יום שלישי, 15.04.2025 שעה 20:47
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אלון חזן

למכבי חיפה יותר מדי בעיות

אלון חזן בטור אישי ל-ONE: הלחץ הגדול, הקישור הדליל וההתקפה השקופה והשבלונית. מכבי חיפה עשתה טעויות רבות בבניית הסגל ועכשיו היא משלמת

אחרי הפתיחה המזעזעת של מכבי חיפה העונה, היה נדמה שמסע הרכש המסיבי שהיא עשתה יביא גם לשינוי בתוצאות. אבל המפגש מול מוליכת הטבלה מאשדוד לא הראה לנו שום שינוי. לא בתוצאות ולא ביכולת.

מכבי חיפה ממשיכה לאכזב, לאבד נקודות ולאבד ביטחון. אחד הדברים שהכי אפיינו את הירוקים בשנים האחרונות היה כח ההרתעה וכשהקבוצה משיגה נקודה אחת מתוך 12 אפשריות, הכח הזה הולך ופוחת. קבוצות הליגה מתחילות אט אט לחוש שגם מול מכבי חיפה אפשר להשיג נקודות.

בתחילת העונה נדלקו מספר נורות אזהרה בגביע הטוטו במשחקים מול עירוני ק"ש והפועל עכו. ואז הגיע ה-0:6 על בני סכנין ששיקר וגרם לירוקים לחשוב שהם בכיוון הנכון. גם משחק הפתיחה מול מכבי ת"א, בו חיפה הרגישה מאוכזבת מהתוצאה, עשה את אותה תופעה וגם אז עלו סימני שאלה גדולים. במיוחד לגבי הקישור האחורי.

קטן מאוכזב (עמית מצפה)
יניב קטן מאוכזב. נורות אהזהרה נדלקו כבר בפתיחת העונה (עמית מצפה)
 

חוסר היכולת של חיפה לייצר נקודות חשף יותר ויותר בעיות גם בסגל הקבוצה. הבעיה הבולטת ביותר של עטר וחניכיו היא הלחץ. המאמן מיהר לצרף ארבעה שחקנים וזה רק הגביר את הלחץ. צריך לזכור שלחיפה היה זמן רב להתכונן לפתיחת העונה.

עטר ממשיך עם קשר אחורי אחד, גו'אל דמאו. יכול מאוד להיות שכשידין ייכנס לכושר משחק הוא יעלה גם בהרכב וחיפה תשחק עם שני קשרים אחוריים. אני חושב שהוא שחקן מצוין שיכול לתרום רבות. לקבוצה המון שחקנים התקפיים שהיכולת ההתקפית שלהם לא מוצלחת וזה די בעייתי. דינו אנדלובו צריך שטח לרוץ אליו ו-וויאם עמאשה חלוד מאוד. כל ניסיונות ההתקפה של חיפה היו שקופים ושבלוניים דרך מרכז השדה. אי אפשר לעשות זאת מול קבוצה שסוגרת כל כך טוב. שחקני הכנף לא עשו שום תנועה.

השחקנים של חיפה היו לחוצים קודם ועכשיו הלחץ יהיה גדול בהרבה. כל משחק הולך להיות סוג של טרגדיה עבורם. אני מקווה שראובן עטר עם הניסיון יוציא את הקבוצה מהבור. נכון, היו טעויות בבניית הסגל אבל אפשר לשפר. מעתה השחקנים צריכים להילחם כמו קבוצת תחתית ולא לחשוב כמו קבוצת צמרת.

עטר מאוכזב (עמית מצפה)
עטר מאוכזב. לחץ גדול על מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

ועכשיו, חייבים לפרגן לאשדוד הנהדרת. היא הגיעה עם שלושה ניצחונות אבל אני לא יודע אם מישהו ציפה לניצחון רביעי שלה בקריית אליעזר. אמנם יהיו שיבואו ויגידו שאשדוד שיחקה הגנתי מדי אבל היא שיחקה עם הכלים שעומדים לרשותה.

אי אפשר להפסיק להחמיא ליוסי מזרחי. מאמן מהטובים בליגה שלנו שלא זוכה לכבוד הראוי. בתחילת העונה כולם חשבו שאשדוד הולכת למאבקי תחתית אבל מזרחי, שהביא מספר שחקני רכש צנועים, הוכיח שלא צריך להביא שמות גדולים ולהשתגע עם התקציב.

לא הייתי ממהר לתת לקבוצה מעיר הנמל את האפשרות לשחזר את מה שעשתה ק"ש כי גם אשתקד היא פתחה מצוין. אני מקווה שהיא תהיה גורם משמעותי בצמרת עד למחזור האחרון. מילה טובה מגיעה גם לדוד רביבו שבתילת העונה לא רצו אותו באשדוד והיום הוא מספק את הסחורה מחזור אחר מחזור.

רביבו חוגג עם מקרייב ואבו ענזה (עמית מצפה)
רביבו חוגג עם מקרייב ואבו ענזה (עמית מצפה)
 

רק עוד דבר אחד: לקבוצה של ג'קי בן זקן מגיע יותר בגזרת האוהדים. הגיע הזמן שהם יתחילו לצאת מהבית ויתחילו לתמוך בקבוצתם. כל קריאות הבוז כלפי ההנהלה בראשות בן זקן לא במקום.

לכתבה זו התפרסמו 148 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 148 תגובות ב-92 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
92
אלי30/09/2012 11:01
תמיד צריך לפרגן
אתה לא רואה כמה כותבים על מכבי חיפה גם שהם מקום לפני אחרון
ואתה משלנו אשדודי צריך לכתוב רק על אשדוד רק טוב
השב   •  00
91
הצופה הנטרלי25/09/2012 02:53
אלון אהבתי אותך כשחקן ןעכשיו אתה מראה עד כמה אתה ישר והגון כאדם שנותן פרשנות ראויה וענינית ללא פחד וכבוד למאמן או שחקן כזה או אחר אבל. לידך עומד פרשן שמנצל את במת הטלויזיה ומנגח שחקנים שאינו מייצג אותם גם שהם משחקים טוב הם אינם פוגעים אך השחקנים שהוא הסוכן שלהם תמיד הם בפורמה כן אבי נמני מנצל זאת לקדם את השקנים שהוא מייצג ואת הבמה שניתנת לו לחבוט בשחקנים שאינם כשורים לו חוזית זהו ניגוד אינטרסים בתור "חבר שלו" תעיר אותו
השב   •  10
90
ניר24/09/2012 15:56
היה מכניס את הגול, והשופט היה נותן פנדל
מעניין מה היית כותב, אדוני הפרשן( אגב אחד המקצועות היחידים-פרשן, שלא צריך לעבור שום קורס או תעודה, כל אחד יכול להיות אפילו חזן, רחמנא ליצלן)
השב   •  00
89
ניר24/09/2012 15:53
השב   •  00
88
momy24/09/2012 15:17
הלו תתעוררו בלי בן דקן אתם אפס כפול אפס ברור? אוהדי זבל כימי
השב   •  00
87
הכריש מהנמל23/09/2012 21:02
תגידו לי אתם,זה נקרא שחקן אשדודי?הוא אמר אז שבחיים לא יחזור לאשדוד. אבל הוא חזר,סחט את הקבוצה, סחט את העירייה, קבע לאלישע מי ישחק,אוי למי משצעירים שיבלוט לידו,ישר היו מוציאים אותו.ועכשיו הוא מתחנחן. עוד אחד מיפי הנפש מהדור של בן זקן.
השב   •  10
tasush24/09/2012 08:27
אתה כריש אתה סרדין מה שחזן תרם לאשדוד עוד מאה שנה אוהד כמוך לא יתרום יה אפס
השב   •  01
86
סיימון.23/09/2012 18:08
אנו אוהבים לראות כדורגל מהנה כמו שחיפה משחקת ולא פרשנות אשפה כמו שאתה כותב. ארבעת המחזורים שהיו חיפה שחקה כדורגל מבריק ואיכותי אבל שערים לא נכנסו ועוד הם יכנסו ואתה ופרשנים כמוך יתקפלו ולפתע יואמרו בלית ברירה שחיפה עם עטר שאוהב כדורגל היא גדולה על הליגה עם הכדורגל היפה נוסח ברצלונה.
השב   •  50
85
קופמן תחקור על אשדוד23/09/2012 14:30
גונבים לנו את הקבוצה
השב   •  00
84
ישראל23/09/2012 12:45
אתה צודק לאשדוד יש הגנה טובה ברשותם של ורטה ופטי
שסוגרים טוב וקשה מאד לעבור
את השניים ..ותוסיף את המגן השמאלי שגם עושה עבודה טובה
השב   •  20
83
גידי23/09/2012 12:37
כל בעיטה למסגרת נכנסת כאילו חיפה בלי שוער
השב   •  00
82
העקרב23/09/2012 12:31
אני פשוט לא מאמין למה שראיתי בדקה ה-70 של המשחק, זה קורה רק בכדורגל שלנו.. מי המאמן של מ.ס אשדוד? דויד רביבו או ג''קי בן זקן או יוסי מזרחי, איך זה יכול להיות ששחקן ויושב ראש של הקבוצה אומרים מה לעשות ואיך לשחק למאמן יוסי מזרחי איך? מה ג''קי עושה ביציאה? ולמה דויד רביבו קורא ליוסי לספסל ונותן לו הוראות? זה פשוט בושה. ויוסי איך אתה כמאמן מכובד אתה משפיל כך את עצמך ועוד במשחק מרכזי לעיני כל מדינת ישראל .אם כך כול 12 נקודות הם בזכות השיטה והטקטיקה של המאמנים דויד וג''קי.
השב   •  10
81
אייל23/09/2012 10:53
אין לך חוט שדרה ואתה מראה שאתה באמת אין לך מושג בכתיבה .אני לא אוהד חיפה אבל ראיתי את המשחק .פרופרציות גול מקרי
השב   •  20
80
שיר. א23/09/2012 10:48
גם משעממת. ואשדוד תהיה הלהיט של הליגה.
עם כל הסימפטיה והפירגון לקבוצות הקטנות, ליגת העל בלי הגדולות דהיינו, בלי ביתר, בלי מכבי חיפה, מכבי תל אביב (לפחות היא בדרך הנכונה) והפועל בלי מאבק צמוד ולוהט על תואר האליפות, לא נקבל עונה גדולה.
זה מאוד חשוב לא רק לאוהדי הקבוצות האלה אלא לכל חובב כדורגל באשר הוא.
השב   •  10
79
אלעד23/09/2012 10:29
לכל מי שחושב שמכבי תמשיך כך טועה ובגדול הם יתחילו לשחק כמו אריות
השב   •  30
78
עופר23/09/2012 10:25
השב   •  10
77
עופר23/09/2012 10:23
השב   •  10
76
איצק ר23/09/2012 10:17
זו פשוט בושה שכל שחקן עבר נהיה פרשן ולא רואה שבחיפה נבנת קבוצה חדשה שיוצאת לדרך חדשה עטר בנה בחיפה קבוצה מצויינת ששיחקה טוב נגד מכבי ת"א ואם היתה מנצחת הכל היה שונה הקבוצה של עטר כן מגיע למצבי הבקעה ויש ניצוץ רק שהמנועים עדיין לא עובדים ואני מאמין שזה כן יתחבר וחיפה עוד תרוץ חזק בצמרת תנו לו צאנס זה יתחבר ואל תהיה חכם מר חזן בדיעבד למה לא כתבתם שחיפה לא בנתה קבוצה טובה לפני פתיחת העונה כולכם אבל כל הפרשנים מתהפכים כמו סטייקים לפי התוצאה העכשוית ולא רואים שבועיים קדימה .
השב   •  20
75
יצחק23/09/2012 10:10
השב   •  00
74
יעקב23/09/2012 10:01
אדון חזן לדעתי הבעיה המרכזית שיש שחקנים שמשתכרים מעל ומעבר אפילו בקנה מידה אירופאי שאינה הולמת ותואמת את הפרודוקציה הירודה והעלובה שהם מציגים בפועל ולראיה קבוצות בליגת העל כבר למדו איך להתמודד מןלם בלי שום קושי שחקנים מפונקים מנופחים ואנמים ששווים הרבה פחות בהתאם ליכולתם ורמתם על כר הדשא.
השב   •  00
73
אוהד23/09/2012 09:33
כאשר קבוצה רוצה תארים ולא משקיע אפשר להצליח?זה יכול לקרות לפעמים(האליפות הלא צפויה הראשונה של אלישע לוי כי חשבו על עונה פיננסית).
אלישע לוי ידע שההרכב בינוני וכדי להשיג תואר צריך לשחק בדרך אפורה וזהירה.הקהל לא אהב את זה והינה הגיע ראובן עטר עם הכדורגל היפה.הבעיה שהשחקנים לא כאלה שיודעים לנצל מצבים או לפעמים למסור כמו שצריך ואפילו איטיים בחזרה להגנה ואולי הקבוצה מנסה לשחק יפה רק אם אין שחקנים טובים לכדורגל כזה שיודעים גם לנצל מצבים איך אפשר להצליח?
בעבר יענקלה השקיע כל עונה והשחקנים הכי טובים מיד נחתו בחיפה.כיום לק"ש יש שחקנים טובים יותר.
השב   •  21
72
גדעון23/09/2012 09:29
אשדוד שיחקו בונקר מהסרטים ובזבזו זמן ונפלו כל נגיעה מהדקה ה-20. זו קבוצת צמרת? אתה פשוט לא אובייקטיבי . שלא להגיד משוחד.
השב   •  41
71
אוהדת23/09/2012 08:42
לחיפה היו עד עכשיו את המשחקים הכי קשים. היא תתחבר בדיוק בזמן- המשחקים הפחות קשים, ותיקח הרבה נקודות.
השב   •  31
70
צהוב23/09/2012 08:39
אבל ראובן לא חשב לשים את אנדלובו שחקן כנףjQuery15107272875942289829_1348382280352! יש לו פריצות נדירות אם ינצלו אותו באגפים אי אפשר לעצור אותו
השב   •  20
69
גמל23/09/2012 08:30
השב   •  10
68
חיפאי23/09/2012 08:16
אני יודע שזה ישמע קצת טיפשי אבל אם תסתכלו ותעשו סטטיסטיקה תראו שכשאנו משחקים עם התלבושת הנוכחית (כלומר פסים לבנים)וגם עם תלבושת לבנה בכללית לא הולך לנו בבקשה תבדקו אותי ותראו שאני צודק אנא ממכם תחזרו לצבע הירוק מלא והיפה שהולם אותנו ותראו שישתנה לנו המזל לבן לא עושה לנו טוב נקודה.
השב   •  01
67
ש ד23/09/2012 05:56
איך שחקן כמוך יכול לפרגן לקבוצה כמו אשדוד כדורגל מגעיל של בונקר שמרחיק את הקהל מהמגרשים באירופה הבינו מזמן שהמשחק הזה הוא צריך להיות הצגה לקהל ולא להשג המיידי שאנחנו נבין את זה אולי תהיה לנו נבחרת ראוייה
השב   •  11
66
אני23/09/2012 05:52
כל הקבוצות שמשחקות נגדנו (כולל התל אביביות) עושות בונקר אחד גדול ועושים גול במתפרצת אחת. אז איך עטר קונה את אנדלובו אם הוא שחקן שרגיל לשטח? ואיך משאירים את שאראנוב עם כזה שכר ענק? את זה תגידו לי אתם.
השב   •  00
65
ביתריסט23/09/2012 05:08
מגיעה לכם שחצנים, כמה צחקתם עלינו אם היה לנו תקציב שנתי ששחר היה נותן לאלי כהן היינו דורסים את הליגה. אתם בלי שחר מכבי שעריים יעגלות, גם עם שחר אתם מכבי שעריים בעצם חומר למחשבה כמה שאתם לוזרים
השב   •  11
שחרית23/09/2012 07:42
חבל שאתנ לא מעריך (כי אתה כנראה לא יודע) כמה עזרה נתן שחר לבית"ר.
השב   •  10
ביתריסט23/09/2012 09:35
התכוונתי אליכם האוהדים שאתם שחצנים, טיפת צניעות אין לכם אוהדי הצלחות (למרות שאתה נשמע אחלה) אבל רובכם מגעילים!
השב   •  00
64
חישוני23/09/2012 04:14
ואני לא מתכוון להגיע למגרשים עד שג''קי עוזב ! לא משלם לבן אדם הזה כסף בשביל שיקנה כסף
השב   •  21
מכביסט~ירוק~בדם23/09/2012 08:00
הטבלה אכן מדברת, אבל אני במומך הייתי מתבייש לאהוד את הקבוצה שלי אם היא הייתה מובילה את הטבלה ומשחקת ככה.בושה וחרפה לקבוצה שלך ועוד יותר בושה וחרפה לאוהדים שלה שמרוצים מהגועל הזה. תתביישו.
השב   •  20
63
אלמוג23/09/2012 04:01
ת''כלס כאוהד מכבי תל אביב אתה צודק ואתה יודע יותר מזה אוהדי מכבי תל אביב לא מגיע להם לקחת אליפות גם ב 20 שנים הקרובות ! למה? השחצנות חוגגת העיוורון והאחדות חסרים ! עד אז שישבו בשקט וילמדו מה זה מועדון מה זה סמל (זה הכי חשוב)! ואז שיקחו אליפות אוהדי מכבי אני מקיא עליכם! תדעו מה זה סמל מכבי תל אביב תקשרו אלי ולא אני לא מדבר על אבי נמני הזבל הגדול של האנושות ולא על האליל החדש שלכם עטר אני מדבר על הסמל היפה שעל החולצה! בצד שמאל!
השב   •  00
62
levyarok23/09/2012 03:39
בונקר של אלופת ישראל בבילבאו והם מרגישים ששיחקו טוב.בונקר של מובילת הטבלה והם חושבים ששחקו טוב.זה הכדורגל בישראל, מזל שמדי פעם באה אתלטיקו מדריד (או חצי אתלטיקו) ומזכירה לנו שזה לא כדורגל
השב   •  00
61
טקטיקן23/09/2012 02:54
לא מובן לי התפקוד של גולסה,
אלישע טעה כשהעביר אותו לקישור האחורי ועטר ממשיך עם הטעות גולסה צריך לשחק מתחת לחלוצים במקום קטן ורד בימין עזרא חופשי עם שני קשרים אחוריים וזה יפתור את הבעיה זו דעתי
השב   •  30
60
מוריניו = 100 נק'' :)23/09/2012 02:17
תסתכלו על פאקינג ריאל מדריד עם סגל מהטובים בעולם בדיוק נכנסו לאותו משבר (תכף יגידו שגם שם טעו בבניית הסגל)

שיש "נאחס" - גול מעצבן שאתה חוטף דווקא שאתה משחק טוב. וזה מכניס ללחץ מטורף ומתחילים לנסות בכח להבקיע

סה"כ חיפה ברוב המשחקים שלטה (אשדוד היום עם התקפה ורבע. פשוט מוגזם)

באמת חבל שאין STRIKE שיפחיד את הליגה. אבל עדיין התל אביביות יכולות לשמוח מהפער המוקדם ולהיות בטוחות
שחיפה תתקרב שוב לצמרת

הכל פתוח!!
השב   •  10
59
מי כמוך באלים י-י23/09/2012 01:54
יש רק 2 קבוצות בליגה שניראות נורמלי הפועל ומכבי ובהנחה ושתיהם ממש נכנסות למשבר ולא לוקחות אליפות אז השלישית בטיבה בליגה היא בני יהודה התלאביביות הפכו להיות האמתניות של הליגה מעטות הקבוצות שיכולות להתמודד מול אחת מהשלוש וכמעט ואין קבוצה שיכולה על מכבי או הפועל השנה הדרבי האחרון יהיה דרבי על האליפות
השב   •  00
JohnnyB23/09/2012 08:08
הליגה עוד ארוכה ואנחנו כולה במחזור הרביעי. חיפה עוד תתעורר ואני בטוח שהנסיעה הבאה שלכם לקריית אליעזר תגמר בכי מר.
השב   •  10
איציק23/09/2012 08:26
למכבי יהיה זמן רק להשתפר יותר זמן להיות מתואמים ואז לרף קבוצה לא יהיה סיכוי.
השב   •  00
58
ירוק מדליה!23/09/2012 01:41
השב   •  20
57
אנוכי אנוכי אנוכי23/09/2012 01:02
היי שלום לכולם ושבוע טוב . יניב קטן אתה בחיים לא היית שחקן ובטח לא תהיה שחקן אז תעשה טוב לטיפת הכבוד שנשאר לך תפרוש בשיא שבחיים לא היית בו. ראובן עטר אנחנו אוהבים אותך ואיתך גם אם תרד ליגה . שבוע טוב ושוב יני קטן זה לכ משהו נגדך פשוט הגיע הזמן ללכת. נ״ב אוהב אותך יניב קטן
השב   •  00
56
מלך23/09/2012 01:00
כל עונה אתם פותחים חזק ובאמצע נחלשים אני לא רואה סיבה שזה לא יקרה העונה. אני שם כסף שלא תקחו אליפות. אני מעדיף וחושב שהפועל תהיה אלופה. אם אוהדי מכבי תל אביב לא היו עפים על עצמם הייתי מעדיף אתכם אבל כולה פתחתם עונה טוב ואתם כבר עושים פוזות כאילו הבטחתם אליפות. בהפועל דווקא יש שקט מבחינת הקהל ויש לה גם סגל יותר טוב משלכם
השב   •  84
מכביסט23/09/2012 01:38
מתוסכל מתוסכל מתוסכל..
השב   •  20
צהוב שפוי23/09/2012 06:00
אנחנו שמחים בכישלונכם.זה נכון. אבל אנחנו חוששים שתתעוררו ותפריעו לנו אפילו שאנחנו סומכים על הצוות והסגל שלנו.ואיך אתה לא מתבייש להעדיף את הפועל עלינו.חתימה טובה
השב   •  20
המכביסט23/09/2012 06:34
אנחנו זבל של קבוצה העיקר שאתם יותר זבל מאיתנו!
השב   •  00
לירן23/09/2012 07:00
השב   •  10
מוניר ירוק מלידה23/09/2012 08:00
אבל בכינות תענו לי ,אין לי בעיה שתקחו אליפות אחרי עושר,אם אנחנו נאבק על ירידה בסוף העונה לא מאמין שזה יקרה אבל נגיד אתם בתור קבוצה מהגדולות תרגישו טוב עם זה ,אם כן תחשבו רגע עם מי תשחקו עכו אשדוד ק ש סכנין כולם ביחד לא מביאים משחק חוץ ובית 500 אוהדים,אז אוליי תאחל לנו לא לקחת אליפות אבל לרדת ליגה ,אני עם כל השנאה שלי אליכם אף פעם לא אחלתי לכם שתרדו ליגה אולי תכשלו במאבק נגדנו על אליפות ,אבל תזכרו עוד נצא מהמשבירון הזה
השב   •  10
אוהד23/09/2012 11:09
מכבי חיפה משחקת כדורגל מבריק, מניעה כדור טוב, מגיעה להזדמנויות מצויינות אך מצבים מול שוער אפילו לא מנצלת, השיפוט כל הזמן דופק אותנו, לא שיש משהו מול השופטים אבל שני אדומים גם בוקולי וגם צ''וצליץ'' לא מוצדקים ואפשר שיקול דעת, וגם שני פנדלים נגד אשדוד, זה מתסכל גבר איך שלא תסתכל על זה, נגדכם שיחקנו טוב אבל היה חסר קצת מזל, דבור חלוץ נהדר, אני חושב שעם הביטחון יגיעו הניצחונות, רק מקווה שזה לא יהיה מאוחר.
השב   •  11
55
אשדודי23/09/2012 00:52
גם אם תרדו תגידו שהיה חוסר מזל??קבוצה טובה צריכה לנצח גם נגד בונקר..אז תחזרו לכלובים הירוקים שלכם
השב   •  36
54
JohnnyB23/09/2012 00:50
זה מה שאתה יוצר כאשר אתה עושה איחוד בין שתי קבוצות. אני אישית מכיר הרבה אוהדים של הפועל אשדוד שיושבים היות בבלומפילד ומעודדים את הפועל כי הם מזדהים איתה הרבה יותר מאשר עם אשדוד הנוכחית.
השב   •  20
53
פרשן23/09/2012 00:45
הבונקר של אשדוד היה בושה וגועל נפש לכדורגל הישראלי, בושה שקבוצה כזאת מובילה את הטבלה וזה הכדורגל שהיא מציגה.. אסטרטגיית הבונקר היתה כמו חומה לשחקני חיפה שאיבדו את דרך המשחק, אשדוד אתם בדיחה !
השב   •  52
ליאור23/09/2012 01:32
ברצלונה משחקת את כל המשחקים שלה נגד בונקר כבר שנים. כל משחק ליגה כולל את ריאל וכל משחק צ''מפיונס כולל את אינטר צ''לסי ויונייטד. קבוצה טובה צריכה לדעת לפרוץ בונקר. הליגה הישראלית לא "גועל נפש" בגלל הקבוצות שמשחקות בונקר, היא גועל נפש בגלל שאין קבוצה שיודעת לפרוץ אותו.
השב   •  00
52
הקול השפוי23/09/2012 00:23
אשדוד באו לעשות בונקר במחזור רביעי כאשר הם מובילים את הטבלה. זה פשוט עוד סמל לאכזבה שנקראת הכדורגל הישראלי.
השב   •  70
ליאור23/09/2012 01:34
זה טבעי שקבוצה עם תקציב כמו של אשדוד עושה בונקר מול קבוצה עם תקציב כמו של חיפה. בטח אתה גם רוצה שגרנדה תשחק פתוח מול ברצלונה? יקבלו שש חתיכות.
השב   •  00
51
גיא22/09/2012 23:42
זה שצ''וצ''אליץ יצא באדום לא היה מתוכנן.
סה"כ התחלת עונה ללא העמדת סגל מיומן
השב   •  00
50
עפר22/09/2012 23:35
כמו כל הכדורגל הישראלי. איך אתה לא מתבייש אלון ? בונקר מביש של ימי החושך של יהוד איכס
השב   •  54
49
נדב22/09/2012 23:28
בסופו של דבר כדורגל זה משחק שבו צריך להבקיע שערים.
במכבי חיפה אין אף גולר אחד.
שום חלוץ לא יכול להיכנס לסגל של אחת התל אביביות. גם הקשרים של חיפה לא יודעים להבקיע. כמה שערים ורד, גולסה, קטן הבקיעו?
קטן לפחות שחקן חכם שבונה התקפות טובות. אבלך מי ישים גולים?
לפחות עטר הבין שמעידן ורד לא יצא כלום, אבל זה 3 משחקים מאוחר מידי כאשר הלחץ כרגע הוא גדול מאוד והשחקנים משחקים עם משקולות על הרגליים.
לא יודע איך עטר הולך לצאת מהפלונטר
השב   •  121
אייל23/09/2012 07:31
בשורה התחתונה צריך כדור ברשת.כל השאר.הוא שאר.
השב   •  00
48
חים22/09/2012 23:18
לפי התוצאות אין אליפות אין כלום.
עוד לא מאוחר ללכת לים לפני סגירת עונת הרחצה.
השנה מבחינתכם נגמרה.
השב   •  01
47
מכביסט22/09/2012 23:13
זה השחקן הכי מוכשר והכי טיפש שראיתי.כל המשחק חודר לעומק ולא עושה עם זה כלום
השב   •  40
46
מכביסט22/09/2012 23:04
כמה כיף להיות אוהד מכבי בימים כאלהה
השב   •  20
45
דורית האדומה22/09/2012 22:55
עלקצבועי לק מעודדים את חיפה מנסים לחכות את הקהל של הפועל תל אביב ח לא יעזור לכם קהל מס׳1
השב   •  01
44
אוהד ירוק22/09/2012 22:54
חברים חיפה של העונה עוד תזכה באליפות תזכרו זאת. חיפה משחקת טוב זה שאלה של זמן שהדברים יתחברו ואז אף קבוצה לא תעצור אותה. נתראה בסוף העונה.
השב   •  73
רועי23/09/2012 01:23
שאתה אידיוט
השב   •  11
אשרי המאמין23/09/2012 05:24
השב   •  01
43
מיכאל בירוק22/09/2012 22:53
משנה שעברה אמרתי אתזה ואני ימשיך להגיד למה לא רן בן שמעון? כל המאמנים הכי גדולים בהיסטוריה לא היו שחקנים טובים וכל השחקנים הכי טובים בהיסטוריה אפעם לא היו מאמנים גדולים
השב   •  01
42
דורית אדומה22/09/2012 22:52
קהל צבוע מנסה לחגות את הקהל של הפועל תל אביב ח
השב   •  00
41
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה22/09/2012 22:36
השב   •  80
40
מכביסט~ירוק~בדם22/09/2012 22:34
מחמאות לאשדוד על מה?

חוץ מהגול שום כלום.
החל מדקה 70 - בונקר ומשיכות זמן שהפועל יהוד המיתולוגיד הייתה מתגאה בו. אין דקה שלא נופל מישהו כדי לסחוט את השעון.

הקבוצה שלך ועוד יותר המאמן שלה בושה וחרפה. תתביישו.
השב   •  53
ואוהדי מכבי23/09/2012 06:51
עונה שעברה להזכיר לך ק"ש לקחו אליפות והרבה מישחקים הם שיחקו בונקר
ומה אתה מצפה שאשדוד תשחק נגד מכבי חיפה בחיפה פתוח? זה כמו שתגיד שניבחרת ישראל תשחק פתוח בספרד
השב   •  20
מכביסט~ירוק~בדם23/09/2012 08:05
אני שמח לראות אוהד ת"א מגיב ברצינות, אז קודם כל כל הכבוד.

התשובה שלי כנראה הולכת להפתיע אותך, אבל כן. זה לא קשור לתקציב ולא קשור לכלום. קבוצה שמובילה את הטבלה צריכה להיות עם מספיק אומץ לשחק כדורגל. מה שהיה אתמול זהל א כדורגל ובטח שלא צריכים לתת לה מחמאות על כך.אבל אלון חזן אשדודי וזה מובן מאליו שהוא יתן לקבוצה שלו מחמאות ולא משנה איך היא ניצחה.

לאורך כל המחצית השניה אתמול לא היו 3 דקות רצופות של משחק. כל דקה שחקן אשדודי אחר נופל, שוכב שעה בלי לזוז כאילו קיבל כדור בראש עד שמקימים אותו, כולל השוער שלהם שכבר עבר מלהקפיץ את הכדור 10 פעמים לפני שהוא משחרר אותו ללשכב לישון עליו(ורואים את אחת הפעמים הללו בתקציר).

אז בוא נהיה פתוחים - זה לא כדורגל ולא מגיעות על זה מחמאות, בטח לא למובילת הטבלה. אשדוד בושה וחרפה.
השב   •  10
39
צרנוחה22/09/2012 22:33
ההכנה בחול היתה טובה כי שיחקו פתוח נגד חיפה התוצאות היו יפות ופה עטר טעה כי השיטה שלו לא טובה לליגה קבוצות באות להיתגונן ואז ההפקט של אנדלובו שהוא חלוץ של שטח ולא רחבה הוא לא דבאשוילי זה כישלון 1 עידן ורד וימפולסקי לא התקדמו ושידרגו את האגף מימין ובאותו זמן ויתר על סילליוך2 קטן מעצור במעבר מההגנה להתקפה כי כל כדור חייב לעבור דרכו גולסה צריך לשחק מתחת לחלוץ3 זמנו של משומר נגמר הכל מיקרי לא צפוי אחרי הרבה שנים לא למד להרים כדור לסיכום עטר תסיג מסקנות ותשנה את השיטה ותעבור לשני גרזנים מאחור דמאו וידין או שתחזור לטירה
השב   •  10
38
שם קצוץ על כולם22/09/2012 22:30
אתה לא יציב כל פעם אתה יוצא בכתבה אחרת .
השב   •  70
37
רועי22/09/2012 22:23
השב   •  00
36
חדר החדשות22/09/2012 22:20
החדשות הטובות הם שמשבוע הבא תעשה נקודות. החדשות הרעות הם שהעונה נהיה לכלוכית ולא סינדרלה כי קטן הוא דלעת ולא כרכרת מרוץ.
השב   •  40
35
אבי22/09/2012 22:07
מה שמתאים לסכנין נתניה ובני יהודה לא מתאים לחיפה. איזה שחקנים היו לכם פעם..היינו משקשקים כבר בעליה לכרמל. חיפה מזכירה את הפאניקה שלנו מהשנים האחרונות
השב   •  81
34
אחד22/09/2012 22:03
על מה? התקפה אחת בכל המשחק, 90 דקות (כן 90 דקות, גם בהתחלה) של בונקר מגעיל, ובעיטה בפוקס שפוגעת בשחקן ונכנסת.
זה נקרא שיטה? או שגם אתה סופר לפי התוצאות?
השב   •  113
33
רוני אל תלכי22/09/2012 22:00
את רוב הסחורה הטובה בבית שולחים החוצה (ולא תמיד בשביל מחיר יותר טוב) ומביאים סוג ב'' מהפלסטינים.
השב   •  70
32
אשדוד בדם22/09/2012 21:55
בגדול למגרשים.
אלון טור ענק אוהבים אותך
השב   •  02
31
אוהד22/09/2012 21:53
ורציתם את ראובן עטר.
ומאיפה ראובן עטר הגיע?מריאל מדריד?
השב   •  91
30
טוסטוס ולא אופנוע22/09/2012 21:51
בונה התקפות שבלניות ולא חוזר להגנה. עם טוסטוס לא לוקחים אליפות.
השב   •  51
29
את הטעויות של יענקלה שחר.22/09/2012 21:50
יענקלה שחר החליט בעונה הראשונה של אלישע לוי ללכת על עונה פיננסית ולהעלות רק צעירים.
למרות זאת אלישע הביא אליפות.
יענקלה החליט גם לא לחזק את המועדון לקראת ליגת אלופות ועם צעירים קשה לשחק נגד קבוצות מהטופ.הפועל התחזקו ואומנם רק בשחקנים ישראלים רק הם היו עם יותר נסיון וזה תרם לקבוצה.
אומנם עונה לאחר מיכן חיפה הפסידו בגלל שיטה הזויה אליפות.עונה לאחר מיכן שוב אלישע בנה למרות עזיבת שחקנים דומיננטיים קבוצה שלקחה עוד אליפות ואולי אם לא פציעת 2 בלמים של חיפה הם היו מנצחים את קבוצתו של ברדה ועולים לליגת אלופות.
אי אפשר להצליח רק עם נוער ולא עם שחקנים סוג ג'' כי חיפה בעבר הצליחו בזכות רכש מהליגה ומחו"ל.
השב   •  120
רוני אל תלכי22/09/2012 21:58
ואחרי שנתיים הכל היה מקרי. גם אלישע וגם עטר נכשלו בבניית הקבוצה כי הם מאמני מרכז טבלה/תחתית וחיפה תלך ותיעלם מהצמרת
השב   •  12
אוהד22/09/2012 22:23
כיאל היה התקופתו?ארבייטמן ישב על הספסל ולא הסתדר איתו.
חמד היה בתקופת רוני לוי?דבשווילי היה בתקופתו?
השב   •  00
ירוק22/09/2012 22:56
עבודה של רוני לוי? רוני לוי סיים את דרכו בקבוצה במקום ה-5 והשאיר אוסף של שחקנים איך ה-2 אליפויות שאלישע לקח קשורות אליו בכלל.. יותר מחצי הרכב שהיה לרוני לוי לא שיחק אצל אלישע והדוגמא הטובה ביותר היא רפאלוב שלא ראה דקות אצל רוני לוי ו-3 שנים אצל אלישע סידרו לו יציאה לאירופה.. תחשוב קצת לפני שאתה מגיב
השב   •  21
28
יניר22/09/2012 21:50
הם חלשים הגיע לחיפה לנצח 3
השב   •  60
27
רחוקים מהצמרת22/09/2012 21:49
היתה נחותה מאיתנו ולא בהרבה והפסידה לקרית שמונה ואשדוד למרות שהיתה טובה מהם. חוץ מהפועל ת"א היא תאכל את השאר בלי מלח.חכו ותראו ותיאבק על מקום בצמרת. הסגל שלה לא שווה אליפות כי חוץ מחן עזרא
כל השאר כבר הוכחו שם כתקוות שווא.
השב   •  62
ירוק בוריד מאז ומתמיד22/09/2012 22:52
ברור שלא נרד ליגה ושאנחנו הרבה יותר טובים מעכו סכנין הפועל חיפה רמה"ש וכדו'' אבל הבעיה נגד הקבוצות החזקות אם אותם אנחנו לא מנצחים אז לאט לאט ההרתעה יורדת גם מהקטנות וגם הסיכוי לאליפות הולך וקטן כי אי אפשר לקחת אליפות רק על מעידות של הגדולות מול הקטנות זה פשוט לא עובד!
השב   •  20
26
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה22/09/2012 21:47
השב   •  30
25
זוכרים?22/09/2012 21:47
שם הוא הציג את דוד רביבו כערס שלא מתאמן קשה ורק מבלה ולעומת זאת את בן חיים שהוריד את פורטסמות לליגה השלישית ונזרק מכל מועדון באנגליה הוא הציג כרמבו שעובד קיץ קשה עם עצמו בזמן שכולם משתזפים בים.



בסופו של דבר רביבו צוחק על כולם כי כישרון אי אפשר לקחת ולא משנה אם הוא כל היום מבלה בבית הקפה ובמועדון.

בן חיים לא יודע לשחק כדורגל חוץ מלהעיף כדורים ולכן לא הייתה לו ברירה אלא לעבוד על כושר הגופני שלו ולהתחזק כי בליגה האנגלית פיזיות ומהירות זה דבר בסיסי אבל עובדה שלא עזר לו כי עד עכשיו הוא יושב בבית ולא משחק כי הוא שחקן גרוע ולעומת זאת רביבו מוביל את אשדוד לאליפות .

הסרט הזה היה חובבני ולא מרשים את אלה שמבינים כדורגל אלא רק את הישראלים התמימים שחושבים שאם אתה ערס ובליין אז אין לך סיכוי להצליח.

רונאלדו מריאל הא הערס הכי גדול שיש ששחקנים ישראלים הם ילדים טובים לידו וזה לא מונע ממנו להצליח
הבעיה שהכדורגל בארץ לא מצליח הוא לא פופולרי לכן שום דבר לא מצליח בענף שלם וזה לא קשור רק לשחקנים למאמנים ,מתקנים וכ''ו
לא חסר הרבה מדינות בעולם שגם הכדורגל שלהם כמון ענפים אחרים שלא מצליחים
אנחנו לא שונים מאף אחד.
השב   •  30
24
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה22/09/2012 21:46
השב   •  21
23
avi22/09/2012 21:43
לכל אוהדי חיפה צר לי להכזב אותכם אבר עטר לא מאמן לקבוצות גדולות מה שעטר עשה בנתניה לא מתאים לחיפה הוא מאמן של קבוצות קטנות כמו ניצן שירזי יש מאמן אחד בליגה ושמו יוסי מזרחי איתו אתם לוקחים אליפות בודאות מאמן מסספר אחד !
השב   •  10
ליאור23/09/2012 01:37
אבל אין לך מושג. לא בכדורגל ולא בעברית.
השב   •  00
22
יגאל22/09/2012 21:39
שלא באמת יצאה להתקפות מסודרות. וזה לא שחיפה יצאה להתקפות רק אחרי השער שספגה. אבל מי יודע לאן אשדוד תגיע העונה, זה משחק קשה בשבילה בקרית אליעזר וחזרה עם 3 נקודות
השב   •  30
21
משה22/09/2012 21:37
אם זה מה שהיא מציגה בקרית אליעזר ? והלוואי שאתבדה, כדי שאם חיפה לא תזכה באליפות אז שזו תהייה היא ולא אחת הגדולות האחרות. זה היה נראה כאילו חיפה היא קבוצת הצמרת ואשדוד בתחתית. אם היה לנו מזל וצדק אז היינו היום לפחות עם 4 נקודות יותר
השב   •  40
20
בר22/09/2012 21:34
חיפה תצא מהבוץ הזה, יש לה סגל טוב השאלה היא מתי היא תצליח לצאת מזה , ככל שתצא מזה יותר מוקדם ככה הסיכוי להתחרות על האליפות עדיין קיים , כמו בעונות קודמות היא הוכיחה שהיא מסוגלת לזכות באליפות גם כשההתחלה קשה
השב   •  70
19
נמני22/09/2012 21:33
לצערך מכבי יקחו השנה דאבל וגם שנה הבאה מכבי זאת אימפריה כל הצוות והשחקנים ברמנ אירופאית לכל דבר יטמבל
השב   •  53
יניר22/09/2012 21:47
ההתקפה שלנו לא רואה אתכם,והקישור
השב   •  00
מכביסט22/09/2012 22:11
החלוצים המצוינים שלכם היו נהדרים נגד אתלטיקו בעיקר טוטא עכוז ועומר דם ארי. מכבי הביאו שחקנים שהמועדון היה צריך לאחר סקאוט ממושך של ג''ורדי ולא כי אחד השחקנים איים לעזוב. ורמוט לא בכושר לא שיחק שנה כדורגל ואנחנו נראה מה יקרה בסוף השנה. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
השב   •  11
רן קדוש22/09/2012 22:16
גם נמני וגם יניר.
לא הפועל ולא מכבי הראו השנה שום דבר יוצא דופן ומוקדם מאד לקבוע איך הדברים יתפתחו

מכבי- אמנם מראה עבודה מסודרת יותר ומקצועית לעומת שנים קודמות וגם הסגל שלה מאוזן בלי כוכבים, אבל היא עדיין לא קבוצה דורסנית

הפועל - למרות הרכש הטוב והכשרוני (טל-בן חיים, ורמוט, ממן) הרבה שחקנים זקנים ועייפים (פנסטיל, אנטבי) והקבוצה עוד לא מחוברת לגמרי. ראינו שבאירופה אין בכלל מה למכור

בקיצור, אין מקום לשחצנות. כל הליגה ברמה נמוכה ורק קבוצה שתצליח לבנות יציבות וסדר סטייל ק"ש אשתקד תיקח אליפות. אך לא נראה אלופה נוצצת ומרגשת
השב   •  30
אוסישקין חניון23/09/2012 01:45
השב   •  01
18
ירוק עולה22/09/2012 21:31
השב   •  12
ירוק בנשמה22/09/2012 21:47
אחי צודק צריך להעיף את כל הזרים דקל קינן ועוד בלם ישראלי לידו אפילו מהנוער עדיף
השב   •  02
17
מישהו22/09/2012 21:30
כל הסגל שלכם מורכב משחקנים שבלטו משחק וחצי בקבוצות הקודמות שלהם בארץ. אין לכם בכלל בסגל שחקנים שלא שיחקו אף פעם בישראל (שיימן שיחק כמה משחקים לפני בנבחרת אז זה לא נחשב). תוסיפו לזה את העובדה שכמו מכבי, חיפה קיבלה הגרלת משחקים קשה בפתיחה (בניגוד לגועל שתמיד מקבלים את ההגרלות הכי טובות) והרי לכם התוצאה.
השב   •  70
16
באר שבע22/09/2012 21:29
אנחנו כרגע באותו מצב אבל אתם מראים לפחות כדורגל נוצץ אנחנו מראים כדורגל של הפועל עזה לכם אין מה לדאוג !
השב   •  40
משנה?22/09/2012 23:55
אנחנו מראים כדורגל נוצץ אנחנו מראים כדורגל של הפועל עזה
לא הבנתי יש לך פיצול אישיות?
השב   •  04
הנהלה23/09/2012 01:02
תקרא שוב
השב   •  00
15
ג''וני22/09/2012 21:29
במסיבת העיתונאים בקיץ לפני שריקת פתיחת הליגה נשאל עטר על ידי אחד הכתבים ה"אם מכבי חיפה לא רוצה להתחזק בכמה זרים טובים?"

אז עטר בשחצנות וביהירות עם המון ביטחון עצמי אמר שאין לו בעיה לשחק רק עם 3 זרים.


לא צריך להיות מאמן כדי לדעת שמכבי חיפה לא נבנתה נכון

אין זרים בכלל

הביאו יותר מדיי ישראלים כושלים בגלל שיש הגבלה ל5 זרים

אין מחלקת סקאוטינג

אין שוער

אין הגנה

אין קישור

אין חלוצים

קבוצה לא מאומנת בכלל עם אוסף של שחקנים שלרובם אין קשר לכדורגל מקצועני.


הטעות הראשונה הייתה עוד מהעונה הקודמת שלא הביאו תחליף ראוי לסקורר המצויין דאבלשווילי שעכשיו רואים כמה הוא חסר כי אין מי שיבקיע במכבי חיפה.

הטעות השניה של מכבי חיפה שבמשך שנים לא מצאה לנכון לגדל ולטפח שוער צעיר וכישרוני לטוח ארוך ובמקום זה היא נתנה מליון פעם הזדמניות לדווידוביץ הקשיש והפצוע שעשה נזק גדול לקבוצה ראה: רוזנבורג מאלמו ,מינסק גנק וכ''ו
עכשיו המועדון משלם על הטעות הזאת ובגדול.


אני רוצה להזכיר לכולם שהתקופות הכי טובות של מכבי חיפה היה בזמן שהזרים הם אלה שסיפקו את הסחורה קנדאורוב, פץ ,פראליה, רוסו, איגביני ז''וטאוטאס ,קולאטי ,דירסאו וכ''ו



רוב הישראלים משחקים רק בגלל ת"ז הכחולה שלהם ולא בגלל שהם טובים כי יש הגבלה ל5 זרים בלבד

צריך קודם כל להעיף את יניב קטן ותמיר כהן שהורסים את הקבוצה מקצועית וחברתית ומרוויחים משכורת מוגזמת שעם השכר שלהם אפשר להביא 2 זרים ברמה גבוהה שמועילים הרבה יותר .



מכבי חיפה חייבת 5 זרים תותחים אחרת אין מה לדבר בכלל על תארים

הקבוצה מועמדת חזק לירידה וזה כבר לא מצחיק

מה שנשאר ממכבי חיפה זה רק השם

השחקנים ברמה של קבוצה תחתית לכל דבר.



שבוע טוב
השב   •  103
גיא22/09/2012 23:04
דבאלישווילי סקורר? זה שישראלים היום לא יודעים לסיים מול השער זה משהו אחר! זה תומר חמד שאיבדנו אותו
השב   •  22
מוניר ירוק מלידה23/09/2012 06:06
השב   •  20
14
יגיל22/09/2012 21:28
אולי זה מה שאנחנו צריכים שיקרה כדי לזכות באליפות בעונת 2014/2015 ( גם בית"ר זכתה באליפות עונה אחרי שחזרה מהליגה השניה ).
השב   •  00
13
זוכרים?22/09/2012 21:26
שם הוא הציג את דוד רביבו כערס שלא מתאמן קשה ורק מבלה ולעומת זאת את בן חיים שהוריד את פורטסמות לליגה השלישית ונזרק מכל מועדון באנגליה הוא הציג כרמבו שעובד קיץ קשה עם עצמו בזמן שכולם משתזפים בים.



בסופו של דבר רביבו צוחק על כולם כי כישרון אי אפשר לקחת ולא משנה אם הוא כל היום מבלה בבית הקפה ובמועדון.

בן חיים לא יודע לשחק כדורגל חוץ מלהעיף כדורים ולכן לא הייתה לו ברירה אלא לעבוד על כושר הגופני שלו ולהתחזק כי בליגה האנגלית פיזיות ומהירות זה דבר בסיסי אבל עובדה שלא עזר לו כי עד עכשיו הוא יושב בבית ולא משחק כי הוא שחקן גרוע ולעומת זאת רביבו מוביל את אשדוד לאליפות .

הסרט הזה היה חובבני ולא מרשים את אלה שמבינים כדורגל אלא רק את הישראלים התמימים שחושבים שאם אתה ערס ובליין אז אין לך סיכוי להצליח.

רונאלדו מריאל הא הערס הכי גדול שיש ששחקנים ישראלים הם ילדים טובים לידו וזה לא מונע ממנו להצליח
הבעיה שהכדורגל בארץ לא מצליח הוא לא פופולרי לכן שום דבר לא מצליח בענף שלם וזה לא קשור רק לשחקנים למאמנים ,מתקנים וכ''ו
לא חסר הרבה מדינות בעולם שגם הכדורגל שלהם כמון ענפים אחרים שלא מצליחים
אנחנו לא שונים מאף אחד.
השב   •  10
שונא עמנואל22/09/2012 22:57
שדוד רביבו יפרוש עוד שנה הוא יצטרך לבוא לחיים לבקש איזה הלוואה כדי לפתוח קיוסק וטל בן חיים כבר יכול לקנות קניון שלם מעט שחקנים בעולם יכולים להגיד שמורינו
השב   •  02
משנה?22/09/2012 23:54
ניצחון על קבוצות פחים וקבוצה טובה רק עם בונקר ועוד זה לא היה צריך להיות כי היה פנדל ברור על אנדלובו
לעומת טל בן חיים ששיחק בצלסי ופתח אפילו במשחקים כשמוריניו המאמן הטוב בעולם אימן בצלסי אז בוא לא נעשה את ההשוואה כי בזמן שדוד רביבו אכל פה השפלות עם אשדוד בן חיים התמודד על אליפות באנגליה
השב   •  01
12
אלכס22/09/2012 21:22
גולסה וורד הם הבעיה פשוט לא מספקים את הסחורה
השב   •  20
11
ארז22/09/2012 21:22
בןנקר
השב   •  30
10
חיפה עוד תחזור22/09/2012 21:20
השליטה הטוטלית של חיפה פוגעת בה , חיפה נותנת לקבוצות לשחק משחק הגנה צפוף למה? כי תמיד צריך להתחיל התקפה איטית ומסודרת. עד היום כבר 4 מחזורים ולא ראיתי התקפה מתפרצת אחת של חיפה. הכדור גם חייב לנוע הרבה יותר מהר חיפה מניעה כדור ממש באיטיות . והבעיה מרכזית לדעתי היא שאין העברת כדור מצד לצד כמעט בדרך כלל אם מתחילים התקפה מימין הכדור נשאר בצד ימין כל ההתקפה אם משמאל הכדור נשאר תמיד בשמאל ואם באמצע זה תמיד באמצע חייבים להניע את הכדור מצד לצד ולשתף הרבה את משומר וטוואטחה באגפים ובנוסף שחיפה מגיעה לאזור ה16 היא כל הזמן מנסה לתת כדורים מתוחכמים לחלוצים , הגיע הזמן שיתחילו לבעוט משם כדורים לשער. קטן לא בעט כל המשחק אפילו לא פעם אחת לשער מה שהוא היה עושה הרבה בעונה שעברה
השב   •  130
אוהד22/09/2012 22:22
משחק בלי שיטה.
אז אולי הבעיה היא בשחקנים סוג ג'' שחיפה מביאים כי יענקלה מתקמצן?
השב   •  03
ואז נשאר רק התקפות שבלוניות מהמרכז23/09/2012 00:25
השב   •  00
9
מכביסט22/09/2012 21:17
גם לא משומר בימין. סגל לא מאוזן בכלל.
השב   •  21
8
ירקרק22/09/2012 21:16
מכבי חיפה היא קבוצה בתהליכי בנייה.
כמו שלא מבקרים חצי עבודה של צייר כך גם אין לשפוט קבוצה לא גמורה.
אחרי שנים של כדורגל הגנתי, אפור ויעיל שהנחילו שני המאמנים הקודמים שלנו, הגיע ראובן עטר שמתחיל מסורת חדשה של כדורגל התקפי, אטראקטיבי וחיפאי כלומר קבוצה שמתבססת על שחקני בית ולא על שכירי חרב.
התהליך הזה הולך להיות ארוך ועם הרבה אכזבות וקשיים,
אבל בסוף אנחנו נראה לכולם כדורגל מהו.
השב   •  248
אורי22/09/2012 22:08
השב   •  21
זאב22/09/2012 22:25
אז מאיפה בא חן עזרא? ואנדלובו? ועמשא? ושינמן? ותמיר כהן? ותורגמן? ודמאו? וידין?
ותסתכל גם על הספסל: מאיפה דגני? ימפולסקי?
זו קבוצה על טהרת שכירי חרב למרות שיש לה את הנוער הטוב בארץ.
נו, מה זה אומר?
השב   •  50
ירקרק22/09/2012 22:58
אורי, בד"כ אני בוחר שלא להגיב לטוקבקים כמו שלך אבל הפעם אני אחרוג ממנהגי. מספיק לראות את המשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א כדי להבין שמכבי ת"א שיחקה מאוד הגנתי ורק ניסתה לעקוץ את חיפה. אפשר היה לראות את זה בהתקפות לא מסודרות שמתבססות בעיקר על מתפרצות ובעמידת 10 שחקנים ברדיוס של 25 מטרים מהשער.
חיפה לעומת זאת שלטה בכדור, ייצרה מצבים ולרועה מזלה לא הצליחה לפרוץ את הביצורים.
ככה זה קורה כבר 4 מחזורים.

זאב, אני מסכים איתך לגמרי שכרגע יש המון שכירי חרב במועדון, אבל כמו שכבר אמרתי- זה תהליך. תאמין לי שאין דבר שאני רוצה יותר כרגע מלזרוק את כל שכירי החרב של חיפה ולהעלות שחקני בית במקומם אבל זה יהיה פשוט חוסר אחריות.
שילוב שחקני הנוער של חיפה זה תהליך שצריך להתבצע בזהירות ובהדרגה.
ותאמין לי שאני אומר לך שהדבר שהכי כאב לי הערב זה לראות שחקן חיפאי מדהים כמו ישראל זגורי בהפועל רמת גן.
השב   •  71
אורי23/09/2012 11:04
לא משנה מה תגיד, העיקר שאנחנו בין האחראים לזה שאתם במקום ה-12 עם נקודה אחת מלבד. איזה אושר! והלוואי שנהיה גם אחראים לזה שתרדו ליגה!
השב   •  10
7
ראול22/09/2012 21:15
אתה עיוור ולא אובייקטיבי ככה ניראת מוליכת הטבלה לא עברו תחצי ימעצבן ימאפן!!
השב   •  80
רואל22/09/2012 21:24
ימעפן
השב   •  10
שי23/09/2012 03:52
חזן קרע רשתות וכיכב כשחקן. מי אתה ומה אתה? ילד חצוף
השב   •  00
6
אייל22/09/2012 21:14
אתה ושכמותך חורצים דין מהר מידי וזה ממש לא מכבד אתכם. המנטליות הקלוקלת הישראלית לתוצאות מיידיות הרסנית ואני מבקש מהקופים הירוקים לתמוך בעטר עד הסוף.הוא הגיע אליכם בזכות עבודה קשה והשגיות. תפסיקו לשלוח אותו הבייתה כי זה לא מוסיף לכם כבוד. טרגדיה,אסון.? חלאס! ובמקרה הכי גרוע.לא תקחו אליפות. עטר הוא השקעה להרבה שנים טובות מאוד מבחינתכם. ואל חשש.לא נאפשר לצהובים השנואים לטייל לאליפות.
השב   •  497
יוגי22/09/2012 21:22
השב   •  50
ירקרק22/09/2012 21:22
נהניתי לקרוא את התגובה שלך ואני מסכים איתך ב 100% .
אני יודע שרוב האוהדים של חיפה בכלל לא חושבים על להחליף מאמן ורק התקשורת וכתבי חצר כמו חזן גורמים לזה להיראות ככה.
השב   •  141
ירוק בנשמה22/09/2012 21:44
ברצוני להגיד לך במילה אחת שאפו צריכים עוד אנשים שמבינים ובאמת יצאת גבר רק בגללך אני עכשיו מקווה לא שתנצחו ותתנו כבוד בגביע מול כל קבוצה אלא תקרעו אותם לחתיכות קטנות חתימה טובה
השב   •  51
אורי22/09/2012 22:07
יא אפס, למה מי אתה בכלל, מי סופר אותכם בכלל יא מפגר
השב   •  67
ירוק עולה עולה23/09/2012 05:34
השב   •  00
5
חמודי גנאיים אוהד סיטי22/09/2012 21:13
בב"תיר .אין מקום לסמלים !! לוי הצליח כשחקן ולא בלט אבל בלט כשאמן ההייפך מעטר. עוד הפסד תיזכרו עטר יבקש יתהתפטר עם סגל כזה לא מצליח לעשות כלום סגל של 3 קבוצות.
השב   •  42
4
חיפאי22/09/2012 21:09
השב   •  93
יורם22/09/2012 21:13
חזן יכול להיות חלוד אבל הקבוצה הגרועה שלך חלודה מאד אז תדאג לה לא לחזן
השב   •  10
3
מיגאל ולוסו22/09/2012 21:07
אתה לא אמרת לפני שבוע שלא להתרגש וחיפה תיהיה חזק בצמרת אז רגע לפני שעטר מפוטר/מתפטר לך גם אתה ואל תחזור כי לשניכם יש מכנה משותף אחד = שחקן גדול לא ניהיה מאמן/פרשן גדול! ויש לי עבודה בשבילך לך תיהיה "חזן" ביום כיפור בבית כנסת שאני מתפלל יש אחד חלש
השב   •  223
2
g22/09/2012 21:07
השב   •  110
1
המתפלא22/09/2012 21:03
יש לעטר את הסגל הטוב ביותר בליגה אבל יש חוסר מזל!
השב   •  3514
אחמד22/09/2012 21:10
השב   •  00
אחמד22/09/2012 21:13
כישלון ענק בבניית הסגל אלון צודק בכל מילה הוא עוד היה מאד מתון בביקורת כי לא נעים לו מעטר אחרת היה מוחק אותו עטר נכשל בגדול תתחילו להתרגל ולהפנים את זה טוב טוב
השב   •  31
מכביסט22/09/2012 21:17
מה תגיד במחזור 30 גם חוסר מזל? יש לכם הרכב לא מספיק טוב, שיטת משחק שלא מתאימה ותיכף יתחילו לצאת גם הבעיות החברתיות. תתעוררו! הקבוצה שלכם עשתה הכנה לא מספיק טובה ורכש לא מספיק טוב, עכשיו גם אם יהיה שינוי הליגה כבר תברח לכם, זהו נגמר
השב   •  77
סגלבסקי22/09/2012 21:51
זה ממש לא חוסר מזל זה חוסר יכולת, רק חבל שיש לך חוסר שכל ולכן אתה לא יכול להבין את זה .
השב   •  61
ירוק בוריד מאז ומתמיד22/09/2012 22:58
אכן יש סגל טוב וחזק שאפשר לרוץ איתו בצמרת ולדעתי גם חסר לא חלוץ אמיתי סקורר ברמה
חוסר מזל? זה כבר שטויות אם ראיתי את 4 המשחקים ששיחקנו אתה יכול להבין לבד שזה לא חוסר מזל יש בעיה קשה ביצירת מצבים בעיטות לשער והמשחק שלנו הוא די צפוי ושקוף רוב הגולים שלנו הם מקרייםוכשאנחנו חוטפים גול אנחנו נכנסים לפאניקה
השב   •  10
גיא22/09/2012 23:01
חוסר שחקנים נורמליים.. חלוץ לא טוב (זה יענקל''ה וההתנהלות הרחמנית שלו שנמאסה עליי). שחקנים גם לא יודעים לסיים מול השער ולא יודעים ללחוץ כמו שצריך
השב   •  00
א.ב יהושע23/09/2012 01:27
דיי כבר נמאסס לנו
לא רוצים סמלים רוצים מאמן!
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP