יום שבת, 26.04.2025 שעה 02:11
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בעז גורן

המכונות מוזילות את השיאים

דעה: התוצאות מדהימות וההישגים נשברים שבוע אחרי שבוע אבל זה לא מעיד בהכרח על דבר טוב. רונאלדו, מסי, גומז וזלאטן לא אומרים 'היה לי יום רע'

לצערי, התוצאות האחרונות בליגת האלופות לא עושות הרבה כבוד למפעל הבכיר ביבשת. יותר מזה – לצערי התופעה שהגיעה גם מהליגות המקומיות מספרת סיפור שאוהדי כדורגל לא בהכרח צריכים להיות שמחים לו – למרות שבירת השיאים המוטרפת שאנחנו עדים לה כל שבוע.

לפני שנה כתבתי על במה זו שאנחנו מתקרבים לעידן המכונות. עידן בו התפתחות מדע ותרבות ספורט הביאו למינימום ימים בהם שחקנים מסוימים אומרים - “פשוט היה לי יום לא טוב". הכל זה חומרים (גם לא אסורים) ועם שליטה נכונה על מנטאליות, רגליים וגוף אפשר לשחזר שבוע אחרי שבוע יכולת שנחשבת בעיננו ליכולת 'שיא'.

ההוכחה שהמגמה מאז היא לא מקרית היא זהות השחקנים שהוזכרו אשתקד, רובם כמובן עדיין מככבים היום.

זלאטן חוגג. גבירותי ורבותי - ריקוד המכונה (GettyImages)
זלאטן חוגג. גבירותי ורבותי - ריקוד המכונה (GettyImages)
 
לרונאלדו ומסי נוסף כמובן כוכב הערב, מריו גומז, שכבש את הרביעיה שלו ב-0:7 של באיירן על באזל ועלה למאזן של 34 שערים העונה. זלאטן הבלתי נלאה עם 26 שערים ב-30 הופעות וגם אדינסון קבאני שומר על הקו שלו עם 24 שערים ב-32 הופעות – מספרים משגעים לחודש מרץ שפעם היו מזכים שחקן במלכות שערים אירופאית.

ועדיין תחושת השכונה עולה. אני אתחיל ולא אגיד על פ.צ. באזל דבר רע אחרי שהצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד, מוליכת הפרמייר ליג שממשיכה לבייש באירופה את הליגה שחלק חושבים שהיא הטובה בעולם. למרות זאת, התוצאה השבוע, וה-1:7 של בארסה בשבוע שעבר נותנות הרגשה של שוק – תוצאות משוגעות שפעם היו נדירות קורות על ימין ועל שמאל. חמישיה לשחקן אחד כמעט ומשוחזרת בשבוע שאחרי ואותי לימדו שיש יותר מדי שיאים הערך שלהם אוטומטית יורד.

אז לאן זה לוקח את הכדורגל שלנו? ימים יגידו. האמת שאוהד כדורגל אמיתי יודע שגולים זה ממש לא הכל במשחק. אני עמוק בפנים מקווה שגם הגנות ושוערים יגיעו לעידן המכונות.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 57 תגובות ב-40 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
40
הקוטל13/04/2012 06:30
אין הרבה שכל בכתבה שלך אדון בעז גורן .
כי לא נראה לי שאתה באמת רוצה לראות משחקים של 1:1 או 0:0 . לא נראה לי שיש מישהו שרוצה .
הכתבה שלך לא מתרוממת לרמה גבוהה יותר מהגובה של מסי שאולי עוד כמה שנים נגיד "אין שחקנים כאלה יותר"
אז אולי אל תכתוב שטויות ותהנה מרגעים שלא יחזרו שוב .
השב   •  00
39
היינריך17/03/2012 18:42
אבל זה שגומז כמעט שחזר אותה זה לא כזה סיפור, כי הוא עשה את זה נגד באזל.
אם השורה התחתונה אני מסכים, היה נחמד לראות הגנות קשות יותר לפריצה. כי ככה רק התקפות מתוחכמות באמת יסתיימו בגולים. איפה מוריניו?
השב   •  31
38
ביתר ירושלים בלב ובנשמה17/03/2012 16:14
קבוצות הפכו להיות התקפיות וטוב שכך. השנה קבוצות לא משחקות על תיקו אלא על משחק התקפתי ומהנה בלי פחד. ככה כדורגל צריך להיות משחק מהנה ולא לפחוד שיבקיעו לקבוצה. רוב אוהדי הכדורגל מעדיפים משחק יפה, התקפתי ועם שערים מאשר בונקר. משחק כזה הופך להיות מעניין!
השב   •  01
37
עפתם14/03/2012 21:55
זוהר חוגג צודק במאה אחוז! הוא גם חכם
השב   •  11
36
לרגום כל אדום14/03/2012 21:52
השנה פשוט בדרך מקרית אין קבוצות "כוכבות" וזה משפיע. בשום מצב בעולם בארסה לא הייתה נותנת במשחק הזה פחות מחמישייה לפחות
השב   •  00
35
שגיא14/03/2012 21:33
אם ריאל הייתה משחקת בליגה האיטלקית היא לא הייתה עושה יותר נקודות ממילאן תהיה בטוח ! אם כבר אתה נכנס לזה.
השב   •  30
34
אלירן14/03/2012 20:59
שחקנים בליגה הספרדית ובכלל באירופה לא משקיעים מעצמם את מירב המאמצים, אני ייתן דוגמא שאולי מצחיק להכליל אותה לכאן אבל עדיין, קריית שמונה לא משחקת עם נשמה, אבל בן שמעון מוציא מהם את המיטב, עבודה קשה ואז מלחמה על המגרש, על דור כזה צריך לגדול, עבודה קשה!
השב   •  02
33
ארז14/03/2012 20:22
כמובן שלפני שכותבים טור דעה צריך לעשות קצת מחקר נדמה לי שבתקופה של פלה המדע לא הי מפותח כל כך אבל אף אחד לא הגיע לכמות השעים שלו! אז מה את מקשקש הכדורגל נהדר ומשתבח עם השנים!! ואל תזכיר שחקנים כמו רונלדו גומז במשפט אחד עם מסי הטוב מכולם!
השב   •  16
32
למה אין סמל לנאפולי ?!?!!14/03/2012 18:50
אם פעם ב-20 משחקים 10 שערים זה טוב מאוד , היום (לחלוץ) זה גרוע .
הערך של משחק טוב לשחקן (2 שערים למשחק) ירד , בדיוק כפי שהכתב היטיב לתאר .
השב   •  30
31
אמיר14/03/2012 18:47
איך אתה מסוגל להזכיר באותו משפט את מסי רונאלדו וגומז? גומז לא מתקרב לקרסוליים של מסי ורונאלדו.
השב   •  86
למה אין סמל לנאפולי ?!?!!14/03/2012 18:55
מסי , רונאלדו , גולסה , יצחקי . יותר טוב ?!
השב   •  31
30
אדיר14/03/2012 18:30
עכשיו הבנתי למה כולנו במתח בקלאסיקו ולא במשחק אחר כלשהו נגיד בארסה מול ספורטינג הרי ברור שלפי דעת רבים ברצלונה תנצח אז אתה גם חושב ככה בקלאסיקן זה 2 הקבוצות הכי טובות בעולם ואתה לא יודע מי תזכה ואתה במתח ומי שמנצחת נחשבת "הכי טובה בעולם" זה מה שכיף לצפות בקלאסיקו או במשחק גמר או חצי
השב   •  60
29
מציאותי14/03/2012 15:55
השב   •  32
משועמם רצח14/03/2012 16:24
רק אצלנו הפרשנים והכתבים מחפשים לקלקל לכולם את התענוג מהכדורגל, אופי ישראלי? בהחלט
השב   •  61
28
כנסוו!14/03/2012 14:21
אין מה לעשות ככה זה כשיש לך שחקנים עם יכולות פשוט פנטסטיות כמו רונאלדו ומסי,הם פשוט מסוגלים להכל, הם בטופ של הטופ לא יעזור כלום
השב   •  80
27
gfgf14/03/2012 14:19
זה הכדורגל במיטבו!
אני מסכים איתך רק בדבר אחד שקבוצות גדולות מפרקות בקלות רבה כיום קבוצות שנחשבות בינוניות/קטנות. רק בגלל שאין להן כלים להתמודד נגד שחקנים כמו מסי, אינייסטה, צ''בי, אלבס, רונאלדו בנזמה,הגווין,קאקה,גומז,רובן,ואן פרסי,קבאני וכו''.
השב   •  80
26
עוז הירוק14/03/2012 10:26
קשב לראות את העולם משתנה, אבל זו המציאות. יש קבוצות של כסף גדול והן גדולות מהחיים.
השב   •  31
25
איציק14/03/2012 09:58
עידן המכונות החל עם שמירת הלחץ שפיתח אריגו סאקי במילאן. זה אילץ את הקבוצות והשחקנים מההגנה ועד ההתקפה ליכולויות גופניות אדירות וחשיבה מהירה כי אין זמן לעמוד עם הכדור. זה בהחלט הרס את הכדורגל. מראדונה בשיאו ב-86, מישל פלאטיני, יוהאן קרויף ועוד שחקנים נהדרים לא היו מצליחים לפתח את הקריירות שלהם באותה רמה כיום. אז היתה תחושה של "שכונה" במובן הטוב של המילה. רוב המגיבים כאן לא ראו את הכדורגל של לפני 30 ו-40 שנה. הרבה יותר נשמה ואטרקטיביות- מאיאקס וברצלונה של פעם ועד מכבי נתניה ושמשון תל אביב
השב   •  81
24
מה זה צריך להיות14/03/2012 09:28
בושה ששחקנים בינוניים כמו גומז ומסי דופקים רביעיות.
מי נתן לקבוצות פח כמו באזל ולברקוזן להגיע לליגת האלופות.
בושה !
השב   •  1115
/14/03/2012 10:41
ח אתה בדיחה לך לישון עדיףף
השב   •  35
כחד14/03/2012 12:12
השב   •  42
23
ירוק14/03/2012 08:57
אם היו מסתיימים משחקים ב1-0 היית אומר שהרמה ירדה, עכשיו משחקים עם 5,6,7 שערים וגם לזה אתה מוצא תירוץ?!?!? מה קורה לכם שם? הכדורגל נמצא ברמה הגבוהה מאז ומעולם, שחקנים רצים בדקה ה90 כאילו היה זה תחילת המשחק הודות לאימונים נכונים, תזונה נכונה, הכנה אופטימלית. זה נפלא לראות את זה, כיף לראות מקצוענים שמרוויחים אמנם הרבה כסף אבל נותנים תפוקה עד הסוף. בטח עדיפה הליגת פח שלנו ששחקנים בדקה ה35 תופסים את המותניים. אתה צודק עדיפה ליגת העל. בדיחה!
השב   •  263
/14/03/2012 10:43
עדיין זה נכון גם שהשחקנים משתמשים בחומרים ודברים שלא היו פעם וזה עוזר להם ולגוף שלהם לעמוד במסה ..
השב   •  20
22
אחד שמבין14/03/2012 08:03
מר גורן היקר, מס'' נקודות:
א. אתה כותב שהיום הכל זה מכונות ובאותה נשימה מוסיף "ועם שליטה נכונה על מנטאליות, רגליים וגוף אפשר לשחזר שבוע אחרי שבוע יכולת שנחשבת בעיננו ליכולת ''שיא". וזה קל בעיניך?! הרי זאת בדיוק הגדולה של אותם שחקנים, אותה עבודה קשה על הגוף והנפשף, שמביאה לכושר שיא וליכולת מנטאלית גבוהה.
ב. מה הקשר לעידן המכונות? אתה זוכר את גביעי אירופה של שנות ה-50 וה-60, שכל משחק היה מסתיים ב-7-2 ו-6-3? אז לא היו מכונות ולא נעליים!
התוצאות הנדירות והשיאים האלה נובעים פשוט מאוד מעליונות של מס'' קטן של קבוצות ושחקנים, זה הכל - ועליונות זו מושגת ברוב המקרים באמצעים כשרים לחלוטין ובעבודה קשה!
במקום להלין, אני ממליץ לך להתחיל ליהנות מזה ולהפסיק לקשקש.
השב   •  111
21
מישהו14/03/2012 07:57
זה שיש שחקנים שעובדים ומשפרים את היכולות שלהם, לא אומר שהם מכונות. הם עדיין בשר ודם.
ולנו נשאר רק להודות על כך שאנחנו יכולים לחזות במשחקים מרהיבים, ולראות שערים (שבני אדם מבקיעים) ולא סתם משחקים של 0-0.
למה להתלונן על כל דבר??
השב   •  72
בן דרור14/03/2012 09:20
משהו אחר הם ידועים לעשות?
השב   •  30
20
אוהד כדורגל14/03/2012 07:32
שהכסף הגדול מדבר לא נותר אלא להנות מאיכות הכדורגל ואילו אספקט התחרותיות יורד וזה דבר הגיוני.
בא לא נשכח רק שהפועל ניקוסיה, מרסי ובנפיקה ברבע גמר ליגת אלופות.
השב   •  50
19
יצחק14/03/2012 06:57
זה הבדל בין קבוצות שמשקיעות בשחקנים שנים על גבי שנים לבין קבוצות בוא נגיד את זה במילה רכה בינוניות
השב   •  20
18
אלי14/03/2012 06:42
עכשיו משחקים כל אותם הילדים שהיינו קוראים בעיתון לפני 10-20 שנה שרכשו אותם וטיפחו אותם מגיל קטן בגלל זה הם "מכונות" וכל אותן קבוצות שלא השקיעו לדוגמא קבוצות בארץ שבכלל לא משקיעות אז הן ניראות כמו פח זבל ומול הגדולות הן מקבלות בראש

אני דווקא אוהד כדורגל שנהנה ממשחקים כאלה וכמובן שכל כמה משחקים הקבוצות הגדולות האלה נפגשות ואז זה כבר מלחמת גלדיאטורים
השב   •  41
17
חזי14/03/2012 03:00
אם באיירן לא עולה ל2-0, תוצאה שמעלה אותה לשלב הבא, באזל ממשיכים להתגונן ומקשים להם על החיים. כשהקבוצה החלשה יותר תוקפת בחמת זעם, היא מזמינה את היריבה לתפור אותה.

ככה גם ריאל ובארסה מנצחות חמש שש ושבע על בסיס קבוע. זהו טבע הכדורגל.

מאז ומתמיד היינו רואים שילוב בין סנסציות, ניצחונות דחוקים, ותבוסות מוחצות.

כל עוד הכדורגל ימשיך לתת לנו שילוב של השלושה, הכל בסדר. מארסיי הדיחה את אינטר, אפואל ניקוסיה נמצאת ברבע גמר ליגת האלופות, מנצ''סטר יונייטד וסיטי כבר מזמן בבית. הכל בסדר, בקיצור
השב   •  50
16
גיסנו14/03/2012 02:45
הסימפטומים קורים אבל לא זו המחלה.
כמויות השערים עולות כי המשחק בימינו הרבה יותר התקפי, ושיטות הגנתיות שפעם עבדו היום כבר לא עובדות. ונראה לי שההתקפה פשוט מתעדכנת בקצב הרבה יותר מהיר בשנים האחרונות, אבל אולי המגמה תתחלף. בכל מקרה אני מעדיף שבליגה האיטלקית יהיו תוצאות של 6-3 ולא של 1-0 כל הזמן.
הבעיה היא לא שילוב של מדע וספורט, שמוציא מהספורטאים את המיטב ומנתח את המשחק לרמות הקטנות ביותר כדי להשתפר. הבעיה היא כמו בכל דבר בשוק בערך, ריכוזיות יתר של רוב הכסף במס'' מצומצם יחסית של מועדונים באירופה, מה שמאפשר להם לפתוח פער ענק על השאר. מועדונים כמו ליברפול, ארסנל, ולנסיה, סביליה, ואפילו באיירן, יובנטוס, מילאן וכו'' - היו עד לא מזמן חלק מהעלית האמיתית ופסגת השאיפות של כל שחקן מבחינת הישגים ורמת שכר. היום הם תחנת מעבר בדרך ל 4-5 המועדונים העשירים ביותר. וזו הבעיה האמיתית.
השב   •  100
נעם14/03/2012 11:16
באמת מעניין. נהנתי לקרוא
השב   •  30
15
Forever United14/03/2012 01:55
באיירן - בארסה בגמר?
השב   •  712
14
Forever United14/03/2012 01:53
הונטלאר וואן פרסי?
איפה רוני?
השב   •  130
13
קאקה14/03/2012 00:51
יש לי כבוד למה שריאל ובארסה (והשנה גם מילאן ובאיירן-אם כי לא ברמות של בארסה וריאל)עושים(ואני מתכון כמובן לרביעות חמשיות ושישיות) אבל אוהד ספורט סטנדרטי צריך ת''רגש שבאי הידיעה מי ינצח ברור שתמיד הקבוצות הגדולות היו פייבוריטיות על קבוצות תחתית אבל זה אף פעם זה לא הגיע למצב ששבוע אחרי שבוע קבוצות תחתית חוטפות חמישיות ושהיחס הימור הוא כמעט תמיד 1-10 ושהקבוצות הגדלות גומרות עונה עם 30-33 נצחונות מתוך 38 שלא תבינו אותי לא נכון בארסה ריאל מילאן סיטי מציגות מהלכים ושערים גדולים כל שבוע ואני לא מצפה מהם להפסיד בכוונה רק כדי לעלות את הדרמה והענין אבל בתכלס העובדה שיודעים בוודאות של 97% מי הולך לנצח מוציא הרבה מהכיף
השב   •  353
חזי14/03/2012 03:04
יודעים בוודאות של 97% מי הולך לנצח?

לפי הטענה שלך, בארסה, ריאל סיטי ומילאן מנצחות 97 פעם מתוך 100. בפועל, אפילו ריאל, שבאמת מנצחת כל הזמן, לא מתקרבת בכלל לאחוזים כאלה.

שלא לדבר על בארסה וסיטי, ועל מילאן בכלל, שהספיקו לאבד השנה נקודות בכמות שבליגה הספרדית הייתה מציבה אותה במקום הרביעי.
השב   •  36
קאקה14/03/2012 13:06
א.אולי הגזמתי טיפה אבל זה לא משנה 90 אחוז 80 אחוז או 97 אחוז בתכלס לא תמצא הרבה בני אדם שיהמרו על מיורקה במשחק מול בארסה או ריאל.ב.אמרתי שבאיירן ומילאן עדיין לא מגיעות לרמה של ריאל אבל בכל זאת מול רוב קבוצות התחתית מילאן הייתה יכולה לכבוש 4 ומול הרבה קבוצות גם כבשנו 4 ועם באמת באמת היינו רוצים אני מאמין שגם יכלנו לכבוש 6 ואם אתה לא מסכים איתי זה בגלל שלא ראית את משחקים של מילאן העונה.ג.אחד מהסיבות שמילאן הפסידה כל כך הרבה נקודות זה בגלל הפציעות אני יודע שזה חלק מהמשחק אבל להגיע למצב שחצי מהעונה ההרכב שבחוץ יותר חזק מזה שבפנים זה קצת מגוזם.ד.זה דבר ידוע שבליגה האיטלקית (בשונה מהספרדית) אין 18 קבוצות תחתית אלא יותר לכיוון 13-14 ומילאן שיחקה כבר נגד 17 (בערך) קבוצות תחתית וניצחה 15 והוציאה תיקו נגד 2 (בולוניה ופיורנטינה) וזה בערך 90 אחוז (הבדל לא כל-כך גדול מ-97 אחוז)
השב   •  120
12
מכונות ?..תחליף מקצוע14/03/2012 00:39
השב   •  51
11
דוד14/03/2012 00:38
פשוט השיטה הגרועה של אופ"א שנותנת לקבוצות גרועות להגיע לשלב הבתים
השב   •  122
פרגי14/03/2012 10:08
גם אפואל, שכרגע כולם מתלהבים מעלייתה, תחטוף שביעייה מבאיירן או מילאן או בארסה או ריאל, אם תפגוש בהם בשלב הבא. אם תפגוש את מארסיי או בנפיקה היא גם תודח, אבל זה יחסוך מאיתנו תצוגת שערים מרהיבה של קב'' גדולה שחוגגת על קבוצת פח.
השב   •  40
10
אריק איינשטיין14/03/2012 00:37
זה מביא לך רעיונות רעים, אטרקטיביות היא האחרונה בבעיותינו.
השב   •  132
דילן14/03/2012 01:05
פינק פלואיד להקה מעולה!
השב   •  60
toto14/03/2012 01:14
וואלה קלעת בומבה.
אבל אתה אוהד הפועל וצריך לומר גם על זה משהו זוכר שבשנת 89 ירדת ליגה אתם והפועל טבריה?? גם זה אטרקטיביות לדעתי ככה שתדע
באהבה כמובן
השב   •  90
9
ירוק בנשמה14/03/2012 00:33
בשנים האחרונות יש המון כוכבים, הכי טוב שיש אי פעם, זה רונאלדיניו, מבחינת גאונות. מסי, רונאלדו, איברהימוביץ'', גומז, רוני, ואן פרסי, ג''ירו ועוד רבים אחרים הם מכונות שערים.
השב   •  151
8
שוויני14/03/2012 00:28
השב   •  20
7
בהחלט לא מקשקש14/03/2012 00:25
למה הכדורגל האירופאי לא מרגש אותי כמו פעם? למה אין את הלב והאומנות של פעם? הכל נעשה שיווקי מסחרי ובצע כסף אני נהניתי מרונאלדו הברזילאי זידאן רוברטו באג''יו נדבד יותר ממה שאני נהנה ממסי ורונאלדו
השב   •  345
אריק איינשטיין14/03/2012 00:40
אמיתי, הוא הגיע פעם לדרבי. לחץ לנו ידים דרך הגדרות כשעדיין היו גדרות בבלומפילד.
השב   •  142
6
אחד14/03/2012 00:25
כשבאסלונה עושה את זה כל הכתבים בone מקבלים אורגזמה, אבל פתאום כשגם קבוצה אחרת מגיעה לשיאים כאלה מתחילים להתבכיין.
השב   •  3711
5
נייאמר המלך!14/03/2012 00:19
מסי משחק בקב'' מהעשירות בעולם, עם 70% שליטה בכדור שמסביבו כולם טכניים ופותחים שטחים. ב-90% מהמקרים מול יריבות נחותות בהרבה (יחס 9 בווינר וכאלו), בקב'' ללא חלוץ טבעי (סאנצ''ס בכושר שיא ושם 8 גולים בליגה, אז מסי זוכה לשים הרבה גולים של "חלוץ מטרה" בדחיקה, או ריבאונד)

רונאלדו גם על אותו רעיון. ריאל עדיפה ב-20 דרגות מול רוב היריבות בספרד שנוטות להתפרק

עובדה ש-2 השחקנים האלו לא מסוגלים לשחזר עשירית מקצב הכיבוש בנבחרות ותעשו לי טובה ואל תמציאו שאלו לא נבחרות מהדרג העליון ובלה בלה בלה (פשוט שם אין פערי רמות כ"כ גדולים)

האשלייה ש"זה קל" נוצרה גם כי הפערים רק גדלים

וזה תמיד היה ככה. אבל אם פעם רומאריו היה מכניס למועדון X כסף מכל המסביב. היום מסי מכניס למועדון 200X כי הכל התפתח ומסי נכנס לכל בית, תיירות, מוצרים, אמאזון ועוד מקצין את הפער ולא משאיר סיכוי לקטנות

ומסכים עם מה שאמרת.
רק רשמתי משהו שיכניס קצת לפרופורציות לגבי נתונים מספריים (ומן הסתם מסי ורונאלדו מהטובים ששיחקו אי פעם..לא זה מה שניסיתי לדחות)
השב   •  546
הא ?14/03/2012 07:22
כנראה ראית משחקים אחרים חוץ מאלו שראיתי.
וכנראה התבלבלת בין מסי לרונאלדו , אחרת אין סיבה להגיד שמסי שם בדחיקות או ריבאונד ! חוץ משערים בודדים לא כמו רונאלדו.
השב   •  517
פבריגאס14/03/2012 10:51
כל הכוכבים ששיחקו בליגה הספרדית אם זה בעבר אם זה בעשור האחרון לא הגיעו למספרים של רונאלדו ומיסי.. אפילו רונאלדו הברזילאי ששיחק בשתי הקבוצות לא הגיע למספרים האלה בשנה אחת כמובן!.. רומאריו רונאלדו מארדונה קלוייברת חאגי סטוישקוב וכו''.. ראול די סטפאנו שוקר סאלאס זמאראנו נסטלרוי רונאלדו הברזילאי וכל החלוצים התותחים לא הגיעו למספרים של שתי השחקנים הכי טובים בכל הזמנים ! מסי ורונאלדו
השב   •  75
Diablo14/03/2012 19:46
וממשיכה להחלש. בניגוד לפעם שהייתה לך סלטה ויגו, ולנסיה, אתלטיקו מדריד, דפורטיבו לה קורוניה ועוד קבוצות שהיו חזקות יותר, והיוו אתגר גדול יותר. היום הן בסך הכל תפאורה לצערי
השב   •  50
4
ערבי14/03/2012 00:14
השב   •  24
3
הרוני13/03/2012 23:58
אהבתי את הטור. קשה שלא להסכים, אבל מצד שני, אתה רואה בהרבה מאוד קבוצות והרבה מאוד משחקים מהלכי כדורגל נהדרים. אתה רואה כדורגל איכותי, אתה גם יכול לראות, במעט מאוד קבוצות, הגנות טובות ושוערים טובים.
השב   •  441
2
אנדריי13/03/2012 23:57
משחק הכדורגל של היום מתקרב לשלמות, ולזב כולנו רוצים להגיע, אם יש לך בעיה עם זה אז תכתוב על טניס
השב   •  5413
Poison Ivy14/03/2012 08:51
מה יפה במשהו כל כך מושלם? לא יפה בכלל אם תשאל אותי
השב   •  143
1
אחד שמבין13/03/2012 23:56
פשוט נפלנו על תקופה שמרובה בשבירות שיאים וכו''. זה קורה כל כמה שנים , אותו דבר אמרו גם על אייאקס ועל קרויף, ולאחר מכן על זידאן.
עזוב אותך שטויות פשוט תהנה ממה שאתה עד לו .
השב   •  5915
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP