יום חמישי, 10.04.2025 שעה 02:21
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

ג'יימס המצטיין, אוחיון המאכזב

פיני גרשון מסכם את העונה של מכבי ביורוליג בטור אישי ל-ONE: לא האמנתי שזה ייגמר ב-3:0. גם להנהלה יש חלק. ג'יימס המצטיין, אוחיון המאכזב

ההבדל בין מכבי תל אביב לריאל מדריד הוא לא 3:0. יוגב אוחיון אמר אחרי המשחק השני שמכבי קבוצה טובה יותר מריאל. למי שלא מבין על מה הוא מדבר, שייכנס לאתר של היורוליג וישווה בין הסטטיסטיקות של הקבוצות. אבל גם יתרון הביתיות מול הספרדים והקהל שנתן אנרגיות מדהימות מהפתיחה לא עזרו, וזה עוד כשהבלאנקוס לא היו בגדולתם. אני חשבתי שזה ייגמר בניצחון לישראלים, אבל אפילו בהערכות הפסימיות ביותר שלי, לא חשבתי שזה ייגמר ב-3:0. שוב הסתבר שמישק'ה מבין כדורסל יותר ממני.

בכל הסדרה, ריאל הציגה את הרמה האופיינית לה. לעומתה, הרמה של הצהובים לא הייתה מספיקה כדי להגיע לפיינל פור. הם היו צריכים לבצע שדרוג ולעשות קפיצת מדרגה אך הם לא עשו זאת. קבוצה שלא מסוגלת לעשות ביורוליג בין 80 ל-90 נקודות תתקשה להגיע לפיינל פור, זה ברור. בליגה מכבי הוכיחה שנגד קבוצות חלשות ממנה היא יכולה לקלוע 90 נקודות. מול הפועל תל אביב שהיא לא הגיעה לתוצאה כזו, היא הפסידה.

פניני והיקמן (שי לוי)
פניני והיקמן. הרמה של הצהובים לא הייתה מספיקה (שי לוי)
 

אם אומרים משהו 100 פעם זה לא הופך להיות נכון. הצהובים לא הורידו את אחוזי הקליעה של ריאל במשחק הקודם. היא פשוט ירדה לממוצע שלה. רוב הזריקות שלה היו פתוחות. גם בנוקיה, למרות שרודי פרננדס הגיע רק לרבע הרביעי, שבע הזריקות שהוא החטיא היו חופשיות.

גם אם הולכים אסטרטגית למשחק איטי של חמש על חמש, משחק ההתקפה חייב להיות מעולה. התרגילים של התל אביבים ארוכים. העובדה שהם לא איימו על הסל מצחיקה. כל פעם שהם היו במצוקה, הם או רצו ועשו סל במעבר, או שהם חדרו ויצא מזה משהו טוב. 

מכבי עשתה 58 נקודות בממוצע בסדרה. הפסד ב-12 הפרש במשחק ביתי זה כמו 20. להפסיד לריאל 3:0 בשלושה משחקים זה מוגזם. גם להנהלה יש חלק בסיפור הזה. בדיוק כמו ששיחררו לי את מצ'איי לאמפה ולא הביאו לי מחליף, גם הפעם שיחררו שני גבוהים והביאו שחקן חסר ניסיון. זה לא מספיק בשביל להגיע לפיינל פור.

שיטת המשחק של מכבי לא יכולה להביא גבוהים לידי ביטוי. ההוכחה: בשנתיים-שלוש האחרונות, כל הגבוהים שהיו בקבוצה, מלבד שון ג'יימס, לא הצליחו לבוא לידי ביטוי. בלי משחק בצבע, גם משחק החוץ נפגע.

כל הקומבינציה של הקלישאות (אנדרדוג, גב אל הקיר, אין דרך חזרה, חיה פצועה וכו') לא עוזרות. בסופו של דבר צריך לעשות סלים. מכבי, כבר בסיבוב הראשון של היורוליג בלא מעט משחקים נגד קבוצות חלשות, לא הוכיחה שהשיטה שלה יכולה להביא אותה להישגים. את האופי ואת האסטרטגיה שלה היא קבעה בדרך. אם רוצים להגיע לפיינל פור, צריכים להסתכל על קבוצות כמו צסק"א, ברצלונה וריאל, ולהכין שיטה ודרך לנצח אותן. חלק מהניצחונות בדרך היו יפים, אבל אני לא רוצה להיכנס לאיך הם הושגו.

בלאט (שי לוי)
בלאט. בסופו של דבר צריך לעשות סלים (שי לוי)
 

במשחק כדורסל אפשר לעשות סלים קלים בעזרת ריבאונד התקפה, התקפות מתפרצות והתקפות מעבר וזריקות מטווח השלוש. בשלוש הקטגוריות האלו מכבי לא הוכיחה את עצמה. האחוזים שלה בשלבים האלו היו נמוכים וריבאונד ההתקפה שלה היה ממוצע. והדבר החשוב ביותר: היא לא הצליחה לשלוט בריבאונד ההגנה. גם אם שומרים טוב ומביאים את הקבוצה השנייה לזריקות רעות, החלק הכי חשוב בהגנה הוא לקחת ריבאונד.

אני שוב חוזר לעובדה שהצהובים שיחררו שני שחקנים גבוהים והשאירו את שון ג''יימס לבד. זה פגע בהם מאוד. הוא לא יכול לשנות את המשחק שלו. הוא היה ונשאר משהו בין ארבע לחמש. המשחק שלו עם הגב לסל לא משובח ולכן כל קבוצה שהיה לה שחקן שיכול לשמור אותו באחד על אחד, מנעה ממכבי להגיע למצבי זריקה נוחים ולזריקות מהשלוש. לתת לו את הכדור כשהוא עם הגב על הסל זה לא פיתרון התקפי, זה חוסר ברירה.  

למרות זאת, ג'יימס הוא המצטיין של מכבי העונה ביורוליג. קבוצה צריכה להיבנות בראש ובראשונה מרכז ומסנטר. ההתקדמות שהוא עשה מהעונה שעברה היא בלתי רגילה. ההחתמה הראשונה של מכבי, גיאורגי שרמאדיני הייתה טעות והעובדה ששיחררו אותו היא ההוכחה לכך. כל הקבוצות הגדולות ביורוליג משחקות עם גבוהים משמעותיים. מכבי ואולימפיאקוס הן היחידות שלא עושות זאת.

יוגב אוחיון הוא המאכזב. הוא היה צריך לעשות קפיצת מדרגה מהעונה שעברה, ולא לרדת. ריקי היקמן כמחליף שלו, לא רכז מספיק טוב. ריאל לעומתה מתחילה עם סרחיו יול, סקורר טוב ורכז פחות טוב, וממשיכה עם סרחיו רודריגס, רכז טוב יותר ופחות מוציא לפועל. בעמדה הזו הבלאנקוס טובים יותר וזה כנראה היה ההבדל.

הישראלים לא נתנו תרומה משמעותית ביורוליג. היכולת של הקבוצה הייתה תלויה ביכולת של סמית', היקמן ולוגאן. בכל המשחקים, שיכולת הקליעה שלהם לא באה לידי ביטוי, מכבי הפסידה או התקשתה. אני לא בטוח שהסדרה הזו עזרה לקבוצה לקבל החלטה לגבי הבנייה בעונה הבאה. מה שבטוח, ג'יימס צריך להישאר. סמית' למרות הסדרה, גם כן. אגב סמית', היה נראה שהוא לא בעניינים לפני כשבוע. לתת לו לשחק 35 דקות זו התעללות. כמו להפיל עליו את התיק. היקמן? טוב יותר ממה שחשבנו בהתחלה.

היקמן (שי לוי)
סמית' והיקמן. לא צריך לשחרר אותם (שי לוי)
 

יחד איתם, סנטר ורכז ברמה גבוהה יכולים לשדרג את הקבוצה בעונה הבאה. פלאניניץ' יכול להתאים אולי כגבוה שלישי. כשהוא הגיע הוא היה יותר טוב ממה שהוא עכשיו. לוגאן, למרות היכולת הגבוהה שלו בקליעה, עדיין לא שחקן שמכבי יכולה להיות תלויה בו. הקבוצה הזו צריכה משהו בסגנון של וויל ביינום.

דבר אחרון לסיום. דייויד בלאט אמר שהקבוצה לא מספיק טובה כדי להגיע לפיינל פור. מכבי של הסיבוב השני בטופ 16 לא פחות טובה מאולימפיאוקס וריאל מדריד. 

לכתבה זו התפרסמו 144 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 144 תגובות ב-99 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
99
מישהו21/04/2013 18:30
הראיון של בלאט אחרי ההפסד. פשוט לא להאמין. סמית החטיא כי הוא עייף. ממה הוא עייף ? הייתה שביתה .משחקי הליגה בוטלו.אני בטוח ששחקני ריאל עמדו בעומס קצת יותר גדול העונה והם דווקא כן קלעו. סמית החטיא מרוב שהוא רצה וניסה-אולי אם הוא לא היה רוצה זה היה נכנס. פשוט לא להאמין לתירוצים של המאמן הזה. סמית היה שחקן בינוני כל הקריירה.הוא מחטיא כי המאמן הבינוני שלו נותן לו תפקיד שגדול עליו.
השב   •  30
98
מילי20/04/2013 10:02
יש לאוהדי בלאט אבל הם שוכחים שהוא אשם ואחרי לבניית הסגל מכל אדם אחר במכבי אבל לדיווד הייה יותר חשוב בזמן הזה ליצג ולאמן את ניבחרת רוסיה
השב   •  40
97
בועז19/04/2013 19:37
שישלחו את הילדים של פדרמן לנהל קבוצת ילדים ולא קבוצה כמו מכבי
השב   •  00
96
מישהו19/04/2013 18:26
ההגנה של אליהו. אליהו בהחלט שומר טוב. מי נכשל בשמירה על יול ? אליהו ? מי נכשל בשמירה על רודי ? אליהו? מי נכשל בשמירה על קארול ? אליהו ? אליהו אחד הפורוורדים הטובים באירופה.
השב   •  51
95
צופה19/04/2013 14:57
ובכן, כאשר השחקנים לידו לא קולעים, לא זזים או זורקים כאילו אין מחר אז הרכז נראה כאילו הוא לא מצליח להניע את הקבוצה.
למעשה אוחיון רכז אינטליגנטי, מבין היטב כדורסל, חילק אסיסטים לאחין ספור ולקח אחריות כאשר השאר "ברחו" מהכדור.
אוחיון עם רכז טוב נוסף וקבוצה טובה יראה את יכולתו האמיתית.
גפ פיני יודע זאת.
השב   •  10
94
מרינה19/04/2013 14:36
ההקשנות של בלאט לרכש אמריקאי ולא אירופי ואם היה אפשרי הוא הייה מוותר גם על ישראלים ילאה לך הביתה לליגת המיכללות
השב   •  52
גיא19/04/2013 17:46
החלום של בלאט לעונב הבאה: לזרוק את כל הישראלים ולהחתים במקומם סודנים מהתחנה המרכזית. פשוט מאמן דפוק.
השב   •  41
93
אייל19/04/2013 10:06
אליהו הוא אפס כלומניק. בור בהגנה - נכנס במצב של 2:2, חטף 8 נקודות מהירות על הראש, ומיד עף למקומו הטבעי בספסל.כל מספר 4 באירופה חוגג עליו. הוא טוב נגד אשדוד ואשקלון וזהו.
השב   •  03
איציק19/04/2013 17:32
וחסר הבנה מינימלית בכדורסל. החורים בהגנה של מכבי היו היקמן לוגאן וסמית שחטפו בראש מהגארדים הספרדים כל הסידרה. בלי אליהו מכבי משחקת גרוע. אליהו שחקן מהטובים באירופה והיה צריך לשחק 30-35 דקות לנוכח החולשה של סמית ומדלי .
השב   •  40
92
ליאור19/04/2013 09:50
השב   •  00
91
יואב19/04/2013 00:15
איך שחקן כל כך טוב לא משחק ? סמית ומדלי כל כך חלשים ואליהו לא משחק ? איך ? שחקן מהטובים באירופה שיכול להרוויח מיליוני יורו בחו"ל ומתבזבז במכבי.
השב   •  31
הדר19/04/2013 09:50
אליהו לא שיחק חודשיים וברגע שהוא נכנס תפרו עליו 2 שלשות, כמה שהוא שיחק זה כבר היה יותר מידי
השב   •  02
יואב19/04/2013 17:21
איך אפשר להגיד על שחקן ששיחק 2 דקות שהיה גרוע ? אליהו שחקן מצוין והיה חייב לשחק הרבה יותר. אולי איתו מכבי היתה נראית יותר טוב.
השב   •  30
90
גיא18/04/2013 23:41
בלאט לא מתאים לרמות האלה ולא יודע לנהל משחק.
השב   •  71
89
אלון18/04/2013 23:21
המשחק של מכבי היה תקוע. אוחיון היה לסירוגין טוב אבל יותר מדי משחקים חשובים הוא לא היה טוב מספיק לרמה של קבוצה שרוצה להגיע לפיינל פור.
השב   •  00
88
אני18/04/2013 22:11
חס על בלאט שבמשחקים בסדר גודל הזה מאבד את זה.
השב   •  00
87
אילן18/04/2013 21:10
השב   •  30
86
אריק18/04/2013 12:44
השב   •  00
85
אוסישקין לנצח18/04/2013 07:50
בהזדמנות לפיינל 4 בלונדון.
השב   •  00
84
ברק17/04/2013 22:56
שיטת המשחק של מכבי לא יכולה להביא גבוהים לידי ביטוי. ההוכחה: בשנתיים-שלוש האחרונות, כל הגבוהים שהיו בקבוצה, מלבד שון ג''יימס, לא הצליחו לבוא לידי ביטוי.
השב   •  20
83
אלון17/04/2013 22:23
1:יוגב אוחיון,בובי בראון.
2:קית לנגפורד,הלפרין,סילבן לנדסברג.
3:דווין סמית,גיא פניני,פט קלאט''ס.
4:ליאור אליהו,דובלייביץ.
5:שון ג''יימס,הנדריקס.

סגל אשש..!! ומספיק כסף.
אם אתם חושבים שהגזמתי בכסף.. אז אל תשכחו שמכבי שחררה את מלקולם תומאס בשביל לאסוף עסף לעונה הבאה..!!
השב   •  22
82
קובי17/04/2013 22:02
הבעיה היא לא נקודתית אלא שיטתית .גרשון לא התייחס מספיק לנקודה של הריבאונד -אף אחד מהזרים של מכבי העונה (למעט מג''יימס ) הוא לא יציב בסגירה לריבאונד.מדוע שילמו לקנר מדלי 850 אלף דולר? איך זה שפניני מקבל חוזה יקר ביחס לתרומה העלובה?מדוע אין התקפה מסודרת, מדוע לא מתרגלים חילופים מהירים בהגנה? ( רק במשחק השלישי מול ריאל ) ? ריאל קבוצה מצוינת אבל מכבי בכלל לא קבוצה אלא אוסף שחקנים.
השב   •  00
81
ניר17/04/2013 20:24
השב   •  41
80
גלית17/04/2013 19:25
אוהדי מכבי עם שירת התיקווה ? הם מכבי לא ניבחרת ישראל אלא קבוצה פרטית ודי הם היחידים ביורוליג ששרים את הימנון הלאומי לדעת רבים מקומו של התיקווה כדבר ניכבד ביותר הוא בטקסים ולא במיגרשי הספורט
השב   •  30
גבי19/04/2013 05:13
זילות ההמנון.
השב   •  10
79
הארי17/04/2013 18:58
עכשיו כולם מתגעגעים אליו.
השב   •  10
78
עיקר שכחת17/04/2013 18:44
השב   •  01
77
מכביסט17/04/2013 18:12
הסגל צריך להיות כזה:
רכז: פארמר ואוחיון
שוטינג: לנגפורד והיקמן
סמול: כספי לנדסברג ופניני
פאוור: אליהו בלו טיוס
סנטר: גיימס וסנטר נוסף (אולי מאריץ'' או אולי אפילו לשקול לנסות להחזיר את סופו)
השב   •  10
76
עודד המעודד17/04/2013 18:00
השב   •  41
75
dudu nyc17/04/2013 17:51
מכבי נראים כמו אחד שאין לו חלב ולכן קונה פרה שיהיה לו איך לרכב בדרך למכולת לקנות חלב
השב   •  30
74
מוטי17/04/2013 17:21
בכל מועדון נורמלי מאמן שמתחנף ככה לזרים כושלים ומקפח את המקומיים היה עף הביתה.
שחקנים טובים כמו אליהו ופניני צריכים לעבור לקבוצות אחרות ביורוליג, ושבלאט יחנק עם סמית מדלי והיקמן שלו.
מאמן מהגרועים באירופה.אף קבוצת יורוליג רצינית לא סופרת אותו.לאסו עשה לו בית ספר.
השב   •  110
73
אדיר17/04/2013 16:51
פארמר אוחיון היקמן הלפרין ולנגפורד.
סמית'' כספי אליהו ולהחזיר את בלו.
שון גיימס ו2 תותחים בצבע.

סגל לא יקר מידיי , מחובר למועדון ויכול להשיג תוצאות לא רעות בכלל.
השב   •  00
72
אשה נחמדה, באה כל משחק17/04/2013 16:46
השב   •  10
71
מישהו17/04/2013 16:40
בלאט קיבל מלאסו 3 שיעורים בכדורסל.
החנופה של בלאט לזרים האמריקאים הרסה את מכבי.
אצל בלאט לא מי שטוב משחק,אלא מי שזר משחק.היו צריכים לפטר אותו מזמן.
אם סמית הגרוע עושה 1/10 הוא משחק 30 דקות.אם אליהו מחטיא זריקה אחת הוא יוצא.פשוט חוצפה של מאמן בינוני שהשתן עלה לו לראש.
סמית,היקמן ולוגאן נכשלו טוטאלית בהגנה על יול,פרננדז וקרול.בהתקפה לוגאן היה בינוני,היקמן חלש וסמית בדיחה.ועדיין הם קיבלו מבלאט קרדיט אינסופי.
אליהו ופניני,שניצחו בשנתיים האחרונות את קרסטיץ'' ותאודוסיץ'',קירילנקו וחריאפה,ברניאני וגלינארי,לא קיבלו מבלאט ההזוי דקה. טוב שבליגה יש את החוק הרוסי שמציל את בלאט מהטיפשות של עצמו ומחייב אותו לשחק עם אליהו ופניני במקום סמית ומדלי החלשים.
עד הפציעה אליהו היה שני מבין שחקני מכבי ברשימת מצטייני היורוליג (מדד לדקה),הרבה לפני סמית ומדלי (ג''ימס ראשון). איך שחקן כזה לא משחק ?
כל מועדון נורמלי היה מפטר את בלאט מזמן,כמו שעשו לו בפילזן.
השב   •  90
70
ריקי סעדון17/04/2013 15:09
חלק גדול מהכישלון של מכבי בשנים האחרונות הוא באשמת המאמן דוד בלאט במשחקים לא נראית שיטה או דרך קבועה ובסופו של יום לא נראית גם תוצאה , דויד הצליח כעוזר מאמן ונכשל כמאמן , יוחזר פיני לאלתר.
השב   •  71
69
אריה17/04/2013 14:19
אינני מבין מתחילת העונה כותב ומתריאה שאוחיון עלה לו השתן לראש ולא יספק את הסחורה ואי לכך יש לשחררו.מה יצא שבלט נתן לו את כול הדקות שבעולם ללא תמורה ובמקום לבנות את רוט או אחרים?
שחררו את אוחיון לי בתור אוהד לא נעים להגיע למשחקים שהשחקן הזה על הפרקט.ותסתכלו טוב ליציאה 11 שתבינו מה חושבים גם האוהדים האחרים כלפי אוחיון.מעבר לכך לכו לסטטיסטיקה ??
השב   •  41
68
מוטי17/04/2013 14:03
מכבי עם אחת ההגנות הטובות שנראו באירופה. עם כל המגבלות עד לשלב הזריקה לסל, ואז הכל מתבלבל. אין סגירה לריבאונד, אין התארגנות חדשה בהגנה וחוטפים בראש מריבאונד שני ושלישי. אבל הבעייה העיקרית של מכבי היא ההתקפה. התנועה בהתקפה נהדרת, אבל לא יעילה כלל. אז השחקנים נכנסים לחוסר ביטחון. הרכזים יודעים מצויין לאן לנוע אבל כמות האסיסטים מאוד נמוכה ואין סיומת לתרגילים שכל מאמן באירופה כבר מכיר. שחקנים נעים ויוצאים מחסימות בשביל לקבל כדור ולמסור אותו מבלי לחפש את הסל. ממוצע בשלושה משחקים 60 נקודות שמשקפים את היכולת ההתקפית של מכבי. בשביל להשגים צריך שחקנים שמחויבים ולא להביא שחקנים טובים אשר יהיו ולא להיות מחויבים. היקמן לא הוביל את מכבי, הוא הוביל את עצמו למרות השיפרו במשחקים(הוא לא בנוי להוביל קבוצה) האחרונים כי פשוט כולם חטפו רגליים קרות.
השב   •  30
67
daniel17/04/2013 13:29
אוהד מכבי וגאה :
למרות הכל אז מה , מכבי הוכיחה ברוח המועדון שהיא הקבוצה הכי טובה מכולן , מכבי גאים בך ואוהבים אותך !
השב   •  34
66
קוקו17/04/2013 13:07
עד שפיני גרשון לא יבוא למכבי לא ניקח גביע-אירופה!
השב   •  61
65
כנסו17/04/2013 12:43
ממש לפני שהאוטובוס של ריאל עמד לנסוע מההיכל פאולו לאסו וגייסי קרול (ממש נחמד וצנוע) ירדו מהאוטובוס במיוחד על - מנת להצטלם עם אוהדת של מכבי שיושבת על כסא גלגלים ! אפילו לאסו ירד על הברכיים כדי להיות באותו הגובה שלה בתמונה ! שאפו גדול !!
השב   •  50
גיא17/04/2013 18:07
אחרי שהוא הוריד את בלאט על הברכיים 3 פעמים. הלוואי על מכבי מאמן כזה. כמו בכדורגל. הלוואי על מכבי מאמן כזה.כמובכ
השב   •  30
64
ROKI17/04/2013 12:32
מהסידרה לפני שנה,יוגב לא נתן משחק 1 טוב. יאללה הביתה
השב   •  32
אריה17/04/2013 14:11
השב   •  10
63
אוהד17/04/2013 11:32
פרגוסון לפעמים עושה טעויות אבל תמיד אחר כך מפיק לקחים ומתקן.
כאן ישר קופצים ומשתוללים כאילו כל עונה חייבים להיות בפיינל פור.
לא מבינים שלא פשוט כל עונה לבנות קבוצה חדשה?כל עונה שיש שחקן או שניים טובים היריבות מיד קופצות על המציאה וקונות אותם ומכבי לעומת קבוצות ישראליות שבוכות שמכבי לוקחת להם שחקנים עדיין ברוב בפעמים מצליחים ליבנות שוב קבוצה שמצליחה להגיע לשלבים גבוהים ביורוליג.אז הפעם זה לא קרה.אז מה?
השב   •  33
62
דויד ב.17/04/2013 11:11
זה מה שיש.
השב   •  01
61
רועי17/04/2013 10:39
היא הישראלים, שלא מהווים שום פקטור באירופה. אין לי טענות ליוגב ליאור ופניני, זה מה שהם יודעים לתת, ולצערי אף אחד מהם לא שווה מקום בחמישייה ביורוליג. הפתרון - עומרי כספי, ולהביא את הרכז הכי טוב באירופה היום, שהוא גם יהודי, ג''ורדן פארמר. חבל שזה יקרה רק בחלומות.
השב   •  43
חיים17/04/2013 16:14
יש ביורוליג הרבה יותר טובים ממנו. אליהו שחקן מצוין שבלאט מכשיל אותו בכל דרך.
השב   •  21
60
אריק הפועלחיפהלעד17/04/2013 10:29
הקימה המפוארת מהקבר, החזרה הנהדרת לחיים שהגיעה לשיאה בניצחונות על אולימפיאקוס ובשיקטש הביאה את הקבוצה לקליימקס שמנע ממנה להביא את יכולתה המלאה במפגשים נגד ריאל.
הידד למכבי!
השב   •  123
59
משתין צהוב17/04/2013 09:51
השב   •  35
יהודה המכבי17/04/2013 10:19
השב   •  41
יוני הביתרי17/04/2013 10:37
הייתם מתים לקבוצה שכשלונה היה להגיע לשלב 8 הגדולות (!) וליפול רק שם. ואנלא מדבר כבר על 5 זכיות היסטוריות בגביע אירופה
השב   •  51
אוהד17/04/2013 11:33
אופס.בעצם אין.
השב   •  51
דן17/04/2013 18:14
כל שנה יורדים לטמיון בשביל להזדנב אחרי הקבוצות באירופה. תמשיכו כך,ותנחמו את עצמכם שאתם משחקים באירופה
השב   •  00
58
מוטי17/04/2013 09:47
שנים יפות של כדורסל ישראלי במיטבו..אחח
השב   •  20
אוהד17/04/2013 11:36
חוץ מהמאמן איזה ישראלי היה על הפרקט?שאראס?פארקר?ווייצ''יץ''?בסטון?דיון תומס?היחיד שהיה ישראלי במגרש ברוב הזמן היה רק בורשטיין אבל רק כדי להוציא חוץ.
היתה קבוצה מופלאה עם כדורסל מדהים אבל ממש לא כדורסל ישראלי.
השב   •  00
57
רועי17/04/2013 09:28
לא מתכוון להשמע נודניק אבל זה היה ברור שכשמכבי הנוכחית תגיע להצלבה עם קבוצות חזקות באמת היא תקבל בראש. אבל האמת, לא חשבתי שיראו ככ גרוע. עצוב, אבל למעט שון ג''יימס, אף אחד לא התאבד על הפרקט.
השב   •  51
56
איתן17/04/2013 09:13
צריך להשקיע יותר ולהביא שחקים ברמה גבוה, צריך לבנות את הקבוצה מסביב לכוכב כמו בכל הקבוצות המובילות האחרות שחקן כזה הוא שחקן מני טיים ותמיד אפשר לסמוך עליו, הוא העוגן של הקבוצה וזה מה שאין השנה למכבי. בכל זאת כל הכבוד להם הם עשו דרך מדהימה אבל הם לא ברמה של פיינל פור.. וחבל שכך, יאלה תפצו שנה הבאה!
השב   •  21
55
אחד שמבין17/04/2013 08:50
השב   •  01
54
דודי17/04/2013 08:48
ברצלונה הגדולה לא קולעת במשחקים רבים יותר מ-70 נקודות, ואי אפשר להגיד שהיא לא ראוייה לפיינל-פור
השב   •  10
53
דודו17/04/2013 08:44
עצומה להחזיר את פיני גרשון.
הפסקתי לראות מכבי מאז שפיני עזב.
מכבי עם פיני הייתה קבוצה עם חיים ( ושימותו הקנאים) הייתה התלהבות סביב מכבי, היינו וינרים גם שהפסדנו, משחק בית היה בית, רכש היה רכש שלא מאכזב, והצלחנו עם תקציב נמוך יותר.
פיני תעשה טובה למכבי ולאוהדי מכבי ותחזור לאמן את מכבי תל אביב.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  83
אוהד17/04/2013 11:37
מכבי הפסידו את האליפות.
השב   •  13
52
אילן17/04/2013 08:43
בלאט אוהב שחקנים בינוניים כדי להראות שהוא תותח ויודע להפיק מים מהסלע, אז הנה היהירות שלו עלתה למכבי בהשפלה , לשחרר את סמית הזקן והגמור את היקמן הליצן , מכל הזרים הייתי משאיר רק את לוגאן כקלע משלים אחלה שחקן אחלה ידית
השב   •  167
מוטי17/04/2013 09:25
השב   •  40
51
לירן17/04/2013 08:28
חכו ותראו ובלאט יודח בסיום העונה פיני מגיע בעונה הבאה
השב   •  73
50
מאיה17/04/2013 08:06
שבימקום לימחות ברגלים ולא להגיע למשחק אחרי השקרים של ההנהלה הקהל טמן ראש באדמה כאלו הכול בסדר נותנים להם כפה והם מגישים את הצד השני בקיצור במכבי אין צדק חברתי אוהדים מפונקים ודשנים
השב   •  63
לינוי17/04/2013 19:12
הופעה ורץ לספר לחברה אוהד אמתי ירצה לזעזע במשבר אמון כזה שבין האוהדים ובין ההנהלה אבל לא במקרה הזה כי הם רק רוצים להשתתף בחפלה
השב   •  20
49
יותם17/04/2013 07:55
ריקי היקמן עכשיו בישראל שנה הבא עוזב הולך למדינה הבא מה אכפת לו מי זה מהדחה. ולוגאן מטייל כל שנה בקבוצה אחרת וזה הזרים מכבסטים מדינה
השב   •  21
48
AA17/04/2013 07:25
מה שהרס למכבי את המשחק היה המשחק העומד. בשביל להפסיד 3:0 לא צריך לעצור כל התקפה ולתכנן התקפות שנגמרות בזריקת יאוש בשניה האחרונה.
השב   •  70
47
אלי17/04/2013 07:16
מכבי הצליחה להרוס את עתיד הכדורסל בישראל בעזרת שחקנים זרים ורכישת כל שחקן ישראלי שהם פחדו שישחק נגדם. העיקר שישב על הספסל במכבי!
אני מקוה שמכבי תעזוב את הליגה בישראל ותאפשר לשחקנים ישראלים לפתח את כשרונם ושנבחרת ישראל תתפתח.
השב   •  23
46
אוסישקין לנצח17/04/2013 07:09
שמיגרת את אימפריית הרשע הצהובה ממגרש החניה ביד אליהו.
השב   •  29
צהוב תמיד!17/04/2013 08:33
יש שמה אחלה מגרש חניה עם מורשת של אחלה מכוניות . הפועל אך זה לחטוף ארבע? ואז שתיים ? כואב ?! ח אפסים
השב   •  50
45
ריאל17/04/2013 07:06
מכבי שיחקה משחק מפוזר , לא החלטי , איטי , ללא גבוהים חוץ מג''ימס שהיה פצוע וחבול .בעיקר יוגב שברור שהוא לא !
מכבי שיחקה כדורסל ?
חוסר חשק לראות את הקבוצה המקרטעת הזאת .
בכלל אני מבין את אלה שאומרים שבלאט לא יכול להמשיך לאמן, כלומר אם הוא אינו יודע, מינימום להתעקש על השחקנים שהוא באמת רוצה, לפחות על ארבעה מהם שיצעדו יחד לאורך כל העונה.
במכבי יש רק שני שחקנים ראויים : שון ג''ימס וסמית , כל השאר פשוט לא טובים . יש את דארקו פלאניניץ'' שפחות או יותר משקף את רמתם של שאר שחקני מכבי.
אם מכבי לא תציג רכז מעולה , (שיעלה כמה שיעלה) שיהיה הכי טוב ביבשת כולל לפחות 2 סנטרים גבוהים חזקים היא לא יכולה להגיע לפיינל פור - נקודה.
שההנהלה תיתן לבלאט לבחור שחקנים יקרים ואז נראה אם הוא מאמן - בלי תירוצים .
אם אין כסף אין מנויים .
השב   •  50
אילן17/04/2013 09:12
אני אומר לוגאן טוב וסמית לא
השב   •  00
44
אייל17/04/2013 07:04
מעל 40 שנה אני עם מכבי. אין מאמן יותר טוב מבלאט. יחד עם זאת הוא בהחלט נושא גם באחריות להרכב המוזר הזה שהגיע מתחילת השנה
השב   •  42
היסטוריון17/04/2013 07:43
תקציב וכסף מקבלים מההנהלה
הוא נלחם על השארותם של לנגפורד והנדריקס אך המנהלים לא פתחו את הארנק .
בקאדר שהיה לו הצלבה היה יותר ממקסימום ופדרמן עצמו לא האמין שיגיעו לשם .
השב   •  10
דויד17/04/2013 22:15
אתה 40 שנה אוהד ואני אוהד שמבין בתכלס ובתכלס לא ראינו הרבה שנים פיינל פור צריך להחזיר את פיני גרשון בעמדת המאמן ודייויד לעמדת העוזר
השב   •  00
דויד17/04/2013 22:20
השב   •  00
43
אמ17/04/2013 07:03
ולא צריך לבלבל את המוח בנתיתוחים מקצועיים כי לכולם זה ברור.
השב   •  70
42
אייל17/04/2013 06:59
אני עם מכבי כבר מעל 40 שנה. לא זכור לי קבוצה כל כך חלשה ויש 2 אשמים: המאמן, שאני מחזיק ממנו אחד המאמנים הטובים באירופה ובעיקר הנהלה שכל שנה נחלשת. ההנהלה לא צריכה לדבר יותר מדי. ההנהלה צריכה לגייס כסף רב כיוון שזה שם המשחק. "מזל בחצי חינם" כמו מקדונלד או האפמן לא יחזור יותר.
השב   •  60
41
Uri17/04/2013 06:39
של רוברט רדפורד ובראד פיט, אומר הכל !!.
אחרי הניצחון ההרואי ביוון, בלאט והשחקנים דיברו אחרת.
השב   •  12
40
שמשולה17/04/2013 06:37
השב   •  21
39
.17/04/2013 06:26
שדיויד בלאט להבדיל מכותב שורות אלו לא נפל מול קבוצה כמו פרטיזן בלגרד ! בא נזכיר שדיויד בלאט שומר על יחסים טובים עם עוזריו והשחקנים . בא נזכיר שדיויד בלאט לא כשה בלגן בגלל גחמות באמצע משחק חשוב!! פיני אילו אני מכבי אני לא מחליף את המאמן! אילו אני one אני מחליף את הפרשן!!
השב   •  54
38
איציק המבין יותר מכולכם17/04/2013 04:50
ההמשכיות היא הדבר הכי חשוב ביורוליג- לכן הייתי משאיר את כל השחקנים חוץ מאליהו ומחזק את מכבי בחמישיה הראשונה של הלוס אנגלס לייקרס מה אן,בי,איי ,והחמישיה הפותחת של השנה יהיו המחליפים בשנה הבאה והם יעזרו לשחקני הליקרס ללמוד את השיטה של בלאט,ומביא את פיני גרשון שילמד את בלאט את התכונות הטיבעיות שחסרות לו כמאמן וינר!!
אני יודע שזה נשמע קצט מוגזם מבחינת התקציב אבל זה יותר הגיוני מרוב התגובות המטומטמות שקראתי פה היום


a
השב   •  52
פט27/04/2013 06:44
פיתרון
השב   •  00
37
עידן17/04/2013 02:31
השב   •  61
36
אין על מישקה17/04/2013 02:02
השב   •  01
35
מוזס17/04/2013 01:58
הסגל הנוכחי להשאיר את ג''יימס,סמית,אליהו,לנדסברג,היקמן. להוסיף ישרלים חדשים- הלפרין,מקל,וטיוס. כמובן שבמקרה שכספי יתפנה מומלץ להביא אותו. זרים להביא גו טו גאי כמו קית לנגפורד לצרף את פט קלאטס מחיפה, אולי שאראס אם יהיה אפשרי. לפי דעתי כל זה יהיה אחלה סגל במחיר סביר ועם זהות ישראלית יותר גבוהה וישראלים יותר דומיננטים. מה דעתכם?
השב   •  17
34
אופק17/04/2013 01:44
מה לעשות שאתה מקבל את פניני אוחיון ואליהו פשוט בלי תוצאות טובות בגרוש אתה לא יכול לבוא בטענות לבלאט..אני חושב שהוא ראוי לכל הכבוד כל דקה טובה שמכבי הציגה זה במהלך טקטי וזה בזכותו
השב   •  914
33
אלירן עטר17/04/2013 01:35
אין שחקנים כוכבים כמו פארקר שאראס או באסטון
השב   •  83
32
נדב17/04/2013 01:18
שכל השחקנים בינוניים. הם לא גרועים אבל הם לא מספיק טובים בשביל להוביל קבוצה לצמרת.
לכל אחד משחקני מכבי יהיו משחקים טובים פה ושם, אבל בשורה התחתונה הם פשוט לא מספיק טובים.
לדעתי כדאי להחליף את רוב הסגל (למעט שון ג''יימס).
לגבי אליהו - אין קשר בינו לבין הכדורסל. לא שומר, לא יודע לזרוק לסל, לא נלחם.
הדבר היחידי הטוב במכבי כרגע זה בלאט.
השב   •  61
31
צהוב הלב17/04/2013 01:03
רק עם פיני על הקווים!
השב   •  71
30
עדיאל17/04/2013 01:00
רציתי להאמין שנוכל לנצח אבל טעיתי יש שחקנים שכול הזמן מקבלים רגליים קרות ברגע האמת שנה שעברנ לנגפורד והשנה סמית אני מואכזב מהם צריך להעיף לדעתי את היקמן ולהביא את לנגפורד יותר מנוסה ולהחזיר את הנדרקיס אהה וומוביל כדור טוב אחד
השב   •  40
29
דניאל17/04/2013 01:00
חבר''ה שלא תתבלבלו לרגע
אומנם התקציב נמוך אבל לבלאט יש יד רצינית בבניית הקבוצה , פנא בנו קבוצה יותר חזקה ממכבי ובתקציב נמוך ממנה!
שבלאט הדיפלומט לא יספר לנו סיפורים ,העונה הוא נכשל בגדול ,עם אשראי מטורף ליוגב אוחיון שלא בצדק והתעקשות לשתף את קיינר מדלי .האשם העיקרי הוא לא אחר מאשר בלאט!!
השב   •  113
28
רון17/04/2013 00:55
מאז ה- 4/18 של בלותנטל לא ראינו כאן כזה צלף.
השב   •  40
27
שחר17/04/2013 00:43
רק בושות ב 3 תבוסות קשות, הפדרמנים כבר חשבו שגם בלי לשלם כסף אפשר להגיע רחוק, חשבו שאם בלאט הצליח להצעיד בינוניות שנתיים אפשר גם השנה, הפדרמנים אסופי הבטחון אף הורידו את התקציב לכלום חשבו שבלאט קוסם רק שכחו שהנזק שיצרו לשם של מכבי אין לו מחיר, קראתי את העיתונים בספרד לועגים ליכולת של מכבי לא מבינים איך הגיעו להצלבה והיו בטוחים שיגמר 3:0 הם לא טעו אף אחד שראה את מכבי לא טעה, רק ההנהלה טעתה וצריכה להתחלף לדור הקודם.
השב   •  281
26
איציק17/04/2013 00:34
יש להשאיר את לוגאן תותח קליעות אגב האחוז שלו לאחר בדיקה ביורוליג 43 אחוז משלוש גיי סי קארול 44 אחוז ביורוליג העונה שון גיימס להשאיר יוגב אוחיון לשלוח למכולת אליהו לסופרמרקט ביחד עם יוגב אוחיון. סמית להשאיר מיידלי להשאיר היקמן להשאיר פניני לקנות פיסטוקים בשוק מחנה יהודה להביא שני גבוהים לצבע ואנחנו בטופ כל הבעיה של מכבי היתה ריבאונדים וחדירות לצבע ובאופן אוטומטי כשאין עוצמה באמצע קשה כל הזמן לקלוע מבחוץ וחבל דווקא קבוצה טובה עם שתיים שלוש שינויים משמעותיים בצבע היו עושים בעיות קשות לכל קבוצה באירופה
השב   •  29
דודו17/04/2013 02:06
השב   •  10
25
צהוב17/04/2013 00:26
רק יודעת לזרוק מ3, אין שום משחק פנים ושום תרגיל לשחקן גבוה. למזלה מכבי עם החילופים האוטומטיים בהגנה והעזרה בחדירות ולגיימס (למה?!!?!?) עזרה לריאל להגיע לזריקות נוחות. לדעתי היה צריך לעשות הגנה אישית בלי עזרות וככה מכבי הייתה גורמת לריאל להגיע לסוף שעון ולזריקות רעות בדיוק כמו שעשו לנו. מסתבר בדיעבד שריאל הם הקבוצה הרעה ביותר שיכלנו לקבל, הם משחקים כמונו רק שהם יותר איכותיים מאיתנו. בשורה התחתונה, קבוצה שקולעת במשחק חוץ יותר מחצי מהנקודות שלה מהשלוש היא לא קבוצה! למזלה השנה, גם מכבי לא.
השב   •  83
אהרון17/04/2013 08:09
כל מילה בסלע ויראו את זה במשחק הבא שלהם הפיינל פור דם הם יעופו במשחק הראשון לא משנה נגד מי ישחקו,מכבי פשוט לא ברמה מספיק טובה. השנה והנחיתות בגובה הייתה כל כך בולטת שזה כבר ממש לא היה כוחות
השב   •  00
שי17/04/2013 08:36
נכון מאוד. אבל למכבי אין ספסל עמוק כמו שלריאל יש!! וזה גם חלק ממהבדלים בין הקבוצות.
השב   •  00
24
ראולה17/04/2013 00:20
השב   •  30
23
שמעון17/04/2013 00:19
שבה כל אידיוט עם מבטא אמריקאי נחשב לחכם. מזה הוא מתפרנס כבר 3 שנים.
השב   •  2525
טושיי.17/04/2013 01:12
השב   •  11
אילן17/04/2013 06:26
שבה כל אידיוט עם מקלדת וחיבור אינטרנט יכול לכתוב טוקבקים. מזה אתה חי כל החיים שלך.
השב   •  135
22
א17/04/2013 00:18
רק יודעת לזרוק ל3, למזלה מכבי עם החילופים האוטומטיים והעזרה בהגנה גרמה להם להגיע לזריקות נוחות. לדעתי היה צריך לעשות הגנה בלי עזרה וככה גם ריאל הייתה מגיעה לסוף שעון וזריקות קשות. מסתבר שריאל הם המאץ אפ הכי גרוע למכבי מבין הקבוצות שיכלה לפגוש, אותו סגנון משחק רק יותר איכותיים, אבל בשורה התחתונה, קבוצה שקולעת יותר מחצי מהנקודות שלה במשחק חוץ מהשלוש היא לא קבוצה! יש לה מזל שמכבי גם לא
השב   •  41
21
אלי17/04/2013 00:17
ותוך שנה אתם חוזרים לצמרת האירופית.
השב   •  55
20
גיל17/04/2013 00:16
השב   •  20
19
פיני-מכבי צריכים שחקן כמו סקוטי הופסון!17/04/2013 00:15
בנוסף ל2 ביג מנים רציניים ליד גיימס [הנדריקס ועוד סנטר אירופאי חזק] ובנוסף רכז מזרח אירופאי עם ניסיון
השב   •  40
18
אייל17/04/2013 00:14
להשאיר את השלד הישראלי אליהו פניני רוט לנדסברג

בלאט הבייתה

אוחיון הבייתה

כל הזרים הבייתה (חוץ מג''ימס) כולל סמית הבייתה שאין לו את היכולת יותר לתת למכבי ממה שנתן עד עכשיו.



להחזיר את הלפרין בלו וטיוס כשחקנים ישראלים מובילים

להביא רכז זר תותח

להביא קלעי תותח בסגנון של פארקר

להביא את דייסון מחולון

להביא 2 סנטרים גבוהים תותחים

עם כזאת קבוצה אפשר לחלום על זכייה ביורוליג .
השב   •  66
אני17/04/2013 05:17
“בסגנון של פרקר“ ח היום אין ביורוליג שחקן כמו פרקר ואם יהיה זה שחקן ששווה היום 3 מליון דולר
השב   •  00
אחד17/04/2013 07:27
אתה חי באשליות הסיבה אין למכבי כסף ! מה שקובע היום זה כסף כסף כסף וכסף אין מה לעשות
השב   •  00
17
צהוב17/04/2013 00:09
הוא והזרים הבינוניים שלו הרסו את הקבוצה
השב   •  2117
אוהד17/04/2013 00:47
השב   •  101
16
גיל17/04/2013 00:07
יש כמה שחקנים חשובים שצריכים להשאר וכמה שחקנים פחות טובים שאולי אפשר להסתדר בלעדיהם אבל מצד שני מכבי למדה את הלקח שלה ואם הם ילכו לשדרג את היכולת שלהם בקבוצה יותר קטנה אז למכבי שוב לא יהיה סגל עמוק. מכבי זה מועדון גדול באירופה עם מסורת שלא נגמרת וקהל גדול ותומך ומתישהו בשבע השנים הבאות מכבי תזכה גם בגביע אירופה, באחריות, אם רק תדע לארגן את עצמה לפני שהעונות מתחילות ולא תחשוש להוציא יותר כסף.
השב   •  30
15
שחקן עבר17/04/2013 00:06
פדרמן מזרחי וכל החבורה שם פגעו במותג שנקרא מכבי תל אביב.

הקבוצה חלשה מאי פעם, צריך לפתוח את הכיס ולשלם.
השב   •  240
14
ג''וני17/04/2013 00:05
מי שראה את מכבי ת"א בסדרה שם לב שאין הרגשה שיש מאמן לקבוצה


אין תיאום בן שחקנים

המון איבודי כדור

אין רכז

אין קלעים

שחקנים לוקחים זריקות התאבדות רגע לפני ששעון 24 שניות מסתיים.

כל דבר קורה במקריות



בלאט איבד את הקבוצה לחלוטין



שבלוף כמו יוגב אוחיון שהיה שחקן ספסל בהפועל י"ם פתאום מקבל את המפתחות להוביל את מכבי כרכז ראשון אז דברים טובים לא יכולים לקרות.

הקאמבק בטופ 16 היה מקרי,מכבי עלתה לרבע גמר רק בזכות יכולת טובה של סמית והיא גם עפה לה מאירופה הרבה בגלל יכולת חלשה של אותו סמית .

לבלאט לא היה השפעה בכלל על הקאמבק .

ולמה מורן רוט לא משחק?? הוא לפחות היה מביא רוח לחימה ומעורר את הקהל .


מכבי מעולם לא הפסידה 3 משחקים ברציפות בסדרת פלייאוף ועכשיו זה קרה ולא מפתיע שזה קורה תחת הדרכתו של בלאט שהוא היה ונשאר עוזר מאמן.

אני מאוד מקווה לטובת הקבוצה שמכבי לא תזכה באליפות כי זה משהו שההנהלה לא תעבור לסדר היום והיא תהיה חייבת להעיף הביתה את בלאט שהורס את המועדון כבר 3 עונות רצופות. (שיקח אותן את אוחיון לוגאן מדליי ופלאניניץ)

למר שמעון מיזרחי יהיה הרבה יותר כואב לאבד אליפות מאשר את גביע היורוליג.



זה מוגזם לתת לבלאט לאמן מועדון גדול כמו מכבי ת"א שלפני זה הוא לא הצליח עם אף קבוצה בארץ

כולם רואים שזה גדול עליו

שילך לאמן קבוצות כמו סנט פטרסבורג ובנטון טרוויזיו כנראה שזאת הרמה שלו.
השב   •  2320
מישהו17/04/2013 04:55
לאיזה תוצאות פיני הגיע לאחר עידן שאראס-פרקר-וויציץ ?
השב   •  34
משהו שמבין17/04/2013 09:02
זה לא נכון בלאט הוא אחלה מאמן השנה לא היה לא ספסל מספיק עמוק ותקציב להביא ספסל מספיק עמוק אל תשכח ששנה שעברה הוא הביא אותנו לגמר הפיינל פור
השב   •  31
שי17/04/2013 12:51
פיני היה זורם עם 5 שחקנים קבועים נותן להם ביטחון!ולא כמו בלאט מחליף שחקנים כמו תחנת רכבת!
השב   •  21
13
אני צהוב בנשמה17/04/2013 00:05
סמית'' שחקן חלש שלא מתאים לרמות הגבוהות. וסילאיאדיס קלעי בחסד שקלע 16 נקודות בגמר היורוקאפ מול קובאן ונלחם כמעט לבדו ללא כמעט עזרה מהכוכבים האחרים של בילבאו.

כמו כן להביא את זוראן פלאניניץ'' בעמדת הרכז, סנטר חזק (פול דייוויס/יאן וויוקאס/ארון ביינס.), קלעי בעמדה 2 וזר בעמדה 4 שקולע מ3 (או דייוויד בלו אם יסכים לחזור).

להעיף את כל הזרים חוץ משון ג''יימס שבאמת מגיע לו שאפו ענק על הלחימה וההשתפרות.

להשאיר את הישראלים לצרף אליהם את אלכס טיוס ויותם הלפרין.

ברור שאם תיהיה הזדמנות להחזיר את עמרי כספי, לקפוץ עליה בכמעט כל מחיר, גם על חשבון זר או שניים.
השב   •  82
12
רובי17/04/2013 00:02
לנדפורד וביינום דחוף! ושתי סנטרים מפלצתיים מתחת לסלים שג׳יימס ודארקו יהיו מחליפים. יוגב ולוגן מחליםים כרכזים. להעחף את מדלי והיקמן!
השב   •  24
11
רובי17/04/2013 00:01
להביא את ביינום ולנגפורד כרכזים! יוגב והיקמן יהיו המחליפים! להביא שתי סנטרים מפלצתיים ואימתניים מתחת לסלים ופלניניץ׳ וג׳יימס יהיו המחליפים!! ופורוורד קטלני עם קליעה טובה ולהחזיר את בלו! להעיף את קיינר מדלי והיקמן ככה מכבי לוקחת תיורוליג
השב   •  22
שגיא17/04/2013 00:12
השב   •  30
10
רום17/04/2013 00:01
ואי אפשר להגיד ההוא לא טוב וההוא לא טוב, ריאל מדריד פשוט יותר טובה והשחקנים שלה עושים לחץ ויגרמו לכל שחקן לרדת ברמה והשחקנים של מכבי הם לא ברמה הכי גבוהה.
הישראלים הם הכי אכזבה זה המילה התחתונה אליהו פח יוגב חסר עמוד שדרה(בורשטיין) פניני נותן נשמה אבל לא סלים אין מה לעשות חוץ מלהביא שנה הבאה שחקנים טובים יותר
השב   •  62
עמיקם17/04/2013 00:23
השב   •  00
9
אוהד17/04/2013 00:00
השב   •  161
8
מאור16/04/2013 23:59
גרשון,בלאט לא רואה אותך ממטר כמאמן. אתה חותר תחתיו במאמרים הזויים. אם אתה חושב שמכבי טובה מריאל אתה לא מבין כדורסל. תמשיך להתפלל לאלילים שלך אחרי כל ניצחון וחומר שזה קודם בזכותם, העיקר שאתה מדבר על תרגילים. איש קטן אתה.
השב   •  4228
שע17/04/2013 01:11
בלאט נכשל באירופה 5 שנים. פיני הביא 3 אליפויות אירופה בשש שנים. בלאט כמאמן הביא את גורי, לואיס, אודריך, לוגן, בשוק, מאלט, שרמדיני, מדלי וכו׳. מסקנה - מאמן כושל. היה עוזר מצויין עד שעלה לו השתן לראש. מה שכן, כמו אברם גרנט, הוא מומחה בהנמכת ציפיות ויודע להציג כל כשלון כהצלחה. חבל שהוא לא שר החוץ של ישראל.
השב   •  76
יהודה המכבי17/04/2013 10:24
השב   •  20
7
אלירן עטר16/04/2013 23:59
אתה יושב בבית ובלאט על הקווים והמקסימום שאתה עושה זה לכתוב טור דעה אז המקסימום של בלאט יותר מהמקסימום שלך.
השב   •  3416
ר17/04/2013 00:09
השב   •  95
היסטוריון17/04/2013 07:46
השב   •  32
6
מכביסט16/04/2013 23:58
עונה יפה.. מסכים איתך על כל מילה, מתי רואים אותך על הקווים בנוקיה..?
השב   •  2010
סמי17/04/2013 06:43
השב   •  00
היסטוריון17/04/2013 07:34
לא מתאים בשום קנ"מ
השב   •  00
5
הפרוייקט של רביבו16/04/2013 23:58
פיני לא האמנתי שאתה כזה דביל שלא מבין בכדורסל , איך אתה יכול להגיד שמכבי ת"א קבוצה טובה יותר מריאל מדריד על סמך מה ולמה תסביר לי ?
עם הפועל ת"א קבוצה של של 1.99$ עשתה בית ספר למכבי והשפילה אותה זה אומר הכול שמכבי ת"א קבוצה חלשה ביותר !
מכבי צריכים להבין טוב טוב שהם צריכים לבנות על הישראלים ופחות על הזרים החלשים ביותר שלה , מכבי צריכה 3-4 זרים מהדרג הראשון והשאר ישראלים אם מכבי לא תפנים את זה מכבי לא תצליח יותר לעולם ביורוליג !
ותודה לך ריאל !
השב   •  1822
דניאל17/04/2013 00:21
אתה צודק חוץ מהקטע של הישראלים.הישראלים הכי טובים בארץ משחקים במכבי וראינו למה הם מסוגלים. אתה לא יכול להתמודד ביורוליג עם הסתמכות על ישראלים, עובדה.
השב   •  22
אבי17/04/2013 02:49
כל מילה בול! 3,4 זרים הכי תותחים באירופה, ברמה של שאראס, פארקר ואריאל מקדונלד. וכל השאר ישראלים, שישחקו כמה שנים ברצף ויהיומשמעותיים, לא כמו מורן רוט הפתטי שמקשט את הספסל לפוסטרים.
השב   •  01
4
ירון16/04/2013 23:58
נתנו עונה גדולה ביחס לתקציב ורמת השחקנים. גאווה
השב   •  135
3
רפי לירי16/04/2013 23:57
השב   •  131
2
mor16/04/2013 23:57
בלאט עוזר מאמן ענק מאמן קטן!!
אין לבלאט החומר ממנו קרוצים מאמנין ווינרים כמו פיני גרשון.
בלאט הפך את מכבי תל אביב למכבי לובליאנה תל אביב.
השב   •  2319
סמי17/04/2013 06:46
בגלל זה בדואים הולכים איתם גם באישון לילה כי נמאס להם מהנשים
תקציב כמו שיש לבלאט אני מתפלא בכלל שהוא הסכים לאמן פיני ברח ממכבי כשאמרו לו התקציב יהיה נמוך
השב   •  43
1
פרשן16/04/2013 23:56
ואם לא זה רק מראה לאיזה שפל הידרדר פיני בנסיונו לתקוע לבלאט שירש אותו כמאמן מכבי
השב   •  2510
ירון17/04/2013 14:45
ריאל היא קבוצה מעולה. מהטובות ביותר שיש באירופה
השב   •  00
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP