יום ראשון, 27.04.2025 שעה 17:14
ONE - מספר 1 בספורט ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
איציק זיאת

מבחן בוזגלו של בית הדין

דעה: בית הדין של ההתאחדות חובט בבית"ר י-ם כל אימת שכוס משקה עפה מהיציע לדשא, מעניין כיצד יענשו משליכי המוטות של אוהדי הפועל ת"א

תהומות של שנאה, גועל נפש בהתגלמותו ובושה לכדורגל הישראלי. כך אני מסכם את הדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב. וכן, אחרי ארבע שנים ניצחו הצהובים סוף סוף, אבל מי זוכר את זה. המהומה הגדולה בסיום המשחק וההתנהגות הפראית של אוהדי הפועל ושחקניה, גנבו את ההצגה.
 
מנשה משיח עשה טעויות רבות בלי ספק והמשחק ברח לו מהידיים, אבל התגובה של שחקני הפועל ושל האוהדים, המצית שעף לראש של אלירן עטר, ההתנפלות של סלים טועמה ואביחי ידין שנעצרה ובעיקר המוטות שהושלכו בסוף משערים 5-4, הוציאו את החשק מכדורגל. תסיימו את העונה. עכשיו. 

אוהדי הפועל ת&qout;א עצבניים (יוסי ציפקיס)
אוהדי הפועל ת"א עצבניים (יוסי ציפקיס)
 

אוהדי הפועל תל אביב מדברים תמיד על אוהדי בית"ר ירושלים. נכון, הקהל של בית"ר בחלקו הוא לא תמיד הכי טהור שיש וגם העונשים החמורים בהתאם. אבל מה שהיה בדרבי מצד האוהדים של הפועל היה פשוט מבזה, לא רק את הכדורגל, אלא גם את הצבע האדום ואת הסמל של המועדון הגדול הזה. לראות ולא להאמין שאלו אוהדי כדורגל.
 
כעת נדרש בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להעניש בחומרה את הפועל, והזרקורים יעברו אליו. אותו בית דין, שהפחית נקודות לבית"ר ירושלים והחליט שהיא תארח שלא בביתה, צריך להעניש גם את הפועל. ההתאחדות אדומה שואלים האוהדים? עכשיו זה הזמן להוכיח שלא.

שחקני הפועל זועמים על משיח (יוסי ציפקיס)
שחקני הפועל זועמים על משיח (יוסי ציפקיס)
 

אני לא זוכר התנהגות כל כך מתועבת של פורעי חוק במגרשים, ובמיוחד התנהגות מחפירה מצד שחקנים שאמורים לשמש דוגמא לאחרים. אני לא יודע מה ייקבע בבית הדין, אבל אני יודע דבר אחד: אחרי העונש תיעשה ההשוואה הברורה מאליה לעונשים שספגה בית"ר ירושלים לאורך העונה. מבחן בוזגלו של ההתאחדות לכדורגל, אם תרצו.
 
מבין כל התקריות של אוהדי בית"ר לאורך העונה, אף אחת מהן לא עולה ואפילו לא מתקרבת לזו של האדומים בדרבי. עכשיו נראה את בית הדין שעושה שרירים על הקבוצה מהבירה. הגיע הזמן להעניש את הפועל בחומרה. ואני מתכוון למשחקי רדיוס ולהורדת נקודות מסיבית. הרי בית הדין יודע לתת עונשים הזויים, הגיע הזמן שהעונשים האלו יינתנו למי שמגיע. ולהפועל תל אביב מגיע.

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (שי לוי)
אוהדי בית"ר ירושלים נענשים מדי שבוע, האם גם אוהדי הפועל ת"א? (שי לוי)
 
ועוד דבר: בתחילת העונה הורדו תשע נקודות להפועל פתח תקווה על הליכה לפירוק הקבוצה. אם מנסים לפרק קבוצה והעונש הוא הפחתת תשע נקודות, האם הפועל תל אביב צריכה לספוג יותר על ניסיון של אוהדיה לפרק אנשים? חומר למחשבה.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 169 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 169 תגובות ב-104 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
104
.07/03/2012 21:18
לפסוק להם הפסדים טכניים 3:0 מול כל היריבות שלהם עד לסיום העונה!
השב   •  30
103
ליעד07/03/2012 19:36
הלוואי שהעונש יהיה שהפועל לא תשחק יותר העונה וכל מי שתהיה אמורה לשחק נגדה תקבל אוטומטית 3 נקודות
השב   •  30
102
לכן לא צריך לתת כנס כספי07/03/2012 19:32
השב   •  00
101
טל07/03/2012 19:32
איפה היית שאוהדי ביתר התנפלו השנה מחוץ לטדי על אוהד באר שבע וכמעט הרגו אותו?איפה היית שאוהדי חיפה זרקו מוט על אלישע לוי? איפה היית שאוהדי ביתר עשו לינץ על 7 אוהדי הפועל בקניון מלחה?איפה היית שאוהדי מכבי בדרבי הראשון זרקו על אבוטבול וטועמה חפצים ומכל הבא ליד.היו
השב   •  01
100
ש.ב07/03/2012 19:30
צריך עונש לדוגמא למען יראו ויראו-הפחתת מינימום 10נקודות בפועל ועוד 10על תנאי לעונה הבאה ,הפסקת משחקי הקבוצה העונה בבלומפילד ,עונש השהייה עד סוף העונה לשני הפירחחים , קנס כספי של 300.000 ש"ח לפחות ועו קנס כפול על תנאי .יש לשקול ברצינות על הורדת הקבוצה ליגה על עוד מקרה דומה ונראה את החוליגנים של הבועל ממשיכים להרים ראש .
השב   •  10
99
דני07/03/2012 16:36
השב   •  30
98
ירדן07/03/2012 16:20
מיזה איציק זיאת? הבחור בסדר? מבחן בוזגלו? נכון להפועל מגיע עונש אך מבחן בוזגלו? הוא יודע מה זה? וגם התמונה שכתוב: ''אוהדי הפועל ת"א עצבניים '' מי שם עצבני? תנו לחיות ליחיות אוהדי בית''ר בבונים!
השב   •  15
אוהד שפוי07/03/2012 17:52
באיזה ליגה הקבוצה שלך ? ז''?
השב   •  30
97
עמית רומם07/03/2012 15:51
כל מה שאנחנו רוצים זה לעודד את הקבוצה שלנו בקריאות "הידד" ו"האח", כי אנחנו כה נאורים.
אבל לאחרונה אנחנו מרגישים מפח נפש על כך שאסרו עלינו להיכנס לחדר ההלבשה אחרי המשחק ולפגוש את טוטו תמוז השרירי והחטוב עם הבננה שלו במקלחות.
לכן הרגשנו שאיכזבו אותנו, כמו שאנחנו מאכזבים את ההורים שלנו, וחשנו צורך חייתי להתנהג ככה.
אתם מבינים, לפעמים הכמיהה לג''בטה של עומר דמארי גורמת לנו להתנהגות כזו.
השב   •  80
96
הבועל פל סת ין07/03/2012 15:43
השב   •  00
95
י,ב מכביסט ותיק07/03/2012 15:40
השב   •  11
94
ששון איש-קוף07/03/2012 15:32
כי נמאס כבר מה . . .
ס מ ר טוט יאדה הזאת! ! !
השב   •  20
93
י,ב מכביסט ותיק07/03/2012 15:29
השב   •  31
92
אביעדוש07/03/2012 15:28
אביחי ידין אתה פשוט חוצפן ואני מקווה שלא תראה יותר דשא
חבל איך שהקהל נותן יד לטביב ויחד הורס את המעודון
נ.ב איך הקהל שלנו הפך להיות מורכב מהמגזר?
פעם היינו רוב יהודי היום כבר לא
השב   •  30
91
י,ב מכביסט ותיק07/03/2012 15:27
השב   •  21
90
בן07/03/2012 15:04
השב   •  20
89
ביתריסט בנשמה07/03/2012 14:55
1. סגירתו של בלומפילד למשחקייה הביתיים של הפועל תל אביב לאלתר עד לסיומה של עונת המשחקים 2012/13.
2. הורדת נקודות בפועל של כמחצית נקודותייה (כלומר 24 נקודות).
3. הרחקתם של שני הפושעים טועמה את ידין ל-10 משחקים בפועל!!
השב   •  52
הרוני07/03/2012 18:09
לסגור את בלומפילד, מילא. הורדת נקודות, חייבים גם בעונה הבאה(20 העונה, 20 בעונה הבאה). הרחקה של הפושעים, עד סוף העונה וחצי מהעונה הבאה. כמו שכתוב בתנ"ך למען יראו ויראו.
השב   •  30
88
gajdamak kelev07/03/2012 14:14
השב   •  21
87
gajdamak kelev07/03/2012 14:14
השב   •  00
86
גיא07/03/2012 12:58
מי שדד יותר זקנות ?
עטר- כחול- דבור- אדום
השב   •  50
85
גיא07/03/2012 12:56
מר זיעת, אתה החמור של המשיח, עלוב, ירוד ומצחין.
תלבש שחור צהוב כל חייך, בעיקר שחור ותחזור לאחר שתתאוורר לגן החיות התנכי.
השב   •  16
יוחנן07/03/2012 14:06
אמנם יאמרו שאני משוחד, שאני לא אובייקטיבי, אבל איני טוקבקיסט, ואפילו לא יותר מאוהד סלון ואני חושב שכל מילה שכתב מר זיאת היא נכונה. אין כל מקום לאלימות שכזו בכדורגל, או בכל ענף כלשהו. מובן לחלוטין מבחינתי שירים בגנות הקבוצה היריבה, שירי עידוד, ופירוטכניקה. אבל ישנו פער עצום בין עידוד לגיטימי, שאגב לטעמי סימל את הקהל שלכם עד לשנים האחרונות, לבין אלימות והשתלחות "מתחת לחגורה" בכל הזדמנות הנקרית לעין. בין אם מדובר בתקרית בובת הוודו של הבן של שורה אובארוב, ובין אם מדובר בזריקת רימון עשן על אוהדת צעירה, ובין אם מדובר בזריקת מוטות על שחקנים ושופטים, העלולים להיפצע קשה מפגיעתם. נכון, גם בית"ר ירושלים, ואף אוהדיה של קבוצתי אינם טלית שכולה תכלת, וגם קבוצות אלו נוהגות לבלות את ימיהן בביה"ד המשמעתי יותר מבמגרש האימונים (מה שלדעתי פסול לא פחות בין אם זו מכבי ובין אם זו הפועל), אך למען שמירת ההיגנות והחוק במגרשים, וכדי שהורים יוכלו לבוא עם ילדיהם למגרשים, מבלי שיפחדו כי בנם/בתם "יככבו" בכותרת של העיתון למחרת. אם נלחמים בתופעת הקהל האלים של בית"ר וגם בקבוצות כמו מכבי, ב"ש וכו''- הן נדרש גם ענישה מידתית לעונשים אשר ניתנו עד עתה לקבוצות האחרות. מדובר בהתפרעות חסרת תקדים ומשולחת כל רסן, אשר אמורה להתלוות לענישה חסרת תקדים בהתאם!
השב   •  41
גלעד07/03/2012 14:20
עוד ילד שמנת.
השב   •  12
הרוני07/03/2012 18:06
אוהד בני יהודה. אבל אתה בטח לא מבדיל. אתה שונא את כולם. "מונעים מכעס ולא מאהבה." זה מה שהיה כתוב על השלט שהנפתם, ביציע הפועל. פה בדיוק הבעיה. מי שלא מסכים איתכם אתם שונאים. גם אם הוא צודק. משיח שפט את הדרבי בצורה באמת סבירה. אין לכם בכלל סיבה לבוא אליו בטענות, רק לעצמכם(קהל ושחקנים)
השב   •  10
84
יוסי07/03/2012 11:42
בית דין מושחט , קבוצה פח,
קהל קטן ומסריח
השב   •  62
83
איל07/03/2012 11:28
כמה ספינים תקשורתיים. לא ייאמן.

האירועים בסיום הדרבי היו חמורים. אבל יש כאן הגזמה, ללא ספק. הרחקה ממושכת לטועמה? על מה? על ויכוח עם שופט- אבי נמני בעט בשופט והורחק ממשחק אחד. אביחי ידין לא הרים יד גם כן- חסם בגופו- נניח- הרחקה ממספר משחקים.
גם בחלק המגרש שליד שער 11הושלכו מצתים בזמן בעיטת קרן. לא פגע- אז לא חמור? חמור.
יש לסגור את בלומפילד מבחינת הפועל כנראה עד סוף העונה. לא צריך להשתגע. בסופו של דבר- אף אחד לא נפגע, והמשטרה גזימה עם משיח- שיכל מיד פשוט לרוץ לחדר ההלבשה וכל הפרסה הייתה נמנעת.

ואם כזאת תקרית אלימה לא נראתה שנים. אז בבטחון אני יכול להגיד שכזאת תצוגת שיפוט חד צדדית וחלשה לא נראתה שנים. ואני בטוח (במיליון אחוז) שכל קהל בארץ- ממכבי הצדיקים, דרך חיפה הישרים ועד קהל בית"ר ירושלים שלא זרק דבר בחייו- היו מתלהמים באותה צורה.

אז שלא יעבדו עליכם.
השב   •  516
בית"רי07/03/2012 12:38
השב   •  31
אלעד07/03/2012 13:56
השב   •  20
אוהד שפוי07/03/2012 17:54
שנימני פגע בשופט הוא היה מורחק חצי עונה
השב   •  10
82
גלעד07/03/2012 11:05
ילדי שמנת.
זה מה שאתם.
ואתם מעיזים לכנות את אוהדי חיפה קהל של הצלחות.
איפה הייתם כשחכמון נתן לכם מתנה במשחק רבע גמר גביע מול בית"ר?
איפה הייתם אין ספור פעמים שהשופט שיחק לידיים שלכם ואין קבוצה בליגה שלא נפגעה מהחלטות שיפוט הזויות מולכם, כולל בני סחנין.
אתם גועל נפש.
תנסו עכשיו להבין למה כל הליגה שונאת אתכם!
יש לכם נטייה להתנשא על כולם בלי שום סיבה!!
תנסו לחשוב איך זה שפתאום כל היריבות בין מחנות אוהדים בליגה בקבוצות כמו בית"ר, מכבי חיפה, מכבי ת"א, נתניה, וכו'' נעלמת כשמדובר בהפועל, למה זה שאתם כ"כ שנואים? ממה זה נובע? כי אתם חושבים שאתם מעל כולם כשבעצם אתם המיץ של הגועל נפש של הכדורגל הישראלי!
כן, הפועל של גוטמן היתה קבוצה גדולה והציגה את הכדורגל היפה ביותר שנראה כאן מזה שנים. אבל גם אז הייתם קהל מגעיל ועכשיו הכל יוצא החוצה.
4 שנים אוהדי מכבי ת"א יוצאים מתוסכלים מהדרבי והמון פעמים בגלל טעויות שיפוט, כמו בדרבי הקודם בו מכבי עלתה עליכם בכמה דרגות ובכל זאת הפסידה. האם זה גרם להם להתנהג כמו חיות? כמוכם? לא. קחו דוגמה. אז יש לכם אוהדים כמו אריק איננשטיין וכמו העיתונאי המנתשא שלא מגיע לו שאזכיר את שמו אפילו כי כל מה שהוא יודע לכתוב בטור שלו זה כמה האחרים נוראיים במקום שיתעסק בקבוצה שאותה הוא אוהד, אז מה?
אתם חושבים שאתם קהל נאור ומשכיל וכל שאר אוהדי הכדורגל בארץ מפגרים.
זו הטעות שלכם!
תרדו לקרקע ומהר כי אם תמשיכו ככה אתם בדרך לאיבדון.
לגבי ההתאחדות:
עכשיו אתה במבחן אדון לוזון.
לדיינים:
עכשיו אתם יכולים לסתום את הפה של אוהדי בית"ר שתמיד טוענים שיש לכם אינטרס חבוי להוריד אותנו ליגה בבית הדין.
לי אישית כאוהד בית"ר אין בעיה אם הקבוצה תרד ליגה אבל בדרך הספורטיבית!! בית"ר לא נראית טוב ואם לא מגיע לה היא לא צריכה להיות בליגת העל. אבל נראה שאתם שיושבים שם למעלה מנסים לעשות הכל כדי להוריד את בית"ר ליגה עוד לפני שעלתה להוכיח את עצמה על המגרש.
עכשיו, אחרי מופע האיימים של יקירכם אוהדי הפועל בדרבי יש לכם הזדמנות להוכיח שההתאחדות לא אדומה.
הרי אם על שריפת צעיף מקבלים 3 רדיוסים על מה שהיה בדרבי מגיע להפועל ת"א לפתוח את העונה הבאה עם מינוס 9 לפחות כמו הפועל ר"ג!! הרי להורדת נקודות העונה אי
השב   •  232
מאור07/03/2012 11:23
השב   •  51
81
הסיפור האמיתי07/03/2012 10:51
החולצות שלהם היו לבנות במקור, והייתה איזה כובסת ערבייה ביפו שהייתה במחזור ולא היו אז טמפונים, אז היא לקחה את החולצות של הפועל.והשאר כבר ידוע
השב   •  62
80
משיח07/03/2012 10:29
השב   •  22
79
בית"ר לנצח07/03/2012 10:28
של הפועל לא יכלול הורדה מסיבית של נקודות ומספר רדיוסים גדול אז פשוט אין ברירה אלא :
להפסיק להתייצב למשחקים עד לבדיקת הנושא ע"י ועדה ממלכתית שימנה בית המשפט ( האזרחי ולא המושחת של ההתאחדות) או כנסת ישראל . ועדה שתורכב מאנשי ציבור מכל הקשת שתבדוק לאורך שנים את נושא העונשים מול העבירות שבוצעו . ועדה שתסביר איך על רימון לכיוון שחקן נותנים סגירת יציע ועל שריפת צעיף 3 רדיוסים . איך על שירי שואה וגינויי נאצי ליהודים נותנים קנס ועל "תנו לטוטו בננה " מורידים שתי נקודות . עד מתי ייתנו לנו בראש ונשב בשקט ? לא באלימות , יש דרך משפטית , שתבוא שרת הספורט לבג"צ ותסביר איך מוסד ההתאחדות מתנהל תחת שלטון דיקטטורי של אדם אחד . איך בתי הדין של ההתאחדות מקבלים ממנו הנחיות למרות האינטרסים הידועים שלו. די ! נמאס מהשחיתות בכדורגל . אם לא מחזירים לנו את שתי הנקודות ומבטלים את הרדיוסים צריך לפרוש ולהקים מנהלת ליגה עם קבוצות מכבי( למעט מכבי פ"ת ) . ההתאחדות לכדורגל זה לא תורה מסיני ולא משהו קדוש . ראו איך היורוליג הקים ליגה משלו , באנגליה ועוד מקומות .
השב   •  41
78
אמיר07/03/2012 10:06
מעניין שהכותב מתבלבל כל הזמן בין צעיף לשריפת כיסאות או רגימת אוטובוסים של הקבוצות היריבות דבר שמתרחש כמעט בכל משחק של בית"ר
השב   •  31
77
אילן בית"ר ירושלים אלהרר07/03/2012 09:08
חברים בית הדין בהתאחדות מושחת מהיסוד. לבטח הפועל תקבל 2 משחקי רדיוס בעונה לא רלוונטית ומשעממת. אל תצפו ליותר מזה כדי שלא תתאכזבו.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
76
אדום עולה07/03/2012 09:01
אם צדק אז צדק עד הסוף וניבלדו היה צריך להיות מורחק ליותר ממשחק אחד מעבר לאדום שהגיע לו זאת הייתה כניסה כדי לפצוע
לא הגיוני ש15 אלף אנשים ביציד ראו את זה והשופט שהיה 5 מטר מהאירוע לא ראה
השב   •  310
רועי07/03/2012 09:29
על הגול מ-5 מטר אופסייד שהוא פסל לכם? על הפנדל של חוטבא שחיבק את יואב זיו כאילו הם בדייט? או על האדומים שהוא נתן לטועמה שקילל אותו וידין שדחף אותו?
אני לא זוכר שהתלוננתם כשמשיח נתן לנו 3 אדומים, ולא הרחיק את קנדה אחרי שהוא פוצץ את מוגרבי.
תשבו כבר בשקט ותפסיקו להתבכיין כמו ילדות קטנות, אם ביתר היו עושים מה שעשיתם בדרבי היו מורידים אותם ליגה ונותנים להם רדיוס לשנתיים.
השב   •  191
רובי07/03/2012 09:55
כשתהיה רגוע, תשב לראות את המשחק שוב.
מבחינת החלטות/שרקיות נטו, משיח שפט קרוב למושלם. הבעיה שלו היא שהוא לא אוטוריטה. למאיר לוי הפרחחים שלכם לא היו מצייצים.
תסתכלו טוב טוב במראה ותבינו שהבעיה עמוק אצלכם. שירזי צריך להסיק מסקנות וללכת הביתה. אצל קשטן למשל זה לא היה קורה.
בקיצור - תאשימו את כל העולם חוץ מעצמכם.
זה היה יכול להיות מושלם מבחינתנו אם הגול היה מנבדל של קילומטר - חבל שהיה חוקי.
השב   •  30
מוזס07/03/2012 15:00
ש-15 אלף איש ביציע היו אדומים וניבלדו צהוב.. השופט היה אובייקטיבי.
השב   •  10
75
השפוי האחרון07/03/2012 08:46
בלי קשר למקרה הנוכחי ולמה שיקרה בבית הדין, מתי תבינו כבר שהאלימות והשנאה חוצה גבולות של חולצה וצבע? פעם זה הפועל, פעם בית"ר פעם מכבי - זה כולנו! והתרופה היחידה היא מצלמות ביציעים וענישה אישית וקשה ביותר. באירופה היתה אלימות קשה בהרבה, שעלתה בחיי אדם פעמים רבות, ושנפתרה לא ברדיוסים אלא בהרחקת מתפרעים ומעוררי אלימות לצמיתות, עד כדי כלא. בשנה אחת אפשר להפוך את כל הכדורגל שלנו לשפוי. רק צריך קצת שכל, זה אפילו לא עניין של כסף, זה שטויות לממן את המצלמות במגרשים וסביבם. במקום זה ממשיכים להעניש אגודות במקום את העבריינים שביציע, כל קהל ממשיך להאשים את הקהל השני, וכלום לא משתנה כבר 40 שנה. במקום להגיב כמו ברברים תחשבו כמו עם שאמור להיות העם החכם בעולם, רבאק.
השב   •  40
צהוב07/03/2012 15:27
זה רק אוהדי הפועל
השב   •  00
74
כתום07/03/2012 08:21
יתנו להם עונש חמור כביכול הפועל תערער על העונש החמור כביכול וכמובן שיתחשבו בה ויפחיתו לה מהעונש
זה כזה שקוף שזה כבר מגעיל
השב   •  20
73
רוברטו סקסואל07/03/2012 05:48
ולא כמטאפורה. ראשי הקבוצות צריכים להכריז שאם הפועל לא נענשת בחומרה, הן (הקבוצות) לא פותחות את הליגה בעונה הבאה. אף ראש קבוצה לא צריך להסתכן במוות של אוהד שלו בידי החוליגנים האלה.
השב   •  53
אמיר רנד07/03/2012 16:55
אחרי שהאוהדים הנאורים של הקבוצה שלי מכבי חיפה הפכו אותי לשטיח
השב   •  01
72
יוני07/03/2012 02:10
הפחתת 5 נקודות בפועל + 3 על-תנאי, 9 רדיוסים- 5 מהם בלי קהל ו-3 עם קהל אבל במגרש רחוק, סגירת יציעים 5-7 לחצי שנה, וקנס כבד של לפחות 300,000 שקל, לפחות. וכל זה עדיין לא שווה לעונשים שבית"ר ספגה על עבירות קטנות יותר. פה מדובר גם בהשתוללות מטורפת של קהל, זריקת מאות חפצים (אצלנו זרקו רק כוס אחת על שופט) על ה-ש-ו-פ-ט-י-ם והשוטרים, זריקת מוטות מסוכנים על השופטים השוטרים ושחקני מכבי, זריקת מצית על אלירן עטר, זריקת רימון (!) לתוככי היציע של מכבי שממנו ילדה נפצעה! ובנוסף, השחקנים שלהם השתוללו על השופט, איימו עליו, התנהגו בברוטאליות ודפקו בטירוף על הדלתות מולו, השופטים ברחו חזרה למגרש, והקהל גם בחוץ השתולל ותקף את כולם. על כזה דבר את בית"ר היו מורידים 2 ליגות בלי להתבלבל! אני עוד "מרחם" על הפועל, ונותן פה עונש לגטימי ושפוי. נחכה ונראה איך כבוד הדיינים ינהגו איתם. כולנו במתח כשהדיינים האדומים בשטח.
השב   •  31
71
מכבי בנשמה07/03/2012 01:18
איפה אתה יא אוהד הגועל צבוע, איפה?
השב   •  01
70
טוני יאס07/03/2012 00:22
הפועל ת''א בוועדת המישמעת מי היה מאמין.
הם לא עשו שום דבר .האוהדים שלהם צדיקים פשוט מי שעשה את הבלגן היו אוהדים של בית''ר שישבו ביציעים של הפועל.
אז למי שצריך להוריד נקודות זה לבית''ר.ח
והעונש להפועל הוא סגירת יציע 5 לשבוע. ורק בשבוע שהם לא משחקים בבלומפילד.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  101
69
שמוליק06/03/2012 22:53
בד"כ אני לא מגיב לדברים כאלה אבל אתה צודק ב-100%. טוב לראות שיש גם אוהדים כמוך בארץ.
השב   •  41
68
צהוב06/03/2012 22:20
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  51
67
אילן06/03/2012 22:10
השב   •  11
66
חן הבתריסט06/03/2012 21:48
אני מקווה שבעזרת השם יורידו לגועל 20נקודות .יהיו בפליאוף תחתון ביתר תנצח אותם במחזור האחרון .ויורידו אותם ליגה. ואז נגיד שבאמת המשיח עזר לכל עם ישראל. יאלה משיח אוהבים אותך
השב   •  70
65
יהודה06/03/2012 21:34
כמחאה נגד אשכנזי המדינה שמרגע שנחתנו בארץ הקודש לא הפסיקו לקפח אותנו מימי המעברה ועוד היום למה אתם חושבים שרובנו עובדים בשוק?ההינו מעדיפים ללמוד אבל לא נותנים לנו בגלל מוצאנו מארצות הברית יהודים אמיתיים שגם במרוקו שנאנו את הערבים בדם לעומת זאת לאוהדי הפועל אין על מה להתלונן באמת
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  72
רומי06/03/2012 22:05
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
ביתר עוכרי ישראל06/03/2012 23:23
גם גידאמק וערן לאפה
השב   •  11
יובל06/03/2012 23:57
ככה שאתם לא יכולים באמת לבוא בטענות לקיפוח אתם מזכירים יותר מידי את האויבים שלנו במנטליות במוזיקה ובאוכל זה מסוכן בשבילנו
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  12
64
שניר06/03/2012 20:34
בתכלס ההתנהגות של אוהדי הפועל אתמול הייתה בושה, אבל אם כבר חוליגנים, הם הראו לנו מזה חוליגן אמיתי ברמה של אנגליה,יוון וגרמניה!
מבסוט ומאוכזב ביחד
השב   •  10
63
פרוספר אזגי06/03/2012 20:19
החוקים פתאום משתנים.יש בית דין לענייני ביתר ויש בית דין לענייני שאר הקבוצות בליגה.
השב   •  130
חן הבתריסט06/03/2012 21:37
הצדק חייב להיות שווה לביתר הורידו 2 נקודות על קריאות תנו לטוטו בננה .סה"כ הקהל דאג שהוא לא יהיה רעב. על כוס קפה 1 .3רדיוס חשבון פשוט היה 150 כוסות עונה שלמה רדיוס בננה שווה 2 נקודות . מוטות שוות 20 נקודות חומר למחשבה להתאחדות האדומה
השב   •  80
62
אריק הפועלחיפהלעד06/03/2012 20:16
אבל אסור לקשור ביניהן.
בית"ר מקבלת מה שמגיע לה, בעיקר בזכות הוותק שבלי עין הרע לא חסר לה.
ועתה כשת"א הצטרפה לקלאב, גם היא מתחילה לצבור וותק משלה.
בהצלחה לשתיהן ברדיוס.
השב   •  15
פרוספר אזגי07/03/2012 05:12
בחיים לא הגענו לרמה כזאת של אלימות.
ראה ערך "סטיגמה"
השב   •  10
61
עומר06/03/2012 19:58
הבובה של הבן של אוברוב, חילול מצבות של ההורים של חולדאי, אבוקה על הראש של אדהם שבטה, רימון הלם על גרשון (או אבוקסיס-תחליט אתה), רימון הלם בחצר של טביב, אוהד הפועל דופק ספרינט מגרש שלם עם רימון עשן בדרבי (תודה לקובי מוסא המלך) הרקטה אתמול, שרי שואה ונאצה הכי מגעילים ודוחים בליגה ואתה יודע מה, השלט שלכם אתמול אומר-אתם לא אוהדים-אתם מונעים משנאה וסתם אוהבים את ההרגשה שאתם נגד שאר העולם. אז תקשיב יא אידיוט-שאר העולם צודק ובסוף שאר העולם ינצח. אני מאחל לך ולכל אוהדי הגועל רק סבל בחיים הספורטיביים, שתדעו רק מפלות השפלות וסבל (בספורט,רק בספורט) ואני אומר לטביב אל תעזוב עד שלא תגמור אותם לגמרי. איפה הייתם כשטביב הביא לכם שחקנים בחינם? אז יאללה הפועל הגיע הזמן לחזור למחילות. זאת ההתחלה של הסוף. תודה לך מכבי!
השב   •  111
60
רן06/03/2012 19:46
סוף סוף מישהו בתשקורת שעולה מדרגה ומדבר בהרבה יותר חריפות נגד הזבל של המדינה! ואחרי אתמול אני מסכים מאוד אם השלט המזעזע שלכם כי באמת עדיף שלא תייצגו את ישראל!
השב   •  50
59
להפחית נקודות להפועל06/03/2012 19:26
אי אפשר להאשים אותו בבגידה במולדת בלומפילד אה בעצם תל אביב צהובה
השב   •  30
58
ישי06/03/2012 18:56
פשוט בושה! בושה למועדון "הפאר שלכם" קודם כל תיבחנו את עצמכם ואח"כ קבוצות אחרות.בושהה!
השב   •  20
57
משה06/03/2012 18:53
השב   •  20
56
ע.י06/03/2012 18:36
העיקר שכל השנים אוהדי הפועל מכנים עצמם כאוהדים הכי טובים. . בחסות התקשורת האדומה הם כל השנים ניסו להסתיר את ההתנהגות הברברית המגעילה שלהם. תראו כמה מקרים מחרידים היו עם אוהדי הפועל בשנים האחרונות. פשוט בלתי נתפס:

1. הבובה של אוברוב

2. שירי שואה

3. חילול הקבר של חולדאי

4. שיר על אהובה תומר שנספתה באסון הכרמל

5. רימונים על הבית של טביב

6. שירי הסתה לרצח נ'' בית שאן

ועוד לא מעט מקרים שהשיא שלהם היה אתמול.

הגיע הזמן לכבוד פורים להסיר את המסכה! אוהדי הפועל הם ברברים מחליאים לא פחות ואולי הרבה יותר מכל קהל אחר בארץ.

אין לכם אוהדי הפועל שום זכות יותר לבוא בטענות על שום קהל אחר אחרי מה שעשיתם אתמול! תתביישו!

אז.שלא יעבדו עליכם!
השב   •  90
55
ירין06/03/2012 18:31
אם אבי לוזון לא יעשה משהו בנוגע לבלאגן שהיה זה יהיה בושה וחרפה
השב   •  80
54
שי06/03/2012 18:24
ההתנהגות של ידין וטועמה מצדיקה הרחקה מהמגרשים לתקופה ארוכה, ואני מדבר במונחים של שנים ולא למשחקים בודדים. אין לי בעיה מיוחדת לא עם ידין ובטח לא עם טועמה (אחד השחקנים המוכשרים ששיחקו בליגה שלנו) אבל הפוגרום שהיה אתמול בבלומפילד היה יכול להגמר חס וחלילה הרבה הרבה יותר גרוע ובלי שום ספק הם הם הגורמים המרכזיים לבלגן הגדול. אין מקום לסלוח במקרה כזה, אף תירוץ לא מקובל, שום התנצלות לא מספקת, ההתאחדות חייבת להעניש בדין החמור ביותר שקיים, וכן, הייתי חושב כך גם אם היה מדובר בשחקן שלנו. רק אחרי שימצו עם שני הפרוגרומיסטים את הדין יש להתפנות ולטפל בקבוצה, גם שם יש לעשות צדק מול החלטות קודמות שניתנו לקבוצות אחרות, לא אדומות.
השב   •  50
נימאליס07/03/2012 01:18
וחזר כמו פנתר והביא למנצ''סטר אליפות עם 8 שערים ב9 משחקים
השב   •  00
53
אדום כמו אבטיח רקוב06/03/2012 18:14
בתור אוהד הפועל.אני מקווה ומאמין שיתנו לנו עונש אכזרי בבית הדין..אנחנו קבוצה של אוהדים חיות אדם פאשיסטים.ונבלות..אני היום מודה שאוהדי ביתר הם גברים ומכבדים את כולם ואנחנו חארות זבלים!..ככה לא מתנהגים בכדורגל..הלוואי שיורידו אותנו ליגה .רק שידעו שאין אפליה בבית הדין.(למה רק ביתר תענש לנו מגיע הרבה יותר .יאלה הפועל ללאומית ואוהדיה לפח הזבל.(כן!! כן! אני אוהד הפועל!)
השב   •  71
red06/03/2012 22:52
לך לישון ילד או שים משחה על הפנים לפצעונים שלך
השב   •  14
52
מכביסט06/03/2012 18:08
סגירת יציעים כחול, הפחתת 2 נקודות לבית"ר אדום
השב   •  363
עומר06/03/2012 20:13
השב   •  80
51
ששי06/03/2012 17:42
1. הפחתה השנה - 5 נקודות
2. הפחתה שנה הבאה - 5 נקודות
3. 3 משחקים ללא קהל השנה
4. 3 משחקים ללא קהל שנה הבאה
5. ידין וטועמה - הרחקה עד סיום העונה
6. 100,000 ש"ח קנס
השב   •  421
אוהד שפוי07/03/2012 17:56
אין מצב שהפועל יקבלו עונש כמו ביתר
השב   •  10
50
yy06/03/2012 17:36
בלי עונשים ללא קהל.. יש להוריד ניקוד +רדיוסים עם קהל בר"ג.. שני העונשים גם לעונה הבאה.
השב   •  01
49
חיפה בדם06/03/2012 17:16
לפני שנתיים במשחק גביע של מכבי חיפה נגד כפ"ס הבלם של מכבי חיפה ג''ורג'' טשיירה הורחק בכרטיס אדום ואמר לשופט אם אני לא טועה שהוא אפס ותפס את חולצתו , כזכור העונה הייתה לקראת סיום והשחקן הורחק בבית דין ל6 משחקים עונש כבד מאוד וטשיירה היה ידוע כשחקן ספורטיבי שלא נקלע ליותר מידיי בעיות .

בדרבי קרה מקרה דומה ובנוסף השחקן השתולל גם בסוף המשחק מעניין אותי מאוד איזה עונש הוא ייקבל , אם זה לא עונש דומה (לפחות) אז זה ביזיון של כל הדיינים .

ואם כבר מזכירים את האוהדים של הפועל שיינהגו בהם כאוהדי בית"ר כאשר מענישים זה צריך ליהיות שווה לכולם .
השב   •  50
48
אפי שרוף06/03/2012 17:16
חובה להפחית להם נקודות למען יראו ואיראו
השב   •  60
47
אח שלי גיבור06/03/2012 17:11
אז מה, התדמית של האדומים בתור שמאלנים יפי נפש מיופייפים נסדקה? אולי גם מאורעות אתמול לא ישכנעו את התקשורת (האדומה) שמדובר באוהדים ברברים, מגעילים (הבובה של הילד של אובארוב, לא מפסיקים להשליך חזיזים ורימונים על אוהדים של קבוצות אחרות, שירי שואה!). בעיניי, שירי שואה זה הרבה יותר חמור מקריאות גזעניות למיניהן (ואני נגד כל גזענות) - אסור לשכוח שהרקע להתקיימות השואה הוא גזענות ברמה המכוערת ביותר. ההתנהגות של אוהדי הפועל אתמול, חשפה את מה שרוב אוהדי הכדורגל במדינה יודעים: האדומים מסריחים! הייתי מת לדעת אם אוהדי ביתר היו מתנהגים ככה - איך היו כל אוהדי הפועל בתקשורת מצקצקים בלשון ומספרים כמה אוהדי ביתר מסוכנים ושצריך להוריד אותם ליגה. כשאוהדי הפועל מתנהגים ככה - פתאום זה לגיטימי כי השופט הלהיט את היצרים מעניין, באמת מעניין
השב   •  370
red06/03/2012 22:54
אתם מושלמים
ייאלה סע סע מפה ימסכן
אתם שכחתם את מספר 1
אבל מהסוף
השב   •  19
אח שלי גיבור07/03/2012 00:10
השב   •  20
הרוני07/03/2012 18:00
זה כל הטיעונים שלך, "אתה מסכן"? אם אתה לא מסכים, תגיד למה, תן טיעונים הגיוניים. להגיד על כל אחד שאתה לא מסכים איתו "אתה מסכן" טיפה מאבד את זה בשלב מסויים.
השב   •  10
46
זבוב06/03/2012 16:45
השב   •  40
45
צפוני כחול06/03/2012 16:31
וכל המדינה ראתה. אבל אז משום מה לא מצאו לנכון אפילו לדון בזה. למה? ובלי קשר: האדומים צריכים לחטוף ברמת הקבוצה וברמת הקהל. ובחומרה.
השב   •  10
44
גדעון06/03/2012 16:30
העונש חייב לבוא לידי ביטוי בעונה הבאה. אין משמעות אמיתית להפחתת נק'' העונה או רדיוס העונה הזאת בלו הכי גמורה. ועל כן הרשו לעצמם החוליגנים להתפרע. הפחתת 15 נקודות מהעונה הבאה (15 ביחס של 9 שהופחת להפ'' פ"ת ו-2 לבית"ר) והרחקה של סיבוב שלם לידין יזעזע את המערכת. לגבי העונה הזאת יש להרחיק את ידין וטועמה וכן רדיוס עד סוף העונה ללא הפחתת נקודות. שזה כאמור לעונה הבאה. קנס כספי לשאלת רבים זהו פרס לחוליגנים וכולם מבינים
השב   •  50
43
עמית06/03/2012 16:29
שקיבל עונש מינימלי על דיבורים של ילד מופרע בגיל 4.בקשר למוטט, מכבי חיפה אכן לא היתה צריכה להיענש כי זה היה נקודתי(אוהד אחד או שתיים) אבל מאותה סיבה גם ביתר לדעתי לא היתה צריכה להיענש על הכוס.
השב   •  40
42
דלאי למה ככה06/03/2012 16:26
אוהדי הפועל צריכים לשרוף עוד הרבה מגרשים עד שהם יתקרבו בכלל לרמה של בית״ר מבחינת אלימות. לבית״ר הופעל עונש תנאי שלא הופעל כמה וכמה פעמים סתם בגלל מידת הרחמים. וה״מוטות״ הם מפלסטיק ועפו כמו נוצות ברוח. אבל למי איכפת מהאמת אם אפשר לשלוף שדים עדתיים ולנגן על רגשות קיפוח של הקבוצה הכי מפונקת על ידי בתי דין בהיסטוריה? זה לא טור דעה, זה טוקבק של לה פמיליה.
השב   •  345
שיפול עליכם היציע06/03/2012 18:33
אתה סתום כמו כל הקבוצה שלך
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  91
אלון06/03/2012 22:04
גם רימון ההלם שזרקתם על שמעון גרשון ופגע באבוקסיס היה כלום.
הבובה בדמותו של הבן של אובארוב הייתה בכלל תחפושת לרגל פורים.
שירי השואה שלכם למכבי הם בעצם שירי ישועה רק שאנחנו פשוט לא שומעים טוב.
את אדהאם שביטה שנפצע מחזיז שזרקתם לתוך הקהל אתה זוכר??
שנזכיר את כל השירים ששרתם על אנשים שנפטרו?
או שנזכיר שכבר לפני 14 שנה זרקתם רימון הלם!! לתוך המגרש בלי שיעמידו אתכם לדין?
כעת תפשפש בזכרונך ותנסה לספר לנו כאן אילו עונשים בדיוק קבלתם על מעשי האלימות הללו.
השב   •  200
41
צהוב כחול מלידה-מעריץ אבי לוזון ,חן עזרא וברדה06/03/2012 16:25
מה שעשו אוהדי חיפה לאלישע הפך לטרנד , לכן אוהדי חיפה תסתכלו על עצמכם .
השב   •  31
40
השחקן ה-1206/03/2012 16:25
השב   •  40
39
שלומימי06/03/2012 16:22
בתור אוהד הפועל אני מזועזע ממה שקרה אתמול,פשוט,כמה ביריונים החליטו פשוט להרוס את שמם הטוב של רוב רובם של אוהדי הפועל,פשוט ביזיון,ברור לי שהעונש הראוי זה הורדת נקודות,סגירת שערים 4-5 לא את כל האצטדיון כי אמרתי שלא כולם התנהגו כמו חיות אתמול,..יש דרכים להפסיד,וזה לא אחת מהן..בושה
השב   •  22
38
שמעון בן גל06/03/2012 16:15
ההתאחדות לא תעז לגעת בהם. את בית"ר היו מורידים ליגה על זה
השב   •  80
37
גיא06/03/2012 16:02
בעקבות המהומת בבלומיפלד אמש החליט ביה"ד להוריד שתי נק'' לבית"ר
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  620
אדום כמו אבטיח רקוב06/03/2012 18:13
בתור אוהד הפועל.אני מקווה ומאמין שיתנו לנו עונש אכזרי בבית הדין..אנחנו קבוצה של אוהדים חיות אדם פאשיסטים.ונבלות..אני היום מודה שאוהדי ביתר הם גברים ומכבדים את כולם ואנחנו חארות זבלים!..ככה לא מתנהגים בכדורגל..הלוואי שיורידו אותנו ליגה .רק שידעו שאין אפליה בבית הדין.(למה רק ביתר תענש לנו מגיע הרבה יותר .יאלה הפועל ללאומית ואוהדיה לפח הזבל.(כן!! כן! אני אוהד הפועל!)
השב   •  90
36
יהודי שמאלני06/03/2012 15:55
ראיתה את השלט הענק שהנפנו ביציע תמול ,"אנו מונעים משנאה טהורה"" אנחנו לא אוהבים את הפועל וגם לא אוהבים כדורגל אבל אנחנו כן שונאים את כל אלה שהם לא אנחנו.. אנחנו אוהבים שמרביצים לנו ושונאים אותנו.
וכן אני גם מרטיב בלילה..
השב   •  112
יהודי שמאלני06/03/2012 16:08
טיטול יכול לשמש פיתרון זמני בקרה שלך
השב   •  40
מלך07/03/2012 01:50
נשארת עם אותו שם
השב   •  10
35
אורי06/03/2012 15:51
קיזוז.
השב   •  60
34
אורי06/03/2012 15:44
כל עונש(למעט הורדת ליגה- וזה לא מוגזם כלל לאור הפוגרום)שיינתן לגבי העונה הזאת הוא בגדר בדיחה וחסר משמעות.. אוהדי הפועל בתגובות באתרים ובפורומים מצדיקים ברובם הגדול את מה שקרה ולא מבינים כלל את שעשו, לא מודאגים מהעונש כי זה כביכול בא בזמן מושלם 9 מחזורים לסוף העונה כשאין להם סיכוי לאליפות.. העונש חייב להיות בין ביתר הורדת נקודות משמעותית(לכל הפחות 10) בעונה הבאה, וזה בלי קשר לרדיוסים ולטועמה וידין כמובן..
השב   •  150
33
מיצג את ישראל ולא את הפועל06/03/2012 14:55
על חצי ליטר בירה (או על שייק ארוגולה וגרנולה אורגנית-אם זה אוהד הפועל)
שתהיה הורדת נקודות סמלית בלבד. אבי לוזון לא יפגע בסיכוי שלהם להופיע באירופה-הוא צריך אותם כדי לעשות קופה על מכירת דמארי.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  410
32
חגי06/03/2012 14:49
צריך לעשות חשבון בבית הדין אם ביתר קיבלה על צעיף וכוס שתייה קרוב לארבע רדיוסים להפועל צריך להוריד לפחות 5 נקודות בפועל ומינימום 6 רדיוסים ללא קהל ואת האמת קנס כספי לא הייתי נותן לא הייתי נותן פרס לאוהדים לא משנה של איזה קבוצה את הפרס הזה לפגוע בבעלים שמשקיע הון עתק בקבוצת כדורגל ולא משנה אם הקבוצה מצליחה או לא,עכשיו חברים אין לכם ברירה אם אתם רוצים להיתחשב בהפועל ת"א ואתם רוצים כי זו הקבוצה שלכם תמתיקו משמעותית את העונש של ביתר על מנת שתהייה פרופורציה בעונשים בהצלחה
השב   •  110
31
אדום עולה06/03/2012 14:46
זה בסדר אנחנו כבר יודעים את הקטע שהתקשורת רק אדומה וכו'' וכו'' זה לא משנה מה העונש כל דבר תטענו שהוא קל.
השב   •  15
הרוני07/03/2012 12:40
כי על מה שעשו אוהדי ושחקני הפועל מגיע להם שיורידו אותם ליגה!!
השב   •  00
מוזס07/03/2012 15:02
אני חושב שהורדת ליגה תתקבל בברכה..
השב   •  10
30
משה06/03/2012 14:29
השב   •  60
29
יאיר06/03/2012 14:29
אתם הקבוצה הכי שנואה בליגה זה ידוע. עכשיו כלפי חוץ אתם נראים אינטלגנטים אנשים חכמים בעלי מידות, כולנו ידנו שזה חארטה, אתמול הוכחתם לעולם סופית. עכשיו תאכלס לא נמאס לכם שכולם שונאים אתכם? סגרו את הקבוצה, תעברו לליגה הפלסטינאית שמה תתקבלו בברכה ותעשו סגירת מעגל למגזר. תקחו גם את סכנין אתכם.
השב   •  572
יובל06/03/2012 14:59
השב   •  160
red06/03/2012 22:54
ילד מסכן אתה
השב   •  06
28
משה06/03/2012 14:28
השב   •  60
27
יאיר06/03/2012 14:27
להעמיד אותו לדין בבית משפט אזרחי.. שישב כמה שנים בפנים
השב   •  151
26
קונפטי פתטי06/03/2012 13:54
לפני מס'' חודשים אוהדי הפועל ריססו כתובות נאצה וצלבי קרס ביציעים 10-11 ובית הדין "סגר" להם את יציעים 4-5 במשחקים מושכי הקהל נגד הפועל פ"ת ונגד ראשל"צ ואילו משחק נגד מכבי חיפה שהיה אמור להיות ללא קהל, נערך מול יציעים מלאים.
כפועל יוצא מכך, בית הדין יקבע כנראה שהמחאה כוונה נגד טביב ושאלירן עטר אשם שהמצת פגע בו ויפסוק להפועל משחק על תנאי עם שערים 10-11 סגורים.
אין לי אמון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ואין לי אמון במי שעומד בראש ההתאחדות לכדורגל.
השב   •  551
מוטי06/03/2012 14:15
התגרו ללא הפסקה
השב   •  015
הרוני07/03/2012 12:38
מי שאשם זו אך ורק הפועל ת"א!! אוהדים ושחקנים
השב   •  20
25
יהושפט06/03/2012 13:50
אם לטשיירה נתנו הרחקה לשישה משחקים על כלום,כמה צריך לקבל ידין
השב   •  101
הרוני07/03/2012 12:36
השב   •  10
24
Viva06/03/2012 13:40
ת תפקודם במשחק ראו באנגליה המקום שבו המציאו את המשחק איך שופט עומד ומסביר לשחקן כאשר זה מתלונן על החלטה, שופט מכבד את השחקן ולא מיד שולף אדום. בזיון אמיתי איך שזה מתנהל פה.
השב   •  033
הרוני07/03/2012 12:36
בחיים לא ראיתי ששחקן נוגע בשופט באנגליה ולא מקבל כרטיס.לשחקנים באנגליה אסור לגעת בשופט. בארץ השופטים הם בובות, את יכול לגעת בהם, לדחוף אותם, לצעוק עליהם. עם יחס כזה, ידין היה מורחק בלי לחשוב אולי עד סוף העונה.
השב   •  10
חצי עיראקי גאה07/03/2012 13:07
השב   •  00
מוזס07/03/2012 15:05
עם איך ששחקני הפועל התנהגו.. לא היה מקום לתת להם כבוד.. אתה מכיר את המשפט הזכות לכבוד והחובה לכבד.. אז משיח לא קיבל כבוד לא מהשחקנים ולא מהקהל.. עכשיו יתחיל הוויכוח מה קדם למה? חוסר הכבוד לכרטיסים או הכרטיסים לחוסר הכבוד.. בולשיט! לא כיבדו אותו למה שהוא יכבד את שחקני הפועל (או מכבי)..
השב   •  10
23
קפוצ''ינו אינסטלצי06/03/2012 13:30
מן הראוי שיורידו את הפועל ליגה על ביזוי הכדורגל.
השב   •  300
22
סוקר הסוקר06/03/2012 13:29
בהנחה שכן קיים צדק בבית הדין של ההתאחדות, מי צריכה לרדת ליגה?

הפועל ת"א - כחול

בית"ר ירושלים - אדום
השב   •  1206
21
WILD CAT06/03/2012 13:22
השב   •  60
20
SSD06/03/2012 13:18
אם זריקת כוס שווה 3 משחקי רדיוס, אז 100 כוסות ועוד 100 מוטות שאפשר לספור על הדשא בבלומפילד אחרי המשחק שווים ל600 משחקי רדיוס. אם זה בדיוק אותו עונש שבית"ר קיבלה הפועל אמורים לחזור לארח בבלומפילד בשנת 2057.
השב   •  651
19
חיים06/03/2012 13:18
הבועל תל אפיפ היא קבוצה מגעילה ושנואה
הגיעה הזמן לראות מה יהיה העונש של הבועל
צריך לשחוט אותם ביחד עם כל השחקנים,
לפי דעתי שיפרשו מכדורגל וילכו לקרקס של חיות ובהמות,
ותמוז ואיגבור ואדל יכולים להיות קופים למופת ח
חג פורים שמח
השב   •  161
18
אחד שיודע06/03/2012 13:03
השב   •  120
Viva06/03/2012 13:41
השב   •  06
17
אוהדת06/03/2012 13:02
אבל,בגלל שבדרבי אחוז גדול מהקהל של הפועל התפרע,ולא קומץ כמו במקרים אחרים,אולי רק משחקים ללא קהל ירתיעו את המתפרעים.זה אמנם יפגע בהכנסות של הפועל(מה שחלק מהאוהדים מקווה שיקרה)אבל זה כנראה ילמד את האוהדים לקח.לגבי הורדת נק''(גם לבית"ר) אני נגד כי כך בית הדין יכריע מי תרד ליגה או מי תשתתף באירופה,במקום שזה יוכרע על הדשא. ולהנהלה ולטביב: תתבעו כספית כל אוהד שהשתתף בהתפרעות ושזוהה בודאות,רק כך יהיה לכם שקט.
השב   •  144
16
בנצי06/03/2012 13:01
כל הזמן מדברים על הטעויות של משיח ואיך הוא הרס את המשחק..
מישהו יכול בבקשה להסביר לי איפה בדיוק הוא הרס את המשחק??
כל צהוב שהוא הוציא אתמול היה מוצדק!!
הצהוב השני שהוא הוציא לידין גם מוצדק! את ההתנהגות של שחקני הפועל ושל הקהל שלהם לא צריך להפיל על משיח..
השב   •  743
אמיר06/03/2012 13:31
השב   •  120
המלך06/03/2012 14:00
ולקחת דברים בליכלוך..
לא שווים יחס העמלק
השב   •  100
דני06/03/2012 21:20
האמת השיפוט היה סביר, בטח לא גרוע.
לא בגלל השיפוט הפועל הפסידה.
אבל כנראה שהשתן עלה לשחקני ואוהדי הפועל לראש ומבחינתם שופט במשחק שבו הם מפסידים דמו מותר.
קהל דוחה. ושני שחקני פרובוקציה
השב   •  60
red06/03/2012 22:55
השב   •  05
15
בימבה חונה באוסשקין06/03/2012 12:57
לא יעשו כלום יסגרו יציעים -כרגיל.
נראה מה אבן עזרא יגיד על זה?.
השב   •  231
14
Marom06/03/2012 12:51
עם -10 נקודות
השב   •  400
13
רועי06/03/2012 12:47
אוהדי הפועל אתמול סיימו את תפקידם כאוהדים הם עבריינים לכל דבר צריך לסגור את מועדון הפועל עד שהפועל לא תעשה בדק בית אצלה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  250
12
ביתרי06/03/2012 12:46
הבועל אתם ביזיון!!
השב   •  130
11
שלומי אזולאי06/03/2012 12:42
במשחק של הפועל ת"א - נתניה. דקה 66 נתניה כבר הייתה עם שמונה שחקנים!נגמר 7 - 3. ואז השופט לא היה אחר מאשר משיח בעצמו. תגובה של אוהד הפועל מאותו יום: "איזה כיף שהמשיח הגיע לבלומפילד בשבת."כשבא להם בטוב השיפוט הם שמחים שלא בא בטוב כמעט הורגים אנשים.
השב   •  721
10
יוסי06/03/2012 12:39
חייבים להפחית להפועל נקודות בצורה משמעותית..!
השב   •  310
9
הברון האדום06/03/2012 12:37
זעקת הקוזק הנגזל! אוהדי ביתר ירושלים מתפרעים במשך כל השנה. ומאימים על כל הליגה בחולגניות שלהם. העתונאי נמכבד שכתב את הכתבה לעולם לא כתב כתבה בנושא התנהגות של אוהדי ביתר.בשנה שעברה ובמשך השנה אוהדי ביתר יצרו מחסומים ברכב ולאוהדי הפועל וגם לאוהדי קבוצות אחרות שכמעט ועלו בחיי אדם. וכל העתומאים הקטנים ( אוהדי ביתר חולגנים) לא ציצו ולא מילה אחת בנושא. נכון תעשה ההתאחדות שתעניש את הפועל בגין התנהגות האוהדים בדרבי האחרון. אולם צריך אחת ולתמיד להעניש בהורדת ליגה את קבוצת ביתר ירושלים . שנים כותבים על הכתובת שעל הקיר בהייבט התנהגות אוהדי ביתאר וכל העתונאים שמלקקים לביתר יוצאים להגנה על הקומץ. לא עוד! ביתר ירושלים הינה הסמן להתנהגות הלא טובה של כל אוהדי הכדור רגל בארץ.
השב   •  11167
מבין06/03/2012 12:58
כלומר אין סיבה להוריד ליגה בגלל מספר מועט של אנשים אתכם לעומת זאת כלל הקהל מבייש את המדינה לא צריכים אתכם בליגה יותר פשוט ביזיון מוחלט!!
השב   •  420
המלך06/03/2012 13:02
ממה שאתם עשיתם אתמול!
אנחנו על שרפת צעיף וכוס על קוון קיבלנו משחק עם יציע מזרחי סגור+ 3 משחקים מחוץ לטדי.
על "נהמות" תנו לטוטו בננה הורידו לנו 2 נקודות
בואו נעשה את זה מידתי:
+שתהיה שואה למכבי=2 נקודות לעונה הבאה כי העונה הזאת גמורה עבורכם
+מצת לראש של עטר=3 רדיוסים
+כוסות על הקוון=3רדיוסים
+זריקת מוטות בזמן משחק=3 רדיוסים
+פגיעה בשחקני מכבי ביציאה לחדר ההלבשה= הורדת נקודות
+פגיעה בשופט= הורדת נקודות
+פגיעה באוהדת מכבי עם פצצת תאורה= הורדת נקודות
+זריקת מוטות וכל הבא ליד אחרי המשחק= על דבר שנזרק 3 רדיוסים

עונש מידתי כמו שקבע בית הדין צריך להיות תקף גם על הפועל.

אה ושהכל יתחיל בעונה הבאה כי העונה הזאת אבודה לכם
השב   •  570
הרוני06/03/2012 13:08
איציק זיאת כתב גם כתב בגנאי התנהגות אוהדי בית"ר, גם הזנה וגם בשנים קודמות. דבר שני, ממה שראיתי בדרבי(לא ראיתי הרבה, אני מודה) את הופעל ת"א צריך להוריד ליגה!! צריך להשעות אותם מכל פעילות שמייצגת את המדינה(לא שהם טוענים שהם מייצגים אותה) לכמה שנים טובות. בנוסף, חייבים להתקין מצלמות ביציעים, לעצור את המתפרעים ולהרחיק אותם מהמגרשים.
השב   •  300
הברון האדום06/03/2012 13:40
להזכירך התנהגות יציע ג באצטדיון בחיפה! לכם אין קומץ לכם יש את שחר . אוהדי חיפה אינם טלית שכולה תכלת !!
השב   •  215
הברון האדום06/03/2012 13:42
השב   •  06
הברון האדום06/03/2012 13:44
השב   •  05
מבסוט אוזיל06/03/2012 13:55
אני בתור אוהד הפועל מתבייש.
קהל של צבועים וטיפשים. קוראים לאלי טביב עבריין ומתנהגים כמו אחרוני העבריינים.
לצערי, קהל הפועל ת"א שהיה עד לא מזמן מס'' 1 בארץ איבד את הכיוון והשנאה העבירה אותו על דעתו.

אני מתבייש לשבת עם כזה קהל באותו יציע ולא מתכוון להשתמש במנוי שלי עד סוף העונה.

כמו שהאןלטראס תמכו - ככה הם הרסו את המועדון.

זה יום עצוב מאוד.
השב   •  180
אוהד בית"ר בנשמה!!06/03/2012 14:39
כל מה שהוא כתב נכון ב-100%
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  120
אדום כמו אבטיח רקוב06/03/2012 18:17
בתור אוהד הפועל.אני מקווה ומאמין שיתנו לנו עונש אכזרי בבית הדין..אנחנו קבוצה של אוהדים חיות אדם פאשיסטים,אנטישמים שונאי ישראל ונבלות..אני היום מודה שאוהדי ביתר הם גברים ומכבדים את כולם ואנחנו חארות זבלים!..ככה לא מתנהגים בכדורגל..הלוואי שיורידו אותנו ליגה .רק שידעו שאין אפליה בבית הדין.(למה רק ביתר תענש לנו מגיע הרבה יותר .יאלה הפועל ללאומית ואוהדיה לפח הזבל.(כן!! כן! אני אוהד הפועל!)
איכס .בע
השב   •  71
פרוספר אזגי06/03/2012 20:20
אני בוכה מצחוק.
השב   •  80
8
ברק06/03/2012 12:32
שחכמון נתן להגועל פנדל בגביע דקה 90 על כלום ועוד אדום אנחנו לא זרקנו מוטות או לא נתנו לו לרדת מהמגרש נכון שהיינו עצבנים וכמה שחקנים הלכו למחות אבל בסוף הקהל הודה לשחקנים על משחק הקרבה וזהו הפועל קהל של שמאלנים מגעילים
השב   •  630
7
tom06/03/2012 12:30
שכחת לציין את הרימון עשן שירו אוהדי הפועל לתוך שער 11. אם לביתר נתנו את העונה החומור ככ על השלכת כוס, אני חושב שבדרבי נזרקו לפחות 50 כוסות, מוטות, ומכל הבא ליד. צריך להוריד להם לפחות 10 נקודות ולא לפתוח את בלומפילד עד לסוף העונה.
השב   •  550
6
שופט עליון06/03/2012 12:29
כל עוד שמענישים את בית"ר זה בסדר נכון לבית"ר אין גדודי עיתונאים שתומכים בהם. אבל גם לשיטתך צריך להעניש את הפועל בחומרה זוכר את הרימון שנזרק על שמעון גרשון ור לידיעתך להפועל ת"א יש שתי נקודות על תנאי לדעתי צריך להוריד להם 20!
השב   •  380
5
ירושלמי06/03/2012 12:21
בשבת מראים לליגה מי הקבוצה היחידה בארץ שרוב אוהדי הכדורגל במדינה אוהבים אותה, כחמישית מאזרחי מדינת ישראל. כולם לבוא למושבה מלחמת עולם נגד הלוזונים !
השב   •  761
הברון האדום06/03/2012 12:39
מי יתן ובעזרת הקדוש ברוך הוא תרדו ליגה. ( משה סיני וללוזונים ילמדו אותכם פרק שלא תשכחו לעולם)
השב   •  328
מבין06/03/2012 12:56
פתאום אתה מאמין בקב''ה ישמאלני תחזור לחור ממנו יצאת ואמן תרדו ליגה
השב   •  280
מיצג את ישראל ולא את הפועל06/03/2012 14:44
איזה קטע.
במקום בעזרת מוחאמד יצא לך:
בעזרת הקדוש ברוך הוא.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  190
אדום כמו אבטיח רקוב06/03/2012 18:18
בתור אוהד הפועל.אני מקווה ומאמין שיתנו לנו עונש אכזרי בבית הדין..אנחנו קבוצה של אוהדים חיות אדם פאשיסטים,אנטישמים שונאי ישראל ונבלות..אני היום מודה שאוהדי ביתר הם גברים ומכבדים את כולם ואנחנו חארות זבלים!..ככה לא מתנהגים בכדורגל..הלוואי שיורידו אותנו ליגה .רק שידעו שאין אפליה בבית הדין.(למה רק ביתר תענש לנו מגיע הרבה יותר .יאלה הפועל ללאומית ואוהדיה לפח הזבל.(כן!! כן! אני אוהד הפועל!)
איכס .בע
השב   •  50
4
אלי06/03/2012 12:21
אחלה טור
השב   •  420
3
זה שמבין06/03/2012 12:08
אבל הסיבה שהם מענישים בחומרת יתר את בית"ר זה בגלל שהדיינים קובעים עונש לפי עבר משמעתי ולא לפי אותו מקרה. אני אישית מבין את העונשים לבית"ר אבל ממש לא תומך בהם. כל מקרה צריך להישפט לגופו.
השב   •  1751
זה שמבין06/03/2012 13:29
השב   •  31
זה שמבין06/03/2012 13:29
השב   •  21
שמעון כאסח, אופסייד06/03/2012 15:46
את בית"ר מעמידים לדין על כל פיפס , שלא מעמידים עליו לדין שום קבוצה אחרת.
זוכר את המוט שנזרק ע"י אוהד מכבי חיפה לעבר אלישע לוי? מכבי חיפה לא הועמדה לדין, בגלל שזה עניין פנימי בקבוצה.

לא רק ביה"ד הזוי. גם התובע של ההתאחדות. וכשיהיו נפגעים מהאלימות הזאת, האשמה היא בעיקר עליו !
השב   •  91
רוברטו סקסואל07/03/2012 05:46
אחרי זריקת המוט על אלישע סגרו לנו את יציע ג''. נראה מה יהיה העונש של הגועל תל -טביב אם בכלל יינתן עונש.
השב   •  10
זה שמבין07/03/2012 14:13
אמרתי שאני ממש לא תומך בביה"ד ובית"ר צריכה לקבל עונשים קטנים בהרבה.
השב   •  10
2
רפי06/03/2012 12:05
נמאס מהכתבים השמאלנים אוהדי הפועל.
סוף סוף אחד "משלנו".
השב   •  1014
1
טירת הכרמל06/03/2012 12:01
לא היה לפני מספר שנים עם השופט שי שיטרית??אבל תמנה שלהם הם קיבלו אחרי המשחק
השב   •  360
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP