הרצל07/11/2013 22:50
זה בכלל אבל בכלל לא מ"הניצחונות הגדולים של הקבוצות הישראליות" פרנקפורט היא קבוצת תחתית אומללה ואחת הקבוצות הכי חלשות ששיחקו נגד קבוצה ישראלית !
למכבי יש הגנה חדירה ביותר עם שוער חלש להחריד ומכבי לא כזאת קבוצה ענקית כמו שעושים ממנה , כשהם שיחקו נגד קבוצות שתוקפות עם חלוצים הם קיבלו בראש ולא היה חסר היום שהם גם היו מפסידים תמשחק !
בקיצור כדאי שכולם ירדו לקרקע ויגידו תאמת שמכבי לא כזאת קבוצה ענקית כמו שעושים ממנה !
השב   •  1939
צהוב07/11/2013 23:05
אוהד את "מילאן" לא בושה לברוח מהמדינה שלך אתה יודע.
בטח אתה אוהד הפועל קונפטי פתטי ת"א
השב   •  63
יניב07/11/2013 23:12
השב   •  21
ז''וז''ו07/11/2013 23:23
אחרי שהם נראו חיוורים מול אותה קבוצה בדיוק שצברה עד אז 9 מ-9 נקודות במפעל ולא ספגה שער, מכבי הגיעו למשחק, היו דומיננטים ולא רעדו להם הביצים אחרי שני שערים והם הצליחו למנוע מהפך וגם לקנח בעוד שער.
השב   •  12
שונא קנאה.אפשר לפרגן07/11/2013 23:35
השב   •  01
ג''וני08/11/2013 02:40
וגם חיפה עכשיו נמצאת במקום רע אבל זה לא אומר שהיא קבוצת תחתית אומללה

הקבוצה הזאת היא דרג 2 באירופה עדיין לידיעתך .
השב   •  11
גולן08/11/2013 07:35
נצחון גדול של מכבי צריך לפרגן לקבוצה טובה
השב   •  11
37
יוסי07/11/2013 22:48
שניצחון על פרנקפורט כן עושה לך את זה כי גם אנחנו לא התרשמנו מהניצחון של הפועל על עכו .. עוד מעט דרבי נטפל בזחיחות שלך בדרבי
השב   •  61
אחאב07/11/2013 22:59
השב   •  00
אוזמן הנביא07/11/2013 22:59
השב   •  10
שי08/11/2013 10:56
כל שחקן שדרך בוולפסון 2 אימונים הופך להיות סמל אדום.
אתם בדיחה עצובה :-)
רק תדע לך שגם יצחקי עבר עם הרכב ליד וולפסון לפני שבועיים, הוא ללא ספק סמל אדום.
השב   •  00
36
אדום שרוף07/11/2013 22:47
השב   •  40
35
שי07/11/2013 22:47
בתכל''ס ברגעי האמת הם אפסים
השב   •  20
צהוב כחול ד07/11/2013 23:18
היום זה רגע האמת בה הידיעה!
אם לא היינו מנצחים היינו יורדים למקום השלישי והופכים למומנטום שלילי
עכשיו אני עם ניקוד נוסף באירופה בשבילנו ובשביל הליגה הישראלית וגם במצב מעולה במקום ה2 עם 7 נק''.
נצחון חוץ ואני בטוח בשלב הבא תיקו ואנחנו במצב מעולה.
השב   •  00
34
אלי07/11/2013 22:44
יאלה מכבי!
השב   •  101
33
זיו07/11/2013 22:44
אכן יצחקי נתן משחק פשוט ענק, ולא ברור למה הוחלף בשלב יחסית מוקדם.
לעומתו, מונאס דאבור לא בנוי למשחקים ברמות האלה!!
הוא איטי בצורה מחרידה - גם פיזית וגם מחשבתית. לא היה מתאים היום.

ועוד נקודה:
אני ממש ממש לא מבין את ההתעקשות של סוזה על מרגוליס.
מדובר בשחקן שאינו ראוי לשחק במכבי ת"א של העונה הזאת, לא בליגה ובטח לא במסגרות אירופאיות.
שחקן חלש ביותר, חסר ביטחון וחסר אחריות. מומלץ לתת לו להתבשל עונה או שתיים בקבוצת המילואים או בקבוצה אחרת.
השב   •  244
גיל לוי07/11/2013 22:54
המצב של הליגה ושל הנבחרת שלנו היה טוב בהרבה.
שמישהו יתעורר שם בהתאחדות (או מנהלת הליגה שבאה עלינו לטובה)
השב   •  30
הכריש07/11/2013 23:00
אכן למרגוליס אין דם בגוף..הוא אנמי וחלש ויש לו מקום בדקה 70 מול קובוצות תחתית וזה גם רק אחרי 4-0 למכבי .. היה מקום לשתף את לוגסי באגף או את פריצה בשלב מוקדם יותר.לגבי דאבור הוא כן מהיר וגם ערמומי לא יודע להגדיר אם היה משיק חלש שלו או בגלל שיצחקי פרח גרם לו להעלם מעט..
השב   •  40
עלי08/11/2013 00:11
השב   •  10
ג''וני08/11/2013 02:39
הוא מציק ברמה בלתי רגילה להגנה - מחליף מקומות ומאוד פעיל- רק צריך לעבוד קצת על פיזיות שיוכל להתמודד בגוף על הכדורים כמו פריצה והוא יהיה סוף הדרך .
השב   •  10
32
כלנית07/11/2013 22:43
כל הברברנים שאומרים קבוצת תחתית בגרמניה קבוצה כזו אצלנו בצמרת וחזן צודק אחד הגדולים שבנצחונות
השב   •  00
31
צהוב על הפנים שלכם07/11/2013 22:42
השב   •  11
30
אופיר07/11/2013 22:42
מקווה שגם אתם תעשו כבוד למדינה בסך הכל כולנו יהודים ומייצגים מדינה אחת
השב   •  50
29
אוהד הפועל07/11/2013 22:41
הם שיחקו מצוין אני לא ייקח את מה שקרה אבל לא צריך להיסחף שזה אחד הנצחונות ההסטוריים בכדורגל הישראלי. היה את הניצחון של חיפה על יונייטד אתם על אייאקס ופסג ואנחנו על צלסי ומילאן ובלי שום קשר זה גם היה משחק ביתי שלכם ולפי מה שהבנתי פרנקפורט עלתה בהרכב שני. אבל בכל זאת כל הכבוד תצוגה נפלאה
השב   •  61
28
אלי07/11/2013 22:41
מפרגן ומקנא
השב   •  70
27
יוני07/11/2013 22:39
ליגה בגרמניה, זה הישג?
השב   •  1035
חוני07/11/2013 22:43
השב   •  141
אוהד הפועל07/11/2013 22:45
הם שיחקו טוב אבל טיפה נסחפו זה לא הניצחון הגדול בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי
השב   •  36
אוהד הפועל07/11/2013 22:45
סנטה קולומה עכשיו צא
השב   •  37
א07/11/2013 22:52
השב   •  30
אדוניי שפירא07/11/2013 22:58
4-0 עכשיו צא
השב   •  51
גיא07/11/2013 23:07
זה רק טוב לכדורגל הישראלי שהקבוצות ינצחו באירופה
השב   •  70
אדום משער 507/11/2013 23:20
השב   •  11
מלךהמלכים07/11/2013 23:50
אתם אפילו לא את פאנדורי. ואתם הרבה יותר חזקים ממה שהייתה מכבי של נימני ושהשכונה.
השב   •  30
26
רמבו07/11/2013 22:37
רק ייני!
השב   •  61
25
מלךהמלכים07/11/2013 22:37
עם אניימה מכבי הייתה חוטפת הרבה יותר, כי חואן פבלו מעולה בכדורי גובה לעומת אניימה שדי חלש בזה. והגרמנים היו הרבה יותר טובים בראש ממכבי.

יאללה מכבי!
השב   •  51
24
תודה לך מכבי07/11/2013 22:35
תודה לך מכבי!
השב   •  10
23
ירוק בלב07/11/2013 22:35
השב   •  41
22
ערן זהבי07/11/2013 22:34
מכבי תל אביב נדירה כל הכבוד לך מכבי לא נפסיק לעודד !
השב   •  10
21
joe07/11/2013 22:34
בוא נאמר את האמת. פרנקפורט הזכירה לי את הכדורגל הישראלי. שליטה בכדור ואפס תכלית. בכל מהלך הם היו עליונים על מכבי, אבל פשוט בזבזו אנרגיות לשווא. מכבי פשוט שיחקו ביעילות מצוינת. מינימום אחזקה בכדור. סגירה מצוינת וזהבי ויצחקי מעולים. צריך לומר את האמת - הכדורגלן הגרמני עולה על הישראלי אבל היום הוכח שבטקטיקה נכונה ויעילות של שני שחקנים מבריקים אפשר לנצח גם קבוצה אירופית בינונית. להעתיק וללמוד. כל הכבוד לסוזה ולמכבי.
השב   •  370
טל07/11/2013 23:18
כל הכבוד לך תגובה בול שמסכמת הכל באמת סוזה הוכיח כמה שהוא טקטיקן גדול
השב   •  90
אדום07/11/2013 23:58
שכמעט והוציאה תיקו בהרכב משני שלה, אה והשחקנים הגרמניים שלה בינוניים ומטה אף אחד מהם לא משתייך לסגל גרמניה הבוגרת ואפילו הצעירה.
השב   •  02
20
תימני חריף07/11/2013 22:34
יותר טובה מהנוכחית.
מכבי סוזה ת״א של היא החזקה במאה שנים האחרונות.
השב   •  92
joe07/11/2013 22:51
למרות שאני שונא מכבי , מכבי העמידה בשנות ה-70 קבוצה ושחקנים ברמה שלא נראו שנים בישראל. שיגל, רוזן, טלבי, בילו. כל אלו עולים בכמה דרגות על הקבוצה של היום. אבל הכדורגל שונה לגמרי. אם אתה מתיימר להיות אוהד מכבי אמיתי, ורובם אוהדי נצחונות, לפחות תלמד את ההיסטוריה של הקבוצה שלך.
השב   •  40
תימני חריף07/11/2013 23:14
עולה על כל קבוצות העבר
השב   •  31
מכביסט ריאלי08/11/2013 00:20
השב   •  00
חיים08/11/2013 11:42
פעם ראשונה שקבוצה ישראלית נראית,מתנהלת ומאומנת כקבוצה אירופאית לכל דבר. וזוהי רק ההתחלה. תחשבו מה עולה בראשו של גולדהאר כשהוא רואה את פירות ההשקעה שלו..מפחיד!
השב   •  10
19
אמיר רונן07/11/2013 22:34
בסך הכל ניצחון על פרנקפורט לא מהקבוצות הגדולות ומקום 15 בגרמניה ממש לא "מהניצחונות ההיסטוריים שידע הכדורגל הישראלי אבל בכל זאת כבוד
השב   •  66
חיים07/11/2013 22:39
לא מדברים על הפוקסים שלכם מול צ׳לסי ומילאן
השב   •  23
ברוך07/11/2013 22:46
עם כל הקינאה שלי ויש לי , אין מה להגיד הנצחון הגדול ביותר של קבוצה ישראלית באירופה ואני מקווה שמי שצריך בהפועל לראות איך קבוצה צריכה להתנהל אז שילמד כי אחרת אנחנו ניהיה כמו בכדורסל. אבל עם כל הקנאה מגיע כל הכבוד וגם אני לא קונה שהם עלו בהרכב שני סך נכל 2 שחקנים שלהם לא שיחקו וגם במכקי לא שיחק מיכה ועוד שחקן ככה שזה לא תירוץ.
השב   •  50
אוהד הפועל07/11/2013 23:44
הרכב שני של פרנקפורט בבלומפיד לא משתווה לניצחון על הרכב ראשון של צלסי באנגליה או שעל הנצחון הביתי של מכבי על פסג
השב   •  01
אלי08/11/2013 00:29
גם צלסי באו בהרכב שלישי אז אל תעשה לנו פאדיחות
השב   •  11
18
רונן07/11/2013 22:34
קולינאס הוא השוער שספג הכי פחות בליגה. אז היה לו משחק רע מול באר שבע, והוא עשה טעות אחת מול פרנקפורט. קורה.

כל כך אופייני לישראלי לקבור מישהו אחרי שהוא עשה שתיים וחצי טעויות. אפשר לחשוב שאלון חזן לא טעה אף פעם.
השב   •  463
רן07/11/2013 22:46
הוא שוער חלש מאוד, כמעט כל משחק הוא טועה
השב   •  28
מכבי07/11/2013 22:56
הוא שוער מעולה!! פעם ראשונה שהוא טועה ביציאות לכדורי גובה.
השב   •  60
אג07/11/2013 23:10
אתה מוזמן לבדוק.

וקולינאס ספג 5 שערים בשלושת המשחקים האחרונים.
השב   •  12
רני07/11/2013 23:30
כנראה לא זוכרים לו משחקים קודמים ובמיוחד את המשחק בפרנקפורט, הוא הציל את מכבי מתבוסה
השב   •  50
רונן08/11/2013 05:31
השב   •  10
17
מסטיק לעוס07/11/2013 22:33
קבוצה מקצועית יותר,הייתה מפרקת את מכבי,מלא פיספוסים היו לחלוצי פרנקפורט
השב   •  23
16
אלכס07/11/2013 22:33
אבל אל תשכחו מה חיפה עשתה באירופה בזמנים בטובים
השב   •  62
השד הצהוב07/11/2013 22:40
קבוצות גדולות שעלו עם הרכב משני
השב   •  03
מאיר07/11/2013 22:43
שברה שיאים באירופה.. 0-0-0-0
השב   •  62
ליאור07/11/2013 22:50
השב   •  52
15
אדום07/11/2013 22:32
וואו וואו. וואו,כמה שטויות אתה מדבר,הגרמנים היו בלי חמישה שחקני הרכב ובמחצית השנייה מכבי היו צריכים לחטוף
השב   •  510
משעשע07/11/2013 22:43
באותה מידה אפשר לומר שגם מכבי היתה בלי 5 שחקנים. יש דבר שנקרא רוטציה.
השב   •  22
יעקב בינו07/11/2013 22:46
מה אתה מבלבל תסמין תפרגן
השב   •  00
צחי07/11/2013 22:48
גם אני שונא מקקי אולי יותר ממך אבל הם עשו (לצערי) את הניצחון הגדול ביותר של קבוצה ישראלית אז אם כל הדיכאון שלי ושלך בוא נפרגן
השב   •  50
המלך הצהוב08/11/2013 09:43
גם צלסי הגדולה שבאה לבלומפילד נגדכם לא באה עם 7 שחקני הרכב ועשית רעש כנל גם חיפה שנצחה את יונייטד אז מה אתה עושה וואו יילד
השב   •  00
14
אסיין07/11/2013 22:31
מחצית ראשונה טובה ומחצית שניה גרועה ביותר.. יותר מזל משכל, היה יכול להיות שוויון בקלות. אפשר למצוא לפחות 10 משחקים יותר גדולים של ישראליות באירופה. אכן זהבי שחקן גדול אבל הוא צריך לשחרר יותר מהר לפעמים..
השב   •  72
מכבי07/11/2013 23:13
תן לי בבקשה 10 משחקים יותר גדולים מהמשחק של מכהי נגד פרנקפורט
השב   •  00
מכביסט ריאלי08/11/2013 00:17
לא בכל יום קבוצה ישראלית מנצחת קבוצה מהבונדסליגה גם אם היא "רק" מקום 15.
נכון שהיה יכול להיות שיוויון, במחצית הראשונה היה נראה שפרנקפורט לא נסתה לשחק רק להעביר את הזמן וזלזלה אז היא קבלה 3. מחצית שנייה פרנקפורט התחילה לשחק כבשה 2 שערים ואחרי שהכניסה את קאדלץ כמעט השיגה את השוויון.
בסך הכל מכבי שחקה נהדר והראתה הרבה אופי.
מכבי לא באמת יותר טובה מפרנקפורט אבל הראתה הרבה התלהבות ורוח לחימה והצליחה לחפות על נחיתות.
בקשר לזהבי אתה צודק אבל זה חסרון של הכודורגל הישראלי אם רק השחקנים היו משחררים את הכדור מהר יותר הכדורגל הישראלי היה במקום אחר.
השב   •  20
13
לד07/11/2013 22:30
ניצחון גדול. לא מהגדולים ביותר. אזכיר כמה: הפועל ניצחה בשנה אחת את פארמה, צ׳לסי ומילאן. בפעם אחרת ניצחה את המבורג, פורטו. מכבי חיפה ניצחה את מנצ׳סטר יונייטד.
השב   •  264
חיים07/11/2013 22:37
השב   •  42
אוהד הפועל07/11/2013 22:45
הספיק לי הפסד שלכם לבאר שבע
השב   •  42
מכבי זה אצלי בלב07/11/2013 23:17
לכך שגם אתם הפסדתם לבאר שבע נכון ? אז שב בשקט ותסתכל את מכבי וחיפה באירופה !! מכבי אימפריה
השב   •  21
12
אור07/11/2013 22:30
מכבי חיפה עברה כבר מספיק פעמים את השלב הראשון. הפועל תל אביב סיימה במקום הראשון מול סלטיק, ראפיד וינה והמבורג. בא ואומר שמכבי תל אביב שווה להפועל תל אביב של עונת הדאבל או רק קצת יותר טובה ממנה.
השב   •  31
11
מחסל הליצנים07/11/2013 22:30
הם עלו עם 2 יא ליצן קודם תבדוק לפני שאתה כותב לא חוכמה להעלות כתבה 5 דקות אחרי המשחק שהכל שטויות
השב   •  26
יוסי07/11/2013 22:37
טיבי גארסיה וייני היו בלמים בן הרוש ואלטמן היו בתפקיד המגנים קדמיים זה היה מערך של 3-5-2 שיצחקי ודאבור ביחד בחוד
השב   •  51
10
שמו07/11/2013 22:30
עם כל השנאה למכבי שיש בי, היא מתחילה , לראשונה בהסטוריה, להראות באירופה שהיא מתקדמת לליגה של הפועל. עדיין לא איכות המשחק של האדומים ב2010, על זה קשה לחזור, אבל נצחון חוץ ונצחון בית על קבוצות מכובדות, כמעט כפי שהפועל ניצחה אז את המבורג בבית וגם את סלטיק והשחילה חמישיה לרפיד, יחד עם שלישיה בוינה. לא רע, להוויתי
השב   •  61
9
דוד הצהוב07/11/2013 22:28
אין אין אין אין על מ-כ-ב-י
השב   •  31
8
צהוב עולה07/11/2013 22:27
שפרנקפורט שיחקה עם ההרכב השני?
השב   •  62
נדב07/11/2013 22:43
מה שלא מוריד מההישג של מכבי, כן?
השב   •  51
אדוניי שפירא07/11/2013 22:59
חוץ מקדלץ כולם שיחקו
וד"א הם עכשיו בצרות יש להם משחקים קשים באירופית לא בטוח שיסיימו מקום ראשון
השב   •  11
אבי08/11/2013 00:10
אבל תן לי קבוצה ישראלית אחת שיכלה להתמודד מולה.
נכון שמול הרכב ראשון לא היה לנו סיכוי אבל נצחון מול קבוצת בונדסליגה לא קורה כל יום.
מכבי עדיין לא קבוצה אירופאית אבל אנחנו בהחלט בכיוון.
השב   •  10
7
מישהו07/11/2013 22:26
הפועל וחיפה השיגו ניצחונות הרבה יותר גדולים, שינצחו קבוצה כמו מילאן או מנצסטר..
השב   •  1514
שי07/11/2013 23:39
כמה משחקים שהפועל או חיפה ניצחו ולקחו אליפות.שום קבוצה לא תגיע לכמות הגביעים והאליפויות של מכבי ת"א.
השב   •  25
6
חואן פאבלו קולינאס07/11/2013 22:25
חואן פאבלו קולינאס? יום גרוע או שזאת היכולת שלו פשוט?
השב   •  12
מושיקו07/11/2013 23:03
קצת איבד מהביטחון.אבל הוא בסה"כ בן אדם..
אובארוב יטפל בו ונקווה שיהיה בסדר.
השב   •  50
זיקית08/11/2013 06:57
השב   •  00
5
מכבי07/11/2013 22:25
נקודת התורפה - אנשים כמו חזן..
השב   •  21
4
מכביסט07/11/2013 22:25
איזה כיף לשמוע את צפצופי הניצחון !
השב   •  52
3
גיל07/11/2013 22:24
תודה לך מכבי!!(אין עוד מכבי בארץ למי שתהה)
השב   •  102
2
Green Ape07/11/2013 22:23
כולי פירגון ליריבה מהמרכז, ללא ספק הקבוצה החזקה ביותר בשנים האחרונות אם לא בכלל
השב   •  923
מלךהמלכים07/11/2013 22:34
שנה וקצת אולי. וגם לא התחילה הכי טוב, ואני יודע שזה מוזר שאני אוהד מכבי ואתה חיפה אבל היו חלקים בעונה שעברה שחיפה הייתה טובה ממכבי(במחזורים 11-19, כי מכבי לא הייתה טובה במשחקי חוץ).

תודה על משחק ענק! שיגעון ביציעים כל פעם מחדש!
יאללה מכבי!
השב   •  71
שימי זהו שמי07/11/2013 23:01
השב   •  141
ח07/11/2013 23:14
השב   •  50
ארסנל07/11/2013 23:22
אני לא אוהב של אף אחת מהקבוצות, אבל אני חושב שלפני 3-4 שנים הפועל שיחקה הרבה יותר טוב וראינו את זה גם בליגת האלופות. מכבי של היום בהחלט מתחרה בה, אבל לדעתי היא צריכה עוד קצת זמן בשביל לעקוף אותה
השב   •  12
1
אלברט07/11/2013 22:21
אומנם הנצחון הזה עוזר לכדורגל הישראלי בכלל אחרי התבוסות לנבחרת גרמניה. מצד שני, לדעתי רוב הסיכויים לפני המשחק הצביעו על נצחון למכבי תל אביב- פרנקפורט היא קבוצת תחתית בבונדסליגה ובמחזור הראשון בליגה הובסה 6:1 להרטה ברלין.
השב   •  537
טמיר07/11/2013 22:34
למה במקום להנות יש מזוכסטים שמסתכלים על הטיפה החסרה. בכל אופן מתפלל עכשיו לנצחון חיפאי,ותמיד לנצחון ישראליות(כולל הפועל) נגד כל קבוצה זרה.שבת שלום לאוהבים
השב   •  150
ה07/11/2013 22:36
זה שהם קבוצה תחתית בגרמניה לא אומר שהם לא היו פיבוריטים .תפסיקו כבר לזלזל בקבוצות הם היו שמים לחיפה להפועל שלישיה בבית וגם בחוץ מכבי קבוצה יותר טובה מכל הקבוצות בליגה תתחילו להבין את זה. כולה הפסד לבאר שבע וזהו מכבי קבוצה במשבר
השב   •  32
גיא07/11/2013 22:41
לא אומר שאתה יותר טוב מזנב לאריות.
השב   •  00
חיים08/11/2013 11:37
השב   •  00
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP