יום שני, 14.04.2025 שעה 19:23
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אור קיסר

יציאת מצרים - גרסת הספורט

דעה: מעניין יהיה לראות איך מסי יסתדר בלי צ'אבי ואינייסטה, הלוואי ונוכל להוציא את האלימות מהכדורגל שלנו וחייבים עוד קצת עניין בטניס העולמי

אחת לשנה, בליל הסדר, נוהגים לספר ביציאת מצרים בקריאת ההגדה של פסח, כסמל להזדהות עם היוצאים ממצרים, בבחינת "חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים". המשפט הזה, אותו אמרנו לפני כמעט שבוע בליל הסדר, גרם לי לחשוב על כמה "יציאות" שהייתי רוצה לראות בספורט הישראלי והעולמי.

יציאת האלימות, השחיתות והפגישות התכופות בבית הדין, מהכדורגל הישראלי
מקרי האלימות שפקדו את מגרשי הכדורגל שלנו בתקופה האחרונה, אשר הצטרפו לכך שבמשך השנה הגיעו אין ספור קבוצות, שחקנים ומאמנים לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, הורס לנו את הספורט הכל כך האהוב.

שלום אבן עזרא. עונה עמוסה מדי הייתה לו וגם לנו בבית הדין (שי לוי)
שלום אבן עזרא. עונה עמוסה מדי הייתה לו וגם לנו בבית הדין (שי לוי)
 

מצב הכדורגל בישראל נמצא בשפל חסר תקדים, לדעתי אחת הסיבות העיקריות לכך היא ההתעסקות הבלתי פוסקת שלנו, האוהדים והתקשורת, במה שלא קשור לכדורגל. משחקים ללא קהל ואלימות במגרשים משפיעים באופן ישיר על רמת המשחק ורק אם נוקיע את נגע הרע הזה, נוכל להתחיל לדבר על שיפור ברמת המשחק של השחקנים והנבחרת שכולנו רוצים בהצלחתה.

יציאתם של ליאו מסי ופפ גוארדיולה מהחממה בברצלונה
אין שום ספק שליאו מסי הוא אחד משני השחקנים הטובים בעולם כיום. אבל, כדי להוכיח אחת ולתמיד שהוא לא תלוי בצ'אבי ואינייסטה, חייב הפרעוש להוכיח את גדולתו גם בקבוצה אחרת.

מאוד מעניין אותי לראות כמה טוב ולאן יצליח מסי לגרור קבוצות כמו צ'לסי, ארסנל או מילאן. זה יכול להיות מדהים לראות את מסי יוצא מהחממה בה גדל ושכל כך מותאמת אליו, שובר שם שיאים בקצב מסחרר וסוחף את הליגה האיטלקית, האנגלית או גרמנית למקום שלקח את הלה ליגה.

מסי, אינייסטה וצ´אבי חוגגים ניצחון (GettyImages)
מסי, אינייסטה וצ´אבי, מעניין אם הפרעוש יסתדר בלעדיהם (GettyImages)
 

גם על מאמנו של מסי אין שאלה בקשר לכך שהוא אחד מגאוני הכדורגל שנראו על הקווים, אין ספק שהוא מסוגל להיות היורש המתאים ביותר לסר אלכס פרגוסון או לסחוב את אינטר או כל קבוצה אחרת להצלחה אדירה. אבל, עד שלא יעשה זאת הוא עדיין לא יכול להיחשב לאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה, כפי שרבים מחשיבים אותו.

יציאת טניס הגברים מהרביעייה השולטת וכניסתם של היורשים
אין כיף גדול יותר מלראות משחק כמו שקיבלנו בגמר אליפות אוסטרליה בין רפאל נדאל ונובאק ג'וקוביץ', או מלהיזכר במשחק המדהים בגמר ווימבלדון 2008 בין פדרר ונדאל. אבל, כשאל חצאי הגמר של שלושה מארבעת הגראנד סלאמים האחרונים הגיעו אותם ארבעה, שאר הטורניר הפך לסוג של ל"פרוטוקול בלבד".

ה"יציאה" שאני מדבר עליה כרגע היא יותר כניסה. הייתי מאוד רוצה לראות עוד שני טניסאים, לפחות, שנותנים פייט ראוי יותר למארי, פדרר, נדאל וג'וקוביץ'. טוסנגה, דל פוטרו, פרר ועוד רבים הנמצאים דרך קבע בעשירייה הראשונה, הם שחקני טניס מצויינים, אבל עדיין חסר להם משהו כדי להתחרות כראוי על התארים הגדולים.

טסונגה מול נדאל (רויטרס)
טסונגה, שיפור קל במשחק שלו יכול להכניס עניין רב לטניס (רויטרס)
 

זה יעשה רק טוב לטניס העולמי אם יצליחו "השחקנים המשלימים" להעלות את רמת הטניס שלהם ואנו נוכל לקבל משחקי טניס מותחים ומרתקים כבר משלבי שמיניות ורבעי הגמר של הטורנירים במשמעותיים.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 88 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 88 תגובות ב-53 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
53
חיפה זה כל מה שיש לי!05/05/2012 15:18
הוא כבר הוכיח אחרת.בארגנטינה הוא לא עושה שום דבר.מישהו ברמה שלו לא צריך להחטיא לאניימה(אמנם אניימה טוב,אך לא ברמה של הליגה הספרדית)!
השב   •  10
52
התוהה13/04/2012 16:27
למה מישהו צריך לחפש מקומו במקום אחר ? הרי כל אדם מתמקצע במקצוע מסויים ורוכש ניסיון וידע. למה לא בכדורגל ? מה הבעיה שאדם מעולה בקבוצה בו גדל ? שמעתם פעם על עבודת צוות ? ואולי זה מה שחסר בנבחרת ארגנטינה ? זמן כדי לעבוד בצוות ? ומה עם נבחרת ספרד - מי הרכיב אותה ? אם איני טועה - רובם מברצלונה ומריאל. אז תחשבו על זה.
השב   •  10
51
גל קיסר ונאור13/04/2012 12:51
צודק. ישר כח. אנחנו לא משוחדים.
השב   •  10
50
לוי13/04/2012 12:12
השב   •  20
49
מציאותי13/04/2012 11:17
אם אתה תוהה איך הוא נראה בלי צאבי ואינייסטה זה מוכיח שאתה לא ראית אותו מחוץ לברצלונה! הוא איום ונורא שם
השב   •  33
רן13/04/2012 11:56
ראיתה איך נראה רונלדו בפורטגול ? ואיך נראה ואן פרסי בהולנד? ואלבס בברזיל? כדורגל זה משחק קבוצתי ובנבחרת אין מספיק זמן לתלכיד קבוצתי אז קשה מאד לבלוט ..(ראיתה את ריברי בצרפת ? )
השב   •  50
שלוימי19/04/2012 19:24
די סטפנו ושאר האגדות מה שמסי ורונאלדו לא
השב   •  10
48
צהוב כחול מלידה13/04/2012 10:46
מה יקרה ירדו ליגה בטוח
השב   •  11
47
יונייטד בדםם13/04/2012 10:03
כמו קרית שמונה :)
השב   •  10
46
ג׳וני13/04/2012 05:17
יציאה שלך מהמערכת. אני שמח שההגדה גורמת לך לחשוב, אבל צריך גם מח בשביל העניין הזה.
השב   •  30
45
סמי סביב13/04/2012 05:02
כי לארגנטינה אין הגנה. תסתכלו במשחק נגד גרמניה מהמונדיאל האחרון. אין כאן שו קשר למסי. יש כאן רק נבחרת עם 1,001 כשרונות בהתקפה ובלי הגנה.
השב   •  51
44
דודו13/04/2012 00:24
כתבה מצחיקה בעולם מדברים על מסי בצדק בתור השחקן הטוב בהיסטורייה ואנחנו עורכים השוואה מול אצן שרץ למרחקים בועט מרחוק תחום שקשור לענף ספורט אחר תשאלו אותנו את השאלה האמיתית שנשאלת בעולם מי יותר טוב מסי או מראדונה .
השב   •  21
43
אוהד13/04/2012 00:18
אם זידאן שחקן גדול אז למה לא הצליח ביובנטוס להשיג תואר משמעותי?
אולי בריאל היה לו שילוב עם שחקנים גדולים והוא היה החלק שהביא לחיזוק החלק במרכז המגרש?
פיגו,ראול,רוברטו קארלוס ומקאללה הם לא בדיוק שחקנים שלא מכירים ושלא השיגו כלום לפני שזידאן הגיע.
לפי התאוריה זידאן היה צריך להצליח גם ביובנטוס ולא לעבור מתוך חשש שלא ישיג תואר משמעותי במועדון.
לפעמים צריך עוד שחקן או שניים בעמדה מסויימת כדי להצליח ברמות הגבוהות.חוץ ממראדונה שחקנים כמו זידאן,רונלדו ואפילו פלה הצליחו במועדונים ונבחרות עם כוכבים בכל עמדה.ארגנטינה להזכירכם שנים הם נבחרת לוזרית וגם משהו בהגנה לדעתי לא עובד.עוד משהו,אומרים הוא משחק עם אגוארו לדוגמא.אגוארו הוא דוגמא ללוזריות של ארגנטינה.להפסיד ככה אליפות למנצ''סטר בעונה שהם כה לא יציבים והודחו מליגת אלופות בשלב הבתים?
השב   •  40
גרמני13/04/2012 09:45
זידאן הצליח בכל מקום שדרך יובה זכה איתה ב7 שנים 3 אלפיות וארבע גבעים ועלה איתה לשני גמרים עם צרפת במונדיאל והיורו עם ריאל מדריד בליגת האלופות אלפויות בספרד והגיע לגמר המונדיאל עם צרפת כשהוא הנהיג אותו בגיל 35 עם מאמין הזוי שאפילו את ישראל לא נציח מה אתה משווה בין אלוהים למסי כי בבירור זיזו הרבה אבל הרבה יותר טוב מכל שחקן ששיחק בהסטוריה של הכדורגל
השב   •  12
42
Andres13/04/2012 00:16
THE WRITER IS ISRAELI. WHAT DOES HE UNDERSTAND ABOUT FOOTBALL AT ALL?
השב   •  20
41
יובל12/04/2012 23:21
ואין לי בעיה זו זכותך!

אבל מאמן שלקח קבוצה מפורקת עם מלא אגו והפך אותה לטובה ביותר בעולם שזכתה פעמיים בצ''מפיונס ליג אי אפשר להגיד שהוא לא מאמן גדול שייזכר לאחד הגדולים.

ולגבי מסי, שחקן בן 24 שמבקיע 60 שערים בעונה כאשר 13 מתוכם בליגת האלופות הוא גם אחד שייזכר מהגדולים שהיו.
השב   •  52
אוהד13/04/2012 00:06
ב-2 העונות שמסי התחיל כשחקן צעיר בתקופת רייקארד אחרי כמה משחקים מסי נפצע.
בעונה שהתחלפו המאמנים מסי שמר על עצמו ומאז בארסה זוכה בתארים.
השב   •  10
40
ארגנטיני12/04/2012 23:21
ואז הוא נפצע ובמשך שנתיים כמעט לא שיחק.
השנה כמעט אין לו על מה להגן, אז סביר להניח שהוא יתקרב לשם מאוד.
השב   •  10
39
אוהד12/04/2012 23:02
בעבר שחקן שהיה כובש הרבה היו מהללים אותו(לדןוגמא ואן בסטן,רונךלדו מברזיל או בארץ אלון מזרחי).
בעבר כששחקן היה מבשל שער במשחק גדול או מבשל ברוב המשחקים והוא חלק מאוד דומיננטי במהלכים לשער היו מהללים אותו כמו מראדונה,זידאן או בארץ משה סיני,מלמיליאן,ברקו,בניון או נמני.
מאז מסי פתאום יש תאוריות למה אפילו אם הוא מבשל כשצ''אבי ואינייסטה באמצע המגרש והוא רץ חצי מגרש ומוסר כששלושה שחקנים סביבו ומשאיר שחקן חופשי אז הם הביאו לנצחון והוא מנצל את הנוכחות שלהם.
למה כשרונלדיניו היה מבשל לז''ולי אז דיברו על מסירה של רונלךדיניו ולא הזכירו את צ''אבי או מישהו אחר?
בעניין הנבחרת מה שפוגע בהצלחה זו ההגנה.ספרד היתה נבחרת מסורבלת כשהשערים באו ממהלכים אישיים ממש לא טיקי טקה.מקסימום עוד שער מקרן.בקופה עוד היה שיפור ומסי אפילו בישל 3 שערים כשאחד מהם נגד אורוגוואי ורק החמצה בפנדלים של טבז מנעה נצחון.
על זה נאמר.קנאים!
השב   •  60
38
BARCA12/04/2012 22:55
מה פיקה יעשה בלי פויול ? מה אלבז יעשה בלי מסי? מה צאבי ואיניסטה יעשו בלי בוסקטס? מה בוסקטס יעשה בלי גוארדיולה? מה פדרו יעשה בלי וייה ומסי? מה וייה יעשה בלי פדרו? זה כבר פאטתי ברצלונה הקבוצה הכי טובה בעולם ואני חוזר ואומר קבוצה! כולם תלוים בכולם.
השב   •  60
37
נדב12/04/2012 22:55
נכון ברצלונה היא באמת סוג של חממה בגלל כל המסורת וכל השחקנים הגדולים והמערכת, אבל עדיין אני לא רואה שום דבר רע שמסי הוא חלק מהמכונה הזאת, חלק גדול שגם היווה אותה ואין לו שום סיבה לעזוב את המועדון אלא להמשיך לשבור ולנפץ שיאים חדשים, אישיים ויחד עם בארסה.
אם אתם רוצים שמסי יוכיח את עצמו באמת ועל מנת שייחשב כשחקן הגדול ביותר בהיסטוריה, כל מה שהוא צריך זה לזכות בגביע העולם יחד עם ארגנטינה.
השב   •  20
36
אוסמו הקטן12/04/2012 22:37
תפסיקו עם הסיבות המפגרות האלה של "הוא גדל במועדון" וכל השיט הזה, מסי בלי ברצלונה זה לא אותו שחקן, הוא יודע שגם בקבוצה אחרת הוא יצליח אבל לא באותה רמה ומזה הוא מפחד.
תמשיכו לאכול סרטים שהוא הכי גדול בהיסטוריה ותנו לנו להנות ממנו ומרונאלדו.
ואוהדי ברצלונה שקוראים את התגובה בשעה הזאת, נא ללכת לישון כבר מאוחר.
השב   •  24
בנצי13/04/2012 04:16
מאלדיני עזב את מילאן ?
גיגס וסקולס עזבו את יוניטד ?
דל פיירו עזב את יובה ?
למה עליהם אתה לא אומר שום דבר ?
בוא ניראה אותם בקבוצה אחרת שהיא איפה שהם נמצאים מאז עלו לקבוצה בוכרת
בקיצור : חפש תירוצים משכנעים יותר
השב   •  20
35
צהוב12/04/2012 22:24
על המשפט - "הרכב מנצח לא מחליפים " שמעת ?
טוב לו בברצלונה למה לו לעבור קבוצה ?!
הבן אדם פנומן , לא משנה איפה תשים אותו הוא יתפוצץ , כנראה קשה לך להודות כמה הוא מצליח , עצם זה שאתה אומר אחד מ-2 השחקנים הטובים בעולם . רונאלדו לא מגיע לחצי ממסי חוץ מבעיטות חופשיות שזה באמת רונאלדו לוקח ..
השב   •  80
34
אחד שמבין12/04/2012 22:10
השב   •  21
33
אורי12/04/2012 20:33
כולכם רק בtמת ראיתם רק את החלק שבכתבה על מסי ופפ ובכוח מכניסים את רונאלדו.! זה לא שווה את זה, רוב הכתבה זו שטות אחת גמורה, לא רוצה לראות את מסי ו/או פפ מחוץ לברסה אבל כן הייתי רוצה לראות איך נגמרת האלימות בספורט, איך אפשר לעודד את השחקנים שלך בלי להקניט את השחקנים או את הקבוצה השניה, זה באמת מה שהייתי רוצה לראות, לא אלימות והספורט היה עולה ברמה להרבה יותר גבוהה.
מסי שחקן ענק ופפ מאמן גדול אבל לדעתי רונאלדו שחקן יותר מושלם ממסי, אתה יכול להסכים איתי או לא אבל זאת דעתי ולא תשנה אותה .! והייתי רוצה לראות את ברצלונה חזקה כי אין כמו לנצח את היריבה כשהיא חזקה.
אבל בסוף המשחק נשאר חברים ולא משנה מי ניצח .!
Halla Madrid.!
השב   •  62
32
רונאלדיניוו12/04/2012 20:30
עוד מעט תרצה שמסי יעמוד גם בשער ויציל גולים מפנדלים כמו שארגנטינה עפה בקופה וגם מסי אשם שטבס החטיא פנדל נכון? אולי תרצה שהוא גם יעמוד בהגנה? או שבכלל תעביר אותו קבוצה אחרת שזאת הפנטזיה שלכם להוציא אותו מברצלונה אבל לא יעזור לכם כלום אתם תישארו בחורים שלכם עוד הרבה זמן כמו ה-1097 ימים שריאל בלי ניצחון בליגה ! ! ! !
השב   •  31
31
נטע זה12/04/2012 19:59
חח
השב   •  02
30
אחד שמבין12/04/2012 19:31
מעניין לראות את רונאלדו מחוץ לריאל.

יורדים ליגה
השב   •  20
29
ירוק בלב12/04/2012 19:26
הוא כובש פי 10 יותר
השב   •  00
28
אחד שיודע12/04/2012 19:05
השב   •  00
27
RDM12/04/2012 18:50
כל היום ברצלונה יש גם קבוצות אחרות בעולם
השב   •  83
26
בארסה ברבאק12/04/2012 18:47
מצחיק אותי שאתה חושב שרונאלדו ברמה שלו סבבה יש לו בעיטות מרחוק ו? ניסיונות תרגילים ועקיפות שלא מצליחות לו? הוא שחקן טוב אבל לא ברמה של מסי ומסי לא יכול בלי צ''אבי ואינייסטה? ראית מה הוא עשה במשחקים שהם לא שיחקו בהם העונה? עזוב עדיף שלא תכתוב יותר טורי דעה
השב   •  2413
25
רונאלדיניוו12/04/2012 18:43
ובננה ? היא מטיילת לפעמים ברחבת התצוגת אופנה וחושפת רגליים כשהיא מגיעה לסןף המסלול (במקרה פוקס של שוער בן 19 בהופעה מבישה של שוערות )ומגלה לנו שבשבוע הזה היא הורידה שיערות במפשעה ומראה כמה שהיא חטובה ומטופחת ח ח ח ח אם פינטו לא עומד בשער בברצלונה ריאל לא תנצח בחיים וחוץ מזה אוהדי מטריד לא נמאס לכם כל פעם לצאת מהחורים ולהתאכזב מחדש כל שנה? גביע מלך אחד ב4 שנים? מזה אתם שמחים? שיהיה לכם לבריאות
השב   •  1310
24
שכחתם מה קרה ב2004/5 עם צ''לסי וואלדס?12/04/2012 18:37
לידיעתך למסי מאזן הבישולים בין ה3 הכי טובים באירופה ! ! ! ! כדורגל זה משחק שאתה נותן כדור ומקבל מחבריך לקבוצה ולהיפך אבל כנראה ששכחת מה זה אלא אתה זוכר רק בעיטות חופשיות של רונאלדו ו11 פנדלים לעומת 6 של מסי ואז זה כבר הופך אותך ועוד כמה קטנטנים מחסרי הבנה מלאה בכדורגל למומחים ופרשנים וכתבים בגרוש וחצי כמוך שאין לי מושג מי הרשה לך לכתוב או נתן לך לצאת מהבית בלי רשות מאימא. ודרך אגב כשכריסטיאנו יגיע לרבע מהבעיטות של זוניניו פרמנדוקאנו האגדי או של בקהאם או של פלאטיני, גרד מולר, מראדונה אז אולי נתחיל לפרגן כמו שצריך אבל כרגע לצער אוהדי ריעל מסי הטוב ביותר וישאר הטוב ביותר כל עוד הפרעוש משחק.
השב   •  86
23
אבי12/04/2012 18:32
השב   •  46
אורי12/04/2012 19:20
אולי תכתוב בעברית שגם אנחנו נבין? טמבל
השב   •  62
22
אבי12/04/2012 18:31
השב   •  78
אוהד12/04/2012 22:50
רביעיה נגד ארסנל אומרת הכל.
אם בניון כובש באנגליה אז מסי לא יכבוש?
השב   •  52
21
אבי12/04/2012 18:31
השב   •  47
אוהד12/04/2012 22:49
השב   •  50
20
אבי12/04/2012 18:31
השב   •  15
אוהד12/04/2012 22:48
השב   •  40
אני13/04/2012 01:22
כורדי!
השב   •  10
19
אחד שיודע12/04/2012 18:15
פפ לא ייחשב בקצב הזה לגדול המאמנים? ארסן ונגר ופרגסון לא מאמנים גדולים למרות שהיו כל החיים שלהם בקבוצה אחת?
ומה עם גיגס ורוני, הם אומנם לא שחקנים ברמה של מסי אבל יש ספק בגדולתם? מה עם דל פיירו? זה ששחקן נשאר בקבוצה אחת לא מעיד כלום על גדולתו. הדבר היחידי שעוצר את מסי זה זכייה במונדיאל ולא שום דבר אחר.
אני אוהב את כל הפרשנים בשקל האלה שמזלזלים ומחפשים סיבות מטופשות לפגוע בגדולתו של השחקן אולי, בדגש על אולי הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל!
השב   •  151
18
ח12/04/2012 17:54
השב   •  22
ברק12/04/2012 18:05
השב   •  10
17
איתמר12/04/2012 17:50
אולי יהיה מעניין לראות אותם מחוץ לבארסה, אבל למה להרוס משהו טוב? כולם תמיד מתלוננים שאין יותר סמלים בכדורגל, ואפילו כוכב כמו ראול נזרק כמו אחרון השחקנים. אין דבר יותר יפה משחקן שנשאר נאמן לקבוצה שלו ולא מתפתה לעבור בשביל סכומים יפים או תהילה גדולה יותר. כמו דל פיירו, טוטי, גיגס, סקולס, ואולי יש עוד כמה מעטים שאני לא זוכר עכשיו. החלום של כל שחקן זה למצוא את המקום שלו בקבוצה טובה עם חברים טובים וליהנות מהמשחק. למה שמסי יעבור למילאן (כמו ריבאלדו ורונלדיניו) בשביל לשחק עם נגרים ובריונים במקום ליהנות במכונה של בארסה? זה כמו הורדה בדרגה.
השב   •  144
ריאל מדריד12/04/2012 18:36
גם רונאלדו סמל והנה תראה הוא עבר 3 קבוצות וסוחב כל אחת מהן בגב שלו.
השב   •  36
מכביסט12/04/2012 18:37
מרוויח יותר מרונאלדו למשל. כנ"ל לגבי פפ.. התהילה בקבוצה בה נמצא היא המקסימלית שהוא יכול לקבל, אל תדבר שטויות! וראול לא נזרק, הוא הבין שהוא לא ישחק, לכן החליט שהוא מעדיף לעזוב. גם גווארדיולה לא סיים את הקרייה בברצלונה (לא ציפיתי שתדע), למעשה הוא שיחק יותר משליש קריירה מחוץ לבארסה (איטליה ואז באיזו קבוצה בקטאר או דובאי כדי לעשות עוד כסף)
השב   •  22
16
דוד12/04/2012 17:45
השב   •  114
15
דורון12/04/2012 17:41
באנגליה נהרגו עד היום מאות אוהדי כדורגל בכל מיני ארועים ואף אחד שם לא ניפח אלימות כמו שאצלנו כתבי החצר מנפחים מאיזה קללה או נגיחה. לכו תראו מה הולך בברזיל מצרים ארגנטינה יוון טורקיה איטליה ..שם רוצחים אוהדים ובקושי כותבים על זה ואצלנו עושים זבוב מפיל מכל מישהו שפלט איזה מילה לא במקום..נוו באמת.
בסה"כ אין שום אלימות בכדורגל הישראלי.רק התקשורת מייצרת אלימות מילולית והסתה לטובת רייטינג זול.

התקשורת מחפשת לייצר אלימות כדי שיהיה לה מה לכתוב וכל זה כדי להחזיק את הכדורגל בכותרות כי מבחינה מקצועית לא תגיע הישועה.


לגבי מסי לא הבנתי..איך מצד אחד הוא אחד משני השחקנים הטובים בעולם אבל מצד שני הוא צריך להוכיח בקבוצה אחרת? מסי שחקן בינוני והוא לא יצליח בשום קבוצה מחוץ לברצלונה ואנחנו רואים את זה בנבחרת וחוץ זה הוא חור בהגנה ולכן אין מה לצפות ממנו לכלום.ואני כבר לא מדבר על זה שהוא נכשל במונדיאל ובקופה אמריקה.

שחקנים כמו מסי יש בכל ליגה בעולם ולכן התקשורת לא יכולה לעשות עלי שטיפת מח כמו על הילדים הקטנים פה שחושבים שכדורגל נולד מאז שמסי התחיל לשחק.
אם מסי היה משחק בתקופה של פלה ומראדונה היו שוברים לו את 2 הרגליים אבל היום הרמה בכדורגל פשוט נמוכה שקל להצליח.
השב   •  55
14
Jack The Ripper12/04/2012 17:39
ביזבזתי דקה וחצי מחיי לשוא. גווארדיולה הוא מאמן ענק, ולהגיד למה שלא יצא מברצלונה למועדון אחר, אחרת לא ייחשב כאחד מהגדולים זו אמרה טיפשית. פרגוסון, שנמצא כמעט כל חייו באותו מועדון, לא נחשב לאחד הגדולים? (לפי דעתי הגדול מכולם אבל בטח שממקום בטופ 5 של כל אוהד כדורגל). הוא אימן את אברדין ולקח איתם אליפות בסקוטלנד, וחוץ מזה כל קריירת האימון שלו עשה ביונייטד. דווקא מרבית המאמנים הגדולים נשארו באותו מועדון. פלה לא מהגדולים מכולם? (הכי גדול) הוא כל חייו שיחק באותו מועדון סאנטוס פרט לכמה שנים בשלהי הקריירה בניו יורק. אתה קורא לעצמך עיתונאי? הטור שכתבת מביך. חסר כל פואנטה, מנסה להיות בסדר עם כולם ופשוט לא מצליח. גם אם מסי ישאר כל חייו בברצלונה, וייקח עם ארגנטינה מונדיאל הוא יהיה מהגדולים בכל הזמנים. גם אם מסי יעבור לקבוצת חובבים באנגליה, ישחק שם 5 שנים ויקח איתם את הטראבל באנגליה, כל עוד לא יקח מונדיאל עם ארגנטינה, לעולם לא ייכנס להיכל התהילה של הטופ 5, כי אין מה לעשות. לקחת עם קבוצות תארים זה חשוב, אבל בלי לקחת את הנבחרת לכלום, אתה לא שווה דבר
השב   •  101
מכביסט12/04/2012 18:31
פרגוסון עשה מהיונייטד מה שהם. ברצלונה רצה שנים לפני פפ וגם לפניו היא הייתה קבוצה נהדרת. פרגוסון בנה כמה דורות של שחקנים ביונייטד, שינה שיטות משחק בהתאם לחומר השחקנים, בעוד פפ נהנה מתור הזהב של מחלקת הנוער של ברצלונה ולא שינה כמעט בכלל את השיטה עליה עובדים שם מרגע ההגעה למועדון.. בנוסף, מסי משחק בקבוצה עם שחקנים מצוינים, נטולי אגו שעובדים בשבילו ומשחקים תמיד באותה טקטיקה. סאנטוס, למרות שנחשבה לקבוצה הטובה בעולם בתקופת פלה, בעיקר בזכותו, ושיחקה בליגה כנראה הטובה בעולם דאז, היא לא מה שברצלונה היום, לא היה לה שחקן מהטופ בכל עמדה.. לגבי עניין הנבחרות, אתה צודק.
השב   •  41
13
רועי האדום12/04/2012 17:37
לפני כמה שנים בכו שרק פדרר שולט בטניס וזה משעמם וצפוי.
בא נדאל ואז אמרו נמאס שהכל משעמם עד הגמר הצפוי בינו לבין פדרר.
עכשיו דיוקוביץ וגם מארי הצטרפו לחגיגה ובוכים שעד חצי הגמר משעמם וצפוי.
אז לא, מצב הטניס מצויין, יש שם שחקנים ענקיים שפשוט אין מה לעשות, פחות טובים מהארבעה הראשונים.
אני לא יודע מה עם אחרים, אבל אני נהנה לראות משחקים של שחקנים בטופ 50 ולאו דווקא בהטופ 4.
השב   •  120
GATE1112/04/2012 23:47
זאת כתבה על כדורגל, לא על טניס. . .
השב   •  11
12
barak12/04/2012 17:36
שטויות מה שכתבת !
השב   •  142
11
JUVE9712/04/2012 17:26
שמים אנשים חסרי שכל בתור מאמנים. כל השיטת משחק שלהם זה "תמסרו למסי והכל יהיה בסדר" כשהם לא יודעים שיש לקבוצה היריבה הגנה. כש4 שחקני הגנה סוגרים שחקן אף אחד לא יכול לצאת מזה רק אם יש לו כנפיים. די לחשוב שאתם יודעים הכל, סטטיסטיקות זה לא הכל. מסי בארגנטינה לא אלוהי כמו בברצלונה, אבל הוא עדיין שחקן אדיר בנבחרת שלא יכול לשחק לבד. גם כריסטיאנו חוץ מגולים מ90 מטר לא היה יכול לעשות כלום אם הוא היה בנבחרת גרועה בלי הגנה ובלי קישור ובלי כמו בארגנטינה. בפורטוגל מסי היה מצליח כי הנבחרת שם מוצלחת יותר. ואל תדברו איתי על שמות, כי שמות לא אומרים כלום, בדיוק כמו שהיגואין ואגוארו לא עוזרים למסי בהנהגת הנבחרת.
השב   •  1912
שי12/04/2012 17:52
השב   •  55
מכביסט12/04/2012 18:25
לארגנטינה יש הגנה סבירה מינוס, אבל להגיד שקישור שכולל את מסצ''ראנו, קמביאסו, די מאריה, פאסטורה, אבר באנגה (ועוד לא מעט כישרונות עצומים, אין צורך לחפור בעניין ואין דבר כזה לא להגיד שמות, הם שחקנים ענקיים!) הוא לא קישור טוב זה פשוט טיפשות..
השב   •  44
JUVE9712/04/2012 18:48
ואתה מבין שקשרים הגנתיים לא יודעים לייצר התקפות, נכון? מה שמנסים בארגנטינה זה ללכת לפי היכולת האישית בלי שום טקטיקה. זו עליבות.
השב   •  51
;]12/04/2012 19:50
תראו את המאמנים של ארגנטינה, הם משחקים בלי שיטה, בלי כלום, ה"שיטה" היא להעביר את הכדור קדימה ומה שיהיה יהיה מסי כבר יעשה עם זה משהו. ארגנטינה לא תצליח כל עוד יגיע מאמן נורמלי ויכניס שיטה לנבחרת.
השב   •  61
מכביסט13/04/2012 00:05
על צ''אבי אלונסו שמעת? וגווארדיולה בשעתו? גם קמביאסו מסוגל אם נתייחס לחומר הנתון. אגב, פאסטורה ממש לא קשר אחורי אלא קשר התקפי על סף החלוץ..
השב   •  02
10
הנבחרת בנויה מבארסה.12/04/2012 17:25
נבחרת ספרד בנויה רובה משחקני בארסה חוץ מאלבס ומסי.אז זה כאילו צ''אבי ואינייסטה לא יצאו גם הם מהמועדון.
אגב,מסי לפחות הוכיח זאת במשחקים בליגה כשחצי הרכב לא משחק ועדיין כבש שלישיות(מאיורקה,סוסיאדד,פילזן בגביע אלופות וסראגוסה).חוץ מזה כאשר שחקן רץ חצי מגרש וכובש בקלאסיקו או מבשל כששלושה שחקני יריבה סביבו אז איך הם עוזרים לו?
השב   •  134
מכביסט12/04/2012 18:21
מאיורקה, סוסיאדד, ויקטוריה פלזן (ולא פילזן) וסראגוסה הן לא קבוצות שיכולות לשמש דוגמה בנושא, כל שחקן בטופ העולמי אמור להוביל קבוצה נגדן לניצחון..
השב   •  28
הנבחרת בנויה מבארסה.12/04/2012 22:46
כשרונלדיניו לא היה משחק ובהרכב היו צ''אבי,דקו ואטו בארסה היו הופכים לקבוצה משעממת שהיתה מוציאה תיקו או מנצחת 1:0 אחרי משחק לא קל.
לפי התאוריה אז צ''אבי ודקו עם אטו היו מספיקים כדי להביס קבוצות מהליגה אז למה הלך להם קשה כשרונלדיניו לא שיחק?למה בבארסה מספיק רק מסי בשילוב עם דוויד וייה או פברגאס?
השב   •  20
9
בלה בלה12/04/2012 17:24
להעתיק אחד לאחד מקרויף שהמציא את השיטה גם אני יכול.
השב   •  1117
בונקריניו שמוקריניו12/04/2012 18:40
אף מאמן לא "העתיק" מקרויף את השיטה הזאת עד גווארדיולה? הוא עשה הישג גדול ודי לומר דברים רעים עליו אפילו אם הוא ישאר בברצלונה הוא יזכר לעוד המון שנים
השב   •  70
תשאל תדע12/04/2012 19:33
ריינוס מיכלס -כן! קרויף שיכלל אותה והניח את אבן הפינה בברצלונה. ופפ ממשיך לשכלל אותה היום !
השב   •  40
מיכה12/04/2012 20:57
זה קשור לשחקנים שיש לך שמסוגלים או לא מסוגלים לשחק כדורגל מסוים פדרו ובוסקטס ועוד כמה כאלה לא מסוגלים לשחק את הכדורגל הזה, אינייסטה מסי וצאבי מסוגלים ויש בינהם את התאום הזה וזה הכל. מאמן נמדד ביכולת להפיק מהשחקנים שיש לו כמה שיותר ולהוביל אותם פפ לא הצליח להפוך עד שחקן רכש לטוב יותר ממה שהוא היה, מספיק שתסתכל על מה עשה מוריניו מסניידר שהיה על סף לגמור קריירה ועל בן זמה כדי להבין מי מאמן כדורגל ולמי התמזל המזל לעמוד על הקוים של קבוצה שבדיוק התחבר הכישרון האדיר של 3 השחקנים המובילים פפ זה מזל וצירוף מקרים מוריניו פרגוסון מאמנים שיודעים להוציא מיים מהסלע
השב   •  33
GATE1112/04/2012 23:42
כשבוסקטס לא משחק ברצלונה תקועה! אני באמת לא מבין אנשים שחושבים שבוסקטס לא עושה כלום על המגרש. דבר ראשון זה שפפ שם אותו על מגרש אחד עם מסי צ''אבי ואינייסטה זה כבר מוכיח שיש לו תפקיד והוא מתאים יותר מכל אחד אחר ביבשת לעשות את זה. דבר שני בוסקטס הוא זה שמעביר ממהלך הגנתי למהלך התקפי, הוא זה שחוטף את הכדורים של היריב (יותר מאבידל ושאר שחקני בארסה ביחד!). מיכה, אתה לא רואה משחקים של ברצלונה, ואם כן, אז כנראה שאתה מסתכל רק על מסי. . .
השב   •  30
8
mes que un club12/04/2012 17:16
מסי הוא לא שחקן שרודף אחרי הצלחה,כבוד,תארים או כסף כמו רונאלדו.הוא גדל בבארסה,הוא שחקן בית של בארסה,לא רכש זר. אין סיבה בשבילו שיעזוב את הבית החם שבמקרה הוא המועדון הטוב בעולם ויעזוב למקום פחות טוב.הוא לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד.הוא גאון כדורגל והשחקן הטוב בעולם.כנ"ל גוארדיולה,לא כמו מוריניו,הוא שיחק וגדל בברצלונה כל חייו ואין סיבה שיעזוב לאמן במועדון אחר.
השב   •  249
מיכה12/04/2012 20:53
ממה שכתבת הבנתי שלרדוף אחרי כבוד תארים וכסף זו תכונה פחות טובה מרצון לעזוב בית חם.
אתה כנראה בן 8 כי כל מי שמתבגר שואף לעזוב את הבית ולעשות קריירה מוצלחת ככל האפשר כל אחד בתחומו. למה בדיוק התחלת לאהוד את ברצלונה ולא את אתלטיק בילבאו שמשחקים כדורגל מדהים לא בגלל ההצלחה ? לא בגלל התארים ?
השב   •  44
GATE1112/04/2012 23:37
דל פיירו ראול גיגס טרי קסיאס פויול מלדיני צ''אבי אינייסטה ג''רארד כל אלה נחשבים לאגדה ואף אחד מהם (חוץ מראול שמוריניו זרק אותו מריאל) לא עזב את הקבוצה שלהם. למה? כי טוב להם שם. כשהתבגרת למדת ומצאת את עבודת חייך ואתה מבסוט ממנה, לא תישאר שם? מסי בוסקטס פברגאס פדרו פיקה גדלו ביחד בבארסה ויש לך את פויול צ''אבי אינייסטה ו-וויה שחבר שלהם מספרד ומסצ''ראנו חבר של מסי מארגנטינה אז למה שמישהו מהם יעזוב? הם חברה טובים שנהנים לשחק כדורגל ביחד, למה שיעזבו? אין סיבה בעולם בשבילם לעזוב. לדעתי, אצל ריאל זה מנוגד לבארסה (שוב-לדעתי) רק קסיאס גדל בבארסה וכל השאר שכירי חרב שבאו להרוויח כסף ולזכות בתארים (לא שבארסה לא רוצה לזכות בתארים) והם לא נראים חברים גם מחוץ לכדורגל ולא פעם אחת שמענו על מריבות בחדר הלבשה של ריאל.
השב   •  21
7
Marom12/04/2012 17:10
ספורט זה לא הקטע שלך
השב   •  265
6
אדום12/04/2012 17:09
מה אתה חושב שיקרה אם תוציא את מסי או פפ מברצלונה? נכון גאון שלי, הם יצליחו במקום אחר, רק בגלל שאתה רגיל לראות אותם בברצלונה לא אומר שרק שם הם יכולים להיות טובים.
ושחקני הטניס שמחוץ לטופ 4 לא צריכים שום שיפור ברמת המשחק שלהם, הם שחקנים מצוינים פשוט לא כמו הרביעיה הראשונה.
אם היית טורח לראות גם את משחקי הרבע ושמינית הגמר היית רואה גם שם טניס ברמה גבוהה, אבל אתה אוהד הצלחות כמו כולם אז אני לא מצפה ממך להבין את זה. יש לך מחשבה של ילד בן 4.
השב   •  2419
5
מכביסט12/04/2012 17:09
רק תסתכלו עליו בנבחרת ארגנטינה
השב   •  3718
הנבחרת בנויה מבארסה.12/04/2012 22:42
נגד סראגוסה,מאיורקה,סוסיאדד ופילזן הוא שיחק ללא שניהם ולפעמים ללא חצי מההרכב ועדיין הקבוצה הביסה כשהוא כובש שלישיות ומבשל.
בעבר כשרונלדיניו לא היה משחק בארסה הפכו משעממים והתקשו לכבוש.לא הגיוני שכאשר חצי הרכב בליגה הספרדית מסי יתקשה לכבוש ויסיים משחק ללא שער ובכלל בארסה אפילו לא תכבוש?איך הם בכל זאת כובשים חמישיות גם כשצ''אבי ואינייסטה לא בהרכב?
אז לדעתי הבעיה בנבחרת שלו היא בעיקר ההגנה כי הדבר היחיד שעוזר לו כדי לארגן את המשחק זה שההגנה שומרצת ומונעת מהיריבות לנסות להבקיע.
השב   •  44
4
חיפאי12/04/2012 17:06
השב   •  214
3
יונייטד בדםם12/04/2012 17:04
מעניין לראות גם איך ברצלונה תסתדר בלי מסי וגראדיולה
השב   •  237
2
ירוק בדם12/04/2012 17:04
מכבי שלי
השב   •  2023
צהוב12/04/2012 22:24
קוף ירוק .
השב   •  31
1
קרטמן12/04/2012 17:02
מסי הוא הגדול מכולם מכיוון שהוא עושה את הסובבים אותו גדולים. הוא יהיה תותח בכל מקום שיהיה. הוא כמו מייקל ג''ורדן. גם לג''ורדן היו את סקוטי פיפן, הוראס גראנט ודניס רודמן. הוא עשה אותם גדולים.
השב   •  2225
אלמוני12/04/2012 17:23
השב   •  134
שי12/04/2012 17:48
השב   •  94
ונגר12/04/2012 18:09
בעונה 2007-2008 שמסי נפצע
השב   •  104
אוהד13/04/2012 00:45
בתקופה שהוא הפצע 2 עונות(אחת בתקופה שריאל זכו בתואר עם קאפלו ואחת בתקופת שוסטר)מאז שהוא שמר על עצמו הם לא מפסיקים לזכות בתארים.
השב   •  20
אנונימוס14/04/2012 14:04
כי בכדורסל איכות עולה על כמות בהרבה (ראה מקרה לברון וקליבלנד) ואילו בכדורגל אם מרחיקים לך שחקן אז הרבה יותר קשה לך לנצח
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP