יום שבת, 15.02.2025 שעה 19:39
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בני גלובינסקי

זה הזמן של רונאלדו

דעה: הנער המחוצ'קן שהגיע למנצ'סטר יונייטד לפני 9 שנים הפך למפלצת שערים ותארים. אם פורטוגל תזכה ביורו יוכח סופית: CR7 טוב יותר ממסי

הוויכוח על השאלה 'מי השחקן הטוב בעולם?' עקר וטיפשי. הכל עניין של טעם. יש כאלה שאוהבים יותר את סגנון משחקו הבלתי ניתן לעצירה של ליונל מסי, יש כאלה שמעדיפים את המכונה הביונית כריסטיאנו רונאלדו ויש כאלה שיגידו שבכלל חאלד חלאילה הוא השחקן הטוב בגלובוס, זכותם.

למרות כל ההקדמה המתחסדת הזאת, הטורנירים שמגיעים  בכל שנתיים, יורו או מונדיאל, מגדירים קריירה של כל שחקן-על. פלה לקח שני מונדיאלים ונחשב לאחד הגדולים בכל הזמנים, דייגו מראדונה זכה באחד ונמנה בין ענקי המשחק ויוהאן קרויף שלא הצליח לעשות זאת נמצא בדרגה אחת מתחתם.

בדור הנוכחי יש שניים שבולטים מעל כולם: רונאלדו ומסי, מסי ורונאלדו. זה לא חדש. ככל שחולף הזמן, עושה רושם כי מה שיבדיל ביניהם זה הצלחה או כישלון בזירה הבינלאומית.

מסי ורונאלדו (רויטרס)
מסי ורונאלדו. בלתי ניתנים להפרדה? (רויטרס)
 

מסי פרץ לתודעה אי שם ב-2004, זומן למונדיאל 2006, הבקיע שם אך לא היה שחקן הרכב. במקביל, רונאלדו הפסיד עם פורטוגל בגמר 2004 וכבש גם הוא במונדיאל 2006. פורטוגל וארגנטינה לא הגיעו רחוק בגרמניה וגם ב-2010 בדרום אפריקה שני הסופרסטארים לא הבריקו.

רונאלדו הגיע בתור ילד עם חצ'קונים למנצ'סטר יונייטד ב-2003 כמחליפו של דייויד בקהאם והפך למכונת שערים ותארים. מסי הגיע ל'לה מסיה' כילד נמוך קומה ולפני גיל 25 הפך למלך השערים של בארסה בכל הזמנים.

עושה רושם שמה שיפריד בין השניים בראייה היסטורית זה תואר בינלאומי חשוב, כמו יורו, מונדיאל או אפילו קופה אמריקה. אם CR7 יפציץ מול ספרד, יבקיע בגמר וייקח את יורו 2012, הוא ייזכר כגדול יותר, אלא אם כן מסי יילך עד הסוף בברזיל 2014 או ברוסיה 2018.

הכתוב הינו טור דעה

מה דעתכם בעניין? ספרו לנו בפייסבוק

לכתבה זו התפרסמו 215 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 215 תגובות ב-120 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
120
ארסנל זה בלוף28/06/12, 13:16
השב   •  01
119
שלום28/06/12, 12:03
ח ח ח ח ח ח ח העיקר לסדר פוני או כרבולת איך שתירצו . . .
השב   •  21
118
מיכלס28/06/12, 03:55
תפסיקו לחיות בסרט שנבחרת ארגנטינה כל כך מושלמת! כולם אומרים שיש לה את מסי, אגוארו, טבס, דייגו מיליטו, היגואין, אלחנדרו לופז ולבאצי אלה 6 ומסי חלוצים,אי אפשר לשחק עם 6 חלוצים בהרכב! במונדיאל ובקופה ארגנטינה שיחקה עם חלוץ אחד ליד מסי כל שאר השחקנים של ארגנטינה חוץ ממסצ''ארנו פשוט פח!! אז תפסיקו לחיות בסרט שיש למסי נבחרת קטלנית!
השב   •  11
117
messi28/06/12, 00:40
כן אבל הוא לקח כלום ובחיים לא ייקח הוא למגיע לנעליים של מסי ותפסיקו עם זה כבר
השב   •  11
116
ו.ח28/06/12, 00:38
השב   •  01
115
תותחן ירוק מהכרמל28/06/12, 00:35
מסי בארגנטינה
2004 - גמר היורו
2006 - חצי גמר מונדיאל
2008 - רבע גמר יורו
2010 - שמינית גמר מונדיאל
2012 - חצי גמר יורו
השב   •  05
זהר28/06/12, 08:40
קודם נתחיל בזה שמסי צעיר בשנתיים וחצי
2005-זכייה במונדיאל עד גיל 20 כולל מלכות שערים
2005-מדליה אולימפית
2006-רבע גמר מונדיאל
2007-גמר קופה אמריקה
2010-רבע גמר מונדיאל
2011-רבע גמר קופה אמריקה.
שורה תחתונה למסי יש שני תארים לרונאלדו נאדה גורניש..
השב   •  21
רונאלדיניו28/06/12, 12:02
איזה מדליית זהב יש לדוגמנית מפורטוגל ? 0 .
מסי יש לו מדליית זהב בבייג''ין 2008, גמר הקופה אמריקה ב2007 מונדיאל 2010 עם 3 בישולים ורבע גמר ,ומה עשה רונאלדו? גול ב7-0 על קוריאה המסכנה ועף בשמינית גמר,זה שחקן ש"סוחב" נבחרת? במשחק נגד דנמרק היה מול שוער והחטיא משני מצבים ווארלה ניצח את המשחק !
חוץ מזה לרונאלדו יש 35 גולים מ93 משחקים למסי 26 מ70 משחקים קשה לנחש מי יותר טוב בממוצע נכון?
תכניס לעצמך לראש דבר 1 מסי הצליח בקריירה פי 3 מרונאלדו כשהוא צעיר ממנו בשנתיים וחצי-3 אלופות 3כדורי זהב ואם לא טרי שמחמיץ את פנדל המכריע אי שם ב2007-8 גם אלופות 1 אין לרונאלדו אז לזה קוראים שחקן אוברייטד קשקשן! ! !
השב   •  31
114
החתול במגפיים28/06/12, 00:35
עכשיו אחרי שהוא הפסיד זה הוכחה לכך שמסי הוא הגדול מכולם?
ושיהיה ברור הסיבה שהאפס לא בעט זה בגלל שהוא גם ככה היה מחטיא. כמו בגמר האלופות מול צ''לסי וכמו בחצי גמר נגד באיירן, רונאלדו לא מגיע למשחקים גדולים ובגלל העובדה הזאת הוא בחיים לא יהיה שחקן גדול אלא רק פוזאיסט מסכן.
השב   •  11
113
דדי28/06/12, 00:34
השב   •  01
112
לני28/06/12, 00:31
אני אוהד את ריאל וחושב שרונלדו גדול אבל אם להיות כנים זה באמת בדיחה עצובה להשוות אותו לפרעוש מרוסריו כל פעם שאני רואה את מסי רק נוגע בכדור אני משפשף את העיניים טוב טוב כדי לראות אם זה אמיתי לא היה ולא יהיה לעולם בן אנוש שיתקרב או ידגדג את היכולות של מסי .אסור לך לכתוב טור.
השב   •  41
111
דוד28/06/12, 00:29
הבנתי,אם 2 הפורטוגלים שהחטיאו היו מבקיעים את הפנדלים אז רונלדו יותר טוב ממסי,אבל הם החטיאו אז רונלדו פחות טוב ממסי, אין ספק תובנה מרשימה, אפשר שגם לי ישלמו על הגיגיי?
השב   •  21
110
רונאל27/06/12, 23:19
תגידו אוהדי רונאלדו,לא נמאס לכם להודות באמת?!
מסי ניצח יותר משחקים מרונאלדו ביריבות שלהם!
אז שקט!
מסי בדם!
השב   •  31
109
barca for ever27/06/12, 22:55
כל שחקן כדורגל מהטובים ששיחקו את המשחק מודה שעוד לא ראה שחקן טוב יותר מליאו מסי ולמען האמת מסי לא צריך שיעריכו את היכולת שלו כי היכולת שהוא מציג בכל משחק והשליטה המוחלטת שלו בכדורגל העולמי מדברת בעד עצמה הילד פשוט פנומן בקנה מידה מפחיד כל מה שתגידו יתגמד לעומת היכולת שלו פלסטיישין פנומן יצור לא אנושי פאביו קאפלו הגדול שאימן אגדות כדורגל ומבין לא קטן אמר על מסי בגיל 18 במשחק ידידות בקאמפנו הילד עושה תנועות והטעיות בגופו שמנוגדות לחוקי הפיזיקה נמאס כבר לדבר על כל נושא ההשוואה כי זה פשוט שטותי ביותר נוכח מה שמסי עושה בכדור THE BEST FOR ALL YIME
השב   •  13
108
מבין27/06/12, 22:45
רונאלדו רחוק שנות אור ממסי!
השב   •  11
107
צפוני27/06/12, 22:34
השב   •  01
106
דרוגבה27/06/12, 21:33
שמסי יותר טוב
השב   •  42
105
טל27/06/12, 20:56
מסי נמצא בארגנטינה שהיא נבחרת הרבה יותר טובה ועם שחקנים יותר טובים מאשר פורטוגל ולכן גם אם מסי יקח איתם תואר ורונאלדו לא יקח זה לא מה שיקבע מי יותר טוב
השב   •  31
104
יענקלה שחר27/06/12, 20:49
חאלד חלאילה הוא ללא ספק השחקן הטוב בגלובוס
השב   •  00
103
אהוד27/06/12, 20:03
לא יודע מה איתך, אבל נראה לי שזה להגיע די רחוק בגרמניה.
השב   •  20
102
איתמר27/06/12, 18:51
רונאלדו הולך לראות את אניסטה בוסקטס צאבי וסילבה מניעים כדור כמו באימון, והוא והחברים שלו יתחננו לקבל הזדמנות אחת לשער. בלי קשר לזה: שחקן טוב לא נמדד רק לפי ארון הגביעים שלו, כי אז היינו אומרים שפדרו שחקן יותר טוב מרונאלדו, לא? מה שחשוב זה מה שאתה מראה על המגרש. אם רונאלדו היום יצליח לשחק טוב נגד ספרד האימתנית, אז יהיה אפשר להשוות אותו למסי. עד עכשיו חוץ ממתפרצות וגולים שנוצרו ע"י מסירות אומן של קשרי פורטוגל, הוא לא עשה יותר מדי.
השב   •  43
101
שובי דובי27/06/12, 18:40
השב   •  71
100
אוהד רונאלדו27/06/12, 18:32
אין מה לעשות..
כבר כמה שנים יש שחקן אחד ששולט בעולם.. שחקן שהמציא את הכדורגל מחדש. שחקן שמשווים אותו בלי סוף לגדולים מכולם והוא כבר עבר אותם. ליאונל מסי.
זה נכון מה שכולם אומרים, את רונאלדו משווים למסי.
אבל עדיין אני אוהד את רונאלדו כי אני מדרידאי.
השב   •  61
99
גיא27/06/12, 18:28
מסי הוא משפיע על המשחק הרבה יותר רונאלדו הכי אוברייטד שקיים בעולם ואפילו בתארים שלו הוא תלוי בשחקנים אחרים ויש הרבה דוגמאות כאלה
1)חצי גמר אלופות 2007-8 החטיא פנדל ובכל זאת עלה
2)נכון שכבש שער ב1-1 אבל החטיא את הפנדל בפנדלים ואם לא טרי שמחמיץ את הפנדל ואנלקה גם לרונאלדו לא היה אלופות 1 ולמסי יש 3! ! !
3)חצי גמר נגד באיירן ב2012 מי החטיא את הפנדל אם לא רונאלדו? וגם קאקא אחרי זה.
4)אם לא וארלה בדקה 87 רונאלדו ממזמן לא ביורו בכלל ובמשחק עצמו היה מול שוער לגמרי לבד פעמיים ובעט לא למסגרת בכלל ! !
5)בהשוואות לתארים למסי ומה שמסי עשה בקריירה בשנתיים פלוס יותר צעיר מרונאלדו רונאלדו אוכל אבק. . . 3 ליגת אלופות, 5 פעמים אלוף ספרד,3 כדורי זהב רצופים מה שרק פלאטיני הצליח לעשות והרביעי של מסי בדרך !
בנבחרת מסי עשה לא פחות מרונאלדו כשההישגים הכי גדולים שלו היו חצי גמר 2006 במונדיאל וגמר יורו זהו ! !
למסי יש מדליית זהב באולימפיאדת אתונה 2008 ורונאלדו לא עבר את הבתים אפילו ! ואין לו מדלית זהב 1 עם פורטוגל.
למסי יש גמר קופה אמריקה כשהוא פחות מגיל 20 ב2007.
במונדיאל האחרון למסי 3 בישולים ורבע גמר שזה בהרבה יותר עדיף מגול בזמן פציעות נגד קוריאה המסכנה ב7-0 ושמינית גמר.
אין מקום להשוואה בכלל.
מסי לא סופר אותו. . .
השב   •  92
גיא27/06/12, 18:59
השב   •  00
98
yobo27/06/12, 17:48
איך אפשר בכלל להשוות?
איפה אתה משווה בכלל?
רואים שלא למדת או לפחות לא ממש היית מצטיין באוניברסיטה. כי חוק מספר אחד של מחקר השוואתי הוא המדגם!
היורו הוא טורניר של כדורגל בינוני ומטה
יוון יותר מלהיבה מאנגליה וזה אומר הכל.
אז רונלדו מצטיין בטורניר שהוא ברמה די נמוכה עם כדורגל משעמם מוות!
אין מה לעשות: בלי ארגנטנאים וברזילאים הכדורגל באירופה לא משהו- כמו אנגלי בלי זרים זה תת-רמה. לא רק שמסי כמה דרגות מעל רונלדו אלא שיש עוד כמה כדורגלנים ביניהם.
השב   •  103
תומר27/06/12, 17:57
פשוט ככה, חד וחלק .
השב   •  20
97
הפועל עוכרי ישראל27/06/12, 17:42
השב   •  20
96
מסי27/06/12, 17:38
מסי ישאר מספר אחד בזכות גאונות כדורגל אדירה טכניקה סחרור הגנות לעבור שחקנים כאילו הם רוח והוא עושה מהם צחוק זה בכלל אין לרונלדו כי מוח זה לא הצד החזק שלו בלשון המעטה וכל השאר הוא לא מדגדג את מסי
השב   •  20
95
תומר27/06/12, 17:34
אין לי כוח אפילו להתחיל להסביר לך למה רונאלדו בחיים לא יהיה טוב יותר ממסי, ואני מאמין שהרוב פה יסכימו איתי גם .

אני בניגוד לכולם, לא מושפע מיכולתו של רונאלדו ביורו, ואל תשכח גם שממש היום דרכו ביורו כנראה תסתיים.
השב   •  60
94
אמיר27/06/12, 17:33
דיי כבר להגיד שרונאלדו זה נבחרת פורטוגלל דיי מתי תבינו שהגנת ריאל שזאת ההגנה החזקה בעולם זאת פורטוגל..פפה קראבילליו וקונטראוו אז מה רונאלדו עושה גם הגנה די עם זה כבר יש לה תהגנה הכי חזקה היום באירופה אם לא בעולם יש להם את נאני ופושיטגה ומייראלש..רונאלדו אפילו לא חצי מהקבוצה רונאלדו בחיים לא יהיה טוב ממסי כי בלי שום קשר למשחק שהוא נותן כבנאדם וכמקצוען הוא לא יגיע לקרסוליים של מסי
השב   •  30
93
רונן27/06/12, 17:29
אתם פאקינג זכיתם לראות את השחקן המדהים ביותר בכדורגל אי-פעם. לליאו מסי יש חושים של זבוב, מה שאנחנו רואים מהר הוא רואה לאט, דברים שפשוט אי אפשר להסביר, השליטה, המהירות, הלמצוא את החורים האלה בהגנה ולהיכנס בהם במהירויות פשוט מדהימות, ותוך כדי להישאר עם הכדור בתוך הברדק! אני לא אוהד בארסה ולא אוהד מסי, אבל אני באמת לא מבין איך אפשר להשוות את רונאלדו למסי. רונאלדו באמת שחקן מעולה, אדיר, פנומנאלי- אבל למען השם .מסי פשוט עילוי לא מוסבר.אתם צופים בנס מטורף ועדיין מסרבים להאמין.
השב   •  121
סבי27/06/12, 19:59
אני באמת לא מבין את יכולת השיפוט של האנשים הללו. עולם אחר אין מה להשוות תכלס זה נס וזכינו לראות את ליאו.
השב   •  50
92
מלך27/06/12, 16:52
1 זה שפורטוגל לא תזכה ביורו ו2 זה שרונאלדו בחיים לא יחשב יותר טוב ממסי
, גם אם הוא יביא תארים לנבחרת ומסי לא זה לא הופך אותו ליותר טוב מסי עדיין יותר טכני מרונאלדו ומביא יותר מספרים זה כמו שאם גרמניה תזכה אז אני אקבע שגומז הוא הטוב בעולם.. זה לא עובד ככה
השב   •  62
91
יוני27/06/12, 16:16
ששואלים אנשים ששונאים את רונאלדו למה הם שונאים אותו הם לא יגידו לך תשובה של כדורגל. הם יגידו הוא שחצן הוא מגעיל וכו''..
כל מי ששונא אותו רק מתעצבן שהוא תמיד שתודעה ותמיד שם! ובגלל זה הוא הכי טוב בעולם לא משנה מה תמיד הוא מופיע ולא מפסיקים לדבר עליו
השב   •  18
90
הכריש27/06/12, 16:09
זה מאוד קל להיות ליד צאבי ואינייסטה שנותנים למסי כדורים קלים לגול,הוכח לא פעם ולא פעמיים שמסי בלעדיהם בארגנטינה שווה לאפס!!רונאלדו בנזמה והיגוואין הם ההתקפה הכי טובה בעולם מעל 110 שערים יש להם השנה ביחד.רונאלדו מסתדר טוב מאוד בלעדיהם בפורטוגל..תפסיקו עם ההשוואה הזאת,ושרונאלדו שחצן וכו'' התקשורת עשתה אותו כזה והתקשורת עשתה את מסי כבחור טוב ומפרגן,בולשיט תתחילו להתעסק בכדורגל:רונאלדו מבקיע יותר ממסי!! רונאלדו הוביל את פורטוגל לגמר יורו,חצי גמר מונדיאל,רבע גמר יורו,שמינית גמר מונדיאל וחצי גמר יורו(וזה יכול להיות גם גמר) מסי לא הוביל את ארגנטינה לכלום!!
השב   •  210
yobo27/06/12, 17:51
SO WHAT?
ארגנטינה עם מסי זכו במדליית זהב באלימפיאדה האחרונה.
שמעת על ה3 שמסי הכניס לברזיל לאחרונה
טיפשים יכולים לדבר בלי להתייחס לעובדות
אתה אחד מהם
השב   •  10
הכריש27/06/12, 18:10
מסי מבקיע במשחקי ידידות שלא מביאים תועלת,רונאלדו עולה למגרש במשחקים האמיתיים!!
השב   •  02
רועי27/06/12, 18:46
ל3 אלופות 3 גביעי זהב ו3 שערים מול ברזיל אז אולי תתחיל להשוות בינתיים חביבי אין לך מושג מה רשמת כי גם בנתונים בנבחרת וגם בקבוצות שלהם מסי לא סופר אותו ועובדה שהצליח פי 3 מרונאלדו בקריירה כשהוא צעיר ממנו בשנתיים וחצי ! ! !
השב   •  40
סבי27/06/12, 20:02
את אומר צ''אבי ואינייסטה. ומהעבר השני אוזיל די מריה צ''אבי אלונסו קאקא היגוואין ובנזמה עגלות. סבבה תגובה של עיוור חח איך הגבתי לך?!
השב   •  20
שי הראל27/06/12, 20:25
לכולם ת''מוח למסי 8 שערים ו3 בישולים ב4 משחקים אחרונים כולל שלישייה על ברזיל אלופת העולם 5 פעמים וזה ממש לא משחק ידידות מה שהיה שם עם 2 אדומים,וגם אם תגיד הרכב שני אז גם להרכב שני זה קשה לכבוש שלושער נגד ברזיל מה שלא קרה בשום משחק בהיסטוריה ! לא ידידות ולא רישמי זה 1.
2)בקופה אמריקה האחרון מסי כבש בפנדלים שהיו נגד אורוגוואי וטבס החטיא את הפנדל זה פשוט חוסר מזל ולא קשור למסי אלא אם כן תירצה שהוא יהיה גם שוער ויעצור פנדלים פ ח ח.
3)ההישגים של רונאלדו הן בדיוק 2 שורות
3 אליפויות באנגליה 1 בספורטינג שהוא בקושי היה מעורב שם עם מאזן של 3 שערים
ו1 בריאל ו1 ליגת האלופות.
בנבחרת יש לשניהם אותם הישגים חוץ מחצי גמר מונדיאל ב2006 כשמסי עוד לא שיחק אלא דקות מועטות בהופעת בכורה בנבחרת.
למסי יש לפחות 10 שורות בתארים.
מלך השערים 4 פעמים רצוף ,לא היה שחקן בהיסטוריה כזה.
מלך השערים בכל הזמנים של הליגה הספרדית עם 50 שוב מה שלא קרה מעולם.
3 כדורי זהב רצופים מה שרק פלאטיני הצליח להשיג בהיסטוריה.
שלושער מול ברזיל שוב אף שחקן בהיסטוריה לא עשה את זה .
מלך השערים של אירופה עם 73 שערים בעונה אחת שיא אירופי חדש. . .
מלך הבישולים של אירופה בעונה הנוכחית.
4)רציתם נבחרת? בבקשה איזה מדלית זהב יש לרונאלדו בפורטוגל מישהו יכול להגיד לי? למסי יש 1 באולימפיאדת בייג''ין 2008 שזה כידוע אירוע הספורט הגדול בעולם !.
26 גולים מ70 משחקים בנחרת לרונאלדו 35 מ92 משחקים הממוצע הרבה יותר טוב למסי.
אין לך מושג קלוש בכדורגל ילדון. . .
השב   •  50
הכריש27/06/12, 20:44
אולי הממוצע של מסי יותר טוב משל רונאלדו אבל אמרתי כבר רוב השערים שלו במשחקי ידידות,מה הטעם?! רונאלדו את רוב השערים שלו במשחקים קובעים,במסגרת טורניר,רונאלדו יותר טוב ממסי,יש לו הרבה יותר שערים ממנו,הוא יותר מוכשר,מסי הצליח במועדון אחד שהוא תקוע בתחת של השחקנים מאז שהוא התחיל לשחק בברצלונה הבוגרים,רונאלדו הוכיח את עצמו בשני הליגות הטובות בעולם באנגליה ובספרד אז תתחילו להבין בכדורגל
השב   •  03
המגן28/06/12, 03:39
השב   •  00
המגן28/06/12, 03:40
למסי יש העונה 73 שערים בכל המסגרות(רק בברצלונה)צ''אבי ואינייסטה ביחד בישלו לו רק 9 שערים, מה תגיד על זה?
השב   •  00
89
סופו27/06/12, 16:03
צריך לשאול את פלה, רונאלדיניו, מראדונה, רונאלדו( הברזילאי), את ריבלדו ואת כל הכוכבים הגדולים שעדיין איתנו במי הם בוחרים, מסי או רונאלדו כי בואו נודה באמת, מאחורי כל מחשב של מישהו שהגיב פה יושב אדם שהדבר היחיד שעל פיו הוא מודד את מסי ואת רונאלדו זה לפי קבוצה שהוא אוהד או לפי זה שהוא ראה משחקים שלהם בערוץ הספורט. גם הפרשנים הכי וותיקים, מנוסים וגדולים לא יכולים לקבוע כי הם לא היו שם, הם לא היו במעמד, בהרגשה, של להיות השחקן הטוב בעולם לעומת כל הכוכבים הבאמת גדולים שחיו את הרגע, שהחזיקו את היכולת כדורגל האלוהית והפנומנלית הזו בתוכם ורק הם יכולים לזהות את אותה היכולת שהייתה קיימת אצלם בשחקן אחר, בין אם זה מסי או רונאלדו. כי בסופו של יום גם אם ראית כל משחק של ריאל ברצלונה ארגנטינה או פורטוגל זה לא ישנה כי בתכלס מי יספור אותך? אתה לא היית שם, אתה לא התנסית וגם לא הגעת לכאלו יכולות, וזה גם הסיבה שאין אדם בעולם חוץ מאלו הכוכבים שיכולים למדוד ולבקר את מסי ורונאלדו, גם לא השדרנים הטובים בעולם אז בחייאת ראבק מי מכיר אותכם את השם שלכם לא יודעים יותר מ- 100 איש מקסימום אז סתמו ת''פה ותראו כדורגל כמו אנשים נורמאלים ותפסיקו לבלבל ת''ביצים מי יותר טוב.
השב   •  10
88
ניר כהן27/06/12, 15:19
השב   •  20
87
אחד שיודע.27/06/12, 14:39
אני לא יודע מה הקשר בין הדברים? אולי תגיד שאם פורטוגל תיקח את היורו אז מחיר הקוטג'' חייב לרדת? או שאולי אם פורטוגל תיקח את היורו חולצות אדומות בהכרח יותר יפות מחולצות תכלת?!
באמת שעצוב לי עליך..
השב   •  41
שיקו27/06/12, 15:09
אם פורטוגל תיקח את היורו חומוס אחלה יותר טוב מחומוס צבר!
השב   •  00
86
ילד27/06/12, 14:32
איך אפשר להשוות ביניהם אני לא מבין . הוא מספר 2 בעולם זה כן . אבל לא היה כמו מסי בכל ההיסטוריה .. איך אפשר לחשוב ככה בכלל
השב   •  53
85
מישהו27/06/12, 14:09
השב   •  21
84
BARCA FOR EVER27/06/12, 13:52
מסי זה השחקן הטוב ביותר ששיחק את המישחק איי פעם ללא שום קשר לרונלדו רונלדו שחקן גדול ועל זה אין ויכוח אבל מסי הוא פשוט שחקן שלא מהעולם הזה בקטגוריה של הגדול מכולם הילד בן 25 רק לפני יומיים וכבר שבר את כל השיאים האפשריים הן מבחינה אישית והן מבחינת שלל התארים שהוא מוסיף לארון התארים העצום שלו אין מה להשוות בין בן אדם ליצור שפשוט מדהים את העולם מיון ליום בביצועיו הבלתי נתפסים
השב   •  52
83
BARCA FOR EVER27/06/12, 13:44
הצחקתם אותי זב כמו להגיד שלברון טוב יותר ממיקל גורדן זה עולם וזה עולם מסי השחקן הטוב בכל הזמנים ללא צל של ספק ווהעובדות מדברות בעד עצמן 95 אחוז מאנשי הכדורגל והמקצוע יודעים ואישרו כי מסי הטוב שראו אי פעם אפילו שהם לא אוהדי בארסה או נבחרת ארגנטינה ההשוואה נעשית אך ורק לצורך עשיית עניין באתרי ספורט מסי מוגדר כפלא השמיני של כדור הארץ וזה פשוט מדהים
השב   •  21
82
ב27/06/12, 13:27
השב   •  169
אייל27/06/12, 15:38
רונאלדו מס'' 1 !
השב   •  28
81
גילי27/06/12, 13:16
פספסת את המקצוע ידידי.בעולם מתוקן והגיוני ומובן אין סבלנות ולא מקום להשוואה מהסוג הזה.אתה פשוט כתב שלוקה בחסר בכל מה שקשור לידיעת המשחק, אתה אפילו קצת מצחיק וגם קצת פוגם ברלוונטיות של האתר הזה.וכן אי אפשר בלי.גם אדיוט
השב   •  40
80
לואיס פיגו27/06/12, 12:49
שמנת של השופטים והתקשורת
השב   •  69
אוהד27/06/12, 13:53
עם כל ההרכב של ריאל למרות עונה בינונית של בארסה הוא לא הצליח בלי סקטולס להגיע לגמר ולהביא גביע.
גם בארסה הפסידו רק לפחות למסי 2 גביעי ליגת אלופות ואחרי 3 עונות שיא של הקבוצה אפשר להיות בלי תואר משמעותי.
השב   •  00
79
משה דבח27/06/12, 12:13
פורטוגל הגיעו עד חצי הגמר במונדיאל 2006.. זה הישג נאה ויפה מאוד.. אל תאמר שלא הגיעה רחוק
השב   •  11
78
יניב27/06/12, 12:03
אם ארגנטינה תזכה בתואר כלשהו זה בזכות אגגוארו טבס פסטורה לבצי היגוואין די מריה ליסנדרו לופז קמביאסו מסצ''רנו וכן גם מסי
אבל אם פורטוגל תזכה זה בזכות רונאלדו עם עזרה של נאני
השב   •  65
אילן27/06/12, 12:18
השב   •  12
מישהו27/06/12, 13:24
השב   •  00
77
ראובן בן ה40 היום27/06/12, 12:02
רונאלדו שחקן ווינר מה שאין למסי .
ראיתי את זה אצל פלה מארדונה זידאן ורונאלדו הברזילאי .
השב   •  02
76
אביחי27/06/12, 12:00
ראינו השנה מה רונאלדו עשה , פירק אותנו , שנה הבאה הולכת להיות ירידה שלו ..
השב   •  00
75
FCB27/06/12, 11:29
כל הטור שכתבת בין כה וכה חסר משמעות , כי רונאלדו לא יהיה יותר טוב ממסי גם עוד מאתיים שנה.

תבינו , כשמסי רואה שבארסה בצרות הוא לוקח את הכדור מהחצי עובר ארבעה שחקנים ומעלה אותה לגמר ליגת האלופות ,

כשרונאלדו רואה את הקבוצה בצרות הוא עושה פאדלאדה ובועט מחצי מגרש ומתבאס שזה לא נכנס לו או שהוא בוכה על שופטים בסוף המשחק , והכי חשוב הוא משנה תסרוקת במחצית , כי זאת מהות הכדורגל , התסרוקת.

ובכלל , ספרד תאנוס את פורטוגל אז הטור שלך שווה אפס.

אם אני אתר וואן , אני מוחק את הטור הזה לאלתר.
השב   •  73
74
בני27/06/12, 11:13
אתה פשוט בדיחה עצובה אסור לך לכתוב באמת אתה צריך ללכת לשוק אולי שם יקשיבו לך אסור בתכלית האיסור לתת לך לכתוב את מי ורטוגל נצחה בששיניים את דנמרק את צכיה שנצחה את ישראל דקה 94 ונכשלה מול גרמניה מה רונלדו עשה?נדה מסי זה באמת פנומן וחייזר שלא ניתן להשוותו לשום בן אנוש גם אם רונלדו יבקיע כל משחק 4 שערים היה מת להגיע לקצה הציפורן של מסי מסי זה אגדה חיה פשוט אדיר שחקן שזה באמת חוייה לעיניים אתה לא מבין בכדורגל ממליץ בחום שתפרוש אתה בדיחה.
השב   •  60
73
מייק27/06/12, 11:13
ברצלונה עם מסי כשחקן מוביל לקחה בשנים האחרונות פעמיים את גביע ארופה,3 אליפויות בספרד,שני גביע המלך,ועוד ועוד יחד 14 תארים מיתוך17 אפשריים,מסי בשנים האלו ניבחר3 פעמים לשחקן הטוב בעולם,הפך למבקיע הגדול בכול הזמנים של הקבוצה הטובה בעולם,היבקיע 50 שערי ליגה,נתן חמישיה מול לברקוזן,ללא ספק שכחתי עוד פרטים לא פחות נחשבים,אז אך רונלדו טוב יותר מימסי?
השב   •  72
מייק27/06/12, 12:48
רק בן 25,השנים הבאות יהיו לא פחות טובות או יותר טובות מיכוון שמסי עיקבי ונחוש,עד היום הוא השיג יותר מי רונלדו ובגדול,לא ניראה לי שרונלדו ישיג מה שמסי השיג עד היום,בשנים שנישארו לו לשחק.
השב   •  30
72
אלון27/06/12, 11:06
אתה באמת רציני או שאתה צוחק כשאתה כותב את זה אם אתה רציני אתה צריך אישפוז .לא פלא לא מרדונה ולא שום שחקן אחר בודאי לא רונלדו לא יכולים לצחצח למסי הפנטסטי את הנעליים לך תישן על הבטן אם אתה כתב ספורט אני אסטרונאוט זה גובל בשערוריה מה שאתה כותב אתה באמת לא מבין בספורט.
השב   •  34
עומר27/06/12, 12:06
השב   •  00
71
דוד27/06/12, 11:01
אני רואה שנים רבות כדורגל רונלדו שחקן טוב באמת אבל מסי זו חוויה שמעולם לא חוויתי כשהו נוגע בכדור זו חגיגה מסי לא שייך בכלל לבני האדם ולכדור הזה מסי הוא על אנושי חושב 5/6 מהלכים קדימה כניראה שאתה באמת לא יודע מי זה מסי שאתה כותב את השטויות שלך אתה פשוט בושה תפנים לא היה ולא יהיה עוד שחקן כמו מסי נקודה.
השב   •  40
70
יוני27/06/12, 10:56
מה אתה מבין בכלל אתה לא מתבייש להשוות בין הפרעוש הפנומן מרוסריו האיש והאגדה לעוד שחקן טוב רונלדו אם אני מנהל האתר אני פעיף אותך לצמיתות כי אין לך מושג בכדורגל באמת מה שמסי עושה במטר על מטר לא היה ולא יהיה בהסטוריה של המשחק שלא לדבר על הצניעות האופיינית מול השחצנות המחליאה של רונלדו אתה כתב בושה וחרפה פשוט גועל נפש מי שאישר לך טור.
השב   •  20
69
גבי27/06/12, 10:40
אז יוכח סופית שכדור הארץ מרובע. זו בערך אנלוגיה דומה להגיגים שהעלית פה. אולי באמת יהיו כאלה שיחשבו שחלאילה הוא השחקן הטוב בעולם, או אפילו ברק בדש. האנשים כאלה נקראים "טמבלים". ומי שחושב שכריסטיאנו רונאלדו שחקן טוב יותר ממסי הוא טמבל באותה מידה כמעט. ואני בכלל לא רוצה להוריד מרמתו של כריסטיאנו שהוא שחקן אדיר וענק. אבל מסי פשוט בספירה אחרת ממה שראיתי בחיים שלי. לא משנה כמה אליפויות עולם וכמה יורו וכמה תארים יקח רונאלדו. כשאני רואה את מסי משחק - מנצח או מפסיד זה לא משנה בכלל - אני רואה את הדבר הכי יפה שראיתי בחיים בכדורגל. שורה תחתונה סוף פסוק.
השב   •  50
es27/06/12, 11:55
בכדורגל בחו"ל אתה כן מבין.(-:
השב   •  00
אוהד את האמת27/06/12, 12:55
ולא רואה את האמת האמיתית שרונאלדו יותר טוב ממסי
השב   •  03
שלום27/06/12, 18:51
כשהדוגמנית שחושפת שרירים תגיע ל3 אלופות רק דבר איתי . .
אין לך מושג אתה ילד שהולך עם אמת עקומה שלא תיצא גיבן רק. . .
השב   •  10
68
משה ווינר27/06/12, 10:31
לך תשטוף את המשקפיים טובטוב עם ליזול ולך תעשה חמוצים אין לך על מושג מי זה הפנומן הגדול ביותר בכל הזמנים לא היה ולא יהיה כמו מסי תודה לאל שיש לנו את הזעות לראות שחקן ותופעה כמו הפרעוש החייזר זה פשוט בושה וחרפה שנותנים לך במה בכלל.
השב   •  20
67
רן27/06/12, 10:30
השב   •  10
66
דני27/06/12, 10:25
בושה וחרפה שנותנים לך לכתוב כתבה אין לך שמץ של מושג בכדורגל אין בכלל השוואה בין מסי לרונלדומסי הגדול ביקום לא היה ולא יהיה שחקן כמו מסי תפנים את זה טוב טוב.
השב   •  10
65
איציק מזרחי27/06/12, 09:50
גם עם פורטוגל ינצחו היום 0 6 את ספרד חס וחלילה ואת גרמניה 0 8
רונלדו לעולם לא יהיה יותר טוב ממסי,קח את זמנך וצפה בקטעי ווידאו של מסי במשך יום שלם ואז תכתוב טור שונה.
השב   •  30
64
סופיאן אבו זיידה27/06/12, 09:38
אני לא יודע בן כמה אתה ,נראה לי שעדיין לא הפנמת את העובדה שבאמת רונלדו שחקן מעולה אבל עדיין לא הגיע לרמתו של רונלדו האורגינל,ממש לא.

לגבי מסי אני מסכים עם כל אוהדי הכדורגל בעולם ,כלומר מסי הוא לא בדיוק כדורגלן,מסי זה פנומן הנמצא בדרגה אחרת בכדורגל מכל הכדורגלנים מאז הומצא המשחק.

ואני בכלל אוהד היונייטד של גו''רגי'' בסט אם שמעת עליו בכלל.
השב   •  70
63
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]27/06/12, 09:29
אני לא מבין על מה הויכוח..שניהם שחקנים מטורפים , פנומנים , מכונות שערים , יצירתיים , מנהיגים , כל מה שאתם לא רוצים..כל התכונות להיות השחקן הטוב בעולם יש בהם , אני אישית מעדיף את רונאלדו , בגלל הסטייל שלו, האתלטיות , אבל זה לא מוריד את מסי ממנו ..אך זה לא אומר שמסי יותר טוב ממנו , שניהם שחקנים גדולים והגיע הזמן שאנשים יבינו , אפשרי שיהיו שני שחקנים הכי טובים בעולם ולא חייב רק אחד..
השב   •  02
62
החתול במגפיים27/06/12, 08:59
עצם זה שהציפיות שלך מרונאלדו זה לקחת את היורו כדי להיות הגדול מכולם, וממסי אתה דורש לקחת את המונדיאל הראת שמסי יותר גדול.. אתה מצפה ליותר מהגדולים ביותר. ואם מסי ייקח את הקופה אמריקה זה לא ייחשב לו? כי עד עכשיו הקבוצות האירופאיות מלבד גרמניה וספרד לא ממש העיפו לי פה את הראש.. אז יפה שניסית להאדיר את רונאלדו ויצא שהוכחת ממי מצפים יותר ומי הגדול יותר
השב   •  92
ציפור שיר27/06/12, 11:04
מילים מדויקות
השב   •  00
עומר27/06/12, 12:07
השב   •  00
61
es27/06/12, 08:12
מסירה גאונית מול הולנד וניצול נגיחה אחרי שני משחקים אפסיים לא עושים אותך לטוב בעולם ואפילו לא בנבחרת שלך.
מזל שזה טור דעה כי אין קשר בין הכותב לכדורגל.
אם פורטוגל תעלה גם משערים של רונאלדו עדיין מיירלש ונאני יהיו יותר מאחורי ההצלחה רק לא בתקשורת.
רונאלדו שחקן מצוין ומהיר אישיות זבל(יש לו בכלל אישיות?)אבל עצם זה שאנו מגיבים ומשווים למסי זה מעליב את מסי, הרי כולנו יודעים כבר אז למה לבחוש בזה?
תנו לואהדי ריאל הלא ריאלים להגיב ולטעון. אנחנו יודעים שקסיאס אוזיל וצ''אבי אלונסו עשו יותר גם בריאל.
השב   •  61
60
ישי27/06/12, 07:12
את הולנד הלוזרית, דנמרק וצ''כיה?
השב   •  61
?.27/06/12, 09:55
השב   •  00
מישהו27/06/12, 13:23
אנחנו מדברים על אותה הולנד שהגיעה לגמר המונדיאל האחרון והפסידה רק בתום הארכה, נכון?
השב   •  00
אוהד27/06/12, 13:59
הולנד ביורו למרות כל הכוכבים היתה פח.
הפסידה לדנמרק וסיימה ללא שום נקודה וזה אומר הכל.
השב   •  00
59
הלוחש לחמורים27/06/12, 07:10
מי שמשווה ביניהם פשוט לא מבין בכדורגל. לרונלדו יש מהירות ועוצמת בעיטה - אתלט מושלם, למסי יש את כל מה שצריך בכדורגל - שחקן מושלם. לא משנה מה רונלדו יעשה, לעולם לא יגיע לאיכויות של מסי, כי מסי יש רק אחד.
השב   •  40
58
מסתכל במבט חביב על חורבות אוסישקין בתל אביב27/06/12, 06:26
רוב הסיכויים שהיא תפגוש את גרמניה וראינו מה גרמניה עשתה עד עכשיו
השב   •  20
57
עידו מרדכי27/06/12, 04:10
מסי פשוט מפחד מטורניר גדול..
מה קרה ב- 2010 ?
השב   •  16
זהר27/06/12, 07:53
השב   •  20
אוהד את האמת27/06/12, 12:54
ומסי לא עשה כלום מול נבחרת אירופאית גדולה ומסודרת כמו גרמניה וגם לא מול נבחרת לא טובה כמו בוליביה
השב   •  01
56
ארסנל27/06/12, 03:36
לרונאלדו היה עד עכשיו רק מבחן רציני אחד, גרמניה, והוא נכשל בו. הנצחון על דנמרק אולי היה מרשים אבל לרונאלדו לא היה באמת חלק משמעותי בו, לנצח את צ''כיה 1-0 זה ממש לא חוכמה אחרי שאפילו רוסיה נצחו אותם 4-1 ונצחון על הולנד אולי נשמע גדול על הנייר אבל בכושר שהולנד היו בו ביורו הזה כבר יותר קשה לשחק מול דנמרק. רונאלדו עדיין לא הוכיח כלום ביורו הזה ואני בטוח שהוא יעוף מול ספרד, כשהנבחרת שלו באמת תצטרך אותו.. כל הגולים שלו ביורו הזה הגיעו מבישולים גאוניים של שחקנים אחרים טובים ולא ממבצעים אישיים כמו שמסי עושה, נבחרת פורטוגל לא תלוייה ברונלדו כמו שהתקשורת אוהבת לחשוב. בלי נאני, פפה, קונטראו, מיירלש ומאוטינו רונאלדו לא היה עושה הרבה.
השב   •  71
55
מירי.27/06/12, 02:50
השב   •  20
54
צהוב27/06/12, 02:45
רק אם מסי ורונלדו ישחקו באותו טורניר יוכח סופית,לא כאשר מסי עושה קניות בסופר
השב   •  41
53
קוף ירוק27/06/12, 01:30
כל חסידי מסי מתבכיינים שהתקשורת מתחילה לרדת עליו פעם ראשונה בקריירה שלו, בזמן שרונאלדו סובל מזה כבר כמה שנים. הדבר האחרון שנישאר להשוות ביניהם זה נבחרות.בזמן שמסי עם נבחרת מלאת כוכבים קורע רשתות במשחק ידידות מול הרכב שני של ברזיל ועף מהקופה אמריקה עם נבחרות תחת חוץ מ2, רונאלדו סוחב נבחרת בינונית ומטה עם רוב של שחקנים ברמה של מקסימום חאלד חלאילה לשלבים מאוחרים ביורו מול הנבחרות הטובות בעולם.
פה רואים את המנהיגות האמיתית.
השב   •  33
52
אבי27/06/12, 01:11
רונאלדו כבש את הליגה הספרדית והאנגלית בהליכה רוב הגולים שלו מגיעים ממהלכים שלו בניגוד למסי שמקבל פאסים חותכי הגנות מהמהנדסים של ברצלונה, נראה את מסי עושה את מה שהוא עושה בצ''לסי או יונייטד, אין מצב פשוט אין מצב הסגנון שלו מתאים לברצלונה נקודה.. אותו הדבר לגבי הויכוח של פפ גוארדיולה ומוריניו שזה בכלל ויכוח שעיצומו מעליב את מוריניו אשר הוא ב10 דרגות מעל גוארדיולה .
השב   •  79
זהר27/06/12, 08:25
אתה חי ברמה הכי גבוהה! עלק רונאלדו מכין לו את המצבים פח מתי רונאלדו עשה מהלך וכבש חוץ מפנדלים נגיחות ומול שוער אה? כמעט כל גול שני של מסי זה מהלך אישי שלו..ואללה אני מרחם עליך
השב   •  51
מדרידאי27/06/12, 08:45
צודק, גם רונאלדו לא משחק לבד אבל ברצלונה אוחזים משהו כמו 70% בכדור כל משחק זה אומר שיש לו המון ניסיות לבעיטות/דריבלים ובגלל זה הוא גם מבקיע יותר פחות או יותר.
חוץ מזה, לא כל גול שני של מסי זה דריבל, אבל הוא באמת עושה הרבה כאלה
השב   •  01
yobo27/06/12, 18:00
מסי עומד ברחבה ומחכה לפס מצ''אבי או אינייסטה?
תקנה טלוויזיה 60 אינטש כי אתה לא רואה כלום במסך שלך
השב   •  20
51
ערבי27/06/12, 01:09
השב   •  61
אלון27/06/12, 11:44
השב   •  10
50
ציפור שיר27/06/12, 01:08
אני קורא את הטור שלך בזמן שאני מחכה שחברה שלי תגיד שלום להורים שלה.וזה אומר הכל!
השב   •  50
49
איתי27/06/12, 00:50
השב   •  80
48
תותחן27/06/12, 00:38
תכניסו את זה טוב טוב לראש פלה ומראדונה כי הילד ישאיר לכם אבק .. את הקוקסינל מפורטוגל אני לא מכליל הוא בלקסיקון של הדוגמנים .. ורונלדו יש רק בברזיל . אבל בכדורגל יש רק אלוהים אחד וקוראים לו ליונל אנדרס מסי הילד שהפך לאגדה.. שהספר שלו היום הכי נמכר בחנויות הספרים! פשוט אליל הילד מרוסאריו
השב   •  133
47
עטלף כחול שחור27/06/12, 00:29
כריסטיאנו רונאלדו (וכן, זה כריסטיאנו, היה רונאלדו אחד, קצת יותר גדול לפניו.) ומסי
זה בכלל לא להשוואה, זה עניין של טעם. ה"זירה" הבינלאומית לא יכולה לקבוע משום ששניהם לא סוחבים את נבחרותיהם (לפחות כרגע). בדיוק כמו שיש כאלו שיגידו שפלה יותר טוב ממראדונה ולהפך ושכחו שחקנים גדולים אחרים.. (זידאן, רונאלדו, רונאלדיניו, ראקובה, בסט ועוד המון אחרים..). כל הוויכוח על מי יותר טוב ומי פחות זה רק מזון לתקשורת.. לא יותר, זה עניין של טעם.
השב   •  74
46
רונאלדו - שחקן השנה בעולם27/06/12, 00:28
מסיים עם 15 גולים בעונה, ו-10 בישולים.בשיא שלו..

מאוד קל לו בברצלונה לבד בחוד שמסביבו יש שחקנים עם יחס שערים של בלם (היחידי שמבקיע)

מאוד קל בברצלונה שיש לו חופש מוחלט והקב'' שלו שולטת במגרש 70% מהזמן (נגעל מהאיטויות אבל זה עובד)

מאוד קל לו שיש לידו כאלו מוסרים (בסוף העונה 80% מהגולים היו קלים, היה פשע להחטיא דבר כזה ועל זה עשו רוח וצילצולים)

בקיצור מסי שמסי, הוא לא זה שבזכותו ברצלונה של פפ הגיע לאן שהיא הגיעה.

היחס שערים של מסי בנבחרת במשחקים רישמיים. מזכיר את היחס שלו מול מילאן וצ''לסי.למזלו (וגם למזלו של רונאלדו), ההגנות בספרד נאיביות והשיפוט גרוע (שילמדו מה EURO שלא כל שטות זה פנדל)

בקיצור שגם רונאלדו וגם מסי יתקדמו..זה הדור שאנחנו חיים בו. כל אחד רוצה לחשוב שהוא ראה את השחקן הטוב בהיסטוריה
השב   •  1820
ערבי27/06/12, 01:10
השב   •  41
חהחה27/06/12, 11:20
כנס ליוטיוב , תחפש את כל השערים של רונאלדו לעונה הקודמת , 85 אחוז מהשערים הוא עמד כמעט על קו השער ודחק אותם.

אז תתעורר ילד עיוור.
השב   •  30
אוהד את האמת27/06/12, 12:52
תזכרו שמסי יודע רק עם צ''אבי ואינייסטה ושמדובר בשחקנים כמו דימאריה טבז אגוארו והיגוואין הוא פתאום שוכח את עצמו והשלושער שהוא נתן הוא רק מול הנוער של ברזיל וכשהוא שיחק נגד נבחרת או קבוצה אירופאית מסודרת הוא לא עשה כלום צ''לסי וריאל מדריד ורונאלדו גם בפורטוגל גם בריאל ספורטינג ויונייטד הלך לו יפה מאוד אז די כבר עם זה שמסי יותר טוב מרונאלדו כי זה ממש לא נכון ובכל זאת ייתנו לי 200000 דיסלייקים למרות שמה שאמרתי זה נכון
השב   •  23
מישהו27/06/12, 13:20
על מה אתם מגיבים בכלל?! התגובה הזאת רק הבהירה שלמסי יש המון הקלות, כמו עצם העובדה שכל השיטה של בארסה נועדה כדי שמסי יבוא לידי ביטוי בצורה מקסימלית, ושההגנות בספרד חלשות. ומה התגובות שלכם? "כי רונאלדו שלך משחק לבד בריאל", "85 אחוז מהשערים (של רונאלדו) הוא עמד כמעט על קו השער ודחק אותם". מלבד אזכור אחר בתגובה: "שגם רונאלדו וגם מסי יתקדמו.." שאחריו הוא מבהיר שהוא לא (!) חושב שרונאלדו הטוב בהיסטוריה לא היה פה שום מילה עליו!! כלום! ואתם במקום לתת תגובות ענייניות ישר קופצים כמו חמורים ותקופים את רונאלדו?
השב   •  13
אוהד27/06/12, 14:03
אם מסי ישחק במנצ''סטר ועוד בתקופה שגיגס וסקולס עוד היו בכושר וטבז וגם רוני לידו אז זה מה שיעזור לכם להבין שהוא שחקן גדול?
כי לא נראה לי שהם שחקנים אפורים ורונלדו ממש לא הוכיח משהו ללא כוכבים סביבו ומה הוא עשה בספורטינג בכלל?בסה"כ הרשים במשחק אימון.הוא זכה באיזה תואר איתם?
השב   •  11
צהוב27/06/12, 20:19
שמברבר את השכל הרבה וחושב שהוא חכם.
אוהד ריאל בן 12 יקר, אני ממליץ לך לגשת ליוטיוב או לשאול את האחים או ההורים שלך, איך בארסה היתה קצת לפני עידן מסי.
אני אחסוך לך את זה.
היה צ''אבי היה אנייסטה היה פויול וכולם היו, בלי מסי, והקבוצה? נלחמה כמו מטורפת על מקום 3.
אתם (אוהדי הג''ל של רונאלדו) פשוט מסרבים לקבל את העובדה שמסי גדול ממנו, אז מה אתם עושים? מודים שהוא ענק אבל רק בברצלונה. להזכירכם גם רונאלדו לא מככב בנבחרת (בלשון המעטה). גם במונדיאל מה הוא כבש? שער בתוספת זמן נגד קוראה החלשה שפורטוגל ביתרון של 6 שערים. באמת וגם ביורו אז הוא נתן 2 משחקים טובים זה ממש לא מעיד על היכולת שלו בהמשך. וגם במשחק האחרון שהוא כבש בנגיחה הוא כל המשחק היה גרוע מאוד ורק הברקה טובה אחת היתה לו.
אז בינתים רונאלדו חוץ ריאל ומיוניטד גם לא כיכב, מסי שיחק כל הזמן בברצלונה. מספיק כבר עם השטות הזאתי שרק צ''אבי ואנייסטה עושים את בארסה כי זה לא נכון. תודו כבר שמסי גדול יותר.
השב   •  00
מכביסט27/06/12, 20:26
יש הבדל בין המשחק של ברסה לזה של ריאל, המשחק של ברסה קבוצתי
השב   •  00
מכביסט27/06/12, 20:27
השב   •  00
המגן28/06/12, 03:46
מסי עם 73 שערים ו29 בישולים בברצלונה העונה. מתוך 73 שערים שמסי הבקיע צ''אבי ואינייסטה ביחד בישלו לו 9 שערים בלבד. זה מראה כמה הוא צריך את צ''אבי ואינייסטה.
השב   •  00
45
אוהד27/06/12, 00:12
שניהם מנצלים מצב מול השער בצורה הכי טובה.
מה קורה כשלא מוסרים להם?
מסי במשחקים כשהולך קשה מחפש למסור או להבקיע במהלך אישי.
רונלדו כשלא מוסרים לו פשוט בד"כ לא יודע מה לעשות במיוחד במשחקים גדולים.
מסי בנבחרת לפעמים מוסר ואת זה לאוהדי רונלדו לא אכפת כי מבחינתם זה שמוסר צריך גם להבקיע.רונלדו נגד הגנות כמו של ריאל או מילאן במשחק בו פאטו כבש(בישול למסי) והם ברחו לבונקר או נגד צ''לסי(בישול של מסי) לא היה מוצא דרך להשפיע אם לא מוסרים לו מול השער(ככה גם הוא הבקיע גם נגד באיירן כשהוא לבד ברחבה וגם נגד בארסה כשהגנה במערך שונה ורק 3 משחקים בהגנה אם היה משחק נגד ההגנה של ריאל שהיא צפופה ולא היו מוסרים לו לא היה עושה כלום במשחק.
השב   •  70
44
אחד שמבין27/06/12, 00:05
א. הוא עדיין לא שיחק מול ספרד.
ב. הוא היה פח נגד גרמניה,וכבש נגד הולנד ממצבים שמסי כבר מתוך שינה מבקיע.
ג.אין מה להשוות-רונלדו השחקן בן האנוש הטוב בעולם כיום, אבל מסי הוא אלוהים
השב   •  20
43
אוהד26/06/12, 23:40
מה רונךלד ועשה בכלל?ניצל מצבים מול שוער?הוא היה צריך לעבור שחקנים בדרך או קיבל כדור מול שוער וכבש?
זה שהוא שחקן גדול אני לא אגיד שלא רק עשו מהשערים שלו יותר ממה שזה כי הולנד הגיעו בפאניקה כשהם ללא נק'' והפקירו את ההגנה.כשאין הגנה ובמיוחד כששחקנים מוסרים טוב(גם אם הם לא כוכבים מוכרים העיקר שהמסירה טובה) אז כל מה שנשאר לו זה רק לדייק מול השער.
ככה זה היה נגד הולנד,ככה נגד סארסה(קיבל כדור כשההגנה היתה במערך מזלזל כי פיקה לא שיחק והם לרוב משחקים עם 4 שחקנים בחלק אחורי) וגם נגד באיירן כשהוא לבד במרכז הרחבה כשאף אחד לא מפריע לו ויכול לבחור לאן לבעוט.
אם היה במצב כמו מסי בחצי הגמר נגד ריאל האם היה מתחמק מ-4 שחקני הגנה טובים וכובש?אם היה משחק נגד מילאן כמו ששיחקו במפגש הראשון העונה אחרי שער של פאטו ובריחה לבונקר האם היה מצליח למסור כמו שמסי יודע למצוא שחקנים למרות משחק הגנה צפוף?גם בארגנטינה למרות הפסד בפנדלים לאורוגוואי מסי מסר שוב ושוב להיגוואין שניצל רק מצב אחד מתוך 4 מצבים מעולים מול השוער.רונלד בסה"כ מנצל מצבים טוב הוא לא יכול להתסדר ללא מי שימסור לו.מסי במקרה דלא מוסרים לו מוצא דרך למסור מה שיכול רק להרוס זה ששחקן יחמיץ כמו היגוואין.גם מראדונה לא היה זוןכה במונדיאל אם שחקן לא היה מנצל מסירה שלו בגמר שהשאירה אותו למצב מול שוער.
השב   •  12
42
לא שווה הסתכלות26/06/12, 23:34
אתה עושה צחוק? אם תיקח 10 אנשים 8 מתוכם יגידו שמסי יותר טוב. למסי יותר תארים שערים ובישולים! תראה לי עוד שחקן בטופ העולמי עם כמות אדירה של שערים ובישולים ביחד. כולם אומרים מסי בלי צ''אבי ואינייסטה לא שווה כלום, רונאלדו בלי אוזיל די מריה ואלונסו שווה למונאס דבור. כשרונאלדו יעבור 5 שחקני הגנה של ריאל בחצי גמר אלופות ואז ישחיל לקסיסא באלנגטיות תוך שראמוס מזנק עליו אני אומר וכולם יאמרו שהוא הטוב מכולם, עד אז הוא יהיה הצל של מסי.
השב   •  45
41
אוהד כדורגל26/06/12, 23:22
ההשוואה הזאתי בין מסי ורונאלדו חצתה את הגבול , זה כבר נהיה חסר טעם.
כל אחד אוהב סגנון שונה ואי אפשר להשוות ביניהם (למרות שלפי דעתי האישית אני אוהב יותר את מסי ולאו דווקא בגלל יכולתו במגרש אלא מחוצה לו)ודבר נוסף שהוא מטומטם וטיפשי לחלוטין זה עניין הנבחרות , כי יכול להיות שרונאלדו ומסי לא יזכו בתואר רציני אם הנבחרת אז מה זה הופך אותם לשחקנים פחות טובים ? ושאף אחד לא יגיד שמארדונה ופלה היו מנהיגים והיו שחקנים מושלמים וכו'' כי 90% מהמגיבים פה לא ראו אותם משחקים
השב   •  42
40
אלון26/06/12, 23:09
איך אפשר להבדיל ככה? מסי לא נמצא בטורניר , וברור שהוא יותר טוב מרונאלדו. רשמת בכותרת משנה שהוא מכונת תארים? בולשיט! הליגה הספרדית והליגה האנגלית זה כלום לעומת 14 תארים ב4 שנים של מסי. אם אין לכם משהו אמיתי לכתוב כאן אל תכתבו טור דעה בכלל.
השב   •  111
39
אוהד26/06/12, 23:06
דנמרק הרסו להולנד את הטורניר כי הנצחון שלהם הפתיע את כולם.
מילא להפסיד לגרמניחם רק להפסיד לדנמרק ולא לפחות לצאת עם נק'' אחת כשהם לפחות משווים?
פורטוגל הגיעו גם כאנדרדוג וגם כשהולנד בפאניקה ועם שחקן חסר ביטחון(רובן).הולנד הפקירו את ההגנה מהלחץ לנצח ולהשיג נק'' כי הם הגיעו ללא שום נק'' וגם ככה סיימו את הטורניר.אם לא דנמרק פורטוגל לא היו מנצחים וספק אם רונלד והיה מצליח לעשות מה שהוא רוצה מול הגנה דלילה שאפילו לקבוצות מתחתית הליגה בסזפרד יכולות להקשות יותלר על רונלדו מאשר משחק ללא הגנה אפילו אם זו הולנד.
השב   •  30
38
אוהד26/06/12, 23:05
רונאלדו לא היה יותר טוב ממסי
השב   •  91
37
Green Brigade Ultras26/06/12, 22:55
לו יש את די מאריה ואגוורו והיגוואין,לרונאלדו יש את מוטיניו וולוזו ונאני,מסי משחק מול פרו ובוליביה,בזמן שרונאלדו משחק מול ספרד וגרמניה.אז תנו קצת כבוד יא חארות.
השב   •  2914
היגוואין והשאר מחמיצים.26/06/12, 23:25
יופי שמסי משחק עם שחקנים טובים.הם עשו משהו שהוכיח שלא רק מסי נכשל וגם הם?
אמרתם פורטוגל נבחרת אפורה אז בינתיים הם הביאו לניצחון על דנמרק ושחקן מסר מסירה גדולה לרונלדו נגד הולנד וגם נגד צ''כיה.
אם שחקנים אחרים בארגנטינה היו יודעים למסור למסי מסירות כאלה במונדיאל או בקופא אז הוא לא היה מנצל מסירות מול השער?מצד שני אם הוא שיחק עם שחקנים טובים אז כניראה שבמשחקים שיש לחץ הם משקשקים כי היגוואין החטיא 3 מצבים מעולים שמסי השאיר לו.אם שחקן ארגנטינהנ היה מחטיא בגמר נגד גרמניה את המסירה של מראדונה אולי למראדונה לא היה גביע עולמי כי לא מספיק למסור טוב צריך מי שינצל את המסירה והיגוואין למרות שער מבישול(של מסי) החטיא ממצבים ששחקן ברמתו צריך לנצל לפחות אחת משלוש המסירות.
זה ששחקנים בפ]ורטוגל פחות נוצצים לא אומר כלום כל עוד הם לפםחופ עושים את העבודה ומסדרים לרונלד ומצבים.בארגנטינה ועובדה גם בהולנד למרות חלק קדמי טוב שחקנים לא השפיעו ולא ניצלו מסירות שמסי מסר.
השב   •  55
yobo27/06/12, 18:05
א. רונלדו עוד לא שיחק נגד גרמניה וספרד
ב. בוליביה ופרו לא בטוח שלא היו מקשות לפורטוגל
ג. לפני שבועיים מסי תקע שלושער לברזיל - נכון, עוד נבחרת מהשוליים.
השב   •  13
36
תומר26/06/12, 22:54
סלח לי מאוד בני היקר אבל הצחקת, מה הקשר בין זכיה לזה שאתה מעלה את רונאלדו ליותר טוב ממסי? שיזכה גם במונדיאל - מסי שחקן טוב יותר נקודה מה הקשר להשוות. רואים שזה בגלל שהושפעת מכל הכתבות על ההשוואות ביניהם. יש מרחק שנות אור בין מסי לרנאלדו.
השב   •  23
35
CBS26/06/12, 22:53
אבל מסי עדיין יהיה יותר טוב ממנו. למסי יותר תארים קבוצתיים ואישיים ועל פי ממוצע שערים בקריירה כולה מסי עולה על רונאלדו גם בשערים.
וחוץ מזה, בלי קשר למי יותר טוב, מסי מייצר יותר ויותר אוהדים בזמן שרונאלדו "מרוויח" שונאים בקצב עם האמירות השטותיות שלו נגד מסי ונגד אנשים אחרים.
אני לא אוהד בארסה ולא אוהד ריאל אבל כשאני בוחר את השחקנים האהובים עליי אני, ההתנהגות מחוץ למגרש נמצאת בראש לא פחות מאשר היכולת.
השב   •  12
34
בלב ביתר ירושלים אותך אני אוהב26/06/12, 22:53
עם כל הארכה שיש לי לדרום אמריקה היורו לא רואה את הקופה אמריקה.
השב   •  93
איציק מזרחי27/06/12, 09:58
לא ראיתה כי אתה יושן ונוחר ישמן
השב   •  02
33
זה שמבין26/06/12, 22:42
צא מההשוואות.
השב   •  20
32
ולא כשנבחרת מפקירה את ההגנה.26/06/12, 22:41
יופי רונלךד והצליח לכבוש.
אמרתם הרבה פעמים כשמסי כובש הוא חכם נגד הגנות פח.לפחוץת בספרד יש הגנות כי הולנד במיוחד בשער השני הפקירו את ההגנמה מהלחץ לכבוש.
בשער הראשון המסירה היתה יותר קשה מאשר לכבוש(לא מזלזל בזה שרונלדו יודע לנצל מצבים).
אם רונלדו היה משחק נגד נבחרת שההגנה מסודרת ולא בפאניקה האם היה מצליח?לא הנצחון של דנמרק פורטוגל היו מתקשים לנצח כי ההפסד לדנמרק הביא את הולנד למצב שהם באו בלחץ גדול.במצב בו היו מגיעים לפחות אחרי נצחון על דנמרק הם היו שומרים טוב יותר בהגנה ולא מפקיריםפ אותה.
וצ''כיה?יש בספרד קבוצות טובות יותר מהנבחרת האפורה הזו כי מאז שנדבד וקולר עזבו הם סתם נבחרת אפורה ומשעממת.
השב   •  32
מישהו26/06/12, 23:59
כאילו שלא ראית אף פעם את רונאלדו מבקיע מול הגנה קשוחה.. רונאלדו הבקיע מול כל הקבוצות בליגה הספרדית, ואם הן לא קשוחות מספיק, אז אולי באיירן מינכן יספק אותך?? ובספרד יש בדיוק 2 קבוצות יותר טובות מנבחרת צ''כיה, ושתיהן גם היו נותנות פייט ראוי לכל נבחרת בעולם. רונאלדו לא צריך להוכיח את עצמו לאף אחד, בטח שלא לאפס כמוך.. הוא הוכיח את עצמו ב-3 קבוצות שונות ובנבחרת, מה שממש אי אפשר להגיד על הקרציה (בבקשה אל תתקן אותי לפרעוש, ככה בא לי לקרוא לו)
השב   •  23
אוהד27/06/12, 11:33
אם מסי היה משחק במנצ''סטר יונייטד זה והיה זוכה בגביע אלופות ואליפות זה מה שהיה גורם לכם להגיד שהוא שחקן גדול?
כאילו שרונלדו לא שיחק עם גיגס,סקולס,רוני וטבז.
אגב,בזכות סקולס רונלדו הגיע לגמר אם זכור לכם.
השב   •  10
אוהד את האמת27/06/12, 12:49
ועוד נבחרות חלשות בקופה אמריקה? כלום הוא לא עשה ולא רק זה משחקים לצידו אגוארו,טבז,היגוואין,דימאריה ופסטורה.
רונאלדו הבקיע נגד נבחרות ברמה גבוהה מאוד או ברמה שיותר טובה מנבחרות כמו בוליביה אז די כבר עם זה!!
כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו יותר טוב ממסי האפס
השב   •  02
מישהו27/06/12, 13:13
פשוט לא הכי גדול. זה ההבדל בין אלו שחושבים שרונאלדו מס'' 1 לאלו שחושבים שמסי. מי שחושב שרונאלדו מס'' 1 זה לרוב אנשים שקולים, שיודעים להעריך את הכישרון האדיר של מסי, אבל מבינים גם שזה טיפה יותר קל כאשר שיטה שלמה נבנית כדי להבליט את הכישורים שלך כשמסביבך המוסרים הטובים בעולם.. לעומת זאת, אוהדי מסי הם לרוב (מתנצל מראש בפני האוהדים השקולים של מסי) ילדים מתלהבים שמשתמשים במונחים כמו "הגדול בהיסטוריה" כשבפועל הם לא ראו את פלה, מראדונה, קרויף ואן באסטן, ושאר הכישרונות האדירים שהיו פעם ולא מודעים כלל ליכולות ולהישגים שלהם (משתמשים במשפטים מטופשים כמו "פלה היה מסיים עונה עם 5 שערים מול ההגנות של היום"). בנוסף הם מנסים פעם אחר פעם להוציא את רונאלדו קטן, כאילו שהוא כבר לא ניפק מספיק קבלות?! שניהם השחקנים הטובים ביותר בעולם (בהתקפה כמובן, כי אי אפשר להשוות בינם לבין שחקני הגנה או שוערים) כיום, אולי ביחד עם ניימאר, אבל שניהם עדיין רחוקים מלהיכנס ל-10 הגדולים בכל הזמנים!! פשוט אין להם עדיין מספיק קבלות, בפרט בזירה הבינלאומית. ושלא יהיה ספק, אני חושב שבסוף הקריירה שלהם, שניהם ייכנסו לטופ 10, ואולי גם לטופ 5, אבל הם עדיין לא שם
השב   •  00
31
זה בדיוק ההבדל26/06/12, 22:39
כשרואים את מסי ברגעי הקסם אז אומרים - אין דברים כאלה. ואכן, אין. בלי קשר לרונאלדו שהוא שחקן אדיר לטעמי.
השב   •  30
30
משה קואינוב26/06/12, 22:33
רואים שהתקשורת היא מנסה לסחסח בין מסי לרונלדו בינינו לשניהם לא אכפת מי יותר טוב ממי העיקר הם מקבלים את הכסף והתהילה שלהם וזהו אבל התקשורת היא זאת שגורמת ליבחור בין שני השחקנים מבין הטובים בעולם מקום ראשון ניימאר ואז רונלדו ומסי
השב   •  10
29
מכביסט26/06/12, 22:32
אז סתם מאמנים מכריזים על פפה בתור הבלם הכי טוב עד כה ביורו? סתם נאני משחק ביונייטד והוא בכלל לא משפיע? במשחק של פורטוגל מול הולנד להולנד לא הייתה בכלל הגנה וראו את זה.. אז מפה ועד להכתיר אותו בתור אחד שלוקח לבד את פורטוגל על הכתפיים? זה רק אם הוא ישחק טוב גם נגד קבוצות עם הגנה חזקה כמו ספרד או גרמניה
השב   •  92
28
gunner26/06/12, 22:26
עושים למסי עוול שמשווים את רונאלדו אליו כי מדובר בשחקן הטוב בהיסטוריה ורונאלדו לא בין הטופ 10
השב   •  194
אני27/06/12, 00:08
אתה עושה לעצמך עוול שאתה מגיב פה.. מכתיר שחקן ללא שום תואר בינלאומי כשחקן הטוב בהיסטוריה?! ואני ממש לא מעריץ גדול של רונאלדו, אבל פשוט נמאס לי מכל אוהדי ההצלחות של בארסה שלא מבינים בכדורגל ויוצאים בהצהרות האלו. תלמדו להבדיל: המוכשר בהיסטוריה לעומת הגדול בהיסטוריה.. טניס היא דוגמה מעולה לכך, יש כל כך הרבה שחקנים מוכשרים אבל רק אלו שיש להם גם את האופי החזק הם אלו שייזכרו כגדולים באמת!! לרפא ולנובאק לדוגמה אין חצי מהכשרון שיש לפדרר, אבל כיום הם שולטים בענף בזכות עבודה קשה וחוסן מנטלי אדיר! אז אומנם בכדורגל קצת יותר קל להחביא את החוסר בחוסן המנטלי בגלל שאתה מוקף בקבוצה, אבל עדיין, עד שמסי לא יצליח להגיע להישגים כשצ''אבי ואינייסטה לא מחזיקים לו את היד, הוא לא יכול להיכנס לדיבור של ה-5 הכי גדולים בהיסטוריה!! אני כבר מחכה לשנה הבאה, כי בשנה הבאה צפויה ירידה של בארסה לאחר שפפ עזב, וכאשר צ''אבי ו/או אינייסטה יעזבו או יפרשו והשיטה של בארסה תשתנה, אז באמת כולכם כבר תשתתקו
השב   •  44
אינני אני27/06/12, 21:08
השב   •  10
27
סבבה26/06/12, 22:24
וכבר מהללים אותו בתור השחקן הכי טוב בעולם.. אתם רק חיכיתם לרגע שבו רונאלדו יצליח בדבר שמסי עוד לא הצליח.. בעוד מסי הצליח יותר ממנו בהרבה דברים אם אתם כבר משווים ביניהם
השב   •  60
מישהו27/06/12, 00:16
נתן 2 משחקים מדהימים נגד הולנד וצ''כיה (כנראה שלא ראית אותם אם אתה מתייחס רק למשחק נגד הולנד, ועוד קורא לו "בסדר"). וזה לא רק 2 המשחקים האלה, זאת עונה שלמה שרונאלדו מוכיח בה שהוא יותר טוב ממסי!! מסי מס'' 1 בעולם בגארבג'' טיים ועל זה אין ספק בכלל!! אבל אם תוריד למסי את השערים שלו כשהליגה כבר הוכרעה, או את החמישייה שלו במשחק שמלכתחילה היה לפרוטוקול בלבד, תגלה שהעונה שלו לא הייתה גדולה כמו שחשבת. בסופו של דבר לרונאלדו היו שערים הרבה יותר חשובים העונה, גם בליגה, גם בנבחרת, וגם בליגת האלופות! ואם אתה מחפש משהו שרונאלדו הצליח בו ומסי לא, אז רונאלדו הצליח ב-3 ליגות שונות ובנבחרת, מסי הצליח רק בחממה של בארסה.
השב   •  12
מכביסט27/06/12, 20:31
ואת השערים שלו נגד הולנד לדוגמא, הוא קיבל את הכדור מול השער כך שגם איברה וגם וואן פרסי היו שמים אותם ברשת, חוץ מזה ההגנה של הולנד גרועה
השב   •  00
26
אובייקטיבי26/06/12, 22:24
די לבלבל את המח זה משחק קבוצתי אף שחקן לא זוכה בגביע לבד לצורך העניין עם מסי היה מצטרף לספרד כשהציעו לו היום הוא היה אלוף אז מה זה עושה אותו הטוב בכל הזמנים חארטה. נכון לעכשיו ספרד הכי טובה כי יש לה את השחקנים הכי טובים, וגם אם פורטוגל ינצחו אז בגלל משחק אחד קובעים שרונאלדו יותר טוב? השחקן נמדד על פי היכולת שלו נטו
השב   •  10
25
מסי זה שילוב של אמנות ויעילות!26/06/12, 22:23
רק בפרמטרים של אתלטיקה קלה רונאלדו טוב ממסי.. בכל היתר מסי יותר טוב והרבה יותר מרגש! נ.ב אני מת שמישהו יבדוק מי מהם הבקיע יותר שערים מחוץ לרחבה כי לדעתי למסי יש יותר ככה שגם בבעיטה רונאלדו נופל ממסי
השב   •  92
אחד שמבין26/06/12, 23:52
אני בדקתי את השערים של שניהם בכל 3 השנים האחרונות ולמסי יתרון ברור מחוץ לרחבה,אתה גם יכול לבדוק ביוטיוב יש את כל השערים של כל אחד בכל אחת מהעונות האחרונות.
השב   •  12
24
מכביסט26/06/12, 22:21
מסי עוד לא בן 27 (שזהו גילו הממוצע של שחקן שנמצא בשיאו) וכבר זכה 3 פעמים ברציפות בכדור הזהב ואם אני לא טועה גם בנעל הזהב פעמיים או שלוש.. הבקיע יותר ממנו שערים ובישל כפול ממנו שערים, כל זה כשלברסה אין חלוץ ברמה.. רונאלדו כיום בשיאו אומנם הוביל את ריאל לאליפות אבל על משחק אחד ביורו כבר לקרוא לו השחקן הכי טוב בעולם? יהירות של התקשורת ולא יותר מכך
השב   •  70
חיפאי27/06/12, 00:23
אחרי הקלאסיקו שסגר את סיפור האליפות 3 מחזורים לסיום לרונאלדו היו יותר שערים.. ואז לאחר שמסי קפא לחלוטין במשחק העונה ולא עשה שם כלום הוא כבר 2 רביעיות במשחקים הנותרים וזכה במלכות השערים.. אז זה הופך אותו לשחקן יותר טוב מרונאלדו?!?
השב   •  03
חח27/06/12, 16:17
אתה חי בסרט '' כל זה כשלברסה אין חלוץ ברמה''

חח הלו יש לה צא''בי אינייסטה אני בספק אם הגמד הקטן טוב יותר מהם..
בארסה משחקת עם 7-8 שחקני קישור(רוב הזמן המגינים למעלה כי אין הגנה בספרדיות מה לעשות..)
בגלל זה הם מגיעים למצבים על ימין ועל שמאל ואין שום קשר למסי הגמד

בקיצור רונלדו טוב יותר בהרבה..
השב   •  01
מכביסט27/06/12, 20:29
צ''אבי ואינייסטה אלה חלוצים? חוץ מזה, התכוונתי לזה שמסי הבקיע יותר ממנו בכל המסגרות
השב   •  00
23
מכביסט26/06/12, 22:18
ע"פ מה אתה קובע את הטענה הזאת? אי אשפר להשוות ביניהם מכיוון שלכל אחד יש סגנון משחק שונה
השב   •  50
22
מבין דבר26/06/12, 22:16
מסי יזכר לדורות הבאים כמו שמדברים על פלה ומראדונה.. רונלדו מקבל תהילה בזכות ההשוואה למסי בכל תקופה אחרת הוא ייזכר כמו שזוכרים את: פיגו, ריבאלדו, גיגס, אינייסטה, ראול זו הרמה לה רונלדו שייך. שחקן גדול לא ענק..
השב   •  93
21
יואש26/06/12, 22:10
ואפילו אם הם היו כובשים פי שניים בקבוצות בהם הם משחקים,
אין סיכוי שהם היו לקוחים איזה תואר בינלאומי,
אז בגלל זה הם לא היו הכי טובים בעולם?
אני מנסה להבין את הקשר ההזוי בין הכי טוב בעולם לבין תואר עם הנבחרת ולא מצליח.
פלה הוא השחקן הטוב בכל הזמנים לא בגלל הזכיות במונדיאלים בגלל כל מה שהוא עשה בין המונדיאלים.
הזכיות במונדיאל זה רק דובדבן.
השב   •  62
ביתריסט בנשמה26/06/12, 22:32
פלה לא עשה כלום, שיחק כל הקריירה בברזיל שם כריסטיאנו מפליץ 130 גולים בשנה ומסי בהליכה מסיים שם עם 180
השב   •  31
יואש26/06/12, 23:11
פלה שיחק בשנות ה-60 וה-70 בברזיל, בתקופה ההיא שחקני ההגנה היו קצבים עם רשיון להרוג.
אם אין לך מושג על מה אתה מדבר אל תדבר,
אתה סתם יוצא טיפש.
אם רונאלדו היה משחק בשנים הללו בסנטוס הוא כנראה אפילו לא היה בהרכב, מסי אולי.
השב   •  32
עטלף כחול שחור27/06/12, 00:32
וחוץ מזה פלה שיחק גם בארה"ב ובעוד קבוצות ממקומות שונים. אתה אינך חשבת מספיק לפני שכתבת את התגובה, משום שפעם
סדר הכדורגל היה שונה, הליגה הברזילאית הייתה מאוד מאוד חזקה (לא שהיום היא חלשה..) וסנטוס דאז יכלה לתת פייט לברצלונה ואולי גם לצאת ממנו מנצחת. אי אפשר להשוות בין הכדורגל של פעם לבין כדורגל של עכשיו, זה הפרש של עשורים ודורות.
השב   •  20
השד היודע כל27/06/12, 11:22
שערים בקריירה. אין כמעט שחקנים בהיסטוריה שעשו את זה. כן כן, גם לא מסי ורונאלדו
השב   •  10
20
מישהו26/06/12, 22:06
ביום גדול מסי רוצה להיות הטוב בהיסטוריה, ביום טוב רונאלדו רוצה להיות מסי..
השב   •  3813
מסי זה שילוב של אמנות ויעילות!26/06/12, 22:46
השב   •  41
19
אינני אני26/06/12, 21:58
ב. רונלדו לא יותר טוב ממסי.
השב   •  106
18
דן26/06/12, 21:56
לא משנה מי יקח מה,מבחינת משחק ויכולת, מסי יותר טוב.נקודה
השב   •  83
17
אוהד26/06/12, 21:55
הוא רק מנצל מצבים מול השער.מה הוא עשה שחלוצים אחרים לא עושים?
ראול,רוני,אינזאגי וכמובן רונלדו מברזיל לא היו מנצלים מצבים מול השער?
גם מסי היה מנצל את המצבים שרונלדו קיבל ועוד כשהולנד מפקירים את ההגנה(אמרתם מסי לא יכול נגד הגנות חזקות.בספרד לפחות משחקות הגנות כי הולנד שיחקו לא הגנה).
נראה אותו מוצא שחקנים כשההגנות צפופות כמו נגד ריאל,מילאן ואפילו צ''לסי(מסי החמיץ פנדל רק גם מצא את אינייסטה למרות בונקר של צ''לסי).
רונלדו ללא שחקן שימסור לו לא ידע למסור כאלה מסירות כשהמשחק הולך קשה במיוחד ברמות הגבוהות.ואם לא מוסרים לו אז מה הוא יכול לעשות במשחק?
מסי מקבל מצבים כמו רונלדו וכובש.כשאחרים לא עושים זאת הוא מוצא אותם ולרוב זה עובד והם כובשים.מסי טוב בשתי העמדות כמנצל מצבים וכמוסר.רונלד רק כמנצל מצבים ולא כאלה שזה בא ממבצע אישי אם זה לא משחק נגד קבוצה מתחתית הליגה.
מסי בבארסה הוא שילוב של אטו ורונלדיניו.רונלדו בסה"כ עוד חלוץ טוב.
השב   •  174
חן26/06/12, 23:14
הרי הוא חלוץ מה שחלוץ צריך לעשות זה לנצל מצבים לא?
עזוב עכשיו את כל הקטע של סטטיסטיקות, חייזרים, אלוהים וכל השטויות.
תפשט את העניין ותסתכל על מסי ורונאלדו בתור שחקנים לבד.
רונאלדו גבוה,חזק,נוגח טוב,ספרינטר,אתלטי,בועט בעיטות חופשיות,מוסר סבבה, בעיטה חזקה ולמעשה הכל.
קח את מסי ותראה שעם כמה שמסי באמת שחקן מדהים, בתור שחקן לבד רונאלדו לא רואה אותו.
השב   •  14
אוהד26/06/12, 23:57
בספרד אני יודע שמסי בישל 29 בישולים וכבש 51 שערים.
מבחינת שערים בכללי למסי 73 שערים.
מסי משפיע על בארסה יותר מכולם כי עובדה שספרד מתקשים בדבר הזה שנקרא למסור כדורים פנימה(גם עם דשוויד וייה ככה ספרד נראו).מסי גם כובש המון וגם מבשל המון.רונלדו רק יודע לרוב לנצל מצבים.
עוד משהו,שים את רונלד ובמצב בו מסי עבר בין כל הגנת ריאל והוא מיד נבלם כי הוא יודע רק לרוץ מהר אין לו את השליטה והזריזות של מסי.שים את רונלךדו מול הגנות צפופות והוא לא יודע מה לעשות אם אף אחד לא מוסר לו.מסי במבצ כזה מוסר כמו נגד ריאל או אפילו מילאן ואפילו צ''לסי כשבישל לאינייסטה.רונךלד וטוב רק כמנצל מצבים מסי טוב גם כמוסר וגם כמנצל מצבים וגם יש לודריבל טוב מרונלדו שיודע לעשות רק את התרגיל המטופש שלו כשבסוף הוא מוסר לאחור.
שים את מסי מול ההגנה (אןופס לא היתה הגנה) של הולנד והוא היה מסיים עם חמישיה של שערים.בזכות הנצחון של דנמרק שהפתיע את כולם פורטוגל ניצחו כי הם הגיעו בלחץ כשאין להם שום נק'' וככה שיחקו כשהם מפקירים את ההגנה במשחק.
השב   •  30
16
בונקריניו שמוקריניו26/06/12, 21:45
מסי כבר שנים מוכיח בכל עונה שהוא יותר טוב מרונאלדו ומנצח אותו פעם אחר פעם ועדיין למרות שכל אוהד נורמאלי בעולם ידע שמסי הרבה יותר טוב הפרשנים תמיד שאלו מי יותר טוב כדי לעשות כסף מהטוקבקים והפרסומות שמגיעות מזה ועכשיו שרונאלדו זכה סוף סוף עם ריאל בליגה אומרים שאם הוא יזכה ביורו הוא יהיה הטוב בעולם? פרשנים יקרים שלי בואו אני יסביר לכם משהו יכולת של שחקן נמדדת לפי קביעות במספר עונות ככה שאם לשחקן הייתה עונה יותר טובה משחקן אחר(למרות שגם העונה מסי בתכלס היה יותר טוב)ובעונות הקודמות להן השחקן השני היה יותר טוב סימן שהשחקן השני יותר טוב בגלל שיש לו יותר כישרון ברגליים והוא מוכיח את זה כמה שנים
השב   •  214
15
zohar26/06/12, 21:42
הצילו לו את הצורה, אבל אחרי זה זוכרים רק את רונאלדו.. אנשים עןם זיכרון קצר
השב   •  295
14
גיא26/06/12, 21:41
הכי טוב בכל הזמנים.ואני רואה כדורגל 40 שנה.בביטחון אני אומר את זה.את פלה ראיתי משחק כדורגל, כמו מסי עוד לא היה.אף פעם לא היה שחקן של הטופ העולמי שהוא מלך שערים ומלך בישולים.אין לאף אחד את היכולות הללו.
השב   •  146
13
יובל26/06/12, 21:39
פורטוגל הגיעה לחצי הגמר במונדיאל 2006 למה אתה מכנה זאת "לא הגיעה רחוק"?
השב   •  82
12
ראול מדריד26/06/12, 21:39
במיוחד אחרי השינוי של רונאלדו, עכשיו אין תחרות בכלל. הסיבה היחידה לזה שחושבים שמסי יותר טוב, זה כי התקשורת הפכה אותו למינימום פלה, כשהוא אפילו לא זידאן או רונאלדו(שניהם), ושהקבוצה שלו שלטה בכדורגל העולמי בצורה מבחילה(אהמ, ספרד, אהמ) בשנים האחרונות.
השב   •  4546
שי26/06/12, 22:24
אין בכלל שום קשר לרונאלדו או לתקשורת. מסי זה משהו אחר לא קשור לכלום פשוט גאון. רונאלדו מהיר ומלוטש מכל השחקנים הרגילים,אבל מסי פשוט לא בקטגוריה הזאת.
השב   •  117
דור וישנגרד27/06/12, 16:56
כי על המגרש הוא אותו בלופ
השב   •  00
11
תותחן26/06/12, 21:34
תעזוב אותנו שטויות כל אוהד כדורגל אמיתי רואה את ההבדל מסי משחק בקלילות ללא מאמץ וזה כישרון טהור שקיבל שנולד .. רונלדו זה שחקן של כוח וזהו.. מסי זה פנומן,אומן,גאון כדורגל.. בגלל זה מידי שבוע אפילו שזה משחק ידידות מיליארדים באים לחזות בפנומן הקטן מלהטט .. בקצר ליונל מסי זה הכדורגלן הכי גדול שידע עולם הכדורגל יותר מפלה ומראדונה ואת רונלדו אני בכלל לא סופר פה .. ליאו זה האלוהים של הכדורגל כל נגיעה שלו בכדור זה גאונות פשוט ככה
השב   •  3919
עטלף כחול שחור27/06/12, 11:48
אם מסי הוא הגדול מכולם? הוא לא עושה הכל.. די הגזמת בדבריך. במיוחד מפתיע אותי אוהד ארסנל שמדבר ככה על מסי. אתה אמור לדבר על הגאונות של הנרי, התנועה האדירה של ואן פרסי ועל וולקוט שעוד יעשה דברים גדולים בכדורגל האירופאי.. מסי הוא ענק, כדורגלן שנולד להיות הטוב ביותר על המגרש, אבל.. כדורגל הוא ספורט ענק, ומסי הוא לא השחקן הטוב היחיד..
השב   •  02
10
בארסה ברבאק26/06/12, 21:27
מסי כבר שנים שולט בכדורגל העולמי כולה שנה אחת שהוא לא זכה בתואר קבוצתי משמעותי קמים אנשים ואומרים שרונאלדו יותר טוב בגלל גול בקלאסיקו ב1 על 1 תשוו את זה לסלאלום בקלאסיקו או שלושער בקלאסיקו ותבינו שאין תחרות ביניהם מסי הרבה יותר טוב מרונאלדו ותאמינו לי שהוא עוד יעשה דברים יפים בנבחרת
השב   •  2310
9
אורי26/06/12, 21:26
הוא זכה ב58 ב62 וב 70 אומנם ב62 הוא נפצע במשחק השני אבל הוא היה חלק גדול מאוד מהזכיה .
את מה שפלה עשה אי אפשר בכלל להשוות לשום שחקן היום, בטל לא למארדונה או לשאר השחקנים הטובים, פלה הוא פשוט אחד ולא היה שני לו עד היום הלואי וכבר יהיה עוד אחד כמוהו, לצערי אין.!
השב   •  79
אוהד26/06/12, 22:48
במונדיאל בו הוא נפצע הנבחרת המשיכה וזכתה בלעדיוץכלומר זו היתה נבחרת מעולה והוא היה שחקן גדול רק ממש לא שחקן שבלעדיו הם היו סתם עוד נבחרת.
במונדיאל הראשון שהוא זכה נדמה לי שהוא רק כבש אחרי שעלה כמחליף.
נזכיר שאז לא שידרו הרבה משחקים והוא לא היה מוכר ואולי לא התרכזו בו ולכן ניצל את זה שכולם מתצרכזים בשחקנים שראז היו דומיננטיים יותר בנבחרת כי זה לא כמו היו שיש המון שידורים ומכירים כל שחקן שרק עולה לשחק.גם אז ההגנות היו איטיות יותר וכיום אפילו נבחרות אפורות צימצמו פערים בזכות טקטיקה שהתפתחה עם השנים וגם בזכות המון שידורים ששחקנים צעירים לומדים ממהלכים של שחקנים גדולים מהעבר.אז לא היה את זה ואם היתה נבחרת חכמה יותר אז נבחרות אחרות הגיעו ושיחקו בצורה פרימיטיווית יותר.
השב   •  51
CBS26/06/12, 23:00
פלה שיחק בתקופה אחרת, ואני יודע שנשמע נדוש, אבל כיום הכדורגל הרבה יותר פיזי וטקטי ושחקני ההגנה יותר חזקים חכמים ויש להם יכולת נגיחה מצוינת ותיאום מוצלח. אם תראה משחקים של פלה ואפילו קרויף או מראדונה תראה שהם מגיעים ל"התקפות מתפרצות" כמו התקפה רגילה. לדעתי פלה היום היה אולי ברמה של פיאטי או פאטו.
השב   •  44
עטלף כחול שחור27/06/12, 11:52
פלה היה שחקן מדהים. מהיר, זריז ועם יכולת הבקעה בלתי נתפסת. כבש 1000 שערים ולקח
3 מונדיאלים, זה רק רקורד וזה רק מעצים אותו. אם פלה היה משחק היום, הוא לא היה משחק. זה הפרש אדיר.. פלה היום מעל 70.. הכדורגל אז היה שונה לגמרי.. אי אפשר להשוות בין מסי וכ.רונאלדו ורונאלדיניו ועוד לבין פלה ובסט ואולי גם מראדונה..
השב   •  00
8
מסי = חייזר26/06/12, 21:25
גם אם רונאלדו יקח יורו ומונדיאל פעמיים הוא לא יהיה יותר טוב ממסי. אם תשכנע את עצמך זה לא יעזור
השב   •  2819
7
סער26/06/12, 21:21
שחקן מפלצתי ומכונת שערים!!
השחקן הטוב בעולם!!
השב   •  4538
ראול מדריד26/06/12, 21:38
השב   •  36
6
מה קשור26/06/12, 21:14
מה קשור לזה שהוא הכי טוב בעולם ?אם פורטוגל לוקחת זה בגללו ?תפסיק לדבר שטויות,
מה שיש למסי ברגליים,לכריסטיאנו עם כל הכבוד בחיים לא יהיה,וזה לא רק אני אומר,מאמנים בכירים בכל העולם חושבים ככה,אז בוא ונסתכל במציאות,מסי כמה רמות מעליו,בכל דבר.
השב   •  3827
zohar26/06/12, 21:28
אבל ברור שמסי לא רואה אותו, הכל רייטינג נשמה
השב   •  188
ראול מדריד26/06/12, 21:37
הוא פשוש כל פורטגל. אם היית רואה תמשחקים, היית שם לב.
השב   •  511
5
יוסי26/06/12, 21:12
אם הכל ימשך כשורה בסוף הקרירה שלהם יסתכלו על זה כך.
את מסי ישוו לשחקנים כמו מראדונה פלה ודי סטאפנו
ואת רונאלדו ישוו לשחקנים כמו יוהאן קרויף,ג''ורג'' בסט רונאלדיניו,זידאן,רונאלדו הברזילאי שזה מאוד מכובד אבל זה עדיין לא בליגה של מסי
השב   •  4031
ראול מדריד26/06/12, 21:37
ישווה גם bmw ללמבורגיני.
השב   •  2316
שחור אדום26/06/12, 22:05
ילד לך תישן על האף
השב   •  2110
אוהד26/06/12, 22:53
מסי כובש בצרורות ומבשל יותר מכולם בבארסה.
זידאן רק ניהל משחק ובישל וכשכבש הוא לא כבש הרבה.
מסי משפיע בשתי עמדות בצורה שאפילו המתחרה שלו רונלד ויכול להתגאות רק בכמות השערים שלו.מבחינת השפעה גם במסירות רונלדו רחוק ממנו ולכן מסי משפיע יותר על המשחק.
זידאן הגיע לגמר בזכות חבריוץאם חבריו של מסי היו טובים והיו מביאים אותו לפחות לגמר והיה כובש אז הייתם אומרים שהוא שחקן גדול?כי צרפת הגיעו למרות שזידגאן התחיל רע את הטורניר והוא רק הוכיח עצמו בגמר.מסי שיחק עם מאמן הזוי שהביא איתו שחקנים לפני פנסיה שגרמו להגנה להיות עוד יותר גרועה כי לספוג 4 שערים זו בעיה של הגנה לא שלו.
השב   •  613
גל27/06/12, 02:25
צ''אבי ואינייסטה הם אלה שהופכים את בארסה לגדולה.אתם פשוט מעריצי מסי.צ''אבי ואינייסטה גרמו לטורס להבקיע צמד מול הגנה צפופה אחרי שבשנה האחרונה הוא כמעט ולא הבקיע.כל שחקן היה פורח לידם,הם גאוני כדורגל.ברמה הבינלאומית רונאלדו בכמה רמות מעל מסי.תסתכל על הכוכבים של ארגנטינה בקישור ובחוד ועל הכוכבים של פורטוגל שהם רק רונאלדו ונאני. ההבדל בין מסי לרונאלדו הוא שרונאלדו המוציא לפועל לבדו,ואילו למסי יש שני שחקנים שמסדרים לו מצבים,הוא פשוט דואג לשים אותם ברשת.ובכלל, אני חושב שרונאלדו היחידי שמתקרב לגדולים בהיסטוריה כמו פלה מראדונה קרויף וכמובן רונאלדיניו, שלדעתי היה אגדת כדורגל, הרבה יותר גדול ממסי.
השב   •  54
פרשן27/06/12, 08:04
בטורנירים גדולים הוא עושה במכנסיים

להשוות אותו לרונאלדו הברזילאי או לזידאן זו פשוט בדיחה. הוא לא ברמה שלהם כי הם מנהיגים והביאו גביע עולם לבד
גם מראדונה וגם פלה לא בליגה של מסי

מסי הוא שחקן ליגה מדהים וזהו. בנבחרת הוא עדיין לא עשה כלום
השב   •  24
מוטי27/06/12, 12:37
השב   •  20
אדום אדום27/06/12, 13:34
השב   •  01
ANI27/06/12, 17:34
כי הוא ארגנטיי ולכן הוא מגדיר את מסי כטוב בעולם ולא את רונאלדו (זה כמו שתשאל שווצרי מי יותר טוב נאדל או פדרר)
השב   •  10
השד האדום27/06/12, 22:43
ב2008 פלה אמר שהוא נותן את הכדור הזהב לשחקן שהוא אמר לו שבעונה הבאה (אחריי שקאקא זכה והוא לקח מקום שני) הוא יקבל זאת , תנו כבוד לשחקן שהכי קרוב להיות הטוב בהסטוריה , אז פלה אמר .. זה נכון? בגלל שמראדונה משווה את עצמו למסי זה נכון? מראדונה ופלה 20 רמות מעל שתיהם גם זידאן וגם יאהן קרויוף שאני שונא הרבה יותר טובים מ2 השחקנים הלה , זה מזכיר בדיוק את אותו הזמן עם באג''יו שבגמר מונדיאל החמיץ והפסיד זאת אחריי שלקח את איטליה על כתפיו והפסיד במו ידיו וזמנו של מראדונה שהיו שתי השחקנים שכל עונה מתחרים על תואר השחקן העונה , באג''יו לקח פעם אחר פעם אבל את מראדונה זכרו בסוף כחשןק הכי טוב בהסטוריה בדיוק כמו הקטע עם מסי ורונאלדו. את רונאלדו יזכרו יותר רק בגלל הקטילות שהוא אוכל ורק בגלל איך שהוא עושה בית ספר פעם אחר פעם למסי שלכם כשחקן אז יאללה שבו בשקט ילדודסים שלא מבינים בכדורגל כל אוהד בארסה אני יכול לגדל על כדורגל חבורה של מסכנים הא ותעשו כמה אנלייקים שאתם רוצים לא כל כך מעניין כי זהי דוע שזה מדינת מסי
השב   •  00
4
יוסי26/06/12, 21:09
לדעתי זה לא משנה אם רונאלדו יזכה או לא מסי הוא פשוט חייזר מבחינת כדורגל,אם תשאל אותי במי אני יעדיף לצפות אני כמובן יגיד במסי כי לי לא משנה למי יש יורו או מונדיאל בכיס כי בסוף מה שמעניין זה מה שהם מראים על המגרש כמובן שבסוף התארים זה מה שקובע אבל אותי יותר מעניין להנאות מהשחקן
השב   •  5426
יוסי26/06/12, 21:26
השב   •  23
אבשלום קור26/06/12, 23:41
האיות הנכון הוא ב-א-ר-ס-ה
השב   •  117
3
סטס26/06/12, 21:05
האמת שטור נחמד. רק דבר קטן. אין מה להוכיח. כל מי שמסוגל לנטראל את המוח מהתקשורת העלובה מבין, שCR7 כמה רמות מעל הפרעוש הקטן
השב   •  7166
בונקריניו שמוקריניו26/06/12, 21:48
מסי ב4 שנים האחרונות הוכיח שהוא בליגה אחרת לגמרי והתקשורת עשתה השוואות ביניהם בשביל הרייטינג תשאל כל אוהד נורמלי בעולם היום(חוץ מאוהדי ריאל) והם יגידו לך שמסי הרבה יותר טוב גם אם רונאלדו יקח את היורו או לא
השב   •  2523
אוהד26/06/12, 22:27
רונלדו קיבל כדור מול שוער גם נגד פעמיים מול הולנד.
מסי לא יכול לנצל כזה מצב?
רונלדו קיבל מסירה מעולה מאוזיל כשהגנת בארסה עלתה במערך הרפתקני של המאמן ללא פיקה ורק עם 3 שחקנים.
מסי משחק לרוב מול הגנה צפופה של ריאל.
אם נחליף ביניהם האם מסי לא היה מנצל את המסירה של אוזיל מול השדוער?
האם רונלדו היה יודע לעבור בין הגנת ריאל כמו מסי בחצי הגמר בליגת אלופות?
יופי שרונלדו מנצל מצבים טוב רק זה כל מה שיש בו.מסי במשחקים עם הגנות קשות מצליח למצוא שחקן בפס חכם(המסירות של אוזיל או של שחקן פורטוגל בשער הראשוןו נגד הולנד יותר קשות מלנצל מצב מול שוער רק למה שיתנו פיחרגון להם רונךלדו יותר חתיך אז מתרכזים בו).
בארגנטינה מסי במיוחדג בקופא נגד אורוגוואי לא קיבל מסירות טובות כי אף אחד לא יודע למסור ולנהל משחק.מצד שני אף אחד לא ניצל מסירות שלו כי זה לא שהוא היה חלש פשוט גם לא מסרו לו למצבים וגם אחרים החלמיצו למרות שהצליח לבשל שער אחד(וזה אומר שהוא לפחות עשה משהו).
השב   •  1310
ast111626/06/12, 23:15
כבר הגבת בכתבה קודמת וגם הייתה נגד רונאלדו ומסיבות משונות כל מי שקורא את ההודעה הזאת שלא יקרא את התגובה של אוהד
השב   •  58
מישהו26/06/12, 23:40
לאוהד בארסה - כל בן אדם שבאמת חושב שהתקשורת כבר שנים לטובת רונאלדו חייב ללכת לאשפוז ודחוף!! וכדי לאמת את ההבנה בכדורגל הוא חותם בשם "בונקריניו" כאשר מוריניו הוביל את ריאל למספר השערים הגבוה ביותר אי פעם בליגה בכירה כלשהי באירופה..
לגבי המגיב השני - גם פה ההבנה בכדורגל לא מהגבוהות.. למסי ולרונאלדו איכויות כמעט שונות לגמרי, אבל דבר אחד משותף לשניהם, וזאת תנועה מדהימה ללא כדור! איך בדיוק אתה מעז לבטל את השערים של רונאלדו כאשר התנועה שלו הביאה אותו למצב הזה? כמו שתגיד שמהשלישייה של מסי מול ברזיל אפשר לספור רק שער אחד!? ממש תמוה.. אח"כ החלטת שמסי משחק את רוב המשחקים שלו מול ההגנה של ריאל?! והחלטת לפאר את השער של מסי מול ריאל כאשר השומר שלו הורחק שלא בצדק באותו משחק, וכאילו שכחת שרונאלדו לקח לבארסה גם אליפות וגם גביע. והאבסורד הכי גדול הגיע בסוף: אחרי שכל התגובה המטופשת שלך הטענה שלך הייתה שרונאלדו יודע רק להבקיע ממצבים טובים ומסי עושה הכל לבד, פתאום בסוף התגובה גוננת על חוסר ההבקעה של מסי בקופה בכך שהוא לא קיבל כדורים במצבים טובים!! לא יכול להיות שאתה לא רואה את הסתירה פה!! וכמובן עוד קצת צביעות בסוף - שאמרת שלפחות מסי עשה משהו בקופה כאשר בישל שער אחד והודח ברבע הגמר כאשר ביטלת בתחילת התגובה שלך את ההופעה של רונאלדו ביורו כאשר בינתיים כבש 3 שערים ונתן מס'' מסירות טובות לשערים שהוחמצו (את ההחמצה של נאני אני שם) והביא אותם בינתיים עד לחצי גמר.. גאון אתה לא..
השב   •  71
2
אורבך26/06/12, 21:04
השב   •  2614
ראול מדריד26/06/12, 21:36
וכאילו שמסי האפס הזה בכלל יכניס שם גול..
השב   •  2125
בארסה ברבאק26/06/12, 21:50
פלה ומראדונה יתחילו לדבר שטויות כדי לשמור על המעמד שלהם
השב   •  162
עידו מרדכי27/06/12, 04:11
ממש אין לו את זה בשביל לזכות במונדיאל.
השב   •  20
1
Marom26/06/12, 21:03
כל קשר שלך לספורט מקרי בהחלט.
השב   •  5128
ראול מדריד26/06/12, 21:35
שרונאלדו הטוב בעולם? וששניהם לא מתקרבים להיות הטובים בהסטוריה?
השב   •  2420
עידו מרדכי27/06/12, 04:11
השב   •  21
אליקו27/06/12, 23:42
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP