יום שישי, 11.04.2025 שעה 06:45
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

זו לא הנבחרת, זו הייתה הפועל יהוד

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: התוצאה משקרת. ישראל שיחקה בונקר, הפינים שלטו והמערך כשל בגדול. כך אלי גוטמן מתכוון לנצח את פורטוגל?

תסלחו לי, זו לא הייתה נבחרת ישראל, זו הייתה הפועל יהוד המחודשת. יסלחו לי השחקנים והמאמן, כך נבחרת ישראל לא צריכה לשחק. שיטת הבונקר חלפה מהעולם הזה ומבחינתי מי שמפחד ולא מעז בסופו של דבר מפסיד.

הנבחרת שלנו אמנם ניצחה, אבל התוצאה משקרת. ב-90 אחוז מהזמן הפינים שלטו במרכז השדה והנבחרת שלנו רק הסתגרה והעיפה כדורים. המערך כשל ובגדול. השחקנים בכחול לבן לא הצליחו להניע כדור יותר מדקה ברציפות. שחקני הכנף, שאמורים לתקוף כל הזמן במערך עם שלושה בלמים כמעט ולא עשו זאת, ושני החלוצים, עדן בן בסט ותומר חמד, שיחקו כאחרון הבלמים. לא ייתכן שהחלוץ המרכזי יבלה יותר ברחבת ההגנה מאשר ברחבת ההתקפה.

אני עוקב אחרי הנבחרת במשך שנים רבות ומשחק כזה עלוב לא ראיתי הרבה זמן. שהניצחון הזה לא יטעה אתכם - אם נשחק כך מול פורטוגל ולא נעז, נצא מופסדים ובגדול. אל תשכחו, גם תיקו לא טוב מול פרטוגל.

ביבראס נאתכו (משה חרמון)
ביבראס נאתכו. כך רוצים לנצח את פורטוגל? (משה חרמון)
 

בשיטה כמו שהנבחרת שיחקה, לחזור אחורה כשהכדור אצל היריבה, חייבים לשחק שחקנים התקפיים ומהירים בשביל היציאה למתפרצות. אי אפשר לשחק בונקר ולצאת למתפרצות עם שחקנים איטיים כמו תומר חמד, ביברס נאתכו, מהראן ראדי, גל אלברמן ובן בסט. בשביל לצאת למתפרצות צריך שחקנים מהירים כמו עומר דמארי, איתי שכטר או אלירן עטר. מה שווה מתפרצת אם היא איטית?

אני מבין שנגד פורטוגל גוטמן מתכנן בונקר ואולי לגנוב ניצחון. שיחקתי 12 שנים בנחברת ומעולם, גם נגד ספרד וצרפת, לא שיחקנו בונקר. תמיד רצינו לשחק כדורגל התקפי כדי שהקהל יהנה. תמיד ידענו שכדורגל משחקים בשביל הקהל, בשביל לשמח אותו. בונקר כמו נגד פינלנד מבריח את הקהל וגורם לנו לא ליהנות, אפילו שניצחנו.

לכתבה זו התפרסמו 279 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 279 תגובות ב-219 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
219
רון10/02/2013 15:49
מי שטוען שחלוצים לא צריכים לעשות הגנה כנראה לא ראה איך מסי ופדרו משתוללים על הבלמים של היריבה כשהכדור לא אצלם
השב   •  01
218
אשדודי של פעם09/02/2013 13:59
כל מילה בסלע, היחיד שראוי לאמן את הנבחרת בלי ספק!
השב   •  10
217
rafa09/02/2013 13:00
והרי זה מה שגוטמן אמר. אבל הפרשנים מקשיבים רק לעצמם,ולמרות שישראל התגוננה ופינלנד שלטה ברב המשחק,היא ירדה מנוצחת, אנשים שכחו את המשחק המפורסם נגד צרפת, שבו ניצחנו 3:2 את צרפת,בצרפת.! אז לא שיחקנו בונקר.?
השב   •  00
216
רז08/02/2013 11:15
אבל אני עוד יותר לא מאמין שעם מאמן אחר נעשה את זה
תנו לברקו צ''אנס מה כבר יכול לקרות?! להזיק יותר אי אפשר
השב   •  01
רפי08/02/2013 15:03
שיאמן קודם כל קבוצה בוגרת אחת בחיים שלו
השב   •  10
215
רפי08/02/2013 10:51
נכון שחקת המון שנים בנבחרת אבל לא הגעצ איתה לשום תוצאה אז מה אתה מקשקש. נכון הנבחרת שיחקה לא משהו, אבל תהיב צנוע הרי גם כשאתה שחקת לר העפלנו לשום מונדיאל או משהו דומה לזה. קל לדבר וקל לבקר מאמנים כשאתה לא אימנת בחייך ולו קבוצה בוגרת אחת.
השב   •  00
214
ירוק חיוור07/02/2013 22:26
השב   •  00
213
מיכאל07/02/2013 19:48
לפני כמה חודשים הוחלט על ביטול ההגבלה על כרטיסי נוער,חיילים ונשים.ומה עם הנכים?- רובנו חיים בצמצום רב ושכרנו נמןך פניתי להתאחדות בנושא זה לפני כחודש ללא תגובה.אני מצפה מההתאחדות שתתן דוגמה בנושא לקבוצות ותוזיל את משחקי הנבחרת לנכים.
מי ירים עבורנו את הכפפה?
השב   •  20
212
מיכאל07/02/2013 19:41
לנבחרת פורטוגל יתרון מוחלט על פני הנבחרת שלנו איך מצמצמים פערים? משחקים על היתרון היחסי בתוך הנבחרת.ההתקפה של הנבחרת טובה לאין שיעור מההגנה ולכן יש לתת ביטוי ליתרון יחסי זה. את זה מבין גם אחד שיש לו מושג או שניים בכדורגל-סר אלכס פרגוסון שיוניטד שלו סובלת מבעיה זהה אך הוא מאמץ שיטה התקפית ביותר לפתרון הבעיות בהגנה.
גם בנבחרת ישראל בכדורסל יש יתרון בולט של הקו האחורי על זה הקדמי וחלק ניכר מההצלחה שלה לאורך השנים הוא יכולתה למקסם את היכולות של הקו האחורי. בקיצור חבר''ה צריך לשחק הפוך ממה שמתוכנן- התקפי.
השב   •  00
211
אולטראס 1972 יהוד07/02/2013 19:39
אריה חביב, חזום חזום, אהרון ויזן, שאול ששון, שלמה ששון, ישראל ששון, יהודה דוגאש ,פיני דרורי משה שבת, שלמה חביב , שלום רוקבן. ( מחליפים: משה טובול, הרצל שאול, רונן וצר,) מאמן: צביקה רוזן.בטוח מנצחים את פורטוגל 0:0.
השב   •  00
סופר מריו08/02/2013 09:45
שלום אני תושב יהוד. בבקשה תגיד לי מי אתה יש לך ידע מאוד טוב
השב   •  00
210
יוסי07/02/2013 19:32
כרגע הכי חד.לא צריך ליהיות מאמן נבחרת בשביל לדעת !!
השב   •  00
209
אחד העם07/02/2013 18:52
השב   •  00
208
אריה ירוק07/02/2013 18:24
השב   •  00
207
אוהד ביתר נורמלי07/02/2013 18:21
זו פשוט חוצפה למכור לנו מנוי ל-3 המשחקים הבאים של הנבחרת. רוב האוהדים רוצים רק את פורטוגל אז למה אנחנו חייבים לקנות מנוי ואי-אפשר לקנות כרטיס רק לפורטוגל? עם איך שהנבחרת נראית אני לא רוצה לראות אותה. אני לא בא לעודד אותה. אני רוצה לראות את רונאלדו ונאני-זה כדורגל אמיתי ואיכותי. מצטער, אבל זה המצב. אז למה מכריחים אותי לקנות כרטיסים גם נגד לוקסמבורג ואזרביג''אן שהמשחקים האלה יהיו בגארבג'' טיים שכבר יהיה ברור שהנבחרת לא תעלה.
ברקו-תעזור לנו, תפנה להתאחדות. זה לא ייתכן.
תודה, שחקן ענק.
השב   •  10
206
samuel07/02/2013 17:58
הנבחרת משחקת ככה בגלל קורנפיין
השב   •  00
205
messi07/02/2013 17:55
השב   •  11
204
חיים דורמן07/02/2013 16:00
כמדומני שהרצל שאול עדיין מאמן ומתעסק בכדורגל
השב   •  10
יובל09/02/2013 20:39
צודק הוא מאמן בהכח את הנוער אם אני לא טועה, אחלה בנאדם.
השב   •  00
203
יהודיה, יהודיה ,יהודיה.07/02/2013 14:48
השב   •  20
202
מטפסי הגדרות.07/02/2013 14:33
השב   •  10
201
ניר כהן07/02/2013 13:59
הרצל שאול האגדי!
השב   •  11
סבסטי07/02/2013 14:26
השב   •  00
מאחורי השער.07/02/2013 14:49
השב   •  00
נתי לודקוביץ07/02/2013 15:57
היה גם את חביב, רוקבן.. קבוצה נפלאה!
השב   •  00
200
שלום צימרינג07/02/2013 13:51
המשחק של הנבחרת כמו שאמר אתמול שרף לא דומה לכלום לדעתי היינו יכולים להכנס אתמול לספר השיאים של גינס כבונקר הגדול בכל הזמנים.אילו המשחק היה אתמול מתנהל באותה שיטה מול ברזיל של 1970היינו מקבלים 6-7 חתיכות. גם מול פורטוגל נקבלל דעתי עם הבונקר 3-4 חתיכות. לכן חייבים לשחק גם התקפי למרות ההבדלים הברורים בינינו לבין פורטוגל. בכל מקרה בונקר לא יעזור רק יזיק.
השב   •  00
199
Yani07/02/2013 13:08
לא משנה מתי איפה ולמה גם עם מסי ניימאר ופלקאו פורטוגל יפרקו לנו צורה אין לנו נבחרת אין לנו שיטה אין לנו כדורגל! מוזר שבתקופה שיש ים ליגיונרים אנחנו נראים כמו נבחרת שכל קשר בינה לכדורגל מקרי בהחלט
השב   •  10
198
שיר. א07/02/2013 12:55
הפתעה מדהימה, שיסבלו ויחיו הקנאים למינהם, והנבחרת שוב תהיה בתמונת העליה למונדיאל.
השב   •  11
197
רוני07/02/2013 12:43
הוא מניה בטוחה ויתן שקט להגנה, יחד איתו טל בן חיים ועוד 2 ליגיונרים משופשפים, אולי רמי גרשון ודן מורי, אין לנו מגינים מספיק פיסיים ומהירים.

אאואט מעבר לשיא, סוס זקן. אם כבר אז דני עמוס או ברק לוי.
מה מליקסון עושה בנבחרת?
רפאלוב צריך לפתוח לצד נאתכו וערן זהבי ויש מקום לתת לבניון.
בחוד חמד ובן בסט כי אין ברירה וגם שניהם חסונים שזה טוב, שכטר מחליף ראשון.
השב   •  00
196
איטלקי07/02/2013 12:38
עם 11 שחקנים בהגנה .גוטמן על זה חשבתה ?
גם אם ברזיל ישחקו עם 11 בהגנה בונקר לא ינצחו את פורטוגל ואתה גוטמן מצפה מהבלרינות שהזמנתה לעשות בונקר ולנצח .הצחקת את רונלדו והחברים שלו הם פשוט יתעללו בשיטה שלך ואתה תקפל את הזנב בין הרגליים ותיעלם מהכדור רגל הישראלי לצמיתות
השב   •  20
195
איטלקי07/02/2013 12:29
ישראל חייבת לשחק התקפי עם קישור מהיר שיהיו 4 קשרים 3 התקפיים ואחד קשר אחורי ו2 חלוצים מהירים שכטר ועטר .
בתצוגה של אתמול גוטמן ביזה את ישראל נראנו כמדינה פרמטיבית שמעיפה כדורים לכול עבר .לצערי הרב לטל בן חיים הבלם מליקסון נתכו אין מקום בנבחרת ישראל חלשים ולא מצדיקים את הזימון .מר גוטמן אם אתה לא ווינר בנשמה אז התפקיד לא מתאים לך עדיף לשחק כנבחרת שמעיזה ואף להפסיד .ולא לשחק בונקר וגם להפסיד אתמול נצחנו ממש בנס השיטה לא עבדה לא תצליח לעצור את פורטוגל בשיטה שלמעשה כשלה .אני אישית לא אקנה כרטיס לי ולשלושת הבנים שלי כדי לבוא ולראות נבחרת מבוהלת מפורטוגל .
הגיע הזמן שיבינו בארץ להחדיר לשחקנים שהנבחרת לא נופלת משום נבחרת בעולם משחקים 11 מול 11 ועם רצון ויונריות אפשר לשחק שווה בשווה מול כול נבחרת .אבל כשמאמן מתרגל שיטת בונקר פשוט מאוד הוא הורס את השחקנים את המורל לנצח ומשדר פחד שהנבחרת לא מסוגלת לשחק התקפי .אדון גוטמן עליך להתפטר ואל תצפה מהאוהדים להגיע בהמון כי הורדתה את החשק לכולם לראות את הנבחרת .אולי יגיעו ילדים כדי לראות את רונלדו ולא את הנבחרת .
השב   •  20
194
אור07/02/2013 12:26
השב   •  00
193
נשמה ..07/02/2013 12:25
השב   •  00
192
נשמה ..07/02/2013 12:23
צריך להיות אומן כדי להפוך שחקנים טובים לשחקנים שמשקים בליגה שניה ..
השב   •  00
191
זה אני07/02/2013 12:17
השב   •  10
190
ביתרי בדם מכבי כדורסל07/02/2013 12:14
צודק מאה אחוז. הנבחרת נראית פח,גוטמן הביתה!
השב   •  00
189
בנו האדום07/02/2013 12:05
ראית מישוהו שמח כמהו על המגרש? הלואי היה .
השב   •  10
188
אוהד07/02/2013 11:45
הוא לא חיפש להרשים כדי שיגידו איזה יופי הנבחרתצ שיחקה במשחק ידידות הוא תירגל את השיטה היחידה שאפשרית נגד נבחרת גדולה פי כמה על ישראל.
אין מה לעשות רק כדורגל מכוער יכול להוציא אולי משהו מהמשחק הזה.
השב   •  11
187
אבי רן כלב ירוק07/02/2013 11:44
להעיף אותו מייד עם כל חיפה 0000
השב   •  12
186
דוד טל07/02/2013 11:44
השב   •  00
185
אדום בלב07/02/2013 11:40
רונלדו בועט, ושוב אריה חביב מציל את הנברחת אריה חביב מגלגל את הכדור לארון ויזן ארון ויזן מוסר לשלום רוקבן שלום מקפיץ את הכדור ותופס אתו על הצוור שלום רץ עם הכדור לאורך כל המגרש מגיע לשוער של פורטוגל מוריד את הכדור בועט וגול . אחת אפס לנבחרת ישראל על פורטוגל
השב   •  20
184
אדי07/02/2013 11:37
השב   •  01
183
דני07/02/2013 11:29
אייל היית שחקן גדול אבל מאמן קטן אתה פשוט לא מפרגן לגוטמן ממניעים אישיים ואתה מדבר מגרונה של אסיאג. פשוט בושה
השב   •  11
182
אש07/02/2013 11:09
בכדורגל צריך תוצאות. ראינו איפה היופי של הדור שלו הביאו את ישראל. לתבוסה כפולה מול דנמרק ואי העפלה לטורנירים גדולים.
השב   •  22
181
עופר07/02/2013 11:09
היית שחקן ענק, בדור ענק, שיחקתם כדורגל יפה, ולא הצלחתם להעפיל בזמן שנבחרות שהיו משמעותית פחות מוכשרות ופחות "טובות", העפילו.

תן לגוטמן לעבוד!
השב   •  20
ציוני07/02/2013 15:21
כולם להיתעורר אין ולא היה כדורגל בישראל רק חלטורות וסיגל זה אנו נראים כל!
השב   •  01
180
R,c07/02/2013 10:54
השב   •  00
179
שפוי07/02/2013 10:53
השב   •  00
178
לולו07/02/2013 10:30
השב   •  10
177
לולו07/02/2013 10:29
השב   •  10
176
ציקי07/02/2013 10:28
איל כל מילה 10 נכון אבל תן צ׳נס לשחקנים יש שם שחקנים שלא היה ים זמן בניבחרת ישראל סבלנות
השב   •  00
175
עמוס07/02/2013 10:23
שצ׳לסי לקחה שנה שעברה את ליגת האלופות דרך משחק הגנתי, ויוון לקחו אליפות אירופה ככה
השב   •  30
תותחן עצוב07/02/2013 11:04
השב   •  10
174
אדום אדום07/02/2013 10:18
השב   •  30
של אוהד הפועל07/02/2013 11:28
השב   •  00
173
קובי07/02/2013 10:13
איפה הימים הפועל יהוד סעדיה חתוכה אין אגדות כאלה ולא יהיה
השב   •  00
172
קובי07/02/2013 10:11
מי שמדבר על הפועל יהוד אבקש בכבוד
השב   •  00
171
אבי07/02/2013 09:58
ברקו אתה גדול כל מילה בסלע
השב   •  03
170
אלי07/02/2013 09:53
מליקסון נאתכו וראדי נכשלו חמד לא מתאים ושיר צדק כיאל וזיו הם כשלון גדול יש לישתמש בחלוצים דמרי עטר בסט דודו ביטון עמאשה טל בן חיים ברק יצחקי רפאלוב דור מיכה זהבי שפונגין שיש מורי איתן טייב טל בן חיים קנדה ריקן קובי מויאל ראלי
השב   •  10
169
חכם מימון07/02/2013 09:45
השב   •  00
168
ניק מרשל07/02/2013 09:43
1)הנבחרת הצעירה מוכשרת יותר מהבוגרת.
2)גיא לוזון,הוא המאמן הישראלי הכי טוב כרגע
השב   •  14
167
קובי07/02/2013 09:43
קבוצה ונבחרת זה שני דברים שונים וגוטמן יכול להיות מאמן טוב לקבוצה לא לנבחרת. בחירת השחקנים שלו לא טובה והמערך שלו לא טוב.
השב   •  31
166
רון07/02/2013 09:37
גם אם נלך על הרעיון של גוגטמן שלכאורה זה משחק שאתה חייב לנצח כדי לעלות (ואף אחד לא רוצה לעלות, פשוט רוצים כדורגל), הסיכוי לנצח? קטן מאוד, אז לפחות תשחק כדורגל, הסיכוי ברגע שאתה משחק בונקר עם מתפרצות, אתה מראש אומר שיהיו לך כל המשחק 4-5 התקפות גג, מתוכם תבעט אולי 3 פעמים לשער, שמתוכם אולי אחת למסגרת שאולי ורק אולי תיכנס.. ונגיד נכנס, פורטוגל, שתשחק מול בונקר, תתקיף כל המשחק 30 פעם, תבעט 15, 7 יהיו למסגרת, כנראה שלפחות 3 ייכנסו אם לא יותר, מה עשית פה?? תשווה לפחות את מספר ההתקפות, תגרום להם להתגונן, לפחד, ללכת אחורה קצת, מה קרה?? כדורגל! אני אלך רחוק יותר.. עשית בונקר גאוני ולא ספגת, אבל בגלל שזה בונקר גאוני גם 11 הבגנה, לא היו לך הכלים לתקוף ועשית 0-0, מה עשית פה?? תנצח אותם בחוץ?? חייבים לעלות עם רפאלוב, בניון, שכטר, מאחורה כיאל ונאתכו, שחקנים יצירתיים שתוקפים, בועטים ולא לפחד!
השב   •  71
165
יהודי07/02/2013 09:26
אף פעם לא משעמם איתך אומר הכל בלי חשבון וצודק ב-99% אוהבים אותך אייל.
השב   •  61
164
אולטרס יהוד 197207/02/2013 09:10
רק לראות את השם "הפועל יהוד" באתר ספורט מעורר התרגשות
השב   •  60
163
מאור07/02/2013 09:07
הקהל כבר לא נהנה מהפסדים.תן לנו לנצח מצידי פנדל מפוקפק דקה 90גם בסדר העיקר נצחון.איך מקדוניה נתנה לדנמרק3-0 ואנחנו במקום
השב   •  20
162
גוטמן07/02/2013 09:04
מאור בוזגלו עם רגל קשורה טוב יותר מכולם . פשוט בושה אין כלום בנבחרת עם כל הכבוד איך מתעלמים ממאור בוזגלו ? ראינו מה הוא מסוגל לעשות בתקופה האחרונה הוא שיחק יותר מכל ליגיונר אחר למעט עדן בן בסט היה מעורב במספר שערים כבש שער מדהים והמאמן לא סופר אותו מסיבות לא מקצועיות ממש בושה .
השב   •  31
161
דוד טל07/02/2013 09:03
השב   •  00
160
זורבה07/02/2013 08:58
..את הפועל יהוד..
השב   •  11
159
אורי07/02/2013 08:49
השב   •  20
158
מסיניו07/02/2013 08:48
השב   •  10
157
יגאל ש.07/02/2013 08:41
ברקוביץ מלא אמוציות, אך הוא לא מבין שעם השחקנים שלנו אי אפשר לשחק מהר והתקפי.
אם הם משחקים מהר אז הם לא מצליחים להתמסר מדויק ומאבדים כדור תוך שניות. ואין להם כוח לרוץ יותר מ-20 דקות. הם לא מסוגלים להתמסר בצורה סבירה אפילו בעמידה. יש לנו שחקנים מאוד מאוד בינוניים ואף פחות מזה. ברגע שלוחצים אותם, הם לא מסוגלים לתפקד כלל ומאבדים כדורים בסיטונאות. הם בכלל לא מסוגלים לחבר יותר משלוש מסירות ברציפות. על מסירה כפולה בכלל אין להם מושג. הם לא יודעים שצריך לעשות תנועה ללא כדור ולא מבינים לאן צריך לנוע כדי לפתוח אפשרויות מסירה למחזיק בכדור. המאמנים בארץ לא מלמדים אותם את הדברים האלמנטריים האלה. שלמה שרף, גדול מאמני ישראל, אמר אתמול בשידור, שכדי לעבור הגנה במרכז שדה צריך אחד השחקנים לכדרר. וזה אומר הכל. בארץ לא יודעים שבמרכז שדה לא מכדררים כלל, פשוט מעברים במסירות כפולות ובתנוע מהירה. מכדררים רק ברחבה מול השער, אם בכלל. בקיצור, לגוטמן אין אופציות במשחק עם פורטוגל, חוץ מבונקר היסטרי בתקווה לגנוב גול. מקש אי אפשר לבנות גורד שחקים.
השב   •  50
156
דודו07/02/2013 08:33
9 שחקנים בהגנה בונקר מגעיל מול פורטוגל אנחנו צריכים ליזום לא לשחק בונקר עם נשחק ככה נחטוף ארבע
השב   •  10
155
אדום בלב07/02/2013 08:29
בהפועל הוא שיחק אחד ההתקפיים בגלל שהוא ידע איך לשחק עם החלוצים.ואבוקסיס לא יודע זה למה אנחנו לא מצליחים לכבוש.במקום לשים שחקני כנף שם לי את דמארי בתור חלוץ מרכזי.טוטו תמוז אפילו לא מקבל כדורים אז אין לו סיכוי לכבוש
השב   •  12
154
ירוקי07/02/2013 08:26
גוטמן לא רצה לנצח את פינלנד. גוטמן רצה לתרגל משחק אימון שבו ישראל תצטרך להתגונן ברוב שלבי המשחק. מה לעשות, פורטוגל עולה עלינו בכמה דרגות, ולסוג של משחק כזה עלינו להתכונן.

בתקופות אחרות, היינו עולים סופר התקפיים מול פינלנד, קורעים להם את הצורה, אבל לא משיגים בזה כלום, כי לא באמת התכוננו לסוג המשחק שמחכה לנו בחודש הבא, ואז חוטפים מפורטוגל 5 חתיכות.
השב   •  153
יסתום כנס07/02/2013 08:52
אז הם היו צריכים לעלות אם 10 בהגנה בלי חלוצים כי נגד ספרד הם לא יגעו בכדור אתה הנבחרת צריכה להסתכל על עצמה מספיק לפחות שנהנה כי בכל מקרה אנחנו לא מעפילים ברקוביץ צודק ב100 אחוז
השב   •  10
רון07/02/2013 09:32
תקשיב, בגדול אין לך מה להפסיד, זה משחק שאתה חייב לנצח, הסיכוי לנצח? קטן מאוד, אז לפחות תשחק כדורגל, הסיכויברגע שאתה משחק בונקר עם מתפרצות, אתה מרוב אומר שיהיו לך כל המשחק 4-5 התקפות, מתוכם תבעט אולי 3 פעמים לשער, שמתוכם אולי אחת למסגרת שאולי ורק אולי תיכנס.. יודע מה? נכנס, פורטוגל, שתשחק מול בונקר, תתקיף כל המשחק 30 פעם, תבעט 10, 5 יהיו למסגרת, כנראה שלפחות 3 ייכנסו אם לא יותר, מה עשית פה?? תשווה לפחות את מספר ההתקפות, תגרום להם להתגונן, לפחד, ללכת אחורה קצת, מה קרה?? כדורגל! אני אלך איתך רחוק יותר.. עשית בונקר גאוני ולא ספגת, אבל בגלל שזה בונקר גאוני גם 11 הבגנה, לא היו לך הכלים לתקפוץ ועשית 0-0, מה עשית פה?? תנצח אותם בחוץ?? חייבים לעלות עם רפאלוב, בניון, שכטר, מאחורה כיאל ונאתכו, שחקנים שתוקפים, בועטים ולא לפחד!
השב   •  00
ירוקי07/02/2013 09:34
פינלנד לא פעלה בחוכמה כשהיא ניסתה לתרגל התקפה במקום הגנה. יפה עשה גוטמן כשהוא תירגל במשחק אימון (ולשם כך נועד משחק אימון) את אופי וסוג המשחק שיהיה פה בעוד חודש.
השב   •  10
ניק מרשל07/02/2013 09:44
השב   •  10
153
שונא -אדום לעד-ועוד מיהוד07/02/2013 08:24
השב   •  20
152
גרכד עדנאן07/02/2013 08:23
מר ברקוביצ'' די עם השטויות שלך ושל שלמה שרף.גוטמן ניסה שיטה שלדעתו היא המתאימה לעימות הבא עם נבחרת פורטוגל העולה עלינו כמה דרגות.עמדתכם איננה מציאותית באשר דבריכם אולי מתאימים לשחקנים שלפחות מתקרבים ליכולות הטכניות,הטקטיות והגופניות של נבחרת פורטוגל.ולא זה המצב לגבי שחקני הנבחרת שלנו.מן הנקודה הזאת מנסה מאמן הנבחרת בצורה הריאלית ביותר להפיק את התועלת הרבה ביותר מיחסי הכוחות.אי היכולת שלך ושל שרף לראות קצת רחוק מקצה האף שלכם הופכת אותכם לפתטיים.בכל מקרה שיהיה לך יום טוב!
בכבוד רב
גרכד עדנאן
השב   •  74
rafa09/02/2013 13:02
כל הפרשנים= פארש.!
השב   •  00
151
עמיחי07/02/2013 08:22
אין מנהיג לנבחרת , אין שיטת משחק , הכל מקרי .
השב   •  10
150
עמיחי07/02/2013 08:21
השב   •  00
149
עמיחי07/02/2013 08:19
אכן דרך חדשה .
השב   •  00
148
יוסף היהודי.07/02/2013 08:18
הנבחרת אנחנו לא ספרד או איטליה ברקן תבין את זה!!
השב   •  41
147
מכביסט07/02/2013 08:12
התכוונת זריז עם הכדור ברחבה. אך כדי לצאת למתפרצת הוא רק מעכב. ראה כמה התקפות של מכבי הוא הורס ובורח לקו כשהוא לא מצליח להקדים מגן או בלם גם כשהוא במרחק מהם
השב   •  00
146
שלוש אפס07/02/2013 08:06
הוא היה צריך לעלות לשחק עם מכבי נתניה והנבחרת הייתה מנצחת 3:0.
השב   •  11
145
רובי שפירא ז"ל נזכור ולא נשכח!07/02/2013 08:02
מתי תבינו שהבעיה היא לא המאמן?? אה? כל מאמן שתביאו לא יעזור המצב כאן בכי רע ואנחנו רואים את זה גם בליגה שלנו,פשוט מאוד יש לנו דור של שחקנים חלשים!! ולא משנה כמה יגידו שהם כוכבים אני אקח את הכוכבים הגדולים ביותר עם מרחאות כמובן,מליקסון,ורמוט,רפאלוב מישהו יכול להשוות אותם לברקוביץ?לרביבו? קחו את המגנים של היום,מי שמאלי טוואטחה,זיו,מישהו יכול להעז להשוות אותם לגרייב?קישור אחורי מישהו יכול להיכנס לנעליים של טל בנין בזמנו,ניר קלינגר,אבוקסיס?בקיצור חד משמעית אני אומר לכם אז בתקופה של שלמה שרף היתה לנו את הנחברת הטובה ביותר,היום השחקנים האלא אפילו לא מדגדגים את הכשרונות שהיו לנו,משחקים כדורגל אפור,משעמם,בלי טיפה של יצירתיות,אין מה לעשות צריך להשלים עם זה,התקווה היחידה אולי שאני יכול להביא לכם אנשים יקרים זה שגוטמן יתאפס על עצמו,לא ישים על התקשורת ויבנה הרכב סביב הכוכבים שהיו לו בהפועל,גיל ורמוט,שכטר,זהבי,נאתכו,עומרי קנדה והשאר בשילוב של ישראלים במקומות בהם היו זרים,לשחק באותה שיטה ששיחק בהפועל ולקוות שהנבחרת תציג רבע מהיכולת שהפועל אז הציגה
השב   •  42
You07/02/2013 08:25
מסכים אם כל מילה שלך
השב   •  00
144
אביב .מ.07/02/2013 07:56
לקחה אליפות עם גוטמן? בונקר, ויציאה למתפרצות. כשזה לא הולך מתלוננים לשופט, להתאחדות, ולמחזירי הכדורים.
השב   •  52
רפי07/02/2013 08:17
מה אתה מבלבל את המוח בתקופה שלו בהפועל תל אביב הם שיחקו את הכדורגל הכי יפה שנראה פה
השב   •  61
רון07/02/2013 12:42
אז אין ממש קשר לנבחרת..
השב   •  00
143
רק הפועל07/02/2013 07:56
בעזרת השם הפועל יום ראשון פותחים דרך חדשה
השב   •  21
מרקו07/02/2013 09:45
זה המשחק שיפרק אותכם לגמרי
השב   •  00
142
שמעון07/02/2013 07:52
כמה ירדתם על המאמן הזה כאילו הוא לא מזיז כלום . אז רק תראו שמאז גרנט נבחרת לא התקדמה . הוא היה אחרון שקידם את הנבחרת גם במיקום וגם בתוצאות . שרף התחיל את זה לפני המון שנים . ומהפסדים לאוסטריה הגענו ללנצח את צרפת בצרפת . עם גרנט הייתה כל הזמן תחושת פספוס . חזרנו מפיגורים של 2-0 . לא היינו מפסידים כלל או בקושי . מבקיעים גולים ומשחקים יפה . כולם דיברו על תחת של גרנט , אבל אלו העובדות בבית איתו לא הפסדנו אפילו לאנגליה ולא לאף אחד אחר כולל צרפת ורוסיה . אפילו כבוד ואופי לא נשאר נגד נבחרות כמו גרוזיה ואזרבזאן אנו מרוצים מתיקו כי זה משחק חוץ . כל העולם יתקדם ואנו הולכים אחורה .
השב   •  41
מלאך המוות07/02/2013 12:58
אם שכחת אז הקמפיין השני של גרנט, 10 משחקים, היו ללא הפסד כלל. אנגליה, צרפת, ונדמה לי סקוטלנד, לא הצליחו לנצח אותנו אצליהם בבית.
השב   •  00
141
משה07/02/2013 07:50
ההרכב שלי מגן ימין -גבאי שמאל-זיו בלמים-טיבי, קינן . קשרים ראדי ,ידין,ונתכו . חלוצים כנף ימין עטר שמאל רפאלוב ומרכזי בסט
השב   •  00
140
שמעון07/02/2013 07:47
שלא יצטרך להקשיב לפוליטיקה של מי שחקן ואיך הוא . שיתבסס רק על שחקנים שהוא רואה בטלוויזיה בשידור . נמאס מהזמנות של שחקנים שלא משחקים בכלל או כמה דקות מדי פעם . כיום יש שחקנים בחיפה תל אביב בכושר טוב כל שבוע רצים מתאמנים ומהירים יותר .

אני אולי ישמע הזוי אבל דמארי , ערן לוי , יניב קטן , ייני ועוד כמה אחרים בליגה יכולים גם לשחק טוב וגם לפרפר את פורטוגל . תריץ את דמארי או בן חיים ואתה מקבל מתפרצות . תן ללוי כמה הזדמנויות באזור הרחבה שיתן כמה פיצוצים לשוער פורטוגלי שיקבל קצת פחד וקיבלתם נבחרת שגם אם לא תעלה למונדיאל תרגישו פספוס , כי היו מצבים ואולי לא צלחו .
השב   •  32
139
רוצים כרטיסים בודדים לנבחרת לא רוצים מנוי חרם חרם07/02/2013 07:46
השב   •  30
138
אדיר07/02/2013 07:21
אני הייתי בוחר בהרכב מאוד לא פופולארי ואני בטוח שהיינו מצליחים איתו מאוד. הייתי משחק עם רבעיית ההגנה של מכבי, זיו, ייני וטיבי ומוסיף את גבאי. בקישור האחורי 2 גרזנים ששיחקו ביחד שנים ומכירים אחד את השני, אבוטבול וידין. בכנף שמאל עטר, בכנף ימין בן חיים, חלוץ חוד עומר דמארי ועדן בן בסט השחקן החופשי.. גם יש מהירות אדירה, גם יש טכניקה ברמה גבוהה והכי חשוב זה שיש מי שיביך את הגנת היריבה!
השב   •  23
משנה?07/02/2013 07:31
ידין פתוע ואבוטבול עכשיו חוזר מפתיעה ארוכה
השב   •  10
מים לדוד המלך,מים מים לדוד07/02/2013 07:46
1.עם הגרזנים שלך בקישור וייני במרכז ההגנה חבל"ז על שוער כי רונאלדו ושו"ת לא יעברו את החצי.
2.אתה מתלבט בין איתי ארקין ותום אלמדון
השב   •  30
137
חולון אצלי בדם07/02/2013 07:15
גוטמן דביל ממש. הוא לא יצליח להכניס גול אחד לפרטוגל עם הבונקר המסריח הזה שלו (למרות שאני רגיל מאלישע וראובן). אז יאללה יאללה חיפה וחולון. נ.ב: אני מקווה שישראל לפחות תצא תקו
השב   •  00
136
אלי טביב07/02/2013 07:14
השב   •  40
135
אולטראס 9607/02/2013 07:08
הוא לפחות העלה את ישראל בדירג העולמי לא כמו גוטמן שהוריד אותה לדירוג הגרוע ביותר בכל הזמנים וגם השיג רק 2 ניצחונות עלובים על נבחרת דייגים שהשפלנו אותה וחשבנו שאנחנו נהיינו ספרד כולה ניצחנו את לוקסמבורג
השב   •  11
134
מושון07/02/2013 07:05
כשדרשו להעיף אותך למרות שניצחת כל פעם 1-0 קטן אולי כדאי שהשנה לא ננצח וגם לא נעלה למונדיאל עם מאמן ממש עלוב
השב   •  11
מים לדוד המלך,מים מים לדוד07/02/2013 08:00
השב   •  00
133
ש ד07/02/2013 07:05
מה אתה מתפלא זו השיטה שלו ושל קשטן קודם בונקר ואחר כך התקפה זה לא מזכיר לך את המשחקים של האדומים באירופה עם קשטן בונקר כל המשחק וגנבה של גול במתפרצת ואז כולם חוגגים וחושבים שאנחנו שווים משהו בסוף הבלוף מתגלה אך איפה התקופה של שרף בנבחרת
השב   •  21
132
זיו07/02/2013 07:04
השב   •  10
131
Jonathan dos Santos07/02/2013 06:52
אבל מה הוא כבר עושה? שולח את השחקנים להגנה ומתפלל לאלוהים שיהיה לו מזל שפורטוגל לא תכבוש? אבל ספגנו מול פינלנד לא נספוג מפורטוגל?! מי שמשחק בונקר מגיע לו להפסיד. אנחנו יכולים לנצח את פורטוגל עם כדורגל, אלי גוטמן במשפטים שלו פשוט מ-ז-ל-ז-ל בשחקנים שלו, שחקני ליגה אנגלית, ספרדית, ועוד. אם נשחק כדורגל ונדחוק את פורטוגל לשער שלהם ננצח אותם, כי אנחנו לא נצטרך מזל, אם נתקוף הכדור יהיה יותר קרוב לשער שלהם, אם נתגונן, איך נכבוש? רק עם מזל ואלוהים יודע איך. מה מתפלאים שאנחנו נבחרת גרועה? זה לא השחקנים, זה המאמנים שלא יודעים לנצל את החומר שיש להם. שיביאו כבר מאמן ברמה, אם לא אוסקר גרסיה אז לפחות את שלמה שרף שעשה משהו עם הנבחרת הזו. לא יודע כבר איזה שמות עולים לי בראש, רק שיהיה מאמן לא פחדן.
השב   •  00
130
חי07/02/2013 06:44
המונדיאל שלנו זה המשחקים האלו בבית הרי אף פעם לא נעלה וגם אם מדובר בשלושה משחקים, אז תן לנו להנות תן לחברה לשחק ולהציג מה שהם יודעים אפילו אם יפסידו רק שחקו ותנסו.
כל מאמן שמגיע לנבחרת הופך עורו נכנס ללחץ והנבחרת מאבדת עוד ועוד אוהדים אני כבר לא ריאיתי דקה מהמחש כי ידעתי מה הולך להיות
השב   •  10
129
עדי הכתום07/02/2013 06:44
גועל נפש
השב   •  00
128
לירי07/02/2013 06:40
השב   •  00
127
רועי07/02/2013 06:38
הראשון שמגיע לו .. ראש פתוח ומוכשר אבי לוזון תתעורר ותראה שיום 1 אתה בחלום והוא המונדיאל עם אייל
השב   •  41
126
PSY07/02/2013 06:32
והלכתי במחצית, המשחק הזה היה מזוויע פשוט גועל נפש של מערך ונבחרת
השב   •  20
125
היהלום07/02/2013 06:27
אלי גוטמן חייב להבין משהו אחד - אנחנו לא מצפים לנצח את פורטוגל ואם נפסיד זה לא יהיה אסון אבל יש דבר אחד שאנחנו רוצים לראות וזה כדורגל טוב.הסיבה שהרבה אנשים (גם אני)רצו שגוטמן יהיה מאמן נבחרת זה בגלל הכדורגל ההתקפי שהוא שיחק בהפועל.
אז גוטמן יש לי רק בקשה אחת תעלה במטרה לגרום לקהל להינות ולא לסבול.
השב   •  111
בר07/02/2013 07:43
גם בהפועל הוא היה בונקר.הוא פשוט מוריניו לא מוצלח
השב   •  12
124
חלוץ נבחרת סעודיה07/02/2013 06:11
אתה אומר שמי שרוצה לשחק בנבחרת חייב לעבור שירות לאומי? זו הנבחרת שאתה מדבר עליה? אם כן אז תתעורר ברקוביץ'' , כדי לשכנע ערבי לעשות שירות לאומי על מנת לשחק בנבחרת תדאג קודם שתהיה נבחרת ושיהיה מה להציע לערבי הזה שישתכנע .
עם מוצר לא מפתה כזה אתה לא יכול לבוא עם דרישות כאילו מדובר בנבחרת ספרד !
ל ה ת ע ו ר ר
השב   •  30
123
מאור07/02/2013 06:09
מתי תבינו שכדור רגל זה משחק פשוט?טקטיקה ובונקר זה מגעיל[גוטמן,גרנט,קשטן,נילסן]
כדור רגל התקפי זה יפה [שלמה שרף וזהוא]
אז מה עדיף? לשחק מגעיל או לשחק התקפי? תנו לברקוביץ את הנבחרת ועדיף שעה קודם
השב   •  01
122
אדי07/02/2013 06:00
של נבחרת פינלנד. אני נהנתי מהם. שיחקו יפה. אין מה להגיד.
השב   •  10
121
אורן מאתא07/02/2013 05:29
השב   •  00
120
ישראלי אמיתי07/02/2013 03:54
זה מה שגוטמן רצה להתאמן על בונקר רפאלוב אמר בסיום שהם נתנו להם כדורים כדי שיחזיקו וינסו לאיים על השער כדי להתאמן על פורטוגל שאיתם יהיה ממש קשה וזה הצליח מצויין הרוש לא נגע בכדור גוטמן אלוף בבונקר למי שזוכר מהפועל. אבל לדעתי עדיף רפאלוב על ראדי ואם חמד או בן בסט לא ישאר בכושר אז דמארי עדיף בשביל המתפרצות. ובקשר לריקן כל הכבוד לגוטמן הוא היה טוב מאוד בעמדה בעיתית אצלנו
השב   •  10
119
אמיר07/02/2013 02:59
בישראל לא תהיה נבחרת שתנצח את פורטוגל ..ולא את פינלנד ברגע אמת !
השב   •  00
118
chicago07/02/2013 02:30
ושלום רוקבן!
השב   •  20
שוקי07/02/2013 08:06
ושאול חייק, אין סוף פדלאות
השב   •  10
117
שי07/02/2013 02:19
לא טוב לישראל? לא ראיתי את המשחק אבל מה שקובע זה התוצאה. דרך אגב יש להם אחלה שחקנים בפינלנד שמשחקים בליגות טובות מאוד באירופה.

ובלי קשר,לדעתי צריך היה להזמין את אליניב ברדה לנבחרת.הוא ונאתכו הכי טובים כרגע.
השב   •  30
עמית09/02/2013 01:24
חצי גמר ליגת האלופות ברצלונה נגד אינטר של מוריניו . אינטר לא נגעו בכדור כל המשחק ועדיין עלו לגמר וגם ניצחו בו . אז ש לכל המתלהמים נגד גוטמן
השב   •  00
116
מאמן07/02/2013 01:49
לתת לגיא לוזון לאמן גם את הבוגרים
השב   •  01
115
טוקבקיסט בשכר07/02/2013 01:34
השב   •  00
114
אלירן07/02/2013 01:18
ברקו צודק , לא יכול להיות שהנבחרת שלנו תשחק בצורה כזאת , זו שיטה פחדנית בונקריסטית וגם השחקנים שמשחקים לא מתאימים לשיטה , אם זה המאמן הלאומי שלנו וזה הכי טוב שיש לנו עדיף שנקפל את הבסטה ונוותר מעכשיו , כי אין סיכוי קלוש אפילו להנות מהנבחרת גם אם נפסיד , מאכזב !
השב   •  01
113
אלי גוטמן07/02/2013 01:18
לא יודע על מה אתם מדברים, חוץ מזה שכל המשחק נתתי הוראות להיות בהגנה ותחת לחץ של היריב זה בגלל שהייתי חייב לרוץ לדפוק לאפה אצל אלוף בנתניה, לאפה עגל הכי טובה בארץ
השב   •  00
112
טוטי07/02/2013 01:17
השב   •  01
111
מקי07/02/2013 01:16
הפינים עשו לישראל בית ספר בהנעת כדור.ובנס ישראל ניצחה, למה להסתגר בבית ?
למה לא לשאוף למשחק התקפי?
השב   •  01
110
קוף07/02/2013 01:12
תספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים.

נבחרת פח.

שמישהו יסגור את האור כשהוא יוצא.
השב   •  10
109
איאד07/02/2013 01:03
מה בדיוק רציתם, 3 חלוצים ולכבוש חמישיה? מה זה היה עוזר במשחק הבא. ברקוביץ,אתה מוכן להפסיק עם השטויות שלך? מה שמעניין שאוהדי היתר ישר קופצים,(ברקו לנבחרת),לידעתכם הוא לעולם לא יאמן,הוא לוזר מטבעו להבדיל למה שהוא מנסה לשדר.
השב   •  20
108
אודי07/02/2013 00:59
מאמנים פוזיונרים ופרשנים דוגמנים. צריך להביא את זה שעובד ומביא תוצאות. בנאדו לנבחרת !
השב   •  11
שוקי07/02/2013 08:09
השב   •  10
אוהד07/02/2013 13:27
חדר ההלבשה הלך נגד ראובן עטר ופתאום עכשיו הם מתאמצים.
כאשר השחקנים אוהבים את המאמן הכל טוב.הבעיה תתחיל כשיהיו הפסדים והוא יצטרך למצוא דרכים להרים את הקבוצה ולא רק בזכות זה שיניב קטן חבר שלו.
השב   •  10
107
דני07/02/2013 00:57
ח אין עליךך ברקוביץ כול מילה בסלעע ח ..
השב   •  01
106
אייל תציל תנבחרת07/02/2013 00:44
גוטמן תבוסתן לך הבייתה
השב   •  10
כנס07/02/2013 05:21
שמע אתה סתום !
השב   •  10
יוסי07/02/2013 05:22
נגד פורטוגל תשחק התקפי תקבל חמש
השב   •  10
ל׳ שב לטוקבקים07/02/2013 05:44
אקוודור נבחרת מעולה מקום 2 במוקדמות דרום אמריקה . נותנת בראש לכל דרום אמריקה!
השב   •  10
105
אוהד07/02/2013 00:36
רוב המשחק זה לא היה מערך עם 3 בלמים, אלא 5 בלמים.
את הפעמים בהן ריקן וגבאי עלו כמו שצריך אפשר לספור על שתי ידיים מקסימום.
חבל כי שניהם יכולים לשחק את התפקיד הזה בצורה מצוינת כשגבאי מעולה על הקו וריקן מעולה בלחתוך מהקו פנימה, היום הם עשו את זה מעט מדי, כמו שזה נראה זה לפי הוראות מפורשות של גוטמן.
השב   •  20
104
איתי מלר07/02/2013 00:36
גדלנו עליה! אחת הנוסטלגיות המתוקות. הנבחרת גם עוד אלף שנה לא תגיע לאיכויות של יהוד.
השב   •  60
103
יוהן גינסבורג07/02/2013 00:33
יהוד הייתה הרבה יותר טובה! הנבחרת מכה, זה לא היה משחק ואני לא מבין איך ביזבזתי את הזמן שלי.
השב   •  20
סבסטיאן בך07/02/2013 08:14
השב   •  10
102
שי07/02/2013 00:18
ברקו הוא היאיר לפיד של הכדורגל! תנו לו את המושכות!! די כבר עם המשחק הכבוי של הנבחרת. אם בנאדו יכול בחיפה ברקו בהחלט יכול בנבחרת
השב   •  53
101
ג''וני07/02/2013 00:18
כרגיל כל מילה בסלע.
מי עולה עם בונקר שהוא יודע שתיקו גומר לו את הקמפיין??
טור ענק ונכון צריך מול פורטוגל לתקוף ולנסות לגנוב נצחון - תיקו והלכנו הביתה!!
השב   •  41
100
חן07/02/2013 00:08
אחרי זה אתם מתפלאים למה הקהל לא מגיע .
עם בונקר כזה בושה יהיה לבוא נגד פורטוגל ותאמינו לי מי שיבוא זה לראות את רונלדו ולא אותכם חבורה של ליצנים פחדנים.
השב   •  21
99
יעקב06/02/2013 23:55
אומר את האמת גם אם זה כואב
השב   •  31
98
עאסם06/02/2013 23:55
השב   •  51
97
אוהב ספורט06/02/2013 23:49
ואחר כך בהתאחדות שואלים איך יכול להיות שלא בא קהל.

בהתאחדות צריכים להבין שאנחנו, הקהל הישראלי החם, משוגעים על כדורל, וצמאים כל כך להצלחות הנבחרת, אבל כל פעם מגיע לנו מאמן חדש שמפחד להפסיד ובסוף אנחנו גם משחקים במערך הגנתי להחריד, וגם מפסידים בסוף.

חייבים להביא מאמן שימצה את כל הכישרון שיש לנבחרת הזו, שיביאו מצידי צוות מקצועי כמו שיש במכבי תל אביב.
השב   •  80
96
ההבדל היחיד מהשוואה ליהוד06/02/2013 23:48
השב   •  40
דר. יובל, תל-אביב07/02/2013 02:44
לא ידעו מה זה לקבל שער. 0-0 הייתה התוצאה היחידה שלהם.
השב   •  01
שומי07/02/2013 04:16
לא אשכח את הלהטוטן מס׳1 של יהוד והסביבה
השב   •  00
להרוג טורקי ולנוח07/02/2013 08:12
חביב שוער גדול , רוזן פשלונר ענק
השב   •  10
95
השד האדום06/02/2013 23:46
כדי לנצח את פורטוגל צריך בונקר ובישביל זה מתאמנים עם בונקר
השב   •  51
94
שמעון06/02/2013 23:45
אחים שלי מה יש לנו לחפש בגביע העולם
יותר טוב שנשאר פה שלא נתבזה
עם הצוות המהולל
רק ארגנטינה עם הגדול מכולם תקח את הגביע
רק שלא יפלו עלינו הגרמנים
ויהיה הסוף של ארגנטינה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
93
WRX06/02/2013 23:44
** חוצפה.**

מה שאין לגוטמן..!

יש מצב שהחוצפה של ברקוביץ תכניס רוח חדשה בנבחרת שתשנה את הסיפור על בונקר ופחדנות והרכבים מוזרים..!
השב   •  30
92
יוסי06/02/2013 23:41
עונת הקיזוז לדראון עולם
השב   •  10
91
שגיא06/02/2013 23:41
תקשיבו הכי קל בעולם לבוא ולבקר את גוטמן על השיטה, ולמען האמת אני גם מבין אתכם, אבל זכרו דבר אחד- ישראל באה לתרגל שיטה שהיא הולכת ליישם נגד פורטוגל, מערך שהביא קבוצות כמו אינטר לזכייה באלופות, יוון לאליפות אירופה. צריך גם לדעת להסתכל במראה ולהיות כנים עם עצמנו, כמו שליאור רפאלוב אמר- בוא נהיה כנים פורטוגל יילחצו. תנו צ''אנס למאמן שהביא הרבה בקריירה.
השב   •  42
90
ולא חיפש להרשים בטיקי טקה06/02/2013 23:40
מה לעשות שכדי לנסות להוציא מפורטוגל משהו צריך לשחק מכוער?
הנבחרת שלנו יכולה נגד פורטוגל לשחק כדורגל מהיר ויפה?אין לנבחרת סיכוי אז לכן מתרגלים משחק מכוער של בונקר כי זו הדרך היחידה שאפשר להויצא אולי משהו מהמשחק הזה וגוטמן לא ינסה להרשים את כולם נגד פינלנד רק כדי שיגידו וואו ממש משחקים יפה.
השב   •  50
89
וויאם06/02/2013 23:39
בתוספת זמן אחרי סופרבונקר. לברקו יהיו טענות. הלו ניצחנו. כולם לשתוק.
השב   •  11
88
מוריניו06/02/2013 23:37
ברקוביץ מזל שאתה לא מאמן של הנבחרת או של אף קבוצה אחרת למה היית מקבל בראש מכל קבוצה ואחר כך מאשים את כל העולם גוטמן עושה מהלך חכם תנו לו צאנס
השב   •  02
87
עומרי שלמה06/02/2013 23:37
השב   •  00
86
עומר06/02/2013 23:37
אתה חושב שזאת הנבחרת שאתה שיחקת בה?.. אני זוכר איך אתה ורביבו עשיתם בית ספר עם משולשים בתיקו 1-1 על נבחרת ספרד הגדולה כאשר למחרת בעיתונים שלהם בספרד השוו אתכם לברזיל בכחול לבן..תפנים זה דור מוכשר בבינוניות..אין שחקן שם כמוך אן כמו רביבו או בניון בשיאו אפילו לא נמני זאת חבורה של כישרונות מצויינת אך בינונית לרמה העולמית בעוד אתם הייתם פעם בדור..תפנים את זה ותן להם שקט!! הם לא יכולים לשחק כמו שדורשים מהם..חלאס
השב   •  70
ימין07/02/2013 04:45
צודק~!
השב   •  01
מוטי07/02/2013 11:02
כדאי שתזכור שהפסדת לפינלנד 3:1 ותסיק להעביר ביקורת.
השב   •  01
85
מדרידי06/02/2013 23:36
גדולה עליך אתה רק תאמן נכים
השב   •  26
84
שמח06/02/2013 23:35
מאמן כמו השריף (אלי כהן) הוא הפך את ביתר לקבוצה שמחה וטובה
השב   •  10
83
מי שמאמין גם מפחד קצת06/02/2013 23:35
בווינר על פורטוגל- כסף קל לעם ישראל
השב   •  10
82
אוהד אמיתי06/02/2013 23:34
כמה שנים צריך לצעוק את זה? ברקוביץ, לנבחרת!

רק הוא יביא את הנבחרת ליורו/מונדיאל!
השב   •  57
אוהד06/02/2013 23:42
הוא הוכיח עצמו איפה שהוא?לדבר כולם מדברים והכי קל להעביר ביקורות מהצד להיות מאמן זה להמודד עם אגו של שחקנים ולדעת להריםן אותם כשלא הולך ולגבש אותם לקבוצה.
יש איזה ליצן בארגנטינה שנקרא מראדונה וראינו איך הוא הצליח בנבחרת ובקבוצות שלו.
השב   •  22
רן06/02/2013 23:48
הוא לא יביא אותנו ליורו מונדיאל וזה לא מה שהוא מדבר עליו - הוא יגרום לך להנות מהמשחק גם אם נפסיד. שזה על פי דעתי עדיף על תיקו משמים - אני בטח לא רוצה שנעלה לשום טורניר אם נעשה בונקר בכל משחק.
השב   •  21
רון07/02/2013 00:49
בנבחרת של שלמה למי שזוכר (אני בן 32 אז אני זוכר) אלו היו השנים היפות שלנו במבחרת ולא עלינו לשום טורניר, אף אחד לא חושב שצריך לעלות, אבל צריך לשחק כדורגל, עם שחקנים כמו יוסי, רפאלוב, מליקסון, בן בסט, שכטר, כיאל, עזרא, גולסה, ובטוח שכחתי עוד מוכשרים.. יש ככ הרבה שחקנים שיודעים לשחק כדורגל יפה, חיובי, שאולי לא מביא למונדיאל או יורו אבל מביא קהל, מביא הנאה, מביא טירוף.. את זה אין לנו עכשיו ויהיה עם ברקוביץ..
השב   •  40
אוהד אמיתי07/02/2013 07:49
כדורגל יפה מביא תוצאות, ואם לא בתקופה שלו כשחקן- אז כמאמן..! ברקו לנבחרת!
השב   •  11
81
אוהד-נתניה.06/02/2013 23:30
עכשיו הוא עוד יחשוב ששיחקנו טוב.
השב   •  40
80
אבי06/02/2013 23:27
השב   •  20
79
שאול מזרחי06/02/2013 23:23
גוטמן ניסה מערך מסויים אני מאמין שנפתיע את פורטוגל
השב   •  11
78
איציק שיציק06/02/2013 23:23
השב   •  00
77
רון06/02/2013 23:18
אין לי ספק שיהוד נראית טוב יותר.. איך שחקן מוכשר כמו ליאור לא פותח?? זה מראה על הרצון של גוטמן לכדורגל סקסי והתקפי.. ביזיון..
השב   •  30
76
מנחם06/02/2013 23:18
אייל חייב לאמן את הנבחרת
השב   •  21
75
ימני אדום בנשמה06/02/2013 23:13
משחקללכת שחק מכה נרדמתי דקה 20 נבחרת אכזבה משחק ממש פחדני במקום למצות את הפוטנציאל של השחקנים לא מבין את גוטמן עם כול הערכה שיש לי אליו
השב   •  12
74
יונה06/02/2013 23:11
אלי גוטמן זה מורינו הישראלי בימיו באינטר. בונקריסט שמנצח משחקים בתוצאות קטנות אי אפשר לנצח עם הרכב הגנתי 4-0 או 3-0 גם מול נבחרות חלשות. קבוצה נמדדת ביעילות ובצורת משחק, בהפועל אלי גוטמן הצליח לבטא רק את היעילות ובנבחרת הוא לא מבטא את שניהם. צריך מאמן טוב שיידע לקחת את הנבחרת ולהפוך אותה לאטרקטיבית וטובה כמו ברקוביץ,גרנט או אפילו לנסות מאמן זר ומצליח שדוגל בצורת משחק יפה
השב   •  40
Shlomi07/02/2013 02:43
רק לעצם התגובה, 5-3-2 אם משחקים נכון זו השיטה הכי טובה, אבל לצערי זה דורש אימונים שוטפים והבנה גבוהה שאין לשחקן הישראלי. גוטמן לא הבעיה אבל יש הבדל בין לאמן קבוצה ולאמן נבחרת, כרגע הנבחרת היא בית קברות למאמנים.
השב   •  00
73
יוסי06/02/2013 23:11
השב   •  21
72
בית״רי06/02/2013 23:09
השב   •  02
71
אלון06/02/2013 23:09
השב   •  00
70
רועי06/02/2013 23:07
נכון שחטפנו כמה תבוסות כמו נגד דנמרק אבל הנבחרת באה לשחק ושיחקה מצוין בהרבה מאוד משחקים גם שהפסידו. מאז עידן גרנט הפסקנו לבוא למשחקים על מנת לנצח וזו התוצאה
השב   •  20
69
גיא06/02/2013 23:06
פורטוגל במצב טוב יותר?
היא פשוט חרפה איך שנראית.
והיא תפסיד היום בבית לאקוואדור החלשה.
אני מקווה שננצח אותם בקרב הנבחרות הלא מחוברות.
השב   •  01
ח06/02/2013 23:12
השב   •  00
הרוני07/02/2013 01:43
אתה משווה את רונאלדו ביום רע לבניון ביום מושלם? פורטוגל אולי לא מחוברת, אבל יש להם יותר משני שחקנים שיכולים בכל דקה להחליט לשים גול.
השב   •  10
68
ישראלל06/02/2013 23:04
עם הבונקר הזה נתפס הצוואר !!
השב   •  00
67
תמיר( יהיה מאמן הנבחרת בעתיד)06/02/2013 23:03
גוטמן היקר: הסבר לי בבקשה מה הטעם לפתוח במערך שכזה נגד פורטוגל, הרי המהירות של רונאלדו והשליטה המצוינת בכדור של נאני תגרום להשפלה של ההגנה של הנבחרת וגם אם יקרה נס וישראל תצליח לא לספוג, איך בדיוק נבקיע
השב   •  20
66
איציק06/02/2013 23:01
תקשיבו מה גוטמן אמר בסיום שהוא ניסה לבדוק איך עובד שיטת המשחק ההגנתי בשביל שיהיה הכנה למשחק מול פורטוגל.
הוא לא חיפש איך לנצח או איך משחקים כדורגל יפה אלא נטו הכנה למשחק מול פורטוגל כי האמת שם במשחק שיהיה זה השיטה היחידה שיש לה סיכוי אולי לנצח
אז חברה בואו נחכה למשחק בחודש הבא
השב   •  93
הנגיד06/02/2013 23:52
השב   •  10
65
צודק06/02/2013 22:58
מה שהיה היום במשחק היה ביזיון אחד גדול. הם פירפרו לנו תקישור האחורי וגם את גבאי כמו כלום. תנו לפורטוגל חצי מהמצבים שהם קיבלו ואנחנו נקבל עוד רביעיה. לא ראינו היום כלום חיובי. שום דבר.
השב   •  30
64
ירוק בלב ובנשמה06/02/2013 22:56
תנו לברקו לאמן
השב   •  51
63
SKYLINER06/02/2013 22:56
השב   •  21
62
רועי06/02/2013 22:55
בושה
השב   •  20
עפולאי07/02/2013 00:02
עפולה עוד תהיה הפתעה של הכדורגל הישראלי
השב   •  00
61
ח׳אלד06/02/2013 22:54
אין להם שום מחויבות , מפונקים. רודפי בצע כסף.
השב   •  50
60
לב אדום06/02/2013 22:53
השב   •  60
59
דינו06/02/2013 22:53
לאנשים אין מושג ברקוביץ אני מקווה שתקרא את התגובה הזו אתה צודק מילה במילה כדורגל זה קודם כל לכבוש ואחר כך אולי לספוג עם נשחק ככה עם שחקני הגנה כאלו נקבל 4 במחצית גם לעשות בונקר צריך לדעת גם ככה לא נעלה למונדיאל אבל 40 אלף צופים רוצים כדורגל
השב   •  20
58
דני06/02/2013 22:52
השחקנים צודקים 5 שחקנים בהגנה זה יזמין התקפות של פורטוגל כל המשחק על ההגנה שלנו,לעומת 5 קשרים במרכז,ינסו להעביר את הלחץ מההגנה שלנו למרכז המגרש ,אם השיטה 5 שחקנים בהגנה ישראל בטוח תפסיד ובהפרש של יותר משלושה שערים ! ובגלל המאמן הזה!
השב   •  90
57
אלון06/02/2013 22:51
השב   •  51
56
אופיר06/02/2013 22:50
אחלה טור. תמיד אמרתי שרק עם ברקו הנבחרת תהיא תוססת !
השב   •  11
55
מושיקו06/02/2013 22:49
שנשלוט מול פורטוגל?זה ברור שאנחנו חייבים בונקר מולם.
אם הוא יעלה אם הרכב התקפי של שלוש חלוצים ונקבל בראש אז תבקר אותו שלא העלה הרכב הגנתי.
השב   •  70
קובי07/02/2013 05:07
השב   •  00
54
כץ יואב וושינגטון06/02/2013 22:48
השב   •  00
53
מתן06/02/2013 22:45
אם אנחנו רוצים שהנבחרת תעשה משהו בלתי ייאמן, אז צריך להתחיל לשחק כמו יוון. בונקר מהסוג המכוער ביותר עם מתפרצות קטלניות.
ככה צפון אירלנד הוציאו נקודה בפורטוגל, וזו הדרך היחידה שאולי יהיה אפשר לנצח את פורטוגל.
השב   •  92
יצחק06/02/2013 23:24
שאנחנו מאד איטיים לעומת צפון אירלנד שמיים וארץ לא נצליח להוציא מתפרצות קטלניות
השב   •  00
52
גל06/02/2013 22:45
משחק רע של הניבחרת לדעתי עם נגיע ככה למשחק נגד פורטוגל רק רונאלדו יכבוש שבע עשרה גולים תתחילו להתאפס על עצמכם.
השב   •  20
51
דר06/02/2013 22:44
יותר מהיר מדמארי, שכטר ועטר בטוח. תסתכל על השער הראשון ותגיד שהוא איטי.
השב   •  82
50
ג׳וני06/02/2013 22:43
1. אייל, אני מכבד אותך ומסכים איתך 2. מתי אבי לוזון יתן לנו להתקדם? וכשהוא ילך שלא ישאיר זכר מהמשפחה שלו בכדורגל 3. תוצאה צפויה נגד פורטגל( שלא תופתעו): לפחות 5 לשער שלנו 4. לחיי כדורגל הרבה הרבה יותר טוב בישראל
השב   •  10
49
גל06/02/2013 22:43
משחק רע
השב   •  10
48
אלי06/02/2013 22:43
שתאמן משחק בוגרים אחד בחיים שלך נראה אותך מדבר, מסכים איתך שהמערך לא משהו אבל צריך לתמוך בנבחרת ולעודד אותה לא משנה מה המערך או מי השחקנים
השב   •  70
47
הרוני06/02/2013 22:43
כשאחרי משחק בית, נגד נבחרת ברמה שלנו, המאמן מדבר על "מתפרצות יפות" אתה יכול להבין שהנבחרת הולכת לקבל בראש מפורטוגל.
השב   •  10
46
כתום בראש06/02/2013 22:43
האמת אני קונה בונקר שיעמום מגעיל 92 דקות מול פורטוגל ואז 1-0 קטן מגול באופסייד
השב   •  21
45
אדם06/02/2013 22:38
פליי מייקר
השב   •  30
44
ארון ויזן06/02/2013 22:38
השב   •  40
43
קקולי06/02/2013 22:37
השב   •  20
42
יהודניק06/02/2013 22:37
ומה הנבחרת? אל תזלזלו בהפועל יהוד הבנתם? אללה יהודייה!
השב   •  81
41
יהודי בנשמה06/02/2013 22:35
אל דברו על יהוד זה שאנחנו מועדון גדול זה אנחנו יודעים יאללה יהוד
השב   •  31
40
קקולי06/02/2013 22:35
השב   •  41
39
עמוס06/02/2013 22:35
היה כדורגל משעמם ומגעיל באנו כמה חברה לראות כדורגל ביחד כל כך נגעלנו! בונקר מגעיל! דה וויס היה יותר מעניין! מה שעצוב שגוטמן יצא מרוצה
השב   •  30
38
מאור06/02/2013 22:34
השב   •  30
37
אריק06/02/2013 22:33
אפילו פחות מעניינים מהליגה שלנו .אני היום לא ראיתי כדרגל.לא חסרים שחקים טובים בנבחרת שלנו בשביל לשחק אטרקטיבי ולפחות שווה כוחות מול נבחרת קטנה כמו פינלנד אם כך נראית הנבחרת שמייצגת אותנו אז אני לא רואה עתיד.
אייל ברקוביץ היקר אני מאוד מקווה שיום יבוא ותיהיה שוב בעל הבית בנבחרת ישראל ותחזיר ענייןותשוקה לנבחרת.
השב   •  30
36
ברקוביץ לנבחרת06/02/2013 22:33
השב   •  21
35
אוהד06/02/2013 22:32
אם מוריניו מרשה לשחקנים כשרוניים פי כמה וכמה לשחק בונקר אז שנבחרת פח לא תשחק בשיטה היחידה שהיא יכולה לחלץ אולי תיקו ביום ממש טוב?
אין מה לעשות הנבחרת פח ורק בונקר יעזור לנבחרת כי לנסות לשחק טיקי טקה עם נבחרת כזו יביא לתבוסה גדולה.
השב   •  101
דניאל06/02/2013 23:28
שלישייה נגד בארסה עם אינטר, איפה הבונקר בדיוק
השב   •  23
יונתן07/02/2013 00:23
בונקר בנוי על מתפרצות. . ככה מוריניו ניצח את בארסה. כשסמואל אטו משחק מגן אפשר להבין את זה :0
השב   •  40
34
עוד אחד06/02/2013 22:31
השב   •  31
33
אוהד06/02/2013 22:31
צ׳רלי התייאשתי מהנבחרת עוד לפני המשחקחת ובטח שאחרי
השב   •  20
32
רונאלדו06/02/2013 22:31
השב   •  10
31
יהודה06/02/2013 22:31
השב   •  10
30
MORIS06/02/2013 22:31
השב   •  20
29
רועי06/02/2013 22:31
השב   •  22
28
אינני אני06/02/2013 22:30
גועל נפש. עושים בטעות 1-0, מסתגרים מסתגרים מסתגרים (בונקר!!) מתפללים לא לספוג (גוטמן:"לא הגיעו למצבים חוץ ממצבים נייחים" 10 קרנות!! פינלנד!!) ויוצאים למתפרצות בתקווה לעקוץ. איכס איכס איכס! הפועל תיקחו את גוטמן חזרה. והוא עוד חייך אחרי המשחק כאילו עשה הישג. אין מילים כבר לתאר את תחושת הגועל שלי מ''נבחרת ישראל'' העכשווית
השב   •  92
27
ישראלי06/02/2013 22:30
גוטמן אין פשוט מה להגיד עליך אתה פשוט פחדן . יש לנו שחקנים כלכך מוכשרים בנבחרת נכון לא כמו פורטוגל אבל בהחלט אפשר להוציא משהו טוב נגדם . אני אישית מעדיף להפסיד מאשר לראות עוד משחק כמו שהיה עכשיו . ישראל צריכה להראות מה היא שווה והיא שווה יותר מנצחון בדקה ה 93 על נבחרת נגרים . אנחנו רוצים לראות כדורגל התקפי ויפה לא מבקשים שתזכה במונדיאל רק שלא נשתתק בכל פעם שנעמוד מול נבחרת גדולה . ואם נעלה למונדיאל נשחק נגד כל מבחרת בבונקר 90 דקות ? עדיף שלא נעלה . אני מקווה שיתפוס קצת שכל או שכמו גבר תעזוב ולא תגרום לצרות . היו שחקנים היום שאפשר לראות אצלהם שיש מה להפיק מהם (מכולם בנבחרת אפשר רק היום הראו קרן אור)כמו ריקן רפאלוב בן בסט ועוד כמה . אני חושב שעם כל הכבוד לארוש צריך לזמן את קליימן לנבחרת בכל משחק שראיתי אותו הוא רק הרשים אותי יותר (בתור אוהד חיפה) בקיצור אנחנו רוצים כדורגל יפה תתן לנו את זה או שתתפטר !
השב   •  40
26
בחור זהב06/02/2013 22:30
עם מאמן בונקריסט מגעיל
השב   •  30
25
מאמין בן מאמין06/02/2013 22:29
אתם הפסדתם לפינלנד 3-1 ברמת גן.
השב   •  101
אוהד אמיתי06/02/2013 23:49
הפסדנו 3-1 אבל אהבנו לראות את הנבחרת! שיחקנו התקפי, יזמנו, רמת גן מלא- אווירת כדורגל! היום יש הצגה כפולה ובאים 6,000 צופים.

נבחרת בושה! הלוואי וברקו היה המאמן! אני עושה מנוי ראשון
השב   •  43
אליעזר07/02/2013 02:24
השב   •  41
הרוני07/02/2013 12:55
זאת הייתה פינלנד אחרת, הרבה יותר חזקה. זה כמו להגיד שהפועל ת"א קבוצה ענקית, כי הם ניצחו את צ''לסי, רק שבצ''לסי של אז היה רק את פרנצ''סקו זולה ולא יותר מזה.
השב   •  00
24
G06/02/2013 22:29
איפה הקבוצה של אייל של פעם. משחק ללא פחד לא משנה מי היריבה, הכדורגל בעולם מתקדם ואנחנו הולכים אחורה..
השב   •  100
23
StevieG806/02/2013 22:29
אבל הפעם אי אפשר שלא להסכים , ואחרי זה התקשורת מתפלאה שאף אחד לא מגיע למשחקים.
השב   •  150
22
דורון ג בנשמה06/02/2013 22:29
מה אתם מופתעים מגוטמן? הוא יעשה הכל בשביל לגנוב תיקו או ניצחון, הוא כבר גנב אליפות ככה, העיקר שאנחנו נסבול מהנבחרת, יוחזר אברם לנבחרת!
השב   •  51
21
מישהו06/02/2013 22:28
השב   •  50
20
ביתרי06/02/2013 22:27
תנו בכחול
השב   •  31
19
איציק06/02/2013 22:27
הנבחרת בעידן גוטמן לא מעניינת, לא יוזמת, לא מסקרנת, רק מסתגרת, בבונקר משחקת, מנסה מידי פעם מתפרצת, ונראית כמו הפועל תל אביב של פעם עם ה 1:0 הקטן שמנסה לגנוב שער. זה אחד הסיבות שהקהל פשוט לא מגיע לעודד - גוטמן משעמם וגם התוצאות בינתיים הכי גרועות שהיו בשנים האחרונות. אחרי זה מתפלאים שאין קהל ביציעים.
השב   •  83
18
צהוב06/02/2013 22:27
הבעיה זה עם האוהדים שמגיעים למשחקים, אסור להגיע למשחקי הנבחרת, שיבינו שאנשים באים להצגה וינסו לפחות לשחק חיובי אז נגיע, כדורגל זאת הצגה ואני לא אשלם בשביל גועל נפש כמו הנבחרת של גוטמן, כמה שאני מעריך אותו, הוא מוציא מהסגל שלו את המינימום! פשוט גרוע אין הגדרה אחרת
השב   •  80
17
העצבני06/02/2013 22:27
לכן בתקופה שלך הנבחרת לא רשמה שום הצלחה אולי בשיטה זו יצליח גוטמן להשיג את מה שלא השגת אתה בעבר.
השב   •  47
אוהד אמיתי06/02/2013 23:42
רואים שאתה ילד בן 7!
בתקופה של ברקוביץ- הנבחרת הייתה בנבחרות הדירוג מספר 4! מה שאומר שאתה מקבל 2-3 קבוצות הרבה יותר טובות ממך: ספרד,צרפת וכו''.. ובזכות התקופה שלו הנבחרת התקדמה - מילאה את אצטדיון רמת גן בכל משחק! ב-50 אלף צופים.. (למרות שיש 40, מכרו כרטיסים גם למדרגות) והגיעה לדירוג 2! וקיבלה את יוון (!) כראש בית. ואז הגיעו כל המאמנים הפחי אשפה והשחקנים המפונקים וגמרו לנו את הנבחרת!
להתראות ב_____ 2016
השב   •  40
אוהד יותר אמיתי ויותר מבוגר07/02/2013 14:32
מילא את רמת גן,
השב   •  00
16
אור06/02/2013 22:27
פינלנד היו כל כך חלשים שזה היה ניראה כאילו ישראל משחקת נגד עצמה רק עם מדי חוץ
השב   •  70
15
SKYLINER06/02/2013 22:27
השב   •  82
14
דושן06/02/2013 22:26
צודק לגמרי, בושה וחרפה איך שנראינו
השב   •  40
13
דן06/02/2013 22:26
פשוט בושה איך שאתם נראים , אני לא מאמין שאתם משחקים ככה גדוע , נהנתי יותר מהצעירה , אתם לא מבינים בכדורגל כלום
השב   •  50
12
יצחק06/02/2013 22:26
השב   •  50
11
שברקוביץ צריך לאמן את הנבחרת06/02/2013 22:26
חבל שבהתאחדות שמו לו רגליים. מתים מקנאה שם. האיש הנכון לאימון נבחרת ישראל
השב   •  388
10
רווית06/02/2013 22:25
שחקנים אפורים זה מה צריך.
השב   •  515
9
יוני06/02/2013 22:24
אני ה 1 שמגיב
השב   •  34
8
גיא06/02/2013 22:24
כשאתה צודק אתה צודק ברקו
השב   •  90
7
גל06/02/2013 22:24
כזו שטות לא אמרת הרבה זמן
השב   •  234
6
הבורר06/02/2013 22:24
השב   •  130
5
אופיר06/02/2013 22:24
משחק חלש מאוד וגרוע

תלך הביתה
השב   •  192
4
יהודניק גאה06/02/2013 22:23
גם אנחנו שיחקנו יותר התקפי מזה.
השב   •  1430
עדי06/02/2013 22:34
השב   •  30
3
חמי06/02/2013 22:22
ומה יצא לנו במשחקים מול צרפת וספרד כששיחקנו פתוח? גם אז לא ניצחנו.
השב   •  731
יוני06/02/2013 22:34
השב   •  141
הרוני06/02/2013 22:44
משער של עמרי אפק. ולא, לא שיחקנו בונקר כמו היום.
השב   •  100
ירוק בדם07/02/2013 10:09
דבר שני גם עם בונקר אנחנו לא מנצחיםפ אז לפחות עדיף ליראות כדורגל
חייבים לשחק פתוח
תראה אקוודור שיחקו פתוח מול פורטוגל וניצחו אותה 3-2 מקדוניה פתחה את דנמרק 3-0 בכל זאת נבחרת בבית שלה חייבת לשחק פתוח ולא לשחק בשביל לספוג כמה שפחות
השב   •  00
2
אוהד כדורגל06/02/2013 22:21
הקהל צריך להיהנות ממשחק כדורגל ולא להתענות , אז הם יחזיקו 60-70 דקות ואז יחטפו גול נו אז מה עשינו בזה ? עדיף להפסיד 3-1 ולשחק פתוח
השב   •  200
1
רועי06/02/2013 22:20
אייל צודק ב 100% אני איתך
השב   •  392
אדי07/02/2013 11:36
השב   •  11
הרוני07/02/2013 12:50
לא נתת לו לאמן את הנבחרת, הבאת ליצן צרפתי שצחק על כולנו.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP