יום רביעי, 09.04.2025 שעה 15:12
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אסף שלו

למה לא אולם נייטרלי?

דעה: לא ניתן לערער על הדומיננטיות של מכבי בארץ ואין סיבה לתת לה יתרון נוסף בדמות אולמה הביתי בגמר הגביע. בכדורגל לא היו עוברים על זה בשתיקה

המציאות של הכדורסל הישראלי היא שגביע המדינה הוא מפעל הכדורסל התחרותי ביותר שיש לנו להציע.

ב-15 השנים האחרונות, זכתה מכבי ת"א "רק" ב-12 גביעים, בניגוד לאליפויות, בהן זכו הצהובים 13 פעמים באותה תקופת זמן. לא ניתן לערער על הדומיננטיות של מכבי בארץ, זוהי עובדה מוגמרת. אין סיבה לתת לה יתרון נוסף בדמות המגרש הביתי שלה.

בניגוד לעבר, יש בארץ יותר ממגרש אחד הראוי לארח את גמר הגביע, מלחה, רוממה ואפילו האולם בנהריה הן אופציות נהדרות לגמרים נייטרלים. מתנגדי הרעיון יגידו שכמות הצופים תרד דרסטית, אך בסופו של דבר, אין כל צורך לתת לצהובים יתרון נוסף.

פניני ואליהו מניפים גביע. למה היו צריכים לתת להם יתרון? (יניב גונן)
פניני ואליהו מניפים גביע. למה היו צריכים לתת להם יתרון? (יניב גונן)
 

תארו לכם שגמר גביע המדינה בכדורגל בין מכבי ת"א למכבי חיפה היה נערך בבלומפילד, אוהדי הירוקים לא היו עוברים על זה בשתיקה, אך מכיוון שבמדובר במסורת ארוכת שנים, אף אחד לא פצה פה.

מכבי ת"א היא הקבוצה החזקה במדינה, יש לה את הישראלים הכי טובים (עם או בלי ליאור אליהו) ואת הזרים הכי איכותיים, יש לה את המסורת, היכולת, הכוח והניסיון כדי לזכות בתואר, אין סיבה לספק לה גם את התפאורה הביתית. גמר במלחה, נהריה או חיפה, יתן לנו פחות כמות, אבל יגדל הסיכוי לקבל יותר איכות.

הכתוב הינו טור דעה            

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 91 תגובות ב-68 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
68
אוהד מכבי09/02/2013 19:04
תדברו על ספורטיביות שהאלופה תלך ליורוליג ולא שיהיה לכם מקום מובטח גם אם אתם יורדים ליגה.
למגיב 65 שהיתה סדרת גמר וסיימתם מקום 2 אחרי י-ם קניתם את צ''ורה לפני שהתחילה הסדרה - ממש ספורטיבי.
השב   •  00
67
אוסקר08/02/2013 23:54
נראה כאילו סתם כתבת בשביל לקבל הרבה תגובות,כותב טור צריך להיות איש מקצוע כמו כל אדם אחר ולבסס את מאמרו על עובדות ולערוך בדיקת שטח קצת יותר רצינית, חבל.
השב   •  00
66
ירוק08/02/2013 22:40
השב   •  00
65
12308/02/2013 20:13
רק שתהיה סדרת גמר בליגה ובלי חוק רוסי והגבלות זרים ל5 בלבד

ביום שיפסיקו לחוקק חוקים שפוגעים במכבי (וגם בקבוצות האחרות ובספורטיביות, מה שיוצרים זה כדורסל גרוע ושווה, איזה יופי) רק אז יהיה אפשר לדבר על מיקום המשחקים,
השב   •  01
64
אולם חדש וענק בארץ דחוף08/02/2013 20:02
חייבים לבנות בארץ אולם אחד ענק שישרת את את גמר גביע המדינה וגמר סל , אולם נייטרלי של 15,000 מקומות וגם זה יהיה טוב לארח טורנירים בארץ
המקום הכי טוב זה בהרצליה ! יאלה תתחילו לפתחת את הכדורסל בארץ !
השב   •  10
63
אולטראס 9608/02/2013 19:12
אפילו טור נורמלי אתה לא יודע לכתוב
השב   •  00
62
מכביסט08/02/2013 18:27
תפסיקו לחיות בסרט גם אם המשחק היה במגרש שכונתי בחיפה מכבי הייתה מנצחת
תתמודדו ככה זה ועכשיו גם בכדורגל אתם רואים את מכבי מלמעלה אז תעשו טובה קופים תאכלו בננות אבל בשקט
השב   •  00
61
מכביסט08/02/2013 18:21
גמר גביע אין בעיה אתם רוצים נטרלי? שחקו באיזה מגרש של מפעל הפיס כי כל ליגת העל בכדורסל מסתמכת עליהם..
תפסיקו לבלבל את המוח אין עוד איצטדיון כדורסל ראוי בארץ.. האיצטדיון הלאומי נראה כמו אוסישיקין אחרי שהרסו אותו
דרך אגב.. חניה חופשי באוסישקין
השב   •  00
60
לידן08/02/2013 18:13
הכותב שאל בכותרת למה הגמרים משוחקים בהיכל נוקיה, התשובה היא שאין שום אולם בארץ שמגיע לרמה של היכל נוקיה מבחינת האיכות שלו[תאורה,חדרי הלבשה,וטלויזיה בתקרת האולם], ובהיכל יש הרבה יותר מקומות מכל האולמות בארץ והאווירה הכי טובה, נוקיה הרבה יותר טוב מרוממה אין מה להשוות[הייתי ברוממה אולם מצוין אבל לא מגיע לרמה של יד אליהו], בשנים הקרובות שירושלים אראנה יהיה מוכן אז אולי תהיה יריבות להיכל שגם זה לא נראה לי אבל לפחות תהיה לנו רמת אולמות אדירה בארץ.
נוקיה-11 אלף, תשתית אדירה
רוממה- 5 אלף,אולם שחשבו עליו בצורה חכמה
ירושלים אראנה-13 אלף, תשתיות טובות מאוד
השב   •  00
59
צהוב08/02/2013 17:31
אז למה סתם לבלבל את המוח על ביתיות?
השב   •  02
58
נעם08/02/2013 17:08
זאת אומרת שאנחנו היינו צריכים לזכות בגביע כי נגמר פחות מ10 הפרש.
אם זה היה ברוממה אז 10 פלוס לנו = זכייה על בטוח.
השב   •  43
אולטראס 9608/02/2013 19:13
השב   •  10
57
ירדן08/02/2013 17:04
השב   •  20
56
שוואו יורה בכוכבים08/02/2013 16:21
למכבי אין אולם ביתי. אין להם מתקן אימונים, אין להם איצטדיון ביתי בכדורגל. העיריה מזוהה עם הפועל וגם הטוטו לא חושבים בכלל לבנות מתקנים בשביל הקבוצה של המדינה. למיטב ידיעתי הם לא מתאמנים קבוע בנוקיה, אלא בבית הלוחם. היה להם מגרש (לא אולם) שבו הם שיחקו על בלטות, תחת כיפת השמים, ליד הפלאפל בקינג ג''ורג'', עד שפיב"א עשתה לזה סוף ודרשה מהם למצוא מקום ראוי לארח משחקים בי"ל. וככה הם הגיעו לנוקיה, אז יד אליהו.
הם שוכרים את המקום, שלא שייך להם. ההתאחדות שוכרת את המקום, כי אין ראוי ממנו לארח משחקים בי"ל ושלבים מכריעים של הליגה והגביע. פשוט, באולמות האחרים אין מספיק מקום לכולם.
הפועל י"ם זכתה בכרטיס ליורוליג וויתרה עליו כי מלחה לא מתאים למשחקים בי"ל. בושה שמציעים אולם פרטי ולא ברמה, ע"פ האולם היחיד בארץ שמתאים. בשבילנו זה היה יותר כיף לגזור רשתות על הפרצוף של הירושלמים. הזכרון שלכם קצר. אחרי שחגגנו כמה פעמים אצלכם בבית, אתם מרצונכם וויתרתם על התענוג המפוקפק.
אז עכשיו שכחתם, ואתם רוצים עוד סיבוב? חושבים שמכבי השנה לא מספיק חזקה לטרוף אתכם אצלכם בבית? אתם טועים. מכבי זללה בשלב הראשון את סיינה ומלאגה. כמה נצחונות יש לכל שאר הקב'' בישראל מול שתי אילו? אפס? זה מה שחשבתי. אז בבקשה, תדלדלו את הכיסים של ההתאחדות, תבזבזו את המשחקים שיכולים למלא את נוקיה, על עוד נסיון אומלל להצר את צעדי מכבי. אבל אל תקראו לנוקיה "הבית של מכבי" זה שאף אחד לא חושב שמגיע להם בית, זה איך שאתם נראים, כהתאחדות, ואין לכם זכות להתנער מאחריות, ע"י הצמדת הכינוי לנוקיה.
השב   •  10
אוהד מכבי08/02/2013 19:01
השב   •  00
55
הפועל אנד יונייטד08/02/2013 15:41
כאילו שיש כדורסל בארץ. עם הערסים של חולוניה, והאוהדים הג''ינג''ים המעצבנים של מגדל - שמשחקת כאילו היא מליגה ג'', ממש מעניין לראות את הכדורסל פח בארץ, נכון?!
השב   •  02
54
הפועל אנד יונייטד08/02/2013 15:40
זה לא שאין כדורגל בארץ, זה לא שאין כדורסל. אין בארץ ספורט, נקודה! מה לעשות?! לא התברכנו בתחום הזה כמו בהייטק, במחשבים ובמדע!

בכדורגל זה מתבטא ברמה של שכונה, אוהדים מועטים ואצטדיונים עלובים, בכדורסל זה מתבטא בקבוצה אחת שדורסת בארץ כל מה שזז בגלל יותר מידי כסף - ולמרות זאת לא מצליחה לקחת יורוליג, ועדיף שאני לא אעבור בכלל לטניס ולמשלחת הבדיחה שלנו לאוליפיאדה כי זאת כבר בדיחה ברמה עילאית.

משעמם לצפות בכל ספורט ישראלי, זה מאוס, זה איטי, זה פתאטי וזה לא מעניין. אני אוהד הפועל בכדורסל וכדורגל רק בגלל הסמל, לא בגלל שהמשחק שלה מעניין אותי.


רוצים לראות ספורט ברמה?! תראו NBA, ליגת אלופות וליגה אנגלית/ספרדית!
השב   •  12
53
הגאווה הצהובה08/02/2013 14:53
או ליתר דיוק לא יכנסו.

בנוקיה יש 11,500 מושבים,
כל השאר 3,000 ומטה. זה לא רציני, בחייכם. זה גמר גביע לא גביע טוטו
השב   •  10
52
זיו08/02/2013 14:22
אין מה לעשות, כרגע זה האולם הנורמלי היחיד בארץ, עם כל השנאה שלי למכבי. כל אדם רוצה שיהיו בגמר 11000 צופים ולא 5000. כשהיה גמר בין חולון לחיפה אז האולם היה מלא, וזה שהוא גדול איפשר לאוהדי שתי הקבוצות להגיע בהמוניהם. אם היית עושה אותו באולם של 3000, כל קבוצה היתה מביאה 1500 אוהדים בלבד. זה מה שאתה באמת רוצה? תחשוב שוב. ואל תשכח שבין 2000-2002 3 שנים ברציפות הגמר שוחק לא בנוקיה, אלא ברוממה, אשקלון ונהריה ובשלושתם מכבי ניצחה את ירושלים. דווקא ירושלים זכתה בארבעת הגביעים שלה בנוקיה, 3 מתוכם נגד מכבי, ואם לא השופטים היא היתה מנצחת את מכבי גם בגמר 99(עבירה שלא היתה של וולדמן על קטש למי שזוכר). ואגב בכדורגל חצאי הגמר והגמרים תמיד בר"ג, גם כשהוא היה האצטדיון הביתי של מכבי, ולא ראיתי אף אוהד כדורגל אחד בארץ שאמר משהו על כך, וגם שם מכבי הפסידה כמה פעמים בגמר ובחצי גמר, אפילו לקבוצה מהליגה השניה(הפועל ר"ג) כך שזה ממש לא קשור. אין מה לעשות, גם בכדורגל וגם בכדורסל צריך לערוך את חצאי הגמר והגמר באצטדיון הגדול ביותר.
השב   •  00
51
דוד08/02/2013 14:04
על איזה מגרש ניטרלי אתה מדבר לפני פחות מחודש היה משחק בין חיפה לתל אביב ברוממה נגמר 20 הפרש לתל אביב מכבי תל אביב יקרעו כל קבוצה בכל מגרש ושיחיו הקנאים ויסבלו
השב   •  10
50
אוסישקין חניון08/02/2013 14:00
כשמכבי שיחקו בר״ג גמר הגביע היה להפתעתך הרבה בר״ג וגם חצאי הגמר.
השב   •  10
49
אריק08/02/2013 13:29
איזה טור מלא הבלים.
השב   •  40
48
דרור08/02/2013 13:16
לפני שאתה בוכה כמו ילדונת תבדוק את המצב לפני.
השב   •  40
47
דור08/02/2013 11:28
הגזמת.
השב   •  121
שי08/02/2013 12:37
השב   •  20
עזה חניון08/02/2013 14:39
השב   •  12
46
ירקרק08/02/2013 10:50
שכחתי שר"ג זה 3 שעות נסיעה מתל אביב.. צביעות תקשורתית כרגיל.
השב   •  70
עידו08/02/2013 12:48
ר"ג זה האיצטדיון הלאומי.
איפה אתה רוצה שיעשו את המשחק?
גמר גביע המדינה צריך להיות באיצטדיון הלאומי של המדינה.
השב   •  04
תותחן ירוק מהכרמל08/02/2013 13:03
לא באמצע בני ברק ר"ג..
השב   •  40
45
אלי08/02/2013 10:47
לא יודע עד איזו רמה אבל הייתי אתמול במשחק וחיפה הרגישו כמו בבית

היה גם שלב שהובלנו ב-4 נק'' ועניין של מומנטום. אבל לא היה משחק אבוד מראש

ת"א זה במרכז הארץ. אי אפשר כל פעם לפי העולה לשנות את מיקום הגמר (שהעולות נקבעות כמה ימים לפני)

אז גם מלחה זה יותר ביתי/קרוב לתל אביבים. מחיפה לנסוע עד י-ם.

הפיתרון זה לדפוק את מכבי ת"א ספורטיבית (הם גם ניצחו אותנו ברוממה אז מה!)
השב   •  10
44
הצהוב הנתנייתי08/02/2013 10:28
באיזה אולם אתה רוצה לארח את זה בארץ? במלחמה 3000 מקומות? בקופסל בנתניה (בושה שבמדינה שקוראת לעצמה מדינה מערבית יש כאלה אולמות בכלל ולעיר שקוראת לעצמה בירת הספורט פחח), באשקלון? באשדוד? האולם היחיד שאיכשהו בינתיים אפשר לארח בו משהו זה רוממה החדש וגם מאוד התאכזבתי שהוא רק 5500 מקומות בירשולים תודה לאל בונים את הארנה ולפי איך שזה נראה באינטרנט הם בדרך לסיים אותו ואז יהיה לנו אולם 12 אלף מקומות שאפשר לארח בו משהו
השב   •  20
43
אודי08/02/2013 10:28
לצערי אני לא מסכים איתך נכון להיום אין היכל כדורסל מתאים יותר מנוקיה לארח משחקי גמר גביע.
בעוד שנתיים שלוש יושלם ההיכל החדש במלחה היכל של 15,000 מקומות ישיבה ואז הוא יהיה ראוי לארח את כל משחקי הגמר ולא משנה מי הקבוצות שמגיעות למעמד.
ברוממה יש היכל נחמד שמתאים לגמר גביע ווינר בתחילת העונה כרגע נוקיה לא נותן יתרון מיוחד למכבי כשחציו מלא בירוקים/אדומים .
גמר האליפות צריך להעשות בשתי משחקים לפחות בית וחוץ
השב   •  00
42
אריק הפועלחיפהלעד08/02/2013 09:55
יודע כמה פעמים נערך הגמר בר"ג ובלומפילד שהיו המגרש הביתי של הקבוצות ששיחקו גם בגמר?
מסתבר שזה דווקא כן קרה בכדורגל, אבל נכון להעביר את הגמר לאצטדיון שאינו ביתן של הפינאלסטיות.
השב   •  40
41
ירון08/02/2013 09:50
השב   •  01
40
הלב צהוב08/02/2013 09:33
אני אוהדת מגיל 8 ומסכימה עם כל מילה
השב   •  30
39
אשקלוני08/02/2013 09:25
גמר גביע המדינה בעונת 2001 שוחק בהיכל הספורט אשקלון והיה אחד הגמרים התחרותים והגדולים שהיו פה מספר המקומות באשקלון מתאים בדיוק
השב   •  10
38
צהוב08/02/2013 08:45
השב   •  40
37
מאיר08/02/2013 08:33
חיפה וי-ם במידה והם מגיעים לגמר זה האולמות שלהם, אז נייטאלי זה בוודאות לא
השב   •  21
36
כפיר08/02/2013 08:20
שמכבי תל אביב שיחקו במשך שנים באיצטדיון רמת גן
איפה היו נערכים משחקי חצי הגמר והגמר?
השב   •  41
דגל אדום08/02/2013 09:31
השב   •  11
35
הפועל08/02/2013 08:11
השב   •  13
34
צפוני כחול08/02/2013 08:05
האיש מנהל את הכדורסל הישראלי בפועל. על פיו יישק דבר. אין סיכוי שהוא יוותר על יתרון כלשהו לטובת קבוצתו. וכל גמדי האיגוד סרים למשמעתו. והירוק מתגובה 33 צודק: לא חבל על כל הכסף? תנו למכבי אליפות וגביע כבר בספטמבר. כל השאר זה פארסה אחת גדולה. הקומדיה האלוהית של שימון.
השב   •  41
שי08/02/2013 08:33
קבוצה שמפרקת את הליגה ומסיימת אותה עם הפרש של 10 נקודות מהמקום השני זכאית לגביע האליפות גם ללא משחק גמר.
אנחנו פשוט 4 רמות מעל שאר הליגה והסיבה היא אחת.
אנחו מתעסקים בכדורסל ולא בבכי וקונספירציות.
האמת שהליגה רק הורסת למכבי, לשחק בתת רמה הזו, בליגה אשפה עם קבוצות פח ואז לשחק מול קבוצות באירופה.
השב   •  00
זורבה08/02/2013 10:00
מה הסיבה? תגיד עוד פעם? אולי הסיבה היא שזו הליגה היחידה בעולם ובהיסטוריה שלקבוצה אחת תקציב כפועל מכל שאר הקבוצות ב י ח ד ? ? ? חתיכת צבוע אפס.
השב   •  10
33
רוצי שמוליק08/02/2013 07:38
40 שנה קבוצה לוקחת אליפות?
קבוצה שלוקחת כל שחקן מכל קבוצה?
סדרות גמר שנערכות באולם הביתי?

לא משעמם לקחת אליפות וגביע 40 שנה ?
בשביל לקיים תחרות אם אלה התוצאות?
אפשר להעביק לכם גביע ואליפות בספטמבר
משעמם.
השב   •  53
32
לא נראה טוב08/02/2013 02:08
הלוואי שהיה אחד כזה. אבל חייבים לבנות עוד אולם מרכזי במרכז הארץ שישמש את הנבחרת ומשחקי הכרעה פשוט חובה. איפה יארחו אם לא? באולם היובל המכוער בהרצליה? ינדדו עד נהריה? כל המנטליות סביב הענף הזה לוקה בחסר. כמה משעמם היה לראות היום את מכבי מניפה עוד גביע. היחידים שנראים נלהבים הם השחקנים החדשים. אבל מכבי טובה ובצדק. העניין הוא שהליגה לא עושה דבר בכדי לקדם את שאר הקבוצות. הלוואי שחיפה תשאיר את רוב הסגל שלה ובטח את המאמן שלה לשנה הבאה. פול סטול שחירב את המשחק היום צריך ללכת. אבל כמה שרציתי משהו אחר היום בערב. אבל הקבוצות פה בארץ כל כך לא מורגלות לזכות במשהו.שאם ויש להן הזמנות הן עושות במכנסיים. חבל זה חייב להשתנות. איך הגיוני ששחקן לוקח שלשה מכמעט חצי מגרש שתי דקות לסיום? באסה. ובלי קשר, חובה אולם נייטרלי. גם לא רוממה כי חיפה כנראה יהיו בגמר. אולם כמו איצטדיון ר"ג. מיועד למשחקים נייטרלים.
השב   •  40
31
יוני08/02/2013 01:27
הגביע נועד למשחק גמר אחד..האליפות חייבת להיות מוכרעת בסדרה שיתרון הביתיות לקבוצה שהשקיעה כל השנה וסיימה במקום הראשון..אל תמציא קיצורי דרך !!
השב   •  20
30
ששון08/02/2013 01:11
שיתרון הביתיות לקבוצה שסיימה במקום הראשון בליגה ?? במשחק אחד לא ניתן לקבוע אלופה וזה רק נגד מכבי..
השב   •  20
רוצי שמוליק08/02/2013 07:34
סדרת גמר?
מה לגבי לא לקחת שחקנים מקבוצות אחרות ולייבש אותם על הספסל?
מה עם ליגה יותר תחרותית?
למה לא לשחק ברוממה?
למה לא לשחק במלחה?
השב   •  31
29
Mens Rea08/02/2013 01:03
מה שמשנה זה בעיקר, אם לא רק, כמות הקהל. אם לחיפה היה פחות, זה אולי בגלל שיש לה פחות אוהדים.
מעבר לכך, כפי שאמרת וברור, המטרה היא כמה שיותר קהל, ומה לעשות שביד אליהו נכנסים פי 2-3 משאר האולמות שנזכרו?
ומה אמרת לגבי הכדורגל? שכחת שגמר גביע המדינה נערך באיצט'' ר"ג, שהיה במשך כמה שנים המגרש הביתי של מכבי?
השב   •  10
28
מכביסט08/02/2013 01:00
רוממה היום לא נייטרלי וגם קטן בלמעלה מפי שניים מנוקיה, מלחה מיושן, לא ממוזג ומכיל פחות מ-3000 מקומות כאשר אפילו לא כולם מקומות ישיבה, האולם בנהריה אפילו קטן יותר. מה אתה רוצה? אולם הפחים? גן נר? אולי כפר בלום? אילת?
עזוב.. בוא נעביר את גמר הגביע למתנ"ס העירוני של באר טוביה ונסגור עניין..
השב   •  40
רוצי שמוליק08/02/2013 07:35
השב   •  10
27
הרשלה08/02/2013 00:56
השב   •  30
26
Snufkin08/02/2013 00:52
אבל ככה יהיו פחות הכנסות, וכל מה שמעניין היום זה $
השב   •  11
25
Snufkin08/02/2013 00:51
השב   •  00
24
מתן08/02/2013 00:42
ב-2001 הגמר התקיים ברוממה, וב-2002 באשקלון. נחשו מה? מכבי ניצחה!
חוץ מכיווץ כמות הקהל ביותר מחצי זה לא יביא שום דבר.
השב   •  20
23
אנטי08/02/2013 00:41
למה כשמכבי מסיימת מקום ראשון בליגה(בפער ענק מהמקום השני) היא משחקת משחק אחד על האליפות? למה לתת יתרון לקבוצות אחרות בליגה?
השב   •  122
מסינה08/02/2013 07:12
השב   •  11
שי08/02/2013 08:28
תחקקו חוקים הזויים, תגבילו.
כל זה לא יעזור מכבי תפרק את הליגה גם עוד 40 שנה.
והסיבה היא אחת, מכבי עובדים ולא בוכים.
זה שבאירופה קבוצות מחתימות שחקנים של מכבי בכסף גדול לא שמעתי את שמעון בוכה.
עובדים ולא בוכים.
השב   •  11
יובל08/02/2013 09:07
מה הקשר בין גמר גביע לאליפות?
גמר גביע תמיד משחק אחד בכל מקום לעומת אליפות שמוכרעת בסדרות בכל מקום חוץ מבישראל.
תתחילו לבנות מסורת כמו מכבי .
השב   •  31
22
רוני - משתין באושיסקין08/02/2013 00:35
כמו עכשיו..
השב   •  72
21
גיא08/02/2013 00:25
בשנים בהן שיחקה מכבי ת"א כדורגל באיצטדיון ר"ג, משחקי חצי הגמר והגמר של גביע המדינה בכדורגל נערכו שם, גם עם מכבי ת"א.
השב   •  50
20
צהוב08/02/2013 00:21
השב   •  00
19
אחד08/02/2013 00:20
הוציא את יד אליהו
כולם קטנים ונראים רע
לי אישית אין בעיה שמכבי ישחקו בגמר במקום נייטרלי ואני די בטוח שכך חושבים גם שאר האוהדים
מכבי זוכה בגביעים שלה לא בגלל הביתיות
השב   •  10
18
צהוב08/02/2013 00:20
תתמקד בעיקר,גם באשקלון לקחנו גביע!
השב   •  40
17
פאפי08/02/2013 00:15
למה שקבוצה שסוחבת את כל הפח הזבל הזה שנקרא הליגה הישראלית בכדורסל תארח את גמר הגביע
ובכלל זה כלכך לא ספורטיבי גם כן האיגוד בדוק דואג למכבי בגלל זה הוא כנארה אירגן סדרת גמר של משחק 1 שידועה בערך הספורטיבי הנעלה שלה
בקיצר אל תזיין תשכל מר כותב
השב   •  21
16
אחד שיודע08/02/2013 00:14
זה האולם הכי גדול בארץ. שיבנו עוד אולם בסדר הגודל הזה ואז יהיה על מה לדבר. אפשר לחשוב שמכבי מפסידה בליגה/גביע משחקי חוץ בסיטונות.

מה שונאי מכבי בתשקורת חושבים, שאלפי אוהדים צהובים לא יבואו לחיפה/ירושלים ווטאבר מקום שבו יערכו את הגמר?
השב   •  10
15
מיכאל08/02/2013 00:11
ברור שאתה צודק אחי כי זה יהיה הכי ספורטיבי בעולם לתת לקבוצה שכרגע נמצאת תחת מכבי בטבלת הליגה בהפרש של 5 הפסדים לארח בביתה אתה יודע מה יש לי פתרון עוד יותר ספורטיבי בשבילך בוא נוותר על הפלייאוף ופשוט נכתיר לאלופה את הקבוצה שתסיים במקום השני בסיום הליגה הסדירה זה מספיק ספורטיבי בשבילך פשוט בושה אני שומע את כל השדרים שאומרים שצריך להעביר את הגמר לרוממה בשם הספורטיביות וזה פשוט מגעיל אותי כל הליגה פה כבר הפכה לבדיחה פשוט תחליטו שלמכבי אסור להיות אלופה וזהו תשללו ממנה את התואר ותנו אותו לקבוצה שתסיים במקום השני
השב   •  41
משה זוכמיר ה-308/02/2013 12:13
השב   •  31
14
אוסישקין חניון07/02/2013 23:57
אני מבכים איתך שהגמר צריך להיות כל פעם במקום אחר כי א. זה הרבה יותר ספורטיבי ב. זה יגרום לכדורסל לצאת לכל הארץ ולא להשאר בגבול ירושלים-תל אביב.
גם אם לפעמים המשחקים יהיו במקומות פח צריך לקבוע קריטריונים לאולם מתאים ולנסות לשחק במקומות שדווקא אין בהם כדורסל (כמו שעושים ביורוליג- ברלין ולונדון). הבעיה שלי זה שכל זה נובע רק משנאה למכבי ולא מרצון לתקן פה משהו, ולהגיד "אף אחד לא פצה פה" זה שטויות ונסיון להתרסה

לגבי האליפות, הגמר צריך להשאר בנוקיה כל עוד אין סדרות, כי בכל מקרה מכבי בדר"כ מסיימת ראשונה וגם אם לא, כל הקבוצות כמעט רוצות שיטה לא ספורטיבית בעליל אז שלא יבכו על פייר ולא פייר
השב   •  50
13
מישו07/02/2013 23:52
כמות הצופים אולי תרד,אולי.
אבל אם לספורט אין ערך ספורטיבי,ותסכים איתי שלכדורסל שלנו אין יותר מידי ( ראה את הוספת 6 הזרים במיוחד למכבי) אז מה הטעם בו?
השב   •  77
מכבי לנצח08/02/2013 00:02
בבקשה רדו ללאומית. זה שאין לכם שום שאיפות לאירופה ובקושי יש לכם גרוש ללירה (לדעתי גם אף ספונסר שמכבד את עצמו לא יתרום לכם, קהל שמבזה את המדינה), לא אומר שצריך עכשיו להרוס את הקבוצה היחידה בארץ שמביאה גאווה באירפה ומשחקת ברמות הכי גבוהות.
השב   •  23
מכביסט08/02/2013 01:07
בארץ החליטו שספורט זה קומוניזם. צריך להיות שיוויון גם באופן מלאכותי.
כדי להצליח בספורט צריך להשקיע, בשביל להשקיע בימינו צריך כסף, בנוסך להתמדה ועבודה נכונה. בחיפה עושים את זה טוב מאוד העונה והם מאיימים על מכבי (לא ברמה שווה פשוט כי אי אפשר להדביק פער מאחד מהמועדונים הגדולים באירופה במחי כף). במקום להתלונן כל הזמן על "אובדן הערך הספורטיבי" (אמירה מגוחכת, מכבי פועלת בצורה הכי נכונה בזמן שהשאר מרקיבים. זה לא חוסר ספורטיביות, זה דוגמה למופת), תעשו משהו, תחפשו אנשים שישימו כסף או שפשוט תהיו מודעים למימדיכם.
השב   •  11
12
רועי07/02/2013 23:51
אולי תצא מהקופסא של הביקרותיות ותפעיל את השכל כל אחד רואה את היכל נוקיה כמקום ראוי לגמרים וגם זה מכבי זה לא הפועל השנואה
השב   •  101
11
ארז07/02/2013 23:51
כי אין בארץ כדורגל אז שום דבר לא קורה בענף החובבני והכושל הזה .

זה כ"כ פאתטי שהתקשורת דוחפת בכח את הכדורגל המשעמם לכתבות של הכדורסל.

לכתבי הכדורגל אין מה לכתוב על כדורגל מבחינה מקצועית אז הם מתעסקים בצ''צינים גזענות ורכילות ומאוד מקנאים שבכדורסל יש משחקים טובים רמה גבוהה קהל מצויין והרבה עניין .

כי אין בארץ כדורגל אז שום דבר לא קורה בענף החובבני והכושל הזה .

זה כ"כ פאתטי שלכל כתבה של כדורסל דוחפים בכח את הכדורגל המשעמם שלא שווה כלום.

לכתבי הכדורגל אין מה לכתוב חוץ מצ''צינים גזענות ורכילות אז הם מקנאים שבכדורסל יש משחקים טובים רמה גבוהה קהל מצויין והרבה עניין .
השב   •  36
שחר08/02/2013 13:47
הצעה ידידותית- אתה בטח כבר נושק ל-40 וזה הדבר היחיד שאתה נושק לו, ממליץ לך בחום לעזוב את הבית ואת ההורים המחבקים (או בעצם במקרה שלך אולי לא)ולמצוא לך אישה ובכך להתחיל חיים חדשים ללא כל מרמור אותו אתה וחברייך נאלצים מידי יום להוציא על ענף הספורט הפופולרי בישראל. תודה ושבת שלום
השב   •  11
אדום בדם08/02/2013 21:01
כמה שאתה צודק הבנאדם הזה פשוט חסר חיים כל כתבה חופר כמה הכדורסל פופולרי והכדורגל לא מעניין הבנאדם חי בסרט
וזה לא הוא והחברים שלו זה הוא לבד הוא כל פעם משנה את השם וכותב דברים על הכדורגל כמה שהוא ענף כושל ולא מעניין תן לו לחיות באשליה הוא בנאדם חסר חיים
השב   •  10
10
TBF0607/02/2013 23:50
כרגע נוקיה הוא האולם הטוב בארץ, ולכן צריך לשחק בו את הגמר. נניח ומכבי ת"א כדורגל הייתה מארחת באצטדיון ר"ג העונה בגלל שיפוצים בבלומפילד. גם במקרה הזה היית ממליץ להעביר את הגמר למקום אחר? כשתיבנה הארנה בירושלים אז תוכל לבקש להעביר, אבל עד אז, בתור שונא מכבי מושבע אני אומר לך שאתה טועה.
השב   •  70
9
חיים אזולאי07/02/2013 23:45
אך עם זאת חשוב להדגיש,היכל נוקיה הוא אולם הכדורסל הגדול ביותר בישראל(אלא אם כן רוממה בחיפה פחות או יותר אותו הדבר),לדעתי בעונה הבאה ישקלו במנהלת הליגה להעביר את הגמר באמת לחיפה או אפילו ל"ארנה" בירושלים(אם תסתיים הבנייה עד אז).

לאורך שנים טענתי כמוך שזה נותן יתרון גדול למכבי המגרש הפרטי שלהם,אבל בשנה זה כבר כנראה יתקיים במקום אחר בישראל.
השב   •  43
Snufkin08/02/2013 00:56
רוממה 5,000 נוקיה הוא 11,000
השב   •  31
מכביסט08/02/2013 01:10
זה פחות מחצי ממה שיש בנוקיה. למרות שראוי לציין שהוא מחודש ומשופץ, בנוי נכון עם אקוסטיקה טובה ואווירה דומה לקולג'' (רק בגודל מוקטן)..
השב   •  10
8
עידן07/02/2013 23:44
לא הגיוני דבר כזה , אין אתגר כבר .
באירופה לא סופרים אותם ובארץ הם דורסים כול מה שזז
זה הכול פסיכולוגי
יש להם סגל עלוב וזה ממש מוזר
השב   •  2318
מכביסט08/02/2013 01:13
ראשית, מכבי לא הרסו את הכדורסל בארץ, את זה עשו אלה שנתנו למכבי לברוח ועם המעבר למקצוענות (למרות המעמד הרשמי, קבוצות רבות בארץ לא ממש מתנהלות בסדר ובמקצוענות).
שנית, להגיע שבאירופה לא סופרים את מכבי, אחד מ-4-5 המועדונים הגדולים ביבשת להזכירך, זה פשוט חוסר הבנה. הסגל העונה של מכבי בינוני (לא עלוב) ביחס לשלב הטופ 16 ביורוליג, אבל אם מסתכלים בקנה מידה מקומי ושל יורוקאפ לדוגמה מכבי (וחיפה אגב) פשוט טובים משאר הליגה. זה לא הכל פסיכולוגי, זה בעיקר מקצועי..
השב   •  39
7
עדי07/02/2013 23:44
כאילו, לא משנה מה יקרה, תמיד יהיה לכתבים מה להגיד עליה, ולמה זה לא הוגן ולא פייר ולא יודע מה עוד. עצוב שלא יודעים להפסיד בכבוד וממציאים תירוצים כל הזמן.
השב   •  61
6
יאללה מכבי!07/02/2013 23:40
אם מכבי חיפה הייתה מנצחת בנוקיה לא היית אומר כלום.
פשוט אתה מתוסכל מזה שמכבי תל אביב הם הקבוצה הכי טובה וניצחה את חיפה. כמות הצופים תרד בהרבה אם זה לא יהיה בנוקיה.
השב   •  102
5
ירוק עד07/02/2013 23:40
איפה אתה רוצה לקיים את המשחק?!? איפה יש אולמות ראויים למעט נוקיה? אולי בירושלים, ואל תשכח שת"א זה בכל זאת "אמצע הדרך", לדוגמא אם אשדוד היו עולים לגמר ע"ח מכבי, כך שאני בטוח שלפחות עבור אוהדי חיפה אין בעיה עם קיום המשחק בנוקיה.
השב   •  124
4
הסקורר הסוקר07/02/2013 23:37
עד שלא יבנו פה אולם נייטרלי שיהיה רק של גמרים פלייאוף, ושל נבחרת ישראל כלום לא ישתנה פה
השב   •  111
3
אוהב ספורט07/02/2013 23:31
אני לפעמים לא מצליח להבין כתבים.

האם הכתב יוכל להסביר לי משפט כמו "בניגוד לעבר, יש בארץ יותר ממגרש אחד הראוי לארח את גמר הגביע, מלחה, רוממה ואפילו האולם בנהריה הן אופציות נהדרות"

איך אפשר להשוות בין אולם של כמעט 12 אלף מקומות לאולמות של 2000-5000 מקומות? זה גמר גביע, ולרמות שזה מתסכל ומעצבן שהגמר נערך באולמה הביתי של מכבי, הרי ברור שבגמר הגביע ישחקו באולם הגדול ביותר, כיאה לגמר.
השב   •  256
יואב08/02/2013 19:29
כשמכבי תל אביב שיחקה ברמת גן אז העבירו את גמר הגביע?
תמיד משחקים במגרש הכי גדול
השב   •  00
2
אלירן עטר07/02/2013 23:30
עדיף לשחק בשכונה מאשר במלחה
השב   •  20
1
דודי07/02/2013 23:29
בכדורגל משחקים את חצאי הגמר והגמר במוצמוץ
השב   •  110
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP