יום רביעי, 23.04.2025 שעה 01:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בני גלובינסקי

0 נקודות ל-0:0

דעה: הפועל רמת גן ומכבי נתניה ביישו את המעמד ואת האוהדים. חייבים לשנות את התקנון ולהפוך את המשחק לאטרקטיבי יותר. אבי לוזון, לטיפולך

הפועל רמת גן ומכבי נתניה סיפקו משחק חלש להחריד. שתי קבוצות התחתית, שחרב מונחת על צווארן והליגה הלאומית קורצת מתמיד, לא הצליחו להבקיע באצטדיון רמת גן וסיימו ב-0:0.

אני מבין את החשש של המאמנים לספוג שער ולהפסיד. ברור שהפסד בשלב זה של העונה יכול להיות קריטי ולסבך עוד יותר את הקבוצה לקראת מחזורי ההכרעה. למרות זאת, הייתי מצפה מאלי כהן ומראובן עטר לנסות לנצח בכל מחיר ולא לאבד שתי נקודות יקרות.

הרעיון שאני מציע אינו חדש. הוא נאמר ונכתב פעמים רבות ואף מקבל החלטות לא רצה או הצליח ליישם אותו. חייבים, ואני מדגיש, חייבים לשנות את התקנון כך שבתוצאה של 0:0 שתי הקבוצות יסיימו את המשחק ללא נקודות.

סנאמו לוקח עוד כדור (יוסי ציפקיס)
סנאמו לוקח עוד כדור. הקבוצות לא ראויות לנקודה מ-0:0 (יוסי ציפקיס)
 

תארו לעצמכם שמהדקה הראשונה כל קבוצה תדע שאין לה נקודות והיא חייבת לכבוש כדי להשיג לפחות נקודה. בהתחלה זה יהיה מוזר, אולם אני בטוח שקבוצות יתרגלו לרעיון והמשחק ייהפך לאטרקטיבי יותר.

אבי לוזון, שהביא לישראל את שיטת הקיזוז הידועה לשמצה, יכול להוביל מהלך כזה שיתקן את הרושם, יעלה את ישראל לכותרות ואולי אף יזכה ליישום בליגות המובילות באירופה.

הכתוב הינו טור דעה  

לכתבה זו התפרסמו 70 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 70 תגובות ב-60 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
60
כעביה26/04/2013 11:48
בשיטה הזאת אולי נראה לפחות רצון ומוטיבציה למינמום שני שערים בכל משחק .
השב   •  00
59
יי15/04/2013 02:07
לת
השב   •  00
58
זאביק15/04/2013 00:15
השב   •  31
57
נימרוד FC14/04/2013 23:13
גם נכבי ת"א נגד חיפה הסתיים בתוצאה 0-0, אז מה זה אומר שהיה משחק פחות טוה או משעמם. וזאת הבעיה אי אפשר להגדיר 0-0 משעמם אין נק'' מעניין נותנים נק'' אחת
השב   •  10
56
דור14/04/2013 22:35
צריך לפרק את ארגון השחקנים. להחתים שחקנים רק לחוזים ארוכי טווח ושאת רב המשכורת ירכיבו הבונוסים כך ששחקן יצטרך לתת תפוקה כל הזמן, כמו אדם נורמלי במקום עבודה. ככה כל פישר שמסר 2 פסים לא יקבל חוזה עתק או ייסע לבלגיה לעשות קופה במקום אחר והאף שלו יהיה בשמים. כל ילד היום רוצה חוזה של 200-300 אלף דולר בעונה כשרב הקבוצות בליגה לא יכולים להכיל אפילו תקציב ל 5 כאלו בסגל.
השב   •  11
55
איתי14/04/2013 22:27
אז על 0-0-0 מורידים?
השב   •  41
54
דודי14/04/2013 22:25
גם בלי 0-0
השב   •  00
53
אינני אני14/04/2013 20:04
אז דקה 89 יסכמו הקבוצות שכל אחת מביאה לשנייה להבקיע ונגמר 1-1, יותר טוב? ואז מה? חוץ מזה יש משחקים של 0-0 שיש בהם יותר כדורגל ממשחקים של 3-0, אז על מה העונש? צריך פשוט לדאוג שבליגת העל(ק) תהיה רמה מסויימת. ולא רמה של חובבים, כמו היום.
השב   •  171
52
הפועל14/04/2013 19:53
אם מסתיים תיקו 1-1 במשחק חלש מ2 פנדלים זה כן מעניין? יש משחקי 0-0 טובים זה כמו להגיד שקבוצה שמנצחת 1-0 מפנדל תקבל רק 2 נקודות
השב   •  42
51
עמירם14/04/2013 19:36
מי אמר שכל 0:0 הוא משחק גרוע ראיתי כבר עשרות משחקים בחיי שהסתיימו ב0:0 ושהייתי מוכן לראותם במקום רוב משחקי הליגה .המשחק של סכנין וחיפה היה יותר גרוע מהמשחק של נתניה ורמת גן כלומר במקרה כזה על פי ההצעה ההזויה היו חיפה וסכניו מקבלות נקודה ואילו רמת -גן ( שאם היו לה חלוצים שיודעים להבקיע היתה מנצחת לפחות 2:0) היתה מקבלת 0 נקודות
השב   •  21
50
גולסטאר14/04/2013 19:07
השדרוג שלי הוא שרק(!) בתוצאה של 0-0 הקבוצות לא יקבלו נקודות..(אם יהיה תיקו של לפחות שער אחד לכל קבוצה אז כל קבוצה תקבל נקודה).. ככה השחקנים ילחמו יותר כדי להבקיע לפחות שער זכות אחד והמשחק באמת יהיה יותר אטרקטיבי..
השב   •  22
ירון14/04/2013 19:25
השב   •  10
49
אריה כתום14/04/2013 18:40
הם היו טובים מאוד ביחס לקבוצה שבמקום לפני אחרון הם שיחקו מעולה.
ולגבי הרעיון הדבילי שלך,אפשר להבין שלא ראית הרבה כדורגל בחיים שלך,אף פעם לא שמעת מאמן גדול או כל שחקן שמציע הצעה כזו,כי זה ברור שזה לא יכול לקרות.אתה גם בטח חושב שצריך לבטל את הנבדל.
עזוב אותך מכדורגל,לך תגדל צנוניות
השב   •  40
48
עמי14/04/2013 18:25
השב   •  10
47
נדב14/04/2013 18:01
ניתן לקבל את הרעיון כאשר משחקים כאשר שתי הקבוצות באותה רמה פחות או יותר.. אבל מה יקרה כאשר קבוצה חזקה תשחק מול קבוצה חלשה ? הקבוצה החלשה תשחק פתוח ואז מה יקרה? ידוע מראש ..
השב   •  00
46
והמבין יבין14/04/2013 17:57
השב   •  10
45
כגע14/04/2013 17:39
למה רמת גן, שתקפה לאורך רוב שלבי המשחק והחמיצה לא מעט, צריכה להיענש גם בהפחתת נקודה נוספת בגלל ששחקנים שלה מחמיצים ממצבים קורצים?

ואם יעבור חוק שכזה, איך בדיוק קבוצה קטנה תוכל להפתיע קבוצה בכירה בהרבה ממנה, למשל, כאשר היא יודעת שגם אם נגמר 0-0 היא למעשה הפסידה? זה מוציא את כל העוקץ מהמשחק. לא טוב לך 0-0? תתמודד או שתעבור לכדוריד
השב   •  30
44
דור ס14/04/2013 17:38
מחזור לפני אחרון
מכבי חיפה:38 נק''
מכבי תל אביב:35 נק''(עם מאזן שערים יותר טוב)
מחזור אחרון מכבי תל אביב מנצחת
מכבי חיפה מסיימת ב-0:0 ולא זוכה באליפות למרות שכל המשחק תקפה וניסתה
אם היה נגמר 1:1 היא הייתה אלופה
נשמע הגיוני?
ד"א הטוטו והווינר בחיים לא יסכים לזה זה מוריד את הסיכוי לתיקו משמעותית
השב   •  20
43
שטויות כאלה לא קראתי בחיים שלי14/04/2013 16:58
ר"ג אתמול שיחקה טוב, תקפה כל הזמן.
לצערם השוער של נתניה נתן משחק הירואי אתמול והציל את הקבוצה שלו, שלא הגיעה למצב אחד.
השב   •  41
42
חזי14/04/2013 15:39
מדוע קבוצות קטנות לא רשאיות לשחק בשביל 0-0??

חלק מהיופי של הכדורגל זה שיכולה לבוא איזו הפועל רמת גן, להתבצר בהגנה ולהילחם בחירוף נפש, וככה לחלץ 0-0 מאחת הגדולות. החוק שאתה מציע יביא למצב שבו הקבוצה הטובה יותר מנצחת תמיד, שכן חובה להבקיע.

מגוחך שאתה מבקש מאבי לוזון לטפל בהצעה הזו, שהופכת את הכדורגל על פיו. מילא היית מציע את זה לספ בלאטר(שהיה מגחך על העליבות של הרעיון סביר להניח).
השב   •  40
41
אהוד14/04/2013 15:28
ואילו השניה תתקוף כל המשחק ותחמיץ?? ניתן נקודות לפי יכולת?
השב   •  20
40
אהוד14/04/2013 15:24
השב   •  00
39
איציק14/04/2013 14:12
אני שומע לשיפור הכדורגל, להכניס מצלמות, מנגנון לקו השער(שכבר יכנס במונדיאל הקרוב)ביטול שערי חוץ במשחקי ליגת אלופות (פרשני ערוץ 5 חזרו על זה העונה כמה פעמים) בקיצור כולם רוצים שינוי אבל צריך להבין שכל שינוי יכול להיות גם רע ולפעמים עדיף כך ואם כבר מדברים על 0:0 אז אפשר לעשות כמו בהוקי שבמידה ומסתיים בתיקו שתי הקבוצות מקבלות נקודה אבל יש הארכה ומי שמנצח מקבל עוד אחת נוספת וכך בהארכה כולם מתאמצים יותר לכבוש
השב   •  30
צהוב14/04/2013 16:18
השב   •  10
דניאל15/04/2013 00:42
כי נקודה מובטחת לכל קבוצה ויש להם סיכוי לקבל עוד נקודה אחת ובעצם לסיים משחק עם 2 נקודות.

כל הקטע זה לנצח, אם לא ניצחת אז תתנחם בנקודה ולפעמים בכלום.
השב   •  10
38
קופיף ירוק14/04/2013 13:16
אם כבר צריך להיות 0 נקודות לקבוצה שבאה להסתגר, שבאה לעשות בונקר, ולא צריך להיות 0 נקודות לקבוצה שבאה לנצח ולא מצליחה
השב   •  00
37
חנגיאל לא ממנגל14/04/2013 12:59
אז בגלל שלא הצליחו להבקיע ממצבים טובים תעניש אותם?
רצו להבקיע לא ניכנס.יש משחקים של 0:0 יפים וטובים ולא נכנס שער.למה אנחנו הישראלים רוצים להראות שאנחנו הכי טובים. ורוצים לשנות כאילו אנחנו המצאנו את הכדורגל
השב   •  30
36
נדב14/04/2013 12:10
יש משחקים מעולים שנגמרים ב0-0
אני הרבה יותר נהנה מ0-0 איכותי מאשר על 4-5 שנראה כמו שכונה לאף קבוצה אין כח לעשות הגנה. הגנה זה חלק אינטגרלי וחשוב מאד מהמשחק והחוק המטופש שמוצע בכתבה עלול להרוס את זה.
השב   •  00
35
מי כמוך באלים ה''14/04/2013 11:48
עם 0 שערים ו0 נקודות.
השב   •  40
34
שי14/04/2013 10:34
רג" רצתה מאוד להבקיע אתמול וגם בשביל נתניה תוצאת תיקו זה לא בדיוק חלום.
גם רעיון שכזה אם יתקבל,עלול לגרום להרבה קומבינות ולגולים לא ספורטביים.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
33
אביעד14/04/2013 07:55
השב   •  10
32
אביעד14/04/2013 07:53
השב   •  10
31
לעד אוהב אותך מכבי14/04/2013 07:32
החמצות, קצב משחק מצוין בעיטות לשער אבל בסופו של דבר כלום לא נכנס.
ויכול להיות שיהיה 1-1 משעמם
השב   •  30
30
סטנגה14/04/2013 05:40
השב   •  110
29
עידן14/04/2013 05:23
קבוצות שמסיימות בתוצאה מאופסת לא ראויות לנקודה. אני משוכנע שברגע שיידעו את זה יפחתו באופן משמעותי הסיכויים שנצטרך לסבול את התוצאה הארורה הזאת.
השב   •  03
דניאל15/04/2013 00:46
כל הכיף זה לא לדעת מה יקרה במשחק, המשחק מתחיל ב0-0 ויכול להגמר ב0-0
השב   •  10
28
אשקלונה14/04/2013 02:06
הפועל רמת גן שיחקו כדורגל טוב ורצו לנצח, קורה שהכדור לא נכנס לרשת.
מי שביישו את המעמד הם מכבי נתניה שלא הגיעו למצב אחד ב92 דקות של כדורגל וצריכים לשלם פיצוים לאוהדים שלהם.
השב   •  20
27
אחמד14/04/2013 01:45
ברור שהצעתך היא לא מציאותית מכמה וכמה סיבות שהוזכרו ברובם כאן,ייתכן שהרעיון שיעלא את מספר הנקודות של הקבוצה המנצחת לארבע במקום 3 היא מציאותית יותר זה יעודד יותר קבוצות לשחק התקפי כי אין מה להשוות בין נקודה אחת(תיקו)לבין ניצחון
השב   •  01
26
אחד העם14/04/2013 00:12
לדעתי צריך פנדלים אם המשחק מסתיים 0:0 או 30 דקות כמו במשחקי גביע.אבל החוקים ניקבעים במקום אחר לא בישראל.
השב   •  10
25
2-014/04/2013 00:08
אולי אפשר בנוסף גם להוסיף עוד כדור למגרש , וגם לעשות את המשחק 4 רבעים של חצי שעה כ"א ולהגדיל את השער ל14 מטר
השב   •  30
24
צהוב לנצח13/04/2013 22:08
היו מעולים. כך שההצעה היא לא נכונה בעליל.
השב   •  21
23
רון13/04/2013 21:15
0-0 זה חלק מהמשחק, זה מה יש, אם כבר אתה מוציא משהו וגם אני לא בעד, זה את הנבדל, או לפחות לשנות כמה סעיפים בנבדל, אבל לא לתת נקודות על 0-0 זאת בדיחה, זה חלק מהמשחק ואין מה לעשות..
השב   •  51
22
פינגא פינגא13/04/2013 21:11
עולים מהקן האדום ברבאקק!
השב   •  21
21
מימון13/04/2013 21:09
כל שיטה להשיג נקודות מהמשחק היא לגיטימית, גם בונקר.
רעיון מטופש, זה יהרוס את הספורטיביות, לחשוב על הרעיון שמשוחק משחק שלא מעניק נקודות לאף קבוצה? טעות גדולה.
השב   •  60
20
דניאל13/04/2013 21:09
לסגור את הענף האלים והמשעמם
השב   •  110
19
חכם בלילה13/04/2013 20:58
נרעיון נחמד כשחושבים על משחק בין ר"ג לנתניה.
ומה יקרה כאשר מכבי ת"א תפגוש בשנה הבאה את אחי נצרת או רעננה בבלומפילד?
אחי נצרת לא יוכלו להילחם על 0-0 בשביל נקודה חשובה?
השב   •  80
noname14/04/2013 01:31
השב   •  30
18
סטנגה13/04/2013 20:54
בטח שלא ללוזון.
השב   •  31
17
מוטי13/04/2013 20:51
לא יעבור את התקנון.
השב   •  50
16
נידאל גבארין13/04/2013 20:50
זה יכול הרבה לתרום למשחק התקפי , ראיתי כמה ממשחקי התחתית , הקבוצות פשוט מסרבות לשחק והן מתחילות להעז רק כשהן סופגות במקרה.
השב   •  11
בן שער14/04/2013 13:24
השב   •  00
15
ירוק עולה13/04/2013 20:39
חלאס כבר לנסות להמציא את הגלגל. הדברים האלה קוראים בכל העולם שקבוצות משחקות סגור ומגעיל אחת נגד השניה כידי להשיג תוצאה. זה מכוער ומרחיק אנשים מהמגרשים אבל אין מה לעשות , זה חלק מהכדורגל . בשיטת ליגה על הפסד מקבלים 0 נקודות , תיקו נקודה אחת וניצחון 3 נמקודות. אין מצב שישנו את זה שלתיקו עם שערים יקבלו נקודה ולתיקו בלי שערים יקבלו 0. זה אבסורד לחשוב על כזאת אפשרות
השב   •  111
14
ירוק בדאון13/04/2013 20:35
השב   •  31
13
מנשב עלווה13/04/2013 20:35
זה אומר שקבוצות חזקות לעולם לא יפסידו ובמשחקי חוץ קבוצות קטנות לא יהיה להם סיכוי,
רעיון טוב שלא חשבו עליו עד הסוף.
השב   •  30
12
ירוק מתבייש13/04/2013 20:35
אלישע לוי
השב   •  21
11
מצויין13/04/2013 20:34
שקראתי.
ללא ספק אני מסכים איתך וחושב שאבי לוזון חייב לנסות לשנות את החוק בעזרת אופא - וזה יכול רק לעשות טוב וכותרות לישראל על כך שנתנה את הרעיון.

כתבה מעולה !!
השב   •  111
10
דם כתום,לב כתום,ראש כחול(המקורי)13/04/2013 20:32
לשחק עם כדור פוטבול ואסור לשחק עם הרגל
השב   •  111
9
זבוב13/04/2013 20:32
יש הגיון ברעיון כאשר מדובר בקבוצות שוות ברמה. אולם לדרוש מלבנטה להבקיע נגד ברצלונה כדי להשיג לפחות נקודה זו גזירה שהציבור לא יעמוד בה.
השב   •  82
8
צהוב כחו ל מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה13/04/2013 20:30
00000
השב   •  32
7
דולפין 1513/04/2013 20:20
כל הזמן מחפשים איך אפשר לשפר את הכדורגל ע''י שינוי החוקים, פעם זה הקיזוז עכשיו זה הפלייאוף העליון והתחתון, ואתה מציע שתיקו 0 זה 0 נקודות. דיי כבר להיות שונים מהעולם, לא תמיד מוצאים את הרשת, יש משחקים שיש משחק מעולה ונגמר 0-0 אז קורה. . עדיף שנחשוב איך משפרים את הרמה, מאשר לחשוב על חוקים טיפשיים כאלה
השב   •  210
6
T.T13/04/2013 20:20
הגיע הזמן שעל תיקו 0-0 יפרדו הקבוצות ללא נקודות. 0-0 הוא הפסד קודם כל לאוהדים שבאו לראות. כדורגל הוא משחק של אוהדים ולכן כל 0-0 ייחשב כמו הפסד. אין ספק שכמות המשחקים שנגמרת ב0-0 תפחת ב50%-70% שכן קבוצות יתקפו בלי סוף עד שיצליחו לכבוש.

תבורך
השב   •  67
5
כריש אדום13/04/2013 20:17
שתי הקבוצות פשוט יסכמו להבקיע כל אחת שיהיה 1-1.
השב   •  121
4
גיא יציע גימל-16 תארים מלפני קום המדינה נחשבים?13/04/2013 20:15
0 הפסדים בעונה אחת
10-0 בלתי נשכח
5-0 במשחק עונה
השב   •  109
צהוב כחו ל מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה13/04/2013 20:37
איזו בושה
השב   •  66
ירוק עולה13/04/2013 20:40
חביבי אתה חי בעבר.
כיום מכבי ת"א לקחה אליפות
זה לצערי מה שמשנה ולא מה עשינו לפני 20 שנה.
השב   •  55
ירון14/04/2013 19:27
רציתם ליגת אלופות
עשיתם לנו רק בושות
0 נקודות
0 שערים
שישרפו הירוקים
השב   •  12
3
בן יענה13/04/2013 20:12
השב   •  221
2
צודק כל מלה בסלע13/04/2013 20:06
הקבוצות יסכימו מראש שכל צד יבקיע שער בחמש הדקות הראשונות למשחק
ויתחילו את המשחק ההוגן רק אחר כך
השב   •  406
ido mordechai14/04/2013 11:57
השב   •  41
1
אדם13/04/2013 20:05
ר"ג הייתה טובה.
נתניה ביישה את המעמד.
השב   •  361
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP