יום רביעי, 19.02.2025 שעה 18:33
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דן שדה

אין חדש תחת הפרגי

דעה: יונייטד חייבת בדחיפות מגנים, קשר ובלם. סיטי וצ'לסי יילחמו איתה על התואר, ונגר ימשיך להתבכיין ורוג'רס יבין לאן הגיע. ומה עם פלאייני?

המחזור הראשון בליגה האנגלית הגיע הערב לסיומו במשחק ההפסד של מנצ'סטר יונייטד 1:0 לאברטון. גודיסון פארק לא מאיר פנים לשדים האדומים כבר שנים, אבל נדמה שההפסד הזה, בניגוד לרבים שבאו לפניו, לא היה מפתיע. ליונייטד חסר באופן משווע מגן ימני, יש שיאמרו גם שמאלי, וללא ספק קשר אחורי ואולי אפילו בלם.

שיטת הרוטציה של אלכס פרגוסון, בה קשר הופך למגן, חלוץ הופך לקשר ומגן הופך לאפסנאי, ללא ספק עזרה לסקוטי לסתום חורים לאורך השנים, אבל לאוהדי יונייטד מגיע קצת יותר. מגן ימני אין לקבוצה - רפאל קיבל מספיק הזדמנויות והוכיח שהוא לא לרמות האלה, כריס סמולינג שחקן טוב אבל יותר בלם ממגן. אנטוניו ולנסיה ממלא הוראות יפה, אבל גם הוא קשר ולא מגן. 

פטריס אברה, ככה טוענים, כבר הרבה אחרי השיא. הוא ממש לא הבעיה של סגנית האלופה, אבל הקולות הקוראים להחליפו מתחזקים. בעמדת הקשר מאז עזיבתו של רוי קין קשה להגיד שמישהו מילא את השורות. פול סקולס חזר מפרישה ונותן את שלו, אבל בגילו המבוגר זה לא תמיד מספיק. טום קלברלי חמוד אבל עדיין לא זה ומייקל קאריק סביר אבל לא יכול להחזיק קישור של קבוצה כמו יונייטד. אנדרסון לא פקטור, דארן פלטשר עושה קולות של חזרה וזה מצוין, אבל גם הוא לא יכול לקחת את הקישור על הגב.

וידיץ´ ומרינר. השאירו אותו חשוף בצדדים (GettyImages)
וידיץ´ ומארינר. השאירו אותו חשוף בצדדים (GettyImages)
 

מי שעשה פשוט כל מה שהוא רוצה על המגרש הוא דווקא הקשר/חלוץ הכל יכול של אברטון, מרואן פלאייני, יש שיאמרו סקריץ' מהצלצול הגואל. כל כדור גובה הוא ראשון, הוא טוב גם בקרקע, וחוסר האונים של וידיץ' מולו הזכיר קצת את המשחקים מול דידייה דרוגבה. בימים שכל זב חוטם מגיע לקבוצה גדולה, לא ברור מדוע הבלגי לא מקבל את ההזדמנות שלו אצל אחת הגדולות. נקווה שזה יקרה ולא היה ראוי ממנו לכבוש את שער הניצחון.

אצל היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, נדמה שעסקים כרגיל. החבורה של רוברטו מנצ'יני תגיע בטוחה יותר למשחקים העונה אחרי שהורידה את הקוף הענקי מהגב שלה, וגם ללא חיזוק, יש לה את הסגל הנחוץ בשביל לזכות בעוד אליפות.

פלאייני. למה הוא לא בקבוצה גדולה יותר? (GettyImages)
פלאייני. למה הוא לא בקבוצה גדולה יותר? (GettyImages)
 

צ'לסי היא זו שהתחזקה בצורה המשמעותית ביותר בפגרה. אדן הזאר נראה מצויין, אוסקר צפוי להלהיב את היציעים בסטמפורד ברידג' וגם מרקו מארין שחקן נהדר. הבלוז ייתנו מלחמה על התואר כמו בימים היפים, וצפויים ליצור ראש חץ של שלוש קבוצות ביחד עם שתי הקבוצות ממנצ'סטר.

ארסנל, כרגיל, תקווה להשתחל לארבע הראשונות. עם כל הכבוד לרכש של ונגר, לוקאס פודולסקי, סנטי קסורלה ואוליבייה ג'ירו, דווקא אלו שעזבו, רובין ואן פרסי ואלכס סונג, נראים משמעותיים יותר. חוסר האונים של המאמן הצרפתי לשמור על השחקנים שלו בשנים האחרונות כבר הופך למביך.

ארסן ונגר. לא יהיה פקטור באליפות כרגיל (רויטרס)
ארסן ונגר. לא יהיה פקטור באליפות כרגיל (רויטרס)
 

ואחרונה חביבה ליברפול. ברנדן רוג'רס כבר הוזכר כמוריניו החדש ואף מנהל שיחות טלפון יומיות עם "המיוחד", אבל גם הוא יתקשה למנוע מהסגל הבינוני של המרסיסיידרס לעשות בושות. סטיבן ג'רארד, לו תמיד נזכור חסד נעורים, הרבה אחרי השיא, ולהוציא אותו קשה לראות מי יכול להלהיב מחדש את אנפילד. ללא רכש משמעותי הם יספרו עוד שנה ללא תואר כלשהו. לואיס סוארס יוציא מים מהסלע אבל זה לא יספיק.

ניתן לומר שאין חדש תחת השמש. שלוש קבוצות ייתנו את הטון, פרגוסון ימשיך להזיז את חייליו כמו בשחמט ויקווה לתקוע קצת איזולירבנד איפה שאין לו שחקנים מתאימים. ונגר יתבכיין על השופטים, ורוג'רס עוד עשוי לגרום לאוהדים להתגעגע לקני דלגליש, בטח שלא באשמתו. ולמרות כל זה, זו עדיין הליגה הכי מרגשת, מעניינת ויפה שיש באירופה, יסלחו לי ריאל וברצלונה. רק תנו לנו עוד.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 78 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 78 תגובות ב-36 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
36
אנונימי07/10/12, 04:49
בגדול אני מסכים עם כותב הטור, אני מאוד מקווה שאלכס פרגוסון יבין שהוא חייב לחזק את חוליות ההגנה והקישור של הקבוצה עם לפחות 3 שחקנים על מנת שמנצ''סטר תוכל לקרוא תיגר על כל התארים.
השב   •  00
35
רון קופצן26/08/12, 10:38
שאומרים על שחקן גדול "מעבר לשיאו.." עובדה גם שחקנים בשיא שלהם לא עושים את מה שג''רארד עושה היום אצלו איד דבר כזה מעבר לשיא! יש משתבח עם השנים
השב   •  00
34
לא קוראים לי אני בא לבד22/08/12, 21:57
אני מציע ליונייטד למכור את ברבאטוב ו/או את צ''יצ''אריטו. וימצאו להם קונים מהר, למשל מילאן שמחפשת חלוץ בעקבות עזיבתו של איברה, או צ''לסי שמנסה להשלים את החלל שדרוגבה הותיר.
השב   •  00
33
שועל22/08/12, 12:47
המאמן הכי מסור והכי נאמן בכדורגל העולמי. נאמן גם לקבוצה וגם לכדורגל ההתקפי שלו גם בלי תארים לכל בר דעת ידוע שונגר המאמן הטוב בעולם ושהוא יילך אז גם אוהדי ארסנל כמוני יילכו.
השב   •  01
32
בוראט21/08/12, 23:20
שחקן ענק
השב   •  21
31
טל21/08/12, 22:55
כדורגל רקוב ומשעמם בזמן שצלסי וסיטי מתחזקות בשחקנים איכותיים מספרד ושאר אירופה ולא מסתמכים על הפלופים האנגלים. יונייטד תלחם על מקום 3 אולי..
השב   •  31
red devil22/08/12, 12:36
יונייטד היא קבוצה שבנויה על צעירים.פיל גונס,כריס סמולינג טום קלברלי,דני וואלבק,גוני אוונס.
עוד שנתיים ליוניטד תהיה חוליית הגנה רצחנית שלא יהיה אפשר לעצור.
ואני לא מדבר על ההתקפה.תחשוב שדני וולבק בעונה הראשונה שלו שם 9-10 גוליים אז בעונה השלישית או הרביעית?תחבר עליו את רוני שהוא בן(25) והרננדז(אם האו לא יעזוב) ותקבל גם חוליית התקפה רצחנית.
ועם עוד תוספת של שחקן שניים לקישור יונייטד תהפוך להיות קבוצה בלתי מנוצחת..!
וזו הגדולה של פרגוסון
השב   •  10
בלו23/08/12, 23:51
וואלבק? החלוץ שוכח את הכדור מחטיא לשער ריק ועוד הוא הבלוף הכי גדול שראיתי ועוד אנשים מאמינים בו כולה מנסה להיות סטארידג'' אבל אין לו דריבל בעיטה וטכניקה
צ''יצאריטו תותח
רוני בן 27 ויחגוג במהלך העונה 28
סמולינג בסדר, פיל ג''ונס יש לו בעיה של פציעות אבל חוץ מזה הוא מלך
קלברלי מוכשר אבל כמו מקררן לא ממצא את עצמו ב100%
שחכת את קאגווה בקישור
תראה אם יונייטד תרצה להתחרות בסיטי ובצ''לסי היא חייבת עוד הרבה שחקנים טובים לדעתי היא צריכה מגן ימני דחוף!!
בלם ולהעיף את פרדינד
אפשר לשחק אם עם אוונס ווג''ונס כמגנים ימניים עד שימצא מחליף והיא חייבת איזה גרזן מפחיד והיא מסודרת כמובן שעוד קשר יצרתי שינהל משחק כמו אלן שחתם בלוזרפול היא יכולה לנסות לרכוש אחד בגג 10 מיליון ולהיות מרוצה לדעתי השיפוץ הסופי צריך להיות כזה
וולבק- החוצה
ברבאטוב-לנסות להשאיר ואם זה לא מצליח למכור במרבה במחיר
פרדיננד- יש לו משכורת גבוהה מאוד והוא כל הזמן נפצע ואז פרגי שומא עליו בצמר גפן והוא גם לא משחק וגם עולה המון כסף מה גם שהוא הרבה מעבר לשיא
אנדרסון- להעיף הוא בושה
פנימה:
חלוץ 2-10 מיליון על חלוץ צעיר ומוכשר
קשר מנהל משחק- 5-10 מיליון
בלם- 3-7 מיליון
מגן ימני- 6-10
ווינגר- 5 מיליון גג
גרזן- 3-10 מיליון
מחיר מקסימלי של השיפוץ:
52 מיליון אם נאני יעזוב זה יכניס 30 מיליון נגיד תשיגו 10 מיליון על פרדיננד ו3 מיליון על ברבאטוב 5 מיליון על וולבק
זה מכסה את העלות פחות או יותר ויוצר אחלה סגל שיכול לרוץ רחוק
השב   •  00
30
סהר21/08/12, 20:42
השב   •  01
29
ליברפולי21/08/12, 14:26
לצערי הרב בשביל לזכות בתואר צריך כסף..או משחק גמר קסום כדי לזכות במשהו..ולנו אין כזה כסף..הרכש ביינוני..גו אלן ..בוריני..ואוסמה בן לאדן הזה החדש..אני כבר מתגעגע לקני וחושב שנעשה כאן עוול..אני לא הייתי מפטר אותו כל כך מהר..הוא היה בתהליך בניה של ליברפול..אני לא מאמין ברודגרס ..הוא צריך להוכיח את עצמו..לפתוח עונה בצורה מבישה כל כך זה לא להוכיח את עצמו..הוא עוד יגרום לי להתגעגע לרפא שאותו לא סבלתי..ליברפול צריכה להמכר לסעודי עשיר ולקנות כוכבים..רק ככה נזכה במשהו..עם כל הכבוד לשחקנים..אין שם כלום..סווארז נפלא..אבל לא יכול לבד..סטיבי סוס גמור..וחבל..לוקאס לא צאבי אלונזו..קארול סגר את העונה שעברה בצורה מבטיחה..בעיקר שעכשיו אין יותר תירוצים על פציעות..רק שברנדון יתן לו הזדמנות.גונגו שלבי גם צריך לקבל יותר דקות..הוא שחקן חזק ומהיר..קיצר מעניין מי יאמן בינואר..
השב   •  132
ראול21/08/12, 14:51
אתם וכל הליגה האנגלית שלכם קבוצות פח אתם ליברפול כל הזמן תישארו צל בפני עצמכם
השב   •  011
אוהד21/08/12, 17:22
השב   •  02
דס22/08/12, 10:50
לליברפול יש כסף, אבל בעקבות הבזבוז המאסיבי של קני בשני חלונות העברות שבהם הוא בזבז מעל 100 מיליון פאונד(!) הבעלים החליטו לקחת צעד אחורה, ובצדק!
להביא ב 20 מיליון פאונד שחקנים כמו הנדרסון ודאונינג זאת בדיחה רעה.
את הרכישה של סוארז היו משלימים גם בלעדיו(והספקולציות לגביו היו באוויר חודשים רבים קודם). הרכש היחיד החיובי שאני מוכן לזקוף לטובת קני הוא חוסה אנריקה, שגם הוא נחלש מאוד בחצי השני של העונה(ובדרך אגב- הוא היה הרכש הזול ביותר של קני! אפילו פחות מצ''ארלי אדם הנורא).

לגבי ברנדן רודג''רס - על בסיס מה אתה לא מאמין בו? על בסיס משחק אחד? בשנתיים האחרונות מה שהוא עשה עם סוואנזי זה דבר מדהים שלא היה בפריימר ליג שנים. לקחת קבוצה שעולה ליגה ולגרום לה לשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי זה נדיר ביותר.
אני מאוד מאוד אופטימי לגביו - אבל ממש לא לגבי העונה הזו. אני חושב שהעונה ליברפול יסיימו איפשהו באמצע הטבלה, לצערי - אבל תוך שנה-שנתיים אני מאמין ומקווה שהשיטה של רודג''רס תכווין את המערכת קדימה.
לגבי השחקנים - מסכים שסטיבי מעבר לשיאו, מקווה לראות תצוגות טובות יותר מבמשחק מול ווסט ברומיץ'', אבל לוקאס הוא שחקן הורס נפלא, ואני מקווה שבוריני יתאקלם מהר יותר מקארול. לא יודע למה אתה נגד אייסידי, הוא שחקן מאוד חכם ממה שראיתי אותו. מקווה שהוא יהיה טוב. לג''ו אלן היה משחק מצוין לצד סוארז, אבל כל השאר היו חלשים. אני מקווה שהדבר ישתנה בהמשך.
שלבי סטרלינג סוסו ומורגן צריכים לקבל הזדמנויות באם שחקני הקבוצה הראשונה לא מספקים את הסחורה, ואפילו בהקדם.
השב   •  10
28
אוהד21/08/12, 13:48
הליגה האנגלית בינונית.חוץ מהסיטי מנצ''סטר רחוקה מתקופת השיא ע כל ההשוואות של פרגונסון לעבר,ארסנל נחמדה ואף פעם לא מגיע למשהו חוץ מתקופת הנרי וצ''לסי קבוצה היתה עד העונה קבוצה אפורה(נראה איך הם יהיו העונה) כי את גביע אלופות הם לקחו ע"י בונקר ציני(אפילו הם הודו שהם שיחקו בכוונה מכוער כי זו הדרך היחידה שלהם להצליח בטורניר).בליגה הם ממש לא משחקים ככה למרות שהם לא הכי התקפים.
מה שיש זה רק עניין כי בעיקר בגלל שהקבוצות הגדולות נחלשו הליגה הפכה שוויונית וככה כל משחק הוא לא צפוי רק כאשרא הן יפגשו את בארסה או ריאל יראו כמה ריאל המובילות בספרד גדולות על הליגה האנגלית.
השב   •  25
בוננזה21/08/12, 15:39
וטוטנהאם היא לא פקטור לריאל בכלל. העניין עם ברצלונה לא יגמר מהר אחי. אחזקת הכדור שלהם הורסת את הקבוצה השנייה מנטלית טוטאלית וככה הם פורצים את ההגנה בפשטות שיטת הנגד היא בונקר צפוף ומתפרצות נוסח ברזיל 8-1-1 משחקים נגד ריאל יהיו יותר פשוטים כי משחקים בהנעת כדור מתמדת לעבר השער בנסיון להבקיע כמו כל שאר העולם את זה כולם מכירים וזה נקרא אקשן ולא סיפור לפני השינה. אני באמת רוצה לראות את ריאל נגד יונייטד או אפילו סיטי לראות באמת אם זה נכון שריאל תפרק אותנו, מול ברצלונה היה קשה באמת אין מה לעשות קשה להתרוצץ אחרי גמדים ולהחזיק מורל במשך 90 דקות
השב   •  21
אריה21/08/12, 17:02
בשנה שבה זכתה ברצלונה בגביע אירופה האחרון שלה ההפסד היחיד שלה היה באמרויות נגד ארסנל שניצחה גם את הפינליסטית השנייה -מנצסטר יונייטד.
בספרד אין ליגה יש מועדון של הגדולות וכל השאר .כמעט בכל עונה מסיימות ריאל וברצלונה במקומות 1,2 וכל השאר 30 נקודות או יותר מאחור,מצב כזה לא יקרה לעולם בליגה האנגלית.אם ריאל וברצלונה משחקות בליגה האנגלית הן היו זוכות מידי פעם בתואר אבל בודאי לא שולטות כמו בליגה הספרדית.
השב   •  21
ארסנל לא היו מנצחים.21/08/12, 17:21
היה 1:0 לבארסה ומסי כבש שער חוקי לגמרי והשופט פסל אותו.
עם 2:0 בחוץ ארסנל לא היו חוזרים למשחק.להפך הם היו עולים מיואשים כי זה לא סתם 2:0 זה 2 שערי חוץ שהם יתרון קשה בגומלין נגד בארסה וארסנל קבוצה לא יציבה כשהם יכולים לתת משחק מעולה ומיד אחרי להפסיד שוב.
השב   •  20
אריה21/08/12, 22:17
אנשי ברצלונה הם האחרונים שיכולים לבוא בטענות לשופטים,מישהו זוכר הרחקה של השחקן הכי משמעותי בגלל צהוב שני הזוי במצב של 1:1 ?
ברצלונה קבוצה של מתחזים ובכיינים,מתאים יותר לאוהדי הצלחות להיות אוהדים של ברצלונה ולא של אוהדי מכבי.
צהוב עולה!
השב   •  01
27
שרון וזהו21/08/12, 12:43
לא לפלטשר ולא לאוואנס אין מקום ביונייטד!
צריכים קשר אחורי ברמה דחוף ואם אפשר להביא את קאקא יהיה מצוין.
השב   •  11
26
אוהד ברסה21/08/12, 12:08
משחקת או על ריצה על האגף והרמה או על בונקר(צ''לסי).
איך אפשר להתתלהב מהכדורגל הזה!?
אני מעדיף לראות משחק של סוסיאדד נגד ראיו ואיקנו
השב   •  321
red devil21/08/12, 13:41
ארסנאל משחקת רק על ריצה עם תיאו וולקוט.
סיטי רק מחברת מסירות והיא קבוצה מעניינת.
צלסי היא קבוצה בינונית שחושבת שאם הם יעשו רכש אז תוך שנה הם יקחו אליפות.1
וליונייטד יש בעית פציעות נוראית שאין מה לעשות נגדה חוץ מלחכות
GGMU
השב   •  74
25
ריאל מדריד21/08/12, 11:15
אני מת בליגת האלופות ניפגש וניקרע כל אחת מכם לחתיכות קטנות בשמינית נקרע את צלסי ברבע את ארסנל ובחצי את יונייטד ואת בארסה בטוח ננצח בגמר וככה נניף גביע 10 יאפסים!
השב   •  225
אוהד ברסה21/08/12, 11:59
השב   •  111
לב אדום21/08/12, 12:18
ניצחתם את בארסה פעם אחת התלהבתם אמן תושפלו כל משחק נגד בארסה ביום חמישי אמן הפסד ראשון מולם
השב   •  110
תותחן מכל הלב21/08/12, 18:46
השב   •  40
בוראט21/08/12, 23:24
1854??
השב   •  20
24
ALLIGATOR21/08/12, 11:01
השב   •  50
23
פטר הגדול21/08/12, 10:40
שאלה לי: האם ראית את המשחק?
האם יש לך מושג על מה אתה רושם?

1. זה לא היה מסיבות של רוטציה אלה מפציעות ג''ונס פרדיננד סמאלינג אוונס פצועים!
2.רפאל לא פתח כי הוא רק חזר מאולימפיאדה גרועה וולנסיה היה טוב בקדם העונה וגם במשחק הזה.
3. במשחק וידיץ לא לקח את פלאיני אם הייתה רואה את המשחק הוא לקח את החלוץ יילביץ שכבש נגד מאנצסטר מספר פעמים בעונה הקודמת על פלאיני שמר קאריק שלא היה משחק אם לא היו 4 פציעות בעמדת הבלם (אף קבוצה לא מחזיקה 5 בלמים ברמה הגבוהה ביותר.
3. איך טןם קלברלי יהיה לפי הגדרתך "זה" אם לא ישחק?
אחר כך תגיד שלא מגדלים שחקני מועדון
4. לגבי עמדת הקשר אני לא חושב שצריך להביא עוד שחקן אלה עם זה במקום שחקן כי לקבוצה יש 5 קשרים ברמה טובה

אבל אני מסכים שפלאיני היה נהדר ומאנצסטר לא היו טובים

אני גם חושב שלא היה צריך לפתוח עם וולבק כקשר שמאלי אלה עם יאנג.
ולא לפתוח במשחק כזה עם קאגווה אלה עם וואן פארסי למרות שרק חתם בקבוצה

אבל מה אני יודע אחרי הכול לא אימנתי את הקבוצה הגדולה בליגה 26 שנים.
השב   •  103
red devil21/08/12, 13:38
סוף סוף מישהו חכם!!
GGMU
השב   •  11
אנקז21/08/12, 15:19
מתוך 5 הקשרים שיש לנו 1 אולי יכול להיות גדול השאר עברו את השיא למי שהיה לו שיא, ובטוח שאנחנו צריכים מגנים, אם פרגי יקבע את רפאל במקום וולנסיה יהיה מקדימה אולי הטעויות יקטנו, רפאל הזה חושב שהוא מייקון או משהו טס לרחבה ולא מצליח להבקיע גם ואז במתפרצת יש לנו חור, המשחק שלנו לא כמו של ברזיל שאחרי שמייקון היה טס סילבה היה ממלר לו את החור, רק בגלל רפאל הזה אנחנו אוכלים אותה חזק, הבלמים הצעירים שלנו לא מצליחים להתעלות על עצמם ולמבוגרים כבר נגמר הכוח.. ולקלברלי אין מספיק רעב בעיניים כדי להיות גדול
השב   •  00
22
אריה21/08/12, 09:22
עד מתי כל מי שרואה משחק אחד או שניים בשבוע חושב שהוא מבין משהו בליגה האנגלית.
עם התקציב של מנציני או פרגסון ונגר לוקח את הליגה האנגלית וליגת האלופות בהליכה ארסנל מדורגת במקום ה-19 (הלפני אחרון) בטבלת ההוצאות על רכש בליגה והוא נמצא במינוס הוצאות,כלומר הוא הרוויח מכירות מול רכישות,ובכל זאת בכל שנה מסיים בין ארבע הגדולות שטוטנהאם למשל אחת מהבזבזניות הגדולות מנסה כבר שנים לסיים לפני ארסנל ופשוט לא הולך .בפעם הבאה שאתה מעביר ביקורת על ונגר תבדוק את העובדות וארסנל לא אמרו את המילה האחרונה בחלון ההעברות הזה ואם אתם מבינים כל כך גדולים בליגה האנגלית אתה בודאי יודע על מה אני מדבר.
ארסנל הקבוצה הטובה ביותר בפריימרליג בכמה דרגות מול כל האחרות יחסית להשקעה למרות שלא זכו בשום תואר מזה שבע שנים.
השב   •  73
red devil21/08/12, 13:37
אחשלי אתה מדבר על חובות?
החוב של יונייטד יותר גדול מהשווי שלל הקבוצה המסכנה שלך!
שאלתה את עצמך פעם למה אתם לא לוקחים תארים?
אתם רק מוכרים שחקנים ברמה גבוהה ולא מביאים תחליפים במקומם!אז הבעל בית שלכם כנראה מחפש תירוצים ואז הוא יוכל להגיד לא לקחנו אליפות כי לא עשינו רכש.
השב   •  13
אריה21/08/12, 16:53
אני כנראה מבקש יותר מדי מאוהדי יונייטד,אתה פשוט לא הבנת מילה ממה שכתבתי .לא רק שלא דיברתי על חובות אלא על רווח ממכירה מול קניית שחקנים.יש היום בהרכב של יונייטד אולי שניים שלושה שחקנים שיכולים להיות בהרכב של ארסנל.
היום אתם מרגישים מה שקרה לארסנל במשך כמה שנים וזה פציעות של שחקני הרכב ראשון.קבוצה שמחזירה מפרישה שחקן בן 36 או יותר כי אין לה משהו טוב יותר שלא תצפה לזכות באליפות גם לא השנה וגם לא הבוגד ההולנדי הוא שיעזור.
השב   •  21
21
mes que un club21/08/12, 08:40
ראית עוד קבוצות שמשחקות טיקי טאקה באנגליה??
ליגה אנגלית ליגה מגעילה ומשעממת,כל הזמן כדורים ארוכים בלי כתובת.
עובדה ששחקנים מספרד משחקים בליגה האנגלית אבל שחקנים אנגלים לא משחקים בספרד.
השב   •  517
תפרחת21/08/12, 09:20
שחקנים אנגלים לא משחקים בליגה הספרדית כי אין להם מה לחפש שם. אין אתגר. רק ברצלונה וריאל.
השב   •  74
red devil21/08/12, 13:30
הכדורגל האנגלי לא רואה את הספרדי אז כדאי שתלך לישון כי אתה חוזר ללמוד עוד מעט.שים לב שכל שחקן שעובד מאנגליה לספרד נהיה אלוהים בספרד!
לדוגמא:
ג''רארד פיקה איפה הוא קיבל את ההיזדמנות הראשונה שלו? איפה הוא למד לשחק כדורגל? ביונייטד!(למרות שאני בטוח שאתה לא יודע את זה )
כריסטיאנו רונאלדו:כל מילה מיותרת.
קראבליו שעבר מצ''לסי לריאל מדריד.
ויש עוד הרבה דוגמאות אז אל תבלבל את השכל..
השב   •  41
adam21/08/12, 14:00
במקום לכנס לכל תגובה ולרדת פעם על ארסנל ופעם על בארסה תגיד לי מתי בפעם האחרונה אתם כקבוצה ניצחתם קבוצה מליגה ספרדית שנ הפסדים בגמר נגדנו ושני הפסדים נגד בילבאו אז עדיף שתשב בשקט ילד בן 6 משחק אותה מבין יאללה עכשיו תגיב לי שאני אוהד הצלחות
השב   •  12
אנקז21/08/12, 15:25
הליגה שלכם היא סרט מצויר אתם מבקיעים 5 6 7 8 ל0 מול כל שאר הקבוצות זה אומר שאתם טובים אבל יותר מזה שהקבוצות האחרות הן זבל, והטיקי טקה משעמם בטירוף כמו משחק גולף ביום שמנצסטר תשחק ככה אני אעבור לקריקט
השב   •  61
רון21/08/12, 15:27
שנה לפני הגמר הראשון בינינו העפנו אותכם בחצי גמר.

שנה לפני דרסנו את ולנסיה.

מתי קבוצה שהיא לא ברצלונה או ריאל מדריד עברה קבוצה אנגלית במסגרת האלופות ?
השב   •  11
ערן21/08/12, 15:39
אתה דביל שכחת את התוצאות שניצחתם את ארסנל 8-2 שהושפלתם על ידי סיטי 6-1 והייתם גם אתם מנצחים 5-0? רואים כמה זמן אתה אוהד יונייטד היית מת שיונייטד האפסים שלך ישחקו רבע ממה שבאסה עושה המשחק שלכם משעמם מתבסס על הגבות סתמיות או להרחיק לחלוץ מההגנה שלכם . אתם בושה
השב   •  34
ערן21/08/12, 16:12
זה כל הקטע שעבר כבר כמעט 5 שנים שהדחתם קבוצה מליגה ספרדית
השב   •  01
רון21/08/12, 17:11
למה אתה לא עונה לשאלה מתי קבוצה שהיא לא ברצלונה או ריאל מדריד עברה בליגת האלופות קבוצה אנגלית.

נכון מנצ''סטר הפסידה לבילבאו אבל זה רק בגלל שענינן אותה המאבק בליגה.
דרך אגב בילבאו לפני המפגשים עם מנצ''סטר התחרתה על המקום הרבעי אבל בגלל שהיא השקיע את רוב המאמץ באירופה היא הלכה ודעכה בליגה וסיימה במקום העשרי .
השב   •  00
טל21/08/12, 22:48
דויד סילבה השחקן הטוב ביותר בליגה הזאת. בספרד היה נחשב טוב לא יותר מזה ולא להיט והוא עושה לך באנגליה פורפרות כי שחקני הגנה של קבוצות אנגליות קלטו פיתאום שמשחקים נגדם בדאבל פסים מהאמצע ולא באיזה הרמה או כדור ארוך. ליגה אנגלית זו ליגה של חיים בסרט שכל הקבוצות משחקות פוטבול ולא כדורגל אמיתי.
השב   •  11
20
אלון21/08/12, 07:27
אי אפשר להתעלם מהבעיה הגדולה של יוניטד זה שנים: ה-ג-נ-ה. וידיץ נפצע כל הזמן פרדיננד לא מה שהיה וכל הצעירים לא מתאימים לרמה הגבוהה בה משחקת יוניטד. כולם רואים חוץ מאלכס פרגסון: עוד חלוץ.עוד קשר. האמת שקשר כמו קקה לא יזיק אבל מה עם ההגנה. בשנה שעברה בפוקס לקחנו מקום שני כי הליגה הייתה גרועה להחריד. השנה עם צ''לסי וסיטי יותר בטוחה בעצמה זה כבר לא מספיק.ואן פרסי זה רכש טוב אבל חייבים להשקיע בעזרה לדה חאה. אבל פרגסון עקשן והשנה לא תהיה אליפות , לצערי. אלא אם כן יהיה שינוי דרסטי וחבל.
השב   •  72
19
עידן21/08/12, 06:29
אלכס כבר צריך לפרוש
עבר תקופה יפה מהנה הרבה תארים

אבל הוא כבר מעבר לשיא שלו
הוא לא אותו דבר השיטת משחק שלו ישנה והוא פוגע בקבוצה
הוא צריך לעזוב ולתת למישהו צעיר מימנו שיביא שיטה חדשה לקבוצה
השב   •  56
דניאל21/08/12, 07:43
מסכים
אבל לא לשכוח שהוא נתן הרבה.
נכון זמנים שונים כדורגל שונה

שיטה חדשה
אולי זה הזמן לפרוש ולתת למאמן צעיר יותר להמשיך את הדור ואת היסטוריה ענקית הזאת
השב   •  01
red devil21/08/12, 13:34
פרגי צריך להביא עכשיו את מי שהוא רוצה שיחליף אותו במהלך השנים הבאות.
ובמהלך השנתיי םהאלה להעביר לו חפיפה,וככה כולם יהנו מזה גם הקבוצה גם האוהדים וגם הכדורגל העולמי
השב   •  10
בוראט21/08/12, 23:26
אני זוכר שהיה דיבור על כך
השב   •  01
18
צ''ולה21/08/12, 04:02
על איזה חוסר אונים אתה מדבר?אולי אתה לא ראית את המשחק אבל קאריק את שמר את פלאיני עד דקה 60'' בערך ואחר כך וידיץ'' שמר אותו ולקח לו כמעט כל כדור גובה אפשרי.עוד שטות שזה שהוא היה חסר אונים נגד דרוגבה.תסתכל במגר הצ''מפיונס ב2008'' ותגיד לי מי היה חסר אונים.טור בושה.
השב   •  83
יונייטד22/08/12, 16:57
אין מה לעשות וידיץ היה חסר אונים בלי פרדיננד כל ההגנה מבוהלת
השב   •  10
17
one piece21/08/12, 03:16
אני אשמח אם לא נזכה באליפות כי אז נקבל את הכאפה שלא צריך תמיד לקנות שחקנים שהתקשורת מהללת לפעמים אפשר לעלות שחקן מהנוער(בלי להשאיל אותו) לקבוצה הבוגרת ולתת לו דקות.
השב   •  42
16
תותי21/08/12, 02:50
צ''לסי סיימו מקום 6. דרוגבה ואנלקה עזבו, אין להם כרגע חלוץ (טורס?) הרכישות היקרות שלה מטעות אנשים. למפארד כבר בן 34, טרי עסוק עם נשים.
לדעתי ארסנל תיתן פייט
השב   •  82
15
ירוק בנשמה21/08/12, 01:52
מה, היא אינה שייכת למירוץ האליפות? וחוץ מזה - ארסנל, טוטנהאם, צ''לסי, סיטי ויונייטד תופסות את מקומות 1-5 וההפרש ביניהן צמוד. בנוסף, ליברפול לא משעממת ובינונית, היא יכולה לתת עונה מכובדת, וגם אברטון. יהיה מעניין, זה בטוח.
השב   •  21
14
אוהד כדורגל21/08/12, 01:13
שאין לה שחקן אגרסיבי בקישור שעושה את העבודה השחורה ברגע שהיא תביא מישהו כזה אז קגוואה יהיה יותר משוחרר במגרש ולא יצטרך לבוא לקבל את הכדורים מהחצי אלא ישחק קרוב לשער
בעיה שניה שלהם היא נאני שהוא לא נכנס לאמצע ומשחק על הקו כל פעם הוא צריך לבוא לאמצע ולתת לולנסיה לשרוף את האגף אם המהירות המסחררת שלו
השב   •  20
13
זה שמבין21/08/12, 01:12
כיף לקרוא טור אחד נורמלי, מסכים פה עם רוב הטור והיה טוב לקרוא. ישר כוח דן!
השב   •  31
12
תותחן מכל הלב21/08/12, 00:48
אתה אוהד יונייטד מתוסכל . מה חשבתם שעם ואן-פרסי מנצ''סטר יונייטד תהפוך לבצלונה ? כבר 16 שנים שארסנל משחקת את הכדורגל הכי יפה באנגליה גם כשאנחנו בקושי "משתחלים" לליגת האלופות . יונייטד מעולם לא שיחקה את הכדורגל הנפלא של ארסנל . קבוצה משעממת שההבדל בינה לבין ארסנל זה שהיא יודעת לגנוב את ה 1-0 הקטן מול קבוצות שבאות להסתגר . ובקשר לונגר מי אתה בכלל שתדבר עליו ? ונגר עובד עם מה שיש לו וזה לא סוד שההנהלה חונקת אותו בעניין הרכש , לא מקציבה לו מספיק כסף אז שנה אחרי שנה מאז בניית האצטדיון הוא היה חייב לקנות שחקנים צעירים לגדלם לכוכבים ואז ההנהלה עושה עליהם רווח . אל תעז שוב לדבר עליו . כי בחיים לא היה לונגר תקציב רכש כמו של פרגוסון או מנצ''יני גם בשנים הכי יפות של ארסנל . וכמה הזדמנויות היו לו לנטוש לריאל או לפ.ס.ז'' והוא לא הלך ? הוא נשאר נאנמן למועדון ולאוהדים לא כמו הרודף בצע הזה שנקרא ואן-פרסי .
השב   •  416
מיכאל בירוק21/08/12, 00:56
השב   •  31
red devil21/08/12, 13:31
זה רק אני או שהוא כתב שארסנאל משחקת את הכדורגל הכי יפה באנגליה?
השב   •  24
קוקו21/08/12, 14:51
ארסנל באמת משחקים את הכדורגל הכי יפה באנגליה עד לפני שנה שהגיעה מנצסטר סיטי עם משחק יותר יפה משל ארסנל של היום ככה שזה לא כוחות.. בכללי הרבה קבוצות היו רוצות מאמן כמו ארסן ונגר ועם היכולת שלו לגדל שחקנים בצורה לא נורמלית והנאמנות שלו כי בלעדיו ארסנל היו קורסים לקרשים ..
השב   •  12
11
דס21/08/12, 00:44
הבחור נמצא בליברפול רק חודש ולא הספיק עדיין להטמיע את השיטה שלו עם השחקנים.
בנוסף, לא ציינת את ג''ו אלן שהיה מצויין במחזור הפתיחה. אני מניח שלא צריך לדבר כאן על העברות, אבל ליברפול מכוונת להוסיף עוד מספר שחקנים כשדמפסי, סאהין, וולקוט וג''ונסון עדיין על הכוונת. במידה ויביאו אחד מהם במקום דאונינג הבדיחה שיודעת לרוץ, המצב יכול להשתנות מקצה לקצה.
השב   •  80
10
אני21/08/12, 00:30
מנצ''סטר בכלל לא חייבת בלם יש לה 5 בלמים טובים ו4 מהם פצועים תוך חודש יחזרו 2 קשרים יש ליונייטד גם מלא ובנוסף קנו את קגווה מגן ימני חייבים בדחיפות וגם מגן שמאלי חוץ מזה ליונייטד סגל עבה ופלאיני שחקן טוב אבל הוא הצליח ממש המשחק רק כי קאריק שיחק בלם פעם ראשונה
השב   •  22
9
צחי21/08/12, 00:28
פרדיננדפצוע רוב הזמן
וידיץ -לא שיחק חצי שנה
רפאל יודע רק לתקוף
אברה נמצא מעבר לשיאו
וכל האילתורים לא יעזרו
חייבים הגנה חזקה
אין טעם להעמיס שחקני קישור וחלוצים
שההגנה נראית כל כך רע
השב   •  20
8
אוהד ליברפול21/08/12, 00:26
סוף סוף טור רציני ולעניין.
הדבר העצוב הוא שגם השנה לליברפול עדיין יש סגל לא מספיק איכותי - צריך חלוץ חוד איכותי (בוריני לא מספיק) ושחקן אגף נוסף (יש את אסאידי מ הירנביין ) ויש תקווה.
השב   •  31
7
אבי21/08/12, 00:25
מה שמנצ צריכה זה בכך הכול בלם מגן קשר חלוץ ורכז וסנטר אתה כישרון מדהים.
השב   •  60
6
אבי21/08/12, 00:22
זו דעתי המיקצועית נטו.ירבו כתבים כמוך תענוג לקרוא את הכתבות שלכם כול אחת יותר טובה מהשניה
השב   •  80
5
שדגשדג21/08/12, 00:19
מסכים עם כל מילה
השב   •  31
4
מיכאל בירוק21/08/12, 00:19
נכון שכרגע זה לא נראה שארסנל יכולה בכלל לחלום על לרוץ לאליפות אבל בתור אחד שראה את המשחק נגד סנדרלנד ישלה הרבה פוטנציאל בקבוצה, השוער מצוין ההגנה סבירה ומתאימה לליגה, סנטי קזורלה פודלוסקי בכנף ארטטה עוזר מאחורה והכישרון האדיר של ג''רביניו יכולים להביא קישור מעולה הבעיה זה בעמדת החלוץ, ג''ירו לא מתאים להיות חלוץ ראשון צריך להביא שחקן יותר מתאים
השב   •  21
3
אליק21/08/12, 00:19
חצי מהטור הזה נכון.כבר משהו
השב   •  11
2
אבי21/08/12, 00:16
השחקנים הכי טובים בעולם מגיעים מספרד באנגליה הם דרג ב.ראיתם איזה מישחק משעמם אין אוירה אין קצב
השב   •  753
אדום בדם21/08/12, 01:30
רוני דרג ב''?סוארז?סילבה(שאם אתה לא יודע ריאל כל הקיץ רודפים אחריו)אגוורו?טבז?יאיא טורה?סנטי?ורמלן?כל אחד מהשחקנים שרשמתי לך כאן יכול להיות בקלות בהרכב של ריאל הלה ליגה זה ליגה פח ליגה של קונוסים
השב   •  141
ירוק בנשמה21/08/12, 01:56
ליגה משעממת?! זה נכון שריאל ובארסה עולות ביכולתן על אריות הפרמייר ליג, אבל הליגה הספרדית ממש, אבל ממש משעממת. אין מה לראות. הטיקי טקה של ברצלונה היא לא שיטה מקורית והיא מאוד משעממת, ומעצבנת. לא מבין למה כולם אומרים שהם משחקים יפה. זו שיטה טובה ופשוטה כדי לשחק, אבל היא לא מעניינת.
השב   •  103
תותחן מכל הלב21/08/12, 06:35
ברצלונה ריאל 1-2 ולנסיה 3 ועוד 17 קבוצות . איזה מין ליגה זאת ? אין קצב אין אקשן אין אוהדים ביציעים . מוכן לראות את וויגאן נגד סטוק ולא את ולנסיה נגד ברצלונה . בליגה האנגלית קבוצות לא פותחות רגליים מול הגדולות להפך נלחמות ובאות לנצח והמשחק של אברטון הוכיח זאת שוב . אז שתוק ותחזור לליגת פח שלך .
השב   •  133
עוז21/08/12, 12:14
תגיד אתה מבין בכלל בכדורגל? הליגה האנגלית פי אין סוף יותר טובה מהליגה הספרדית
השב   •  61
בארסה ברבאק21/08/12, 15:30
טוב אחי נכון אנחנו משעממים בגלל זה כל העולם משבח אותנו על השיטה הזאת ממש אובייקטיבי וחסר קנאה ולתותחן אל תדבר שטויות עשה טובה איזה דוגמא נתת אברטון קבוצה קטנה? טוב בסדר היא קבוצה שיכולה אפילו לסיים את העונה לפני ארסנל הם התחזקו כמו שצריך בינתיים שמרו על ביינס והשחקנים שלהם מגיעים לשיא הקריירה שלהם לדוגמא פאלייני וג''אלייקה אפשר לומר שהעונה הם לא יפשלו כמו בעונה הקודמת ולכל שאר המגיבים ההבדל בין הליגות הוא שהליגה הספרדית לא באמת כל כך חלשה אלא בארסה וריאל פשוט חזקות מדי רואים את זה גם בליגת האלופות ורק אם אפשר לומר עוד משהו 0-0 או ה1-1 בין ולנסיה לריאל היה הרבה יותר מעניין מ3-3 בסגנון פריימרליג כי בניגוד אליכם אצלנו יש קצב ושחקנים טכניים זריזים שיודעים לשחק כדורגל ולא להרחיק ושוב להרחיק ובסוף לשים גול מסריח מקרן
השב   •  15
אדום בדם21/08/12, 18:38
צלסי-עברה את ברסה ב10 שחקנים ואני מדבר איתך על הקבוצה מקום 6 באנגליה
השב   •  20
מושיקו21/08/12, 22:33
לא יודע איזה ליגה יותר טובה אבל הספרדית לא פחות טובה מהאנגלית
כולם אומרים שאין בספרד קבוצות חוץ מבארסה וריאל וזה רק בגלל שהם פשוט רמה אחד מעל כל הקבוצות באירופה ובליגה הספרדית מה לעשות הם חייבים לשחק מול המפלצות הנ"ל אממה תשים קבוצה ספרדית טיפוסית(בילבאו) מול קבוצה אנגלית טיפוסית(ואף מנצ''סטר) ולא בטוח שהאנגלית תנצח בקלות אם בכלל
השב   •  00
1
גבי-צ''לסי והפועל בדם.21/08/12, 00:11
אבל לא כי אני משוחד,יש לה סגל חזק וכשרוני מאוד ועוד מגן ימני ממארסיי והולק,מוזס או קבאני אמורים לבוא.
השב   •  187
עוז21/08/12, 12:15
אתה לא מבין בכדרגל
השב   •  36
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP