יום שבת, 26.04.2025 שעה 09:32
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בן שטיינפלד

המושיע של ארסנל?

דעה: אמרו שונגר קמצן? צדקו. בונה על צעירים? הגיוני. פתאום הגיע היגוואין, הסיוט נגמר והאוהדים יכולים לחזור לפנטז על תואר ראשון משנת 2005

עשר שנים מחכים האוהדים של ארסנל לאליפות נוספת, שתחזיר להם את האמונה והאהדה האובססיבית לקבוצתם. מעולם לא אהדתי קבוצה באנגליה ולא הייתה לי שום סימפטיה לארסנל, אך אם להיות כן, המעבר של גונסאלו היגוואין ללונדון, מעלה בי זכרונות מהימים היפים ביותר של התותחנים.

אף אחד לא אמר שפיפיטה הוא המושיע הבלתי נלאה של ארסן ונגר, אך הבאת החלוץ ברמה האירופאית הבכירה ביותר, מכריזה על הצהרת כוונות כזו או אחרת מצד המאמן הצרפתי הוותיק.

כבר שנים שמחכים באמירויות לרכש נוצץ. הקהל האדום איבד את סבלנותו והדבר היחיד שנותר לאוהדי ארסנל הוא לחכות שהארגנטינאי יתחיל לפרוע את השטרות בעונות הקרובות במדי הקבוצה. אמרו על ונגר שהוא מתקמצן בקניית שחקנים בעלי שם עולמי, שהוא בונה רק על צעירים. פתאום בום. יש שחקן שאפשר לבנות עליו.

יש שיגידו, שסוללת השחקנים של ונגר חייבת שיפוץ רציני נוסף בעמדת ההגנה והקישור. לא מן הנמנע, שאותם אנשים שוכחים שבשביל להיות קבוצה צמרת שנלחמת על כל התארים, היא חייבת לפני הכל חלוץ רחבה טבעי, שמסוגל להצעיד חוליית התקפה שלמה ולחורר רשתות. כוכב שמגיע מריאל מדריד וכבש במדיה 122 שערים במשך שש עונות, בהחלט עשוי לעשות את העבודה.

היגוואין. סוף כל סוף רכש נוצץ בארסנל (רויטרס)
היגוואין. סוף כל סוף רכש נוצץ בארסנל (רויטרס)
 

בתחילת העונה שעברה, היה זה אוליביה ג'ירו, שנקרא להציל את המולדת. החלוץ הצרפתי הגיע ממונפלייה שהייתה באותו זמן הקבוצה הלוהטת בצרפת, לאחר שזכתה באליפות היסטורית.

החיבור בין הקבוצה לשחקן לא צלח בלשון עדינה, וג'ירו סיים את העונה עם 11 שערי ליגה בסך הכל. בהשוואות מעולם לא התמחתי, אך כל חובב כדורגל מתחיל, יכול להבחין בסטטיסטיקות הנתונות ולהבין כי הרכש השנה הוא מהטובים ביותר שידע ארסנל בשנים האחרונות.

את העתיד אין לשכתב, בדיוק כמו שאת ההצלחה המיוחלת של ארסנל לא ניתן לחזות. היגוואין נוחת אצל התותחנים במטרה אחת ברורה: להחזיר את הכבוד האבוד לאוהדים, ועל הדרך לקטוף תואר ראשון מ-2005.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 57 תגובות ב-35 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
35
תומר07/07/2013 13:10
זה נכון שהיגוואין נחלש בעונות האחרונות אבל זה לא רק בגלל הפציעה בעונה שלפני שרונאלדו הצטרף לריאל הוא היה האיש שמוסרים אליו וזו הייתה העונה הכי טובה שלו אם בארסנל ידעו לנצל את היכולות שלו וילכו אליו הם מקבלים שחקי ברמות הגבוהות ביותר!
השב   •  00
34
התותחן מראשל"צ06/07/2013 20:36
ארסנל מחזיקה קבוצה טובה אבל אין מי שייסים לשער לכן היגוואין זו החתמה טובה סזני סופר כשרוני וצריך לתת לו עוד קצת זמן ההגנה התיצבה בסופו של דבר ומונריאל עונה על הדרישות ברמות הגבוההות ביותר מה שארסנל צריכה זה חלוץ ותחרות על התפקידים כי אין וההרכב קבוע לכן כול רכש מבורך
השב   •  00
33
עידן06/07/2013 19:38
ג''ירו, עם כל הכבוד לו, לא יכול להכנס לנעליו של ואן פרסי והיגוואין לעומת זאת, חלוץ מהדרג הראשון באירופה. העניין הוא שאם בארסנל רוצים להמשיך במגמה ולכוון לעונה משמעותית בצמרת ומאבק על תארים ולא להסתפק בלהגיע לטופ 4, צריכים לעשות מאמצים בדיוק כמו שעשו כדי להנחית את פיפיטה, ולחזק בשני שחקנים נוספים את הקישור וההגנה בהתאמה. שני שחקנים שמשוייכים גם הם לדרג הראשון.
השב   •  10
32
בחור מציאותי06/07/2013 18:12
אבל אני לא חושב שהיגוואין יביא להם את האליפות. התחרות בליגה כל הזמן עולה ויש קבוצות עם שחקנים יותר מוכשרים. אהממ יונייטד.
אבל היא יכולה לסיים בטופ 3
השב   •  21
31
שועל צהוב06/07/2013 17:01
קאקה, רוני, נאני והיגאווין יעשו את העבודה.
השב   •  11
30
המדרידאיסטה06/07/2013 16:00
עשה את טעות חייו היה יכול ליפרוח בריאל
השב   •  00
29
דוד06/07/2013 12:44
הוא פלופ די גדול
השב   •  03
28
אבי06/07/2013 09:45
אני לא מסכים לגבי ארטטה בפרט ובשינויים בקישור בכלל. התפקיד של ארטטה להיות קשר אחורי ולא פליימקר. וילשייר-קזורלה-פודי צריכים ליצור את המצבים ואני חושב שהקישור עמוס אצל ארסנל וזקוק רק לדבר אחד - המשכיות. לכן לא הייתי מבצע שינויים בקישור אלא בעמדת המגן הימני, הבלם והחלוץ
השב   •  10
D.Bergkamp06/07/2013 13:46
השב   •  01
27
אבי06/07/2013 09:39
לדעתי, לאחר הבאת שוער בדמות סזאר, יש לחזק 2 עמדות בהגנה בלם (עבדנור מטולוז למשל במקום קוסיילני האיום)
מגן ימני -מייקון
חלוץ זריז שישלים את ז''ירו ויתן אופציות לונגר בהתקפה
השב   •  01
26
תותחן06/07/2013 09:37
להביא חלוץ בתור רכש נוצץ בזמן שהמגנים והקישור האחורי לא מתפקדים זה יפה, אבל לא מספיק. נאצ''ו מונריאל באמת מחפה על חורים שקריאן גיבס היה עושה למרות שהיה פצוע ולכן לא שיחק, אבל עמדת המגן הימני היא כרגע תעלומה, שמועות אומרות שבקרי סנייה רוצה לעזוב, והוא כבר נושק ל30, הגיע הזמן להביא מגן ימני ברמה או אם ממשיכים במסורת של ונגר, מגן ימני צעיר ומבטיח, בקישור האחורי יש בעיה, דיאבי לא רוצה להפסיק להיפצע ומיקל ארטטה לא נותן את מה שציפו ממנו, גונדוגאן מדורטמונד יכול להיות השחקן שחסר בעמדה הזאת והוא יכול להתאים מהסיבה הפשוטה שהוא יושב בול על הסגנון משחק של ארסנל שדומה מאוד לשל דורטמונד, עכשיו כשהיגוואין רגל וחצי במועדון מה שצריך זה להפסיק עם השמועות סביב השחקנים שאמורים להגיע , ולהתחיל להחתים שחקנים לפני ששוב נצטרך להתפשר על שחקנים דרדלה ולסיים מקום אחד לפני טוטנהאם. לסיום, כותב הטור צריך להבין דבר אחד, הכוכב בארסנל הוא ג''ק ווילשר, נקודה.
השב   •  31
25
אבי06/07/2013 09:30
הוא יכול להתחבר מצוין לשחקנים כמו קסורלה,פודולסקי שיזינו אותו בכדורים, אבל אם המחיר יעלה יותר מ30 מיליון אולי יש תחליף יותר טוב.
לגבי ז''ירו אני חושב שיחסית לעונה ראשונה הוא היה לא רע (אל תשכחו שהוא היה פצוע ולא שיחק 90 דקות כל משחק)
השב   •  00
24
לא היה ולא יהיה שחקן כמו הנרי06/07/2013 03:23
הוא יכול לתת 30 שערים בעונה אבל לרגעים המכריעים הוא לא יגיע. קשה לסמוך עליו בצ''מפיונס ואם תהיה תחרות בסוף העונה
השב   •  10
עומר06/07/2013 16:43
ארסנל לא רוצה חלוץ אחד היא רוצה 4-4-2 אני לא מאמין שזה יקרה אבל רוצים את רוני מקסימום יביאו מישהו פחות טוב
השב   •  00
23
פוקהונטס06/07/2013 03:18
ראמזי לא שחקן.. אם כל "הכישרון" יש לו שני שערים ובישול אחד בכל המסגרות. נתון עלוב גם בשביל קשר מרכזי
השב   •  14
22
Arsenal4ever06/07/2013 02:01
ריאל לא מוכנה לשחרר אותו תמורת 27 מיליון יורו. לדעתי ארסנל צריכה לרדת מעסקת היגוואין וללכת על חלוץ אחר
השב   •  22
עומר06/07/2013 16:42
היגוואין כבר בלונדון
השב   •  00
21
תותחן מכל הלב05/07/2013 22:03
בעונה שעברה . עובדה . מה שחסר זה שחקן פיזי בקישור האחורי שיכול לחפות על רביעיית ההגנה .
השב   •  30
20
ווילשר05/07/2013 21:46
ג׳ק ווילשר זה המושיע של ארסנל בטח שלא היגוואין,אני מתבייש לראות את הדבר הזה בתור אוהד ארסנל
השב   •  110
19
תותחן05/07/2013 21:45
מה יהיה עם היגוואין..
אבל הוכח כבר ששחקן אחד יכול לשנות קבוצה שלמה וזה הוכח אצלינו..
(ואן פרסי)
כולם פה מדברים כאילו אין להו קבוצה..
מה שחסר לנו זה שוער וחלוץ.

יש לנו בלמים ברמה עולמים..
ומגנים שדופקים אותנו לפעמים.
2 קשרים אחוריים ברמה ממש טובה.. ווילשר וארטטה..
למרות שאני אישית לא מת על ארטטה..
ולעיקר של ארסנל..
וולקוט קזורלה ופודולסקי..

אם היה לנו את ואן פרסי לעוד עונה במקום ג''ירו אי אפשר היה לדעת.
.
בסך הכל צריך לרכוש שוער, מגן ימני, קשר אחורי, וחלוץ.. ברמות הגבוהות ביותר.

אין לדעת מה היגוואין יעשה.. ידחיק כדורים מ5 מטר מהשער כמו לרוב..
או שיתן הצגה כדי שיראו מה הוא שווה באמת.
השב   •  20
18
gonner forever05/07/2013 20:50
ארסנל חזקה, חזקה מאוד והיא הוכיחה את זה לקראת סוף העונה הקודמת. צזסני הוכיח שהוא יכול להיות שוער ברמה עולמית, אבל כן הוא צריך שוער שיתחרה איתו ויגרום לו להשתפר ולעלות ברמה. ההגנה די יציבה, עם שני מגנים שמאליים מצויינים שממשיכים להתקדם ולהתפתח. שלושה בלמים מצויינים, קוסיינלי, מרטאסקר וורמאלן. בעמדה בצד ימין יש טיפה יותר בעיות כאשר סאנייה כבר לא בכושר של פעם, וגנקינסון לא עמיד אך עם פוטנציל אדיר. הקישור של ארסנל מדהים, נכון חסר קשר אחורי חזק שיחזיק הרבה בכדור ויעזור להגנה, אבל כשאר סאנטי קאזורלה עושה את הקסם שלו, וגק ווילשר עם הדריבל המצוין שלו וראיית המשחק הנדירה שלו, ראמסי עם פוטנציל ענק, וארטטה המנוסה. בהתקפה יש את וולקאט מצד ימין שאין עוד שחקן מהיר כמונו, ומצד שמאל יש את לוקאס פודולסקי ואת אלכס אוקסלייד צמברליין עם כישרון ענק. בעמדת החלוץ אני מקווה שיהיה את היגואיין שהוא חלוץ ברמה גבוהה ועוד צעיר. יש גם את ג''ירו שהייתה לו שנה ראשונה יוצאת מן הכלל, יותר טובה משל תיירי הנרי, מי יודע מה יהיה עם השחקן הזה!

לארסנל יש את היכולת להתחרות על הליגה האנגלית ועל עוד מפעלים, רק עוד כמה חיזוקים קטנים!
השב   •  40
17
בארסה בראבק05/07/2013 18:51
וגם הציפיות של האוהדים שלה די עלובות אם דבר כזה היה קורה בריאל תוך עונה-שתיים הכל היה מתוקן גם בברצלונה זה היה ככה בתחילת שנות האלפיים אבל אז הנשיא החדש בקיץ אחד ענק הנחית כמה תותחי על והחזיר את בארסה למעמד שהיא ראויה לו והמעמד שארסנל נמצאת בו ממש לא ראוי לה שימו לב שכל עונה אתם רק מתחלשים כי שחקני טופ במועדון שלכם כבר מוותרים על חלום ההצלחה בארסנל ועוברים למקום שהם באמת יצליחו בו וכך ארסנל מביאה מחליפים הרבה פחות טובים ונופלת כל עונה מחדש תסתכלו על ליברפול אני מתערב שכבר בעונה הבאה הם יחזרו למעמד גבוה יותר עם שחקני הרכש שהם קנו בדיוק השחקנים שהם צריכים
השב   •  212
Arsenal4ever05/07/2013 19:38
השב   •  21
16
חולהעלספורט05/07/2013 15:47
ואן פרסי>היגוואין. פאברגאס>קאסורלה
כל בן אדם חי>שצ׳זני
סמיר נאסרי יכל להיות ענק!
קלישי>גיבס, ואשלי קול הרבה יותר טוב משניהם
סונג>ארטטה

לא עדיף קבוצה עם כל השחקנים מצד ימין, במקום לוותר על כל שחקן מחדש? כל מה שנשאר זה לוותר על ולוקטו, ווילשר, וקאזורלה, ולקנות את בארי כמחליף.
השב   •  16
15
Blue Team05/07/2013 15:04
השב   •  11
14
שלמה האתיופי05/07/2013 14:44
הליגה האנגלית היא ליגה מאד פיזית ואם כל הכבוד להיגואין האיש מוכשר אבל לא יצליח להתמודד עם השחקנים הפיזים ובארסנל אין מספיק שחקני התקפה פיזים ואן פרסי עזב
ג''רביניו מתאים לליגה ספרדית צרפתית גם חברו ז''ירו והם צריכים להביא חלוץ חזק שיכול לשחק עם הגב כמו לוקאקו או בה חלוצים חזקים
השב   •  07
בארסה בראבק05/07/2013 18:45
אלא המהירות והטכניקה ורואים ששחקנים כמו קאסורלה סילבה מאטה ומיצ''ו מצליחים בליגה האנגלית ולא רק הם גם וולקוט נתן עונה גדולה וגם אגוארו מצליח שם ועוד הרבה שחקנים מעולים מצליחים שם כי הם מצליחים לברוח משחקנים חזקים ואיטיים
השב   •  30
ווילשר05/07/2013 21:42
אם כבר לארסנל יש חלוץ ממש פיזי שהוא ג''ירו, רק שהסיומת שלו נוראית. חוץ מזה הוא שחקן מצוין לדעתי אבל סיומת מאוד מאוד חשובה.
השב   •  10
13
יואב חלומי05/07/2013 12:50
לארסנל חסרים שחקנים היא צריכה שוער מגנים וחלוץ היגוואין ישדרג בהחלט אבל עד כדי כך שהיא תהיה מועמדת לאליפות
השב   •  10
12
ביתריסט בנשמה05/07/2013 12:43
קבאני? פלקאו? מסי? רונאלדו? זלאטן? מריו גומז? לא שמעתי שארסנל הביאה מכונת שערים אלא את השאריות של קבוצה שבאמת מתיימרת להיות מאריות אירופה, עד שבארסנל לא יפתחו את הארנק, ינחיתו שני בלמים ברמות הכי גבוהות, יביאו שוער טוב (ואלדס חופשי) קשרים ברמה (סילבה) וחלוצים באמת טובים (לא שמעתי שנלחמו על באלוטלי, טבז או יורנטה) הם לא יחזרו לעצמם, בעונה הבאה הם כנראה גם לא יהיו בליגת האלופות והליגה תראה כך:
צ''לסי
יונייטד
סיטי
טוטנהאם
ארסנל
השב   •  816
בארסה בראבק05/07/2013 18:39
אבל בגדול אתה צודק הם צריכים שחקנים ברמה הכי גבוהה אחרת הם ימשיכו להיות דרג שני
השב   •  02
Walcott1405/07/2013 18:59
בחיים טוטנהאם לא תסיים מעל ארסנל בטבלה. זה לא הגיוני בכלל, בטח שלא בעונה הבאה שאנחנו נתחזק בטירוף והם כנראה יאבדו את בייל ולא יביאו לו מחליף ראוי.
השב   •  30
תותחן06/07/2013 10:03
היית יודע שטוטנהאם בחיים לא תסיים לפני ארסנל גם אם הם יביאו את מסי ורונלדו ביחד עם בייל, למרות שגנבי השחקנים האלה הביאו רכש לטווח ארוך כמו היורש של מודריץ'' איזה ילד קרואטי אחד, ופאוליניו הברזילאי. כנראה שדויד וייה גם סגור אצלהם, גנבי שחקנים כבר אמרתי?
השב   •  40
11
Nick05/07/2013 12:36
אך ריאל מדריד דחו את הצעתה של ארסנל בנוגע להיגווין. ואם השחקן לא ימכר עד ה15 ליולי, הוא ישאר לעונה אחת נוספת במדי הבלאנקוס.

אצ''לוטי גם הכריז ואמר שהגיווין הוא שחקן מצויין שיכול לתרום הרבה למועדון. מה שמקטין את הסיכויים לשחרורו של החלוץ הארגנטיני.
השב   •  611
נוב05/07/2013 14:50
הוא כבר הגיע ללונדון
השב   •  61
10
זיו05/07/2013 12:02
עם כל הכבוד, שחקן אחד בלבד לא גורם לפנטז על אליפות. צריך עוד כמה שחקני רכש. גם אם היית מביא עכשיו לארסנל את מסי או רונאלדו, זה לא היה הופך אותה אוטומטית למועמדת לאליפות. שחקן אחד, טוב ככל שיהיה, לא יכול לשנות הכל לבד. אני לא אומר שלארסנל אין שחקנים טובים, יש את ווילשר, ארטטה, קאסורלה ועוד, אבל הסגל עדיין לא מספיק טוב בשביל להתחרות בסגלים של יונייטד, סיטי וצ''לסי
השב   •  42
9
Arsenal4ever05/07/2013 10:52
אבל היגוואין רכש מעולה שיתרום הרבה להתקפת התותחנים. בניגוד למה שנאמר בכתבה ארסנל לא חייבת שיפוץ רציני היא רק צריכה להתחזק בעמדת השוער ולהביא שחקן קישור אחורי צעיר שיתחרה עם ארטטה על המקום ואולי מגן ימני מחליף לסאניה כי על ג׳נקינסון אני לא יודע אם אפשר כל כך לסמוך. מה שכן ארסנל חייבת להיפטר מהרבה מאוד שחקנים אחרים, ג׳רביניו, בנדטנר, ראמזי, דיאבי, סקילאצ׳י, דג׳ורו ועוד
השב   •  60
אתה לא מבין בכדורגל05/07/2013 15:27
השב   •  42
8
תובל05/07/2013 10:37
א. לא יודע אם שמת לב, אבל ההגנה שלנו כוללת כרגע את סנייה, קוסיילני, מרטסאקר וגיבס. צמד בלמים משובח למדי, אבל סנייה וגיבס הם פשוט לא מגנים לאליפות לא משנה כמה חזק תנסה לעוות את זה.
ב. הקישור של ארסנל תפקד נהדר בזכות ונגר ולא בזכות השחקנים. ובכל זאת - ווילשר וקסורלה חייבים גרזן מאחוריהם. ארטטה הרי לא קשר אחורי טבעי והיו לו נתונים טובים בשביל קשר 50 50, לא אחורי. חייבים מישהו שימלא את החור שסונג השאיר, כי לקבוצות האחרות יש קשרים אחוריים ברמה גבוהה יותר (קאריק, דוד לואיז וכו''). כלומר - יש לנו שחקנים טובים - למקום 4. לא לאליפות.
ג. ג''ירו הגיע כחלוץ מרכזי, לאחר שהיה מלך השערים בליגה הצרפתית, ועם 11 שערי ליגה בתור חלוץ מרכזי, זה לא מה שיקח אליפות. שוב, אולי אתה יכול להגיד שזו רק עונה ראשונה, אבל נמאס לאוהדים כמוני לחכות 5 עונות עד שהוא יהיה טוב ואז גם בכל מקרה ברצלונה יקנו אותו. צריכים חלוץ שטוב עכשיו! לא עוד שנה, לא עוד 4 - עכשיו! ותיירי הנרי לא הגיע בתור שחקן ענק לארסנל. מה הוא היה, מחליף צעיר ביובנטוס? ג''ירו הגיע בתור מלך השערים + אלוף צרפת.
ד. בנזמה הרבה יותר טוב, משחק הרבה יותר, ו"כל המסגרות" שלך כולל גביעים שריאל לא ממש שמה עליהם. משחקים נגד קבוצות מהליגה השלישית לא ממש נחשבים. וצדק מי שאמר שחייבים שוער, זה ברור, ולכן ז''וליו סזאר מגיע.
השב   •  71
7
ווילשר05/07/2013 10:10
איך אתה יכול לכתוב שלארסנל יש בעיה בהגנה ובקישור? ארטטה, ראמזי וקזורלה הם שלישיית הקישור עם הסטטיסטיקה הכי טובה בליגה האנגלית (במיוחד ארטטה שהוא הקשר האחורי עם הנתונים הטובים בעולם העונה) והקישור תפקד מצויין העונה, בזמן שההגנה של ארסנל סיימה במקום השני מבחינת ספיגת שערים (אחרי מנצסטר סיטי) וזה אחרי שבמשך חלק גדול מהעונה נאלצנו לשחק עם שוער שלישי ולפעמים גם עם שחקני הגנה מחליפים כמו אנדרה סנטוס ואפילו ילדים מהנוער בגלל פציעות.. ובנוגע להתקפה שלנו, ג''ירו אומנם לא הצליח לשחזר את ההישגים של ואן פרסי אבל במקור הוא בא בתור חלוץ שני ולא בתור "המחליף של ואן פרסי" ויחסית לעונה ראשונה הייתה לו עונה לא רעה בכלל (17 שערים ו13 בישולים), יותר טובה משל שחקנים כמו תיירי הנרי ודרוגבה.. אז בבקשה, אם אתה בא לכתוב על ארסנל, לפחות תבדוק קצת עובדות על הקבוצה לפני שאתה מתחיל לכתוב.

ולכל מי שמדבר על היגוואין: נכון שהוא לא יהיה ואן פרסי (כנראה) ונכון שהוא לא אותו דבר מאז הפציעה, אבל עדיין מדובר בחלוץ ברמה גבוהה מאוד שכל פעם שנותנים לו הזדמנות הוא מראה שיש לו את זה, ואם תבדקו קצת עובדות תראו שהוא שיחק העונה לא פחות מבנזמה והוא כבש בערך אותו מספר שערים (בכל המסגרות), אז בבקשה אל תדברו סתם..
השב   •  391
ווילשר05/07/2013 10:16
כדי להשלים את מה שאמרתי: להיגוואין יש 19 שערים ב44 הופעות ולבנזמה 21 שערים ב50 הופעות.. הם חלוצים שווים ברמה לחלוטין ומתחלפים באופן הגיוני, למרות שיש העדפה קטנה לבנזמה..
השב   •  50
בארסה בראבק05/07/2013 18:30
סתם אגואיסט שמאבד כדורים ורץ סתם יש לבחור כישרון אבל הוא צריך לדעת מה לעשות איתו רק לתת את הפס כשצריך
השב   •  07
ווילשר05/07/2013 21:48
ראמזי טוב יש לו רק בעיית דיוק(כנראה בגלל הפציעה)חוסר ביטחון,וריכוז,אפשר לשפר את הדברים האלה יש לן כישרון
השב   •  20
תותחן06/07/2013 09:58
מר "ווילשר" , עובדה קטנה שתפוצץ לך את הבועה, אנדרה סנטוס הושאל לגרמיו בברזיל, השחקן עם המספרים היפים הוא לא ארטטה אלא סאנטי קזורלה, וזה שאתה מזכיר את ראמזי לפני ג''ק ווילשר קצת פוגעת באמון של הדברים שרשמת, ועוד בכלל אחרי שאתה מציג את עצמך בתור ווילשר, ועוד משהו לגבי שוער, אחרי שמיניולה היה אמור להגיע וליברפול קנו אותו, ג''וליו סזאר הוא כרגע מי שאמור להיות השוער הראשון בעונה הקרובה. אבל כמו שכל אוהד ארסנל יודע, אי אפשר לתת אמון בשמועות.
השב   •  31
יורם06/07/2013 11:08
ארסנל כל 10 משחקים נותנת הצגה <סטטיסטיקה מטעה
השב   •  11
6
דון נאפולי05/07/2013 09:47
אתם אומרים שחלוץ ששיחק העונה כמעט רק כמחליף זה רכש נוצץ?
אחרי זה אל תחרטטו אותי שהליגה האנגלית יותר טובה מהספרדית.
השב   •  513
השד האדום05/07/2013 12:00
אני לא מבין מה נוצץ בו , הוא חלוץ פח יחסית למה שיש היום חיים בסרט
השב   •  24
זיו05/07/2013 13:55
אחי זה לא מתמטיקה. גם אם היגוואין יכבוש פתאום 50 שערים בעונה הקרובה בארסנל, עדיין הליגה האנגלית יותר טובה ותחרותית מהספרדית. יש ענין של מידת ההתאמה לקבוצה, מידת הקליק עם המאמן, התאמה לשיטה והתיאום עם השחקנים האחרים. גם אם הוא שיחק העונה בעיקר כמחליף, עדיין הוא חלוץ מצוין. לא ברמה של איברהימוביץ'', קבאני או פלקאו, אבל עדיין חלוץ מצוין. מה לעשות שמוריניו לא אוהב לשחק עם שני חלוצים והעדיף בד"כ את בנזמה על פניו? זה לא הופך את היגוואין ל"רכש פחות נוצץ" כדבריך. אתה לא חייב לעבור לדום וללכת שבי אחרי כל מה שמוריניו אומר או עושה, הוא עדיין לא אלוהים :) גם הוא טועה. זה שמוריניו מעדיף את בנזמה זה לא אומר שהוא חלוץ יותר טוב מהיגוואין. נמאס כבר מחסידי מוריניו, אולי פשוט תפתחו כת מאמינים חדשה ותשתחוו לאליל שלכם? מוריניו אמר לקפוץ מהגג אז תקפצו כולכם מהגג.
השב   •  70
דון נאפולי05/07/2013 15:16
אני ממש לא מחסידי מוריניו, אבל בנזמה פשוט היה יותר טוב מהיגואין, ששיחק באדישות מעצבנת ולא הופיע לרגעים המכריעים. (כמו רוב הקריירה שלו).
השב   •  10
תותחן06/07/2013 10:00
הוא ביחס ישיר לכמות האמון והתמיכה ששחקן מקבל מהמאמן ומחבריו לקבוצה, אדון אנטי כדורגל הלא הוא מוריניו לא האמין בהיגוואין וזה מה שפגע לו בחדות, ככה לפחות אני רוצה להאמין כי בנבחרת ארגנטינה הוא מככב.
השב   •  30
5
עידו05/07/2013 08:49
שוער חייבים . קשר אחורי אחד לפחות לדעתי שתיים וחסר עוד חצי חלוץ .
ג''וליו סזאר מרואן פלאיני ו ווין רוני עושים אותנו מועמדים לאליפות . פחות מזה לא . בל נשכח שמוריניו חזר לפרמייר ליג ולקחת שם אליפות זה עכשיו נהיה הרבה יותר קשה .
השב   •  81
4
אוהד05/07/2013 00:34
הוא שחקן טוב אבל שחקן של מצבי רוח.או שהוא ביום שהוא מבקיע ומשגע הגנות או שהוא ביום שהוא מחמיץ וניכנס לניבדל כל התקפה.
חוץ מזה לבד בלי שחקן שיתן לו כדורים למצד ליד השער מה הוא יכול לעשות?
השב   •  104
ספיידרמן05/07/2013 13:23
ארטטה ? ג''ק ווילשר ? וולקוט ? זה לבד ? הם יכולים לספק לו הרבה כדורים והרבה מצבים לשער
השב   •  91
3
תותח העל05/07/2013 00:32
זה לא שהם קנו עכשיו את רונאלדו בייל ורוני. היגואין שחקן שלא הצלח לקנות את המקום שלו בהרכב הראשון של ריאל בשנים האחרונות במיוחד מאז שבנזמה הגיע. לא מדובר בשחקן וואו כמו שהציפיה בזמנו היתה ממנו, מדובר בחלוץ טוב שיכול לעזור לארסנל אבל לא מי שיביא לה את האליפות כמו שהכתב כותב. ארסנל השנה לא תיקח שום תואר עם או בלי היגואין שלא יעשה כזה הבדל משמעותי לפי דעתי
השב   •  249
2
מדרידיסטה05/07/2013 00:30
מאז הפציעה לפני שנתיים לא אותה מהירות, לא אותה נחישות ורוב הגולים זה דחיקות מ5 מטר מול שער ריק ולא מבצעים מרשימים או פצצות לחיבורים
השב   •  2532
תותחן06/07/2013 09:29
חלוץ טוב זה חלוץ שיודע להיות במקום הנכון בזמן הנכון, וזה שאתה אומר שהוא לא חזר לעצמו מאז הפציעה זה לא כי הוא לא הרשים זה כי חמוריניו לא נתן לו הזדמנות, אתה חיקוי של אוהד שלא נותן כבוד לשחקנים ששחקו בקבוצה שלך, תתבייש.
השב   •  52
1
החתול במגפיים05/07/2013 00:02
השב   •  31
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP