יום שלישי, 22.04.2025 שעה 18:59
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

מכבי לא למדה מהביקורות

פיני גרשון בטור אישי ל-ONE: הספרדים הביסו את מכבי בכל המפתחות. ההבדל הוא לא 40 הפרש ב-25 דקות, אבל אין 3 חודשים לתקן, אלא 48 שעות

ההבדל בין שתי הקבוצות הוא לא 40 הפרש ב-25 דקות. כל היתרונות של ריאל מדריד באו לידי ביטוי ב-25 דקות, בהן כל החולשות של מכבי תל אביב צפו. כל השבוע הצהובים התעסקו בביקורות נגדם במהלך התקופה הרעה. בהפרש של 12 נקודות לטובת התל אביבים, החבר מישק''ה התערב איתי שהספרדים מנצחים. כנראה שהוא מבין כדורסל יותר ממני.

לפי המשחק הזה, הם לא למדו שום דבר מהביקורות. את מירב הביקורות הם קיבלו אחרי המשחק מול חימקי מוסקבה, בו הפסידו בהפרש הגבוה ביותר. גם במשחק ההוא, כשמכבי הייתה עם הרכב הגנתי חלש, המאמן היריב העלה את הנשק ההתקפי החזק ביותר שלו. במשחק כדורסל יש מומנטום ואם אתה לא מנצל אותו, אז כשהוא מתהפך קשה לעצור אותו.

אני חושב שיש דמיון בין ההפסד בחימקי להפסד במדריד, אבל הבעיה שאין לאורחת מתל אביב שלושה חודשים לתקן את זה, אלא רק 48 שעות.

שלוש הנקודות החזקות של הספרדים היו ברורות לפני משחק ובהן מכבי הייתה צריכה להתרכז. והן: ריבאונד התקפה, התקפות מתפרצות ומעבר וזריקות מטווח השלוש. בשלוש הקטגוריות האלו ריאל נתנה למכבי נוק אאוט. אפילו לא ניצחון בנקודות.

היה די שקוף שבמכבי יגידו שמדובר בסדרה, שזה רק משחק אחד ושההפרש לא קובע, אבל אין ספק שהדרך, מהלך המשחק והיתרון של ריאל בשלוש הקטגוריות די מדאיגים. אם הצהובים יתרכזו בסגירה של הריבאונד עם יותר שחקנים, זה יאט עוד יותר את משחק ההתקפה שלהם שבמילא היה איטי. בקצב משחק כזה, בלי יתרון ביתיות, קשה מאוד להפתיע קבוצה בסדר גודל שכזה.

פסק זמן של בלאט (ONE)
בלאט בפסק. נראה היה שמכבי הגיעו מוכנים, אבל זה לא הספיק
 

אמנם נראה היה שהצהובים הגיעו לרבע הראשון די מוכנים ואפילו ניסו לעשות שמירות כפולות על בגיץ' (לא שחקן התקפה גדול ובטוח שלא מוסר טוב). בטקטיקה הזו חניכיו של דייויד בלאט הצליחו לחטוף מספר כדורים, לקלוע כמה שלשות באחוזים טובים ולהוביל. אבל לא עבר הרבה זמן ומשום מה האורחת הפסיקה גם עם הגימיק הזה.

מהדקה שמכבי הייתה עם 75 אחוז מהשלוש ועד סוף המשחק, היא עשתה אפס מ-12 מהטווח הזה. סוארס, שבתקופה האחרונה הוא לא שחקן התקפה שריאל בונה עליו, קיבל 20 דקות במשחק ואת כולן רק מסיבה אחת: לעצור את דווין סמית'. וכשהאחרון, יחד עם דייויד לוגאן וריקי היקמן עשו רק אחת מתשע, כשרוב הזריקות שלהם לא חופשיות, המגמה התחילה להתבהר. ריאל, שהממוצע שלה ביורוליג מהשלוש קרוב ל-30 אחוז, זרקה זריקות חופשיות ובאופן טבעי האחוזים שלה עלו ל-50. להפיל את כל התיק על  שון ג'יימס זה לא נכון ולא בטוח שיעזור לו להיות טוב יותר במשחק הבא.

במשחק כדורסל יש שתי אפשרויות לעשות סלים קלים: ריבאונד התקפה והתקפות מתפרצות. הרבה מאוד מהסלים של הבלאנקוס נקלעו כתוצאה מזריקות מתחת לעשר ואפילו שש שניות (סך הכל 16 נקודות). מכבי בקטגוריה הזו עשתה אפס נקודות. חלק מהזריקות של מכבי לא היו טובות והאיזון בירידה להגנה היה חלש מאוד.

דווין סמית´. סוארס שיחק 20 דקות רק כדי לעצור אותו (GettyImages)
דווין סמית´. סוארס שיחק 20 דקות רק כדי לעצור אותו (GettyImages)
 

גם במשחק העומד, שאיתו בטוח קשה לנצח סדרה עם ריאל מדריד (מכיוון שיש לה את יתרון הביתיות), מכבי שיחקה שקוף והחסימות שלה היו רכות מאוד. זאת הסיבה שהיא לא הגיעה לזריקות טובות. ואם כבר היא הצליחה לחדור, אז היא נעצרה בעבירות לפני הכניסה לצבע. המשחק הקבוצתי בא לידי ביטוי במספר האסיסטים שמכבי עשתה במשחק (שמונה בלבד). זה אומר שגם הסלים המועטים נעשו בזכות יכולת אישית. מזמן הקבוצה לא עשתה ארבע נקודות ברבע ומזמן היא לא סיימה משחק כשאף שחקן לא קלע בדאבל-פיגרס.

ההגנה של המארחת הייתה מאוד אגרסיבית ואת מה שלא הצליחה לעצור בדרכים קונבנציונליות היא עצרה בעבירות. המאמן הספרדי, שכבר לפני המשחק הבנתי שהוא מתכונן להגנה המתחלפת של יריבתו, ניצל כל מיס-מץ' בחילוף הגנתי ליתרון, כששלח גבוה על נמוך מתחת לסל. אבל איך לא יודעים שמירוטיץ' אחרי החסימה קופץ החוצה לקליעה ודווקא שם לא עושים חילוף ונותנים לו לקלוע מהשלוש בחופשיות?

לכתבה זו התפרסמו 104 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 104 תגובות ב-69 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
69
עדיאל12/04/2013 17:29
מכבי כול משחק ראשון מפסידה עיין סינה לא זוכר מתי מכבי ניצחה משחק ראשון חוץ ממלאגה שזה היה הפתעה. ריאל לא קבוצה כזאת טובה אפשר לעבור אותם כמה סליים הם קלעו במשחק שיא שלהם נגד מכבי שהיתה נראית עפורה בקושי 80 אז על תספידו שום דבר
השב   •  11
68
יהודה המכבי12/04/2013 01:37
השב   •  32
67
אדום לנצח11/04/2013 20:12
השב   •  10
66
מישהו11/04/2013 17:42
נכון שהסגל של מכבי נחות מזה של ריאל,אבל הנחיתות האמיתית היא בעמדת המאמן.
בלאט הוא פשוט מאמן הזוי.
שחקן כמו סמית היה בריאל אולי שחקן 11-12.אצל בלאט יש לו מעמד של כוכב למרות היכולת החלשה (אתמול עוד משחק של 30% ומדד שלילי).
אצל בלאט לא הטובים משחקים,אלא הזרים משחקים.
לאסו עלה עם 4 ספרדים בחמישיה והביס את הזרים הבינוניים של בלאט.
אליהו,השחקן הטוב בקבוצה,לא רואה מגרש. זר פתטי כמו מדלי עולה בחמישיה.
סמית העלוב מקבל קרדיט בלתי מוגבל.כנ"ל היקמן.
אם נאבארו היה ישראלי בלאט היה שם גם אותו על הספסל ומקשקש איזה קשקוש על הגנה או אתלטיות.
זה נכון שהשחקנים בינוניים-אבל מי הביא את סמית,מדלי,היקמן והשאר אם לא הבבל"ת ?
השב   •  113
עודד המעודד11/04/2013 21:31
השב   •  50
עודד המעודד11/04/2013 22:39
השב   •  20
אילן12/04/2013 09:54
השב   •  20
אוהב אבל12/04/2013 11:17
בלט זרק את שמרדיני בשביל פלנניץ
איך מאמן משחרר שחקן מרכזי ללא שחקן יורולייג מוכח

אז כל הטעויות הם שלו ולא של ההנהלה
סיפורים זה טוב
בלט לא מתאים למכבי
השב   •  30
65
יניר11/04/2013 16:40
משנים דיעה הכל משחק,מפסידים הכי גרועים בעולם,מנצחים בלאט גאון,די!תפסו אתמול יום חלש,מה קרה?גם ריאל מבחינת שחקנים יותר טובה ממכבי,זה שבלאט הביא אותם למצב הזה זה נס,מכבי בינונים פלוס,אם הם מנצחים זה בזכות השיטה של בלאט,אני מאמים ינצחו את ריאל בבית
השב   •  70
64
עופר חדד11/04/2013 15:29
חברים ואוהדים יקרים !
קצת להירגע ולהיכנס לפרופורציות מכבי תפסה יום חלש במיוחד , ביום שישי זה יום חדש ואני מקווה ומאמין בעזרת ה'' שמכבי מנצחת , גם את המשחק ביום שלישי מכבי מנצחת ועולה ל-2 מול 1 בסדרה
השאלה היא מה יקרה ביום חמישי במשחק הרביעי .נכון מכבי לא קבוצה עם שחקניי על אבל השלם עולה על סך חלקיו כול הכבוד לדיוויד והשחקנים על הקאמבק והעליה להצלבה , ובהצלחה בדרך ללונדון תתחילו לפרגן ולא להיות פסימיים תהיו אופטימיים תחשבו חיובי מכבי עולה , צהוב עולה
השב   •  52
מלכה כהן12/04/2013 11:41
איך ינצחו בה'' והם משחקים בשבת ?
השב   •  10
שמעון עזר12/04/2013 12:48
המשחק ביום שבת ומוגזם לבקש שה'' יעזור ביום זה.
לעיניין פיני עדין מאוד -
מכבי חלשה השנה במיוחד בצבע,
לצערי נראה לי שיהיה קשה מאוד למנוע סוויפ.
השב   •  10
63
אורי11/04/2013 14:02
ל 62 ברור שפיני היה מוציא יותר. בלאט הוא מאמן נחמד פיני מאמן גדול. ותפסיקו להזכיר את העונה שבה הוא הפסיד את האליפות ופרטיזן. עדיין אז הקבוצה של מכבי שיחקה כדורסל יפה מאוד.מכבי עשו טעות ששיחררו אותו. אם פיני היה נשאר סיכוי גדול שהיינו רואים סגל של 10 שחקנים טובים יותר ותאמינו הוא לא שחקנים כגון סטפון לזמה ומילן מצבן כן כן .
השב   •  63
62
ג''ייסון בורן11/04/2013 13:40
האם יש מישהו שחושב שפיני היה יכול להוציא ממכבי הנוכחית משהו טוב יותר מבלאט?שיקום
השב   •  82
עודד המעודד11/04/2013 21:32
השב   •  10
האוסול12/04/2013 00:01
השב   •  20
ראש כחול לב צהוב12/04/2013 20:47
וחוץ מזה אני חושב שאם פיני היה במכבי הסגל היה נבנה בצורה יותר נכונה.
השב   •  00
61
אלון11/04/2013 13:19
מדלי היה סוף סוף חם גם בהגנה וגם בהתקפה - אז למה להוציא אותו. אין מה לשמור אותו להמשך, אם הוא חם הוא צריך להישאר על המגרש עד שהוא מתעייף ונחלש. זה היה מהלך של בלאט מאד מוזר. גם היה ברור ברבע השני שהמשחק תקוע וצריך היה שחקן כמו רוט שיריץ את הקבוצה - הוא נכנס מאוחר מדי רק דקה לסוף המחצית. בלאט מאמן גדול מהטובים באירופה - אבל את המשחק הזה הוא ניהל בצורה גרועה.
השב   •  40
60
מוטי11/04/2013 12:37
ככה נראית קבוצה שאין לה מאמן
השב   •  126
59
אייל11/04/2013 12:28
שליאור ספסליהו חזר לרוטציה. נכנס ב +9 יצא בפיגור. אפס מאופס, תחזור לספסל בויטוריה.
השב   •  42
58
שחקן11/04/2013 12:07
"מכבי שיחקה שקוף והחסימות שלה היו רכות מאוד. זאת הסיבה שהיא לא הגיעה לזריקות טובות. "
מה לא ברור ?
קודם כל ריבאונד התקפה !
לשחק יותר התקפי , מהיר ופחות שקוף כמו שיוגב עשה במשחק האחרון , לא לשחק עם ד.פלאנניץ ולא עם אליהו . ולזרוק רק מעמדה טובה !
השב   •  00
57
אריק הפועלחיפהלעד11/04/2013 12:07
השב   •  30
56
אריק הפועלחיפהלעד11/04/2013 12:06
אז סיכמנו?
השב   •  32
55
סיימון11/04/2013 12:05
השב   •  70
54
שחקן11/04/2013 12:03
שון ג''יימס, היקמן, סמית ולוגאן שחקנים מצוינים .
הם אינם יכולים לסחוב את הקבוצה לבד !
יש לשחרר : בראש ובראשונה את אליהו , יוגב ,ד.פלאניניץ'' ופניני
להביא 4 ישראלים צעירים ועם הרבה מוטיבציה במחיר של אחד מהאפסים האלה (אליהו - חור בהגנה , זריקה מעמדה אחת, יוגב מבולבל מאוד, ופניני חבל על הזמן )
יש צורך להחתים שני שחקנים מעולים במחיר גבוה והקבוצה על דרך המלך , רכז מעולה כמו דיאמנטידיס ושאראס בזמנו והיום ברמה של תאודוסיץ'', הוארטס או שבד, כמו-כן גארד סופר מקצוען ברמה של לפחות רודי פרננדז,!
אולי ספסל קצר, אבל חזק מאוד , ניתן לנצח כל קבוצה !
השב   •  05
עופר חדד11/04/2013 15:32
תתרכז בעידוד ולא בלהיות המחליף של בלאט , כי לדבר זה קל , פחות דיבורים יותר עידוד
השב   •  00
53
רם11/04/2013 12:00
ועוד שחקן וירטוז שיפתח הגנות צפופות, מישהוא כמו לנגפורד או ביינום. מרב הקרדיט צריך ללכת לבלאט על שהצליח להוציא מים מחבורה מאוד בינונית של שחקנים, כל מאמן אחר לא היה עובר את השלב הראשון עם החברה האלה.
השב   •  41
52
doron11/04/2013 11:59
ליאור כמו שארס וכמו הרכז היווני הגדול משנה שעברה שברח לי שמו לא קיבלו מבלאט קרדיט וזה בלאט אין מה לעשות. לדעתי ההיפך ממה שהמגיבים כותבים הוא הנכון בלאט מציג להנהלה ומקבל שחקנים ללא וינריות ואיתם הוא משחק הם אומנם לוחמים ויודעים לקפוץ אבל לא קלעים אמיתיים. חסרה הוינריות ושחקנים שיודעים ולוקחים כדור ועושים מצב וסל לבד! יאלה מכבי לא להתיאש
השב   •  41
51
עד 80,000$ לעונה לישראלי11/04/2013 11:51
השב   •  01
50
אורן11/04/2013 11:41
פיני , אתה יודע שיש אלוקים בשמיים , לפעמים הוא נוגע בך ואז הכל טוב ואם הוא לא הכל מתכרבש לך , אין מה לעשות , שחקנים שהיו אמורים לספק סחורה לא סיפקו את המינימום ,איך אפשר לנצח קבוצת נפילים כזאת ביום רע?! כמו תמיד מכבי היא כמו עוף החול , ועוד תעלה מחולות המדבר , בלאט מוציא את המקסימום מהעונה
השב   •  41
49
רני11/04/2013 11:38
מה ממיאה 4 נקודות ברבעון צריך לברר עם זה לא שיא עולמי! זה כתם לדורות.
השב   •  23
48
אלעד11/04/2013 11:32
פיני, בניגוד לכל מה שרושמים פה, רציתי להגיד לך תודה, הכתבות שלך מאוד מעניינות וענייניות. הניתוחים שלך מעולים ופשוט כיף לקרוא אותם אחרי המשחקים. תודה!
השב   •  80
47
מכביסט11/04/2013 11:31
מכבי ינצחו מחר !! יאללה מכבי !
השב   •  30
46
אוהד11/04/2013 11:18
השב   •  10
45
גו''ש11/04/2013 10:57
מכבי פשוט לא תיפקדה זה אומר גם בריבאונד התקפה של ריאל וגם בשלשות שלהם ועוד דבר שלמכבי לא היה לה מזל בשלשות,אבל מכבי יכולה לחזור לעצמה ביום שישי
השב   •  01
44
רן11/04/2013 10:51
השב   •  22
43
אחד שיודע11/04/2013 10:45
הבעיה האמיתית במכבי של השנה ושל השנים האחרונות זה נותני הכספיים, לא יכול להיות שהשחקן שמרוויח הכי הרבה במכבי תא מרוויח שווה לזה שמרוויח הכי מעט במדריד. מכבי יותר מידי בונה על הניסיון שיש לה באירופה ועל הכשרון של בלאט במציאת שחקנים זולים וטובים(בלאט הוא זה שגילה את פארקר וויציץ ושארס
השב   •  44
לפלנד11/04/2013 12:27
שאראס לקח אליפות אירופה עם ברצלונה לפני שעבר למכבי.
השב   •  40
42
ארז11/04/2013 10:34
אוהדי מכבי היקרים,
תבינו דבר אחד. לא סתם דיוויד פדרמן הכריז שהוא לא מאמין שנגיע לשלב ההצלבה. הוא ידע מראש שהוא הולך לעונה כלכלית,ולקח בחשבון שהקבוצה לא תעבור לשלבים הגבוהים. מה שהכי מאכזב זו הרמאות כלפינו(האוהדים),כיון שהיה ניתן להכריז עוד בתחילת העונה שאלו יהיו הציפיות ממכבי העונה,ואז כל אחד מאיתנו היה שוקל ם לקנות מנוי או לא.הבעיה היא שמכבי לא ידעה להתאים את ציפיות קהל אוהדיה למצב האמיתי. ושלא יספרו לכם על זה שלא ניתן היה לדעת כיצד הקבוצה תתחבר!!. יודעים למה? כי כל אדם עם קצת ראש מבין שמאוסף שחקנים ברמה של שחקני ספסל לא יכול להגיע לרמות הגבוהות באמת.אז עונה כלכלית או לא? תחליט אתם,התוצאות מדברות בעד עצמם. קבוצה לא יציבה,ללא סנטר אמיתי וחזק,ללא רכז מוביל(ואל תגידו לי שמורן רוט בגילו הוא רכז ראשון בקבוצה מובילה)ללא ספסל(מה לעשות ששחקני החמישיה הראשונה של מכבי הם לא יותר משחקני ספסל בקבוצות הגדולות). בקיצור,עונה כלכלית!!.
השב   •  40
41
דורון11/04/2013 10:34
של מכבי ברבע הגמר של היורוליג.

איזה מקום הגועל תל אביב בביצה המקומית?
מקום ראשון באנרכיה, על ידי הובלת השביתה המכוערת שלא השיגה כלום.
ומה, מקום 7 בליגה?
מקום אחרון בקליעת נקודות זכות, ומקום 5 מהסוף בספיגה.

אה, כן, ניצחתם דרבי אחד גם.

אותי מעניין לדעת איזה תוצאה הגועל תל אביב היתה מביאה במדריד אתמול.
הימור שלי:
179- מדריד.
42- הגועל תל אביב.
השב   •  32
40
עופר11/04/2013 10:24
אתה כנראה אוהד אהבל.
השב   •  01
39
קובי11/04/2013 10:21
הבעיה של מכבי שאם מנטרלים לה 3 שחקנים מרכזים -כמעט כל קבוצה בינונית ששומרת חזק וקולעת משלוש -מסוגלת לנצח אותה. לפי דעתי המאמן הספרדי ניהל משחק מצויןוגם ביום שישי לא יהיה קל למכבי מול הספרדים .מספיק שאתה סוגר בהגנה את ג''יימס ,היקמן וסמית וחיסלת חצי קבוצה.
השב   •  80
38
אחד שיודע11/04/2013 10:15
השב   •  32
צב11/04/2013 10:37
אם היו נותנים לאליהו לשחק ולקבל כדורים במקומות שלו המצב היה שונה לחלוטין
הספסול שלו הוא טעות פאטלית כי הוא שחקן יוצר יוזם ומחלק כדורים
השב   •  30
37
יעקב11/04/2013 10:11
השב   •  02
36
משתין צהוב11/04/2013 10:09
השב   •  02
35
אוהב אבל11/04/2013 10:02
בלט לאורך כל הדרך לא ידע לנהל משחק
בסוף המשחק הוא טען שהפסדנו כבר בתחילת המחצית השנייה.
אז בלד למה השארת את שון על המגרש. להרוג אותו ליום שישי
בנוסף אוחיון היה חושך לא קליעות ולא אסיסטים
מורן רוט נכנס ולפחות חילק אסיסט לפלנניץ
בלט את צריך להמשיך קדימה ולעזוב את האגו המטופש . בבקשה תכניס יותר את מורן
השב   •  93
רם11/04/2013 12:03
השב   •  10
34
אילן11/04/2013 10:00
אין למכבי שחקנים של אחד על אחד כמו עודד קטש וויל סולומון
השב   •  20
33
מרינה11/04/2013 09:44
הבאה אוברדוביץ בדרך למכבי עם צוות מיקצועי אירופאי תודה לבלאט וגודס אבל לא נילחמתם על רכש אירופאי טוב מספיק עם שחקני המכללות שלכם הזמן לבנות קבוצה כמו ברסה וריאל
השב   •  24
32
רונן11/04/2013 09:20
הטופ שאפשר להגיע עם הקבוצה הזאת זה ל8האחרונות
השב   •  52
31
אלון11/04/2013 09:09
דרוש קפטן שהוא גם שחקן טוב, גם מנהיג, וגם מהווה דמות חיקוי. גיא ביישת אותנו. תעזוב
השב   •  93
30
מבין11/04/2013 08:53
1. למכבי אין בעל בית על המגרש שיעשה סדר

2.אין שליטה בקצב המשחק

3.אין העונה שחקן כמו סופו שאפשר להכניס לו את הכדור לצבע דבר שיצופף את ההגנה ויתן מרחב לשחקני חוץ

4. חוסר אינטליגנציה של המשחק . מכבי לא ינצחו את הסדרה מזריקות מהשלוש בלי קשר למשחק בסוף שעון ובלי תרגילים . לריאל יש קלעים הרבה יותר טובים

5. כנראה שהשחקנים במכבי לא סומכים אחד על השני וכל אחד מנסה להכנס לבד עם הראש בקיר

6. הכדור צריך לנוע מהר במטרה למצוא זריקה נוחה. מספיק עם הכדרורים ללא תכלית.

7. אליהו הוא שחקן שמסוגל לייצר אסיסטים לחברים שלו. צריך לנסות לחשוב איך אפשר לשלב אותו במשחק . לעלות אותו ל 2 דקות ולהוריד זה לא נקרא לשלב במשחק.

8. גם את מורן רוט בתור שחקן שיעשה סדר בקבוצה. לענ"ד בהתפרקות ברבע השני היה חסר שחקן כמוהו .
השב   •  90
עודד המעודד11/04/2013 13:52
השב   •  10
מכבי של פדרמן ובלאט!11/04/2013 16:39
השב   •  20
29
בוקי11/04/2013 08:47
טעויות חוזרות של בלט !
בלט צריך למשוך עם חמישייה שהתחיל כמה שיותר זמן על המגרש, אחרת זה מה שיקרה.
השב   •  10
28
צהוב בדם11/04/2013 08:46
לא רכז ולא סנטר! דרוש בעלים שייפתח את הכיס וייתן לקהל לראות שמחה ונצחונות. בקצב הזה אנחנו בעוד שלוש ארבע שנים לא נעבור את הבית הראשון.. הקבוצות מתחזקות, התקציבים עולים ושחקנים טובים מגיעים ליבשת.. מישהו חייב להתעורר..
השב   •  31
מכבי של פדרמן ובלאט!11/04/2013 16:40
השב   •  00
27
עידו11/04/2013 08:46
אוחיון במקרה הזה לא קולע ובקושי חודר לסל.זה בדיחה. אליהו לא בכושר משחק וזה נורא. עדיף לשחק עם קיינר מדלי ולתת כמה שניות לאליהו ולא יותר מדי הוא לא בכושר
השב   •  30
ניר11/04/2013 11:31
לצערי הרב נכון מאוד.
אוחיון לא מתאים לרמות האלה, לפחות עד שישפר את הקליעה שלו.
השב   •  00
26
ערן11/04/2013 08:43
הוא נגע רע! כל משחק אנחנו רק שומעים על עוד שחקן שהיה אמור להיות במכבי אבל כמה עשרות אלפי דולרים הפרידו בין הצדדים.. ואז בא הודיני.. הביאו שחקן גיאורגי שהצליח להעלים את עצמו ואת הקבוצה וקיבל על כך ים של כסף, הכל בגלל שהוא צעיר וחשבו שאולי ככה יחסכו כסף בעתיד. התנהלות בדיחה.
השב   •  53
חיים11/04/2013 11:56
חוצפן למה זה כסף שלך חבל על הכסף המטומטם שהולך לספורט בשביל לפרנס כמה אמריקאים באירופה אף אחד לא מענין אותו כדורסל וגם כדורגל זה בזבוז עדיף לחלק את הכסף לעניים יותר חשוב כולה כדור עור ילה תמצאו חיים
השב   •  21
25
מושיקו11/04/2013 08:40
דיוויד פדרמן בנה קבוצה לאדריאטית ונשאר איתם. כולם שחקנים משלימים במכבי היום, אין שחקן מוביל אחד! גם שון גיימס ודווין סמית הם שחקנים מחליפים בקבוצות טובות באמת.. אין שום עמדה על המגרש שאני רואה יתרון על היריבה וכל זה נובע מתקציב עלוב! מכבי צריכה לקחת תארים ובטח לא להיות ריווחית.
השב   •  31
24
אדיר11/04/2013 08:35
הטעויות של בלאט אבל אם לומר את האמת בלאט ממש לא אשם. נכון , לפעמים הוא שוגה בניהול המשחק אבל אין ברירה , חמישייה לא יכולה לשחק 40 דקות ובטח שלא סידרה שלמה.. כשהמחליפים עלו ראינו מה אנחנו שווים. פדרמן האשם הבלעדי במצב הקבוצה ואתם קהל טיפש עוד מריע לו ובא לעודד. מכבי של היום לא יכולה להיות הקבוצה שלנו כמו שהייתה פעם. כואב לי מאוד.
השב   •  30
23
אדי11/04/2013 08:34
השב   •  20
22
אסא11/04/2013 08:29
תבוסה במדריד. השפלה בכדורעף. כן ירבו.
השב   •  32
21
אלינה11/04/2013 08:14
השקרים של הנהלת מכבי שבונה קבוצה ברובל וחצי ומקווה לעוד עונה של ניסים. זה לא יעבוד מול הגדולות של אירופה וטוב שכך אם חלילה מכבי תגיע ללונדון העונה הבא לא יביאו כוכבים מהדרג הבכיר
השב   •  80
מילי12/04/2013 18:10
חייב זעזוע לקבוצה ולמאמן שהצליחו לתת לאוהדים שימחה של עניים רק מעליה להצלבה דבר שלא הייה מקובל בתקופה של השושלת של גרשון פרקר ושרס פשוט ביזיון גם של האוהדים שקונים את המנויים לפני שיודעים מי הוא הרכש החדש
השב   •  10
20
AA11/04/2013 08:14
השב   •  31
19
יוסי11/04/2013 07:41
השב   •  31
לירו11/04/2013 08:36
של מכבי.לשחררו לאלתר
השב   •  30
18
dudu nyc11/04/2013 07:39
השב   •  31
17
אבי11/04/2013 07:28
כאשר ריאל היתה כל הזמן בבית, מכבי חזרה לארץ מ.ספרד. אחרי המשחק בברצלונה, היא חזרה רצוצה וכעבור יומיים שוב טסה לספרד והגיעה רצוצה למשחק במדריד. הכח שהיה להם הספיק רק לרבע אחד, כבר ברבע השני הגיעה ההתמוטטות. למה לא נשארו לנוח בספרד?
זה דומה לקבוצת צמרת ב NBA, אם היא משחקת בחוץ ערב אחרי ערב וגם טסה מעיר לעיר, היא מגיעה רצוצה ויכולה להפסיד לכל קבוצת תחתית.
השב   •  20
16
יוני11/04/2013 07:06
לא יכול להיות מצב שרכז לא קולע נקודות מהשדה במשחק,יש לו זריקות גרועות ואין לו חדירות. ידיף שקאזן יקחו אותו. ובאשר לליאור אליהו אני חושב שכל מילה מיותרת,מרויח הכי הרבה במכבי ורק הורס את המשחק עם גויבות מסריחות. בהצלחה למכבי בהמשך..
השב   •  51
אריקצנו11/04/2013 10:33
השב   •  00
15
Uri11/04/2013 06:59
איזה כיף ששידרו באותו הזמן את ברצלונה מול פ.ס.ז -). היה מה לראות.
השב   •  01
14
בילי11/04/2013 05:53
אז עכשיו פיני אני משוכנע שאתה תדע איך לקחת עם חולון את האליפות ממכבי.
השב   •  52
לגרשון!11/04/2013 16:42
ולהוכיח כמה חשוב שאתה מנהל משחקים ואיזה ווינר אתה!
תעשה טובה גם לאוהדי מכבי שרואים את הבלוף ותכין את חולון לקחת אליפות!
השב   •  10
13
אני11/04/2013 04:13
קבוצה בלי רכז אמיתי וסנטר אימתני לא יכולה להצליח ברמות האלה. כרגע מכבי זה אוסף של שחקנים משלימים
השב   •  90
12
יוסי11/04/2013 04:11
אני לא מבין למה בלאט משאיר בכוח את אוחיון על המגרש? די בחיאת דיוויד הבן אדם שחקן בינוני מינוס! מאבד,מוסר אולי הכי גרוע ביורוליג! לוקח החלטות של ילד קטן.אז למה לא תיתן צ‘אנס אמיתי למורן? איך הסכמת לאמן קבוצה שאין בה סנטר אחד אמיתי ועבה ?מסכן ג‘יימס גם שאין לו אוויר הוא על המגרש כי אין ברירה
השב   •  120
11
ארי11/04/2013 03:13
אחד הגאונים !!
איזה תימצות , כל פעם אני מתפעל מחדש איך בטור קטן אתה נוגע בכל כך הרבה נקודות.
בהצלחה מכבי!
השב   •  71
10
יוני11/04/2013 03:06
מאז שהוא בא מקאחה לבורל חזרה למכבי וקיבל סכומים דמיוניים לשחקן ישראלי הוא לא תרם כלום למכבי! בטח לא מהמצופה ממנו ביחס למשכורות שלו! הוא אפס בהגנה, ולאחרונה הוא אפס בקליעות, חבל לי עליו אבל הוא לא שווה את הכסף שמשלמים עליו
השב   •  116
יואב12/04/2013 02:11
וההבנה שלך בכדורסל אפס. אליהו שחקן מצוין ובלאט אפס שלא נותן לו לשחק
השב   •  20
9
יוני הביתרי11/04/2013 02:56
אחרי המשחק היום והזיכרון שעולה מסדרת ההצלבה בעונה שעברה מול פנא'', ואחרי ההפסד בגמר לפני שנתיים, אני חושב שלדיויד בלאט חסר הגרוש ללירה! הוא תמיד מגיע לפיסגה ולא כובש את ההר. גם בקדנצייה הקודמת שלו במכבי הוא הגיע לפיינל-פור ולא זכה בגביע, חסר לו משהו שהיה לפיני גרשון, משהו שבגללו פיני זכה ב3 גביעים, ובלאט מגיע תמיד לפיסגה אבל לא כובש אותה, חבל.
לבנתיים חוץ מההצלחות הענקיות עם נבחרת רוסיה (אליפות אירופה ומדליית ארד באולמיפיאדה) הוא לא הגיע להרבה עם מכבי, כמאמן ראשי.

מי שמסכים עם הדברים שילחץ כחול, תודה
השב   •  1714
עובדה שעם רוסיה הצליח11/04/2013 08:06
השב   •  51
בנדה11/04/2013 08:23
מסכים לכל מילה
השב   •  01
דורון11/04/2013 10:30
נדמה לי שהיה לבלאט את נייט, אריאל, וAP, ונדב, את טל, וחוץ משפר, למעשה את כל הקבוצה שגברה על פאו בגמר ברסי.
אה, והוא גם העדיף את חוסיין בשוק על ניקו.
השב   •  50
ראש כחול לב צהוב12/04/2013 20:41
ברוסיה היה לו שחקנים כמו קירילנקו לא חכמה גדולה להצליח עם הנבחרת שהיתה לו שם.
השב   •  00
8
חי11/04/2013 02:31
א. פיני צודק ב. לא צריך להפיל הכל על ג׳יימס זה היה נראה כאילו היה פוסט לשחקנים זה לא שריאל הבגינו יכולת מדהימה לא לדאוג חוזרים להיכל עם ניצחון אחד בכיס. יאללה מכבי
השב   •  20
7
אלירן11/04/2013 02:26
עם ערב חלש של כמעט כל שחקני מכבי, לא היו לה את הכלים לנצח פה.
נקווה שביום שישי יהיה יותר טוב.
בהצלחה.
השב   •  20
6
דורי11/04/2013 02:06
וכל אוהב עם טיפה שכל כבר מבין את זה, כל עוד הוא הבעלים מכבי ריווחית ולא יהיו לה כוכבים ויהיו לה רק מנויים יקרים.
הוא עשה ממכבי עסק, בגלל זה יש 10% רייטינג בצפייה, לאוהדים נמאס.
השב   •  52
5
איפה שלח ואיפה שרף11/04/2013 02:03
הלו אתה פרשן לא שדרן שני.
הבנאדם לא מבין את התפקיד שלו וחושב שהוא צריך לשמש כשדר נוסף וכל "הפרשנות" שלו היא בעצם תיאור של מהלך המשחק. "שלשה" "עוד ריבאונד של מדריד" די ראבק בנאדם תעשה את העבודה שלך
השב   •  131
יוני11/04/2013 07:47
השב   •  00
זה פשוט מגוחך!11/04/2013 08:35
הוא פשוט מתאר את מה שהוא רואה. מעאפן ברמות
השב   •  00
ניר11/04/2013 11:32
השב   •  02
4
mor11/04/2013 01:43
טוב היה ברוור שמכבי בעידן בלאט מגיעה להצלבה וזהו הישג גדול וכל מה שמעבר ייחשב לבלתי אפשרי.
גם בשנה שעברה בלאט הגיע להצלבה גנב משחק חוץ והפסיד בבית כמו שלומיאל ואז הוא התגאה בסדרה מדהימה שבה מכבי הולכת הביתה לישון ופנתינייקוס ממשיכה לפיינל פור.
גם השנה יהיה אותו סיפור, מכבי תקבל בראש אולי תנצח פה ושם ואז כולם כולל בלאט ישענו על הקאמבק שמכבי עשתה, אבל כולה עלייה להצלבה ואז שוב חזרה לליגה המשעממת של וינר.
כנראה שבלאט צריך שירדו עליו כל הזמן כדי שהוא ימשיך להתאמץ כדי להתקדם עוד קצת מעבר להצלבה שנחשבת בעינו כהצלחה, אבל אנחנו בעידנך פיני התרגלנו לקבל פיינל פור קבוע ועוד שלושה גביעים של יורוליג ולא של ליגת וינר,הזמן מקהה את החושים וכולם מקבלים את העליה להצלבה כמשהו גדול אבל אני יודע שהכל עבודה בעיניים, מר בלאט צריך לצאת מרגשי הנחיתות שבהם הוא טובע תחת הצל שלך פיני כי להביא שלושה גביעי יורוליג הוא לא יביא בחיים, אנחנו מבקשים ממנו רק גביע אחד לא שלוש הצלבות רק גביע אחד מר בלאט!
השב   •  92
אוהד מכבי ותיק11/04/2013 11:35
כן, עם קבוצת כוכבים כמו פארקר, שאראס במיטבו וויציץ''.
כשפיני הגיע להצלבה עם קבוצה "נורמאלית" (ויותר טובה מהבינונית של היום) הוא הפסיד לפרטיזן בלגראד (לא מאריות אירופה ב-20 השנים האחרונות) למרות יתרון הביתיות שהיה למכבי. הפסיקו להשמיץ את בלאט ולהאדיר את פיני.
השב   •  33
פרשן נטו11/04/2013 16:48
איזה קבוצה ותקציב פיני קיבל..ואיזה קבוצה ותקציב בלאט קיבל.לך תלמד כדורסל קצת
השב   •  10
mor11/04/2013 21:45
השב   •  00
3
דן שמיר למכבי!11/04/2013 01:32
השב   •  11
2
רונן11/04/2013 01:29
צריך לקרוא לילד בשמו.בלאט אשם בהפסד היום !!
במצב של 12 הפרש הוציא באופן תמוה את מדלי אחרי שלשה ומשחק הקרבה טוב..וכמובן ריבאונד התקפה(היחיד שעשה משהו) ובאופן מפתיע לזרוק את אליהו ופלניניץ למגרש במשחק כזה כשה שאתה שולט בקצב שלו..שחקנים שכמעט לא רואים מגרש בחודש האחרון!!
מה היה קורה אילו חיכה עד רבע רביעי להכניס אותם לכושר!!ריאל עשו ריצה של 16 -4 ! הרבה בזכותו של בלאט!! אבל אל דאגה להזכירכם שנה שעברה!! צהוב עולה!!
השב   •  94
הבעיה רק בספסל11/04/2013 08:02
בלאט היה חייב להוציא את מדלי ולהכניס את ג''יימס ולא לחכות לרבע הרביעי. גם שחקן טוב וחשוב צריך מנוחה. הבעיה שהמחליפים לא מספקים את הסחורה ופרט ללנסבר, אף אחד מהם לא נתן לא הגנה ובטח לא התקפה. פניני בכלל לא זרק לסל, לפללינץ'' בורחים הכדורים מהיד ואליהו בכלל לא קשור לכלום. גם מורן רוט לא היה בעניינים אתמול. כנראה שהמעמד קצד גדול עליהם וחבל.
השב   •  31
בוקי11/04/2013 08:44
אין נכון מזה !ובלט חוזר על אותם טעויות וזה חבל שאף אחד מצוות המאמנים נותנים לו לעשות שטויות.
השב   •  01
1
dudu nyc11/04/2013 01:12
מכבי נראים כמו אמריקאי בדייט עם ישראלית ממש פסיבים
השב   •  54
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP