יום שני, 21.04.2025 שעה 20:44
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ניב חביב

אוואט, פנה את השער

דעה: שוער הנבחרת חייב לפנות את מקומו ליורש, בלי קשר לזהותו. אחרי היסטוריה מלאת טעויות, השוער הכי אוברייטד כבר לא יוכל להצעיד אותנו לשום מקום

אחרי עוד שער ביזיוני שדודו אוואט ספג וקבר את נבחרת ישראל עמוק בבוץ, הגיע הזמן לסגור פעם אחת ולתמיד את נושא השוער הלאומי שלנו.

לא יכול להיות שבמשך 60 דקות אזרבייג'אן לא סיכנה את השער ובעיטה אחת למסגרת מ-25 מטרים הכניעה את השוער "מספר אחת" שלנו.

נכון, כשדודו אוואט יפרוש הוא יוכל לספר לנכדים על קריירה של למעלה מ-10 שנים בספרד, אליפות במכבי חיפה ובהפועל חיפה ואפילו על הופעה היסטורית בליגת האלופות. אולם, צריך לומר את האמת: השוער הבכיר שלנו לא מתאים ולא התאים לרמות הגבוהות ביותר מעולם.

למעט משחק אחד גדול בנבחרת, ה-2:2 מול נבחרת אירלנד בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2006 בו ישראל לא הפסידה באף משחק, להגנות ישראל השונות לא הייתה דמות שאפשר לסמוך עליה.

השוער, שבחודש הבא יחגוג 36, מעד לא פעם ולא פעמיים במדי הנבחרת ובמדי הקבוצות בהן שיחק. בעונת האליפות של מכבי ת"א (2002/03) אוואט ספג שער עצמי במדי מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים כאשר אלון חרזי מסר לו מסירה פשוטה שבסופו של דבר עלתה לירוקים באליפות.

אוואט. מאשים את כולם בגול שספג (שי לוי)
אוואט. מאשים את כולם בגול שספג (שי לוי)
 

באותה עונה השוער אפילו התלונן על הפנסים באצטדיון GSP בניקוסיה בו חיפה אירחה את משחקי הבית שלה בליגת האלופות. השוער ספג שערים מביכים מול באייר לברקוזן וטען כי עמודי התאורה סינוורו אותו.

גם במדי הנבחרת אוואט ספג לא מעט שערים באשמתו. החמישייה מדנמרק במשחק המפורסם שבסופו כל מה שזכרו זה את פרשיית נערות הליווי, אך מי שזוכר את השער של יון דאל תומסון שנגח מחוץ לרחבה מעל השוער הישראלי הראתה כבר אז את חולשתו. גם השער בדקה ה-90 מול אוסטריה מרגליו של אנדראס הרצוג בבעיטה חופשית לא יישכח מזכרוני. 

לא מעט חושבים ובצדק שאם אוואט לא היה מחזיק בדרכון צרפתי, הקריירה בספרד הייתה נגמרת הרבה יותר מהר ממה שכולם ציפו. השנים הטובות של השוער היו בזמן התחרות הבלתי נגמרת עם ניר דוידוביץ' שהוציאה את המיטב מאוואט. אך אם בתקופה בה "התמנון" הפצוע שחוזר לכושר מאיים עליו, סימן שאפשר לראות מי באמת היה השוער הטוב מבין השניים.

אוואט או דוידוביץ´? (תומר גבאי)
אוואט או דוידוביץ'? ואסילי הכריע (תומר גבאי)
 

הגיע הזמן שהשוער המנוסה יתלה את הכפפות של הכחולים-לבנים ושהמאמן הלאומי שלנו ייתן את הבמה לשוער צעיר ולא משנה מי זה יהיה, כדי שנוכל לתלות בו את תקוותנו בקמפיינים הבאים.

הגיל לא משחק פה תפקיד כי ישנם שוערים גדולים שגילם אפילו עולה על גילו של אוואט, אבל די! השוער הכי אוברייטד במדינת ישראל צריך לסגור את הבסטה.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 132 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 132 תגובות ב-109 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
109
אזרח09/09/2013 17:05
ידידי מהכרמל. קראתי את דעתך שניר דוידוביץ הוא השוער הטוב ביותר בתולדות המדינה חוץ מיעקב חודורוב והאמת ? אני מופתע לשמוע דבר כזה דווקא מאוהד של מכבי חיפה. יעקב חודורוב כבודו במקומו מונח והאמת שלא זכיתי לראות אותו משחק ולמרות זאת לדעתי השוער הטוב ביותר בתולדות המדינה הוא אבי רן ז"ל. זה היה שוער אדיר , ללא פחד , התאבד על כל כדור , זינק כמו פנתר וקפץ לתוך הרגליים של שחקני היריב. אי אפשר היה להכניע אותו וכל משחק שהוא עמד בשער זה היה פשוט הצגה. שוער שהיה ששווה לשלם עבור כרטיס בשביל לראות את הביצועים המדהימים שלו.אבי רן ז"ל נהרג בטרם עת בתאונת אופנוע ים בכינרת. היה יכול להצעיד את נבחרת ישראל להישגים ולהגיע באופן אישי לקבוצות הטובות ביותר באירופה. בתור אוהד הפועל אני יכול לספר לך שאבי רן היה לא פחות טוב מקאסיאס ואני לא מגזים.
השב   •  00
108
meno5609/09/2013 16:36
השוער הכי טוב שהיה לנבחרת ישראל
השב   •  00
107
ויקטור פאצה09/09/2013 15:40
אווט באמת שוער טוב ובאמת ששיחק ברמות הכי גבוהות שעליהן הגיע שחקן ישראלי אבל לכל שחקן יש תקופות טובות ותקופות רעות וגם הגיל עושה את שלו.
אווט יקר עוד מימיי הפועל חיפה לא ידעת לצאת לכדורי גובה וזאת מחלה השוער הישראלי אז לפעמים ההגנה בספרד בגלל אופי המשחק לא צריכה אותך בדברים העלו אבל בישראל הסיפור שונה לגמרי לפעמים עדיף שוער שמבין את המשחק הישראלי בהגנה ואשר שוער שמשחק כבר 10 שנים באירופה וכבר לא זוכר מזה לעבוד עם הגנה ישראלית!
השב   •  00
106
סיימון09/09/2013 13:15
השב   •  00
105
הקוף הירוק09/09/2013 11:15
שוער של קבוצה מקום אחרון בליגה הספרדית השניה
שספג ב3 משחקים 11 גולים
פשוט בושה!
השב   •  00
104
פלוני א09/09/2013 11:04
לעולם לא תגיע לרמות הגדולות בזכות עצמך שוער חלש ביותר ברמה הנמוכה ביותר
לסיכום שוער פח
השב   •  01
103
אין שוער טוב יותר מדודו היום09/09/2013 10:35
אז תפסיקו להפיל עליו את ההפסד
השב   •  20
102
אורן09/09/2013 09:50
אין שוער שלא טועה.. סקלתם את הרוש אחרי חצי טעות אבל אין ראוי ממנו לעמוד בין הקורות!!
גם אוואט וגם ה"תמנון" שלכם עשו טעויות שעלו באליופיות ובהדחות ממפעלים ארופיים לקבוצות שלהם..
הרוש בגילו הצעיר מחזיק קבוצה שלמה על הכתפיים שלו כבר כמה שנים..
אם קצת אמונה שקט ובטחון הוא יביא הרבה נקודות לנבחרת..
השב   •  10
101
אוהד09/09/2013 07:39
אתה צריך להיות כתב אופנה
השב   •  00
100
steve09/09/2013 04:43
all the words are true the worst goalie that israel ever had there biggest blof
השב   •  00
99
פטריוטי08/09/2013 23:34
השוער הכי טוב שיש היום בישראל, לא מוערך בכלל ..
השב   •  30
98
אליה08/09/2013 22:29
שטויות במיץ.

כל אדם מעל גיל צבא לבטח זוכר את שנותיו הנהדרות של דודו.

בתקופת האליפות של הפועל חיפה לא היה שני לו בישראל, בתקופתו במכבי חיפה הוא היה נהדר גם כן - מה שהביא אותו לספרד ומה שזיכה אותו כשוער מספר 1 ב*ספרד* מספר פעמים.

אני חייב לדודו הרבה על השמחה והכיף שהעניק לי כילד, אני עדיין זוכר לו את ההצלות והאתלטיות המדהימה. קל לאנשים לזכור טעויות - אני מזמין אתכם להריץ קלטות עבר שלו. מהר מאוד תבינו שמדובר באחד הכדורגלים הגדולים שהכדורגל הישראלי ייצר.

תמיד קל להאשים את זה שסופג את הגולים. דוידוביץ'' היה שוער מ-ד-ה-י-ם גם הוא, אני האחרון שיזלזל בו - אבל עם כל הכבוד.. הרמה הנדרשת משוער כדי להתמודד מול ראשון לציון או מכבי תל אביב לא משתווה לרמה הנדרשת ממנו מול ויאריאל או ברצלונה.
השב   •  78
חודרוב08/09/2013 23:04
בהחלט אוואט נחשב לאחד מ-50 השוערים הגדולים של ישראל.
לצערנו, הוא אפילו אין לו מקום ב-20 הראשונים.
השב   •  01
רועי09/09/2013 01:18
אבל אכן בתקופה בהפועל חיפה הוא היה רמה מעל כולם.
אבל
זה היה לפני 14 שנה
כבר שנים שהוא בינוני ומטה
והגיע הזמן.
כמעט כל שוער היה עדיך אתמול
השב   •  00
97
בוני08/09/2013 22:07
השב   •  01
96
מישו08/09/2013 21:52
יותר מאשר הוא עוצר והודף כל הכדורים פוגעים בו, שוער חלש שמזמן היה חייב לפרוש מהנבחרת, הגיע הזמן לדם חדש בשער די מספיק.
השב   •  10
95
שרון וזהו08/09/2013 21:18
שוער בינוני שהיה לו הרבה מזל בקריירה
השב   •  01
94
ירושלמי08/09/2013 20:27
אני קצת מבין בשוערים הרוש לא שוער בינוני ומטה הוא לא נועד ליסחוף אחריו קבוצה חוץמיפוזה אין לו כלום ראינו אותו בשני המישחקים האחרונים פשוט פוזה בלון נפוח שעוד יתפוצץ לא ראינו ממנו כלום ולא ניראה
השב   •  00
93
יוני08/09/2013 19:10
חרא שוער אוקיי ? אבל הוא לא אשם בשער, פאקינג שחקן מקבל כדור לבד לבד לוקח 5 שניות עד שהוא מקוון ואף אחד לא עושה עליו הגנה, נאתכו ואלברמן הם האשמים
השב   •  52
92
ליאור08/09/2013 18:02
השב   •  30
91
מכביסטוס08/09/2013 16:23
אוואט עמד בשער הנבחרת במשך שנים , נתן כל מה שהיה יכול , למה הזילזול ? למה לבעוט בו באמירות מזלזלות ? עשה את שלו , נכון , הגיע הזמן למשחק פרידה אבל מכובדת !
השב   •  61
90
ליאור דוידי08/09/2013 16:03
יכלנו לעלות גם אם לא שיחקנו טוב כל בעיטה זה גול אצלו הפסקתי ליספור כבר אם זה 10 או 12 קמפיינים שהוא הורס לנו
השב   •  52
89
תחזירו את האליפות לכרמל08/09/2013 15:58
הגול המביש והמביך מול פורטגול במקום לאגרף את האימא שלו ביחד עם הכדור,הגול המביש הזה שמראה את הרפלקסים האייטים שלו ועוד רבים שציינת בכול מקרה בואו לא נשכח למה הוא גם יצא לאירופה ובאיזה משחק זה היה,משחק שבו הוא בכלל לא היה המצטיין ורק מזל הוציא אותו לספרד
השב   •  31
88
יואב08/09/2013 15:16
השער בדקה ה-90 מול אוסטריה מרגליו של אנדראס הרצוג בבעיטה חופשית עמד דוידוביץ'' ולא אוואט.
השב   •  21
מכביסט08/09/2013 16:50
מי שעמד בשער באותו משחק היה אוואט. דוידוביץ'' היה השוער המועדף על נילסן, מאמן הנבחרת באותה תקופה, אך בגלל שהוא נפצע מול ספרד כמה חודשים לפני כן אוואט עמד בשער באותו משחק.
השב   •  01
דוב08/09/2013 19:25
אתה חלש, אל תתקן אם אתה לא בטוח!!
השב   •  00
87
אבירם08/09/2013 15:05
הגיע הזמן!
מעניין אם היה חלוץ שמשחק בליגה השנייה בספרד וכל שבוע מקבל בראש ורק מפסיד ומפסיד אם הוא גם היה בא בהרכב הנבחרת על חשבון איתי שכטר!
גוטמן איכזב! הבונקר לא עבד! ונמאס!
אוואט כבר שנים לא בטופ שלו, הוא פשוט גרוע! כל משחק הוא מוכיח את זה מחדש!
הגיע הזמן לאריאל הרוש, ואם לא אריאל יש הרבה שוערים ישראלים מוכשרים, הגיע הזמן להיות אובייקטיביים ולבחור שחקן לפי כושר נוכחי ולא לפי שם או קבוצה
השב   •  21
86
אנונמי08/09/2013 15:02
אני אוהד מכבי חיפה גדלתי ותמיד אוהב את ניר דווידויץ אני גם חושב שהוא טוב מדודו בהרבה אבל כיום במצב של השוערים אין לדודו אפילו חצי תחליף בטח לא הרוש שכלך שבוע בביתר מקבל שערים מוזרים ולא דני המוס אז די לכתוש אותו דודו לא אשם!
השב   •  22
85
אלכס08/09/2013 14:41
שיחקנו חרא ודודו הוא האחרון שאשם
אז תפסיקו להפיל עליו את ההפסד
השב   •  31
84
שני08/09/2013 14:30
והוא אחד מהאסים שלנו הרוש צריך שקט
השב   •  21
83
רוון08/09/2013 14:22
בקמפיין של גרנט הוא ביקש להשתחרר ממשחק כי הקבוצה שלו יצאה למחנה אימונים והוא פחד לאבד מקום בהרכב של קבוצתו.
לך הביתה ! ויפה שעה אחת קודם.
השב   •  42
82
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן08/09/2013 14:12
אין הבדל
השב   •  31
ברזליל08/09/2013 17:24
השב   •  10
81
היהלום השחור08/09/2013 14:08
ניגע בכמה עובדות: א.דודו היה שוער טוב מאוד בספרד עד לפני 3 שנים ובנבחרת הוא היה בינוני ומטה ב.ניר דוידוביץ היה שוער טוב במשחקי ליגת על אבל במשחקי ליגות אירופיות ובנבחרת הוא היה בינוני ומטה ג.המסקנה שניהם היו גרועים באירופה אבל זה לא רק באשמתם אלא בעיקר בגלל אשמתם העיקרית של שחקני הנבחרת שמבחינת יכולת כדורגל הם מוגבלים(יכולת,כושר,מנטליות,טכניקה,הבנת המשחק,) ד.מדברים כל הזמן על אבי לוזון והתאחדות כגורם לרמת הנבחרת אבל לפי דעתי הבעיה היא עמוקה יותר וקשורה לקבוצות שלא מקנות מגיל ילדים את הכלים המתאימים לשחקנים ולכן צריך להביא מאמנים עם ניסיון מחו"ל ולהקים אקדמיות בכל קבוצה ואז בעוד 20 שנה אנחנו נצליח עם הנבחרת אחרת אפילו עוד מאה שנה נשאר אותו הדבר
השב   •  00
80
נתנאל08/09/2013 13:56
השב   •  11
79
יוסף08/09/2013 13:44
אבל האמת שהאשמה היא גם על כל מאמני הנבחרות שבאיוולתם לא השכילו להדיחו מההרכב
השב   •  20
78
צהוב בדם בלב ובנשמה08/09/2013 13:43
חיימוב לשער של הנבחרת דחוף!
השב   •  40
77
דורון08/09/2013 13:27
אי אפשר להשוות בין השניים. אם ניר לא נפצע לאוואט אין קריירה
השב   •  92
76
לביא08/09/2013 13:26
השב   •  10
75
דור08/09/2013 13:26
השב   •  11
74
גלבוע08/09/2013 13:25
השב   •  11
73
שופן08/09/2013 13:23
וואסילי אגודלים אהה
השב   •  10
72
שלח08/09/2013 13:23
השב   •  22
71
גיא08/09/2013 13:22
השב   •  12
70
עופר08/09/2013 13:22
השב   •  21
69
אליקו כאסח08/09/2013 13:21
לא היינו צריכים את הגול של אתמול כדי להבין שאוואט של היום כבר לא יכול להימתח כמו פעם ואם מקבל גול מ 25 מטר כי הוא לא יכול להימתח ולכסות 100 אחוז מרוחב השער עדיף כבר שידיח את עצמו.
הקמפיין נגמר כבר במשחק האחרון מול פורטוגל שבו אוואט קיבל שני שערים באשמתו, ממשחק הרואי של הנבחרת שבו יכולנו אולי כן לייצר משהו בא אוואט והרס את הכל.
זה כבר הקמפיין השני שאוואט הורס גם בקמפיין הקודם עם פרננדס קבלנו שער מפדח מיוון בקיצור מעל 50 אחוז מהשערים שאוואט קיבל בנבחרת זה מטעויות שוער, ההגנה שלנו דווקא די בסדר.
השב   •  40
68
א.ל08/09/2013 13:11
השב   •  00
67
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן08/09/2013 13:11
לתת לו חולצה ממוסגרת שכוללת את כל השחקנים שהשחילו לו לאורך השנים בניבחרת יחד עם ברכת תודה של אחד אחד מהם
השב   •  51
66
לולו08/09/2013 13:06
השב   •  00
65
סיימון08/09/2013 12:48
היו לנו כרטיסים למשחק, ראינו את ההרכב המשוחד של גוטמן הכישלון. חזרנו הביתה וראינו בטלוויזיה בלי קול היות והיו שם שדר פרשן ופרשנים מלקקי תחת..שמדברים כאילו היינו בירח ולא ראינו את המשחק ולא יודעים מה קורה פה.
השב   •  10
64
סיימון08/09/2013 12:42
השיטה, הסגנון והסלקציה(הזכורה לרע) גרמו לרוב השחקנים לשחק בלי חשק. שחקן שמועדף למרות היותו לא בכושר על פני אחרים. גורם לשחקנים אי חשק ולאוהדים לא להגיע.
השב   •  10
63
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן08/09/2013 12:36
מיד חולצה ממוסגרת פלוס מישחק פרידה נגד צפרירים והיידה הביתה
השב   •  51
62
רוח עינכ08/09/2013 12:31
השב   •  31
61
אריק08/09/2013 12:18
ניר תמיד היה הטוב מבין השניים!דודו בושה!
השב   •  51
60
אריק08/09/2013 12:18
השב   •  41
59
אריק08/09/2013 12:17
ניר תמיד היה הטוב מבין השניים!דודו בושה!
השב   •  31
58
אדום08/09/2013 12:00
אני אומר את זה כבר שנים! אוואט הוא שוער גרוע עם טונות של מזל! אם דוידוביץ לא היה נפצע לא הייתה לו קריירה. גם בנאדם שלא לוקח אחריות על הטעויות שלו ורק מתגונן מול מבקריו.
השב   •  23
57
גורג08/09/2013 11:55
מול אותה אירלנד ברמת גן 1:1 השוער מספר אחת ספג גול בדקה ראשונה מזווית אפס!שכחתם?!
השב   •  11
56
Marom08/09/2013 11:47
אבל ללא ספק זמן לפרוש בספרד הוא אשם גם כן בהפסדים.

כל המשחק הוא צעק על החברים שלו במקום לעמוד במקום, גם בגול האשמה העיקרית שלו זה המיקום ברחבה.
השב   •  50
דוב08/09/2013 13:26
השב   •  10
55
רון האדום08/09/2013 11:44
אני חושב שהמשפט הראשון של הכתבה מסכם את הכל "שוער הנבחרת חייב לפנות את מקומו ליורש, בלי קשר לזהותו". הסיבה שאין שום קשר לזהותו של המחליף היא שאין לך מחליף ראוי ובגלל זה אוואט בנבחברת. אם אתה כל כך חכם לך תהיה אתה שוער נבחרת. בוא נהיה ריאלים, אנחנו גרועים בלטפח שחקנים צעירים ובייחוד שוערים. את מי תשים בשער אם תעיף את אוואט, את עמוס והרוש שמקבלים שערים מביכים בקבוצות שלהם. את קליימן שמבלה על הספסל. אולי אתה מציע לאזרח את אינוגבה או איזה הנפצה אחרת. חאלס לכתוב שטויות. אין לך מחליף ראוי ולכן אוואט משחק. וזה שהנבחרת לא יודעת לשים יותר משער אחד מול אזרבייג''ן בבית זה בעיה אחרת, אבל לא הכל באשמת אוואט, אז לך תכין חמוצים ועזוב אותנו בשקט.
השב   •  91
54
שמואל08/09/2013 11:31
אוואט לא אשם בשער. והוא לא אשם באף הפסד. הנבחרת שלנו היא אפס אחד גדול וזהו.

גם אם היה לנו את קסיאס או ואלדז בשער לא היינו עולים תפסיקו לחיות באשליה
השב   •  22
53
אורן08/09/2013 11:10
אפילו ב-2:2 מול אירלנד, דודו לא נתן משק גדול.
בסה"כ הוא נפצע בפנים,בזבז המון זמן והוציא את האירים מהכלים.
"להביא נקודות" הוא מעולם לא הצליח.
השב   •  70
52
אוהד08/09/2013 10:56
2 משחקים נגד אזרבייג''אן ובמשחק נגד פורטוגל.
השב   •  100
51
אריה חביב08/09/2013 10:47
אוי אוי אוי דבידוביץ'' זה ביטוי שנכתב כנראה על אוואט אחרי ששמט מול רוזנבורג ,או קיבל גול ממאה מטר במוסקבה אחרי שכבר תפס את הכדור,לא נשכח את הבעיטת שוער האדירה על שחקן שלו שנכנסה לשער, ואת ההדיפה לתוך השער מול ליכטנשטיין/אנדורה או כל שקר אחר
השב   •  20
50
איתי08/09/2013 10:05
קוראים לך ניב חביב?
השב   •  50
בים בם בום08/09/2013 23:01
ח.. איתי אתה גדול
השב   •  00
49
ברזליל08/09/2013 09:44
היום כולם יודעים רק הרוש השוער של הנבחרת
השב   •  53
ניר08/09/2013 11:34
הרוש הפח ששלושת השערים שספגתם באשמתו הישירה בלבד וזה בשני מחזורים יאללה לך לישון אתם ובאר שבע יורדים ליגה
השב   •  12
48
רובן עטר08/09/2013 08:52
מסכים עם כל מילה בטור למעט "אם לא הדרכון הצרפתי הקריירה בספרד הייתה נגמרת מהר משציפו "אין לי מושג מי המצפים אבל אילולא הדרכון אוואט היה נשאר שחקן ליגת העל הישראלית כל הקריירה .
מדובר בשוער בינוני ביום טוב ובאמת שאני לא שופט אותו על סמך השנה האחרונה מדובר בקריירה שלמה.
להשוות בינו לבין דווידוביץ זה כמו להשוות בין ברקוביץ ליניב קטן במילים אחרות לא כוחות .
הבעיה היותר גדולה מבחינתי שמנסים לדחוף לנו בכח את אריאל אין לי מושג הרוש שהוא ללא ספק אחד השוערים הגרועים בליגת פח שלנו כמה שאני חושב שאוואט גרוע הוא עדיף ב15 דרגות על הרוש ועמוס אני הייתי הולך על ברק לוי היחיד שנראה לי פוטנציאל עתידי
השב   •  60
47
שא08/09/2013 08:11
מה בדיוק אוואט אשם בשער הזה אף שחקן לא שמר את הבועט
השב   •  42
46
ערן08/09/2013 07:54
כל מילה של הכותב בסלע!

דודו אוואט פשוט גרוע. כדורי גובה, בעיטות חופשיות - בקיצור חוץ מאחד על אחד אין לו כלום. יצא לאירופה במקרה, והסתדר בקבוצות אפרוריות כמו דפור ומיורקה. עונה אחת בלבד נתן - כשהיה שוער בהפועל חיפה. כולם הספיקו לשכוח את ההופעות המביכות שלו בליגת האלופות כשהיה שוער מכבי חיפה, כמעט כל הגולים היו באשמתו- בעיקר כדורי גובה. בקיצור, יאללה הבייתה!
השב   •  52
45
כחול08/09/2013 07:34
לא יאמן שכל הנבחרת שלנו על הפנים כולל המאמן ואת מי שאתה מאשים,זה את השוער,מחצית שלמה בקושי בעטנו לשער,בחירת שחקנים גרועה,חילופים מאוחרים אבל אתה בוחר להתמקד בדווידוביץ,שראיתי את השלט שהאוהדים מחזיקים הבנתי,אתה מאותם אוהדים שלו מוכן לקבל את העובדה שאוואט שוער יותר טוב ועשה קריירה גדולה יותר מדווידוביץ,שכחת את הפדיחות של דווידוביץ בליגת האלופות,תשאל את שחר הוא בטוח לא שכח.
השב   •  31
44
חרדי08/09/2013 06:35
השב   •  03
43
חן08/09/2013 06:21
השב   •  40
42
מיץ עגבניות08/09/2013 03:16
השב   •  20
41
עידן08/09/2013 01:06
ללא הפציעות הכרוניות של דוידוביץ'', אני לא רואה את אוואט מגיע לאן שהגיע ובעיקר, מיותר לציין, לשער הנבחרת. חוסר המזל של דוידוביץ'' סלל את דרכו לאירופה ויותר מכך להיות השוער הראשון של הנבחרת.
נכון, אין איזה יורש בלתי מעורער שמראה סימני שוערות אדירה שמחכה בספסל, אבל היי, גיא חיימוב, דני עמוס, אריאל הרוש, אופיר מרציאנו ובוריס קליימן, כולם, בלי יוצא מן הכלל ועוד כמה שלא הזכרתי, עדיפים על דודו אוואט לדעתי, בלי צל של ספק בכלל.
אני אישית נותן עדיפות לגיא חיימוב וחושב שהוא מוכן למשימה הזאת יותר מהאחרים.
אבל באמת, באמת, דודו אוואט - די.
השב   •  151
בחול08/09/2013 09:13
לא להאמין הקנאה שלכם בדודו אוואט לא נגמרת נדמה כאילו אתה והרבה אחרים פשוט שמחים מהגול שדודו אוואט קיבל.דודו אוואט הגיע לאירופה בגלל הפציעות של דווידוביץ ח,דווידוביץ לא הגיע לאירופה בגלל שהוא לא טוב מספיק ובגלל שבמשחקים החשובים באירופה הוא פישל.
השב   •  22
40
עלה ירוק08/09/2013 01:04
תמיד ידעתי שאוואט היה גרוע ושדידוביץ היה אמור להיות השוער הראשון של הנבחרת לתמיד כי, הוא פי 1000 יותר טוב. לא יודע איך התמזל מזלו של אוואט והוא הגיע לליגה ה - 1 בספרד. אוואט שוער חלש נורא, הוא חלש בלעצור נגיחות חלש מאוד בפנדלים חלש באחד על אחד וחלש מאוד אבל מאוד בלעצור בעיטות חופשיות ואפילו בקמפיין של מוקדמות המונדיאל 2006 שזקפו לזכותו שהנבחרת לא הפסידה בשום משחק ויש לציין שדוידוביץ שיחק חצי מהמשחקים אבל גם במוקדמות המונדיאל 2006 מי שזוכר אוואט ספג בבעיטה חופשית מול אירלנד "במשחק הגדול ביותר שלו בנבחרת" שנגמר 2:2. והוא עשה זאת שוב נגד צפון אירלנד במשחק ידידות ב - 2009 ועשה זאת שוב נגד שוויץ במוקדמות המונדיאל 2010. בקיצור אני לא מבין איך המאמנים לא עשו צדק ושמו את דוידוביץ על הספסל שהוא אולי גדול השוערים הישראלים אי פעם חוץ מאולי יעקוב חודורוב. היום הנבחרת הפסידה בגלל שחקן אחד דודו אוואט כי בסך הכל הנבחר שיחקה מצויין במחצית הראשונה אבל עשתה תיקו רק כי הכדור ברח לו בין הידיים כמו שקרה לו נגד פורטוגל, ולצערנו הרב אין אף שוער אחר שלנו עם ניסיון כמו שלו וחבל.
השב   •  40
39
אחד שיודע08/09/2013 01:00
אוואט סיים את הקריירה שלו כבר מלפני שנתיים,ובנוסף המחליף העתידי שלו הרוש צריך את המקום בנבחרת מאוד,הדבר יתרום מאוד גם לשוער עצמו וגם לקבוצתו,כיוון ובתקופה האחרונה הרוש מאוד חסר ביטחון,והמקום בנבחרת זהו בדיוק מה שהוא צריך בשביל לחזור להיות ההרוש שכולנו מכירים.
אך עניין השוער הוא לא הבעיה היחידה בנבחרת,יש הצורך בעוד שינויים רבים כולל שינוי המאמן.
השב   •  31
38
לירון08/09/2013 00:36
בנבחרת מאז ומעולם
השב   •  81
37
שי08/09/2013 00:35
הוא פשוט איטי מגושם ומפחד מהכדור , העניין שהוא שחקן טוב ,ויודע להאשים את ההגנה אחרי כל ספיגה שלו .
השב   •  30
36
אוהד07/09/2013 23:59
אין משחק שהוא לא סופג.זה שוער גדול בנבחרת?
השב   •  71
35
חיים אזולאי07/09/2013 23:47
באמת זה שחקן שהוכיח את עצמו הרבה שנים כשוער מעולה בעל ראייה טובה וחדה ושלא מפספס כמעט שום דבר!
השב   •  33
גיא08/09/2013 13:39
השב   •  10
34
עודד07/09/2013 23:41
הכתבה המרושעת באופן כללי מוכיחה רק שכל מקלידן בעייתי חושב שהוא מומחה.
השב   •  71
33
אבי הרשקו07/09/2013 23:33
לא רצוי לשים את דודו כאשם. הנבחרת כולה אשמה. אבל צריך להבין שזה החומר שיש בישראל. היום כל שחקן שנותן עונה אחת טובה יוצא לחו״ל. לקפריסין, בלגיה וכו׳. המצטיינים הם הסוכנים שפשוט עושים עבודה טובה. ושחקן שמשחק בקפריסין הוא לא בהכרח כוכב. הנבחרת צריכה סוסים צעירים ורעבים.
השב   •  53
מכביסט08/09/2013 01:33
כאשר במהלך קמפיין הנבחרת מאבדת 6 נקודות בגלל השוער אז בהחלט יש צורך לבוא אל אותו שוער בטענות, ולא רק אליו, אלא גם למי ששם אותו בהרכב.
השב   •  31
ירוק בנשמה08/09/2013 17:30
בשני המשחקים מול אזרבייג''אן סיימנו ב-1:1, כאשר את שני השערים של אזרבייג''אן ספגנו כי ההגנה שלנו חלמה, אפשרה להם לבעוט ועל אף שהם לא בועטים מי יודע מה, התלבשו להם שתי בעיטות ואוואט החליט שהוא מטייל מחוץ לרחבת ה-5. מול פורטוגל אי אפשר להאשים אותו יותר מדי, ההגנה שלנו אשמה בכל השערים שספגנו אז ואשמה קטנה לאוואט, ומצד שני, 3:3 עם פורטוגל זה לא משהו שאי אפשר להיות מרוצים ממנו.
השב   •  00
32
אריק07/09/2013 23:20
השב   •  11
31
מעריץ07/09/2013 23:17
השב   •  21
30
אני07/09/2013 23:15
השב   •  06
29
חיפאי אדום07/09/2013 23:12
בושה של כתבה
"הרבה חושבים ובצדק שאם לאוואט לא היה דרכון אירופי אז הקריירה בספרד היתה נגמרת מהר יותר"
באמת ?? כי להיות שנתיים "שוער השנה" בספרד כאשר אתה לא בריאל מדריד או ברצלונה זה ממש קשור לדרכון האירופי, נכון
דבידוביץ'' ?? פשוט תגיד שאתה אוהד מכבי חיפה (מה שנורא שקוף) עיוור וזהו. בזבוז זמן בכלל לדבר על זה. אוואט היה טוב יותר מדבידוביץ'' בכל תחום
ואסילי הכריע ?? לואסילי לא הייתי נותן ללמד חשבון בכיתה א''. אם מאמנים בספרד בחרו באוואט כשוער הטוב של השנה פעמיים, אני מניח לתומי שהם מבינים קצת יותר מואסילי שאפילו לנסח משפט פשוט בעברית לא יודע (ראה השלט בתמונה)
בקיצור, אחד מטורי הדיעה הכי מבישים שקראתי (ולא, זה לא בגלל שאני אוהד הפועל חיפה)
השב   •  2816
f_tottf08/09/2013 02:17
קיבל ציון 10 מול ולנסיה במפעל אירופי? מתי בדיוק אוואט קיבל ציון כזה?

אני לא ממעיט מערכו של אוואט בתקופה ההיא, אבל המשפט של הכתב רומזת שאוואט הגיע לאירופה בעיקר בזכות הדרכון הצרפתי שלו. אם לדבידוביץ'' היה גם דרכון אירופי, הוא היה גם מגיע לקבוצה באירופה.
השב   •  22
אסף08/09/2013 08:15
השב   •  11
28
רמבו07/09/2013 23:09
אז בוודאי שהבעיה היא בשוער
השב   •  30
27
רפי07/09/2013 23:08
חלאס עם השוער הזה!
השב   •  21
26
בני לם07/09/2013 23:05
ניסוח שאין כדוגמתו
השב   •  41
25
ניר דוידוביץ07/09/2013 23:04
אף פעם לא סבלתי אותו, הוא לא התקרב לי לקרסוליים ואני בלי יד הייתי יותר טוב ממנו. הגיע הזמן שכולם ידעו את האמת!
השב   •  100
24
דודו גורש07/09/2013 23:03
השב   •  30
23
טל07/09/2013 23:03
אני מכבד אותך על האומץ לעמוד מול פרשנים מקומבנים שהם חברים טובים של דודו אוואט ולא לדפוק להם חשבון,
ולהודות שאדון דודו אוואט אינו מתאים יותר לעמוד בשערה של הנבחרת.

כמעט רוב השערים באשמתו.

דודו אוואט תמיד אבל תמיד נמצא מחוץ לשער ואינו יודע להתמקם טוב בשער ובעקבות כך תמיד דודו אוואט סופג שערים שנבעטים לגובה וגם אוואט לוקה נורא ביציאות הגרועות שלו.

אם נשים לב ניתן לראות במחצית הראשונה לפני הסוף שאמיר גולייב החלוץ האזרי כמעט והכניע את דודו אוואט וזאת שוב בגלל שדודו היה ממוקם כהרגלו הרבה מחוץ לשער.
ללא ספק אילו הכדור של גולייב היה הולך למסגרת הכדור היה עמוק בפנים.

ולסיכום.

מר ניר חביב היקר אכן אני מסכים איתך.
דודו אוואט צריך לפרוש מהנבחרת ולדעתי צריך להתחיל לחפש שחקנים שיתאמצו ויתנו את כל כולם לנבחרת אפילו במחיר של פציעה.

שחקן שלא מתאמץ כמו ביברס נאתכו,ערן זהבי ומאור מליקסון ישבו בחוץ ובמקומם יעלו כמגן ימני מלול או אלי דאסה מביתר ירושלים.
מה עם ביטון(סלטיק) לשעבר אשדוד ?

לדעתי ישנם עוד בעיות והיא.
המאמנים בישראל.
רוב המאמנים בישראל הם חובבנים.

הם אינם מלמדים מקצוענות ואינם מקנים לילדים את היסודות של הכדורגל הפשוט.
השליטה בכדור זה רק הבונוס.
לדעתי השחקן הישראלי לוקה נורא ביסודות של המשחק הפשוט.

שיהיה שנה טובה ובהצלחה לנבחרת בעוד 18 שנים.
השב   •  40
22
דובי07/09/2013 23:03
לא קשור לשער היום, דודו שוער גרוע
השב   •  41
21
עספור07/09/2013 23:01
הגיע זמן אריאל הרוש!
השב   •  62
20
ביתרי07/09/2013 23:01
די תפסיק להאשים את ההגנה תפנה להרוש שהוא מיספר אחד בארץ
השב   •  51
19
ירוק בנשמה07/09/2013 23:01
הקרדיט בשער של נבחרת ישראל צריך להינתן לשוערים צעירים ואיכותיים כמו אריאל הרוש, דני עמוס, גיא חיימוב, בוריס קליימן, אוהד לויטה ועוד. כנראה שגוטמן לא מבין שזה שאוואט משחק בספרד (בליגה השנייה וכבר הספיק לספוג שלשות ורביעיות מקבוצות תחתית), זה לא הופך אותו לשוער הטוב בישראל. וברצינות, הוא כבר בן 35, למה לתת לו להרוס עוד קמפיין (להזכירכם, גם את שער השיוויון של אזרבייג''אן במשחק החוץ ישראל ספגה באשמתו, ובנוסף לכך הטעות האיומה שמנעה סנסציה מול פורטוגל)? מה שבטוח - לנבחרת ישראל לא רק אין שוער הולם, אין גם הגנה. אם משרד הפנים היה נותן לבוקולי היתר לשחק בנבחרת ישראל, אזרבייג''אן כלל לא הייתה מסוגלת להגיע למצב בעיטה, אפילו לא מ-40 מטר.
השב   •  92
18
כנסו07/09/2013 23:01
דודו אווט מעבר לשיאו
השב   •  32
17
יוס?07/09/2013 23:00
השב   •  33
16
נמר האש!07/09/2013 22:59
כל הנבחרת פח אז מה מצאת את מי להאשים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  21
אוהד08/09/2013 00:01
אין משחק שהוא לא סופג.בשביל זה אפשר להביא גם שוער מחליף.הוא עומד לא נכון והתגובה שלו איטית.בסה"כ בעיטה אחת מדוייקת והוא ספג.
השב   •  22
15
יוחנן07/09/2013 22:59
נבחרת ומאמן פשוט חלשים. גם בופון לא היה עוזר.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
14
ערן07/09/2013 22:57
השב   •  60
13
ירקרק07/09/2013 22:55
אבל אוואט צריך לפנות את המקום להרוש בלי קשר.
די, אין מה לשמור מקומות צריך דם חדש בנבחרת.
השב   •  44
12
רפי07/09/2013 22:55
כל שאר השחקנים גרועים ואלמונים

חוץ מ"ישראל מלחמה" אין שום שיר נורמלי. אין הרגשה של משחק בית ואף פעם גם לא היה וזאת אחת הסיבות למה נבחרת הכדורגל לא מגיעה לכלום וזה לא בגלל שמדובר באיצטדיון ר"ג.

יש המון קרחות ביציע ואלה שהגיעו גם קיבלו כרטיסים בחינם מלוזון.

פשוט משחק לא מעניין אף אחד.
השב   •  82
11
אילן07/09/2013 22:53
הם היו מתאבדים פה
השב   •  30
ברזליל08/09/2013 09:30
השב   •  20
10
יוסף07/09/2013 22:53
השב   •  03
9
אבי07/09/2013 22:52
השב   •  22
8
ביתר מאז ולתמיד07/09/2013 22:51
האצבע המאשימה לא מכוונת למקום הנכון.. אמנם דודו לא באותו כושר כמו בעבר והייתי שמח לראות את הרוש במקומו בשער הוא לא הבעיה!
השב   •  61
7
0_o07/09/2013 22:51
אין קישור, אין הגנה, אין חלוצים ויש מאמן אפס שעולה עם חלוץ אחד, והשוער זה הבעייה? נו באמת.
השב   •  150
6
מוטי07/09/2013 22:50
אין עתיד בכדורגל הישראלי. מספיק עם הכותרות הטיפשיות שנועדו להשמיץ בלבד.
השב   •  11
5
אדיר07/09/2013 22:49
נמאס כבר ממנו פשוט נמאס 6 נקודות בקמפיין הזה הוא לקח לנו יאללה הבייתה פ]עמיים מול האזרים ופעם מול פורטוגל שישים את המפתחות ויפרוש מהנבחרת אני אישית לא יתגעגע אליו
השב   •  70
4
אבי07/09/2013 22:46
פשוט השוער הכי חלש שיש, אין משחק שעובר בלי טעות מצדו.
אבל השאלה הגדולה היא את מי להביא במקומו?
הרוש בתקופה חלשה מאד ורק על השערים שקיבל מול ב''ש לא מגיע לו ללבוש את מדי הנבחרת לעולם.
והשאר? חלשים אחד אחד. וברק לוי שהוא בתכלס נראה כאופציה הטובה ביותר כבר לא משחק העונה, וחבל! כי יכולנו לגדל שוער ענק!
השב   •  612
ירקרק07/09/2013 22:57
גם דני עמוס וחיימוב יותר טובים
השב   •  94
אבי07/09/2013 23:05
של היום.
וגם קליימן לא רואה דשא, צריך שוער טוב שמשחק וחבל שקליימן וברק לוי (שאגב לא רואה את האפסים הנ''ל) לא רואה דשא.
ומיכה לנבחרת! ראינו מול בני יהודה שהוא שחקן טכני וחכם שפשוט חסר מישהו כמהו בנבחרת. כולם היו לחוצים ומיהרו לאבד כדורים, מיכה היה מרגיע את המשחק ושם מישהו מול השוער.
השב   •  01
אורי07/09/2013 23:43
ברק לוי החליף את אניימה עונה שעברה בזמן אליפות אפריקה והיה פשוט תותח והציל שערים בטוחים. דני עמוס? ראינו איך הוא היה נגד פנדורי. קליימן? ממש לא עילוי. חיימוב אולי ברמה שלו.
השב   •  52
תותחן ירוק מהכרמל09/09/2013 09:24
שיש לך הגנת ברזל השוער תותח
אבל כשיש לך הגנה מסננת השוער יקבל כדור בין הרגליים
ברק לוי היה מצטיין שנה שעברה בזכות הגנת ברזל של מכבי ת"א
ודבר שני ראית אותו?
השב   •  00
3
יוסף07/09/2013 22:45
השב   •  298
ג''ק08/09/2013 19:51
השב   •  12
2
חציל ירוק07/09/2013 22:44
שום טעות שוער.
בעיטה מצויינת וקשה לשוער.
טעות הגנה, נתנו לו מרחב והוא ניצל אותו..
השב   •  3134
מכביסט07/09/2013 22:59
או שלא שמת לב לכדור
זה היה בידיים שלו
אומנם הסתירו לו מעט
אבל זה כדור שוער
וקצת מפדח לקבל גול כזה
אגב גם במיורקה הוא מקבל גול בלי הפסקה וזה עוד לפני שהם ירדו לליגה השניה שגם שם הוא עושה במכנסיים
הוא מבוגר והגיע הזמן לתת לברק לוי,הרוש או חיימוב את הכפפות
גם ככה אין סיכוי בקמפיין הזה
השב   •  60
1
דגש07/09/2013 22:44
גם שני השוערים האחרים של הנבחרת עשו טעויות "מביכות" (למה מביכות? זה לא כזה קל לעצור בעיטה כזו.) בקבוצותיהם.
נבחרת ישראל פחות טובה מפורטוגל ורוסיה, אז אין מה להתאכזב כשמתברר שהן יעלו ואנחנו לא. בייחוד כשרוב ההתקפה הישראלית, מאולתרת.
השב   •  111
ירוק בנשמה07/09/2013 23:43
את קליימן, הרוש, עמוס, חיימוב, לויטה ועוד. וזה היה יכול להיות קל מאוד לעצור את הבעיטה הזו אם אוואט היה מתרכז במשחק ובתפקידו כשוער במקום לטייל מחוץ לרחבת ה-5.
השב   •  50
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP