יום שלישי, 22.04.2025 שעה 12:54
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יגאל ברמן

הספורטאי הגדול בהיסטוריה

דעה: כל הסופרלטיבים נאמרו אבל הם לא מספיקים: בולט השאיר מאחור את ג'ורדן, פלה והשאר. אחרי שהשיג הכל באתלטיקה הגיע הזמן שירגש אותנו במקצוע אחר

האם כבר נאמרו כל הסופרלטיבים על אוסיין בולט? כנראה שכן. אבל זה עדיין לא ימנע מאיתנו להמשיך ולפרגן לספורטאי הגדול בהיסטוריה. כן שמעתם נכון מדובר בספורטאי הגדול ביותר בכל הזמנים וללא צל של ספק.

אמנם פלה הצליח לזכות בשני מונדיאלים רצופים (1958 ו-1962) אבל הוא היה חלק מקבוצה של שחקנים גדולים ואפילו כוכבים והוא בטח לא עשה זאת לבד. בולט עשה הכול לבד תוך שהוא שובר את כל השיאים של עצמו וגם את נבחרת השליחים של ג'מייקה הוא סחב על גבו. 

בולט וביילי ראש בראש (GettyImages)
בולט וביילי ראש בראש. הפריד בין ארה"ב למדליית הזהב (GettyImages)
 

בכלל, פשוט מדהים לראות איך ג'מייקה מצמיחה כל פעם ספרינטרים חדשים וספרינטריות חדשות שאפילו למדינה עצומה בכישרון כמו ארה"ב קשה להתמודד עם זה. אם אנחנו מחפשים להתקדם אולי שווה לבדוק איך מדינה של פחות מ-3 מיליון תושבים מצליחה להצמיח ספורטאים כל כך גדולים.

ההופעה של בולט בלונדון היא פשוט פנומנאלית. הרי אם הוא לא היה שם סביר להניח שהרביעייה האמריקאית הייתה מנצחת כי היא הגיעה מוכנה יותר לגמר השליחים וגם ההחלפות שלהם (בניגוד לשנים קודמות) היו מצויינות. 

כנראה שאין מה לעשות מול בולט ופער גדול ככל שיהיה לא יצליח למנוע ממנו לזכות בתואר אישי וקבוצתי. הערב כשהשלים טריפל מדהים באולימפיאדה הוא יכול להצהיר בשקט שהוא הגדול מכולם (והוא עוד לא בן 26 אז תארו לכם מה הוא עוד מסוגל לתת).

בולט חוגג עם שיא עולם (רויטרס)
בולט חוגג עם שיא העולם. השיג כבר הכל (רויטרס)
 

לאחרונה קראתי שהוא שוקל לעשות הסבה מקצועית לכדורגל ולשחק במנצ'סטר יונייטד. דבר אחד בטוח שאם הוא ישחק בהתקפה אף אחד לא יצליח להתמודד עם המהירות שלו ואם יש לו יכולות עם הכדור אז השמיים הם הגבול. הרי באתלטיקה הוא כבר עשה הכול אז שיעשה הסבה מקצועית. אנחנו נוכל להתרגש מחדש.     

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 107 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 107 תגובות ב-84 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
84
חיים אזולאי13/08/2012 03:27
מיהו הספורטאי האולימפי הטוב ביותר?

פלפס-כחול

בולט-אדום.
השב   •  40
83
ספורט רציני יותר12/08/2012 20:29
מיכאל שומכאר
אז שב בלול יא ליצן וגם ולנטינו רוסי ליפני הרץ ההוא מהמדינה ההיא
השב   •  12
82
הגולש12/08/2012 18:16
11 אליפויות עולם, שליטה טוטללית בענף על פני 20 שנה!

עם כל הכבוד, ויש כבוד, לבולט ואחרים, לא היה ולא יהיה ספורטאי כמו סלייטר!
השב   •  10
81
נתי12/08/2012 17:51
איך הם ימשיכו לחיות עכשיו?
השב   •  40
80
אחד12/08/2012 17:48
אין מה להשוות לשחקני כדורגל, כדורסל או טניס, וענפים רבים אחרים, שדורשים מגוון רחב של כשרונות.

בנוסף , תחרויות אתלטיקה זה משעמם
השב   •  52
גולן נהרי14/08/2012 02:57
הוא בסך הכול רץ מהר. ואי אפשר לקרוא הספורטאי הגדול בהיסטוריה למישהו שהתחרות שלו נגמרת אחרי פחות מעשר שניות!
השב   •  00
79
אבי12/08/2012 17:38
ככל שאני קורא יותר את הטור הזה ככה אני יותר משוכנע שאתה לא פיספסת את תואר "האידיוט הכי גדול שיש לו טור בעתון כל שהוא"
השב   •  20
78
אילן12/08/2012 17:17
ומי שחושב ככה לא מבין בספורט וזה כבר לא מצחיק! כל אחד לענף שלו!! איך אפשר להשוות בין ג''ורדן לפלה?! זה כדורסל וזה כדורגל עוד מעט מישהו יגיד שלדוגמא פויול יותר טוב מטורס למה לא?! זה בלם וזה חלוץ אי אפשר להשוות אותו דבר בדיוק בין ענפים!! כותב המאמר עזוב אותך ספורט כי אחרי כתבה כזאת אתה צריך לפרוש.
השב   •  11
77
מירי רגב12/08/2012 17:07
נתת כותרת טיפשית וכתבת מאמר שלא ראוי למאכל אדם, הכל כדי שניכנס לעמוד הזה ונראה את הפרסומת המופיעה.
עלה והצלח.
השב   •  00
אנסטסיה מיכאלי12/08/2012 18:00
כל אחד עם עט בשקל תשעים חושב שהוא עיתונאי היום. ממש זילות המקצוע
השב   •  00
76
אבי12/08/2012 17:06
בולט לא יכול להחשב לגדול בהיסטוריה, הריצה היא בעצם התמודדות שלך נגד עצמך בעוד שענפי ספורט דוגמת כדורסל/כדורגל דורשים התעלות לא רגילה כנגד קבוצה שלמה.

בעניין הזה, מסי ג''ורדן ופלה עדיפים על בולק.

רק לדוגמא- אם בולט לבדו היה רץ למרחק 400 מטרים ומולו היתה מתמודדת רביעיית השליחים הוא היה מפסיד בפער של יותר מ5 שניות!
ג''ורדן היה הבורג הכמעט יחידי בקבוצה שלקחה 6 אליפויות עולם.
מסי הוא בורג מרכזי בקבוצה שנחשבת לטובה בהיסטוריה.
פלה הביא במו רגליו (והיד) גביע עולם לארגנטינה.

האיכות והמאמץ שנדרשים משחקן יחיד לנצח קבוצה שלמה הוא הרבה יותר קשה מריצת 100 מטרים שבה מי שמהיר יותר מנצח.
השב   •  01
פלה12/08/2012 18:31
פלה הביא במו רגליו (והיד) גביע עולם לארגנטינה ?
השב   •  10
75
אריה12/08/2012 16:41
פרשנים שלא יודעים ולא מסוגלים לתאר את מה שרואים מלבד לצרוח כמו טמבלים ברחוב
וכותבי טורים שמחר ישנו את דעתם
קרל לואיס לדוגמא היה יותר רב גוני זכה ביותר מדליות אבל הוא נישכח
וגורדן כולה שיחק כדורסל בקבוצה זניחה
פלה הרי כשהוא שיחק לא נולדתה ןלכן אתה גם לא מסוגל להבין את מה שעשה
תתבגרו ואם אין מה לכתוב עדיף ללכת לים
השב   •  30
74
גילי12/08/2012 16:00
הוא קידם את מעמד השחורים בארהב היא סחף אחריו עולם שלם אתה מדבר שטויות!
השב   •  60
73
יניב12/08/2012 15:59
כי הוא פתח את הפה..!!תגיד לי אתה רציני סה"כ הבן אדם רץ איזה כישרון צריך כדי לרוץ גורדן שיחק בספורט שצריך מוח ושיחק כל שבוע לקח 6 אליפויות לבדו כמעט די לדבר שטויות טוב
השב   •  11
72
ajacied12/08/2012 15:55
לפני שבוע זה היה פלפס ולפני חודש זה היה פדרר.. אי אפשר להשוות בכלל
השב   •  10
71
מ.א12/08/2012 15:44
פלפס פדרר וניל אמסטרונג לא רואים ממטר את מסי
השב   •  01
70
ירון12/08/2012 14:56
כל עיתונאי הפך את עצמו למכתיר מלכים. עוד לא תפסתם שאין דבר כזה הספורטאי הכי גדול בהיסטוריה, מה כבר שכחתם את פלפס ? במקרה הטוב אולי האתלט הכי טוב אבל גם פה הוא עוד לא שבר את השיא של לואיס - 4 מדליות זהב באולימפיאדה אחת.
השב   •  10
69
שיר12/08/2012 14:25
בלי להתאמן כל החיים.

תולעת ישראל אין כוחה אלא בפיה.
השב   •  20
68
m.jordan12/08/2012 14:01
פלפס, פדרר, ארמסטרונג, ספיץ, עלי, קרל לואיס, וכמובן ג''ורדן, וזה רק על קצה הלשון.
בולט (לא הכלב) הוא ממש לא הספורטאי הגדול בהסטוריה.
הכותב חייב להיבדק וגם המעסיקים שלו צריכים להיבדק
השב   •  70
67
צחי12/08/2012 13:51
אין לכם אמצע? או כלום או אלוהים? כתבים בלי שכל.
זה כמו להשוות את גו''רדן לאמסטרונג, אין קשר! שניהם גדולים בתחומם.
השב   •  50
66
דוד12/08/2012 13:46
אחריו ג''ורגן
השב   •  26
65
ערן12/08/2012 13:40
אתה באמת רציני עם הקביעה הזו?
מה לבולט וגדול ככל שיהיה ולהשוואה לספורטאים ( כדורסל/כדורגל/הוקי וכו'')
איך ניתן להשוות בין אתלט מוכשר ככל שיהיה שנדרש להשתשמש במתנה שקיבל 3 אולי 4 פעמים בשנה במקרה הטוב לעומת ספורטאים שצריכים כמעט מדי יום להתמודד עם לחצים אדירים מכל צד, להוביל את הקבוצה אל מול מתחרים לא פחות מוכשרים ולהשתמש במגוון יכולות עשרות פעמים בשנה לעיתים 3 פעמים בשבוע!! הכותב אולי בעל דעה אך הטור ממש לא רציני, לא מעמיק וההושאה הזו לא מציאותית
השב   •  50
64
אבי12/08/2012 13:29
אך הזכרתם את פלה בכלל שיש את מסי ?
73 שערים 29 בשולים
זה שפלה כבש 100 שערים זה בגלל משחקי ידודת בנסוף
תנו למסי 30 משחקי ידידות
הוא יגיע 120 גולים ..
מסי השחקן הטוב ביותר בהסטורית הכדור רגל !
מראדונה השני !
השב   •  23
63
מייקל12/08/2012 13:22
22 מדליות אולימפיות ומתוכם 18 מזה- זה לא הולך ברגל!

חוץ מזה גם פדרר, ג''ורדן ומוחמד עלי מועמדים ראויים!
השב   •  71
אדום בדם12/08/2012 14:05
פלה מועמד יותר ממנו
השב   •  15
אורי12/08/2012 18:05
אל תגיב על כדורסל, אתה אפס מאופס ואין לך שום הבנה בזה. כן, ג''ורדן! יש לך בעייה עם זה?!
השב   •  11
62
אילן פרידלר השרוף על הפועל12/08/2012 13:11
שולחים לאתלטיקה את כל מי שיש לו רגלים שמאליות ?ומה זאת אומרת ענף אחר ? הוא יוע רק לרוץ
השב   •  00
61
ג''ק12/08/2012 13:03
ולא זה לא ספורטאי
יש לי כישרון אדיר לריצה ופה זה נגמר

ד"א מלך האתלטיקה הוא גם לא, התואר הזה שייך למנצח בקרב 10 שבזה בולט היה קורס

תפסיקו להגדיר אלופים אחרי כל ניצחון, אתר מעפן אתם עושים את זה כל הזמן.
אם ריאל מנצחת היא ישר האלופה אם מסי מבריק הוא ישר הגאון הכי גדול
חאלס כבר.

וכן, בולט סה"כ רץ, צאו המסרט
השב   •  31
60
שי12/08/2012 12:30
השב   •  00
59
סמי בעיגול12/08/2012 12:29
השב   •  10
58
אחד העם12/08/2012 12:25
איך אתה מעיז להשוות אותו לזורדן.פלה .מרדונה וכ"ועשר שניות של ריצה לעומת משחקים ארוכים שבהם מתגלים הכשרונות האלוההים שלהם איזה כשרון יש לו? שהוא יודע לרוץ יותר מהר מאחרים ואם ישחק באחד ממשחקי הכדור איך יבוא ליידי בטוי צריך סנכרוניזציה מושלמת בין הריצה להחזקת הכדור ברגל/ ביד או בחזה [עצירה ] או בראש [בנגיחה ]עים כל הכבוד והאיתלאמות של השדרים מה מרגש פה
השב   •  10
57
אוהד12/08/2012 12:24
בגלל שאתם יותר חובבי כדורגל וסל שהם ענפי הספורט הכי נצפים אז קשה לכם לקבל את העובדה שיש מצב שבולט אולי הספורטאי הכי טוב.
אני לא אומר שהוא הכי טוב רק מבחינת התוצאות המטורפות שלו והביצועים שלו הוא אולי הכי טוב.
אזכיר גם שיש הבדל כי התחרויות בכדורגל וסל הן קבוצתיות והתחרות של בולט היא אישית לרוב ואולי צריך לעשות השוואה בינו לפדרר,פלפס או ארמסטרונג.
השב   •  10
56
אתלט12/08/2012 12:10
הספורטאי הגדול בהיסטוריה הוא מוחמד עלי. עילוי שלא היה ולא יהיה כמוהו.
ההשפעה שלו על התקופה שלו, על ענף האיגרוף ובכלל- פשוט עצומה.

אגב לכל החכמים, מראדונה לא כזה ספורטאי גדול.
הוא היה כדורגלן מוכשר, אבל בתור ספורטאי לא משהו בכלל. המון שערוריות(בין היתר סמים), עצלנות וחוסר השקעה באימונים.
זה לא ספורטאי למופת.
השב   •  20
55
WILD CAT12/08/2012 12:07
השב   •  00
54
מכביסט קטלוני12/08/2012 11:43
הוא לא בעשירייה אפילו. למה מה הספרינטאים עושים כבר? יש 4 ספורטאים שהם מעל כולם שהם גורדן מארדונה פדרר ופלפס ואולי מסי ייצטרף אליהם
השב   •  20
53
אדום בדם12/08/2012 11:40
ובעוד 10 שנים כנראה זה יהיה מסי בינתיים פלה הספורטאי הכי גדול צריך להגיע מהספורט הכי פופולרי והכי מעניין ועם כל הכבוד לא שחייה ולא ריצה ושום ספורט בעולם לא מתקרב לכדורגל
השב   •  24
52
זונג12/08/2012 11:34
מלך האטלטחקה הוא המנצח בקרב 10 ולא משהו שרק רץ
השב   •  10
51
המכביזם לא ימות12/08/2012 11:30
בולט הוא סך הכל איש שקיבל מאלוהים את המתנה רוץ מהר. הוא לא צריך לחשוב הרבה, לא לתכנן מהלכים ולא כלום . רק לרוץ. זה שהוא חושב על עצמו שהוא על אנושי, זה טמטום גמור. יבוא יום והיכולת האנושית שלו תיעצר ויהיו שיאי מהירות שאף אדם בכלל לא יוכל לשבור וזה יהיה סוף האתלטיקה המטומטמת הזאת.
דברו איתי על שחקני סנוקר שצריכים לחשוב כמה מהלכים קדימה או על עילויים בתחום הכדורסל או הכדורגל או הטניס ואז נדבר. הספורטאי הגדול בהיסטוריה, עלק.
השב   •  50
50
אחד שמבין12/08/2012 11:10
ידידי הכתב, על מה אתה מדבר? נכון שהוא רץ הכי מהר ונותן שואו לקהל, אבל ספורטאי הוא לא!! הוא לא מתאמץ, הוא שחצן,הוא עצלן, ממש כמו הכדורגלנים שלנו רק שהם פחות מוכשרים.

להשוות אותו לג''ורדן, פדרר, מרדונה ואחרים זה פשוט עוול לספורט
השב   •  20
49
2312/08/2012 11:07
ממש פריק שואו כל כותבי הדעות באתר הזה.
השב   •  31
48
יש עוד עשרות ספורטאים טובים ממנו:12/08/2012 10:35
לאנס ארמסרונג, פדרר, סמפראס, איסינבייבה, פלפס, טייגר וודס, סרגיי בובקה ועוד ועוד.
השב   •  21
47
אבי12/08/2012 10:05
איך ספורטאי שלא נותן את כולו יכול להיות הכי גדול אין בכלל השוואה למייקל ג''ורדן.
השב   •  11
46
סניה12/08/2012 09:53
ברור, איפה פלה ואיפה ג''ורדן? סתם חובבנים שלא מתרברבים מספיק אחרי כל ניצחון.

התגובה הינה דעה של אדם שפוי.
השב   •  41
45
נועם12/08/2012 09:01
אנשים השתגעו?? איך הוא הפך להיות הגדול בהיסטוריה?? מה הוא כבר עשה? רץ מהר? פאקינג וואו! כותב הטור הזה הוא באמת אדיוא,כל כך אדיוט שאני חושד שהוא כתב דבר כל כך טפשי בכוונה כדי לקבל תגובות.ואני נפלתי..
השב   •  60
44
אדי12/08/2012 09:00
לפני שאתה פה קובע פה עובדות הזויות
השב   •  50
43
לארז12/08/2012 08:46
תמיד הוא בטוח שמה שהוא משדר זה האירוע הגדול בכל הזמנים. הוא מוסיף דרמה והאדרה רק כדי להכניס את עצמו לפנתיאון בזכות שידור של שיאים ספורטיביים. אכן מעצבן.
השב   •  20
אבי נמני12/08/2012 16:00
השב   •  00
42
המאסטר12/08/2012 08:42
נכון, בולט ספורטאי ענק. אחד האצנים הטובים אי פעם, אפשר להתווכח אם הטוב ביותר.
אבל יש תחושה שכל כתב ספורט חייב להגדיר את מי שהצטיין בדור שלו כ"טוב מכולם", לכתוב שהוא חזה במו עיניו בתופעה הגדולה בכל הזמנים.
די, תרגעו מההתלהבות הילדותית.
השב   •  30
41
ניק מרשל12/08/2012 07:54
יום אחרי האולימפיאדה,אף אחד לא יתעסק באתלטיקה עד לאולימפיאדה הבאה.ובעוד שבוע יחזרו למסי ורונאלדו,ואף אחד לא באמת יזכור את הטור הזה.נכון להיום,לרגע הזה,אתה צודק.בשבוע הבא זה כבר לא יהיה רלוונטי.כשהכדורגל באירופה נכנס לפעולה.המזל של האתלטיקה ושל האולימפיאדה הוא:שהכדורגל נמצא בפגרה.אין למי לסגוד חוץ מבולט.אבל מגיע לו
השב   •  70
אדום בדם12/08/2012 10:24
השב   •  20
40
אלי12/08/2012 07:17
בכדורגל הוא יותר טוב ממראדונה , מעפיל על מסי , לא רואה ממטר את רונלדו (הבריזאלי והפורטוגלי)
בכדורסל הוא יותר טוב מכל ה DREAM TEAM של 92'' והנוכחית
בשאר הוא יותר טוב ממוחמד עלי, קרל לואיס , מיקל פלפס .
בקיצור העובדה שהוא המהיר ביותר בעולם הוא גם יותר טוב מאיינשטיין
השב   •  40
39
פרימו ציון 312/08/2012 06:19
זה הטור הכי הזוי שהוא כתב, והיו לו כמה וכמה טורים הזויים ("גרמניה תיקח את היורו")
השב   •  40
38
jhjds12/08/2012 05:49
תבדוק לפני שאתה מגיב מחוסר ידע, עוד לא מצאו אצל יוסיאן בולט סמים הבנדם נקי וזה עוד יותר מעצים על היכולות הבלתי רגילות שלו! אתה מדבר מחוסר ידע למה בגלל המהירות שלו אתה חושב שבולט מסומם. כי באתלטיקה זה משפר ביצועים!
השב   •  00
37
איזה היסחפות12/08/2012 05:35
אולי התכוונת לאתלט הכי גדול, לא לספורטאי הכי גדול.

אתלטיקה זה בסך הכל ענף אחד, לא ממש פופולרי, מתוך עשרות ענפי ספורט.

יש בוודאי עשרות רבות של ספורטאים שיכולים להתחרות על התואר "הגדול מכולם", אבל אין שום דרך לקבוע מי הוא הגדול מכולם.
השב   •  10
36
תומך12/08/2012 04:01
דבר ראשון צודק לגמרי!
הם פשוט לא מבינים מה ההבדל בין משחק(פעילות המנותקת מצרכי הקיום המידיים וגורמת למשחק בה הנאה) כמו כדורסל,כדורגל וכו'' לבין הספורטאי(הבן אדם הכי מהיר בעולם אי פעם) עם דגש הכי טוב בהיסטוריה!!
ד"א פלפס יכול לזכות ביותר מדליות מי שמבין יודע שבולט יותר גדול ממנו זה בכלל לא ויכוח
השב   •  08
שגם הם אינם בספורט קבוצתי12/08/2012 10:32
מי קבע שספורטאי טוב יכול להיות רק ספורטאי שאינו בספורט קבוצתי?
שלא לדבר על עשרות ספורטאים בעלי השגים גבוהים בהרבה ממנו למשל:
פדרר וספראס בטניס, לאנס ארמסטרונג באופניים, פלפס ומרק ספיץ בשחיה, נאדיה קומנץ'' בהתעמלות, שומאכר במכוניות, טייגר וודס בגולף, אלנה איסינבייבה וסרגי בובקה במוט, ואפילו קרל לואיס שזכה בזהב גם בקפיצה לרוחק
השב   •  10
35
שדשד12/08/2012 03:22
בסדר.
השב   •  00
34
סיילס12/08/2012 02:26
ויש לך דעה של ילד בן 13 ואתה רק חי ברגע, אחרת לך תסביר את ההתאלמות שלך מספורטאים יותר גדולים כמו מוחמד עלי, דיאגו מראדונה, טייגר וודס , יואב זיו ( בצחוק כמובן ) לואיס ארמסטרונג וכו. בולט הוא ללא ספק הםפרינטר הכי גדול בהיסטוריה אבל הספורטאי? אתה ממש לא נסחפת לא תעשה קצת שיעורי בית ורק את תכתוב פה טור
השב   •  31
יוסיין פלפס12/08/2012 09:29
השב   •  10
חיים אזולאי13/08/2012 03:23
ניל ארמסטורנג-האסטרונאוט

לואיס ארמסטרונג-החצוצרן

וכמובן לאנס ארמסטרונג-רוכב האופניים המפורסם!
השב   •  00
33
ארז12/08/2012 02:19
מעצבן אותי שהרבה אני תקשורת וביניהם מאיר איינשטיין אומרים שבולט הוא הספורטאי הכי אהוב ופופולארי כשאין ספק בכל שמסי ופדרר פי אלף יותר אהובים ופופלאריים. המדד הכי טוב זה הכסף שפדרר מרוויח מפרסומות. כבר 7 שנים רצופות פדרר הוא הספורטאי שמרוויח הכי הרבה מפרסומות בעולם. מרוויח כ-60 מיליון דולר מפרסומות כל שנה כמעט פי 3 מבולט.
השב   •  20
32
אלעדוס12/08/2012 01:38
כל שאר סוגי הספורט זה סתם הסתלבטות לעומת אגרוף
השב   •  23
אבי נמני12/08/2012 16:00
השב   •  00
31
ארז12/08/2012 01:30
לישראל יש ספורטאים טובים בכדורסל בשחייה בהתעמלות בשייט בג''ודו ובעוד כמה ענפי ספורט.

מה יש לג''מייקה? כלום ושום דבר חוץ מכמה רצים.

מישהו פעם שמע על שחיין מג''מייקה? או על מתעמל או על כדורסלן או כדורידן? טניסאי? אין להם בכלל ספורט.
ריצה זה ממש לא נחשב לספורט בג''מייקהה כי שם כולם רצים מגן חובה כי אין להם תעסוקה.
השב   •  57
אדום בדם12/08/2012 10:23
יש לשיראלט כדורסלנים?כל הליגה זרים איזה שחקנים ישראלים יש ח
השב   •  52
30
jhjds12/08/2012 01:28
מסכים אם הכתב בכל מילה שהוא אומר! בולט הוא ספורטאי ענק שאין שני לו! לא מסי לא מרדונה ולא ג''ורדן בכל דבר הוא יותר טוב מהם באתלטיות בפיזיות במהירות ובכח מתפרץ! במשחקי כדור אולי הם יותר טובים כי הם מתאמנים בזה כל החיים.
השב   •  02
29
מישהו12/08/2012 01:22
על מה כותב הטור מדבר לא הבנתי. הוא רץ אדיר, מכאן ועד לספורטאי הגדול בהיסטוריה? איזה אתר מוזר.
השב   •  10
28
יליד ארגנטינה,199812/08/2012 01:13
איזה מציע?!, אני דורש!!
מה זה?,בושה!
השב   •  30
27
אוהד12/08/2012 01:11
בולט ענק בריצה והם היו ענקים בווינריות כשהם צריכים להיות ברגע הנכון לקלוע את הסל בזמן תוך כדי שמירה ולחץ מסביב לספק את הסחורה.
פלה לא נחשב לדעתי גדול כמו שמתארים כי השתנו הזמנים ואם מדברים על שחקנים גדולים בכדורגל אז זה מראדונה(ואולי מסי ברגע שיזכה אולי בגביע עולמי).
גם פדרר ענק כי הוא מתמודד בתחרויות ללא הפסקה.בולט צריך להיות בשיאו פעם בכמה שנים ורק למרחקים קצרים.
עוד משהו.לא אתפלא אם יגלו שהוא השתמש בחומרים אסורים בעתיד.
השב   •  00
26
אבי נמני12/08/2012 01:05
השב   •  20
25
יהודהודה12/08/2012 01:05
אם כמה שאני אוהב את בולט ונכון הוא ספורטאי ענק

הוא לא הכי גדול בהיסטוריה ובטח שלא מ גורדן

קיצר תארגן לי קופסה ממה שלקחת
השב   •  10
24
אוהד12/08/2012 01:02
איזו שטות
השב   •  20
23
אריאל12/08/2012 00:58
אבל איך אפשר למדוד ספורטאי גדול לפי כישרון שניתן לו וזה המהירות (ברור שגם עבד על זה אבל זה הרבה יותר עניין של גנים), מה גם שהביטוי ''סחב על הגב'' לא מדויק, זה לא שהאצנים הג''מאיקנים היו חלשים והוא הציל את כבודם, ובריצות הרגילות הוא סחב רק את עצמו, ניתן אולי להחשיב אותו מעשרת הספורטאים המוכשרים בהיסטוריה אבל בוודאי שג''ורדן היה מוכשר יותר והיו עוד.
השב   •  10
22
דור12/08/2012 00:55
טור מטופש ביותר.
אין ספק שבולט הוא ספורטאי ענק אבל להגיד שהוא הגדול בהיסטוריה זו הגזמה מטורפת.
אי אפשר להשוות בכלל ריצה לענפי הספורט השונים כמו כדורגל וכדורסל, כי בולט לא היה צריך ללטש את הכישורים שלו כמו כדורגלנים או כדורסלנים. הוא פשוט רץ!
הוא לא צריך להתמודד עם החלטות במהלך משחק, הוא לא צריך להיכנס למגע פיזי, הוא לא צריך לקום כל שבוע לאיצטדיונים ולאולמות מלאים ולהתמודד עם לחץ מטורף (אמנם יש לחץ באולימפיאדה, אבל זה פעם בארבע שנים).
כל מה שהוא עושה זה פשוט לרוץ, זה שהוא מהיר בצורות לא אנושיות זה כבר תודות ל-ה''.
בנוגע להסבה לכדורגל או כדורסל זה פשוט שטויות שנמאס לשמוע. הרי כל אלה שאומרים שהוא צריך לעשות הסבה אומרים את זה בגלל שהוא מהיר בצורה מדהימה. עכשיו תחשבו על זה, חוץ מבולט, כל שאר האצנים מספיק מהירים כדי להיות הכדורגלנים או הכדורסלנים המהירים ביותר, זה שהם איטיים מבולט לא הופך אותם לאיטיים במקצועות השונים. אולי ליד בולט הם איטיים אבל אם הם ירוצו לידכם, או ליד סתם שחקן כדורגל ממוצע, אתם תתפסו את הראש.
אז אם זה הולך ככה, כל שאצנים צריכים להיות כדורגלנים או כדורסלנים וזה בלי להיכנס לכך שצריך שיהיו לך הרבה יותר דברים חוץ ממהירות.
אז כל הכתבים למיניהם שכותבים על בולט שהוא צריך לעשות הסבה לספורט אחר, חלאס!!
כל המגיבים פה חושבים וצודקים שזה דבילי.
השב   •  20
21
אבי12/08/2012 00:52
היא זכתה בזהב כמעט בכל תחרות שבה היא השתתפה במשך שנים!! היא טובה משאר המתחרות בפער עצום והיא שיכללה את ההופעה שלה לרמה של שלמות!! בולט רחוק משלמות למרות שהוא הכי מהיר!!
השב   •  10
20
ישראלי12/08/2012 00:52
השב   •  50
19
ישראלי12/08/2012 00:50
השב   •  81
18
אסף12/08/2012 00:48
ג''ורדן פלפס ובראיינט הכי גדולים בהיסטוריה בכל הזמנים.

שבולט יזכה בזהב בריצת משוכות, ב400 מטרים . 800, 1500 או 10 אלף מטרים אז אולי הוא יהיה אחד הגדולים בהיסטוריה.

כמו שקרל לואיס לא היה הכי גדול בהיסטוריה בתקופה שלו אז גם בולט לא יהיה כזה .

הוא רץ רק 100 ו200 מטרים שזאת חצי עבודה .היה לו מספיק זמן להתכונן ולנוח כי רוב הימים לא היה לו בכלל תחרויות.

שבולט יזכה בחצי מהמדליות שפלפס זכה שהוא שוחה את כל סגנונות השחיה יום אחרי יום כמעט ללא הפסקה בן תחרות לתחרות כמו שהיה לבולט אז אולי הוא יהיה אחד הגדולים בהיסטוריה

חוץ מזה מה קשור פלה? אולי הוא הכדורגלן הגדול מכולם אבל הוא לא בליגה של הספורטאים הגדולים בהיסטוריה .
השב   •  71
17
אורי12/08/2012 00:44
6 אליפויות עם שיקאגו, אחרי שמעולם הם לא זכו, 5 פעמים ה- MVP של העונה הסדירה, שחקן ההגנה הטוב ביותר בשנת 88'', 3 שיאי חטיפות, 10 פעמים בחמישיית העונה, 3 זכיות ב-MVP של האולסטאר, וכמובן אינספור סלי ניצחון! אז בוא תגיד לי מה הופך אותו לפחות גדול נבולט?!
השב   •  182
16
מה יהיה?12/08/2012 00:43
יש כל כך הרבה ספורטאים גדולים מבולט המסומם: פדרר, שומאכר, גברסילאסי, בקלה, הישאם אל-גורוג'', סרגיי בובקה, חבייאר סוטומאיור, סבסטיאן קו, ואפילו קרל לואיס. והאמן לי יש עוד רשימה גדולה מענפים אחרים שאינך מכיר. אולי תחפש מקצוע אחר במקום כתב ספורט? לא חבל??
השב   •  105
15
a12/08/2012 00:42
בואו נחליט אחת ולתמיד מה יותר פופולרי בארץ כי בחול הכדורגל יותר פופולרי בואו נראה מה בארץ

כדורגל-כחול
כדורסל-אדום
השב   •  4824
14
אושרי12/08/2012 00:36
אין טעם לפרט.

טור לא רציני,מביך ואפילו אידיוטי
השב   •  241
13
ירון12/08/2012 00:36
מה עם פדרר ?
השב   •  72
12
גבי12/08/2012 00:35
אצן נמדד למרחקים ארוכים ולא קצרים.

רק כוסיות רצים 100 מטרים


בולט אולי אחד מ20 הספורטאים הגדולים בעולם אבל הוא לא מתקרב לג''ורדן לבראיינט לברון דוראנט פלפס לוכטה ואפילו לא לנדיה קומאנץ''.
השב   •  39
אדום בדם12/08/2012 10:22
אתה הכוסית הכי גדולה מי אוהב כדורסל בימנו?
השב   •  32
11
אבי12/08/2012 00:32
הוא כבר בן 26 , מעבר לשיא ובאולמפיאדה הבאה הוא יהיה בן 30!! הוא לא יוכל לזכות במדליה , אז כדאי לו לפרוש בשיא!!
השב   •  11
חיים אזולאי13/08/2012 03:20
אם פלפס הצליח לזכות ב-20 מדליות אז מה הבעיה עם בולט שגם יכול להיות גם האתלט בעל שיא המדליות בתחרויות האתלטיקה?!

החלקת על השכל,חביבי!
השב   •  00
10
אביב12/08/2012 00:32
ספורטאי נמדד בהרבה יותר משיאים, יכולת מקצועית וכו''. כמה הוא השפיע על הספורט, אישיותו, כמה סחב את החברים(אם זה ספורט קבוצתי). בכל מקרה, נראה לי שג''ורדן הוא פייבוריט שרוב האנשים עדיין יסכימו ואם לא אז יבינו את ההחלטה, אבל בולט?! אדיר אבל לא הגדול בהיסטוריה
השב   •  121
9
ערבי12/08/2012 00:31
השב   •  20
8
אליק12/08/2012 00:31
אני קופץ אלייך לקחת.
השב   •  120
7
מסי12/08/2012 00:27
שתוק
השב   •  21
6
חולה מסי12/08/2012 00:26
מסי הוא הספורטאי הגדול בכל הזמנים. איך נותנים לאדם כמוך לקבוע פה דברים שתותיים? איך אתה מגדיר אחד שמופיע פעם לארבע שנים כאיש הגדול בהיסטוריה בזמן שיש לנו גאון כמו מסי שנותן לנו להנות מהביצועים שלו כל שלולשה ימים? אתה חי באשליות חביבי..
השב   •  1532
השד האדום12/08/2012 02:56
מי נותן לך לתת פה תגובות כמו ילד בן 8?
עלק מסי הגדול בכל הזמנים בספורטאים חח.. עם התרופות(אמנם הצילו לו את החיים) שהוא לקח גם אני יכולתי היום להיות מסי.. ישלו היום ויטמינים שאין לאנשים רגילים וזה ויטמינים מיוחדים שמשאירים אנשים חסרי גדילה בחיים
השב   •  106
5
רועי צ''לסי בדם12/08/2012 00:18
קודם כל לפי רוב הוא לא הספורטאי הגדול בכל הזמנים אל מייקל ג''ורדן
הקטע שהוא "שקל" לעשות הסבה לכדורגל זה היה בצחוק (ב 1 באפריל) יונייטד שילמו לו כסף על זה
ואחרון חביב סביר להניח שאין לו שליטה מדהימה בכדור בגלל הגובה האדיר שלו כשמודבר בגובה כזה או שאתה רק נוגח ויש לך בעיטות מפחידות או שאתה חלוץ שרק מחכה לכדור עומק ומנצל את המהירות
לדעתי זה בלתי אפשרי לשלוט במהירות מטורפת שכזו עם כדור (כשאתה בגובה הזה) לדוגמא ניקח את זלאטן שהוא בערך אותו גובה נכון יש לו שליטה מדהימה בכדור אבל ברגע שהוא מנסה לתת את שיא המהירות שלו (בערך חצי משל בולט) הוא לא מסוגל אם הוא הוא רוצה להיות כדורגלן הוא היה צריך את השליטה הטובה בעולם עם הכדור ביחד עם מהירות ואין לא את זה אני בטוח שאין לו אתה רק מנס לקבל את הנרי בחזרה וזה בלתי אפשרי הנרי היה אחד והוא לא היה בגובה ובכוח של בולט וגם לא לא הייתה שליטה מדהימה בכדור כשהוא רץ בשיא המהירות מה שהיה לו זה
בעיטה מדהימה מהירות על חושית (בערך 37 קמ"ש לעומת 47 בערך קמ"ש של בולט)
אין ראית כבר המון כתבות לא טובות שלך בבקשה תשתפר
השב   •  23
4
שי12/08/2012 00:17
אם נכונות השמועות על הפגישה עם פרגי אז עם אימונים טובים ועם מאמן כמו פרגי הוא יכול ללמוד לשחק ברמה מקצועית וגם להצליח, עם מהירות כמו שלו בחוד יהיה מאוד קשה לכל הגנה שהיא להתחרות מולו- הוא צריך רק לדעת לבעוט טוב ולשלוט בכדור בנוסף ליציאה לכדורי רוחק בלי להיות בנבדל.. וואו כמה ששחקן כזה חסר ליונייטד בחוד לצד רוני
השב   •  71
3
מכביסט12/08/2012 00:14
הוא בטוח שהוא צריך לעבור לכדורגל/כדורסל/איגרוף.
השב   •  130
2
גולן נהרי12/08/2012 00:14
מה פתאום הספורטאי הגדול בהיסטוריה? ועוד לרשום שללא ספק?! מה הוא עשה? בסך הכול רץ מהר! יותר גדול מג''ורדן ופלה? הם נמצאו במקצועות ספורט שיש בהם המון טכניקה, הבנת משחק, ועוד ועוד. מה אוסיין בולט עושה? ר-ק רץ! זהו! אז עם כל הכבוד וההערכה אליו, הוא ממש לא הגדול בהיסטוריה. אגב, גם על ניל ארמסטרונג אמרו את זה. ויכלו לומר זאת גם על פלפס, הרי הוא שיאן המדליות בכל הזמנים. אז מדוע דווקא בולט? לא ברור! ומה שיותר לא ברור - זה איך לכותב הכתבה אין בכלל צ-ל ש-ל ס-פ-ק! פשוט לא ברור! בסך הכול אדם מהיר מאוד! לא צריך לצאת מפרופורציות!
השב   •  433
זיו12/08/2012 01:13
השב   •  20
דור12/08/2012 02:05
אם היית קורא את התגובה שלך לא הייתי קודם תגובה בעצמי
(אם היא עברה במערכת.)
השב   •  20
רז12/08/2012 04:25
תגיד לי, יחתיכת טמבל איך אתה אומר שבולט בסה"כ רץ, גם הוא מתאמן כל יום כמו כל הספורטאים וכמו מייקל פלפס שרואים שאתה מעריץ שלו. כשאתה תעשה 100 מטר ב9.58 שניות דבר איתי. בנוסף לרוכב האופניים הענק שזה 7 פעמים רצוץ בטור דה פראנס קוראים לאנס ארמסטורנג לא ניל ארמסטרונג. נראה לי שניל ארמסטרונג היה אחלה ספורטאי אבל הוא מפורסם בזכות
השב   •  24
אתה צריך לבדוק דברים12/08/2012 13:12
ניל ארמסטרונג הוא אסטרונאוט.
לאנס ארמסטרונג הוא רוכב אופניים.
אתה, מסתבר, סתם אדיוט.
השב   •  32
גולן נהרי14/08/2012 01:19
רז, אתה יכול להסכים או לא להסכים איתי, זה בסדר גמור, ויכולה להיות לך בהחלט דעה משלך, אבל למה אתה משתמש בשפה כ"כ עלובה וירודה? מה זה "יחתיכת טמבל?!" ואם כבר, אז כותבים: "יא חתיכת טמבל", לפחות בלי טעויות כתיב. דבר נוסף, כן! הוא בסך הכול רץ! לא עושה שום דבר טכני כגון לכדרר/לעבור שחקן/ לבעוט או לקלוע ועוד. הוא נולד אדם מאוד מהיר, הצליח לפתח את זה לרמות גבוהות, וזה הכול. וחוץ מזה מה לקחת את זה אישית שאתה מנסה להעליב אותי? ואגב, אני ממש לא "טמבל", ואם היית מכיר אותי אף היית מתנצל. אבל לא נורא! תגובה ישראלית טיפוסית. סולח לך. ואם טעיתי בשם - ניל במקום לאנס - וואו, זו ממש סיבה לצלוב אותי, הא?! תתייחס מקצועית ועניינית למה שכתבתי ואל תקטול סתם. למרות ש-43 הצביעו בעד מה שרשמתי ורק 3 נגד - בכל זאת בחרתי להתייחס לדבריך. ואם אתה מגיב - בבקשה בשפה נאותה ולא שפת עבריינים. תודה.
השב   •  00
גולן נהרי14/08/2012 01:27
בשביל מה אתה כותב בשפה כ"כ נמוכה? הרי אתהלא מכיר אותי בכלל! האם נעלבת ולקחת אישית את העובדה שאני לא מסכים שבולט הוא הספורטאי הגדול בהיסטוריה?! זו דעתי. אז טעיתי בשם מרוב התלהבות וכתבתי ניל במקום לאנס, בשביל זה אתה יורד לרמה כ"כ נמוכה ומכנה מישהו שאתה בכלל לא מכיר "אידיוט"?! אתה לא יכול לתת תגובה עניינית ובוגרת? ברור לי שניל הוא אסטרונאוט וטעיתי. מקווה שתדע לתת תגובות בוגרות והולמות יותר בעתיד, ולא ברמה כזאת. בכל מקרה - סולח לך ומקווה שתראה שיפור ביחס שלך. לילה טוב.
השב   •  00
1
חיים12/08/2012 00:12
ג''ורדן פלפס ובראיינט הכי גדולים בהיסטוריה בכל הזמנים.

שבולט יזכה בזהב בריצת משוכות, ב400 מטרים . 800, 1500 או 10 אלף מטרים אז אולי הוא יהיה אחד הגדולים בהיסטוריה.

כמו שקרל לואיס לא היה הכי גדול בהיסטוריה בתקופה שלו אז גם בולט לא יהיה כזה .

הוא רץ רק 100 ו200 מטרים שזאת חצי עבודה שהיה לו מספיק זמן להתכונן ולנוח כי רוב הימים לא היה לו בכלל תחרויות

שבולט יזכה בחצי מהמדליות שפלפס זכה שהוא שוחה את כל סגנונות השחיה יום אחרי יום כמעט ללא הפסקה בן תחרות לתחרות כמו שהיה לבולט אז אולי הוא יהיה אחד הגדולים בהיסטוריה

חוץ מזה מה קשור פלה? אולי הוא הכדורגלן הגדול מכולם אבל הוא לא בליגה של הספורטאים הגדולים בהיסטוריה .
השב   •  3511
השד האדום12/08/2012 02:57
אז מה קשור גורדן ובריינט? טיפש אוהד כדורסל מסכנון, כל כדורגלן יותר אתלט מכל כדורסלן שתראה בעולם יטיפש
השב   •  114
אדום בדם12/08/2012 10:22
סתם חנון דוחף את הכדורסל המשעמם שלו לכל מקום פלפס בולט ופלה ובעוד 10 שנים גם מסי יהיה ברשימת הספורטאים הכי גדולים בהיסטוריה
השב   •  35
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP