יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:26
מור רכס

אלירן עטר לאן

דעה: החלוץ של מכבי ת"א קורע רשתות ובדרך הבטוחה לקחת אליפות ולהיות שחקן העונה. ולמרות זאת - עדיף לעטר להישאר במכבי ת"א ולא לצאת לאירופה

גם לאחר משחקה של מכבי ת"א מול רמת השרון אין בשורות חדשות בגזרת הצהובים. אלירן עטר שוב כובש, חניכיו של אוסקר גארסיה מתרחקים 11 נקודות מהיריבה מחיפה ולמען האמת קשה להאמין שאליפות הלוזון ליג לא תגיע לקריית שלום בסיום העונה. נכון שבכדורגל אף פעם אי אפשר לסתום את הגולל אך אין לי ספק שכעת המשימה החשובה ביותר בגזרה הצהובה היא להבטיח את עתידו של שחקן העונה עד כה - עטר.

אין עוררין לגבי השינוי שחל בחלוץ. מלבד היכולת הנפלאה על כר הדשא, עטר שומר על עצמו מכל משמר מצרות וכאן בעצם אנו רואים את גדולתו של שחקן העונה. אפשר להניח שכבר מעכשיו ראשי מכבי מתחילים לקבל הצעות מפתות עבור היהלום, אך למרות הכסף הגדול והפיתוי הרב של יציאה לאירופה קשה לקבוע האם עליו לעזוב את קריית שלום בעונה הבאה.

כמו כל אוהד כדורגל, גם לי יש את אותו חבר/יריב שאיתו אני מתווכח על כל נושא שבעולם, במיוחד שמדובר בסוגיות מכר הדשא. הוא חושב צהוב, אני חושב ירוק. עבורו רונאלדו מספר 1, עבורי מסי ובאמת לא כדאי שאתחיל לשתף אתכם בוויכוח הבלתי נגמר שלנו על אבי נמני וראובן עטר. אני ואותו חבר מעולם לא הסכמנו על שום דבר שקשור למשחק האהוב עלינו, עד השבוע שעבר כמובן. כמו כל יום עבודה שגרתי, הגיע לו הקפה של הבוקר וביחד איתו נושא השיחה שהיה אמור להפוך לוויכוח קולני. הפעם הנושא היה האם אלירן עטר צריך לעזוב לאירופה בסוף העונה.

מכבי ת&qout;א חוגגת (יוסי ציפקיס)
עטר חוגג. חייב להישאר גם בעונה הבאה (יוסי ציפקיס)
 

אותו חבר, אוהד שרוף של הצהובים, טען בתוקף כי עזיבה לא באה בחשבון. עטר צריך להישאר בצד הצהוב של ת"א ולבסס את מעמדו האדיר, מעמד אותו הרוויח בצדק העונה. למרות שמאוד רציתי שוב לפתוח בוויכוח (הרי בכל זאת, רוב אוהדי הכדורגל מתווכחים רק בגלל ההנאה להתווכח), היה לי קשה מאוד הפעם. נכון, אין ספק שהחלוץ בן ה-25 יכול להתאים לכל ליגה באירופה מבחינת יכולת. נכון שהעונה ההתנהגות המופתית הוכיחה כי עטר השתנה ב-180 מעלות אך הגיע הזמן שהשחקן הישראלי פעם אחת יגיד לא לפיתוי הגדול שבחלום האירופי.

ראינו לא מעט מקרים בהם הכוכבים הגדולים שלנו יצאו להרפתקה הקסומה וחזרו עם הזנב בין הרגליים. אף אחד לא יכול לשפוט שחקנים כמו ערן זהבי, אלמוג כהן וגילי ורמוט על חזרתם למולדת אבל לעטר כדאי לחשוב קודם כל על התרחיש השלילי ולא על החלום המתוק. במכבי נבנה משהו יפה העונה, הרבה בזכותו של החלוץ. ככל הנראה הצהובים יוכלו להוכיח את עצמם במפעלים האירופים בעונה הבאה. עטר בין כה וכה יוכל להוכיח את עצמו על הבמה המרכזית, השאלה היא האם זה יהיה במדי ת"א, שם הוא כבר קיבל מעמד של מלך, או במקום בו הוא יצטרך להוכיח את עצמו מחדש. אני ואותו חבר/יריב הגענו להפתעתנו לאותה מסקנה בסוגיה. האם גם אתם חושבים כך?

הכתוב הינו טור דעה

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר