יום שני, 31.03.2025 שעה 15:37
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ארי שמאי

הכדורגל של מכבי רחוק מהפועל

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: על מה רן בן שמעון עובד באימונים? החלומות של האוהדים רחוקים מהמציאות ומכבי עוד תוציא נק' מה'דרבי' מול פרנקפורט

בלי להתבייש ובלי למצמץ, הישיר מאמן הפועל ת"א, רן בן שמעון מבט אל המצלמה וביקר את הקבוצה של קורצקי (המצויין והמרגש) שבזבזה זמן ואת שוערה, גל ניר "שנשכב כמו אריה חביב של הפועל יהוד בתקופת השיא שלה".

מדבריו של בן שמעון משתמע שלא ידע שזו תהיה שיטת המשחק של רעננה, שתקציבה מגיע במקרה הטוב לכשליש מזה של הפועל. הלו רן, על מה עבדת כל השבוע באימונים? ואיך זה שאתה כל כך גאה במשחק של הקבוצה שלנו שהסתיים בשני איומים למסגרת בסך הכל? אולי את עצמך שכנעת ש"מה שהיה חסר בחצי השני הגדול זה רק הגול". אנחנו, כמו כל אוהד אובייקטיבי, זיהינו עוד כמה.

כמה טוקבקיסטים אוהדי הפועל גידפו אותי על כך שאני לא משבח את הקבוצה מספיק וכשהקבוצה תתחבר, עוד נאבק "ראש בראש" מול מכבי השנואה. צר לי חברים, אבל החלומות שלכם רחוקים מהמציאות כמו בין המשחק שרן בן שמעון ניהל לבין זה שאני צפיתי בו.

גם אם שלשום העלתה בורדו את ההרכב השני שלה כמעט וגם אם השער הראשון של מכבי נכבש מנבדל ברור (גם באירופה השופטים של מכבי?), הכדורגל "הגרמני" שהם משחקים רחוק לצערי מאוד מזה המבולבל שלנו. בקצב הזה הם עוד יוציאו נקודה או שלוש "בדרבי" הקרוב נגד איינטרכט פרנקפורט.

רן בן שמעון. איזה משחק הוא ראה? (שי לוי)
רן בן שמעון. איזה משחק הוא ראה? (שי לוי)
 

גילוי נאות, אני מכר של בני הזוג קרן ושי אבוטבול, עומר דמארי מאזין לעיתים לתכנית שאני מגיש ברדיו לב המדינה ואת אשתו אני לא מכיר בכלל. מצד שני ולמרות אלו, אפשר לומר באובייקטיביות גמורה שאסור היה להוציא את דמארי בדקה השישים כי הרי ברור כשמש שגם במשחק בינוני שלו, הוא החלוץ הטוב בהפועל.

דמארי יכול לכבוש בהברקה אחת ותמוהה עד מאוד העובדה שאבוטבול לא שולב במשחק. בניגוד לבן שמעון שחושב שרק הגול היה חסר, אני דווקא מחזיק בדעה שגם בעיטות מרחוק ומסירות מדוייקות לשטחים מתים ומסוכנים (שני דברים ששי מצטיין בהם) היו חסרים לנו היום.

אם כבר גילוי נאות, הגיע הזמן שאת פרשנותו (הטובה והמקצועית בדרך כלל) של ניר לוין במשחקיה של הפועל תל אביב תלווה הכיתובית "הפרשן הינו מנהל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ומקבל ממנה שכר נאה כל חודש", כי כשטהא שם רגל לגורדנה כמו בשכונה, ניר לוין מספר לנו שלא הגיע לו צהוב ועשר דקות אחר כך, כשמגיע לטהא צהוב שני (נגד עשרה אגב אנחנו הרבה יותר טובים) מאמן הנוער לוין נוזף בטהא כאחרון האוהדים על "השטות שהיתה לעלות לו ביוקר", במקום לבקר את השופט. לפעמים אנחנו מתגעגעים לדני נוימן, במקרה שלו כולם יודעים שהוא בית"רי שרוף.

ואם כבר בית"ר, אז עוד שבועיים טדי ואפשר (כי למרות מה שנכתב כאן, יש להפועל קבוצה טובה וגם מאמן) לנצח. באצטדיון האהוב הזה, שבו ידענו לפני שלוש וחצי שנים את המאושר בימינו, אי אפשר יהיה להשתמש בתירוץ השחוק ששיחקנו מול קבוצה מסתגרת.

לכתבה זו התפרסמו 247 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 247 תגובות ב-177 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
177
איתמר דהן07/10/2013 18:27
ח נשמה אנחנו הבאנו כדורגל והיגענו להשגים באירופה עם מאמן ישראלי לא כמוכם הלכתם להביא מאמן של בארסה ואז להגיד אנחנו אלופים שאתה יודע שעם מאמן של בארסה 80% אליפות שלכם ואז מה שישחקנו נגד המבורג וניצחנו זה גם דרבי גרמני מה שכחו תניצחונות שלנו ותהישיגים שהבאנו לישראל באירופה
השב   •  00
176
ליאור דומדני07/10/2013 15:30
מדוע לא תבקר את קורצקי על חוסר הספוטריביות של קבוצתו. מותר לשחק בונקר אבל לפברק פציעות ולהעיף כדורים זה לא ספורטיבי - אבל קורצקי לדבריך, לא רק מצויין אלא גם מרגש. ואולי גם חבר שלך
השב   •  00
175
החלום שלי06/10/2013 15:07
החלום שלי שיתאדו אוהדים ואנשים כמוך מהעולם או לפחות מישראל או לפחות מתל אביב.נמאס מכם רוצים עיר שפויה בה הספורט יהיה קודם כל פאן ורק אחכ תחרותיות!
אני מאמין שבכך אני מייצג את רוב תושבי תל אביב הנהנים מכל השיפורים שמוביל חולדאי כהדוגמא האחרונה היא קומפלקס הגן המרשים ליד רידינג ועוד
השב   •  00
174
ליאור שור06/10/2013 14:41
כזה טעויות ללכת להפועל זה יקבור את הקרירה שלך
השב   •  01
173
הצהוב06/10/2013 14:19
מכבי מצליחים. ברוך שפטרנו!
השב   •  20
172
משתין צהוב06/10/2013 13:16
השב   •  00
171
חיים06/10/2013 13:13
השב   •  00
170
אבי06/10/2013 12:17
ארי שמאי לא מייצג את אוהדי הפועל.
הוא סתם מתוסכל.
אוהד אמיתי מעודד את הקבוצה בכל משחק, בכל מצב.. אהבה ללא תנאים!
ארי, אתה מזכיר לי כמה חברים אוהדי מכבי שדיברו בדיוק כמוך כשהקבוצה שלהם לא הייתה טובה.
you can do batter
יאללה הפועל!!
השב   •  30
169
reed soul06/10/2013 11:53
השב   •  00
168
ram06/10/2013 11:32
אין מה לומר גם אם הפועל מקרטעת והיא מקרטעת (וטוב שכך) היא עדיין אימפריה בכדורגל הישראלי הביצתי. עד לפני כשנתיים שלוש לקחה אליפויות ודאבלים ואירופה ומה לא.ומגיע אוהד לוזר ועושה מהם בדיחה, כאילו . ומה שהכי עצוב זה להרגיש את הלשון שלו בתחת של מכבי. איכס תוציא את זה זה חסר טעם ואפילו מציק, חמסה חמסה. מאחל לאהובתי מכבי להמשיך את הפריצה שנעשית בשנה האחרונה, לשחק כדורגל אירופי ולהנות מכך שהמטוטלת נוטה לצד הנכון של העיר. לאוהדי הפועל ויש לי לא מעט חברים מהזן הזה. אני מצר בשבילכם שלוזר כזה כותב בשימכם, טור הקהל, פשוט בושה.

מ כ ב י ע ד ה מ ו ו ת
השב   •  00
167
משה06/10/2013 11:15
טוב שאתה יודע מה אתה שווה
השב   •  00
166
ויסי06/10/2013 11:10
כדור רגל גרמני למכבי ולאן אתה מכוון?
השב   •  00
165
יוסי06/10/2013 10:26
תידאג לקבוצה שלך היכן היסתתרתה עד היום!
השב   •  10
164
סקר06/10/2013 10:19
מי יותר מצחיק! עמנואל רוזן כחול או אורי שמאי לחץ אדום
השב   •  10
מכביסט הדרומי06/10/2013 10:52
השב   •  00
163
שי06/10/2013 10:10
השב   •  00
162
אדיר06/10/2013 09:41
איך אתם קוראים את הטור ולא מבינים את הפרגון ?! הוא פרגן לנו כל כך שאמר שיש לנו דרבי נגד פרנקפורט וקרא לנו גרמנים באופן ציני, שאנחנו טובים מאוד. אתם כל כך סתומים שגם שמפרגנים לכם אתם לא מבינים כלום!
השב   •  26
עדי06/10/2013 10:10
ושיחקנו כמו שבני יהודה משחקת עכשיו, הוא קרא לנו גרמנים. אוהדי הפועל לא קוראים לנו גרמנים בגלל הכדורגל שלנו, אל תחמיא לעצמך שאנחנו ברמה הזאת. הם קוראים לנו ככה עוד לפני שהפכנו לקבוצה מסודרת. זה חלק ממוטיב השואה וגרמניה שחוזר על עצמו בכל מה שנוגע למכבי. אתה תמים שזה משהו
השב   •  60
הלב שלי צהוב06/10/2013 10:33
את הסאבס טקסט מאחורי המילים ואם אתה חושב שזה מחמאה.
השב   •  50
161
צ׳ה מהרצליה06/10/2013 09:33
עם קשרים כמו סאשה וגורדנה אין לנו סיכוי לגרד את החזירים. שרן יגדל ביצים ויפתח עם שון. בכל העולם נותנים לצעירים לשחק. רק בארץ בוריס צריך לחכות עד גיל 23.
השב   •  12
160
רם06/10/2013 09:32
בושה אוהד כמוך שנהנה שנים רבות מקבוצתו. ושנה שנתחים הקבוצה מרקטעת ואתה יורד ומעלי
השב   •  10
159
תושב חוזר06/10/2013 09:26
אז אתם בבעיה קשה. חצי תקשורת שייכת לכם.
השב   •  20
158
מר קסאח06/10/2013 09:22
אין כמו איצטדיון קרית אליעזר האהוב ואיתן טייב הצדיק באדם שבאותו יום קסום 2 5 98 עשה לנו את היום המאושר בחיינו
השב   •  50
157
ביתרי06/10/2013 09:15
אשדוד אמן
השב   •  00
156
צהוב עולה06/10/2013 08:40
מי מדבר על שופטים. כל החיים שלכם אתם נהנים משיפוט לטובתכם. תסתכל ביציעים שלכם ותראה אותם.
רק מול 10 שחקנים תנצחו.
השב   •  20
155
ניסו06/10/2013 08:28
הפועל בגדול שיחקה כפי שרעננה רצתה. פעם אחת שכטר לא ניצח את שחקני ההגנה לא עבר לא תיקל במצב כזה בן שמעון היה צריך לשחק עם שון מלכה במקום קשר הגנתי ואפילו לשחק רק עם חלוץ אחד וקישור התקפי מעובהה הקשרים לא עושים דבל פס אחד והכל בנויי על המגן שירים כדור מדוייק סגרו את המגן ואת האמצע נגמר המשחק
השב   •  11
154
מצפן06/10/2013 07:11
ללא ספק שייש הבדלי רמות עד נקודה זו,אבל להסיק מסקנות כבר במחזור5זה מוקדם מידי,ולמישחק עצמו רן לא הייה צריך לעלות בטריו שלסשה,גריזיציץ,גורדנה,הייה חייב לוותר על אחד מהם ולעלות עם שחקן שיכול להגיע מאגף שמאל,ובנוסף לעלות בשלב מסויים את שי על חשבון גורדנה,במערך הדומינו של שני קווים צפופים של רעננה הייה חייב לעבוד איתם גם על הקרנות,למה אין שחקן לקורה הקצרה?,ומכות העונש שיכלו לעשות תהבדל.לגבי קורצקי מיסתמן מאמן חכם ויסודי.
השב   •  11
153
אחד העם06/10/2013 06:47
צריך לומר את האמת .הפועל למרות שהעמידו לרן תקציב מכובד והביאו לו את השחקנים שרצה,נראית קבוצה בינונית למדי,אפשר להבין אולי אולי אולי תיקו בבית מול רעננה .אבל שתי בעיטות למסגרת כל המשחק ,זאת השערורייה האמיתית20הזדמנויות למסגרת ותיקו הייתי מבין קורה.הפועל חלשה לא מאומנת מספיק ושיטת המשחק לא מספיק ברורה.מה גם שלדעתי ישנם שחקנים שמקומם לא בליגת העל .אל תזכירו את מכבי ואבוי לנו על מה שיהיה בדרבי.זה שתי רמות מעל הליגה
השב   •  20
152
זהבי המלך ופנדורי הנסיכה06/10/2013 06:44
44444444444
השב   •  21
151
זהבי המלך ופנדורי המלכה06/10/2013 06:41
יותר הפועל נגד סכנין הדרבי של המיגזר
השב   •  41
משה המגיב06/10/2013 07:58
השב   •  01
150
Moshe06/10/2013 06:31
אני תקווה ארי שמע שהיום המאושר שהיה לפני שלוש וחצי שנים יחזור בעוד שלושים שנה.
השב   •  31
149
גאון06/10/2013 06:27
אסור בשום אופן לחזור לליגה הישראלית ובטח שלא לקבוצת ״צמרת״. תראה איפה אתה עכשיו ואיפה בניון, אתה מנסה לחבר קבוצה והתקשורת מכסחת אותך ובניון חי את החיים בלי לעשות כלום ובכל זאת הוא נחשב ״לשחקן הטוב ביותר בישראל״
השב   •  30
148
איתי לביא06/10/2013 06:01
אריק צודק בכל מילה. 2 בעיטות לשער בכל המשחק? בושה לקבוצה ולנו האוהדים. יהיה עצוב השנה בדרבי!
השב   •  12
147
צהוב בדם!06/10/2013 05:46
הוא בסך הכל בן 6! כמה כואב לך ולשאר אוהדי הגועל הצוואר מלהסתכל על מכבי מלמטה?!
השב   •  11
146
שרון06/10/2013 04:04
ואז לקרוא עוד כאלו טורים.. ח
השב   •  11
145
זורו06/10/2013 04:01
גם אם היו לנו תקציבים דומים, והפער בתקציב ביננו לבין מכבי זהה בדיוק לפער שבין רעננה להפועל, גם אז אי אפשר להשוות קבוצה עם צוות אימון כזה שרצה שנה שניה ברציפות עם אוסף שחקנים שמנסה להתגבש כמו אצלנו. אז נכון, אבוטבול מאוד חסר, ונכון, דמארי בכושר הנוכחי עולה על שכטר ב-3 דרגות, אבל ייקח זמן עד שנוכל להיאבק על המקום שמגיע לנו, השני. עד אז כולם להירגע בבקשה. שיחקנו נגד קבוצה שמדורגת מעלינו בטבלה והיינו טובים יותר. גם זה הישג יחסית לתחילת העונה הזו.
השב   •  21
צהוב עולה06/10/2013 09:54
מה יש לכם כול הזמן הערות נגד הקבוצה הטובה בליגה זה התחיל משנה שעברה להזכיר לכם . וזה ימשיך גם השנה בעזרת השם אני לא רואה שיש מישהו שעומד בתור לקנות אותכם גועל עלוב ואדום מגעיל
השב   •  00
144
צהוב-כחול-לבן06/10/2013 02:41
חבל שלא מדברים על הפירשון הגרוע של אבי נימני!
השב   •  40
143
אבי06/10/2013 01:51
ניר לוין פרשן טוב וזורם תמיד אהבתי לשמוע אותו לא חסר אוהדי הפועל שהם פרשנים אז לא לבכות חוץ מזה את דני נוימן גם אוהדי בית"ר שונאים אם תעשה סקר תגלה שהוא פחות אהוד מנסראללה לא מגזים
השב   •  21
142
תמיר06/10/2013 01:45
השב   •  00
141
אהרון06/10/2013 01:19
השב   •  11
140
לירון06/10/2013 01:07
מלבד הנושא של ניר לוין. אהבתי לקרוא את הטור הנפלא
השב   •  23
139
בדראאן06/10/2013 01:07
המילה דרבי גרמני לא נובעת מגזענות הכוונה שעם כל הצער שלי ושלו היא שמכבי לשם שייכת לבונדסליגה ברמה בשיטה בלחץ גם בזמן שהיא לא טובה יש לה את האופי הגרמני ולאוהדי מכבי שפו אחלא קבוצה יש לכם ואני מת מקנאה.. מה לעשות שכסף זה שם המשחק ולאדון שחר אני עוד לא מתלונן על רכש אני מתלונן על הניהול השכונתי של המועדון כי למנות מאמן חובבן זו שכונה וזה אף פעם לא אפיין את חיפה
השב   •  00
138
דוד06/10/2013 00:59
אוהד שרוףף של הפועל.. אבל צריכים להודות שמכבי הקבוצה הטובה בישראל בשנים האחרונות שולטת ביד רמה!! שאפו.
השב   •  51
שי06/10/2013 01:34
השב   •  00
137
אורי06/10/2013 00:44
איפה אנחנו ואיפה הכדורגל הגרמני , זה שנצחנו את הרכב שני של בורדו לא אומר כלום
השב   •  22
136
פטריוט06/10/2013 00:35
אתם יכולים להגיד מחמאה אתם יכולים לומר השוואה הכל טוב ויפה עד המשפט דרבי עם פרנקפורט. זה כבר גזענות נקודה. זה כמו להגיד דרבי המגזר. הרי מה הבעיה עם ערבי? לא אמרתי מחבל אבל כשאומרים את זה בהקשר כזה זו גזענות. אם משהו חושב שאני טועה נראה אותו הולך למשחק וצועק בלי סוף אתם גרמנים אתם גרמנים. כמה זמן לדעתכם יקח עד שיוציאו אותו מהמגרש?
השב   •  91
מתתיהו06/10/2013 01:19
השב   •  00
עידו06/10/2013 02:50
הוא התכוון לכך שאתם משחקים כמו קבוצה גרמנית וזה מחמאה. והוא לעג להפועל כשאמר שהדרבי שלכם הוא נגד פרנקפורט ולא נגד הפועל (שהפועל לא ברמה שלכם). הגיע הזמן שתצאו מהרגשי נחיתות שלכם.
השב   •  00
135
צהוב עולה06/10/2013 00:30
השב   •  11
134
ירוק06/10/2013 00:20
רק בחיפה יש מכבי !
השב   •  00
שמעון06/10/2013 01:36
עגלות של היפר שוק צריך לדחוף להם חמש שקל שישחקו
השב   •  00
133
רון06/10/2013 00:11
חבל על שתי נקודות שאבדנו כנגד רעננה וזאת בעקר בשל טעויות של המאמן שהוציא את דמארי שלב מאוחר את שון מלכה הפנטסטי ולא נתן לשי אבוטבול לשחק ואגב כיצד יתכן שלמגן שמאלי אין רגל שמאל ומביאים שחקן פצוע ושולחים סמל כמו טועמה ליציע הערה אחרונה מדוע מביאי הכדורים הם ילדים בגיל שש על כל ההשלכות
השב   •  01
132
צהוב עולה05/10/2013 23:59
השב   •  01
131
דרור שמשון05/10/2013 23:55
צודק ובגדול
ארי אחי ,הרי ברור לך וגם לי שהייתי צריך להשאר בהפועל
לצערי "הפסיכולוג" רב"ש העדיף להביא חברים שלו ולמזלי הצלחתי לתפור משרה בבני יהודה.
רב"ש התגלה במקרה של היום כאיש התירוצים וזה הרבה יותר גרוע מאשר להיות נער ההמסטרינג.
הפועל בלעדי לא שווה דבר!
בתקופה שעבדתי בהפועל ,איש לא סבל מפציעות וכמעט סיימנו במקום הראשון וכמעט לא עפנו מהגביע מול קבוצה מהליגה הלאומית.
היום אני עובד עם מר כדורגל
אדם פולני בשם ד.קשטן ואנו עושים חייל ובעיקר כסף על חשבון בני יהודה,בין היתר אני גם מספיק לחלטר בנבחרת ובהרצאות וגם בבת ים.
רב"ש בפעם הבאה כדאי לך לבחור תאנשים המתאימים,בקרוב קשטן יתעופף מבני יהודה,מציע לך לפנות אלי ,נעשה עונה גדולה יחד,אולי יקראו לנו בשם.
הר אדם ונער ההמסטרינג
השב   •  00
130
שובל05/10/2013 23:50
השב   •  00
129
אבי05/10/2013 23:44
אני יודע שאתה מתוסכל אבל צריך להודות שאנחנו לא מיתקרבים לרמה שלהם
השב   •  10
128
אנדריי05/10/2013 23:20
מאשר להיות פח כמו הגועל
פשוט בושה אתה ארי שמאי

מדבר שטויות יאללה מכבי
השב   •  30
שחר05/10/2013 23:55
אני חושב שזו מחמאה מאוד גדולה למכבי, במיוחד לאור העובדה שהכדורגל הגרמני נמצא עכשיו בשיאו!
השב   •  10
127
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )05/10/2013 23:18
השב   •  10
126
לא מבין כלום05/10/2013 23:17
שמכבי הם הגרמנים בזמן שאתם מחזיקים את הדגל האדום של סטאלין והמפלגה "ההיא" האדומה מגרמניה(אמנם אני מקווה שמהבורות בלבד ולא במכוון)לאיזה גרמניה שמאי מתכוון לשייך את מכבי? ;/
השב   •  10
אבי05/10/2013 23:55
אכן הפועל למי שלא יודע קבוצה קומוניסטית במקור,אגב אותם פעילים של השמאל של פעם תרגמו והיו שרים את שיר עבודה שהוא תרגום ישיר של ההמנון הקומוניסטי.
לנאצים בגרמניה היה דגל אדום אבל הם לא היו קומוניסטים אלא טענו שהם סוציאליסטים (נאציונל סוציאליסטים) ולמעשה תקפו את הקומוניזם .
מצטער על החפירה אבל הבית"רי צדק בשורה התחתונה הפועל היא תנועה קומוניסטית
השב   •  20
שע06/10/2013 00:13
ושל הכדורגל הכי יפה/ יעיל באירופה הפועל זה גרמניה אחרת
השב   •  01
125
חיים05/10/2013 23:15
השב   •  01
124
משתין צהוב05/10/2013 23:06
אחרי הדרבי,כנראה שנבואה זאת לא רחוקה מהמציאות
השב   •  11
123
דן05/10/2013 23:06
השב   •  20
122
יעקב05/10/2013 23:05
מאשר להתבזות אם 6 -0
השב   •  30
121
14 לב אדום05/10/2013 23:03
השב   •  11
לא אנטי הפועל פשוט לא סופר אותם05/10/2013 23:29
השב   •  10
אבי06/10/2013 01:37
יצאת ונטיל ח
השב   •  00
120
ניר05/10/2013 23:02
לתת במה ל"ארי" הגרמני הזה.

מקווה שיחכו לך בדלת גרמנים אמיתיים ותאכל מכות של החיים.
השב   •  10
119
דני יוסף05/10/2013 23:02
הפועל קצת הרבה מזייפת ואתה יוצא מהחורים? מהיכן התעוררת? ״כדורגל גרמני״, לא היה בתקופתו של גוטמן ולא כיום, כי הכל רקוב בממלכת ישראל. אבל ארי, די אתה מעייף אותנו עם הקשקשת שלך, שלא מעניינת. אני לא אוהב מכבי ולא אוהד הפועל, סתם אוהד ספורט. תרגיע עם הביקורת הסתמית, ״..מה הוא עושה על השבוע?״ ושאר קשקשת ברשת.., עשה לנו טובה !!
השב   •  01
118
רון05/10/2013 22:58
לא מתגעגעים לנוימן!
השב   •  10
117
נירו05/10/2013 22:53
כן.תסתכלו על קו הכדור מול קו השחקן ולא להיפך.(שחקן מול שחקן).קו הכדור(רגלו של פריצה מול החזה של יצחקי) ככה בודקים!
השב   •  20
אבי06/10/2013 01:39
את מי מעניין פריצה צריך לבדוק איפה השחקן האחרון של בורדו אם יצחקי נמצא לפניו זה נבדל והיה נבדל
השב   •  01
116
ריאלי05/10/2013 22:43
משחק קבוצתי
הגנה טובה
קישור בינוני
חלוצים על הפנים.
שכטר חבל שהוא בכלל מתלבש
שן מלכה צריך לשחק במקום וורמוט - הוא פי 10 טוב ממנו במהירות בדיוק במסירה.
להפועל חסרים 2 חלוצי חוד ברמה גבוהה עם עוצמה פיזית שיכולים להתמודד מול הגנות.
דמארי חלשלוש פיזית ונופל הרבה. (שכטר זה בכלל לא מי שאפשר לדבר עליו גם אם יבקיע מדי פעם בבעיטות דרדלה).
וורמוט בועט לשער כמו ילדה בליגת נשים.
עד שרב"ש לא יבין שחייבים חלוצים ברמה גבוהה לא נצליח לנצח את המובילות.
נוכל להוציא תיקו אפס ובמקרה הרע גם לחטוף גול מקרי.
אבל בסיכום- הפועל משחקת משחק שוטף ושובה עין. חסרים חלוצים פיזיים.
השב   •  22
115
אתה סתם גרמני חובב ילדים05/10/2013 22:42
השב   •  30
114
יניב05/10/2013 22:39
.יש דבר אחד להגיד עליו:
"אין אדם נתפס בשעת צערו".
השב   •  40
113
גיא05/10/2013 22:38
השב   •  00
112
גולי05/10/2013 22:34
השב   •  00
111
טל05/10/2013 22:32
טור משעממם
השב   •  40
110
רז05/10/2013 22:28
עוד פעם להסתבך?
השב   •  40
109
ירון05/10/2013 22:24
יש לנו עוד הרבה ללמוד כדי להגיע לרמה שלהם
הפועל שניצחו את מילואי צלסי ומילאן אחרונים לדבר על הרכב משני של בורדו.
שופטים באירופה של מכבי ? כמה נקודות מתנה הפועל קבלו שנה שעברה מהשופטים ?
רע לך עם הפועל ? אל תתנחם בשנאה למכבי. זה לא יעזר . תמשיכו לאכול את הלב !
השב   •  20
108
אדוניי שפירא05/10/2013 22:19
מי נתן לו במה
השב   •  40
107
אוהד כדורגל05/10/2013 22:17
להרגע חברים מחזור 5 אל תשכחו חיפה ב2010 פתחו עם 10 מ10 הובילו פעמיים באמצע העונה 15 הפרש והפועל לקחו.. אוהדי חיפה אני ממליץ לכם לשבת ולהיות בשקט ותראו איפה אתם איפה אנחנו!
השב   •  31
הצהוב05/10/2013 22:28
הדאבל שלכם הוא פיקציה. בעונה הכי טובה שלכם עשיתם פחות נקודות מחיפה.
השב   •  30
עידו05/10/2013 22:28
הכל טוב ויפה ונכון במה שאמרת רק ששכחת את הדבר הכי חשוב שעזר לכם לקחת אליפות - הקיזוז !
השב   •  20
צחי05/10/2013 22:32
היה קיזוז אליפות עם כוכבית מה אתה מקשקש אין לכם סיכוי מול מכבי ההפרש רק ילך ויגדל ויגדל ויגדל ויגדל עד שבן שמעון שמחרטט את האוהדים שלכם יצטרך משקפת לראות איפה מכבי !
השב   •  20
עדי05/10/2013 22:42
היתה עם יותר נקודות ממכם, לא רק במחזורים הראשונים,ולא לקחה אליפות.
השב   •  10
צהוב עכשיו צהוב תמיד05/10/2013 23:03
כל משחק יכול להביא 3 נקודות אז איך זה 10 מ10 אולי 10 מ12 או 9 מ9 או משהו בסגנון
השב   •  00
אושרי06/10/2013 01:30
השב   •  00
אבי06/10/2013 01:41
לדעתי הוא התכוון לניצחונות 10 ניצחונות ב-10 משחקים למרות ששווה לבדוק נשמע קצת מחרטט
השב   •  00
המהנדס06/10/2013 07:08
עד שבאה מכבי וקלקלה לה במחזור 11 את שבירת השיא
השב   •  00
Mitch Goldheart2006/10/2013 08:16
במחזור ה11 הם היו נגד מכבי ומאיוקה שבר להם את הרצף
השב   •  00
אני06/10/2013 08:43
מעשר משחקים
השב   •  00
אדום06/10/2013 09:00
העלייה שלכם לשלב הבתים בליגה האירופית היא פיקציה . איך קבוצה שלא ניצחה שום משחק עולה לשלב הבתים ? עלייה עם כוכבית
השב   •  11
אסף06/10/2013 10:07
לא. אז זה לא פיקציה. ויש הבדל אם למכבי חיפה היו מורידים נקודות עקב עבירת משמעת רצינית אז הכוכבית היתה נעלמת אבל פתאום לשנות חוקים בסיסים בניקוד כמו מי שמנצח יותר וכו'' לא ממוקם יותר. זה משהו אחר זה כ-ו-כ-ב-י-ת.
השב   •  10
106
הפועל אנד יונייטד05/10/2013 22:10
עד כמה שאני שונא ומתעב את הקבוצה הזאת, האיכות ואופן הניהולי של הקבוצה הזאת מתאים לטופ של ליגה בכירה באירופה.

זה לא משנה אם היה להם מול בורדו נבדל או לא, הם היו כ"כ יותר עדיפים מהצרפתים הכבויים ככה שהם בכל מקרה יקחו מהם עוד 3 נ''ק בבלומפילד.

אני לא מצפה עכשיו שנהיה כמוהם או נתמודד על האליפות, ולמען האמת - אם נעשה תיקו בדרבי זה יהיה נס.
כל מה שאני מצפה זה שהשחקנים יתנו את הלב שלהם על המגרש בשביל המוני האוהדים שעוד באים לכל משחק, ויתחילו מעכשיו לבנות בסיס חזק של נוער איכותי בקבוצה - כדי שאולי בעוד 5-7 שנים שוב נוכל להנות מההפועל החזקה והאירופאית שהייתה בעשר שנים האחרונות, והשנה כבתה.
השב   •  71
ישראל06/10/2013 11:01
השב   •  00
105
עדי05/10/2013 22:10
הוא אותו אחד שכבש מול חיפה ברמת גן בעונת הבתים המרשימה שלהם בצ׳מפיונס. ספרו לי עוד על הרכב הנוער של בורדו
השב   •  40
104
שי05/10/2013 22:02
השב   •  03
103
עמלק05/10/2013 22:02
סימן שהוא לא היה במשחק. לעולם לא תצעדי בלה בלה בלה?
השב   •  00
102
שי05/10/2013 22:00
השב   •  20
101
אביה05/10/2013 21:57
וכמובן שאל תגיד "ברור".
התקשורת הצרפתית אפילו מאשרת שלא היה נבדל.
הרכב שני? יש מאמן והוא מחליט החלטות בכל משחק, הבעיה היא שלו.
השב   •  50
100
אבירן לב05/10/2013 21:51
אנשים הוא סה"כ מחמיא למכבי שאנחנו משחקים כדורגל מאורגן ומסודר והכול לפי הספר.. בסופו שלדבר מכבי לא סופרת את הגועל ואת זה ניראה במחזור ה 13
"לעולמים אני ואת ומה ימרו לי לא כפת כיחוץ מימך אין עוד חרת אני נישאר שלך !
השב   •  30
99
בובאן05/10/2013 21:47
בקשר לניר לוין נמאס לשמוע אותו ניר לוין כול הזמן שומר על האינטרסים שלו אסור לו לשדר את הפועל וגם לא את חיפה ובכלל הוא סתם גרוע סתם לוקח פרנסה למישהו אחר שיתמקד במכבי כמו זהבי טמע!
השב   •  11
98
מוטי05/10/2013 21:45
חבל שאני לא יכול להעלות תמונה
השב   •  70
יניב05/10/2013 22:27
הראו שיצחקי היה מאחורי הכדור.
השב   •  20
97
דוד05/10/2013 21:40
אלה אנשים צרי עין
השב   •  20
96
סער05/10/2013 21:38
השב   •  20
95
אוריאל05/10/2013 21:37
בבקשה תמלאו את טדי ותעשו להפועל את המוות ותיגרמו לשחקנים שלכם לנצח ואז אני רוצה ליראות אותו כותב פה המדינה ובעיקר האחים הצוהבים איתכם
השב   •  60
94
אבי05/10/2013 21:35
השב   •  30
93
מסטרול05/10/2013 21:33
אתה מחליף אותו? שלא תגמור (תרתי משמע) כמוהו.
השב   •  80
יוסי05/10/2013 21:39
ח הרגת אותי
השב   •  00
92
דן05/10/2013 21:32
לא אתייחס לתוכן על הקבוצה שלך, כי היא פשוט לא מעניינת אותי.

אבל לפני שאתה רושם נבדל ברור, אולי תכנס לאתר של אופ"א ותקרא קצת על חוקי הנבדל ברגע שהרגל עם הכדור של שחקן התקפה אחד ושחקן ההתקפה השני נמצאים אחרי שחקן ההגנה האחרון.
מדובר אולי באחד הנבדלים הגבוליים שראיתי בשנים האחרונות. ובמצב כזה- חובה ללכת עם ההתקפה.

"דרבי גרמני". כן, הבנו שהתכוונת מבחינת הכדורגל, אבל שזה בא מאוהד הפועל זה תמיד חשוד. לא מתאים, בכלל.
השב   •  30
91
צחי05/10/2013 21:32
אבל בחייך כמו שמכבי משחקת היום גם אתה יכול לפרשן אותנו ח
השב   •  30
90
bober05/10/2013 21:31
לכול ה"ידעים ומבינימ" לא היה שומ ניבדל.יצחקי היה מאחורי ה כדור(אך לפני מגן אך מה שקועה זה מצב הקדור ). זה החוק.
השב   •  20
89
צהוב בלב05/10/2013 21:28
השב   •  20
88
די לאוהדי הצלחות05/10/2013 21:23
ח ועכשיו באמת..
לא מבין את האוהדי הצלחות האלה שמקללים תקבוצה ומשווים אלינו
נכון צודקים אבל תנו לו דבר ראשון זמן ודבר שני זה מה יש ותעריכו את זה גם מקום 2 אם לא ראשון גם טוב תנו זמן בנה קבוצה מאפס
אני זוכר עם איווניר היינו אהבתי אותו אהבתי את מכבי תמיד לא תמיד הלכתי לכל משחק היה תלוי מתי יכולתי אבל תמיד אהבתי את מכבי
הייתה עונה שלנו של האליפות ואחחרי זה ליגת העל וגם 2 עונות עם איווניר הרגשתי שאנחנ ו הכי טובים.
היה עונה של חיפה אצל רוני לוי כשעידן טל היה באמת נראו לי אחהל קבוצה אבל לא שנאתי בגלל זה את מכבי. אותו דבר היה כשבית"ר היו מקום 1 וגם אותם נהניתי מאוד לראות עם עידן הכסף של גאידמק ואחרי זה היה הכסף של שחר ועכשיו הכסף של גולדהאר אבל פעם יש גם שיטה כי הכסף אצל נמני לא ישר הצליח אצלנו זה באמת משהו מקצועי ולא רק כסף אבל די תעודדו תקבוצה שלכם וחלאס להיות אוהדי הצלחות!

ואם "גרמני" אמור לפגוע בנו אז סבבה כי אנחנו יותר ספרדי מזה אבל סבבה .. בינתיים יש לנו מאמן גרמני בנבחרת שלוקח רק מהקבוצה ה"גרמנית גוטמנית" כמו שקראו להפועל שלו שימשיך להנות עם ורמוט שכטר ודמארי וכל אחד שאבוקסיס גם אוהב ובגלל שעזב גם בן חיים לא מזומן וחבל
חבל שלא מקבלים צ''אנס שווה אותו דבר אלירן עטר בסגל
למה אבוחצירא זומן אותו מספר פעמים כמו עטר?!?!?!?
השב   •  10
87
דניאל05/10/2013 21:23
4:0 , 2:0 , 4:2
השב   •  00
86
סיוון05/10/2013 21:22
מה קורה עם פנדורחימי
השב   •  20
85
לוי05/10/2013 21:21
היה בושה היום במשחק לא ידעו מה לעשות נגד רעננה משחק על 6 נקודות
השב   •  11
84
צח05/10/2013 21:19
השב   •  04
אורי05/10/2013 21:34
אתה עוד מעז לדבר אחרי שדלתות פנדור הדיחו אותכם? אף אחד בבורדו לא דיבר על הנבדל, כולם ראו מי שלט במגרש ולמי הגיע לנצח. אפילו בתקשורת הצרפתית החמיאו לנו. בשורה התחתונה אנחנו עם 4 נקודות כבר ובמקום שני. אתם לעומת זאת תמשיכו לעשות תיקו עם רעננה ולהפסיד לבאר שבע.
השב   •  00
אבי06/10/2013 00:08
לפני שאתה מנתח ולועג על מכבי אולי מקנאה אולי תעשה בדק בית בקבוצה שלך עגלה עם סוסה ושמה הגועל תל אביב ב לי.
השב   •  00
83
red05/10/2013 21:17
בן אדם מאוס, ודוחה
השב   •  02
82
סבתא של מסי05/10/2013 21:12
השב   •  10
81
גאון כדורגל אוקראיני05/10/2013 21:10
את החוסר הפירגון הישראלי ואת הניסיון לעוות את כל מה שיפה וטוב
השב   •  20
80
צדק05/10/2013 21:09
פניני לא הורחק על דברים דומים? אתה צריך לקבל על ההתבטאות עונש רציני.
השב   •  10
79
אבי05/10/2013 20:59
חובבנים קומוניסטים אוהדי הפועל שלא מבינים כלום בכדורגל.

מה עם הנבדל של דמארי מול הפועל חיפה? למה לא אמרתם כלום על זה?
השב   •  50
78
צהוב05/10/2013 20:59
תמשיך לאכול את הלבלב עם כפית!
השב   •  21
77
hhjkhjk05/10/2013 20:58
לא היה נבדל, תראו את הרגל של פריצה ואיפה יצחקי. נכון זה מבלבל אבל פשוט לא היה נבדל.
השב   •  40
76
גיא05/10/2013 20:56
השב   •  70
מושיק05/10/2013 21:24
השב   •  00
75
אורי05/10/2013 20:55
בפליאוף תחתום
השב   •  20
74
רד ליין05/10/2013 20:52
אתה לא מייצג אותי ואת כלל אוהדיי הפועל נמאסת שב בצד בשקט
השב   •  32
73
דוד05/10/2013 20:47
השב   •  10
72
מכבי פנאטיקס05/10/2013 20:47
מה יותר טעים מלון או אבטיח ?
השב   •  10
71
ערן05/10/2013 20:46
הלך עמנואל הליצן הגיע הארי הזה עוד בכיין קומוניסט לאוסף שלכם כלכך כיף לראות את התסכול נוזל ממכם תגידו תודה אם בדרבי תעברו את החצי
השב   •  140
70
אוהד05/10/2013 20:45
נכון שזה לא ממש יפה אבל מועדון קטן יכול להיתמודד נגד מועדון גדול רק בבונקר.הפועל שזה מועדון גדול שיחקו שנים בונקר והתיגאו בזה אז שלא יבואו בטענות שישחקו כדורגל.
השב   •  60
אבו ארבע05/10/2013 21:49
וקיבלו 4 אחרי הנחה.
השב   •  00
69
שי05/10/2013 20:45
השב   •  20
68
שימי05/10/2013 20:45
אוהבים אותך?
השב   •  12
רוני05/10/2013 22:18
השב   •  00
67
משה05/10/2013 20:43
כל הכבוד על האוביקטביות
השב   •  11
66
עמיאל05/10/2013 20:43
כל מי שמחזיק מעצמו ארי בטוח שהוא הכי טוב אז תחשוב על זה ארי.
השב   •  30
65
ערן חדד05/10/2013 20:42
אוהד הפועל שונא מכבי אבל הטור שלו הכי אמיתי בעולם.!
השב   •  42
64
ג׳רמיה05/10/2013 20:41
אני נהנה לקרא את התור שלך כי הינך אובייקטיבי ולא מתלהם כבעבר. המשך כך, ישר כח.
השב   •  41
63
אדום05/10/2013 20:40
מי אתה בכלל אה?!? אף אחד אף פעם לא שמע עליך! תחזור כבר לחור שלך אדון ארי נמאסתה!!
השב   •  71
mgnxc05/10/2013 20:53
השב   •  11
אדום05/10/2013 21:22
אחח אוהד ביתר שמחפש על קטנות תמצא חיים
השב   •  00
אורי05/10/2013 21:30
העדפתי שלא, אני עוד צעיר, לא רוצה למות משעמום.
השב   •  00
62
תותחן ירוק מהכרמל05/10/2013 20:39
ח אורי שמאי אתה אח יקר!
השב   •  25
אורי05/10/2013 20:43
אה, כבר היה.
השב   •  31
דור05/10/2013 21:02
השב   •  30
תותחן ירוק מהכרמל05/10/2013 21:06
ראית אותו?
השב   •  00
מכבי ת"א סם החים05/10/2013 21:23
עכו
השב   •  10
61
מכבי ת"א05/10/2013 20:38
השב   •  30
60
גל05/10/2013 20:37
מאוהד לעורך דין לפרשן כל עוד תמשיכו להיות מונעים משנאה לאחרים ולא מאהבה לקבוצה שלכם ככה תראו העפתם את מי שרציתם הבאתם את מי שאתם רוצים ומה? בואו לטדי, בואו.
השב   •  30
59
Oren05/10/2013 20:36
ארי תתעסק עם הקבוצה המפורקת שלך כי מחכה לך הרבה ימים של תיסכול אין לך מה לכתוב אז אתה כותב שטיות
השב   •  30
58
צהוב05/10/2013 20:35
השב   •  90
57
רועי05/10/2013 20:34
אתה לא יותר מהחבר שלך שנעלם. תתעסק עם הקבוצה המגעילה שלך והמאמן המנופח תרתי משמע שלך, ותעזוב את מכבי בכל טור שלך , הם לא בליגה שלך ולא של השמן שמוכר לוקשים לאוהדים שלך
השב   •  70
56
עופר05/10/2013 20:34
ארי , שללא ספק שונא מכבי נתן כאן מחמאה! הוא סך הכל אמר שמכבי ברמה גבוהה ומשחקת כמו קבוצה גרמנית שזו הליגה הטובה באירופה! הוא ממש לא קרא לאף אחד גרמני !!
השב   •  90
עדי05/10/2013 21:04
ארי שמאי קרא לנו גרמנים. הכוונה ברורה וידועה. תפסיקו להיתמם ולהחמיא לעצמכם
השב   •  10
אורן05/10/2013 21:08
למה הוא דווקא משווה את הכדורגל שלנו לגרמנים למה לא לאנגלים או לספרדים או לאיטלקים ועוד אומר דרבי גרמני! אז אתה צריך להבין שהוא חושב ככה שאנחנו גרמנים אבל הוא מעדן את זה שלא יתפס כאחד שקורא לנו גרמנים צריך להבין את הדברים בין השורות!
השב   •  00
צהוב05/10/2013 21:11
השב   •  00
55
רן05/10/2013 20:33
השב   •  110
54
גיא05/10/2013 20:33
רוצה טישו? אה, תל אביב צהובה. נ.ב זה לא סוד שלוין שונא אתכם, כמו כולם.
השב   •  30
53
ערן05/10/2013 20:30
מה נסגר בסוף?
השב   •  80
52
צהוב05/10/2013 20:30
השב   •  60
51
יואב05/10/2013 20:30
אני מזכיר לך את מה שאתה ואוהדי הפועל אוהבים לשכוח, שהאליפות שהשגתם אז היא אליפות שלא הושגה על המגרש (אליפות הקיזוז). בזה תמיד הייתם טובים, בזכות ים העיתונאים, היחצנים ועורכי הדין הכוחניים שדואגים להפחיד גם את השוטרים מהם נהנית כל הזמן הפועל ת"א. איזה כיף לראות איך אתם אוכלים את הלב כשמכבי מצליחה.
השב   •  81
50
דוד05/10/2013 20:29
ארי צודק רב"ש נעול על שחקנים מסויימים ולא זז מהם גם כאשר זה טופח לו בפנים אבל כנראה שהוא ילמד בדרך הקשה או שסופו יהיה כמו של אבו קסיס ואנו נאכל את הלב בינתיים.
השב   •  40
הפועל מבולבלת!05/10/2013 20:50
השב   •  20
49
3:005/10/2013 20:29
נפרק להפועל את הצורה
נזכיר להם מי הקבוצה הגדולה מדינה
קצת התעוורו שם אחרי אליפות הקיזוז
השב   •  50
48
גרמני גאה!05/10/2013 20:28
מקצוענים! חזקים! יפים! נחושים! גאים! דורסים! הורסים! רומסים! מכבים! ג ר מ נ י ם!
השב   •  52
47
גוידו05/10/2013 20:28
עד היום האמנתי שיש סיכוי לראות קבוצה טובה השנה אבל היום זה היה שוב מבאס.
השב   •  00
46
ששי ששון שדרות05/10/2013 20:27
השב   •  00
45
ששי ששון שדרות05/10/2013 20:26
אל תחרבנו במכנסיים בבקשה
השב   •  50
אורן05/10/2013 21:12
אנחנו מחזיקים לכם אצבעות!
השב   •  50
44
אהרן05/10/2013 20:26
מה אתם נפגעים הוא מחמיא לנו. הקבוצה הכי טובה ביבשת האירופית זה באיירן מינכן הגרמנית. ארי תודה על המחמאות
השב   •  70
אני05/10/2013 20:31
ממש לא
השב   •  00
הכריש05/10/2013 20:53
לגמרי .. הכוונה למכונה גרמנית משומנת.יש בעולם יצרנית רכבים המתעלה על הגרמנים? ארי צודק .. וגם בטור הקודם החמיא למכבי למרות שזה קצת עוקץ אותו, אבל הוא מקצוען ואובייקטיבי לגמרי תהנו מהמחמאות לא תקבלו כאלה בכול יום בטח לא מאוהד הפועל!
השב   •  20
43
צנעני05/10/2013 20:25
הלוואי שזה היה נכון
השב   •  20
42
צהוב בדם כחול בראש05/10/2013 20:24
לא מנצחת קבוצה עם תקציב של 20 מליון במקרה הטוב!!
זו עוד הוכחה שמכבי זו לא רק קבוצה עם כסף אלה גם עם נשמה
ולא רק נשמה נשמה צהובה!
השב   •  71
דינו05/10/2013 20:46
הפועל תקציב 45 מיליון, רעננה תקציב 15 מיליון. לכם יש תקציב של כמעט 100 מיליון שקל. גם אתם תתקשו כמו קבוצות כמו רעננה שמסתגרות כאשר התקציב שלכם יותר מכפול משלנו.
השב   •  11
צהוב בדם כחול בראש05/10/2013 21:09
בקיצור תמשיכו לבכות
השב   •  00
אבי05/10/2013 21:31
למכבי רק 20 מיליון יורו.

ככה אמר הפרשן הצרפתי.

לפרנקפורט תקציב של 25 מיליון יורו.
השב   •  00
אוהד06/10/2013 00:32
התקציב של פרנקפורט הוא בסביבות ה70-80 מיליון יורו איזה שטויות אתה כותב
השב   •  10
41
אסטה לה ויסטה בייבי05/10/2013 20:24
רוב אוהדי הפועל - ומי ששייך לארגון הבזוי הזה של "מכבי גרמנים" ייענש בחומרה.
שאנחנו נשרף בתאי.? בגלל זה כל הליגה שונאת אתכם.
תתביישו ותתקדמו.

"מייצגים את הפועל ולא את ישראל"
וחיים במדינה שלנו,בראבו!
השב   •  40
40
סימיקו05/10/2013 20:22
פה לא הבין את הכוונה. כשהוא אמר דרבי מול פרנקפורט זה בגלל שיש הרבה שיתוף פעולה בין הפועל ופרנקפורט והן נחשבות קבוצות עם אידואולוגיה משותפת וכמובן הצבע האדום מקווה שננצח גם הדרבי הזה.
השב   •  12
39
א. בקר05/10/2013 20:22
אנחנו רק בשנייה.
עדיין הפועל קבוצת צמרת גם בשנים הרעות.
שמאי - נכון אנחנו נראים לא טוב. צריך לדעת לשחק ולפרוץ בונקרים כאלו.
בעיטות מרחוק, הנעת כדור מהירה, יש הרבה לאן להשתפר. בינתיים - נמשיך לאכול את הלב ולראות את השייחים הקנדיים חוגגים.
גם להם היו שבע שנים איומות.
השב   •  21
מכביסט מאושר05/10/2013 20:49
השב   •  10
38
ארי הארי- כנס! בחיאת כנס..05/10/2013 20:19
בחיאת ארי, אלירן עטר שואל אם הוא יכול להוסיף קעקוע של הפנים הזחוחות שלך על הישבן השמאלי שלו. עכשיו תצא וקישט.. לך תגזור קונפטי פטתי עם חברך עמנואל.
השב   •  41
37
ציון05/10/2013 20:18
מר שמאי,תודה על הסופרלטיבים,יש הדיוטות שחושבים שאלו קללות.הניתוח שלך בהיר,חד ונכון.לדאבוני(ושימחתי) רבש בפאניקה,טרם למד את הקבוצה,ואם לא התעשת מהר,חיש קל התהפכו עליו האוהדים הנפלאים שלכם.
השב   •  31
36
נער החידות מתל אביב05/10/2013 20:17
מה דעתך הכנה על השלט ״מייצגים את הפועל ולא את ישראל ״ ?
השב   •  60
35
ירון05/10/2013 20:17
בקושי לערוך את השולחן הייתי נותן לו.
השב   •  101
34
קיבוצניק צהוב05/10/2013 20:15
הפועל קבוצה מיותרת שאפילו לא כיף לשנוא.
השב   •  11
ליאור05/10/2013 20:25
הכי כיף לשנוא אותם!

אירופה צהובה - הכל כבר מוכן אומרת אמי
השב   •  11
33
אבי05/10/2013 20:10
מה שמסמל יותר מכול זה המגל והאדום אצלכם בסמל שזה הכי קרוב לגרמני.ולעומת זאת אצלנו זה המגן דוד אז תתבייש לך שמאי בגלל אוהדים כמוך לא פלא שאתם שרים על השואה והגיע הזמן שמישהו יעשה לזה סוף כי אם הדג מסריח מכל עתונאי קטן אז לא פלא ששאר הרפש עובר לשער חמש !
השב   •  178
קוקו05/10/2013 20:17
הליגה הכי מעניינת באירופה
השב   •  40
32
חי05/10/2013 20:09
ת"א של מכבי
השב   •  70
31
מכבי פנאטיקס אולטראס תל אביב 10-2 ו-7-005/10/2013 20:08
שחושב שהוא שווה משהו ואת האמת הכדורגל הגרמני דווקא מצוין וביחס לליגה הזאת זה כמו ברצלונה מול הגועל
השב   •  31
30
יונתן05/10/2013 20:07
לא אקלל ולא אגיד מילה רעה,מי ייתן ותכתוב מילות תסכול כאלו כל שבת. אתה ככלל אוהדי הפועל,שונא מכבי יותר מאשר אוהד הפועל. לעולם לא תסתכל על קבוצתך האהודה,תמיד תפזול לצד. זה האושר האמיתי.
השב   •  71
29
עמי05/10/2013 20:07
חביב שידר את ה"משחק הנפל" ובמשך כל השידור הוא שידר כמו אחרון אוהדי הפועל. אז זה רק הגיוני שניר לוין ישמש כמאזן בשידור. חוצמזה אל תנסה להתחנף לאוהדי מכבי עם כל הסופרלטיבים שאתה כביכול כותב,לא עושה עלינו רושם. "לא מעוקצך ולא מדובשך".מבחינתנו אוהדי מכבי,אתה מיותר !
השב   •  40
בדוק06/10/2013 00:48
השב   •  00
28
הבורר05/10/2013 20:07
אוי איך שאני מחכה למשחק בטדי, האיצטדיון שאתם כל כך אוהבים.. טוטו נרגע כבר מהבננה שקיבל לפני שנה? ואם כבר מגרשים אהובים, תגיד רגע, מה עם אוסישקין?!
השב   •  132
27
אלון05/10/2013 20:07
תתעסק בקבוצה שלך אדון שמאי,אתם גרועים ואם לא הצלחתם לנצח קבוצת נוער כדברי השווארמה אזי יש לכם קבוצה של עגלות. ושחביב היקר משדר משחק כאחרון האוהדים על זה אין לך מה להגיד. אובייקטיביות זה ממך והלאה.
השב   •  20
26
קבוצה אדומה ולוזרית!05/10/2013 20:07
תמשיכו עם שירי השואה והשנאה שלכם בזה אתם מקום ראשון! אנחנו נתעסק בלקרוע אתכם בדרבי! כל דרבי!
השב   •  161
25
שחור צהוב05/10/2013 20:06
אך ורק בגלל השחצנות התל אביבית שלך אתם תפסידו כרגיל בטדי יאללה בית"ר
השב   •  100
24
פצוע בראש05/10/2013 20:06
כמה שנאה אתה משדר תסתכל על הקבוצה שלך לפרגן זה לא מילת גנאי כמה שטויות אתה יכול לקשקש גם ברדיו שומע כל יום את התוכנית שלך ברדיו לא בגללך כי כולך שטוניק אך ורק בגלל השירים יאלה תיתבגר יא טיפש
השב   •  10
23
אבי05/10/2013 20:05
השב   •  200
ייני05/10/2013 20:13
ולמכבי אום אל פאחם
השב   •  30
22
כפיר05/10/2013 20:04
זה בסה"כ כדורגל אז להשוות לגרמנים פשוט מגעיחלל
השב   •  110
21
טל05/10/2013 20:04
אפשר בבקשה לחתוך את הפועל ת״א מהליגה, לשלוח אותה לקפריסין, ובמקומה להביא את אפואל ניקוסיה? טרייד נוח לכולם
השב   •  312
מכביסט05/10/2013 20:27
גאון! בשמחה נעיף את האפסים מהליגה שלנו ואז הליגה תהיה הרבה יותר אכותית וחוץ מזה נשמח לראות את הפועל נלחמת על אמצע טבלה בליגה השלישית בקפריסין
השב   •  20
20
יובנטיני05/10/2013 20:03
*קוראים לו ''ארי''* האירוניה נוזלת בשפע.
השב   •  880
19
הפועל שטיח אדום לרגלי האלופה!05/10/2013 20:03
ניצחתם שני משחקים בחסות השופט שהרחיק שחקנים לחינם בגלל התחזויות אינסופיות של שחקני הפועל ועפתם על עצמכם כאלטרנטיבה למכבי. הפעם זה לא עבד, השופט אמנם שגה פעמיים ונתן שני צהובים שלא היו ולא נבראו, ועדיין מול קבוצה בהרכב מלא לא הגעתם אפילו למצב מסוכן אחד. תגידו תודה שלא הפסדתם כי רעננה הגיעה למצב של מאה אחוז גול באחד על אחד.

אתם אפילו לא קולטים עד כמה המרחק בין וולפסון לקריית שלום עצום!
השב   •  111
18
אבי05/10/2013 20:03
אתה אוהד הפועל אז מה אתה משחק אותה צדיק ישר נפש ..
השב   •  60
17
אורי05/10/2013 20:02
איי איי איי שמאי, כמה שאתה בכיין ועלוב. "שופטים של מכבי"? סליחה? באיזה זכות אתה מדבר כאוהד קבוצה שלרוב מנצחת בפנדלים והרחקות שחקנים של היריבות?
ו"דרבי מול פרנקפורט"? התבטאות אומללה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם פרשן אוהד מכבי היה כותב שהפועל משחקת בדרבי נגד סכנין.
אנשים כמוך הם הסיבה שכל כך שונאים את הפועל.
השב   •  763
מכביסט הדרומי06/10/2013 10:56
השב   •  10
16
עייני05/10/2013 20:02
השב   •  32
15
ליאור05/10/2013 20:02
שיש לי על החזה!
השב   •  362
14
מכבי05/10/2013 20:01
ואני באמת מאוכזב מההתנהלות של האתא שנותנים לכתב הטור הזה לכתוב דברים כאלה מגעילים ולא לשמור על הג׳ורה שלו
השב   •  170
13
שלום05/10/2013 20:01
השב   •  311
מכבי פנאטיקס אולטראס תל אביב 10-2 ו-7-005/10/2013 20:11
לא היו זורקים אבנים על אוטובוס של ילדים קטנים כי ככה זה אוהדי בית"ר חכמים על ילדים ועל 1 מול 100 אבל אם הייתם באים לאולטראס שלנו 20 על 20 הייתם בוכים כמו אוהדי הגועל אחרי שאוהדי לגיה באו ופירקו אותם
השב   •  190
12
ג׳ון הארטסון05/10/2013 20:00
רן בן שמעון לא ראוי להפועל. משחק כזה ואיבוד נקודות חשובות בגלל משחק נרפה כזה זה עוד חצי נחמה, להאשים את רעננה? מה אנחנו מוגבלים? הם באו להלחם ולהוציא תיקו והוציאו כמו גברים. הפועל של רן היא הבעיה.
השב   •  70
11
גד05/10/2013 20:00
אש על החמש
השב   •  50
10
אלירן05/10/2013 19:59
הייתי היום בשער 2 עם הבן שלי חבל על ה100 שח אח שלי שרן יקח את כל הקריתשמונאיים שלו וילך לדרכו מה רע היה בפרדי ולגבי שי היתה חייב לזעזע יותר זה לא עך רקע מקצועי
השב   •  52
9
צהוב05/10/2013 19:58
הוא בסך הכל בן שש
השב   •  150
8
אלי05/10/2013 19:58
תמשיכו כך אנחנו מבסוטים
השב   •  120
יניר06/10/2013 10:57
השב   •  00
7
קובי05/10/2013 19:58
לא להאמין אני כמעט מרחם עליכם תחיו ותמשיכו לסבול כמו שאנו סבלנו עשור שלם
השב   •  150
6
אריק05/10/2013 19:56
פשוט בושה וכל מילה נוספת מיותרת
השב   •  61
5
ארז05/10/2013 19:55
אנחנו הופכים להיות מבקרים קבוע באירופה ושחקנים יתחננו לבוא לשחק במכבי.הכל הולך להשתנות
השב   •  160
4
לב צהוב05/10/2013 19:54
אנחנו יהודים גאים ושמחים על הלאום שלנו.. יהודים מכביסטים ווינרים שרוצים היתקדמות בכל שלב ושלב גם נגד הגרמנים.
השב   •  644
פאולו סוזה06/10/2013 04:22
תנו להתעסק בכדורגל - בו כולם שווים. יהודים, נוצרים, מוסלמים, חילוניים, אתאיסטים.

מי שמתעסק בדתות, שלא יתעסק בכדורגל וילך לגור בכנסיה.
השב   •  20
3
חן05/10/2013 19:54
השב   •  121
2
קרלוס05/10/2013 19:53
תרגיש איך אנחנו מרגישים שנים שמוטי חביב וטורק האדומים משדרים אותנו.
השב   •  511
1
הסוציומט05/10/2013 19:53
בלדווח על אירועים ומתים
השב   •  61
אסור לפספס
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
נגןהכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
הכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP