יום רביעי, 02.04.2025 שעה 23:24
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עמנואל רוזן

הפועל חוששת מכל יריבה

עמנואל רוזן בטור אישי ל-ONE: הפועל משקשקת מכל יריבה. למכבי יש אופי, וגובר החשש שזה יכול להספיק לה לאליפות. וגם: השופטים. סליחה, הפוסקים

"גילינו אופי", היה בטח אומר יוסי אבוקסיס אם הפועל תל אביב הייתה מצליחה בדקות האחרונות להשיג בכל זאת את ה-2:3 ושלוש נקודות מול הפועל חיפה, אבל האמת המרה היא שלהפועל של העונה חסר בעיקר אופי. אופי של מנצחים, אופי של אלופים. יש הרבה דרכים מקצועיות להסביר כיצד משלושה משחקים של תשע נקודות בטוחות יוצאים האדומים עם שלוש בלבד, אבל יש רק דרך אחת לומר זאת בצרה קצרה וקולעת: אין אופי.

"זה לא נגמר", סימס לי חברי הטוב, א', אחרי ה-0:2, כשמה שנראה היה לא פחות מדרך בטוחה לחמישייה קלילה. חברי א' הוא לוזר מלידה אבל הפעם הוא צדק וידע על מה הוא מדבר. בפער בין היכולת הגבוהה של מרבית שחקני הסגל לבין התוצאות שהם משיגים על המגרש נמצאת תהום עמוקה של חוסר ביטחון ובעיקר של פחד לדרוס ולטרוף את היריב. הפועל נמצאת בפסגה אבל משקשקת מכל יריבה שעומדת מולה, מעכו העלובה ועד הפועל חיפה הרופסת.

יוסי אבוקסיס (עמית מצפה)
יוסי אבוקסיס. איפה האופי? (עמית מצפה)
 

איך אפשר להסביר שהפועל חיפה כובשת במשחק אחד רבע מכמות השערים העונתית שלה נגד הפועל? איך אפשר להסביר שקבוצות כמו הפועל עכו ומכבי נתניה מבליחות דווקא נגדנו ושבוע לאחר מכן חוזרות לתהום הנשייה? ההסברים המקצועיים רבים, אבל הבעיה העיקרית היא שלאדומים של העונה חסר חוט שדרה וזה מה שבדיוק יש ליריבה העירונית שלנו. מכבי תל אביב לא מרשימה ולא טובה אבל יש לה העונה את האופי שחסר להפועל ועולה וגובר החשש שהאופי הזה, בליגה חלשה כמו שלנו, יספיק לה העונה כדי לזכות בתואר.

על ההגנה האדומה דיברנו כבר רבות. באחד מכל שני משחקים בממוצע נשרק נגדה פנדל. וגם אם חלק מהפנדלים הם תוצאה של טעויות שיפוט, זה אומר משהו על הבלאגן שסורר ברחבת ה-16 ועל הקלות הבלתי נסבלת שבה יכולות החלשות שבהתקפות הליגה להבקיע מולנו בקלות. בצד ההתקפי זה נראה לפעמים שהפועל יכולה לכבוש מתי שהיא רק רוצה, אבל כמות ואיכות ההחמצות הבלתי נתפסת אומרת גם היא משהו על הליקויים הבסיסיים שמפריעים ויפריעו לקבוצה בהמשך הדרך.

צמרת ליגת העל שלנו נראית באמת כרגע כמו שנראה הכדורגל הישראלי כולו. מכבי נזקקת לעוד טעות שיפוט שגרתית כדי לחזור למקום הראשון, הפועל לא מסוגלת להחזיק במקום הזה בשבועות בהם היא משחקת מול החלשות שבקבוצות הליגה ועל אשדוד מיותר כרגע לדבר. אם מכבי חיפה תחזור העונה למירוץ, גם זה כמובן אומר משהו על הרמה ועל כמה מעט נדרש כאן כדי לרוץ לאליפות ובסופו של דבר גם לזכות בה.

מילה אחרונה על השופטים. יכול להיות שהבעיה מתחילה מכך שאנחנו בכלל מכנים אותם בעברית "השופטים". האנשים הקטנים והחובבנים האלו אינם שופטים, הם פוסקים, ורמתם רק הולכת ומידרדרת משבוע לשבוע. שישה שופטים לא מצליחים לראות שני נבדלים ברורים, אולי נביא שמונה או עשרה כדי שיראו אותו בשבוע הבא?

ארנשואו חוגג (יניב גונן)
ארנשואו חוגג שער מנבדל ברור (יניב גונן)
 

איתן תבריזי אומר לכדורגלנים של הפועל שלא פסק פנדל לטובתם "כי אין טעם ב-0:2 לשרוק לפנדל". הוא מכחיש אבל אני לא מאמין להכחשה שלו. גם לא האמנתי בעבר להכחשות שלו על כך שנהג לנבל את הפה ולקלל שחקנים במהלך המשחק. השיפוט חלש ולמאמנים שלנו, כולל יוסי אבוקסיס, יש את כל הזכות להתמרמר עליו ולתקוף אותו. הם לא פוגעים פה בשום קדושה, הם מותחים ביקורת לגיטימית על חוליה חלשה מאוד בכדורגל הישראלי.

יחד עם זאת ולמרות הכל, הפועל תל אביב לא יכולה להישען על טעויות השיפוט בבואה להסביר כיצד הפסידה בשלושת השבועות האחרונים שש נקודות יקרות בשלושה משחקים שאמורים היו להיות משחקי אימון והכנה להמשך הדרך. המשבר הוא חריף, משהו לקוי מאוד מתרחש במתחם חודורוב. צריך לתקן, כי יש עוד זמן לתקן. ואולי, רגע אחרי שהוא מתלונן בצדק על השיפוט, יבטיח אבוקסיס לעצמו לפחות דבר אחד לקראת השבוע הבא: לא להוציא את טוטו תמוז מההרכב בדקות הקריטיות והחשובות של המשחק.

לכתבה זו התפרסמו 245 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 245 תגובות ב-186 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
186
צהוב שחור25/12/2012 16:00
השב   •  10
185
מיקי מיכאלי24/12/2012 19:58
אין דרך, אין שיטה, אין טביעת אצבע של מאמן. לאן נעלמה הנעת הכדור הטובה שהיתה בתקופתו של גוטמן? היום הנעת הכדור לקויה, ואיבודי כדור סתמיים.
השב   •  10
184
אורי24/12/2012 15:37
השופטים פה באמת בושה!
לא הצליחו לראות שאין נבדל בגול של עכו נגד הפועל
לא הצליחו גם לראות שהיה פנדל על דאבור נגד ביתר ברמת גן
חייבים להביא שופטים מחו"ל ורצוי שזה יהיה קולינה
נו באמת!
השב   •  10
183
חכמון24/12/2012 12:38
אחרי פסילת כל שופטי ליגת העל ישאר רק חכמון פנוי, ותוכלו לקבל אותו כל שבוע ויחד איתו תגיעו להצלחות.
השב   •  00
182
אלי24/12/2012 08:28
קיבלה את הגול השני פ.אום התחילו ללחוץ ולהתאמץ בטירוף, כל החצי שעה לפני זה הם היו בקייטנה, נתנו לחיפה לעשות מה שבא להם במגרש. זורקים זין ומזלזלים בכל המסביב, חייבים לקנוס את השחקנים על חוסר מאמץ. אםהייתי עובד כמו שהם משחקים היו כבר מזמן זורקים אותי מהעבודה.
השב   •  30
181
יואב צהוב24/12/2012 07:59
בהמשך לתגובה של 95 על מהומה בחדר הלבשה האדום, ואין כל קשר את מי אני אוהד, אבל המקרים בהם באדיר תוקף את שחקני קבוצתו בחדר ההלבשה, אינם חדשים למיטב זיכרוני, וכאן צריכים לתת את הדעת כל בעלי תפקיד בקבוצה, כולל השחקנים(שיום אחד זה יכול להיות אחד מהם). ומדהים שהוא קפטן הקבוצה.
אני רוצה לציין ומתכוון במלוא הרצינות שאין כל קשר לקבוצה אותה אני אוהד, ההפך הגמור דעתי על באדיר מבחינה מקצועית,אני אומר אשרי הקבוצה שיש לה שחקן נשמה כזה!
אך לפני כן חייב להיות אדם שמכבד את חבריו לקבוצה, ולא איזה בריון שמטיל אימה על הסביבה שלו, כי הרי כל זה בטל בשישים.
השב   •  21
180
פעם אחת הייתה קבוצה בשם הפועל מישהו זוכר?24/12/2012 05:59
השב   •  00
179
אופיר23/12/2012 23:34
נראה מוזר שכל השופטים, עמנואל, בלי יוצא מן הכלל, שמו להם למטרה לקבל החלטות שיפוט נגד הפועל.
אבל בעצם האמת, עמנואל, פרשן איכותי שכמוך, היא שזו שטות אחת גדולה. כמותית, אמפירית, לא נעשות יותר טעויות נגד הפועל מאשר טעויות נגד בית"ר, מכבי וחיפה.
אבל למה אנחנו בעצם מצפים מאוהדי, מאמני ושחקני הפועל?
השב   •  00
178
צהוב23/12/2012 20:29
השב   •  20
177
הרניב23/12/2012 19:31
עוד שער לא חוקי למכבי תל אביב בחסות הקוון.

וגם : דוידי - והדגל מונף !! עוד שער של הפועל ניפסל. דוידי אומר יש
השב   •  00
הצהוב24/12/2012 14:56
השב   •  00
176
אהרן23/12/2012 19:29
אתם קבוצה של בכיינים עלובים כולם אשמים חוץ ממכם עלובי נפש נמאס מהבכינות שלכם אין פלא שכולם לא סובלים אתכם
השב   •  00
175
צהובה23/12/2012 18:54
במקרה הלוזר א'' החבר הכי טוב
שלך הוא הבוס שלי והוא בכלל
לא לוזר
השב   •  00
174
טעויות זה חלק מהמשחק!23/12/2012 18:50
כמו שמכבי נהנתה מטעות שיפוט בנבדלון בגול של רובי המלך ארנשואו היא סבלה רק לפני שבועיים כשלא קיבלה פנדל ברור שנעשה על דאבור מול העיניים של השופט. אף אחד במכבי לא בכה על השיפוט כי זה המשחק בסוף הכל מתקזז.
לא בגלל השופטים אתם לא במקום הראשון ולא בזכות השופטים מכבי שם!
השב   •  10
173
זבלאוי23/12/2012 16:28
השב   •  10
172
שקד23/12/2012 15:29
השב   •  10
171
מאור23/12/2012 15:11
ראשית, זו תהיה הכותרת בכל שבוע עד שתתחיל לכתוב את הטורים מחוף פרישמן , הלו הבטחתי לך שבמרץ אנחנו שולחים אתכם להשתזף ואני אוהב לקיים הבטחות. שמתי לב אתמול שבנוסף לחוטבא בשבוע שעבר, גם באדיר מפנים את אימוני הכדורעף חופים, אבל זה לא פייר , עם כל הניסיון שלו. ההגנה שלכם שוב הייתה חדה ומהירה, פאביצ''ביץ המטוס בטח יפתור את הבעיה. היום לא ארשום טור ארוך רק אציע לכם להתרכז במה שאתם באמת טובים, אפילו אגיד מקצוענים: חילול קברים והכנת בובות רק תשנו קצת תהיו יצירתיים , מה אתה אומר על בובה של תבריזי או של משיח למשל או של כל איגוד השופטים .ואני בכלל קיבלתי השראה , לדרבי הבא אני מגיע עם בובה אדומה דומעת כשבכיסה חבילת טישו.
השב   •  00
170
אלי23/12/2012 14:43
הקבוצה על הפנים, אין משחק צירופים, מעיפים כדורים לחלוצים מתוך תקווה שיעשו משהו, אין הנעת כדור, מובילים ואז חוזרים אחורה לשמור על תוצאה, בקיצור - אנחנו נראים כמו קבוצת תחתית שאפילו לא מצליחה להתמודד עם קבוצות תחתית אחרות!
בושה וחרפה לסגל איכותי שכזה שנראה ככה.
גם בימים הגרועים שהיינו בתחתית לא שיחקנו ללא דרך וכיוון שמעיפים כדורים מעלה.
תרדו מהשופטים! אשמים או לא זה לא חשוב.
מה שחשוב שנראה כקבוצה שנלחמת, מניעה כדור בצורה מסודרת לעומק ולא לרוחב, שחקנים שעושים תנועה פנימה למציאת עמדות חופשיות, שעושים לחץ על היריב ומונעים ממנו ליצר התקפה נגדנו.
האם אני מבקש משהו שלא מהעולם הזה?
אגב - היה לך מורה טוב (גוטמן) שאתה עדיין יכול להתייעץ בו, לדעתי הוא ישמח לייעץ לך.
העצה הראשונה שלי - תרד לגמרי מהשופטים ומהבכיינות תחזור לבסיס של הכדורגל ותתחיל לעבוד עם השחקנים ליישום העקרונות שהיו בך כשחקן!
האם אני טועה בגישה?
אם לא (ואני יודע שלא) אזי אדון אבוקסיס או שתחזור לעצמך ותביא את הקבוצה בעבודה קשה לסטנדרטים הנ"ל או שתתפטר ותשאיר אותנו למאמן אחר!
השב   •  70
מנואל23/12/2012 19:49
הפועל היא אחת מ-2 המועמדות לאליפות מדינת ישראל בכדורגל .
אם נצליח להביס שוב ושוב את מכבי בדרבי אז כמעט בטוח שהאליפות שלנו .כי גם מכבי לא בכושר משחק ורק עזרה מהשופטים גורמת להם לנצח .
השב   •  13
169
FC. H23/12/2012 14:12
יוסי אבוקסיס בכיין מי לידה אוי אוי השיפוט אוי אמא אבא אוי אולי כול הפועל תל אביב יושבת ב אבל שבע על הקבוצה ה עלובה שלכם רמון נתן רמון לקח יהיה שם רמון מבורך ח אתם זבלה של קבוצה אתם ירודים ליגה השנה אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן תפו עליכם תפו זבלה
השב   •  00
168
אוזמן23/12/2012 13:36
אוזמן חש שמאז עזיבת טביב יש מגמתיות לדפוק את הפועל ולדאוג למכבי .דאגו להרחיק שחקנים להפועל ,דאגו לאשר שערים לא חוקיים למכבי ,דאגו שמכבי לא תשחק בטדי ,דואגים לא לשרוק פנדלים לטובת הפועל מריח לא טוב יתכן שהשופטים מאוימים יש להפעיל את ויצמן יער דחוף
השב   •  00
167
יאן23/12/2012 13:22
כשהמאמן מתבכיין כל שבוע הוא לא רק נמאס על הציבור הוא משדר לוזריות לשחקנים ואם הוא גם מלכלך עליהם בעיתונים ( זעזועים בינואר ) אז זה הופך לפאניקה
השב   •  00
166
ארקדי א23/12/2012 13:14
הוא לא היה שחקן, מאמן או כל דבר הקרוב לכדורגל. אוהד? כולנו אוהדים של קבוצות שונות, אבל לא בוכים.
השב   •  00
165
חיים23/12/2012 12:25
מזכיר לי את הנכה המסכן מ"התפוז המכני"
השב   •  10
164
אוהד23/12/2012 11:40
בזכות אבוקסיס הכינרת עלתה מעל הקו האדום.
השב   •  10
רון23/12/2012 19:51
כי אז הכנרת תתמלא ותעלה על גדותיה ,וזה מבורך לעם ישראל .
למרות שזה לא יהיה טוב עבור הפועל ת"א .
השב   •  00
163
כשאתה סובל אני צוהל23/12/2012 11:37
השב   •  00
162
רוזן23/12/2012 11:28
קובצה מגעילה עם האוהדים הכי מגעילים בארץ שכל הזמן בוכים אבל אתה שחכת את עונת הקזוז שטוטו תמוז קיבל פנדל שלא היה ולא נבראה אבל שזה פועל נגדך אתה רק בוכה ובוכה כזה אתה איש קטן ומסכן שאפילו לא רואה את המשחק אלה כותב רק בשביל שהאוהדי הפועל אגדו לך שאתה צודק אתה אפס של כותב יום שבאמת תכתוב את המצאות ולא את הדמיון שלך נוכל לאגיד לך מילה טוב בנתיים הייתה ונשארת איש קטן ואוהד קטן הפועל לא ניראת רע גם למכבי היה פנדל שלא נשרק גם לחיפה לביתר לעכו ולכל קבוצה זה חלק ממשחק ביום שתבין שזה חלק ממשחק תוכל לכתוב מה שבא לך בנתיים תתעסק במאמין שלך שעושה טעות על גבי טעות יוסי לא רוצה לדבר על השופטים אבל יוצא לו כל הזמן לדבר שיסגור את הפה ויתחיל לעבוד באמת ולא שלמד מגוטמן בכינים מקומם מחוץ למגרשים
השב   •  00
161
רותם23/12/2012 11:05
והלוואי שכל משחק אנחנו נבקיע גול מנבדל ושאוהדי הפעול ימשיכו לבכות
והשיא בשבילי זה להבקיע גול ניצחון מנבדל בדרבי ככה יהיה לכם על מה לבכות ל10 שנים קדימה
השב   •  10
160
אלן משרקי23/12/2012 10:50
השב   •  01
159
גאון23/12/2012 10:49
.
השב   •  10
158
פטריק23/12/2012 10:28
הסבל שלך זאת ההנאה שלי.
השב   •  40
157
יוסי23/12/2012 10:11
השב   •  30
גרין אייפ 21223/12/2012 11:37
השב   •  02
יניב23/12/2012 16:04
השב   •  10
156
הבננה של עזריאל23/12/2012 10:08
כך שבוע אתה מוצא על.מה להתבכיין חלאס כבר הקבוצה שלך על הפנים וזהו.. כשביתר מנצחת אותכם היא גרועה, כשעכו עושים איתכם תיקו היא עלובה, כשרמת גן לא צפסידים לכם היא קבוצה "רופסת ".. תלמד לכבד את היריבות שלך! אללה ביתר.!
השב   •  40
155
צהבהב23/12/2012 09:51
השב   •  10
154
בכיין23/12/2012 09:45
השב   •  00
153
חזירים אדומים!23/12/2012 09:38
השב   •  11
152
איציק23/12/2012 09:26
כשמכבי טובה אז כל אוהדי הפועל שהם פרשנים ומגישי חדשות אומרים שזה בגלל שהליגה חלשה
השב   •  30
151
אחד מהעם.23/12/2012 09:09
השב   •  10
150
Maor23/12/2012 09:07
You write the same old things over and over again. You cry about the refs, you cry about hitachdut, you cry, you cry, you cry. Please write something new. Please write something objective. Refs make mistakes on regular basis. Sometimes its in your favor, and sometimes its against you. Why don''t you look at your team that missed 6 goals in the first half instead of blaming Tabrizi? Why don''t you talk about Coach Abuksis who second week in a row pulls out Toto Tamuz? Do us a favor Emanuel and stop crying
השב   •  30
149
אוסקר23/12/2012 09:06
גם לנו הגיע פנדל נגד ביתר
השב   •  30
148
שמעון העוקץ23/12/2012 09:02
תפסיקו לבכות היה עוד פנדל לחיפה והוא לא שרק מה אנחנו נגיד שני גולים מאופסיד ירדנו מתחת לקו האדום ולא בכינו על השופט
השב   •  30
ביתרי וותיק23/12/2012 10:11
וצריך לומר את האמת מכבי נתניה קופחה וירדה מתחת לקו האדום ,מאחר ששני השערים שספגה היו בגלל טעות שיפוט ,שני שערים מנבדלים ברורים .
אבל נתניה שותקים ולא מתבכיינים .
ומי כן מתבכיין הפועל ת"א שספגה 2 שערים משני פנדלים כשרים למהדרין ,אין פנדלים יותר מוצדקים מהפנדלים שקיבלה הפועל חיפה.
השב   •  00
147
אוזמן23/12/2012 09:02
שהקבוצה שלהם תיקח אליפות עם עזרה חיצונית הם כל כך חמים על האליפות הזאת שהם לא ממש רוצים לשים לב לפרטים האלו. ככה זה שאתה מעביר את כל שנות העשרים שלך ביציעים ורואה את כולם כולל קרית שמונה הקטנ חוגגים עם הצלחת הזאת חלקם כמו אוהדי מכבי חיפה אפילו מפסיקים להתרגש ממנה
השב   •  36
רפי23/12/2012 09:25
במכבי ת''א יודעים שישטעותיות שופטים בכל העולם,ויודעים שהכל מתקזז ואי אפשר לסמוך על שופטים,בגלל זה לא בכינו על פנדל שלא נשרק נגד בית''ר בדקה השישית שהיה משנה את כל המשחק,אולי היום היהתה טעות לטובתנו בנבדלון קטן,וזה קורה,אבל אין לי כח לרשום לך ולאחרים כאן כמה פעמים נדפקנו מטעויות שופטים.תפרקו את הפועל חיפה 4-0 ואז לא תבכו על פנדל שנשרק לרעתכם או לטובתכם.
השב   •  50
הצהוב23/12/2012 12:36
השב   •  30
צהוב23/12/2012 20:27
אז מה אתה מתנפח כאילו לקחתם מינימום כל שנה אליפות.
השב   •  30
146
עמית23/12/2012 09:02
השב   •  11
אוסקר23/12/2012 09:45
השב   •  11
145
עומר23/12/2012 09:01
צריכים להיות הוגנים. החלטות שיפוט שגויות פוגעות בכולם.
כשזה לטובת הפועל אתה לא בוכה. כשזה נגד הפועל, אתה כותב ערימות. די עם זה. טעויות הן חלק מהמשחק, ולפעמים מכריעות נגדך, ולפעמים לטובתך.
השב   •  00
144
שיר23/12/2012 08:57
נמאס לשמוע את התלונות על השיפוט זה טיפשי ופתטי.. מה שהצחיק אותי מאד היו התלונות של הפועל נגד השופט במשחק מול עכו.. כי לולא השופט היה פוסל גול חוקי של עכו גם נקודה לא הייתה לאדומים הבכיינים. תתרכזו בכדורגל. ואגב יוסי, יש לך מילה שלא שווה פרוטה- לא אמרת שיותר על השופטים?
השב   •  10
143
גל23/12/2012 08:55
תפסיקו לבכות בסוף לא יישאר טישו במדינת ישראל .
השב   •  20
142
שלומי23/12/2012 08:53
השב   •  10
141
רון23/12/2012 08:52
אמן כן יהא רצון ובני יהודה תנצח.
השב   •  10
140
ניטרלי23/12/2012 08:48
רגע ומה אם הפנדל שהגיע למכבי ולא נשרק? ומה אם המצב שעטר היה במצב של שער ונפסק נגדו מצב חוקי לגול? על זה אתה לא מדבר? קל לראות מה שרע ותמיד קל להגיד עזרו למכבי, תמיד יש טעויות שיםוט ותמיד יהיה כל עוד שלא רובוטים ישפטו משחקים זה פעם איתך ופעם נגדך, תנגבו תדמעות נמאס כבר מכל הבכי שלכם תנצחו אותו לטובה ותלכו לבכות בכנרת אולי לפחות המפלס עכלה ותתרמו במשהו למדינה
השב   •  10
139
עמוס23/12/2012 08:40
השב   •  10
עמית23/12/2012 08:57
השב   •  01
138
עמוס23/12/2012 08:39
השב   •  00
137
דאבליסט23/12/2012 08:32
השב   •  00
136
רובין23/12/2012 08:26
אני כל שבוע קורה את בתור שלך מר רוזן וכל שבוע שבו הפועל לא מנצחת יש לך מה לומר על השיפוט! די כבר זו הרמה! גם בכדורגל פה הוא באותה רמה כמו השיפוט אם לא גרוע יותר.. בכל ליגה העולם יש טעויות שיפוט תפסיק כבר להתבכיין ולבכות ! נמאס כבר לקרוא את אותם המשפטים.
השב   •  30
135
יעקב23/12/2012 08:16
השב   •  40
עמית23/12/2012 09:00
לאוהד כדורגל יש הכי הרבה שינויי מצב רוח בחיים. שבוע אחד אתה ב-היי שבוע לאחר מכן אתה בביב,
בינתיים תהנה.
השב   •  01
134
שי23/12/2012 08:05
הפועל, אתם חבורה של בכיינות וגועל,איכס!!
השב   •  30
133
מאהר23/12/2012 08:01
השב   •  11
מכבי23/12/2012 08:40
השב   •  10
132
לוזרים23/12/2012 07:53
2"גולים בנבדל לא אמרתם שהשופטים חלשים. למאמן במיוחד כזה העובד בנבחרת ישראל צריך להיות טיפה יותר כבוד לשאר העוסקים בספורט.אבל אבוקסיס הוא בדיוק הבבואה של הספורט בארץ.
השב   •  60
131
צהוב אולה23/12/2012 07:52
השב   •  00
130
ביתרי וותיק23/12/2012 07:50
מילה טובה להפועל חיפה אל תישברו שני הפנדלים שקיבלתם צודקים ב1000% ,אין פנדלים יותר ברורים מהפנדלים שקיבלתם .
השב   •  10
129
מאיר23/12/2012 07:48
השב   •  00
128
לוזון הביתה23/12/2012 07:46
ואם אכן ובאמת ה"פוסקים" נותנים ייחס אחר זה רק בגלל שהספין והניסיון העלוב של הפועל שהשופטים ירחמו עליהם ויתנו להם פנדל לא עובד להפך הוא הנכון.
השב   •  51
127
צהוב אולה23/12/2012 07:42
השב   •  10
126
אבי23/12/2012 07:41
עכו עלובה חיפה נחותה ונתניה מסכנה.ומה אתם אדון עמנואל היקר?חתיכת קבוצה זקנה ש90 אחוז מהנצחונות שלכם במזל.יאלה פרוש כבר חתיכת צפונבוני מתנשא מגעיל אתה והקבוצה העלובה שלך.
השב   •  10
125
מכבי לנצח נצרתי23/12/2012 07:40
נכון לזכותם יאמר שהם שחקו טוב בחלקים מהמשחק ,אבל זה שמגיע להם ניצחון אתה זורע מלח בעיני אחרים,כי בגול הראשון היה נבדלון קטנה על דאבור וגם הפנדל היה גבולי ככה מבחינתי לא היה פנדל ,ובגול השני בכלל לא צריך לדבר צריך היה לחליף את השופט ביזיון אחד גדול איך נבדל 3 מטר לא ראה .אני אוביקטיבי לגמרי מישהו אומר לי אחרת לא מבין כדורגל
השב   •  42
משה23/12/2012 08:24
בבירור הוא קיבל בעיטה מאחור מפינס ברחבה? אם כבר לבקר אז להיות אוביקטיבים .
השב   •  21
ג׳וני23/12/2012 08:57
לא יזיק . מכבי נתניה צריכה לשתוק לולא יום ענק לשוער שלה היא חוטפת 5/4 בלי למצמץ נכון שיכולנו לספוג שניים שלושה זה רק היה הופך את המשחק למשחק שבקהל ממש היה נהנה אבל גם הטעויות נוצרו לשני הצדדים נבדל של מכבי לעומת פנדל שלא נשרק על דור מיכה (שבוע שני שלא נותנים לנו פנדל ברציפות)
השב   •  00
צהוב עצבני23/12/2012 09:08
השב   •  00
הצהוב23/12/2012 12:36
השב   •  10
גור אריה24/12/2012 08:05
מכבי שיחקה יותר טוב והגיע לה לנצח אבל אתם רואים רק מה שאתם רוצים לרואת
השב   •  00
124
שו23/12/2012 07:35
הבכי שלך עושה לי את השבוע. הגיע הזמן שתפנים,אתם קבוצה מגעילה ושחצנית.חיים על פרובוקציות.הקהל דוחה..ההנהלה דוחה ומאמן ופרשן בכייני על.יאלה בי בי הגועל.
השב   •  50
123
מוישלה גרשטיין23/12/2012 07:33
אתה והמאמן בכיינים ומקופחים סדרתיים
השב   •  40
122
שי שער 823/12/2012 07:28
ה
מילא להיות חד צדדי לטובת הקבוצה המגעילה שלך אבל להכפיש שופט שהיה לו שניה לראות לעומת טלווזיה שיש חמש שידורים חוזרים ועדין קושי בהחלטה מכמה זוויות הצביעות חוגגת אגב שכחת לכתוב על ההתפרצות של המאמן המגעיל שלך על השופטים לא יעזור לכם השיטה של להפעיל לחץ על השופטים עברה מהעולםאבוקסיס לדין ולהרחיק אותו לתקופה ארוכה
השב   •  40
121
אלכס טיוס23/12/2012 06:55
השב   •  00
120
אדום מבושה23/12/2012 06:50
כרגיל, אכלו לי שתו לי.
מי אתם בכלל? מועדון כדורגל עלוב ונרפה שמחזיק רק בגלל הנוכחות שלכם בתקשורת.
פעם אהבתי אתכם, אבל היום הבנתי למה כל הליגה שונאת אתכם.
השב   •  11
119
אחמד23/12/2012 06:49
חסר. כמו למדינות ערב.
השב   •  00
118
כרמליסט23/12/2012 06:04
לא ברור ולא מובן האם לגדול בהפועל זה אומר להיות מקופח תמידי,לא להאמין,לפקפק,לחשוב תמיד שלמכבי יש אופי ולנו אין.עד כמה הגנים הלוזרים עוברים בירושה תופעה משותפת להפועל מת"א וחיפה.
השב   •  10
117
הפארש האשכנזי23/12/2012 05:51
מסוגל לנצח משחק אחד,מול שלוש עגלות אין מושג וחצי!לא יאמן איך קבוצה שמוליכה בשלוש משחקים בהפרש של שתי שערים.לא מסוגלת לנצח?!
השב   •  00
116
אחמד זיבי23/12/2012 05:25
ה. הפועל פ. פלשטין ו. והפועל ע. עזה ל. לעזאזל
השב   •  20
115
e 123/12/2012 05:23
כן וגם כולם גיזענים קשה לנו תעזרו לנו .יש לך פרצוף בכיין סליחה יש לכם
השב   •  10
114
אחי23/12/2012 05:19
האנשים הקטנים האילה שקוראים לעצם אוהדי הפועלת"א ההנהלה החלמאית המאמן הבכיין הם הם האנשים הקטנים כול העולם אשם כולם נגדנו רוצים טישו לנגב דמעות או כינור לנגן
להפועל יש קבוצה מלאה בכישון תתחילו לחפשאשמים בקבוצה במקוםלדרוס את הליגה אתם רק מאשימים אחרים תתעוררו לפני שיהיה מאוחר
שבוע טוב
השב   •  00
113
איתן23/12/2012 04:41
השב   •  00
112
אלמוג23/12/2012 03:58
אני בא לנגב לך את הדמעות עמנואל
הבכי הזה מגעיל כמה אפשר לבכות יש טעויות בכל מקום ולכולם וכל דבר מתאזן איזה בכיינים!
השב   •  00
111
יוני23/12/2012 03:37
אחורה למשחק שלכם מול סכנין בבלומפילד.. זוכר שניצחתם 1-0 מפנדל שלא היה ולא נברא? אז תפסיק לבכות שהשיפוט נגדכם
השב   •  00
110
פעם אחת הייתה קבוצה בשם הפועל מישהו זוכר?23/12/2012 03:28
השב   •  00
109
דני23/12/2012 03:21
השב   •  00
108
בארי23/12/2012 02:49
די כבר כל שבוע אותו דבר. הפועל לא מנצחים ואז עמנואל מחפש אשמים. פעם זה אבוקסיס, פעם השופט, פעם הקוון ופעם אלוהים.

במכבי לא תשמע תלונות על שופטים כי זה לא רלוונטי. כי זה תירוץ עלוב שמזמן כבר לא מספק את האוהדים.

אגב, ממש לארונה, נגד בית"ר, פנדל הכי ברור העונה לא נשרק לטובת דבור. במשחק שהסתיים בתיקו לא שמעתי אף אחד מדבר על הפנדל.
השב   •  30
107
יוני23/12/2012 01:24
כל קבוצה נותנת את הנשמה השנה מול מכבי,כאילו החיים שלה תלויים בזה! מעניין לי את הביצה אם היתה או לא טעות שיפוט לטובתנו,שנים טחנו אותנו שופטים ופינקו את הפועל,עכשיו המזל השתנה,וניקח אליפות על אפכם וחמתכם!
השב   •  10
106
עיתונאי קטן שלי23/12/2012 01:20
השב   •  00
105
רונן23/12/2012 01:08
השב   •  10
104
יוסי הבכיין23/12/2012 01:07
השב   •  00
103
גילעד23/12/2012 01:06
לא ייתכן שהקבוצה תשחק ב-2-0 עם פחד ובלי אופי כאשר צריך לתת עוד שלישייה בשקט. משחקים עם פחד ועם חוסר ביטחון לדרוס את היריב ולגמור את המשחק עד שהפועל לא יגדלו אופי אין מה לדבר על אליפות. גם שאר היריבות לא טובות יותר כדוגמת מכבי שעם תקציב של 100 מיליון מתקשה בצמרת. וכאשר יש טעות שיפוט נדירה שמשחקת לטובת הפועל יש עוד 5 טעויות שיפוט שהם נגד הפועל. אז שכל המבקרים של הפועל ישבו בשקט כי הראשונים שסובלים מהמצב הזה אלה אנחנו. לא ייתכן ששופט בליגת העל יגיד שהוא לא נותן פנדל בגלל שהקבוצה מובילה 2-0. השופטים הם הבעיה הקטנה של הפועל. ואת הבעיה הגדולה שמורכבת מפחד וחוסר אופי אבוקסיס חייב לפתור מחר באימונים ובחדרי ההלבשה כי בנתיים זה פשוט בושה.
השב   •  00
102
אסי23/12/2012 01:02
תלך לשוק תקנה תרנגולת ותחק לה בביצים יבכיין
השב   •  00
101
אודי.23/12/2012 00:57
שניכם לא יודעים לקחת אליפות בקלאסה. שמכבי חיפה לוקחת אליפות היא דורסת! דורסת! דורסת! את הליגה ובכל העונה אין לה שלוש הפסדים. פחח עליכם.
השב   •  410
חיפאים כולם סטלנים עלובים23/12/2012 01:18
השב   •  10
צהוב23/12/2012 01:21
כל האליפויות שלכם בשנות האלפיים היו ברמה נמוכה ועל הפנים ובזכות שופטים.
עשיתם את המוות לרוני לוי על רמת המשחק שלכם ובכל אליפות שרתם לו "אליפות בלי מאמן" שלא לדבר על האליפויות העלובות של אלישע לוי ואת המוות שעשיתם לו.
אתה האחרון שצריך לדבר על רמת כדורגל.
השב   •  30
חוזליטו הצהוב23/12/2012 01:24
תרשום לעצמך פעמיים גבר.
השב   •  10
אילן23/12/2012 02:32
כל האליפויות האחרונות שלקחתם היו בחאווה, כי הליגה היתה עלובה ואתם הייתם הכי פחות גרועים. מכבי חיפה של השנים האחרונות, גם באליפויות, היא רופסת, רופסת, רופסת.
השב   •  40
אלון23/12/2012 03:33
11 נקודות
השב   •  20
אלמוג23/12/2012 03:57
לקחתם אליפות בקלאסה קלאסה קלאסה בגלל שכולם היו עלובים ואתם הייתם רמה או 2 מעל היום כמו כל דבר זה פשוט התאזן ואם תקחו אליפות מתישהו זה לא יגמר בקלאסה קלאסה זה ילך קשה כמו לכולם
השב   •  10
100
מושיקו צהוב שחור23/12/2012 00:57
אוהד הבועל ת"א מוצהר.
כל טור שלו רק בכיינות ושבחים להבועל. נמאס.
תפסלו אותו מלכתוב על הבועל..
הרסתם את החשק לקרוא טורים!
השב   •  304
99
מאור23/12/2012 00:46
רק כי הפתטיות מצחיקה אותי.
תמשיך כך עמנואל, אתה עושה לי את השבוע.
השב   •  160
98
אור23/12/2012 00:16
הפנדל והאדום במשחק שלכם היו מוצדקים מאוד תסתכל בהילוכים חוזרים.. תתרכז בקבוצה שלך שנראית כמו פח במקום להתרכז במכבי
השב   •  120
97
יוסף23/12/2012 00:13
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  70
96
קובי אדרי23/12/2012 00:01
כמה בכי יכול להיות בבנאדם אחד? אני קורא תכתבות שלו כל שבוע ושוב דבר לא משתנה פשוט אוהד הפועל טיפוסי שמיילל בלי סוף ובא בטענות לכול העולם. עמנואל לך תישן על האף.
השב   •  70
95
פייפר22/12/2012 23:53
וואליד באדיר סטר לסלים טועמה והתפתחה תגרה קטנה אשר נבלמה עיי גורדנה. טועמה שקל להגיש תלונה הערב ,אך לבסוף שוכנע עיי חברי ההנהלה לסגת מרצונו.מסתבר שהשופטים ו"חוט השדרה" הן הקטנות בבעיותנו. כל זה נעלם מעיניו של יוסי אבוקסיס אשר היה עסוק במתן ראיונות לערוצי התקשורת.את ההמשך אני לא יודע (הוציאו אותי אנשי הבטחון),אבל מישהו צילם ובוודאי יהיו תמונות (קשות) שיתפרסמו בקרוב.
השב   •  100
יואב צהוב בנשמה!23/12/2012 06:30
אין כל קשר את מי שאני אוהד, אבל המקרים בהם באדיר תוקף את שחקני קבוצתו בחדר ההלבשה, אינם חדשים,וכאן צריכים לתת את הדעת כל בעלי תפקידים כולל השחקנים(שיום אחד זה יכול להיות אחד מהם). והמדהים שהוא קפטן הקבוצה.
ואני מתכוון במלוא הרצינות שאין כל קשר לקבוצה אותה אני אוהד.
השב   •  10
94
מתפלה22/12/2012 23:50
אדון יקר מי שקורא את הכתבה חושב שמדובר בברצלונה ,אתם קבוצה ברמה של הפועל חיפה (אותה ליגה )אתם בליגה ז כמו הפועל עכו העלובה בעיניך .תפסיק להסתכל על היריבות בהתנשאות .להפועל חיפה הגיע עוד פנדל שלא נשרק .
השב   •  60
93
שאולי22/12/2012 23:47
השב   •  100
שי23/12/2012 00:19
השב   •  50
עומריקו23/12/2012 09:34
השב   •  00
92
אלון22/12/2012 23:47
אתה נמוך קומה מלא עורמה מנהל פנקסנות כפולה בכיין מלידה בקיצור פנקס הקטן.
השב   •  121
91
דודי22/12/2012 23:46
השב   •  50
90
אדום בלב22/12/2012 23:44
הפועל חייבת למכור ולשחרר מספר שחקנים ולצערי הרב אחד מהם הוא טוטו תמוז, טוטו האמנם כבש 7 שערים העונה, אבל הוא לא מפסיק להחמיץ מצבי זהב לא נלחם על הכדור באמת, לא נמצא בכושר של שחקן בגילו, שהוא בסך הכל בן 24 שגיגס מיונייטד בן 39, נכון שפה זה לא יונייטד אבל עם כל הכבוד יש פה הפרש של 15 שנה בין השניים ולפי דעתי חייב להיות פה שינוי בנושא הכושר של טוטו תמוז. השחקנים שאני הייתי מוציא מהפועל הם: אדל, תמוז, בן חיים שלא מסתכל בזמן מסירות ולא פוגע בשום דבר ואפילו לא מראה רצון לכוון בבעיטות ומסירות, חוטבא שעסוק כל הזמן בג''ל בשער במקום בכדורגל וכל שני וחמישי עם אדום, דג''מבה דג''מבה שלא מוסר קדימה אלא רק אחורה מכוון שלא יודע מה לעשות עם הכדור, פנסטיל שכבר גמר את הסוס. אדל הייתי שולח חזרה לפריז כי הוא פשוט לא יוצא נכון לא סוגר נכון לא עושה כלום נכון אז מה אם היו לו שתי עצירות פנדל.. קליימן לדעתי טוב יותר בהרבה.. יש לו טעויות של חובבן שהן קורות רק לטובים ביותר (כמו שהיה לאניימה בדרבי 2010 עם העדיפה שלו לתוך הרשת.) בקיצור אמנועל יקר חייבים להחליף הרכב דחוף אם רוצים אליפות שנייה בשלוש שנים ותואר 5 ב4 שנים. למרות שלדעתי יהיו 6 תארים ככי אני עוד מאמין ויודע שניקח את הגביע ואת האליפות!
השב   •  12
89
ש22/12/2012 23:43
תפסיק כבר עם הכתבות המגעילות האלו נמאס לקרוא כל היום על הבכי שלך די כבר נמאסת! או שתפסיק לכתוב על הפועל תל אביב או שתפסיק לכתוב בכלל! אתה מחליא אותי
השב   •  50
88
טמיר22/12/2012 23:43
מה קורה לאנשים קטנים שעסוקים במניפוציות של אוהדים פשוטים,אתה תסתבך ותקנה לעצמך שונאים עד שתפחד לצאת מהבית. תפסיק עם הכותרות המסריחותז(הפסקנו לקרוא את הטקסט הבואש),ותלמד לפרגן. מי ששונא ככה לא יקבל תמיכה ואהבה מאיש
השב   •  30
87
אילן קובץ''22/12/2012 23:41
ואני לא מתכוון ליוסי אבוקסיס
השב   •  50
86
סמייל22/12/2012 23:40
השב   •  30
85
עדי22/12/2012 23:38
בכל משחק מגיע למכבי פנדל ברור שלא נשרק על מה אתה בדיוק מדבר? גם היום על מיכה הגיע לנו פנדל נוסף. מישהו בכה? לא, את זה נשאיר לכם - בכיינים
השב   •  80
יובל23/12/2012 07:10
השב   •  00
84
מושיק המאמן22/12/2012 23:37
השופטים גרועים,הליגה חלשה,הפועל בלי אופי,אלה רופסים.אין לך פרנסה אחרת? אתה חייב לילל כאן כל שבוע?
השב   •  30
83
אוזמן22/12/2012 23:34
חמישה שופטים לא רואים ששער הניצחון של מכבי היה מנבדל של מטר? על מי אתם עובדים
השב   •  18
צהוב23/12/2012 00:51
חמישה שופטים לא רואים פנדל ברור על מיכה ושורקים נבדל שלא היה ולא נברא נגד עטר שהיה משאיר אותו לבד מול שוער?
על מי אתם עובדים?

אוזמן הצהוב
השב   •  101
אושרי23/12/2012 02:25
שהקבוצה שלהם תיקח אליפות עם עזרה חיצונית הם כל כך חמים על האליפות הזאת שהם לא ממש רוצים לשים לב לפרטים האלו. ככה זה שאתה מעביר את כל שנות העשרים שלך ביציעים ורואה את כולם כולל קרית שמונה הקטנ חוגגים עם הצלחת הזאת חלקם כמו אוהדי מכבי חיפה אפילו מפסיקים להתרגש ממנה.
השב   •  31
82
צהובשחורשונאדום22/12/2012 23:33
השב   •  30
81
רודי22/12/2012 23:28
למה לקרוא לחבר שלך לוזר מלידה איזה מין חבר אתה אתה והקבוצה שלך לוזרים
השב   •  30
80
אלי מור22/12/2012 23:25
מתעסקים בשופטים ובכל דבר שאינו קשור לכדורגל. אין מחויבות אין רצון לטרוף, אין רעב. כדורגל טוב משחקים כשרעבים, הפכנו לשבעים שמנים חסרי כושר ולקויי אופי. חבל. זו השנה של מכבי, הם טובים יותר.
השב   •  91
יהויכין23/12/2012 06:54
השב   •  10
79
כחול מכביסט22/12/2012 23:24
שנה שעברה רצחת את מכבי פ״ת בתקשורת יאדום מסריח עכשיו תתפוצץ אנחנו מקום ראשון וגם מכבי ת״א!!
השב   •  90
שד אדום23/12/2012 06:53
מקום ראשון . שמת לב באיזה ליגה מקום ראשון??
השב   •  20
78
אדום בלב22/12/2012 23:23
סלחו לי חברים יקרים, השופטים בישראל זו בושה וחרפה. נמאס לי כבר לראות דבר כזה! הצגות יש בהבימה לא בכדורגל, כמה קשה לכם להודות בטעיות של שופטים, בואו ואגיד לכם משהו, שני הפנדלים לטובת הפועל חיפה היו נכונים. אבל אחד (הראשון) לא נשרק לטובת הפועל תל אביב כשהיו לה מקרים כאלה. דבר שני, תהיו אוהדים באמת ותודו שלא היה ולא נברה פנדל למכבי תל אביב היום נגד נתניה ומכבי קיבלה בתנה את המקום הראשון. עזבו את הפועל ואת כל מה שמסביב ורק על השופטים. אם תרצו אעבור משחק משחק מן העבר בשנות ה2000 או אחורנית ותראו שהשופטים קבעו אליפויות ולא השחקנים (2009,2011 לדוגמה) רק רגע חברים יקרים, באמת אוהדים עם אהבה לכדורגל הוגן ולא רק על הקבוצה שלכם! אני מודה שהיו טעיות לטובת הפועל אבל זה לא קבע אליפות. מה שקורה פה, זה כנראה יקבע אליפות למכבי תל אביב. לא חבל עוד אליפות מכוערת ולא ספורטיבית?
השב   •  27
צהוב23/12/2012 00:42
ואליפות משער בנבדל במשחק האליפות אומר לך משהו?(אז לא החשיבו נבדל פסיבי)
השב   •  60
אובייקטיבי23/12/2012 01:07
אבל לפחות הכדורגל מצוין
השב   •  10
שמי23/12/2012 06:46
גם הפנדל היה כשחקן מכבי ת"א היה בנבדל ברור ,וגם שער הניצחון נבדל ברור .
וגם שני הפנדלים לטובת הפועל חיפה ב100% צודקים בלי שום ספק ,פנדלים ברורים ביותר ,ורק אבוקסיס נשאר בכיין שסתם מתנפל על השופט .
השב   •  10
77
שלומי22/12/2012 23:23
אני מת על הכתיבה השנונה והמדויקת שלך כמה זמן אתה שופך פה את דברי ההבל שלך אני מזמין אחורה בזמן שהקבוצה שלך ניצחה לא מזמן לקחתם אליפות וראו איזה פלא אף מילה לא הופיע על השיפוט אתם אומרים שזה מגמתי זה אומר שזה לאורך זמן אז למה לא התלוננתם שטעו נגדכם בניצחונות שלכם ? אתם עלובים , וזו פסיקה שלי כותב יקר .
השב   •  50
76
rg22/12/2012 23:20
עמנואל,
לא שופט ולא בטיח,הוא לא אשם ולא קשור לכלום,אבוקסיס היהיר מקרין לשחקנים יהירות ושחצנות,אין לחימה,אין חזרה לעמדות,כל אחד בשלו,ובעיקר מנטלית ופסיכולוגית הוא נכשל בכל הכנה לקבוצות הקטנות.מספיק להאשים שופטים
השב   •  150
75
נפגש בשמחות22/12/2012 23:18
אתה, עמנואל, ועוד אוהדים נוספים מתלוננים על השופטים.
איזה זכרון קצר.
בשנים האחרונות לא היתה קבוצה שנהנתה מטעויות שיפוט יותר מהקבוצה העלובה שלכם.
גוטמן אמר, לאחר משחק הגביע שלכם נגד ביתר ירושלים: "טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק."
מסתבר שזה נכון רק כשטועים לטובת הפועל.
כאשר טעות השיפוט פוגעת בהפועל (או עוזרת למכבי) אז "כל השופטים נגדנו".
כמה פתטי.
השב   •  91
74
בגללך שונא הבועל22/12/2012 23:15
השב   •  50
73
שלומי22/12/2012 23:13
מעניין למה .
השב   •  40
72
ביתרי שפוי22/12/2012 23:12
הולכים כצאן לטבח בכל עניין ובכל נושא אם זה התבכיינות כלפי השופטים או כלפי גורמים חיצוניים הרי תשאל כל אוהד הפועל הוא יגיד לך את אותה תשובה ואת עוד טענה ,
בהנחה שהייתה טעות שיפוט (השיפוט היה מצוין ) זה משחקים שעל הנייר הייתם אמורים להשיג בהם את מלוא הנקודות או לפחות 70 אחוז מהם .יכולת חלשה כקבוצה לא מתרצת טעויות שיפוט במשחק הקודם זה לא היה איתן תבריזי למי תבכו עכשיו הרעיון ברור מדובר במיני משבר של המועדון ואני שמח לאידם אין מה לעשות
השב   •  50
71
אדום22/12/2012 23:09
דיי עמנואל הפועל זבל לא קשור לשיפוט פעם זה לרעתנו פעם זה לתובתנו הבעיה היא שכמו שאבוקסיס אמר האוהדים חושבים שזאת הפועל של הדאבל אבל אנחנו רחוקים שנות אור מהפועל של הדאבל דיי לבכות הפועל זבל השנה אין הגנה אין מגנים ואין קישור !
השב   •  50
70
עמנואל המילל!22/12/2012 23:04
השב   •  60
69
יצחק22/12/2012 23:00
כל השופטים נגד הפועל
השב   •  06
68
אושיק22/12/2012 22:59
אחלה כתבה של אוהד מתוסכל תמשיך בזה כל שבוע
השב   •  50
67
יעקב22/12/2012 22:58
מי שלא ידע לרקוד אומר שהרצפה עקומה
השב   •  40
66
עד מתי22/12/2012 22:56
מה קשה להגיד שאתם משחקים חרא ? שופטים בצהוב? פרשנים באדום? לא פלא שהכדורגל בארץ נראה ככה
השב   •  70
65
ביבי שפיגל הליכוד וישראל ביתנו והשיא 5 אפס22/12/2012 22:52
5 5 5 5 5
השב   •  50
64
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה22/12/2012 22:50
קבוצה מאוזנת , ממושמעת ,טקטית , קשר בונה כמו ערן זהבי ודורסים את כל הליגה , אנחנו גם אלופי החורף
השב   •  92
חיים22/12/2012 23:18
יאוהדכנסי אוהד כורסה שב בבית ימזוייף
השב   •  03
חוזליטו הצהוב23/12/2012 01:26
אתה עלוב בעצמך שאתה מגיב בכלל. מראה כמה קטן אתה.
השב   •  10
63
הכלי22/12/2012 22:47
ידעת זאת?
השב   •  60
62
יגאל22/12/2012 22:47
אתה איש קטן קטן מאוד אם אבוקסיס ביחד
השב   •  30
61
ניר22/12/2012 22:45
אין פלא שאתה מזלזל באנשים וקורא לשופטים "אנשים קטנים" , לעכו אתה קורא עלובה ולהפועל חיפה רופסת ,מי הם האנשים האלו לעומת חברך הטוב א'' שלו אתה קורא לוזר מלידה. יש משפט שאומר : "תגיד לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה" אז אם חברך הטוב הוא לוזר הרי לנו מי אתה. עיתונאי קטן וחובבן שמחפש רק להכפיש וליצור אש , אף פעם לא נותן מילה טובה או מפרגן ,שבוע טוב.
השב   •  140
60
עמנואל22/12/2012 22:45
עמנואל תוכל את הלב
השב   •  40
59
עמיאל22/12/2012 22:45
כן, אתה מנצל את היותך איש תקשורת ככלי לפגוע ולהפחיד את שופטי הכדורגל.
יתכן שאתה מצליח להפחיד את חלקם, אבל לא תוכל להפחיד את איתן תבריזי.
תבריזי ידוע כשופט ששורק על כל מה שהוא רואה, בלי פחד מאף אחד ובטח לא ממך. ברצוני להזכיר את אותו ערב בטלויזיה לפני מס'' שנים שבו דרשת להשעות את תבריזי לחודש ואפילו לשנה בגלל טעות שיפוט שלו. שאגב לא הייתה ולא נבראה.
תבריזי שלדעתי צריך לסיים את תקופת היותו שופט כדורגל
בשנים הקרובות בגלל גילו.
הינו השופט היחיד שיכול לשרוק על שני פנדלים מבלי לפחד, להוציא 5 או 6 אדומים
צודקים במשחק נתניה נגד מכבי פ"ת מבלי לפחד,
לסיכום מר עמנואל רד מהשופטים כי אתה לא מפחיד אף אחד, ועל הדרך תסביר לאבוקסיס שהוא לא משבץ שופטים, שאגב זו משאת נפשו
כנראה.
השב   •  90
58
עמיאל22/12/2012 22:43
"חברי א'' הוא לוזר מלידה."
עמנואל י''אפס, יש משפט נכון שאומר:"תראה לי מי חברך ואגיד לך מי אתה".
חתיכת לוזר!
השב   •  40
57
אלירן22/12/2012 22:41
השב   •  30
56
צחי22/12/2012 22:34
הפועל ועמנואל לא נמאס לכם כל הזמן לבכות מתי פעם אחת תגידו הגיע לנו להפסיד ולא לנצח הלוואי ותרדו ליגה מחללי קברים ומפחידים נשים וילדים ושרים שריי שואה נמאסתם.
השב   •  120
55
הרצל22/12/2012 22:34
עמנואל רוזן כמו בכול טור שלך גם הפעם אתה צודק במיליון אחוז מילים כדורבנות המשך כך !
הפועל ת"א היא קבוצה זבלה כמו כול יתר קבוצות ליגת העל והפועל צריכה לבוא בטענות אך רק לעצמה כי לא יכול להיות שקבוצה כמו הפועל תוציא שלושה תיקו רצוף נגד הקבוצות הכי חלשות בליגה !
בקשר לשופטים זה פשוט בושה וחרפה שיש לנו כאלה שופטים פח אשפה שאין להם פשוט מושג בכדורגל ובשיפוט בפרט , שופטים חלשים ביותר ומתחת לכול ביקורת פשוט בושה וחרפה של שופטים תתביישו לכם יחולרות !
השב   •  21
54
ארז22/12/2012 22:31
מול ביתר ירושלים לפני שבועיים? שופטים בושה! עם היה נשרק פנדל עכשיו היינו כבר ב 3 הפרש מהפועל
השב   •  30
53
ביבי שפיגל הליכוד וישראל ביתנו והשיא 5 אפס22/12/2012 22:30
הפועל חרא של קבוצה
השב   •  50
52
צהוב22/12/2012 22:28
השב   •  20
51
צהוב22/12/2012 22:28
השב   •  40
50
צהוב22/12/2012 22:27
השב   •  60
49
יוסי22/12/2012 22:27
עמנואל, תהום הנשייה אין פירושו תחתית או עמוק בצרות, בביטוי זה משתמשים כשרוצים לדבר על משהו שהועלה מן השכחה. נשייה = שכחה. אז אומנם אתה כותב לאנשי הפועל אבל לפעמים גם אנשי מכבי רוצים לדעת מה הצד השני חושב והם בכלל מבינים שהוא לא מבין.
השב   •  180
אדום22/12/2012 22:48
השב   •  16
48
רז22/12/2012 22:26
שבו בשקט
השב   •  43
ירקרק22/12/2012 22:42
לפני שאתה מדבר. נראה אתכם אחרי משחקים מול הפועל חיפה וקרית שמונה ואותנו אחרי משחקים נגד קרית שמונה, באר שבע ואשדוד ואז יובהר המצב האמיתי בטבלה.
השב   •  12
47
חיים22/12/2012 22:26
ח לא יאומן כל שבוע השופטים הקהל הדגלים של הקרן כולם נגדכם!!
בכיינים נמאסתם!
השב   •  40
46
עידו22/12/2012 22:26
ואני אוהד הפועל
השב   •  00
45
חסוי22/12/2012 22:24
השב   •  16
למה לא לספר את כל הסיפור22/12/2012 23:04
השב   •  20
חסוי22/12/2012 23:47
השב   •  01
הצהוב24/12/2012 14:59
השב   •  00
44
עמוס הפועלים ביחד22/12/2012 22:24
יש שחקנים שמקבלים שוחד!
השב   •  01
43
2022/12/2012 22:23
השב   •  20
42
שישקו22/12/2012 22:22
השב   •  30
41
עופר22/12/2012 22:22
השב   •  20
40
עומריקו22/12/2012 22:21
"טעויות זה חלק מהמשחק", ההמשך של המשפט הוא: "כאשר טועים לטובת הפועל"
השב   •  90
39
נמרוד22/12/2012 22:19
השב   •  11
38
רועי22/12/2012 22:18
השיפוט אולי לא טוב, אבל זו לא הבעיה העיקרית של הליגה שלנו. הבעיה היא אתה והחברים שלך מהתקשורת שמטיחים ביקורות רדודות ללא הבחנה. אין שום הפגנה של ידע ולא שמץ של יצירתיות בכתיבה שלכם. אתם פשוט צהובונים של איש אחד כולכם.. רדוד רדוד רדוד! במדינה שלנו זה מספיק לרייטינג ולהמון טוקבקים.. אבל זה הבל הבלים.
השב   •  50
37
נתי הממליץ22/12/2012 22:18
אלה מכבי דוהרת. אין לנו על מי להישען רק על אבינו שבשמיים !
השב   •  40
36
אוהד22/12/2012 22:18
תמיד כשהפועל ניצחו משחק בזכות טעות שיפוט הם טענו שבסוף כל קבוצה זוכה לטעות שיפוט לטובתה וככה שבסוף זה מתאזן וזה חלק מהכדורגל.
השב   •  60
35
מכבי זה אצלי בלב!22/12/2012 22:16
אם הפועל חיפה כבשו עד לפני המשחק נגדכם 6 שערים זה אומר שנגדכם הם כבשו שליש ולא רבע!
אפילו אתה * ? ח
בכל מקרה אתם על הפנים
השב   •  41
אלי22/12/2012 22:28
אחרי ה2 גולים האלה להפועל חיפה יש8 שערים מה שאומר ש2 שערים זה..והנה אני יעזור לאוהדי מקקי המוגבלים..רבע!
השב   •  34
צהוב בלב22/12/2012 22:33
אתה עושה בושות כי 2 מתוך מה שיש להם כרגע 8 זה רבע
השב   •  20
34
שלומי22/12/2012 22:16
אוהדים בכיינים,שחקנים בכיינים,מאמן בכיין ועיתונאי בכיין,פשוט נמאסתם,על מי אתם חושבים שאתם עושים רושם,קבוצה בינונית ומטה שמנסה כל שבוע לחפש תירוצים ליכולת בינונית.
השב   •  10
33
חיימון הירוק22/12/2012 22:16
השב   •  412
צהוב23/12/2012 00:26
7 האחרונות בשלטון האימים של דון שחר ושופטיו, והאליפות ב1991 שנגזלה בצורה מבישה מהפועל פ"ת והוענקה לחיפה ע"י שופטי רון שחר
השב   •  80
צהוב23/12/2012 00:27
איך בתחתית?
השב   •  50
32
ירון22/12/2012 22:13
למכבי כמעט כל משחק מגיע פנדל שלא נשרק אבל רק את של הפועל כולם זוכרים כי אתם אלה שעושים כזה עניין מזה. אתם צודקים. רמת השיפוט בליגה שואפת לאפס אבל היא מרעה עם כולנו. חלקנו פשוט לא בוכים אז לא שומעים. אגב. גם בדרבי הגיע למכבי פנדל שלא נשרק. למה לא נאמר אז כלום. פאתטיים.
השב   •  140
31
ליאור22/12/2012 22:13
נמאסת , עיתונאי קטן , אתה איש קטן שאין לך שום גבולות , מי אתה שתדבר על השופטים , החזקת משרוקית אי פעם. אני מתפלל ליום ששופט כלשהו יגיש נגדך תלונה על הסתה .
השב   •  40
30
עמית22/12/2012 22:13
כמה כיף לראות אותך מתבכיין. השופטים שאישרו למכבי גול במבדל פסלו במחצית הראשונה גול חוקי אבל למה להתעסק בזה? אצל הפועל הייתה עבירה ב2 הפנדלים אבל למה לתת לעובדות לבלבל מישהו? חורף,קר מזל שיש לך כרטיס חבר מועדון פלטינה של הטישו עם הכלבלבים. גם לצינון וגם לבכי. שכל חייך רק תבכה.
השב   •  80
29
יוני22/12/2012 22:12
השב   •  12
קובי אוחנה22/12/2012 22:33
ישמעלי משתמש במשפט של העם היהודי
פויהה
השב   •  60
רועי22/12/2012 23:41
השב   •  10
אורי23/12/2012 06:18
לפני 3 שנים תבריזי הרחיק את איינוגבה ושרק לפנדל,כשבעונה שאחרי נגד נתניה אותו שופט,אותה עבירה ורק אניימה קיבל צהוב נגד נתניה.כל משחק נגד הפועל אנחנו מתפללים שהוא לא ישפוט
השב   •  10
28
מכביסט22/12/2012 22:12
אין מה לדאוג המאבק על האליפות הוא עד הסוף הקבוצה הראשונה שתתחיל לשחק כדורגל תנצח מכבי לא מאורגנת ולא נעליים ניצחון דחוק מאוד מקווה שנשתפר ונברח לשאר
השב   •  30
27
סקאוטר22/12/2012 22:11
שקט
השב   •  20
26
אריה22/12/2012 22:10
עימנואל ידידי
שלא כהרגלי,זה שבוע שלישי ברציפות שאני נאלץ להגיב לאופן כתיבתך ואשר עומד בניגוד מוחלט למעמדך כפרשן.תפקידך הוא לפרשן את קבוצתך לטוב ו/או לרעה.הפסק נא לכנות קבוצות אחרות בשמות גנאי או שמא זה בד.נ.א. של אוהדי הפועל ת"א.כתבתילך בעבר ואני עדיין חושב שלמילים כתובות יש הרבה כח.אנא חדל מכך.
השב   •  90
בן23/12/2012 00:19
רק עיוור יכול לפרשן בצורה כזאת ורק סמרטוט יכול לקרוא לקבוצה לגיטימית בליגת העל "קבוצה עלובה"

שבוע טוב
השב   •  20
25
דורון22/12/2012 22:10
תפסיק לבכות כבר.
השב   •  10
24
החבר החוזר של עמנואל22/12/2012 22:10
השב   •  50
23
יפו ג''22/12/2012 22:07
השב   •  14
אחד מהעם.23/12/2012 09:10
השב   •  00
22
צהוב22/12/2012 22:07
יש בג"ץ תפנו אלו ח
השב   •  42
יגאל22/12/2012 22:42
מעמאשה ימאפנים
השב   •  06
צהוב23/12/2012 01:08
תמסור לו ד"ש כפול מדאבור אבל נראה לי זה לא יגיע כי אתם מאוד רחוקים שם למטה, 11 נקודות. . . אין קליטה, הלו הלו אחד אחד. . . שומעים? רות עבור הלו? כנראה קר לעאמשה שם למטה.
השב   •  30
21
אוהדת צהובה22/12/2012 22:06
עמנואל שבוע טוב.. טישו?
השב   •  120
20
אוהד הפועל.חיפה22/12/2012 22:06
ועוד הם שניים שיתנו את הדעת על זה לעזאזל
השב   •  40
19
ח22/12/2012 22:03
מנואל רוזן אוהד טיפוסי של הפועל.

בשבוע הבא אבוקסיס יגיד: "עוד פעם דפקו אותנו, לא שמו מספיק טישו ליד הספסל של הפועל."
השב   •  60
18
רון22/12/2012 22:02
כל ההחלטות של תבריזי היו מדויקות . לא שאני מת עליו אבל הפעם הוא לא טעה
השב   •  110
17
ירוק בנשמה22/12/2012 22:02
הפועל עכו עלובה, ר"ג ילדים והפועל חיפה רופסת. איפה אתם בכל הסיפור הזה?
השב   •  91
אילן23/12/2012 02:36
טראנטה - אבל לפניך!
השב   •  20
16
איש אחד22/12/2012 22:01
יש לי בשורה בשבילך.הפועל שלך הרבה יותר חלשה מאשר השיפוט בארץ.רק מאמן כמו יוסי אבוקסיס יכול לבכות 3 שבועות ברציפות על השיפוט ורק "פרשן" כמוך יכול להצדיק את זה.טעויות שיפוט נעשות גם לצד שלכם ובכמות רבה יותר בדר"כ.תפסיקו לבכות על השופטים ותתרכזו מקצועית בקבוצה העקומה שלכם.עלובים.
השב   •  271
ירוק בנשמה22/12/2012 22:56
ונזכיר את הטענות של עמנואל על כך שחיפה בכיינית והפועל שיחקה הוגן אחרי שהם זכו בגביע המדינה ולא נשרקה להם עבירה על כל התחזות ובדקה ה-92 כשמשומר נפגע.
השב   •  40
שד אדום23/12/2012 06:52
ובכל זאת אכלתם מאיתנו 3
ובלי קשר אליכם, השיפוט בארץ ביזיון!
השב   •  10
15
יניב22/12/2012 22:01
כמה שתנסה להתייפות , הנפש שלך תישאר מלוכלכת , חבל
השב   •  211
חיים22/12/2012 23:05
השב   •  50
14
מכביסט22/12/2012 22:00
חלאס לבכות! הפועל חיפה עשתה לינצ׳ על השער של הפועל בחצי שעה האחרונה מכבי הגיע לה לנצח אחרי המחצית השנייה לא רק שהגיע לנו לנצח גם הגיע לנו לכבוש מינימום 3 שערים החמצות וחוסר פירגון אצל החלוצים מנעו את זה אז חלאס לבכות הפועל!
השב   •  90
13
4:3:322/12/2012 22:00
קשה שלא להתרעם לנוכח העוול שנעשה למאמן מכבי מצד התקשורת, אולי זה כי הוא זר והרי לזרים אין חברים ומקורבים וקל לשחוט אותם בעיתונים . כל זה מול הקבלה הלא מובנת את הכדורגל של הפועל ואת הבכיינות וכנראה שגם את רמת האימון של אבוקסיס . אין כדורגל, אין שיטה ודרך, אין כבוד וג׳נטלמניות, פשוט בושה.
השב   •  270
12
מכביסט22/12/2012 22:00
די לבכות די לדבר על שופטים די לדבר על מכבי די לחלק ציונים לכל העולם מה שאתה עושה זה אלימות מילולית נגד השופטים זה לחץ על איגוד השופטים אני מקווה שזה לא יעזור לך ואתה והפועל שלך תשלמו את מחיר הבכיינות והיהירות
השב   •  80
11
מכבי תל אביב22/12/2012 22:00
האומללות שלך זה האושר של אוהדי מכבי תמשיך כך ישר כח !
השב   •  130
10
ירוק בנשמה22/12/2012 22:00
אני מאמין להכחשה של תבריזי. הוא שופט ברמה גבוהה ואני מאמין להכחשה שלו. ראיתי את המשחק והשיפוט שלו היה מצוין. אני מסכים שלמכבי ת"א לא הגיע לנצח (וזה לא קורה פעם ראשונה, גם במשחק הקודם מול נתניה היא ניצחה במזל כי לנתניה הגיעו שני פנדלים עקב נגיעות יד של קולאוטי וורד ברחבה) ואולי יש כמה שופטים ששופטים לטובת מכבי ת"א, אבל עם כל הכבוד - אבוקסיס לא יכול להתלונן על כל פנדל שהיריבה מקבלת ועל כל כרטיס אדום שהקבוצה שלו מקבלת.
השב   •  353
עומריקו22/12/2012 22:19
השב   •  11
9
עמית22/12/2012 21:59
והעובדה שהפועל השנה היא קבוצה לוזרית זה רק בגלל המאמן שלה . חוץ מזה שאבוקסיס הוא ממש לא תקתיקן גדול כמו שהיה אלי גוטמן הוא גם כל הזמן מתבכיין על שיפוט או שהשחקנים שיש לו לא מספיק טובים שזה ממש לא נכון הוא בסה"כ משדך לשחקנים תבוסתנות וזה חייב להסתיים . לדעתי הוא היום חייב ללכת הביתה אחרי ששלושה משחקים שאמורים על הנייר להביא תשע נקודות ( עכו רמת גן הפועל חיפה ) הביאו בעצם רק שלוש נקודות . מכבי אמנם רק נקודה מעל הפועל אבל היא עשתה תיקו מול ביתר והפסידה בקריית אליעזר שזה ממש לא כמו עכו או רמת גן או הפועל חיפה בניגוד למכבי חיפה .
השופטים לפעמים עושית טעויות אבל זה לא מה שגורם למצב הזה שהפועל נמצאת נקודה מאחורי מכבי ולא חמש מעליה . זה המאמן שלה אשם . איך הם מינו שם את אבוקסיס ולא את אלי כהן ששבוע אחרי שבוע בהפועל רמת גן מוציא מים מסלע בניגוד לאבוקסיס שמוציא סלע ממים . טעות מרה של ההנהלה של הפועל .
השב   •  10
8
אסף22/12/2012 21:58
היא כבר היתה פותחת פער של 5 נקודות בפסגה..
השב   •  70
7
אורי22/12/2012 21:57
השופט טעה גם נגד מכבי אז ש. ומה אתה רוצה מתבריזי לא היו פנדלים ןאדום?
השב   •  110
6
דידי22/12/2012 21:57
רוזן תפסיק לקשקש . תתעסק בדברים שאתה מבין בהם . אופס שכחתי לשניה הרי אתה לא מבין בכלום ושום דבר
השב   •  110
5
מושא22/12/2012 21:57
מה החליט המורה בסוף?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
4
ישראל22/12/2012 21:57
לא רק אופי חסר להפועל אלא שלהפועל אין גברים על המגרש שיתאבדו ויביאו את הניצחון בשיניים מתחת לאדמה.
למכבי יש גברים ולכן הם ראשונים!
השב   •  140
אייל23/12/2012 08:38
וכל שאוסיף.יגרע
השב   •  10
3
צחי22/12/2012 21:56
למה אתם קבוצה של בכיינים?
השב   •  300
2
פחח22/12/2012 21:56
כיף לפתוח שבוע עם טור בכי שלך. המשך כך!
השב   •  201
1
מחרבן בקריית שלום22/12/2012 21:55
השב   •  62
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP