יום רביעי, 23.04.2025 שעה 11:15
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עמנואל רוזן

נס לא קרה להפועל ת"א

עמנואל רוזן בטור אישי ל-ONE: שחרור של תמוז? הזייה אסורה. להפועל אין מגנים, אלרואי כהן וטועמה יכולים להתאים. ברגר? חלק מדור של שופטים חובבנים

חודש ינואר מתקרב. להלן שיעורי הבית והמשימות לבעלים ולצוות המקצועי של הפועל תל אביב.

1: להפסיק ומיד לדבר או לתכנן שחרור של כוכבים. המחשבה על מכירתו של טוטו תמוז בינואר היא לא יותר מהזייה או מזימה של מי שאינו באמת רוצה להתמודד. הפועל של השנה היא קבוצה שבירה עם סגל קצר וליקויים רבים. אין שום תסריט בעולם שיכול לאפשר שחרור או ויתור אפילו על אחד מהקלפים החזקים שלה.

2: בכדורגל המודרני (הכדורגל הישראלי הוא רע, אבל בכל זאת מודרני) אי אפשר לקחת אליפות בלי שני מגנים תוקפים ודומיננטיים. ואם לא שניים, לפחות אחד. להפועל אין לא אחד ולא שניים כאלו. בליגה החלשה שלנו אפשר להסתפק במגנים בינוניים, אבל אי אפשר לוותר על כאלו שיוצאים לתקוף ולהחיות את משחק האגפים. כשהאדומים משחקים בלי אגפים, גם משחק מול קבוצה עלובה כמו הפועל עכו הופך למלחמת חפירות.

טוטו תמוז. אסור לדבר על שחרור אפשרי שלו (חגי ניזרי)
טוטו תמוז. אסור לדבר על שחרור אפשרי שלו (חגי ניזרי)
 

הפיתרון אם לא יימצאו שחקני רכש מוצלחים: אלרואי כהן מגן ימני, סלים טועמה מגן שמאלי. כשיוסי אבוקסיס הכניס את כהן במקום ג'ון פנטסיל בדקה ה-77 הוא עשה את זה 77 דקות באיחור. צמד מגנים, אלרואי וטועמה, הוא אפשרי ובוודאי הזוי פחות ממה שיש כיום.

3: אריק דג'מבה דג'מבה ורועי גורדנה אמנם נמצאים במגמת שיפור, אבל כשהם חלשים, כפי שהיו הפעם, בולט עוד יותר הצורך להביא בדחיפות קשר אחורי נוסף. בחלומותיי הוורודים אני רואה את ערן זהבי מגיע בינואר, והם ורודים לא רק בגלל הצבע הנוכחי שבו הוא משחק באיטליה.

0:0 שכזה מול הכלום והשום דבר, הפועל עכו, יכול לקרות לכל קבוצה. זה לא אסון ולא טרגדיה, אבל אחרי כל אחד מחמשת הניצחונות האחרונים של הפועל כתבתי כאן במפורש את נקודות התורפה ואת מה שצריך לשפר. אולי טוב שמשחק נפל כזה מגיע לפני חלון ההעברות, כדי שאף אחד לא ישלה את עצמו חלילה שמה שיש יספיק כדי לקחת אליפות.

דג´מבה דג´מבה (חגי ניזרי)
דג´מבה דג´מבה. במגמת שיפור, אבל יש צורך בעוד קשר אחורי (חגי ניזרי)
 

האדומים יסיימו את הסיבוב הראשון באחד משני המקומות הראשונים. זה סוג של הישג מסוים לקבוצה שהייתה מפורקת בקיץ האחרון ונבנתה בחסך. אבל אם סיבוב כזה מסתיים בכמעט 75 אחוזי הצלחה ובעמדה לזכייה באליפות, שום דבר פחות מהזכייה הזאת לא יספק השנה, בעיקר כשברור לכולם מהי האלטרנטיבה לאליפות אדומה.

מילה אחת על הפועל עכו. בכל הליגות בעולם ישנן קבוצות כאלו, המכונות קבוצות קטנות. אנחנו רואים אותן בטלוויזיה כשהן באות לשחק מול הגדולות במדינות שלהן. בשום מדינה בעולם לא מקובל הביזיון הזה – של קבוצה שבאה להרוס ולא כדי לשחק, קבוצה ששחקניה מתחזים לפצועים מן הדקה הראשונה ועושים הכל כדי לבזבז זמן ולבזות את המקצוע. עכו היא קבוצה בלי אוהדים, בלי שחקני בית, בלי טעם ובלי ריח. מי צריך קבוצה כזו בליגת העל? נדמה לי שאף אחד.

ומילה אחרונה על השיפוט. גיא ברגר הוא ללא ספק עוד "נצר משובח" לדור החדש של שופטי ישראל. נפולת של נמושות, שופטים גרועים, פחדנים, חובבנים עד כדי כאב. מעבר לפנדל שהוא לא ראה ולעשרות השריקות שנשרקו הפוך ממה שצריך היה להיות, בולטת עובדה אחת.

תמוז מבקש פנדל מגיא ברגר. מה קורה לדור הצעיר של השופטים? (חגי ניזרי)
תמוז מבקש פנדל מגיא ברגר. מה קורה לדור הצעיר של השופטים? (חגי ניזרי)
 

איך בדיוק מחליט שופט להוסיף ארבע דקות למחצית שבה שיחקו נטו בקושי 30 דקות? מה בדיוק עובר לו בראש? האם זה הפחד לטעות? האם זה כושר גופני לקוי? האם זה הרצון לחזור הביתה בשלום? או האם זהו סתם חוסר הבנה במשחק הכדורגל שמטרתו העיקרית היא, מר ברגר, לשחק ולא לשכב על הדשא "פצועים". אם ברגר היה מוסיף למחצית הזו שבע דקות הוא לא היה מגזים. אבל הוא איננו שופט, ממש כשם שמרבית חבריו הצעירים שצמחו כאן כעשבים שוטים אינם שופטים. דבר אחד ייאמר לזכותם של השופטים: הם בהחלט מיישרים קו עם המצב הכללי של ליגת העל שלנו.

לכתבה זו התפרסמו 278 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 278 תגובות ב-228 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
228
ש.ד11/12/2012 09:16
איפה נגמרת לכם הבושה יבכינים כרונים לעכו נפסל גול חוקי וזה לא פנדל מפוקפק גול חוקי נפסל אם זה היה הפוך מה הייתם עושים לשופט המסכן יחבורת בכיינים
השב   •  00
227
אלעדוס11/12/2012 02:12
ביום הגיע למכבי פנדל ברור וגארסייה לא התבכיין למרוץ שנשלל ממנו ניצחום
השב   •  00
226
צהוב תמיד11/12/2012 01:31
אחת התגובות המרגשות שהיו בטור הזה אי פעם!
עמנואל רוזן הוא בסך הכל עוד אוהד ממוצע של הפועל. מאשימים אותנו בכל הדברים שהם עצמם נגועים בהם ועוד מעיזים לבכות שהדברים לא מסתדרים כמו שהם קיוו. הפועל קבוצה מגעילה עם קהל מגעיל ואין טעם להתווכח עם הטיפשים האלה. ומילה טובה לאוסקר,ראדי,אלברמן,עטר וכח החבר''ה שעושים חיל השנה במכבי. בדרך הזאת נגיע רחוק.
השב   •  00
225
ניקולה ברטי10/12/2012 20:56
ינחס. איזה דיכאון אונדינזה דפקו לי את הווינר
השב   •  00
224
אריה10/12/2012 19:41
עימנואל ידידי
קראתי את שכתבת.ניסיתי לרדת לסוף דעתך והגעתי למסקנה כי האפשרות שתרדו למקום השני במרחק 2 נקודות מהמקום הראשון מעבירה אותך על דעתך.לא ראוי לפרשן כדורגל ופרשן מדיני ברמתך לכתוב ברמה כזו נמוכה.עוד קודם שאתה מעיר על גיבנת של אחרים הסר הקיסם מעל אפך.קבוצה קטנה ושום כלום לקחה אליפות בעונה שעברה.קבוצת כדורגל שומכלום בעיר כמו עכו שווה הרבה מאוד ולאוו דוקא בכסף.מן הראוי כי לפני שאתה חותם על שכתבת תעבור שוב,תקרא ותעיר לעצמך הערות.המאמר הארסי הינו גרוע כמו שירי השואה שרבים מאוהדי הקבוצה שלך שרים.צריך לדעת לכבד אחרים גם אם לא תמיד זה מוצא חן.
השב   •  50
איתי10/12/2012 23:46
אריה שלום רב
א) קראתי בעניין את דבריך ובטרם אגיב ברצוני לברך אותך על הסגנון המכבד, המאופק והענייני. ממש מים צוננים במדבר של נאצות ושטויות.

ב) גם אני לא אהבתי את ההתייחסות המזלזלת לעכו. המדובר בקבוצה לגיטימית בליגת העל המייצגת עיר ואם בישראל וראוי לכבד אותה ולו בעיקר בגין אוהדיה (רבים או מעטים - לא משנה).

ג) עם זאת, ההתחזויות ומשיכות הזמן של שחקניכם למן תחילת המשחק ולמלוא משך המשחק היו באמת דוחות. כולם מעת לעת משתינים בבריכה, אבל הפעם שחקני עכו עשו זאת מהמקפצה.
ברכת חג שמח .
השב   •  00
223
red10/12/2012 18:39
עמנואל אתה גדול:)
מי בכלל שמע על עכו? בארץ
או בפיפא?אופא?
לילה טוב
חג שמח לכל בית ישראל
וכמובן לבית האדום בישראל

ושל הקנאיים יחפשו אותנו בסיבוב
השב   •  00
222
גבר10/12/2012 18:26
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
השב   •  20
221
איתמר10/12/2012 18:07
נגד קבוצות ערביות לא היתה כותב כך יא א.
השב   •  20
220
עכואי10/12/2012 18:00
השב   •  10
219
מאיר10/12/2012 17:55
השב   •  20
218
איתמר10/12/2012 17:52
אין לך בושה אפשר למתוח ביקורת על קבוצה כזו או כזו אך ביקורת כזו מגעילה שיש בה הרבה ריח של שינאה וגזענות עוד לא קראתי,האם אותה ביקורת היית כותב גם על "סכנין" מר רוזן.
השב   •  30
217
יניב10/12/2012 17:16
אנחנו ממש מצטערים, פעם הבאה (אצלנו בבית) אנחנו ניתן לכם לנצח. ושוב סליחה.
השב   •  20
216
ששי10/12/2012 16:31
יא מגעיל אין לך מושג במושג
השב   •  20
215
חיים10/12/2012 16:02
השב   •  11
214
ביתריסט10/12/2012 14:01
השב   •  00
213
אשר10/12/2012 13:50
אל תבואו בטענות לשופט תבואו בטענות חנן זונטג שתמורת גלידות קידם אותו
השב   •  10
212
עמנואל זה שם של זקן10/12/2012 13:35
אתה חלש וממורמר..
השב   •  20
211
עספור10/12/2012 12:29
אתמול כל עם ישראל היה איתה נגד הקבוצה הדוחה שלך!
אתה איש עלוב ופטטי!
השב   •  31
210
אבי10/12/2012 12:27
שהוא לא הוציא לדמארי צהוב על התחזות
השב   •  10
209
אדום10/12/2012 12:16
השב   •  00
208
אדום10/12/2012 12:14
השב   •  10
207
אדום10/12/2012 12:12
השב   •  00
206
אדום10/12/2012 12:07
השב   •  00
205
אדום10/12/2012 12:05
בפעם האלף: טועמה חייב לפתוח בכל משחק הוא הרי המוסר והבועט הטוב בליגה. לא יתכן שאבוקסיס הפחדן יכניס אותו רק בפיגור או כאשר השחקנים לא פוגעים. ולגבי אנטבי למרות גילו הוא עושה הרבה ק"מ של ריצה יותר מכל שחקן אחר בהפועל. השילוב של אנטבי וטועמה הוא כמעט מושלם. גורדנה לא ברמה של טועמה.
השב   •  10
204
עומריקו10/12/2012 11:54
השב   •  21
203
עומריקו10/12/2012 11:53
כל הכבוד, אל תקשיבו לאפס הזה אתם קבוצה טובה.
השב   •  00
202
זמיר10/12/2012 11:46
השב   •  10
הפועל עכו ה"קטנה "10/12/2012 11:53
עוד מגעיל אחד ! בושה !
השב   •  00
red10/12/2012 18:38
מה מי מו
מי בכלל שמע על עכו? בארץ
או בפיפא?אופא?
לילה טוב
חג שמח
השב   •  00
201
ניר10/12/2012 11:29
השב   •  00
200
אבי10/12/2012 11:22
הפועל אים או בלי טוטו הם קבוצה מקסימום מקום חמישי אין להם כבוד למאמן ולא לחדר הלבשה ולא לשירזי זו לא קבוצה שיכולה לרןץ לאליפות מותר לפרגן למכבי ת א
השב   •  00
199
הפועל עכו ה"קטנה "10/12/2012 11:21
הפועל עכו הקטנה שאין לה זכות להיות בליגת העל כמו שאתה אומר אדון פרשן מגעיל.הראתה לכם מאיפה משתין הדג ועשתה לכם בית ספר . תתבייש לך איך שאתה מדבר על קבוצות .ומאיפה לך לדעת שאין לעכו אוהדים, אתה בושה וחרפה לעם היהודי שככה אתה מדבר .
ביזיון של אדם !
תעשה לעצמך בדק בית
מגעיל שכמוך!
השב   •  40
198
ניר10/12/2012 11:18
אתם צריכים להבין: אדון רוזן כותב בנוסח זה רק כדי לעורר תגובות נזעמות. זו מטרת המאמר ותו לאו. קבוצת הכולם ושום דבר. כן ברור. כמו גם ההתיחסות של השופט לשער חוקי שנפסל לעכו, כלום ושום דבר. הציניות האלטיסטית הזו מחליאה ומטנפת. אני ממש מקווה שהנקודות שאיבדתם במשחק הזה, יחסרו לזכיה באליפות. קבוצת הכלום ושום תגרור אתכם יחד איתה.
השב   •  30
197
מוש10/12/2012 11:06
אתה שמנסה כל הזמן לחנך את כולנו מתבטא נגד השופטים בצורה כזו? משתלח בהם באלימות(כן,כן אלימות)..מה נסגר איתך?, זה ב DNA שלכם לבכות ולכוון את המילים כך שיתאימו ל"אכלו לי שתו לי בלעו לי" הבכייני הקבוע שלכם, אני לא הייתי צריך לחכות לסוף המשחק ולשמוע בראיון של המאמן הדגול שלכם שנמאס לו מהשופטים שדופקים אותכם באופן מגמתי..אם תחזור אחורה בכל הראיונות שהפסדתם גם בתקופה של גוטמן זה חוזר על עצמו,הבכי, כולם אשמים חוץ ממני..תגיד יה חתיכת גרוטאה, היה גול של מאה אחוז של עכו, לכם לכאורה הגיע פנדל עדיין עד שלא נכנס זה לא גול..וואלה הייתם צריכים להפסיד אתמול.
עכשיו, לגבי עכו,זכות קיום או לא,אני זוכר את הפועל ת"א משנות השבעים שבמשך עשור שלם הבאתם לכל משחק"13 אוהדים" שהתקבצו בקצה המרכזי בשער שבע..אני זוכר כל אחד ואחד כי הייתם כ"כ מעטים..אז מה אתה מלין על עכו? עם כל הפוזה שלכם אתם קבוצה של עגלות, בהמון מזל ניצחתם הרבה משחקים עם מתפרצות השנה וגם את הדרבי שלצערי גרסיה עלה בפחדנות ועדיין עם תשע שחקנים עלו עליכם בכמה דרגות.תזחל חזרה למחילה ותחשוב איך אתה חוזר להיות עיתונאי ולא אוהד בהמי של קבוצה מסריחה
השב   •  82
196
צהוב בנשמה,הגועל אלופת הקיזוז10/12/2012 11:01
תיהיה אובייקטיבי ותגיד שהשפוט היה גרוע ? השופט היה מצויין ועוד תגיד תודה לשיפוט שפסל גול חוקי לעכו אז על מה אתם בוכים ?

במקום להסתכל על עצמכם ולהגיד שיחקנו גרוע שזה מה שבאמת היה אתם כל פעם מאשימים את השופטים..
השב   •  10
195
כופרה10/12/2012 10:58
השב   •  00
194
צהוב10/12/2012 10:57
לך אין זכות קיום בתור פרשן לך תעזור לבאדיר בשוק פרשן מגעיל!
השב   •  10
193
איכסה עליי10/12/2012 10:57
השב   •  10
192
עופר10/12/2012 10:53
השב   •  00
191
ירוק שרוף10/12/2012 10:50
לא ייאמן! נותנים לאוהד שרוף של הפועל שמדבר כמו אבוקסיס. .פשוט בושה! גול חוקי של עכו ניפסל למה אתה לא אומר כלום על זה, אתה בושה והקבוצה שלך גועל נפש! לא סתם הקבוצה השנואה במדינה..
השב   •  10
190
אדוארדו10/12/2012 10:43
די עמנואל, די. אתה לא יכול שלא להזכיר את מכבי הגדולה אפילו ברמז. אתה נטפל לקבוצה קטנה ודלת תקציב שנלחמת על חייה בליגה ובגלל שלא נצחתם אותם אתה מרשה לעצמך לכנות אותם כלום ושום דבר. לשיטתך צריך ליגה של 6 קבוצות גדולות ולהעיף קיבינימט את עכו, רמת גן, רמת השרון וכו''. דע לך עמנואל, שהבכי שלכם, העתונאים האדומים עבר לקהל שלכם וזולג לצוות המקצועי ושחקנים. לכן אל תתפלא "שלא אוהבים" אתכם.
ומילה לדבר האמיתי. לאוהדי מכבי וביתר, תנו מפגן אוהדים יפה וספורטיבי ותראו לכל צרי העין אילו אוהדים וכח יש לשני המועדונים הגדולים האלה. יאללה מכבי לניצחון.
השב   •  50
189
אלי טביב מלך ישראל חי חי וקיים10/12/2012 10:42
כמו אוסישקין
השב   •  20
188
צהוב10/12/2012 10:38
תפסיקו לבכות כל הזמן ולהפעיל לחץעל השופטים לקבל פנדלים כל הזמן כי רק ככה אתם מנצחים-איחס
השב   •  10
187
צהוב10/12/2012 10:36
מקרים בהם שופט עוצר את השעון
1- שחקן פצוע על הדשא
2- חילוף שחקנים
כדורגל משחקים 90 דקות ברוטו, נטו 40 דקות וגם הם לא משהוא עם הרבה איבודי כדור מסירות לא מדוייקות המון כדורי חוץ.

חובה בכל משחק להוסיף בכל מחצית לפחות 20 דקות כן 20 דקות לא מגזים כמה עבירות , קרנות כדורי חוץ עד שמוציאים עד שמרימים קרן עד שהשוער משחר בעיטת שוער עד שבועטים בעיטה חופשית ויכוחים וכו.
הכדורגל שלנו חולה פשוט חולה אין דברים כאלה באירופה שם הכדורגל נקי שוטף מהר מעניין כאן לא 2 מסירות ברצף נולד כוכב חדש עם כשרון - זו ליגה שאפילו הפועל חיפה במצבה הנוכחי יכולה לקחת אליפות. ליגה בלי אוהדים רק 4 הגדולות מסוגלות כל השאר גורניש.צריך לעשות במחזור אחד את כל המשחקים במגרש אחד בהפרשי שעות נגיד בר"ג ככה כל קבוצה תביא את הקהל שלה ואולי יהיה 20000 ללא הגדלות .
עכו ר"ג רמה"ש ק"ש = 300 צופים
השב   •  10
186
רונן10/12/2012 10:36
אתה לא תחליט למי יש זכות קיום ולמי לא.
הפועל עכו קבוצה שמרתקת את ילדי העיר שנוהרים אחריה. מה לעשות? עכו לא עיר כה גדולה, אך יש לה זכות קיום. יש לה באופן קבוע כ 1000 אוהדים באצטדיון הביתי, ובמשחקים מסוימים אפילו יותר. תתפלא יש אנשים שבשבילם זה הרבה.

אל תקבע למי יש זכות קיום.
לדעתי לך כפרשן אין זכות קיום.
גועל נפש!
השב   •  81
אלון10/12/2012 10:54
השב   •  00
185
אביב עמוס10/12/2012 10:33
עתה זבל כמו הקבוצה שלך
השב   •  10
184
גוליבר10/12/2012 10:32
מר רוזן מי אתה שתקבע שעכו היא לא קבוצה לגיטימית בליגת הפח שבה משתתפת קבוצת הסמרטוטים שאתה אוהד התסכול שלך נובע מחוסר היכולת לנצח קבוצה קטנה בלי אוהדים בלי תקציב בקיצור בלי כלום .מר רוזן אתה אדם קטן ומתוסכל שכל שנשאר לך זה לסבול מקבוצתך המפוארת.
השב   •  10
183
ורמוטיניו10/12/2012 10:31
באדיר לא נהיה צעיר מיום ליום ,למרות שבינתיים הוא מספיק לליגה החלשה שלנו.
צריכים להחזיר את דה סילבה שמחמם את הספסל באירופה ,שישחק עם באדיר בחפיפה עד הפרישה שלו.
השב   •  11
182
צהוב10/12/2012 10:29
הגיע הזמן ששופט לא יעצור את המשחק כל פעם ששחקן נופל כאילו מת ואחריי חידוש ההתקפה הוא קם כאילו לא קרה כלום-זה כדורגל חרא יש כאן בארץ כולם זבל אחד גדול פח אשפה חבל על הכסף והאנרגיות לכו למסעדה לסרט במקום כרטיס למשחק עלוב.בושה לכדורגל הישראלי נהיה מגעיל.
השב   •  10
181
יוסף10/12/2012 10:27
מה היית אומר אם ברגר היה מביא לכם פנדל??גם אז הוא היה מדור של חובבנים?
השב   •  20
180
עומרי10/12/2012 10:19
בדרך כלל אני לא אוהב את הכתיבה של אמנועל כי אובייקטיביות זה הדבר האחרון שהיא אבל אולי זאת המטרה בעצם. בכל מקרה השיפוט בארץ הוא בזיוני והוא מתחת לכל ביקורת , זה מתחיל עם העובדה שכל נגיעה הכי קטנה היא שריקה , אין זרימה במשחק כל חצי דקה זה פאול. חייב להתחיל להנחיל פה שיפוט של הליגה האנגלית שנותן למשחק לרוץ וקובע פאולים רק אם באמת באמת צריך
השב   •  00
179
אוהד10/12/2012 10:14
בכיין בן בכיין
השב   •  00
178
בל10/12/2012 10:13
על הגול החוקי שפסלו לעכו?
על הפנדל שהקירח בוכה עליו שהיה מאד גבולי ונתון להחלטת השופט ?
עכו שיחקו הגנתי ויצאו למתפרצות (מזכיר לך קבוצה כלשהי?)
וחוץ מזה למה אתה קורא לקבוצה כלום ושום דבר או כותב בצורה מסיתה כזו?
אחר כך מתפלאים שילדים מקללים במגרשים, מתפרעים, שרים שירים מזעזעים ונוהמים.
הכל מתחיל מדוגמה שלך.
תחשוב לפני שאתה כותב משהו - לך יש את הזכות שיקראו את מה שאתה כותב בניגוד אלי שאולי עשרה אנשים יקראו את מה שאני כתבתי.
תתבייש ותשמש דוגמה.
אפשר להגיד הכל אבל יש דרך.
לא צריך להעליב ולהסית.
השב   •  40
177
שאתם לא מנצחים כולם חארות10/12/2012 10:05
השב   •  20
176
מאיר כהן מגחך10/12/2012 10:03
וזה כולל אותך עמנואל המשעמם.
השב   •  20
175
דוד10/12/2012 09:55
השב   •  10
174
הראל10/12/2012 09:53
לא מתאים לך לכתוב שורה ולא טור
השב   •  20
173
אוהב את ישראל10/12/2012 09:52
היום מכבי מקום ראשון
השב   •  10
172
YL10/12/2012 09:51
ידכם בכל, אתם שורדים בשני הענפים בגלל הכוח התקשורתי העצום הזה כל ילד מקבל במה כל הפגנה הזויה מקבלת כותרות ענק ואתה רוזן צודק בנוגע לפנדל אבל תהיה הוגן ותזכיר שלפני כן נפסל גול (לא פנדל) לעכו אה בזה לא הבחנתה.
השב   •  10
171
מנחם10/12/2012 09:50
השיפוט אכן היה לא טוב ,אבל לטובת הפועל לא היה פנדל ,אבל היה שער חוקי לעכו,אתה ואבוקסיס צריכים לשלוח פרחים לשופט
השב   •  20
170
אבי זליכה10/12/2012 09:42
מר רוזן ולא היקר
איפה קולך למה לא שומעים שום תגובה ממך על אוהדי הכדורסל של קבוצתך אשר אתמול במהלך המשחק פתחו קולם בשירה לקראו בשמוע של אנטיוכוס ימך שמו לעולם
אחרי קריאות הלו של אוהדי הפועל הטיפשים אתה מחפש נס
הרי בזכות המכבים הגיבורים אנחנו חיים כיהודים וללא גבורת המכבים היום גם לא היתה קבוצת כדורגל בשם הפועל תל אביב
(והלואי אמן שלא תתקים יותר)
ובכלל כדורגל ובכלל חיים במדינת היהודים אבל שפניני (הטיפש) פתח פיו והזכיר נאצים כולך היתה צעקה גדולה ועוד רבים מחבריך הלא אנטייוכס היה גרוע מהיטלר ימח שמו וזכרו
דיי להיות צבוע אתה לא כותב כאוהד אתה כותב ככתב אשר אמור להיות ניטרלי
אם ברצונך לכתוב כהואד כנס לכתבות של ברקוביץ של בוני והגב שם כאוהד
ובברכת חג אורים שמח לכל עם ישראל גם לאוהדי הפועל אשר לא מיצגים את ישראל
וכדאי לפנים כי מעבר לתחרות כולנו אחים
אני אוהב את כול עם ישראל ואת כל היהודים באשר הם גם את אוהדי באר שבע ואגב מברוק על שבוע חלומי
כולי תקווה שתפרסמו תגובה זו
השב   •  10
169
ברוך10/12/2012 09:42
כמו השופט החובבן
השב   •  00
168
עמנואל טישו10/12/2012 09:40
השב   •  00
167
עמנואל הבכיין10/12/2012 09:38
השופט היה בסדר גמור ופנדל לא הגיע.
יש לנו קבוצה מאוד חלשה בלי שיטה, איך יכול להיות שהשחקנים שלנו ביזבזו זמן בהרמות חסרות תכלית לרחבה?
השב   •  00
166
השופט הפעם היה לטובתנו10/12/2012 09:36
אנחנו בכיינים, אני מתבייש!
השב   •  30
165
אוהד10/12/2012 09:36
השיפוט הוא דו צדדי למשל גול חוקי של עכו שנפסל מר עמנואל לא הזכרת 4 צהובים שהגיעו לטועמה גם שחכת לציין ועל משחק הרואי של הגנת עכו גם פרח מזכרונך כמה השיפוט הפכפך תלוי מי המיתבונן מה שמושתף לכל רובדי האדומים זה הבכי!
השב   •  20
164
אלעד10/12/2012 09:31
השב   •  00
163
הצהוב10/12/2012 09:28
השב   •  10
162
ביבי שפיגל הליכוד וישראל ביתנו והשיא 5 אפס10/12/2012 09:22
כל אדום צריך לרגום
השב   •  30
161
רון10/12/2012 09:21
כמה ירדתם עלינו על המוט בראש של אלישע. אתם אותו דבר רק צבועים
השב   •  10
160
רותם10/12/2012 09:21
לא חשבת על האפשרות שפשוט לא שיחקתם טוב? מספיק עם הטרוניא הקבועה הזו נגד השיפוט! כל משחק אותו סיפור. אם הייתם מבקיעים גול מקרי לא היו לכם טענות בכלל. הייתם שוכחים הכל. תתבגר.
השב   •  30
159
יעקב10/12/2012 09:19
תמשיך להתעסק בתוכנית הרדיו ולא בכדורגל לא ראינו שדיברת על הכול באופסייד של תמוז מול באר שבע ועל הכול שנפסל לעכו חבורה של בכיינים.
השב   •  00
158
רון10/12/2012 09:19
השב   •  50
157
אבי לוי10/12/2012 09:15
השב   •  01
אדוארדו10/12/2012 09:59
סיני, אלי כהן, שבתאי לוי, בז''רנו ופייגנבוים
השב   •  00
156
מוטי10/12/2012 09:03
צריך להעיף את פנסטיל להביא את עירןזהבי חזרה ושאבוטבול יחזור לשחק ואז נגיע לאלופות ששם הכסף הגדול
השב   •  01
155
דוד10/12/2012 09:03
השב   •  20
154
דוד10/12/2012 09:01
השב   •  30
153
ביבי שפיגל הליכוד וישראל ביתנו והשיא 5 אפס10/12/2012 09:00
השב   •  30
152
דוד10/12/2012 09:00
השב   •  10
151
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )10/12/2012 09:00
טור של בכי ונהי. והאומלל הזה לא מתבייש להשתמש במושג ״פאתטי״ לצורך גיחוך על קבוצות אחרות. Mr Rosen , you are pathetic ! Sounds much better in English :)
השב   •  40
150
שונא פטיש מגל10/12/2012 08:55
מי זה שופט טוב?
אחד ששורק פנדל לטובת יוסי הבכיין.
עשרות פנדלים כמו אתמול לא נשרקו לטובת מכבי.
מילה ולא חצי מילה אמרו יוסי ועמנואל על השער החוקי שנפסל לעכו.
עמנואל? אתה לא תחליט את מי צריך בליגה ואת מי לא. עכו שיחקו התקפי. אתם אלופי העולם בהצגות. חלאות זו לא מילה. רוצים אליפות? תבקיעו ואל תבכו. עם דמעות לא לוקחים אליפות.
אתם מפחדים.
השב   •  10
149
ג יפית10/12/2012 08:55
שחקני עכו נופלים ואם ממשיכים לשחק הם מיד קמים וזה קרה יותר מ עשרים פעמים. פשוט בושה.
לסיום - לא נראה שגם עוד חצי שעה הפועל היו מבקיעים .אבל זה עניין אחר.
השב   •  12
148
פדידה10/12/2012 08:54
אתה לא צריך לכתוב טור אפילו לא שורה בושה!
השב   •  00
147
רוני10/12/2012 08:53
וגם לעולם לא יבין
השב   •  00
146
עמוס10/12/2012 08:52
השב   •  00
145
עמוס10/12/2012 08:52
השב   •  00
144
בית"ר לנצח10/12/2012 08:51
כיף לקרוא את הבכינות של עמנואל "לא מבין כלום" רוזן . סוף סוף בא אתמול שופט ענק שלא פוחד ולא מחשבן אלא שורק מה שהוא בדיוק רואה .
עמנואל -לך תישן על האף
השב   •  10
143
עמוס10/12/2012 08:51
השב   •  00
142
עמוס10/12/2012 08:50
השב   •  00
141
עמוס10/12/2012 08:46
השב   •  00
140
אבי10/12/2012 08:40
עכו עשו לכם בית ספר לכדורגל ולימדו אתכם שיעור בהקרבה
אבל ככה זה שלא מנצחים.המרצע יצא מהשק.עמנואל עשה טובה לכולנו ופטור אותנו מעצמך.קח חופש ולך תטפל בעצמך ובמיוחד בראיה
כי כל מה שכולם ראו רק אתה לא ראית.
השב   •  00
139
שקד10/12/2012 08:30
בכיינים!
השב   •  00
אבי10/12/2012 10:01
המקורי - "זה עוד רחוק דרדרס סבא?"
וכבר נמאס לשמוע את הפועל בוכים..
השב   •  00
138
אבי10/12/2012 08:29
כמה שאתה איש קטן ולא ישר.נגד ב"ש תמוז קיבל מתנה מהשופט ולא אמרתם כלום כי ניצחתם.רק בגלל זה אתם המועדון הכי שנוא בארץ.אתם פשוט מועדון של ילדות בנות 12 עם קוקיות שבוכות על כל שטות.די איפה המעט יושר?אליפות לא תקחו כי לא מגיע לכם נקודה.גם הכדורגל שאתם משחקים מגעיל.מכבי עולה עליכם בעשר דרגות במיוחד בעמדת המאמן.אבוקסיס לא נשכח את ההתנהגות שלך בתור שחקו ובטח בתור מאמן.
השב   •  00
137
יעקב רוזן10/12/2012 08:26
תדבר את השטויות שלך רק על הקבוצה שלך.ותן כבוד לקבוצות האחרות חוצפן.
זה שלעכו אין אוהדים חוליגנים כמו לשאר הקבוצות , זה לא אומר לעכו שאין אוהדים.
השב   •  12
136
יו"ר חוג אוהדי הפועל עכו סמי אוזן10/12/2012 08:23
הפועל עכו קבוצה קטנה בלי אוהדים בלי כלום עשו לכם בצפר אחד גדול.אתה אנטי יהודי הקבוצה המגעילה שלך לא מייצגת את ישראל אז סע איתם ותייצגו את פלסתין צריך להוקיע חלאת אדם כמוך ואלו שנותנים לך במה לכתוב כנגד קבוצת הפועל עכו צריכים להתבייש לא סתם קוראים לכם הפועל גועל פלסתין תל אביב..
השב   •  112
135
מישהו10/12/2012 08:15
כמה אתם בוכים! אכלתם את הראש!
השב   •  50
134
לוזון הביתה10/12/2012 08:13
כמה כבר אפשר לבכות על השופטים זה כבר נהיה פתטי. אפילו שביטלו לעכו שער חוקי אתם בוכים.
הייתי ממליץ כל פעם אחרי שהפועל לא מנצחת לקנות מניות של חברות טישו.
השב   •  40
133
בובו בנאי10/12/2012 08:10
מר רוזן אבקש את התייחסותך:

1. כמה פעמים סיכנו הפועל את השער של עכו וכמה פעמים סכנו עכו את השער שלכם ?
2. לפני שאתה טוען כנגד עכו ושחקניה, כמה שחקני בית שחקו בקבוצה שלך במשחק ?
3. כמה פעמים אותם שופטים, המכונים על ידך "עשבים שוטים", השתטו לטובת קבוצתך ?
4. כמה פעמים הפועל "משכו" זמן נגד היריב ?

תעשה לכולנו טובה, תפסיק לכתוב ברמה כה ירודה. אנו אוהדי כדורגל אבל אנו לא טיפשים, לבטח שלא עיוורים ! די להתנשאות המכוערת שלך !
השב   •  90
bobo10/12/2012 11:37
השב   •  00
132
בכייני10/12/2012 08:07
השב   •  20
131
חורבן שער 510/12/2012 08:06
בגלל זה הבועל לא ניצחו
השב   •  30
130
יהודי10/12/2012 08:05
השב   •  10
129
בכייני10/12/2012 08:04
השב   •  10
128
בית"רי10/12/2012 08:03
השב   •  00
127
אוזמן10/12/2012 08:02
היום במשחק בין ביתר למכבי או שהשופט יפסול שער חוקי לביתר ,או שיאשר שער לא חוקי של מכבי ,או שירחיק שחקן של ביתר, או שהכל ביחד וזה לא בגלל שאני נביא אלא בגלל שבהתאחדות הבטיחו אליפות לגולדהר מקנדה
השב   •  02
126
די לבכות אוהד מגעיל10/12/2012 08:02
אם לא היה שורק נבדל בטעות, היינו מפסידים.

ואם היו מוסיפים עוד שעה למשחק לא היינו מכניסים גול.
השב   •  42
125
מי מוכר טישו?10/12/2012 08:01
בחיים לא ילמדו להפסיד בכבוד האדומים המגעילים.
אני אוהד ניטרלי ורק בגלל זה שונא ומתעב אותכם!!
השב   •  10
124
כלימי10/12/2012 07:56
השב   •  00
אני10/12/2012 08:27
השב   •  10
123
מרכזי10/12/2012 07:49
אדל - 6
אנטבי 4
באדיר 6
פטקוביץ 6
פנטסיל 3
דגמבה - 6
ממן -3
גורדנה - 6
וורמוט - 4
דמארי 5
תמוז 4
טועמה 5
מרעי 2
אלרואי -2
השב   •  20
נפגש בשמחות10/12/2012 08:06
השב   •  40
טל10/12/2012 08:40
השב   •  00
122
יוסי10/12/2012 07:49
פשוט טור אכזבה, מלא תסכול, הכפשה. אני אוהב את הטור שלך. היום, לא! תשתפר.
השב   •  10
121
דיויד10/12/2012 07:48
השב   •  20
גור אריה10/12/2012 10:53
השב   •  00
120
רועי10/12/2012 07:47
אתמול החל חג המכבים , לא ייתכן שאנשים ששרים שירי שואה ינצחו בחג ליהודים ועל כן הם הפסידו ובכו כמו ילדות קטנות.
השב   •  10
119
אוהב את בית"ר שונא את השאר10/12/2012 07:44
עמנאל תמיד שהעגלות של הפועל ת"א לא מנצחים יש לכם תלונות על כולם יש לך זבל של קבוצה אוהב את בית"ר שונא את השאר
השב   •  10
118
אוהד כדורגל10/12/2012 07:41
בב ככ יי ננ יי םם , דיי לבכינות , לא רק נגדכם השופטים טועים , מעניין כשטועים לטובתכם הכל בסדר .
השב   •  10
117
אייל10/12/2012 07:40
אין מצב שהוא לא שונא. במאמריו הוא משניא את הקבוצה על כל מדינת ישראל. מתנשא. יהיר. לכן גורם לכל אוהד הפועל להיות שנוא. וחבל. אך אם זאת מטרתו אז חייב לציין שהוא מצליח.
השב   •  60
116
סריל מקאנקי10/12/2012 07:32
הפועל נבנתה בחסך ? רוב הסגל נשאר והצטרפו : וורמוט , בן חיים , דגמבה, פנסטיל ( שהגיעו בקול תרועה ) ממן , בן יוסף , ועוד 2 זרים !! חסך לא היה פה !!
השופט היה נגדכם ( כמו תמיד ) ?!? שום מילה על גול חוקי שנפסל לעכו !!

אני ראיתי אתמול 90 דקות של שעמום שנקרא הפועל , הקבוצה שלך לא בעטה לשער יותר מפעמיים לא מניעה כדור טוב לא יוצרת מצבים מול השער ולא נראית כמו קבוצת כדורגל ( סהכ אוסף של שחקנים טובים בלי שום מנהיג )

טועמה מגן ? הבחור נכנס דקה 60 ודקה 75 כבר אין לו אוויר !

תתבייש איך שאתה מדבר ומשמיץ את עכו ואוהדיה !! זה מועדון די צנוע נכון , אבל המועדון הזה מפרנס למעלה ממאה משפחות ונותן אלטרנטיבה למאות ילדים בצפון לבוא ולשחק כדורגל במקום לשוטט ברחוב ! אני ישאל שוב , אז יש לו מקום בליגה שלנו ?
השב   •  240
עידו10/12/2012 07:59
השב   •  00
שמואל10/12/2012 08:22
מסכים לכל מילה אבל אין מה לעשות שקוראים טור קיצוני של ״עיתונאי״ שבעצם זהו טור של אוהד פאנט שלחוץ להביא בינואר עוד רכש ולא לנסות לקדם שחקני בית שמה האליפות תברח להפועל. תמוז אחרי ינואר שחקן חופשי וההזדמנות האחרונה לקבל בחלון העברות הקרוב תשלום שמן נראית לו מיותרת, העיקר שהפועל תתחזק. פחדן אמיתי.
השב   •  30
115
אוזמן10/12/2012 07:31
יוסי מנסה ליישם את השיטה של גוטמן דהיינו משחק סבלני אך לא מבין שאין לו מגינים תוקפים כמו קנדה ואפילו בונדר שהמשחק שלהם שדרג את כל חלקי הקבוצה
השב   •  00
114
אכלו לי שתו לי10/12/2012 07:27
אני אוהד אדום ומתבייש באוהדים כמוך שכל פעם שלא מנצחים מתחילים לבכות.
ואם אתה רוצה שנשאיר את טוטו אז תתרום כסף ואל תיתן עצות מהצד.
בלי למכור את טוטו אנחנו נתפרק.
השב   •  50
113
אחד שמבין10/12/2012 07:25
עמנואל היקר, בכל פעם אתה מבזה את עצמך יותר ויותר. כיצד ייתכן שמישהו שמחזיק מעצמו עיתונאי רציני כותב טור כה שטחי ורדוד?! האם אתה באמת מאמין שיש תכנית אב לקפח את הפועל? האמת היא שהיו להם יותר מצבים מכם, הם שיחקו בצורה הירואית, השחקנים והמאמן שלכם לא הפסיקו להסית נגד השופט ( תופעה הקיימת גם במשחקי הכדורסל שלכם) שנתן משחק סביר מאד מלבד טעות אחת בולטת בה קיפח את עכו ומנע ממנה שער יתרון! אם תפסיקו להתמקד בשופט אולי ייצא מכם משהו בסוף.
השב   •  00
112
יילת10/12/2012 07:21
השב   •  00
111
אורן10/12/2012 07:13
אתה בושה,בכיין וכלומניק.
ככה אתה ממעיט בערכה של קבוצה??!!
השב   •  10
110
ירוק בנשמה!!10/12/2012 07:13
מה אתה מאשים את השופט בזה ששיחקתם גרוע ולא הצלחתם לנצח? חתיכת אפס
השב   •  10
109
אלי טביב10/12/2012 07:12
השב   •  00
108
ג''וק משער 510/12/2012 07:11
השב   •  00
107
איציק10/12/2012 06:59
אתה חלק גדול מפרשנים חובבנים גועל נפש אחד גדול
השב   •  10
106
שי10/12/2012 06:57
נפסל שער חוקי לעכו, שופט חובבן. עכו סיכנו את השער של הפועל ועשו להם בית ספר לכדורגל.
השב   •  10
105
איציק10/12/2012 06:50
ולא. עלובה. כמו עמנואל וקבוצתו
השב   •  20
104
תימני מהשכונה10/12/2012 06:48
כי הפועל שלך משחקת בשיטת ה 1-0 קטן וירידה לבונקר,אז כשלא כובשים נגמר תיקו 0-0
השב   •  20
103
שקד10/12/2012 06:48
ח
השב   •  00
102
פדידה10/12/2012 06:45
בושה. וחרפה. לכתב. עלוב. שכמוך
השב   •  00
101
תימני מהשכונה10/12/2012 06:44
השב   •  00
100
ברוך10/12/2012 06:41
מי שמאז ליכתוב
השב   •  00
99
אייל10/12/2012 06:39
אין לך בושה .מילה לא כתבת.על האלימות של טועמה והאדום הדימיוני שנתן לעכו השופט בכח ניסה לתת משחק להפועל
השב   •  00
98
Ronen10/12/2012 06:33
חייבים לעשות שינוי בחלון העברות בינואר . הקבוצה ניראית רע.צריך להחליף 5 שחקנים לפחות.יכול להיות יותר גרוע.
השב   •  00
97
אבי המטורלל10/12/2012 06:32
די עמנואלה די לבכי
כל פעם שהשופט שורק את מתבכיינת
די לבכות ולצעוק
מדי פעם תפסידי בכבוד
כי כבוד לא קיים באוצר המילים שלך יקירתי, כי באוצר המילים שלך ושל אוהדייך קיימות מילי שואה החביבות עלייך
חדלי נא קני טישו
יש מארץ במבצע 3 יח'' ב-10ש"ח
השב   •  30
96
לחינבב10/12/2012 06:32
השב   •  00
95
יחלפנ10/12/2012 06:30
השב   •  00
94
ברגר שופט טוב10/12/2012 06:28
מי שלא עושה לא טועה. שופט מהגדולים שיגדלו לנו.
השב   •  00
93
אלכס10/12/2012 06:26
קח טישון ותתחבא אדיוט
השב   •  10
92
יניב המגניב10/12/2012 06:26
אתה אוהד עלוב ובכיין. פרשן? אולי גם לי יהיה טור השבוע.
השב   •  10
91
מרקו10/12/2012 06:24
אין מה לעשות
השב   •  00
90
מרקו10/12/2012 06:24
אין מה לעשות
השב   •  00
89
אבי10/12/2012 06:15
עמנואל כתב קטן ובכיין שיודע לבקר אחרים. ולא את עצמו תבקר את הפועל השנואה שלא שיחקה ושיחקה גרוע להפועל עכו היו יותר מצבים לשערים והיו קרובים יותר מהפועל אתה והפועל קבוצה שנואה שאף אחד לא אוהב כי אתם כל הזמן מתבכיינים על השיפוט תבקרו את עצמכם חתיכת אפסים
השב   •  00
88
מכביסט10/12/2012 06:01
מי יהיה אשם הפעם. אין מצב שחס וחלילה מישהו יגיד היה לנו יריב ראוי או שיחקנו לא טוב. לא, זה לא בלקסיקון של אוהדי הפועל (נולדנו לשנוא) ת"א.
השב   •  00
87
מכבי10/12/2012 05:53
השב   •  10
86
איתן10/12/2012 05:13
שוב צודק מר רוזןהשופט חלש מאד לקח מהפועל פנדל ברור אבל מעכו לקח שער כשיר וחוקי למהדרין!
השב   •  10
85
לירון10/12/2012 04:42
המכבי על זה שבגללו יש חג למכבים גועל נפש לא מבין איך נותנים לך טור
השב   •  00
84
שפיץ10/12/2012 04:18
עמנואל היקר גם במקצוע שלך יש חובבנים ( אתה למשל) ויש עיתונאים הרבה יותר אובייקטיביים, מקצועים ומבינים בספורט שלא עושים חלטורה מהצד. וכן אתה עדיין פתט!
השב   •  20
83
טוקבקיסט בשכר10/12/2012 04:15
אבוקסיס בהשראת גוטמן מאכיל אותנו את פנטסיל. הוא רוצה להראות שהוא מבין ועושה לחוטבא מה שעשו אז לקנדה.
השב   •  00
82
דואג10/12/2012 04:10
השב   •  00
81
אוהד שמבין10/12/2012 02:58
הייתי יותר מעריך את דבריך אם אתה היית אומר את מה שיש לך להגיד לפני המשחק, ולא לסכם את כל מה שקרה ואת כל הבעיות ולחשוב שאתה איזה פרשן גדול !
השב   •  20
80
מאיר10/12/2012 02:41
מתי יבוא היום שתפסיק להתבכיין?
השב   •  00
79
חיים10/12/2012 02:24
עמנואל רוזן והמרייר חנן קריסטל
השב   •  00
78
ביתריסט10/12/2012 02:01
יעלוב, אפס היית ואפס תיהיה.
חינוך של שמאלני - שחצנות, חוצפה, לא אובייקטיביות וכו..
השב   •  10
77
חיפאי אי שם בתל אביב10/12/2012 02:00
יאהיקרים חתיכת בכיין, בכל משחק בליגה שלנו, איי יותר מ-30 דקות נטו של כדורגל, זה דבר ידוע. כשפעם אחת שופט החליט שנמאס לו מכך והוסיף 8 דקות, טענו שהוא מכר את המשחק. קראו לו דני קורן, מכבי תל אביב נגד בית שאן. בקיצור, אני לא אומר שאתה טועה בעניין הזה, אני מסכים לגמרי, אבל זה כך בכל מגרש בארץ, בכל משחק.. חבל שזה נגד הפועל אז אתה שם לב. בכיין..
השב   •  00
76
נן 5410/12/2012 01:48
בטור שלך עם קהל של ילדים .והגיע הזמן להעמיד אותך במקום האלימות במגרשים נובעת נגלל תגובות כמו שלך כל פעם שאני נכנס לכתבות שלך יש לך תמיד ביקורת על אלימות קהל שופטים קבוצות בעלים וכו.. הגיע הזמן שתסתכל במראה אדם בגילך עם דעות קיצוניות ומסיטות לאלימות נקרב הנוער מעיתונאי מוכר פשוט תעודת עניות .אתה צריך להתבייש בדברך אתה אדם רע ומזיק לחברה שגורם לשנאת חינם אני מבקש לאחראים עליך לשלול לך את תעודת העיתונאי שלך ולהוריד את הטור שלך מהספורט אתה פשוט דוגמה רעה לקוראים ולעיתונאים בכלל .
השב   •  30
75
רועי10/12/2012 01:22
בושה איך שאתה מדבר על עכו.אתה כל מה שרע במדינה הזו בכיין מסית ואוכל חינם..שהקנס של פניני ישמש לתרופות לך לאבוקסיס ושולדברנד. נ.ב : אם השופט לא היה חלש היית מפסיד היום שבוע טוב !
השב   •  00
74
אלי10/12/2012 01:19
לידיעתך מר רוזן, בעכו יש יותר שחקני בית מאשר בקבוצתך האהובה, הסניף של לוזון בתל אביב.
השב   •  00
73
דני10/12/2012 01:16
יש לך אמא עלובה שילדה עלוב כמוך .
השב   •  00
72
המלך נמניהו השמיני10/12/2012 01:14
השב   •  00
71
נכון לעכשיו10/12/2012 01:06
השב   •  00
70
עמוס10/12/2012 01:04
השב   •  00
69
נסימיקו10/12/2012 00:49
השב   •  11
68
אוהד10/12/2012 00:47
עוד פעם להתלונן על שיפוט?
אתה ראית את המשחק כמו כולם? הפועל תל אביב נראתה רע נראתה בושה נראה קבוצה פח אז במקום להגיד תודה שלא הפסדת את המשחק ולהבין שככה אי אפשר לנצח משחקים, אתה מתלונן על השיפוט
תפסיקו כבר כל אוהדי הפועל תל אביב והשחקנים וכל מי שקשור למועדון הזה..להאשים שופטים קהל וכל מה שמסביב תמיד שאתם מפסידים או לא מנצחים עמנואל אתה בושה !
ולא סתם אתם המועדון השנוא בארץ
השב   •  100
נפגש בשמחות10/12/2012 00:56
לא רק הפועל המועדון הכי שנוא בארץ.
גם עמנואל (יחד עם בן כספית) העתונאים הכי שנואים בארץ.
השב   •  10
ברוך10/12/2012 07:08
השב   •  10
67
אני10/12/2012 00:42
עכו קבוצה קטנ ולקחה לכם 2 נקודות יקרות. עכו גם תקפה והחזיקה בכדור ולא בעטה פחות מכם.על השער שנפסל אתה לא מדבר, אה? בכיין כמו אבוקסיס. כמו כל הקהל שלכם. אתה מחליט לאיזו קבוצה יש זכות שיום? תתבייש. מי אתה בכלל? עןד פרוטקציונר שלא יודע לכתוב ועוד מקבל על זה כסף.
השב   •  110
66
שלומי10/12/2012 00:32
עמנואל בשנה הבאה עלינו לטובה אתה הולך לאכול אותה בגדול פעמיים גם אין אליפות להפועל המגעילה שלך וגם ביבי והליכוד לוקחים בגדול את הבחירות, אני מקווה שאתה אוהב צפרדעים!
השב   •  30
65
רק מכבי10/12/2012 00:31
עמנואל אני אוהד מכבי ותדע אני לא מבין למה מכבי שונאת את הפועל אני הבנתי תיריבות של מי הקבוצה הטובה בעיר והפועל הוכיחה מעל ומעבר שזאת היא
אבל אני מעעדיף שאם מכבי לא תזכה באליפות אז לפחות שהפועל תזכה כי שתי הקבוצות מייצגים את תל אביב אז יאללה הפועל האחים האדומים
השב   •  027
נפגש בשמחות10/12/2012 00:57
השב   •  30
צהוב כחול10/12/2012 02:27
השב   •  10
שקד10/12/2012 06:55
מאחל להפועל אליפות!?
השב   •  20
לא ייאמן10/12/2012 07:29
שאנשים רבים בדיעה שלך.
השב   •  30
עומריקו10/12/2012 11:51
מארץ המתחזים!
השב   •  00
64
בחור מהתקווה10/12/2012 00:29
עמנואל אתה ממש מודל לחיקוי שלי.
כל פעם שאתה מביע טור אני שמח לקרוא אותו אתה חושב כמוני וגם אתה רואה שפנדל היה חייב להישרק ושהפועל אם היא רוצה לזכות באליפות אסור לשחרר את תמוז חייבים עוד קשר אחורי ואחלה משחק של טועמה וכהן כמגנים
יאללה הפועל התאומים מתל אביב
השב   •  05
63
אוראל10/12/2012 00:25
אפשר לחשוב איזה טעויות שיפוט היו, כתבת על ברגר כאילו הפועל הגיעו ל30 מצבים בטוחים והכניסו 5 גולים שהשופט בחר לפסול, במקום להתעסק למה הקבוצה שלך לא שיחקה טוב אתה מאשים את ברגר ואת שאר חברי איגוד השופטים. אותי מעניין איך אתה,מר רוזן, שכל היום רובץ על הספה בסלון,היה שופט משחק כדורגל, ולא רק בליגת על, כשרואים הכל בהילוכים חוזרים קל מאוד לשפוט ולבקר. אך הטעות פה היא שלך בלבד, תבקר את קבוצתך ועזוב את היתר.
השב   •  110
62
נפגש בשמחות10/12/2012 00:23
נכון, בכל העולם יש קבוצות קטנות. גם בארץ.
ובכל העולם יש גם עתונאים קטנים. גם בארץ.
אחד כזה כתב את הטור של היום.
השב   •  150
61
מכביסט10/12/2012 00:22
ללכלך על קבוצה שמשקיעים בה ונותנים את הנשמה כדי להישאר בליגה ! אתה והקבוצה והקהל שלך כלום ושום דבר בכדורגל הישראלי! שנואים מאוסים בכיינים! אכלו לי שתו לי , כרגיל רוצים אליפות בחוואה איך שאומרים! חג שמח לכל עם ישראל ! אה הפועל לא חלק מהעם הזה הם מייצגים מדינה חדשה באום!
השב   •  90
60
אוסישקין חניון10/12/2012 00:22
השב   •  70
59
הרצל10/12/2012 00:20
עמנואל רוזן כול מילה שלך בסלע מילים כדורבנות תמשיך כך !
אני לא ידבר על המשחק כי היה משחק מתחת לכול ביקורת וביזיון ! אבל אני כן ידבר על השופט החלש והמושחת גיא ברגר כמה שופט יכול להיות לא קשור לענף ומנותק מהמציאות שהוא לא רואה כזה פנדל ברור ותפיסה ברורה ברחבה על עומר דמארי פשוט שופט ביזיון ובושה וחרפה שלא נדבר על זה שאם היה מוסיף למחצית השנייה 15 דקות זה היה מעט ואיך זה ששופט כזה חלש מוסיף רק 4 דקות אחרי ששחקני עכו העבירו לפחות 25 דקות פשוט ביזיון השופט הזה !
השב   •  213
אני10/12/2012 00:44
לפחות תהיה הוגן. אם השופט כזה גרוע זה גם בגלל פסילת השער, לא?
השב   •  20
הרצל10/12/2012 01:29
לא נפסל שום שער חוקי להפועל עכו , השופט החלש שרק לנבדל שלא היה לזכות עכו וברגע שהשופט שרק השחקנים של הפועל נעמדו והשחקן של עכו המשיך וכבש אחרי ששחקני הפועל עמדו כולל השוער אחרי השריקה ככה שלא נפסל שום שער חוקי לזכות עכו , אלה שנמנע הזדמנות לשער ולא יותר מזה !
השב   •  01
לא ייאמן10/12/2012 07:32
מהיום זה עמנואל, אבוקסיס ואוהדי הפועל.בכיינים מגעילים שלא יודעים לתת כבוד ליריב.
השב   •  10
58
אוהד מכבי10/12/2012 00:18
מה הקשר שאתה יורד ככה על הפועל עכו , אתה פשוט בנאדם מגעיל ואיכשהוא כל פעם מחדש אני מוצא את עצמי קורא את הטורים המפגרים שלך והמלוכלכים שלך , אפילו בטלוויזיה אני כבר לא יכול לשמוע אותך , אתה פשוט מגעיל
השב   •  90
57
עפר10/12/2012 00:17
סתם רציתי לראות. יש לה באמת איזה אוהד שמגיב ?
השב   •  02
56
צהוב10/12/2012 00:16
השב   •  40
55
מרכזי10/12/2012 00:13
שבוע שעבר כתבתי שוורמוט צריך לשבת עוד 3 חודשים על הספסל ולהתאמן חזק עד שיגיע לכושר משחק. חתיכת סופגניה שעושה טובה שרץ ואחרי חצי שעה נראה כמו גופה.
ואז הבקיע שער ופתאם כולם היללו ואמרו לי שתוק. היום ראינו שוב שהוא בלוף.
וממן? כבר חודש משחק גרוע!
אבוקסיס טעה היום כשהוציא את גורדנה במקום את ממן.
ומגינים?
אנטבי גרוטאה זקנה. פנטסיל? מאבד ומצוסר גרוע ממש רחמנות.
דמארי? היה חושך היום.
משהו רע מאד קורה בהתקפה.
מישהו לא יודע איך התקפה צריכה לעבוד.
מישהו שלמד מגוטמן שצריך למסור בסבלנות.
אבל איפה המישהו שיראה לשחקנים איך משחקים במהירות בהתקפה? מה עם קצת יצירתיות?
ראינו היום את אלרואי וממן במלוא כשלונם ואת וורמוט במלוא עליבותו.
אז לא רק אבוקסיס אשם.
השב   •  61
תימני מהשכונה10/12/2012 07:05
השב   •  10
54
לי10/12/2012 00:13
התקפה בכיינית על הפועל עכו שנלחמו בצורה מעוררת כבוד ועל השופט ששרק מה שראה באומץ מול קהל לוחץ, אתה צריך לנסות לרשום בקצת יותר הגינות למרות שאני יכול להבין שאנחנו שכאוהד זה קשה
השב   •  100
53
אוהד ותיק10/12/2012 00:09
להבדיל מהפועל תל אביב יש לעכו 5 שחקני בית בהרכב ! מעבר לזה הבכיינות שלך שאתה לא מנצח ומוציא את התסכול על היריבה זה רק מראה את פרצופך האמיתי וכמה אתה לא אובייקטיבי. אני סולד מאנשים כמוך והם נזק למדינה ! אני וכל אוהדי הפועל עכו ובטוח שעוד הרבה אוהדים במדינה בז לך ומציע לך מכל הלב תעזוב את המדינה אתה נזק לעם היהודי !
השב   •  160
52
אבי10/12/2012 00:08
אני יודע שאתה לא נוהג לציין לטובה את מכבי תלאביב, אבל לפני 2-3 מחזורים החליט גרסיה שלא מרחיקים כדור כאשר שחקן של קבוצה יריבה שוכב על הדשה. רק השופט עוצר משחק. ככה אין בזבוזי זמן מצד קבוצות קטנות שבאות להפריע
השב   •  80
51
עכואי עם כבוד10/12/2012 00:08
עמנואל, תרשה לי להיות השוטר הרע ולקבוע שאתה אוהד קבוצה נהדרת, אך אין לך טיפת כבוד לקבוצה עם מסורת של עשרות שנים ואלפי אוהדים, ביניהם גם אוהדים של הפועל תל-אביב (תתפלא). הקבוצה הקטנה הזו נתנה היום משחק של הקרבה, סיכנה את השער האדום פעמים רבות, קיבלה פסילה של שער חוקי מ"נבדל" ולימדה את קבוצתך שיעור בהגנה ובהקרבה. נכון, הקבוצה שלך עוד עלולה לקחת השנה אליפות ואם כך יהיה, מאמין שזו תהיה אליפות עם כבוד. למילים שלך לעומת זאת - אין טיפה של כבוד. חשוב על זה אדום קטן ובכיין לפני שתלך לישון הלילה.
השב   •  873
יאיר10/12/2012 02:18
השב   •  00
צהוב כחול10/12/2012 02:24
השב   •  10
צופה מהצד10/12/2012 07:12
תתביש לך שאתה מנצל את הטור שלך להשתלח בקבוצה כמו עכו אתם עם כל המליונים שלכם לא הגעתם לחצי מצב מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה אך אתה במקום להתעסק עם קבוצתך אתה מתעסק בשיפוט בהעברת זמן מתי אבוקסיס היה בחלק הטכני שלו אבל מותר לו כי הוא מאמן הפועל טועה על ההתנהגות שלו כלפי השופט צריך לשבת חודש בבית אז השיפוט לא בסדר?אתה עיתונאי קטן שלא רואה את הדבשת שלו חופש ביטוי לכולם
השב   •  40
עופר10/12/2012 11:43
אתה אפס הפועל עכו שיחקה משחק של הקרבה
השב   •  00
חיים10/12/2012 16:06
השב   •  00
מכבי חיפה10/12/2012 16:44
השב   •  00
50
צהוב תמיד10/12/2012 00:07
אין לך מושג בכדורגל! אתה פטתי כמו כל האוהדים הפשיסטים שלכם תודה שהייתם מתחת לכל ביקורת במקום לבכות אכלו לי שתו לי לקחו לי גם אתם כמו כל קבוצות הליגה פעם נהנים פעם חוטפים מהשופטים.. לילה צהוב שיהיה שמאלני
השב   •  120
49
יניב שימורים10/12/2012 00:07
בדבריך יש הסתה ברורה כנגד השופט, אם אוהד הפועל ייקח את החוק לידיים,ואנחנו יודעים שאוהדי הפועל עושים זאת לעיתים קרובות, אתה הוא האשם! כמוביל דעת תפקידך הוא לנהוג בהגינות ואחריות, לא כמו אוהד חוליגן. תתבייש, אתה מעז לצאת בתקשורת כנגד אוהדי ביתר? אתה גרוע מכל אוהד אחר אשר מתפרע במגרש, אתה גורם לאוהדי הפועל להתפרע ונותן את הלגטימציה לכך.איפה האחריות שלך? זאת לא הפעם הראשונה וסביר להניח שלא האחרונה שאתה פשוט מסית לאלימות.
השב   •  243
דן10/12/2012 14:45
מישהו כתב בתגובה שאתה גאון כנראה עוד אוהד שאין לא הבנה ב "הבנת הנקרא"איפה ההסתה שמר רוזן כתב?אני קראתי את הכתבה הייתי במשחק וזאת גם ההרגשה של כולם ,אל תיתמם ותתחבא מאחורי סמל קבוצה לא מזוהה! יום אחד ברגר ,חכמון ,וחברים יגיעו גם לקבוצתיכם ויפגעו בכם !אני לא מתלונן נגד שיפוט שהוא מגמתי לדפוק את הפועל אלא על רמת השיפוט! הקטסטרופלית !!משיח לא בא! משיח שלא יטלפן!!
השב   •  11
48
שי10/12/2012 00:06
השב   •  20
47
איתמר בן גביר10/12/2012 00:06
השב   •  70
46
ירוק בנשמה10/12/2012 00:05
איך אתה יכול לצפות ליותר מתיקו מול עכו כשאבוקסיס מאמן את הפועל ת"א ומשחק על בונקר ומתפרצות? ולגבי השופטים - מעבר לכך שכדורגל זה גם משחק של טעויות שיפוט, היום גיא ברגר היה יותר לטובתכם מאשר לטובת עכו.
השב   •  110
45
אוהד שנפתח מצחוק!10/12/2012 00:02
אל תבכה מתוק, כששופט עוזר לכם אז הטענה היא שטעויות שופטים זה חלק מהמשחק אבל ''אם'' חלילה שופט *טעה* שלא לטובתכם אז מבחינתכם זה ברור שהוא מכר את המשחק.
לך לישון על האף ותפסיק לכתוב טורים שמכבדים אולי רק את האנשים שלא מבינים בכדורגל. טוב תמשיך לכתוב, מבין אותך!! :)
השב   •  120
44
shem10/12/2012 00:01
פסלו גול חוקי לגמרי של עכו. לא נתנו צהובים על התחזות ברחבה.. אתם פשוט בכיינים. לא היה בכלל פנדל. תגיד תודה לשופט שהביא לכם את הנקודה הזאת, כי בלעדיו זה היה נגמר 1 - 0 לעכו.
עכשיו אתם מתפלאים למה שונאים אתכם?
השב   •  140
43
שאולון09/12/2012 23:59
הפועל לא משחקת טוב מתחילת העונה מקום ראשון?!?!. לפי כל משחק ומשחק רק ניסים נפלו עליכם מקום 5 מקסימום לפי תצוגת משחק רוב המשחקים שלכם קבוצות התעלו עליכם המון מזל+חוסר מזל אצל היריבה.
השב   •  50
42
אוהד09/12/2012 23:51
שמתי לב שאתה מאוד אוהב לכתוב על נושאים שאינך מבין בהם, אז בוא ואני אסביר לך כמה דברים:
1) גיא ברגר הוא אחד מבין השופטים שיש להם את התוצאות הטובות ביותר במבחני הכושר התובעניים של איגוד השופטים. בנוסף, הוא אחראי הכושר הגופני של אזור הצפון באיגוד השופטים.
2) שבע דקות תוספת זמן אינם ריאלים. במשחקים מקצועיים, במקרה הקיצוני ביותר, של שישה חילופים במחצית, בזבוזי זמן, פציעות חמורות, ועוד, מוסיפים שש דקות של תוספת זמן.
3) גיא ברגר הוא שופט צעיר שעלה העונה לליגת העל לאחר שהיווה לא פחות ממצטיין ומוביל דרך בליגה הלאומית.

לסיום אני רוצה להגיד שחבל, עמנואל, שכל כך מפריע לך רק כשטועים נגד הפועל תל אביב. לא הפריע לך ממש כשנפסל לעכו שער חוקי. פרשני כדורגל אינם אחרוני האוהדים. הם צריכים להיות אובייקטיבים במידת האפשר, לדבר בחכמה ולראות את התמונה הכללית.
בהצלחה בהמשך.
השב   •  190
ביתריסט10/12/2012 01:58
כי לא מגיע לו, אבל קיבלת לייק.
השב   •  30
41
נכון לעכשיו09/12/2012 23:49
על מה אתה מדבר?
הפועל תל אביב עשו מסע רכש בלתי רגיל העונה מבחינה כספית:
טל בן חיים, פנסטיל, דג''מבה דג''מבה..
השאירו את אדל, תמוז, דמארי, אלרואי כהן..
וזה רק חלק מהשחקנים..
גם אם חלק מהשחקנים היו בהעברה חופשית, עדיין העלויות על המשכורות שלהם גבוהות.

הכיוון אכן היה לחסוך אבל הוא התבדה מהר מאוד
השב   •  120
מכביסט10/12/2012 00:13
את ורמוט, דנין, חיימוביץ׳, פטקוביץ׳, פאביצ׳ביץ׳, קוטיניוביץ׳, ממן, אבל אל תגלה לאף אחד כי הפועל מסכנים, אין כסף, דופקים אותם
השב   •  70
עדי10/12/2012 00:38
כל יתא השחקנים- דג׳מבה, פנטסיל, פטקוביץ׳, דנין ןקוטיניו הגיעו כשחקנים חופשיים. ממן הושאל תמורת 50 אלף דולר
השב   •  00
מכביסט10/12/2012 01:48
השב   •  10
40
בן כספית09/12/2012 23:47
השב   •  10
39
הבננה של חן09/12/2012 23:45
אחרי ניצחון של הפועל: "הכל מצוין ואנחנו בדרך לאליפות".
אחרי תיקו או חו"ח הפסד: "השופטים הרסו לנו את המשחק, (מה זאת אומרת לשרוק נגדנו?!) האוהדים של היריבה ברברים והפריעו לנו לשחק, הקבוצה היריבה מיותרת בליגה (כי היא העזה לנצח אותנו) ההתאחדות פושעת, הממשלה פועלת נגדנו, בתי המשפט חייבים להתערב לטובתנו.
טוב נו.תמיד אפשר בסוף לפנות לבית הדין בהאג ולבקש שכל הנ"ל יישפטו שם לאלתר.
השב   •  530
ניר10/12/2012 00:10
השב   •  60
ביתריסט10/12/2012 01:56
השב   •  20
כרמי10/12/2012 21:55
השב   •  00
38
גיל09/12/2012 23:45
שנפסל בטענת נבדל שלא הייתה כמובן.
השב   •  40
37
יוני09/12/2012 23:43
השב   •  19
המפרגן10/12/2012 06:48
חג אורים שמח! אל תדאג היום מכבי גם יוצאים תיקו או מפסידים, אבל יהיה בסדר יאלה מכבי מלחמה.
השב   •  01
לא ייאמן10/12/2012 08:27
השב   •  20
36
מאיר09/12/2012 23:43
וואלה 2 צודק קבוצה פך
השב   •  00
35
אדום09/12/2012 23:41
במקום להאשים את השופט, ולהעליב את עכו, צריך להודות שהפועל שיחקו רע
השב   •  80
34
משנה?09/12/2012 23:40
רק לבכות על שופטים

ועכו לא קבוצה?
כאילו אתם מלאים בשחקני בית או משחקים עם טעם ועם ריח

עם לקבוצה כמו עכו לא מגיע להיות בליגת העל גם לכם לא מגיע
השב   •  80
33
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )09/12/2012 23:37
או שאתם חושבים שתקחו אליפות בחוואה כמו שאומרים. מתנה פה , מתנה שם , מזל פה , מזל שם . שופט פה וקוון שם.אתם מצויים בחג הלא נכון מבחינתכם. ניסים ונפלאות קורים בו רק למכבים. הייתי מציע לך להפסיק לקשקש ולקוות שקבוצתך תתחיל לשחק כדורגל אך נראה לי שגם אתה מבין שכדורגל כבר לא נראה מכם העונה.
השב   •  130
32
רק צהוב09/12/2012 23:37
כמה בלוף יש בכם ?
כמה פעמים אפשר להפקיע 2 גולים ממצב אחד?
בסוף הסטטיסטקה מתאזנת
ואתם בסך הכל קבוצה בינונית ביותר.
אבל בבכינות אתם מספר אחד
בלי תחרות
השב   •  100
31
בן כספי09/12/2012 23:35
טיפשים
השב   •  32
30
גארסיה09/12/2012 23:35
ח רצחת
השב   •  30
29
בן כספי09/12/2012 23:33
עמנואל אל תכתוב שאתה עצבני
ואם כבר אתה מתעצבן בוא בתלונות לשחקנים הבינוניים ולמאמן הבכיין שעושה טעויות
השב   •  20
28
טביב לביתר09/12/2012 23:33
זה באסה להפסיד אבל נכנסת בעכו ובשופטים יותר מדי!! מצד שני בגלל שזה האופי האדום בהתגלמותו הלוואי ותרגיש ככה כל החיים
השב   •  100
27
עידן09/12/2012 23:29
בוא נתחיל בזה שאם הפועל לא מנצחת זה בגלל השופט לא בגלל שאתם קבוצה מסריחה אלא בגלל השופט! נמשיך לזה שלך אדון רוזן אין שום זכות להגיד שעכו באה להרוס משחק בזמן שאתם בדרבי שיחקתם בדיוק אותו דבר! מהדקה הראשונה נפלתם וחיפשתם להעביר זמן!! קבוצה עלובה! קודם כל סתכל על הקבוצה שלך ואחר כך על שאר הליגה!!
השב   •  120
26
הפועל09/12/2012 23:27
ברגר הגבר
השב   •  80
25
אמנון09/12/2012 23:26
מה קרה להפועל ? לא ניצחה? ושוב להקת הבכיינים יוצאת מהחורים לא הבקעתם אז כל העולם אשם השופט מזג האויר צא מיזה עמנואל תפסיק לילל אתם קבוצה בינונית
השב   •  80
אריה10/12/2012 12:18
עד היום חיבבתי אותך כאדם. אבל אתה מסוכן. לכדור רגל ולספורט. נכון עכו קבוצה קטנה והלוואי שהנקודות אלו יחסרו לאליפות
השב   •  00
24
אביעד09/12/2012 23:26
יסיא לנו אליפות בטדי בדקה ה92
השב   •  06
23
אור09/12/2012 23:25
שער חוקי של עכו נפסל, תפסיק להתבכיין ולהתקומם על השיפוט.
השב   •  110
22
ניב09/12/2012 23:22
כדי להבין שמכירתו של תמוז בינואר תכניס הרבה כסף למועדון העני שלך
השב   •  60
21
לירון09/12/2012 23:19
שאוסקר אמר ששחקנים של קבוצות קטנות נופלים כל כמה דקות ומכבי לא עוצרים את המשחק אז אמרו שאנחנו "לא ספורטיביים" , עכשיו שזה קורה לעוד קבוצות אז מותר להן להתבכיין? אני שונא את עמנואל אבל הוא צודק נמאס מהקבוצות האלה שבאות למשחק רק לשכב על הדשא 90 דקות
השב   •  90
ימותו עוקרי ישראל.10/12/2012 01:45
"אני שונא את עימנואל"..!!
השב   •  10
20
מכבי09/12/2012 23:19
אתם מפסידים את המשחק, קצת הזויות הטענות שלך נגדו כי אם לא הוא אתם נקודה פחות. ולגבי הנפילות שאתה בוכה עליהן זה אתם המצאתם ולגבי התוספת זמן שגם על זה בכית, אני מבטיח שגם עוד רבע שעה לא הייתם מבקיעים.חנוכה שמח לכל היהודים
השב   •  100
19
יואב09/12/2012 23:17
את הפועל לא מקפחים יותר מכל קבוצה אחרת! מתי הם כבר יפסיקו לבכות? אבוקסיס פשוט מביך את עצמו כל פעם מחדש. גם לפני אבוקסיס הם היו בוכים זה פשוט בדי אן איי של המועדון הזה. ואתם בתקשורת האוהדת הפועל נותנים לזה יד
השב   •  160
18
דורון09/12/2012 23:17
לא פלא שאתם הקבוצה השנואה בארץ
השב   •  420
5 אש09/12/2012 23:28
אבל לפחות אנחנו קבוצה. מי אתם? מה אתם? מה אתם עושים לנו בליגה? לך לפרוק מכולה.
השב   •  322
ימותו עוקרי ישראל.10/12/2012 01:42
הריי אתם אוהדים את הפעול ולא מייצגים את ישראל, אז יאללה קפלו את עצמכם ותערזו לטוטו בננה ושחקו במקום אחר ח
השב   •  40
17
אדום עתיק09/12/2012 23:15
לצערי, וגדול הוא הצער, גם אם השופט העלוב הזה היה מוסיף עוד 72 שעות לא היינו מבקיעים שער במשחק הזה.
וצודק הבן של שמוליק רוזן: לא צריך להיות ידען גדול כדי להבין שאסור לשחרר את טוטו אם באמת רוצים להאבק על תארים השנה
השב   •  40
16
יוסי09/12/2012 23:12
תפסיקו מגיע לכם לא שיחקתם טוב
השב   •  90
15
אדום09/12/2012 23:11
השופט לא נתן פנדל לנו פוסל גם שער חוקי לעכו עכו שיחקו מגעיל, כל דקה שחקן על הדשא והשופט לא עצר את זה במחצית השנייה היה צריך להוסיף שמונה עשר דקות לפחות, לא ברור למה לא הוסיף השופט עמנואל ביקר בצדק את השופט שתקע את המשחק ולא אמר שדפקו אז אין מה לקפוץ
השב   •  35
14
יונתן09/12/2012 23:11
הרעיון של אלרואי שכבר בנבחרת שיחק כמגן, וטועמה שאולי יהיה חכם אם כמו באדיר לעת "זקנתו" שישחק קצת מאחור כמגן מעניין.

הרי שניהם "מתבזבזים" על הספסל, ואולי שינוי תפקוד כזה יהיה הקלף המנצח שיביא אליפות.

סביר להניח, שהתועלת שיביאו במשחק והלחץ ההתקפי שייצרו על הצד השני - יכסו את הנזק ההגנתי בתקופת ההתאקלמות שלהם.
השב   •  41
13
אדום09/12/2012 23:11
השב   •  114
עומריקו10/12/2012 11:39
ואדוז
השב   •  00
12
אורן09/12/2012 23:10
ואתה עוד מתלונן על השיפוט? עד מתי?
השב   •  520
אדום09/12/2012 23:30
אולי לא היה נבדל אבל הבעיטה לשער הייתה הרבה אחרי השריקה והשחקן דל עכו היה צריך לקבל צהוב . גם אדל לא התאמץ לעצור את הבעיטה שהייתה כאמור אחרי השריקה .. שער פסול זה קודם שער ואחרי זה שריקה ולא הפוך
השב   •  017
אבי10/12/2012 00:13
כשטוטו הבקיע נגד רמה"ש אחרי השריקה של השופט האוהדים שלכם והמאמן דיברו אחרת לא כמו התגובה שלך כאן
השב   •  150
לא ייאמן10/12/2012 07:52
מזכיר את המאמן שלך יוסי "לא ראיתי" אבוקסיס.
השב   •  20
11
מלמיליאן09/12/2012 23:09
כיף לראות אותך מתוסכל אדון עמנואל התסכול שלך הכיף שלנו
השב   •  110
10
מייקי אור יהודה09/12/2012 23:08
הפועל קבלנים של בני יהודה עושים את העבודה השחורה
השב   •  00
9
אייל09/12/2012 23:06
עלה בדעתכם פעם שאולי לא לקחתם שלוש נקודות כי לא שיחקתם כדורגל?

מי אתה בכלל שתקרא לעכו קבוצה עלובה? אם קצת מזל אתם יורדים מהדשא בלי נקודות בכלל.
השב   •  400
8
דניאלה09/12/2012 23:06
אולי תלכו לקנות כמה חבילות כי ממשחק למשחק נדמה ששק הדמעות שלכם גדל וגדל.

קבוצה של בכיינים.

נגד סכנין דפקנו להם רביעייה בהרבה יותר הצגות שלהם.

לך תאכל סופגניה יוסי
השב   •  150
7
ציון09/12/2012 23:06
השב   •  50
6
אושרי09/12/2012 23:05
נס קורה ליהודים להזכירך.
השב   •  141
5
גד09/12/2012 23:05
הכאב שלך זה האושר שלי תמשיך לילל אני מאושר
השב   •  192
ימותו עוקרי ישראל.10/12/2012 01:35
השב   •  10
4
מור09/12/2012 23:04
אני באמת תוהה מתי כבר יגיע היום שתכתוב טור עם דברים חכמים .
השב   •  162
3
אובייקטיבי מהצפון09/12/2012 23:04
אבוקסיס המאמן הכי בכיין בעולם , שיפוט מצויין של השופט היום , מספיק כבר לבכות בכיינים ארורים.
השב   •  193
2
אינני אני09/12/2012 23:04
"של קבוצה שבאה להרוס ולא כדי לשחק, קבוצה ששחקניה מתחזים לפצועים מן הדקה הראשונה ועושים הכל כדי לבזבז זמן ולבזות את המקצוע." זה בדיוק מה שהגועל האהובה שלך עושה בכל משחק שהיא משחקת מול קבוצה התקפית. כולל מול מכבי חיפה חביבתי. כן, אני יודע שברוב המשחקים האלה לא ניצחנו, אבל זה לא משנה במאומה את העובדה שהפועל שלך משחקת מולנו כמו קבוצה קטנה כדבריך.
השב   •  363
1
אדום אמיתי09/12/2012 23:03
לא היינו מבקיעים. בכל היתר אתה צודק למעט ג''מבה ג''מבה שהיה הטוב על המגרש
השב   •  92
לא ייאמן10/12/2012 07:54
התלהבתי דווקא מגורש ויובל שבתאי
השב   •  40
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP