יום רביעי, 23.04.2025 שעה 21:01
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אסף כדורי

אריק, ראית? עכשיו תקרא

דעה: קבוצות הצמרת מדשדשות, חיפה קיבלה הזדמנות יוצאת דופן לחזור למירוץ האליפות אם תנצח את מכבי ת"א. אז אריק, הנה הסוד שיעזור לך לצאת גדול

אריק בנאדו ישב הערב בבית עם כוס תה (היה ממש קר היום בצפון) וראה את הפועל תל אביב מאבדת שתי נקודות בבית מול הפועל ר"ג, שוב מול קבוצה שלכאורה לא אמורה להוות איום, כמו איבוד הנקודות בשבוע שעבר מול הפועל עכו. תוסיפו לכך את איבוד הנקודות של מכבי תל אביב במחזור הקודם ב-1:1 עם בית"ר ירושלים ותקבלו ביום שני משחק של להיות או לחדול עבור מכבי חיפה.

עם פתיחת הסיבוב קיבלו הירוקים צ'אנס יוצא דופן לחזור ובגדול לצמרת ואף למאבק האליפות. כן, על האליפות. ניצחון חיפאי על הצהובים בשני יציב אותם מרחק של תשע נקודות מהמקום הראשון כאשר נותר סיבוב כמעט שלם לסיום הליגה הסדירה ועוד סיבוב פלייאוף שרבותיי, הולך להיות אינטנסיבי כאשר כל קבוצה תפגוש פעמיים יריבה שלה למאבק על הכתר.

בנאדו (עמית מצפה)
בנאדו. תנצל את ההזדמנות, הגיע הזמן ל-2 חלוצים (עמית מצפה)
 

עד כאן הכל טוב ויפה. אבל בואו נדבר על עניין פעוט אחר. הכדורגל עצמו. בנאדו יודע שהקבוצה שלו נראית זוועה. נכון, היא השיגה את מלוא הנקודות משלושת המשחקים האחרונים אבל על היכולת אין צורך להרחיב. ומה שנותן תקווה לחיפאים זה שיריבותיה לצמרת לא נראות טוב יותר. הפועל ללא החוד הקטלני שלה בראשות טוטו תמוז, עומר דמארי וטל בן חיים היא קבוצת מרכז טבלה לכל דבר. מכבי? ללא 13 השערים של אלירן עטר, נאבקת עם האדומים מי תתפוס ראשונה כיסא נוח בים.

מכבי חיפה נמצאת איפה שהיא נמצאת כי היא כשלה, פשוט כשלה בצורה כמעט יוצאת דופן בכל הנוגע להתקפת הקבוצה. לירוקים ארבעה חלוצים מרכזיים העונה, שתרמו בכל הסיבוב הראשון חמישה שערים בלבד, כאשר שלושה מהם של דינו אנדלובו שפצוע. לאלון תורג'מן שפותח בעקביות בהרכב, אין אפילו שער אחד, וויאם עמאשה עדיין חלוד וגם שלומי אזולאי לא בדיוק ואן פרסי.

אנדלובו (יוסי ציפקיס)
אנדלובו. לא בדיוק אלון מזרחי (יוסי ציפקיס)
 

בשיר האליפות של מכבי חיפה מ-1994, "ירוק בעיניים", נכתב בין השאר: "וקטר חיפאי על המסילה". בנאדו, אם עדיין ירצה להישאר על המסילה גם אחרי יום שני, חייב יהיה לפתוח עם צמד חלוצים בהתקפה. אין לו ברירה אחרת. אין לו את אלון מזרחי שאפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה לבדו. יש לו את אזולאי, את עמאשה ואת תורג'מן ששלושתם גם יחד לא מגיעים לקרסוליים של האווירון. 

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 85 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 85 תגובות ב-55 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
55
ass18/12/2012 23:28
השב   •  00
54
טל פרץ17/12/2012 16:35
שוער ניר דוידוביץ
בלמים דקל קינן,אדין צוצאליץ,עודד אלקיים
מגנים אוראל דגני,טוואטחה,שיימן,משומר
קשרים לירוי צעירי,ימפולסקי,גולסה ועזרה
חלוצים שלומי אזולאי יניב קטן
השב   •  00
53
חיים באדום16/12/2012 19:46
מחר מכבי חיפה חייבת לנצח את מכבי ת"ט.למכבי ת"א אין הגנה ויותר מזה גם אין להם שוער.צריך לסגור את עטר ובנוסף להרים כדורים לגובה גם לשער וגם לראש.מחר כל האוהדים של הפועל איתכם יאללה מכבי חיפה.
השב   •  11
52
עספור אורגינלי ,.16/12/2012 19:21
אסופה של כלומניקים ,בית''ר נתנה לחיפה את המשחק רק בגלל שחר שידוע באהבתו הגדולה לבית''ר ותפנימו את זה טוב טוב אפסים.
השב   •  24
אני תותח16/12/2012 19:44
השב   •  01
51
ירוק מתוסכל16/12/2012 18:59
השב   •  00
50
מאייר16/12/2012 18:58
קטן צריך לעבור להיות קשר אחורי במקום חלוץ.
הוא כבר לא מהיר וחד כמו פעם, אבל הוא מנהיג על המגרש ומכוון את המשחק של חיפה. אבל אם הוא יעבור להיות קשר אחורי, גולסה יוכל להיות באמצע במקומו.
השב   •  20
49
הסוד16/12/2012 18:36
לפרוש ביציע ג'' דגל ענק של זקנה עם תיק וככה זה יסיח את דעתו של השחקן הכי חשוב של מכבי ת"א מהמשחק!
השב   •  41
48
אלעד16/12/2012 17:43
אני בטוח שעכשיו אריק קרא את מה שכבתבת והוא אומר לעצמו: "איך לא חשבתי על זה?! בוא''נה הבנאדם הזה חתיכת מוריניו."
השב   •  70
47
קובי16/12/2012 17:37
ננצח ולא ניאבק בצמרת כי אנחנו חלשים עטר הרס אותנו תא טובה מאיתנו אך חסרת ביטחון
השב   •  10
46
גל16/12/2012 16:34
השב   •  14
45
שלומי בן אלי16/12/2012 16:30
דוקא משחק גדול שכזה יכול להכניס אותנו למאבק על האליפות,מי היה מאמין שהיינו יותר מ15 הפרש מהמקום הראשון ועכשו זה יכול לרדת ל9! מספיק גול אחד קטן, אבל הבעיה בליגה הזאת ובכלל העונה הזאת, שהכל יכול להיות, אנחנו יכולים להחזיק בכדור 80 אחוז מהזמן עם ידין בוקולי קטן גולסה ועזרא, אבל מספיק התקפה אחת של מכבי תל אביב והם יכנסו לבונקר ואז בכלל יהיה לנו קשה, בטח ובטח שהבטחון שלנו לא בשמיים ומספיק תוצאה אחת לא טובה ,וכל האויר יצא לנו מהמפרשים, בגלל הפתיחה הגרועה שלנו אי אפשר להמר שאנחנו ניקח את האליפות, אבלת בגלל היכולות והתוצאות של אלה שכן "אמורות" להאבק אז יש לנו סיכוי. את הכדורגל הכי יפה שלנו אנחנו משחקים עם 5 קשרים! אז אנחנו נהיה חייבים לשחק ככה להלחם ולצאת למתפרצות, ככה משחק ההגנה שלנו תופס יותר בטחון וזה מה שאנחנו צריכים, הסגל שלנו הכי איכותי בליגה, אולי של הפועל ברמה שלנו, אבל יש סיכוי שכל ההתקפה שלהם תלך בינואר, משהו קטסטרופלי, אנחנו חייבים להתחזק בחלוץ זר ברמה גבוהה, יש את החלוץ הסרבי שהיה בעכו שנה שעברה ומשחק בפרטיזן או מנגה מרמת גן שכולם מדברים עליו בתור הדבר הבא, ולהביא פליימייקר ברמה גבוהה, משהו בסגנון סולארי מקרית שמונה, או מליקסון, או הכי פשוט להחזיר את זגורי!! שהוא שלנו, שחקן ענקק במרכז המגרש ביחד עם ידין :) ובעקבות השיטה החדשה בליגה(שני סיבובים נגד כל הליגה,ועוד שני סיבובים נגד הקבוצות שבפלייאוף העליון או התחתון), יהיה לנו צאנס לשחק כמה משחקים נגד מכבי תל אביב והפועל ורק ככה נוכל גם לעבור אותם ולהוכיח שהסגל שלנו באמת הכי איכותי בליגה, מדהים איזה שינוי עשה בנאדו מדהים, לא מאמן ענק אבל רק זורם ומלא מוטיבציה, לפעמים זה ההבדל.
השב   •  31
ניסו!16/12/2012 19:18
אני רק אגיד שאני חולק עליך לגבי כמה דברים ולגבי דברים מסוימים מסכים איתך .

1.יש לכם את הסגל הכי איכותי ,אכן מסכים .
2.מסכים כי תוצאה רעה ,קרי הפסד במשחק הזה תוציא לכם את האויר מהמפרשים .

לגבי הלא מסכים :
1.אם שמת לב השנה ,אנחנו מחזיקים בכדור יותר מכל יריבה אחרת ,זה היה נגד כל קבוצה , אז לא נראה לי שתחזיקו 80% מהזמן בכדור.
2.אמרת כי נבוא לבונקר, בניגוד לשנים האחרונות נדמה לי כי יש לנו קצת יותר יכולות מזה.

באופן כללי לדעתי זה משחק של תיקו ,מי שתיהיה מרוכזת ולא תעשה שטויות בהגנה תיקח את הקופה .
השב   •  20
שלומי בן אלי16/12/2012 19:36
אבל יותר מדי השנה שיחקנו מעולה והפסדנו את המשחק, וזה גורם לי להבין שלהחזיק את הכדור ולהגיע למצבים לא שווה כלום, כי לצערי רק את התוצאה זוכרים, אז אני רק מקווה שהמזל יהיה איתנו לשם שינוי, לא אכפת לי שנשחק מגעיל העיקר שננצח, כי רק אם אנחנו ננצח ואתם תפסידו יגרום לנו לחזור לצמרת, ועם כל הכבוד אליכם , אנחנו מציגים כדורגל יפה יותר, רק חבל שהתחלנו עם השיטה של עטר כי היא פגעה בנו ברמה מטורפת, ואני מקווה שלא מאוחר מדי
השב   •  00
44
גם אלקיים יודע שבחיפה אין הפועל16/12/2012 15:50
מכבי והפועל לא כלל כך טובות בזמן אחרון!!וחיפה עוד מוציאה את הנקודות אפשר וצריך לילחם על האליפות!!חייבים גם חלוץ כמו שלומי ארביטמן!
השב   •  21
43
לירן- שד אדום GGMU16/12/2012 15:30
השב   •  00
42
המאמן16/12/2012 15:18
שכל הילדים שאין להם עוד בר מצווה שיכלו לשחק בסוני שלהם ויפסיקו להגיב פה שטויות! כמה בולשיט אני קורא פה..
מכבי חיפה קבוצה אפורה השנה נקודה.
אני עוקב ואוהד אמיתי של הקבוצה 20 שנים ולא ראיתי קבוצה אפורה עם שחקנים בינוניים כמו השנה.
חוד?חלוצים?תורג''מן קיבל ים הזדמנויות עוד מעטר ופשוט לא מפסיק להחמיץ, עמאשה??כמה עוד נשמע שהוא צריך להוריד חלודה??!!שנה?!!מחמיץ מלא מצבים, אזולאי אני חייב להיות אמיתי פשוט לא מתאים לעמוד בחוד של קבוצה כמו חיפה (מתאים לקבוצות קטנות יותר) אזולאי לא עושה לחץ על הבלמים של היריבה, כמעט ולא רץ, יש לו דריבל סביר וראיית משחק זה כן.אני אוהד ענק של עטר וחושב שהיה שחקן גדול! (סמל ממש לא, סמל לא משחק תמורת כסף ביריבה העירונית למי ששכח)אבל עטר עשה המון טעויות ובנה סגל די עלוב..נתחיל בשוער אמיר אדרי חזר מההשאלה בהסכמת עטר - אדרי שוער בינוני ומטה משדר חוסר בטחון בעל יציאות פזיזות ופשוט לא מתאים, שיימן - יש מגינים הרבה יותר טובים גם בנוער, אלקיים - לא יודע מי זה, אנדלובו - סביר משתדל אבל לא חלוץ ששוה מיליון ומאתיים דולר, דמאו - בינוני מתאים לקבוצות תחתית. לסיכום יש לנו קבוצה בינונית פלוס, במידה ונביא בינואר חלוץ חוד אמיתי בצירוף מגן איכותי יש מה לדבר על מאבק על התואר.
השב   •  11
41
שי16/12/2012 14:31
כל הטור אתה מדבר על כמה שהחלוצים לא טובים (מה שנכון) אז בסוף אתה מציע לעלות עם שניים? ח אתה קצת סותר את עצמך.
עכשיו לגופו של עניין. שימו לב לפרט חשוב. כל המשחקים שמכבי חיפה ניצחה בהם + המשחק הראשון מול מכבי ת"א היא מעלתה ב 4-5-1. מכבי חיפה חייבת לנצח במרכז המגרש כדי לנצח את המשחק. זה לא משנה כמה חלוצים תשים, ברגע שאתה משחק עם חמישה קשרים ששניים מהם אחרוריים אז גולסה, עזרא ובעיקר קטן משוחררים ממשימות הגנתיות והם הרבה יותר מסוכנים בקו השני מכל חלוץ שתעלה על המגרש. רק 4-5-1!
השב   •  41
טאז ירוק16/12/2012 17:08
השב   •  01
40
רון16/12/2012 14:21
פשוט פתיחת העונה האיומה, העבודה הלא טובה של רובן עטר ומכת פציעות איומה מנעו ממנה ללכת חזק על התואר. כעת הכל השתנה. אני רואה את מכבי ת"א והם קבוצה אנמית ובינונית. מחר ניתן להם חזק בראש. אין לי בכלל ספק בכך
השב   •  54
פיזדייט16/12/2012 15:22
רמת המשחק שלכם כרגע היא רמה של ליגה לאומית.
לא אומר שמכבי יותר טובים אבל חיפה בוודאי לא יותר טובה ממכבי.

מי שאומר אחרת לא מבין כדורגל.
השב   •  01
ניסו!16/12/2012 19:35
השב   •  00
39
דולביניו16/12/2012 13:53
חושבים שחיפה יכולה לאיים על הצמרת העונה. אולי אולי אולי זה יקרה אם יהיה רכש טוב בינואר ויביאו חלוץ אמיתי, ובנוסף ילמדו את חן עזרא שצריך גם לחשוב קצת בכדורגל ולא רק לרוץ. אני במקום בנאדו הייתי מביא את מקגרייב או אולי אפילו את קולאוטי אם זה אפשרי (כמובן שאני יוצא מנק'' הנחה שטל בן חיים, דמארי ותמוז הם לא אופציה ריאלית). אם גולסה אכן יתאפס על עצמו ויפסיק לפחד מהצל של קטן, ועזרא יתחיל למסור ולא להיות אנוכי, כל מה שחסר לחיפה זה חלוץ.
אה, ושכחתי לציין שאסור בתכלית האיסור להחזיר את טוואטחה להרכב
השב   •  32
38
ירוק16/12/2012 13:39
הטור מאוד מדוייק , לחיפה אין חלוצים בקושר והמשחק עם הצהובים מת"א יכול להיות בהחלט מקפצה לעבר הצמרת והמאבק על האליפות, אין לחיפה בעיה קריטית עם ההגנה , היא פחות ויותר יציבה , הבעיה היא עם ההתקפה , כולם רואים את זה וזה לא חוכמה , אם ההתקפה של חיפה תתחיל לעבוד , חיפה תהווה פקטור משמעותי מאוד במאבק על האליפות , גם שתי הראשונות יודעות את זה היטב , רק בנאדו והשחקנים צריכים להפנים את זה טוב טוב .
השב   •  20
37
צהוב יורד16/12/2012 13:37
אבל חלוצים בדרך כלל לא מבקיעים שערים מכדורים שנופלים מהשמיים. מישהו צריך לעשות תנועה מחוץ לרחבה (יניב קטן) לשחק עם הפנים לשער (יניב קטן), להכניס כדורים מהאגף (יניב קטן) והוא לא עושה את זה. זו הסיבה שהשערים הם מצרך נדיר אצל מכבי חיפה העונה (וגם בעונה הקודמת למי ששכח).
קישור אפקטיבי, עם שחקני אגף שעושים תנועה (עם טיפת מחשבה - מה שקשה להגיד על חן עזרא ועל עידן ורד ובטח על ימפולסקי), עם גולסה שלא עושה במכנסיים מהנוכחות של קטן, ודוהר קדימה עם הכוח והכושר שלו ורצוי גם מגנים שיודעים לשחק כדורגל (ולצערי למכבי חיפה אין כאלה כבר כמה שנים - להוציא את מסיללה.).
בלי כל אלה יהיה קשה עד בלתי אפשרי מול מכבי תל-אביב, ואפשרי אבל מאד קשה מול שאר הקבוצות בליגה.
השב   •  20
36
אוהד ריאלי16/12/2012 11:44
בנוגע להפועל ת"א איו ספק שללא ההתקפה שלהם הם פח אשפה , לגבי מכבי ת"א אני לא מסכים , היא הקבוצה הכי יציבה מתחילת העונה ועד כה ולא רק בזכות אלירן עטר . לגבי החלוצים של מכבי חיפה גם אתה צודק אלה לא חלוצים לרמתה . בהצלחה חיפה !
השב   •  70
יניר16/12/2012 13:47
הם בינוניים,אל תשכח את ורמוט המעולה שאפלא ופלא לא שיחק בשני המשחקים האחרונים שיצאנו תיקו,יחזור אבוטבול,יביאו מגן ימני ושמאלי ואז אליפות
השב   •  01
ראובן המלך16/12/2012 15:29
השב   •  00
35
מבין16/12/2012 11:18
מכבי ת"א נגד מכבי חיפה
המשחק הכי חם זה הדרבי
השב   •  82
רועי16/12/2012 17:14
השב   •  02
ניסו!16/12/2012 19:18
השב   •  00
34
מרקו פולו16/12/2012 10:53
פשוט מאד. לשחק על ייני. הוא פחדן ואיטי.
השב   •  05
33
ברוךברוך16/12/2012 10:52
את האמת אני לא ידע או אתם הכתבים ממצאים סיפורים או שבנדאו אמר את זה. אני אוהד מכבי חיפה חיפה נראים כמו עגלות איך בדיוק יש להם הזדמנות לנצח את מכבי תל אביב אתם מאמינים בניסים? אני לא.
השב   •  00
32
רחל מהכרמל16/12/2012 10:19
ממש חוכמה- הוא רק החלוץ הישראלי הכי טוב שאי פעם היה פה, בקטנה. מכבי מכבי צריכה שיטת משחק מסודרת- חלוץ יותר או פחות, לא זה מה שיהפוך אותה לוינרית, ובליגת פח(השישית באירופה. עצוב אפילו לחזור על זה, רק מראה כמה מבין יו
השב   •  00
31
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה16/12/2012 10:15
השב   •  32
000=5 אליפויות16/12/2012 12:47
השב   •  10
2 סוכר 1 ירוק16/12/2012 13:18
השב   •  10
חיפאי16/12/2012 18:53
וכמו פאטת עלוב מוציא את התסכול שלך ועוד על מה.. על קמפיין בצמפיונס כואב לך אפילו להגיד את המילה הזאת "צמפיונס" אפשר לחשוב ששיחקנו מול נמושות.. מה שבטוח שקולומה הפסידה 15 משחקים והנציגה הראשונה והיחידה שניצחה אותך ועד היום לא השתחררת מזה ואתה מוכיח לנו את זה כל פעם שאתה מגיב פה
השב   •  10
30
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה16/12/2012 10:14
השב   •  02
29
אדם16/12/2012 10:12
האם מנצ''סטק בלי ואן פרסי ורוני קבוצת מרכז טבלה?
האם בארסה בלי מסי בכלל שווה משהו? עם כול הכבוד ויש כבוד לאינייסטה וצ''אבי
בתחילת הטור את רושם שעוד יש סיכוי לחיפה ושאיזה סיבוב שלישי יהיה לנו , אבל בקטע השני אתה כבר מתחיל לגמגם וטוען שחיפה כישלון במילים אחרות. לדעתי האישית , ניצחון של חיפה לא כזה קריטי , עדיין פער 9 זה פער מכובד , אני מזכיר שחיפה מנצחת בלחץ 1-0 ממשחק פשוט גרוע.
לדעתי הסיכויים של חיפה מחר מאוד נמוכים , אבל קיימים.
אז חברה אל תשקיבו לכתבי שקל האלה שמקבלים הזדמנות לכתוב טור בוואן כי הם או עובדים שמה או מכירים מישהו משמה
יאללה מכבי
השב   •  14
28
rocky ירוקי16/12/2012 10:06
גבר בדקת את התפוקה של תורג''מן ועמאשה, ראית איזה החמצות שלא עולות על הדעת של עמאשה, שלא נתפסות פשוט, בוא נשים את הקלפים על השולחן מכבי ת"א השנה קבוצה יותר. אם למכבי חיפה יש משהו שהתייצב בעידן בנאדו זה ההגנה ובעיקר הקישור האחורי. לשים שני חלוצי (ביצי) הפתעה ולוותר על היציבות שאריק בנה זה מתכון להפסד בטוח. בוא נישאר אז עם יציבות הגנתית ומרכז מגרש טוב וכך אולי נפתיע וננצח. ההרכב: שאראנוב, משומר צ''וצ''אליץ, קינן, שיימן, גולסה, ידין, בוקולי, עזרא, קטן, תורג''מן. זה ההרכב הכי התקפי שתוכל למצוא היום. עמאשה בכושר שלו יכול לשחק בנוער אולי.
השב   •  40
27
אופיר16/12/2012 10:05
למסי יש 23 גולים בברצלונה יותר מחצי מהשערים שלה אז הם קבוצה חלשה??
מכבי עובדת כדי שעטר יגיע למצבים.
אז אם אתה לא מבין בכדורגל אל תדבר..
השב   •  75
26
מושיק המאמן16/12/2012 08:45
לא הוספת דבר חדש למה שכבר נאמר ונכתב.מה הסוד שרצית שאריק יידע? שחלוצים צריכים להבקיע?.אם היו מבקיעים אצל עטר - כאשר שיחקו אז טוב יותר לפעמים - אז עטר היה ממשיך לאמן,בנאדו מצליח בנוער ולא היה על מה לכתוב.
השב   •  50
25
ירוק16/12/2012 08:15
השב   •  01
24
ירוק16/12/2012 08:08
מציע לך לטפל בעצמך החלוצים של חיפה הכי טובים בארץ הדעה שלך תשמור לעצמך חבוב
השב   •  01
23
אוהד טלויזיה16/12/2012 06:48
השב   •  12
22
mr t16/12/2012 06:05
השב   •  30
21
צהוב16/12/2012 06:00
אוסקר אסור לנו להפסיד עם בעונה כזו מכבי לא לוקחת אליפות אז לעולם לא נקח
השב   •  40
20
עידן16/12/2012 04:35
למכבי ת"א יהיה משחק מאוד קשה ביום שני בק"א. מכבי חיפה אולי לא משחקת מדהים, אבל היא מאוד יעילה וזה מה שחשוב בכדורגל היום. חשוב לזכור שמכבי לא ניצחה ב 8 השנים האחרונות בק"א את מכבי חיפה. יתרון פסיכולוגי ענק למכבי חיפה. תוסיפו לזה שמכבי תלויה באלירן עטר, ואם מכבי חיפה תעצור אותו אז מכבי ת"א בצרות צרורות. בעיה נוספת היא ההגנה של מכבי שבד"כ סופגת לפחות שער אחד במשחק (ובד"כ זה גם שער מיותר ומגוחך). אם כבר הגנה, אז ההגנה של מכבי חיפה התייצבה וקשה להבקיע לה במשחקים האחרונים. כדי לנצח את מכבי חיפה, מכבי ת"א חייבת להיות במיטבה ושעוד שחקנים יסכנו את השער חוץ מאלירן עטר. אלירן עטר לא יצליח לנצח את מכבי חיפה לבד. אני מקוה שיהיה בסדר ושמכבי תנצח. צהוב עולה
השב   •  104
ישראל16/12/2012 11:25
השב   •  11
עומריקו16/12/2012 14:21
אים אחותך
השב   •  00
19
לידור16/12/2012 03:15
השב   •  33
מושיק המאמן16/12/2012 08:46
למה,מה כל-כך מצויין,מה חדש שעוד לא נאמר או התגלה?
השב   •  41
18
חיים16/12/2012 02:25
השב   •  20
17
חיים16/12/2012 01:39
אתה מבין בכלל בספורט? זה כבר הטור השני שלך על הכדורגל הישראלי הענף הכי כושל ומשעמם במדינה
בשביל השטויות האלה משלמים שלך?
השב   •  20
16
Mens Rea16/12/2012 01:30
גם אם מנצחת בשני, חיפה 9 נק'' מהפסגה, ולא נראית טוב
השב   •  30
15
מי כמוך באלים י-י16/12/2012 01:15
זה עלוב לנסות להשוות את חיפה למכבי בלי עטר ולהפועל בלי שלישיית המחץ שלה אולי נבקש מהקבוצות לשחק בלי חלוצים וזהו? למכבי יש את החלוץ מספר אחד בארץ והיא קבוצה משחקת הכי טוב בליגה ולהפועל יש את החוד הכי קטלני בליגה בגלל זה שתיהן הטובות בליגה ורק לשתיהן מגיע אליפות השנה חיפה באופן הזוי לגמרי לא שווה השנה יותר ממקומות 4-6
השב   •  40
כחול מוצהב16/12/2012 14:43
1) גונזאלו חוזר לשחק כמו שצריך.
2) דאבור/ארנשואו/קולאוטי מתחילים להביא תפוקה.
חיזוק בינואר? קשר התקפי, השילוב גונזאלו-עטר שברירי וזה הוכח בדרבי.
השב   •  00
14
ראובן המלך16/12/2012 01:01
השב   •  30
בן אדו16/12/2012 10:46
השב   •  01
13
ליאור אסולין16/12/2012 00:52
שוער:בויאן שראנוב
מגנים:שמואל שימן, אייל משומר
בלמים:דקל קינן,אדין צוצאליץ
קשרים אחוריים: גוסטבו בוקולי,אביחי ידין
קשרים התקפיים: חן עזרא,אייל גולסה
חלוצים:וויאם עמאשה,שלומי אזולאי..
חילופים:
גוסטבו בוקולי-יניב קטן
שלומי אזולאי- אלון תורגמן
וויאם עמאשה-לירוי צעירי
השב   •  20
ירוק בדם16/12/2012 17:11
במקום אזולאי גוזלן, וצעירי קשר אחורי אז אם כבר הוא יכנס במקום בוקולי. וקטן גם צריך לעלות
השב   •  00
12
ירוק בנשמה16/12/2012 00:46
והיא לנצח את מכבי ת"א. אליפות כרגע לא על הפרק ועד לאחר המשחק מול מכבי ת"א לא יהיה ניתן לדעת אם תהיה אפשרות לחזור למירוץ האליפות אז לבינתיים, להמתין למשחק ולא לפתח ציפיות. אם מכבי חיפה באמת רוצים לנצח את מכבי ת"א, הם צריכים לשמור צמוד על עטר, גונזאלו, מיכה, ראדי ואלברמן, ומאוד מומלץ יהיה להיזהר מהבעיטות מרחוק של ראדי. ומוטב לצופף את המשחק. ככל שהמשחק יהיה צפוף יותר, מכבי ת"א פחות תורגש.
השב   •  245
ש.ג.16/12/2012 02:40
חברים תבינו - יש השנה פלייאוף בו הקבוצות משחקות פעמיים אחת מול השניה. הפלייאוף העליון הוא של 6 קבוצות. לכל אחת מה-6 יהיה סיכוי לאליפות! הליגה למעשה תיפתח מחדש שיחלו משחקי הפלייאוף העליון. המטרה לסיבוב הקרוב היא להיכנס לפלייאוף ורצוי להגיע אליו בכושר טוב, כלומר צריך להגיע לשיא הכושר בפלייאוף ולא עכשיו כי שם כל משחק הוא כאילו על 6 נקודות. במידה וחיפה יכנסו לפלייאוף אזי יהיו 2 משחקים מול מכבי, 2 מול הפועל וכמובן 2 דרבים בינהן כך שכל קבוצה תאבד נקודות ולכן החשיבות של להגיע בכושר טוב היא משמעותית. כלום לא סגור עדיין!! גם אם הפער מהמובילה יהיה 12 (כמו היום וחיפה עם משחק חסר) עדיין בניצחון כפול הפער יצומצם ל-6 ואותה מובילה תפגוש קבוצות קשות. בקיצור צריך לנסות לצמצם את הפער ככל שניתן ולהגיע לפלייאוף עם חלוץ נורמלי (אם אנדילובו חוזר זו אופציה) ואז אם ננצח את הגועל ומקקי ת"א תהיה אליפות
השב   •  40
שרון לוינסון16/12/2012 08:33
השב   •  45
ירוק בנשמה16/12/2012 13:36
מכבי ת"א לא יזכו באליפות. שב בשקט, נראה מי יצחק ביום שני.
השב   •  40
גור אריה16/12/2012 14:27
השב   •  00
ירוק בנשמה16/12/2012 18:58
אני הרי מדבר כאן עם אוהדי מכבי ת"א. אתם אלו שמכריזים על הקבוצה שלכם כאלופה, אני לא עושה יותר מדי מלבד להציג את המטרה הכי חשובה כרגע למכבי חיפה - והיא להוציא 3 נקודות מהמשחק הקרוב, וזה הולך להיות משחק קשה מאוד ומותח.
השב   •  10
11
אלי16/12/2012 00:37
מה אתם רוצים מהכתב?!?! הוא לשנייה לא אמר משהו שהוא לא נכון. בליגה הנוראית הזאת חיפה יכולים לחזור לאליפות. תראו איך כולם משחקים!! אהבתי לקרא את זה..
השב   •  70
10
בנאדו גר בתל אביב16/12/2012 00:36
השב   •  60
9
אילן ב.16/12/2012 00:29
לא שאני לא אוהב את עזרא פשוט אם הוא יעלה מהספסל בדקה ה60 לדוגמא הוא יתן את הכי טוב שלו ב30 דקות שנותרו ולא שהוא צולע 90 דקות!! עמאשה ואזולאי בהתקפה!!
השב   •  47
8
איתי השדון16/12/2012 00:28
תראה, בסה"כ אני באמת מאמין שאתה בחור מאוד נחמד, אמביציוני ונלהב, אין לי אף ספק שאחרי הטור הזה עוד תפיח תקוות שווא בכמה ילדים בני 13 שעוד יאמינו שיש לחיפה סיכוי לחזור למירוץ האליפות. "צ''אנס יוצא דופן לחזור ובגדול לצמרת ואף למאבק האליפות, כן על האליפות". אני יודע שאתה לא ריאלי, מרבית הקוראים כאן (שרובם בכל זאת אנשים ברי-דעת ואינטיליגנציה מינימאלית)יודעים שאתה לא ריאלי, ואף אתה יודע זאת. זאת ועוד מר כתב, לקשר את מצבה הנוכחי של חיפה לרפרנס משיר האליפות של 94? לא, כי לא היה לי ספק שאריק יושב בביתו כרגע (בצפון אכן קר כרגע) וממלמל לעצמו: "יש לי הזדמנות להחזיר את המועדון למסילה, ממש כמו בשיר.." אפשר להבין גם מה לעזאזל הקשר לאלון מזרחי ומה זו האנלוגיה המטופשת הזאת לאזולאי עמאשה ותורג''מן? "לא מגיעים לקרסוליים של האווירון". מה אתה אומר. אולי עוד אפשר לגייס את עזרת האוהדים שיפנו אל מזרחי באופן פרטני וישכנעוהו לחזור אל כר הדשא!
ובאמת, אם אין מה לכתוב (בטח ובטח שלא בקונטקסט המתאים והראוי) אז לא כותבים, או כמו שלימדו אותי בילדות (עם הרבה טאקט יש לומר) פשוט משנים נושא, לנושא רלוונטי יותר.
אני אוהד מסור של הקבוצה המון שנים, ואני בהחלט בעד כתבות המצודדות בה. אבל הכתבה הזו היא ניצול רגש של הקורא ותו לא. אין בה כלום.

ערב טוב לכולם ושבוע טוב.
השב   •  3610
עידן16/12/2012 01:04
בגדול אני מאוד מסכים איתך אבל אני גם מאוד מסכים עם ידידנו אסף כדורי, אולי הוא קצת הגזים עם האנלוגיה המטופשת לאלון מזרחי אבל בדבר אחד הוא צודק!
הליגה שלנו מאוד חלשה, מכבי תל אביב זה אוסף של פראיירים ולוזרים(כך מלמד העשור האחרון), במידה ואנחנו מנצחים אותם אנחנו חזק מאוד מאוד במירוץ לאליפות, כל מה שצריך זה להחזיר את הביטחון שאבד לשחקנים בעידן עטר(עידן מיותר מאוד) ועם חיזוק במקומות הנכונים בינואר בהחלט צריך לחשוב על קמאבק מדהים שיחזיר את כל התל אביבים לחורים שמהם יצאו! אני אמנם מקווה וחולם אבל גם יודע שאם יש קבוצה שמסוגלת לכך היא אך ורק מכבי חיפה ואריק בנאדו שהוא ווינר בנשמה ובחור מאוד חכם אכן מלמלמל את זה לעצמו!
השב   •  20
ש.ג.16/12/2012 02:45
במצב רגיל אתה צודק. אבל העונה יש 4 סיבובים!! אם חיפה תהיה בפלייאוף עליון זה אומר שתפגוש 3 פעמים את הפועל 3 את מכבי ו-3 פעמים הן עדיין צריכות להיפגש בינהן. לכן פער של 9 נקודות הוא זניח בטח לאור היכולת הלא משכנעת של הת"אביות שיאבדו נקודות גם לקטנות. חיפה היום מנצלת 25% מהפונטציאל. אם תנצל 50% היא בהחלט יכולה לקחת אליפות.
השב   •  20
7
מכביסט16/12/2012 00:24
אם לא מסי בברצלונה הם מקום 3 בליגה הספרדית די לבלבל בשכל אם לא אם לא , לא אכפת לנו מה היה קורה אם , ואם רונאלדו היה משחק במכבי וקסיאס היה השוער ובמקום זהבי היו מביאים את קאקא אז מכבי בטוח תיקח אליפות לא?
ובקשר למשחק אתם קצת מגזימים אם חיפה ינצחו אז הם יתקרבו אבל מפה עד אליפות??
מה הם עשו השנה?
ניצחון על הפועל רמת גן ב9 שחקנים , ניצחון יפה בטדי אבל 60 דקות בונקר , ניצחון "מרשים" (פחח)בדרבי כשהשחקן המצטיין הוא קאלה , ועוד ניצחון במשחק זוועתי מפנדל נגד נתניה החלשה שבמשחק הזה הייתה יותר טובה מחיפה. בקיצור, אנחנו עוד רק בהתחלה, אליפות לוקחים במאי , יאללה מכבי
השב   •  464
אופק16/12/2012 10:16
בעונה כזו חלשה אם אנחנו מנצחים אותכם עכשיו שיישב לך טוב מאוד בראש שאנחנו בתמונת האליפות חזק..אגב,יפה לראות שיש אוהדי מכבי ת"א אופטימים אחרי 9 שנים בלי אליפות
השב   •  25
אשדודי16/12/2012 18:59
פסלו לנו שער חוקי בבלומפילד ובנוסף טעויות גם במשחקים שלכם מול נתניה עכו הפועל חיפה וקריית שמונה פנדלים ונבדלים שלכם שהקוונים מתעלמים..וכן בלי עטר לא רק שאתם לא מקום ראשון אלא אתם מדשדשים באמצע זה לא קשור לאם ואם זה עובדה שאתם תלויים בשחקן אחד ואתם לא קבוצה..אה ותלויים גם בשיפוט כמו שאמרתי קודם
השב   •  00
גולן קורן.16/12/2012 19:08
השב   •  00
מכביסט16/12/2012 20:33
2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 2-1 זה מה שיש לי להגיד לך , עכשיו קח טישו ותנגב תדמעות
השב   •  00
6
ערן ברנשטוק16/12/2012 00:19
אם רוצים להיות באירופה בעונה הבאנ חייבים לנצח את מקקי תל אביב הם לא קבוצה למכבי חיפה יש סגל שחקנים בהחלט מוכשר, לדעתי הכי טוב באץ אין סיבה לא להביא 3 נקודות , תראו מה עשתה היום הגועל תל אביב ותראו כמה הליגה חלשה שיהיהי בהצלחה בשני
השב   •  122
5
romano16/12/2012 00:16
השב   •  30
4
ערן יציע ג16/12/2012 00:09
איזה פפ ואני לא מתחזה אני סה"כ אוהד חיפה שחי את המציאות!
השב   •  130
3
אופק16/12/2012 00:07
רעיון השתי חלוצים מעולה אבל זה אומר משהו אחר משמעותי לא פחות:ויתור על גולסה/עזרא
קטן יפתח ובצדק לדעתי בלי קטן חיפה לא קבוצה תוסיף לזה 2 קשרים אחוריים ונותרת עם מקום לאחד בקישור..עזרא וגולסה משתפים פעולה מדהים עם המהירות שלהם ושל עמאשה הייתי מתחיל ב- 4-5-1 ואם לא עובד במחצית משנה לשיטה שלך
השב   •  262
2
RONALDINHO16/12/2012 00:07
זה הישג עצום בשבילם!
ח 0-0-0
השב   •  716
1
רון16/12/2012 00:02
אם הייתה רואה את הניצחונות האחרונים של חיפה, היית יודע שהטוב ביותר שאפשר לקוות אליו הוא מקום שלישי, והריאלי ביותר הוא 5-7
השב   •  472
אסור לפספס
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP