יום שבת, 15.02.2025 שעה 19:14
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מור רכס

כמו גוף בלי ראש

דעה: דל בוסקה פגע כמעט בכל חילוף והחלטה שלו ביורו, אך לשחק בלי חלוץ? עד כאן. ספרד אולי בדרך לזכייה, אבל השעמום הזה לא מתאים ליורו הנוכחי

אין ספק כי הנבחרת הספרדית היא אחת הנבחרות הטובות שראיתי בחיי, הרי עם עובדות בשטח לא מתווכחים ובטח שלא עם שתי זכיות רצופות ביורו ובמונדיאל האחרונים. אבל בכל זאת, בטורניר הנוכחי קשה שלא להרים גבה לאור ההחלטה התמוהה של ויסנטה דל בוסקה להמשיך לפתוח בלי מספר 9 אמיתי. אמנם האיש והשפם הוא אחד המאמנים הגדולים ביותר שנראו בתולדות המשחק אך בכל פעם שאני מביט בטיקי טקה שאימצה הלה רוחה מסתיים בעוד מסירה משעממת אחורה אני פשוט יוצא מהכלים.

נכון שבינתיים ההחלטות של דל בוסקה הוכיחו את עצמן לכל אורך היורו - פברגאס שתופקד כקשר שישי כבש את שער השוויון מול איטליה במשחק הפתיחה, טורס שפתח מול אירלנד החזיר עם צמד ואפילו המחליף חסוס נבאס העניק לאלופת העולם את הניצחון האחרון בשלב הבתים מול קרואטיה. אך עם כמות כזאת של כישרון בסגל האדומים כמעט כל שחקן יכול להיות זה שיביא את השינוי בכל רגע נתון ולכן קשה לי לזקוף את הקרדיט דווקא למאמן.

טורס. שער ראשון ביורו (רויטרס)
טורס. לשחק בלי חלוץ 9 אמיתי? (רויטרס)
 

אחד המשפטים המפורסמים שבאים להמעיט ביכולתו של לאו מסי בשנים האחרונות הוא "בואו נראה את הפרעוש בלי צ'אבי ואינייסטה". לאורך כל הטורניר אנו יכולים לראות שאותה טענה מוצדקת - רק הפוך. שני הקשרים מוצאים את עצמם פעם אחר פעם בלי הזדמנות להכניס את אותם כדורי עומק גאוניים שבהם הם רגילים לפנק את הארגנטינאי כדרך קבע.

קשה לי להאמין שהציבור הספרדי יתאכזב מעוד זכייה אפורה שכזאת בטורניר הנוכחי ואי אפשר להאשים אותו על כך, אך אם תשימו לב הלה רוחה לא הציגה ניצחון סוחף אחד במונדיאל האחרון בו היא זכתה ובטח שלא ביורו הנוכחי. אין לי ספק כי במקרה של זכייה נוספת, הנבחרת הספרדית תיזכר בספרי ההיסטוריה כאחת הגדולות מאז ומתמיד אך יחד עם זאת כאחת המשעממות.

צ´אבי (GettyImages)
צ´אבי. לא אותו דבר בלי הפרעוש (GettyImages)
 

ולסיום, פרידה קצרה מהצרפתים. בתחילת הטורניר הרבה מאוד אנשים הימרו כי נבחרת הטריקולור עומדת לחזור על אותם הישגים מרשימים של המונדיאל ב-98' ואליפות אירופה ב-2000 אך במהרה חבורתו של בלאן הראתה לנו שטעות חמורה בידינו במיוחד שאף חלוץ צרפתי לא סיפק את הסחורה.

ואם כבר בחלוצים עסקינן אז אי אפשר שלא להזכיר נתון די אבסורדי. מי מאיתנו לא זוכר את החלוץ האימתני דוד טרזגה, האיש שהעניק לטריקולור את התואר האחרון כשכבש לפני 12 שנים את שער הזהב המפורסם מול איטליה. בדיוק בשעה שקארים בנזמה ושאר חבריו האומללים להתקפה מסיימים עוד טורניר כושל, כבש טרזגול צמד מרשים במדי ריבר פלייט והחזיר אותה שוב לליגה הבכירה בארגנטינה.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 66 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 66 תגובות ב-37 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
37
אינני אני24/06/12, 22:36
עוד מסירה ועוד מסירה ועוד מסירה ועוד מסירה ועוד מסירה ועוד מסירה ועוד מסורה. נכון משעמם? ככה גם על המגרש. אם סתם מוסרים כל הזמן בלי לאיים על השער- זה לא כדורגל יפה, סוף פסוק. מאוד יעיל, מאוד מאוד מנצח אבל משעמם.
השב   •  20
36
סמי מלכה24/06/12, 20:21
השב   •  10
35
בארסה ברבאק24/06/12, 19:40
התפקיד של הספרדים הוא לתת הנאה לקהל ולא לשחק כדורגל כזה יש הבדל ענקי בין הכדורגל של בארסה לכדורגל של ספרד בכדורגל של בארסה מחפשים את השער ושחקני ספרד מעבירים את הזמן ובסוף כובשים שער יפה אך אין להם הרבה מצבים
השב   •  00
34
עמית24/06/12, 19:35
ספרד קבוצה מעולה שמשחקת מעולה וחכם היא לא משחקת בונקר היא משחקת בחשיבה ולתקוף בזמן נכון הלוואי שישראל היית משחק ככה משעמם אולי הינו עושים משהו
השב   •  00
33
קובי24/06/12, 18:16
טורניר כמו יורו 2012 לא יהיה. עכשיו שהגרמנים יקחו את הגביע וכל היורו יהיה מושלם.
השב   •  12
32
עמית24/06/12, 17:34
והדבר הכי גרועה זה שלספרד בניגוד לאיטליה או אנגליה או הולנד או צרפת או פורטוגל יש הרבה הרבה הרבה יותר כלים על הספסל . הרבה .
מי היה אתמול ? פרננדו טורס , פדרו , מאטה , קסורלה נגרדו יורנטה וזה רק בחלק ההתקפי .
נגיד אם אני משווה בין ההרכב של גרמניה ( הרגיל עם פודולסקי מולר וגומס ) לבין זה של ספרד של אתמול והמשחק הראשון אז אם ספרד באמת רוצה לשחק כדורגל התקפי אז היא צריכה לשים את צאבי ואינייסטה במיקום של חדירה ושווינשטייגר את דוד סילבה איפה שאוזיל את מאטה איפה פודולסקי את פדרו איפה שמולר ואת טורס איפה שגומס . רק אז זה היה באמת הרכב התקפי . אני אומר לא להשתגע . להשאיר קשר אחורי אחד ( אלונסו ) לשים את צ''אבי על ידו את אינייסטה ודוד סילבה קצת לפניהם את פדרו חצי חלוץ שנכנס לרחבה ועושה מהומות כמו בפנדל אתמול ואת טורס איפה שגומס . זה הרכב סביר . סביר לדעתי .דל בוסקה אפילו לא קרוב לזה . רחוק אלף שנות אור וזה מה שמעצבן . ביורו הקודם ארגונס שיחק כדורגל יפה התקפי וכובש . עם אותו סגל בערך . זאת הבעיה שלי .
חבל חבל חבל . סגל שלא היה לשום קבוצה אי פעם . שחקנים תותחים בכל עמדה ( חוץ מארבלואה אבל גם את זה אפשר לפתור עם ראמוס וחאבי מרטינס או סרחיו בוסקטס בעמדת הבלם ) , קישור שלא היה לאף נבחרת או קבוצה . גם כמה שרוצים לרדת על טורס הוא עדיין חלוץ מצויין . חבל .
השב   •  51
רונן24/06/12, 18:00
השב   •  10
31
זיזו24/06/12, 16:59
כל כך עלוב, ממש לא ברמה של ברצלונה של פפ, אם ספרד רוצים להמשיך עם הטיקי טקה אז פפ הוא היחיד שיכול לאמן אותם.הוא אשכרה מנסה להבקיע בעזרת הטיקי טקה ולא להחזיק את הכדור כל המשחק ולנסות מדי פעם לצאת לאיזה מתפרצת.

*וכן אני אוהד ריאל, אבל אני מודע למציאות*
השב   •  61
איתי24/06/12, 18:57
זה טיקי קקה.
השב   •  11
30
ניר24/06/12, 16:27
בדיוק כמו ברצלונה, נבחרת ספרד מאוהבת בתארים שהדביקו לה בתקשורת על הטיקי-טקה, ועושה הכל כדי להגשים את החזון. אני אישית לא מסוגל לראות את הקבוצה הזאת משחקת, זה משעמם נורא, אין טיפת יצר והפתעה. נכון, הכי טובים בעולם, אבל שעמום נוראי. מסכים עם הכותב.
השב   •  04
29
מוני24/06/12, 15:53
השב   •  24
מישהו24/06/12, 19:28
השב   •  11
28
דן24/06/12, 15:52
נבחרת רב-גונית, ממושמעת, מדוייקת, מלהיבה וכובשת. לאנשים יש זכרון קצר. היורו בד"כ משעמם. למעשה, כדורגל באופן כללי די משעמם. אני מסכים שדל-בוסקה עושה לצופים עוול כשהוא עולה בלי חלוץ ובלי מחץ, אבל ספרד עדין מהנה ומעניינת יותר מכל הקבוצות ביורו הזה, גם מגרמניה, אותה היא הולכת לדרוס בגמר.
השב   •  22
27
אסי24/06/12, 14:31
ספרד אולי לא מאיימת הרבה על שער היריבה אבל עצם העובדה שהיא מחזיקה בכדור בפער ענק זאת אומנות.
מצד שני עוד לא הגיעה הנבחרת שתצליח לשתק להם את צורת המשחק ולכן לא מעניין אותי מה חושבים נבחרת טובה צריכה לנצח ולשתק את שיטת המשחק של הספרדים, צרפת לא מספיק טובה הספרדים עדיפים ולכן הם עלו ולא בגלל שיטת המשחק שלהם אלא בגלל האנמיות של הצרפתים. אני מאמין שאם ספרד ישחקו מול גרמניה נראה את הגרמנים מצליחים לבטל את שיטת המשחק של הספרדים.
השב   •  40
יונתן24/06/12, 16:45
השב   •  10
26
רוכמה24/06/12, 13:15
השב   •  00
25
שי הראל24/06/12, 12:54
כולם פה היו עם דגלים של ישראל,חולצות של שכטר וסוכריה בפה כמו פרננדס !
חבורה של צבועים,כל אחד משחק אותה מבין בכדורגל כשהוא לא עשה כלום בחייו ישראבלוף ! ! !
השב   •  126
הפועל עוכרי ישראל24/06/12, 14:13
כמובן ש1-0 לישראל על נבחרת ספרד יהיה הישג ענק, אך 1-0 לספרד על ישראל יראה כמו נפילה של אימפריה. אי אפשר להשוות בין ישראל לספרד בשום פרמטר, ולכן, תפסיק לדבר שטויות.
השב   •  63
שי הראל24/06/12, 14:52
מן האמת ולא לבוא אליה ישר בפנים! ומי שמדבר פה שטויות זה אתה כי אני רוצה לראות שישראל לא הייתה מנצחת 1-0 כל משחק ולא היית צוהל ומנגן תהיה אובייקטיבי לפחות,מה חסר נבחרות קטנות שסגרו טוב ולקחו את היורו?
דנמרק? יוון? איטליה שמאז ומעולם שיחקו הגנתי? למה דווקא על ספרד אתה מתלונן? מעניין למה באמת. . .
אז מי פה מדבר שטויות? אני או אתה? הפועל תל אביב (ואני ממש לא אוהד שלהם ואפילו לא חושב על זה ביום הכי שחור שלי להיות אוהד שלהם)עשו עונה אדירה וניצחו את מילאן 1-0 כל הזמן וצהלו ושמחו פה כאילו אין מחר זאת דוגמה 1 מיני מעטות אף פעם לא היה פה כדורגל.
תמשיך לעודד קבוצה שחטפה 5-0 מויסלה קראקוב ! אני לא רואה ולא ראיתי מעולם כדורגל ישראלי כי עובדים עלי ועליך בפנים רק שאני החכם פה שלא הולך לראות בלופים ושחקנים שלא יודעים להרים כדור ורק לשחק אותה נכים בדקה 80 כולם מתעלפים עשה לי טובה.
השב   •  42
גור אריות24/06/12, 15:29
והיא לא.

זה כל הסיפור פה, אני יפסיק להתלונן על ניצחונות של 1-0 (שהם הגיוניים מאוד) כשאתה תפסיק להלל את ספרד (כמו עיוור) ולכתוב שהיא הכי טובה והכי מושלמת והכי מעניינת

יש?
השב   •  04
מכביסט24/06/12, 15:33
ספרד אלופת אירופה והעולם, נבחרת שמשחקים בה כמה מהשחקנים הטובים בעולם ובכלל היא מייצגת מדינה שהיא מעצמת ספורט. אתה משווה את הפוטנציאל והכישרון שלהם לנבחרת כמו ישראל.. אם נבחרת כמו ישראל 1-0 זה מדהים וסנסציוני, כשנבחרת במדורגת ראשונה בעולם עושה את זה זה בפירוש בזוי ומשאיר טעם רע מאוד!
השב   •  13
24
איכסה24/06/12, 12:52
לא ייתכן שהם מחזקים בכדור 2 דקות רצופות!! זה גועל נפש. כל פעם להעביר אחורה?
אני מעדיף לראות בונדר אנגלי איטלקי קלאסי מאשר הפחדנות הזאת!
השב   •  31
מישהו24/06/12, 19:32
השב   •  00
23
ALLIGATOR24/06/12, 12:46
השב   •  01
22
צחי24/06/12, 12:13
כמה אפשר כבר להתלהב ממסירות ומשולשים באמצע המגרש?
המשחק של ספרד אולי הכי יעיל ומונע מהיריבה לתקוף אותה אבל זה משעמם רצח.
אין כמו המשחקים של גרמניה, קצב, מהירות, הרבה מצבים ובעיטות לשער וגם הם עושים לפעמים טעויות שהיריב מנצל וככה יש משחק פתוח עם שערים.
אצל ספרד זה מושלם מדי, מחזיקים כדור רוב המשחק ועוקצים אותך פעם אחת והמשחק נגמר.
השב   •  32
21
מרסלו24/06/12, 11:36
שאני אומר שברסה וספרד והטיקי טאקא זה שיעמום טוטאלי, אומנם לברסה יש את מסי ואלבס שעושים את כל ההבדל. הכדור הולך יותר קדימה והם מחפשים את השער הרבה יותר מצאבי ובוסקטס. ברסה ללא מסי מסיימת מקום שישי, ואת זה לא אני אומר אלה הסטטיסטקה אומרת. נמאס כבר מהנעת כדור. ספרד הרגו את כל מה שיפה במשחק
השב   •  71
20
ליאור אסולין הירוק24/06/12, 11:33
בהחלט ספרד לא מרשימה בכלל. עוד במודיאל ראינו שבכל שלבי הנוק-אאוט ניצחה ספרד 1:0 והניצחון הכי גבוה שלה היה 2:0 על הונדורס. וגם עכשיו ביורו הזה, עדיף כבר ללכת לישון מאשר לראות את המשחקים של ספרד. אני מעדיף את נבחרת גמרניה: היא משחקת כדורגל יפה, התקפי, נהדר והם פשוט תאווה לעיניים. אבל אני חושב שגם ביורו הזה ספרד, בזכות המשחק הלא מרשים שלה בלשון המעטה , תזכה ביורו
השב   •  50
19
גרמני24/06/12, 10:38
זה הגרסה הגרועה והצינית של בארסה לבארסה יש את אלבס ואת מסי שמוסיפים למשחק עוד הרבה דברים שאין לספרד בארסה מתמסרת בשביל הגול ספרד תמסרת בשביל להתמסר בארסה חונקת את המשחק ליריבות אך מפתחת משחק לעצמה ספרד חונקת לעצמה וליריבות הם לא כבשו יותר מגול אחד מול נבחרת איכתית ואל תספרו לי 2:0 אתמול הגול היה בפנדל בדקה 91 זה לא כדורגל
השב   •  22
18
Jack The Ripper24/06/12, 10:27
וחושבים שזה כיף לראות את ספרד, אני לא. ביורו הזה, נהנתי מכל משחק, פרט למשחקיה של ספרד נגד אירלנד, ספרד נגד קרואטיה (במחצית הראשונה) וספרד נגד צרפת. המשחקים האלו מרדימים. אולי אני לא מבין, אבל קשה לי לצפות בנבחרת שכל הזמן יש מסירות אחורה בעיקר, ובסוף מגיע איזה כדור משטות בהגנה של היריב וזה שער. לספרד לא הגיע לזכות במונדיאל, כמו שלא מגיע להם לזכות ביורו הנוכחי, כי נבחרת שכל הזמן מנצחת 1-0, או פעם במיליון שנה 2-0 מפנדל מקרי, היא לא נבחרת שכיף לצפות. אבל אוהדי ריאל ובארסה, אל תסכימו, ותגידו שאתם אובייקטיביים.
השב   •  51
17
איל24/06/12, 09:33
ספרד היא אחד הנבחרות המלהיבות שנראו בכדורגל בעשורים האחרונים. משחק מסירות שובה עין, לחץ בחלק המגרש של היריב ללא הפסקה, הגנה מתואמת וחפה כמעט לחלוטין מטעויות. בקיצור, הכל לפי הספר. ודרך אגב, גם ברצלונה שיחקה משחקים רבים בלי חלוץ. האם היא לא הייתה מלהיבה?
השב   •  420
איכסה24/06/12, 12:54
כן, גם הכדורגל של הקבוצה שלך מלהיב!!
המשחקים הכי משעמים ביורו הם של ספרד.
600 פסים חסרי תכלית ושעמום טוטאלי. כדורגל פחדני.
אוי לא הם מתקדמים באו נחזיר לשוער במסירות.
השב   •   13
מישהו24/06/12, 19:32
אלוהים אדירים כמה אנשים בורים
השב   •  00
16
אשדוד עולה24/06/12, 07:05
בוא נרענן את זכרונך: כדורגל הוא משחק שהמטרה בו היא להניע את הכדור באמצעות הרגל/הברך/הירך/החזה/הכתף רק לא עם היד ולבסוף לשים אותו ברשת של היריב, ספרד עושה מה שחוקי המשחק אומרים לעשות, זה מדהים ומהנה בעיניי, התנועה הבלתי פוסקת של השחקנים,המסירות המדויקות,חילופי המקום בין השחקנים,התיאום בינהם. העובדה שהמסירות מתבצעות רוב הזמן סביב האמצע לא הופכת את זה למשעמם, היא רק הופכת את העניין למסתכל עבור היריב שבא לנסות לשחק כדורגל אבל לא מוצא את הכדור (אולי בגלל שהוא לא באמת בא לשחק) פעם אחת היריב טועה בבונקר שהוא מציב, שוכח את המגן הימני והקשר האחורי שמגיעים 3 מטר מהשער ובום, זה כדרוגל!-אם אתה לא אוהב את זה כנראה שאתה לא אוהב כדורגל וכדאי לך לחפש משחק אחר להתעניין בו.
השב   •  411
אודי24/06/12, 07:45
בכדורגל המטרה היא לכבוש שערים ולא להניע כדור. מה שאתה אומר זה בדיוק מה שרן בן שמעון אומר באולפן של היורו וזה שהמטרה של ספרד היא להניע כדור. לעומת זאת, גרמניה מניעה כדור הרבה יותר תכליתי ומגיעה להרבה יותר מצבים מספרד, ואצל הספרדים העיקר זה להניע כדור, בקושי להגיע למצבים ולנצח בקטן.
השב   •  113
Juve_stabia24/06/12, 12:03
הנעת כדור זה חלק חשוב בכדורגל בזה אתה צודק..אבל הקצב של המשחק של ספרד דומה לליגה הישראלית וגם בהתאם לכמות המצבים שיש במשחק-משחק שלם ואולי 3 מצבים כל המשחק! זה כדורגל? אני מעדיף לראות כדורגל 0-0 טקטי עם לחימה,הנעת כדור וקצב מטורף מאשר טיקה טקה ומסירות לשוער,המצב של הכדורגל עלך הפנים עכשיו כי אי קבוצות חזקות ובגלל זה הטיקי טקה כ"כ עובד..מעניין גם אם לפני כמה שנים ששאר הקבוצות היו בשיא השיטה הזו הייתה עובדת?!
השב   •  02
מישהו24/06/12, 19:30
יעילה משל גרמניה כשהן נפגשות, השיטה של גרמניה לא תעזור לה על ספרד.
השב   •  00
15
אדום גאה24/06/12, 02:43
דל בוסקה מנסה לעשות את אותה שיטה כמו בבארסה בלי חלוצים ועם משחק מעבר מהיר תוך כדי הנעת כדור סובלנית ! כתבת הרבה שטויות
השב   •  30
14
sheva 724/06/12, 02:39
כל מילה בצלע.שיעופו כבר המשעממים האלה.
השב   •  11
13
בני24/06/12, 02:32
אם לא אנשים כמוהו יבקרו מי יבקר? מבקרי קולנוע יכולים לבקר את שפילברג בזמן שהם צילמו גג סרטון באייפון? אותו מקרה. ככה זה עובד הכדורגל הוא להנאתנו וזוכתנו לבקר מאמנים ושחקנים.. ובמקרה הזה גם צודק הבחור ספרד משעממת ת''תחת אם כל האהבה שלי אליהם
השב   •  11
12
אלון24/06/12, 02:26
ספרד פשוט נבחרת משעממת והטיקי-טקה זה סגנון זוועתי שמוציא את התשוקה מהמשחק(גם אם מאד יעיל)
ספרד ללא ספק הנבחרת החזקה בעולם(הלוואי שפורטוגל או גרמניה יוכיחו לי שאני טועה) ועם הצלחה לא מתווכחים, אבל לא יודע, אולי עם הסגל המטורף שיש להם הם יכלו להוציא יותר דווקא במשחק רגיל ולא באוננות המשעממת הזאת
השב   •  73
11
ok24/06/12, 01:38
משחק גרוע ומשעמם שציפיתי לראות מפולין נגד יוון. כול הזמן הכדור במרכז מגרש בלי התקפות כמעט. כלום לא קורה. פשוט בושה ששתי נבחרות גדולות כאלה נראות ככה ויוון נראתה יותר טוב כשיחקו מול גרמניה.
השב   •  63
10
אלירן24/06/12, 01:26
ובשניהם ספרד ניצחה את גרמניה בקלות. גם אז גרמניה היתה חזקה ואימתנית (4:1 על אנגליה , 4:0 על ארגנטינה)

2:0 בגמר היורו ו-1:0 בחצי גמר המונדיאל.

קודם שגרמניה יצליחו להבקיע מול הספרדים ואז נדבר , ספרד להזכירך ספגה רק שער אחת בכל הטורניר עד כה (ב-4 משחקים)
השב   •  22
9
ערבי24/06/12, 01:12
ושהוא יבקיע
מטומטמים
השב   •  53
8
יניב24/06/12, 01:08
הנה הכותב טורי-דעות שמפשל פעם אחר פעם לחזות מה יהיה בעתיד. תראו ילדים!!

ממיטב טורי הדעה שלו:

"Cr7 פישל, מסי ענק ונייאמר?" - נכתב לפני שבועיים, לאחר המשחק של פורטוגל נגד גרמניה. הוא כתב על כריסטיאנו רונאלדו, ואני מצטט: "אך כשהוא מגיע לנבחרת הוא נופל פעם אחר פעם".

"כוכבים יש רק בשמיים" - טור דעה זה נכתב לאחר המשחק של פורטוגל נגד דנמרק, בו כותב טור הדעה אומר שהכוכבים של היום, בראשותו של רונאלדו, לא מספיק טובים כדי להוביל נבחרת לשלבים הגבוהים. הוא כתב על כריסטיאנו, ואני מצטט: "מה לעשות שהכוכבים של היום מעדיפים למלא את שערם בג''ל (גם אם זה במחצית)".

ילדים, זו דוגמא נפלאה לכותב טור דעה - מור רכס - שלא מבין שום דבר בכדורגל וצריך ללמוד לחכות לסוף לפני שהוא משמיץ שחקנים. כי הפלא ופלא, רונאלדו עם שני תצוגות נפלאות מעלה את פורטוגל לחצי גמר.

אחח מור רכס, מור רכס..
השב   •  154
פיני24/06/12, 08:36
ימוצץ אחד
השב   •  38
7
מלדיני24/06/12, 01:08
אחי מורדי אתה צודק זה עמית תשאיר לי פעם הבאה בדעה שלך מס'' פלפון
השב   •  11
6
ביתריסט בנשמה24/06/12, 00:49
כשמוריניו משיג עם הבונקרים הדוחים שלו תארים קוראים לו מיוחד כשדל בוסקה גורם לי להירדם באמצע המשחק, להתעורר בדקה 60 ולהתבאס שזה עוד לא נגמר מגנים את זה
השב   •  2713
יאנצידראן24/06/12, 01:33
שמוריניו וריאל שברו את שיא הכיבושים של כל הזמנים עם 121 שערים? ספרד מנצחת כל משחק אחד או שתים אפס . ריאל מפרקת קבוצות עם חמישיות.
השב   •  136
עומר24/06/12, 02:35
במשחקים של ספרד הכדור רוב הזמן אצלם והם לא מגיעים למצבים, ככה שיוצא ש-אף אחד- לא מגיע למצבים.
השב   •  182
ביתריסט בנשמה24/06/12, 10:23
לך תסתכל כמה נגמרו המשחקים של ריעל מול ברצלונה באיירן וולנסיה, אלו 3 הקבוצות הראויות היחידות שהיא פגשה השנה ומ-10 מחשקים מולם סיימה עם 3 ניצחונות והפרש שערים שלילי 15:18, זה אומר שמול קבוצות ראויות היא כבשה 1.5 שערים למשחק וספגה כמעט 2 למשחק. מול קבוצות פח אוזיל, רונאלדו, בנזמה ודי מרייה מספיקים גם כשמוריניו משחק עם 2 קשרים אחוריים, ריעל בנויה על מתפרצות והשחקנים המהירים האלה הורגים קבוצות חלשות ומספיקות להם 3-4 מתפרצות כדי לסיים משחק עם 5-1
השב   •  33
שבוע הבא24/06/12, 11:13
גם ג''ון טרי יכול לסיים עם 30 שערים
השב   •  42
מכביסט24/06/12, 15:36
ולא רק בליגה, במניין השערים הכללי ריאל מעל כולם. עובדתית מוריניו משחק התקפי ופורה, בניגוד מוחלט מנבחרת ספרד. גם במשחק שעל פניו נראה הגנתי (קלאסיקו), ריאל איימה יותר על השער ועל המסגרת מברצלונה, זה למה הוא מיוחד חביבי.
השב   •  21
יוני24/06/12, 19:25
יש הבדל אדיר בסגל. ספרד עם סגל מדהים בכל עמדה, קשרים, שועירים, בלמים- הכל מהטופ העולמי, ולמוריניו לא תמיד היה כך (למשל באינטר)
השב   •  00
5
Juve_stabia24/06/12, 00:46
ת''כלס קשה להגיד שהם טובים גם משאר הנבחרות..פשוט אין היום נבחרות בכושר טוב חוץ מגרמניה וספרד.גרמניה לעומת ספרד משחקת התקפי ומעניין,ולא כל הזמן מוסרת אחורה.זה די דומה לשיטה של ברצלונה שהיא גם מצליחה הודות לכך שאין לי הרבה יריבים חזקים בצ''מפיונס(ובכל זאת היא הפסידה לצ''לסי),וגם בלי מסי לא הייתה תכלית לצורת משחק הזו..אז סבבה טיקי טקה אבל הקהל רוצה לראות משחק מהיר והתקפי ומותח ומעניין! מה שבטח ואין במשחק הספרדי-נקווה שבמהרה הם יחזרו להיות לוזרים ונראה את האיטלקים,הגרמנים והברזילאים ועוד נבחרות עם הכדורגל שאנחנו מייחלים לו!
השב   •  1811
פיני24/06/12, 08:34
השב   •  24
4
אדום בדם24/06/12, 00:44
היא יכולה מל כל נבחרת ביורו אבל שהיא תגיע לגמר נגד גרמניה הגרמנים יראו להם מה זה כדורגל
השב   •  68
מישהו24/06/12, 01:22
השב   •  43
3
אדום24/06/12, 00:43
לא
השב   •  13
2
אדום24/06/12, 00:43
מה עשית בחיים העלובים שלך שאתה חושב שיש לך זכות להעביר ביקורת על מישהו כמו דל בוסקה?
השב   •  1427
ירוק24/06/12, 01:48
זה לא שאני תומך בדעות שלו, אבל הוא עיתונאי ובעיקרון זה התפקיד שלו, לטוב ולרע.
השב   •  242
העיט24/06/12, 09:30
השב   •  132
ארסנל24/06/12, 10:52
השב   •  70
1
מישהו24/06/12, 00:31
זה כל הקטע בכדורגל לנהל את המשחק מסודר ולא לשחק על המזל ילך ילך לא ילך לא ילך. בורים.
השב   •  1229
גור אריות24/06/12, 15:24
למה צ''לסי משחקת מגעיל וספרד לא?

למה לספרד מותר לשחק על תוצאה ולצ''לסי ואינטר היה אסור?

למה? כי אתה צבוע
השב   •  21
יוני24/06/12, 19:22
זה היה המשחק הכי משעמם שראיתי עד היום. בתחיל המשחק הייתי בעד צרפת, אחרי זה בעד שריקת הסיום ורק שלא יהיה גול של הצרפתים כדי שלא תהיה הארכה
השב   •  10
מישהו24/06/12, 19:25
ולא של צ''לסי. מה הקשר? מה ספרד עושה בונקר? ספרד לא משחקת על תוצאה היא פשוט פי אלף על היריב ועושה את זה בשיטה של הנעת כדור.
השב   •  01
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP