יום שישי, 11.04.2025 שעה 06:17
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

איפה היצירתיות של מכבי?

פיני גרשון בטור אישי ל-ONE: התרגיל האחרון של מכבי היה מסובך, פשטות היא התחכום האולטימטיבי. לאמפה המצטיין של מכבי, ליאור אליהו של ויטוריה

במהלך חלק גדול מהקריירה שלי היה לי ויכוח עם אריה מליניאק שטוען שזריקה משלוש היא מלכודת פתאים. אבל כשקולעים ב-40 אחוזים מטווח השלוש זה כמו 60 אחוזים לשתיים. בשני המשחקים האחרונים, מול סיינה וגם מול קאחה לבוראל, היריבות קלעו ב-40 אחוז ומעלה מהשלוש. מכבי תל אביב לעומת זאת קלעה ב-25 אחוז מטווח השלוש.

כשמגיעים לשחק בחוץ לא בטוח שכדאי להתחיל את המשחק עם שבע זריקות מטווח השלוש. אבל קאחה לבוראל הגיעה לנוקיה, לקחה 30 זריקות מטווח השלוש, שיחקה מהר (לפחות בחצי הראשון) והצליחה לעשות התקפות מהירות, חלקן מתפרצות וחלקן הביאו את השחקנים לזריקות די נוחות ופתוחות מהשלוש. כשקולעים ב-43 אחוז מהשלוש, זה מאזן אפילו את האחוזים הגרועים לשתי נקודות (35 אחוז).

שחקני קאחה לבוראל חוגגים (יוסי ציפקיס)
שחקני קאחה לבוראל חוגגים, סמית' קצת פחות (יוסי ציפקיס)
 

הספרדים זיהו מהר מאוד את החולשות העיקריות של מכבי - ירידה לא טובה להגנה ורכות בריבאונד ההגנה. שלא נדבר על יכולת הסגירה נגד החדירות שמפוררות כל הגנה. חילופים אוטומטיים לא תמיד מחויבים. מצד שני, ההגנה של ויטוריה מנעה כמעט כל פיק אנד רול והביאה את הצהובים ללא מעט זריקות ממקומות לא טובים ובסוף שעון.   

היחיד שיכול היה להעלות את אחוזי הקליעה של מכבי מטווח השלוש, דייויד לוגאן, לא היה כל המחצית השנייה על הפרקט. היתרון ב-12 נקודות של הספרדים במחצית הראשונה נבע בעיקר בזכות שליטה בריבאונד ההתקפה (עשרה כאלו), שכל אחד מהם היה שווה לפחות נקודה, וכמובן שמנעה מהמארחת יציאות מהירות להתקפות מתפרצות וחייב אותה לשחק התקפות ארוכות שהסתיימו ברובן בסוף שעון. אגב, זה לא משנה אם קולעים ב-60 אחוז לשתיים ו-40 לשלוש אם לקבוצה עשרה כדורים חוזרים פחות מהיריבה.

דייויד בלאט אמר לפני המשחק את הדבר הבא: "כשאין מנהיג ניתן להתגבר על כך כשמשחקים נכון. האם מכבי משחקת נכון? השליטה של בלאט בקבוצה היא אבסולוטית, אך השאלה היא איפה היצירתיות והמהירות שיכולות להביא 90 נקודות?

דייויד בלאט (יוסי ציפקיס)
דייויד בלאט (יוסי ציפקיס)
 

את ההפרש במחצית הראשונה הספרדים עשו ללא שחקני החמישייה. שחקני הספסל העלו את קבוצתם ל-15 הפרש. כשלבלאט נשבר מליאור אליהו ומלקולם תומאס, והוא היה כבר עם החבל על הצוואר, הוא לקח את ההימור של המשחק ועבר לשחק עם ארבעה נמוכים, כשדווין סמית' בעמדה מספר ארבע וסילבן לנדסברג, שנהנה מהדקות של גיא פניני (נראה שהוא יעשה את החזרה של פורוורד הנבחרת ליותר קשה למרות הסל האחרון של פרננדו סן אמטריו שחדר עליו בקלות מעצבנת) בעמדה מספר שלוש.

המהלך של ארבעה נמוכים הביא שלוש משלוש לשלוש. למרות הנחיתות בגובה הלחימה של ההרכב הזה מנעה מוויטוריה לקחת עוד כדורים חוזרים בהתקפה. ברגע שמכבי ירדה להגנה וסגרה לריבאונד, הסתבר שתרגילי ההתקפה של האורחת מיושנים ואם היא לא רצה היא לא מסוגלת לקנות סל. אבל כמו שאמרתי 40 אחוז ב-30 זריקות לשלוש איזנה את האחוזים לשתיים.

התרגיל האחרון של הצהובים היה מסובך מדי לביצוע תחת לחץ הזמן והצורך לנצח במשחק לעיני הקהל הביתי. במצבים כאלו הפשטות היא התחכום האולטימטיבי.  

ג´יימס וסמית´ מאוכזבים, הספרדים חוגגים (יוסי ציפקיס)
ג´יימס וסמית´ מאוכזבים, הספרדים חוגגים (יוסי ציפקיס)
 

לסיום, במקום לבחור מצטיין ומאכזב, אבחר מצטיין מכל קבוצה. השחקן המצטיין של מכבי תל אביב היה סוף סוף מצ'איי לאמפה, שלא תרם ולא עזר לספרדים, אלא להיפך. לא זוכר מתי הוא עזר למכבי כך בתקופה ששיחק בשורותיה. השחקן המצטיין של ויטוריה הוא ליאור אליהו, ששיחק בשורותיה בעבר. אליהו היה חלש ואיכזב.

לכתבה זו התפרסמו 97 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 97 תגובות ב-65 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
65
שבת קודש07/01/2013 14:01
אמונה זה לא .חבד ולשחק בשבת זה בדיחה על המשיח שלהם.הכי טוב שס .לאלו שאין להם.לנצח עבור כל העניים שאין להם יכולת להביא שחקנים .
השב   •  10
64
עמי06/01/2013 20:13
זריקה לשלוש היא טקטיקה אירופית מטופשת. אין קבוצה בעולם שתקלע לשלוש באחוזים גבוהים לאורך זמן. זה יכול לעבוד במשחק אחד. שלשה היא נשק יום הדין, כשאתה במשחק חוץ בפיגור של שתיים ונותרה שניה על השעון. אפשר לזרוק שלשות במצבים מסויימים במתפרצת. אבל לבנות נצחון וקמפיין על שלשות? זה לא עובד. משחק מנצחים בהגנה טובה, בפירור הגנת היריב, בחדירות לסל, בהטבעות ובסחיטת עבירות וקליעות עונשין. לעמוד מרחוק בשיטת עמרי כספי ולזרוק שלשות, כך לא תגיע רחוק.
השב   •  10
2307/01/2013 09:38
אתה יודע כמה זריקות לשלוש לוקחים בניקס, ספרס, ת''אנדרס, היט, קליפרס, רוקטס?

בכדורסל המודרני, אם אתה לא קולע מעל 40% מהשלוש, גם הצבע סגור לך, ואז אין לך מה למכור. צריך שלשות בשביל לרווח את המשחק.
השב   •  11
63
יוגי06/01/2013 01:49
השב   •  00
62
עודד המעודד05/01/2013 21:56
עמדה 3 היא העמדה אולי החשובה במגרש ,יש 3 עמדות מפתח במשחק (רכז סמול פורוורד וסנטר),לנתח לכם את סמית:
1.שחקן שלא יודע למסור
2.שחקן שלא יודע לחדור לסל בצורה טובה
3.שחקן שלא עושה את החברים שלידו טובים יותר
4.שחקן עם יד ממרחק ממוצעת ומטה
5.מכדרר יתר על המידה


בקבוצה שרואה עצמה בין ארבעת הקבוצות המובילות ביבשת, סמית יכול להיות רק שחקן ספסל ולא יותר .

עמדת הרכז:

יוגב אוחיון לא רכז כזה גדול שמצדיק חצי שעה בערב אולי רכז שני או אפילו 3 ,הוא לא כזה טוב שהוא נכנס ברוטציה לפני רוט ולנסדברג.

מאמן שעושה טעויות כאלה הוא מאמן בינוני. מסקנה- בלאט הביתה!
השב   •  21
61
דוד טל05/01/2013 16:47
השב   •  12
60
ראמי05/01/2013 16:42
אם רוצים תוצאות חייבים לשמור על כל השחקנים לשלוש שנים .אי אפשר כל שנה מחלפים לבלאט את השחקנים ואחר כך באים בטענות על המאמן .אסור להחליף שחקן אחד .והשנה הבא תראו את ההבדל
השב   •  13
59
ניק מרשל05/01/2013 16:14
1)איך הפסדת אליפות עם מכבי עם הרכב טוב יותר מהיום? 2)תמיד טענת שעם שלשות לא מנצחים משחקים, ומה קרה הפעם? כאוהד מכבי 46 שנה, אין לי שום ציפיות להישגים ביורוליג העונה, מי שיש לו ציפיות או חוטא לאמת או שאינו מבין גדול בכדורסל. החוכמה היא להיות ולהישאר אוהד גם בעונה שלא הכל דופק. דבר אחד אני בטוח: אתה לא היית מגיע עם מכבי יותר רחוק
השב   •  23
58
שלומי05/01/2013 13:43
השב   •  50
57
2305/01/2013 10:37
הבדיחה מספרת על אדם הנופל מקומה 40 וכשהוא חולף על פני קומה 20 שואל אותו השכן לשלומו, והוא עונה "נהדר! נוף יפה, פוגשים שכנים, והרוח עושה נעים בשיער".

אוהדי מכבי בנוסף לרולקסים ופרוות בצבע צהוב (לכולם יש!) יש להם גם הבנה גבוהה בכדורסל. והאוהדים זיהו את הפגמים בבניית הקבוצה גם כשהקבוצה ניצחה. הביקורת ותחושת חוסר הנוחות של הקהל נשמעו ונכתבו, גם כשמכבי קרעה את הבית המוקדם של היורוליג.

אבל תמיד כשבלאט התייחס לנושא, הוא גיגלגל עיניים לשמיים ולא הבין על מה המהומה: "הקבוצה מנצחת ואני מאוד מרוצה ממה שעשינו עד עכשיו.".

בלאט התנהג כמו גיבור הבדיחה, וזה ההבדל העיקרי בינו לבין פיני.
פיני לא היה בורח מהאמת ולא מרפד שחקנים גרועים והחלטות הנהלה גרועות (לפעמים היה נכנס בשחקנים קצת חזק מדי אפילו). לכן, פיני לא במכבי ובלאט הדיפלומט כן.

להיות דיפלומט זה טוב ועדיף, אבל לא על חשבון האמת. אחרת הצלילה להתרסקות היא בלתי נמנעת.
השב   •  141
ראש כחול לב צהוב05/01/2013 14:03
"אוהדי" מכבי שמגיעים בימי חמישי להיכל (גם כן אוהדים) חושבים שהם ניחנים בהבנה גבוהה בכדורסל בגלל זה בשנים שהקבוצה מצליחה הם הולכים גאים כאילו הם בנו את הקבוצה אבל כשיש סדק בספינה הם הראשונים להעמיק אותו. יש משפט שאומר אל יתהלל חוגר כמפתח, או יש שאומרים שלהצלחה יש הורים אבל הכשלון יתום זה המקרה פה. הבעיה של אלו שמכנים עצמם "אוהדי" מכבי ופוקדים את ההיכל בכל יום חמישי היא שהם חושבים שהם יודעים מה הכי טוב בשביל מכבי (ממש כמוך) כי הם חושבים שיש להם איזה שהיא הבנה נשגבת ואלוהית בכדורסל שלאף אחד אחר אין, הם חבורת פלוצים נפוחים שחושבים שהם יותר טובים מהמאמן ההנהלה ומכל שאר האנשים בארץ יש לי רק דבר אחד להגיד לך על זה! טול קורה מבין עיניך! כיוון שאם הייתם כאלה מבינים גדולים בכדורסל הייתם מבינים שאתם השורש ומקור כל הקשיים והצרות שמכבי סובלת מהם בשנים האחרונות אתם כמו גרורות של גידול שמתפשט לכל רחבי ההיכל. במקום להבין שהקבוצה השנה מוגבלת ולתמוך בה אתם מחפשים אשמים! איזה מין אוהדים אתם? מה זה אשמת ההנהלה שנפצע להם הסנטר שעליו הם בנו את העונה עוד לפני המשחק הראשון? במקום להבין שאנחנו בבעיה השנה ולתמוך אתם מחרבים את ההיכל ואת השם של כל אוהד אמיתי של מכבי שקיים. אתם מגעילים אותי
השב   •  34
יפה.05/01/2013 14:41
לפעמים יש אוהדים של מכבי, שמראים שהם יותר חכמים מההנהלה והמאמן שלה.

יש כמובן את העדר שהולך על עיוור אחריהם ,כמו בחלילן מהמלין,אבל יש פה ושם אוהדים בודדים של מכבי שהרבה יותר חכמים מההנהלה והמאמן הזחוחים.
השב   •  41
56
רז05/01/2013 06:14
רק ליאור ליובין למכבי משהי מבפנים
השב   •  11
55
שמעון05/01/2013 02:12
הוא יביא אותנו לפיינל פור.

גם אלוהים לא יצליח להביא את אסופת מחלקי המגבות האלו לפיינל פור.
השב   •  61
54
לוט05/01/2013 02:10
מי שאשם זה זה שבנה את הקבוצה. מעניין מי זה.
השב   •  23
בערך.05/01/2013 14:42
כי גם את זה אנחנו לא יודעים.
השב   •  01
53
אילן05/01/2013 02:07
צריך להראות את זה בביצפר לכדורסל. בלאט חשב (או אלוהים יודע מה הוא עשה כשהוא שתק) במשך 25 שניות ואז התחיל לשרבט חיצים כשהיה ברור בעליל שאף שחקן לא מבין מה הוא רוצה. למה להמציא תרגיל כשאין זמן ? למה לא פשוט לומר "כדור אחרון להיקמן" וזהו ! זה לא שהיקמן כזה תותח אבל כיום הוא השחקן היחיד במכבי שיכול ליצר סל לבד.
השב   •  50
מדהים.05/01/2013 14:44
רק מוכיח ומדגיש את בעיית ניהול המשחק שלו!
וההכחשה שהוא נמצא בה.(שזה עוד יותר גרוע.)
השב   •  10
52
פרקר04/01/2013 23:38
ברגע שבלאט יתחיל לשתף את מורן יבואו הניצחונות בזה אחר זה מספיק עם הבלוף יוגב אוחיון!
השב   •  33
51
ע04/01/2013 22:47
מאז קווין מגי לא היה למכבי שחקן טוב ויציב בריבאונד ובקליעה ההפסד בגלל שלא לוקחים ריבואנד בהגנה
השב   •  11
50
רז שפירא04/01/2013 19:44
השב   •  11
49
אוהד04/01/2013 19:28
8 ריבאונד שלו רק ברבע הראשון עד שהסתבך בבעיית עבירות.
מה? אתה מנסה להצדיק את זה שאתה ויתרת עליו?
השב   •  30
48
שלומי04/01/2013 19:09
השב   •  21
ראש כחול לב צהוב05/01/2013 14:06
אמרתי שהאוהדים שמגיעים להיכל הם חבורת מפונקים והם לא מייצגים את הרב האמיתי של אוהדי מכבי.
השב   •  10
47
נתי04/01/2013 18:08
עדיף למכבי לשחק ביורוקאפ ככה היתה תמיד תסיים ראשונה ולא יהיו תלונות.
השב   •  10
46
מיקי04/01/2013 17:15
פיני בלאט לא שולט בקבוצה הכל מקרי
השב   •  10
45
ראש כחול לב צהוב04/01/2013 17:03
אני לא מבין איך אף אחד לא עלה על הבעיה האמיתית במכבי.
פעם קבוצות שהיו מגיעות להיכל היו מגיעות עם פיק ברכיים לנצח את מכבי בהיכל היה כמעט בלתי אפשרי, השאלה היא למה? כי פעם מנוי לא עלה 7500 שקל! היה קהל אמיתי שבאמת היה אכפת לו מהקבוצה והוא דחף אותה קדימה! היום להגיע להיכל נהיה סמל סטטוס כמו להסתובב עם רולקס ולנהוג בהאמר. אנשים שבאים להיכל הם חבורת מפונקים שחושבים שהם באו לראות הצגה ולא משחק כדורסל. הם יושבים כל המשחק ומוחאים כפיים אין לחץ על הקבוצה היריבה אין לחץ על השחקנים של מכבי ואין לחץ על השופטים! האפתיות של ה"אוהדים" המפונקים שבאים להיכל זולגת לשחקנים על המגרש! הקהל לא מעודד בפיגור! פשוט תעודת עניות למועדון! ה"אוהדים" האלה מוציאים דיבה לכל אוהדי מכבי האמיתיים שאהדו את הקבוצה מאז ומעולם. בנוסף הם תופסים לנו מקומות בהיכל! איס! איפה הקהל שהיה נוכח בהיכל בנס ז''לגריס?
השב   •  90
44
יואב04/01/2013 16:56
השב   •  61
43
מבין04/01/2013 15:09
סוף סוף אחרי הרבה שנים ואחרי שהשיטה שונתה מכבי פוגשת בבית קלאסי קבוצות יורו ליג .

לא אדריאטית לא ליגה ישראלית לא קבוצות מדרג נמוך אלא קבוצות גדולות.

ואז מתגלה הבלוף. מכבי פשוט לא בנויה לרמות האלה.

לא יודע מי באמת אחראי אבל בנו קבוצה מאוסף של שחקנים שברמת יורו ליג הם שחקנים משלימים בלבד.

הביקורות שמכבי ספגה מהאוהדים באו באמת ממקום שלעזור לקבוצה.
הרי בקרוב יפתח מחול שדים ואף אחד לא יודע איך זה יגמר כולל בלאט.

לא ברור מדוע בלאט אמר "מה אתם רוצים אנחנו מנצחים"
אף אחד לא מחפש את הנצחונות מול קבוצות בדגה נמוכה.

במכבי מחפשים את המשחקים מול הקבוצות הגדולות והיה רשום על הקיר שהקבוצה לא בנויה להתמודד מול הקבוצות הגדולות .
מכבי בשיטה הקודמת הצליחה להשתחל לשלב הבא.
בשיטה הנוכחית כשהיא פוגשת עוד קבוצה חזקה ועוד היא מאוד תתקשה
השב   •  70
42
צופה04/01/2013 14:58
השב   •  80
41
צופה04/01/2013 14:55
הרי ברור שאם אוחיון היה קולע את סל הניצחון - כולכם הייתם מהללים משבחים ומעריצים. לדעתי , התרגיל האחרון לא נבנה נכון [ טעות מאמן ] ואוחיון עשה את מה שהיה חייב לעשות כאשר הכדור היהב אצלו והזמן פשוט אזל.
זה היה משחק הפסד של ניהול משחק בעייתי.
השב   •  20
40
מישהו04/01/2013 14:27
יש אשם 1 בלבד בהפסד-דיויד בלאט. ההירארכיה ההזויה והלא מקצועית שהוא בנה בקבוצה גרמה להפסד.
דווין סמית היה גרוע,כמו תמיד בימי חמישי.מה לעזאזל במספרים של השחקן הבינוני הזה מצדיק כ"כ הרבה דקות ?
סמית היה פשוט גרוע- 4/12 מהשדה וריב'' 1 ב-30 דקות.הוא לוקח זריקות קשות שאין שום סיבה שהוא יקח. אם סמית כ"כ חלש למה פניני לא משחק ?
אליהו,השחקן הטוב בקבוצה,היה בסדר גמור בדקות ששיחק ואם הוא היה מקבל 30 דק'' וסמית 13 מכבי היתה מנצחת (ואל תקשקשו לי על הגנה כי כשאליהו היה בחוץ ההגנה לא היתה טובה יותר,וגם הריב'' לא).
בצד בשני היתה קבוצת יורוליג אמיתית,בלי שחקנים אמריקאים שיודעים לקפוץ אבל עם הרבה שחקנים אירופאים שיודעים כדורסל-פשוט תענוג לראות את ויטוריה של טבק (אולי טבק במקום בלאט זה הגבוה הקרואטי שמכבי באמת צריכה).
ותיקון טעות אחד לפיני גרשון- ה-MVP של ויטוריה במשחק הוא ללא ספק סמית-הוא גם היה ה-MVP של סיינה בשבוע שעבר.
השב   •  81
עודד המעודד05/01/2013 20:50
עמדה 3 היא העמדה אולי החשובה במגרש ,יש 3 עמדות מפתח במשחק (רכז סמול פורוורד וסנטר),לנתח לכם את סמית:
1.שחקן שלא יודע למסור
2.שחקן שלא יודע לחדור לסל בצורה טובה
3.שחקן שלא עושה את החברים שלידו טובים יותר
4.שחקן עם יד ממרחק ממוצעת ומטה


בקבוצה שרואה עצמה בין ארבעת הקבוצות המובילות ביבשת, סמית יכול להיות רק שחקן ספסל ולא יותר .
השב   •  20
39
צהוב מהבהב04/01/2013 12:00
אין אף שחקן למכבי שהוא סקורר! אין אנדרסון,פרקר,לנגפורד,אין שחקן כזה למכבי,אין שחקן שנותן לך יציבות כל משחק,ושחקן מטרה ראשי לקבוצה חייב להיות!

מכבי הייתה צריכה להחתים חוץ מדרקו גם רכז טהור תותח,שיעזור ליוגב,ויתן את הטון בלקיחת אחריות,בקליעה מ-3,בחדירות לסל,ואסיסטים רבים.
מכבי חייבת להחתים רכז תותח,בלי זה אין סיכויים למכבי לצאת בצורה טובה מהטופ 16! מכבי נראת זוועה,וכמו שרבים מאיתנו ידעו שאין סגל למכבי שיעשה עונה טובה.

תחשבו מה יהיה שבוע הבא בנוקיה נגד פנר-אולקר?? שהיא קבוצה הרבה יותר טובה מקאחה.

פדרמנים ובלאט בניתם סגל אפרורי ובינוני מאוד,ועכשיו הפלופ נחשף! מה שכולם אמרו וכתבו,אתה בלאט עצמת עיניים כלא רואה,והיום זה מתפוצץ בפנים.

לפחות דרקו רכש מצויין,פיזי מאוד,לוחם,יודע את המשחק היטב! לפחות דבר 1 עשיתם נכון. רכז בלאט רכז

בהצלחה בהמשך

שבת שלום ומבורך
השב   •  61
38
אסא04/01/2013 11:57
השב   •  11
37
תודה לך סיינה04/01/2013 11:33
השב   •  02
36
קורי04/01/2013 11:32
מדלי פצוע וגם לפני הפציעה לא פגע בכלום, ותומאס שחקן מוגבל מאד התקפית והגנתית - שני השחקנים האלה מדלי ותומאס זה ממש פלופ גדול של מכבי. אפילו בליגה הישראלית יש זרים בעמדה הזאת טובים יותר.
השב   •  30
35
דוד04/01/2013 11:32
הוא לקח יותר מעשרה ריבאונדים ושמר מצויין וגם קלע שלשה חשובה קשה לקרוא לו המצטיין של מכבי יותר נכון לומר שמכבי שילמו לשופטים להוציא אותו בעבירות . לולא השופטים טאו היו מנצחים ב10 הפרש. לולא המלחמה על הכבוד הלחץ על המגרש ועל השופטים מכבי הייתה מפסידה ב20 הפרש.
אני מקווה שבלאט יפסיד את רוב המשחקים ויסיים במקום האחרון שמגיע לו.
השב   •  21
34
שחר04/01/2013 11:01
הגנה חכמה ולוחצת עם חילופי הגנה לכל תסריט אפשרי הזכיר את השיטה של בלאט בתקופות טובות יותר, תרגילי התקפה והתמצאות נכונה ברחבה המאפשרים קליעות נוחות וקבלת הכדור מריבאונד, המאמן הספרדי עשה בית ספר בשיטות של בלאט שכנראה שכח וזאת ראינו בתרגיל האחרון והמכריע בלאט הלך על פיקנדרול סל או עברה, במקום שהכדור יהיה אצל היקמן או סמית או אצל גבוה עם יכולת קליעה גם מהעונשין כמו פלאניניץ'' הכדור הלך לאוחיון שחסרות לו כל התכונות הללו,
השב   •  50
33
המכביסט הצהוב04/01/2013 10:44
בפסק זמן של מכבי ב-8 שניות האחרונות, אח שלי שאל אותי: מה אתה היית עושה?
אמרתי לו: הייתי אומר לשחקן לחדור פנימה, ככה זה ימשוך את כל שחקני ההגנה, ולאחר מכן להוציא כדור החוצה (כן כן, אפילו לשלשה)..
אם תסתכלו שוב על המהלך האחרון תראו שכאשר אוחיון חדר לסל, סמית'' נשאר חופשי לגמרי בפינה (למרות האחוזים הגרועים שלו, הוא שחקן קלאץ'' קלאסי)!
חבל חבל. המשחק היה בידיים שלנו.
והבעיה העיקרית, לפי דעתי, של מכבי היא שאין מחליף ראוי לאליהו. מה שאומר, שרק אם מדלי יפתיע בגדול ויראה את הפוטנציאל שלו (מה שלא עשה בכלל בשלב הראשון)- זה מה שאולי יכניס את מכבי לעניינים.
השב   •  10
32
כפיר04/01/2013 10:43
בלאט אדם סימפטי אבל הוא התחיל להאמין שהוא מאמן גדול
אתמול לא ראיתי קבוצה משחקת אלה הרבה אילתורים
למה תומאס משחק יותר מאליהו?
למה יוגב מאבד כדורים ונשאר על המגרש ומורן רוט על כל עף?
השב   •  50
31
אחד04/01/2013 10:25
השב   •  02
30
איתן04/01/2013 10:15
משחק פנים אין לנו הגבוהים חיים משאריות לגבי הגארדים. סמית, לנדסברג,לוגן כולם חיים על זריקות מבחוץ אף אחד לא יודע לקחת קרוב לסל. היקמן מנסה אבל הוא די מוגבל, יכול להיכנס רק בימין ונשארו רק עם אוחיון שאיתו זה פעם כן ןפעם לא. מסקנה צריך גארדים יצירתיים כי למצוא גבוהים מאוחר מדי. לימונד במקום רוט. וגארד זר במקום לוגן או לנדסברג
השב   •  00
יוגי06/01/2013 01:54
השב   •  00
29
אלי04/01/2013 09:53
חברים אין בעייה של סגל שחקנים הבעייה היחידה היא המאמן. דיוויד מקבל יותר מידי קרדיט. מספיק תנסו להיזכר מה קרה בעונה עם קטש, קבוצה שבתחית העונה נראתה גרועה מזאת עם צביקה הייתה מצויינת ואם פייזר לא נפצע היינו לוקחים את הגביע.אין תרגילים בהתקפה הוא הורס שחקנים כמו לובין בעבר ומרון היום. הכסף לא קובע האופי והנחישות. הקבוצה פשוט לא מאומנת חבל פשוט מאוד צריך לקוות שמכבי תפסיד לירושלים ואולי יבינו בהנהלה שרק אדם אחד עם חוזה ארוך טווח יכול להציל את מכבי. פיני גרשון כמובן.
השב   •  91
איש ללא מחשב04/01/2013 16:25
אני מקווה לפחות שאתה ילד אחרת אתה ממש שפל.
דויד בלאט אחד המאמנים הכי טובים באירופה.
(נקודה)
השב   •  04
ראש כחול לב צהוב04/01/2013 17:14
למה לרדת לרמה כל כך נמוכה? למה לקרוא לו אדם ממש שפל? אתה מכיר אותו? מי אתה בכלל שאתה יורד איתו לפסים אישיים? זכותו להחזיק בדיעה ואתה לא חייב להסכים איתו אבל לקרוא לו דמגוג? לדעתי יש לו פה מפיק מרגליות! אתה אדם ללא מחשב ואני מאמין שגם ללא טלוויזיה אחרת קשה להבין למה אתה כל כך מגן על בלאט. אולי לא ראית את המשחק אתמול
השב   •  40
סמי07/01/2013 08:32
אבל אצל הפרענקים כל מילה שהם לא מבינים אז זאת קללה, אלו רגשי הנחיתות שהביאו מהבית
השב   •  11
ראש כחול לב צהוב07/01/2013 21:50
לידיעתך אני לא פרענק האמת שאני ממוצא אשכנזי אין לי תחושות קיפוח ואין לי שום סיבה להרגיש קיפוח (אני מגיע מרקע סוציואקונומי אמיד בהחלט לא שזה עניינך) אתה פשוט גזען שחושב שיודע הכל על כולם. גם אלה שאתה מכנה "פרנקעים" כבר ממזמן לא טוענים לקיפוח. סבא, אתה חי בשנות השישים. ואם לא היית אנלפבית היית מצליח לקרוא את התגובה שלי ולראות שבשום מקום לא טענתי שדמגוג זה קללה. אם היית יודע מה זה דמגוג היית יודע שזוהי מילה בעלת קונוטציה שלילית מיסודה. מה אני אגיד לך? שאני מאחל לך רק בריאות? הצנזורה פה לא מאפשרת לי לעשות מעבר לזה, אז סמי הגזען, המון בריאות ואריכות חיים
השב   •  10
28
דהן.04/01/2013 09:40
מכבי לשנה הבא צריכה לעשות חריש עמוק בסגל. להשאיר את אליהו. פניני.ופלניניץ.זלמנסון .שגב .לנסברג והשאר הביתה . היקמן יותר הורס .זימס לא פיזי .לוגן וסמית לא יציבים .תואמס בא אריה בלאט שיגעה אותו כמו את מצבאן ושרמנדיני ופפאלוקאס . מדלי זה חידה היחידי אשר עוד יכול להפתיעה למה כי הוא באמת לא מחובר .
השב   •  20
27
אריאל04/01/2013 09:01
יש כאן הרבה תגובות מהן ניתן להבין שהכסף השנה היה הבעיה.זה פשוט לא נכון. שני השחקנים היקרים ביותר של מכבי (קיינר מדלי ושרמאדיני) הם שחקנים שביחד עלו יותר מ-1.6 מליון.לרשות מכבי עמד סכום לא קטן (נכון שלא כמו צסק"א או ברצלונה ואפילו נמוך ממה שהיה למכבי עצמה בשנים האחרונות), אבל הכשלון הוא שלמרות הסכום נבחרו שחקנים לא טובים.
השב   •  60
26
משתין צהוב04/01/2013 08:18
השב   •  23
25
שמוליק04/01/2013 08:01
מכבי מזכירה לי את מכבי של הפסד האליפות מול גליל. עם דיוויד אנקראם האבוד.
ריקי היקמן זה אותו שחקן. לוקח כדור מחזיק אותו 20 שניות וחודר לסל. בושה ככה משחק שחקן.
השב   •  63
2304/01/2013 08:31
היחיד שתיפקד אתמול.
והיחיד שמתפקד מתחילת העונה באופן יציב.

הוא שחקן טוב מאוד, והרכש הכי מוצלח של מכבי בקיץ.

אם הוא לא היה, אפשר היה כבר לשלוח את השחקנים לעזור בקטיף תפוזים.

וד"א, הוא לא דומה בכלום לאנקרם (אני זוכר)
השב   •  20
דורון04/01/2013 13:49
סקורר שאין הרבה כאלה.
לקבוצה כמו מכבי 2012-3 אנקראם היה מתאים בול.

אם ההתקפה נתקעת, OPEN,
2 נקודות למכבי.
השב   •  00
24
AA04/01/2013 07:53
השב   •  50
23
ש.מ04/01/2013 07:24
אני לא מבין איך יוגב אוחיון מאבד שני כדורים חשובים 2 דקות לסיום ועדיין נשאר במגרש. אולי הגיע הזמן לתת למורן רוט קצת יותר קרדיט.
השב   •  90
22
עמיקם04/01/2013 07:22
כדי לקבל זמן היו צריכים לעשות פאול להסתכן ולקבל כדור אחרון ל-24 שניות.
השב   •  00
21
דן04/01/2013 06:04
בלאט לך הסתלק, אתה דיקטטור טיפש.
השב   •  82
שי04/01/2013 08:03
לך ללמוד טיפה לפני שאתה מדבר מאמן מעולה אחד הטובים בעולם
השב   •  11
20
אוהד04/01/2013 04:04
אם שמתם לב בספק זמן האחרון בטלביזיה שמענו את בלאט אומר יוגי ,יוגי יוגי (יוגב)
הגיע נזמן שיתן לרוט לרכז..שחקן קבוצתי יותר,שחקן נשמה שאכפת לו מהקבוצה עם ראיית משחק יותר טובה.
השב   •  91
19
יואב04/01/2013 03:19
הוא היה בסדר גמור בדקות המעטות שקיבל. סמית היה בושה וחרפה.
השב   •  61
18
אהרן04/01/2013 02:57
מהלך הכי פשוט לבודד על אולסון
השב   •  00
17
ghcv04/01/2013 01:30
השב   •  01
16
בית"ריסט בנשמה04/01/2013 00:58
אני חושב שיש 4 הבדלים עיקריים בין פניני לבלאט:
שארס, פארקר, וויצ''יץ ובאסטון
השב   •  33
ראש כחול לב צהוב04/01/2013 17:10
להשוות בין פיני וההישגים שלו לבלאט זה הוצאת דיבה לפיני.
להזכירך פיני לקח גביע אירופה עם מכבי עוד הרבה לפני פארקר וויצ''יץ'' באסטון ושארס. פיני לקח גביע אירופה גם עם שחקנים שלא היו אגדה באירופה כמו האפמן בריסקר ראדוביץ'' בורשטיין שפר הנפלד ומקדונלד (עונת 2001/2002)
השב   •  30
15
2304/01/2013 00:57
למרות הסגל, למרות הנחיתות בכל העמדות, ולמרות הכעס והזעם הגדולים על הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי שבנו סגל כל כך חלול וחסר. למרות כל אלה, צריך להגיד כל-הכבוד לשחקנים ולמאמן על מלחמה יפה וחסרת פשרות שכמעט והספיקה.

רק כשרואים כמה שחקן ראוי שמתופקד בעמדה המתאימה לו תורם לקבוצה (גם אחרי 2.5 אימונים בלבד), אז מבינים את גודל המחדל שקרה בקיץ בתחום הרכש.
וכשרואים את מלקולם תומאס, מבינים למי הפסידה היום מכבי.

מכבי הפסידה היום להנהלה שלה ולצוות המקצועי שלה.

השחקנים עשו ככל יכולתם (הם לא יכולים לעשות יותר) וגרמו לגאווה גדולה. רק חבל שזה לא יכול להספיק, וחבל שלא ניתן לצפות מהם ליותר.
השב   •  61
14
יוני הביתרי04/01/2013 00:55
כי המצב של מכבי ניגרם בגלל סגל בינוני להחריד, ולא בגלל שיטת אימון או המאמן. רק אם מכבי תכניס יד לכיס ותביא 2 או 3 תותחים באמת מכבי תחזור לעצמה. במצב הזה, אם הקהל לא יצביע ברגלים ויעשה חרם מנויים אמיתי וגורף, מכבי תמשי לדשדש בבינוניות ותיפול גם מדרג 2 של אירופה!
השב   •  83
ראש כחול לב צהוב05/01/2013 11:25
מה זה אשמת ההנהלה שפופס מנסה בונסו נפצע והשאיר אותו בלי סנטר שבוע לפני שהתחילה העונה?
אני לצערי כבר ראיתי לאן חרם מנויים יכול לדרדר את הקבוצה. ראיתי מה קרה לכדורגל. אם אתה רוצה אתה מוזמן להחרים את גאידמק מבית"ר, במילים אחרות תתעסק בקבוצה שלך
השב   •  12
יוני הביתרי06/01/2013 00:48
אז אני מדבר כאוהד. ולמה לא לעשות חרם? מה רע? ההנהלה לא הותיקן ולא הכס הקדוש, הם לא חפים מביקורות
השב   •  20
13
יאן04/01/2013 00:46
השב   •  76
12
יוני הביתרי04/01/2013 00:46
לא אלאה אתכם בדברים, מה שרשמתי פה שבוע שעבר רלוונטי גם להערב, אין למכבי סגל רציני בכלל, אם יוגב הוא השחקן המרכזי זה אומר הכל, שחקני מכבי מאוד בינוניים, זה הכל. ולא שחידשתי למישהו משהו, פשוט הטורים פה ובמקומות אחרים סתם חופרים, תנו לבלאט 2 קלעי 3 ועוד גבוה רציני טוב בהגנה ומכבי עולה חזרה למעלה. בסגל הזה מכבי תילחם השנה רק על אליפות המדינה, והגביע, וגם זה יהיה קשה!
השב   •  162
ראש כחול לב צהוב04/01/2013 04:26
למרות שאני עדיין לא מסכים איתך, זה לא שאני חושב שמכבי נראים מדהים השנה ובהחלט יש איזה בעיה אני פשוט לא בטוח שהמקור שלה זה השחקנים, לדוגמא הניהול משחק של דיוויד בשניות האחרונות של המשקיע היה לוקה בחסר
השב   •  11
עמיקם04/01/2013 07:25
ראיתי ריאל נגד ברצלנונה-מכבי קבוצה טובה יותר ללא כוכבים.לוגאן הביתה. ללא שלשות מכיב לא מגיעה להצלבה.
אתמול היתה חסרה שלשה אחת.
כל הקבוצות מפגיזות שלשות..ומכבי עונה במשחק מיושן. של פיק נ''רול.
קאחה החליפה מאמן..!
השב   •  01
קבוצה בינונית04/01/2013 09:57
השב   •  01
11
ילו+04/01/2013 00:43
מכבי קבוצה שלא מתאימה לשחק מול הקבוצות החזקות הללו!

מכבי הייתה חזקה על קבוצות פח בשלב הקודם,וכאן מול חזקות היא קורסת!

ניהול כושל של בלאט,ולא בפעם הראשונה,בחירת זרים שרובם חלשים! תומאס שאין לו מושג בכדורסל!מדלי הגרוע שגם כך פצוע!

לוגן שלא שותף מחצית אחת שלמה וכו''.

מכבי קורסת וידענו את זה מראש!

חבל.
השב   •  171
עמיקם04/01/2013 07:27
בשנה הבאה אם זה יימשך..שמתי פקקים באזניים.כשהמעודדות עולם מרגישים ברגליים את הבומים של התוף.
השב   •  00
10
חולוני04/01/2013 00:38
רבק. בסוף נרד
השב   •  32
9
בוקי04/01/2013 00:10
אין הגנה , מכדררים במקום להניע את הכדור, לקיחת החלטות גרועה עם איבודי שני כדורים קריטיים של אוחיו בסוף משחק,במקום שהיכמן יקח את הכדור האחרוןלקח האדם הלא נכון,זה מה שיש השנה,יש להתרגל שלא נעבור שלב.
השב   •  31
8
ת.04/01/2013 00:07
שגרשון ימונה כבר מחר בבוקר לGM!
אחרת הפסד קרוב נוסף-
ונגמרה העונה האירופית,סופית!
השב   •  43
יוני הביתרי04/01/2013 00:50
עם סגל כזה חלש גם פיני גרשון לא יצליח להפיק יותר. דווקא דיויד בלאט תותח כבד שיודע להפיק מהסגל שלו הרבה מעבר למקס'' שלהם, ו-2 העונות הקודמות יוכיחו (פיינל-פור, ובעונה הקודמת מכבי נפלה בהפסד לפנא במשחק 3 בהצלבה). אם דיויד השנה לא מוציא מהסגל הזה יותר, כניראה שאין שם חומר טוב לטופ 16, ושום מאמן-על לא יצליח יותר ממנו.
השב   •  70
7
ת.04/01/2013 00:06
האם גם אתה היית נותן להיקמן להוציא כדור ולבודד את אוחיון עם 5 שניות לסוף מול קבוצת הגנה טובה?! או שהיית עושה ההיפך ונותן לאוחיון להוציא כדור כדי לבודד את היקמן ב1/1 ולפחות יסחוט עבירה אם לא יעשה את הסל.
מכבי הפסידה את המשחק בנקודה בה הובילה בתוצאה 58-50(בכוונה דאגתי לשמור את זה בזכרון כי ידעתי מיד במהלך שבא אח"כ שזה הרגע הקריטי.)
ואז היקמן לקח שלשה חסרת אחריות(במקום לחפש לחדור במצב 1/1. או להמשיך להניע כדור)
ואחרי זה אוחיון ניסה לחדור כששחקן מחכה מתחת לסל- וכצפוי- נחסם. ובמהלך הבא שוב אוחיון לקח שלשה שלא צריך היה לקחת אחרי שהפער הצטמצם,בגלל 2 המהלכים המטופשים קודם.
זה היה "הרגע המכריע בו מכבי הפסידה את המשחק לדעתי.
נראה לי שאתה לא היית נותן לשחקן במצב של 8 הפרש לעשות שטויות אלא דורש מהם לשחק באחריות כדי לעבור את מחסום ה-10 נקודות(שלדעתי יש לו גם משמעות פסיכולוגית.)
המהלך האחרון היה אך סימלי,למרות שבסופו של דבר הוא גם סגר את הסיפור ואת ההפסד!
(והוכיח שוב כמה ניהול המשחק שלך חסר וגם הווינריות.)
גרשון! תעשה טובה! למזרחי ולאוהדים!
תתקשר לבלאט ותציע לו עזרה.
כך תוכל לעזור אולי להציל את העונה ואם זה יוכיח את עצמו אולי סופסוף יבינו שצריך אותך GM!
תרים טלפון לבלאט ואח"כ למזרחי שותציע להגיע ולעזור באימונים הקרובים לקראת המשחק הקרוב!!
אם תעשה זאת גם אני אכתוב מה שצריך לעשות כי עד היום נמנעתי מזה בגלל שלא מינו אותך GM ורציתי שניהול המשחק הבעיביתי של בלאט יהיה ברור לכולם.לכל אלה שמסרבים לראות את הבעייה! ואצלינו עד לא מקבלים בעיטה בישבן לא לומדים.
השב   •  51
6
רימונד מנשהאוף04/01/2013 00:05
עזבו אותכם מההפסד , תתרכזו רגע בסיגנון המכוער שמשחק בלאט , עים זה מה שאתם מעדיפים על פיני . אז תאכלו את הכובע ! פדרמן אתה לא טיפש תחזיר את פיני דחוף !
השב   •  134
לוט05/01/2013 02:11
שאחרי חצי עונה נגמר לו הסוס. זכרון קצר יש לכם.
השב   •  11
5
מכביסט04/01/2013 00:04
דיויד , כל ההפסד הזה וגם ההפסד בשבוע שעבר עליך. החלטות לא נכונות, יותר מידי קרדיט לשחקנים שלא פוגעים על המגרש ואי מתן קרדיט לשחקנים אחרים שבכלל לא משחקים. איפה פניני, לוגאן מחצית שניה, מורן רוט ששיחק טוב ביום ראשון?
אוחיון כל כך גרוע ומשחק 30 דקות? לא ברורה קבלת ההחלטות שלך מר בלאט
השב   •  182
אסי04/01/2013 01:04
וכשהוא חושך כל הקבוצה חושך. איפה היה הערב מר ליאור אליהו? הישראלי המרוויח ביותר במכבי בכל הזמנים = תפוקה אפסית, בהגנה ובהתקפה! הקבוצה חייבת זעזוע רציני, אחרת ההידרדרות תימשך גם בליגה.
השב   •  21
דני04/01/2013 07:23
השב   •  01
אוהד אמיתי04/01/2013 07:39
המנטליות של אוהדי מכבי שווה ל .
בלאט מאמן מעולה עם קבלות (אין לי כח לחזור על כל ההסטוריה) יש לו קאדר שחקנים די בינוני, כל שנה שנתיים מתחלף הסגל וצריך לבנות מא''
נכון גם דיוויד לא חסין מטעויות ויש גם לו משחקים יותר ופחות טובים.
מי שקורא לו להתפטר לצרף אליו את פיני וכו'' בזוי בעיני ולא מבין כלום. גם אתמול במגרש למעט שער 11/7 עד הרבע השלישי דממה בקהל. כשמתחילים לצמצם ואף להוביל כל הקהל מתעורר. מבחינה זו יכולנו ללמוד מאוהדי הפועל ת"א השנואים והפועל ירושלים .
השב   •  40
מה אתה מדבר?04/01/2013 10:00
השב   •  00
4
חכם חנוכיה04/01/2013 00:01
עד הטופ 16 לנדסברג לא שותף רק שוטף את הרצפה
היום הוא הראה שהוא יכול להחליף גם את בלו
אז למה לא לשתף את רוט
אגו בשקל 90 :(
השב   •  141
אסי04/01/2013 01:01
אבל בהמשך הוא ניסה עוד 3 פעמים לקלוע מהשלוש ופיספס, אם רק אחד מהניסיונות האלו היו הולכים להתקפה רגילה בצבע אולי מכבי הייתה מנצחת. מכבי חושך בדיוק כמו לנדסברג
השב   •  14
3
גו''גו אבוטבול03/01/2013 23:49
בתור אוהד מכבי בכדורסל מושבע , כואב לי הלב לראות את המצב הזה , השנה הקבוצה חלשה וזה כבר כמה שנים כשבלאט מאמן אותם , פיני אתה חייב לחזור .
השב   •  70
2
דורון03/01/2013 23:49
וגם זה לקח יותר מפעם אחת.

מכבי תל אביב פשוט לא קבוצה מספיק טובה להצלבה.
בלאט ""הדגול"" מראה עד כדי כמה הוא לא מצדיק את הקרדיט של האהבלים שאומרים שהוא המאמן הכי טוב בלה בלה בלה.

האם מכבי תל אביב נראית כמאומנת? ה-כ-ל! תוצאה של מהלכים אישיים, שמאמן בשקל תשעים ולא מאות אלפי דולרים יכול להמציא.

נקווה שפדרמן יפנים, ועוד יותר, שהאוהדים העדר של מכבי תל אביב לא יקנו מנוי לעונה הבאה עד אחרי שהקבוצה תהיה סגורה, וטובה.

בהצלחה למכבי נגד הגועל ירושלים, ונגד פנר.
THEY R GONNA NEED IT.
השב   •  86
דורון04/01/2013 00:05
מכבי חזרו מפיגור של 12 נקודות, למצב של כמעט לגנוב את המשחק.

רבע נחמה, אבל גם זה משהו.
השב   •  21
יוני הביתרי04/01/2013 01:00
הקבוצה חושך, זו תוצאה של חסכנות וקמצנות של פדרמן ובניו בע"מ. ואגב, בימים עברו, מכבי בבית הייתה מוחצת אם לא מנצחת בהפרש גדול כמעט כל קבוצה ספרדית (פרט לריאל ובארסה) בטופ 16, ואם החצי כוס מליאה שלך זו החזרה ממינוס 12 בבית? אז מצבה של מכבי באמת גרוע. ככה מדברים רק בהפועל י-ם כשהם מפסידים במלחה למכבי, ולא מכבי בהפסד לקאחה בבית בטופ 16.
השב   •  01
דורון04/01/2013 10:18
לפחות במכבי ניחומים זה היותא מן הכלל, ולא הכלל כמו בהגועל ירושלים.
השב   •  11
1
dudu nyc03/01/2013 23:44
מכבי נראים כמו הפסקת חשמל בבית בזמן שאנחנו ישנים
השב   •  154
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP