יום שלישי, 22.04.2025 שעה 00:27
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אורי רייך

הטרגדיה של רונאלדו

דעה: CR7 הוכיח שוב למה הוא כמעט השחקן הכי גדול בדורו, הבעיה היא שהוא נולד בעידן בעייתי - זה של ליאו מסי. לפחות הוא השתיק כמה מבקרים...

קל לשנוא את כריסטיאנו רונאלדו. שחצן, גאוותן, מרוכז בעצמו, אגואיסט, יו ניים איט. זו הסיבה שהתקשורת הישראלית והעולמית שמחה לאידו בכל הזדמנות, זו הסיבה שאוהדי כל יריבה יקניטו אותו בכל מפגש. האמת? גם אני לא נמנה על חובביו הגדולים של הפורטוגלי.

אלא שלמרות השנאה, או אי החיבה, על דבר אחד אי אפשר להתווכח: כריסטיאנו רונאלדו הוא כדורגלן ענק. תחת הררי הג'ל, בצידה השני של המיטה עליה שוכבת הדוגמנית, נמצא גוף בעל מבנה פיזי יוצא דופן, מוח בעל כמויות של אינטליגנציית משחק וזוג רגליים אימתניות.

אפשר לכתוב ולדבר מכאן ועד פולין ואוקראינה על הטעויות של מאמן נבחרת הולנד, על מערכת שלושת הבלמים שקרס ועל הכשלון של האורנג'. אבל ל-CR7 לא מגיע שינמקו את ההעפלה שלו ושל נבחרתו לרבע הגמר ביכולת החלשה של היריבה. כריסטיאנו רונאלדו הגיע למשחק מול הולנד בטירוף. ירדו עליו, צחקו עליו, עקבו אחרי חברתו שלא התעניינה בו כביכול, מדדו לו את עיצוב השיער PLAY BY PLAY. בחלק מהמקרים, הגיע לו. אבל אם מגיע לכאן, מגיע גם מן העבר השני.

רונאלדו וברונו אלבש חוגגים (יוסי ציפקיס)
רונאלדו וברונו אלבש חוגגים (יוסי ציפקיס)
 

מספר 7 באדום עשה ככל העולה על רוחו הלילה מול חבורת ה-"ואנים". אותה חבורה שכולם סימנו כאחת המועמדות לזכות בתואר, אותה חבורה שתחזור למולדתה בשלב כ"כ מוקדם, בין היתר ובעיקר בעקבות יכולותיו של הקשר הפורטוגלי. רונאלדו פירק את הגנת ההולנדים, הוביל מתפרצות, מסר במדויק, איים על השער, והכי חשוב, לאחר שני משחקים, מצא את הרשת. פעמיים. אני מודה, למרות שרציתי לחזות במהפך בדמות עליית הכתומים, למרות הסלידה מאופיו, למרות ששמחתי לא פעם כשהחמיץ מצבים פשוטים במדי ריאל, גם לי נפלטה צעקת "יש" לאחר הגול השני.

כי אפשר לשנוא את כריסטיאנו רונאלדו בטירוף, ואפשר לאהוב אותו בלי סוף. אדיש אי אפשר להשאר כלפיו, והקו בין אהבה לשנאה, כידוע, דק מאוד. אם נלך לאחור, הדברים תקפים על חלק גדול מהגדולים ביותר. קובי בראיינט, הסגן של, מעולם לא התאפיין בצניעות יתר, במחוזותינו זהו אייל ברקוביץ' שמעולם לא חשש (ויתכן שבצדק) להצהיר כי הוא-הוא הטוב מכולם בארצנו, ומוחמד עלי? הוא חתום על המשפט "כשאתה כל כך גדול כמוני, קשה להיות צנוע", שמתאר בצורה נפלאה את הכדורגלן שעף כמו פרפר ועוקץ כמו דבורה.

וכל זה רק מחדד את הטרגדיה הגדולה ביותר של כריסטיאנו רונאלדו. הבעיה לא נמצאת בו. הוא לא האשם. להיפך. הוא החזיר לריאל מדריד את תואר האליפות אחרי שנים, אך נותר בצל מסיבת הפרידה מגוארדיולה. הוא נתן את אחת העונות הגדולות בחייו והוביל התקפה שכבשה 100 שערי ליגה, אבל סיים רק שני במרוץ לפיצ'יצ'י. הוא זכה סוף-סוף לטור אישי שמפרגן לו, משבח אותו ומהלל אותו (לא שהוא זקוק לזה), ועדיין יאלץ לקרוא שם אחר בסופו. אילו היה נולד כמה שנים מוקדם או מאוחר יותר, איש לא היה מתרכז בפריזורה ששונתה, בחברה שרכשה, במחנאות שנוצרה, אלא רק ביכולתו על כר הדשא.

מסי ורונאלדו. CR7 פשוט נולד בדור הלא הנכון (רויטרס)
מסי ורונאלדו. CR7 פשוט נולד בדור הלא הנכון (רויטרס)
 

כי כריסטיאנו רונאלדו, יודעים גם המבקרים, ראוי לתואר "הכדורגלן הטוב ביותר בעולם". לא פחות מרונאלדיניו, לדוגמא, שנחשב לכזה לפניו. אולי אפילו יותר. הוא עשה ועושה הכל נכון בכדי להצדיק זאת. הוא פשוט נולד בדור הלא נכון. הדור של ליאו מסי.      

הכתוב הינו טור דעה      

לכתבה זו התפרסמו 180 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 180 תגובות ב-97 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
97
יונייטד27/06/2012 11:12
השב   •  00
96
DR18/06/2012 20:13
למה מי זאת נבחרת הולנד?
נבחרת של לוזרים. אפילו דנמרק ניצחו אותם.
ואם כבר משווים, מסי נתן שלושער מול נבחרת ברזיל.
רונאלדו תמיד יראה למסי את הגב.
השב   •  11
ליאל21/06/2012 13:00
ח נגד נבחרת ברזיל האולימפית ..
השב   •  00
95
אוהד אמיתי18/06/2012 19:47
ברור שש לו 30-50 שערים יותר ממנו.. מסי בן 25 (עדיין לא)
רונאלדו בן 27.. אתה לא מצפה שבשנתיים הפרש רונאלדו יבקיע יותר ?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
94
הכריש18/06/2012 19:08
מסי נולד בדור הלא נכון בדור של רונאלדו!
אה ואגב לרונאלדו בכל המשחקים שלו הבקיע בערך 30-50 גולים מעל מסי!!
וזה נמאס כבר שמסי כל הזמן יוצא הילד הטוב ורונאלדו הרע!רונאלדו משוויץ כי מותר לו להשוויץ אחרי שמבקיע גול,ומותר לו לשנות תסרוקת כי אכפת לו מאיך שהוא נראה,ומתי תתחילו להתעסק בכדורגל?!
השב   •  51
חיים18/06/2012 19:39
הדוגמנית מריאל (59)וכמה מסי כבש העונה(73)? לפותר נכונה יוגרל ספר בהוצאת מוריניו שנקרא "אצבעות הרוח" שמוצאות את דרכם לעיניים של עוזרי מאמנים אחרים בלי שום שליטה על עצמכם.
השב   •  40
93
גיא18/06/2012 19:07
כשלרונאלדו יהיו 3 כדורי זהב ו3 ליגת אלופות ,ו3 שערים רצופים מול ברזיל במשחק 1 מה שבחיים לא היה באף משחק בהיסטוריה,רק אז אולי יכולים רק להתחיל להשוות בינתיים אתה יכולים לקפוץ הכי גבוה שיש ,ואם לא טרי מצ''לסי שמחטיא את הפנדל האחרון באלופות גם ליגת אלופות 1 אין לרונאלדו מה שמראה את רמת האוברייטיות שלו לגבהים של אינספור כי אם לא וארלה רונאלדו הולך הביתה בתיקו של דנמרק.
זה רק מוכיח כמה שרונאלדו אפילו בהישגים שלו לא תלוי בעצמו,אתם קשי הבנה ואוהבים לעשות "אוהלים" בלילה על איזה פוסטר שלו יא ילדי פיצעונים ודובוני איכפת לי אוהדי ריאל.
השב   •  40
92
זהר18/06/2012 18:58
עד שמסי לא יצליח בליגה נוספת,בקבוצה אחרת ,הוא לא יהיה הטוב בעולם ,רונלדו עשה את זה באנגליה ועכשיו בספרד . מסי בלי צאבי אינייסטה וברצלונה לא היה מגיע לאן שהגיע , שיעזוב את ברצלונה ויצליח . אז היה ניתן להשוות.
השב   •  46
מה18/06/2012 19:14
השב   •  10
שלו18/06/2012 19:34
אלסנדרו דל פיירו,פרצ''סקו טוטי,רייאן גיגס,פול סקולס,סטיבן ג''רארד,ג''ון טרי,פאולו מאלדיני, איקר קסיאס,להמשיך?
מעניין מאוד למה כל אלה שהם אגדות של כדורגל בפני עצמם אתה לא דורש מהם לשחק בקבוצה אחרת,רק ממסי שאתה ודומיך לא יכולים כבר לסבול אותו אתם דורשים שילך לקבוצה אחרת ,ועיצה ממני תסגרו את הטלוויזיה כשאתם רואים את מסי כי גם אתם זורקים ופולטים שטויות מהפה וגם לא מבינים מה אתם רואים וגם מתפוצצים מקינאה,לא מגיע לכם להינות מהשחקן הכי טוב בעולם אל תיראו ! ! !
השב   •  20
שלו18/06/2012 19:35
פ ח ח ח כמה שאתם פתאטיים.
השב   •  12
91
אסמעיל18/06/2012 18:49
השב   •  00
90
מיכה18/06/2012 18:14
מסי הגדול ביותר בתולדות המשחק מה שהוא עושה עם הכדור אף אחד לא יכול לעשות.איך אמר פפ מסי הוא המייקל ג''ורדן של הכדורגל.
השב   •  10
89
Jonathan dos Santos18/06/2012 18:10
מצד אחד, אומרים שמסי שיחק עם חוד כמו היגואין אגוארו ודי מריה/טבס/מיליטו/לאבצי. אתם לא שמים שזה קצת יותר מדי חלוצים בשביל שמסי יוכל לשחק בהתקפה? אנשים פה בכלל לא רואים משחקים של נבחרת ארגנטינה, ולא רואים בכלל שמסי משחק כקשר בונה משחק מהחצי. התפקיד שלו בקופה למשל היה לבשל שערים וזה מה שהוא עשה, זה שהיגואין למשל החטיא לא אומר שמסי היה חושך. דבר שני, אנשים מתפלאים שרונאלדו לא מבשל. הוא משחק כחלוץ שפיץ בפורטוגל, מה אתם רוצים ממנו? די להשוות בינהם בנבחרת, זה לא נכון.
השב   •  20
88
חיים18/06/2012 18:05
אבל כל ילד בגן יודע מהיכן הגיעו רב ה"ריך-ים" לישראל.
קל ופשוט מארגנטינה.
עתה שתקראו את טור הדעה שוב, אני מניח שנקבלו פרופורציות שונות.
ולענין עצמו, מסי ורונלדו שני שחקנים שונים בתכלתית ולכן אין טעם להשוות.
מבחינה פיזית לא ניתן להשוות לחלוטין וזה גם גוזר את שיטת המשחק של שניהם.
בצד הפייז לרונלדן יתרונות בולטים על מסי וזה ברור.
כן ניתן להשוות מבחינה מנטלית, וכאן נראה כאילו מסי בוגר יותר ואנושי יותר.
השב   •  10
87
בית"ריסט18/06/2012 18:02
רונלאדו משחק טוב בכל מקום שהוא נמצא בין אם זה במנצ''סטר ריאל או בנבחרת לעומת מסי שטוב רק בברסה בגלל צ''אבי ואנייסטה מה יעשה שהם יזדקנו? ובכלל אם חושבים שמסי הכי טוב שיש אז בוא נראה אותו מצליח בקבוצה אחרת למשל באנגליה ואז נראה מה הוא שווה!
השב   •  35
מיקו18/06/2012 19:00
מעניין כשרונאלדו שיחק עם ריאן גיגס ופול סקולס שהם צמד הבשלנים בין הטובים באירופה בזמנו את זה פתאום לא מזכירים אבל את צ''אבי ואינייסטה שבישלו לו חצי ממה שמסי בישל לכל הקבוצה זה מזכירים בכיף,אח ח ח הצביעות כמה שאתה צבוע אני צריך צבע בבית אתה יכול לעזור לי?
ודרך אגב נטול השכלה שכמוך,ריאן גיגס ופול סקולס הם 2 שחקנים שמעולם לא עזבו את מנצ''סטר וגדלו בה בדיוק כמו מסי אז למה מהם לא דרשת לעזוב וכשמדובר במסי אתה דורש ומקווה ומתחנן שהוא יעזוב? (פעם 2 אההממם צבוע אאההממ) !
עוד אוהד ריאל מסכן שכבר כואב לו בראש מכל ההפצצות בבונקר של מוריניו.
השב   •  12
86
בית"רי שרוף!18/06/2012 17:41
חברים, כל השוואה בין 2 השחקנים האלו מעליבה את רמת ההבנה הבסיסית שקיימת כמעט לכל גבר בכדורגל! לא רק שמסי טוב מרונאלדו בכמה רמות, הוא הכדורגלן הטוב בהיסטוריה והמון אנשים בשנות ה-50 ו-60 לחייהם אומרים את זה.אף אחד לא עשה ולא עושה את מה שהוא עושה עם הכדור, ומספיק להתלהב מהצמד של רונאלדו אתמול מול האין הגנה של הולנד.מסי במשחקים בינוניים שלו מבקיע צמד מול הגנות טובות יותר.די להשוואות המעייפות והמיותרות, אין פה מקום לויכוח והמספרים בשנים האחרונות מדברים בעד עצמם.רונאלדו שחקן ענק, אבל מסי ברמה אחרת של כדורגל ובעל יכולות משחק בלתי נתפסות.
השב   •  44
85
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:33
אין שום מושג בכדורגל
לשים את רונלדיניו ורונלדו באותה נשימה?
רונלדיניו עושה ועשה דברים שאפילו מסי לא מסוגל לעשות
רונלדו משחק כמו בשכונה
ומסי זה גאון כדורגל שכל הקבוצה בנוייה עליו
רונלדו הוא תוספת כוח לכל קבוצה בעולם
מסי הוא כל הקבוצה
חבל שלא נותנים לי לכתוב כתבה אולי היו מבינים קצת אבל מה לעשות שמי שלא שיחק את המשחק לא יכול להבין אותו
השב   •  22
84
חיפה בלב18/06/2012 16:39
מסי לא מתקרב לרונאלדו אם כבר לצערו של מסי שהוא נולד בדור שלו !!
השב   •  67
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:42
בדיוק כמו רוב הקופים
איפה הייתם כל השנה
עכשיו שעטר בא רצתם לקנות מנוי כמו קופים
ואתה איפה היית עד אתמול ואיפה תהיה שרונלדו ייכשל? נכון בחור איפה שכל העכברים
השב   •  10
הורי18/06/2012 19:48
חלומות פז חמוד אתה כנראה חולם. . .
השב   •  20
83
אתם לא מבינים בכדורגל !!18/06/2012 16:39
איך אפשר להשוות בין הכדורגלן הטוב בעולם לבין הכדורגלן שאפילו לא הכי טוב בברצלונה ?

עכשו תבינו לבד מי יותר טוב. החישוב פשוט וקל !!

רונאלדו !
השב   •  43
82
נירו18/06/2012 16:20
1-רונאלדו
2-רונאלדו
3-רונאלדו
4-מסי
5-איברהימוביץ
השב   •  53
81
שד אדום18/06/2012 15:20
מסי לא נותן הצגות כל יום בארגנטינה רק נגד ברזיל לפני שבועיים זאת הייתה ההופעה הראשונה הטובה שלו.
במונדיאל הוא לא כבש בכלל בקופה אמריקה הוא עף ברבע רונאלדו לעומתו הגיע למשחק המכריע אפילו אם הוא לא כבש גד גרמניה ודמנרק תאמינו לי שעד ששתי השחקנים האלה לא יקחו טורניר גדול עם הנבחרת הם לא יתקרבו לאף אחד מהגדולים שעשו את זה
השב   •  52
80
המבין18/06/2012 15:00
כל אחד מהם ענק ללא ספק.אבל הסגנון שלהם שונה בתכלית מי שאוהב עוצמה ,מהירות ויכולות כיבוש מדהימה אפילו בטווחים של 40 מטר מהשער משוגע על רונאלדו.כל השאר אוהבים כנראה את צ''אבי ואיניסטה שעושים לפרעוש את מרבית העבודה
השב   •  41
79
פרנקו18/06/2012 14:32
ושימותו הקנאים !
השב   •  54
78
צהוב18/06/2012 14:28
מסי אחד הגדולים זה נכון, אבל בלי אינייסטה וצאבי לידו הוא לא יכול להסתדר, לעומת רונאלדו שגם הוא לא תמיד מכניס בנבחרת אבל עדיין הוא משחק טוב ברוב המשחקים של פורטוגל ומסי לא משחק טוב ברוב המשחקים בארגנטינה.
השב   •  96
דורון18/06/2012 15:10
ריאל מדריד היא לגיון הזרים
השחקנים הכי טובים בעולם אצלה
השב   •  13
גיל18/06/2012 15:51
השב   •  02
צהוב בלב18/06/2012 15:56
מסי לא היה שם שישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של ארגנטינה..אין לך מושג.
השב   •  02
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:44
ובאותה שנה מסי אחראי על מעל ל100 שערים בבארסה
ממ מעניין אפשר להמשיך עד מחרתיים אבל אתה תמיד תישאר חסר מושג
השב   •  01
אוהד18/06/2012 17:49
מי הביא את בארסה לגמר אחרי המפגשים נגד ריאל?
מי בישל נגד ריאל וכבש בכל משחק?
מי השאיר את צ''אבי מול קסיאס וצ''אבי החמיץ?במצב אחר מסי היה כובש רק אז היו אומרים צ''אבי סידר לו את המצב.הינה מסי השאיר אותו לבד מול קסיאס וצ''אבי החטיא.צ''אבי טוב כמוסר מסי טוב גם כמוסר וגם ככובש וכמנהל משחק.
ספרד הצליחו כי יש להם הגנה ומרכז שדה טובים שמנעו מתפרצות משאר הנבחרות ושוער מעולה.
מעניין שארגנטינה עם מסי ניצחו 4:0 נבחרת שכמעט הדיחה את ספרד וספרד ניצחו רק 1:0.להפסיד 4:0 לגרמניה אומר רק שההגנה היתה גרועה כי עם שקט בהגנה להתקפה יש את הזמן לחפש איך למצוא פירצה בבונקר של גרמניה.גם בארסה לפעמים מתקשיםן נגד קבוצות שמסתגרות ולוקח להם זמן להבקיע.ההבדל בינם לארגנטינה שההגנה סוגרת טוב יותר.עובדה שמסי הצליח במשחקים ללא חצי הרכב ךלהבקיע שלישיות ובארסה גם בלעדיהם ניצחו לפםחות 5:0.במשחק חוץ נגד ולנסיה אם לא החמצה של מסי בפנדל והחמצה של אלבס ממסירה שלו מול השערא בארסה יכלו לנצח את ולנסיה בחוץ בגביע כשחצי הרכב לא שיחק.
השב   •  01
77
eykubh18/06/2012 13:44
רונאלדו שחקן ענק, פנומן בצורה מדהימה, למרות זאת מסי מאפיל עליו ומצליח אפילו יותר
השב   •  42
76
גיא18/06/2012 13:32
השב   •  11
75
גיא18/06/2012 13:29
מסי שחקן דגול.

הוא יודע לרוץ עם כדור צמוד לרגל ולטייל במגרש ולראות איך השחקנים זזים מסביבו עד שהוא מוסר את המסירות המדהימות שלו.

הסיומת של מסי הכי טובה שאי פעם ראיתי.

אתה רואה כל משחק את רונאלדו בועט 5 בעיטות לשער רובן לא נכנסות.

אצל מסי זה אם הוא בועט זה 70 אחוז גול, זה מה שעושה אותו דגול.

לדעתי כמובן
השב   •  22
אוהד18/06/2012 17:50
מסי טוב מרונלדו.
השב   •  10
74
ירוק בלב18/06/2012 13:22
אתה ענק אחי .. ההשפעה של הילדים שרואים ברונאלדו מבין כדורגל מטעה .. שאתה רוצה שחקנים כמו צ''אבי אנייסטה אוזיל אלונסו מסי פברגאס סיינדר .. גאוני כדורגל מה שרונאלדו לא ! הוא פשוט אתלט מהרמה הגבוהה אבל הכדורים שלא לא מדהימים ההעצירת כדור שלא .. ימפולסקי עוצר יותר טוב ממנו והדריבל המיושן הזה שכל מגן בעולם כבר לא מתקשה איתו עושה אותו כ"כ לא השחקן הטוב בעולם בדור הזה קיים שחקן אחד שהוא יותר בן אדם מחגיגת שער שלו עד לתרומות ושמו מסי !
השב   •  02
73
ירוק בלב18/06/2012 13:17
ח תור ענק הסוף ענק ומסי הכי ענק רונאלדו אתה פוזאיסט ושחצן בעמידה שלך ובחגיגות של הגולים שלך רואים עד כמה אתה שחצן ודוחה
השב   •  01
72
השד האדום18/06/2012 12:45
הוא הכי גדול בדורו נקודה.. עלךק מסי יאללה נו תגידו לי רק מה מסי עשה שרונאלדו לא?! חח כלום , מה רונאלדו עשה? בגיל 18 לקח על כתפיו נבחרת שלמה והעלה אותם לגמר יורו ולא לא פיגו עשה זאת וגם עד לחצי גמר מונדיאל וכבש יותר מכ14 פעם בקמפיינים גדולים ובישל כ11 לאומת מסי עם 0 0 0 0 0 0 0
השב   •  43
71
ALLIGATOR18/06/2012 12:39
השב   •  10
70
אוהד18/06/2012 12:25
שני השחקנים שונים לגמרי ולכן אין צורך בהשוואות של מי הכי גדול בעולם.
ההבדל הוא שרונאלדו הוא השחקן היותר מושלם מבין השניים,בעיטה חזקה בשני הרגליים,ניתור ונגיחה מהטובים שיש,מהירות, פיזיות,גובה.שליטה בכדור,חכמת משחק.
מסי מצטיין רק בחלק קטן מהדברים שציינתי.
השב   •  61
69
גיא18/06/2012 12:23
רונאלדו הולך להמשיך ולאמלל את כל אוהדי מסי במשך כל היורו ושימותו הקנאים
השב   •  33
yobo18/06/2012 14:47
ח
השב   •  02
שלום18/06/2012 20:20
בליגה ללא ניצחון 1 בקלאסיקו למעט האחרון.
השב   •  20
68
אחד שמבין18/06/2012 12:16
תפסיק עם הטמטום, בבקשה.
דבר ראשון, המערך של ריאל בנוי גם הוא על הוא על רונאלדו, וזה שהוא הצליח בקבוצת ענק כמו יונייטד לא הופך אותו לשחקן מדהים. לליונל מסי יש כדרור, טכניקה, ומנטליות הרבה יותר חכמה של רונאלדו. מסי עושה תנועה מרהיבה, יש לו מסירות יוצאות מן הכלל וסיומת שבכלל אין מה לדבר עליה.ליונל מסי הוא שחקן שצריך להעריץ, כריסטיאנו רונאלדו הוא שוויצר אידיוט, שאמנם יש לו יכולות, אבל מה לעשות שלא ברמה של מסי.
השב   •  43
67
יורם18/06/2012 12:08
השב   •  10
66
גיא18/06/2012 11:47
כמה זה כואב לכם כמה
השב   •  21
65
בן הפנומן18/06/2012 11:38
להגיד שכריסטיאנו רונאלדו בעל מוח ואינטילגנציית כדורגל מפותחת זה עילה למאסר.לבנאדם אין מושג ומעולם לא היה מושג כיצד אמור להתנהל משחק כדורגל.!הוא אדיר במתפרצות, כי הוא מצטרף הכי מהר שאפשר, והוא עילוי גנטי זה נכון..אבל תפסיק לבלבל לנו את המוח כמה הוא גדול, כי אם הוא היה נולד כמה שנים קודם לכן, הוא היה משחק בדור של רונאלדיניו בשיאו ורונאלדו זידאןועוד כמה ענקים כבר אחרי שיאם, דור שקבוצות כמו ולנסיה נלחמו על אליפות וקבוצות כמו פורטו הניפו צמפיונס, דור שהוא היה נחשב ללא יותר מכדורגלן טוב..למעשה בכל דור אחר בו היה נולד הוא לא היה זוכה לתהילה שיש לו היום, עניין מדיה ועם הזמן אנשים פשוט לא מבינים על מה מבוסס הכדורגל (האבסורד הוא שברצלונה פה כבר 4 שנים כדי להסביר לכם ואתם עדיין לא מבינים). כריסטיאנו רונאלדו שחקן בינוני, אבל עילוי גנטי ומקצוען ענק, לא יודע לעצור כדור מצד אחד, ולא יודע מזה להפסיד מצד שני..אחד שמפורסם בדריבל שלו ובכל זאת רוב הפעמים יאבד את הכדור למגן שעומד מולו.. אבל תמיד ימצא את המרחב הפנוי כדי להתרומם לנגיחה או להצטרף בספרינט להתקפה..מבחינת כדורגל יש כל כך הרבה יותר טובים ממנו : סניידר, מסי, איברהימוביץ'' הרבה יותר טוב, דוד סילבה, אינייסטה, אוזיל, פברגאס ועוד.. שחקנים שמבינים את המשחק בעשר דרגות מעליו. אבל צדקת, הבעיה שלו שהוא נולד בדור הזה, דור בו אנשים שלא מבינים דבר בכדורגל זוכים להיות כתבים..דור שבו משחק ר-ק מסי
השב   •  97
ירוק בלב18/06/2012 13:19
ענק ! מסכים עם כל מילה שלך !
השב   •  11
12318/06/2012 16:00
אתלטיות זה לפעמים חלק מהעניין..

וזה נכון להרבה מקצועות
אני יתן לך דוגמאות גם מהכדורסל

אפשר להשוות את ההבנה של לברון בכדורסל להבנה של שאראס?
או את ההבנה של המשחק של קווין דוראנט לזו של דיאמנטידיס?

לפעמים גם אתלטיות,פזיות ומבנה גוף זה חלק מהמשחק אין מה לעשות,

אני מסכים עם זה שהדור הישן הרבה יותר טוב, וזה כולל גם את מסי

הדור של רונאלדו/בקהאם/זידאן/פיגו וכו''..זה הדור הגדול שהיה , וכל אחד ואחד משחקנים האלה הרבה יותר טוב מרונאלדו או ממסי

קאפו/רוברטו קרלוס/ריבאלדו/

נסטה וקנאברו בשיאם,מאלדיני,דל פיירו וטוטי

זה שחקנים שאין היום
במקומם יש אוזיל וסילבה שלא קרובים להגיע לרמה בכלל
השב   •  11
מבסוט אוזיל18/06/2012 17:00
אני לא יודע במה אתה פנומן, מה שבטוח כדורגל זה ממש לא התחום שלך. לכתוב שלרונאלדו אין מושג בכדורגל זו או טיפשות מוחלטת או קנאה טהורה. בגלל שזה נראה כאילו אתה באמת רוצה להבין, בוא אני אסביר לך משהו קטן - אני בניגוד אליך רואה משחקים כבר למעלה מ-20 שנה, מכיר כמעט כל כוכב שדרך על מגרשי הכדורגל למעלה מ-20 שנה וכריסטיאנו רונאלדו הוא העילוי של כל העילויים. אני לא מאשים אותך אתה מהדור של מסי וג''סטין ביבר. כל מה שיגידו לך בבית ספר או בערוץ הספורט ייקלט אצלך בראש ושם לרוב אומרים לך שמסי הכי גדול ושרונאלדו על הפנים.מסי הוא שחקן אדיר,שלא תבין אותי לא נכון. אבל לא כל יום צומח שחקן מושלם כמו רונאלדו. מרוב שהוא מושלם אנשים כל כך עיוורים מקנאה ושנאת חינם ואתם מפספסים את כל ההנאה ממנו.בקיצור לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה מפיץ את ה"חוכמה" שלך ברחבי העולם.
השב   •  32
אוהד הפועל ותיק18/06/2012 19:52
אולי אתה אדון פרשן כדורגל סוג ז תסביר איך משחק כדורגל אמור להתנהל..? כי אם אתה באמת ככה לא מצליח לפרגן לשחקן ענק בקנה מידה עולמית ותאהב אותו או לא זה נכון. ולא משנה מה ילדי מסי כמוך יגידו זה נכון. יש בשחקן הזה הכל!! אלא אם כן אתה מבין בכדורגל יותר טוב מפרגסון, מורניו ושאר המאמנים הגדולים ביותר שרק יכולים לחלום לאמן כזה שחקן "בינוני". סמרטוט
השב   •  01
שלום18/06/2012 20:18
אין לך חצי הבנה בכדורגל ,פרגוסון-"מסי היה בלתי ניתן לעצירה הערב אבל אני מאמין שיש עוד הרבה מאמנים כמוני שיכולים להגיד אותו הדבר,הוא תופעה".
ארסן ונגר-"מסי הוא הטוב בדורו ובכל הזמנים של הכדורגל".
קרלו אנצ''לוטי-"אומרים שמסי ירד מכושר בגלל החטאת הפנדל מול צ''לסי אבל זה נאיבי לחשוב ככה ולבקר את מסי כשהוא בעצם השחקן הטוב בעולם".
והסמרטוט האמיתי פה זה אתה דביל אלא אם כן אתה מבין יותר טוב מהם ?
בקיצור 3 עדורי זהב שיעמדו לך בגרון יפה יפה והרביעי בדרך קשישא,או שלמעשה אני יכול להגיד יצאת קציצה חסרת הבנה בכדורגל,ועוד בסילוף דברים ושקרים ברורים,ואם אתה רוצה אני יביא לך את כל האתרים שנכתבו הדברים.
השב   •  20
64
ביתריסט בנשמה18/06/2012 11:22
אבל לא מספיק גדול בשביל להיכנס לרשימה של מסי, מראדונה ,די סטפנו, קרוייף, רונאלדו לואיז, פלה וכו''. רונאלדו קורס פעם אחר פעם ברגעי הלחץ (חצי גמר צ''מפיונס 2008, גמר 2008, חצי גמר צ''מפיונס 2011, יורו 2008 ועוד ועוד ועוד), אז הוא נתן צמד והכל טוב ויפה אבל הצמד שלו הגיע מול קבוצה שסיימה את הבית עם 0 נקודות (אירלנד מישהו?) דרך אגב הפסד 1:0 להולנד גם היה מעלה את פורטוגל ככה שהשערים שלו לא היו שערים של לחיות או לחדול, הוא שחקן גדול אבל הוא לא מסוגל לסחוב קבוצה(אוזיל, אלונסו, די מריה) או נבחרת(חח פורטוגל בדיחה התקפית) על הגב שלו, אין לי עניין לעשות השוואות למסי כי העונה הזאת רק הוכיחה כמה שהוא גדול, כשכל החלק ההתקפי של ברצלונה (וייה 7 חודש, אפאליי 11 חודש, פדרו 4 חודש(פעמיים), אלכסיס 5 חודש(3 פעמים)) פצועים הוא הבקיע בשביל קבוצה שלמה, במשחקים ששמרו אותו הרמטית עם 3 ו-4 שחקנים כמו בחצי גמר או בקלאסיקו הוא פשוט ירד למטה וחילק מסירות לססק, צ''אבי, פדרו ואלכסיס שעם הייתה להם חצי מהרגל המססיימת של צ''לסי בארסה הייתה זוכה ביותר מ-4 גביעים(חח מי ישמע איזו עונה גרוע, עדיין הכי הרבה גביעים באירופה) מסי במשחקים האחרונים בנבחרת מתחיל להשפיע עוד יותר, עם עד עכשיו זה היה רק בישולים(הרוב להחמוצות של היגוועיין וטו(ו)ס) הוא מתחיל להבקיע שם ואם ארגנטינה תמצא הגנה נורמאלית לא מן הנמנע שהם יגיעו רחוק במונדיאל הקרוב.
השב   •  46
63
מסי18/06/2012 11:19
מסי הגדול מכולם!
השב   •  34
62
mes un en club18/06/2012 11:17
שבר את שיא הכיבושים ככה שאם כבר פיציצי אז בסטייל.מול ברזיל כבש שלושער לפני שבועיים ויחד עם ארגנטינה מועמדת לקחת את המונדיאל.לעומתה פורטוגל של רונלדו,בקושי עלתה לשלב הבא,נזקקה לנצח את הולנד על מנת לעלות.רונלדו לא מגיע לכל המשחקים בשיא והם ממש לא מועמדים לקחת את היורו.
השוואה בין מסי לרונאלדו מיותרת.זה ברור שמסי לוקח ובענק.
השב   •  54
61
תומר18/06/2012 11:16
אני מציע לך להסתכל במשחק של ארגנטינה נגד ברזיל ולרשום תגובת תיקון למה שרשמת פה
השב   •  23
60
בלאט18/06/2012 11:01
אתה יכול להגיד שערן זהבי הכי טוב בדור עם הווינריות שלו.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
59
yo18/06/2012 10:39
מסי - 10 משחקים 0 גולים - בקופה אמריקה.
כריסטיאנו - 3 משחקים 2 גולים - ביורו.
אנשים זה אומר הכל
אלא הן עובדות
השב   •  109
מסי18/06/2012 11:11
לא יעזור כלום מסי הגדול בהיסטוריה
השב   •  35
ביתריסט בנשמה18/06/2012 11:12
מסי שיחק 70 משחקים בקופה אמריקה והבקיע -3
השב   •  42
ביתריסט בנשמה18/06/2012 13:05
יעני מינוס.
השב   •  02
אוהד18/06/2012 15:53
מסי צעיר מרונלדו ויש לו 3 אליפויות ו-2 גביעי ליגת אלופות(אולי גם 4 אליפויות ו-3 גביעי ליגת אלופותץ כי הוא היה חלק מההצלחה של העונה עם רונלדיניו.לרונלדו רק גביע אלופות אחד.
הדבר היחיד שנשאר למסי זה הצלחה בנבחרת וכולם שוכחים שהוא היה צעיר במונדיאל ובקופא בסה"כ הפסיד לנבחרת שזכתה ועוד בפנדלים כשהוא היה זה שמשחק כעושה משחק ופחות כשחקן שגם מקבל מסירות כדי לכבוש כי לא היה אף אחד שיכול למסור.מה לעשות שהיגוואין החטיא מסירות שלו וטבז החטיא פנדל?עוד משהו,כשמסי כובש אומרים שהוא טוב בגלל אחרים.למה בקופא כשהוא בישל נגד אורוגוואי ובעוד משחק זה נחשב מבחינתכם כאילו הוא לא עשה כלום?אם לא הבישול שלו אפילו לפנדלים הם לא היו מגיעים.
השב   •  01
רועי18/06/2012 20:25
26 גולים מ70 הופעות בנבחרת לעומת 34 ב89 הופעות לרונאלדו,עוד עובדות? בבקשה. .. היחיד בהיסטוריה שכבש מול ברזיל שלושער,זוכה מדלית הזהב באתונה 2008 איזה זהב יש לרונאלדו? ליגת אלופות בפנדלים 1 שג''ון טרי החטיא בפנדל המכריע ואחרי החמצת פנדל של רונאלדו?
פתאטיים אין מילה אחרת אין לכם מושג בכדורגל בכלל אל תיראו את מסי תעבירו ערוץ כשאתם רואים את מסי כי אתם לא מבינים בכלל מה אתם רואים,אתם תלושים מהמציאות.
השב   •  10
58
rui18/06/2012 10:39
השב   •  51
57
Jack The Ripper18/06/2012 10:12
בלי שעריו של כריסטיאנו, פורטוגל הייתה עולה עדיין. כלומר רונאלדו עדיין לא כבש שער בעל חשיבות בנבחרת פורטוגל (גם ב-2004 שעריו היו חסרי חשיבות). בנוגע לטור, הוא נכתב רק בשביל תגובות,כי מסי VS רונאלדו =תגובות. אבל אני חושב שלא זה ולא זה שווה את התואר. שחקן ששווה תואר של השחקן הגדול בדור, צריך לכבוש את השערים במאני טיים, בחצי גמר דקה 90, בגמר דקה 117. כן כן, אינייסטה הוא לא רק יודע לכבוש את השערים האלו, הוא גם הקשר הגדול בהיסטוריה, ועם כל הכבוד לרונאלדו ומסי, אינייסטה ראוי לתואר השחקן הגדול בדור.
השב   •  29
56
חננאל18/06/2012 09:48
לפני שנתיים רונאלדו הוביל את יונייטד אחת מ5 הקבוצות
הגדולות בעולם. כשהוא כובש למעלה מ30 גולים בפריימר ליג- הליגה הכי אגרסיבית בעולם . אז תבדוק עובדות לפני שאתה מחרטט.
השב   •  40
55
רונאלדו כמעט ורק כובש.. זה ההבדל18/06/2012 09:31
מסי זה שילוב של 90% זידאן ו 90% רונאלדו הברזילאי.. רונאלנדו הרבה פחות חשוב ממסי במערך של הקבוצה לכן הוא יותר גדול מרונאלדו
השב   •  56
54
Yossi18/06/2012 08:52
אני רוצה לראות את מסי בליגה האנגלית לראות מה הוא יכול לעשות שם. אם מסי יכול לקחת אליפויות שם כמו שרונלדו לקח ולהבקיע 25-30 שערים אז אפשר לקרוא לו הגדול מכולם
השב   •  106
אוהד18/06/2012 15:58
אם הנגרים מנבחרת אנגליה יכולים להיות בליגה הזו אז מסי יכול להצליח ואפילו יותר מרונלדו.
רביעיה נגד ארסנל ופעמיים כבש שער בשני גמרים נגד מנצ''סטר כשבשער של דוויד ויה הוא משגע לפני השער את ההגנה של מנצ''סטר.
זה שצ''לסי משחקת בונקר בליגת אלופות לא אומר שבליגה כולן משחקות ככה כי בליגת אלופות משחקים כדורגל טקטי כדי לשחק על תוצאה ואולי להגיע לפנדלים מה שאין בליגה.אגב,בישול נגד צ''לסי למרות ההחמצה שלו לא נחשב ועוד זה למרות אותו בונקר?
השב   •  11
53
קובי18/06/2012 08:46
מסי עם אינייסטה וצאבי אלופי העולם בברצלונה.. בבית עם ארגנטינה כמארחת ..0 שערים ועף ברבע גמר אם רונלדו במקומו הם לוקחים את הקופה והמונדיאל ..בוא נראה את מסי מביא גביע כלשהוא מחוץ לברצלונה .בקיצור למרות אהבתי למסי כאדם חיובי יותר מחוץ למגרש ..עדיין רונלדו הטוב בעולם על כר הדשא .
השב   •  12
yobo18/06/2012 14:50
משחק אחרון של מסי בנבחרת ארגנטינה: שלושער נגד ברזיל.
השב   •  11
יוו18/06/2012 15:39
רק למה שכחת לציין שהם שיחקו נגד ברזיל עד גיל 23?

כמה כיף להיות אוהד ברזיל ולראות את הארגנטינאים העלובים חוגגים על ניצחון מול חבורת ילדים.
השב   •  11
52
אוהב כדורגל18/06/2012 08:21
זה שאני אוהד את ריאל לא אומר שצריך להתעלם ממה שרואים במשחקים ובכול העולם. מסי היום מס אחד וכן אני נהנה לראות אותו משחק . את ריאל אני אוהד שנים אבל מאז שראול עזב משהו נסדק כי כך לא רציתי. אני חושב שריאל יכולה להיות טובה יותר אבל מולה יש בארסה של מסי וזה היה תחרות ענקית בין קבוצות ובין שני השחקנים הכי טובים בעולם. מסי לדעתי ברשימה של הגדולים ביותר כמו מרדונה פלה זידאן רומריו וראול.
השב   •  1012
51
יגאל18/06/2012 08:20
אתה יודע , אפשר לכתוב טור מחמיא גם בלי להזכיר את הגמד.
השב   •  20
50
ליאור18/06/2012 08:14
היחיד בהיסטוריה של ליגת האלופות שנתן חמישיה. אין מה לעשות כריסטיאנו שחקן גדול, אבל הילד מסי ענק!
השב   •  64
שי18/06/2012 19:12
גולים והיחיד שהוא מלך השערים בליגת האלופות 4 פעמים רצופות לאחר שהשיא הקודם היה 2. . .
היחיד בהיסטוריה שהבקיע 73 גולים שיא עולמי חדש בעונה 1,מלך השערים בכל הזמנים של הליגה הספרדית עם 50 ! היחיד בהיסטוריה שמעורב ביותר מ100 גולים לקבוצתו שלו בעונה 1,והרשימה עוד מתארכת תאמין לי,היחיד בהיסטוריה עם 3 כדורי זהב רצופים והרביעי בדרך לעוד שיא אישי חדש משלו ,ויש עוד מלא רק אוהדי ריאל יתעייפו מלקרוא את התארים ב4 שנים אחרונות אז אני חושב שהבינו את העניין .
השב   •  10
49
דודי18/06/2012 07:54
רונאלדו הרבה יותר טוב ממסי (מסי שחקן ענק) ואז מה עם מסי כבש יותר מרונאלדו, רונאלדו לקח אליפות זה יותר חשוב מפיצ''יצ''י
וגם רונאלדו כבש גולים הרבה יותר חשובים ברגעים הכי חשובים של הליגה ומסי רק נגד לברקוזן
השב   •  44
48
אוהד18/06/2012 07:43
הולנד נבחרת לחוצה ואם דנמרק ניצחו אותם ואפשר להגיד שזה המשחק שהכניס אותם לבעיות אז מה מתלהבים מנצחון של פורטוגל?שחקנים דיברו על מלחמות אגו וכאשר קבוצה או נבחרת לא מאוחדת אז זה מה שקורה.
השב   •  01
47
רונלדו לא היה כובש.18/06/2012 07:35
בגלל שהמשחק היה או לנצח ולהמשיך או להפסיד ולחזור הביתה הולנד במיוחד אחרי 1:0(הבישול היה יותר גדול מהשער) הולנד הפקירו את ההגנה ועלו רובם למעלה וככה היה המון מרחב לרונלדו.
נגד בונקר כמו שמסי לפעמים משחק(במיוחד נגד ריאל) רונלדו לא היה כובש.גם אם לא בונקר אם היתה הגנה מסודרת גם אז אולי לא היה כובש לפחות את שער הנצחון ולא היה מגיע להמון מצבים.
השב   •  12
46
אוהד כדורגל18/06/2012 07:13
רונלדו פיזית ואתלט ומסי כישרוני וקוסם זה "כל" ההבדל..
בין אחד השחקנים הטובים בעולם לשחקן הגדול בהיסטריה..
מסי הגדול מכולם ללא ספק
השב   •  65
45
יצחק בן יצחק18/06/2012 07:09
שריאל באה למשחק הזה כקבוצה לא מגובשת אם מאמן חדש וסגל שבו היו חילופים של לפחות חמש שש שחקנים ועוד פציעה של פיפיטה שהיה בכושר שיא לפני זה (כנראה למרות פיפיטה ריאל היו מפסידים את המשחק הזה)אבל איפ אפשר. לדעת.

בארסה לעמותה באה כקבוצה מגובשת ששיחקה בה שנים ביחד ועם מאמן שאימן אותה כבר שנתיים.
זה הבדל עצום.

כבר בסוף העונה שעברה ריאל שעדיין לא הייתה מספיק מגובשת התחילה לתת פייט לבארסה ובליגת האלופות היא עפה רק בגלל הרחקה שנויה במחלוקת של פפה שהעלים את מסי במהלך כל המשחק,
ההרחקה גם נתנה לבארסה יותר ביטחון וגם יותר מרחב פעולה למסי.
השנה שריאל התגבשה היא הראתה מי יותר טובה.

מה שאני אומר זה כשהקבוצה לא מלוכדת ומגובשת מספיק אז גם אם אתה השחקן הכי טוב בעולם אתה לא תצליח יותר מידי ועוד שרונאלדו כן הצליח בפאן האישי בשנה שעברה, לעומת מסי שלקח תארים כי הקבוצה היתה מגובשת מה ששידרג בכמה רמות את יכולת המשחק שלו.
וכשריאל התגבשה השנה הוא הראה לכולם מי יותר טוב. הבעיה היא שהרבה אנשים כמוכם מסתכלים על תוצאות העבר ולא על ההווה.

לסיכום אני לא מתווכח על זה שמסי שחקן מדהים אבל, הוא רק שני לCR7.
השב   •  20
44
אוהד ספורט18/06/2012 07:00
השב   •  64
43
מיכה18/06/2012 06:48
בסוף קריירה, תשווה בין מסי לרונאלדו
השב   •  40
42
מיכאל18/06/2012 05:37
כמו שאינייסטה אמר שצאבי הטוב בברצלונה ומסי הטוב בעולם.
גם כאן אני חושב שרונלדו בין הטובים בכל הזמנים לא מתווכך, אבל מסי הוא בראש הרשימה של הטובים בכל הזמנים. וכן יותר טוב ממרדונה גם כאדם וגם כספורטאי וגם ככדורגלן.
א
השב   •  1111
אני18/06/2012 11:40
"מתווכך", "גם כאדם וגם כספורטאי וגם ככדורגלן"? מזכיר קצת את מזרחי שרצה לשחק או באירופה או בספרד.. קודם כל, אתה לא באמת מכיר לא את מסי ולא את רונאלדו.
השב   •  03
ביתריסט בנשמה18/06/2012 13:19
לא כל ספורטאי הוא כדורגל ולא כל כדורגל הוא ספורטאי, לדוגמה קובי בראיינט הוא ספורטאי אבל לא כדורגלן ולעומת זאת מראדונה היה כדורגלן אבל ספורטאי אתה לא יכול לקרוא לאדם שהיה משתמש בסמים.
השב   •  20
מיכאל18/06/2012 19:33
השב   •  00
41
נטלי18/06/2012 02:28
את השטרות סופרים בסוף היום.. אם הוא ייקח את התואר הוא ייחשב לטוב ביותר.. אבל כרגע הוא עדין יכול לקפוץ (לספר במחצית)
השב   •  32
40
אילן18/06/2012 02:14
אני רק מחכה שתקחו את מה שרונאלדו עושה בגיל הזה ונחכה מה מסי יביא בשנתיים הבאות ואז תסתמו את הפה לכל החיים!!
השב   •  55
39
מכביסט18/06/2012 01:46
אבל תיקון טעות - ריאל השיגו מאה נקודות. את רף מאה השערים הם עבר בהרבה..
השב   •  40
38
מרסלו18/06/2012 01:40
היום רונאלדו עבר שחקנים ,בעט לקורה עם הרגל החלשה, עשה ספרינטים אדירים אפילו בדקה 83, נגח וסיכן את השער עם ניתור אדיר, בעט פצצה מ 40 מטר, כבש שני שערים וכמעט בישל שניים. נאני פשוט פיספס. הרונאלדו הזה מכונה ואגדה
השב   •  2513
אוהד18/06/2012 07:30
הולנד הפקירו את ההגנה וככה הוא שיחק כשאין מי שמפריע לו בדרך.
אפשר להשוות את זה למשחק של הפסד בארסה לריאל?או הפסד ארגנטינה לגרמניה שהתבצרו בבונקר במשך רוב המשחק(התוצאה במשחק משקרת זה נראה כאילו הם שיחקו טוטאל פוטבול רק מהרגע בו הם כבשו שער הם ברחו לבונקר ואז כבשו במתפרצת וב-2:0 במשחק של להיות או לחדול ארגנטינה היו מיואשים וגם התחילו לשחק מפוזר ואז היה קל יותר לכבוש עוד שערים.
נראה את רונלדו משחק מול בונקר ולא במשחק פתוח כשיש לו המון מרחב.
השב   •  05
אוהד את האמת18/06/2012 14:12
יש לו את כל הנתונים גבוה מהיר חזק בעיטות טובות ניתור טוב ודריבל טוב
בכל מקום שהיה הוא הצליח יונייטד ריאל ספורטינג
הוא שיחק בליגה אנגלית שקשה יותר מהספרדית
הבקיע שערים ביורו מול נבחרת אירופאית מסודרת ברמה גבוהה שהגיעה לגמר המונדיאל ולא כמו הנבחרות החלשות של הקופה אמריקה כמו בוליביה שמסי היה מולן ולא עשה כלום
רונאלדו לא צריך שחקנים מסוימים כמו צ''אבי ואינייסטה בברצלונה והוא הבקיע שלושער מול הנוער של ברזיל אז הנה לכם למה כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו יותר טוב ממסי.
אבל בכל זאת ייתנו לי 200000 דיסלייקים על מה שאמרתי למרות שזה נכון כי כולם מושפעים ממה שהתקשורות אומרות ומהללות את מסי ואת רונאלדו תמיד מוציאים באור שלילי.
השב   •  81
גיל18/06/2012 16:05
הוא שמסי היה גם מכניס את הבעיטה וגם מבשל שניים.
איכשהו מסי מכניס יותר מאשר מחטיא.
רונאלדו משחק בנבחרת יותר פח ולכן בא יותר לידי ביטוי. אגב, ביורו הזה מסי היה מלך השערים בקלות בכל נבחרת שהיית מציב אותו.
השב   •  02
אוהד18/06/2012 16:16
אפשר לחשוב שרונלדו שיחק לבד במנצ''סטר.
עובדה,בריאל הוא לא עבר את חצי הגמר(יופי שהוא כבש בפנדל ודחק ממטר גם מנסי היה כובש ממצב כזה בתוך הרחבה כשהוא חופשי).זה מראה שללא סקולס שהעלה את מנצ''סטר לגמר רונלךדון גם אז לא היה מגיע לגמר ללא חבריו שהם ממש לא שחקנים אפורים.אם מסי היה משחק עם סקולס,גיגס,טבז ורוני הוא לא היה מצליח?כמה שטויות אפשר לחפש כדי להוריד מהערך של מסי שטוב בהרבה מרונלדו שרק יודע לקבל כדור מול השוער או פעם בעונה לכבוש מ-30 מ'' וכולם מתלהבים כאילו לא היו בועטים טובים יותלר ממנו בעבר(כיום יש פחות בועטים טובים מרחוק).
השב   •  12
37
איש אחד18/06/2012 01:33
אבל אני חושב שהיום נבחרת פורטוגל ניצחה ולא רק רונאלדו.פריירה עם בישול גאוני,נאני עשה כ"כ הרבה עבודה על הקו וגם ההגנה עשתה את שלה ברוב הפעמים.ביכולת הזאת בריאל רונאלדו לא היה תופס הרבה כותרות, אבל מכיוון שהיכולת באה לאחר 2 משחקים חלשים אז באמת מגיע לו הפרגון.נראה מה הוא יהיה שווה מול הצ''כים "האימתנים"
השב   •  01
36
יניב18/06/2012 01:32
אני התחלתי לשנוא אותו כשהיה כמו כוסית צולל ועושה הצגות בתחילת הקריירה שלו. לזכותו ייאמר שהוא התבגר וכמעט הפסיק עם זה.

ששחקן מצידי יהיה "שחצן, גאוותן, מרוכז בעצמו, אגואיסט, יו ניים איט". לא מעניין אותי, בעיקרון אני מתרכז רק ביכולת המיקצועית שהוא מפגין. אבל עד שמדובר ביושר. עד כאן. לצלול כל פעם שמגן מתקרב אליו בשביל לסחוט שריקה שלא מגיעה לו, ולהתבכיין, במקום להלחם כמו גבר על הכדור - מצידי שיהיה גם פלה בריבוע, ההתנהגות הזו משניאה אותו.

בכל אופן אם ימשיך להימנע מההתנהגות ההיא ויצליח להשכיח את התנהגותו הנלוזה מתחילת הקריירה שלו, ייזכה לאהדה מעוד הרבה חובבי כדורגל, ואני ביניהם.
השב   •  53
35
וואלק18/06/2012 01:06
כמה שירדו עליו ויחפשו אותו כדי להוציא אותו יותר קטן ממסי (והכל מקנאה) הוא עדיין השחקן הטוב בעולם .
שחקן שהקהל צועק לו "מסי מסי" כדי לעצבן אותו והוא לא מעניין אותו כלום שובר כל הגנה . מעניין מה אם היו צועקים למסי "רונאלדו רונאלדו" ח הוא בטח היה משתין במכנס
השב   •  51
34
אני18/06/2012 01:05
עדיין טור כתוב בצורה מאוד יפה! אהבתי את הדוגמאות מעולם הספורט, ואת כך שלמרות שכותב הטור אוהד של מסי, הוא יודע שאי אפשר להתעלם מהיכולת של CR7 (כמו שאני, בניגוד לחלק מאוהדי רונאלדו, מחזיק ממסי שחקן ענק - אבל רק השני בטיבו בעולם). אני מקווה ומאמין שרונאלדו יזכה השנה ביורו, ואז אני רוצה לראות אם עדיין יגידו שמסי יותר טוב.. כשרונאלדו סיים כמלך השערים אמרו שמסי לקח אליפות, וכשרונאלדו לקח אליפות אמרו שמסי סיים כמלך השערים. קשה לא לראות את הצביעות פה, אבל אני יכול להבין את זה.. לעומת זאת, אם רונאלדו ייקח נבחרת כמו פורטוגל לזכייה בטורניר גדול בעוד מסי לא מצליח לעשות זאת עם נבחרת משופעת כוכבים כמו ארגנטינה, גם האוהדים השרופים ביותר של מסי ייאלצו לאכול את הכובע! מעניין יהיה לראות אם תצליחו (בכל זאת, אתר פרו-בארסה/מסי מובהק) לתת גם על הישג כזה ספין
השב   •  14
מיכאל18/06/2012 05:29
קודם כל הם רק ברבע גמר ושיחקו מול הולנד שהייתה הגרועה ביותר
מזה יותר מ20 שנה.
דבר שני פוטוגל רק ברבע!
בדרך יש ספרד.(הרוב מברסה אגב:) )
ולא לשכוח את גרמניה שניצחה את פורטוגל .
ככה שאולי את צכיה המסכנה היא תעבור (רוסיה 4-1) ככה שרוב הסיכויים אבל עד חצי הגמר לא יותר!
השב   •  20
אני18/06/2012 17:30
אבל תזכור טוב טוב ממי שמעת את זה בפעם הראשונה. אבל בינינו, גם אם רונאלדו ייקח את היורו עם שמינייה בגמר מול גרמניה מתוגברת בספרד ומסי כשלפורטוגל מורחקים 3 שחקנים אחרי 5 דקות, עדיין תצליחו למצוא איזה ספין מטופש למה הגמד הזה עדיין שחקן יותר טוב
השב   •  00
33
אבי18/06/2012 01:04
אף אחד לא משנה כמה הוא טוב יכול להבקיע כמו ששניהם מבקיעים..ברצלונה הייתה כל כך טובה לפני כמה שנים שריאל עשתה הכל ואני מתכוון הכל כדי לתת לה פייט וככה התחיל קרב בין 2 הקבוצות הטובות בעולם שמשפרים זה את זה..רונאלדו ומסי כל כך טובים בעיקר אחד בגלל השני..אישית אני חושב שרונאלדו יותר מהיר, בעיטה יותר חזקה אם כי של מסי קצת יותר מדויקת, רונאלדו נוגח יותר טוב, שליטה בכדור אני מודה שמסי לוקח ממש בפוטו פיניש ההפרשים בניהם בשליטה וניצול מצבים הם קטנים מאוד..בלי שום קשר אני לא שם על היורו הזה יקח לא יקח אפשר לחשוב כבר עם מי הוא משחק המבחן האמיתי זה בקבוצות עם מאמן נורמלי ושחקנים שלא כל הזמן רבים בינהם וברור שזה תופס לגבי מסי למרות שהתקפת הנבחרת שלו היא כנראה ההתקפה הכי טובה בהיסטוריה של נבחרות הכדורגל תבינו קבוצה זה 11 לא 1 פחות מ 10 %.. מצטער נסחפתי קצת..
השב   •  10
32
רונאלדו המלך!18/06/2012 00:58
רונאלדו שחקן ענק! מסי מצליח רק בבארסה שם כידוע משחקים צ''אבי ואינייסטה
השב   •  3417
דביר18/06/2012 01:43
מסי לא מצליח רק בבארסה עובדה שמול ברזיל הוא שם שלושער רונאלדו לא מגיע לכפות רגליים של מסי!!
השב   •  45
אילן18/06/2012 02:13
השב   •  23
31
שמש18/06/2012 00:53
יהיה אפשר לקבוע רק ששני השחקנים האדירים האלה יפרשו.

עד הרגע הזה,שום דבר לא ישנה ןלא יעזור, חלק יחשבו שמסי הכי טוב וחלק יחשבו שכריסטיאנו.
השב   •  132
30
מיכאל18/06/2012 00:49
אורי אם היית עוקב אחרי המשחקים של כריסטיאנו היית יודע שאגואיסט הוא כבר ממש לא. מאז שמוריניו הגיע ליתר דיוק התכונה הזו נעלמה לגמרי.
השב   •  82
29
ריאל בדם!18/06/2012 00:44
איפה מסי היה בקופה אמריקה? כלום הוא לא עשה לא שם גול לא כלום כמו סמרטוט ועוד עם חוד נדיר של לבאצי היגוואין די מריה טבז פאסטורה ומי לא? לעומתו רונאלדו שיש לו רק את נאני עושה דברים בלתי יאומנים, זה שאין אנשים לסיומת זה בעיה. כולם מתלהבים ממסי ששם גולים רק במשחקי ידידות ומשחקי פח בליגה. איפה מסי היה כל הקופה אמריקה? איפה מסי היה בקאמפ נו שבארסה הפסידה לריאל את האליפות? איפה מסי היה כבארסה אכלה בראש מצ''לסי ? לעומת רונאלדו! שניצח את ברצלונה, כבש שני שערים ובישול אחד בחצי גמר ליגת האלופות. אז חלס מסי גדול, אבל רונאלדו יותר ואם לא יותר, בטוח לא פחות.
השב   •  4415
אדום עולה18/06/2012 03:20
לאורך השלוש שנים שרונאלדו מתמודד עם מסי מסי היה פשוט יותר טוב . ואני לא מדבר על משחק אחד יחיד שריאל ניצחה כי ריאל קבוצה מצויינת שיכולנה לנצח את בארסה אין מה לעשות אבל ריאל ורונלדו בחיים לא ישימו חמישייה לבארסה לפחות בתקופתו של מסי
השב   •  56
מיכאל18/06/2012 06:02
עצם העובדה שאמרת שמסי סמרטוט אתה ילד אינפנטיל שלא מבין בכדורגל. אפשר לחשוב אן רונלדו הביא את פוטוגל.איפה היא הייתה במונדיאל?
וזה שעברתם את דנמרק והולנד שהציגה את הטורניר הגרוע בהיסטוריה זה עדיין כלום.נראה את רונלדו נגד ספרד בחצי גמר ששם כידוע משחק צאבי ואינייסטה:)
השב   •  35
אוהד18/06/2012 08:03
לא היה אף שחקן שיחבר בין הקישור להתקפה ומסי במיוחד מסר ובישל גם נגד אורוגוואי.זה שהיגוואין פיספס איזה 3 מצבים נוספים מול השער למרות שכבש מראה למה מסי נחשב ענק כי הוא היה מנצל לפחות 2 מ-3 המצבים הבעיה שהוא היה זה שצריך למסור כי לא היה מי שיכול לעשות זאת טוב יותר.
עוד משהו,נשווה בגיל של מסי ורונלדו?מסי עוד היה צעיר ועכשיו בגיל ששחקן לוקח על עצמו אחריות.איפה היה צ''אבי בגילו?רק אחרי גיל 30 הוא מקבל את הקרדיט שלו.
השב   •  23
השד האדום18/06/2012 12:48
לצערך הרב רונאלדו בגיל 18 לקח על כתפיו נבחרת שלמהה נגד נבחרות משוגעותת עד לגמר יורו ! אז שתוק! כבש אפילו בגמר! ולא לא פיגו , והעלה את פורטוגל למונדיאל בחצי הגמר לבדו כן כן על כתפיולבדו ואתמול במאני טיים הציל לבדו את פורטוגל!
השב   •  12
שי18/06/2012 19:22
לשחקן הטוב בעולם שחטף אינספור השפלות מברצלונה ב4 שנים אחרונות,ויותר מזה מסי לקח אולימפיאדת אתונה ב2008 שזה אירוע הספורט הגדול בעולם כסיל !
והיה בגיל 20 בזמנו ובקופה אמריקה ב2007 בגיל 19 הגיע לגמר הקופה קשקשן שכל ! ! ! ! ! ! המונדיאל ב2006 רונאלדו שיחק ומסי שיחק רק כמה דקות בלבלן חרטטן וחסר מושג שכמוך,
אתה מדבר על מאני טיים ! ! ! !? ? ? ? ? ? ?
חצי גמר אלופות 2008 רונאלדו מחטיא פנדל !,גמר אלופות 2008 מחטיא פנדל !,חצי גמר אלופות 2012 מחטיא פנדל ! ! ! אם הוא כזה גדול איך זה שהוא לא הגיע לגמר אלופות 1 ב4 שנים כשהוא"סוחב" את כולם לטענתך?
במשחק נגד דנמרק הוא לא בעט למסגרת פעמיים מול שוער לבד לגמרי לבד! ! !פעמיים ! ! !
זה מאני טיים ? כנראה אתה וואן דר סאר חטפתם בראש יותר מדי ממסי שמה שקרה זה שואן דר סאר פרש מכדורגל ואני מציע לך גם לפרוש כי אין לך חצי של מושג על מה אתה מדבר בכלל נראה לי אתה רואה כדורגל 4 שנים גג והיית עיוור לגמרי ב4 שנים האלה כי פיספסת 2 גמרים כאלה יפים עם נגיחות ובעיטות מהקוסם מספר 1.
השב   •  41
28
קלאודמן18/06/2012 00:43
בדרך כלל עולם הכדורגל מתמקד בכוכב על יחיד, ובכל טורניר אור הזרקורים מופנה אליו כמו רונלדו הברזילאי, זידאן, רונלדיניו..

זכינו לתקופת כדורגל עם שניים כאלה, אני רק מקווה שאחריהם לא נשאר ללא כוכב על.
השב   •  51
27
תום18/06/2012 00:43
ביינתים רונלדו הוכיח את עצמו הרבה יותר ממסי , כי קודם כל הליגה הספרדית היא לא מדד , זו ליגה של שתי קבוצות שמסיימות כל משחק ב-4 שערים ליריבה , וברצלונה שסיימה שנייה, סיימה 30 נקודות לפני השלישית , אפילו בסקוטלנד אין פערים כאלו. רונלדו כבר הספיק להגיע עם פורטוגל לחצי גמר מונדיאל , בעוד המשחק הגדול היחיד שמסי נתן בארגנטינה היה נגד ברזיל בלי הכוכבים שלה לפני שבוע. שנה שעבר מסי וארגנטינה בקושי השיגו תיקו עם בוליביה , לא בדיוק אחת מאריות היבשת, וזה לא שלארגנטינה אין סגל של כוכבים ועוד היה להם מאמן כמו מראדונה שבארגנטינה הוא אלוהים לכל דבר. ועוד דבר אחד , מסי עדיין לא ניסה את כוחו מחוץ לחממה של צ''אבי ואינייסטה ורונלדו הבקיע 44 גולים בליגה האנגלית! שהיא ליגה טיפה טיפה יותר חזקה מהליגה הספרדית. יש כאלו שאומרים שברצלונה היא מסי , לדעתי הם היו יכולים להסתדר גם בלעדיו , לראייה נבחרת ספרד שמורכבת לפחות מ-7 שחקני ברצלונה בכל משחק. יכול להיות שמסי הוא הכדורגלן הכי..כל דבר שהעולם ראה , נכון לשלב הזה עוד לא מגיע לו להיחשב כזה
השב   •  133
26
שלמה18/06/2012 00:43
השב   •  23
25
יונייטד 3>18/06/2012 00:42
עד מתי תלקקו למסי?לא נמאס כבר?חאלאס.
נכון שמסי שחקן גדול ובאמת טוב,אבל הוא רק סטטיסטיקה,לא שאני אומר שזה לא חשוב,אבל הוא לא יותר מזה,הוא אמנם כובש המון,אבל כל זה בזכות הקבוצה שהוא משחק בה,והשחקנים שהוא משחק איתם,כל מה שמסי עושה זה רץ פונה ימינה פונה שמאלה מקבל מסירה ובועט לשער,רונאלדו עושה את זה בסטייל,הוא עושה את זה כל כך יפה,ככה שלא משנה כמה "אוהדי" ברצלונה ומסי יגידו שרונאלדו נולד בדור הלא נכון,רונאלדו יותר טוב ממסי,היה ויהיה.
השב   •  2812
אוהד18/06/2012 16:22
מסי לא רק כובש הוא המבשל הכי טוב בבארסה(29 בישולים).אז איך הוא טוב בגל אחרים?אולי הוא עושה את האחרים יותר טובים?גם בארגנטינה הוא מוסר המון למצבים מעולים ורק בחמצות של היגוואין מנעו הצלחה לפחות בקופא.
רק העונה חוץ מהמשחק האחרון נגד ריאל הוא בכל מפגש נגדם בישל ופעמיים החזיר את בארסה למשחק למרות יתרון ועוד במשחק אחד זה היה בבית של ריאל.נגד צ''לסי הוא בישל למרות שהחמיץ וגם נגד ריאל במשחק ההפסד אם היה חלוץ אז היה מי שינצל את המצב שהשאיר מסי לצ''אבי שהוא לא סקורר.
השב   •  11
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:45
חח ח הסברת בדיוק את מה שרונלדו עושה
ח עלוב
השב   •  00
24
אריאל18/06/2012 00:40
למי יש את רונאלדו ?? נאני וגם איתו הוא רב..

ולמסי?? אגוארו ,טבז ,דייגו מילטו ,היגואין ,די מאריה והרשימה עוד ארוכה.
השב   •  139
23
אילן אקרמן18/06/2012 00:38
נהניתי מהכתבה ובעיקר מהסיומת ואיך שהכנת את הרקע לסיומת. כתיבה מעולה. הכל נכון.פשוט נולד בדור של מסי.
השב   •  1116
22
CR7~KingOfFootball18/06/2012 00:36
חי בסרט!! ח
אין כמו רונאלדו.

אחרי שרונאלדו מצליח אתה כותב טור שבא כאמור להקטין את הגדולה של רונאלדו - אולי זה בגלל שאתה אוהב את מסי וכואב לך לראות את רונאלדו מוכיח שהוא יכול דברים שמסי לא מסוגל כמו לקחת את הנבחרת על הגב ברגעים הבאמת חשובים? כנראה שכן.

(ואני אוסיף למי שלא זוכר - רונאלדו כבר הגיע לחצי גמר מונדיאל 2006 כקפטן פורטוגל, ולגמר יורו 2004 שגם שם אגב הוא שם גול נגד הולנד בשמינית או ברבע! מי שחושב שאני מחרטט את זה מוזמן לבדוק בוויקיפדיה).
השב   •  144
21
יאללה ביתר18/06/2012 00:35
הוא הביא אליפות לריאל ובדרך ולהביא גביע לפורטוגל
השב   •  136
20
אבי18/06/2012 00:34
כל הכותבי טורי דעה פה לא נגעו בכדור בחיים שלהם..
השב   •  104
19
רענן18/06/2012 00:34
אתה שבוי בקונספצייתמסי-מראדונה שאולי היא לחלוטין נכונה אבל באותה מידה מסי יכול לתת בעונה שעברה 15 גולים וכריסטיאנו רונאלדו 48 וילדים כמוך ישנו אז את דעתם. במהלך הקריירה משחקים כדורגל לא מתעסקים בדברים כאלה, כששניהם יסיימו את הקריירה נוכל לדעת למי שייך הדור הזה. דרך אגב, הוא שייך לחן עזרא!
השב   •  103
18
shbaron18/06/2012 00:31
במה מסי יותר טוב מרונאלדו?
כל המערך של ברצלונה בנוי כדי שמסי יוכל לבווא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר,אז מן הסתם שהוא יהיה הכוכב של ברצלונה אבל זה לא הופך אותו לטוב בעולם !
ברצלונה אם או בלי מסי תמשיך להיות הקבוצה הטובה בעולם ! אם תיקח את מסי תשים אותו בקבוצה אחרת אני בספק גדול מאוד אם הוא יצליח כלכך כמו שהוא מצליח בברצלונה,אבל אם תיקח שחקן מוכשר מאוד דוגמת מריו באלוטלי ותשים אותו בברצלונה בתפקיד של מסי אני בטוח שבאלוטלי תוך 2-3 עונות כולם יגידו עליו שהוא הטוב בעולם ! מסי עד היום הוכיח את עצמו אך ורק בברצלונה ובמשחקי ידידות של הנבחרת,בקופה אמריקה האחרונה שארגנטינה הייתי פייבורטית ברורה לקחת את הטורניר אם אופציית הפתעה של ברזיל , נשלחה בבושת פנים כבר ברבע גמר ! ולאומת זאת פורטוגל שאף אחד לא נתן לה סיכוי לעלות מבית אם 2 נבחרות טובות ממנה עלו ועוד איך וברגעים הכי חשובים רונאלדו היה שמה !
רונאלדו זה שחקן שמעבר ליכולות הפיזיות והטכניות המדהימות שלו,יש לו גם יכולות מנטליות יוצאות מן הכלל! ואפשר לראות את זה בשער השני של פורטוגל ! הוא קיבל כדור מול השער מזווית לא ממש נוחה מול שער ריק,רוב השחקנים היו מנסים לגמור את זה בנגיעה,מה שהיה מותיר ספק סביר באשר לכניסת הכדור לרשת,אבל רונאלדו אם קור רוח מרשים ביותר החליט לקחת את הזמן עצר את הכדור עבר שחקן אחד וכשהוא יציב שלך כדור חזק לפינה הקרובה ולא הותיר סיכוי למרטין שטקלנבורג שנתן פשוט הופעה נפלאה !
השב   •  5414
CR718/06/2012 03:41
תגובה מצוינת פשוט אין מה להוסיף , ישר כוח !
השב   •  142
ביתריסט בנשמה18/06/2012 13:13
ארגנטינה עפה ברבע גמר בפנדלים (טבZ..) מול הקבוצה הכי טובה בדרום אמריקה (מקום 3 במונדיאל), בארסה משחקת בשביל מסי? מי שיחק בשבילו העונה? וייה הפצוע? אלכסיס שנפצע כל שבועיים? צ''אבי שחצי עונה שיחק עם פציעה בשריר? אנדרס שנעד כל חודשיים? אולי פויול שכל רגע נפצע או שבכלל אבידל שעשה השתלת כבד, מסי שיחק העונה לבד לגמריי והבקיע את שיא השערים לעונה לשחקן בודד בהיסטוריה של המשחק וכל זה עם 9 בישולים מצ''אבי ואינייסטה.. מעניין
השב   •  04
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:52
כרגע יש לה 4 ועד שיפרוש עוד כמה בלי נדר
ריאל לפני רונלדו עם 9 תארי אלופות
ואחרי רונלדו עם 9 תארי אלופות
השב   •  00
shbaron18/06/2012 19:11
אתם מדברים ככה כי אתם אוהדי מסי ולא ברצלונה ! מיטב שחקני ברצלונה משחקים בנבחרת הספרדית שהנבחרת הספרדית לוקחת את כל התארים האפשריים לאומת זאת הנבחרת הארגנטינאית שהיא עמוסת כוכבים לא פחות גדולים משל ספרד מדשדשת והטענה המגוחכת הזאת שאורגוואי הדיחה את ארגנטינה פשוט לא מתקבלת על הדעת ! אורגואי מבחינת חומר שחקנים לא יותר מסתם נבחרת בינונית מאוד ! הכוכבים הגדולים שלה הם דייגו פורלאן אידסון קבאני ולואיס סוארז כל שאר הסגל שלה בינוני מינוס ארגנטינה לאומתה מחזיקה בהתקפה הכי מסוכנת בעולם ! אם שחקנים כמו טבז,אגוארו,מסי,היגוואין,פאסטורה,קאמבייסו,דייגו מילטו,מסצ''רנו,אנחל די מריה,לאבצי, ועוד ועוד ועוד עצם ההשוואה פשוט מגוחכת נבחרת שכזאת צריכה לקחת בקלות את המונדיאל ואם היא לא עושה את זה,זה אך ורק כי הכוכב הגדול שלהם מפשל פעם אחר פעם אחר פעם !
השב   •  01
17
אקלדמה18/06/2012 00:31
הטור הטוב ביותר שקראתי בחודשים האחרונים. תזמון מעולה של מילים. ו כמובן מסכים איתך מילה במילה
השב   •  49
16
וואלק18/06/2012 00:29
ח
השב   •  103
15
תומר18/06/2012 00:28
בקשר למסי. אבל רונאלדיניו לא רואה אותו.
השב   •  59
14
מה18/06/2012 00:28
וזה הכל
השב   •  5014
אוהד18/06/2012 08:08
כמה פעמים מסי הרס לכם את הרגעים בהם חשבתם שריאל מנצחים?בליגה בליגת אלופות וגם בגביע של ספרד או המשחק בין האלופה ומחזיקת הגביע בספרד?נצחון אחד וריאל חושבים שהם עדיין יותר טובים?משחק אחד שמסי לא כובש ומבשל אז הוא פחות טוב?רונלדו כבש שער אחד שהוא לא פנדל ו\או נגד פינטו אז הוא יותר טוב?נשווה מול איזה נערך משחק רונלדו ואיזה מסי?רונלדו שיחק מול 3 שחקני הגנה(המערך באותו משחק היה הפקרות כי בארסה משחקים עם 4 שחקנים) ומסי משחק מול בונקר פחדני של ריאל.מעניין למי יותר קל?
השב   •  25
ביתריסט בנשמה18/06/2012 13:10
אם מסי היה נולד בתקופה של פלה ושל מילר ושל מראדונה הוא היה עכשיו כבר על 1000 שערים והיה עם איזה 2-3 מונדיאלים, מסי נולד דווקא בתקופה הכי גרועה של הכדורגל כשכל הקבוצות משחקות יותר ויותר הגנתי, במיוחד בנבחרות, מסי נולד בעידן שאין לו מתחרים(גיל 18 מקום 3 בכדור הזהב, גיל 19 מקום 2 בכדור הזהב, ומאז גיל 20 3 כדורי זהב רצופים) אין שחקנים שאפשר להשוות בינו לבינם
השב   •  14
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:50
ומצד שני כל שאר העולם
השב   •  01
מה18/06/2012 19:12
התכוונתי שמסי זה שנולד בדור של רונאלדו , פשוט מאוד .
השב   •  00
אני18/06/2012 19:40
קבוצות משחקות היום יותר הגנתי?! אחרי משחק אחד רונאלדו יותר טוב? מאז שרונאלדו הגיע לריאל, מה מסי עשה מולם?! כבש אחרי שהרחיקו שלא בצדק את פפה שהיה ממונה על השמירה עליו? רונאלדו כבש 2 שערי ניצחון בקלאסיקו, אחד הבטיח אליפות, ואחד הביא גביע. במפגשים הישירים ביניהם יש יתרון ברור לרונאלדו, ובנבחרות יש יתרון ברור לרונאלדו (חצי גמר מונדיאל וגמר יורו מול כלום ושום דבר עם נבחרת יותר טובה). ולגבי חולשת ההגנות, זה פשוט בדיחה!! כמו שההגנות התחזקו, כך גם ההתקפות!! כיום עובדתית מובקעים יותר שערים למשחק מאשר הובקעו בתקופתם של פלה, מראדונה, וכו''.. ואל תשכחו שאם הוא היה משחק בתקופה הזאת, אז לא היה לו את אינייסטה וצ''אבי!! לגבי כדורי הזהב, מדובר ביחצנות נטו! לא נשמע כזה דבר שבשנה של טורניר גדול הזוכה לא עשה כלום בטורניר הזה!! אינייסטה זכה באותם תארים קבוצתיים ובנוסף זכה במונדיאל וכבש את שער הניצחון בגמר, ומסי מקבל את התואר?!? סחתיין על יחסי הציבור, אבל זה עוול ספורטיבי! ביום שמסי יוכיח את עצמו מחוץ לבארסה אז יהיה אפשר בכלל לדבר עליו באותה נשימה עם שחקנים כמו מראדונה ופלה. עד אז - סתמו
השב   •  00
13
מגיב18/06/2012 00:26
השב   •  123
12
רונאלדו - שחקן השנה בעולם18/06/2012 00:25
שידבר על משהו מעבר.למי אכפת מהפאקינג מסי הזה עכשיו

מכל הלב. לפני שהזכרת אותו לא זכרתי בכלל שהוא קיים
השב   •  215
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:49
כל לילה הוא חולם עליו
השב   •  11
11
דוד18/06/2012 00:24
בלי גול ורונלדו עם שנים וקורות
השב   •  265
יניב18/06/2012 01:11
השב   •  32
GATE1118/06/2012 03:31
3 גביעי אלופות 4 אליפויות ספרד ושבר שיא שערים של ברצלונה בכל הזמנים והוא בן 25. רונאלדו גביע אלופות אחד אליפות ספרד אחת תואר שחקן השנה בעולם אחד ו2 או 3 אליפויות באנגליה ויש לו רק 20 שערים מעל מסי בכל הקריירה והוא שנתיים מעליו - בן 27.
נבחרות לא החשבתי כי שניים נופלים בנבחרות ואם תציין את אתמול אני אציין את השלושער על ברזיל. מסי משאיר אבק לרונאלדו, תפסיקו לחיות באשליה שלא.
השב   •  68
השד האדום18/06/2012 13:08
מרחם עליך כפרה
244 רונאלדו בלי נבחרת צעירה וכוליי אדוני
ולמסי שלך רק 204 תשווה לבד אם זה 20 או 40.. שלא נדבר שרונאלדו ב2009 היה פצוע חצי מהעונה
השב   •  32
אני18/06/2012 13:35
בנבחרת רונאלדו הגיע לגמר היורו וחצי גמר מונדיאל, מסי לא עשה כלום. ואיך בכלל אתה משווה את כמות השערים שמסי כבש בליגה הספרדית לעומת השערים שרונאלדו כבש בליגה הפורטוגלית (שם לא היו לידו שחקנים טובים בניגוד למסי שכל הקריירה שלו מוקף בכוכבים) או באנגלית (הגנות הרבה יותר קשוחות, ראינו מה מסי היה שווה מול צ''לסי שהיא הקבוצה השלישית בטיבה באנגליה). בליגה הספרדית לרונאלדו ממוצע שערים למשחק יותר גבוה מזה של מסי, אז לך תישן על האף ילד. ולגבי התארים האישיים, זה סתם מגעיל. סתם דוגמה - אינייסטה לקח את אותם תארים שמסי לקח בברצלונה, ובנוסף לקח את המונדיאל כשכבש את שער הניצחון (כנ"ל לגבי צ''אבי עם הבישול) בעוד מסי חטף עם נבחרתו 4-0 ברבע הגמר, אך עדיין התואר הלך אליו.. אני לא מאמין שאפילו אתה עד כדי כך טיפש כדי לחשוב שבאמת הגיע לו יותר מלאינייסטה או צ''אבי
השב   •  63
פופאי18/06/2012 13:54
מסי היה פצוע בכולל יותר זמן מקריסטיאנו.
השב   •  12
הקוטל18/06/2012 14:12
הכל מושחט.
סניידר לקח טרבל והגיע לגמר המונדיאל ואפילו לא היה מועמד.
מיליטו לקח טרבל ולא היה מועמד.
צ''אבי ואינייסטה לקחו מונדיאל ואליפות ולא זכו.
מסי זכה באליפות והושפל במונדיאל 4-0 מול גרמניה וזכה וזה רק מראה לך שהכל מושחט ולפי יחצנות.
למסי לא חסר יחצנות בניגוד לרונאלדו.
השב   •  50
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:49
ח חח אם נראה לך שהקופה מעניין את ארגנטינה וברזיל אתה הכי חסר מושג בכדורגל
זה נהיה טורניר חשוב רק מאז שמסי משחק בארגנטינה
חוץ מזה אם אני לא טועה מסי לקח את הקופה הקודם
השב   •  01
10
אחד18/06/2012 00:24
אפשר להתווכח המון על מי יותר טוב
אבל יש אופציה יותר טובה
רק שימשיכו להתחרות אחד בשני כי זה מוציא רק טוב
שלושער של הפרעוש מול ברזיל
צמד לרונאלדו מול הולנד
ואין סוף שערים בליגה לשני השחקנים
אז למי איכפת מי יותר טוב
העיקר שנהנה מעוד משחקים כאלו
השב   •  282
9
אחד שמבין18/06/2012 00:23
רונאלדו השחקן הטוב בעולם והיום הוא הוכיח את זה
השב   •  3310
8
אדום בנשמה18/06/2012 00:22
דברים לעניין
השב   •  814
7
שי18/06/2012 00:21
ממש לא במקום ההשוואה למסי שסיים עונה עם 4 פנדלים ב2 משחקים ללא משמעות וכן גם רונאלדו הבקיע בפנדלים,שהביאו אליפות לא תואר מסויים..שלא לדבר על זה שהוא במו רגליו הביא את פורטוגל לרבע הגמר ואם להיות אופטימי אז גם לחצי(עם כל הכבוד לצ''כיה)שזה יותר ממה שמסי עשה בארגנטינה בכל המשחקים החשובים שלה,וסליחה שאני לא מתלהב מול שערים במשחק ידידות
השב   •  308
GATE1118/06/2012 03:26
עבר 5 שחקני ריאל בדרך לקסיאס והשחיל לו בין הרגליים ושלח ב"מו רגליו" את בארסה לגמר הצ''מפיונס ועשה זאת בברנבאו.
במו רגליו
השב   •  414
בלאט18/06/2012 10:58
אלא עם עזרת השופט בהרחקה שערורייתית של פפה שפשוט גמר את מסי באותו משחק. אז תבדוק את הדברים שלך לפני שאתה אומר משהו גבר.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  73
אני18/06/2012 13:28
מסי כרגיל גיבור גדול.. כובש רביעיות אחרי שהליגה גמורה כדי לקחת את מלכות השערים, שלישייה במשחק ידידות, ואת השער שדיברת עליו הוא עשה אחרי שהשחקן שהופקד עליו הורחק שלא בצדק, וזה בלי בכלל להזכיר את העובדה שהוא עבר שחקן וחצי וגם זה רק בגלל שהוא בא במומנטום מאחורה כי לא היה את פפה שיעצור אותו מלפתח את הריצה שלו. הוא רק עבר ליד שחקנים, ולא באמת עבר אף אחד מהם.. דרך אגב - תסתכל על הסטטיסטיקות מחמשת הקלאסיקו האחרונים לפני שאתה חושב בכלל להגיב פה
השב   •  20
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:47
מה לא ככה
השב   •  00
6
גיא18/06/2012 00:21
מסי לא עשה כלום במדי הנבחרת , קיבל 4 מגרמניה שהייתה פחות טובה מזאת של היום שבקושי ניצחה את פורטוגל.
הוא טוב רק נגד נבחרות סוג ב'' ולא תראה אותו מתבלט נגד נבחרות טובות.
רונאלדו אלוף , מסי לא.
למסי יש את די מאריה,אגוארו,פאסטורה,היגוואין ועם על אלו הוא לא עושה כלום (שכחתי שלושער נגד הנוער של ברזיל).
בקיצור , כמו שכבר ציינת אתה אוהד ברצלונה ואני בספק גדול אם היית כזה לפני 8-9 שנים שברצלונה הייתה במקום הטבעי שלה בספרד 3-4.
אתם ניזונים מהשמחה לאיד מנפילות של ריאל והכוכב התורן שלה שהיום זה רונאלדו לעומת ריאל מדריד שמרוכזת אך ורק בעצמה ויודעת לפרגן כשצריך.
השב   •  4611
נטלי18/06/2012 02:24
דיי כבר הבנו שאוהדי ריאל הולכים עיוורים אחרי רונלדו.. מעניין אם היית מחזיק בדעותייך אם הוא היה נשאר ביונייטד..
השב   •  29
ביתריסט בנשמה18/06/2012 13:08
איפה היית כשהגועל סרדינים הייתה במקום הטבעי שלה שזה ליגה 3-4? איך זה לקבל בראש כל שנה בדרבי? ניצחתם דרבי השנה אה אתה מרגיש גבר, אמן חיפה (יעני מכבי חיפה, אני לא מכיר עוד קבוצות בעיר הזאת) ידפקו לכם השנה חמישייה ויורידו אתכם ליגה למה השתן עלה לכם לראש יחבורת סרדינים
השב   •  23
אדום בדם18/06/2012 16:53
גרמניה של המוניאדל לא רואה את גרמניה של היום השחקנים הזדקנו והם התחילו לשחק מאוד לאט גרמניה של המונדיאל הרבה יותר טובה
השב   •  02
5
מרסלו סאלאס העיט18/06/2012 00:20
גם אם מרדונה מוחמד עלי ומייקל גורדן היו בדור הזה מסי היה השחקן הגדול בהיסטוריה!
השב   •  1539
אדום בדם18/06/2012 16:52
אתה לא אוהד ריאל אפילו שאתה צודק שמסי באמת הכי גדול אבל עדיין אין דבר כזה אוהד ריאל אבייקטיבי
השב   •  43
4
רונאלדו - שחקן השנה בעולם18/06/2012 00:19
שמדברים על רמת הנבחרות מסי לא מעניין בכלל.חסר משמעות.אוויר

מסי משחק בארגנטינה לצד החלק ההתקפי הכי יקר בהיסטוריה של הכדורגל (תחשבו בשביל הקטע ותראו שנגמר המקום במחשבון)

ועדיין הוא נכשל פעם אחר פעם

אז תתנחמו ותחפרו כל אוהדי מסי. השלושער מול הגנת המחליפים של ברזיל לא ישנה את העובדה הזו

רונאלדו השנה נתן עונה טובה יותר ממסי. ייבש אותו בפנים בקאמפ נואו וזהו בערך

תרשמו מה שבא לכם אוהדי ברסה למיניהם אתם סתם מנחמים את עצמכם מתיסכול (בדיוק כמו שאוהדי ריאל שנה לפני התלהבו שרונאלדו כבש יותר.WOW)
השב   •  7118
GATE1118/06/2012 03:24
שחקן הרכב של ריאל מדריד ראה את מסי חולף על פני קצת לפני החצי מגרש וממשיך לרחבה ומשם מפציץ לחיבורים.
השב   •  712
3
ירון18/06/2012 00:19
וכשהוא מחליט לדרוס את ההגנה הוא דורס עד לשער ואין את זה להרבה שחקנים את האחד מול אחד מול השער
השב   •  5513
אוהד18/06/2012 08:13
הולנד הפקירו את ההגנה!היה לו המון שטח פתוח לרוץ כמה שהוא רוצה.
אם זה לא היה משחק של להיות או לחדול או לפחות משחק בשיטת גביע אלופות בו יש גומלין ויחס שערי גומלין אולי היו שומרים קצת יותר על השער.בגלל השער הראשון של פורטוגל הם הפקירו לגמרי את ההגנה וככה רונלדו יכל לרוץ בלי הפרעה ולהיות יותר דומיננטי במסירות ובמצבים.גם נגד בארסה הוא כבש סוף סוף שער שדה לא במשחק גביע כי בארסה שיחקו במערך מזלזל של 3 שחקנים מאחור ואוזיל מסר לו כדול שהשאיר אותו לבד מול שוער.
השב   •  48
מסי=כדורגל נטו18/06/2012 17:46
מסי מול הולנד של אתמול שחייבת ניצחון בשני שערים כובש חמישייה ומבשל עשירייה
השב   •  10
אסמעיל18/06/2012 18:51
השב   •  00
2
רון18/06/2012 00:18
ואני אומר כריסטיאנו רונאלדו יותר טוב מהמסי שלך.
השב   •  8025
יניב18/06/2012 07:55
ומסי טוב יותר, ובקרוב הקבוצה שלך טיפול.
השב   •  620
אוהד18/06/2012 08:15
מסי גדול עליו בהרבה.מה קרה?הולנד הפקירו את ההגנה ורונלדו עשה פוזות של שחקן אז חושבים שזה נכון?נראה אותו משחק מול הגנה סגורה של גרמניה או צ''לסי ואפילו של ריאל הלוזרית שלו.
השב   •  512
1
עידו18/06/2012 00:17
מסי הגמד לא הביא כזה משחק בחיים ואם הוא היה מביא משחק כזה הייתם משתגעים פה אתם אוהבים אותו זה ברור אבל חלאס פרגן רונאלדו הכי טוב בעולם נקודה מסי לא עשה משחק אחד שדומה למה שקרה פה היום ליצן
השב   •  8137
ארסנל18/06/2012 01:02
ארגנטינה 4 - ברזיל 3.
שלושער של מסי
השב   •  1325
xusad18/06/2012 09:06
אז על מה אתה מדבר
השב   •  47
אבירם18/06/2012 09:16
רונאלדו השחקן הכי גדול ביורו ואי אפשר להשוות את זה למשחק ידידות.
השב   •  213
השד האדום18/06/2012 12:52
עזוב אני לא ילד קטן ולא יזכיר את 8-2 ושעדיף שלא תגיב בכלל .. אוהד ריאל אתה יודע למה הוא מגיב ככה? כי הוא מתוסכל שהחלוץ האפור שלו ואן פרסי לא הצליח לעלות לרבע במקום נאני ורונאלדו האדירים .. רונאלדו הגדול בדורו ואל תשווה בחיים משחק יורו נגד נבחרת שהייתה בגמר מונדיאל ובגלל רובן לא זכתה גם לייד משחק אימון נגד ברזיל האפורה ובטח גשחצי מהם נוער..
השב   •  102
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP