יום ראשון, 20.04.2025 שעה 16:24
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עופר רז

זרים בינוניים OUT, יעילים IN

דעה: מכבי תל אביב צריכה להפסיק לשקר ולהתחיל לחשוב על האוהדים, כדי שתקופה מאושרת ושמחה כמו זאת של מקדונלד, צ'ורצ'יץ' ושאראס, תחזור

2.2 שניות לסיום המשחק, מכבי תל אביב מול ז'לגיריס קובנה, גור שלף מוציא אאוט על מגרש שלם שמגיע לדריק שארפ שלא מפספס זריקה גורלית ל-3 נקודות ומעלה את מכבי תל אביב לפיינל פור בת"א והשאר היסטוריה.

רק להזכיר את השמות האלה גורמות לאוהדי הקבוצה "בירבוז" בכל הגוף. התקופה ההיא נצורה לקהל הצהוב בלב ולקהל האירופאי כאחת הקבוצות הגדולות במפעל בכל הזמנים.

באותה תקופה הגיעו לארץ הקודש שחקנים טובים שעם הזמן הפכו למצויינים. שחקנים כמו שאראס, אריאל מקדונלד, ראדיסב צ'ורצ'יץ ואנתוני פארקר, שחקנים שנשארו מספר עונות במכבי ורק אחרי ששברו את כל השיאים האפשריים, יצאו לגלות.

כיום, אם יש שחקן שנותן עונה בינונית ומעלה, הוא מיד יוצא לקבוצה אירופאית שמציעה קצת יותר כסף, לדוגמא צ'אק איידסון, ד'אור פישר ודורון פרקינס. מצב זה משאיר את מכבי ללא זהות. האוהדים מתחילים לאט לאט לאבד קשר עם השחקנים משום שהם לא מצליחים להכיר אותם באמת.

שלף פרקר שאראס (רויטרס)
שלף פרקר שאראס. היו ימים (רויטרס)
 

הנהלת מכבי תל אביב חייבת לשנות תפיסה, הכדורסל האירופאי משאיר את הצהובים מאחור. אין להם אפשרות להתמודד עם הכסף הגדול של מועדונים כמו ברצלונה וצסק"א מוסקבה ולכן הם חייבים להתבסס על ישראלים מנוסים ועוד שלושה שחקנים מהטופ האירופאי.

מה שבפועל הנהלת הקבוצה עושה, זה "לירות לכל עבר" ולהחתים שחקנים אירופאים ואמריקאים שכל מיני סוכנים מציעים להם ולקוות שיצליחו לפגוע במשהו. דבר כזה גורם למכבי להראות כמו קבוצה רגילה באירופה, אמנם לגיטימית ביורוליג, אך לא יותר מזה.

לא לזה פיללו הצהובים כאשר בשנה הנוכחית אין שחקן אחד שבאמת יכול להוביל אותם לרמות הגבוהות וחוץ מדווין סמית' שעוד מראה את רמת הכדורסל שמצפים ממנו, אין זר נוסף שיעזור לו להוציא את הקבוצה מהבינוניות ומהאפרוריות.

שמעון מזרחי (חגי ניזרי)
שמעון מזרחי. להפסיק לשקר לקהל (חגי ניזרי)
 

בשורה התחתונה, גם אם בסופו של דבר מכבי תגיע להצלבה (מה שלא נראה מציאותי), ההנהלה צריכה להפסיק לשקר ולהתחיל לחשוב על האוהדים והקהל הנפלא: זרים בינוניים OUT, לגיון ישראלים וזרים דומיננטיים IN.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 75 תגובות ב-58 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
58
מישהו07/04/2013 19:52
הסוף עלינו קיבלת בראש
השב   •  00
57
אוהד מכבי16/02/2013 23:53
כתבת שחוץ מדיווין סמית'' אין שחקן שכול להציל את מכבי מה עם שון ג''יימס הוא הרבה פעמים הציל את מכבי מהפסד או מהפסד בהפרש גבוה
השב   •  00
56
crazy diamond16/02/2013 23:29
רק רענן כץ יכול להעמיד תקציב כמו שצריך היום ביורוליג.. ולעשות שיתוף פעולה ביחד עם מיאמי היט. להחזיר את כספי דחוף, ושני כוכבים בדרג גבוה!
השב   •  10
55
מכביסט16/02/2013 21:01
פארמר אוחיון ופרקינס
לנגפור ולנדסברג
סמית פניני
כספי/ בלו ואליהו
ג''יימס דארקו וסופו
סגל של 12 שחקנים, 6 ישראלים ,רוטציית סנטרים מפחידה כשג''יימס רגיל כבר לשחק עם שניהם, איום שלשות כמעט מכל עמדה חודרים חזקים וריכוז משחק מהרמה הכי גבוהה, אבל כמו שאמרת צריך לשפוך הרבה כסף.
השב   •  00
54
ג''ק16/02/2013 20:27
או במילים אחרות
אין כסף - אין תקציב - אין תארים

הבעיה היותר גדולה היא שלא רק שלא מעלים את התקציב אלא פדרמן רק מקצץ אותו יותר ויותר ומכניס לכיס את העתיד של הקבוצה
השב   •  30
53
הגאון16/02/2013 20:08
PG: Ohayon, McCaleb
SG: Hickman, Nikos Pappas
SF: Landesberg, Smith, Pnini
PF: Lior, Frank Hassel
C: James, Darko, John Bryant
השב   •  20
52
RF1616/02/2013 19:31
כבר שם היה ברור שאין לך מושג בכדורסל.
השב   •  30
51
דובילרו.16/02/2013 17:47
20 מיליון זה כולל מיסים, טיסות, בתי מלון, שיווק, עשרים עובדי מנהלה, שכירויות של מגרש וכו. עשרים מיליון משכורות זה יותר משלושים מליון תקציב
השב   •  01
ערן16/02/2013 18:35
שחלוקת התקציב אומרת כי שני שליש אמור ללכת על משכורות שחקנים וכי למה מכבי צריכה 20 עובדי מנהלה ?

בתקציב של 12-14 מיליון דולר לפני מיסוי אפשר לבנות יופי של קבוצה !
השב   •  00
50
ביתריסט בנשמה16/02/2013 16:22
השב   •  00
49
dk141016/02/2013 15:17
הדבר העצוב ביותר הוא שאף אחד לא מודה בטעותו.ממשיכים עם ההצהרות הטיפשיות בתקשורת,בלי שום קשר למציאות .אנחנו אוהבים את מכבי ,אבל תתנו קצת קרדיט לאוהדים.
השב   •  10
48
משה16/02/2013 14:32
מה משותף ל אנטוני פארקר , ניקולה וויצ''יץ'' , הנדריקס, אידסון ועוד רבים וטובים אחרים?? כולם הגיעו למכבי ועמדו לזרוק אותם כי היו בינוניים מאד .
וראה איזה פלא, אחרי עונה אחת הפכו לזכרון "מברווז" .
מה עשה דריק שארפ לפני הגיעו למכבי?? היה שחקן בינוני בבית"ר מגדל העמק.
מה עשה גרמי פארגו ?? ילד של 80K $. אגב, גור שלף היה סתם שחקן שרוב הזמן היה פצוע.
לעומת זאת הגיעו לכאן שחקנים מוכחים כמו קיינר מדלי, אלן אנדרסון , קרלוס ארויו ואחרים שבמקרה הטוב רק הפסידו במקרה הרע גרמו נזקים.
אז מה אני רוצה לומר??
שאין לאף אחד יכולת לחזות מה יהיה ואיך הדברים יתפתחו . הרבה תלוי בשחקנים , במזל וגם בחברים האחרים לקבוצה.
אי אפשר לצמוד מהעבר שום דבר חוץ מזכרונות כי אי אפשר לצפות כלום לעתיד.
השב   •  10
47
גבריאל16/02/2013 13:24
ולכן פדרמן ימשיך במכבי- אין תלונות כי אותם מעונגים שמשלמים הון על מנוי באים להופעה לראות ולהיראות ולא אכפת להם באמת מהקבוצה.
השב   •  00
46
בלה בלה16/02/2013 12:26
לכל מי שאומר לא לקנות מנוי וככה פדרמן יעוף. אתם קוראים לעצמיכם אוהדים?! מי שלא דוחף את מכבי ברע אז שלא יעודד אותה בטוב! כמה שאני שונא את ההנהלה ואת הצורה שבא מחתימים שחקנים ואת המשמעת הלקויה של השחקנים- מכבי זה מכבי! תמיד! לעד! לנצח! ותמיד צריך לעודד אותה! מה זה לא לקנות מנוי?!
דווקא בזמנים הכי קשים צריך את האוהדים, ובמקום זה אתם בורחים מההיכל כי מכבי מפסידה?! אוהדי הצלחות זה מה שאתם! כל המפונקים והחזירים שיושבים שורות ראשונות מעל הפרקט וקמים 2 דקות לפני סוף המשחק- בושה!
השב   •  20
45
האופוזיציונר16/02/2013 11:51
הכסף הגדול כבר לא בנוקיה ולכן הקבוצה לא מצליחה. היא לא מצליחה להביא שחקנים איכותיים ובעיקר לא לשמור על שחקנים. הסיבה היא שאין תחרות בליגה כי מכבי הרגה את הליגה. אם היה פייט אמיתי מקבוצות נוספות בארץ, מה שהיה מביא שחקנים טופ אירופי לארץ ולא רק למכבי, והיה גורם לליגה שלנו להיות גורם מכניס, גם באירופה מכבי הייתה יכולה להתמודד מול תקציבים גדולים יותר. אבל כיוון שהרגו את הליגה פה, אין סיכוי. מכבי היא תחנת מעבר למועדונים גדולים יותר באירופה
השב   •  30
44
אורי16/02/2013 11:37
ברצלונה, מדריד, סיינה, ערים יפות, הא?
קבוצת זרים מגעילה, הנהלה דוחה, אוהדים מפונקים וחזירים.
תודה לברסה על סוף שבוע נפלא. בהצלחה לסיינה המקסימה.
השב   •  02
43
גבריאל16/02/2013 10:54
מכבי ת"א בכדורסל בונה כבר כמה שנים עונה אחר עונה קבוצה שבנויה על ישראלים ופה הטעות,
אליהו גמלוני מתחת לסל, נוגעים בוא והוא נופל ויש לו תנועות של מונגולואיד בנוסף אין לו הגנה והוא סתם יקר ולא שווה את הכסף,
פניני הוא לא שחקן כדורסל, היה צריך להישאר בהפועל ירושלים או הפועל ת"א שם הוא היה עושה ל2000 האוהדים בכל משחק הצגה מעולה כמו בקמארי, הוא גם לא יציב, קיצר שחקן לסגירת פינות כאשר יש לשחקן חשוב שלך עם בעיית עבירות אז תכניס אותו הוא עושה את זה מעולה.
אוחיון לא מתאים ליורוליג אלה לחולון או לאשקלון, בדיחה.
איפה מכבי הגדולה שהיו לה 4-5 זרים ברמה אירופית בכירה שלא נופלת מברצלונה צסק"א או ריאל מדריד פנא ואולימפיאקוס?
. מכבי איבדה זהות איבדה דרך הם כבר שנים מנסים לחסוך כסף ומביאים זרים בכמה מאות אלפי דולרים שבאמצע העונה הם מגלים שזה בלוף ואחרי זה הם משחררים אותם ומביאים אחרים, מה שבסוף עולה להם לא מעט והטעות הזאת חוזרת שנה אחר שנה, הם לא לומדים מטעויות.
בשנים האחרונות כל זר טוב שנוחת פה בורח לברצלונה ריאל פנא או אולימפיאקוס כי הכסף שם יותר גדול, אין מה לעשות עולם הספורט משתנה ותקציבים גדולים מביאים הצלחה (צ''לסי,סיטי, שלפני הכסף הגדול היו ברמה של ניוקאסל). אם אין לפדרמן וחבריו רצון להשקיע אני ממליץ לא לעשות מנוי שיראה קרחות בימי חמישי ביד אליהו ויבין אולי שהוא צריך יעזוב ויבוא אחד אחר שכן ישקיע ויבנה סגל שמועדון פאר אירופי כמו מכבי ראוי לו..
מכבי כדורסל זה אחד מ-5 הגדולים באירופה, בשנים האחרונות הם מתנהלים כמו חברה גוססת שיורה לכל כיוון בהבאת זרים זולים שאיו להם נתונים וניסיון אירופאיים ונופלת פעם אחר פעם, הקהל של מכבי חייב לדרוש תקציב גבוה יותר!
השב   •  31
צהוב עולה16/02/2013 11:55
אם הייתה מבין לא הייתה מדבר ככה על אוחיון אליהו ופניני הדבר היחיד שאולי אתה צודק זה שההנהלה צריכה להשקיע עוד כסף אבל חוץ מזה אתה לא מבין כלום
השב   •  01
42
גיא16/02/2013 10:44
בשביל שמכבי תחזור לטופ פור צריכה 3 שחקנים בשניים וחצי מיליון דולר,ועליהם לבנות את הצוות הנוסף,לא יתכן שמכבי תרים שחקנים לעונה אחת והם יקבלו חצי מיליון נוספים וילכו לקבוצה אחרת לאחר עטנה אחת.מכבי צריכה להחליט על 3 שחקנים אקוטיים ולהכין תקציב לשמר אותם לאורך השנים.סופו כחצי שחקן שווה מיליון וחצי, ולא כמו כל הגבוהים יחד שמכבי הביאה העונה.סופו הנדריקס וג''יימס בצבע היו מגיעים לפיינל פור השנה.בשביל מה מצירפו את לנדסברג אם הוא על הספסל כל העונה.
השב   •  00
41
גבריאל16/02/2013 10:40
אליהו גמלוני ואין לו הגנה,
פניני הוא לא שחקן אמין ויציב,
אוחיון לא מתאים ליורוליג,
איפה מכבי הגדולה שהיו לה 4-5 זרים ברמה אירופית בכירה שלא נופלת מברצלונה צסק"א או ריאל מדריד פנא ואולימפיאקוס?
מכבי איבדו זהות הם כבר שנים מנסים לחסוך כסף ומביאים זרים בכמה מאות אלפי דולרים שבאמצע העונה הם מגלים שזה בלוף ואחרי זה הם משחררים אותם ומביאים אחרים, מה שבסוף עולה להם לא מעט, והטעות הזאת חוזרת שנה אחר שנה, הם לא לומדים מטעויות..
בשנים האחרונות כל זר טוב שנוחת פה בורח לברצלונה ריאל פנא או אולימפיאקוס כי הכסף שם הרבה יותר טוב, אין מה לעשות עולם הספורט משתנה ותקציבים גדולים מביאים הצלחה. אם אין לפדרמן וחבריו רצון להשקיע אני ממליץ לא לעשות מנוי ככה הוא יעזוב ויבוא אחד אחר שכן ישקיע ויבנה קבוצה שמועדון פאר אירופי כמו מכבי ראויה לה..
מכבי זה אחד מ-5 הגדולים באירופה, בשנים האחרונות הם מתנהלים כמו חברה גוססת שיורה לכל כיוון בהבאת זרים זולים שאיו להם נתונים וניסיון אירופאיים ונופלת פעם אחר פעם, הקהל של מכבי חייב לדרוש תקציב גבוה יותר!
השב   •  50
40
דביר -הבעלים של הבית שלי16/02/2013 06:25
לדעתי מכבי צריכה להשאיר רק את מי שנותן תוצאות והם:דוין סמית ,שון ג''יימס וישראלים טובים וצעירים כמו:יוגב אוחיון , ליאור אליהו ולהחליף את כל ה
שאר . סגל לעונה הבאה:
1.יוגב,רוט
2.זר דומיננטי מאוד או היקמן
3.דוין סמית גיא פניני
4.ליאור אליהו סנטר זק שמסוגל לשחק בעמדה 5.
5.שון ג''יימס ושני סנטרים זרים אחרים.
השב   •  05
39
Flying Maccabist16/02/2013 00:55
בובי בראון/בו מקאלב, יוגב אוחיון

קלעים: יותם הלפרין, סילבן לנדסברג

ס.פורוורדים: דווין סמית'', גיא פניני

פ.פורוורדים: ליאור אליהו, ג''יימס גיסט/פאט קלאת''ס, אלכס טיוס

סנטרים: יאן וויוקאס/פול דייוויס, שון ג''יימס, דארקו פאניניץ''
השב   •  12
38
הבן זוג של דמאיו15/02/2013 23:08
תפסתה מרובה לא תפסתה. עיניים גדולות יש לשמעון מזרחי ודוד פדרמן שיכלו את הכובע של רענן כץ
השב   •  21
37
ירון15/02/2013 21:04
הוא זה שהורס את הסגל שנה אחרי שנה.
שכחת להוסיף לרשימה את לנגפורד, הנדריקס וסופו + הלפרין.
בקיצור פדרמן עלו עליך סופית.
השב   •  50
36
מכביסט מלידה15/02/2013 20:45
אתה כתבת סגל דיומיוני רחב ויותר מכל סגל שדורש תקציב של 35 מיליון דולר ולא של 20 מיליון דולר (התקציב של מכבי).
אני מסכים איתך בכך שצריך להביא את בובי בראון,להציע לו 2 מיליון דולר ולסגור איתו עסקה עוד לפני שצסק"א ובארסה יסיימו את העונה האירופית שלהם.
אני מסכים איתך גם בעניין של טיוס,גם אותו חייבים להחתים-הוכיח את עצמו עם קאנטו נגד קבוצות כמו ריאל ,פנרבחצ''ה,פנאתנייקוס (לקבוצות יש סנטרים כמו:סופו,באטיסט,בגיץ'' וכו'').
צריך להזכיר גם את העובדה שטיוס מחזיק באזרחות ישראלית וכבר הביע נכונות לחזור לישראל.
בעניין של סמית'',הוא אחד מהשחקנים היחידים שמספקים את הסחורה השנה.
מבחינת ישראלים,צריך להשאיר את כולם(אם כספי יוותר על עוד עונה ב-NBA מה שלא נראה כרגע אופציה ריאלית מבחינתו אך אם נהיה מציאותיים זה יכול לקרות ,אז צריך להעיף את פניני ולחת את כספי)
סגל לשנה הבאה:
1:בובי בראון/מחליף:אוחיון,רוט
2:היקמן/מחליף:לנדסברג
3:סמית''/מחליף:גיסט,פניני
4:אליהו וטיוס - מי שיהיה יותר טוב יפתח בחמישייה
5:ג''יימס וסונדייאטה גיינס -מי שיפתח בחמישייה יהיה בהתאם לסנטר של הקבוצה השנייה ובהמשך העונה נגע מי יותר טוב.
כך אתה יוצר רוטציה של 11 שחקנים (גם לוותר על אחד מהזרים זה בסדר)ואתה יוצר סגל חזק ולא רחב - עם שבעה זרים ,שאני יותר טוב מארבעה מהם.
צריך להכשיר את איתי שגב לשחקן ה-12 /11
השב   •  11
בן נס16/02/2013 12:43
גיינס רכז לא סנטר תבדוק לפני שאתה משהו טמבל
השב   •  00
35
בלה בלה15/02/2013 20:22
קל להגיד "תביאו את ההוא וההוא וההוא" וקל להגיד "מכבי זה שחקנים בינוניים". גם לפני שנתיים מכבי הייתה אוסף של שחקנים בינוניים והיא הגיעה לגמר (ונא לא לשכוח שבחצי הגמר היא ירקה על ריאל ב-19 הפרש מביך).
צריכה להיות במועדון משמעת, רצינות ואהבה לכדורסל, ובקיצור- מקצוענות ומקצועיות. מכבי בחיים לא תהיה ברמה לפיינל פור אם שחקנים לא יהיו עם מוטיבציה, אם הם לא ישחקו לפי התרגילים, אם לא יזקנו עם כל הלב לריבאונד וכו''. וכן- גם אם מכבי תחליף עוד פעם את השחקנים בשנה הבאה אבל תביא שחקנים עם נשמה- היא תגיע רחוק!
היחידים שיכולים לענות על הקריטריון של שחקנים עם לב זה אליהו, סמית'', ג''יימס, פניני ורוט(!) וכל השאר פח, גם יוגב שרצה לעזוב תמורת כסף גדול והראה לכולם כמה הוא תאב בצע.
אני לא אכתוב פה כמו כולכם איזה שחקנים צריך להביא וכאלה. אני רק אסכם בכך שלא משנה את מי מכבי תביא שנה הבאה, יש דבר אחד בעיקר שצריך להתמקד בו- מכביזם. פארקר, שאראס, באסטון, וויצ''יץ'', האפמן, מקדונלד, שארפ, אליהו וכו'' הם שחקנים (או היו) נהדרים גם על המגרש ובעיקר מחוצה לו.
השב   •  70
34
במבינו15/02/2013 17:36
השב   •  20
33
בן נס15/02/2013 15:39
יוגב אוחיון ומורן רוט-OUT,יובל נעימי וגל מקל-IN.ריקי היקמן ודיויד לוגן-OUT.ברייסי רייט וטייריס רייס-IN.ליאור אליהו וניק קיינר מדלי-OUT.אלכס טיוס וג''וליאן רייט-IN.דארקו פלאניניץ''-OUT.פול דיויס וארון ביינס(תומאס הלך אז כרגע אין 3 סנטרים אז צריך להביא 2 סנטרים)-IN.ונשארים-גיא פניני,סילבן לנדסברג,שון ג''יימס,דווין סמית''.סגל זול חוץ מפול דיויס אף אחד לא עולה יותר מדי גארדים חדשים צעירים מוכשרים תעשו כבר בנייה לטווח ארוך בהצלחה
השב   •  35
32
מני מן15/02/2013 14:30
מכבי חייבת להביא כמה שחקנים הסגל שצריך הוא.
1.פול-אחד הקלעים הטובים
2.בראיינט-אבל בתנאי שימסור
3.לברון-כל מילה מיותרת
4.גריפין- לא שהוא שחקן טוב אבל יכול להיות אחלה ואו
5.הווארד-שמעתי שהוא מסיים חוזה העונה.
השב   •  31
31
גכ15/02/2013 14:15
השב   •  00
30
ערן15/02/2013 13:30
על אילו ישראלים מנוסים אתה כותב

אוחיון טוב אבל בינוני

כספי שחקן על באירופה לא בטוח שיבוא

אליהו אובר רייטד

הלפרין שחקן בינוני בלשון המעטה

אין כיום חוץ מכספי ואוחיון שחקן שבאמת מתאים לרמות הגבוהות של אירופה !
השב   •  34
29
סמדר שרביט קסמים15/02/2013 13:24
הסגל האידיאלי למכבי הוא
1.יוגב
2.או ג׳יי מאיו
3.כספי
4.ליאור אליהו
5. סטודומייאר
השב   •  44
28
צחי15/02/2013 13:05
שיפתח הכיס והלב ואז יהיה ניתן להתחרות עם הקבוצות האחרות.
כל זמן שהכסף מדבר מכבי לא תוכל לעשות הרבה.
חייבים להיות הוגנים שבתקציב הנוכחי אין למכבי הרבה אפשרויות
השב   •  90
27
ערן15/02/2013 12:50
גארד עדיף קומבו עד 2 מיליון דולר/מחליף אוחיון

2 היקמן או לחילופין זר חודר וטוב הגנתית/מחליף לנדסברג

3 לנסות להחתים את כספי ולוותר על סמית אם לא יצלח להשאיר את סמית/מחליף שחקן ברמה של דונטה סמית/מחלית איתי שגב

4 לוותר על אליהו שמבזבז מיליונים ולהחתים נגיד את טיוס ו4 שיודע לקלוע מחצי מרחק ופיזי בפנים מישהו בסגנון של בטיסט ועדיף 4 גבוהה

5 להשאיר את שון שחקן השנה ולידו להביא סנטר על בהשקעה של עד 2 מיליון יורו לעונה

לדעתי בשנה הבאה מוותרים על :רוט/אליהו/פניני/מדלי/לוגן

להשאיל את פלניניץ וזלמנסון

סימן שאלה לגבי היקמן וסמית תלוי בשחקנים שיגיעו !

לא לשכוח שרכז קומבו ושחקן כמו כספי יכולים לשחק 2 ו 3 עמדות !

לסיכום החמישיה שנה הבאה :

רכז זר

2 היקמן או שחקן חדש

3 כספי או סמית

4 טיוס או זר

5 גימס או זר

לגבי אלה שתוהים איפה הישראלים :

הם לא ברמה של היורוליג ככה שאין מה לעשות כרגע יש בור של שנים בבניית שחקנים צעירים !
השב   •  04
26
אוהד מכבי15/02/2013 12:37
אבל מה שבאמת מכבי צריכה להביא תותחים שיש להם כבר שם באירופה ושעשו משהוא בקרירה שלהם מה שבכלל לא רואים בהרכב שלך וגם גל מקל ניסה להיות במכבי וראו שהוא לא לרמה הזאת בכלל.
לגעתי צריך להביא את פארמר או שאראס בעמדה 1(תותח על אמיתי בקיצור) ולהביא עוד זר בינוני + לעמדה 2 אני חושב שגקסון יתאים ובעמדה 4 צריך לחהביא שחקן גבווה שקולע כמו בלו
השב   •  11
25
GA02 לעולם ועד15/02/2013 12:24
שורה תחתונה מה שאמרת זה
להוציא את הזרים הגרועים ולהביא זרים טובים
וואו זה ניתוח אדיר
השב   •  100
24
חוזליטו :15/02/2013 12:23
להיפרד מבלאט יהיה מאוד נחמד קודם כל , לשחרר את אוחיון ורוט - ולהביא את מקל + רכז זר ברמה -רעיון טוב ארון ג''קסון שלא משתלב בצסק"א מדובר ברכז טוב עם יכולת קליעה טובה.אוחיון - לא באמת מתאים לרמות הגבוהות ורוט לא משתלב במכבי גם אם זה אשמתו העיקרית של בלאט. להיפרד מהיקמן - הוא לא רכז והוא לא מספיק טוב לעמדה 2 , והקרדיט המוגזם שבלאט נותן לו מרגיז גם אם יש משחקים שהוא תופס יום קליעה טוב כמו מול ברצלונה - מדובר בשחקן שכונה שלא מתאים לרמות הגבוהות שבדר"כ שהוא על המגרש מכבי נראת רע - מאבד הרבה כדורים ,בעל קבלת החלטות נוראית בדר"כ ,ולרוב אחוזי הקליעה שלו לא טובים בעמדה 2 - הייתי משאיר את לוגאן ופותח איתו בחמישייה - מדובר בסקורר טוב שבלאט לא משתמש בו בתבונה - האחד על אחד שלו יותר טוב משל היקמן (למרות שהוא ממעט להשתמש בו) ויש לו יד טובה לשלוש, ועם רכז טוב שיודע לייצר מצבי קליעה לקלעים ( ולא אוחיון) הוא יכול לככב . בעמדה 3 - להיפרד מסמית - אולי הוא משתלב חברתית אבל הוא לא באמת ברמת יורוליג - לנסות להחזיר את בלו/כספי, רעיון נחמד אחר להביא את פט קלאת''ס .לשחרר -מדלי גיימס פלאניניץ, ולהחזיר את סופו ומצ''באן ולצרף את מנסה בונסו/סנטר אחר .
חמישייה אידיאלית לשנה הבאה : ארון גקסון , לוגאן ,כספי/בלו/קלאת''ס,
אליהו,סופו.
סגל: עמדה 1 - ג''קסון,מקל,עמדה 2לוגאן,לנדסברג עמדה 3כספי/בלו/קלאת''ס+ פניני, עמדה 4 אליהו ומצ''באן,עמדה 5- סופו+ סנטר זר - מנסה בונסו/ מאריץ/ וויוקאס/סנטר זר אחר שחווה יורוליג .
מדובר בסגל של שחקנים שרובם מכירים את הקבוצה כבר - משחקים /שיחקו כבר בקב''+ 2/3 שחקנים שישדרגו את הקב'' בסכומים שמכבי יכולה לעמוד בהם
השב   •  12
23
מכבי15/02/2013 12:04
למכבי יש את ההכנסות הכי גבוהות באירופה – יותר מ20 מיליון כל עונה משידורים ביורוליג, חסויות ועוד.. ובנוסף מכבי מוכרת מנויים בין שלושת המחירים הכי גבוהים באירופה! מכבי קרובה לברצלונה מבחינת מחירי המנויים אבל גם קרובה לסיינה מבחינת התקציב.. איך זה יכול להיות?? וכמה עולה הסגל כל שנה? בין 4-5 מיליון!! ואני שואל.. לאן הולך כל הכסף האחר ? בלאט עם סגל לא סגל מוציא ממנו תמיד את המיטב.. תנסו לדמיין איך מכבי תיראה אם וכאשר בלאט יעזוב אותה והבעלות על הקבוצה תעבור לידי בניו של פדרמן.. פדרמן לא מוציא כסף מהבית אלא רק לוקח מהקופה של מכבי!! פדרמן לוקח לכיס האישי חצי מההכנסות של הקבוצה (שהולכות בין היתר למשכורות הגבוהות שהוא משלם לבניו ).. אוהדי מכבי אלה הם בעצמם שמשלמים מנויים במחירים אסטרונומיים ולא מקבלים את מינימום מבוקשם.. מתי בפעם האחרונה הוחתם איזשהו שחקן ששווה את ההשקעה שמשלמים אוהדי מכבי על המנויים היקרים כל כך? גם אם יבואו לברון, בריינאט ודוראנט, לקחת 400 ₪ על כרטיס(!) ליורוליג זה מחיר מוגזם! די עם השאננות- יוחזר רענן כץ לאלתר!
השב   •  50
22
גואטה15/02/2013 11:19
הפה שלך
השב   •  10
21
לפי הסגל תדע.15/02/2013 11:05
השב   •  00
20
אבי15/02/2013 10:09
מסכים במאה אחוז! הגיע הזמן שיהיה שלד ישראלי יציב, שנשאר לפחות 3-4 שנים רצוף ואיתו 3 זרים מהרמות הגבוהות ביותר באירופה. ככה היה בשני העשורים האחרונים וזה עבד מצוין. לא חייבים לזכות כל שנה בגביע אירופה, והשמיים לא יפלו אם מדי פעם לא נעלה להצלבה. מה שחשוב באמת זה החיבור של האוהדים לקבוצה, ההזדהות עם השחקנים. אני מתגעגע לימים שהיינו מתרגשים כל יום חמישי כמו ילדים. היום כבר אין הרגשה כזאת, לא מכירים את השחקנים ולא מתאמצים לזכור כי גם ככה שנה הבאה כולם ילכו. חומר למחשבה.
השב   •  20
19
עדי בלולו15/02/2013 08:53
ואוו! עכשיו בוקר וואו!
זה הפרשן שלכם באמירה עובדתית ידעוה לכל ילד קטן?!
תביא שמות ואז נראה אותתך!! לא מאמין!
השב   •  10
18
Mens Rea15/02/2013 08:50
השב   •  10
17
אין בישראל מקום מצחין יותר מנוקיה בימי ה''15/02/2013 08:06
השב   •  01
16
ערן15/02/2013 07:29
זה כמו להגיד שצריך לזרוק את הכדור בדיוק לטבעת ולא לצד בשביל לא להחטיא
השב   •  32
15
אוהד15/02/2013 07:28
ומה עם ישראלים?
מסתבר שמכבי בלי זרים טובים לא שווה כלום.
השב   •  13
14
אלון15/02/2013 07:17
עד כמה שאני זוכר, ראדיסב צ''ורצ''יץ'' לא עשה הרבה במכבי חוץ מפרשיית הפיצה.
השב   •  82
13
מכביסט מלידה15/02/2013 06:25
איפה אידסון משחק היום?
השב   •  01
רון15/02/2013 11:28
השב   •  30
12
TBF0615/02/2013 03:13
מה אתה אומר? נמאס מזרים לא טובים, צריך זרים וישראלים טובים. שמע אתה גאון. ישר לNBA. הטריקים האלה אולי עובדים על רוב הקוראים כאן, ילדים בני 13 בעיקר, אבל אין לך קייס לטיעונים. פרוש.
השב   •  62
11
עמית15/02/2013 02:03
מכבי מעולם לא התחרתה בסכומי הכסף האסטרונומיים שנשפכים באירופה. אבל איכשהו אם מסתכלים לאורך השנים היא כמעט תמיד מתחרה ברמות הכי גבוהות של אירופה ובהרבה מאוד שנים אפילו מגיעה גם לפיינל פור. למעשה מאז 1999 השנה תהיה הפעם השלישית בלבד שמכבי לא תגיע לטופ 8 (כנראה) ומתוך אותן שנים היא הייתה 8 פעמים בפיינל פור ולקחה 3 פעמים את הגביע. חוץ מפאו וצסקא אין לך אף קבוצה שהתקרבה להישג הזה. אז זה שהשנה הסגל פחות מוצלח לא אומר שההנהלה צריכה להתחיל לשפוך כסף בלי סיבה. הדבר היחיד שלי הפריע השנה זה שמכבי לא השכילה לשמר קצת יותר משחקני הסגל הותיקים ולכן נשארנו רק עם 2 שחקנים שיותר מ-2 עונות במכבי וזה מוריד מהחיבור שיש לקהל עם הקבוצה וחבל. אבל מצד שני אני מבין שההנהלה לא יכולה להתחרות בסכומים כמו אלו שמציעות הקבוצות הטורקיות, הרוסיות והספרדיות.
השב   •  32
10
אוהד15/02/2013 01:45
אף אחד כמעט לא מדבר על הטרייד-אוף. למכבי אין את הכסף שאתה מדבר עליו. ההנהלה עושה החלטה מושכלת - ולעניות דעתי, די מוצדקת - שלא לצאת מאיזון תקציבי ולא להחתים זרים שיכניסו את הקבוצה להפסדים.

אבל, מה לעשות וההפסדים של מכבי פוגעים לה במותג. עוד עונה-שתיים דומות, והאוהדים של מכבי פשוט יפסיקו לרכוש מנויים, וגם הקבוצה לא תהנה יותר מהכנסות של שלבי היורוליג המאוחרים.

מכבי צריכה להפסיק לשחק בקקה. קודם כל, שחקנים כמו פלאניניץ'' יכולים להיות טובים אחרי השקעה של שנה-שנתיים. מכבי צריכה להחליט סופית אם היא באמת חושבת שהיא יכולה להתחרות כל שנה על מקום בפיינל פור, או שאין ברירה וחייבים לבנות קבוצה בהדרגה ולשלם שכר לימוד במחיר של הצלחה פחותה.

אני, כאוהד, מאוכזב מפרסום של שטויות כגון האכזבה לכאורה משרמדיני. פשוט קישקוש. אפשר לחשוב שאף אחד לא ידע שמקבלים שחקן לא בשל. מכבי העדיפה ביודעין להמר על שחקן שעולה חצי מיליון שאולי יעשה את הפריצה שלו, במקום להשקיע מיליון דולר יותר (לפחות).

דבר שני, גם במיליון וחצי דולר אין זרים בטוחים. כמה שחקנים כמו נבארו כבר יש בחוץ ולמי יש כסף להביא אותם? הבאה של שחקנים בעלות הזו אומר לקצר את הסגל משמעותית, ללא יותר מתשעה שחקנים ברמת יורוליג.
השב   •  10
9
איתן15/02/2013 01:26
השב   •  10
8
קובי15/02/2013 00:59
עוד פעם אין ריבאונדים. עוד פעם אוחיון משחק לרוחב ומורח את כל השעון. עוד פעם ג''יימס מקבל כדור מחוץ לצבע ונתקע איתו. עוד פעם לוגאן מראה עד כמה הוא לא מתאים לרמות האלו. והכי חשוב- עוד פעם ראינו עד כמה חסר למכבי "רכז על" שידע להכניס כדור לכל שחקן במקום שהוא אוהב! הכל חילטורים ופוקסים שום דבר לא מתוכנן!! ככה אי אפשר לחלום אפילו לנצח קבוצות יותר חלשות! ואתם יודעים מה- אם אליהו היה משחק מכבי הייתה מפסידה בהפרש יותר גבוה!!

המסקנות לעונה הבאה-

קודם כל להשקיע ברכז תותח. וטווינר מאסיבי שיודע לקחת ריבאונדים. אחרי זה-להחליף לגמרי את עמדה 4!! ולסיום-אם רוט לא משותף עונה שלימה. ועוד מביאים רכז. אז חבל ליבש אותו על הספסל שיחליפו אותו בגל מקל שיבוא לעמדה שתיים בתור מחליף להיקמן!

השחקנים שחייבים לבוא הם-

בראון\ג''קסון. מקל. בלו. נאקבר. ג''ייק כהן. אייק דיוגו!!

השחקנים שחייבים לעזוב [לא רק בגלל יכולת אלא בנוסף לשיקולים כספיים!] הם -

רוט. לוגאן. קיינר מדלי. אליהו. תומאס [כבר עזב..]!!

הסגל המלא :

1.בראון\ג''קסון. אוחיון

2.היקמן. מקל

3.סמית''. לנדסברג. פניני

4.בלו. נאקבר. ג''ייק כהן

5.דיוגו. ג''יימס. פלאניניץ''!!

הסבר-

אוחיון. מקל. היקמן. לנדסברג. כהן. פלאניניץ''.-צעירים. ושווים החתמה לטווח ארוך. מה שיתן יציבות והמשכיות לקבוצה!!

סמית''. פניני. בלו. נאקבר. דיוגו. ג''יימס.-מבוגרים יחסית [30+] ובגילם לא ימהרו לברוח ממכבי. ככה שגם איתם יהיה סוג של המשכיות ויציבות. לפחות ל-3 שנים!! ובמצב שכל עונה מכבי נבנית מחדש זה פשוט מצוין!

מעבר לזה- הסגל הזה כולל 4-רכזים [בראון אוחיון מקל היקמן], 5-שחקנים בעמדה שתיים [בראון היקמן מקל לנדסברג פניני], 3-שחקנים בעמדה שלוש [סמית לנדסברג פניני], 5-6 שחקנים בעמדה ארבע [סמית בלו נאקבר כהן דיוגו -גיימס], 4- סנטרים [כהן דיוגו גיימס פלאניניץ''! זה סגל עם עומק מטורף. עם מענה לכל בעיה. גובה. מאסה. קלעים. ריבאונדרים. רכזים. בקיצור כל מה שקבוצה צריכה כדי לזכות ביורוליג!
השב   •  03
7
ביתריסט בנשמה15/02/2013 00:19
פארמר, היקמן, סמית'' ובלו עומדים על קשת ה-3, ג''יימס מקבל כדור ומוציא במהירות לבלו, 2 קופצים על בלו שמשחרר להיקמן, שחקן קופץ עליו והוא משחרר לסמית'' שכבר נמצא עם יד בפנים, הוא משחרר לפארמר בפינה ופארמר יורה שלשה קלה, עכשיו תחזרו למציאות, מכבי לא משקיעה שקל..
השב   •  120
6
בית"ריסט בנשמה14/02/2013 23:15
להביא לפה שחקנים ברמה כגון:
PG: פארמר ואוחיון (פרקינס)
SG: היקמן ולנדסברג (לנגפורד)
SG: סמית'' ופניני
PF: בלו/כספי ואליהו (טיוס)
C: ג''יימס והנדריקס (סופו)
השב   •  62
עמית16/02/2013 13:00
בלו פרש בכלל ומי יודע אם יחזור אי פעם. הנדריקס לא גבוהה מספיק כדי להיות סנטר למרות שהיו לו משחקים יפים בתפקיד.סופו הוא נפילה לשחקן בגודל שלו,טיוס הוא לא ברמה של פיט מייקל ושחקנים ברמה שלו, רק פארמר ולנגפורד הם ברמת יורוליג גבוהה ביחד עם סמית''.סך הכל הסגל שרשמת אפור אל גבול הבינוני מינוס לא כולל אילו שבסוגריים
השב   •  01
ביתריסט בנשמה16/02/2013 16:28
אמרתי שאם לא מצליחים להחזיר את בלו אז שיביאו את כספי, כספי שיחק ב-NBA ואין לי ספק שבאירופה תהיה לו קליעה טובה מ-3, לא צריך את לנגפורד, הוא סתם בסוגריים אם קורה משהו להיקמן או ללנדסברג, שחקנים מדהימים שרק יתפתחו, הם עונה ראשונה ביורוליג וטבילות האש שלהן מוצלחות, אוחיון אחלה רכז מחליף ככה שעמדות הגארדים בנוייות מצויין, סמית'' משחק המון ופניני מחליף לא רע לעמדה 3! בעמדה 4 יש את ליאור כמחליף ואם אחד מאלה שרשמתי באים אז גם עמדה 4 פיקס, נשארנו רק עם עמדות הסנטר, ג''יימס ענק, הוא צריך עוד להתפתח אבל כמו כל הסגל הצעיר שרשמתי הפוטנציאל המקסימלי אמור להגיע תוך שנתיים עם 2 זכיות רצופות ביורוליג, הנדריקס 5 מחליף בסדר גמור ליורוליג כשגם סופו בלי הפציעה ברגל ברמה מספיק טובה, רק צריך גבוה שיקח ריבאונדים ויעשה הגנה כמו שצריך(הנדריקס) או ידע להיות תחנה אחרונה(סופו), בסופו של דבר כל מי שרשמתי מכיר את מכבי ככה שתוך שנה אמור להיות שילוב מעולה עם מאמן כמו בלאט שיודע להוציא את המקסימום ותוך שנתיים לזכות ביורוליג עם דומיננטיות של להכיף בדרך קבוצות כמו ברצלונה צ''סק"א והיווניות!
השב   •  10
5
סון גוקו מהמרכז14/02/2013 23:15
מדהים שנותנים לאנשים כמוך לכתוב פה.. מה אמרת פה בכלל?
קל להגיד להחתים רק זרים תותחים במלא כסף רק שאין למכבי אפשרות לעשות כזה דבר ולקבוצות אחרות באירופה יש. חוץ מזה שאיזה עוד ישראלי בכיר תביא חוץ ממה שיש למכבי? בקיצור אם אין לך מה לכתוב אל תפרסם את זה בפומבי.
ורק שתדע ששון ג''יימס לא נופל מדווין סמית במספרים וביציבות
השב   •  162
4
שי14/02/2013 23:13
שהנהלת מכבי המנוסה תלמד ממך?
צריך לומר להם קבלו את האמת ממי שאמרה
השב   •  01
3
אין14/02/2013 23:09
פרקינס לא עזב את מכבי, הוא נפצע והשתלב בקאנטו 9 חודשים לאחר הפציעה הקשה. מכבי לא רצו אותו לאחר מכן. פארגו הוא זה שעזב לNBA
השב   •  260
2
אל תשלה את עצמך14/02/2013 23:03
בסה"כ קבוצת רווח לבעלים, מוכרים מנויים בשיא היוקר ובתמורה יורקים על אוהדי הפרוות והיהלומים שלהם, שמעון מזרחי התאים לניהול של העשור הקודם, היום המצב שונה והכסף מדבר, שחקנים משחקים בשביל הכסף לפני שמשחקים בשביל הסמל.. אז אין מה לעשות, כל עוד בעלי המניו במכבי לא יפתחו את הכיס, מכבי תישאר קבוצה בינונית. אבל תמיד אפשר לקוות שהאירו יקרוס.
השב   •  340
ביתריסט בנשמה14/02/2013 23:34
כדורגל: קבוצה עם תקציב של 30M דולר, צוות מקצועי ברמה אירופית, זרים איכותיים, נותנים את הנשמה והכיסים בשביל האוהדים..

כדורסל: קבוצה עם תקציב 10M דולר, צוות מקצועי שלא מקבל שקט, זרים דרג ו'' או מה שבא אחריו, מנויים בין ה-3 הכי יקרים באירופה, מסיימים ברווחים יפים כל עונה שנכנסים ישר לכיס..
השב   •  51
דור24/02/2013 22:33
השב   •  00
1
אבי14/02/2013 23:01
כל עוד אוחיון יהיה הרכז המוביל אז אין עתיד למועדון.
שג''ימס כשחקן משלים הוא הגבוה הבכיר שלך אז זאת התוצאה.
אין ספק שאם אליהו היה משחק מכבי הייתה מנצחת את ברצלונה אבל מהקבוצה הזאת אי אפשר להוציא יותר
זאת קבוצה בינונית ולא יציבה .

מאז שבורשטיין פרש רואים את חוסר המנהיגות בקבוצה
אין שחקן שלוקח על עצמו את המנהיגות ואחריות
פשוט אוסף של שחקנים משלימים ולא מעבר.

אם בלאט לא מסוגל להצליח עם תקציב של 20 מליון דולר אולם בייתי יחסי ציבור של מלכיםוזרים ללא הגבלה שזה כולל שחקני נבחרת אז לא רוצה לחשוב איך הוא היה מתפקד אם היה מאמן קבוצה עם תנאים יותר צנועים כמו של חולון גליל או אשקלון.סביר להניח שהיה יורד ליגה.
השב   •  1265
בית"ריסט בנשמה14/02/2013 23:22
תביא 20 מליון נטו למשכורות של שחקנים אני מארגן לך קבוצה בת זונה, קבל:
PG: פארמר 3 מליון, אוחיון 1M
SG: היקמן 1M, לנדסברג 1M
SF: סמית'' 1M פניני 1M
PF: בלו/כספי 3M ליאור 1
C: ג''יימס 1M, הנדריקס 2M

יצא לי 15 מליון משכורות, ועוד פרגנתי לכל השחקנים עם מינימום 1M כשהמקסימום של מכבי זה מליון!! נשאר לי עוד 5 מליון כדי להביא כוכב ברמה הכי גבוהה, אז תחשוב על זה טוב!!
השב   •  75
אורי14/02/2013 23:30
השחקנים הגדולים נמצאים בקבוצות הגדולות באירופה. ורק שתדע, ביחס לאירופה התקציב של מכבי מאוד נמוך. בלאט המאמן הכי טוב שיכול להיות כרגע למכבי. הוא בדרך כלל מצליח עם סגל בינוני להשיג מעל ומעבר, כמו לפני שנתיים עם פארגו פרקינס שהיו שחקני חיפה בסך הכל ואיתם הוא הגיע לגמר היורוליג.
השב   •  111
אורי14/02/2013 23:44
תשמע אתה מדבר שטויות. תתעדכן.
20 מיליון דולר זה לא מהתקציבים הגדולים של היורוליג. מכבי כבר לא בטופ כלכלית. מה זה אומר זרים ללא הגבלה ? ויחסי ציבור של מלכים ? יותר נכון לחץ שפוגע בקבוצה.
אם הוא היה מאמן קבוצה כמו חולון או אשקלון הוא כניראה היה מצליח להשאיר אותם בליגה ולעשות איתם את הדברים שמצפים מהם ומעבר. כן הוא לא יקח איתם אליפות כי התקציב שלהם לא מאפשר את זה, אבל גם התקציב של מכבי לא מאפשר יורוליג.
השב   •  51
בוזגלו וניל15/02/2013 01:06
השתגעת? הוא הדבר הכי טוב שיש לנו.
הבנאדם יודע לבנות קבוצות מאפס וללכד אותן, אבל לא כל יום חג ושחותכים לך את התקציב כל שני וחמישי ומעיפים לך את כל השחקנים הבכירים שנה אחר שנה זו התוצאה.
תתן לו תקציב סביר ותראה איזו קבוצה הוא בונה לך.
השב   •  42
CRONE15/02/2013 09:13
פארמר 3.75 מיליון אוחיון 2 מיליון
היקמן 1.25 מיליון לנדסברג 2 מיליון
סמית'' 1.25 מיליון פניני 2 מיליון
כספי 6 מיליון ליאור 2 מיליון
ג''יימס 1.25 מיליון הנדריקס 2.5 מיליון

כבר היגעת לעלות של 25 מיליון
לא כולל הוצאות מנהלה טיסות ביטוחים משכורות לצוות מקצועי ועוד.
השב   •  30
asd15/02/2013 09:30
התקציב של מכבי בכולל הוא 20 מיליון וזה בערך יוצא שרק 10 מיליון מבוזבזים על שחקנים
השב   •  00
ביתריסט בנשמה15/02/2013 10:34
אין מנוי שעולה פחות מ-1,000 שקל!! תכפיל רק את המנויים וזה שווה 10 מליון! 10 מליון שקל רק מנוים, וזה בחישוב עלוב! כי יש מנויים שעולים 6,000 שקל!! רק מאחורי הסלים עולה 1,300, שזה המקום הכי גרוע במגרש, מכבי עושה כמעט את כל התקציב שרשמתי רק ממנויים, עכשיו בוא נכנס לספונסרשיפ, זכויות שידור ופרמיות על זכייה ביורוליג, וזה נכון שהרווחים מינימליים, אבל עדיין זו קבוצה שהמרצ''נדייז שלה בשמיים, קבוצה שמביאה לך יורוליג, מכירות החולצות עולות פי 3! מכבי יכולה לנסות להביא עוד פיינל פור, פשוט לא רוצים לפתוח שם את הכיף אפילו עונה אחת, אומרים בוא נסכם את כל התקציב הכללי ב-20 מליון, נעשה הכנסות של בסביבות 30 ומשהו, ונכניס לכיס..
השב   •  62
עמית16/02/2013 12:57
השב   •  00
ההוא מ-12524/02/2013 22:31
השב   •  00
אסור לפספס
נגןרגע היסטורי: מרתון בין רובוטים לבני אדם
רגע היסטורי: מרתון עם רובוטים ובני אדם
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP