יום שבת, 19.04.2025 שעה 17:33
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מור מרקוס

שבו בשקט

דעה: הלו, כדורגל הוא לא רק טיקי טקה. נמאס כבר לשמוע את הביקורות על צורת המשחק של צ'לסי, גם בונקר צריך לדעת לעשות. דרוגבה, בבקשה אל תלך

איפה שלא קראתי ולאן שלא הלכתי, בכל מקום נתקלתי בביקורת על המשחק של צ'לסי. גם בחצי הגמר נגד ברצלונה וגם בגמר נגד באיירן מינכן. נכון, לא ראינו טיקי טקה כמו של הקטאלונים או חילופי מסירות כמו של הגרמנים, אבל ראינו כדורגל נהדר. אמנם מסוג אחר, אך כדורגל נהדר. גם בונקר צריך לדעת לעשות.

"איכס", "צ'לסי גנבה את הגביע", "אלופת אירופה המגעילה ביותר מאז הוקם המפעל", ומה לא. כל הדברים הללו וגם מעבר הספקתי לשמוע במעט זמן שעבר מאז הגמר. כמה שטויות.

פרננדו טורס עובר את ויקטור ואלדס (רויטרס)
פרננדו טורס עובר את ויקטור ואלדס. צ'לסי עברה בצדק (רויטרס)
 

למי שכבר הספיק לשכוח, ההתחלה של הבלוז בשלבים המכריעים לא הייתה טובה. הפסד 3:1 לנאפולי בסן פאולו. אך 1:3 הירואי בסטמפורד ברידג' ועוד שער בהארכה העלו אותם לשלב הבא, שם כבר היה קל יותר מול בנפיקה (1:3 בסיכום).

עם כל הכבוד לכך שעברה את נאפולי, הקרב הגדול באמת היה מול ברצלונה. תעלו למעלה קצת לפסקה השנייה. אם אלו הדברים שנאמרו לאחר הגמר, הדברים שנאמרו אחרי כל אחד מחצאי הגמר היו בהרבה יותר גרועים. הלו, בשני משחקים, הקבוצה הגדולה בכל הזמנים, ברצלונה, לא הצליחה לנצח את צ'לסי. היא סיימה איתה בתיקו והפסידה. בונקר? לעבור את ברצלונה בשני משחקים, אני קורא לזה גדוּלה.

יש בכדורגל הרבה מעבר לטיקי טקה. אמנם סגנון המשחק של הבלוז לא יפה לעין, אך גם זה כדורגל, וצריך לדעת להעריך גם אותו. צ'לסי זכתה בצדק, יגידו מה שיגידו.

ועוד מילה על דידייה דרוגבה. במשך רוב שלבי המשחק מול באיירן הייתי פשוט עם פה פעור. שנים שאני עוקב אחריו אבל לראות שחקן בן 34 שמתרוצץ כמו ילד בן 17 שרק עלה מהנוער זה פשוט מדהים. אם עד הגמר "רק" הערכתי את החלוץ הפנומנלי, אחרי המשחק שהוא נתן הפכתי לגרופי שלו. מעריץ של ממש. לצערי הוא אמור לעזוב את הטופ האירופי לטובת הכסף הגדול של המפרץ, אבל הלוואי ונהנה ממנו אפילו עוד שנה אחת. אני מאוד מקווה שהוא יישאר עוד קצת ברמות הגבוהות ולא יעזוב למזומנים של קטאר/איחוד האמירויות/ערב הסעודית.

דרוגבה ומאלודה עם הגביע (GettyImages)
דרוגבה ומאלודה עם הגביע (GettyImages)
 

בקיצור, לכל המרגיזים שהעבירו ביקורות בלי סוף, מה נשאר לכם כעת חוץ מלאכול את הכובע? האמת, לא הרבה. אגב, לפרגן מעולם לא הרג אף אחד.

הכתוב הינו טור דעה 

לכתבה זו התפרסמו 198 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 198 תגובות ב-132 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
132
רועי צ''לסי בדם24/05/2012 15:04
זה כל כך ברור
השב   •  00
131
רועי צ''לסי בדם24/05/2012 15:03
זה מריחת זמן מטורפת! לא אמרתי שצריל בונקר אבל הם לא נצלים הזדמנות של 1 מול 1אם הוא רץ לבד
השב   •  40
130
רועי צ''לסי בדם24/05/2012 15:01
זכו בכל תואר אפשרי חוץ מליגת האלופות כולל ליגה פעמיים ב3 שנים
השב   •  00
129
אילן השרוף על הפועל בטרוף מינוס טביב23/05/2012 10:05
איזה שטויות מטורפות
השב   •  02
128
אילן השרוף על הפועל בטרוף מינוס טביב23/05/2012 10:03
כל פעם דביל אחר.זה נמאס
השב   •  01
127
איתמר23/05/2012 09:06
תודה רבה. מסכים עם כל מילה
השב   •  10
126
גשש21/05/2012 18:35
שלא ראו מעולם בונקר.
מי נראה לכם שהמציא את השיטה? הגרמנים הללו שיחקו ככה לפני 30 שנה וגם לפהי ואחרי זה, רק בעשור הזה החליטו לשנות טקטיקה.
וגם האטליקים של שנות ה-90 היו ככה, עכשיו באים שזו שיטה מסריחה.
זאת לא אשמת צ''לסי שהם זכו. באיירן היו להם מצבים טובים (אפילו פנדל!) ולא ניצלו את זה לטובה.
השב   •  10
125
עודיי21/05/2012 17:20
ח קודם כל העיתונאי התכוון לאוהדי ברסה שבו בשקט ! הפסדתם חזרתם הבייתה . צ''לסי שיחקו יותר טוב מכול הקבוצות למה?? כי הם הצליחו לשחק הגנתי עם ניצחון ב 10 שחקנים גם איך הם משחקים הגנתי וכמו פחדנים אבל שומרים על שער נקי איך לחזור מתי ינצלו הזדמניות < בבקשה לא צריך מאוהדי ברסה ומאן יונייטד לדבר כי כבר יצאתם. אליפות אירופה צ''לסי זה אומר שצ''לסי הקבוצה הכי טובה באירופה בשנת 2011-2012
השב   •  00
124
אוהד21/05/2012 16:25
רק במשחקי גביע אפםשר להצליח עם השיטה הזו(נזכיר שהם לא ניצחו כי בליגה לא מסיימים משחק תיקו בבעיטות עונשין).
זה כדורגל פחדני שרק יבריח את הקהל.
השב   •  00
123
ראינו איפה הם בליגה.21/05/2012 16:14
שיטה כזו טובה רק למשחקי גביע כי מקסימום מנצחים בפנדלים.
נזכיר שהם לא ניצחו במשחק עד הפנדלים אז איך שיטה כזו עוזרת בליגה?בגלל זה גם המונדיאל בלוף כי נבחרת שתשחק מגעיל ותזכה אז היא הנבחרת הכי טובה?
בליגה רואים את ההבדל כי עובדה שהם אפילו לא בין 4 המובילות.
השב   •  01
122
רון21/05/2012 15:59
חוץ מברצלונה, כל קבוצה משחקת מבוקר מאד בחוץ במסגרת ליגת האלופות. אין חיה כזאת לשחק במגרש חוץ כדורגל פתוח. האם באיירן הייתה משחקת בסטמפורד ברידג'' במשחק גמר כמו ששיחקה בבית? האם בביתה לא הייתה צלסי הקבוצה שמבקשת לשלוט במרכז השדה למרות שהיא מודעת לכך שכרגע היא פחות איכותית מבאיירן? רוצים לבוא בטענות? אז תדאגו לפחות לתנאי פתיחה שווים?
השב   •  10
121
לכל אוהדי הכדורגל21/05/2012 15:31
שנת 2009 : ברסה עם בעיטה אחת לשער " לא גנבה מצ''לסי " עולה.
שופט לא נתן 5 פנדלים לצ''לסי.
שנת 2011 : אדום לא מוצדק לפרסי ברבע. אדום לא מוצדק לפפה בחצי.
הזכיות של ברסה היו בעזרת שופטים ולא כמו צ''לסי שזכתה עם הלחימה והלב והאמון.

ואם להחזיק 80% בכדור זה לא אומר שאתה טוב יותר. זה מגעיל! זה בונקר התקפי.. יש פעמים שאתה צריך להתגונן כמו בארסה כשהיתה מוליכה 2-0 מול צ''לסי אמ היתה מתגוננת אז מסי היה יכול לכבוש 5 שערים במתפרצות! זו לא חוכמה לשחק בסגנון הזה כל הזמן. ואם בכל שנה היתה זוכה ברסה - זה יהיה אסון כי זה מה יפה בכדורגל.
השב   •  51
120
חן21/05/2012 15:29
דרוגבה בחצי ו-9 שחקני הגנה.
לדעתי לא הגיע להם לנצח ובמיוחד בשיטה מעצבנת כזאת.
השב   •  10
119
אוהד21/05/2012 15:27
כדורגל כזה יגרום לקבוצות אחרות לחשוש להעלות שחקנים קדימה ואז 2 קבוצות יסתגרו בחלק שלהם ורק יחכו לשריקת סיום המשחק.
זה מה שאתם רוצים?
השב   •  10
118
ולכן שינו שיטה ומשחקים יותר פתוח.21/05/2012 15:24
עד לא מזמן הבונקר היה מזוהה עם הכדורגל הגרמני ולפני כמה עונות הקהל התחיל לברוח מהמגרשים.
ראשי הכדורגל בגרמניה החילחיטו לפתוח את המשחק ולשנות גישה וללכת על משחק פתוח וכדורגל יותר התקפי והינה הקהל חזר.
אתם בעד זה שהקהל שוב יברח מהמשחקים ומשחקים יהיו עם מקסימום שער למשחק או תיקו מאופס ואפס מצבים?
השב   •  10
117
באר שבע21/05/2012 15:21
הם גנבו את הגביע
השב   •  12
116
איזה משחק יהיה?21/05/2012 15:19
קבוצות כמו צ''לסי,אינטר ולפעמים ריאל נגד בארסה משחקות כדורגל שנועד רק לחכות לרגע ששחקני היריבה יעלו יותר מדי ולא יהיו מספיק שחקני הגנה ואז יצאו למתפרצת.
מה יקרה אם אחרי שכדורגל כזה ישיג תארים ומועדונים אחרים יתיאשו מכדורגל יפה?הם יתחילו לשחק כדורגל זהיר ביצמם ולא יעלו הרבה שחקנים כי היופי כרגע הוא שלפחות קבוצה אחת משחקת אז רואים עוד קצת משחק כאשר 2 קבוצות ישחקו כדורגל פחדני וישמרו על חלק המגרש שלהם ויחכו אולי לפנדלים אז הכדורגל יראה כמו מונדיאל 90 המשעמם ביותר שהיה אולי אי פעם.בגרמניה הקהל עד לפני כמה עונות ברח מהמגרשים והחליטו לכת לכיוון כדורגל פתוח כדי לךהחזיר את הקהל.אתם רוצים להבריח את הקהל שוב?
השב   •  10
115
ניר21/05/2012 14:48
ברור שכדורגל זה לא רק טיקי טקה אבל גמר ליגת האלופות לא צריך להיראות ככה - זאת גניבה מגעילה וניצחון מגעיל של קבוצה פחדנית. רוצים רק לזכות ולא משנה איך? שילכו ל UFC שם לא משנה איך מנצחים העיקר נוק אוט - זה כדורגל, בידור, כיף לא גועל
השב   •  20
114
ליברפול בנשמה21/05/2012 14:48
אם כל הכבוד, בונקר = אופי לוזרי של קבוצה.
השב   •  12
113
כתום21/05/2012 14:41
שכחת דבר אחד וחשוב מכדורגל הקהל צריך להנות ולא לסבול
השב   •  21
112
אסף21/05/2012 14:39
סוף סוף כותב נורמלי בONE . מצדיע לטור הזה
השב   •  41
111
צפונה21/05/2012 14:35
סתם באת להוציא את העצבים שלך ונתנו לך במה.
השב   •  12
110
Meired21/05/2012 14:33
נכון, לא כולם חייבים לשחק טיקי טקה. בשני משחקי חצי הגמר בין באיירן וריאל לא היה טיקי טקה, אבל היה כדורגל נהדר. התקפי, יצירתי, מהיר וחזק מצד שתי הקבוצות שרצו לנצח.
מה שעשתה צ''לסי שלשום היה מביש. מגעיל. מכוער ופחדני. כולכם יכולים להלל את דרוגבה ואת די-מתאו, אבל התשובה שלי היא איכס!

אדום עולה!
השב   •  21
109
12321/05/2012 13:49
בטח במעמדים של חצי גמר וגמר

כשקבוצה כמו צלסי משחקת נגד בארסה ובאיירן בטח שהיא תעשה בונקר
ובטח בגמר שהיא חסרה את השחקן הגנה הכי חשוב שלה ואת השחקן הכי יצירתי בקבוצה

ברור שקבוצה כזאת תשחק קודם כל בשביל לנצח ופחות בשביל יופי וגולים

אני לא מבין מה רוצים מצלסי

הם עשו את מה שהם יכולים
וגם אם לברצלונה או באיירן לא היה מזל זה לא משנה

מסתכלים על צלסי כאילו הם אשמים במשהו

בניגוד לבארסה כל שנה הם לא קיבלו עזרה מהשופטים או משהו כזה,
השב   •  32
108
ניר21/05/2012 13:35
בגלל חכמולוגים כמוהו אנחנו נתקעים עם משחק גמר אלופות שמעניין בערך כמו שמעניינים ארבעה חברים מחמישיית ג''קסון
השב   •  23
107
קלאודמן21/05/2012 13:18
אם רוצים להתחיל בשינוי לכדורגל נקי מאלימות צריך שגם התקשורת תתנהג בהתאם.

ממש לא במקום לתת כותרת כזו מעצבנת,מתסיסה,ובעיקר לא מכובדת - וזה ממש לא משנה למי היא מופנת
השב   •  62
106
רועי21/05/2012 13:01
חטפו גול דקה 83, הבקיעו דקה 88. וכמובן יש את באיירן שלא יכלה להחזיק יתרון יותר מחמש דקות. ממש לא אוהב את צ''לסי אבל אין ספק שהם עשו לכמה וכמה קבוצות בית ספר, וצריך להעריך אותם, לא להאשים אותם.
השב   •  31
105
אוהד כדורגל אמיתי21/05/2012 12:56
כמה פרימיטיבי אפשר להיות? כל היופי הוא במאבק בין התקפה לבין הגנה!
השב   •  11
104
רועי21/05/2012 12:50
לא צריך לשנות את חוקי הכדורגל בגלל בונקר, צריך למצוא פתרון טקטי לבעיה. בינתיים הקבוצה שתוקפת נגד הבונקר עושה לחץ על היריב במשך 90 דקות אבל אובדת עצות אל מול ההגנה. אז שלא יצפו לפרוץ בונקר, שהוא מהלך טקטי נטו, בלי להחזיר במהלך טקטי משל עצמם במקום לתקוף בחוסר מעש.

דרך אגב, מיכאל אתה מתייחס לזה כאילו זה קל לשחק ככה במשך 90 דקות. אתה יודע איזה משחק הקרבה מטורף כל אחד מהשחקנים בצ''לסי צריך היה לעשות כדי לעשות ל-0 טעויות ולמנוע מהיריבה להגיע למצבים? (עזוב שהם עשו טעויות ובאיירן לא ניצלו אותן) צריך להביא את ההקרבה של החיים בשביל זה. אז צ''לסי הקריבו מעצמם ובאיירן לא.
השב   •  10
103
shbaron21/05/2012 12:37
אומנם הם השיגו את המטרה וזכו בגביע אירופה,אבל הם לא הכי טובים באירופה ! היה לא הרבה מזל סה"כ ובאותה מידה גם נאפולי יכלה לקחת את ליגת האלופות,וגם מילאן ועוד הרבה קבוצות ! פשוט מאוד לצ''לסי היה הרבה מזל ולמעשה היא גנבה את הגביע ללא ספק ! אני לא אומר שכולם חייבים לשחק כמו ברצלונה,אבל צ''לסי לא שיחקה טוב בסגנון שלה פשוט הברקה של הרגע האחרון בדקות הסיום הצילה אותה פעם אחר פעם !
אבל להגיד שהיא שיחקה בונקר נהדר,קשה לי להגיד.
השב   •  10
102
רועי21/05/2012 12:37
גם אני לא רציתי שיזכו, ואני עוד בכלל מתקשה להאמין שהם עלו לרבע. אבל מה לעשות זה קרה וצריך לקבל את זה שצ''לסי היא אלופת אירופה. זה הספורט אחי, והם כנראה היו הרבה יותר נחושים להשיג את הגביע הזה.
השב   •  01
101
רועי21/05/2012 12:33
צ''לסי עשתה את העבודה שלה. באיירן היא זו שהמשחק הטקטי שלה שאף ל-0. היא זו שהחליטה לא ללחוץ בסוף ההארכה ולהסתמך על הפנדלים. הם הגיעו למספיק מצבים ולא ניצלו אותם. הם הגיעו ליותר מדי קרנות ומאף אחת מהן לא יצאה אפילו נגיחה לכיוון השער. בקרן היחידה של צ''לסי שחקני באיירן כנראה חשבו שאיכשהו מישהו בטוח ירחיק אז הם לא התאמצו לשמור. בעיה שלהם.
השב   •  01
100
קלאודמן21/05/2012 12:02
אני בדעה שמוסכמת על רוב האוהדים שכדורגל התקפי יפה לעין והוא הכי אטרקטיבי.
תתארו לעצמכם שרוב הקבוצות בליגת האלופות היו משחקות הגנתי ומתפרצות - לא הינו קונים את ספרוט 5 HD בחיים!

המזל שיחק לטובת צ''לסי כי למרות המשחק ההגנתי והמבוצר, באיירן וברצלונה הגיעו לאין ספור הזדמנויות אבל החטיאו בלי סוף. צריך להגיד שזה טוב שיש מזל שמוסיף עניין לכדורגל ולא תמיד הקבוצות הכי טובות מנצחות - במצב כזה התארים בעולם בכדרוגל היו תמיד של הקבוצות העשירות והמבוססות, הכדורגל היום בדרך לשם אבל למזלנו אנחנו עוד לא שם.
כמה אוהדים בעולם מוצאים עניין למשל בליגה הסקוטית ש99% מהאליפויות מתחלקות בין 2 הקבוצות השולטות בליגה ??

בשונה מיוון ב-2004 שהייתה אנדרדוג לכל הדעות לאורך כל הטורניר, מצ''לסי היינו מצפים למשחק כדורגל הרבה יותר יפה לעין . בכל זאת משחקים שם דרוגבה למפרד טרי טורס רמירז דויד לואיז ועוד שחקנים טובים. זה לא שצ''לסי לא יכולה להגיע לרמת משחק התקפי גבוהה. גם אם את העונה הזו הם פתחו ברגל שמאל והחליפו מאמן היינו רוצים לראות את צ''לסי אטרקטיבית כמו בשנים האחרונות.
השב   •  60
משה21/05/2012 12:50
כדורגל זה נשמה טקטיקה אחריות ולא טיקי טאקה

כדורגל זה איטליה כדורגל זה יובה כדורגל זה דל פיירו
השב   •  16
קלאודמן21/05/2012 13:13
אלא כדורגל התקפי בכלל, שהוא מוסיף עניין והתלהבות למשחק (כמו שבאיירן שיחקה)

ואגב אני גם לא אוהד ברצלונה
אני כן אוהד של יונבטוס..
השב   •  50
עידו21/05/2012 13:16
כמו שברסה מגדלת.
זה המשחק, ואף קבוצה לא תשנה אותו באופן קבוע.
טוב לך WELCOME.
אם לא טוב לך. תמיד יש גיא פינס או מה שאנשים עם העדפות אחרות רואים.
השב   •  24
99
נתנאל21/05/2012 11:56
השב   •  10
98
ראשון כמו שחר בהחתמת 15 עגלות פח לפחיפה21/05/2012 11:46
השב   •  03
97
ארסנל וחיפה בדם21/05/2012 10:55
השב   •  22
96
גל21/05/2012 10:03
אתה מגעיל אותי רק מלחשוב שאתה אומר שמגיע לצלסי לנצח או שלא ראיתה את המשחק או שאתה לא מבין כדורגל אין לי בעיה שקבוצה מליגה ג תיקח את הגביע אבל תשחק כדורגל לא כמו צלסי שאת כל השלבים שלה ניצחה בבונקר כולל הגמר בושה למי שנתן לך לכתוב טור כאן
השב   •  22
95
אדום בישראל ובגרמניה21/05/2012 09:54
הוא שצ''לסי זכתה אך ורק בגלל מזל.
ברור לכולם שהשנה זו השנה של באיירן שאיבדה את כל התארים בגלל חוסר מזל. משל זה שם הכדורגל החדש וזה לא יפה.
הקבוצה שמשחקת הכי טוב צריכה לנצח. אלא אם היא מספרד והכדורגל שם חרא
השב   •  51
אדום עולה21/05/2012 10:46
כנראה שאתה ממש לא מתמצא בליגה הגרמנית, דורטמונד הייתה הרבה יותר טובה מבאיירן לאורך כל העונה וזכתה באליפות בלי שום מזל אלא בזכות יכולת
השב   •  00
כפיר17/07/2012 22:06
רק נזכיר שבורוסיה פירקה את באירן בגביע 5-2
השב   •  00
94
ALLIGATOR21/05/2012 09:42
השב   •  21
93
הכוכב מהסמל הירוק21/05/2012 09:13
ידידי. אני מכיר את תאוריות ההפוך שלפעמים שומעים אותם מכל מיני פלצנים.
בהשך לזה נגיד שעוגות זה דוחה. שבחורות זה חולירה. ששער אחרי דריבל של מסי זה מגעיל.
תקשיב טוב. כדורגל הוא המשחק הפופולארי ביותר בעולם לא בגלל קובוצות כאלה וכן בעיקר בגלל טיקי טקה.
השב   •  50
92
אוהד צ''לסי21/05/2012 09:10
סוף סוף מישהו שמדבר לעניין, נמאס כבר מכל הילדים שרכבו על הגל והפכו לאוהדי ברצלונה מבלי לדעת חצי דבר על כדורגל. כל הכבוד, כל מילה בסלע.
השב   •  62
91
טיקי טקה21/05/2012 06:46
לא קראתי מילה מהטור שלך רק בגלל הכותרת.
"שבו בשקט".שבו בשקט?
זה שפה של עיתונאי יא חתיכת רפה שכל שכמותך!
אם היית עיתונאי אמיתי לא היית כותב את זה בחיים כי הרי אתה אמור לדעת שכל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה וכל אחד אוחז בדעה שונה.
חבל שהאתר המצויין הזה נותן במה לכל מיני אנשים קטנים שקוראים לעצמם עיתונאים.
עכשיו,אם קראת את התגובה שלי..שב בשקט חצוף!!
אל תשכח שאתה משרת אנשים
השב   •  50
90
מדריסטה21/05/2012 05:47
גרמנו לצ''לסי וריאל להראות כמו ג. יפית, כדורגל נהדר ולחץ מטורף שהזכיר את הלחץ של בארסה, רק שבמקום הסיגנון המשעמם ההוא הם שילבו את הלחץ הזה בכדורגל מודרני, היה תענוג לצפות בהם משחקים וחבל שהפסידו, אבל אין מה לעשות צריך לדעת להיות ווינר.
השב   •  02
89
רמי21/05/2012 02:59
יש לי רק דבר אחד להגיד לך דבר איתי אחרי שתצפה בחמש משחקים עם הכדורגל "הנהדר" שאתה טוען שצלסי שחקה בינתיים תחשוב על עוד משהו מעורר מחלוקת בשביל לקבל תגובות
השב   •  00
88
ודרוגבה פשוט אגדה, נקודה.21/05/2012 02:23
שארבעה שחקני הרכב של צ''לסי לא שיחקו? גם ברצלונה הייתה משחקת סגור יותר באותו מצב,

אני לא אוהד של צ''לסי אבל נהנתי לראות הגרמנים סובלים, מה לעשות אני יהודי.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  11
גל21/05/2012 10:09
כנראה שאתה לא רואה משחקים של ברצלונה כי לידיעתך ברצלונה משחקת עונה שלמה אם חוסר של שלושה עד ארבעה ואפילו חמישה שחקנים במשך העונה ובחיים לא ראיתי משחק שלה סגור אז לך תלמד קצת כדורגל אין פלא שאתה אוהד ביתר כל העונה ראיתה אותם מתגוננים לכן אתה אוהב משחקים כאלה
השב   •  11
87
איליה21/05/2012 01:56
ניצחון צודק של צילסי. שיחקו נכון וטוב. שאפו.
השב   •  22
86
קוף ירוק21/05/2012 01:52
צודק ב100%
השב   •  20
85
משה21/05/2012 01:29
הטיקי טקה הוא אחלה שיטה יפה ומהנה ,שעושה מכל הכדורגל הישן של בעט ורוץ
למשחק מטופש ולא חכם.
הטיקי טקה כשעושים אותו היטב -אין עליו. ובארסה עושה אותו מושלם ויפה ואתה יטכול לומר מה שאתה רוצה
צ''לסי גנבה את הגביע .
דווקא אז במוסקבה הגיע לה כי שיחקה יותר יפה מיריבתה . אתמול צ''לסי שיחקה מצחין.
השב   •  10
84
יוסף21/05/2012 01:01
מבחינתי קבוצה יכולה לשחק 9 שחקני הגנה וחלוץ 1 ב יורו או מונדיאל ולסיים שלושה משחקים ב 0-0 ואז היא יכולה לעלות שלב-אחרכך ב רבע ו חצי וגמר לסיים 0-0 כל המשחקים ולנצח ובפנדלים ןלזכות בגמר בלי אף שער !ה
השב   •  00
83
לאמפס21/05/2012 00:42
השב   •  62
82
אלעדוס21/05/2012 00:42
ושיחיו הקנאים ויסבלו
השב   •  94
81
רחוקים מברסה שנות דור.21/05/2012 00:41
השב   •  16
!21/05/2012 05:40
אז איפה הם היום ?
עוד אוהד הצלחות מתוסכל?
השב   •  00
80
אלעד21/05/2012 00:26
אם ריאל מדריד הייתה זוכה לא היית כותב את זה נכון? זו צביעות לשמה המעוררת סלידה ודחיה. כשריאל שיחקה ככה ידעתם לרמוס אותה בכל הזדמנות שיש אבל כשצ''לסי שאינה יריבה מושבעת של בארסה מנצחת קל לפרגן. צביעות
השב   •  54
79
צידון (יונייטד בדם!)20/05/2012 23:51
שנשארו אוהדים שיודעים להעריך את ההישג של צ''לסי. צ''לסי עשו היסטוריה, אני פשוט מאושר שהם עלו לגמר במקום בארסה. הרי אם בארסה היו עולים ושמים 4-0 לבאיירן מה זה היה תורם לנו? היופי האמיתי בכדורגל זה קבוצות עם נשמה שלוקחות את התארים הכי חשובים בדרכים לא צפויות. מי שמבין קצת בהיסטוריה של הכדורגל האירופי/ המונדיאלים יודע בדיוק על מה אני מדבר.
השב   •  83
78
יוסי20/05/2012 23:48
ניצחנו בזכות מזל. מזל ולוזריות של באיירן. לא הגיע לנו הגביע כי אנחנו לא אלופי אירופה, אנחנו סתם חיפשנו להרוס.
השב   •  714
קוף ירוק21/05/2012 01:53
השב   •  32
יוסי21/05/2012 09:50
אני אוהד צ''לסי כבר עשרים שנה. ברור שחגגתי בזכייה אבל צריך לומר את האמת, בונקר הורס את הכדורגל. שכל קבוצה תשחק בדרכה ויהיו משחקים מלאים בגולים והקבוצה הכי טובה, שהיא הייתה השנה באיירן, תנצח.
השב   •  02
77
רפי20/05/2012 23:34
הבעיה היא החשיבה.
הרי צ''לסי לא קבוצה לשושלת, צ''לסי לא קבוצה שמועמדת בכלל בעונה הבאה להתמודד על הגביע שוב. למען האמת, לא מגיע לה לשחק בכלל בצ''מפיונס (מקום 5 בליגה), וזה מה שמגעיל את האוהדים - קבוצה משחקת רק בשביל אותן "15 דקות של תהילה", אין פה איזה קבוצה מדהימה שנבנתה במחשבה עמוקה, אין פה שיטה מעניינת, אין פה שום דבר שימשוך את העין - סתם בונקר מפואר.
לקחת קבוצה נחותה ולשחק איתה בונקר נגד יריבה חזקה, זו גדולה טקטית. לקחת קבוצה טובה, מהגדולות באירופה, ומהעשירות בעולם, ולשחק איתה בונקר, לא משנה מי היריבה, זה סתם מגעיל. עם קצת (המון) מזל, זה יכול גם להביא תואר. אבל הברק לא מכה פעמיים.
השב   •  64
itay21/05/2012 00:11
כל מה שאתה אומר זה הפןף
תפסיק לחפש בעיות אין לנו בעיה
אנחנו אלופי אירופה
אתה אומר "לקחת קבוצה נחותה ולשחק איתה בונקר נגד יריבה חזקה, זו גדולה טקטית. "
וזה בדיוק מה שהיה במשחק הזה
באנו נחותים למשחק נגד קבוצה יותר טובה בבית שלה וניצחנו נקודה
קבוצה מגעילה בלי שושלת??
בגלל זה אנחנו בגמר פעם שניה בשנים האחרונות
אחרי שנפתיע שוב בעונה הבאה כמו שאנחנו רגילים לעשות, אתה וכל הבכיינים תוכלו את הכובע!
השב   •  52
קלאודמן21/05/2012 12:19
צ''לסי העונה מתאוששת מהקרשים בעונה שהתפתחה מאוד רע מבחינתה, די מתאו עשה חכם מצדו וניצל משחק הגנתי וטקטי העונה הזו וזכה בגביע באלופות.

ורפי, צ''לסי איננה קבוצה נחותה כלל.היא אולי הגיעה כאנדרדוג לחצי ולגמר.
שושלת ?
לא מדברים על השנים האחרונות אלא על היסטוריה הרבה יותר ארוכה (ואגב הפעם הקודמת שצ''לסי הייתה בגמר היה לה הגרלות קלות מאוד עד שפגשה את ליברפול בחצי וגם על זה אפשר לדבר..רחוקה מאוד מהדרך שעברה יונייטד לגמר).
ואם מדברים על שושלת אי אפשר בלי לדבר על שחקני בית או שחקנים שהתפתחו במועדון- רבע מהסגל של צ''לסי הם שחקנים אנגליים.
השב   •  10
76
רונאל20/05/2012 23:03
באמצע.נו באמת איזה עלוב אתה באירן באה לוחמת משחקת עם טקטיקה משחק יפה מהלכים מהממים ומענינים כזה שאנשים נהנים לראות ,ואתה בא ואומר לא מי שתשחק על מתפרצות ובונקר תנצח ,מעניין מה היה קורה אם באירן לא הייתה תוקפת ? איך היה המשחק
השב   •  42
75
תומר-רק בארסה20/05/2012 22:50
נכון שכדורגל הוא לא טיקי טקה,אבל מה שקרה השנה לא קרה באף שנה.אסור להתעלם שזו אלופת אירופה הבזויה ביותר והכי פחות ראויה אי פעם,לא פחות.בכל קמפיין ליגת האלופות היא לא נתנה אף משחק שיכול להתחיל להכתיר אותה כראויה לאלופה.באיירן,ריאל,בארסה ואפילו מילאן היו ראויות,אבל אם צ''לסי היא אלופת אירופה,זו בושה וחרפה,פשוט לא נראה מחזה ביזארי כזה אי פעם,גועל נפש.
השב   •  85
74
Ron20/05/2012 22:33
השב   •  33
73
בית"ר קרית אתא20/05/2012 22:31
תגיד לי אתה באמת מפגר?
אוקיי טוב ויפה שצ''לסי עברה את בארסה , אבל בגמר להתגונן כשהסגל שלה לא רואה את הסגל של באיירן?!
סתם קבוצה שמפחדת לעשות התקפה ובונה על מתפרצות

האמת בושה לכדורגל שקבוצה כזאת לקחה גביע, אם היה משחק פתוח ולא איזה מתפרצת אחת במחצית הייתי אומר סחטיין עליכם , אבל לא היה נשחק מגעיל שלהם נקודה.

ואתה כל שני וחמישי משנה את הדעה שלך , אם בארסה הייתה לוקחת את הגביע היית אומר שאת אוהב את הטיקי טקה ושזה הכדורגל הכי טוב בעולם בלה בלה בלה..
אז עדיף שתסתום ותודה שאתה סתם עוד אחד שחושב שמבין משהו בכדורגל , אבל בעצם אתה רודף הצלחות
השב   •  51
72
יוסי20/05/2012 22:31
אני איתך. אני פשוט ישבתי אתמול ונהניתי לראות את הגמר עד הדקה האחרונה. ד"א בשביל להשאר בפרופורציות האחזקת כדור בסוף המשחק הייתה 56-44 לטוב ביירן שזה לא כזה בשמיים להזכירכם ביירן הייתה בבית. לדעתי כל מי שאומר שזה לא כדורגל יפה - טועה, רובם לדעתי אוהדי בארסה שקיבלו 2 שערים מקבוצה ב10 שחקנים ועדיין עצבניים קצת. בניגוד ל2009 השופט לא עזר להם הפעם, אבל לא ניכנס לזה. בדיוק כשחשבנו שהכדורגל התחיל לשעמם כשריאל ובארסה מפרקות כל קבוצה הגיעו ביירן וצ''לסי והוכיחו לנו אחרת. אז נכון הכדורגל שלהן יותר יפה לעין כי הוא התקפי, אבל זה נהיה כבר משעמם ההתקפה הקטלנית שלהם מנצחת כל דבר? איפה העניין? איפה התחרות? הרי כדורגל הוא ספורט וזאת הסיבה שכולנו אוהבים אותו. בואו נקווה שהמגמה הזאת תמשיך וקבוצות כמו מילאן יובנטוס ליברפול ומנצ''סטר יחזרו לטופ ויהפכו את הכדורגל שוב למעניין כמו בימים הטובים.
השב   •  64
71
אוהד ברסה20/05/2012 22:30
"טיקי טקה זה משעמם"
אבל יש עוד סוגים של משחק שיותר כיף לראות מאשר לראות בונקר:
מילאן
יובה
ריאל(כשהיא לא מול ברסה)
באיירן
מנצ''סטר(שניהן)
ארסנל
ואני בטוח שיש עוד שפספסתי
השב   •  61
70
גלל כרישש בנשמה20/05/2012 22:10
השב   •  75
69
אדום עולה20/05/2012 21:50
אני מעדיף לראות את בארסה זוכה באליפות . אבל עם צ''לסי אני מזדהה . בדיוק כמו שהזדהתי עם אפועל ניקוסיה . הם נותנים לי תקווה שאולי גם לנו יש סיכוי ביום מן הימים
השב   •  31
ירוק בוריד מאז ומתמיד20/05/2012 22:57
אחרי כל הבונקרים של גוטמן נגדנו
השב   •  50
68
רוני20/05/2012 21:45
אחי צודק 100% חח לא מבין איך אוהדי ברצלונה בכלל מתלוננים על גנבת גביעים
השב   •  34
67
אדום עולה20/05/2012 21:45
הוא נתן לי תקוות חדשות שאולי יש איזה שהוא סיכוי לעלות למונדיאל הבא או שאולי נשרוד בליגה שנה הבאה.
השב   •  31
66
adam20/05/2012 21:39
אם אתה אומר שצלסי הגיע לה לזכות אז בטח אין לך מושג בכדורגל במקום לראות שתי קבוצות משחקות פתוח ראינו קבוצה אחת טובה מאוד ועוד אחת משעממת טילים עם בונקר מגעיל. אני מתאר לעצמי אין לך חברה בחיים ובטח אם הייתה לך אחת היא הייתה זורקת אותך אחרי 3 דקות היא אם נשים אותך עם בחורה בחדר היא תתאכזב על בטוח
השב   •  1632
ברגאמפ20/05/2012 22:13
זאת אחת התגובות הכי טובות שקראתי פה אחי אין מילים
השב   •  78
עומרי20/05/2012 22:13
השב   •  24
ruck20/05/2012 22:39
השב   •  33
רוני21/05/2012 03:22
זה לא רק שלך בעצמך אין חברה גם כול המגיבים פה זה בעצם אתה אז ילד תמצא לך חיים
השב   •  41
הא21/05/2012 11:09
כיף לראות אתכם ככה אחרי השחצנות של השנים האחרונות. ד"ש מדידייה, למפארד ורמירז, הם מוסרים שכדי לשים גול לא צריך 100 פסים, מספיקים 3.
השב   •  40
65
אוזיל - !20/05/2012 21:22
שהם היו צריכים לתת גול הם נתנו אז אתם יודעים לדבר

רק הגנה זה לא מספיק.

הגול של ראמירס נגיד מול ברסה בהקפצה מדהימה. איך שטורס עבר את השוער. הנגיחה של דרוגבה ב-200 קמ"ש

קבוצה מוכשרת וחזקה לא פחות מריאל/ברסה/ביירן.

סה"כ את ברסה קל מאוד לייאש. תן להם לבזבז את הזמן של עצמם ולאט לאט הם יאבדו סבלנות.ביירן כנ"ל - עם ריברי ורובן שמתייאשים ומנסים להציל את המולדת בכל התקפה שנייה

לסיכום: ברצלונה קב'' מעולה שהיא משחקת ב"שקט שלה" מאוד קשה לה לשחק מהר (השעון נשרף מאוד מהר בהתקפות ארוכות)

ביירן - אתמול אנמיים מאוד. ריברי ורובן הורסים כל התקפה שנייה עם ההיסחפויות שלהם. הזמן פעל לטובת צ''לסי אתמול ולאט לאט ביירן איבדה גובה.
השב   •  73
הורי אלמקיס20/05/2012 21:40
זה רק מאמת דבר אחד שכל מי שעובר את בארסה זוכה בליגת האלופות וזה המפתח היחידי ב4 שנים האחרונות ברמה הגבוהה ביותר לזכיה בגביע הטוב באירופה שמעיד על הרמה הגבוהה ביותר ומה ריאל מדריד? שלא ניצחה את בארסה בבית שלה? ומה עם מינכן שעברה את ריאל ולא את צ''לסי? ומה עם 7 השנים הרצופות שריאל לא עברה שמינית? אני שמח שיש אוהד כמוני שימרח לך את כל האמת בפרצוף ,כי אתה אוהד טבלאות ותארים שחציים מושחתים בכלל. אז מה אתה מבין?
השב   •  50
64
מיכאל20/05/2012 21:13
חוקי הכדורגל קיימים מלא שנים
אבל בכדורגל המודרני צריך לשנות .
כדורגל זה הספורט היחידי שקבוצה פחות טובה יכולה לנצח
עכשיו שזה היה פה ושם זה היה נחמד אבל זה הגיע לכדי שהקבוצה הגרועה בתולדות ליגת האלופות שלקחה גביע!
טניס-אתה לא טוב אתה מפסיד
כדורסל-אתה לא טוב אתה מפסיד
איגרוף-אתה לא טוב אתה מפסיד
לפי מה שאתה מספר כאן אפשר לעמוד על קו השער 11 שחקנים אחד על הכתפיים של השני.
והפועל בני לוד תעשה טיקו מול ברצלונה. עצוב שיש אנשים כמוך שהורגים את הכדורגל כמו שהוא אמור להיות.
לדעתי קבוצה שלא תוקפת צריכה לקבל עונש.כמו איגרוף אתה לא מתקיף אתה מקבל הזהרה
ואז מורידים נקודה.
זה לא תחרותי מה שעשתה צלסי
ואגב עכשיו נראה הרבה יותר בונקרים כי זה פשוט עובד
אז איזה כייף יותר משחקים נגמרים 0-0 ויותר ילדים קטנים רואים איך זה לשחק כמו
פחדנים! כדורגל היה פעם מלחמה ובמלחמה מי שמפחד ולא טוב מפסיד.כנראה שכדורגל זה לא מלחמה אלה הפך להיות משחק בבורסה.בקיצור הימור מסריח
השב   •  82
עידו21/05/2012 00:14
השב   •  00
אבי21/05/2012 08:24
שלום
1. צריך לעבור לשיטת ליגה
כאשר השלב הראשון מסתיים עולים רק 8 הקבוצות הראשונות ומשחקים ליגה בינהם סה"כ שבעה משחקים כך שבונקר לא יכול לעזור ומי שלא תנצח לאורך זמן לא תהייה אלופה
במידה וממשיכים עם השיטה הישנה צריך לבטל את עניין שעריי החוץ שגורם לקבוצות לעשות בונקר בתקווה לגנוב שער חוץ.
משחקים עד הכרעה בשתי משחקים גם עם זה יקח 240 דקות בלי פנדלים
דבר אחרון זה מה שמייחד את הכדורגל שגם קבוצה פחות טובה יכולה להצליח אחרת הכדורגל יהפוך למשעמם,צריך רק שברמות הגבוהות זה יקרה פחות
השב   •  00
63
דולפין20/05/2012 21:02
השב   •  31
62
גג20/05/2012 21:02
בונקר זה דבר בזוי יש הבדל בין הגנה לבונקר, הגנה צריך לדעת לעשות בונקר זה גועל נפש רק קבוצות שמוריניו אימן עושות בונקר
השב   •  53
61
אבי20/05/2012 20:57
שלום
תגיד אתה שפוי,מה אתה מבלבל את המוח על כדורגל הגנתי(איטר עשתה כדורגל הגנתי)צלסי עשתה בונקר ומלא מזל שלא נגמר
מול ברצלונה בחצי היו יותר מ 20 מצבים לגול בטוח כולל פנדל שהוחמץ +שליטה של 80 אחוז בכדור בכל משחק
מול מינכן היו 5-6 מצבים שהוחמצו + פנדל
אני בתור אוהד כדורגל ישבתי אתמול לראות את המשחק ולא האמנתי שהסרט חוזר על עצמו קבוצה שולטת ללא עוררין והשניה ניצלת ובסוף מנצחת מפנדלים
זה לא כדורגל הגנתי זה בונקר
אינטר שזכתה עם מוריניו עשתה כדורגל הגנתי חכם עם יציאה מהירה למתפרצות
השב   •  42
60
ירוק בוריד מאז ומתמיד20/05/2012 20:53
מה הייתם מעדיפים?
שהקבוצה שלכם תשחק כדורגל יפה שנהנים ליראות אבל לא בטוח שתביא תואר-כחול
לא משנה איך הקבוצה משחקת העיקר שתביא תואר-אדום
השב   •  53
59
שד אדום20/05/2012 20:40
התבלבלתי במה שכתבת. אתה צודק - נשמע כמו אוהד הפועל (למרות שאם אני זוכר נכון הוא לא)!
השב   •  01
58
שד אדום20/05/2012 20:37
אוהדי הפועל הם אלה שלא הולכים אחרי העדר (ברצלונה). ואיך זה מסתדר עם "נקרע אותם 1-0"?
השב   •  01
57
שד אדום20/05/2012 20:35
אז אתה לא מבין בכדורגל. אני מנחש שאתה מאלה שלא יודעים להעריך שחקנים שהם לא מסי, רונאלדו, צ''אבי וכו''.
השב   •  11
56
שד אדום20/05/2012 20:33
השב   •  12
55
אבירם20/05/2012 20:31
פוי.
השב   •  51
54
שי20/05/2012 20:25
מה זה הקישקושים האלה? זה כמו למכור למישהו גלגל רקוב בפנים ולהגיד שהוא נהדר? שקרים תיעוב ופחד לא רק בלאס וגאס אלא גם בראשו של מור מרכוס.
השב   •  63
53
ליאל20/05/2012 20:23
אתה צוודק ב 100%
השב   •  10
52
ששון20/05/2012 20:22
באליפות אירופה,גועל נפש! צ''לסי הורידה את הרמה בכדורגל עם אוטובוס של שחקנים על ה16 וואוו איזה כדורגל מרתק מרנין לבבות ומשמח . עכשיו בלי ציניות יש לי מילה אחת על צ''לסי ,בושה ! ! ! !
השב   •  1713
hyh20/05/2012 21:02
שכחתי. אתם הראתם כדורגל נהדר מול באירן.. שיחקתם כמו צ''לסי בגמר אז שב בשקט ואל תדבר!
השב   •  82
עדן20/05/2012 21:19
שב בשקט טוב?
השב   •  42
ששון20/05/2012 21:43
נגב נגב את הנזלת שמעל המקלדת מה שנכון נכון צ''לסי שיחקה מגעיל במעמד כזה צריך להודות באמת מה קשה לך להאמין באמת ? תיכף תגיד לי שנהינת לראות אלופת אירופה משחקת ככה . . .
זאת בושה ונס משמיים שהם ניצחו ככה.
השב   •  34
דני20/05/2012 23:28
היה משחק מגעיל של צ''לסי שהמטרה שלה הייתה להגיע לפנדלים, אני בטוח שהיו חותמים על 0-0 בלי לשחק. ולגבי משחק של ראל מול באיירן, כאחד שהייתי במשחק עצמו בברנבאו, באמת נהנתי מהמשחק, היה קצבי, מעניין, שקול עם יתרון קל לריאל. אם כבר, הייתי מעדיף שזה יהיה משחק הגמר !
השב   •  12
51
בני20/05/2012 20:17
להכרה שכדורגל הגנתי זה כדורגל נהדר? אתה מנציח כדורגל הגנתי כאילו אתה אוהד הפועל יבנה בארצית מה זה השטויות האלה ? מי מדבר ככה ? איזו קבוצה חוץ מצ''לסי ואינטר רוצות לנצח ככה? מה הקשר לכדורגל נהדר ? 2 בעיטות לשער כל המשחק זה נהדר ? זה יצירתי ? אולי בעולם של מרכוס כן, אבל אין פה שום הנאה מהמשחק שחובבי הכדורגל אוהבים.
השב   •  51
50
דני20/05/2012 20:11
כדורגל הוא משחק שמח, המוני. זה מה שהופך אותו לרב תרבותי. כשהטקטיקה מסרסרת הנאה זו נגמר הכדורגל. לא במקרה פלה התפלל לפני כל משחק- "רק שלא יגמר 0:0". אתה מגיע לראות גולים מלהיבים, דריבלים ולא העמדות של חיילי באולינג. תמיד יאהבו את ברזיל ארגנטינה וצרפת בגלל זה. ובדיוק בגלל זה גם יסלדו מיוון ואיטליה. אתה רוצה לראות הגנה- לך לצבא ההגנה לישראל. אנחנו רוצים להנות
השב   •  53
49
יוסי20/05/2012 20:09
צלסי ממש לא זכתה בצדק, עם כל הכבוד לבונקר שהם עשו זאת לא הרמה של גמר ליגת האלופות ..
הגרמנים היו צריכים לנצח ,הם פשוט תקפו בלי הפסקה .

אני שואל אותך אם היית מוכן לראות כדורגל כזה שוב כי אני לא פשוט בושה שזאת אלופת אירופה
השב   •  43
48
סאן איקר20/05/2012 20:08
שטויות כי לא ראינו אותך הולך למשחקי מכבי ומבקש לשחק הגנתי מפה יוצא שהצביעות צועקת לשמיים אצלך.
השב   •  40
47
בלוז20/05/2012 20:05
שתבין בכדורגל דבר איתנו!
אהבל!
השב   •  22
46
:P20/05/2012 20:04
השב   •  11
45
סאן איקר20/05/2012 20:02
אין כמו כדורגל התקפי ואין לי בעיה להפסיד משחק כשיש התקפות מ2 הצדדים של היריבות אבל כזה גועל נפש של צ''לסי לא ראיתי מימי ושמחתי שהם עברו את בארסה אבל אליפות אירופה לשחק ככה? זאת בושה אוהדי צ''לסי צריכים להתבייש.
השב   •  54
44
ג''יימסון20/05/2012 20:00
אתה לא מבין בכדורגל לך לראות ליגה לאומית לך נראה כמה תאהב את המצב שמה,ואתה מבין בכדורגל כמו שאני יודע איך לבנות אטום, אין קשר בכלל.
השב   •  33
43
אריה20/05/2012 19:56
קריאת טבלאות של תארים בכדורגל ולמינימום של הבנת המשחק כשחקן מה שאתה בחיים לא היית ולא תהיה ,אלא חנון עם עט או מקלדת זה לא כל כך משנה, שתחילת ההבנה שלך עצמה היא מעוותת ולראיה לא היית אוהד את הסגנון ההגנתי של יוון ב2004 ויש לך גם טור שלפי כל הדיעות שיחקה את הכדורגל הגועלי המחפיר וחסר היצירתיות מעוף וברק עם כדורגל התקפי ושמח וקיצבי עם התקפות מצד לצד זה כדורגל ! ! ! ! ! (כל הדברים שאוהבי הכדורגל אוהבים לראות)ואהבל כמוך יושב ואומר לי שזה כדורגל נהדר? לראות את הכדורים עפים לשמיים מההגנה אחרי ש9 שחקנים בהגנה זה לא מזכיר לך ליגות נמוכות ? אז אם ככה גם הפועל יהוד צריכה להיות אלופת אירופה לפי דבריך. אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב הרחמים עליך מור ,נראה לי אתה רואה כדורגל מקסימום 4 שנים,וגם אם כן אז הילד שלי מבין יותר טוב ממך.
השב   •  63
אילן21/05/2012 10:16
השב   •  01
42
אתיופי20/05/2012 19:52
אחד ההגנות הכי טובות בהיסטוריה
השב   •  106
הורי אלמקיס20/05/2012 21:24
מאחל לכם המון בונקרים ולהעיף כדורים כל החיים בהצלחה.
השב   •  62
האריה הכחול21/05/2012 01:10
אתם כל הזמן טוענים שיש לכם כדורגל יפה אז תתעסק בו וסע מפה
השב   •  11
אורי חישקין21/05/2012 10:30
לאוהד מכבי יבנה הסוף של צ''לסי ידוע מראש זה יהיה הסוף כמו של אינטר לקחו אליפות אירופה ונעלמו להם למקום 6 בדיוק כמו שצ''לסי היום ,מה שקרה במינכן באמת נחשב לנס ,וכשיהיה לצ''לסי 9 אליפויות אירופה ולא 1 תבוא ותגיב בינתיים האריה נשמע כמו חתול קטנטן מייבב נתראה שנה הבאה כשצ''לסי תושפל כי כדורגל כזה דוחה גועלי פוקסיונרי בחיים לא נראה בגמר ליגת האלופות,ואני הייתי מוכן שמדריד לא היו עולים על הדשא מפסידים טכני ולא היו משחקים ככה ,זה היה יותר דומה למחניים מאשר כדורגל על הרחבה של צ''לסי כל המשחק,תודה באמת מה קרה קשה לך להודות באמת?
השב   •  11
41
רונן20/05/2012 19:50
תמיד לאלו שלא היו מוכשרים דיים נותרה אופצייה אחת בלבד, לשחק כמו צלסי.
אגב , לא פלא שלאלימות יש קשר מאוד ישיר עם עולם הכדורגל.
המתאם חזק מאוד , כשאתה מבין למשל שהכדורגל הוא המשחק הספורט היחידי המאפשר לבלתי מוכשרים בעליל לנצח גם את הטובים ביותר.
איך זה קשור לאלימות כולל , זאת הנחזה במחוזותינו בימים אלה אני משאיר לדמיונכם.
השב   •  10
40
רן20/05/2012 19:50
אמרת הכל. פשוט אין מה להוסיף. כל מילה בסלע. ולכל המספידים ולכל מי שלא סופר את צ''לסי - תאכלו את הכובע! (ואם תרצו, אז את הכובע של צ''ך)
השב   •  55
39
אלי אוחנה20/05/2012 19:49
ברצלונה עם הטיקי-טאקה, ואנחנו נישאר עם הפיפי-קקה.
השב   •  51
38
אור20/05/2012 19:45
סוף סוף בנאדם אחד שחושב כמוני , הגנה ל מ ו פ ת צ''לסי הציגה , ורק מי שמשחק על דשא יכול להביא איזה תצוגת הגנה הירואית זאת הייתה , ותצוגה של כוכב אדיר - דרוגבה.
השב   •  41
37
אני20/05/2012 19:43
שכותב טור דעה באתר ספורט קורא למה שצ''לסי עושה "סגנון משחק".
סגנון משחק אתה יכול להגיד על הבונקר של ריאל נגד בארסה (שגם לא היה כזה בונקר) שבאמת ניטרלה אותה ושיבשה לה את המשחק.
במקרה של צ''לסי, רק אלילת המזל הביאה לה את הגביע הזה. מילא אתם עושים בונקר תעשו אותו טוב, אבל אם בארסה ובאיירם הגיעו לאינספור מצבים אז על איזה בונקר אתה מדבר?
בקיצור כל הכבוד לצ''לסי, אמנם לא מגיע לה, אבל היא אלופת אירופה.
השב   •  03
36
יוסי20/05/2012 19:36
שטויות, דרוגבה היה קרוב להיות הלוזר הנצחי, לא עשה שום דבר כל המשחק ורק מזל לנגיחה בדקה ה87 , גרם לפנדל שאם היה נכנס הסיפור היה שונה ובסה"כ בעט אחרון פנדלים ששלושה שחקנים לפניו הכניסו, אין מה להעריך בכדורגל הזה , חוץ מכסף לאברמוביץ וחריטה על גביע אף אוהד של צ''לסי ירצה לראות את הקבוצה שלו משחקת כך, לעשות בונקר זה קיצור דרך ,השחקנים לא מתפתחים והאוהדים לא נהנים גועל נפש
השב   •  810
מוריניו20/05/2012 20:09
אתה מבין מה אתה רושם "קרוב ללוזר הנצחי" רובן ניסה בכוח והחטיא פנדל. דרוגבה ילד בן 34 היה לבד מול הגנת באיירן ובמאני טיים היה שם והשווה וכבש את הפנדל האחרון ההפך מלוזר.
השב   •  31
יוסי20/05/2012 21:28
הוא יצא ווינר בסופו של דבר אבל להגיד "רץ כמו ילד בן 17 " , "לבד מול כולם" בתכלס חוץ מהגול לא עשה שום דבר כל המשחק, ושתדע שאני כן מעריך את השחק הזה וכן חושב שהוא גדול אבל לא הגיוני שכל פעם שמסתיים משחק אנשים שוכחים מהר מאוד אץ מהלך המשחק והמצבים ופתאום יש מצטיינים חדשים.
השב   •  22
35
אלופת אירופה20/05/2012 19:35
מ-ג-י-ע לנו.
השב   •  66
34
גיא20/05/2012 19:32
כל הכבוד על הזכייה והאופי אבל הכדורגל מכוער וחסר יצירתיות. בשביל זה אנחנו מדליקים את המסך?!
השב   •  83
33
מנצסטר יונייטד20/05/2012 19:32
אנשים לא מבינים שבונקר זה המשחק הכי מכוער זה עושה שם רע לקבוצה גם עם ניצחון ופי כמה עם הפסד,אני בתור אוהד של מנצ''סטר יונייטד מעבר לכך שאני מתבייש שהפסדנו להם פעמיים בגמר,עד היום אני מתבייש שבחצי גמר נגד ברצלונה בקמפ נואו בעונה הכי טובה שלנו אי פעם שיחקנו בונקר,אני בכלל לא מסכים שצריך לשחק בונקר נגד אף קבוצה,אם נגד ברצלונה שמשחקים בסגנון טיקי טקה דפוק אז נכון שיותר עדיף לשמור באמצע המגרש כדי למנוע מהם מלהתקדם ולהתקיף,אבל בונקר ואך ורק בונקר זה באמת מכוער ולא מקובל אז מצטער כמו כל אחד שרוצה לראות כדורגל שכיף לראות אני לא מסכים עם הכתבה בכלל
השב   •  22
32
אריק הפועלחיפהלעד20/05/2012 19:26
מעולם לא ידעו להפסיד בכבוד.
אם זה במונדיאל 66 או בגמר 89 מול היונייטד וזה חוזר על עצמו כולל אמש.
ומילה טובה לטורס שאלמלא נכנס אמש כמחליף ושיגע את הגנת באיירן ספק אם דרוגבה הנהדר היה מש את תקוות הבוס אברמוביץ''.
בקשר לטיקי טקה. ריאל עשתה עונה שספק אם אי פעם איזושהי קבוצה תשחזר ועדיין לחובבי הטיקה טקה היה מה להלין עליהם.
100 נקודות, 100 ומשהו שערי זכות ועיתוני ברצלונה עדיין משמיצים אותם.
שאפו מור. אני לפחות אתך, לא יודע מה עם השאר.
השב   •  50
אריק הפועלחיפהלעד20/05/2012 20:19
כתבתי למשל מ מ מש (הפרדה מכוונת) ובפרסום נכתב מש בלבד.
שלוש נקודות הופכות לאחת.
משהו לא בסדר בתוכנה שלכם חברים.
השב   •  00
31
ערבי20/05/2012 19:26
מה קשור הטיקי טקה ..
גם ביירן לא שיחקו טיקי טקה ולמרות זאת שיחקו כדורגל יפה והתקפי להבדיל מצ''לסי ששיקחו שלושה משחקים גרועים לגרמי .. ואפשר להוסיף 4 משחקים מתוך חמישה (המשחק הראשון נגד נאפולי)
אני שמח ששחקנים כמו דרגובה טרי וקול ולמפארד יכולים לסיים קרירה עם תאור של ליגת האלופות אבל לא מעבר לזה
השב   •  71
30
ירושלמי20/05/2012 19:26
אחי, אתה נשמע כמו ילד קטן שגנב מסטיק במכולת ותפסו אותו, מה זה התירוצים הללו, תהיה גבר ותגיד שצ''לסי גנבה את הגביע אבל זה מה שיפה בכדורגל, לא תמיד הקבוצה שמשחקת הכי יפה מנצחת אלה הקבוצה שהכי יעילה, ולכן אנחנו ממשיכים לאהוב את המשחק הזה. וכן צ''לסי מגעילה את התחת!
השב   •  73
29
משה20/05/2012 19:25
כמו שאתם אוהבים לראות שחקן שולט בכדור, אני אוהב לראות הגנה שמתעלת את ההתקפה לכלום. שחקני הגנה שנמצאים בשליטה כשהכדור נמצא אצל היריב.
זה פשוט מחזה מרהיב לראות שחקנים איכותיים כל כך (ברצלונה, באיירן) לא מצליחים להוציא מצבים נורמלים במשך משחקים שלמים.
השב   •  158
ירוק בוריד מאז ומתמיד20/05/2012 20:44
אבל אף אחד לא מעריך משחק שהוא 90 דקות של הגנה
לאן נגיע אם ככה יראה הכדורגל?!
הגנה כמו של מילאן של יובה של בארסה וכו'' מעריכים אבל אף אחד לא מעריך משחק שמתבסס על נטו הגנה וליגנוב גול במזל בפוקס של החיים בדקה 90
השב   •  61
אוהד21/05/2012 15:32
אז מה נראה?כדור ברמצע המגרש ושתי קבוצות שפוחדות לזוז מהחלק שלהם עד שריקת הסיום?
כרגע עוד רואים משחק כי באיירן וגם בארסה עולות ומשחקות כדורגל התקפי.אם נניח יבוא מאמן שיבין שקשה לנצח בונקר וישחק גם משחק פחדני אז לא תראו כדורגל תראו סתם חבורת שחקנים שמחכים לשריקת סיום המשחק.בגרמניה זה הבריח את הקהל והחליטו לשנות גישה ולשחק פתוח והקהל חזר.גם יש הבדל בין קבוצה עם הגנה טובה וקבוצה שמשחקת רק כדי לא לספוג ומקסימום מנצלת מצב כדי לכבוש.
השב   •  00
28
קופיף ירוק20/05/2012 19:24
התחלת בשבו בשקט

ומסיים ב"בבקשה אל תלך"
השב   •  23
27
בארסה ברבאק20/05/2012 19:10
לא היה שום בונקר בגמר שתי הקבוצות פחדו לחטוף גול ונגד בארסה ההגנה שלהם לא הייתה טובה בארסה פשוט רשמו בשני המשחקים יותר מ10 החטאות ממצבי הבקעה ושניים מול שער ריק! זה נטו מזל אבל רציתי שהם יקחו כי מגיע לדרוגבה למפארד וטרי סוף סוף להניף את הגביע שהם חיפשו כבר כמעט 10 שנים
השב   •  53
26
איצצק20/05/2012 19:09
אם תרצו או לא אין אחד שבעולם יהנה לראות את צלסי וזאת הסיבה גם שהיא נכשלה בליגה האנגלית. היא כמו יוון של 2004 בנויה רק על משחקי נוק אווט אבל עם מסתכלים על עונה שלמה אין לה סיכוי. ההרכב שאיתו היא ריצה אומר פשוט בונקר הוא לא מסוגל ליותר
השב   •  34
25
ירוק בוריד מאז ומתמיד20/05/2012 18:49
הכדורגל של היום נהפך למסחרה כבר לא משנה מה יהיה השורה התחתונה היא זאת שקובעת יש תואר הקבוצה טובה גם היא שיחקה הכי מגעיל בעולם ואפילו אם היא לקחה גמר מפנדל שלא היה בדקה ה90 כבר לא משחקים היום כדורגל בשביל הנאה בשביל הכיף בשביל הסמל בשביל האוהדים היום כל אחד נמדד באם הוא הביא תואר או שבר שיא אח איפה היו הימים של פעם ליראות שחקנים אפילו עוד מהעשור האחרון שהיו עולים למגרש קודם כל בשביל לשחק כדורגל קודם כל בשביל הקבוצה קודם כל בשביל הקהל קודם כל בשביל האוהדים קודם כל בשביל הסמל
היום הכל ניהיה כסף ותארים בזה השחקן נרכש/נמדד
השב   •  104
בני20/05/2012 19:09
בקושי אפשר להבין ממה שרשמת.
השב   •  41
בארסה ברבאק20/05/2012 19:18
מוריניו מייצג תארים נטו גווארדיולה זכה כבר ב13 תארים ב4 שנים ואולי אפילו 14 זה מראה שדברים טובים קורים לאנשים טובים תמיד גם ב10 שחקנים הוא היה אומר לשחקנים לא לרדת להמשיך לתקוף והוא ניצח ככה משחקים תמשיכו לדבר ולשנוא את בארסה להמציא שטויות עליה ואוהדי ריאל תחגגו כמו שצריך את האליפות הזאת כי אתם הולכים לעבור עשור קשה מאוד VISCA BARCA
!
השב   •  70
ירוק בוריד מאז ומתמיד20/05/2012 20:38
רק שתדע שאני אוהד ריאל והשנה ריאל שיחקו הכי יפה מכל הקבוצות בעולם עם כל הכבוד לטיקי טקה המשעממת שלכם (אבל על טעם וריח.)
אבל גם ריאל וגם בארסה וגם כל קבוצה אחרת בעולם שיחקו נטו בשביל להביא תואר מה שניקרא המטרה לא מקדשת את האמצעים גם אם זה ברמאות גם אם זה במלוכלך גם אם זה בבונקר וזה מה שמאכזב אותי כבר אין נשמה ללשחקנים כבר אף אחד היום לא משחק לשם לשחק כולם היום משחקים בשביל תארים וכסף
השב   •  24
ירוק בוריד מאז ומתמיד20/05/2012 20:39
מה אני מורה ללשון?!
עוד מעט תבקש גם שאני ישים דגש קל ודגש חזק ויציין לך מלעיל מלרע קמץ קטן ושווא נע
למה מי פה רושם עם פסיקים ונקודות?! במקסימום יורדים שורה
השב   •  20
24
גיסנו20/05/2012 18:33
נכון, טיקי טאקה זה לא הסגנון היחיד. אפשר לשחק מהאגפים ולבנות על יצירתיות של שני כוכבים (ע"ע באיירן מינכן). אפשר לשחק על התקפות מהירות עם עושה משחק יצירתי, קשר אחורי עם מסירות ג''יפיאס, פנומן מופלא באגף וחלוץ צעיר בעונת שיא (ע"ע ריאל מדריד). אפשר לקנות כל כוכב התקפי פנוי על הפלנטה וליצור מפולת של כשרון שקשה לעצור (ע"ע מנצ''סטר סיטי). ויש עוד המון דוגמאות לכדורגל יפה שהוא לא טיקי טאקה, שמשום מה הפך אצל כל הפרשנים ה"אוואנגארדיים" שהולכים נגד הזרם למין כינוי גנאי. צ''לסי עמדה יפה בהגנה בשלושת המשחקים האלה, זה נכון, אבל נראה שהיא ניצחה עם יותר מזל משכל. קורות, החמצות מסמרות שיער, ושני פנדלים גרועים (אחד למשקוף, ואחד שגם אני כנראה הייתי מצליח לעצור, עם כל הכבוד לפטר צ''ך שהיה מעולה בלי קשר). לפעמים צריך גם מזל, ולפעמים הוא הולך בטונות עם אותה הקבוצה, כמו אז ב 2004 וכמו עם צ''לסי של השנה. זה יפה להיות גאון ו"מורד" בדיעבד, מכאן ועד להעריץ את הכדורגל של צ''לסי הדרך ארוכה מאוד.
השב   •  167
23
אללה מדריד!!20/05/2012 18:32
השב   •  68
22
תום20/05/2012 18:30
כשאינטר עשו בונקר נגד ברצלונה הם ניצחו 3-1 !
כשריאל עשו חצי בונקר מול ברצלונה זה נגמר ב2-1 לריאל
אבל כשצלסי עושים בונקר זה בדר"כ נגמר ב1-1 משעמם ומגעיל עם ניצחון בפנדלים
השב   •  54
21
שחור אדום20/05/2012 18:25
הם ווינרים אדירים חזרו משתיים אפס נגד ברסה בנוא קמפ ועלו
השב   •  91
20
דני גרסוק20/05/2012 18:21
הרבה ילדים בארץ התרגלו לראות את כדורגל הפסים אחורה קדימה אחורה וקדימה של ברצלונה ולא עובדה שפפ עזב כי הוא יודע שכבר מוריניו הבין איך להביס את השיטה הזאת [בדקו את הסטטיסטיקות לפני שאתם בוכים לי בתגובות] ולכן אנשים חושבים שלשחק הגנתי עם הרבה אופציות למתפרצות נחשב בונקר. ואוהדי ברצלונה באמת צלסי גנבו גביע אלופות? לפחות הם לא עשו את זה בעזרת השופטים פעמיים ברציפות את תפסיקו להתבכיין. השופט נתן לכם השנה הזדמנות בחצי אבל מסי החטיא אז לפני שאתם פותחים תפה תחשבו קצת בהגיון. אני חושב שצלסי זכתה ובצדק, הסיבה היחידה שהיא לא יכולה לשחק משחק התקפי בגלל שיש לה הרבה שחקנים ותיקים שלא יכולים לרוץ בקלות הלוך ושוב על המגרש, כמו שתגידו שקריית שמונה זכתה בליגה כי היא שיחקה בונקרית ובטוח אבל. היא זכתה אז אין מה לעשות.. קיצר אחלה טור כל מילה במקום
השב   •  197
19
אלון20/05/2012 18:20
השב   •  45
18
אליק20/05/2012 18:20
הבעיה היא הכדורגל הפחדני שמוריניו הביא לכדורגל העולמי
פורטו,צ''לסי,אינטר(מול ברסה),ריאל(מול ברסה). ומאז שזה התחיל יוון לקחה אליפות אירופה אך ורק במשחק שכולו בונקר והתקפות מתפרצות. אז יפה המבחן התוצאה אבל אנשים משלמים 500-5000 יורו למשחק של 90 דקות בגמר ליגת האלופות המשחק שכל השנה מחכים לו ולשים אוטובוס שלם של שחקנים על רחבת ה16 של הקבוצה זה כדורגל יפה?
אני אוהד גם את ברסה חוץ מיוניטד וגם לי נמאס מהטיקי טקה אבל זאת שיטה! שיטה של משחק! אצל צ''לסי זה היה שיטה של מצליח!
השב   •  2114
מיכה20/05/2012 19:53
הלוואי והקבוצות שאני אוהד ישחקו ב ו נ ק ר כל השנה ויזכו בתארים. צא מהסרט שאתה מתוכנת עליו הכדורגל של ברסה לא יותר טוב מהכדורגל של מוריניו ולהיפך. מוריניו לא רואה ולא יראה מאמנים כמו פרגוסון וגוארדיולה ונראה לי שתצטרך להתרגל שהאליפויות הולכות ללכת לקבוצה של מנצסטר ולא לקבוצת הטרמפיסטים שאתה אוהד כשהווארד ווב יפרוש אפילו מקום שישי אתם לא תסיימו
השב   •  65
אליק21/05/2012 07:51
השב   •  00
17
DODO20/05/2012 18:13
אוי אוי אוהדי ברסה אוכלים את הלב כי צלסי זכתה הא?? סבבה שיהיה לכם בתאבון מגיע לצלסי ובגדול עברה את בעסה ואת ביירן אין יותר טוב מזה
השב   •  164
בארסה ברבאק20/05/2012 19:25
ומי זכתה בגביע? הלכת לבכות במיטה? יפה עכשיו שתוק
השב   •  24
16
ריאל בדם20/05/2012 18:13
יש אנשים שאוהבים את הטיקי טקה של ברסה ויש כאלה שלא. זכותו של כל אוהד לאהוב את מה שהוא רוצה עם כל הכבוד בשנה הזו הטיקי טקה שלכם לא עבד וצלסי אלופה בצדק היא עשתה הכל נכון בזמן הנכון
השב   •  133
15
תותחן20/05/2012 18:02
כשמוריניו עשה את זה עם אינטר כל העיתונאים בארץ אמרו שזה גועל נפש!
פתאום כמישהו שהוא לא מוריניו עושה את זה אז משבחים אותו?!?!?!?!?
נו באמת!
השב   •  4912
קובי20/05/2012 19:35
השב   •  94
הא21/05/2012 11:16
מקווה שתעלו. אין על הכדורגל האנגלי.
השב   •  40
14
חיפה אימפריה20/05/2012 17:59
בגלל זה אין לי בעיה לבונקר שלה מול ברסה והבונקר של אינטר מול ברסה. אבל שאתה בתיקו? כל הכבוד לצלסי על משחק הגנה אדיר אבל עובדה שהמשחק היה יחסית משעמם ביחס למשחק גמר זה בגלל שהיא לא חיפשה לנצח.
השב   •  33
13
Marom20/05/2012 17:50
קבוצה צריכה להניע כדור, וגם אם היא פחות טובה עדין להגיע למצבים. לצאת למתפרצות וכדומה.

צ''לסי הגיעה למצב 1 וכבשה איפה פה הצדק?

אין טעם בכדורגל, שאתה מתרגל שנה שלמה טקטיקות והתקפה, וגם מערכי הגנה ולחסום מתפרצות, פנדלים, כדורים חופשיים וכו'', והיריבה פשוט שמה לך 11 שוערים. זה לא נקרא כדורגל.

צריך המון מזל כדי שטקטיקה כזאתי תעבוד, אבל בין אם היא עבדה או לא כדורגל לא היה כאן. המטרה מקדשת אמצעיים אבל אני בטוח שלרומן כמה שהוא מאושר עדין מרגיש שמשהו חסר.

אבל לא נורא קבוצות שמסתגרות בצורה כזאתי לא יכולות לעשות את זה לנצח, המזל הזה יגמר מתישהו והם פשוט יתחילו להפסיד עם הבונקר, ואז פרשנים כמוך שלא מבינים יגידו "הבונקר לא עובד" או "הם נחלשו" שבפועל זה חרא.

ההסבר להצלחה של צ''לסי? מזל ענק.

הם כבר משמינית הגמר אנדר-דוגים וכל היריבות היו טובות ממנה.
השב   •  817
אדום בסטייל20/05/2012 22:25
אחי, שיש לך סגל חלש וחסר לליגת האלופות, ואתה רוצה להשאר במפעל, אתה משתמש במה שיש..
השב   •  10
12
משה20/05/2012 17:46
כל הכבוד אחלה כתבה
השב   •  93
ששון20/05/2012 20:20
בפוקס בפנדלים להריע קדימה איפה כולם? מחפשים את הכדורגל היפה כנראה.
השב   •  54
11
עידן20/05/2012 17:39
טור מצוין. נהניתי לקרוא. קבוצה שמדיחה את ברצלונה ועוד לא מפסידה לה באף אחד משני המשחקים, היא בהחלט אלופת אירופה ראויה. אפשר לאהוב או לא לאהוב את סגנון המשחק שלה, אבל אי אפשר לא להעריך אותו.
השב   •  142
10
HALA MADRID!20/05/2012 17:37
כולם מנסים להקטין מההישג העצום של צ''לסי אבל אין מה לעשות היא זכתה בצדק
השב   •  192
9
אבי המלצר20/05/2012 17:33
אתה מדבר לעניין, שיחקה כמו שצריך, עשתה את העבודה ולקחה גביע, תפרגנו במקום להתבכיין על זה שצורת המשחק היא לא ברצלונה סטייל..
השב   •  191
8
יונס וסים20/05/2012 17:32
מי שלא מפרגן לך על הדעה הזאת הוא פשוט.דביל !
סגנון משחק.חלוץ מענקי החלוצים.הגנה "חסרה" היסטורית שלדעתי גדולות אירופה חולמות עליה.פשוט מגיע לדי מאטיו.תשתקו חברה.בושה לא לפרגן על מלמות כחולות שהובילו לגביע
1
השב   •  398
7
ג''וני20/05/2012 17:22
בונקר זה מה שצ''לסי עשתה נגד ברצלונה ב2009 ומה שאינטר עשו ב2010
הזכייה השנה זה כבר משהו חדש
מהבתים צ''לסי לא פוגעים
הם עברו בטעות את הבתים במקום ולנסיה
הם עברו את נאפולי עם הרבה מזל ושמה גם היה המשחק הטוב היחיד שלהם באלופות(4-1)
ואז נגד בנפיקה שב180 דקות הייתה 10 רמות מעל צ''לסי ועדיין צ''לסי ניצחה עם כלכך הרבה מזל
אבל המזל לא נגמר ל''לסי
נגד ברצלונה זה השיא
שתי התקפות במשך 180 דקות 3 גולים! ברצלונה 50 מצבים לגול בשתי משחקים ו2 גולים
מזל של משהו שבאמת אין ליי איך להגדיר אותו
כאילו אלוהים שיחק באליפות הזאת
ובגמר? כולם יודעים מי הייתה צריכה לנצח ובאיזה הפרש אבל לפעמים גם נכים מצליחים לנצח
השב   •  3883
חמודי20/05/2012 18:01
מזל מזל מזל זה מה שיש לך להגיד .. מזל בא במשחק אחד שניים לא במפעל שלם .. ויאלה עכשיו עוף לי מהעיניים .. אם מול 10 שחקנים בבית ובלי בלמים טבעיים ועם יתרון 2-0 ופנדל ועדיין החמצתם את הפנדל ונתתם לצ''לסי לחזור ל 2-2 אז זה לא רק מזל אלא לוזריות שלכם
השב   •  457
עדן20/05/2012 18:05
שנגיד שבארסה הכי טובה? סוף סוף לצ''לסי היה מזל, אל תשכח מה כבר עבר עליה בליגת האלופות מבחינת מזל. . הם שיחקו מספיק טוב בשביל לנצח אותכם ואת באיירן, תפסיק לבכות.
השב   •  254
צלסי20/05/2012 18:19
שמע אתה אחד המיחפיקים של העולם. דבר ראשון פשוט לקחת כל שלב בליגת האלופות ואמרת איזה מזל יש לצלסי. אז בוא תבין שאם משהו קורה בעקביות כל הזמן כנראה שזה יכולת ולא פוקס. ניצחנו את הקבוצה הכי טובה באירופה בדרך היחידה שיכולנו. מה ציפית שנשחק טיקי טקה נגד ברצלונה ונפסיד 18-0 ? כי לך זה יפה לראות?

שב בשקט כי השנה צלסי עשו משהו מדהים. יצאו מהקרשים עם משחק נשמה מטורף, זה לא כאילו ברצלונה משחקת נגד בונקר פעם ראשונה.

צלסי פשוט לא חשבו שמגיע להם כלום, נתנו את הכבוד הראוי, והיה לנו הכבוד לשחקן כמו דרוגבה שיכול לתת את הגול בדיוק כשצריך אותו כל פעם. שחקן נדיר כזה צריך לפחות אליפות עכשיו.

ודיי כבר עם המגיע. מזה מגיע, הם זכו אז מגיע להם. צריך לדעת להיות ווינר וצלסי הגדירו את זה מחדש העונה.



וד''א גם לכל מעבירי ביקורת על כסף, שתי קבוצות הכסף סיפקו לנו העונה את הדרמות הכי מרגשות ברגעים האחרונים,
גם באירופה וגם בפרימירליג. אז מה תגידו ? שאין להם נשמה? יותר נשמה מלתת הכל ולנצח נגד הסיכויים ברגע האחרון ?

rant out.
השב   •  264
אני20/05/2012 18:39
קבוצה עם ניצול מצבים לא מהעולם הזה שיודעת להפוך כל מתפרצת לגול.. ברצלונה ובאיירן החטיאו, צ''לסי הכניסה כמו גדולה.. אז תפסיקו לבלבל תשכל ותפרגנו זה היה 1-1 לא 0-0.. בכדורגל ספורים גולים לא אחוזי החזקה בכדור..
השב   •  214
מכביסט20/05/2012 19:42
ציינת שצ''לסי עשו בונקר מול בארסה ב-2009.. אני מעריך שאת המשחק לא ראית, אם בכלל צפית בכדורגל באותה שנה. צ''לסי היו טובים מבארסה וגנבו להם 3-4 פנדלים חוקיים + היו להם לא מעט החמצות.. גונב דעת!
השב   •  183
HALA MADRID!20/05/2012 19:52
"שתי התקפות במשך 180 דקות 3 גולים! ברצלונה 50 מצבים לגול בשתי משחקים ו2 גולים"

שתי התקפות במשך 180 דקות ו3 גולים? ח
השב   •  103
גןןגד20/05/2012 20:28
א.צלסי שיחקה בונקר ב 2009? הסטטיסטיקה מראה ששהבעיטה היחידה של ברצלונה למסגרת היא זאתי שנכנסה והעלתה אותכם לא בצדק.
ב.אינטר שיחקה בונקר בכאמפ נואו אחרי שניצחו אותכם 3-1 בסן סירו
השב   •  112
ג''וני20/05/2012 20:33
לא ראיתי את המשחק כן
יא לאטך
זה עקצה במתפרצות ב2009 שבארסה היו ב10 שחקנים ואסיין הביא גול שגם בפרו אבולושן באימון מתוך 100 ניסיונות זה לא נכנס
ולמלפפון שרשם שאם הם עלו יכול להיות שזה לא מזל
אחשלי אין יותר מזל מזה יא חצי בנאדם ואם אתה לא מבין את זה אז אתה מאלה שמשחקים כדורגל פה ושם ובוחרים אותם אחרונים בכוחות ואין להם מושג
לאטך
השב   •  610
ג''וני20/05/2012 20:34
כן הגול של טורס זה לא נחשב התקפה
השב   •  13
גןןגד20/05/2012 20:43
ג''וני כמה פנדלים היו צריכים להיות לצלסי ב 2009? רק תגיד לי בבקשה
השב   •  72
נמאס מהציניות !20/05/2012 20:50
ועם כל הכבוד אותכם היא עברה ב10 שחקנים ! בניגוד לשנים עברו גם השופטים לא עזרו הפעם. חוץ מזה ברצלונה של גאורדיולה לדעתי הקבוצה הכי משעממת ב20 שנה האחרות ואני מכיר הרבה אנשים שהפסיקו לראות כדורגל בגללם.
השב   •  114
צהוב שולט21/05/2012 00:40
אני בטוח שאתה ילד צ''אפחות שצופה בכדורגל החל משנת 2009 מאז שברצלונה ומיצי התחילו למסור בלי הפסקה זה מה שראיתה בחיים שלך לא ראיתה כדורגל איכותי של שנות ה-2000 או ה90 או אפילו ה 80 כי בטח נולדתה ב1998 או 99 או מה שלא יהיה אז עצה שלי לך תחבק את הכרית ואם אתה רוצה גם תנשך אותה
השב   •  60
האריה הכחול21/05/2012 01:08
לך לישון שנה הבאה כיתה א''
השב   •  30
ג''וני21/05/2012 01:49
אני בן 22 ואני אוהד ברצלונה מגיל 5 בערך רואה מכיר וגם מעריץ
הרי אם אני יזרוק לך שמות כמו פרננדו קואוטו וחואן אנטוניו פיצי וסרג''י ברג''ואן ואבלרדו אתה תתבלבל כי אתה זה שלא מבין כלוםהרי כל פעם שבארסה עפו זה היה בגלל בונקר
ואני חושב שלבארסה היה מגיע לעוף בגלל השחצנות שאיפיינה אותנו השנה
שמסצ''ראנו שיוצא קדימה כל פעם ועושה חורים ואחר כך החסרי מוח אומרים איזה שטויות הוא נלחם והם לא יודעים בעצם שכל גול כמעט באשמתו הישירה
השב   •  02
6
ירוק20/05/2012 17:22
אני לא חסיד של צ''לסי ולעולם לא אהיה אבל תמיד טענתי שהטענות נגד הכדורגל שלהם מגוחכות, אותו דבר נאמר גם לפני שנתיים על שיטת המשחק של אינטר בחצי הגמר מול אותה ברצלונה. גם בונקר זה כדורגל וגם את זה צריך לדעת לעשות, ואם זאת השיטה לעצור קבוצה עם יותר אמצעים התקפיים ממך אז שיהיה בכבוד, אם באיירן או ברצלונה באמת היו כל כך טובים הם היו יודעים איך לנצח, במיוחד ברצלונה הגדולה עם מסי שלא הצליחה אפילו לנצח בבית את צ''לסי.
השב   •  476
5
זמר20/05/2012 17:17
השב   •  2317
4
הא20/05/2012 17:16
תוסיפו לזה את אחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה וקיבלתם אלופת אירופה. ולכל אוהדי בארסה המתוסכלים, די ללכלך, תאכלו ת''לב בשקט.
השב   •  10921
בארסה ברבאק20/05/2012 19:20
בארסה רשמה המון החטאות הם עלו מנטו מזל תראה את התקצירים ותבין בעצמך ההגנה שלהם ממש לא "אחת מהטובות בהיסטוריה" אל תיסחף
השב   •  1214
שימי20/05/2012 19:56
אם ההגנה שלהם לא אחת הטובות בעולם זה אומר אז שהתקפה של בארסה היא אחת הגרועות בעולם?!.לפי מה שאמרת ככה זה צלסי שיתקו את מסי ואת בארסה כולה וגם בגמר העלימו את רובן וריברי וגומס היה צל של עצמו וכל זה בזכות ההגנה הטובה בעולם.אז תפרגנו פעם אחת.צלסי אלופפת אירופהה!
השב   •  124
איש אחד20/05/2012 20:26
ספגה כמעט בכל משחק בליגת האלופות ובנוסף בליגה יש לה ממוצע של ספיגת יותר משער למשחק.
השב   •  96
דורון20/05/2012 20:53
למי שזוכר לקחה את אליפות אירופה- עם בארזי האגדי
אי אפשר היה להגיע בכלל לשער שלה
לצלסי הגנה טובה- אבל אל תיסחף- היה לה הרבה מזל
בכל מצב כל הכבוד לה על הזכייה
השב   •  43
בארסה באבאק20/05/2012 21:16
אתה רציני?!?! השתקתם את מסי? לפי מה שזכור לי מסי גרם להגנה שלכם לרעוד כמו שחקני נוער בדרך לבישול הגאוני שלו לאינייסטה ואל תגיד שלא היה לכם מזל כי במשחק הראשון היינו צריכים לכבוש 3 שערים לפחות ובמשחק השני הי לנו פנדל שהחטאנו אז אל תיסחף צ''לסי לא שיחקה טוב בכלל וההגנה שלכם על הפנים העונה אל תשווה בכלל להגנות גדולות כמו של מילאן של פעם יא נסחף שחי בסרט סבבה זכיתם כל הכבוד אבל אל תיסחף ותדבר כמו איזה ילד בן 10 שרק עכשיו התחיל לאהוד את צ''לסי
השב   •  57
ok21/05/2012 14:55
צ''לסי רעדה ממסי ועלתה על חשבונו! בישול או לא בישול לאיניאסטה יצאתם חומוס בבית. 2-2 אחרי שאתם כבר מובילים 2-0. שב בשקט ואל תדב עדיף תשמור על הקצת כבוד שנשאר לך.
נ.ב- אני ממש ממש לא אוהב את צ''לסי שיהיה ברור.
השב   •  10
3
חוחיחשלי20/05/2012 17:16
בטוח שאתה אוהד הפועל
אתמול התביישתי שאני אוהד כדורגל
השב   •  1741
2
איתי20/05/2012 17:15
השב   •  93
1
ירון20/05/2012 17:10
השב   •  1713
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP