יום שני, 14.04.2025 שעה 08:06
ONE - מספר 1 בספורט ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

אפשר לשים את הפיג'מה ולישון

פיני גרשון בטור ל-ONE: העונה של מכבי גמורה. ב-9 משחקי האימון שנותרו אולי גודס יתחמם. בלאט אמר שהיקמן מתפתח לשחקן על, איפה הוא היה בסוף?

בשבוע שעבר רציתי להחמיא למאמן של חימקי מוסקבה אבל יצא שפגעתי במאמן של מכבי תל אביב. מצטער. היתרון של מכבי על אולימפיאקוס בעמדת המאמן, היה גדול יותר מאשר בשבוע שעבר. המאמן היווני חסר ניסיון לחלוטין.

הגיע המאמן היווני חסר הניסיון עם ביצים גדולות להיכל נוקיה ורץ בכל הזדמנות. בנוסף, קבוצתו זרקה שלשות במשחק חוץ בכמות גדולה פי 2 ממכבי ושיחקה כמו טופדוג ולא כמו אנדרדוג. בואו נמצא את ההבדלים.

חשבתי שהצהובים יפתחו את המשחק עם השומר הכי טוב על ואסיליס ספאנוליס. לא הבנתי איך השומר שלו הולך מתחת לחסימה בפיק אנד רול ונתן לו לעשות ככל העולה על רוחו. ההבדל במחצית הראשונה בין הקבוצות היה ואסיליס.

פלאניניץ´ ואוחיון מאוכזבים (יוסי ציפקיס)
פלאניניץ´ ואוחיון מאוכזבים (יוסי ציפקיס)
 

במחצית הראשונה מכבי הגיעה ליותר מצבים של חמש על חמש ונתקעה כל התקפה שנייה, למרות שהיה לה את דיוויד לוגאן שהציל אותה מספר פעמים. הוא הוכיח שיש לו כישורים התקפיים ושהוא רק צריך לדעת איך להשתמש בהם. כשיש מומנטום אסור לעצור אותו על ידי חילופים מיותרים. מכבי שיתפה במחצית הראשונה 12 שחקנים, לא תמיד בהרכבים שראינו בעבר. החילופים עצרו את המשחק וגרמו למקומיים לקלוע רק 33 נקודות.

כשיש ריבאונד הגנה זאת הזדמנות לרוץ ולנצל ירידה לא טובה להגנה או חוסר תיאום בהגנה, וכדי למשוך עבירות כדי ללכת לקו העונשין. האלופה הלכה במחצית הראשונה פעם אחת בלבד לקו. 

קבוצה שרוצה לרוץ עושה זאת מריבאונד הגנה ומחטיפות. לשתי הקבוצות היו את אותו מספר החטיפות וכמעט את אותו מספר הריבאונדים בהגנה. אז כמה פעמים אולימפיאקוס רצה וכמה פעמים מכבי רצה? היוונים הגיעו עם אסטרטגיה כזו, הצהובים רצו ברבע השלישי כאשר הגיליוטינה הייתה מעל הצוואר.

למעשה, מכבי הפסידה כבר ברבע הראשון. אני כנראה לא היחידי שאשאל למה דרקו פלאניניץ' עלה בחמישייה ולמה הוא סיים בחמישייה. מבחינתי השחקנים הטובים ביותר צריכים להתחיל ולסיים את המשחק. הלחץ משפיע פחות על שחקנים עם ניסיון. למה להכניס את שון ג'יימס למשחק רק בפיגור 16:7 ברבע הראשון?

דייויד בלאט (יוסי ציפקיס)
דייויד בלאט. למה לא להכניס את ג'יימס לפני? (יוסי ציפקיס)
 

שוב כשנגמרו לצהובים הקלמנטינות, הם הלכו לשפן של ארבעה גארדים - סמית' במקום אליהו בעמדה מספר ארבע, כדי לנסות לחזור יותר מהר להגנה ולנסות לשחק יותר מהר מהיוונים בהתקפה. הם לקחו סיכון בריבאונד ההגנה, שם האורחת לקחה חצי מהכדורים שהיא החטיאה. למזלה של מכבי, גם היא לקחה חצי מהכדורים שהיא החטיאה. ההבדל? פרינטזיס, שלא ייחס חשיבות מי עומד מולו, אליהו או סמית', עבד על שניהם וקלע ב-70 אחוז.

ברבע הרביעי המאמן היווני הימר על שני גבוהים - פרו אנטיץ' וגאורגי שרמאדיני, שאגב היה השחקן השני באיכותו בשורות האורחת ותפר את מכבי עם הכסף שלה, הוא צחק לה בפנים עם השיניים שלה. בכל פעם אחד מהם לקח את אליהו לפוסט-אפ והצליח להחזיר את היתרון לאדומים. ההבדל ברבע השלישי היה הוא שאולימפיאקוס החטיאה 11 זריקות רצופות מהשלוש ואת הרבע הרביעי היא פתחה עם שלוש שלשות.

קשה לי להבין למה לא שמרו את ג'יימס עם ארבע עבירות שלוש דקות לסיום המשחק. אבל אם הוא כבר נשאר, אז מישהו היה צריך לתת לו הוראה חד משמעית, אפילו במחיר של סל, לא לעשות עבירה חמישית. ואם הוא כבר עשה עבירה חמישית, למה לא לשחק נגד פרינטזיס והיינס עם אליהו וסמית'? למה עם פלאניניץ' בדקות האחרונות שהיו על עונה שלמה (הוא קולע ב-50 אחוז מקו העונשין, ברור שיעשו עליו עבירה)? למה היקמן, שדייויד אמר עליו שהוא מתפתח לשחקן על, לא נמצא בדקות האחרונות על המגרש ויוגב אוחיון לקח אחריות על שתי ההחטאות האחרונות?

עם כל הרצון של מכבי להשאיר את התקווה, במיוחד בלב האוהדים, לדעתי העונה גמורה. השבועות הקרובים הולכים להיות בכלל לא נעימים. כשהסיכויים להעפיל לשלב הבא אפסיים, לא נעים להסתובב באירופה כשהטמפרטורות מתחת לאפס.

האכזבה של מכבי ת&qout;א (יוסי ציפקיס)
שחקני מכבי מתוסכלים בסיום (יוסי ציפקיס)
 

שמעתי אחרי המשחק שמכבי הפסידה לאלופת אירופה. השחקנים והמאמן של אולימפיאקוס, עם כל הכבוד להם, הם אלופי אירופה כמו שהקבוצה הנוכחית של מכבי היא אלופת אירופה שלוש פעמים. התקציב של היוונים נמוך מהתקציב של מכבי, באחריות.

בשפה שלי כשהעונה נגמרה אפשר לקרוא לזה מסיבת פיג'מות, אפשר ללבוש את הפיג'מה וללכת לישון. בעצם אפשר להשאיר את חולצות הפסים של אולימפיאקוס ולהשתמש בהן כפיג'מות. לצהובים נותרו תשעה משחקים עד לסיום השלב. אם כבר יוצאים לתשעה משחקי אימון, אולי גם גודס יתחיל להתחמם.

לסיום, אני רוצה להשתתף בצערו של דייויד פדרמן על מות אביו.

לכתבה זו התפרסמו 110 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 110 תגובות ב-87 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
87
האדום עולה30/01/2013 13:49
אין אדם שיכול לקחת פיני את ההצלחות שהוא עשה במשך הקריירה שלו, הוא לקח שלושה גביעי אירופה וזכה באליפות עם הגליל.
אבל מאז שפיני חזר לארץ משהו השתבש איתו, קודם כל הוא הפסיד סדרה מול קבוצה עם תקציב עשירית ממכבי עם יתרון ביתיות של מכבי, שנית הוא הפסיד אליפות באותה שנה , אבל הבעיה האמיתית היתה ונשארה האופי של גרשון שמדי פעם מסתבך בגלל הפה שלו, אני מניח שהקמפיין להחזרתו להיכל נועד לכישלון כי אין מצב שמכבי תתן לו לחזור אליה אחרי ההצגה שלו בארה"ב, הבעיה השניה היא שפיני מלכלך על בלאט בצורה בוטה למדי ונראה לי זה נובע מהכשלון שלו לבנות משהו יציב ואימיתי בחולון ויכול להיות שהוא פוזל לתפקיד המנהל המקצועי במכבי
פיני או שתפרוש או שתמשיך בחולון אבל מה שבטוח שאם תמשיך בקו הזה זקנתך תבייש את ימי הזהור שלך

האדום עולה
השב   •  01
86
דוד30/01/2013 10:48
זה מה שכולם עשו כשלקחת את חולון . לבשו פיגמה והלכו לישון
השב   •  00
85
עמיקם30/01/2013 08:22
על שריקה נגד לוגן שלא עשה עבירה.לא שרקו עבירה כשאוחיון נכנס לסל בסוף.
כמו נגד פאו בשנה שעברה לא רצו לראות מכבי באיסטנבול-השנה נתנו לספנוליס-לקלוע מהקו-על כביכול עבירה.ןככה היוונים ניצחו.
יש מגמה נגד מכבי-ואתם תראו.חייבים להוביל ב-10 אחרת מפסידים.
לא שמה שפיני אומר לא נכון אבל ב-2 דקות האחרונות מכבי הובילה- ופתאום לא.
השב   •  01
84
יאללה מכבי28/01/2013 15:26
וחוץ מזה - השמחה לאיד
של גרשון כל כך בולטת
שזה מביך. מאמן ענק
וחרא של בן אדם.
אני בעד בלאט - לא הולך השנה
לא נורא - זה קורה לכל הקבוצות הגדולות
שנה הבאה נחזור כמו גדולים
השב   •  10
83
י.שפירא27/01/2013 20:09
השב   •  00
82
דוויד27/01/2013 12:13
הזכרון שלכם כל כך קצר. כבר שכחתם את ההמלחות של בלאט?
טוב נו, ככה זה אוהדי ספורט
השב   •  01
81
jחיים פופלי27/01/2013 11:24
אי מה לעשות שאין למכבי רכז
אוחיון לא מה שהיה בשנה שעברה וכן בלאט לא הכין את הקבוצה כראוי,
השב   •  10
80
נתי27/01/2013 09:04
למה צריך 3 עוזרים , אולי תוסיפו עוד 2 עוזרים ואז הקבוצה תצליח, במקום להשקיע בעוזרים תשקיעו בשחקנים.
השב   •  00
79
לאון27/01/2013 01:06
כמובן שבלאט לא הבריק בשלבי הסיום מול היוונים אבל אין לו עם מי להבריק כי אין לו כמעט שחקנים ברמה טובה ואין שחקן שיקח את הכדור בדקות המכריעות. תקציב מעמידה ההנהלה והוא לגמרה לא מספיק לבניית סגל רחב ואיכותי כי בכדורסל היום קבוצה צריכה גם חמישיה וגם ספסל של לפחות 3-4 שחקנים ברמה מספקת.השנה תקציב בוזבז על שחקנים כמו מדלי.דווקא עם שרמדיני בלאט טעה ששיחרר אותו כי אולי הוא לא שווה יותר מדי אבל בטח הוא יותר טוב מתומאס ופלאניניץ ויש לו נסיון ביורוליג אבל בלאט לא נתן לו לשחק וקיבל ממנו בראש.השנה האירופית הסתיימה כמעט בוודאות ,מכבי לא תעלה אז צריך לעשות חושבים לעונה הבאה מעכשיו:ההנהלה צריכה לפנות מקום למשקיעים אחרים ויש הרבה אוליגרכים יהודים שהיו מוכנים לפרסם את עצמם בעזרת מכבי ופדרמן אם הוא לא רוצה שותפים שילך בעצמו הביתה ואם הייתי בלאט הייתי בודק מעכשיו מה התקציב לעונה הבאה ובהתאם לכך הייתי מחליט אם כדאי להמשיך לסבול כי אסור להמר על קסמים לטווח ארוך,כלומר אי אפשר לעשות משחקנים בינוניים מינוס כל הזמן קבוצה שתרוץ לפיינל פור עם תקציב עוד יותר מינוס לטובת הקבוצה ורק פלוס לכיס האישי של פדרמנים,ותחשבו על זה ה
השב   •  20
78
קובי27/01/2013 00:47
פיני בזמנך התקציב של מכבי היה כמו של אולימפי'' לא כולל הכנסות פנאן!! אבל היום התקציב אולי חצי משלהם! אבל אם כבר רוצים ללמוד משהו מהיוונים זה מהזהות של הסגל שלהם תשעה יוונים! ושישה זרים, אם למכבי יהיה תשעה ישראלים ואפילו רק ארבעה זרים הקהל יואהב את מכבי פי מיליון בלי קשר לתוצאות וזה אפשרי [בתוספת תקציב] עם סגל כזה- 1.פארמר אוחיון 2.היקמן נעימי מקל [לא חובה] 3.סמית'' לנדסברג 4.כספי בלו אליהו 5.טיוס ג''יימס פלאניניץ''! רק עם סגל כזה אני יאמין שהתקציב של מכבי כמו של אולימפי'' וכולם יאמינו שמכבי יכולה באמת להגיע עד הסוף!
השב   •  12
לאון27/01/2013 01:09
השב   •  00
mor28/01/2013 17:56
פיני גרשון דרס את כל אירופה עם תקציב של 12 מיליון דולר בעוד שלקבוצות הגדולות באירופה התקציב נע בין 25 ל 30 מיליון דולר חביבי
אתה יושן בעמידה.
השב   •  10
77
יוסי26/01/2013 22:04
כל אלו שכותבים שבלאט לא מאמן קצת נסחפו!! אחת הקבוצות הכי פחות אינטליגנטיות שהיו לנו כבר הרבה זמן - זו אשמתו של בלאט שבחר אותם, אבל מכאן ועד למחוק את כל ההישגים והכדורסל של בלאט הדרך ארוכה - נפלנו השנה בגדול, מבאס אבל בהחלט לא סוף העולם, וכלולי תקווה שהבינו שחייבים לקצר את הסגל והרוטציה כדי לפנות תקציב לשחקנים מובילים מוכחים.
השב   •  31
76
ירוק26/01/2013 12:53
השב   •  30
75
פוגה26/01/2013 08:31
השב   •  21
74
פוגה26/01/2013 08:29
גם אתה לא ידעת לבחור שחקנים
השב   •  30
73
ראש כחול לב צהוב26/01/2013 01:08
רק אדם גדול מסוגל להודות שהוא טעה ולבקש סליחה!
כל הכבוד!
הלוואי שיום אחד תחזור למכבי בשביל לבנות לנו קבוצה חלומית נוספת כמו הקבוצה של מקדונלד והאפמן או שאראס ופארקר.
פיני אדם משכמו ומעלה הוא תורם יותר ממה שאנשים עם הכנסות פי עשרות מונים יותר גבוהות מההכנסה של פיני והוא עושה את זה בסתר לא בשביל פרסום.
השב   •  40
72
אברם בלאט26/01/2013 00:56
השב   •  00
71
אברם בלאט26/01/2013 00:55
השב   •  00
70
2326/01/2013 00:53
ההבדל שניצח לאולימפיאקוס את המשחק הזה, הוא ספאנוליס!

לא היתה התקפה אחת של היוונים בכל הרבע האחרון שבה ספאנוליס לא היה זה שקיבל את ההחלטה האחרונה.

בדקות האחרונות, הוא גם הפסיק למסור ונכנס לבד לסל. אם לא יצא סל, יצאה עברה שזה גם 2 נקודות בטוחות מהעונשין וגם 2 עבירות לשון ג''יימס תוך 6 דקות.

לעומת זאת למכבי אין מי שיקח על עצמו את המשחק ואת הזריקות המכריעות. אוחיון אולי חושב שהוא יכול, ובטוח שהוא רוצה, אבל האמת היא שהוא רחוק מלהיות ברמה הזאת (איפה לנגפורד איפה?).

מכבי עוד הובילה ב 6 נקודות 2-3 דקות לסיום, רק שלאולימפיאקוס כל פוזשן היה שווה 2 נקודות, ואצל מכבי, פלאניניץ החטיא זריקות עונשין, ואוחיון וסמית לא הצליחו לקלוע כלום. וככה ביעילות ושיטתיות מכבי והיתרון שלה נגמרו קצת לפני שהמשחק נגמר.
השב   •  40
עמיקם30/01/2013 08:26
לנקודות האחרונות במשחק. למרות שלוגאן לא עשה עבירה.
אחרי זה לא שרקו על עבירה שעשו על אוחיון בכניסה לסל.
השב   •  00
69
ברוך25/01/2013 22:34
פיני הגדול,מה דעתך להתרכז ב"מיזם" שלקחת על עצמך בחולון?!מאמין שמכבי כבר יסתדרו בלעדיך וללא עצותיך המלומדות.
השב   •  20
68
גל25/01/2013 21:58
מי שזוכר את ימיך במכבי יידע להגיד שזכית לגדולה בזכות בלאט! אז תמשיך לכתוב פה כל סופש על כישלונותיו בצורה צינית וחסרת כבוד, תמשיך לקבל אהדה בכל מקום , רק אל תשכח שאותו בלאט עשה לך יותר ממחצית העבודה, הרי כל אותם זרים שהביאו את מכבי להישגים הם החתמות של דיוויד.
השב   •  20
67
פסולת אנושית25/01/2013 21:03
שמן חולארע
השב   •  12
66
שחר25/01/2013 18:56
במכבי נכנסו שחקנים חדשים להנהלה הדור הצעיר התגאה פדרמן הם מבריקים יאזנו את הקופה ויצעידו אותנו קדימה, דני פדרמן הצהיר שלמכבי יגיעו שחקנים איכותיים ומתאימים לקבוצה, הבחירות נעשים תוך כדי סיעור מוחות מקצועיים מה תפקיד השחקן בקבוצה, וזאת התוצאה? אז מי אשם כאן? השחקנים? הם עושים את הכל עד קצה גבול יכולת החלשה שלהם. המאמן? מה יכול לעשות מאמן אם השחקנים לא מסוגלים לבצע הוראות לאחר תרגולים רבים ולקלוע? בלאט קיבל שחקנים לאחר בררת מחדל ולא מה שרצה באמת, נשאר הנהלה שהרכיבו את הפספס של מכבי, וזה אומר שהנהלה נכשלה וצריכה ללכת. מכבי אינה נכס פרטי של הפדרמנים העושים במכבי בשלהם היא קודם הקבוצה של המדינה
השב   •  20
סבא25/01/2013 19:20
הקבוצה של המדינה? הגזמת
השב   •  00
מוטי25/01/2013 22:15
הם הקבוצה של המדינה ? הם ביזיון למדינה.
השב   •  10
65
רויטל כהן25/01/2013 18:20
פיני תחזור לקבוצה כיועץ, אתה חסר חסר חסר מאד מאד
השב   •  11
64
יובל25/01/2013 18:16
1.לא יעזור לכם,פדרמנים-כולם יודעים שאתם האשמים הגדולים השנה,
וככאלה מצופה ממכם לקחת אחריות,להודיע שכשלתם השנה, להתנצל בפומבי בפני האוהדים הרבים ובעלי המנויים המסכנים, ותחליטו ותשתפו אותנו מה אתם מתכוונים לעשות מהעונה הבאה ! מגיע לנו לשמוע זאת ולכלכל צעדנו בהתאם.
2.נכון שגם לבלאט יש חלק שלילי העונה בניהול ובחירת הסגל-אבל חלקו מישני.לכן,עם כל הצער בדבר והיותו מאמן מצוין-בעונה הבאה יש להיפרד ממנו.ורק בגלל האוירה שנוצרה בינו לבין הבעלים-אמנם באשמתם,אבל הם הבעלים.
3.שקוף לי,שלעונה הבאה,הבעלים זוממים על הצוות הסגול -
גרשון(GM) ושמיר(מאמן).ואין לי דעה מגובשת לגבי זה אלא רק מגלה לכם.
4.סגל השחקנים השנה הוא נוראי,וממש לא מובן איך השקיעו בשחקנים כמו תומאס,מדלי,ואפילו פלניניץ''(שמתעסק רק ובעיקר במאבקים פיסיים מתחת לסלים-בלי תפוקה) ! היו צריכים בכלל להרכיב סגל קצר יחסית,אבל שחלקו המרכזי הם תותחים.כמובן מחדל של הבעלים.
5.היו חייבים להיפתר מאוחיון(כבר מתחילת העונה בגלל כל פרשיית רצונו לעזוב) ופניני(בגלל פרשיית הקללות)-ויש לעשות זאת לפחות בעונה הבאה.עוד מחדל של הבעלים.
השב   •  20
63
שער 1125/01/2013 17:26
השב   •  02
62
שלום25/01/2013 17:11
כאשר בונים קבוצה כל עונה אז צפוי שיקרה שקבוצה לא תצליח כמו כן אסור לשכוח שהשנה קיבלה מכבי בית קשה מאוד . אם לדיוויד היה תקציב יותר גדול הוא יכל להביא את שחקנים שהוא רוצה המצב היה הרבה יותר טוב.
השב   •  31
61
מישהו25/01/2013 16:41
רק הוא אשם.שחקנים כמו היקמן וסמית מתאימים אולי ליורוקאפ.
על מדלי ותומאס בכלל חבל לדבר.שרמדיני עדיף עליהם.
אליהו צריך לשחק הרבה יותר.
גם פניני.
מתי הפעם האחרונה שמכבי לא הגיעה אפילו להצלבה ?
מי אשם אם לא בבל"ת ?
השב   •  50
60
מיקי25/01/2013 15:43
איך אפשר לעשות כל כך הרבה טעויות במשחק ועדין להשאיר אותו על הפרקט?
השב   •  20
59
מישהו25/01/2013 15:22
בניית הקבוצה שלו עקומה לגמרי.הקבוצה בנויה סביב 2 שחקנים בינוניים-סמית והיקמן- שאף קבוצת יורוליג רצינית לא היתה מעלה אותם בחמישיה.
הפתיחה היתה מבולבלת,ספאנוליס חגג על הגארדים של מכבי,היקמן שמר כמו קונוס,וכשבלאט מנסה ללחוץ מול קבוצה ברמה הזאת הקלעים שלה מקבלים שלשות חופשיות כשהלחץ נשבר.
שרמדיני,שחקן לא רע בכלל שלא קיבל דקות מבלאט רק כי הוא לא אמריקאי,נתן לבלאט בראש כמו שעשה מאצ''בן בשנה שעברה. המזל של בלאט שההגרלה לא סידרה לו את פפאלוקאס וצסק"א.
שרמדיני שיחק 20 דק'' ונתן 9 נק'',9 ריב'' ו-2 חסימות-הרבה יותר מצמד שחקני החילוש של בלאט מדלי ותומאס.
אליהו,השחקן הכי טוב והכי פרודוקטיבי פר דקה בסגל שוב לא קיבל דקות מבלאט ההזוי-גם כאן הפספורט האמריקאי קובע ולא היכולת.
בצד השני שוב עמדה קבוצת יורוליג אמיתית-כוכב מקומי (ספאנוליס),עוד 5-6 שחקנים מקומיים טובים,זרים אירופאים(שרמדיני,אנטיץ'') וגם אמריקאי אחד (היינס) שאף אחד לא חושב שזה שהוא זר אומר שהוא חייב להיות בחמישיה.ככה בונים קבוצה בריאה,עם תקציב לא יותר גדול ממכבי.
בלאט נכשל כל שבוע מחדש. הוא הבעיה.
השב   •  60
עודד המעודד25/01/2013 18:23
פלאניניץ היה אמור להגיע במקום תומאס ,ככה שרמנדיני ופלאניניץ היו סנטרים ,אליהו משחק בהתאמה עם גיימס ומצבת הגבוהים מצוינת,עמדה שלוש היא עמדה בעייתית אבל היתי זורק את סמית לכל הרוחות ,אליהו לנדסברג ופניני יכולשים לחלוק אותה נפלא,לוגן והיקמן מתחלפים לסרוגין ,וכמובן רוט אוחיון דגש על רוט שאהיה הרכז המוביל,וכמובן דבר אחרון בלאט הביתה
השב   •  20
58
sh25/01/2013 15:05
ככה זה שחוסכים בתקציבים מתי שהוא העסק יפול.שנתיים שיחקו אותה עם תקציב לא בין הגבוהים,השנה מה לעשות,נפלו.
השב   •  10
57
mor25/01/2013 14:31
לםי צורת ניהול המשחק של בלאט נראה כאילו שהוא משחק כאן משחק מכור!! כל החילופים המוזרים שהוא מבצע בדיוק כאשר מכבי מובילה ויש לה מומנטום,אז הוא בוחר להכניס שחקנים נפילים כמו פלאנניץ במקום שון ג''יימס, או בשבוע שעבר והשבוע את מידלי שלא פוגע כבר חודשים מוזר??
נראה שהוא רוצה להפסיד בכוונה שיפטרו אותו, מחכה לו ג''וב ב NBA אחרת כל ניהול המשחק והחילופים המוזרים תמוהים בעיניי.
השב   •  71
56
הרצל25/01/2013 14:15
השב   •  40
55
דותן25/01/2013 12:47
שחרור כל כוכבי הסגל, כדי להכניס יותר כסף.
הפחתת סמכותיו של מוני פנאן כדי לתת לבן הלוזר שלו לנהל למרות שאין שבקושי יש לו תעודת בגרות.
להעלות את מחירי המנויים כדי להכניס כסף לכיס ולקחת את מכבי מהעם.
בשורה התחתונה יש אשם אחד וכולנו יודעים מי הוא דיוויד פדרמן.
לא סתם צעקו לו פדרמן הבייתה אתמול בסוף המשחק.
השב   •  801
נועם25/01/2013 13:40
הפדרמנים הבינו שהקהל עלה על השיטה שלהם, הם ממש בלחץ.
השב   •  40
ראש כחול לב צהוב27/01/2013 02:22
אבל אותי לא מעניין מה הבבונים ביציע ג'' חושבים. בשער 11 חושבים שהבעיה זה "אוהדים" כמוך.
השב   •  03
54
מיכאל25/01/2013 12:39
המאמנים הישראלים היחידים שהביאו גביעי אירופה לתל אביב הם רלף קליין ופיני גרשון.יאלה תעיפו את בלאט תחזירו את פיני
השב   •  61
קזימודו25/01/2013 13:55
השב   •  00
53
קובי25/01/2013 12:39
מכבי הפסידה לפחות שני משחקים בגלל החיסרון ברכז על וזה העונש שלה על שויתרה על פארמר!! מכבי ב-100% הייתה מנצחת את ויטוריה ואולימפי'' אם היה לה את פארמר והייתה היום במקום הרביעי לפחות עם מאזן 3-2 אבל הקמצנות של פדרמן הובילה לזה שהוא יהיה דווקא אצל המדינה השנואה טורקיה ולכן מגיע להם להענש!
השב   •  40
52
קינג25/01/2013 12:33
כמה שיותר מהר להביא את פיני למכבי.
השב   •  71
51
יוסי25/01/2013 12:29
רק פיני יכול במכבי
השב   •  80
50
שלומי25/01/2013 12:29
גור שלף חייב ללכת הביתה
השב   •  40
49
הראל25/01/2013 11:50
שיחזירו כבר את כספי ואת בלו ויעיפו את קיינר מידלי.ואז כל המשחקים יראו אחרת. ובעמדת הסנטר יש את הנדריקס שמת לעזוב את מילאנו.
למה מחכים?
השב   •  21
48
קיי אורי25/01/2013 11:16
בלאט עצמו לא מאמין בשחקנים. הוא מסתובב לספסל ואין לו את מי להרים משם. בושה. היחס של שלף לשחקנים ועובדים דוחה ומעליב. מי ישחק בשבילו. מתגעגע למוני.
השב   •  100
יריב25/01/2013 21:41
השב   •  01
47
יובל25/01/2013 11:09
כי הם מפספסים את הפאולים !
(כבר משחק שני שיכל להיגמר אחרת !)
השב   •  10
46
רוני25/01/2013 11:03
תחזור הביתה. בוא למכבי דחוף
השב   •  91
45
קוקו25/01/2013 11:02
עד שפיני לא יבוא לא יהיה גביע אירופה
השב   •  80
44
ברקלי25/01/2013 10:46
ברוב קריירת האימון שלו אני שומע שהיו בעיות תקציב והוא מוציא מים מהסלע ואין לי מושג על מה מדברים . לא זכור לי שלפיני היה תקציב הכי גבוהה באירופה ובכל זאת לקח שלוש אליפויות . בלאט חסר מושג מינימלי בניהול משחק
השב   •  113
43
ישראל25/01/2013 10:45
לצערי דוויד לעיתים אשם בהפסדים של הקבוצה כי הוא מרבה בחילופים אפילו אנשים שלא מבינים גדולים בכדורסל רואים שלעתים מכבי במומנטום ודיוויד עושה חילוף והורס את המומנטום ופוגע במרקם שרץ יפה ,לא ברור וגורם נזק וחבל
השב   •  80
42
גיל25/01/2013 10:37
השב   •  11
41
בלאט גבר.25/01/2013 10:19
בלאט לקח אליפיות וגביעים בארץ,גביעים ברוסיה,אליפות וגביע באיטליה,אלוף אירופה לנבחרות,ומדליה אולימפית.

אתה הצלחת רק במכבי עם שחקנים הכי גדולים שהיו כאן.
השב   •  62
40
פיני שמן.25/01/2013 10:16
הפסדת אליפות,הפסדת גביעים.

דויד בלאט 5 עונות,5 אליפויות,5 גביעים.
השב   •  94
39
שימי25/01/2013 10:06
השב   •  10
38
אוהד ותיק25/01/2013 09:54
זוכרים שהוא אמור היה להיות בצוות המקצועי? ניהול כושל של פדרמן דני שלף והרבה קרח בלב הרחיקו את אידסון לנגפורד הנדריקס ועוד. לא רק כסף..מי קובע לב לגלאט שחקנים ? פדרמן גוניור האפס. מי זה בכלל ?
השב   •  31
37
אסא25/01/2013 09:53
מכבי מפסידה. לפיד מנצח. ביבי מושפל. רק שימשך ככה.
השב   •  24
36
אחד שיודע25/01/2013 09:51
רק ככה יחזרו הלב והנשמה ..שחקנים עזבו בגלל יחס ! שחקנים לא נותנים לב כי אין למי..הם אלו שמכשילים את בלאט.
השב   •  30
35
אילח25/01/2013 09:47
השב   •  20
34
mickey25/01/2013 09:44
כבר מזמן לבשו הממורמרים מהכדורגל עכשיו זה עבר לכדורסל. עכשיו יש לכם שתי קבוצות שהם הבדיחה של הליגה. ועל זה נאמר : צוללים נעלמים והשיירה עוברת. שבת שלום יהודים יקרים
השב   •  03
לירן25/01/2013 10:22
השב   •  02
33
סטלין25/01/2013 09:40
בלאט,יגיע לחג האילנות בתור עשב שוטה.
השב   •  10
32
דני25/01/2013 09:35
כאחד שמנוי כבר שנים רבות , לא משנה מה היו תוצאות המשחקים , האווירה בהיכל ,ההזדהות עם השחקנים ( בין עם זרים ובין ישראלים ) משעממת ולא מענינת.אין פרפרים בבטן בבוקר ימי חמישי ומפה מתחילה הבעיה.לא היתה ברירה בתחילת השנה עם עזיבתו של דיוויד בלו : הבחור עייף ושבע מכדורסל אז רדו מזה וממנו .מה שכן לדעתי במקום לחפש מתחת לבלטות מציאות ואחכ לשחק עם כספים בהמשך ה
השב   •  20
31
rame25/01/2013 08:51
בלאט הוא מאמן טוב חייבים להביא שחקנים טובים ולשלם כסף טוב ולהשאיר את בלאט .הסתכלתי על הפניים שלו בסוף המשחק הבנתי שהןא התיאש מרמת השחקנים לפי דעתי רק הוא המאמן היעיל והטוב בזירה האורופית ולא להחליפי באחר כי זה פוגע בקבוץה
השב   •  50
צור25/01/2013 10:28
השב   •  00
אני25/01/2013 12:19
השב   •  00
30
דוד טל25/01/2013 08:36
השב   •  30
29
אבי25/01/2013 08:29
בלאט תומאס פלאניניץ ובלרא צריכים ללכת הבייתה
השב   •  41
28
שח25/01/2013 08:29
שגודס יאמן עד סוף השנה. בקיץ להחזיר את פיני
השב   •  37
27
Ron25/01/2013 08:13
בלאט כבר מזמן לא פוגע !
השב   •  50
26
הבורר25/01/2013 08:09
סמית? שחקן סולידי שחי ממשחק זורם. בהתקפה עומדת הוא עדיין שחקן יורוקאפ עם עליות וירידות גדולות מידי בבטחון.
לוגאן, היקמו, אליהו ואפילו אוחיון היו צריכים לקבל את הכדור לפניו בשביל סל מכריע של אחד-על אחד.

ראיתם כמה מבולבל ומהוסס בלאט היה בפסק זמן האחרון (לא ידע איזה תרגיל לצייר על הלוח, המילים יצאו מפוזרות וחסרות אמונה) זה נכנס לסמית לורידים, על האחרים זה לא היה משפיע ככה.
השב   •  72
25
משה25/01/2013 07:34
נכשלת יוגב לא שחקן ברמה של מיקי ברקוביץ .אתה טועה כל הזמן.תתחיל להפנים ולשנות לפני שיהיה מאוחר
השב   •  101
24
בוקי25/01/2013 07:32
אני לא מבין את ההחלטות של בלט ! שוב להשאיר את היכמן בחוץ ברגעים הקריטיים ושוב לתת את הכדור בידים של אוחיון למה ? איפה העוזרים שלו ? כנראה שברגעים חשובים הוא לא יודע לנהל משחק ! כשאוחיון על המגרש אין הנעת כדור יש בזבוז זמן ובסוף יש זריקה בלחץ.
איפה כל הצוות המקצועי ? טוב שכך קרה אולי השעור הזה מישהו ילמד לקח.
השב   •  91
23
סהר25/01/2013 07:06
הכל מתחיל וניגמר בפדרמן. הוא לא רוצה להכניס יד לכיס, הוא לא רק גמר את מכבי על חשבון האוהדים הוא גם גמר את הקריירה של בלהט במכבי. נחכה עכשיו עד סוף העולם שתתחיל עונה חדשה ששום דבר מהעונה הזאת לא ישאר בה. הבעיה שפדרמן עדיין כאן! עם אותם תסמינים, הקבוצה היחידה באירופה שהיא רווחית. שהבעלים של הקבוצה מושכים משכורת על חשבון מנויים
השב   •  212
ששי25/01/2013 07:58
לאולימיאקוס תקציב נמוך משל מכבי , לא קראת ?
השב   •  24
הפועל הביתה!25/01/2013 10:09
השב   •  22
בית"ריסט בנשמה25/01/2013 10:31
המנוי של מכבי הוא היקר ביותר באירופה
השב   •  30
ראש כחול לב צהוב27/01/2013 02:25
מה קשור כוכבים? הוא מדבר על זה שהתקציב של אולימפיאקוס יותר נמוך משל מכבי והם בנו קבוצה יותר טובה.
זה שיש לאולימפיאקוס כוכבים בקבוצה דווקא מראה עד כמה מכבי נבנתה לא טוב בלי שום קשר לתקציב של פדרמן.
השב   •  00
22
מיקי25/01/2013 06:37
תגידו רק אני שם לב שיוגב גם מרמה בהגנה - כל פעם בסוף שעון הולך לדאבל טים מפגר ומשאיר שחקן לבד מהשלוש וחוץ מזה אליהו הציל לו עוד שלושה כדורי איבוד שהפכו בפוקס לאסיסטים
השב   •  60
אוחיון אפס25/01/2013 08:32
להעיף אותו
השב   •  10
21
דקה 81 דמארי משפיל את הצהבת25/01/2013 06:08
אבל עדיין דמארי בעט ועשה 1-0
השב   •  22
20
דקה 81 דמארי משפיל את הצהבת25/01/2013 06:08
ת"א אדומה
השב   •  22
19
חולוניה25/01/2013 06:00
הבאתם חמישה גלמים,אנחנו בסכנת ירידה ממשית,תתעורר דובי
השב   •  40
18
Uri25/01/2013 05:39
בלאט עוד לא למד.
וזה בקצרה, כל הסיפור.
בזמנים אחרים, על כל סל שמכבי חטפה, היא הייתה מייד מחזירה בשניים.
ואילו כיום, מכבי רודפת אחר יריבותיה עד ההפסד הבא.
הקיצר.כמו שזה נראה כעת, העונה אכן אבודה. (בהצלחה לשרמדיני.אחלה בחור ושחקן).
השב   •  81
17
דני25/01/2013 04:38
אני אומר לכם הבעיה היחידה שלנו פה. זה שאין שחקן אחד שהוא יכול לעשות התקפה שהכל תקוע.!!
השב   •  30
16
מישהו25/01/2013 03:22
אבל אם נהיה ריאליים - מכבי תסיים את הסיפור שלה באירופה בטופ 16, ואם זה כבר קורה - אפשר לנצל את זה בשביל דברים חיוביים. אחד מהם, זה לעבוד כבר עכשיו על הסגל לעונה הבאה כשבמצב הנוכחי לא נראה ששום קבוצה באירופה תרצה לשים יד על שחקן זה או אחר במכבי ולהציע לו סכומים מטורפים (כי הרי מכבי כשלה לא?). כשאני מדבר על הסגל אני מתכוון לשמור על התבנית (כי יש שלד טוב), ולא להתחיל את הבנייה שוב מחדש - זה יכול להיות יתרון עצום לקראת העונה הבאה כאשר הסגל הזה כבר ירוץ שנה שנייה. למעשה מי שרק צריך לשחרר הם תומאס וקיינר מדלי ולהביא חדשים במקומם. יכול להיות שגם את לוגאן או פלאניניץ לשחרר - תלוי איך ישחקן עד סוף השנה
השב   •  23
15
ריאלי25/01/2013 02:55
פיני לדעתי מנהל משחק הרבה יותר טוב מבלאט. הוא טקטיקן גדול.
השב   •  70
14
יובל25/01/2013 02:47
פיני, עם כל הכבוד לשיטת ה- ''5 גארדים בסוף משחק'' המפורסמת שלך, אם היינו משחקים עם אליהו כמס'' 5 בסוף המשחק היינו מקבלים סלים הכי קלים בעולם. תומאס הוא שחקן הגנה מעולה וגם אם לא שחקן התקפה מבריק עדיין היה צריך להעדיף אותו. הסל האחרון של אולימפיאקוס נעשה מריבאונד התקפה בגלל אי סגירה של פלאניניץ'' כשאין לי ספק שתומאס היה לוקח כדור כזה ומשנה את גורל המשחק.
השב   •  15
13
מכביסט25/01/2013 02:34
כל הכבוד על ההתנצלות, העונה גמורה וזה כואב! נראה שהסגל לא מתחבר.. ודברים פשוט לא הולכים בקלות השנה. מזל שיש את שון גיימס מס
השב   •  22
12
יובל25/01/2013 02:08
תחזור אלינו!
השב   •  75
11
dudu nyc25/01/2013 01:39
מכבי נראים כמו גקוזי עם מיים קרים
השב   •  84
תזכורת25/01/2013 14:30
יש פיני איןגביע? וגם אין אליפות!
השב   •  00
10
ילו+25/01/2013 01:26
אחד הסגלים החשוכים ביותר שהיו למכבי! סגל מחריד! 2 נגרים ליצנים בדמות מדלי ותומאס! לשלוח אותם כבר הביתה!

פיני לדעתי אתה לא הייתה מצליח יותר עם סגל כזה גרוע.

פיני זה מאוד קל לכתוב,יותר קשה לאמן,ומי כמוך יודע זאת. מכבי בעלת סגל מזעזע,וזה מה יש. ועם זה לא ניתן להצליח.

לילה טוב
השב   •  72
9
עטיה25/01/2013 01:17
פיני תחזור רק אתה הבאתה אליפות אירופה זקוקים לך
השב   •  86
8
לא לשכוח25/01/2013 01:13
השב   •  55
7
גל25/01/2013 01:04
עזבו כן אוחיון הרס לא הרס
עזבו ג''ימס שמרו אותו או לא

קינר מדלי??@?@??@?
מה לעזאזל הוא עדיין עושה על המגרש אני באמת לא מבין אני מנסה להבין אולי אני מפספס משהו?
השב   •  100
6
אוהד25/01/2013 01:01
השב   •  00
5
רוני25/01/2013 01:00
כמנוי קבוע במכבי לצערי השנה אין לבלאט שיטה צרופים תרגילים בקיצור א כ ז ב ה
השב   •  30
4
רענן כץ+פיני גרשון25/01/2013 00:53
השב   •  64
3
AA25/01/2013 00:46
השב   •  1416
2
דיויד25/01/2013 00:45
השב   •  2319
אוהד25/01/2013 02:20
השב   •  52
הפועל הביתה!25/01/2013 10:10
השב   •  60
1
מתי גרמה25/01/2013 00:42
השב   •  2022
הפועל הביתה!25/01/2013 10:11
השב   •  15
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP